LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   “Nejdřív je climbing a potom polibek tvůj!” Jiří Korn.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140275 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
SAUNA - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Odvolání OVK proti rozhodnutí ve věci manipulace chytů v Žihli

OVK Západní Čechy se odvolala proti rozhodnutí Disciplinární komise ČHS v záležitosti manipulace chytů v oblasti Žihle. Upozornili nás na to západočeští lezci.

Dle dnes zveřejněného dokumentu na stránkách ČHS OVK rozhodla o odvolání v následujícím znění:
"Odvolání OVK ZČ proti rozhodnutí Disciplinární komise č. DK-001/2016
Dle §33 odst. 1 Disciplinárního řádu se odvoláváme proti rozhodnutí DK č. DK-001/2016 uveřejněné dne 22.7.2016 na stránkách Horosvazu (www.horosvaz.cz) týkající se modelace chytů v oblasti Žihle.
Popis skutkového stavu je neúplný. Rozhodnutím DK není totiž řešen celý rozsah Návrhu k disciplinárnímu řízení s pořadateli Petrohradského padání podaným OVK Západní Čechy dne 6.3.2016.
Nebyla řešena hrubá mechanická a chemická modelace skály v masivním rozsahu.
- Za hrubou mechanickou modelaci považujeme mechanickou úpravu povrchu skály tvrdými kovovými nástroji s cílem vytvoření chytů. Toho není možné dosáhnout štětinami ručního ocelového kartáče.
- Za chemickou modelaci považujeme masivní prolepování chytů vteřinovým lepidlem, které po čase zanechává viditelné stopy a u něhož není znám účinek na skálu s postupem v čase.
- Za chemickou modelaci dále považujeme stovky případů chytů přilepených či podlepených chemickou maltou.
OVK požaduje, aby došlo k důslednému prošetření všech výše uvedených skutků, jenž nejsou v rozhodnutí Disciplinární komice č. DK-001/2016 vůbec zmíněny.
OVK je přesvědčena že výstupem z celého disciplinárního řízení by mělo být jednoznačné, mediálně prezentované stanovisko ČHS, kterým bude tento nebezpečný trend odsouzen a zastaven."

Viz: Zápis z jednání OVK Západní Čechy


Předchozí zpráva o rozhodnutí disciplinární komise v této věci: Rozhodnutí DK - Žihle

sth   [úpravy] 15:42 05.08.2016Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 betonování je povoleno18:15:13 05.08.2016
Betonování a lepení stupů je oficielně povoleno od roku 1988, kdy bratři Juricové z Nového Města p. Smrkem přibetonovali stup na skále Benjamín v Jizerských horách. Vzhledem k zanedbatelnému významu skály a nízkému věku delikventů (náct..) se členové OVK celému přečinu od srdce zasmáli.
MUDr. Jaroslav Sračkaodpovědět 
 Za co trestat? 18:37:59 05.08.2016
Výsledek je predikovatelný. DK odsoudí a navrhne přísné a disciplinární tresty. To je jednoduché. Ale také se jednoznačně neprokáže, že by hrubé zásahy prováděli inkriminovaní lidé, kterým bylo prokázáno (a kteří se k tomu i přiznali) pouze čištění. A protože konkrétní důkazy (očité svědectví, foto) nikdo nikdy mít nebude, je potrestání jinak, než napomenutím, nereálné :-) Neznámého pachatele nebo i známého, ale bez důkazů, nelze potrestat. Jinými slovy - přines video, kde bude Resch s kladivem a majzlíkem, nebo nepruď.
odpovědět 

