LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   “Nejdřív je climbing a potom polibek tvůj!” Jiří Korn.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Olympia - Brno - Modřice
Ultra Ant Club - Týnská - Praha 1
Horolezecká stěna Vrchlabí - MANGO - Vrchlabí

Prodejny
HUDYsport - Praha 1
Rock Point - Chodov - Praha 4
Dap Sport - Hradec Králové

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP Millau

bouldering

smallV Millau zvítězila Anna Stöhr a Kilian Fischhuber.

Výsledky z Millau


1. Kilian Fischhuber (5) 3t9 3b5
2. Gui-Gui Mondet (4) 1t1 4b10
3. Jorg Verhoeven (2) 1t1 3b7
45

1. Anna Stöhr, AUT (6) 4t13 4b13
2. Shauna Coxsey, GBR (2) 4t14 4b13
3. Akiyo Noguchi, JPN (3) 3t7 4b9
35. Petra Růžičková, CZE 0t 3b7
45. Nelly Kudrová, CZE 0t 1b1
46, semifinále 20, finále 6 závodnic

1. Rakousko (AUT) 354
2. Francie (FRA) 221
3. Japonsko (JPN) 202
18.-23. Česká republika (CZE) 0
(AUT, FRA, JPN, RUS, GBR, GER, NED, SUI, USA, KOR, CAN, SLO, POL, ESP, AUS, SWE, BEL, CZE, FIN, HKG, IND, LTU, POR)


Světový žebříček - Bouldering (po Francii)


1. Rustam Gelmanov (RUS) 441.58
2. Kilian Fischhuber (AUT) 423.45
3. Dmitrii Sharafutdinov (RUS) 422.26
4. Guillaume Glairon Mondet (FRA) 326.37
34. Martin Stráník (CZE) 35.20
99 z 27 zemí (RUS, AUT, FRA, CAN, JPN, NED, GER, SLO, GBR, SUI, MEX, ESP, FIN, AUS, POL, CZE, ITA, UKR, USA, CHN, HKG, LAT, MAS, SWE, BEL, THA, KAZ)

1. Anna Stöhr (AUT) 552.74
2. Akiyo Noguchi (JPN) 437.96
3. Shauna Coxsey (GBR) 367.67
4. Alex Puccio (USA) 314.65
53. Nelly Kudrová (CZE) 9.84
80. Silvie Rajfová (CZE) 2.46
84. Petra Růžičková (CZE) 0.84
88 z 27 zemí (AUT, JPN, GBR, USA, GER, SLO, FRA, KOR, RUS, SUI, NED, UKR, ITA, KAZ, NOR, CZE, SWE, TPE, CHI, CHN, HUN, ISR, MEX, ESP, CAN, FIN, BEL)







Za ČR startují Petra Růžičková a Nelly Kudrová.

poster


Program:


pátek 5.4.2013
kvalifikace ženy 9:00
kvalifikace muži 14:00
sobota 6.4.2013
semifinále 12:00
finále 19:00
(GMT +2)

Světový žebříček - Bouldering (před Francií)


1. Rustam Gelmanov (RUS) 402.10
2. Dmitrii Sharafutdinov (RUS) 379.42
3. Kilian Fischhuber (AUT) 339.45
4. Jakob Schubert (AUT) 268.15
31. Martin Stráník (CZE) 35.20
97 (RUS, AUT, CAN, FRA, JPN, GER, SLO, NED, GBR, MEX, FIN, AUS, ESP, CZE, KOR, ITA, SUI, POL, UKR, USA, CHN, HKG, LAT, MAS, SWE, BEL, THA, KAZ)

1. Anna Stöhr (AUT) 469.74
2. Akiyo Noguchi (JPN) 384.01
3. Shauna Coxsey (GBR) 301.27
4. Mina Markovic (SLO) 274.06
51. Nelly Kudrová (CZE) 9.84
74. Silvie Rajfová (CZE) 2.46
78. Petra Růžičková (CZE) 0.84

80 (AUT, JPN, GBR, SLO, USA, GER, FRA, KOR, RUS, SUI, NED, UKR, ITA, KAZ, CHN, NOR, CZE, SWE, TPE, CHI, HUN, ISR, MEX, ESP, CAN, FIN, BEL)


Odkazy:
Výsledky a přímý přenos

Marťan   [úpravy] 08:16 05.04.2013Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 millau12:18:08 05.04.2013
tak Nelly 1 zona a Růžičková 2 zony ze 4 bouldrů,svět je o mnoho parníků v ženském lezení pčed námi !!!!
.-.-odpovědět 
 Re: millau12:24:23 05.04.2013
oprava - Petra 3 zony a skoro top ve 4 tém bouldru !!
---odpovědět 
  Re: millau12:37:10 05.04.2013
Boulder a obtížnost nám nejde. Ale sportovní komise to vidí jinak.
odpovědět 
   Re: millau14:44:41 05.04.2013
Sportovní komise? Čhs má nějakou sportovní komisi?
odpovědět 

 Chlapy az v 15:0012:52:55 05.04.2013
Oprava...
Hodpovědět 
 Re: Chlapy az v 15:0013:25:16 05.04.2013
preco 15,00? GMT+2 je teraz nas aktualny letny cas.
odpovědět 

 Sami dvě?12:53:09 05.04.2013
To tam holky jeli jen sami dvě? Je to fůra kilometrú. Aspoň mají odvahu. A co kluci?
Tomodpovědět 
 Re: Sami dvě?12:57:04 05.04.2013
třeba maji na to ukrutný riskování dobrou pojistku...
Lukas B.odpovědět 
 Re: Sami dvě?13:05:52 05.04.2013
kluci podle startovky tam nejsou,a jak mám info tak budou hned poré v Rakousku
.,.odpovědět 

 Konkurence21:43:17 05.04.2013
světová konkurence je veliká a někdy se prostě nezadaří, já bych to nebrala tak negativně holky tam jeli i když byl výsledek nejasný takže klobouk dolů :)
PATYodpovědět 
 Re: Konkurence23:57:12 05.04.2013
Klobouk bych taky smeknul, kdyby si to holky samy platily, ale když jim to celý zatáhl svaz, tak nesmekám, ale za to gratuluji k pěknýmu vejletu. Ale proč nejet na vejlet do Francie, když mi to svaz sám nabízí? Zazávodím, sice nic moc, ale za to skvěle si zalezu ve skalách. Parádička, no ne? Na Tendon peníze nejsou, ale to přece nevadí, Tendonu se účastní, i když hromada závodníků, ale je to jen plebs, tak co.
Martinodpovědět 
  Re: Konkurence00:19:56 06.04.2013
Úplně Tě vidim, jak bys to Ty na jejich místě odmítnul. Ještě že borci jediného platného pohledu na věc nevymřeli...
Podle písma Tě, hrdino, tipuju na jednoho z autorů Strážné věže. Tedy tlumočníků, samozřejmě :-)
odpovědět 
   Re: Konkurence18:51:44 07.04.2013
To není otázka závodnic, samozřejmě, že neodmítnou. Je pravda, že trocha sebereflexe by jim neškodilo, protože když vidím na čem Nelly Kudrová trénuje a jaké cesty pak jsou na závodech, není se čemu co divit. Ale o to nejde.

Spíše jde o celkový přístup ČHS, který jen dále dokumentuje náš úpadek pod současným vedením. To, co holky předvedly, je jen a pouze výsledek špatného přístupu k celému závodnímu lezení. A samo o sobě je dost hrůza, jaké maximum dokážeme odchovat a vytrénovat. A pak je už úplně beze slov, že to vůbec posíláme do světa a chlubíme se tím.

Mimochodem, viděl jste někdo ty závody? Viděli jste ty cesty, které tam ženské ve finále přelézaly? Tipoval bych, že naše "elita" by do nich ani nenastoupila.
odpovědět 
    Re: Konkurence10:11:31 08.04.2013
ČHS nikoho neodchová ani nevytrénuje. Pokud tomu jeden konkrétní jedinec nedá všechno, může ČHS platit tisíce, stejně bude na chvostu startovního pole.
Holky přes zimu něco dělaly, podmínky pro repre splnily, tak si to jely otestovat na závody. Navíc bouldry jsou dost o štěstí, ne že ne.
vera koodpovědět 
     Re: Konkurence13:28:04 08.04.2013
To není pravda, ani jedno tvrzení. ČHS je povinen vytvořit podmínky pro výběr a rozvoj závodníků. Jinak jsou to jen paraziti, protože když chceš závodit na mezinárodní scéně, musíš být členem ČHS a svaz se pak tvými výsledky všude chlubí. I podepisuješ, že se budeš .. to je jedno, přečti si repre smlouvu.

Považuješ snad za normální, aby závodník a jeho rodina nesly celou zátěž a povinně pak všude chválili ČHS???

Ano, holky splnily repre kritéria. Ale to je fakt každému jedno, že ta kritéria do repre jsou naprosto neodpovídající tomu, na jakých cestách budou v repre závodit? nejde o to, že by kritéria nesplnily, jde o to, že se nároky a požadavky neustále snižují. A pak se peníze vyhazují za závody s nulovým přínosem. Nevím, jak jinak to nazvat a jaký přínos ty závody mají.

