8.12. 2007 v 6:00 Fléda ožila Mejcupem a vydrželo jí to až někdy do 4:00 následujícího dne. ...
Závodících se sjelo 132 z Rakouska, Maďarska, Česka a Slovenska. Přesto zůstaly trofeje v Brně u čím dál lepších Adama Ondry a Silvy Rajfové.
Vypadá to, že bude potřeba zamakat na nějakým píárku a zajistit jim pořádný soupeře příští rok, když u nás nejsou...... Silvě trochu šlapala na paty ostřílená matadorka Věra Kostruhová, ale její mateřské povinnosti byly očividně důležitější než stoprocentní příprava. Bronz si na Slovensko odvezla Katarína Fickuliaková.
Propastný rozdíl mezi formou Adama Ondry a zbytkem startovního pole byl všem jasně patrný a tak byl zajímavý hlavně souboj o druhé místo, kde překvapil Olin Klapal a Martin Stráník se musel spokojit s místem třetím. (FOTO: P.NEMEC)
Letošní systém více profilů v kvalifikaci samozřejmě stylem Flash, se zdá být zajimavým a patrně se další Mejcup bude ubírat tímto směrem. Finále proběhlo na čtyřech profilech na podiu stylem OS a tam patrně není co měnit. Přece jen už o něco jde....:)
Hustá atmosféra nám někoho decánko znervoznila (zvláště se zvyšující se hladinkou), ale speaker Váňa, DJs Zion a Hanelle, a kapely Prague Ska Conspiracy a Feher Fekete Kerek se staraly jak jen mohli aby Mejcup stál opravdu za to!
Stavěči boulderů Radovan s Davidem a Tomem po finále taky oddechli, ale už hned začli dumat co že tam nahvízdaj příště...
Za celou Mejcup crew se omlouvám lezcům za absenci rozlejzačky, ale bylo toho na nás opět trochu moc. Ale Mejcup team se nám pořád rozrůstá a tak se dá očekávat, že jednotlivý drobný detaily časem vychytáme...
Velké díky patří našim velmi oblíbeným sponzorům: Faster.cz, Cenek.net, Singing Rock a Žij.cz - zážitková agentura. Hodně pomohly firmy Van Gansewinkel, Horolezecká stěna Rajče, Pad, Saltic, Highland, Rockpoint, Rockhorn a Varanoutdoor. Lezlo se na stěnách od Pilka-Kameny a TR-walls. Články o mejcupu najdete v Montaně a Xstreamu. reportáž by měla být odvysílána na ČT4 sport.
Díky Vám Všem.
Výsledky (kompletní na www.mejcup.cz)
BORCI
1.Adam Ondra
2.Olin Klapal
3.Martin Stráník
4.David Šatánek
5.Bálint Kamvas
6.Ondra Beneš
7.Jirous Přibil
8.Jakub Hlaváček
9.Vilém Chejn
10.Jakub Kováčik
BABY
1.Silva Rajfová
2.Věra Kostruhová
3.Katarína Fickuliaková
4.Nelly Kudrová
5.Lenke Kucsera
6.Petra Růžičková
7.Lucie Rajfová
8.Kristýna Ondrová
9.Karina Bílková
chyska [úpravy] | 17:49 11.12.2007 |
taková malá poznámka | 19:37:59 11.12.2007 | Že je Adam zřejmě z jiného světa, s tím určitě všichni souhlasíme, ale tvrzení, že Silvě šlapala TROCHU na paty snad jen Věrka, je poněkud odvážné, zvláště když první tři ženský zalezly ouplně stejně. Ale jinak super akce, mnohokráte díky, už se moc těším na další ročník. | nelly | odpovědět |
  | Re: taková malá poznámka | 20:59:54 11.12.2007 | ale Nelly ty máš jen komplex z toho, že ty baby jsou lepší... | | odpovědět |
  |   | Re: taková malá poznámka | 21:11:17 11.12.2007 | naopak, Nelly ma pravdu, ve finale mezi Verkou a Silvou moc rozdil nebyl, ale skvele byli vsecky! | | odpovědět |
  |   |   | Re: taková malá poznámka | 21:26:11 11.12.2007 | Kdo ví, jestli náhodou Nelly nepřelezla i toho sráče co má blbé kecy, že? :) Jinak Silva a Věrka zalezly ve finále úplně stejně a to 4x TOP na OS, rozhodla pravděpodobně kvali. A jěšte bych doplnil, že ta rozlízačka :) nebyla malý nedostatek, ale pěkně na hovno nedostatek, který se nesmí opakovat... A abych jen nekritizoval, show to byla nádherná jako každý rok a tento ještě víc díky Adamovi a jeho stále se zlepšující formě!!! Kapelky na závěr - bomba! Hoj příští rok - doufám že i s rozlezem... ;) | Petis | odpovědět |
  |   |   | Re: taková malá poznámka | 21:26:32 11.12.2007 | kdyz jim postavi finale tak lehky... | | odpovědět |
  |   |   | Re: taková malá poznámka | 23:12:05 11.12.2007 | az take "stejne" to nebolo...Silva sa v tych boulderoch prebehla, kdezto Verke to neslo vo vsetkych tak hladko... (ale ano, v konecnom dosledku liezli rovnako :} | tah-sha-tunga | odpovědět |