 Poděkování07:07:18 06.08.2016
Chtěl bych poděkovat za to, že se OVK nespokojila s poněkud mdlým závěrem disciplinární komise a požaduje nové přešetření kauzy. Sám jsem byl jejím (prvním) verdiktem dost zaskočen, respektive jsem nevěřil, že něco takového je možné. Věřím, že celý případ nebude zameten pod stůl a bude vyřešen s principy lezecké etiky a boulderingu -tak, jak jej kdysi definoval J. Gill. Držím palce a přeju hodně sil všem zainteresovaným západočechům (a nejen jim) v úspěšném (vy)řešení celého případu...
Ondrášodpovědět 
 Co na to Péťa?02:30:38 07.08.2016
Valná hromada Čhs 2007 uklada VV dat si pozor na metodickou komisi a již nikdy nedovolit byvalemu šefovi teto komise Dušanu Stuchlíkovi pracovat ve vedeni Čhs

Dušan Stuchlik se provinil tim, če vcas nedotahl do konce vydani překladu německe Seiltechnik. Nutno dodat, že se hned v úvodu Valné Hromadě omluvil a uvedl přesvědčivé důvody proč to nestihl.

Přesto byl téměř ukamenován... A co na to Péťa?
odpovědět 
  Re: Co na to Péťa?08:59:03 07.08.2016
To byla tehdy strašná prasárna. Navíc se to udělalo až jako přílepek těsně před formálním hlasování o závěrečným usnesením, bez pořádné diskuse na konci Valné hromady, kdy už nebyl skoro nikdo schopen reagovat a mnoho delegátů už odjelo.

Při tom Dušan Stuchlík byl ten, kdo dotáhl metodiku a instruktory na úroveň UIAA, poté co ji Zdeněk Teplý po mnoha letech obnovil. Tihle dva mají velké zásluhy.
Kuba Turekodpovědět 

