Cavearna 3/2 | Boulder Cave Bar |
Další závod Caveárny odstartuje v sobotu 12.ledna 2008.v Opavském Boulder Cave Baru
Třetí závod Caveárny začína v sobotu 12.ledna 2008.Opět pro vás zkušený tým stavěčů připraví kvalitní bouldry. Kdo nezkusil neví, ale ať přijde. Pro každého se nějaký ten boulder problém najde. Pro každou kategorii bude připraveno 5 boulderů přičem elitní kategorie "S" musí přelézt i dva bouldery z kategorie "D".
Závod trvá pro děti a juniorskou kategorii jednu hodinu, pro další kategorie dvě hodiny.
Soutěží se v pěti kategoriích:
A:Děti (Děti do 0-10 let včetně)
B:Junioři (Mládež do 11-15 let včetně)
C:Pohodáři
D:Vločkaři
E:Smetánka
Startovné pro kategorie A,B 40kč, a pro kategorie C,D,E 70kč.
V ceně startovného je jeden iontový nápoj nebo pivko stále !!!ZADARMO!!!.
Prezentace kategorií A,B 15.00-15.15 od 15:30-16:00 průběh závodu 16:30 vyhlášení výsledků kategorií A,B.
Prezentace kategorií C,D,E 17.00-17.30 od 18:00-20:00 průběh závodu, 21:30 vyhlášení výsledků ostatních kategorií.
Po skončení závodu a vyhlášení výsledků volná zábava až do rána bílého.
Pivečko,vínečko něco k snědku a mnoho dalšího...
Pro více informací navštivte naše stránky www.bcbar.cz.
Mimo jiné zde najdete k nahlédnutí i fotografie z minulých závodů, a spoustu dalších důležitých informací.
Přijďte všichni uvidíme vás velice rádi.
BCBar Team
zavody zranění | 18:05:59 04.01.2008 | AHOJ PŘED ROKĚM JSEM SI VYKLOUBIL RUKU V LOKTI NA ZAVODECH v Boulder Cave Bar..TAK BUDTE OPATRNÍ ani se o tom nezmínili na svych strankach vůbec nic.. ja strávil 7dnů ve slezske nemocnici,fakt super 6tydnu sadru a dnes nemohu ruku plně používat!!..Dominik
vím jen že tam byli další urazy | Dominik | odpovědět |
  | Re: zavody zranění | 19:37:49 04.01.2008 | Nazdar!koho by to na stránkach jako zajímalo!o čem si myslíš že je sport...všude se ti něco může stát.Lepší někam chodit než doma sedět na prdeli.čau | mm | odpovědět |
  | Re: zavody zranění | 21:05:21 04.01.2008 | Tak ty nadas pokoj, jo? Bohuzel nasledujici vety nebudou moc pekne a sportovni, ale nemuzu si pomoct. Mas zrejme stesti, ze uz nemuzes lezt, protoze kdybys mohl, tak by ti asi spousta lidi polamalo i tu druhou ruku, kdybys znovu lezt prisel, po techto komentarich, kterymi tady ostatni jen otravujes, a to uz podruhe. Az to budes psat zase pri dalsich zavodech, dopis pls i to, jak se ti to stalo. Pro tentokrat ti to tady dopisu jeste jednou za tebe, priste uz si na to zkus myslet a napsat to rovnou sam. Takze... zavody skoncily. Nekteri jeste stale lezou jen tak pro radost. Mezi nimi i jisty nejmenovany DOMINIK. Lezec zacatecnik, ale to prece nemuze zabranit tomu, aby pred holkama nezamachroval. Vyleze uplne nahoru a povesi se za horni tram nohama, hlavou dolu. Pro ty, co tady na boldru jeste nebyli nutno podotknout, ze nase boldrovka je vysoka pres 4 metry. Najednou nohy vyjedou a jisty DOMINIK pada po hlave dolu. Rekneme ze zazrakem stihl dat pod sebe ruku, takze si nezlomil vaz a "jen" si pochroumal loket. Misto toho, aby byl rad, ze vyvazl jen s takovymto zranenim, bude tady porad dokola prudit a vymlouvat zavody ostatnim. To mi prijde docela smutne... Bohuzel jsou mezi nami i takovi... | Radim | odpovědět |
  |   | Re: zavody zranění | 22:03:59 04.01.2008 | tak to je potom ten dominik pekny kokot :) | hustey | odpovědět |
  |   | Re: zavody zranění | 13:57:27 05.01.2008 | Vidělo to několik lezců,že jsem se nohama dolů nevešel lezl jsem strop..pokud by jsem se vešel noha ma dolů tak mi řeknete jak bych tu ruku dokazal dat!padaš hlavou dolů nebyla by šance..jen všichni tvrdí jakej jsem kokot..nikdo kdo to taky píše mně nezná...PŘEJI VŠEM HODNĚ ŠTESTÍ A HLAVNĚ BEZ URAZU | | odpovědět |