  |   |   | Re: taková malá poznámka | 23:40:22 11.12.2007 | Hrubé, jak se všichni ohánějí komplexy na všechny strany. Jestli ty náhodou nejsi taky pořádný chuj. Nelly je bouchač jak ďas, třeba ji, jak ty říkáš, ,,komplexy´´ donutí bušit ještě víc. Teď si tak říkám, že bychom ,,complex training´´ mohli aplikovat na všechny nadějné lezce. To by pak byla parádní repre. Pokud tvůj záměr byl nabudit nově vznikající ,,complex training´´, tak se za nadávku navrchu z plných plic a jiných vnitřních orgánů omlouvám. | Dalibor | odpovědět |
  |   |   | Re: taková malá poznámka | 15:57:02 14.12.2007 | skvela byla taky Ivča,12let a 12misto dost dobre. | | odpovědět |
  |   | Re: taková malá poznámka | 22:48:31 11.12.2007 | No tak to každopádně, ale i tak si stojím za tím, co jsem prve napsala. | nelly | odpovědět |
  |   |   | Re: taková malá poznámka | 13:41:47 12.12.2007 | Nelinko, ber to s rezervou, dyt to psal brnenskej bouldrista. Ja ho chvalim, ze vubec umi psat a cist:) | fanousek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: taková malá poznámka | 16:44:11 13.12.2007 | co mas proti brnenskym bouldristum ? az nekdy zalezes tak jak oni tak se ozvi znovu ty lamo :-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: taková malá poznámka | 17:22:59 13.12.2007 | Lama už neni v lezeckym světě nadávka, ty brňáku! .)) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: taková malá poznámka | 17:24:38 13.12.2007 | komu vnucujes nadavku ? | | odpovědět |
  | Re: taková malá poznámka | 21:45:37 11.12.2007 | no a škoda, že nelly ten poslední boulder taky nedala na os,moc nechybělo.Bylo to vyrovnane..Vysledky z kvalif.se nedaj brat moc vazne.Melo bejt superfinale..bylo by to pekny | m. | odpovědět |
  | Re: taková malá poznámka | 21:45:37 11.12.2007 | no a škoda, že nelly ten poslední boulder taky nedala na os,moc nechybělo.Bylo to vyrovnane..Vysledky z kvalif.se nedaj brat moc vazne.Melo bejt superfinale..bylo by to pekny | m. | odpovědět |
  |   | Re: taková malá poznámka | 22:31:57 11.12.2007 | Pravda je a to je muj nazor:-D, ze Silva byla z bab opravdu nejlepsi a je skoda, ze nebyl alespon jeden boulder tezsi, aby to pochopili i Ti kdo se divaji jen na pocty topu a pokusy, vyhrala zaslouzene... | Sirka | odpovědět |
  | Re: taková malá poznámka | 00:25:52 12.12.2007 | trochu......bez ivanku kamarade by si lidi asi vliv medii na nas neumeli vubec predstavit.....proto to trochu.....proto ten muj pohled.....proto ten muj clanek......kdokoliv moh byt prvni se svym clankem a pohledem.....ale vsichni cekame az to nekdo rozjede at je na co reagovat....ale uz je to rozjety....nebo ne? tak cekejme....:)
| chyska | odpovědět |
  | máš recht nelly | 09:14:57 12.12.2007 | Nelly, naprosto s tebou souhlasim, to co stojí v článku je blbost. Všichni viděli, že to nebyla pouze jediná závodnice (jako u chlapů), kdo dala čtyři topy. A mělo být suprfinále, takhle, jak rozhodovaly výsledky z kvalifikace, to bylo trapný.. | janek | odpovědět |
  |   | Re: máš recht nelly | 09:38:23 12.12.2007 | Tak jeste jednou a jinak...Verka je mamina a chtit po ni ucast v nejakym superfinale aby neco nebylo trapny mi prijde trapny...:) to co dokaze je excelentni a ja ji moc dekuju ze si byla ochotna udelat cas a ukazala nam, ze krome treninku hraji roli i zkusenosti, cas, ochota... Treba takhle. Pokud jeste ted nekoho znervoznuje slovo "trochu" tak ho muzu z clanku vymazat...ale uprimne...tohle "slovo" nam tu rozjelo celkem zajimavou debatu... | Chyska | odpovědět |
  |   |   | Re: máš recht nelly | 09:47:01 12.12.2007 | Spis me zarazi ze si nikdo nevsim, ze chybel nekdo kdo moh dale motivovat Adama...ale dnesni "profesionalni" sport nema se sportem nic spolecnyho...asi... | Chyska | odpovědět |
  |   |   |   | Re: máš recht nelly | 13:19:23 12.12.2007 | měli ste pozvat toho Sharmu,ten by ho namotivoval myslim slušně. Nebo aspon Mrázu překecat,ale i s nim by to bylo myslim jasný. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: máš recht nelly | 16:57:23 12.12.2007 | Mraza prej odpocival.......kazdopadne jemu a Verce dik za to ze nam pujcili chyty... | chyska | odpovědět |