 Komunikace09:58:25 07.08.2016
Bohužel jsme opět v začarovaném kruhu zvaném nekomunikace. Žalovaná strana měla jedinou možnost promluvit si se západočechy, a to s předsedou OVK během disciplinárního řízení. Protože nebylo možné některé postupy čištění vysvětlit, dochází k řadě nepřesností, nepochopení. Nemyslím si, že by v tom byl úmysl. Řady lidí, kteří nás otevřeně kritizují a peskují, si vážím, protože toho ve skalách udělali hodně. Nejlepší by bylo veřejné jednání nebo ještě lépe setkání ve skalách.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Komunikace10:44:59 07.08.2016
Máš pravdu,udělali toho moc...např.na Držkové v bouldru Berserker zamatlali takřka všechny chyty a stupy cementem,aby se to 6B dalo lézt!:-)))
odpovědět 
  Re: Komunikace09:22:03 08.08.2016
Když už jsem se po dlouhé době pustil do toho debatování... Taky mě překvapili umělé chyty na boulderech na Moravě. Konkrétně jsem bloudil někde v okolí chřibského Kozla a přilepený kamínek uprostřed hladké stěnky nebo lepidlem vytvořené lišty jsem nečekal.
Co se týče těch lidí, kteří toho udělali hodně - mám na mysli kritiky z řad západočeských lezců v této kauze a ti sotva mají co společného s Držkovou.
Petr Reschodpovědět 
   Re: Komunikace11:23:54 08.08.2016
To byla lehká ironie a zároveň lehká obhajoba Tvé osoby...pod tímhle bouldrem je podepsán člověk,který napsal onen slavný Otevřený dopis!:-)))
odpovědět 
    Re: Komunikace00:11:45 10.08.2016
je fakt ze u nas na divokem moravskem pysku hodne ceskych pravidel neplati ale tohle je celkem trefne :-)
odpovědět 
 Re: Komunikace11:36:56 07.08.2016
Nejlepe by bylo kdybys odstoupil z funkce. Uz si naskodil dost! Nedavno jsem te videl i s celou rodinou na Holstejne v krasu. S celou rodinou jste si to slapali napric neposecenou loukou. Pritom tam vede polni cesta. A tak mi doslo, ze ti na nejake te skale asi doopravdy nezalezi. Kdyz poslapat louku v chranene oblasti moravsky kras neni taky problem.
lrhodpovědět 
  Re: Komunikace09:15:52 08.08.2016
Zajímavé...loukou jsem šel, protože jsem bloudil, nevěděl, kudy jít. Čili bloudit je nemorální. Byl bych samozřejmě rád, kdybys mě upozornil. Je to zase jen o té komunikaci, je jednodušší lkát na webu. Na Holštějně jsem nebyl dobrých deset let a nikdy jsem tam nepřicházel pěšky z Lipovce (vždycky jsem parkoval ve vesnici), zarazil mě soukromý pozemek vlevo pod loukou, myslel jsem, že se dá projít tamtudy a pak jsem nevěděl, kudy jinudy. V okamžiku, kdy jsme si všimli cesty vpravo, volal jsme na zbytek rodiny, aby na ní šli a neodbočovali stejně blbě jako já. Mysli si o tom, co chceš.
Stejně, jako já si myslím o umělých ikonách na Lidomorně. Po těch letech jsem byl opravdu zklamán. O "Kašpárkovi" a okolí se toho napsalo hodně, Kudlanku jsem kdysi zkoušel, takže vrtané chyty si taky pamatuju (výstup oceněn VR ČHS), ale nějak mě překvapil ten bobek lepidla v Kostějovi, bez nejž by se to jen těžko lezlo.
Petr Reschodpovědět 
   Re: Komunikace10:15:21 08.08.2016
Smysl posledniho odstavce je alibi pro tve konani? Nebo proc to?
odpovědět 
    Re: Komunikace11:45:29 08.08.2016
Silný nepříjemný zážitek :-(
Petr Reschodpovědět 
     Re: Komunikace14:57:36 08.08.2016
Kazdym dalsim komenrarem si podrzavas vlastni vetev, mimochodem uz skoro uriznutou.
odpovědět 
     Re: Komunikace09:58:18 09.08.2016
