LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Trénink dělá mistry.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
51.Zaoral 10075
52.Zedek 10072
53.Gospoš 10037
Bouldry:
51.Šauli 8409
52.Palivec 8403
53.Stadtherr 8403
Hory:
15.Y 5373
16.Louda 5220
17.Abt 5186

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140420 cest
Nové přelezy:
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c

Stěny
Stěna - Gymnázium Chotěboř - Chotěboř
Gejzír - Karlovy Vary
Stěna Holešov - Holešov

Prodejny
Keen Concept Store - Palác Flóra - Praha 3
HUDYsport - Olomouc
Luna Rossa - lezecké chyty a stěny - Děčín

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Krátký film: Pilíř u Chrudimky - Pardubice - industriální lezení

Minulý týden jsem byl na Pilířu u Chrudimky v Pardubicích a natočili jsme video.

Industriální lezení na Pilíř u Chrudimky v Pardubicích. Zajímavý lezecký objekt s prvním výstupem z roku 1959.






Zdenda Bouda   [úpravy] 06:20 18.04.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Ostuda12:20:52 18.04.2018
Otřesné. Jištění osmou obráceně a ktomu ještě osmou. Národ osmanů. Jistení nahoře katastrofa a nebezpečný způsob. Že to ještě zveřejňují. Ostuda. O prilbach nemluvě. Tady si už dnes každý blbec a samouk dělá co chce. Pokutovat takové amatéry.
odpovědět 
 Re: Ostuda12:27:38 18.04.2018
máš úplnou pravdu! a vůbec-testoval někdo jejich sílu dle kritérií čhs???
odpovědět 
 Re: Ostuda12:28:39 18.04.2018
Co prilby, ale prsaky nemaji! Fuuuj.

Nechapu jak si lidi mohou myslet, ze ve svem volnem case, kdyz nikoho neohrozuji, si jen tak mohou delat co chteji. To teda ne, to je nad ramec petiletky a planovani nasi prosperujuci solialne demograticke vlasti, soudruzi!
odpovědět 
 Re: Ostuda12:54:48 18.04.2018
"Otřesné. Jištění osmou..." "O prilbach nemluvě."
Co je to za dementní komentář? Tys to pochopil tak, že je to instruktážní video ČHS? Nebo v čem je chyba? Že se osma nesmí na překližce, tak jsi z toho na prášky, když to někde vidíš?
Zajeď se podívat na písek jak se tam leze. O přilbách nemluvě. Budeš otřesen :-)

Je to jeho koníček lézt a točit amatérská videa. Za mně video v pohodě. Kdybych někdy byl u Pardubic, tak tam díky tomu možná na ten pilíř i zajedu.
Katoodpovědět 
 Re: Ostuda16:22:53 20.04.2018
Osma je nejlepší jistítko.
odpovědět 
  Re: Ostuda09:30:49 27.04.2018
Jasne, rozne tie gri-gri, kybliky, reverza su oproti osme jednoucelove, antiintuitivne a horsie sa s nimi manipuluje. Jedina ich vyhoda je ze zostanu zablokovane aj bez drzania, napriklad ked na istica spadne meteorit, alebo v jednej ruke drzi pivo a prave sa potrebuje druhou poskrabat (prekl. podrbat)...
oodpovědět 
 Re: Ostuda20:17:37 14.09.2018
Je to o tom jestli umíš jistit, ne co používáš za pomůcku. Dřív se jistilo osmou běžně a taky se nacvičovaly pády a chytání pádů. To dnes asi nikdo nedělá. Já jistím osmou 25 let a odchytal jsem stovky pádů. Zamysli se.
Davidodpovědět 

 zmena...13:05:27 18.04.2018
A hlavne v predchozich filmech mel bloncku a ted leze se zrzkou. By me zajimalo, jak probiha konkurs.  :)
jx nullodpovědět 
 Re: zmena...13:40:37 18.04.2018
asi to s ženskýma umí. třeba natočí další video o tom, jak balit lezkyně :) už se těším, budu to pak kosit jednu po druhé :)
odpovědět 
 Re: zmena...13:59:54 18.04.2018
Zdendo, bohužel jsem to viděl celý....
Co takhlke si zamknout karabiny při jištění a dobírání?
Co takhle uhnout holce při výlezu, aby nemusela olizovat tvoje chodidla?
Co takhle si tu onanii nechat pro sebe a neuvádět v trapnost své bližní?