  |   |   | Re: máš recht nelly | 10:49:07 12.12.2007 | Chyško, to neřeš, psi štěkají a karavana táhne dál :-). Ač nejsem příznivec bouldrů, tak tenhle závod má mé sympatie a účast hovoří za vše,kdyby nebyl oblíbený, tak na něj nikdo nepřijede, ale ono je to naopak, každý rok stoupá účast a navíc je to společenská událost:-). | Vlk | odpovědět |
  |   |   |   | Re: máš recht nelly | 09:19:43 13.12.2007 | Vlk má pravdu, vy se prostě musíte skrz něco vždy poštěkat, to by nebyla ČR:-)) PS: Japato, že jsem tě Vlku vůbec nepotkala ani večer(nebo že bych si nepamatovala:-)) | KačkaC. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: máš recht nelly | 10:16:20 13.12.2007 | Byl jsem v pracovním procesu, nemůžu lézt kvůli lokti, tak aspoň dávám nová jištění, v hospůdce na Holštejně večer po práci by jsi mě potkala :-)). | Vlk | odpovědět |
  |   | Re: máš recht nelly | 11:50:22 13.12.2007 | Trapný to nebylo, jen prostě není pravda, že Silva byla nějak výrazně lepší a spíš mi přijde hloupý, že někdo o Nelly řekne, že je závistivá jenom proto, že upozornila na to, co nebyla pravda. | Karina Bílková | odpovědět |
  |   |   | Re: máš recht nelly | 23:05:30 13.12.2007 | Nejsem žádnej fanda Silvy, ale že byla výrazně lepší to nevypadalo jen díky tomu, že byly ve finále moc lehký bouldery, minimálně jako jediná v boulderu zamávala do publika, byla v pohodě a měla navrch, ostatní holky s tím bojovali, prostě to tak je... Nely Silvu lízt ani neviděla:-) | Sirka (nitro) | odpovědět |
Chýško... | 21:43:58 11.12.2007 | 1.Vera dolezla uplne stejne, jak Silva. Nebýt horší kvalif., nevím,jak by dopadlo superfinale, takze co to blabolis...
2.Take nevim, jestli mas srovnani s jinymi sporty a naslednym komentovanim zavodů, ale nic horsiho (s vyjimnkou radio-spíkra na svetaku, ten fakt nevedel nic..)a trapnejsiho jsem nezazil, nez "zabavu" tveho idolu "Vana"... Skutecne neslo o hladinu alkoholu, protoze nad jeho trapnostmi by vystrizlivel i Prófa, kdyby to slysel...
Kolik procent lidi to odpudilo a rozladilo neznam, me skutecne ano ! Patrim vsak asi jen k tomu 0,001%, vsichni ostatni byli zrejme nadseni!!!
Rudy Kowanda | Rudy Kowanda | odpovědět |
  | Re: Chýško... | 22:25:46 11.12.2007 | tak pro tvou informaci, jsi mě právě rozladil ty..nevim nevím kdo tu vlastně blábolí..k tvému prvnímu budu,jestli sis nikdy nevšim, zavody jsou od toho aby je nekdo vyhral, nekdo kdo na to zrovna měl, a stejne jako je důležitý finále,tak je důležitá kvalifikace..hold je třeba udělat to dobře všechno...no, a za druhý, nevím jestli Prófu vůbec znáš a co by si asi myslel o tvým komentáři, ale byl tam a tím Vánovym se bavil...jako ostatně my všichni co máme rádi taky trošku jinačí a svižnější humor a hlavně právě změnu a ne že to bude pořád to samé..možná by bylo o.k. naučit se bavit se jen tak, bez neustálého rýpání a přemýšlení proč je co jak, kde se to vzalo a na co to je...zábavě zdar!(aa..a Věra i Silva se taky bavily, tak nevím kde je vlastně problém..) | m | odpovědět |
  | Re: Chýško... | 10:45:30 12.12.2007 | Rudo...nechtel bys mi pomoct s Mejcup bikesession? Moh by sis vybrat komentatora..kapelu...cestu....he? :) | Chyska | odpovědět |
  | Re: Chýško... | 12:54:05 12.12.2007 | cau rudo,naprosto s tebou souhlasim-komentar horsi jak blbej americkej film:)) a ta muzika nemusela byt tak urvana-lidi si dokazou vytvorit pozitivni atmosferu i bez trapnyho komentatora a urvane hudby....navic by myslim soutezici ocenili,kdyby v sale byl zakaz koureni..jinak ucastnikum diky za peknou podivanou a vytezum gratuluji!! :)) | hońza | odpovědět |
  |   | Re: Chýško... | 13:39:13 12.12.2007 | myslim, ze tam zakaz koureni byl. nebo sem si to aspon myslel... | | odpovědět |
  |   |   | Re: Chýško... | 13:42:37 12.12.2007 | to se musi vsechno zakazovat?