To je bezva, že ČHS vedou tak charakterní lidé. To je fakt síla, obhajovat svoje prasárny tím, že je dělá i někdo jiný ... :(
Petrodpovědět 
    Re: Komunikace11:53:09 08.08.2016
Jaka pak komunikace ? Bloudeni pod Holstejnem :-) ty jsi Peto ale mluvka. Ty jsi jak nase politicka garnitura. Misto abys stahnul ocas a se studem odesel. Tak zacnes ukazovat ze jini taky hresi. Sekals do skaly, sekal nebo upravoval, rikej tomu jak chces. Aspon kdyz si byl z toho usvedcen by ses mel zachovat jako chlap a vypadnout z vedeni Chs. A ne tady krepcit ze jini taky. Jsi ostudou Chs. A takovy clovek podle me nema ve vedeni Chs co delat.
lrhodpovědět 
     Re: Komunikace16:47:23 08.08.2016
Už se těším, až nám bude vládnout čestný a spravedlivý Hroza :) #chsvolby2017
odpovědět 
   Hodíš se jinam...13:11:13 08.08.2016
Petře, pořád se na něco vymlouváš, hodíš se perfektně do politiky. Nevím proč odvádíš pozornost, řeší se tvoje modelace chytů, né moravské skály. Ano na Držkové je pár chytů zpevněných, jelikož se solí. Další chyty v jiných oblastech jsou z dob dávno minulých. To stejné platí o Lidomorně, tak nevím, co tím chceš dosáhnout...
Pavelodpovědět 
    Re: Hodíš se jinam...07:56:20 09.08.2016
"Dovalte míchačku,ono to kurva solí!":-)))Všechno je to jedna pakáž!"my ne,to oni,už dávno"To je sranda k popukání!:-D
odpovědět 
   Re: Komunikace13:22:32 08.08.2016
Petře, přijde mi to z tvé strany jako hledání si alibi politika okresního formátu. Bohužel nejsi řadový člen, ale jeden ze tří nejvyšších představitelů svazu, tudíž i tvá činnost je pod větším drobnohledem a člověk si musí vše třikrát rozmyslet, aby na něm neulpěla nakydaná špína a tomu přizpůsobit i své chování. To co projde no name lezci tobě prostě neprojde. To ti musí být jasné.
Konec úvodu, o tom jsem moc nechtěl mluvit. Hlavně jsem ti chtěl říci, že plácáš dohromady jablka s hruškama. spojuješ dohromady různé doby vývoje, nebo jsi ty věci na Žihli dělal v polovině devadesátých let minulého století či na přechodu milénia? Dosti o tom pochybuji. Vše, co jsi zmiňoval v Krase na Lidomorně jsou historické relikvie z poloviny devadesátých let, které k nám byly přeneseny pod vlivem zahraničí a ukázaly se jako slepá ulička a velmi rychle byl tento trend opuštěn. Takto se v Krase již velmi dlouho cesty netvoří. Co se týče vlastní klenby jeskyně a nástupů vlevo tak je jasné, že dnes by ty cesty možná ani nevznikly, nebo by byly jiné. Tato část je totiž krásným příkladem působení povětrnostních vlivů a povrchová kvalita skály není bůhvíjaká. Ve Chřibech něco kluci napáchali na přelomu milénia a myslím si, že na některé věci taky vůbec nejsou hrdí a najdeš tam daleko horší věci než přilepený chyt někde u Kozla. Dnes už jsou i tam tyto věci dávnou minulostí. Samozřejmě nelze se ubránit nějakému pacientovi, který si pro uspokojení vlastního ega někde upraví nějaký chyt sekáním, aby to mohl přelézt. Takovýto pacient se může vyskytnout kdekoliv a těžko se dohledá.
Vlkodpovědět 
    Re: Komunikace15:58:18 08.08.2016
Vlku, já jsem tam vždy lezl rád. Stav mě ale opravdu překvapil. Asi tam bylo dřív více magnézia a nebylo to tolik vidět. Nebo bylo vlhko a to lepidlo tolik nevystupovalo, nevím. Je ale fakt, že jsem si tento zážitek mohl nechat pro sebe. Asi nejsem ten správný politik z chladnou hlavou a nechal už jsem se těmi útoky semlít. Nicméně konání žihelských čističů je daleko od popisovaných praktik přelomu století.