Jiří Klásekodpovědět 
  Re: zmena...20:11:00 18.04.2018
Mooc hezky.Opravdu všechna Zdendova videa se mi velmi libi, mají vtipny jemny humor, dobry napad a kameru a taky se něco dozvim. Fakt je mi az blbe, ze 90% lidi ma tak nizkou inteligenci, ze uz nepochopi ani polopatistickou ironii a nadsázku a neumi se dobremu humoru zasmát. Tristni.... ale za mne Zdendo vyborny, tesim se na další a chvalim vyber hercu a skvělou kameru a rezii take!
Martas.odpovědět 
   Re: zmena...03:36:49 20.04.2018
Objektivne nelze rici, ze neco je dobry humor a neco ne.. Brecis jen nad tim, ze se nekomu nelibi to same co tobe..
odpovědět 
 Re: zmena...20:08:48 18.04.2018
Aha, tak jsem si doma to video pustil cely a je to jasny.

Tak hlavne aby zrzka nedopadla jako bloncka. :)

Jinak jestli tady nekdo v diskuzi resi metodiku, tak je to co je a mel by si radsi zalizt nekam do diskuze o sportovnim lezeni a CHS.
jx nullodpovědět 
 Re: zmena...21:30:48 18.04.2018
rezavá střecha, mokrej sklep!!!
odpovědět 
  Re: zmena...09:56:17 19.04.2018
ale černá střecha to je pramen ve sklepě
odpovědět 
   Re: zmena...12:51:01 19.04.2018
kdo nemel cikanku, neni chlap
odpovědět 
    Re: zmena...14:33:52 19.04.2018
asi raději zůstanu chlapcem
odpovědět 
    Re: zmena...16:05:11 19.04.2018
a kdo ji měl dvakrát, je prase ;-)
 JendaZBrnaodpovědět 
     Re: zmena...10:52:31 26.04.2018
Všichni jste prasata. :-) :-) :-)
M.odpovědět 

 Pilíř je fajn14:42:11 18.04.2018
ale chudák holka, muset ve výlezu čuchat smradlavý haxny... Trocha ohleduplnosti by prvolezcovi neuškodila
pavelkodpovědět 
 Re: Pilíř je fajn16:43:01 18.04.2018
Při tomhle stylu dobírání ani nesmíš uhnout.
Kdyby to tý holce podjelo a hlavního protagonistu při výlezu strhla, měli by stylovej pátnactimetrovej náhrobek
odpovědět 
  Re: Pilíř je fajn21:03:21 18.04.2018
Kdybych pokračoval ve tvé úvaze ...kdyby to tý holce ujelo a kdyby ho strhla... a kdyby spadl pilíř, tak by zemřela polovina Pardubic. Proč by měla při pádu strhávat jističe? Vždyť je jištěnej.
odpovědět 
   Re: Pilíř je fajn21:16:25 18.04.2018
Přesně tak, proč by ho měla strhávat? Vždyť má procvaklý do pevnýho bodu nahoře lano, který jde do karáble. Takže v pohodě. Lidi mají tak chytrý kecy, ale znaj prd.
Katoodpovědět 
  Re: Pilíř je fajn21:04:02 18.04.2018
Kdybych pokračoval ve tvé úvaze ...kdyby to tý holce ujelo a kdyby ho strhla... a kdyby spadl pilíř, tak by zemřela polovina Pardubic. Proč by měla při pádu strhávat jističe? Vždyť je jištěnej.
odpovědět 

 mágo15:31:17 18.04.2018
Oceňuji, že to dali bez mága.
odpovědět 

 špatně skrytá reklama15:37:03 18.04.2018
Já si teda jako myslím, že to celý točily jako skrytou reklamu. Ten product placement je dost výraznej. To se to pak někomu leze, když mu to cálujou sponzoři.
odpovědět 
 Re: špatně skrytá reklama07:17:08 29.04.2018
Souhlas. Díky tomu si může vybírat i luxusní lokality typu Pilíř.
odpovědět 