| chyska | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Chýško... | 14:45:36 12.12.2007 | Vsechno ne | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Chýško... | 16:27:16 12.12.2007 | odpovez si sam kamo....nejses malej | h | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Chýško... | 18:04:33 12.12.2007 | Ja souhlasim s Chyskou. 99% lidi v sale behem zavodu nekourilo a to jedno procento by kourilo i kdyby to bylo zakazany. | kubapl | odpovědět |
  |   | Re: Chýško... | 18:22:34 12.12.2007 | Nejlepší speaker, co jsem kdy zazil! A to už jsem pár závodů projel...:-). Takže neprudit!!! Jinak hudba taky parádní! | Venca | odpovědět |
  |   |   | Re: Chýško... | 13:39:52 13.12.2007 | ano ano tady nadějný frýdecký závodník má pravdu. Závody komentoval letos zatím nejlepší mluvič,teda hned po ostravském Pascalovi... to byla extra třída.A muzika taky dobrá, když to srovnám s polskem... tam byly jen beaty a některé dokonce zlomené a furt.... | bidlo | odpovědět |
  |   | Re: Chýško... | 00:33:29 13.12.2007 | Z mýho pohledu parádní akce.Komentátor paráda-abstraktní umělec bavil mně.A kouření v sálu mi bylo docela dost putna. | Vilda Chejn | odpovědět |
  |   |   | Re: Chýško... | 11:56:58 13.12.2007 | Speaker krutej, cvílema už maximální mimóza, ale je pravda, že ve srovnání s jinejma závodama byl dost dobrej
| Karina | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Chýško... | 21:55:18 13.12.2007 | byl proste mejc"a"povej... :)) | stepka | odpovědět |
  | Re: Chýško... | 17:01:16 13.12.2007 | Rudo :)) Nikdy nikoho jsem neslysel poustet z ust vetsi blaboly nez tebe, proto mi to od tebe prijde dost usmevny kritizovat Vanu. Nastesti vsem normalnim jedincum vcetne me se Vana libi. Jeho improvizujici komentovani je super. By mne dost zajimalo jak bys to chtel komentovat ty -> "Ano a lezec č.6 prave prebira tezkou listu, meni si levou ruku za pravou a natahuje se do dalsiho chytu ... " Haha.
A pokud te to rozladilo, tak je to jen dobre, alespon tam treba nebudes pristi rok prudit blbyma kecama tak jak to umis snad jen ty ... tak asi tak. | | odpovědět |
Díky | 22:47:20 11.12.2007 | "Bez" i "s" ohledem na předcházející komentáře bych chtěl všem,kteří se na mejcupu organizačně podíleli, poděkovat za výbornou akci.Pěkné bouldery,až nečekaně dobře jsem si zalezl...snad jen matraček bylo někde poskrovnu;)Atmosféra finále byla naprosto bezchybná a ten drumec, který tam djs sázeli, byl opravdu vychytaný... takže díky a za rok se budu zase těšit!!! | Štěpán Tomas | odpovědět |
  | Re: Díky | 23:14:11 11.12.2007 | tak tak, pripajam sa. fajna akcia...nelutujem, ze som sa za celu sobotu do skoly nic neucil :D | tah-sha-tunga | odpovědět |
Dobrej závod, ale výsledky se nedají brát až tak vážně :-) | 23:27:37 11.12.2007 | Mejcup je bezesporu dobrej závod, ale ten, kdo chce hodnotit podle těchto výsledků úroveň závodníků, tak je trochu vedle. Jinak bychom měli ve finále na svěťácích a mistr.světa nejen Martina, ale taky Olina, Příbu, Viléma, Lahvoně, Beneše. Jó, kdyby to tak bylo, to by byla bomba. Ale to by pak museli kluci, co dělají Mejcup, stavět cesty na světových závodech.