Ať se vám v Krasu daří!
Petr Reschodpovědět 
     Re: Komunikace16:30:28 08.08.2016
WTF??? Politik si prave radny. Kopes kolem sebe jak male decko. Neni nic lepsiho nez zautocit na jine a tim odvest pozornost od sebe. Tve SOUCASNE konani (pro nedavne rocniky Padani) je mnohonasobne horsi nez SOUCASNE konani lidi v Krasu..
odpovědět 
      Re: Komunikace16:40:01 08.08.2016
A mimochodem, me treba podstata konani zihelskych "cisticu" prijde uplne stejna jako podstata konani vyse popsana. Jen s jednim rozdilem. A to ze ty cesty v Krasu se lezou vice nez se leze na sutry z predchozich rocniku Padani. Pokud by to tedy clovek vyvazoval uzitecnosti techto pocinu, prohraje Zihle na plne care.
odpovědět 
       Re: Komunikace16:52:13 08.08.2016
Takže když se sekaná cesta hodně leze, tak to podle tebe znamená, že to sekání bylo v pořádku? Tak to se nech vyšetřit a z sem nic hlavně nepiš! :)
odpovědět 
        Re: Komunikace16:55:10 08.08.2016
To je ovsem tvuj zaver, ja nic takoveho nerekl ..
odpovědět 
         Re: Komunikace17:00:21 08.08.2016
Tak nám udělej rozbor tohoto: "Pokud by to tedy clovek vyvazoval uzitecnosti techto pocinu, prohraje Zihle na plne care."
Prostě setkat se nemá, jeden metr, jedno kdy to bylo, vždy to bylo mimo zdravej rozum.
odpovědět 
          Re: Komunikace17:05:18 08.08.2016
Je dobre se naucit porozumnet kontextu, vlastne i celkove psanemu textu, naucit se rozeznavat podminovaci zpusob a nebrat viteze duelu dvou spatnych souperu za celkoveho sampiona. Chapu, je toho moc, ale 9 z 10 simpanzu to po treninku zvladne.
odpovědět 
      Re: Komunikace19:46:13 09.08.2016
Když už do Rešíka jebete, aspoň se podepište. On se taky neobhajuje přes někoho "cizího".
Vencaodpovědět 
       Re: Komunikace10:30:03 10.08.2016
A to jak vis, ze se neobhajuje pres "nekoho ciziho"?
odpovědět 
        Re: Komunikace14:31:02 10.08.2016
Heh, asi proto, že tady těch přímých obhájců Petra moc není? :-)
Vencaodpovědět 
     Re: Komunikace16:57:00 08.08.2016
Hele bacha, Vlk je zkušenej žalobce, žaloval na Adámka, Benešáka i Tomajdu, takže tebe taky klidně požene se svědectvím Rebila Hrozy za pošlapanou louku na další disciplinárku :)
odpovědět 
      Re: Komunikace17:07:40 08.08.2016
Nejak ten svaz a lide v nem hniji. Resi se jedna vec a dalsi zacnou vytahovat jine, sic hnusne, ale pro danou vec veci zcela irelevantni ..
odpovědět 
     Re: Komunikace18:37:33 08.08.2016
Napsal ten, který v Červených převisech zacpal lepidlem celý velký bočák, protože se "nehodil" do cesty.
odpovědět 
      Re: Komunikace18:52:47 08.08.2016
Ale tam to bylo spravne. To jen ti vsichni ostatni delaji vse spatne. ;)
odpovědět 
 Re: Komunikace12:38:18 07.08.2016
Nejlepší by bylo kdyby si odstoupil. Tvoje arogantni vystupování, pocit že si neohrozitelny, cele disciplinarni rizeni si bral jako nutne zlo, pri kterem se ti nic nemuze stat, to co jste na Zihli a okoli udelali za prasarny...promin, ale slušnějš to neumim. Běž už i s celým padáním a nekonečným ospravedlnovanim. Sam dobře vis co si provedl, tak uz se k tomu postav jako chlap a nechovej se jak bába.
JKodpovědět 
  Re: Komunikace13:03:01 07.08.2016
Tvůj příspěvek je ze své podstaty špatný. Každý máme nějaké morální zásady a pravidla. A jiné hodnoty. Takže často to, co se jednomu zdá za hranicí, je pro jiného v pořádku.