A bouldry o štěstí nejsou ať si myslíš, co chceš. Pokud by to tak bylo, statisticky by bly výsledky závodnic dlouhodobě vyrovnané. Ale nejsou, některé závodnice toho mají dlouhodobě přelezeno (topováno) mnohem více, než ostatní. jsou lepší, ne že měly více štěstí.
odpovědět 
      Re: Konkurence14:30:30 08.04.2013
Jen bych rada upresnila, ze jsi dle podpisu asi reagoval na nekoho, kdo toho vi o zavodeni na SP v zenske kategorii asi nejvice u nas, vcetne tech uspechu a neuspechu...tak mozna vi o cem mluvi;-)
PS: i kdyz s tim chlubenim se cizim perim v pozici CHS mas pravdu, ten zbytek je stejny v jakemkoliv sportu, to zase vim ja;-) nic ve zlym...
odpovědět 
      Re: Konkurence14:59:56 08.04.2013
Jen bych rada upresnila, ze jsi dle podpisu asi reagoval na nekoho, kdo toho vi o zavodeni na SP v zenske kategorii asi nejvice u nas, vcetne tech uspechu a neuspechu...tak mozna vi o cem mluvi;-)
PS: i kdyz s tim chlubenim se cizim perim v pozici CHS mas pravdu, ten zbytek je stejny v jakemkoliv sportu, to zase vim ja;-) nic ve zlym...
odpovědět 
       Re: Konkurence15:32:42 08.04.2013
Jestli myslíš Věru Kostruhovou, tak ok. Ale ani toto jméno pro mne není zárukou toho, že má pravdu. Dovedeš mi ty nebo ona vysvětlit, jak je možné, že třeba Stöhr, Coxsey nebo Noguchi mají toho štěstí tolik? Nebo to bereš stylem Když nespadnu, bude to štěstí? Když se podívám na výsledky na IFSC World Cup 2012, tak to měla první desítka nějaký speciální talisma nebo co? Nely Kudrova loni 47., teď 45. Ty řeči o štěstí si nech někam do školky. Tohle nemá se štěstím co dělat.
odpovědět 
        Re: Konkurence16:33:36 08.04.2013
První desítka je nabušená, to je jasné. Ale jinak ten střed je asi fakt dost o štěstí, vem si výsledky u Martina, Ondry Nevělíka nebo loni i u Peti Růžičkové - jednou v semi, jednou na konci. Fakt u bouldrů když ti to nesedne, tak to může prostě být s nulou. Ale jasně že je jednodušší se jim vysmát nebo jim nadávat.
odpovědět 
         Re: Konkurence18:18:37 08.04.2013
Díky za potvrzení. Jen nevím, jak si to celé vyložit. Takže svěťák je v první desítce obsazen schopnými lezkyněmi, které na to mají a pravidelně se umisťují, zatímco naše repre tam jezdí jen tak s tím, že musí mít štěstí, aby "jim to sedlo" a nebyly někde na chvostu.

Jinak se nevysmívám ani nendavám. Jsem přesvědčen, že holky předvedly své maximum. Kritika a výsměch patří ČHS za to, jak naše nejlepší připraví a že je tam vůbec pustí. Ty výsledky nejsou ostuda lezců, ale naše, celého ČHS.
odpovědět 
        Re: Konkurence18:20:20 08.04.2013
To vůbec, pravdu ve jménu nenajdeš, navíc moje metody a pohled na věc jsou už asi trochu "de mode". Hodnotím to na základě mých zkušeností, já bych se bez štěstí do finále nedostala ani jednou. Měla jsem štěstí v mé výšce, ve sparingovi a fakt dost často i na bouldrech. Prostě mi seděl typ bouldrů, které byly tenkrát moderní. Přesně ses trefil větou - když nespadnu, bude to štěstí - to je nejčastější myšlenka nás slabších při závodech. Věřím tomu, že naši - i kluci - mají na semifinále, stejně ale jako dalších 50 závodníků,takže něco malinko když ti osud přihraje v pravou chvíli, moc to pomůže.
Celkem si ale lámu hlavu, když má svaz povinnost vytvořit podmínky pro závodníky, co by mi tenkrát od svazu pomohlo k lepším výsledků (myšleno zcela bez ironie). Licence vyřízené, na závody nahlášení, menší příspěvek na cestu taky byl,sem tam ubytování (převážně ale bivak v lese s ostatníma z východu), na té liště to opravdu musí odviset každý sám.
A že jsou špatná kritéria pro vstupenku do repre,pokud tedy špatné jsou - to si netroufám soudit, za to snad Nelina ani Petra nemůžou. Já bych ani tak neřešila kritéria, ale obecně u dospělých lidí spoléhala na jistou míru soudnosti.
vera koodpovědět 
         Re: Konkurence18:35:40 08.04.2013
Děkuji za hezkou odpověď. Píšeš pravdu a uznávám to. Jen mi tam nesedí to, co by ti mohlo od svazu pomoci, že na liště si to musel každý odviset sám. Doufám, že jsi to brala jako nadsázku. Trénovat opravdu musí každý sám, ale jsi si jistá, že jsi měla k tréninku ty nej podmínky, které by sis jako nej reprezentatka zasloužila? Psala jsi o "nás slabších". Proč jsi byla ta slabší? A píšeš, že první desítka je nabušená. Proč jsi nebyla nabušená ty? Tím v žádném případě nemyslím, že bys trénink flákala. Ale kdybys měla lepší a odbornější vedení a zázemí, nemohla bys na tom být výkonnostně lépe? To je jedna věc. A druhá věc je, že dnes už to není jen o tréninku, ale i o fyzických předpokladech. A to musíš vybírat a podporovat už od mala. Ale když svaz znechutí už i malé děti a dorost, těžko pak vybírat elitu. Takže to není o tom, že by svaz měl zaplatit trenéra, ale měl by se lépe věnovat celkovému rozvoji členské základy a vytvoření podmínek, aby už děti a dorost měli zájem závodit. Ne aby ti přišli ze závodů otrávení a na další už nechtěli.
odpovědět 
          Re: Konkurence07:53:11 10.04.2013
A proč ČHS jasně nesepíše, že např. první tři v konkrétní disciplíně (z letošního umístění) mají nárok na xtisíc-set podpory/závod, dalších pět xtisíc-set?
Pak by snad skončili nekonečný diskuse, který jen otravujou a mohla by se zrušit náhubková směrnice. Tabulka by každýmu řekla kolik má nárok a kolik dostává někdolepší/horší.

Do závodního lezení nevidím, nemám na něj výkonnost a nezajímá mě.

Hadrburgodpovědět 
  Re: Konkurence17:32:58 06.04.2013
Máš pravdu, Tendon je plebs a to za Á protože je pro spratky a za BÉ protože rodiče těhle spratků pak stejně všude dělaj dusno. Jen ať na ty svěťáky jezděj. Mě je sice jasný že zalezou prd, ale i tak lezou tak bilionkrát líp jak já, tak vlastně nemám co remcat, a aspoň je komu fandit. Narozdíl od borců...když už teda jsou v repre, tak by aspoň mohli někam jet.
lůzrodpovědět 
   Re: Konkurence18:55:13 07.04.2013
Za prvé - bez toho plebsu a těch rodičů bys tu žádnou repre neměl. A za druhé - to, že je někdo v naší repre, ještě neznamená, že je borec. Možná je to borkyně tak v boulderbaru :-) Znáš to pořekadlo "Mezi slepými jednooký králem"?
odpovědět 

 Repre a plebs19:54:42 07.04.2013
Jak tady někdo píše, že Tendon kategorie je plebs, se velice mýlí. Právě dětské a juniorské kategorie jsou schopné se ve světě umisťovat. A to díky maximálnímu úsilí rodičů. Dík jim za to.   
  Celkem logicky. V seniorech podporovat snad všechny co se dostanou do "repre" je vyhazování peněz. 
    Repre by měla být doménou těch nejlepších a těch nikdy moc nebude. A ti by měli mít podporu maximální.
    A to, že by ti nejlepší měli podporu maximální, by motivovalo k tomu , se mezi ně dostat.
  Letos je podpora závodníků na "základní" úrovni tzn. "jen se zúčastnit", podstatě dvojnásobná oproti loňsku. Dle mého, se prostě jen vyplatí dvakrát tolik peněz proti loňsku, a výsledky budou stejné ne li horší jak loni.
      Loni aby auto dostalo 4Kč/km muselo být obsazeno 4 závodníky.
    Letos, prý ,aby se ušetřilo stačí aby v autě seděli dva závodníci dostanou 4Kč i náklady na dálnice,tunely atd.
    Takže když si závodníci do auta vezmou kámoše, může se z cesty na SP lehce stát super výlet po  Evropě za peníze Čhs, trochu pokažený jedním dnem závodění.
LRHodpovědět 

 Předčasný odpis20:17:43 07.04.2013
Nebylo by lepší hodnotit výkony až na konci sezóny? Jedna prohraná bitva nemusí znamenat prohranou válku. K proplácení nákladů - vždyť se to stejně nedozvíte :-D :-D
Bídaodpovědět 
 Re: Předčasný odpis20:19:49 07.04.2013
:-DDD
Willhemodpovědět 
  Re: Předčasný odpis20:54:06 07.04.2013
Máš pravdu, že nám Čhs info o proplácení nedá, ale podle info na stránkách Čhs. Pro závodníky je nejlepší jezdit ve dvou. Nemusíš podat žádný výkon a dostaneš 4Kč/km plus poplatky. Můžeš si do auta vzít další kámoše a udělat výlet po Evropě. Neútočím na to, že závodníci dostanou tyhle peníze, ale na to, že nastavená pravidla podpory jsou opět nejvstřícnější těm, kteří se jen závodu zůčastní.
Kdyby holky třeba vyhrály dostaly by navíc k této podpoře snad jen jedno ubytování navíc. A to je sakra malý rozdíl.
To je pro závodníka motivace jako prase. Mezi posledním a prvním místem na SP pro tyhle holky by byl rozdíl 25 euro. ČHS vyloženě motivuje co možná k nejlepším výsledkům. Co je ale motivujícím k ježdění na Sp po Evropě? Je to, že už při dvou závodnících v autě máš zaplacenou dopravu, a to i v případě, že oba skončí úplně poslední.
Tak když vezmeš sebou do auta někoho koho máš rád, můžeš mu udělat radost, že se podívá zadarmo po Evropě.
LRHodpovědět 
   Re: Předčasný odpis01:11:22 08.04.2013
běžte do pr... splnili nominační kritéria a jsou to nejlepší co máme teď k dispozici, mají právo tam jet, navíc bouldery pokud nejseš nejlepší jsou trochu o štěsrí stavět to někdo jinej třeba půjde Peťa do semifinále a Nelly těsně...
odpovědět 
    Re: Předčasný odpis07:43:48 08.04.2013
Další nechápající - ty opravdu nerozumíš tomu, co je za problém? Ano, jsou nejlepší, splnily kvalifikační kritéria. Ale problém je v tom, že ta kvalifikační kritéria jsou velmi velmi měkká. Kvalita cest v českých kvalifikačních závodech se postupně snižuje. Jinými slovy - není tu žádná koncepce rozvoje sportovního lezení a sportovců. peníze se vynakládají zbytečně a bezúčelně a kvalita našich repre lezců se postupně snižuje a spolu s tím se pak snižuje i obtížnost cest v kvalifikačních závodech. To, spolu se špatným systémem kvalifikace, vede k tomu, že sice jsou to naši borci, vyhráli české závody, prošli kvalifikací, ale na světovou úroveň očividně nemají.
Proč se cesty na vrcholných českých závodech neudělají podle obtížnosti na svěťácích a repre se nevybere ne podle toho, kdo je první, ale podle toho, kdo to přeleze? To je totiž rozdíl. Pak bychom měli konkurence schopnou repre. Ale jak ukázalo Brno, neměl by za nás kdo reprezentovat. Takže ČHS místo toho, aby pro závodní lezení udělala něco pořádného, platí podobné výlety. Asi je to jednodušší. Bohužel, na styl "Po nás potopa" doplatí všichni členové.
odpovědět 
     Re: Předčasný odpis08:40:00 08.04.2013
nesed na netu a uz jed do toho Ospu!
prdel vodyodpovědět 
    Re: Předčasný odpis07:45:34 08.04.2013
Nebýt toho posílání kamsi a pár hrubek, tak se pod tohle podepíši. Podle mě je dobře, že tam holky jely. Nemyslím si, že by naše závodnice byly bez sebereflexe, sami musí vidět, jestli na to mají nebo ne a co je třeba změnit v tréninku, protože bouldry venku jsou trochu jiné než u nás už jen podle videí. Výlet to rozhodně nebyl.
Bídaodpovědět 
     Re: Předčasný odpis07:55:44 08.04.2013
Můj osobní názor je,že určitě holky nebrali závod,jako možnost výletu.
Jeník Pletichaodpovědět 
      Re: Předčasný odpis08:00:18 08.04.2013
Jeníku,
a, jeli sami dvě?
b, jeli po závodech hned domů?
c, proč nevzali do auta ještě jiné reprezentanty?
odpovědět 
       Re: Předčasný odpis14:13:49 08.04.2013
Ve všech bodech hrubka jak cip, dobře TY !!!
odpovědět 
        Re: Předčasný odpis12:36:07 09.04.2013
byl tam s nima Nelan Kudra, takze to "i" je ok
levopisecodpovědět 
     Re: Předčasný odpis13:38:11 08.04.2013
No, Bído, problém je, že to očividně nevěděly. Nezlob se, ale zrovna nedávno byl svěťák někde v Číně. Na webu je záznam. Koukl se na to někdo a postavil podle záznamu třeba kopii nebo podobnou cestu a zkusily si ji holky přelézt? Buď tedy na přípravu kašlou (jak holky, tak ČHS), nebo ne, udělalo se to a přesto tam jely. Divné.