V každém případě Mejcup má své kouzlo, a nemělo by smysl ho přizpůsobovat svěťákům. Já jen, aby lidi nebrali tyhle výsledky tak smrtelně vážně.:-)
Výjimku tvoří pouze Adam, kterej je schopen lézt snad i po skle.:-) | Michal | odpovědět |
  | Re: Dobrej závod, ale výsledky se nedají brát až tak vážně :-) | 23:37:25 11.12.2007 | Je to tak, jak Michal psal..Mejcup je prioritně zábava, tomu se vše přizpůsobuje, jak cesty, tak večírek, tak se vším tím bavte...vždyť to je snad to hlavní | Pavel | odpovědět |
  |   | Re: Dobrej závod, ale výsledky se nedají brát až tak vážně :-) | 12:38:17 13.12.2007 | Bingo! :) | dust | odpovědět |
Video | 23:43:43 11.12.2007 | Doufám že video je samozřejmostí která se tu brzo objeví ;) Samozřejmost neznamená neúctu k jeho tvůrcům nýbrž rozmlsanost nad loňským kouskem. Už se na to těšim. | honza | odpovědět |
Ruce, prsty chyty. | 08:49:55 12.12.2007 | Zajímavý. Zajímavý je taky foto nazval bych všechny fotky souhrně óda na ruce. | Steve | odpovědět |
  | Re: Ruce, prsty chyty. | 17:23:36 13.12.2007 | steve: jestli sis nevsiml tak ty fotky jsou z lezeckych zavodu :D ... az to bude clanek o mr*ani tak tam bude videt treba neco jinyho nez ruce. | | odpovědět |
Diváci | 09:11:40 12.12.2007 | Jen taková malá poznámka, především Mejcup je super regionální akce /zeměpisně, výkony se začíná blížit světovým akcím, v Práglu se můžou od organizátorů učit/, ale měl bych pro organizátory malou poznámku - zkusit něco udělat, aby divák měl lepší výhled, mám na mysli hlavně kvalifikaci. Ta "hora" závodníků na pódiu vše zakryla a bylo po zážitcích. Bouldery před barem byly zase jen pro hlouček bezprostředně kolem. Jasně, že finále bylo už lepší, ale taky by se dalo na tom ještě zapracovat. Jinak nechci být jen kritik, muzika, komentář a atmosféra vůbec - super. | Nedočkavec | odpovědět |
  | Re: Diváci | 09:19:45 12.12.2007 | fléda je fléda a to se nedá asi ničím nahradit... ale zaslechl jsem tam v davu nápad, proč to příště neudělat třeba ve sportovní hale na vodové ? :) | štěpka | odpovědět |
++++ | 10:32:22 12.12.2007 | jo jasne že to byla parada akcička. z chvály ale člověk moudřejší není... třeba bych poradil organizátorům udělat prezenčku ve vedlejší místnosti.?! | janík | odpovědět |
  | Re: ++++ | 10:43:14 12.12.2007 | Dobrej napad. Co takhle ji vynechat uplne? Kazdej by si kartu stahnul z netu a vytisknul sam...a pak chodil po vsech bouldrovkach v brne a pred rozhodcima prelezal spoustu boulderu a nekdy kolem 16:00 by se dostavil k "prezentaci" uz rovnou s vysledkama? Co vy na to? | Chyska | odpovědět |
  |   | Re: ++++ | 10:53:47 12.12.2007 | A co takhle rovnou odhlasovat na netu Adámka jako nejlepšího /v babách by se ještě vidělo:))/ a na flédě se od pěti hodin jen "zmazat" za zvuku techna a "krojované" hudby:)))??? | Nedočkavec | odpovědět |
  |   | Re: ++++ | 11:55:13 12.12.2007 | nápad to neni spatnej, ale mel bych trochu strach z toho, ze se pak ve stejny moment nahrne na jednu boulderovku hafo moc lidi.. zatimco ted stacilo zahoukat, ze je nekde volno a presun byl rychly, tady by to byl mozna problem.. navic neustale se oblikat, vyslikat, rozehrivat.. v lete asi no problem ale v prosinci nevim nevim | stepka | odpovědět |
  |   |   | Re: ++++ | 17:08:05 13.12.2007 | stepka :-) asi ti jeste nedoslo ze to bylo mysleno z prdele. kdyby jsi to nepochopil tak ironicky, kdyby jsi nepochopil ironicky, tak ze srandy ... | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ++++ | 18:01:55 13.12.2007 | To anonym: ne to nebylo ironicky ani ze srandy. Vazne o tom uvazujem.. | Chyska | odpovědět |
  |   | Re: ++++ | 10:55:31 14.12.2007 | Mě to přijde jako skvělej nápad, byla by to sranda přesouvat se po Brně, navíc těch bouldrů by pak mohlo být opravdu hodně. | Jirka | odpovědět |
ten Ondra | 14:51:42 12.12.2007 | ten Ondra,to je ten co leze na pisku s magnesiem? | Sajba | odpovědět |
  | Re: ten Ondra | 14:55:30 12.12.2007 | blbečku... | | odpovědět |
  | Re: ten Ondra | 15:07:45 12.12.2007 | Jo ten. Já být čhs, tak mu zakážu mg i na mejcupu, ať je to regulérní a může to vyhrát taky někdo jinej:)). | Nedočkavec | odpovědět |
  |   | Re: ten Ondra | 16:12:39 12.12.2007 | jenze to by mu krom zakazu museli zlamat obe nohy a ruce....tak by se to aspon trosku srovnalo...nic proti ostatnim borcum :-))) | Vladek | odpovědět |
  |   | Re: ten Ondra | 17:10:50 13.12.2007 | Nastesti CHS nema do mejcupu co kecat ... | | odpovědět |
Olin | 17:01:39 12.12.2007 | Olin je náš hero! Nějakýho geneticky modifikovanýho Adama neuznávám! ;) :D | Tomek | odpovědět |
  | Re: Olin | 08:04:59 13.12.2007 | Uznávat nemusíš. To po tobě nikdo nechce. Ale "nějakýho geneticky modifikovanýho"? To je snad trochu silné. Ty ho snad znáš, že tak mluvíš?! | jenny | odpovědět |
  |   | Re: Olin | 10:33:26 13.12.2007 | Vzdyt to byl vybornej zapich:)
Neber to vazne preci! | judovana | odpovědět |
  |   | Re: Olin | 11:42:44 13.12.2007 | on nejenže je to geneticky mutant...Ono se to málo ví, ale oni jsou vlastně 2...Adam s Ondrou...To co se zapisuje do deníčku nemůže jeden člověk zvládnout...To dá rozum...!-)) A pak se taky musí připomenout, že jeho rodina má v držení patent na rušičku gravitace...Bez té by to Adam s Ondrou přeci takhle dávat nemohli...!-))) A teď vážně: Adamovi gratulace a díky za to co předvedl...bylo to parádní...!!! | jíra | odpovědět |
  |   |   | Re: Olin | 12:18:57 13.12.2007 | ...je to tak, gravitacni repulzor maj ve snurce od maglajzaku. Maji jen jeden. Obcas s nim vznika problem to kdyz ho nechce Adam Ondrovi pujcit... | patentovy urednik na dovolene | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Olin | 22:42:20 13.12.2007 | Laco psal jsi to ty? :-) neznám tě osobně ale tohle bych na tebe tipoval. :)) to mě dycky pobaví! :))) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Olin | 23:15:55 13.12.2007 | Olin je best, jedinej byl schopnej lízt s normální váhou:-D | Sirka (nitro) | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Olin | 16:33:31 14.12.2007 | :D jj asi tak, lezl pěkně aniž by vypadal jak uprchlík z dachau.. | Strejda Tommy | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Olin | 21:23:55 14.12.2007 | :-D:-D:-D výstižný jak to umí jen tommy | nitro | odpovědět |
mejcup byl vybornej | 01:45:51 13.12.2007 | Fotky supr, clanek nic moc, ale mejcup byl paradni.