Takže hláška o tom, že sám dobře ví, co provedl, nemusí být pravdivá. Ani za to nemusí cítit provinění nebo lítost. Prostě udělal něco, co mu připadá normální a zapadá do jeho pojmu morálka. Pak naopak on nechápe, co proti němu kdo má a proč by měl odstupovat, když on neudělal nic špatného.

Kdo vede svaz? Bloudek a Resch. A když se podíváš, jakými aktivitami dosahují výsledků (postup při prodeji pojištění, který zvýhodňoval konkrétní formu, výběr marketingové firmy opět z řad kamarádů, nákup členů formou dotací na závody...), tak bych klidně i věřil, že Resch vůbec nechápe, co komu vadí, naopak se ještě cítí pohoršen a uražen tím, že lidé nevidí jeho přínos (přeci chce jen to nej) a nechválí ho za tak super mezinárodní akci, jako Padání je.

Nechápu, proč se tady rozčiluješ. Proč nedáte dohromady podklady a na VH Resche neodvoláte? Pokud má názor na jeho činnost lidí více, nebyl by to problém, ne? Ale vyzývat k rezignaci? Proč by to dělal?
 FrantaOmáčkaodpovědět 
   Re: Komunikace13:55:29 07.08.2016
Protože to vadí jen pár křiklounům, který by se tam nejraději viděli sami. Většině lezců je to u prdele, jsou rádi, že můžou lízt v chráněnejch oblastech a že se obnovuje jištění. Víc toho od ČHS nechtěj, netankujou je ani závody a už vůbec ne mládeže, vo který se tady furt hádáte. Většinu nezajímá ani Padání ani nějaký volámaný kameny v lese. A už vůbec je nezajímá to dokola řešit v nekonečnejch diskuzích na Lezci.
odpovědět 
    Re: Komunikace14:29:52 08.08.2016
Mas nejaky podklad pro tvrzeni, ze to vadi jen par kriklounum, kteri by se tam videli nejradeji sami?
Me to treba vadi dost, hodne veci na Zihli se mi fakt nelibi a to jsem naprosto obycejny boulderista a lezec. A znam dost lezcu, kteri z tehle pocinu na lezci teda taky vubec neplesaj...
Nebo jde jen o bagatelizovani problemu a lidi s jinym nazorem, tedy taktika kterou tak casto vidame u dua Zeman Ovcacek .. ?
odpovědět 
     Re: Komunikace17:07:05 08.08.2016
Stačí trochu analýzy příspěvků, najít si společný jmenovatele a nemít v hlavě zelený seno.
S kýmkoliv se zase bavím já, tak je mu to putna. Ale je fakt, že u nás na severu se vždy spíš lezlo než žvanilo.
A neurážej nějakejm politikama, to není slušný.
odpovědět 
      Re: Komunikace17:09:04 08.08.2016
Takze nemas. Stacilo napsat jen to :)
odpovědět 
       Re: Komunikace19:46:49 08.08.2016
Tak když to chceš takhle jednoduše, můžeš prokázat ty ten opak? Nějak statisticky hodnověrně?
odpovědět 
        Re: Komunikace20:08:12 08.08.2016
He he. Tak s necim tu zacnes a prezentujes to jako obecny fakt a pak toto :). Asi dobry nezamennovat prani a pocity za fakta.
A tvrzeni, ze "mne se to nelibi" nebo "znam lidi, kteri to maji tak a tak" je asi trochu rozdil oproti "vsem je to ukradene", nemyslis?
odpovědět 
         Re: Komunikace21:44:36 08.08.2016
Tak s tebou je to těžký, logika i argumentace na úrovni školáka. Navíc už mimo téma. Končím, teď už je to ještě větší ztráta času než předtím.
odpovědět 
          Re: Komunikace21:48:23 08.08.2016
Zajimave jaci lide si berou do huby logiku a argumentaci :).
odpovědět 
      Re: Komunikace20:49:36 08.08.2016
Jenom drobnost: seno není zelené.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Komunikace08:38:33 09.08.2016
Seno zelené je, neplést se slámou prosím
odpovědět 
        Re: Komunikace10:10:39 09.08.2016
Seno zelené není. Zelená je nevysušená posečená tráva. Senem se stane, až vyschne, čímž získá okrovou barvu. ;)
odpovědět 
         Re: Komunikace18:35:15 09.08.2016
živím se prodejem sena, neříkej mi, že seno není zelené
odpovědět 
          Re: Komunikace19:49:00 09.08.2016
Já zase vím, že semeno je bílé.
odpovědět 
          Re: Komunikace20:48:15 09.08.2016
Chlapi s hadaj o barvach. To muzete napsat jakoukoli barvu a shodovat se..
Valmarodpovědět 
          Re: Komunikace23:24:17 09.08.2016
I tak to bohuzel byva, ze lide co se necim zivi o tom vlastne moc nevedi ..
odpovědět 
           Re: Komunikace00:39:52 11.08.2016
myslíš semeno nebo seno?
odpovědět 
        Re: Komunikace10:12:57 09.08.2016
Jak ktere .. opr.zf.jcu.cz /docs/predmety /Lukarstvi-a-pastvinarstvi -f868e98de8.doc (3 mezery)
odpovědět 
        Re: Komunikace18:30:09 09.08.2016
Levá - pravá - seno - sláma.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Komunikace19:07:10 07.08.2016
"dochází k řadě nepřesností, nepochopení"