odpovědět 
      Re: Předčasný odpis14:47:10 08.04.2013
Příprava asi probíhala v Arcu podle deníčku na lezci.
Tomodpovědět 
      Re: Předčasný odpis15:15:15 08.04.2013
Taky pravda, ale od toho by měla mít repre trenéra, ne?
Bídaodpovědět 
       Re: Předčasný odpis15:36:10 08.04.2013
No hurá. A co píšu jiného? Řada závodníků se snaží, holky také a nemám nic proti nim. Podle mne to je problém ČHS, které není schopno vytvořit takové tréninkové zázemí, aby byli závodníci konkurenceschopní. O ničem jiném to podle mne není.
odpovědět 
        Re: Předčasný odpis16:46:57 08.04.2013
Nenadává se, že se do soutěžního lezení cpou strašné prachy? Nebo třeba jen do sekretariátu svazu? Placeného trenéra by asi tyhle anonymní diskuse už nerozdýchaly. Ono by pak museli být částečně třeba placení i závodníci, aby se mohli aspoň částěčně profesionalizovat a pak by národ musel být schopen chvíli čekat, až by se to projevilo na výsledcích. On nikdy kromě Adama asi nikdo nenastoupil do svěťáků a vyhrál. Těmahle kecama akorát odrazujete mladé, ať jezdí, i když jim to třeba nejde. Třeba by z nich něco bylo, ale kdo má chuť a sílu číst tyhle věčné kritiky.
odpovědět 
         Re: Předčasný odpis07:45:52 10.04.2013
Hele,já bych to s tebou udělal asi jako v reklamně na Hornbach. "A teď Ty". Když to máš tak zmáklý tak proč už jsi se nevydral až do čela ústředí ČHS,nevymrskal z repre ty "lůzry" a nevyhlásil světu lezení totální vládu Čechů.
odpovědět 
    Re: Předčasný odpis07:48:24 08.04.2013
Ne, bouldery nejsou o štěstí. Některé závodnice to přelezly naprosto v klidu a suverénně. To není žádné štěstí, ale poctivá příprava a schopnosti. Viděl jsi ty závody? Já ano. Ani jedna část o štěstí nebyla. A to ani finále, kde mi některé cesty přišly fakt dost těžké, mnohem těžší, než třeba o rok dva dříve. Ale přesto to řada závodníků a závodnic lezla na jistotu, se štěstím to nemělo nic společného.
odpovědět 
    Re: Předčasný odpis07:50:40 08.04.2013
Já, ale proti holkám nic nemám! Ani nikde netvrdím, že dostli něco neprávem. Jen chci ukázat na rozdílnost podpory reprezentantů za strany Čhs.
LRHodpovědět 
    Re: Předčasný odpis10:36:18 08.04.2013
Jde o to jak si z toho lidi v CHS delaji CESTOVKU. Treba na otazku Proc nemuze jet velke auto s pevne stanovenym odjezdem a navratem do CR vezouci celou repre, ti rekne p.Binter ze kazdy pak jede nekam jinam. Jeden na skaly druhej k mori!!!!!!!
climberodpovědět 
     Re: Předčasný odpis13:05:57 08.04.2013
LRH, takže každý závod kde nebudou startovat tvoje děti tak okamžitě napadneš ??? Myslíš , že např. Nelly Kudrová má zapotřebí, nějak okrádat členy ČHS a jede si za "naše" peníze na výlet.Neprosto nesouhlasím s nálepkouvou směrnicí ze starny ČHS, ale tvoje napadání jednotlivých závodníků někdy překračuje meze.
mártyodpovědět 
      Re: Předčasný odpis13:31:38 08.04.2013
Márty, nikde a nikdy jsem neřekl, že Nelly okrádá Čhs!
Snažím se jen upozornit, že přerozdělování peněz pro repre je dle mého názoru špatné. Nebo si doopravdy myslíš, že by rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným závodníkem na tom samém závodě by měl být zhlediska podpory Čhs jen 25 euro.
Doopravdy si myslíš, že v jedné disciplíně by si úspěšný závodník měl doplácet dost velké částky na to aby mohl reprezentovat. A v druhé disciplíně, aby neúspěšný závodník měl zaplacené přímé náklady ze 100% ?
LRHodpovědět 
      Re: Předčasný odpis13:32:34 08.04.2013
Nejsem LRH, ale vadí mi to také. Tady se brečí, že nejsou peníze, a pak se platí podobné akce. Holky za to nemohou, jsou asi v ČR nejlepší. Ale to, že je někdo v ČR nejlepší, by ho nemělo opravňovat k tomu, aby reprtezentoval na podobných závodech. Může mi někdo srozumitelně vysvětlit, proč se na kvalifikační závody nemohou postavit cesty, které odpovídají svěťákům? Stavěče tu máme, rok dva tři ostudy na závodech bychom přežili, až by to nikdo nepřelez, a pak by repre byla konkurenceschopná. Současná cesta je vyhazování peněz a k výchově kvalitní repre nevede.
odpovědět 
       Re: Předčasný odpis14:22:41 08.04.2013
Když postavíš na ČP bouldry v obtížnosti třeba jen kvalifikace svěťáku, pár lidí z české špičky se v tom pohýbe, zbytek nula. Kdo by na tyhle závody jako přijel? Kdo by se na marné zvedání zadků či nohou na startech díval? Kdo by tyto závody bez nulové účasti závodníků i diváků financoval? Nejlepší bude, když nějaký takový závod uspořádáš a já Ti rád přijedu potřást rukou...
Vencaodpovědět 
        Re: Předčasný odpis15:39:17 08.04.2013
Jasně, takže protože máme ubohé lezce, tak místo zlepšení budeme pořádat ubohé závody a po světě dělat ubohé výsledky. Gratuluji, ty musíš být nějaký myslitel.
odpovědět 
         Re: Předčasný odpis16:22:52 08.04.2013
Ty jsi hlavně vůl, co si nevidí na špičku nosu.
Vencaodpovědět 
          Re: Předčasný odpis18:12:14 08.04.2013
Na špičku nosu si možná nevidím, výsledkové listiny ale ještě přečtu :-) A na výkony repre při přenosech ze závodů také vidím, takže to asi tak špatné nebude.
odpovědět 
       Re: Předčasný odpis14:46:16 08.04.2013
prázdná mezero, znaku z klávesnice a další s divným jménem... TADY někdo furt brečí o peníze?! opravdu není důležitý, že LRH nebo další anonym TADY brečí. Hlavně udivující je, jak to tu mnozí berou jako fakta a pravdu.
Sázím na to, že nikdo odsud nejezdí po závodech a obecně o tom ví z praxe prd. Koukněte do širších souvislostí - jeden top na jeden pokus bylo celkem slušné místo a dva semifinále, kdo z vás ví jak byla Peťa blízko topům??!!
Každý má možnost stát repre a "jezdit po světě zadarmo" :-) :-), celkem jednoduše stačí umístění na kvalifikačních závodech v ČR. A pak strávit hodiny a dny tréninkem a laděním na závod, místo práce či studia či skal... Většina remcajících chlapů by Nelly ani Petě nesáhla po kotník!
Honza Z.odpovědět 
        Re: Předčasný odpis14:55:24 08.04.2013
Honzo Z. souhlasím s tim co píšeš.

..." Většina remcajících chlapů by Nelly ani Petě nesáhla po kotník!"...