Je to prima ze tady mame takovou udalost
na kterou stoji za to se tesit.
Nelezl jsem takze nemam co picovat, ale nepritomnost rozlizaci steny asi mohla byt vyznamnym nedostatkem (jedimym co me napada).
Nicmene kamos kterej lezl se byl rozlezt na
vajsru, kde byl prijat vlidne a stedre, takze pani
Weisserove taky diky, a vubec diky za mejcup
vsem co ho delali a udelali.
Skapela (jedina kterou si pamatuju) byla uzasna,
a taky myslim ze se docela v ramci moznosti
povedlo vyvazit hc finale a kvalifikaci pro vsechny. Dobry to bylo.
| rr | odpovědět |
  | mr*ky medialni :) | 09:49:35 13.12.2007 | me dost nejde do hlavy, ze se jeste dneska nepodarilo lezeckym mediim zaplatit profesionala, ktery by objizdel zajimavy akce a OBJEKTIVNE o tom podaval zpravy. Souhlasim ze clanek stoji zaprd.
Ale po cely ty akci a dalsich vecech sem toho mel opravdu tak akorat. Taky jsem predtim pripravoval jeden clanek do jinyho casaku, ktery mel uz po uzaverce. Ono popsat nekolikrat to stejny pro jinej okruh ctenaru neni takova brnkacka jak by se mohlo zdat.
Reklama na tomto serveru zabira cim dal vic mista, presto se zda, ze na profesionalniho novinare nic moc nezbyva... Neni divu ze se timpadem zvysuje i pocet tzv PR clanku.... | chyska | odpovědět |
další fotky? | 14:45:32 13.12.2007 | Lze někde narazit na nějaký další fotky než na ty přímo v článku? | haky | odpovědět |
  | Re: další fotky? | 14:54:33 13.12.2007 | super fotky se sesly na purebouldering.com. dalsi fotky budou casem na webu mejcupu. ale to bude opravdu jeste trvat. zajimavej pohled na akci mel dj zion. svoji adresu ma ve foru na mejcupu. zofin taky fotil a tak by na jeho rockart webu taky nejaky mohly casem byt...pak bude urcite neco v montane a xstreamu. | chyska | odpovědět |
  |   | Re: další fotky? | 18:41:02 13.12.2007 | Díky za info. Těším se na další, přeci jen bych taky rád viděl,jak se akce odehrávala pozdějc, když už jsem o ni díky krajně nešikovnýmu odskoku mezi žiněnky tak hloupě přišel. | haky | odpovědět |
  |   |   | pro Hakyho:) | 19:40:50 14.12.2007 | pro chudáka mrzáka Hakouše: Nazdar,neco malo fotek sem hodil na rajce,tak jukni. http://horomirek.rajce.idnes.cz/MEJCUP_2007/ Přeji brzké uzdravení,hlavně to stihni do silvestříka | míra | odpovědět |
  |   |   |   | Re: pro Hakyho:) | 23:43:30 14.12.2007 | No! Už jsem se divil, že se u tebe nic neobjeví. Některý se opravdu povedly. Uvidíme, jestli se vejdu do bot, ale jinak bych vám na hřebeni samozřejmě rád ukázal, jakou jsem s berlema nabral fyzičku ! | haky | odpovědět |
ooooulin | 06:53:38 14.12.2007 | jooo olin to je cápek:D náhodou dost hustej!!aaa pěknej | .. | odpovědět |
  | Re: ooooulin | 13:36:07 14.12.2007 | Jděte už s Mejcupem,Adamem,Olinem a věčným maglajzem někam.Vaše starosti bych chtěl fakt mít.Kolik vám je? Deset? Normálního člověka,co chodí každej den do práce a má rodinu,řešit takovýhle kraviny fakt nenapadne.Je rád,že jednou nebo dvakrát za měsíc vypadne do skal.Věčný pletichy,hádanice,vlezdoprdelkování,to se fakt na jinejch lezeckejch webech než českejch nenajde.Jinde jsou konkrétní informace a komentáře,který jsou v kontextu,ale tohle je fakt moc,už mě ten Váš lezec.cz nebaví,má to úroveň jako blog nějakýho puberťáka.Výše jmenovaní,neberte si to fakt osobně,fungujete spíš zástupně.Uff. | petr | odpovědět |
  |   | ale ale | 14:14:29 14.12.2007 | ano UFF, víc se na tvůj komentář říci nedá. Jo a jinak nemam rodinu, nechodim do práce a řešit takovýhle věci mě baví.Ja se ti divim,ze kdyz chodíš do práce a nemáš čas, že máš čas číst, co my desetiletí řešíme. | desetiletej fakan | odpovědět |
  |   | Re: ooooulin | 14:23:47 14.12.2007 | petre petre.....takhle nahrat na smec.....:) | chyska | odpovědět |
