Vlk se nažral a koza zůstala celá...
S nástupem nového VV jsem začal tajně doufat, že se poměry v ve sportovní komisi ČHS snad zlepší.
Nový VV ustanovil předsedou sportovní komise Jindru Pražáka. Hned po jeho jmenování jsem ho oslovil v otázce jaké budou nominační kritéria na MS v Číně, protože je to vzdálená země a peněz je málo a na přípravu nebude dost času.
Jindrou Pražákem mi bylo sděleno, že nominaci na MS v Číně mají jistou Adam Ondra, Tomáš Mrázek a za 4. místo na ME Lucie Hrozová. Bylo mi sděleno, že se tihle závodníci nemusí účastnit žádných nominačních závodů.
Protože se Lucka účastnila SP v drytoolingu (dvakrát 3. místo) rozvrhla si plán přípravy na Čínu tak, že vynechá všechny závody až do MS. Odpočine si a naplno se bude věnovat přípravě na Čínu.
Jaké bylo mé překvapení, když Jindra Pražák složil funkci a do funkce vedoucího komise byla v polovině dubna ustanovena Simona Rajfová.
15.4. nám sdělila, že se Lucka Hrozová musí zúčastnit nominačních závodů buď v Polsku a nebo v Itálii. A že se musí alespoň na jednom z nich umístit do 8. místa, aby měla Čínu zaplacenou. Uzávěrka na Polsko byla 11.4.!!!! a na Itálii 15.4. !!!!
I kdyby se nějakým způsobem Lucce podařilo na tyto závody se přihlásit, nemělo by smysl tam vůbec jezdit, protože Lucka zrovna v tomto období měla naplánovaný dlouhodobě odpočinek a 13.4. se vrátila z rehabilitačního pobytu v Egyptě. Lucka prostě po Pražákově info o tom, že je nominovaná na MS, se na jiné závody vůbec nepřipravovala. Pokud by Lucie neměla informaci od Pražáka, že se nemusí nominačních závodů zúčastnit, samozřejmě by se na ně připravovala a o svou účast na MS by se poprala. Ale co měla dělat takhle...
Simona Rajfová absolutně odmítala naše tvrzení, že Lucka je již nominovaná jejím předchůdcem, ale připustila, že se skutečně Lucie dozvěděla nové podmínky na poslední chvíli a nabídla jí, že může tedy startovat, ale za své. A pokud se umístí do 8. místa budou ji náklady proplacené.
Všichni ostatní závodníci tak měli o proti Lucce výhodu se na závody v Číně nominovat na dvou závodech SP a pokud by byli alespoň na jednom z těchto závodů do 8. místa, tak by měli Čínu zaplacenou. Tak jak se to podařilo Liboru Hrozovi ml., který byl na Sp v itálii na 6. místě a má tak Čínu placenou. Být do 8. místa na SP je samozřejmě mnohem jednoduší než do 8. místa na MS.
Celý problém jsme tedy nechali na rozhodnutí VV. Podle našeho názoru je povinen nový předseda komise převzít závazky předsedy předešlého a tím by se potvrdila i dřívější nominace Lucie na MS v Číně.
VV rozhodl takto. Potvrzuje rozhodnutí bývalého předsedy sportovní komise Jindry Pražáka, ale v zápětí dodává, že se Lucka musí na MS umístit do 8. místa, aby měla MS zaplacené.
Toto rozhodnutí mě přimělo k vystoupení z ČHS. Být v organizaci, která nezvládá nést odpovědnost svých funkcionářů pro mě nemá cenu.