 Dobírání16:19:51 18.04.2018
Při dobírání nahoře přehmatává na laně tak, že to chvíli drží jen na dva prstíky.
Tak hlavně že ta pěkná zrzka zrovna neodpadla.
VladaModpovědět 
 Re: Dobírání21:11:05 18.04.2018
Lano při dobírání nedrží dvěma prsty. Dívej se na levou ruku kibici.
Katoodpovědět 
  Re: Dobírání12:13:51 19.04.2018
Přehmátnutí přesně v 6:13. :-)
VladaModpovědět 
   Re: Dobírání14:22:15 19.04.2018
Ano, přehmátnutí, ale ne držení na dva prstíky jak je uvedeno nahoře. A navíc normální přehmátnutí. Kdyby si neposunul lano, tak jí asi nedobere, ne? Nebo ty snad jistíš tak, že lano držíš pořád na jednom místě? :-)
Ještě někdo nějakou odbornou kritiku?
odpovědět 

 Bijte je!17:09:57 18.04.2018
Až příště zase budeš točit video, dodržuj Pentatero moderního lezce:

1) Povinně jistit jenom jedním způsobem! Způsob se bude určovat podle toho, co si myslí mainstream případně značkový dodavatel vybavení.

2)  Povinně lézt s přilbou! Je nám jedno jak se v ní cítíš a jaký prožitek máš při lezení bez ní. Tady nejde o tvé pocity. Přilbu mít na hlavě budeš!

3) Povinně lézt ve značkovém oblečení! Toto oblečení je k lezení určeno a proto zvyšuje bezpečnost. S tím souvisí i zvýšená cena tohoto oblečení a proto jí akceptovat musíš!

4) Vybavení měnit budeš! Ve tvé výbavě nebude nic staršího než z letošního outdoor katalogu. Sleduj nabídku a povinně udržuj kontakt se svým dealerem!

5) Dojistit cesty se snažit musíš! Adrenalin nesmí být nebezpečný! Tradice pouze brzdí vývoj a jakékoliv lezení, kde hrozí pád delší ne 4 m je krajně nežádoucí. Máš svou úlohu ve společnosti a hypotéku spláceti musíš. Nesmíš neuváženým chováním ohrožovat tvůj závazek vůči bankám.
Moderní lezecodpovědět 

 asi jsem posera... K zamyšlení17:38:31 18.04.2018
Mě by zajímalo, zdali stejně aktivně přistupujete i v případě, že vidíte stejné chyby na živo? Řeknete dotyčnému, že způsob, kterým jistí nebo se navázal je jaksi mimo a zdali si uvědomuje riziko, kterému vystavuje nejen sebe, ale i spolulezce? Po dlouhé době trápení na bouldrovce jsem včera zase zavítal na stěnu a bál jsem se, fakt jsem se bál, že budu svědkem nějaké nepříjemné nehody či někoho křísit. To co se na stěnách v dnešní době odehrává, no hledím. Asi jsem to před tím tolik nevnímal, ale když z 20 lezeckých párů co tam zrovna byly jistilo blbě cca 5 dvojic. Není něco špatně?!
Smutné, že kolem nich chodí instruktoři věnující se svým "klientům" s nápisem přes celá záda a nehnou ani brvou.

K dispozici je přece v dnešní době tolik základní metodiky, které tito jedinci jaksi unikli, nebo jsou natolik hrdí, že se nebudou učit přece něco nového, když mi to funguje už 20 let? Nevím. 

Abych to zakončil. Myslíte si, že má smysl těmto lezcům něco říkat? Já tak často pro klid svoji duše činím. Zatím se mi to nestalo, i když kdo ví, kdy mě nějaký starý pard odbyde nebo nakopne... :-)
 
Červodpovědět 
 Re: asi jsem posera... K zamyšlení17:52:15 18.04.2018
Kašli na něj, každý podepsal, že to umí, tak to neřeš. V autě také každý druhý jezdí jako kokot a ohrožuje sebe i druhé a neřešíš to. Všímej si svého a když se někdo zrakví, je to jeho problém.
odpovědět 
  Re: asi jsem posera... K zamyšlení17:54:44 18.04.2018
do kamene tesat, pomnik postavit, uzakonit v ustave ..;-))
odpovědět 
  Re: asi jsem posera... K zamyšlení14:47:49 20.04.2018
pokud ovšem nezrakví taky někoho jiného
odpovědět 