Celé to na mě působí podobně jako když jsi onehdá tvrdil, že si tou nohou neškrtl ač to bylo vidět i na tom tvém zde prezentovaném videu. Co tím chci říct? Máš vzácný dar si z hlavy některé divné a špatné věci velmi rychle vytlačit či je totálně překroutit a těm překruceninám sám pak i snad začít věřit.. Také se přikláním k myšlence, že odstoupení by bylo na místě.
odpovědět 
  Re: Komunikace08:44:52 09.08.2016
Prosím Petra Resche, aby odstoupil z vedení svazu. Stydím se za jeho konání, ale ještě více za jeho výmluvy na úrovni 4letého dítěte. Když Pepíček vyskočí z okna, vyskočíš také? Ve vedení svazu by měl být člověk alespoň trochu inteligentní. Ostatní mají s tou politikou pravdu. Po nějaké době ve funkci se jedinci, který je blb stává, že přestává vidět reálné věci tak jak jsou a myslí si, že jeho vidění je to nejvíc správné a ani to nemusí myslet zle, v politice opravdu najdeme desítky případů.
nesmrtelný blázenodpovědět 
   Re: Komunikace10:17:05 09.08.2016
Přidávám se k žádosti o odstoupení. Není možné, aby VEDENÍ svazu bagatelizovalo vlastní provinění (ať už jakkoli významné) se proti základním pravidlům. Petr má jasně říct, udělali jsme to proti pravidlům a neseme za to plnou odpovědnost, a ne to, co tu předvádí. Samozřejmě by to dělat vůbec neměl, ale kdo z nás je svatý a dodržuje vše, co má?
odpovědět 
    Re: Komunikace16:52:20 09.08.2016
Pokud by někdo organizoval petici za odstoupení Petra Resche z VV, klidně bych ji podepsal. Ehm chrmm, chci napsat - klidně bych ji označkoval nečitelnou muří nohou. Lidi, nebojte se konat, jinak s těmi lotry nezatočíme nikdy!
odpovědět 
     Nepostradatelnost17:42:37 09.08.2016
Není to tak dlouho, co vznikla petice za změny v závodním lezením. Účastnilo se toho dost lidí z řad trenérů/rodičů. Výsledek? Vedení komise tenkrát se úsměvem vše odkývalo a stejně si pak udělalo, co chtělo, bez ohledu na názory. Takže petice bude možná hezké gesto, ale předem k ničemu.
Pokud Resche obviňujete z nějakého nehezkého jednání, tak je v první řadě potřeba si uvědomit, že by se takto nemohl chovat bez podpory okolí a spoluracovníků. A navíc například celý projekt rozvoje ČHS je dílem právě Resche a Bloudka, viz jejich videa o profesionalizaci, stejně tak těžko žádat Resche o odchod, když právě začal s kamarády podnikat ve svazovém marketingu a závodním lezení (vycházím z údajů v několikrát odkazovaném článku Kuby Turka). Dovolím si tvrdit, že pokud je někdo v současné svazu nepostradatelný, je to právě on. To vše samozřejmě za podpory Honzy Bloudka.

