LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když už nemůžeš rukama, začni konečně lézt nohama.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140282 cest
Nové přelezy:
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A

Stěny
Olberg lezecká stěna - Blansko
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecká aréna - Jablonec nad Nisou

Prodejny
Rock Point Vaňkovka - Brno
HUDYsport - Karlovy Vary
Ksport - Třinec

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Změny na BigWallu - Praha Vysočany

-reklama-

Rádi bychom vám všem poděkovali za vaši přízeň, která se projevila návštěvností, ve kterou jsme před otevřením ani nedoufali. Zároveň si velmi ceníme vašich ohlasů.

Nad podněty se vážně zamýšlíme a snažíme se vám co nejvíce vyhovět. Výsledkem vašich podnětů je mj. vyčištěná podlaha na hale, pořízení hudby (v dopoledních hodinách), zvýšení teploty vody ve sprchách, instalace zrcadla na hale pro jištění v převisech, změna osvětlení v restauraci, pořízení relaxačních vaků, rozšíření sortimentu o energetické tyčinky, možnost inzerce na nástěnce u vchodu atd. Na svou realizaci navíc čeká spousta dalších vylepšení. Momentálně je naší největší prioritou dostavba většího množství cest v obtížnostech od 6a výš, zútulnění zázemí, vybavení lezeckého obchůdku a zprovoznění dětského koutku.

Big Wall Praha Vysočany


Zkušenosti z prvního měsíce nás přiměly  ke změně otevírací doby a k dílčím změnám ceníku našich služeb.

Pro přehlednost uvádíme všechny důležité změny v  bodech.

1. Hranici seniorského věku jsme snížili na 60 let.

2. Ve špičkách 16–23 hodin a o víkendech jsme zavedli možnost zakoupení časově omezené vstupenky. Vstupenka bude na 90 + 10 min a dospělí za ní zaplatí 125 Kč. Pokud se během lezení rozhodnete, že si chcete pobyt na stěně prodloužit na neomezenou dobu, je to možné s doplatkem 25 Kč.

3.  Držitelé karet MultiSport již mohou na stěnu chodit i ve špičce. Jediným omezením je, že bez doplatku mají vstup 90 + 10 min. Pokud budete chtít pobyt na stěně prodloužit na neomezenou dobu, je to možné s doplatkem 25 Kč.  Boulderovka je bez doplatku po celý den a stěna mimo špičku také.

4. Rozhodli jsme se změnit otevírací dobu následovně: Všechny dny v týdnu (včetně sobot a nedělí) bude otevřeno od 9.00 do 23.00 hodin. Pouze ve středu bude otevřeno od 7.00 do 23.00 hod. Nová otevírací doba začne platit od 1. 11. 2013.

5.  Cena ranního vstupného (ve středu) zůstává stejná, tedy 125 Kč. Zavádíme však novinku. Když ve středu přijdete mezi 7.00 a 9.00 dostanete od nás na posilněnou zdarma jeden teplý nápoj (kávu nebo čaj) a něco na zakousnutí (banán, jablko nebo tatranku). Platí od 1. 11. 2013.

6. Nově zavádíme další časové pásmo. Toto pásmo platí pouze ve všední dny od 9.00 do 12.00 hod. Dospělí v tomto pásmu zaplatí zvýhodněné vstupné 80 Kč a studenti krásných 60 Kč. Rozhodující je pouze čas příchodu. Odchod si hlídat nemusíte. Platí od 1. 11. 2013.

www.big-wall.cz

Big Wall Praha Vysočany

BigWall team   [úpravy] 14:35 14.10.2013Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 zzzzima15:17:20 14.10.2013
stěna super. hezký a originální cesty (dle očekávání;), výška perfektní pro vytrvalost, atd. Jen mě při ceně vstupného (byla jsem o víkendu) zarazila ta děsná kosa-a topení celou dobu vypnuté! Nemusím lézt ve spodním prádle, ale pokud po každé cestě vychladnu tak, že se opět bojím lézt do něčeho náročnějšího, úplně mě to nemotivuje k další návštěvě. Jinak díky a jen tak dál.
Hankaodpovědět 
 Re: zzzzima15:55:51 14.10.2013
k čemu myslíš že je kulich a péřovka? Určitě né pro parádu bouldristů.