  |   | Re: ooooulin | 15:01:02 14.12.2007 | Ses asi spletl, puvodne jsi prece chtel na www.ustaranyrodic.cz Clovek se prepise a najednou kouka jak vyr. | Petricek | odpovědět |
  |   |   | Re: ooooulin | 15:12:49 14.12.2007 | musim se petra zastat.....mozna to chtel rict nejak jinak.....ono se to tady blbe pise..... | chyska | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ooooulin | 16:46:44 14.12.2007 | To doufam. Ale presto, mysleni lidi, kteri kliknou na clanek o Mejcupu a divi se, ze je o Mejcupu, nechapu. A co nechapu uplne, proc pak jeste tak zaneprazdeny clovek spisuje stat do diskuze... | Petricek | odpovědět |
  |   | Re: ooooulin | 16:36:27 14.12.2007 | Petr toho má moc a proto má problémy s erekcí. Když ti to tady nevoní, tak co sem lezeš? Platáš si snad tenhle web, že tady vykřikuješ? Radši si skoč přeměnit pleny. | Tomek | odpovědět |
  |   |   | Re: ooooulin | 17:04:52 14.12.2007 | zavist Petre? :-) taky jsem tam letos nebyl a je mi to liiito..to ale neznamena, ze budu prudit :-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: ooooulin | 21:31:58 14.12.2007 | Jaký sis to udělal Petře, takový to máš. Jestli se ti to nelíbí tak prodej manželku i s dětma do otroctví a pojď to řešit s náma:-D | nitro | odpovědět |
  |   | Re: ooooulin | 17:01:09 14.12.2007 | pravdou je ze vecne handrkovani zde ma dlouholetou tradici...a tim padem informovanost pro, po informacich prehnouciho lezce, je na nule.ale je zima,lidi nemaj co delat,na skaly to nejde,tak se aspon repta :))) | honza | odpovědět |
FOTKY | 17:34:38 16.12.2007 | na webu mejcupu jsou v galerii fotky od Seba a Peti. | chyska | odpovědět |
  | podte risit neco jinyho! | 23:21:30 16.12.2007 | ...co třeba neostrost některých fotek... he?:)
Mimochodem, jsem rád, že se sračky řeší tady a nezasírá se jimi diskuse na stránkách mejcupu. Desetiletým se omlouvám za vulgarismy. | Pokrok Blažený | odpovědět |
  |   | Re: podte risit neco jinyho! | 14:44:48 17.12.2007 | co myslis neostrosti fotek ? | PN | odpovědět |
  |   | Re: podte risit neco jinyho! | 17:10:41 17.12.2007 | na fotky se podivej na web mejcupu do galerie a ne sem kde jsou vlozeny nezmenseny a neupraveny fullformaty, ktery jsou spatne resamplovany webovym prohlizecem ... | | odpovědět |
VIDEO | 12:07:11 30.12.2007 | ve videogalerii na webu MEJCUPu se objevilo prvni video z posledni bouldersession....nech sa paci.....:) | chyska | odpovědět |
  | Re: VIDEO | 15:36:52 03.01.2008 | s fotkama a videem je to oproti minulymu roku podstatne horsi kvalitou i kvantitou... | | odpovědět |
  |   | Re: VIDEO | 15:43:23 03.01.2008 | a co s tim hodlas delat? :) | chyska | odpovědět |
  |   | Re: VIDEO | 16:50:55 03.01.2008 | letos bylo nejmizernejsi nasviceni mejcupu a tak jsou taky mizerny fotky .. ono to jde ruku v ruce :-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: VIDEO | 09:30:32 05.01.2008 | Na kvalitu fotek ani píp, jen škoda že jich je tak málo... Ale s videem je to horší, vypadá to tam jako že lezení je jen nějakej doplněk tý akce, není tam snad žádnej záběr z 1. finálovýho boulderu, prostě nezajímavý, chtělo to víc pokusů různejch lidí na stejnejch boulderech připadá mi, jak kdyby to dělal někdo kdo vůbec neleze. Jsme rádi že video vůbec nějaký je, jen je prostě horší než minulej rok. Já s tím nic dělat nebudu na Mejcupu jsem každoročně závodník a tuhle akci mám rád, jen konsttuju a mrzí mě to:-( | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: VIDEO | 12:05:00 05.01.2008 | dle slov MoFFa (autora videa) vic lezeckych zaberu chybi, protoze poprve zkousel natacet z takovy ty tycky a ziskat tak pro nas jiny zabery nez jak je tady bezny. Zkousel to poprvy a proto pri strihani videa toho spoustu nemoh pouzit protoze to proste nebylo ono...jinak je to super.