Libor Hroza [úpravy] | 16:03 20.06.2009 |
O jednoho míň | 18:34:02 20.06.2009 | Tak jsem skutečně nepoznal, kdo že to ty naše řady vlastně opustil.Asi to nebyl nikdo významný... Asi nějakej anonym!!! | speaker | odpovědět |
  | Re: O jednoho míň | 18:39:38 20.06.2009 | To bude nějáká ta fáma či co nebo spam :-) | Gulas | odpovědět |
  |   | Re: O jednoho míň | 18:42:55 20.06.2009 | abych ještě něco nechyt :)
Jinak co se občas dějě ve vedení ČHS je hotovej kocourkov | David | odpovědět |
? | 18:48:24 20.06.2009 | Proč to nepodepsal? | ivan | odpovědět |
  | Re: ? | 18:53:22 20.06.2009 | Koukám že jsem tam nedal podpis. Omlouvám se. | Libor Hoza | odpovědět |
  |   | Re: ? | 19:14:12 20.06.2009 | proč jí to nezaplatíš..... | komixák | odpovědět |
  |   |   | Re: ? | 19:51:25 20.06.2009 | Já jasšem jí to zaplatil. Ale jde o rovnost podmínek. A ty Lucce byly upřeny. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ? | 13:57:07 21.06.2009 | Pro zachování rovnosti podmínek navrhuji, aby si takové výlety platil každý sám, případně jeho sponzoři. Proč by na to mělo doplácet ostatních 99% členů ČHS? | sartori | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: ? | 18:20:25 21.06.2009 | Klidně bych souhlasil, ať si to každý zaplatí sám a podle toho jaké doveze umístění mu bude proplaceno startovné. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   | Re: ? | 20:52:32 20.06.2009 | proc by ji to mel platit?? je nejlepsi a vsichni to dobre vi... | jan | odpovědět |
  |   | Re: ? | 22:18:41 20.06.2009 | TEN PODPIS ASI JAKSI ZASE NESEDI | LADA | odpovědět |
  | Re: ? | 23:24:08 20.06.2009 | Ono to ani neni potreba podepisovat, je celkem jasne kdo to psal. | H | odpovědět |
  |   | Re: ? | 23:26:46 20.06.2009 | Jinak asi nezbyva nez doufat, ze Lucka bude na MS co nejlepsi. | H | odpovědět |
To chce právníka | 19:01:50 20.06.2009 | No, každopádně doporučuji najít si právníka a vše řešit právní cestou. Jinak se spravedlnosti dovolat
asi nedá.:-( | | odpovědět |
co to je | 20:18:57 20.06.2009 | Co to je za partu to CHS nejaky baracnici nebo co. | jarda | odpovědět |
výstup | 23:14:40 20.06.2009 | A já vystupuju z ČR protože mě sere Paroubek | tom | odpovědět |
  | Re: výstup | 23:50:27 20.06.2009 | paroubek v čele CHS, dokonalej kocourkov :-) | . | odpovědět |
Opravit pravopis | 00:15:44 21.06.2009 | Emoce neemoce, kdo má číst takovou pravopisnou prasárnu? Alespoň opravte ta velká písmena na začátku jmen, prosím, prosím, prosím...
| Gamp | odpovědět |
  | Re: Opravit pravopis | 05:59:03 21.06.2009 | Jo jo další koule z ČJ. Úměrně k věku je to spíš za deset :) | :) | odpovědět |
  |   | Re: Opravit pravopis | 08:23:25 21.06.2009 | kdybych psal článek s takovým rozhořčením, taky bych tam našlehal chyb jak máku... určitě znáte ten pocit naštvanosti a nic kolem... já to chápu... | M | odpovědět |
  |   |   | Re: Opravit pravopis | 13:46:58 21.06.2009 | Jenže ve výsledku pak klesá úroveň článků a tím pádem i webu. Co si mám pak o autorovi myslet? Ne, z rozčilení se nedá psát. | (opr) | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Opravit pravopis | 17:16:17 21.06.2009 | kdo zna autora, okolnosi, strety zajmu, tak vi sve:) | Lukas S. | odpovědět |
nic neni černobílé | 09:04:49 21.06.2009 | Myslím, že úplně přesně takhle to neni, jak jsem se včera dozvěděl. Spíš chybí vstřícnost a schopnost se domluvit. Protože pochybení je pravděpodobně oboustranné a v tuhle chvíli je asi všechno v pořádku... Světu mír | ????? | odpovědět |
