LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Místní klasifikace: mluví; nemluví; nemluv na mě!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140181 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
DDM DUHA - Ústi nad Orlicí
Lanové centrum DDM hl. m. Prahy - Praha 8
Lezecká aréna - Jablonec nad Nisou

Prodejny
Keen Concept Store - Palác Flóra - Praha 3
HUDYsport - České Budějovice
Namche - Outdoor, Travel & Climbinig Center, s.r.o. - Praha 8

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

EPJ Imst

4. - 5. 8. 2012

small EPJ Imst 4.-5.8.2012 za účasti našeho "Elite týmu" juniorů. Bohužel se poslední dobou zapomíná na výsledky našich juniorů. Tak aspoň pár řádků z posledního závodu EPJ.

Výsledky

Junorky:
18. Eva Křížová (členka Elite)
22. Katka Švecová
23. Michaela Zbořilová
celkem 23 závodníc

Junioři:
17. Jan Jeliga (člen Elite)
celkem 27 závodníků

Dívky A:
15. Tereza Svobodová (členka Elite)
20. Andrea Pavlincová (členka Elite)
33. Šárka Hvězdová
celkem 33 závodnic

Chlapci A:
15. Petr Čermák (člen Elite)
40. René Dana
celkem 46 závodníků

Dívky B:
13. Katka Zachrdlová
19. Jana Vincourková
31. Eliška Vlčková
36. Andrea Pokorná
celkem 40 závodnic

Clapci B:
32. Kliger Petr
38. Sedláček Vojtěch
46. Doseděl Jan
47. Miroslav Doseděl
celkem 48 závodníků

poster


Poznámka autora:
"Elite tým" se vyznačuje tím, že členové tohoto týmu mají na poměry ČHS výjmečně vysokou finanční podporu ze strany ČHS. Podpora dokonce dosahuje takové výše, že v kategorii dospělých by např. Adam musel vyhrát několik závodů SP, aby od ČHS dostal takovou finanční podporu jakou mají naši mladí z Elite týmu. Do Singapuru na MS juniorů každý z týmu elite dostane od ČHS cca 40 000,- Kč bez nutnosti se nějak kvalitně umístit. Tak věřme, že i nadále na náš tým s hrdým názvem "Elite" budeme i my hrdi.
Držme jim i nadále palce.



Libor rebel Hroza   [úpravy] 11:02 05.08.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Držím palce11:57:12 05.08.2012
....přeji mnoho úspěchů do budoucna!!!! Snad se jim tvrdý tréning vrátí v podobě medailí :-) Good Luck
enzoodpovědět 

 Felix13:02:43 05.08.2012
To spíš zatím vypadá na JELITE.
ELITEodpovědět 
 Imst 200317:54:27 05.08.2012
Jen pro osvezeni - Imst EYC 2003 Libor Hroza - 28 misto z 37 zavodniku
odpovědět 
  Re: Imst 200300:45:11 06.08.2012
Kolik tenkrát dostal podpory?
odpovědět 
   Re: Imst 200307:30:22 06.08.2012
Doufám, že stejně jako děcka letos v Imstu tedy NIC. Pokud si Rebel něco nevyřval...
odpovědět 
   Re: Imst 200316:30:21 06.08.2012
Tenkrát se náklady propláceli jen těm, co byli ve finále, což bylo naprosto správné. Ale hádky byly, a to proto, že tenkrát šéfové nechtěli, aby vůbec mohli závodit i tací, kteří umístění do první desítky nesplnili. Ti nemohli jet ani za své, což bylo zase nesprávné.
odpovědět 
    Re: Imst 200316:36:47 06.08.2012
Podle dávných pravidel, takovej syn Bintera a hromada dalších současných juniorských závodníků, kteří jsou mimo první desítku, by vlastně nemohli jet na závod ani za své peníze.
odpovědět 
     Re: Imst 200316:52:55 06.08.2012
To, ze se drive nemohlo zavodit na EYS ani za sve je nesmysl. Praxe byla u mladeze takova, ze prvni dva zavody se hradila vsem startujicim doprava, ubytovani, startovne, vetsinou se zajistoval minibus. Dale pak zavodnikum do desateho mista doprava, ubytovani a startovne vsem. Pokud jsi nebyl v repre, zaplatil jsi startovne a licenci.
Vse muselo odpovidat pravidlum IFSC, tzn , ze v kategorii staruji max. 4 zavodnici z dane zeme.
Stejna pravidla platila i u mych predchudcu.
Rekla bych, ze podminky pro repre byly vseobecne lepsi nez dnes pri pomalu stejnych rozpoctech.
Eva Ondrova, byvala predsedkyne komise mladeze.
odpovědět 
      Re: Imst 200317:20:18 06.08.2012
To, o čem píše Eva Ondrová, bylo tak jak píše, ovšem za její existence ve funkci, ale já mluvím o době něco před ní, v té době Adam ještě nezávodil na EP a na závody opravdu nemohli jet všichni, kteří byli do 4.místa v Českém poháru! V té době nebyla žádná napsaná pravidla, pouze se ústně rozhodlo co a jak, a skonstatovalo se, že ti slabší tam nemůžou jet ani za své. Bylo to tak jistý čas, nevím, jestli jeden, dva, nebo tři roky. Je to ale tak! Někteří rádi zapomínají.
odpovědět 
       Re: Imst 200317:45:22 06.08.2012
Dobře si pamatuji, když Solanský st. tehdejší předseda komise mládeže bez jakýchkoli pravidel určoval, kdo má a kdo nemá na to jet na Evropák. I proti tomu jsem bojoval. Bojoval jsem za to, aby byla nominační pravidla. A ty teď jsou. A tehdy mi dali přezdívku rebel. Dovedete si představit, že by dnes někdo jen tak podle ksichtu určoval, kdo pojede a kdo ne? Ale bylo to tak. A taky Solanský st. prosazoval, že nikdo nebude posledním místem dělat republice ostudu i kdyby si to platil sám.Takže doopravdy před pár lety by Binter ml., Tereza a spousta jiných vůbec nemohla startovat na evropácích a už vůbec ne za peníze svazu. A vlastně to, že startovat mohou, jsem prosadil už před léty já a proto mě nazvali rebelem. Jooooo, ono se lehce zapomíná.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
      Re: Imst 200317:38:57 06.08.2012
To není pravda! U všech předchůdců to tak nebylo. Ani náhodou tam nemohli jet všichni, co byli do 4. místa v ČP ze všech kategorií. Ani náhodou nemohlo jet všech 24 dětí do zahraničí na EP nebo MS. Stačí se podívat na výsledky EP a MS cca 10 let zpátky. V té době tam nestartovalo tolik dětí jako dnes, zkrátka proto, že nemohly, a né že by nechtěly. Bylo jim řečeno, že závody EP nejsou spartakiáda!
odpovědět 
      Re: Imst 200318:02:43 06.08.2012
Podmínky repre byly předtím lepší? No, jak pro koho. Pro nejmladší jsou letos nejhorší pravidla, co kdy byla, ale pro nejstarší jsou zase ta nejlepší, co kdy byla. Je potřeba si přečíst, jak stará, tak ta nová pravidla a až potom diskutovat. Nikdy v žádných pravidlech nebylo, že by některé z kategorií mládeže se platily náklady rozdílně. Nikdy v pravidlech nebylo, aby se některým kategoriím zaplatily první dva EP bez ohledu na umístění a nejmladší kategorii pouze do 10.místa! Taky až doteď nebylo možné, že na MS z nejmladší kat.může jet jen ten, kdo bude do 3.místa v rankingu EP a starší kateg. můžou být až do 15.místa v rank.EP.
odpovědět 
       Re: Imst 200318:10:18 06.08.2012
Myslela jsem obecne lepsi, s nominaci a zpusobem proplaceni na letosni MS mladeze rozhodne nesouhlasim.Stejne pak s radou dalsich veci, ale ty tady resit nebudu. Eva O.
odpovědět 
        Re: Imst 200318:22:16 06.08.2012
A kde by se podobné věci měly řešit? A kdo by je měl řešit? Neberte to osobně jako kritiku. Jen by mne to fakt zajímalo. Dlouhodobě sleduji jak Libora, tak ČHS. A pocit mám takový, že ČHS na vše kašle a jede si podle svého bez ohledu na kohokoliv a cokoliv. A to velmi arogantně. Dá se ignorovat kritika výletu do Singapuru. To ano. Ale ignorance nařčení, že to má paní Dichtlová jako výlet a že tam zůstává na další soukromé lezení a že mladší tam nejedou proto, že nejdou poslat sami domů, je trochu divná. Jsou tu desítky horooddílů a závodníků. To fakt nikoho nezajímá, jak to opravdu je? A kam peníze jdou? Neměla by se k tomu to paní Dichtlová vyjádřit? A i celý svaz? Přeci jen, nejde o zanedbatelnou částku. Co je potřeba? Poslat kolkovanou žádost?
odpovědět 
         Re: Imst 200318:38:55 06.08.2012
Začátkem příštího týdne zveřejním svou představu o tom jak by mělo fungovat soutěžní lezení u nás. Vypadá to, že se ke mě přidá dost lidí, kteří v soutěžním lezení vidí sport a nepletou si jej s horolezectvím. Samozřejmě bude dost lidí proti mě. Třeba už jen z principu, že to navrhuji já :-(. Není potřeba vymýšlet vymyšlené, není potřeba hledat co už je nalezené. Je potřeba se podívat na reálné možnosti a ty co nejlépe využít. Ne zneužít. Třeba ničeho nedosáhnu. Ale jak už jsem psal výše. Nominační pravidla jsem před léty prosadil. Nejsem zvyklý se vzdávat. Před léty jsem dlouho bojoval za nominační pravidla a oponenti měli třeba takové argumenty, že ve fotbale si taky mančaft určuje trenér. :-) Tak proč by ho nemohl určovat bez nominací předseda komise? Pěkná blbost že ? Tak proč v blbostech pokračovat dál.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
          Re: Imst 200315:53:56 07.08.2012
"Vypadá to, že se ke mě přidá dost lidí, kteří v soutěžním lezení vidí sport a nepletou si jej s horolezectvím."
Hm. Tohle je dvojnásob užitečný. Nejen, že by se možná mohlo něco vyřešit ve sportovním lezení (to jde celkem mimo mne), ale pokud to přispěje k tomu, že se bude víc vnímat, že soutěžní lezení (bez ohledu na to, která je to disciplína), má s horolezectvím společného jen málo, stálo by to za to :)). (Mimochodem, je docela zajímavý, že se do věci pouští někdo, kdo sám je zcela jistě horolezec, a ne sportovní lezec :))). Respekt.
Robertodpovědět 
        Re: Imst 200318:56:25 06.08.2012
Pro Evu O.:
Obecně lepší, tak to je možné, to se přít nebudu.:-) Já myslel konkrétně a především tu velkou rozdílnost podmínek mezi jednotlivými kategoriemi. Jinak za doby tvého úřadování v komisi mládeže to bylo snad celkem spravedlivé. Nikdo ani nepípl.
odpovědět 
     Re: Imst 200312:55:55 07.08.2012
Je to fakt, vítěz dvou ze tří nominačních závodů nominovaný do reprezentace z prvního místa by měl sedět doma, protže má fotra v komisi a reprezentaci pro SP vybereme podle hlasování v diskuzi na Lezci... Pokud by jezdili jen závodníci v první desítce pořadí SP, to by tam moc Čechů v historii moc nebylo. A vlastně by jezdilo celkově deset závodníků, oni v těch úspěšnějších zemích, které tam vysílají ty 40. a 50. jsou úplní blbci...
odpovědět 
      Re: Imst 200313:03:16 07.08.2012
Nikdo netvrdí, aby tam nejel, jen by podpora závodníků měla být za výsledky tak trochu stejná. Jeden za pohou účast dostane 40 000Kč. A jiný za vítězství několikanásobně méně. V tom je problém.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
       Re: Imst 200314:01:04 07.08.2012
To překrucování je hrozné. Vždyť ten tým byl sestaven podle výsledků na prvních dvou EP - museli být do 10. místa. A tak to přece bylo i dřív když dělala vedoucího paní Ondrová - kdo byl průběžně do desátého místa měl další závod hrazený, teda měl tu korunu na kilometr - nebo i příspěvek na letenku. Teď to najednou tady akorát některým HROZ(N)Ě vadí - po jednom zkaženém závodě se začne vykládat, jak někam jedou ti poslední... No je to obrovská částka, ale co já vím, tak to nikdo až do toho Voironu neměl jisté, že pojede a taky někteří, co třeba loni byli dobří prostě nejedou.
A i do Sydney nebo Ekvádoru nebo Číny to měli někteří hrazené taky za předchozí výsledky a bylo jakoby jedno, jak tam dopadnou. Takže o co tady vlastně komu jde?
odpovědět 
        Re: Imst 200314:32:27 07.08.2012
Podle pravidel , ktere platily drive, by letos naklady na MS byly hrazeny predem pouze Terce a Andrejce, ktera bohuzel je v soucasne chvili az na 11. miste v rankingu vzhledem k neucasti na EYS v Moskve, coz se da chapat. Eva Krizova a Jan Jeliga by rozhodne nebyli svazem dotovani, byt jsou v juniorske kategorii. Nebyly by zadne rozdily v nominacnich pravidlech v ramci kategorii a ja bych se rozhodne postarala o vsechny zavodniky na vsech zavodech EYS vcetne MS. To je moje velka vyhrada vuci Marii a to jsem ji i drive rekla. Jinak s timto clankem nemam nic spolecneho a nemyslim si, ze Lezec je vhodny prostor, kde se daji tyto problemy vyresit.
Rychlost komentovat nebudu. Eva O.
odpovědět 
        Re: Imst 200314:48:39 07.08.2012
Fakt nemáš pravdu.:-) Za Ondrové to tak, jak je to teď, nebylo! Přečti si pořádně letošní pravidla, podívej se na výsledky všech nominovaných,atd. Možná potom pochopíš, no možná taky ne.:-(
PS: Jeliga ještě ani jednou nebyl ve finále a určitě nikdy nebyl do 10.místa v rankingu.:-)
odpovědět 
       Re: Imst 200314:59:44 07.08.2012
Ale to nemá s Binterem nic společného - ani se starým, ani s mladým. Starý nedělá pravidla mládeži a mladej má to minimum, co je v dospělých, když se neumístíš v SP. Pro mě jsou pravidla v dospělých logická a zcela spravedlivá. U mládeže je ten Singapur diskutabilní, ale asi to byla ne úplně domyšlená snaha podpořit a motivovat aspoň trochu nadějné mladé závodníky a neřekl bych, že to Dichtlová zamýšlela jako malou domů - to by se dalo udělat daleko skrytěji a výhodněji. Na druho stranu to asi chtělo víc přemýšlet o tom, jaké jsou výhody a nevýhody takových pravidel.
odpovědět 
        Re: Imst 200316:33:34 07.08.2012
Snaha podpořit mladé a nadějné? No, nevím, ale určitě nadějnější než Jeliga nebo Křížová, jsou Zachrdlová a Vincourková z nejmladší kategorie. Obě byly letos ve finále a na domácích závodech někdy porazí i Svobodovou.
odpovědět 
   Re: Imst 200321:18:54 06.08.2012
---a kolik podpory dostaly ty deti za Imst letos....
odpovědět 
  Re: Imst 200307:45:50 06.08.2012
Nemusíme chodit daleko, poslední dva závody v rychlosti na SP umístění ve třetině a v polovině startovního pole a pár tisíc za to taky dostal. Jednou jsou daná pravidla pro nominace a proplácení nákladů a má každý možnost toho podle svých možností využít že...
odpovědět 
   Re: Imst 200315:24:49 06.08.2012
No jde o to ze na spicce hodne fouka a sice Libor skoncil 9 v Chamonix, ale rychlost se leze pavoukem a potreboval trosku stesti, protoze cas 6,39s byl 3. nerychlejsi v zavode...takze neni tretina jako tretina...
climberodpovědět 
  Re: Imst 200315:18:53 06.08.2012
v roce 2003 uz se venoval naplno rychlosti a na obtiznost uz netrenoval
climberodpovědět 

