LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Nejrychlejší výměna informací je rána pěstí.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5670 lezců
1140841 cest
Nové přelezy:
Fialka SD 7C
Kozel 9
Dude Lebow 7C+
Fialka SD 7C
Anima 7b+
Walking On 7c
Mathilde E 7b
Hammer Kin 7c
Filtri 7b
Fratello S 7b

Stěny
HK Ostaš - Police Nad Metují
Areál LITES, Borovice u Mnichova Hradiště - Mnichovo Hradiště
Gutovka - Lezecké centrum ve Strašnicích - Praha 10

Prodejny
Rock Point Olomouc - Olomouc
AIX -lezecké chyty a stěny - Praha
Rock Point - NC Eden - Praha 10

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Povodně a skály

jak to kde vypadá

smallPoslední deštivý týden se v Čechách nejspíš na skalách moc nelezlo a spousta lidí má úplně jiné starosti, než výlet na skály.

Přesto, že doprava je mnohde komplikovaná a zdlouhavá, začíná být ale konečně opět hezky a možná někdo o víkendu přeci jen plánuje lezení venku. Pokud máte informace nebo fotky, jak které skály kde vypadají, můžete je přihodit sem. Zde je pár tipů:


Srbsko z mostu


Na Rovišti a Srbsku sahá voda až k většinám stěn. Štěrková cyklostezka na Srbsku je pod vodou a bude poničená, voda sahá až pod terasu restaurace, zatopené jsou přilehlé louky Berounky.

Ze zatopeného Kamýku se nedá projet na Velkou, zejména lezecké cesty v lomech u Velké budou douho mokré a podobně na tom budou i další skalní masivy jinde, nad kterými je nasáklá zem, jsou ve stínu a cesty, které jsou tradičně po deštích dlouho zateklé.

V Labáku je sice už opravené lano přívozu a díky vyššímu stavu hladiny se podařilo přívoz dostat na vodu, ale než voda klesne, nebude přívoz jezdit asi další dva týdny.

Pískovcové skály budou delší dobu promáčené, počítejte s prodloužením podešťové pauzy ve většině oblastí, na mapě předpovědi webu Skalních oblastí je nyní vše červené (zákaz lezení na pískovcích).

Je možné, že deště někde skály očistily od prachu, jinde ale bude naopak ve stěnách naplavená zemina, počítat se dá i s uvolněním nějakých kamenů. Stejně tak budou možná zablácené nebo sesuté některé nástupy a přístupy pod lezeckými liniemi. To jsou další nemilé okolnosti, které nyní na lezce u skal čekají. Někde možná až tak, že budu muset přiložit ruku k dílu lezci, správci skal, nebo domácí horolezecké oddíly. Ale snad to nebude tak zlé. Ani například v Pražských skalních oblastech, kde magistrát začal monitorovat sesuvy (viz minulý článek), zatím snad nic kupodivu neupadlo.

Konec úvah, voda klesá. Ale možná bude tenhle víkend lepší jet na vodu:)

Fotky:

Roviště

Roviště
foto Evina

Velká

Velká (hospoda je v přádku!)
foto Evina

Kamýk

Kamýk
foto Evina


Srbsko

Srbsko, přístup ke skalám
foto Marťan

Srbsko

Srbsko, u mostu
foto Marťan

Srbsko

Srbsko, louka od přejezdu k Tomáškovo lomu
foto Marťan

Srbsko

Srbsko, Plotna a silnice na Karlštejn
foto Marťan


Pupek

Pupek, 5.6.2013 ráno
foto Marťan



Srbsko

Blážina a Vlastina stěna, 7.6.2013 ráno
foto Marťan


Marťan   [úpravy] 14:38 04.06.2013Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Na vsem se da hledat neco dobryho17:00:16 04.06.2013
Ja tak trochu doufam, ze to splachlo tu cyklostezku pod Blazinou stenou.
petrodpovědět 
 Re: Na vsem se da hledat neco dobryho18:28:39 04.06.2013
Ta "stezka" v Srbáči pod stěnami ale i mimo ně byla vyprojektována a následně zrealizována hloupě, bezohledně, čistě pro komerční korzo, to je jasné asi všem lezcům a možná i zlomku té bezduše hýbající se mase lidí na tomto "korzu". Nicméně člověk míní, pánbůh mění a nejenom člověk dříve či později skončí tak kam patří....
Zdendyšodpovědět 
 Re: Na vsem se da hledat neco dobryho00:42:19 15.06.2013
Štěrková cyklostezka na Srbsku je pod vodou a bude poničená,...

Neni to tak davno co jsem tady rekl a do ceho jsem se navazel...takhle se projebavaji prachy z dotaci eu!....takhle se proste nekdo nekde namaze a takhle to pak dopada...napsal jsem...cekani na povoden? Napsal...ze to bude takto brzo jsem necekal ani ve snu. No, sice skutecne to nebyl asfalt k te Blaze a dal, ale nidko nemuze rici, ze to nejsou vyhozene prachy. Obec je mohla jiste vyuzit daleko lepe.Nekdo toto prosazoval, nekdo z toho musel i profitovat, nechal bych to vsem temto zacalovat ze svejch uctu.
hahaodpovědět 
  Re: Na vsem se da hledat neco dobryho08:22:34 15.06.2013
Prorok nejsi, CS to tam nevyplavilo poprvé.
 martanodpovědět 

 Skály u Županovic17:06:18 04.06.2013
Slyšela jsem od chatařů ve Zvíroticích, že se teď během těch deštivých dnů na protějších skalách, tj. Skály u Županovic, urvalo něco hodně velkýho. Ve kterých místech ale přesně nevím.
Kamilaodpovědět 

 Novy potencial18:35:33 04.06.2013
Raj DWS-karu...
v.odpovědět 

 Sucho22:46:49 04.06.2013
Valím do Polska na Sokolíky tam je sucho a vyhlídky kolem 20 stupňů. Další suchá oblast je na Smíchově :-D no a určitě stojí za zmínku nějaké to DWS :-D
Berný odpovědět 

 Srbsko po povodni23:15:20 04.06.2013
Velká vode v Srbsku docela pěkně umeje dolní části stěn. Až to opadne, pěkně se polezou věci kolem Vypečené a Oceli, než se to zase zapráší.
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: Srbsko po povodni06:10:08 05.06.2013
A co ta lista z Annapurny? tu to taky umeje? jestli jo, tak by se mozna dalo neco v tyhle sekci provibrovat ... uz se tesim, az to tam zase otestuju ...
J.Kladaodpovědět 
  Re: Srbsko po povodni09:17:30 05.06.2013
Na Srbsku už Berounka klesá, ale pomálu, některé louky už vykukují z vody. Poslední den na DWS:)
martanodpovědět 
 Re: Srbsko po povodni14:04:30 05.06.2013
Nevím, jestli to umyje. Po posledních povodních tam naopak byl přilepenej takovej sajrajt.
Klára H.odpovědět 
  Re: Srbsko po povodni09:47:49 07.06.2013
Taky si myslim. Tam kde voda opada je vse potazene vrstvou sajrajtu.
odpovědět 
   Re: Srbsko po povodni15:45:44 07.06.2013
Ne, po povodni je to fakt umytý, jako by voda "vyprala" povrch skály a vybělila ho do původní barvy horniny.
Bídaodpovědět 
 Re: Srbsko po povodni00:44:16 15.06.2013
:-)
hahaodpovědět 

 Prasečnice promočenà23:17:44 04.06.2013
Prosecnice je nasákla az hruza.neverim ze o vikendu bude pouzitelna.zda vubec nejake skaly budou pouzitelne o vikendu.protekà intenzivně ze svahů
Dnes jsme vubec nemàgovali! 3 čvachtavé cesty a pryč
torousodpovědět 