  | ?? | 10:26:59 21.06.2009 | Hele, a co s tím má Vlk společnýho? :-) | Qid | odpovědět |
  |   | Re: ?? | 13:59:06 21.06.2009 | Přejistil čínu. | Ten co čte mezi řádky | odpovědět |
  |   |   | Re: ?? | 20:40:24 21.06.2009 | a to mu prešlo? :-o ako si to vôbec mohol dovoliť... :-D | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ?? | 22:09:16 21.06.2009 | Qido nedráždi hada bosou nohou, nebo ti na Holštejně vytahám ty tvoje borháky, protože se mi nelíbí:-)) a s Čínou mě nespojujte, tu má na svědomí Weissřík, já ji jen doladil slaňáky a jedním borhákem:-)). | Vlk | odpovědět |
  | Re: nic neni černobílé | 12:12:08 21.06.2009 | Vstřícnost se domluvit? hmm zajímavé... ono taky záleží od koho to slyšíš. Předpokládám, že od někoho z vedení čhs? Ti vždy budou říkat, že je to chyba druhé strany. Já co se většinou doslechnu a přečtu zde na lezci, tak si vedení čhs dělá co chce a divím se, že má označení SVAZ, já bych řekl parta lidí co si hraje, že něco vede a nemají žádná pravidla. Ty si vytváří operativně a podle toho jak se jim hodí, často také, aby prosadili své příbuzné (např. děti, partnery, nebo dokonce sami sebe) do světových závodů. Řekl bych, že je na "svazu" mnohem víc věcí špatně než dobře. Asi by to chtělo změnu, aby to fungovalo, ale kdo jiný to bude dělat co... nj asi zamotaný kruh.... ale asi by bylo dobrý, kdyby se víc hledělo na to o co jde a to o sport a dopřát těm nejlepším podmínky jaké si zalouží, místo toho jim házet klacky pod nohy a prosazovat si příbuzenstvo jak už jsem tady řekl.. | | odpovědět |
  | Re: nic neni černobílé | 22:06:04 21.06.2009 | Další dokumenty lze nalézt na horosvazu, jednak v zápise z posledního VV - bod č.6 a potom přílohy 1, 2 a 3 tohoto zápisu. | Vlk | odpovědět |
  |   | Re: nic neni černobílé | 23:41:13 21.06.2009 | Hm, hm. No vono v tom zápise ani v těch přílohách nic moc nejni. Přesně řečeno, je tam, že "VV se na základě předaných informací (viz příloha) ohledně nominace L. Hrozové na MS postavil za rozhodnutí Komise soutěžního lezení dospělých (účast L. Hrozové na MS bez povinnosti zúčastnit se nominačních závodů), čímž potvrdil rozhodnutí
předchozího předsedy komise J. Pražáka." Vyjádření k tomu, jak to teda bude s těma chechtákama (o které samozřejmě jde až v první řadě), tam jaksi chybí. (Aby to bylo dokonalý, tak to "rozhodnutí Komise soutěžního lezení dospělých" znělo, chápu-li správně, že chechtáky budou, bude-li do osmého místa; "rozhodnutí předchozího předsedy komise J. Pražáka" znělo, že chechtáky budou bez další podmínky, prostě normální nominace.)
Tak to jsem z toho jelen. Nebo vlastně nejsem. Pěknej bordel. Ještě, že nejsem v ČHS. | Jelen | odpovědět |
  |   |   | Re: nic neni černobílé | 07:54:54 22.06.2009 | Je trochu zvláštní, že u dodatků ke zprávě VV chybí mé dopisy směřované předsedkyni sportovní komise i samotnému VV. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   | Re: nic neni černobílé | 23:44:42 21.06.2009 | A co ty Vlku, jak ty si volil? Nebo je to opět tajné? | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   | Re: nic neni černobílé | 00:48:31 22.06.2009 | já tě Libore neznám, ale větu "jak si volil ty soudruhu" a agitky snad už máme nějakou dobu za sebou ne..