  |   |   | Re: zavody zranění | 13:50:49 06.01.2008 | A jeste jedna vec. Kdyz lezes na boldru, mel by sis domluvit jistice, ktery te v pripade padu zachrani prave od takovych zraneni. Tim spise, kdyz lezec ve strope. Vsude na boldru je na cedulich napsano, ze se mame chystat, dokonce i v provoznim radu. Jak je videt, zrejme to tam neni zbytecne. | Radim | odpovědět |
  | Re: zavody zranění | 10:31:51 05.01.2008 | hele to už jsem taky četl asi 10 krát .ty sí vážně kokot a podle toho co sem slyšel si za to můžeš sám .jak již někdo řekl je ubohé to svádět na nebezpečnost stěny..... !!!! | martin.kry | odpovědět |
  | Re: zavody zranění | 13:59:52 07.01.2008 | TObe jako slo o to aby se o tombe psalo??mel jsem tu cest te poznat a jsi divnej.machroval si ze znas super lezce,vsichni dobri lezci jsou tvoji kamosi atp. atp. atp., trochu namachrovanej si.nic proti,ber to jako nezavisly pohled ostatnich zavodniku.peace | mazec | odpovědět |
Ale přežil to! | 22:37:37 04.01.2008 | V Americe maji úžasnou věc, žebříček nejkurióznějších smrtelných nehod, kdy dotyční obohatí genofond lidstva tím, že se z něj vyřadí. Mj. máme tam už své zastoupení a jsou to kladenští sběrači železa, kteří si na hlavu poslali tovární halu. I Ty jsi Dominiku adept, ale naštěstí jsi to přežil. | Blanche | odpovědět |
Re: :-) | 22:55:57 04.01.2008 | hej podle me byl ten uraz teda dost nesikovnej...
Jestli je to tak jak to tady popisovali, tak si myslim , ze si za to muze sam ... :-(... | peky peky | odpovědět |
kategorie? | 00:16:03 05.01.2008 | A jsou někde, prosím, výsledky z dřívějších ročníků ?? Koukal jsem na stránky a nic jsem nenašel... Na závody bych se rád kouknul, jen přemýšlím, do jaké kategorie bych se měl zařadit... | Borsa | odpovědět |
  | Re: kategorie? | 00:20:52 05.01.2008 | Beru zpět, něco jsem už našel... Tak se omlouvám, že vám to tu tapetuji | Borsa | odpovědět |
rádi přijedeme | 05:55:26 05.01.2008 | Ahoj, rád přijedu s dcerou Janou, má 10 roků a v celku jí to jde. Snad ty bouldery budou i pro ty prcky postaveny v relativně lezitelných kvalifikacích, protože na tendonu v Břeclavi byly normální cesty na obtížnost postaveny tak, že ty děcka padaly hned po prvním kroku a měly po náladě hned v kvalifikaci, tak to je jediný důvod k váhání o účasti.Měl jsem dost strach i z bezpečnosti soutěže, ale vysvětlení mi stačí a jsem rád, že šlo jen o lidskou hloupost a frajery nemám rád taky. | Franta | odpovědět |
  | Re: rádi přijedeme | 11:49:41 05.01.2008 | ahoj, dětské cesty děláme pro děti ne pro toma cruise z mišn imposibile:) takže klidně přijeďte čau | martin | odpovědět |
  | Re: rádi přijedeme | 11:54:14 05.01.2008 | Vůbec neřeším úraz popisovaný na začátku - to byla prostě (pokud se to stalo tak, jak je psáno o něco níže) megakokotina po zásluze odměněná, ale zcela obecně: podle mého hlubokého přesvědčení, pokud si někdo myslí, že na (dobře připraveném) boulderu se mu nemůže nic stát, tak se šeredně plete. Může! Není problém si po nešťastném pádu z jednoho a půl metru dojebat kotník takovým způsobem, že je to na berle. Samozřejmě, totéž se může stát i při chůzi po chodníku, jen ta pravděpodobnost je o něco menší. Každé lezení je prostě potenciálně nebezpečný sport, nezakrývejme si to. (A ruku na srdce - vadí nám to, že je to potenciálně nebezpečný? ;))) | Doktor | odpovědět |
  |   | Re: rádi přijedeme | 13:04:43 05.01.2008 | Lezeni je sport pro chytre lidi a tim evidentne Dominik neni. Uz podle jmena. | Martin. | odpovědět |
  |   |   | Re: rádi přijedeme | 17:57:28 05.01.2008 | no tak to s tebou souhlasím ale soudit lidi podle jména ?nevim to se mi nezdá dominik zas není tak špatné jméno :-) | martíiííín | odpovědět |