 ach ty junorky20:05:25 05.08.2012
parada, uz jsem si rikal co se deje ... asi okurkova ... kazdopadne, nevim jak to autor myslel s tim "Elite" - je to jakoze jim fandi a mladi vpred anebo mam v poznamce hledat jakysi osten ...
J. Kladaodpovědět 
 Re: ach ty junorky20:29:04 05.08.2012
kolikátýho - že je dneska? apríl??? za jakýže výsledky bere naše repre prachy? jen - tak náhodou jsem prolistoval zápisky Martina Stráníka - 8c/c+ 2.p, 2x8c za dva dny, 2x 8c za tři dny, 8b/b+ os atd. Na závodech předlezl Schberta.A jakou dostal podporu ČHS? hmmm? Možná kdyby se nějaký podpory dočkali ti praví....
asi by to chtělo hodně přidat nebo se na to vybodnout.
 le big zloba macodpovědět 
  Re: ach ty junorky22:16:26 05.08.2012
Tak, tak. Palce držím všem, snaha je super, dřina taky obdivuhodná, ale ty peníze by se měly přehodnotit..jiní si je asi zaslouží daleko více.
odpovědět 
   Re: ach ty junorky22:42:51 05.08.2012
Big zloba....plete si okurky s jablky. Mel by se zamyslet sam nad svym radoby 8c. Zavodni lezeni, skaly, mladez, dospeli,..tezky odhadnout kdo co a za kolik a jaka je fakt pravda. Fandeme tem co seriozne trenuji a drzme jim palce bez ironii autora.
odpovědět 
   Re: ach ty junorky22:43:30 05.08.2012
Big zloba....plete si okurky s jablky. Mel by se zamyslet sam nad svym radoby 8c. Zavodni lezeni, skaly, mladez, dospeli,..tezky odhadnout kdo co a za kolik a jaka je fakt pravda. Fandeme tem co seriozne trenuji a drzme jim palce bez ironii autora.
odpovědět 
    Re: ach ty junorky23:11:32 05.08.2012
Jestli si tady neplete okurky někdo jinej. Palce jim držíme, tady jde asi spíše nespravedlivé rozdělení zlaťáků.
okurkaodpovědět 
    Re: ach ty junorky16:11:43 06.08.2012
pro upřesnění: Martin závodil za juniory- nevzpomínám si v posledních letech na někoho jemu rovného a to jak na závodech juniorů, dospělých,bouldrech, skalách. A jaká byla jeho podpora od ČHS ?
Kolik se nasypalo do pochybných výstupů v horách? Stačí udělat kolem sebe trochu omáčky, popularita a prachy jsou tady. Na rozdíl od jiných lezu cesty, co mě baví a nikomu přelezy necpu.
Dočíst se o úspěších ostatních je motivující - 8a a IXb jsou jistě těžké cesty.
http:// magazin.e15.cz/ regiony/ binter-bavi-me-prat-se-sam-se-sebou-850825
Jednou jsem byl na evropáku v Norimberku. Stačilo pár kroků a bylo mi jasné, že na závodech nemám co dělat. Asi proto mě zaráží optimismus repre ( několikaleté "sbírání zkušeností" - tzn. sbírání posledních a průměrných míst, cíl dostat se do první stovky - video z MS ).
Na VŠ jednou jeden profous při vyhazovu ze zkoušky konstatoval: " snaha nestačí, důležitý je výsledek" . Trénujte, závoďte dál, prachy ČHS jsou mi ukradený, stejně jako shodkový rozpočet ČR.
Toto je též odpověď Vlkovi, proč ještě nejsem členem :)
le big zloba macodpovědět 
 Re: ach ty junorky21:11:58 05.08.2012
Kládo, kládo, já si taky nejdřív myslela že jde o nějaký seriozní info, nicméně když jsem dojela k autorovi článku, bylo mi jasno :D Z toho ironie prská i z mezer...
navždy mladá odpovědět 
  Re: ach ty junorky00:49:05 06.08.2012
Ironie z toho prská, to je fakt. Ale jestli jsou ta čísla pravdivá, tak mnohem víc z toho kouká přinejmenším šlendrián a vyhazování peněz. JAK DLOUHO JEŠTĚ BUDE ČHS CPÁT PENÍZE DO ZÁVODNÍKŮ (nota bene když se o výsledcích nedá ani mluvit)???
odpovědět 
   Re: ach ty junorky07:26:50 06.08.2012
Nevím, co tu všichni pindáte. Je to prostý. Ti co jsou u toho, rozdělujou. Stejně jako ve státě. Takže buďto se zapojte, či veďte dál svý pivní řeči. (App. - kolik z těch kritiků bejvá na valný hromadě, kde jakž takž aspoň něco můžou???)
Honzaodpovědět 
    Re: ach ty junorky10:17:56 06.08.2012
...nebo jim necpěte své peníze a nebuďte členy ČHS!
Vencaodpovědět 
     Re: ach ty juniorky10:32:44 06.08.2012
Venco, můžeš nám fundovaně sdělit, jaké promile z rozpočtu ČHS jde na juniory?
 martanodpovědět 
      Re: ach ty juniorky10:49:51 06.08.2012
Mně osobně je úplně fuk, jak velký nebo malý je to promile. Přijde mi zřejmý, že prostě takhle se peníze utrácet nemůžou. Zejména ne potom, co se svého času vyjádřili členové v anketě zcela jasně, jakou má mít závodní lezení prioritu. A když se k tomu přidaly ty loňský aféry, tak jsem letošek už fakt horosvazu nezaplatil a jak tak vidím, je to tak rozumný i do budoucna.
odpovědět 
       Re: ach ty juniorky11:45:58 06.08.2012
Reagoval jsem jen na tu část od Vency, aktivním členem ČHS hodlám býti i nadále. Znovu: Jaká část z rozpočtu jde na závody mládeže?
martanodpovědět 
        Re: ach ty juniorky12:07:33 06.08.2012
To jde velmi špatně určit, protože rozpočet mi přijde poněkud nepřehledný. Celkem má svaz rozpočet cca 7.200.000. Z toho je komise lezení mládeže 480.000,- Kč, tedy cca 6.5 procent? A kolik bude stát Singapur? Nikdo mi neodpověděl na ropočet výletu ale jen za závodníky to bude skoro 200 000. Tedy se dá říci, že tento výlet spotřebuje polovinu roční částky na lezení mládeže a řekněme tři procenta z rozpočtu. Já nevím, ale v okamžiku, kdy je málo peněz a stěžují si závodníci (kluby, rodiče) i organizátoři, tak dát polovinu rozpočtu jen na akci 4 lidí, kteří ani nejsou nijak dobří ... no já nevím.
Kolik stálo uspořádání TendonCupu na Cibulce, kde bylo cca 200 juniorských lezců? Srovnej to s akcí pro 4 lidi. Fakt ti to přijde v pořádku? Kdyby ti závodníci byli na prvních místech a Singapur měl rozhodovat o umnístění na bedně v celém poháru, ani nepípnu. Ale takto?
Mimochodem, když zase budeš mluvit o promilích - ta částka za Singapur klidně může být cca 30 % toho, co má svaz vyhraženo na různé projekty nebo pro oddíly. Stále ti to přijde v pořádku?
odpovědět 
        Re: ach ty juniorky12:07:41 06.08.2012
Majster výše Ti odpověděl za mne. Je (mi) úplně jedno kolik procent jde do závodního lezení, kolik do údržby skal a kolik na samotný chod svazu, ale na jakých principech vedení ČHS funguje obecně.
Vencaodpovědět 
         Re: ach ty juniorky13:13:00 06.08.2012
T o j e d o b ř e V e n c o , ž e (T i) t o n e n í j e d n o .
martanodpovědět 
          Re: ach ty juniorky13:43:00 06.08.2012
Jsem rád, že i takoví idealisti jako Ty jsou mezi námi (Vámi).
Vencaodpovědět 
      Re: ach ty juniorky11:28:08 06.08.2012
1. Kolik tak odhaduješ, že bude výlet juniorské repre do Singapuru stát? Jaký podíl na celkové částce vyhrazené na sport (podle rzopočtu ČHS) to bude?