Ale v tom není problém.Jestli si myslíš, že brečím skrz peníze, tak se mýlíš. Prostě mi vadí jak je podpora repre nastavena. Jestli si myslíš, že je nastavena poctivě...je to tvoje věc, nebo nemáš přehled.
LRHodpovědět 
         Re: Předčasný odpis17:39:35 12.04.2013
Libore ty si zase myslíš, že vidina velkých peněz udělá z člověka mistra světa. To ti jako blbost nezní? Není přeci jen motivace k lezení u lezců pestřejší?
Ohne Modpovědět 
          Re: Předčasný odpis19:06:32 12.04.2013

Libore ty si zase myslíš, že vidina velkých peněz udělá z člověka mistra světa. To ti jako blbost nezní? Není přeci jen motivace k lezení u lezců pestřejší?
Ohne M

Nikdy jsem se nevyjadřoval v tom to smyslu. Ale mistrem světa se bez finanční podpory nastaneš. Jen nadšení a motivace ti bohužel nebudou stačit. :-(
odpovědět 
        Re: Předčasný odpis15:06:07 08.04.2013
Pasáž "a laděním na závod, místo práce či studia či skal" zní obzvláště pikantně ve spojitosti s příspěvkem výše od Toma.
odpovědět 
         Re: Předčasný odpis15:28:18 08.04.2013
Takhle v Arcu se na SP v bouldru může připravovat jen tatar.
odpovědět 
          Re: Předčasný odpis15:37:50 08.04.2013
tatarka
odpovědět 
        Re: Předčasný odpis15:41:20 08.04.2013
A koho zajímá, jak blízko topům byla? až se bude počítat vzdálenost od topu, bude to relavantní. Teď se ale počítá, zda ho chytila :-) Máš pravdu, v lezení jim nesahám ani po kotníky. Ale dobře si všimni, že se necpu ani do repre a na svěťáky :-)
odpovědět 
         Re: Předčasný odpis16:27:41 08.04.2013
...ty jsi fuckt idiot. Evidentně jsi nikdy nezávodil, takže o tom víš totál prd.
odpovědět 
          Re: Předčasný odpis18:22:52 08.04.2013
No právě že o lezení a závodech vím hodně. Pokud vím, nikdy na žádných závodech nezískal nikdo medaily ani hodnocení jen za to, že byl blízko topu. Koukni na ten poslední pohár co holek se topu dotýkalo nebo ho i jednou rukou v letu chytilo. Ale to vše je o ničem a nikoho to nezajímá. To, co se počítá, je až když ten top chytneš. Ty jen omlouváš chyby a neschopnost. Skoro ho měla, zbýval jen kousíček, kdyby to udržela, kdyby jí ta noha neuklouzla... Nic z toho se nepočítá. Tohle není hra na kdyby.
odpovědět 
         Re: Předčasný odpis16:29:16 08.04.2013
Jak se to pozná, že ses necpal na závody, když se nemáš odvahu podepsat?
odpovědět 
          Re: Předčasný odpis18:38:02 08.04.2013
A je to důležité? Pokud jsem se cpal, tak jsem buď nesplnil nominační kritéria a měl jsem smůlu a kecy by mi byly k ničemu, nebo jsem je splnil a pak je to přeci jedno, ne? Kritéria jsem splnil, takže by má účast byla v pořádku.
odpovědět 
       Re: Předčasný odpis11:48:31 09.04.2013
Takže je to dobře, že jsme teď o víkendu děckám ze začátečnického TendonCupu postavili těžký cesty? :)
Bobrodpovědět 
        Re: Předčasný odpis13:45:00 09.04.2013
Bobře, ty cesty byly dobré. Myslím, že tam žádná zásadní chyba nebyla. Obvykle patřím spíše mezi kritiky, ale to, co se vám v Sobotce povedlo, bylo opravdu mimořádné. Jen musím doplnit, že chválím jen Bobra a stavitelský tým, protože jinak ty závody byly děs a hrůza. Závody na obtížnost prostě na podobné stěny nepatří, nejde to, výsledek je paskvil.
odpovědět 

 Zastavení finanční podpory14:05:41 08.04.2013
Tohle se dá najít na stránkách Čhs.

"Komise si vyhrazuje v případě výrazného propadu výkonnosti reprezentanta (dva závody za sebou umístění v posledních 20% startovního pole) zastavit proplácení další podpory..."

Je ale nutno dodat, že to platí jen pro drytool :-( ,kde finanční podpora od Čhs oproti letním disciplínám dospělých je směšná.

Jen mi nejde do hlavy proč to platí jen u toho drytoolu.
   
LRHodpovědět 
 Re: Zastavení finanční podpory14:12:13 08.04.2013
Že by to bylo lidma, kteří stanovují pravidla?
...odpovědět 
 Re: Zastavení finanční podpory14:45:40 08.04.2013
To je vtip? Já osobně to nečetl, ale pokud tomu tak opravdu je, tak je to fakt ke zblití. ČHS by se nad sebou měla fakt zamyslet, ale to je vlastně utopie jak blázen :(
Filodpovědět 
 Re: Zastavení finanční podpory22:04:50 08.04.2013
LRH prosím tě kolik lidí leze z motykama v ledu docela dost.Kolik z těch lidí leze z motykama na skále ??? Kolik lidí s motykama závodí ??? No a kolik lidí leze na skály bez motyk většina.Kolik lidí závodí v lezení bez motyk mrtěěě "to je hodně".Tím vzniká větší konkurence oproti drytoolu.Takže v té velké konkurenci by naši podle tebe závodníci neměli vůbec jezdit za hranice na závody a nebo jen za svoje ??? Když splníš limit tak jedeš a nebo ne ???? řešíš tady peníze a v tom máš pravdu za první místa by se měli vyplácet jiné peníze.Ale na druhou stranu tady napadáš závodníky, kteří se neumístili v popředí v SP i ty kteří si to částečně hradí sami.Jen upozorňuji na jednu věc bojuj s ČHS a s jejich pravidli to ANO, ale je možná lepší sem netahat jména lidí co chtějí závodit a makat, ale nemají takovou podporu od rodiny(jako tvoje děti),musí si platit trénik na stěně(oni žádnou nemjí),choděj makat aby se uživili a mohli lozit.No a pak dostanou od ČHS pár korun na závody, aby mohli jet a najednou jsou z nich černé ovce, když skončej mezi posledníma.Tak si veď válku proti ČHS s tím naprosto souhlasím, ale ne s lidma co neměli tolik štěstí, aby mohli makat naplno.
odpovědět 
  Re: Zastavení finanční podpory02:52:46 09.04.2013
Proč se nepodepíšeš? Něčeho se bojíš? Tvé názory zní v něčem rozumně a dalo by se o nich uvažovat, jiné jsou na úrovni poslance ČSSD. To by se mohlo vyjasnit.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Zastavení finanční podpory11:00:00 09.04.2013
Ty me fakt bavis!!

1. nejde o to kdo je na tom 50tem miste, ale o to ze se hojne podporuji spatne vysledky v jedne disciplnine a v druhe se prvni mista vubec nedoceni

2. budeme-li se bavit pouze o roce 2013 tak zvlast kdyz se vyhazuji penize ve stylu ze staci 2 zavodnici v aute a je placene cele vcetne dal.poplatku, repre bouldru ma 8 clenu, takze teoreticky mohli jet 4 auta misto dvou nebo jedne dodavky

3. nemluv o necem cem vubec nemas paru..Lucka i Libor si zazemi museji vytvaret a platit stejne sami jako ty! Na nektere steny maji vstup zadarmo na nektere plati za jeden trenink i 46franku = cca 40E!!!!!! (Coz je fakt ulet, ale kdyz se musis jeste v miste zavodu rozlezt, aby jsi podal nejlepsi vykon a pokud mozno vyhral, neni jina moznost nez to zaplatit)

4. zrovna vcera mi Libor rikal ze posledni dobou uz je fakt jetej z trinactek v praci kdyz k tomu musi zvladat jeste trenink..

Tohle podle me neni stesti, je to to cemu se rika jit do toho na plno...Ty do toho jdes na plno?
climberodpovědět 
  Re: Zastavení finanční podpory11:10:25 09.04.2013
Víš kolik lidí dělá u nás rychlobruslení? Málo! A přitom rychlobruslení ¨dělá České republice velikou reklamu. Ale protože ho v čechách dělá málo lidí, tak bychom ho měli málo podporovat?
Nenapadám samotné závodníky! Napadám systém jakým jsou reprezentanti podporováni. A to bohužel nejde bez uvádění konkrétních situací a v konkrétních situacích jsou konkrétní lidé. Bohužel:-(
Nechci nikomu bránit v tom, aby jezdil na závody. Dokonce jsem byl i proti tomu, když dřívější vedení prosazovalo, aby na závody nejezdili závodníci( ani na své náklady), kteří jsou slabí. Prý by dělali ostudu. Je potřeba aby na závody jezdili, ti kteří chtějí závodit, to bezesporu. A pokud je místo, tak i ti co nepodávají tak dobré výsledky(třeba se časem zlepší).
Co prosazuji je to, aby ti lepší dostávali větší podporu než ti slabší, to je prostě normální věc. Líp pracuješ měl bys dostávat i lepší plat. Jednoduše řečeno.

Srovnej podmíky financování před nástupem p. Bintera

Např.

Puurs 2009

"Puurs – nominace T. Mrázek a A. Ondra a další závodníci, kteří prokáží výkonnost na
předcházejících SP (do 12. místa). Nominovaným závodníkům bude hrazeno startovné,
cestovné (předpoklad 1 auto) a za umístění do 12. místa bude zpětně proplaceno ubytování
(max. 20 Euro/os./noc).

A teď za p. Bintera je to takhle. Každý kdo je v repre po tuzemských nominací má nárok na tuhle podporu na evropských závodech. I kdyby končil vždy poslední.