Zatím jsem tam nezažil takovou zimu že bych nevydržel bos a jen v tričku. Furt lepší si na jištění vzít nějakou flísku a případně i přezuvky, než se pak v cestě grilovat jak na smíchově.
d.odpovědět 
  Re: zzzzima16:05:15 14.10.2013
Jsem zvědavej jak tam bude až doopravdy začne mrznout. Objem prostoru a výška jsou impozantní. Ale co tomu řeknou ty topítka to doopravdy nevím.
odpovědět 
  Re: zzzzima16:55:53 14.10.2013
nu, proti gustu... asi jsem zmrzlá holka, navíc v kulichu a péřovce můžu jít zdarma na žulu za barákem;)
Hankaodpovědět 
   Re: zzzzima15:01:07 15.10.2013
Teď si na to kápla.
Zmrzliny ať táhnou na žulu za barákem
Pro in door sport je obecně doporučovaná teplota kolem 15°C tak je to správně a tak to má být.
Kokolokoodpovědět 
  Re: zzzzima21:50:08 15.10.2013
Kulich a péřovka vevnitř??? Pravda, netopím ani doma, kulich, péřovka, podvlíkačky postačí! Myslím, že topení se přeceňuje!
Ty boulderisty s kulichem myslíš ty, co mají kulicha a jinak lezou do půl těla s husí kůží?

odpovědět 
 hezké cesty?16:10:39 14.10.2013
Originální a hezké cesty? No to si dovolím nesouhlasit. Smíchov se BigWallu vylekal a staví nové cesty jak o život, těžké, lehké, co kdo potřebuje.
Na BigWallu hlavně v těch těžších je to bída - málo cest na to, jak je ten hlavní profil velký a předurčený k bušení. A po měsíci a půl provozu žádná změna. No třeba se teď vyleká BigWall Smíchova, ať žije konkurence!
odpovědět 
  Re: hezké cesty?16:17:34 14.10.2013
Píšu to níže. BigWall velký vypadá, ale ve skutečnosti není. Je vysoký, ale cest je tam málo. Při pravidelném lezení má člověk svoji obtížnost přelezenou za měsíc a stejně to musí vše objíždět.
odpovědět 
  Re: hezké cesty?20:05:28 14.10.2013
no, klasifikace tam místama trochu lítá, třeba místo 5+ dát 7- to už mi přijde xtrém, ale stane se. taky ty makakácký chyty mě úplně nechytly, ale to už je detaiill.. jinak obsluha supr, nemůžu si stěžovat, ale chce to taky umět s nima trošku jednat, jsou to prostě baby no.
Rubenodpovědět 
 Re: zzzzima19:31:01 14.10.2013
jjj neni nad novou Kladenskou stenu a jeji luxusni podlahovy vytapeni... :) .. za ty prachy.. ;)

http://www.stenakladno.cz/
odpovědět 
  Re: zzzzima20:21:27 14.10.2013
Není to tak i v Jablonci? :-)
odpovědět 
   Re: zzzzima22:11:43 14.10.2013
Cim to asi tak bude... ;) ..kazdopadne TOP technicke reseni.. :)... comfort level luxus.. :)
odpovědět 