2. Jaký význam podle tebe má tam jet, když přihlédneš k posledním výsledkům a téměř neschopnosti se dobře umístit?

3. Nedávno tu proběhla debata na téma Tendon Cupu a organizace juniorských závodů. Pro mnoho rodičů/oddílů je to problém, neb se hodnotí 4 nejlepší výsledky a minimálně jednou tedy musíš sakra daleko. A to nemluvím o tom, co mají z pořádání závodů organizátoři a jaké jsou ceny pro děti.
Nebylo by tedy lepší, než si zajet za 300.000 do Singapuru pro 30. místo, ty peníze rozdělit třeba oddílům na dopravu na závody nebo na organizaci závodů?

Nemám nic proti podpoře závodníků, jen fakt nechápu, proč má někdo dostat 40.000 bez ohledu na umístění. Proč se to nemůže udělat pro všechny stejné? Tedy jeďte si tam, kdo chcete, za umístění v první desítce dostanet 40.000,-. Tečka. Ale zaplatit tento výlet všem bez ohledu na umístění mi přijde jako výsměch všem, kdo se na rozvoji junioské základy opravdu nějak podílí.
odpovědět 
     Re: ach ty junorky10:40:28 06.08.2012
Členové ČHS se chovají jako stádo tupých ovcí. Jedna věc je, když jim někdo slíbí, že peníze na sportovní lezení jsou na podporu lezení jako takového, a oni tomu uvěří. Ona je to i pravda. Ale když si pak v rámci závodů činitelé schválí výlet do Singapuru za statisíce se závodníky, kteří se umístili tak, jak se v Imstu umístili, je divné že jsou zticha. A jsou to opravdu statisíce.

Podle nominačních pravidel byl po závodech EYC v Edinburghu a Voironu ustanoven výběr závodníků pro (částěčně) hrazenou účast na MSJ 2012 v Singapuru takto:

Elite A: Jan Kříž (rychlost), Tereza Svobodová, Andrea Pavlincová, Eva Křížová (obtížnost)

Elite B: Jan Jeliga (obtížnost).

Dead line pro přihlášení na MSJ v Singapuru je 5.8.2012.

Nadále zůstává možnost pro všechny ostatní závodníky zúčastnit se závodu na vlastní náklady, podle nominačních pravidel bude zpětně tmto závodníkům proplacena část nákladů při dobrém umístění takto:

Umístění do 15. místa v obtížnosti na MSJ - zpětně bude proplacena letenka do výše cca 20 000,- (jako Elite B).
Umístění do 10. místa v obtížnosti na MSJ - zpětně bude proplacena letenka a ubytování do max. výše 40 000,- Kč (stejně jako Elite tým A)

15.7.2012 Marie Dichtlová

Tedy minimálně to dělá 180.000,- Kč ( 4 x 40.000,- plus 1 x 20.000,- ). Bez povinnosti se umístit. A nepojede ještě někdo? Trenér, rodiče (pardon, zástuúpce ČHS) ? Opravdu si členové ČHS myslí, že ČHS může v klidu utratit více 40.000 za naprosto bezvýznamné místo v druhé polovině nebo na konci soutěžního pole? No asi ano, když jim to v klidu projde.

odpovědět 
    Re: ach ty junorky10:28:54 06.08.2012
Kéž by to bylo tak jednoduché... A další věc je, že ne každý na to má žaludek. Aby ses mohl zapojit, musíš být jako oni. A to ne každý zvládne.
odpovědět 