"cestovné na evropské závody – 4 Kč/km + dálniční poplatky, tunely apod. na každé auto obsazené dvěma a více ČHS oficiálně nominovanými účastníky"

Jednoduše řečeno dřív jsi musel dosahovat dost vysoké úrovně (12. místo) abys dostal na další závod podporu od Čhs.
A teď prostě stačí abys jen jezdil :-(

LRHodpovědět 
   Re: Zastavení finanční podpory11:39:59 09.04.2013
LRH+Climber.Máte pravdu.ALE je to jen jeden úhel pohledu.Základna ČHS má cca 10 tis.lezců.Kolik z nich zajímá drytoolu ?? Kolik z nich chce aby se motykama mlátilo do skály ???? A kolik z nich chce toto nové odvětví v tomto sportu podporovat ???To je dost otázek. Rychlobruslení je samostatný celek a nespadá pod širokou základnu jako drytoolu.To je jen na okraj k drytoolu.Jinak s Váma souhlasím.LRH měl možnost sdělit svůj názor na srazu a jak to dopadlo??? Pletlo se pátý přes devátý a výsledek.Zase se plká jen na diskuzi na lezci.Neberte mě že napadám drytool, ale jen sděluji i jiký úhel pohledu lezce.
odpovědět 
    Re: Zastavení finanční podpory11:46:09 09.04.2013
Mohu dokonce souhlasit i s tím, aby se drytool úplně přestal podporovat. Ale když už ho Čhs podporuje, byť méně než ostatní disciplíny, mělo by to být také dle zásluh. Aby reprezentant za 51 místo dostal stejně jako ten za 2 mi příjde dost socialistické.
LRHodpovědět 
     Re: Zastavení finanční podpory12:11:57 09.04.2013
To není nijak socialistické, to je prostě vzájemná podpora "těch, co spolu mluví" a dělají si z rozpočtu dojnou krávu. Ovšem, komu se to nelíbí, nechť přestane plkat na Lezci a začne konat v rámci ČHS. (Mně je to u řiti, protože v tom podivným spolku nejsem. Jen si říkám, kdo to tady má pořád shlížet (neříkám číst, to se snad ani nedá).)
odpovědět 
    Re: Zastavení finanční podpory13:48:58 09.04.2013
Úhel pohledu to samozřejmě je. Ale zkus ještě jiný - pokud vezmeš poměr běžných členů a závodníků, je to samozřejmě ve prospěch členů. Ale zkus to vzít finančně - kolik procent rozpočtu získává svaz na dotacích v souvislosti se sportovním lezením a kolik v souvislosti se skalním lezením?
odpovědět 
   Re: Zastavení finanční podpory13:59:24 09.04.2013
Libore srovnáváš nesrovnatelné - situace je úplně jinde než v předchozí roky. Taky v některé předchozí roky neměl šanci potenciální mladík někde něco osahat aniž by do toho nedal sám svůj vlastní kotel peněz. Ve chvíli, kdy je víc peněz, můžeš podporovat i ty co "začínají" nebo mají potenciál. A nikdo z nás neví, koho vybrat. K tomu slouží nástroj nominačních závodů. Letos je to také motivačně odstupňované...
http://www.horosvaz.cz/soutezni-lezeni/informace-pro-zavodniky /proplaceni-nakladu-dospeli/
A motyky jsou úplně nesrovnatelné s klasickým sportovním soutěžním lezením.
Každý svaz nějak podporuje i potenciály, o lezeckých svazech nemluvě.
Víc respektu bys získal, kdybys nevytrhával věci z kontextu. Uvědomění si všech souvislostí je v tomhle případě velice důležité.
Honza Z.odpovědět 
    Re: Zastavení finanční podpory14:39:53 09.04.2013
Honzo, jak máme rozumět tomu "když je víc peněz"? Já totiž nerozumím tomu, jak může na jednu stranu být málo peněz, takže se ořezávají závody a snižuje podpora, a na straně druhé jsou v rozpočtu stovky tisíc, které se jako ušetřené převádějí z loňska. Nebo co je v rozpočtu ta položka Převod z roku 2012?
odpovědět 
     Re: Zastavení finanční podpory14:47:11 09.04.2013
Závody se ořezávají na základě přání sponzora, to přece už zaznělo... s financema svazu to nemá nic společného, naopak snahou členů komise dětského lezení je tam nějakou tu korunku dostat.
odpovědět 
      Re: Zastavení finanční podpory16:43:34 09.04.2013
A co má co sponzor v tomto případě mluvit do závodů? Ať si své ceny nechá. Pokud nedává přímo peníze a stejně tu podporu musí platit svaz, ať klidně pošle sponzora, tedy Tendon, do kopru. Na tu jejich presku nebo hrnek stejně není nikdo zvědavý. Jestli děti o něco stály, byla to medaile. A už nedostaly ani tu :-(
odpovědět 
     Re: Zastavení finanční podpory15:39:54 09.04.2013
A závody se ořezaly, aby se zvýšila podpora pořadatelům, to už se taky psalo.
Ta podpora pořadatelům by měla být taková, aby se i regionální závody mohly dělat na větších stěnách. Ať si petice říká co chce, raději ještě míň závodů ale na pořádných stěnách! Ale s normálníma cestama, nebo teda takovýma jak byly teď v Sobotce, to je blbost, že by si měli zvykat na cesty ze svěťáků i na českých závodech, to už tam nebude jezdit nikdo.
odpovědět 
      Re: Zastavení finanční podpory16:02:25 09.04.2013
Souhlas, pokud větší stěnou myslíš třeba Jablonec, Brno, SmíchoFF... Ať si říká kdo chce co chce, na sedmimetrové cestě s kouskem stropu pořádné závody na obtížnost neuděláš. Regionální Tendon by se měl zrušit úplně než ho provozovat takto. A peníze by se měly dát na jednotlivé závody právě těm velkým stěnám jako příspěvek na akce pro děti. Omlouvám se provozovatelům stěn malých, ale v současné podobě se závody skládají z několika málo silových kroků a jednoho těžšího technického kroku. Pořádnou cestu, kde by mohly děti předvést celý komplex dovedností včetně vytrvalosti, na malých stěnách není prostor. Pro zábavu a místní oddíly na zimní přípravu ok, ale republikové závody by se zde konat neměly.
odpovědět 
       Re: Zastavení finanční podpory18:16:50 09.04.2013
No a kdo Ty závody na velkých stěnách zaplatí ??? Když si vezmeš, že stěna musí být pár dní zavřená.Tak provozovatel přichází o zisk a ten mu někdo musí vynahradit a u velkých stěn to nejsou tak malé peníze.A to jsme jen na začátku pořádání závodu.Někdo tady napadnul sponzory.Jde vidět, že ten člověk závod nepořádá.Ať si sežene ceny pro všechny kategorie a docele by se divil kolik to dělá.Takže máme stěnu a sponzory a už je to dost peněz a to jsme ještě ani nezačli.Pořádat závody není žádná sranda jak po finanční stránce tak po časové.To jen na okraj k velkým stěnám je potřeba více peněz.
mártyodpovědět 
        Re: Zastavení finanční podpory19:13:28 09.04.2013
To není pravda. Ty velké stěny často už závody pořádají. Cibulka, SmíchoOFF, Písek, Ruzyně... Ať se zruší RT a peníze se rozdělí mezi stěny, které splní stanovené závodní parametry a udělají závody podle pravidel ČHS. Pro stěny jen malá změna a možnost dotace. U ČP to nejde, ale proč u začínajících a amatérských lezců, jak se RT uvádí, musí být zrovna samostatný seriál?

A ceny? Děti o ně nestojí. Nelezou kvůli tomu, že vyhrají presku nebo hrnek. Ale jsou šťastné i za plastovou medaily, kterou mohou ukázat ve škole nebo kamarádům. A hezká kovová medaile i s trikolorou stojí cca 35,- Kč. Do 500,- máš ceny pro 5 kategorií vyřízené.
odpovědět 
         Re: Zastavení finanční podpory19:21:34 09.04.2013
No nechci tě nějak "schazovat", ale příjde mě, že jseš docela mimo.Pořádal jsi někdy nějaký závod od A až po Z.
mártyodpovědět 
          Re: Zastavení finanční podpory19:46:28 09.04.2013
Počkej, teď se nebavíme o organizaci. To s tím nemá nic společného. Ptal jsi se, kdo bude závody na velkých stěnách platit. A já ti na to odpovídám, že ty závody na velkých stěnách se již pořádají. Takže tu nejde o nic nového. Jediné, co je potřeba, je s provozovateli stěn dospět k nějaké domluvě, kdy závod bude splňovat určitá kritéria a svaz tomu pořadateli na přispěje. Nejedná se tu o úplně nové závody, mohou na tom vydělat všechny tři strany.
odpovědět 
           Re: Zastavení finanční podpory19:49:49 09.04.2013
ČHS přidává peníze provozovateli stěny na pořádání závodů ??? Tak to slyším poprvé. A nebo to funguje jen pro vyvolené.To by ČHS rychle vykrvácela ono se nejedná vůbec o malé částky.
mártyodpovědět 
            Re: Zastavení finanční podpory19:59:40 09.04.2013
To je těžké se s tebou bavit, když nechápeš základy a máš prakticky nulovou schopnost kombinace :-(
odpovědět 
             Re: Zastavení finanční podpory20:04:10 09.04.2013
No jedna věc je jistá na závodech moc nevyděláš a dobrej výsledek je skončit na nule.
odpovědět 
              Re: Zastavení finanční podpory21:47:25 09.04.2013
Právě proto by to bylo výhodné jak pro pořadatele, tak pro svaz.
odpovědět 

 Porad se propira jen repre sportovniho lezeni ...14:50:45 08.04.2013
Hrubý taky nafasoval od CHS prachy na svuj vylet do Himalaji. A taky tam houby vylezl. A tech nul oproti temhle holkam mela ta dotace o dost vic.
odpovědět 

 Motivace 09:31:20 09.04.2013
Preji nasim reprezentantum hodne motivace a drzim palce do dalsich zavodu. Tady na lezci se prudi a prudilo i do Adamka nebo do Mrazy a stacilo,  aby zrovna nevyhrali zavod.
Koukal jsem ze v Millau se lezlo opet hodne po strukturach na coz jsou u nas mnohem horsi treninkove podminky nez na lezeni po chytech.
 jirousodpovědět 

 Vošklivý boldre14:30:33 09.04.2013
Někomu to říct musim, a tak to řeknu masám. Mě se ty bouldry (finálový) nelíbily ani za mák. Bylo to i nuda na koukání, a to že začínám rozběhem nebo skokem a to je crux a pak je to lehký je prd lezení. Takže jestli někdo máte kontakt na stavěče svěťáků, řekněte jim prosim ať ty bouldry dělaj hezčí...
Marekodpovědět 
 Re: Vošklivý boldre16:10:58 09.04.2013
Některý pitomý byly, ale to se ti nelíbil ani ten , jak tam holky nalehávaly na tu levou ruku, nebo jak měli chlapi ty dvě boule na začátku, jak začínali zády ke stěně?
odpovědět 
  Re: Vošklivý boldre22:07:00 09.04.2013
No jako jak tam holky nalehávaly na levačku to bylo celkem dobrý, ale jenom jeden krok, a u chlapů ty boule se mi moc nelíbily takový divnolezení. Asi jsem chtěl spíš říct, že se mi nelíbily ty bouldry tim, že tam byl skoro dycky jen jeden těžkej krok nebo to bylo takový nehezký na koukání, či start s rozeběhem, i když samozřejmě byly i vyjímky
Marekodpovědět 
   Re: Vošklivý boldre22:18:07 09.04.2013
To jo, docela jsem se divil. Jakmile udělali klíčový krok, byl okamžitě top. Ta Čína byla lepší a divácky zajímavější. Třeba ty skoky zespoda v převisech mne dostaly.
odpovědět 
 Re: Vošklivý boldre17:48:17 09.04.2013
bud rad ze nakej nezacinal vymykem na kruhach a doskokem s predpazenim :)
l.odpovědět 
 Re: Vošklivý boldre13:37:01 10.04.2013
sám si vošklivý
odpovědět 

 Odstupňovaná motivace16:33:55 09.04.2013
Někdo tady psal, že Čhs motivuje reprezentanty odstupňováním podpory podle výsledků. Tak takhle je to napsané na stránkách Čhs:

Každý nominovaný reprezentant startující na MS a SP bez rozdílu kategorií bude mít v roce 2013 hrazeno:
startovné
mezinárodní závodní licenci
pojistné

cestovné na evropské závody – 4 Kč/km + dálniční poplatky, tunely apod. na každé auto obsazené dvěma a více ČHS oficiálně nominovanými účastníky závodů nebo 1,50 Kč/km bez dálničních poplatků, tunelů apod., bude-li závodník cestovat individuálně, hrazení cestovného, dálničních poplatků apod. je pak odstupňováno dle výkonnosti (viz níže). 