| | odpovědět |
  |   |   |   | Re: nic neni černobílé | 07:47:19 22.06.2009 | Neviděl bych to tak jak to říkáš ty. Co se na to podívat z druhé strany. Prostě se schovat za anonimitu. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: nic neni černobílé | 07:59:21 22.06.2009 | Nemyslel jsi animitu? Pak by se to "i" po "n" dalo chápat. | K. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: nic neni černobílé | 08:12:44 22.06.2009 | A sakra . Ta moje čeština. A ještě navíc když píšu bez brejlí... Tak mě za ni zastřelte. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   |   | Re: nic neni černobílé | 10:06:00 22.06.2009 | Libor má zřemě na mysli, jak Vlk HLASOVAL ( když výkonný výbor řešil, zda podpoří či nepodpoří rozhodnutí Jindry Pražáka). Pokud o tom totiž VV hlasoval, má být v zápisu uvedeno, jak kdo hlasoval, aby si členstvo mohlo dělat obrázek o konkrétních názorech členů VV. Je to tak? | pan chytrej | odpovědět |
Smutny pribeh | 16:23:34 21.06.2009 | Snad poprve s tebou souhlasim Libore. Hlavu vzhuru, Lucka ma jeste vsechno pred sebou... | Monroe | odpovědět |
  | Re: Smutny pribeh | 19:04:43 21.06.2009 | Docela by mě zajímalo proč ta Lucka je v reprezentaci sama?! | | odpovědět |
  |   | Re: Smutny pribeh | 19:12:56 21.06.2009 | Lucce to platí sponzor. A proč tam nejsou ostatní? Myslíž, že má Simona zájem aby tam jeli jiné holky když tam nejede Silva? Určitě tam mohlo jet daleko víc závodníků. Chystám článek, teď už v klidu,(dal jsem dnes 180km na bike a tak jsem se uklidnil) kde bude plno lidí koukat jak to chodí. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   | Re: Smutny pribeh | 19:42:25 21.06.2009 | Libore, jseš fakt trapnéj. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Smutny pribeh | 19:52:57 21.06.2009 | Když chceš tak trapnej. Ale když jedna trenérka krasobruslení vodí za nos celý VV Čhs a ten v blahé nevědomosti ubližuje nevinné holce(ať už je to moje dcera nebo kdokoliv jiný)a mé argumenty vůbec neprověří a rovnou je hážou za hlavu, tak co máš dělat.... | Libor Hroza | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Smutny pribeh | 17:21:01 22.06.2009 | Pravda je krutá, co?? | hraesvelgr | odpovědět |
  |   |   | Re: Smutny pribeh | 21:36:07 21.06.2009 | Fandím Ti Libore, článek je jasnej, jedná se o jasný porušení daného slova!! Těším se na článek!! Sportu zdar. | Entrechaux | odpovědět |
  |   |   | Re: Smutny pribeh | 22:51:36 21.06.2009 | jestli to nebude spíš tím ,že nikdo jiný u nás rychlost neleze. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Smutny pribeh | 10:09:45 22.06.2009 | Tak jsem se taky koukal na stránky CHS - http://www.horosvaz.cz/in dex.php?cmd=page&id=309 - a tam se píše, že Lucie Hrozová je v reprezentaci jen pokud jde o rychlost. V obtížnosti a v boulderingu tam není, leč tam jsou Silvie Rajfová, Nelly Kudrová a (v obtížnosti) Soňa Hnízdilová. Takže jsou v repre, ale (asi) nejedou na MS (protože nesplnily limity?) | D. | odpovědět |
Rajofvi | 18:31:25 21.06.2009 | No uprimne receno jakmile je ve vedeni nekdo Rajfu tak je to spolek na hovno.... | R. | odpovědět |
No a..? | 20:04:35 21.06.2009 | "..I kdyby se nějakým způsobem Lucce podařilo na tyto závody se přihlásit nemělo by smysl tam vůbec jezdit, protože Lucka zrovna v tomto období měla naplánováný dlouhodobě odpočinek a 13.4 se vrátila z rehabilitačního pobytu v Egyptě..."