 Binter, Dichtlová,Zoban08:16:59 06.08.2012
Binter, Dichtlová, Zoban. Co mají tihle tři společného? Jsou předsedové závodních komisí v Čhs. A všichni tři se chovají k penězům Čhs, jako by byli jejich. Když jsem si na VV loni na podzim stěžoval, že se proplácejí cesťáky i za poslední místa, tak to mělo jen jeden efekt. Lucka dostala o polovinu menší příspěvek na závody SP přesto, že vozí medaile.Prostě jsem si otevřel hubu , tak jsemm přes ní dostal. Jak mi řekl Zoban. Systém jaký nastavili tihle předsedové komisí, nevede ani k lepším výsledkům, ani není motivující pro nejlepší závodníky jezdit reprezentovat. Systém je propracován tak, aby peníze dostali děti  nebo kamarádi těchto vůdců :-). Ale protože tihle vůdcové nejsou až zas tak hloupí udělali to tak, že se snimi "sveze" i pár ostatních závodníků.A kolotoč rozhazování je tu. Pan Binter musí trvat na tom, že i poslední dostane příspěvek, protože většinou je to jeho syn kdo je poslední. Paní Dichtlové to také nevadí, protože i její dcera Tereza Svobodová často končí na Sp na konci. A když si spolu sednou do auta a dají dohromady peníze za poslední místa, jedou zadarmo.Zobanovi už docházejí argumenty a v posledních dvou kauzách, kdy jej řešila disciplinární komise Čhs, byl potrestán( jen se řeší ještě výše trestu). A na krku má další obvinění, to už , ale nebude řešit disciplinárka  Čhs. Trochu zapoměl na to, že peníze Čhs nejsou jeho, ale tak trochu i státu. Možná na to zapomínají i ostatní z téhle trojice.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Binter, Dichtlová,Zoban08:27:41 06.08.2012
Možná, jistě, si mnoho lidí myslí, že mi jde o peníze pro mé děti. Nemohu jim to vyvrátit. Celou dobu mi jde o to, aby se i ta malá podpora, která jde do závodního lezení přerozdělila tak, aby samotní závodníci viděli, že je to podpora za jejich výsledky. A ne za to, že mají rodiče v komisi. Ať si jezdí na závody kdokoli, ale chtít peníze od Čhs za podpůměrné výsledky je výsměch.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
  Re: Binter, Dichtlová,Zoban09:53:51 06.08.2012
Z oficiálních stránek Čhs jsem pro ilustraci jak je to taky s financováním a jeho rozdílností. Pro úplnou konkrétnost uvedu i jména.

Libor za rychlost dostane peníze podle toho jak se umístí.

SP Rychlost:
Evropské závody: Osmifinále - 1,50 kč/km
Čtvrtfinále - 2kč/km
Semifinále - 3kč/km + ubytování do 20E max. 2 noci
2. místo - 3,50 kč/km+ubytování do 20E max. 2 noci
1. místo - 4 kč/km + ubytování do 20E závodník + osobní kouč max. 2 noci

Mimoevropské závody: Osmifinále - příspěvek 3 000,- Kč
Čtvrtfinále - příspěvek 5 000,- Kč
Semifinále - příspěvek 8 000,- Kč+ubytování do 20E max. 2 noci
2. místo - 10 000,- Kč + ubytování do 20E max. 2 noci + ubytování do 20E max. 2 noci
1. místo - příspěvek 12 000,- Kč+ubytování do 20E závodník + osobní kouč max. 2 noci

Tereza Svobodová dostane tohle peníze třeba i za poslední místo na MS juniorů

Hrazení nákladů na MSJ v Singapuru

Náklady na účast na MSJ v Singapuru budou hrazeny užšímu výběru podle toho, nakolik se reprezentaci společnou činností podaří sehnat zbylé prostředky na účast na MSJ takto:

ELITE A :

plné hrazení nákladů na letenku a ubytování (do max. výše 40 000,- Kč)


při nedostatku prostředků spoluúčast závodníka ve výši 5000,- Kč


Lucka dostala za dvě třetí, jedno druhé a celkově čtvrté místo na SP v ledu tohle:

Předpokládané čerpání v roce 2012

Lucie Hrozová IWC 2012 (Korea, Saas Fee, Champagne, Busteni, Kirov) 19000,- Kč To je 3800Kč na jeden závod SP

A pro úplnou konkrétnost.

Tereza za první třeba i za poslední místo na Ms juniorů 40 000,-


Libor třeba i Adam za první místo MS dospělých max 14 000,- za poslední nic.

Lucka za první nebo i poslední 3800,-

Další aspekt k tomu jet či nejet na závody.

Tereza

svou účastí na MSJ neriskuje žádnou finanční újmu.

Libor
nebo Adam když nezalezou platí si vše sami, když se jim zadaří doplatí si cenu výjezdu.

Lucka
ať je první nebo poslední doplatí si cenu akce vždy.

Tak tohle je koncepce financování závodního lezení v Čhs.

Nedivím se některým potenciálně kvalitním závodníkům, že nechtějí jezdit na závody.
Kladu si otázku, chce Čhs kvalitní repre nebo mu stačí, že všechny závody objede Tereza Svobodová s Tomášem Binterem a jejich rodiči?

Libor rebel Hrozaodpovědět 
   Re: Binter, Dichtlová,Zoban10:03:23 06.08.2012
Může někdo (klidně i z ČHS) vyčíslit, nakolik ten výlet do Singapuru vyjde a nakolik bude mít přínos pro ČHS, případně pro lezecký sport jako takový?
odpovědět 
    Re: Binter, Dichtlová,Zoban11:16:31 06.08.2012
A ještě trochu do mlejna. Nedávno VV přerozděloval dodatečnou dotaci od ministerstva. Na spoustu projektů se nedostalo. Ale je vidět, že paní Dichtlová matka Terezy Svobodové umí plakat na správném hrobě . :-) VV jim z medvěda ještě na Singapur přispěl.

Dočtete se na stránkách svazu.

Komise soutěžního lezení mládeže
dorovnání původně požadovaného rozpočtu komise k realizaci předložené koncepce Elite týmu
pro účast na MSJ 2012 v Singapuru a dofinancování podpory účasti reprezentace ČR
mládeže v letošním ročníku závodů EYC 39 000

Prostě dobrých 39 tisíc. :-) Paní Dichtlová umí brečet na správném hrobě
Libor rebel Hrozaodpovědět 
    Re: Binter, Dichtlová,Zoban11:25:39 06.08.2012
Konečně se někdo ozval a našel sílu ukázat na ty dva. Ale nedivme se jim ,že si to vaří na vlastním písečku.
Jsou to především rodiče. Bohužel sportovnímu lezení ani trochu merozumí ,protože sami nikdy na závodech nelezli.Udělali dobrá pravidla ,ale manipulují s něma tak ,aby to hlavně moc nedrásalo vlastní peněženku. A kdo se jim nepodvolí ,tak má prostě smůlu .Situace ,kdy si rodiče musí všechno platit sami a musí si i na závody děti odvést je neúnosná.
Kolik taletů za posledních pár let zmizelo z těchto důvodů.
Dikobrazodpovědět 
     Hroza na hrad13:23:02 06.08.2012
Myslim ze autor clanku jasne definuje o co mu jde a nestiti se toho dosahnout jakymikoliv prostredky. Vcetne obvykle obratne manipulace fakty a pouzivani polopravd,
Pane Hroza, vase misto je na kandidatce tresnicek a ruzi, s timto stylem manipulace s fakty vas konecne nekdo oceni.
odpovědět 
      Re: Hroza na hrad13:31:45 06.08.2012
Nemohl bys pominout osobní výpady a vjádřit se k podstatě? Kolik bude stát ten výlet do Singapuru? I kdyby Hroza řval kvli vlastnímu prospěchu a všechny vinil neopodstatněně, mění to něco na podstatě? Zatím mi jako manipulátor připadáš ty, když okolo sebe kopeš, obviňuješ a zesměšňuješ, ale podstatě věci se vyhýbáš jako čert kříži. Co kdybys třeba Hrozu zesměšnil tím, že ukážeš, že výlet do Singapuru je užitečný, bude mít přínos pro české lezení větší, než věnování těchto peněz na podporu domácí scény, a že ta částka za výlet 4 závodníků je adekvátní jejich výkonům? Pokud nejsou čtenáři a členové ČHS hlupáci, jistě si udělají obrázek sami a Hrozu odsoudí sami. Takto to ale vypadá, že Hroza má pravdu a místo toho, abyse se nějak obhájili, jen útočíte v osobní rovině a snažíte se odvést pzzornost jinam.
odpovědět 
       Re: Hroza na hrad16:11:45 09.08.2012
Bourač Hrůza už minulého tisiciletí snad konečně narazil na kámen a ten se s ním bavit nebude
odpovědět 
      Re: Hroza na hrad13:39:01 06.08.2012
jojo zesmesni Hrozu faktama a napis jak cislama manipulujeme. To ze je nasranej ze jiny dostavaj a jeho deti co maj vysledky nedostanou to nasere kazdyho normalniho cloveka. Takze zesmesni Hrozu nejakyma faktama. Tesim se na to.
strejdaodpovědět 
       Re: Hroza na hrad13:47:19 06.08.2012
Nejen Hrozu - ono to nasere každého normální rodiče, jehož děti lezou, jezdí na soutěže a doufají v nějaké sportovní úspěchy. Jenže tito rodiče jsou zticha, protože se bojí. Ať chtějí, nebo ne, tak jednou na svaz budou odkázáni. A když pak čtou o tom, jak se manipuluje s nominacemi, pravidly či penězi, tak jsou raději zticha. Když o úspěchu nerozhoduje výkonnost, ale nálada a potřeby funkcionářů, těžko něco dělat. A ne každý je na tom jako Hroza, běžní rodiče budou na svaz odkázáni mnohem více.
odpovědět 
        Re: Hroza na hrad14:07:33 06.08.2012
Fajn takze Elite A - Krizova, Pavlincova, a Svobodova, rychlost Kriz a obtiznost Jeliga. Muzete byt zaujati proti Tereze, protoze je marie sefkou komise, ale neni trochu sproste utocit i na ostatni?
Ma nekdo ze zde diskutujicich prehled, jake vysledky tito zavodnici dosahli nikoli v dospelych, ale ve svych juniorskych kategoriich?
Neni lepsi decka podporit, nez jim rikat jak jsou jejich vysledky ubohe?
Mam pro to jediny vyraz a to je zasrana zavistiva cechackovska malost. Z poslednich komentaru na lezci je mi krajne nevolno a je jedno jestli se to tyka hadani ohledne penez CHS nebo o popreni zakladni slusnosti poblahoprat k dobremu horolezeckemu vykonu.
I pokud s nekym nesouhlasim nebo ho dokonce povazuji za sveho protivnika je dobre mit k protistrane uctu. Takto podanym clankem si vsak uctu nikdo nevyslouzi. Stekat umi kazdy, ale kdo z urvanych psu neco dela.
To je preci moc narocne a riskantni jit s vlastni kuzi na trh, ze...
odpovědět 
         Re: Hroza na hrad14:20:27 06.08.2012
Zlatíčko, toto není o Tereze, Andrei, Evě atd. tohle je o Marii, Tomášovi a těch co tam nahoře sedí a rozhodují. Podle tebe je spravedlivé někoho odměňovat "za účast" a někoho za výsledky? Podle mě ne, podmínky by měli mít stejné. Proplácení za výsledky, ať už je to Svobodová, Hrozová, nebo Pepíčková z Horní dolní. Prostě zalezeš dostaneš, nezalezeš nedostaneš. Nazdar.
Danielaodpovědět 
         Re: Hroza na hrad14:21:06 06.08.2012
Ja to pochopil tak ze lidi co maj umisteni nedostavali nic a ty co nemaj tak docela dost. Nehlede na to posilat zavodniky kteri se s jistou neumisti na tak daleke a drahe zavody je kravina. Zkusenosti muzou sbirat daleko levneji.....
strejdaodpovědět 
          Re: Hroza na hrad14:48:28 06.08.2012
To jsi strejdo pochopil špatně, je to právě tak, že za umístění dostanou v mládeži málo a když se neumístí, tak nic. A to právě některým vadí.
Rioodpovědět 
         Re: Hroza na hrad15:49:40 06.08.2012
Z techto 5 lidi tam ma jet na 100% Jan Kriz, ktery ma realnou sanci privest medaili. Teoretickou sanci by mohla mit jeste Pavlincova, kousek po ni i ta Svobodova. Ale Krizova a Jeliga bohuzel jsou prakticky bez sance na lepsi umisteni nez na konci startovniho pole. Pokud nejsou penize na reprezentaci tak by meli byt prioritne podporovany medaliste jak v mladezi tak dospelich.
A jako posledni vec jsem zaslechl ze se reprezentanti ze Singapuru budou muset vratit zpet do Prahy sami protoze nas kouc pani Dichtlova tam zustane se svou dcerou lezt na skalach!!!!
climberodpovědět 
        sport jako každej jinej14:12:49 06.08.2012
no to je těžký. v každém mládežnickém sportu je banda rodičů co tím žije a tak se chopí organizace a procpává dopředu svý ratolesti a málokterej talent od pánaboha mimo klan má šanci se prosadit. a to ještě zlatý lezení, takový finančně náročnější kolektivní sporty, to je teprv ozajstný masakr, uplácení trenéra aby průměrného Péťu stavěl do první lajny s nejšikovnějšími, to je naprostej standard (pamatuji si ještě ze zlatých osmdesátých let).