Jediná šance, která zde je, je dát dohromady pár lidí, vytvořit novou koncepci směřování ČHS a na VH zkusit prosadit změnu celého vedení. Dokud se toto nepovede, budou běžní členové ČHS jeho vedení dál jen pro smích a Resch s Bloudkem si pojedou podle toho, jak budou chtít oni, petice nepetice.
odpovědět 
      Re: Nepostradatelnost18:23:51 09.08.2016
Taky si myslím, že by se s tím mělo něco dělat. Co kdybychom se do toho opřeli my dva? Máme na věc konstruktivní názor a hlavně se nebojíme jednat! Pojďme s těmi lotry zatočit! Více po e-mailu: pepa@.. erm ..chrmm.. vlastně pojďme to radši probrat tady v diskusi, ať je ten postup transparentní. A hlavně - co je komu do naší identity, žejo? Ještě by si na nás ty papaláši došlápli, že děláme revoluci. Ona ta anonymní rána bude i účinnější, neboť protivník nebude vědět, na koho se připravit. No ale co kdybychom si aspoň vymysleli přezdívky, abychom v tom spikleneckým vláknu neudělali moc velkej guláš? Tak já budu třeba "Rytíř kulaté..", sakra.. zas mi to ujelo.. radši neprozradit ani přezdívku, přecijen i to by nás mohlo vyzradit. Nesmíme zapomenout, že jsme agenti na nepřátelském území a sebemenší odhalení (byť falešné) identity nás může stát životy.
odpovědět 
       Re: Nepostradatelnost19:40:42 09.08.2016
Už tomu fakt nerozumím - proč mi píšeš v tomto tónu? Vždyť to byl příspěvěk na podprou Resche, ne proti němu.
odpovědět 
        Re: Nepostradatelnost20:06:59 09.08.2016
Asi Ti chtěl připomenout, že pod tak sofistikovaný příspěvek by ses měl podepsat. Jinak dost ztrácejí na významu. Zvláště když chceš dokonce i něco činit :-).
odpovědět 
         Re: Nepostradatelnost20:34:17 09.08.2016
Ale právě nic činit nechci. Jen jsem chtěl autorovi článku o petici naznačit, jak to dopadne a co by třeba měl dělat. Já nic dělat nechci :-)
odpovědět 
      Re: Nepostradatelnost18:28:52 09.08.2016
Pánové (?), to je sice všechno pěkné, ale zároveň směšné. Píšete tady o odpovědnosti Petr Resche, dobrém vedení ČHS, směřování svazu, atd. - a při tom se nepodepíšete. To fakt nechápete, že všechny tyhle věci se mají říkat a psát na vlastní odpovědnost, jinak jsou fakt k smíchu úplně všem? Dáváte tím najevo, že se něčeho bojíte, a to znamená, že nemá smysl se Vámi vůbec zabývat.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Nepostradatelnost19:38:54 09.08.2016
To je naprosto v pořádku, souhlasím s tebou. Když si dobře přečteš, tak já proti reschovi nic nemám, já po jeho odvolání nevolám a ani ho iniciovat nechci. Naopak patřím mezi ty, kteří jeho kroky shledávají pochopitelnými, například MR v OC jsem obhajoval.

Já jen reagoval na tu petici a napsal jsem, jak situaci vidím já a jak si myslím, že petice skončí. Takže klídek, já nic měnit nechci a Resch mi tam nevadí. Umím si představit, jak by šly dělat věci lépe, ale nechce se mi investovat čas ani námahu, takže jsem pro Resche :-)
odpovědět 
       Re: Nepostradatelnost22:02:36 09.08.2016
Vždy, když jsem chtěl dosáhnout svého cíle, tedy obvykle někoho zničit anebo jej prostě jen potrápit, tak jsem šel a poslal udání. Anonymně. Cca každého druhého se mi podařilo potrápit. Zničit pouze tak jednoho z pěti udaných. Sám jsem při tom nikdy neutrpěl žádné úhony. Z mého pohledu je tedy anonymní jednání osvědčená praxe.

Proč bych tuto osvědčenou praxi měl nyní měnit? Vždyť chci opět jen někoho potrápit. Zkušenost mi říká, že z toho přinejhorším nic nebude. Ale proč bych odhalením své identity měl prachsakra něco riskovat, to tedy opravdu nechápu. Cti se jako najím? Důstojnost mě snad zahřeje v mrazivém bivaku? Tůdle!
odpovědět 
        Re: Nepostradatelnost22:17:49 09.08.2016
A o případech, kdy někdo oprávněně něco nahlásil a stal se sám pak objektem msty, pomlouvání a dalších nepříjemností, jsi nikdy neslyšel?

Oboje má svá pro i proti, často se jmen a vystoupení anonymity dožadují někteří jen proto, aby se sami mohli pomstít a připravit druhému perné chvilky.
odpovědět 
         Re: Nepostradatelnost22:41:36 09.08.2016
Naprostý souhlas. Ani já z těchto (a mnohých dalších) důvodů z anonymity radši vůbec nevystupuju.
pep... no fujtajbl, už jsem to zas málem vyblilodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 359 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.