Ubytování na evropských závodech do výše 25 Euro po dobu nezbytně nutnou (kvalifikace – 1 noc, semifinále a finále obtížnost + bouldering, osmifinále a výše rychlost – 2 noci,


Obtížnost a bouldering - evropské závody:
Umístění do 30. místa (při více než 30 startujících) - 2 Kč/km
Semifinále – 2,50 Kč/km + dálniční poplatky, tunely apod.
Finále – 3,50 Kč/km + dálniční poplatky, tunely apod.
1. - 4. místo - 4 Kč/km + dálniční poplatky, tunely apod. + ubytování do 25 Euro max. 2 noci osobní kouč (popř. závodník 4 noci)

Když se nad tím zamyslíte, tak v případě:

1) dva nýmandi v autě 100% + bytování na evropských závodech do výše 25 Euro po dobu nezbytně nutnou (kvalifikace – 1 noc, semifinále a finále obtížnost + bouldering, osmifinále a výše rychlost – 2 noci,


2) dva finalisté v autě 100% + bytování na evropských závodech do výše 25 Euro po dobu nezbytně nutnou (kvalifikace – 1 noc, semifinále a finále obtížnost + bouldering, osmifinále a výše rychlost – 2 noci,



Kde je rozdíl?

Ve výkonosti?

  OBROVSKÝ

V podpoře?

Za přímé náklady na závod nemusejí nic doplácet






LRHodpovědět 
 Re: Odstupňovaná motivace16:48:51 09.04.2013
Rozdíl v podpoře kvalitních a neúspěšných v případě, že pojedou dva v autě není.
odpovědět 
 Re: Odstupňovaná motivace17:04:53 09.04.2013
Ty si fakt nevidíš do huby. Chvíli něco plácáš o popoře mladých a jak jsi za ni kdysi bojoval (když tvoji mladí byli mladí a lezli průměr) a teď jsou nýmandi ti současní mladí nebo holky, co obě byly loni v semi na SP.
Loni jsi nadával, že se nepodporuje společné ježdění, letos se podporuje, tu superobrovskou podporu mají, když se spojí do aut, a zase je to špatně. Náklady ze zákona na cesťák jsou ještě jinde, takže na tom teda fakt nevydělají.
Jo jasně velké auto a společné cesty. Zrovna od vás to sedí, když jezdíte vždycky po vlastní ose se zastávkama na stěnách a jen a jen podle svého časového plánu. Když jsou závody třeba v Chamonix 4 dny a předtím ještě mládežnické, tak jak tam asi tak chceš jet společně.
A když tady teda cituješ z pravidel rozdíl mezi finalistama a těma ostatníma, nezapomněls sem napsat, že Libor má samozřejmě úplně jiné podmínky bez ohledu na umístění? Jasně že si je zaslouží, vozí medaile. Takže nechápu tu snahu za každou cenu urážet ostatní závodníky.
Když procházím diskuse, najdu spoustu tvých komentářů a urážek už po celé desetiletí, ale nikde nevidím, že by se někdo jiný takhle navážel do Lucky a Libora, když lezli jiné disciplíny, teda jo, ale kupodivu vždycky po tvých různých utocích.
Třeba se ta tvoje nejmladší dá na nějaký jiný sport.
odpovědět 
  Re: Odstupňovaná motivace17:13:29 09.04.2013
Spojit se do aut je dobrá motivace. Ale loni by se museli spojit na takovou podporu 4 závodníci a letos stačí pouze dva a dostanou ještě větší než ti čtyři loni. Tak jaká pak úspora? To, že používám slovo nýmand si bohužel někteří berou osobně, ale za to já nemohu. :-)
LRHodpovědět 
   Re: Odstupňovaná motivace18:29:10 09.04.2013
Zase to neříkáš přesně, proč asi? Letos je i vyšší dotace na jednotlivce, jak psali, protože je víc peněz, takže na 4Kč bez podpory se spojovat do aut by stačilo 2,6666666 závodníků :-D.
To jim to teda Binter usnadnil, že mají ty 4 koruny už jen za 2 lidi.
odpovědět 
  Re: Odstupňovaná motivace18:24:34 09.04.2013
Je vždy jednoduší se soustředit se na disciplínu kde závodí pár lidí ve světě.Než se probojovat v klasickém lezení.Čím jsou děti starší a dostanou se do kategorie dospělích tak je větší konkurence a tím se i zmenšuje šance na bednu.No ale kde závodí pár lidí ve světě tak ta možnost na umístění je mnohem větší a nároky menší.
odpovědět 
   Re: Odstupňovaná motivace20:10:31 09.04.2013
Pár poznámek:
1) Přejít k disciplíně, ve které má daný závodník větší šanci může každý, kdo se chce prosadit a je to správný postup. Nutit závodníky k disciplínám, ke kterým nemají špičkové vlohy nemá smysl.

2) Podle prozatímních výsledků ankety zde: http://bit.ly/16L0kFj má drytooling podle nejvíce respondentů cca 80% význam ve srovnání s obtížností.

3) V drytoolingu na Světovém poháru závodívá 50 až 80 chlapů a holek mezi 20 a 30.

Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Odstupňovaná motivace20:23:05 09.04.2013
1.máš pravdu v tom má každý svobodnou volbu.
2.Akete 80 % dalo 21 lidí a 60 % - 10 % (10% dalo 19 lidí).Tak v poměru zůčasněných lidí to nevypadá tak růžově jak Ty prezentuješ.
3.to je sice pěkný počet,ale kolik lidí se věnuje závodům na obtížnost bez motyk.Nepoměr.A mnohem větší konkurence.Podívej jak se lezlo před deseti lety a jak se leze teď.A drytooling je nový sport a konkurence teprve poroste.
odpovědět 
     Re: Odstupňovaná motivace20:53:22 09.04.2013
ad 2) Neprezentuju to růžově. Je pravda, že zatím nehlasovalo až tak moc lidí a že pohled není příliš vyhraněný. Ale ani tak se z toho nedá usuzovat, že DT je bezvýznamný, jak se tu občas dá číst.

Kromě toho, závodní drytooling je sice nová disciplína, ale s piklama po skále se leze už od té doby, co se lezou mixy v horách a třeba Bačovi pomohlo závodění v DT v jeho prvovýstupech. Viz jeho přednáška http://bit.ly/15R2BhJ

ad 3) Konkurence pochopitelně roste a poroste. To ale neznamená, že by měl šanci každý, kdo si vezme motyky do rukou, pokud na to nemá talent, závodnického ducha a neodvede spoustu dřiny v tréninku. Viz třeba jak v drytoolingu neuspěla Silva Rajfová, která začínala stejně s Luckou Hrozovou.
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: Odstupňovaná motivace22:38:28 09.04.2013
Ahoj Petře, nevím, kde jsi vzal informaci, že jsem s drytoolem skončila kvůli nedostatku talentu, vůle trénovat atd... Nechala jsem toho z jednoho velmi prostého důvodu, a to kvůli Liboru Hrozovi st. První rok jsem lezla na stejné úrovni jako Lucie. Doufám, že si mě už více nebudeš brát do (nevím jak to napsat slušně ) a necháš mě v klidu lézt a trénovat.
Silvaodpovědět 
       Re: Odstupňovaná motivace22:52:07 09.04.2013
Sorry, Silvo, ale jen konstatuju fakta. Jestli ti LRH v drytoolingu nějak vadil nebo škodil, o tom já nic nevím. Do tvého lezení ani tréninku nijak nezasahuju, držím ti palce když někde závodíš a potěšilo by mne pěkné umístění kohokoliv od nás.
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: Odstupňovaná motivace23:58:32 09.04.2013
Petr J. No Ty jseš borec.
mártyodpovědět 
       Re: Odstupňovaná motivace23:08:35 09.04.2013
Silvo, meleš nesmysly! Ano začínali jste asi tak na stejné úrovni. I výsledky jste měli stejné.
Ale ty jsi to prostě zkusila a moc ti to nešlo.Nebyla jsi ochotná ani investovat do závodních cepínů( na závody ti je půjčoval Kvak) Tak nevím na čem jsi teda trénovala?
Byl jsem to já, kdo si udělal zajížďku pro tebe do Rakouska, kde jsi byla na lyžích, aby jsi mohla s náma do Saas Fee. Ty jsi před svěťákem lyžovala v Alpách a Lucka makala na cepínech.
A v tom Saas Fee už to bylo vidět. A jak tě znám z nějakýho Hrozi jsi si nedělala nikdy žádný problém.
Ale problém byĺ v tom, že ti to prostě nešlo. V Daone jsi byla 12 a Lucka 14. V Busteni jsi byla 11 a Lucka 9. V Saas Fee jsi byla 24 a Lucka 14 a tam Lucka porazila poprve Jitku Mázlovou.
A výkonost v drytoolu se mezi vámi začala zvětšovat. Možná, nevím, kdyby jsi trénovala, tak bys byla dobrá, ale zatímco Lucka téměř každý den v drytoolové sezoně visela na cepínech, tak ty jsi je ještě ani neměla. :-(
LHRodpovědět 
       Re: Odstupňovaná motivace23:14:41 09.04.2013
Z mé pozice nejde nesledovat lezce a diskuze poté, je to silné médium, předtím jako závodník a osoba v komisi sportovního lezení pracující jako trenér repre, a nyní jako osobní trenér s nadhedem a bez zbytečných mindráčků,... a tak jako vždy je diskuze klasicky směrována tam, kde si to ti co se chtějí o tom přít směřují a to za každý argument. Nechápu proč. Já jako trenér i bývalý závodník vím, kolik to stojí práce a Ti sami závodníci, pak vyslechnou verdikt "před tzv. božím soudem" , tj. výsledek ze závodů. Špatný výsledek, ...pro ně samé fakt peklo. Jestli si myslíte, že tam někdo jede na výlet, a totálně ho nevydepalo, jak se umístil (pakliže to nebylo podle jeho představ), jste mimo. Mne těší snaha, a progres, a fandím všem co trénují sami za sebe, že lezení milujou a baví je to. A ať mne to někteří nevěří, respektuji výkony Libora jun. a Lucky, Silvy a ostatních-je jich fakt móc (zmínila jsem je konkrétně, že jsou zmíněni tady v diskuzi) ..jsou to borci, protože každá medaile je z mojeho pohledu přínos pro ČHS a ČR, spoustu dřiny a vše okolo, co jini nevidí.
HelčaL.odpovědět 
        Re: Odstupňovaná motivace08:18:47 10.04.2013
Píšeš "každá medaile je z mojeho pohledu přínos pro ČHS a ČR". A co tedy ČHS a ČR dělá, aby těch medailí bylo co nejvíce?
odpovědět 
      Re: Odstupňovaná motivace22:43:11 09.04.2013
Nevím o kolik závodníků v drytoolu by od nás jezdilo na SP navíc, kdyby měli takovou podporu jako mají letní disciplíny.
Ale dovoluji si říc, že spousta našich reprošů z letních disciplín by za podporu jakou mají naši drytoolisti ani nevylezli z postele.
LHRodpovědět 
       Re: Odstupňovaná motivace23:54:13 09.04.2013
LHR promiň, ale už je to dost trapný.
mártyodpovědět 
       Re: Odstupňovaná motivace20:11:58 10.04.2013
Ačkoliv s Tebou v něčem souhlasím, tak nechápu formu jakou volíš. Trochu zvolni, chce to novou strategii. Tohle nikam nevede. Představ si svého zaměstnance jak prudí každý den na dílně a neříkám, že nemusí mít pravdu......Co s ním uděláš? Změní se něco? Nehledě na to, že to je docela ostuda jak si zahrádkářský klub vyjímečných řeší svoje problémy na internetových chatách.
Elementodpovědět 