ještě že jsem rekreant softmover a je mi to u pudele... no jen doufám že se u těch mejch hárantů neobjeví nějakej športovní talent, to by mě asi piclo.
Lukas B.odpovědět 
      Re: Hroza na hrad14:42:06 06.08.2012
Ale o záměrech pana Hrozy přece každý ví, jak už někdo kdysi psal, na to by se dala založit agentura uvádění lží a polopravd na pravou míru. Ať komise vedl v minulosti kdokoli, pan Hroza je osočoval a napadal a u některých předsedů to byl jeden z hlavních důvodů jejich odchodu. Proč mu vadí Binter je jasné - před jeho příchodem byla pravidla proplácení v dospělých pro rok 2010 taková, že vše hrazené mají Adam Ondra a Libor Hroza bez ohledu na výsledek, na konci roku ještě bonusy a ostatní mají 1kč na km rovněž bez ohledu na výsledek - tedy i za poslední místa jako teď, ale zmiňovaný Stráník a ostatní by stejnou 1 kč měli i za svá semifinálová či lepší umístění. Binter to změnil na jasná pravidla, kdy nominovaný závodník má jisté minimum (tu napadanou 1kč, která byla i předtím) a další proplácení je odstupňované dle výsledků. Což panu Hrozovi nevyhovuje, protože Libor letos leze tak, jak leze - Chamonix - 26 startujících, z toho 9 juniorů a mladších a 9. místo, Val Daone - 16 startujících, z toho 4 junioři - 7. místo a to ještě byl 3. od konce v kvalifikaci, což by v disciplínách jako je bouldering či obtížnost, kde je nesrovnatelná konkurence a nepostupují zdaleka všichni znamenalo konec. Je vůbec otázka, jaký má v současnosti rychlost smysl, když v ní závodí minimum lezců i států, když všechny 3 závody letošního SP absolvovalo jen 11 lezců z pěti států a 6 závodů do rankingu za plovoucí rok jen 8 ze třech zemí (Libor je zde průběžně 5.). Přesto má Libor s ČHS dohodnuty nadstandardní podmínky proplácení zámořských závodů tak, že bude mít proplacenu většinu nákladů bez ohledu na výsledek, alespoň pokud je pravdivá interní informace z ČHS, což je přesně to, co pan Hroza kritizuje u mládeže.
Proč mu vadí Dichtlová nevím, když už Hroza v mládeži nemá své děti. Možná proto, že Svobodová je její dcera a loni v Arcu porazila Lucku rozdílem třídy a je to v současnosti naše nejúspěšnější závodnice v obtížnosti. Tedy zpochybňovat, proč je Svobodová v týmu pro MS mládeže v Singapuru, když byla lon v semifinále MS dospělých v Arcu jako nejmladší semifinalistka, v semifinále SP dospělých v Kranji opět jako nejmladší, letos kromě nevydařeného Imstu byla v mládežnických EYS pokaždé ve finále, ve Voironu byla dokonce 2., což je nejlepší výsledek české lezkyně za spoustu let a celkově je i po nevydařeném Imstu v mládežnickém žebříčku EYS ve své kategorii na 3. místě, je asi blbost, nikoho lepšího v obtížnosti nemáme a zjevně patří i v mezinárodním měřítku k absolutní špičce. Takže mi není jasné, jak by musela Dichtlová nastavit pravidla, aby to pro její dítě nevycházelo. Pokud jde o další členy týmu pro Singapur - jen namátkou Pavlincová opět kromě panem Hrozou zde napadeného Imstu, opět pokaždé ve finále, Kříž jednou 1. a jednou 3, celkově druhý a i když je to v rychlosti, kde ta účast v mládeži je ještě horší než v dospělých, znamená to, že patří ke špičce a tak by se dalo pokračovat. Tedy mně ze všech těch pravidel připadá nejpodivnější to nadstandardní proplácení zámořských závodů Hrozovi, ale ta informace je neoficiální a tak doufám že třeba není pravdivá.
Není bez zajímavosti, že Libor Hroza mladší až do 17. let závodil v obtížnosti a v mládežnické kategorii A lezl opravdu ta úplně poslední místa (MS juniorů 2004 Ediburgh EYS 2004 Geneva) s podstatným odstupen i od ostatních Čechů. Po přestupu na rychlost se situace změnila, co to signalizuje ať si odvodí každý sám.
Na rozdíl od osočování pana Hrozy jsou mé informace (s výjimkou té o proplácení Liborových mezinárodních závodů) důsledkem prozkoumání oficiálních zdrojů, zejména webů IFSC a ČHS, kde si je může každý ověřit.
Myslím, že napadat kohokoli a zejména mladé lidi za výsledky či nezdary je podlé a to i v případě, že to někdo chce použít jako argument na podporu svých zájmů, ale o tom si asi udělá každý obrázek sám.
Za sebe chci popřát všem závodníkům včetně dětí pana Hrozy pevnou vůli do tréninku, štěstí na závodech, bez něhož to nejde a hlavně čím dál lepší atmosféru v prostředí závodního lezení, protože bez podpory okolí to jde špatně a s urážkami a napadáním to po určitém čase nejde vůbec.
Rioodpovědět 
       Re: Hroza na hrad14:52:43 06.08.2012
Odpověď Riovi :-) a víš ty, že jsem byl i proti těm pravidlům která zmiňuješ, že byla ve prospěch Libora. :-) A co říkáš tomu, že jsem loni upozorňoval na jednání VV, že se proplácejí i poslední místa. VV to bylo jedno a tobě taky Rio :-)
Libor rebel Hrozaodpovědět 
       Re: Hroza na hrad16:02:11 06.08.2012
Nemáš vůbec pravdu. Když někoho napadáš, měl bys lépe hledat, nejen na ifsc, zkus správné info vygooglit, ať o tom i něco víš, když už tu píšeš nesmysly. Libor totiž v Edinburghu vůbec v obtížnosti nestartoval. Závodil jen v rychlosti, kde skončil na 3. místě. V Ženevě startoval pouze v jedné kvalifikační cestě, protože se mu tam stal úraz. Co kdybys třeba napsal, že Libor byl v obtížnosti Imstu v juniorech 15 z 34 a v té době si všichni závodníci, co nebyli do 10. místa náklady hradili sami? Nebo, že na loňském MS na rychlost skončil 5. ze 73? Nebo, že byl třetí na ME 2010 ze 44? O Libora se příště neotírej, protože on na rozdíl od tebe, tobě podobných, ty výsledky má.:DDDDDD
antirioodpovědět 
       Re: Hroza na hrad16:03:33 06.08.2012
Jako bych slysel Bintera? :-D
Libor je posledni 4 roky ve wordl rankingu do 3. mista, ted na dvou zavodech si sice pohorsil je "az" 5. V rychlosti nezalezi na tom z jakeho mista postoupis do finale jde totiz pak o to porazit soupere! Coz by jsi mel vedet! Treba minuly rok na MS postoupil z 2. mista ale to bylo uplne jedno jako je jedno ze v Daone postoupil ze 14. mista! Kdyby se braly do uvahy pouze dosazene casy pak by v Chamonix byl 3.! To jsou zavody na rychlost s kazdym novym souperem je predchozi kolo zapomenuto!
Kdyz uz hledas zpetne vysledky pak by jsi mel vedet ze Libor byl na obtiznost posledni protoze na ni byl prihlasen ale nenastoupil!
climberodpovědět 
       Re: Hroza na hrad16:16:55 06.08.2012
Pane Rio, prosím vysvětlete mi tohle:
Rozdíly v pravidlech pro nejmladší versus starší kategorie nejsou jenom v nominacích na MSJ, týká se to i proplácení EPJ:
"Širšímu výběru bude hrazena licence a poskytnuta dotace k účasti na prvních závodech EYC včetně zaplacení startovného bez ohledu na umístění na těchto závodech."
Zjednodušeně řečeno, mládeži kat.16-17, 18-19, stačilo na proplacení evropských pohárů pěkné umístění v rámci Českého poháru mládeže, což pro některé nebylo moc těžké, když v nejstarší kategorii ČPM startovaly tři juniorky.:-)
Kat.14-15 tuto možnost neměla. Těm se proplácí náklady za EPJ pouze při finálovém umístění. A to je trošku rozdíl, nemyslíte?
Pane Rio, vysvětlete mi také rozdílnost nominací jednotlivých kategorií na MS. Ovšem, pokud jste známý pí Dichtlové, nebo pana Bintera, prosím, nic nevysvětlujte. Děkuji.
odpovědět 
     Největší sviňárna14:28:41 06.08.2012
Myslím, že NEJVĚTŠÍ SVIŇÁRNU spáchala Dichtlová s Binterem na nejmladších účastnících EP tím, že záměrně letos změnili pravidla tak, že vytvořili Elitu A a dokonce i nějakou úplně pofiderní Elitu B, ALE POUZE PRO TY STARŠÍ KATEGORIE, pro ty nejmladší, t.j. 14-15 let, byla daná DALEKO TVRDŠÍ pravidla!!!!!!!! Tak tvrdá pravidla, co mají nejmladší, NIKDY NEBYLA!!!!! A tak měkká pravidla, co mají ti starší, taky NIKDY nebyla!!!! Aby někdo mohl jet z nejmladší kategorie do Singapuru musel by se v EP umístit POUZE NA BEDNĚ!!!! Starším kategoriím pravidla byla ZMĚKČENA tak, že jim stačilo být po prvních dvou závodech AŽ do 15.místa!!!! Je dlouhé roky známo, že v nejstarších kategoriích startuje nejméně závodníků, takže těm stačila v podstatě pouhá účast v EP. V Edinburghu startovalo 12 juniorek a 17 juniorů). Jako důvody, proč tak komise o pravidlech nominací rozhodla, uvedla Dichtlová, že zodpovědnost za nejmladší závodníky v takové destinaci jako je Singapur je náročná. Ale myslíte si, že kdyby Tereza byla v nejmladší kategorii, že by paní Dichtlová udělala pravidla stejně??? Určitě NE!!! Že se paní Dichtlová nestydí alespoň před těma dětma. FUJ!!!
Zdeněkodpovědět 
      Re: Největší sviňárna14:33:32 06.08.2012
Díky Zděňku.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
      Re: Největší sviňárna16:10:39 06.08.2012
Mozna protoze kdyby jeli ti nejmladsi tak by si je netroufla poslat zpet ze Singapuru samotne domu!? Zaslech jsem ze tam kouc Dichtlova zustane se svoji dcerou lezt na skalach a pochybuji ze tam jede koucovat za sve! Jsou to zavody ne dovolena takze odzavodit a domu!
Mozna jen domnenkaodpovědět 
      Re: Největší sviňárna22:28:54 06.08.2012
A koho tam asi tak z té kategorie B (možná tak kromě Katky Zachrdlové) měli najmenovat?
odpovědět 
       Re: Největší sviňárna23:01:55 06.08.2012
A je to důležité? Je pravdu nutné někoho jmenovat? To je z principu špatný přístup. Otázka totiž nestojí "Máme pár stovek tisíc, koho za ně pošleme na závody?", ale měl aby být "Máme tu schopné a nadějné lezce, pošleme je tam a podpoříme je?". U první otázky je to jasné, pošleme tam pár známých, co lezou na české poměry dobře. U druhé by tam prostě poslali jednoho nebo dva a je to. To, že má někdo k dispozici určitý počet míst, ještě neznamená, že je povinen je zaplnit.
A věc druhá - proč někteří mohou jet a zalacené to mají pouze při dobrém umístění, a druzí jsou tam posláni za peníze všech bez povinnosti umístění? Nemám vůbec nic proti tomu, aby tam kdokoliv jel. Ani aby to svaz zaplatil. Ale proč nemají všichni účastníci podmínku typu Buď se umístíte, nebo bude doplatek? Klidně do první pětky placené plně, za každé horší místo by museli třeba 1000 vrátit. Skončíš třicátá? Ok, no problem, ale svaz ti přispěl 40.000, ty jsi třicátá, vrať 25.000,-. To by bylo fér. Ani slovo bych neřekl.
odpovědět 
       Re: Největší sviňárna00:10:16 07.08.2012
Otázka by neměla znít, koho měli nominovat z kategorie B, ale proč nemá kategorie B stejné podmínky nominace jako kategorie A a kategorie juniorů? Proč mají nejmladší těžší podmínky? Proč se náklady EPj v Edinburghu a EPj ve Voironu platily automaticky mnohým závodníkům ze starších kategorií bez ohledu na jejich umístění? A proč tam mohli jet nejmladší pouze za své, a teprve v případě finálového umístění by se jim proplatili náklady zpětně? Mimochochoem, nikdo z našich nejmladších se závodu v Edinburgu právě proto nezúčastnil.
odpovědět 