 Autor08:59:20 19.04.2018
Jsem rád, že se pod mým videem rozproudila čilá diskuze, díky! Překvapilo mě, jak početná tu je parta bezpečnostních metodiků a hlavní téma moje (ne)bezpečnost jištění/lezení :) Chtěl jsem předat hlavně info o zajímavém lezeckém objektu mým lehce svérázným (sebe)ironickým způsobem (pro mnohé jistě trapným, ale tak to holt je) a věřím, že se to u pár lidí podařilo. Bez mučení přiznávám, že nejsem žádný odborník na jištění a lezu si tak, jak jsem se to jako samouk naučil cca před 20ti lety. Nikomu to nevnucuju a jsem s tím sám spokojený, pár pádů jsem už také chytil a nikdo naštěstí nezařval. Osmu měnit nehodlám, protože na moje drátěná lana je OK (uznávám, že nová tenčí lana na jištění osmou nejsou ideální). Na vršku jsem byl cvaknutej do fixního řetězu, tak nerozumím, jak by mě případný pád druholezce mohl strhnout (rád se nechám poučit, ale to už bych se mohl bát toho, že se se mnou zřítí celej Pilíř). Za kladné ohlasy děkuji a rozhodně v podobných počinech hodlám pokračovat :) Přeji nerušenou pohodičku na skalách a Hore Zdar!
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
 Re: Autor09:53:59 19.04.2018
Proč se obhajuješ? Až metodici vyrazí na písek tak pochopí proč 8 žije a žít bude dál.
odpovědět 
 Re: Autor10:24:48 19.04.2018
Palec nahoru, parada!
odpovědět 
 Re: Autor10:50:22 19.04.2018
Cau, hele ne vsechno co funguje i dlouhou dobu musi byt nutne spravne. Nikdo netvrdi ze si musis kupovat grigri nebo to ci ono, ale kdyz jistis shora a nechces si kvuli tomu kupovat reversa ci jine cajky, je mnohem lepsi jistit primo z jisticiho bodu, pouze HMSkou pres pullodak. Kdyz si druholezec sedne, budes to mit pohodlnejsi. Ale pokud ti z nejakeho duvodu vyhovuje jistit pres telo osmou, tak OK. Spis jde o to aby jsi nekdy nekomu nedal spatnej priklad...
odpovědět 
  Re: Autor11:10:07 19.04.2018
Hurá, konečně chybu v jištění někdo polopatě vysvětlil, díky. Rozumím, chápu, je pravda, že když mi v tom sedí, tak to není bůhvíjak komfortní. Půlloďákem jsem dřív jistil, ale děsně kroutí lano, což je důvod, proč už to tolik nedělám. Kýbl používám jen na dvě lana v horách.
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
   Re: Autor11:26:31 19.04.2018
když ve štandu jistíš osmou (či obyč kýblem) od sedáku, tak by mezi tebou a spolulezcem mělo být cvaklý preso vytvářející kladku, tj. lano by mělo směřovat od tebe nahoru k presu a od presa dolů k druholezci. Takto napřímo rovně dolů bys to nemusel udržet. (tou rukou to držíš "takřka napřímo", což bys např. při pádu těžkého druholezce v traverzu nemusel udržet...).
tvý videa mě baví a web též zajímavej
Jirkaodpovědět 
   Re: Autor15:17:21 19.04.2018
Navázání - chybí pojistka 8 uzlu. Dobírání - jistítko v karábli bez zámku. Takhle shora dobírat osmou je píp, když hrcne nečekaně tak to jede prakticky bez brždění (dokud nezvedneš ruku nahoru aby lano ovinulo osmu - stalo se mi a dost jsem se divil...) To samý platí pro kýbl bez samobloku.. Zásadně půlloďák nebo klasicky přes rameno - nepohodlné ale mnohem bezpečnější.. Při dobírání půlloďák lano prakticky nekroutí, to až při spouštění.. Vybírání matroše - preso nejdřív z nejtu až pak z lana (někdy hodíš kyvadlo a k presu už se nedostaneš, tady to je jedno..)
odpovědět 
    Re: Autor15:20:58 19.04.2018
Jinak videjko pěkný, jen bych dal větší prostor spolulezkyni. Výlez je OK, taky neuhýbám a nechám spolulezkyni přelízt přeze mně (samozřejmě jen kvůli bezpečnosti ;)
odpovědět 
    Re: Autor15:37:47 19.04.2018
Nechci to dál pitvat, možná to špatně vidím. Nemá náhodou karabinu se samozamykacím zámkem? To že to nešroubuje neznamená, že tam pojistka na zámku neni.
Navázání, podle metodiky není na osmičkovým uzlu povinnost dělat další za ním. Je tam uvedeno že musí čouhat min. 10 cm, toť vše. Ale doporučuje se to. Fakticky je tam ale k prdu. Je to samoutahovací uzel, tak proto to metodika neuvádí jako bezpečnostní podmínku.
Jinak souhlas s půlloďákem. Při jištění ze shora je to lepší.
odpovědět 
     Re: Autor15:48:17 19.04.2018
Přesné znění z metodiky. Všimni si slova "případně". To znamená, že to není bezpečnostní podmínka. A navíc se tu mluví o konci lana jističe. Ne toho, kdo se navazuje na sedák.
Což bych řekl, že ve vícedelkách nebo když leze cestu přesahující půl délky lana by měla být podmínka pro druholezce a ne doporučení, být buď navázaný, nebo tam mít uzel.