 Povodeň aneb pády skal?00:41:13 05.06.2013
Dnes jsem koukal na Branickou plotnu a napadlo mne, že možná v Českém krasu i v Braniku budou padat skály na hlavu.
Pršelo nějakých 14 dní, vápenec je totálně nasáklý a tudíž těžší a objemnější, začne vysychat, vrstvy a kusy kamenů si budou mezi sebou vyjasňovat vzájemné postavení a rozvolňovat soudržnost. Po povodni v roce 2002 byla povrchová krusta skály na nástupu pravé převislé části Blážiny plotny / Duel a dále vpravo / úplně omleta obroušená proudem a nový povrch byla mozaika vyklajících se kaménků, toho bych se však tolik nebál. Daleko nebezpečnější jsou velké vysící bloky v cestách jako výlez na Mobilis in mobilis nebo odlez z okna na Úmrtním listu, za které jsem se bál brát už dávno před dávnými lety a přál si, abych to nebyl já, kdo si zahraje "českou ruletu". Pokud existuje v Srbsku nějaký fungující správce, možná by stálo za to, aby se na takové bloky koukl a případně přijal nějaké aspoň informační opatření na nástupu cest pro neznalé.

Co se týká té idiotské cyklostezky, mohl by se ČHS pokusit vložit do schválení její rekonstrukce tak, aby byla cesta uvedena pokud možno co nejvíce do stavu obdobnému před jejím vybudováním, minimálně v úseku pod nástupy na Blážinu a na Pupek, nově i na Rudé převisy a spol, lépe celý úsek od Srbska po Kačák. Hlavní důvod je to, že pokud, nedej bože, to navrch ještě vyasfaltují, zakážou nakonec lezcům vůbec lézt v Srbsku z důvodu nebezpečného překážení jízdě cyklistů. Mělo by to být opětovně vydlážděno neopracovanými kameny jako původně, aby lezci byli pání a cyklisti kmány. Měli by na tom mít zájem i ochránci přírody oficiální i neformální, do teď jsem nepochopil, jak to u nich mohlo projít tato megalomanská cyklostezka s opěrnými stěnami. Navíc erár nemá prachy, tak by mohl uštřit.

Býval jsem členem Čhs,nyní již několik let ne. Možná můj názor někoho kompetetního zaujme.
Teaserodpovědět 
 k těm pádům skal...08:25:50 05.06.2013
problém není že po dešti ulítne blok. každé jarní tání tomu dá větší dardu. problémy jsou větší a zásadnější sesuvy - třeba jako ten, co byl v červnu 1926 na drábkách, v roce 1939 v hlubočepech, před pár lety ve Vaňově - vždy to byly dlohotrvající silné deště, které podmáčely jílové vrstvy pod skalami, nebo přitížily zeminu za skalami a už to jelo - a bacha, ne hned po dešti, ale s několikatýdením zpožděním. ostatně, v labáku je ta geologie taky sesuvum poměrně nakloněna. ne snad že by to znamenalo že to ujede, ale třeba do hlubočep bych asi pár tejdnů chodil s dost zatajeným dechem. no nic, uvidíme, du nakrmit prase.
Lukas B.odpovědět 
  Re: k těm pádům skal...12:07:03 05.06.2013
Taky jdu na snídani.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: k těm pádům skal...00:51:08 15.06.2013
ha:-)
hahaodpovědět 
 Cyklostezka Srbsko12:13:02 05.06.2013
S tou cyklostezkou to bylo tak, že Správa CHKO nic takového nepovolila, dokonce to výslovně zakazovala. Ty kameny pod skalami na cestě byly ve skutečnosti opěrné zdi kvůli železnici, která tudy po břehu vedla (celé Srbsko byl činný lom až někdy do začátku 50. let).