 Rovnost podmínek14:31:08 06.08.2012
Omlouvám se jmenovaným juniorům, pokud se jich dotklo, to že jsem napsal článek, tak jak jsem napsal. Ale chtěl jsem ukázat, jak trojice vůdců Binter, Dichtlová, Zoban našeho soutěžního lezení podporována VV Čhs ,dává všem stejné šance. Nakonec je to závodní sport a za vše mluví výsledky. A v těch jsem se snad nespletl. 
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Rovnost podmínek15:37:43 06.08.2012
Opět znovu - nic jnýho než pindání a na nesprávným místě.Takže buďto se zapojte,ukažte se že jste lepší a změnte to, nebo se na to vykašlete nechte to plavat. Někdo to prostě dělat musí a doživotní diktatura ve svazu zatím není. Tak třeba prostě měnte rozpočet na valný hromadě, či co já vím, ale prostě si uvědomme, že i tohle je výsledek nás všech. A vše je třeba dělat do důsledků, jinak se tu třeba za rok bude pindat podobně......
Honzaodpovědět 
  Re: Rovnost podmínek16:01:55 06.08.2012
Na první pohled vypadá, že máš pravdu. Na druhý už to tak jisté není. Je snad něco špatného na tom chtít, aby tebou volený orgán nakládal s tvými penězi co nejhospodárněji? Případně aby ti vysvětlil některé nepochopitelné a nelogické kroky?

A co se týká té výměny funkcionářů - to máš těžké. Opět na první pohled pravda. Na druhou stranu, dostat se do zaběhnutého systému může být prakticky nemožné. Kdo má peníze, vždy si nějak zvolení zajistí.
odpovědět 
   Re: Rovnost podmínek18:36:52 06.08.2012
O rovnosti podmínek nemůže být ani řeč. Nejen, že je nerovnost podmínek mezi mládeži a dospělými, navíc je velká nerovnost mezi jednotlivými disciplínami, no ale snad úplně ze všeho nejvíc do očí bijící je nerovnost mezi samotnou mládeži.
Pro nejmladší jsou totiž bezesporu letos nejhorší pravidla, co kdy byla, ale pro nejstarší jsou zase ta nejlepší, co kdy byla. Nikdy v žádných pravidlech nebylo, že by některé z kategorií mládeže se platily náklady rozdílně. Nikdy v pravidlech nebylo, aby se některým dětem ze starších kategorií zaplatily první dva EP bez ohledu na umístění a nejmladší kategorii pouze do 10.místa v EP! Taky až do letoška nebylo možné, že na MS z nejmladší kategorie může jet jen ten, kdo bude do 3.místa v rankingu EP a přitom starším kateg. stačí být až do 15.místa v rank.EP. Kdo tomuhle říká spravedlnost, musí být buď blázen, nebo kamarád Dichtlové a Bintera. Tohle se už okecat fakt nedá, tohle jsou holá fakta, která mluví dost jasně a přesvědčivě o těžké nerovnosti podmínek!
odpovědět 
    Re: Rovnost podmínek18:50:12 06.08.2012
Pojďme se všichni svorně vyblejt do kanálu. Nic to sice nevyřeší, ale možná se nám aspoň fyzicky uleví.
odpovědět 

 zavodni lezci22:11:52 06.08.2012
Gratuluji. Opet krasna diskuze o tom, ze zavodni lezci jsou banda kokotu. I kdyz jich je pet a pul, znaji se vsichni navzajem a vsadil bych se, ze na sebe maji i telefon, tak to resi na Lezci, aby nahadou nekdo nemel pochyby o tom, jak skvely to je sport. Moc bych si pral, aby to jednou byl i olympijsky sport.
jx zeroodpovědět 
 Re: zavodni lezci22:47:59 06.08.2012
Víš, v čem je problém? Ne v lezcích, ti se samozřejmě znají, i ta čísla na sebe mají, ale v tom, jak jednají funkcionáři ČHS. A ti nezastupují pouze sportovní lezce, ale obecně lezení jako takové. Samozřejmě si o sportovních lezcích můžeš myslet cokoliv, ale zaráží mne, že ti nevadí, jak se chovají činitelé ČHS. A to je ten problém, ne lezci sami o sobě. Pravidla to jsou. A ti, kdo je určují.
odpovědět 
  Re: zavodni lezci20:46:58 07.08.2012
Pokud jsou bafunari rodice zavodniku, tak to je z meho pohledu vsechno jedna pakaz. Tim teda myslim komisi zavodniho lezeni. U ostatnich nepozoruji, ze by si nadavali verejne na Lezci, kdo komu rozslapal babovicky a zaplatil nebo nezaplatil letenku.
jx zeroodpovědět 