takze drzim palce aby se nenechal odradit prvnim nezdarem pri nataceni s tyckou a priste to klaplo dle jeho predstav. Jinak video dobre vystihuje celkovou atmosferu a nabizi zase jinej pohled....
myslim ze by taky mohlo bejt priste zajimavy kdyby ti, co neco nataci, se potkali treba na foru a domluvili se ze daj aspon cast svych zaberu dohromady a kazdej z toho nastriha jinej "film"
bylo by zajimavy videt kdo jak zpracuje spolecnej material a kdo je lepsi treba na strih a kdo na nataceni, kdo na vyber hudby.....atd....... | chyska | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: VIDEO | 15:12:06 05.01.2008 | jj, mohli byste třeba vypsat nějakou soutěž o nejlepší video z mejcupu a třeba by pak vzniklo takovejch kvalitních videí víc, ale je otázka, jestli na to zbývají prostředky a chuť...:-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: VIDEO | 18:16:38 05.01.2008 | Dělal jsem to spíš jako report z akce na flédě než z lezeckých závodů. S tím sem do toho šel a tak to taky dopadlo. Nikdo si to u mě neobjednal, dělal jsem to z vlastní vůle, lezení je nuda:) | MoFF | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 18:49:23 05.01.2008 | přijde mi to jedno z nej videjí, kerý sem viděl, ve většine videjí tam někdo šoupne pokud možno Prodigy nebo nakej kraval a namrská tam samy skoky,pady a efekty, jako třeba já ve svých prvotinách, což o tý akci nic neřekne. kalba k Mejcupu patří a je škoda akorát, že už tam nechodí ta slečna v plavkách, na kterou řve Rudy, to nevim co by Moff nastřihal....a za málo zaběrů nemůže Marf s tyčkou, ale jen jeden kameraman. Ikdyby měl tyčky dvě nemůže být všude...ja mu dávám jedničku,osman | osman | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 18:34:28 06.01.2008 | Mám takovej pocit že z kalby tam není ani záběr, spíš mi tam chybí to lezení začátek vypadal slibně ale z toho finále se dalo vyždímat víc, možna by se slušela i kvalifikace... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 19:55:48 06.01.2008 | tak vem příště taky kameru a mužete to dat dohromady | osman | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 22:40:02 06.01.2008 | ze by se MoFF paktoval s anonymem? :)))) | chyska | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 14:37:43 07.01.2008 | Pristi rok to na mejcupu vyhraju, at to natoci nekdo jinej | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 20:30:39 07.01.2008 | Tak hlavně vystup z anonymity, ať vím koho si mám všímat nejvíc:) | MoFF | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 12:23:09 08.01.2008 | Videjko je husty, kasli na ne ))) | Kuzmic | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 15:12:52 08.01.2008 | blbost, vyhraju Ja, a i kdyby ne tak si Mafe nejvic všímej mě.... | osman | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 00:17:06 09.01.2008 | nekecej!! :)).. rikals, ze se letos na lezeni vys*s a na mejcupu budes delat organizatora.. :)) .. vyhraju ja | stepan | odpovědět |
  |   |   |   | Re: VIDEO | 19:48:38 11.01.2008 | A jak se podle tebe pozna kvalitni video ze závodů?? nikdy jsem neslysela, ze by na to byl nejakej presnej "recept", jak udelat dobry video ze závodů... je rozdil mezi tim, že video je jiny nez normalne a ze je spatny, tohle je mozna trochu neobvykly, ale rozhodne tim neni min dobry... neopak, je pekne sestrihany, naslaply a doplneny skvelou hudbou, neni co vytknout.. | KArina Bílková | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: VIDEO | 23:19:01 12.01.2008 | z tvýho pohledu není co vytknout takže je dobrý...:-D možná mám radši ty stereotypní videa kde je točený lezení víc borců na stejnejch boulderech a je vidět jak to kdo pořešil, nepotřebuju nějaký extra stříhání zajímá mě lezení + našláplá hudba styl prodigy:-D
je to můj soukromej názor | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: VIDEO | 13:11:36 31.01.2008 | no jenomze to je zase jenom tvuj nazor :-) a co clovek to nazor. Me by prave zase koukat na stejnej boulder X-krat nebavilo. Video z mejcupu urcite nemelo byt instruktazni video jak pelezt jednotlive bouldery ;)
A cpat do kazdeho klipu Prodigy .. neni to uz trosku klise ? | | odpovědět |
|