Pak berounská radnice (pod vedením starosty z KDU a pozdějšího ministra kultury Bessera) potajmu najala asfaltéry a než se kdo vzpamatoval, byla inline cesta vyasfaltovaná až do Alkazaru. Pak už se jenom jednalo, jak zbylou cestu propojit do Srbska, aby to nebylo zase až tak hnusné.

Myslím, že radnice tehdy dostala velkou pokutu, ale určitě ji nezaplatil Besser, ale jenom stát sám sobě.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Cyklostezka Srbsko19:52:12 05.06.2013
Když si to necháme líbit, dobře nám tak. Nicméně pro mne to byl po ix letech jemně řečeno šok.
Zdendyšodpovědět 
  Re: Cyklostezka Srbsko10:00:17 06.06.2013
nemyslím že to bylo tak. v předválečné mapě velké prahy byl zhruba v úrovni alkazaru most úzkorozchodné vlečky a naproti alkazaru někde překladiště a výhybna. pod stěnama to byla obyčejná stezka navigace.
Lukas B.odpovědět 
   Re: Cyklostezka Srbsko12:10:00 06.06.2013
Prostě psát tady 4.6. článek o skalách, kde se dá nastoupit jen z lodi, když ještě pořád prší, hrozí různé sesuvy, popř. jsou zákazy vstupu ? Do Labáku se ani nedostaneš a ostatní písky jsou prodojený jak plíny. A jako uvažovat, kde by se teda dalo už lízt mně přijde opravdu přiblblý. No a komentáře o cyklosteskách, DWS,holkách co se jmenují Šárky nebo o tom co říkala Forrestova máma - tak to je fakt bonboniéra.
Takodpovědět 
    Re: Cyklostezka Srbsko12:13:22 06.06.2013
sorry, blbě jsem to vložil...
Takodpovědět 
    Re: Cyklostezka Srbsko12:17:56 06.06.2013
tak hele brouku:
vnímám určitý rozdíl mezi jucháním na kajaku na vlně někde na dohled od nešťastníků co plačky vynášejí z baráku pobahněný koberce (viz třeba aktuální diskuse na raft.cz), a diskusí o tom, jak deště a voda můžou ovlivnit lezecké oblasti a bezpečnost v nich. ty ne?
Lukas B.odpovědět 
   Re: Cyklostezka Srbsko14:41:06 06.06.2013
To asi jo. Tak to bylo. Viděl jsem ale fotky, jak za Němců byla vlečka dotažená až někam pod Velký kotel a budoval se ještě další kus železnice právě pod skalama. Souviselo to zpočátku s Kladenskými železárnami, ale pak už spíš se štolami, kam se přesunula výroba válečného materiálu. Určitě tady vyráběli kusy maseršmitů a jeskyňáři dosud blouzní i o výrobě faucvaj a snad i atomových faudraj.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Cyklostezka Srbsko09:51:16 12.06.2013
Stát sám sobě asi těžko. Město není stát, má svoji pokladnu. Takže spíš občané Berouna státu. (Ten stá to pak nějak rozházel a lidi z Berouna měli míň opravenejch chodníků, školek a tak podobně.)
odpovědět 