 Hlasovani22:38:16 06.08.2012
Hlasujme, komu z te nasi REPRE nejvic fandite :)
Hlasny troubaodpovědět 
 Re: Hlasovani22:51:45 06.08.2012
A co kdyby se místo toho udělalo třeba hlasování pro horooddíly a sportovní lezce, zda souhlasí s tím výletem do Singapuru? Jaký je názor jednotlivých trenérů, rodičů a horolezeckých oddílů na to, že 4 junioři jedou s náklady 300.000 na závody, které nejsou ani důležité, ani nadějné?
odpovědět 
  Re: Hlasovani23:04:38 06.08.2012
to musí vědět oni, jestli si chtějí ušít z ostudy kabát. Slepota a svěřené možnosti rozhýbaly váhy budoucnosti. Za chvíli si všichni budou říkat" stálo to za to..?"
pan růžový.odpovědět 
   Re: Hlasovani23:17:58 06.08.2012
No hlavně aby si neříkali něco ve smyslu "Tak jsme si užili a ti hlupáci to zase vše odsouhlasili a spolkli i s navijákem. A že někdo protestuje? Kašli na ně, za pár týdnů si nikdo ani nevzpomene."
odpovědět 
   Soutěž08:59:29 07.08.2012
Pamatuji si, jak na pozvánce na závody bylo, že cesty staví účastník světového poháru v Sydney.

Kvízová otázka za 300 000:
Kdo tam byl? A jak se umístil?


Nejsmutnější na tom je, že děti za sebou táhnou škraloupy svých rodičů a přitom to jsou celkem dobří a slušní lezci. To že povětšinou nejsou na repre úrovni nemůžou ve svém věku posoudit sami. To by měli právě ti jejich rodiče, kteří ale soudnost a vědomosti k lezení neměli nikdy a stále do dokazují. Je to o tom stejném, když sportu velí člověk, co s vlastním sportem nemá žádné zkušenosti, nemůže to fungovat.
pan hnědýodpovědět 
    Re: Soutěž11:48:25 07.08.2012
Nerozumím :-( A jsem bez 300 000,- :-)
odpovědět 
    Re: Soutěž11:52:03 07.08.2012
Honza Zbranek?
znalecodpovědět 
    Re: Soutěž11:55:59 07.08.2012
Honza Zbranek?
znalecodpovědět 
     Re: Soutěž12:19:54 07.08.2012
asi jsem blbej, ale zase nerozumím. Nejsem holt znalec :-(
odpovědět 
     Re: Soutěž13:10:04 07.08.2012
Hele, znalče, tak jsem koukal a Zbranek v Sydney nestartoval. To bude někdo jinej. Třeba pan hnědý prozadí odpověď na otázku za 300 000,-? :-D
neznalecodpovědět 
      Re: Soutěž13:29:05 07.08.2012
Taky zkusím tipnout. Binter ml. 51 z 56 v Austrálii.
odpovědět 
      Re: Soutěž13:46:46 07.08.2012
V Sydney Zbranek byl jako jeden ze stavěčů cest pro mládež, ale to nemá s ČHS nic společného. Náklady z našich měli zaplacené jen ti, co byli před startem na MS do 10. místa v rankingu EP, takže někteří tam jeli za své. Podmínky nominace byly pro všechny kategorie stejné. Nikdo si nedovolil v té době udělat pro některou kategorii podmínky jiné. Nikdo by neschválil trapnou Elitu B s proplacením 20tis.Kč z nákladů, zvlášť když se jedná o tak vzdálenou destinaci! Nikdo by neschválil proplatit první dva evropské závody starším kategoriím bez ohledu na umístění a ještě k tomu s tím, že mladší budou mít tyto závody proplacené pouze zpětně, ale pouze při finálovém umístění. Tohle jsou dost podstatné rozdíly. To, co zavedla Dichtlová s Binterem je vrchol drzosti. A buďte si jistí, že tohle si rodiče v příštím roce už nenechají líbit!
odpovědět 
       Re: Soutěž14:19:11 07.08.2012
Zbranek byl stavěč a opravdu to nebyl ten o kom se mluvilo. Už to tu asi padlo ne? jezdit si přez půl světa pro 51 místo je to, co se tu přetřásá.
odpovědět 
        Re: Soutěž14:35:08 07.08.2012
Podle tehdejších pravidel jel za svoje, tak je to jeho věc. To zas chtěl někdo někoho shodit. Navíc tu furt čtu, že pravidla pro mládež dělal Binter s Dichtlovou, což nechápu - Binter vede dospělé a Dichtlová mládež, tak co má Binter společného s pravidly pro mládež? Ale ono je to asi jedno, stejně to tu vypadá jako osobní blití pár lidí...
odpovědět 
         Re: Soutěž14:56:54 07.08.2012
A ty to nevíš, že pravidla dělali společne?
odpovědět 
          Re: Soutěž15:06:43 07.08.2012
Nevím, jak jsi na to přišel? Já se ho na ně ptala, a říkal, že na nich nejen nedělal, ale že ne se vším v nich souhlasí, ale vadily mu trochu jiné věci, než Hrozovi. Rozhodně to ale neviděl jako něco nefér, jen to bral tak, že kdyby do toho mohl zasáhnout, měl by na některé věci jiný názor.
odpovědět 
           Re: Soutěž15:38:51 07.08.2012
Binter je v komisi mládeže i v komisi dospělých. Dichtlová je v komisi mládeže i v komisi dospělých. Komise má více členů. Jeden člen nemůže udělat pravidla sám podle sebe jen z titulu, že je předseda. Ostatní členové musí souhlasit. K čemu jinak by tam byli? To by mohla mít každá komise jen jednoho člena - předsedu, ostatní členové by tam byli k ničemu. Oba jsou v obou komisích, oficiální zodpovědnost mají společnou, společně zodpovídají za pravidla jak dospělých, tak mládeže.
odpovědět 
            Re: Soutěž15:49:21 07.08.2012
Komise soutěžního lezení mládeže: předsedkyně komise Marie Dichtlová, členové - Miroslav Doseděl, Lumír Návrat, Tomáš Miřejovský, Tomáš Binter. To muselo buď souhlasit nebo hlasovat víc lidí, ale tady to vypadá, že je to o osobním napadání. Komise má pět lidí, takže ať už někdo souhlasil nebo nesouhlasil, většina musela být pro, takže je zbytečné řešit, jestli pravidla dělala Dichtlová a kdo si o nich z komise co myslí, ale že je komise, za kterou nese odpovědnost předseda, schválila. Protože ty lidi v komisi, stejně jako většina závodníků znám, myslím že věděli, proč to dělají.
odpovědět 
             Re: Soutěž16:14:00 07.08.2012
Souhlasím s tím, že Dichtlová určitě věděla moc dobře, co dělá.:-) Já vím, že s ní všichni nesouhlasili, ale nikdo se s ní nechtěl hádat. Zodpovědnost je ale určitě na všech. Je zajímavé, že když byla její dcera v nejmladší kategorii, tak podmínky měly všechny kategorie stejné. Nepřesvědčíš mě a spoustu dalších, že kdyby byla její dcera letos v nejmladší kategorii, že by pravidla byla nastavená ve prospěch starších kategorií a v neprospěch té nejmladší kategorie.
odpovědět 
             Re: Soutěž19:26:03 07.08.2012
Je někdo z těch co jsou v té komisi horolezec?
Dikobrazodpovědět 
         Re: Soutěž15:23:51 07.08.2012
Ano, Binter tenkrát v Sydney a ještě mnohokrát jindy si závody platil sám, to je vážně OK. Ale poslední dva roky jezdí závody SP, MS za přispění ČHS. A to je rozdíl. Loni se umisťoval v SP na posledních příčkách, letos jeho bilance není lepší. V Chamonix skončil poslední, v Brianconu zvládl porazit Argentince, takže byl předposlední. Každopádně si Binter zaslouží velkou pochvalu za vytrvalost a odvahu. Závodit pátým rokem a pořád končit na ocasu, to chce opravdu velkou odvahu. Jen ať si závodí klidně dál, ale za své. Proč někomu, kdo je evidentně absolutně neperspektivní, přispívat z kapsy ČHS pravidelně na pohonné hmoty a ještě ke všemu na všechny závody SP?
odpovědět 
          Re: Soutěž15:34:22 07.08.2012
Opět to není takhle - loni jezdil za své, nebyl v nominaci podle stejných pravidel, podle jakých se letos nominoval. A ani ty letošní výsledky nejsou správně, ale nic to nemění na tom, že se nominoval letos z prvního místa a většina lidí si proti němu v nominačních ČP ani neškrtla. Tak musí přijít někdo, kdo ho dokáže porážet, nejlíp někdo z těch, kdo mu tu nadávají. Ale na to diskutérská výkonnost nestačí...
odpovědět 
           Re: Soutěž15:37:26 07.08.2012
Docela by mě zajímalo, co si o nominačních pravidlech pro letošek myslí právě Binter, který ač byl náš nejlepší junior, tak si v mládeži vždycky všechno platil.
odpovědět 
           Re: Soutěž15:56:03 07.08.2012
Ano, loni si platil závody sám, protože nebyl do 4. místa v ČP. Letos se mu část nákladů hradí a letošní výsledky jsou správně. Koho porazil v Chamonix? Nikoho. V Brianconu byl předposlední. Psát, že je z našich nejlepší, je taky směšné. Například takový Adam a Martin na ČP nejezdí, to ale neznamená, že nejsou o několik tříd lepší než Binter.:-)
odpovědět 
            Re: Soutěž17:13:40 07.08.2012
Ne že by to něco měnilo, ale ty výsledky nejsou správně - v Chamonix porazil Argentince a v Brianconu byl dělený se třemi dalšími - viz výsledky na IFSC - já se tam podíval. Kdo ho to asi nemá rád, když se nemusí podívat do výsledků, protože si to "pamatuje"... Ale to je princip těchto diskuzí - drobné chyby, polopravdy, totální lži atd. Výsledkem je, že rozumný člověk do diskuzí nevstupuje a ten, kdo do toho vidí už vůbec ne. Zbytek buď honí osobní zájmy, osobní sympatie či zejména antipatie nebo ego. Nejde jen o závody, jde v podstatě o každou diskuzi na Lezci a zejména pokud jde o ČHS. Pravidla byla zveřejněna na začátku roku, proč tedy ti, kteří nesouhlasili se oficiálně neobrátili buď na komisi nebo přímo na VV? Je to jasné - protože by s polopravdami a lžemi argumentačně nevystačil, tady to jde. Že to kazí obraz celého lezení "diskutérům" nevadí. Proto těm, kterým vůbec stojí za to tyhle věci číst doporučuju ověřovat všechny ty zaručené informace, dnes už je to snazší než za mě - stačí rozklknout weby ČHS a IFSC a je částečně jasno. A frustrovaní závodníci by měli přijít na závody, trénovat aspoň tolik, jako ti zde probíraní, aby na ně nemuseli koukat s odstupem poloviny cesty.
odpovědět 
             Re: Soutěž17:35:29 07.08.2012
Podstatné je, že na jednom SP byl poslední a druhém předposlední. Není až tak důležité, na kterém z nich byl předposlední a na kterém poslední. A poslední byl, protože nikoho neporazil. Je pravda, že o své poslední místo se dělil ještě se třemi účastníky, z nichž jednomu bylo přes 40 let (ročník 1971). Vlastně gratulace, že nebyl poslední sám.:-)
odpovědět 
              Re: Soutěž19:37:43 07.08.2012
Podstatné je, žes psal, že výsledky sedí a ono ne. A nesedí toho podstatně víc v celé téhle diskuzi...
odpovědět 
               Re: Soutěž11:56:03 10.08.2012
není podstatné zda je poslední nebo předposlední. To jsou jen řeči na trapnou sebeobhajobu. Dnes je opět poslední.
http://www.ifsc-climbing.org/index.php?page_name= resultservice&comp=1378&cat=ICC_M
odpovědět 
            Re: Soutěž10:36:12 08.08.2012
Nejezdí proto, že už nemají chuť za svoje skvělé výsledky žebrat u ČHS o almužnu.
odpovědět 
  Re: Hlasovani13:32:08 07.08.2012
4*40000=300.000,-
To mi nejak nevychazi...
matematikodpovědět 
   Re: Hlasovani14:31:39 07.08.2012
Máš pravdu, nevychází to. Ale tvé počty asi taky ne. Připočti 20tis.Kč za Jeligu, patří k Elitě B, a ještě náklady za kouče Dichtlovou a ty budou možná (nevím)i vyšší než 40tis., protože kouč má náklady placené celé, mládež z elity A do 40tis. a mládež z Elity B do 20tis.Kč. Takže úplné minimum nákladů na MS je 220 000,-Kč. Taky záleží, jak se umístí Čermák, kterému se i přes placené první dva závody nepovedlo dostat ani do Elity B, t.j. do 15.místa. V případě kvalitního umístění se mu náklady proplatí zpětně. Ač leze o dost líp než Jeliga, má trochu smůlu, že závodí v daleko silnější kategorii.
odpovědět 
    Re: Hlasovani19:06:58 07.08.2012
Těch 20 a 40 jsou jen náklady na letenku a ubytování, nejsou? Alespoň tak se to prezentuje. Skoro určitě bych řekl tam budou nějaké další poplatky, diety...
odpovědět 
     Re: Hlasovani21:27:51 07.08.2012
jo jenze ty si budou hradit ze sveho, takze sice vyssi nez obvykle, ale je to prispevek, nikoli plna uhrada jak se autor clanku snazi nabulikovat
odpovědět 
      Re: Hlasovani23:31:55 07.08.2012
Vše to jsou dohady. Ale v několika příspěvcích byl jasný dotaz na to, kolik bude celá akce stát. Že by to někdo neměl již spočítané, tomu nevěřím. A že by to tu paní Dichtlová nečetla, tak tomu také ne.