"Na lano se navazujeme za použití dvojitého osmičkového uzlu. Jeho volný konec by měl být
dlouhý minimálně 10 cm a současně by neměl přesahovat 20 cm. Na laně by měli být
navázáni vždy oba partneři, případně by měl být volný konec lana zajištěn uzlem proti
vyklouznutí z jistící pomůcky."
odpovědět 
     Re: Autor20:59:27 19.04.2018
Samozamykací karáble to být může, neni to pořádně vidět.
Pojistka 8 uzlu - viz uzel Lynn Hill = zvyk vázat pojistku ti může zachránit život... Jinak je normální 8 bezpečná i bez pojistky... Uzel na volným konci lana se hodí hlavně při rybaření nebo délce cesty nad 1/2 délky lana, a pozor na kratší lano ;)
odpovědět 
      Re: Autor22:17:48 19.04.2018
Uzel na konci lana, přesně jak jsem psal nahoře.

"Pojistka 8 uzlu - viz uzel Lynn Hill = zvyk vázat pojistku ti může zachránit život... "
V jakým smyslu? U Lynn problém nebyl to, že by neudělala za 8uzlem pojistný uzel, ale to, že už samotný 8uzel nebyl správně. Nejpravděpodobněji se zakecala, byla unavená a nedodělala ho.
odpovědět 
    Re: Autor12:38:43 20.04.2018
Jsem teda osmou dobíral přes dvě desítky let, a tenhle způsob mi přišel jako nejlepší. Mít osmu na sobě a lano procvaklý nad tím ještě vratným bodem je při dobírání pakárna, dobírá se špatně, pokud potřebuješ někoho dobírat na fest a rychle reagovat. Na tomhle pilíři by to navíc nešlo vůbec. Mít osmu přímo ve štandu je taky blbě, pak totiž hrozí to, co říkáš, že lano projíždí. Naopak tak, jak to má protagonista, hned stáhneš ruku k sobě a brzdí to. Nevýhoda je, když potřebuješ jištěného zafixovat a jít něco řešit, máš ho v sobě. Někdy to taky jde přes nohu. Ale tohle je normální způsob jištění s osmou provozovaný řadu desítek let spoustou lezců.
To postižení metodikou je fakt nějaká akutní choroba.
odpovědět 
  Re: Autor11:15:17 19.04.2018
Hurá, konečně chybu v jištění někdo polopatě vysvětlil, díky. Rozumím, chápu, je pravda, že když mi v tom sedí, tak to není bůhvíjak komfortní. Půlloďákem jsem dřív jistil, ale děsně kroutí lano, což je důvod, proč už to tolik nedělám. Kýbl používám jen na dvě lana v horách.
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
  Re: Autor11:15:45 19.04.2018
Hurá, konečně chybu v jištění někdo polopatě vysvětlil, díky. Rozumím, chápu, je pravda, že když mi v tom sedí, tak to není bůhvíjak komfortní. Půlloďákem jsem dřív jistil, ale děsně kroutí lano, což je důvod, proč už to tolik nedělám. Kýbl používám jen na dvě lana v horách.
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
   Re: Autor14:17:44 19.04.2018
Tak tohle mne vyděsilo. Z me too důvodů se už chlapi nebudou dvořit ženám, aby náhodou nepošramotili jejich křehkou duši a teď se ještě dozvím, že cyklisti, běžci a lezci dávají přednost penisu. Co si my chuděrky počneme... A jak počneme?
odpovědět 