   Re: Cyklostezka Srbsko12:47:46 12.06.2013
Ono se to v našich poměrech zase tak moc neliší, jestli obec nebo stát. Jsou to bohužel v podstatě jedny prachy.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Cyklostezka Srbsko14:19:21 12.06.2013
:)) Kubo, tohle zkus říct před některým starostou, nebo obecním radním. Tipuju, že tě rychle vyvedou z omylu. Jo, většina těch peněz pochází z daní, takže v tomhle smyslu to jsou, řekněme, "jedny prachy"; příjmy obcí z vlastní činnosti obvykle moc velký nejsou (existují ale výjimky) - ovšem svůj podíl na daňových příjmech obec jednou dostane a fakticky nemá šanci, aby jí stát jen tak nasypal víc. O dotace se tvrdě bojuje, stát si na penězích sedí a zatraceně se rozlišuje, s čím hospodaří kdo. Takže vyšší pokutu obec v rozpočtu pozná, ne že ne.
(Jiná věc ovšem je, jestli víc a hloupěji rozhazuje stát nebo obce, to je jiná kapitolka. Osobně se obávám, že se to dá srovnat. Pokuds to celé myslel takhle, tak budiž :(((.)
Tohle je ale debata dost mimo téma, tak bych to zas až tak moc nerozmazával...
Robertodpovědět 
     Re: Cyklostezka Srbsko14:28:01 12.06.2013
P.S. Tedy, abych se někoho zbytečně a hloupě nedotknul - určitě je řada obcí, které utrácejí rozumně až velmi rozumně. Když jsem psal o rozhazování, měl jsem na mysli, že obecně se v hospodaření měst objevují stejný nebo i větší zvěrstva jako v zacházení se státní kasou; paušalizovat to ale samozřejmě nejde. (Jo, když člověk píše moc rychle a nechce se moc rozepisovat, pak to dopadá, že nakonec je to ještě delší ... :))
Robertodpovědět 
  Re: Cyklostezka Srbsko00:53:14 15.06.2013
Kubo, to neni asfalt snad ani, to je nejaka sotolina ci co, sice se asi prijemnej odzkoci z pod prvnich bez obav o kotnik, ale zas ta kola a vyhozene prachy ....
hahaodpovědět 
   Re: Cyklostezka Srbsko01:41:23 15.06.2013
To taky proběhlo nějak takhle: Hele, když už sme to teda z toho Berouna postavili z asfaltu a ze Srbska už ten asfalt je dávno, tak to teda nějak dorazíme, nonéééé? A ochranáři ze Správy CHKO se cukali, jako že né a dělali zagorky, ale nakonec z toho vzniknul tenhle paskvil. Pro inline to podle mě není. Berouňákům to nakonec ovšem vyhovuje, protože jinak by lidi jezdi do Srbska do hospody, tam by nechali prachy a pak by se vraceli s prázdnou šrajtoflí okolo berounských hospod.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Povodeň aneb pády skal?00:50:00 15.06.2013
nebo odlez z okna na Úmrtním listu, za které jsem se bál brát už dávno před dávnými lety a přál si, abych to nebyl já, kdo si zahraje "českou ruletu