Abychom zamezili dalším spekulacím, může se někdo za ČHS vyjádřit, na kolik ten vyjde Singapur celkově vyjde? Nebo se k tomu ČHS staví tak, že je lepší neodpovídat, ono to za chvíli vyšumí samo? Takže tedy znovu - jaká částka bude pro absolvování závodů v Singapuru pro naší repre potřeba?
odpovědět 

 Hrazení nákladů MSJ dle stránek Horosvazu05:45:15 08.08.2012

Hrazení nákladů na MSJ v Singapuru

Náklady na účast na MSJ v Singapuru budou hrazeny užšímu výběru podle toho, nakolik se reprezentaci společnou činností podaří sehnat zbylé prostředky na účast na MSJ takto:

ELITE A :

        plné hrazení nákladů na letenku a ubytování (do max. výše 40 000,- Kč)
        při nedostatku prostředků spoluúčast závodníka ve výši 5000,- Kč

ELITE B :

        spoluúčast závodníka ve výši 7000,- Kč, ostatní náklady do max. celkové výše 40 000,- Kč hradí Svaz
        při nedostatku prostředků spoluúčast závodníka ve výši 10 000,- Kč

odpovědět 
 Re: Hrazení nákladů MSJ dle stránek Horosvazu09:25:34 08.08.2012
To je ale celkem nic neříkající. Jednak se to stále mění a jednak to jsou náklady, které budou hrazeny užšímu výběru. Ne celkové náklady. Jinými slovy, když náklady hrazené užšímu výběru budou 40 000 na závodníka, mohou být při dvou závodnících celkové náklady za závod klidně 200 000, protože tam pojede ještě trenér, masér a nástěnkář.
odpovědět 
  Re: Hrazení nákladů MSJ dle stránek Horosvazu14:54:44 08.08.2012
Maximální příspěvek na každého závodníka, včetně Elity B, může tedy být 40tis. Jede celkem pět závodníků + kouč. Náklady na kouče budou určitě vyšší než 40tis., celková částka nákladů by snad měla být nejvíce do 300tis.Kč.
odpovědět 
   Re: Hrazení nákladů MSJ dle stránek Horosvazu20:39:13 08.08.2012
Slušný.. na to, jak český lezení, závody, stěny upadaj... milionářský rozmar. Asi jsem špatně slyšel, když se říkalo"padla Sazka, s penězma v lezení je amen. neni ani pro Adama, ani Mrázu. téměř vše si budou hradit sami!"Na někoho si svět vzpomene, jiní pobaví.. Vítejte, političtí šikuldové, v ČHS :)
slabomír tučnýodpovědět 
    Re: Hrazení nákladů MSJ dle stránek Horosvazu11:48:48 09.08.2012
Tak jste si pobrečeli, za nádavali. Ulevilo se vám. A karavana jde dál.Nic se nezmění.ČHS nemá zájem o ty vaše cvičené opičky. Držte hubu a krok. Váš úkol je platit a mlčet.
Dikobrazodpovědět 
     Re: Hrazení nákladů MSJ dle stránek Horosvazu12:06:12 09.08.2012
Bohužel ČHS bez závodního lezeni se stane svazem turistů bez dotací. Nevím jestli je to zrovna výhra. Ale, že svaz, potažmo vedení komisí kašle na své nejlepší lidi, je holý fakt.
odpovědět 
      Re: Hrazení nákladů MSJ dle stránek Horosvazu08:26:52 12.08.2012
Takže jsme se schodli.Peníze se rozdělují podle trika.ty jsi můj syn.Sice poslední na závodech, ale to nevadí peníze dostaneš tak jeď.Pak tady někdo chce pořádát závody a od ČHS dostane nařízeno přesně jak mají závody vypadat.ALE peníze nikde a PROČ......nejsem tvůj syn a nebo v partě vedení ČHS.TAK už doprdele !!!!! Proč nikdo z ČHS neřekne.Hroza lže a podloží to důkazi, že je to tady jenom tlachání o h....ě. A nebo to je pravda a budeme koukat jak pár jedinců obsazuje poslední místa za naše peníze?A kvůli pár lidem bude trpět celé závodní odvětví.Vždyť není problém na pár řádcích toto tvrzení vyvrátit a nebo ne????
mártyodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.