 diskuse alá lezec20:37:34 09.04.2013
Většina toho co tu probíhá, je typická diskuse na lezci...spousta anonymů, vytržených věcí z kontextu, či polopravdy nakloněné k nějakému zájmu...
Prostor k inteligetní diskusi byl na nedávné valné hromadě ČHS, kam mnoho oddílů nedorazilo. Padali tam i otázky na závodní sport a odpovídalo se na ně. Padlo by i více odpovědí ale nikdo se neptal. Proč jste nepřišli se ptát či diskutovat? Tváří v tvář?
Mimochodem odkaz na článek k omílanému rozpočtu... http://www.lezec.cz/clanky.php?key=10689 ,závodníci a mládež či podobná činnost více než příspěvky...
Myslete na to, že co se píše na lezci není reálný obraz činnosti ČHS. Blesk taky není obraz našeho světa...:-)
Honza Z.odpovědět 
 Re: diskuse alá lezec20:25:41 10.04.2013
Buď si jistý, že hodně oddílů, s odstupem lituje, že na VH nejelo. Jak to tak pozoruji, tak to začíná pod pokličkou pěkně bublat i v kotlících, kde se vaří málo kdy. Ale aby se muselo začít uklízet, tak to musí přetéct, to je přeci logické že...
Dájaodpovědět 
 Re: diskuse alá lezec21:15:34 10.04.2013
V tom se bohužel mýlíš. Blesk je odrazem světa. Ne sice mého a asi ani Tvého, ale většinového ano.

Stejně tak Lezec je odrazem lezeckého dění.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: diskuse alá lezec16:32:23 16.04.2013
Jo bohužel v tomhle s tebou musím souhlasit. Je to reálný obraz. Kdyby to nikdo nekupoval, tak bz to nikdo neprodával.... Je to dost jednoduché. Vzhledem k tomu, že jsem například poměrně nedávno dělal nějaké vyhodnocování marží, tržeb, úniků apod. pro jednu síť supermarketů vím například co je mezi desítkou nejprodávanjěšího zboží. No a když to člověk ví, tak už se tolik nediví jak to v ČR funguje... Pro zajímavost mezi top 10 se kromě mlíka, rohlíků, másla a cigaret umísťuje i Blesk a Aha to mi přijde dost vypovídající :-(
Tom Vidlákodpovědět 

 hruza08:20:11 10.04.2013
Pozeram ze Pan LRH je riadny prudic :) keby si rqdsej v stanku kupil sprosty cqsopis a namiesto pisania na lezca cital ten urobil by lepsie..
odpovědět 
 Re: hruza19:21:18 10.04.2013
Prudič bude, ale s ohledem na to, že mívá tak v polovině případů pravdu, je to spíše dobře ....

Pravda je, že tobě nějaké závodní lezení v rámci ČHS může být u prdele, ale co my s tím:-)
MModpovědět 

 záznam21:50:44 10.04.2013
Jak se holky vedly můžete vidět zde:
http://youtu.be/nPNT9K92DjQ?t=2h25m1s
relicodpovědět 

 finálové bouldry13:54:39 12.04.2013
MAN: #1 7B+, #2 7B+, #3 7B+, #4 7B+/7C
WOMAN: #1 7A+, #2 7B, #3 7A+, #4 7B


Ty ostatní holky neznám, ale Nelly teda opravdu spíš neměla štěstí při téhle obtížnosti, ne?

odpovědět 
 Re: finálové bouldry14:38:58 12.04.2013
Ale to by musely být závody veteránů. Nechci se Nelly dotknout, ale všechny finalistky jsou skoro o deset let mladší. Třeba příště uspěje a všem to natře, ale spíše bych tipoval, že na světovou závodní špičku je poněkud za zenitem.
odpovědět 
  Re: finálové bouldry14:48:31 12.04.2013
Jednoznacne je Nelly jednou z nejlepsich v CR, mladi starejm prdel jeste nenakopali a chvili nenakopou.
Jirousodpovědět 
   Re: finálové bouldry15:02:17 12.04.2013
Nevím, zda ti to dochází, ale to, že je špičkou v ČR, je asi pravda, ale zároveň to ve světě nikoho nezajímá. Takže nevím, proč píšeš, že je v ČR nej, když se tu píše o svěťáku, kde první desítka jsou holky 20 - 25 let. To, že je Nelly ve svých 32 letech nejlepší česká lezkyně, nedokazuje, jak je dobrá, ale ukazuje to, jak jsou ostatní špatné. Jestli mi nevěříš a chceš vést svá moudra o věku dále, koukni se na výsledkovou listinu toho posledního svěťáku, najdi si věky jednotlivých závodnic a zamysli se, proč tomu tak je.
odpovědět 
    Re: finálové bouldry22:30:28 12.04.2013
Třeba Cecile Avezou, ročník 1971, takže letos 42 let, loni 4. na MS v Paříži. Teď až 14.
Takže když někdo u nás vyhraje, nepojede, protože je moc starý. Nebo jindy moc mladý. Chudáci závodníci, ještě že tady je každý odborník!
odpovědět 
   Re: finálové bouldry15:03:21 12.04.2013
Jak vidíš, tak ve světě už dávno nakopali. Podle ČR toho moc posuzovat nemůžeš. To jedině že bys byl z ČHS.
odpovědět 
   Re: finálové bouldry21:55:41 12.04.2013
No, ale vzhledem k tomu, ze holkam ve svetaku ona zadky nenakope, tak nejak nevidim duvod proc ji takovehle vylety sponozrovat.