Jo jo, ten odtrh na Umrtaku je nechutny uz leta, ale co s tim? Jednou to proste asi spadne, to je proste priroda a jeji zakony.
pokud, nedej bože, to navrch ještě vyasfaltují,...

Pak by se tema tunelovanejma penezma mely zabyvat organy na to urcene myslim.

do teď jsem nepochopil, jak to u nich mohlo projít tato megalomanská cyklostezka s opěrnými stěnami

...penize jsou mocna carodejka, ale dokaz to...
hahaodpovědět 

 Blbější15:00:45 05.06.2013
článek jsem na tomto webu už dlouho nečetl.
Takodpovědět 
 Re: Blbější00:10:54 06.06.2013
Jak rikala Forrestova mamka, blbovi vse blby. ale zase si uzijes na novinkach, ne?
Indyodpovědět 
  Re: Blbější09:50:09 06.06.2013
pochopil jsem dobře, že ti přišel blbý můj názor :-)?
Takodpovědět 
   Re: Blbější12:10:53 06.06.2013
Tak
odpovědět 
    Re: Blbější12:14:42 06.06.2013
no vidíš, Forrestova máma teda mluvila asi i o tobě...
Takodpovědět 
     Re: Blbější13:20:13 06.06.2013
Forrestova mama mluvila o nas vsech ;-)
odpovědět 
 Re: Blbější10:33:30 06.06.2013
Co je blbého na podané informaci o vodě u skal? Diskuse pod tím může být také užitečná. Forrestova maminka také říkala, že život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, který bonbon zrovna ochutnáš. Dalo by se s velikou fantazií, s více variacemi, parafrázovat na některé diskutéry...
haninaodpovědět 
  Re: Blbější12:11:33 06.06.2013
Prostě psát tady 4.6. článek o skalách, kde se dá nastoupit jen z lodi, když ještě pořád prší, hrozí různé sesuvy, popř. jsou zákazy vstupu ? Do Labáku se ani nedostaneš a ostatní písky jsou prodojený jak plíny. A jako uvažovat, kde by se teda dalo už lízt mně přijde opravdu přiblblý. No a komentáře o cyklosteskách, DWS,holkách co se jmenují Šárky nebo o tom co říkala Forrestova máma - tak to je fakt bonboniéra.
Takodpovědět 
   Re: Blbější13:00:36 06.06.2013
Nemusíš to číst, někdy se prostě povede vystavit fotky dřív, než až za dva dni;) A budeš se divit, ale na spoustě skal domácí lezou non-stop. Že se nedá lézt v Labáku, že se nedá tam dostat? Hihi:)
Další linie těch sdělení je na snadě. Asi budeš zkušený horolezec, ale u nás jsou stovky lezců, který ani nenapadne, že na těch skalách bude něco padat, což se na skalách běžně děje.
Někdo bude o víkendu vylévat vodu ze sklepa a někdo půjde v sobotu na skály. Tak to prostě je;) Každopádně díky za všechny Tvé užitečné komentáře, které krásně zapadnou k Tebou popisované bonboniéře. Už jsem to také nevydržel, dobrou chuť:)
martanodpovědět 
   Re: Blbější13:29:34 06.06.2013
no tak co dřepíš na netu?!? mazej pomáhat poškozeným povodněmi...
odpovědět 

 Divoká Šárka22:00:20 05.06.2013
Netuší někdo jak to vypadá v Šárce? Díky
Pinokioodpovědět 
 Re: Divoká Šárka02:13:55 06.06.2013
Kterou myslíš? Znám jich divokejch víc...
odpovědět 
  Re: Divoká Šárka06:59:34 06.06.2013
:-)
odpovědět 
  Re: Divoká Šárka23:39:31 11.06.2013
Šàrka je stále vlhká!
odpovědět 
   Re: Divoká Šárka00:55:03 15.06.2013
haaaaaaaa:-))
hahaodpovědět 
 Re: Divoká Šárka07:01:04 06.06.2013
Taky jednu znám.škoda lezla jen po mě
odpovědět 
 Re: Divoká Šárka10:36:58 06.06.2013
Šárky by se aktuálně mohlo týkat nařízení o zákazu vstupu do parků v Praze, neboť magistrát se obává vyvrácení stromů. Následně pak už možná v červnu proběhne další schazování nějakých akutních kamenů v soutěsce firmou. Minimálně Žabák a Dívčí skok budou suchý jako vždy.
martanodpovědět 
 Re: Divoká Šárka11:57:09 20.06.2013
V úterý byly ještě pořád v Šárce na přístupových cestách zalaminované informační texty o padání stromů. Asi je zapomněli sundat, nebo je sundají až nebude hic. Žabák je v tomhle vedru nesmysl, leda ráno a večer. Pod Žabákem jsou vykácené akáty a bude třeba vyspravit cestu. Ve stínu jsou třeba Čertovy nohavice, Zedkovy bloky a Křížová stěna. Klíšťata se urodily opět slušně, nejlíp kontrolovat a sundavat průběžně.
 martanodpovědět 

 Roviště11:22:34 06.06.2013
Cesta do kempu prej průjezdná, většina cest je zatím proteklá, ale některé už jsou suché a lezitelné. Dnes už se možná objeví první návštěvníci.
 martanodpovědět 
 Re: Roviště23:09:53 06.06.2013
Ano, ke skalam se da dostat uplne v pohode. Hafty protekly uplne (mimo Koreni), zbytek sektorů taky dost. Nejsusi je Krakonos, kde treba v Cesky, Krakonosovi je mokrejch jen par chytu...
odpovědět 

 bouldering11:33:38 06.06.2013
Co Petráč nebo Sněžník, půjde to v sobotu, jak to vypadá mezi šutrama v lese?
modpovědět 