 Zrzečka12:46:58 19.04.2018
Já nevím.. Naprostá většina cyklistů, běžců a v poslední době i dost překližko trendy lezců říká, že by si to s ženskou nedovedli představit. Že je to nechutná představa, že jim tam dole něco chybí a tak vůbec. Ale já už prostě na ty ženský zůstanu - vždyť je to tak krasné stvoření, heboučké, voňavé, zrzavé.. ach jo.
 JendaZBrnaodpovědět 

 To je pilíř???11:05:53 26.04.2018
Přijeď se podívat do Brna na pořádnej pilíř. :-)
A dobírat druholezce na štandu přes osmu v sedáku -to tedy není moc ok, už tě někdy pálily ruce?
M.odpovědět 
 Re: To je pilíř???07:16:33 27.04.2018
S tou osmou musím souhlasit, daly se vybrat zajímavější záběry... Jinak děvče je tak nějak, na pohled, a jak říká Náhlovský "na omak", asi na pohodu. No jo, Pardubice, to není Skalák.
Richard LBodpovědět 

 tak nevim19:00:53 26.04.2018
já jsem to asi nepochopil.
Proč na ten 6metrovej betonovej vlastně pilíř lezou?

to už nejezdí Pardubičáci normálně na Škrovád?
Jendaodpovědět 
 Re: tak nevim02:41:50 27.04.2018
Proc by na ten par metrovej kvak lezly? To je lepsi lezt treba na nejakej 6ti metrovej betonovej pilir.
odpovědět 

 skvely humor aj vyborne zahrane09:59:56 27.04.2018
po dlhsej dobe lezecke video co ma fakt bavilo pozerat . Na to by som isiel aj do kina ako na Woodyho Allena.
Akurat nerozumiem dialogom v hospode niekedy to zanika v hluku v pozadi, nedal by si niekto robotu hodit tu prepis pasaze cca od casti ked holka hovori"ja tu prokrastinuju"  az niekde po koniec pasaze v lezcoch co konci Spekom?
Fakt mi to zlepsilo hned z rana naladu dokonca aj neobvykle vtipne komentare  (az na par metodickych blbov)
oodpovědět 
 Re: skvely humor aj vyborne zahrane10:06:08 27.04.2018
Este dodatok k tym "metodikom" Tazko je si predstavit ze nieco take clovek mysli vazne. Mozno som blb ja ze som to vazne pochopil a v skutocnosti je to este skrytejsi kontextualny humor ako vo videu. Alebo humor ktory reziruje ruka zhora.
Asi to vezmem ako jedno umelecke dielo - video aj s komentarmi - genialne...
oodpovědět 
 Re: skvely humor aj vyborne zahrane10:11:39 27.04.2018
Jsem rád, že se video líbí :) Kvalita zvuku v hospě je žalostná, příště máme co zlepšovat.
Přepis hospodského rozhovoru:
Z: Co ty tady?
P: Já tady prokrastinuju. A co ty?
Z: Já sháním lezce, spolulezce.
P: Doma tě vykopli?
Z: Přesně tak, tos uhodla. Ty bys nešla lízt?
P: Hele, klidně. Znám tady kousek objekt v Pardubkách. To by mohlo bejt docela dobrý.
Z: Myslíš Pilíř?
P: No, mohl by tam být možná HoreZdar.
Z: To si taky myslím, že by tam mohl bejt. Protože o tom jsem slyšel a není to žádná prdel a takovej Adam Ondra podle mě na to nemá, protože má jiný projekty, Ueli Steck ten už to bohužel nedá, Mára Holeček ten loví samice a Špek s Plagátem pro ně to je daleko. Tak teď už mě fakt napadá jen Bouda s Draštíkovou.
P: Tak na to si připijem, ne?
Z: Tak jo. Tak čau. Ta jdeme na to!

Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 

 Pat a Mat00:22:00 28.04.2018
Mno, tak jsem si to konečně pustil, stále asi autorova genia nechápu. Troufl bych si říci, že mám velký smysl pro humor, ale zde žádný nenacházím. Leda by byl opravdu velmi silně absurdní. Parodii se to nepodobá, objevné, či poučné to také není. Dialogy topornější nežli rozjezdy v pornu a porno to bohužel také není. Tak sakra, co to je? A probůh, lidi za co to chválíte?

Dávám jednu hvězdu z pěti jen za sympatickou a přitažlivou zrzku.

Dále: Proč je tam tolik záběrů na značky? PP?
Ona jistí s otevřenou karabinou, on taky.
Proč si ona bere sedák po tom, co ho dojistila? Je nám naznačováno, že šla ještě čůrat?
Ani jeden nemáguje, na žule, fuj!
Ona je vyšší než on;)
A jistit druholezce tímhle způsobem shledávám, za nejdebilnější možný. Co když to sledují děti, nebo nýmandi?

Jakože puberťáci U2bujou v hondbě za slávou a prachama, to už jsem pochopil, a jen se těším, až se za to budou v dospělosti stydět, ale že to dělají prošedivělý otcové od rodin...

A pro všechny popíračekritikyprotožesámnic(netočím) říkám, ano vyjadřuji svoji nelibost a mám na to svaté právo.
Nelíbí se mi to a chci to světu říct, stejně jako autor chtěl publikovat tohle video.
k.odpovědět 
 Re: Pat a Mat00:41:21 28.04.2018
Teda Slečna Zrzavá se mi líbí, to zase jo.
Jinak už nic.
k.odpovědět 
 Re: Pat a Mat07:33:29 28.04.2018
Máš pravdu, nic vtipnýho tam není protože:
1)Zdendu sponzoruje LS stejně jako Adama nebo Tommyho Caldwella a proto tam musel dát nějakej product placement.
2) pilíř je opravdu nejvýznamnější lezecký objekt mezi Ádrem a Čtyřma palicema
3) je opravdu těžké si vsimnout, že mám doma tři prcky a že někdo (že by manželka?) se o ně musí starat a kromě toho ještě mýt nádobí, zametat, opravit dřez, vyměnit kola u auta a spoustu dalších věcí jelikož já musím lézt, protože kdybych nelezl, tak zemřu na delirium. ( Uznávám, tendle vtip chápou jenom lezci v chomoutu).
4)A spoustu dalších...
Za mě super video s dobrou atmosférou.
Vašek k.odpovědět 
  Re: Pat a Mat07:47:00 28.04.2018
Video jsem si ještě nepustil. Přesto jsem chtěl k tomu něco říci, ale nevím co. Tak zas jindy.
odpovědět 
   Re: Pat a Mat14:21:24 28.04.2018
Mě jen fascinuje, kolik je tu názorů, hejtů a podpory a pod článkem "Petrohradské padání" NO COMMENT :) :) :)
odpovědět 
    Re: Pat a Mat14:57:41 28.04.2018
Protoze se dokonce ani mezi temi 200 uvadenymi navstevniky nenasel nikdo, kdo to aspon pochvalil a ostatnim uz je to asi putna.
odpovědět 

 Dobré je to.-)16:31:52 11.05.2018
Nenech se otrávit negativními komentáři, amatérské lezecké filmování nemá na tomhle serveru tradici a je třeba, abychom to změnili. Publikoval jsem tu také pár videí (Pašinka, Drábské světničky, Kobyla) a nepochopitelných negativních komentářů bylo také spousta.

K videu - doporučuji zkrátit na ca 4-5 min max, mohlo by to přidat dynamiku a spád. Jedna logická chyba střihu je když si zrzka obléká sedák, máš to na 5 minutě, ale už před tím na 4té minutě Tě v sedáku jistí.
Frantisekodpovědět 

 Díky20:29:20 28.06.2018
To je zase chytrolínů ... :-D Pěkný video, díky za něj. Už nějakou dobu se chystám na pilíř, tak díky za "nakopnutí" :-)

Jitušeodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179399)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
AW III Bielatal
S-kante VII Bielatal
Dévertige Direct 7A Fontainebleau
Seastar 7C Fontainebleau
25. Jahrestag VII Bielatal
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.