Ale to neni problem Nelly, ale mela by nam to vysvetlit slavna sportovni komise CHS. Nicmene treba na otazku kolik me bude stat zpracovani odopovedi, odpovi zadarmo.
Geoodpovědět 
    Re: Nelly není stará !!08:17:12 13.04.2013
Řeči typu, je stará, nemá na to. Nebo je ještě mladá, nemá na to. Jsou úplné blbosti! Nelly prostě jen nezalezla. Její věk v tom nehraje žádnou roli. Nelly je ve věku kdy může podávat výkony na té nejvyšší úrovni.
Všechna kecy o tom, kdo je moc mladý nebo naopak moc starý, jsou vždy jen kecy sportovních činovníků, kteří se jimy snaží manipulovat a dosáhnout svých cílů!
U závodění jsou nejdůležitější výsledky! A to je pro někoho těžko pochopitelné.
LRHodpovědět 
     Re: Nelly není stará !!09:26:38 13.04.2013
Orientačně jsem si prohlédl výsledkové listiny ve svěťácích v boulderu několik let zpět. A dohledal jsem si data narození. Jak bys chtěl vysvětlit, že v té první desítce jsou skoro vždy mladé holky 20 - 25, udrží se tak tak rok dva a pak se začnou propadat a do první desítky se místo nich opět dostávají holky něco málo přes dvacet? Možná by bylo zajímavé si dát tu práci a zpracovat to graficky, ale v každém případě tu ten trend je. Ostatně, sám bys měl vědět, jak to v závodním lezení vypadá, od jakého věku se trénuje a v jakém věku nastává výkonnostní špička. Profi trenér nejsem, ale o tom, že by někdo ve 32 letech podal na závodech stejný výkon, jako Noguchi, Markovič nebo Stöhr, velmi pochybuji. neříkám, že neexistuje výjimka, ale výsledkové listiny za několik let mluví poměrně jasně. Lezení se čím dál více podobá gymnastice a tam snad není věk ani potřeba zmiňovat.
odpovědět 
      Re: Nelly není stará !!10:05:16 13.04.2013
Ano máš pravdu. Statistika v tomto hovoří jasně. Já bych také nedoporučoval holce ve věku Nelly dát maximum úsilí do závodění, ale věnovat se třeba velkým stěnám. Byl by to takový přirozený vývoj. Ale je to její volba. A nikdo jí to nemůže upírat. Co je ale podstatné, je to aby se na závodníky koukalo z pohledu jaké podávají výkony na soutěžích. A ne jak jsou staré, nadějné, malé a pod. Jinak v tom bude pořád bordel.
LRHodpovědět 
      Re: Nelly není stará !!10:11:56 13.04.2013
tyvole,kriterium je snad naprosto jednoznacny,a to je vykonnost,ne?pokud tady neni nikdo lepsi,tak si muzes svoje statisticky interpretace... psat na lezce
odpovědět 
       Re: Nelly není stará !!10:18:35 13.04.2013
Taky mohu souhlasit, že pokud nemáme nikoho lepšího, tak ať jezdí. Ale je potřeba odstupňovat podporu mezi těmi kdo jezdí, jen proto, že lepší nemáme a umisťuje se na konci SP. A mezi těmi co jsou na špici Sp. To je potřeba si vyjasnit.
LRHodpovědět 
        Re: Nelly není stará a LRH je velice .......10:37:10 13.04.2013
LRH.Vedeš velice "chytré" řeči.Ale tvůj projev pár řádků nahoře byl opravdu hnusný a bylo vidět, že za tím máš jen a jen osobní zájem.Tahle veřej ně někoho rozmáznout a teď dělaš mrvého a velice chytrého brouka.Jak ti děti odrostou a nebo se na to vykašlou tak se v této věci ohledně závodění po tobě slehne zem. Neříkám, že je to špatně.Ale Ty jsi přestřelil a tak se to nedělá.Teď můžeš chvilku mazat med lidem okolo pusy, ale už jsi se projevil jak je to s tebou.No nic
Jen k holkám jsem rád, že tam byli a držím všem závodníků i méně zkušeným palce.A doufám až Vás bude LRH vláčet vaše jména diskuzemi tak Vás to neodradí k dalšímu tréninku.
PS: nesouhlasím s nálepkovou směrnicí, ale taky nesouhlasím jak se LRH vyjadřuje k lidem co splnili k limity.
mártyodpovědět 
         Re: Nelly není stará a LRH je velice .......10:41:56 13.04.2013
A nemohl by ses vyjádřit i k těm limitům? Když se podíváš, jaké výkony podávají naši lezci v mezinárodní konkurenci, tak souhlasíš s tím, jak jsou limity pro repre nastaveny?
odpovědět 
         Re: Nelly není stará a LRH je velice .......11:29:55 13.04.2013
Márty, co na mém projevu bylo hnusného? jen se držím faktů a někdy je tvrdě použiju. Ale pořád je to o tom samém. O výkonosti a nevýkonosti reprezentantů. A o podpoře která je mopmentálně nastavená, tak, že podporuje víc závodníky, kteří podávají na Sp slabší výkony. To je celé? A můžeš mi prosím tě Márty napsat co bylo to hnusné?
LRHodpovědět 
          Re: Nelly není stará a LRH je velice .......11:47:20 13.04.2013
LRH versus silva.Prislo mě to jako pěkná podpasovka.To by se mělo řeštit jinde a jinak a ne Tvojím proslovem jak jsi předvedl.
marty odpovědět 
           Re: Nelly není stará a LRH je velice .......12:35:58 13.04.2013
Márty, já s tím nezačal. Silva napsala, že s drytoolem skončila kvůli mě. A to je podpásovka. Měl jsem to řešit jak? čhtít po ní vysvětlení, omluvu? Použil jsem stejný kalibr. Navíc pravdivý.
LRHodpovědět 
            Re: Nelly není stará a LRH je velice .......17:28:52 13.04.2013
LRH a jak to máme vědět, že nelžeš TY.Napadáš tady skoro každého(ze závodníků) mimo svojich dětí(to je ale u rodiče normální).Třeba tobě příjde, že se chováš normálně, ale z druhého pohledu můžeš vypada jako idiot(a tak to třeba bylo nemůžeš být přece 100% nejlepší jak se tady prezentuješ).Už jsem jednou psal bojuj s ČHS,ale asi tímto způsobem v diskuzích si moc podpory nezískáš.Na sjezdu jsi ukázal, že se neumíš na daný problé, který kritizuješ pořádně připravit a vznikla z toho akorát "slátanina", která se zamítla.V nedávné době jsi napadl skoro celé závodní pole(tam už asi taky podporu u nikoho nezískáš).Tak jak to vlastně myslíš ??? Po každém závodě SP tady na lezci budeš kritizovat výkony našich závodníků.A nebo máš něco konkrétního v plánu.Koukal jsem, že jsi se pár lidí ptal jestli Ti pomůžou, ale asi každý od toho dává ruce pryč.Možná je i důvod jak vystupuješ.Někdy je dobrý příjmnout i kritiku a změnit strategii.
mártyodpovědět 
             Re: Nelly není stará a LRH je velice .......13:30:12 16.04.2013
Márty, je mi celkem jedno, že sem lidi píšou a nepodepíšou se. Beru, spíš to, jak je rozumné to co je napsané, a ne jestli je to podepsané. Ale u tebe by mě doopravdy zajímalo , kdo jsi? Víš, ono je to úplně jiné bránit se anonymovi, jakémusi Mártymu, a nebo někomu konkrétnímu.
LRHodpovědět 
             Re: Nelly není stará a LRH je velice .......14:51:34 16.04.2013
LRH to zjevně nemyslí nijak, pokud jde o jeho projevy na webu a asi i na VH. Ty by se mohly dávat jako ukázka toho, jak se pohybuje slon v porcelánu. Záměr dobrej, ale to provedení ... Pak se nelze divit, že je za magora a neprosadí se nic.
odpovědět 
            Re: Nelly není stará a LRH je velice .......18:04:11 13.04.2013
Já jsem na Sylvii Rajfovou docela zvědavej. Dosavadní výsledky nemá špatné, ale pokud by se dostala mezi světovou elitu, byla by unikát svojí postavou. Skoro všechno to jsou holky něco málo přes 160 a okolo 55 kg. Silvie o sobě píše 180/60.
odpovědět 
           Re: Nelly není stará a LRH je velice .......12:38:59 13.04.2013
Jediný, co na tom někdo může vidět jako blbý, je to, že LRH je v daném případě, řekněme, ve střetu zájmů. Teoreticky. Nebo možná spíš v choulostivém postavení. Nicméně řeč byla o číslech a o faktech, a ta jsou jasná, bez ohledu na to, jak se kdo jmenuje. Dvě závodnice začínaly ve stejnou dobu, s obdobnými výsledky; po nějakém čase se jedna propracovala do světové špičky, druhá stagnovala a závodění (logicky) opustila. (Nikdo to nekritizoval.) Pojmenuj si je třeba Petra a Pavla a máš to. Podpásovku tam nevidím; jsou to prostě jen natvrdo řečená fakta.
odpovědět 
           Re: Nelly není stará a LRH je velice .......16:09:17 13.04.2013
Rafajovou tu jako první zmínil Jandík, ne? A navíc mi nepřijde, že nějak ve zlém ..... ovšem jmenovaná to pak velmi "slušně" napálila. Takže se nelze divit, že se jí to vrátilo.
MModpovědět 
       Re: Nelly není stará !!10:20:39 13.04.2013
"pokud tady neni nikdo lepsi" - svatá pravda. Ale co to má společného se svěťákem? Toto je debata o světovém poháru a umístění tam, ne o tom, zda je nebo není nej v ČR. Já to Nelly neberu a ani nemám nic proti ní. Věk jsem jen konstatoval a zbytek je otázka ČHS, ne Nelly. Pokud to hodně přeženu, tak kdyby se tu všichni na boulder vykašlali a zbyl tu jeden, co poleze V0, tak ho také pošleš reprezentovat na svěťák, protože je u nás nejlepší?
odpovědět 
        Re: Nelly není stará !!21:38:11 13.04.2013
uf,asi su nejakej zabrzdenej,ale fakt nechapu,kam miris.neni jedina,neleze V0 a na svetak jet mohla,chtela,tak jela.v cem je problem?ze nam udelala ostudu nebo co?je to od tebe jen nejakej zpusob pojebu?myslis,jak tady nekdo nad tebou,ze by ty penize sly jako lip pouzit,treba na prejisteni nejaky oblasti nebo vic k veci-rozpocitat mezi potencialne nadejny lezkyne mezi 20-25rokem a koupit jim mago treba?dival ses na obtiznost finalovych bldru?myslis,ze by to nelly nevylezla?vek jsi pouze nekonstatoval(pokud jsi to stale ty,od prvniho prispevku),ale mel pripice a pak nejaky statisticky vyvody.ja se treba tuhle postavil na vahu a se svyma 80kg si rekl,ze mam objektivni (statistickou,hehe) nevyhodu. tak sem se ze zajimavosti mrkl na startovku bldristu, kazdej 60kg i s posteli,a poradne me nasral nejakej hujer se (cca) stejnyma mirama jako ja (190/80).v tvym grafu by byl jak tsunami.a to sem se zabyval necim zdanlive relevantnejsim,nez ty.studovals i jejich miry?pres prsa,boky a pas?co ti vyslo?uz mas nejakou selekci,nejakej ideal?
odpovědět 
         Re: Nelly není stará !!22:13:26 13.04.2013
To je zajímavý - všichni jsou tu chytrý, všichni všechny obhajují, každý z repre má právo tam jet a je nejlepší, ale aby někdo vysvětlil, proč mají všichni tak otřesné výsledky, k tomu se nikdo nemá. není trochu divné vše obhajovat, že je to dobře, a přitom vozit takové otřesné pozice? Asi něco nechápu :-(

Jasně, Nella by to všechno přelezla, klidně by byla první. Jenže ona byla byla 53 a Silvie 80. Z 88. Tak co je kde špatně?
odpovědět 
          Re: Nelly není stará !!23:09:36 13.04.2013
malo shybu?moc shybu?spatne naplanovany vykonostni peak?neboj,on nekdo prave ted slezl z kampusu a jde si pred spanim (znovu)precist par kapitol z treninku sportovniho lezce.musime pockat.taky du,dobrou
http://www.youtube.com/watch?v=Gb1TMPXi_Ss
odpovědět 
    Re: finálové bouldry21:21:35 20.04.2013
CHS musi vykazat reprezentacni cinnost a naky vysledky aby dalsi rok dostala na reprezentanty od MSMT prachy, takze na zavody jezdi ti nejlepsi z tech co chteji jet.
Jirousodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 278 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.