  |   |   |   | Re: rádi přijedeme | 18:01:54 05.01.2008 | doma..nik | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: rádi přijedeme | 22:00:49 05.01.2008 | :-) | | odpovědět |
VSTUPNÉ | 06:34:52 07.01.2008 | a jen tak mimochodem co říkáte na zdražení vstupného z 50 na 70 Kč ?hrůza co ....:-( | | odpovědět |
  | Re: VSTUPNÉ | 10:33:34 07.01.2008 | na 60 ne? a závody z 60 na 70, ale i tak je to hnus :( | Ory | odpovědět |
  | Re: VSTUPNÉ | 10:45:18 07.01.2008 | bbecko je jeste horsi - 80 Kc :( | | odpovědět |
  |   | Re: VSTUPNÉ | 12:43:15 07.01.2008 | BBečko nemůžeš srovnávat...myslím že je mnohem lepší!! | hm | odpovědět |
  |   |   | Re: VSTUPNÉ | 12:52:03 07.01.2008 | no a za chvíli se to dopracuje že vstup bude omezem na 2 hodiny !! to by bylo uplně v piči a polovina lidí přestane chodit | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: VSTUPNÉ | 15:26:23 07.01.2008 | Koukám že jste celkem mimo, kdo z vás byl naposledy třeba v posilovně... A kdo z vás doma platí účty, já se divím že nezdražili už dávno. P.S. je to furt lepší než 30 za napočatou hodinu | jj | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: VSTUPNÉ | 15:59:31 07.01.2008 | můj názor je třeba takový, že vstupné až stojí třeba těch 70 ale at permice zůstanou tak jak byli .to by ti častí návštěvníci měli větší motivaci si jí koupit | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: VSTUPNÉ | 17:30:46 07.01.2008 | Doslo k male chybicce, ktera se stava maximalne jednou za 10 let. Ja dal na web opravdu vstupne 70kc, ale ve skutecnosti je 60, jak uz je psano vyse. Za tuto chybu prebiram veskerou odpovednost a jeste jednou se omlouvam vsem, ktere jsem touto informaci nadmerne vystrasil. 70Kc stoji jen zavody. Jsem pitomec :-D | Radim | odpovědět |
Záleží co pod stěnou leží | 09:04:46 08.01.2008 | No - všeobecně, ono záleží, do čeho se padá. Pokud je dopadiště jako u skoků do výšky, tak ani pád po hlavě není nebezpečnej. A naopak, pokud je někdo "šetřílek" a přetahuje starý hadrový žíněnky pod 4m stěnou, tak úrazy jsou skoro jistý. | Honza | odpovědět |
  | Re: Záleží co pod stěnou leží | 09:55:24 08.01.2008 | Asi 3 mesice jsem tam nebyl a treba se to zlepsilo, ale co se tyce dopadiste v Opave na bouldru mohlo by to byt vyrazne lepsi. Parkrat jsem zapadl do diry mezi zinenkami. Co se tyce jiz zmineneho urazu, tak nevim co resi, jestli lezu ve strope (nebo jak to bylo) zajistim si chytace a je to i v pravidlech snad kazde me zname bouldrovky. | Libor | odpovědět |
  |   | Re: Záleží co pod stěnou leží | 12:46:08 08.01.2008 | tam de o to,ze ten kluk je naprosto mimo a ma svuj svet,kdo zna vi | | odpovědět |
  |   |   | Re: Záleží co pod stěnou leží | 16:58:00 08.01.2008 | hoši buďme rádi za to co máme. to že sou nějáké díry mezi žíňenkama na to serte a pokud vim tak je hned vedle pár starých matrac kterýma se dají tyto díry zakrýt a je hotovo !! | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Záleží co pod stěnou leží | 14:39:06 09.01.2008 | No nevim, to si priste rovnou muzu vzit boulder mat a je to, preci jenom je to komercni stena tak by to melo byt vse OK. Takovej vyron na kotniku te odvari na dost dlouho. Myslim ze jeden nejmenovany Opavak by mohl vypravet. Jinak souhlas, v Ostrave ted boulder neni takze muzete byt radi za tohle. Mimochodem na trenink (dle meho nazoru)uplna bomba. | Libor | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Záleží co pod stěnou leží | 14:58:45 09.01.2008 | ale viš jak . ti kluci to dělají po práci ve svém volném čase !! tak si myslím že to zase taková komerce není neboť prachy ze vstupného jdou zase zpátky do vybavení, nájmu, elektriky atd. stěny a ne do kapes majitelů | | odpovědět |
|