A co jako? Kdyz chce bejt nejlepsi, tak ma lizt i o pulnoci na Stedrej den nejlip, jak umi ... Nechapu, nerozumim, myslim, ze se jedna o velikej stret zajmu a obe strany jsou v tom tak trochu stejne .. | Ondra | odpovědět |
  | Re: No a..? | 20:06:51 21.06.2009 | Tak to je fakt logickej argument... | Libor Hroza | odpovědět |
  |   | Re: No a..? | 20:34:47 21.06.2009 | Nechápu proč stále za Lucku mluví její otec. Ona je nesvéprávná? Věřím,že by si vlastním jednáním a dobrými výkony vyřešila víc sama. Tatínek "prská" kolem sebe,ale dělá dětem medvědí službu. Ach ty rodiče...... | Honza | odpovědět |
  |   |   | Re: No a..? | 22:37:57 21.06.2009 | V normálních sportovních odnožích je to tak, že za sportovce v podobných případech vždycky mluví jeho manažer. Nebo si myslíš, že Šebrle domlouvá smlouvy se supermarketama, Záhrobská se hádá s lyžařským svazem a Hamilton vyjednává svoje točení volantem s McLarenem? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: No a..? | 22:44:51 21.06.2009 | Jestli teda Lucka a Libor jun. naprosto souhlasí se svým taťkou, jako managerem a mluvčím, měli by také nést následky za jeho slova a útoky vůči ČHS, jeho dobrovolníkům i soukromým osobám. Anebo se jen tak zbaběle schovávaj za druhou osobu? | Marty | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: No a..? | 08:46:34 22.06.2009 | Můžeš být konkrétní? Pokud vím, tak aspoň v případě Lucky je Libor starší jejím manažerem a trenérem. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: No a..? | 09:08:39 22.06.2009 | No a to je možná právě ta chyba. To nejlepší pro svoje děti nemusí být zdaleka to nejlepší. | Roman | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: No a..? | 09:58:14 22.06.2009 | Že "rodinné firmy" (zcela obecně, v jakémkoliv oboru) jsou často problematická záležitost a trénování v tom není výjimkou, je experimentální fakt. Nicméně v tomhle konkrétním případě bych - podle výsledků - řekl, že Libor st. trénuje zatraceně dobře. | D. | odpovědět |
  | Re: No a..? | 20:38:52 21.06.2009 | Ondro ty asi nejsi sportovec co? Kdyby jsi aspoň trochu byl, tak možná víš jak to je se sportovní přípravou. Když se na něco připravuješ tak v ideálním případě lezeš nejlíp jak umíš právě při tom závodu, ale jinak vůbec. I olympijští vítězové jsou někdy v průběhu sezóny poraženi mnohem horšími soupeři. I to se může stát a neznaméná to, že jsou lepší. Jde jen o tu fázi přípravy. Jseš uplně mimo, tak si radši nech tyhle přiblblý komentáře, když o tom nic nevíš. | Lukáš | odpovědět |
  | Re: No a..? | 08:12:10 22.06.2009 | ...asi nevíš nic o tréninku a už vůbec ne vrcholovém, takže to pochopit ani nemůžeš.... | Maty | odpovědět |
  | Re: No a..? | 17:23:22 22.06.2009 | Víš hovno, tak drž raději hubu... | hraesvelgr | odpovědět |
Přehnaná důvěra? | 00:51:41 22.06.2009 | Není pochyb o tom, že mají ve svazu pěknej bordel, s článkem všeobecně souhlasím. Ale otázkou zůstává, zda o tak závažné věci, jakou bezesporu nominace do Číny je, stačilo autorovi pouze slovní vyjádření jistého p. Pražáka? | gumaczek | odpovědět |
  | začínám chápat | 06:44:59 22.06.2009 | Začínám chápat tu zvěř v parlamentu,každý chce"JEN TO SVE" o co nám šlo vlastně na začátku? | Martas | odpovědět |
  | Re: Přehnaná důvěra? | 07:51:51 22.06.2009 | To máš pravdu.Jindru Pražáka znám už léta, ne ve všem jsme měli stejný názor, ale co se týká jeho solidnosti neměl jsem jedinný problém.Plně jsem mu důvěřoval. Nakonec on svá tvrzení dodal i písemně. | Libor Hroza | odpovědět |
  |   | Re: Přehnaná důvěra? | 08:41:14 22.06.2009 | Ahoj Libore,
jestli to takhle je a ja ti verim, ze ano, tak bych byt tebou podal zalobu a nebo trestni oznameni bo mi to prijde jak diskriminace zenskych vuci chlapum. Je mi jerdno co mi tady odepisou jako reakce, ale tohle je hnus hnusnej. Kdyz ma vysledky a musi si to platit sama a ostatni ne, tak je to minimalne prapodivne.