 Srbsko v pátek09:42:32 07.06.2013
Dnes ráno už byla vidět cesta k Blážině stěně (viz foto), pod ní ale ještě stojí voda, tak že není kam položit lano. Pupek obdobně a je z části proteklej. Vlastina a Štítek by měly být přístupné, obdobně plotna před vesnicí. Do Alkazaru nejlepší přístup pěšky přes Hostim. Berounka klesá pomalu, ráno se v celém údolí drží mlhy.
 martanodpovědět 

 Kacov, Pasinka u Kolina15:24:35 07.06.2013
Mate prosim nekdo tuseni, jak vypadaji tyhle oblasti - kolik bylo vody? Kacov asi blby, potok u Pasinky nemusel byt tak rozvodneny. Nekdo mistni nevi ?
Sarka B.odpovědět 
 Re: Kacov, Pasinka u Kolina20:31:00 08.06.2013
Pasinka dneska uplne sucha, potok nizkoproudovej.
Feuodpovědět 
  Hostivařská skalka21:38:05 08.06.2013
Ta je taky suchá. Jenom všude okolo jsou natahané pásky městské policie, že padají v lese samovolně stromy.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Hostivařská skalka22:37:10 08.06.2013
Arco taky suchy.
odpovědět 
    Re: Hostivařská skalka, Poříčí12:08:50 10.06.2013
Tak nakonec jen Poříčí, levá část (Prašná I, II, Promenáda) úplně morká (a ještě asi nějakou dobu bude), stejně tak vpravo Kráva a Kapsa. Pozor! Z pod borovice mezi Kapsou a Chameleonem vypadaly kusy kamenů a hlíny a vypadá to, že celá obří borovice i s kamenným balem se bude dřív nebo později poroučet dolů. Možná je lepší se pravé části Poříčí úplně vyhnout.
Sarka B.odpovědět 

 srbsko14:15:40 11.06.2013
zdar, dnes ráno cesta podél kempu zas pod vodou, teď už se asi dá. Cesta od Hostimi je bažina. Kdyby bylo potřeba přiložím ruku k dílu. Zdar
radimodpovědět 

 Jak ej na tom Roviste, Velka, ...?15:47:12 11.06.2013
Cus, mate nekdo zpravy, jak se ted da lizt na Rovisti a Velky? Vyschlo to? Hrozej nejaky sesuvy sutru? Skala samej hnus? Diky. :)
O.odpovědět 
 Re: Jak ej na tom Roviste, Velka, ...?13:08:36 16.06.2013
Roviste i Lomy jsou ok. vsude sucho. povodone asi moc skody nenapachaly, ale ten dest celkem jo. pozor na hodne uvolnenych sutru v cestach.
obzvlast v Lomech nad velkou se odlupuje skala. bohuzel s ni i klicovy stup v ceste Pejsek :(
tearezodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179455)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Objížďková 4 Skála U Nového Spolí
Bruska Umí Středověk 9- Skalný
Anima 7b+ Brseč
Walking On The Rain 7c Terre Alte
I Am Not A Carpet Muncher 8a Buzetski Kanjon
Nově komentované:
Krumlovská 7 Skála U Nového Spolí
Nech Mne Žít 5 Budčice
Dvoukruhová 5+ Skalný
Black Cobra 9a Baile Herculane
Kríza Stredného Veku 10- Porúbka

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Ondrej | Ondrej | R.I.P. Ondreji | R.I.P. Ondreji | .. | Lantang | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: jak to bylo doopravdy? |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (114)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (36)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 366 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 319 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 289 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 290 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 263 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.