At se ti dari, hlavne v soukromem zivote. :) | Honza Vorel | odpovědět |
  |   | Re: Přehnaná důvěra? | 08:42:45 22.06.2009 | Obrat se k bohu.
A vira Tva, Te uzdravi a plody prinese.
V podobe samoukojeneho ega skrze Tve dite.
Tfuj, hanba. Egoisto | Pletánek | odpovědět |
  |   |   | Re: Přehnaná důvěra? | 09:28:56 22.06.2009 | Hehehehehe ty vole tohle je dobrej vystrel:-) | R. | odpovědět |
  |   | Re: Přehnaná důvěra? | 08:47:36 22.06.2009 | Ahoj Libore,
jestli to takhle je a ja ti verim, ze ano, tak bych byt tebou podal zalobu a nebo trestni oznameni bo mi to prijde jak diskriminace zenskych vuci chlapum. Je mi jerdno co mi tady odepisou jako reakce, ale tohle je hnus hnusnej. Kdyz ma vysledky a musi si to platit sama a ostatni ne, tak je to minimalne prapodivne.
At se ti dari, hlavne v soukromem zivote. :) | Honza Vorel | odpovědět |
Podpora Hrozům | 12:19:27 22.06.2009 | No...jak tak sleduju vývoj této kauzy ( výše již ofíko prohlášení ČHS ) vůbec nelituju toho, že jsem vystoupil z ČHS. Vcelku se divím, že již několik let zpět VV toleruje chaotické nominace, vyúčtování cest a nákladů ( stačí projet starší diskuse na toto téma ). Pokud to toleruje VV je divné, že to toleruje členská základna, která se dokola motá okolo MG a několik rodin parazituje na ČHS, nebo lépe řečeno přes závody a reprezentaci si vylepšují svoji marketingovou pozici u sponzorů mimo ČHS. Obecně se domnívám, že není-li schopna ČHS tento cirkus ukočírovat pomocí jasných pravidel a úřadu, neměla by mimo startovného proplácet nic....nechť uhradí náklady na dopravu a ubytování sponzoři závodníků. Ale konec konců...mě to může být jedno. Já se na tomle tiátru porcování medvídka svejma několika stovkama nepodílím. | Radim Bzura | odpovědět |
  | Re: Podpora Hrozům | 12:41:00 22.06.2009 | pokud za výkony reprezentantů ČHS přispívá MŠMT tak se k diskusi můžeš vyjadřovat i ty:D
ale když z mých daní můžeme platit i líné indiány tak mi jakákoliv podpora lezců přijde to nejmenší zlo.
Co mě vadí uvnitř spolku je nestejnej metr. | občan | odpovědět |
k pláči | 13:53:41 22.06.2009 | Je to trapné, máme pár lezců na světové úrovni, kteří nás - ČR - reprezentují v zahraničí, bodují v žebříčcích a namísto podpory je jen maloměšťácké handrkování s pocitem vlastní sebedůležitosti, opravdu to je to naše typické češství jak se patří světového formátu. | Petr Novák | odpovědět |
ČHS = banda prospěchářských zlodějů | 17:26:44 22.06.2009 | Poslední dobou vidím zajímavé paralely mezi vrcholnou politikou a čhs... :-)) | hraesvelgr | odpovědět |
|