 Cena15:29:53 14.10.2013
Slyšel jsem, že stěna je to hezká, ale mě odrazuje cena. Smíchoff je taky kvalitní a teď po rozšíření snad i dostatečně kapacitní, a od 20h to mám za 70 Kč. To je proti Vysočanům poloviční cena.
Vašekodpovědět 
 Re: Cena15:50:17 14.10.2013
No ale když platí jistič třetinu co lezec, tak se to zprůměruje ne?
já naběhnu smíchoff po ránu za 40 a hoďku dvě tam jezdím nahoru dolů na těch top rope budících, je to supr, domu jdu zplavenej jak ze sauny. vysočany budou dobrý na vytrvalost, jako příprava na reálný skály jsou asi lepší.
Rubenodpovědět 
  Re: Cena16:04:21 14.10.2013
Co myslis temi "top rope budiky"? Diky.
Honzaodpovědět 
 Re: Cena16:12:12 14.10.2013
To záleží na tom, kde bydlíš. Třeba pro mne znamená i vyšší cena úsporu, protože to mám 10 minut. Na Smíchov by mne cesta stála 200,- na benzínu a hodinu tam a hodinu zpět, což je k nezaplacení :-) Kvůli ceně bych to tedy neobjížděl stejně, jako neobjíždím hypermarkety kvůli levnějšímu mléku. Jen doufám, že to budou kluci často měnit, při lezení 2 - 3 krát týdně tam těch cest zase tolik není.
odpovědět 
  Re: Cena20:14:53 14.10.2013
Tak jezdi metrem.
sockaodpovědět 
   Re: Cena20:20:43 14.10.2013
Už i to jsem zkoušel. Vzhledem k počtu přestupů a následné dopravě od metra moc času neušetřím. Busem na metro, metrem, přestup na jiné metro, metrem, a pak pěšky nebo busem... A ještě na každou cestu jízdenku. Ne, masochista opravdu nejsem.
odpovědět 
    Re: Cena11:38:19 15.10.2013
Já tam jezdím na kole, večer domů si vezmu kolo do metra a těch pár kiláků pak dojedu. Zrovna BigWall bych měl o dost blíž, ale jak říkám, 2x tolik se mi platit nechce.
Vašekodpovědět 
    Re: Cena21:52:46 15.10.2013
Co třeba kombinace auto + socka? Zaparkovat u metra a nevozit si zadek skrz stred mesta.
odpovědět 
     Re: Cena22:03:51 15.10.2013
nechci zabíhat do podrobností, neb to sem nepatří, ale při příjezdu od výpadovky na Teplice jedeš přes Hloubětín po jižní spojce až na Barandovský most a na Smíchov přijedeš od Strakonické. Trvá to cca 45 minut a přes centrum nejdeš. Samozřejmě to přes centrum jde také, můžeš jen po nábřeží nebo přes Karlovo náměstí, doba je 40 - 60 minut, ale centru je lepší se vyhnout. A parkování u metra? Kde? Vše bývá obsazené. A kromě toho nevidím důvod, proč se mačkat v MHD se spoustou často hnusných a smradlavých lidí, když si mohu v klidu a pohodlí sedět v klimatizovaném autě, poslouchat si oblíbenou hudbu a přemýšlet si o svých věcech. Pravda, asi to moc ekologické není, ale když si mohu vybrat, volím pohodlí. Dobrá dopravní dostupnost a parkování je v mém případě podmínkou.
odpovědět 
  Re: Cena20:26:25 14.10.2013
Tak jezdi metrem.
sockaodpovědět 
 Re: Cena16:55:44 14.10.2013
Tak zrovna tohle ocenuju. Kdyz to totiz okolo 20.00 zacina ridnout, tak ten dav co je tam v tu dobu navalenej na baru, mne vzdycky trochu nastve.
Geoodpovědět 

 Cena permice16:09:46 14.10.2013
Stěna moc fajn, ale výrazně bych uvítal snížení ceny permice. V současnosti je s permicí sleva 9 Kč na vstup, což mi přijde hodně málo.
 pavelllodpovědět 

 Obtiznost cest16:29:30 14.10.2013
Muj komentar je k znaceni obtiznosti cest do 6a, ktere je vylozene spatne. Obvzlaste cesty ve strukture, ktere maji oznaceni 5b, 5a, 5c tezkosti neodpovidaji. Pokud prelezu cesty oznacene 6a v rovnem a prevyslem profilu bez problemu (pripadne 6a na skale ve vetsine pripadu taktez) a pritom na strukture mam problem s 5b, bude asi neco v oznacovani spatne.
Frantisekodpovědět 
 Re: Obtiznost cest16:35:37 14.10.2013
Né nutně. Záleží na více faktorech, třeba ti nesedí stavěč a jeho kroky. Něco pdobného bylo v Mammutu, když tam cesty udělali Stráníci. Bouchači sedmiček ze Smíchova měli problémy s šestkou na OS. A po dalším přelezu se divili, jak to, že to nedali, když je to vlastně tak jednoduché. Stačí se takhle natočit a takhle přizvednout... Pokud někdo staví trochu techničtěji, řada začátečníků zvyklá i na těžší, ale na žebřík, s tím mívá problémy.
odpovědět 
  Re: Obtiznost cest16:54:27 14.10.2013
To neni tenhle pripad. Ta struktura hned u baru je hodne podhodnocena (ve srovnani s ostatnima 5x na BigWallu).
Geoodpovědět 
  Re: Obtiznost cest17:06:19 14.10.2013
Klasa lítá na skalách i stěnách. Ani na Smíchově to někdy úplně nesedělo a to na nových cestách vždy byli papírky, aby tam lidi zapsali svůj klasifikační názor. Mě se líbí označení cest symboly "vytrvalost, technická, síla ..." Tyhle symboly dost odpovídají charakteru cest a mělo by se to právě posuzovat podle charakteru cesty. Nejde srovnat 6a v převisu a v položeným, i když ty 6a v položeným jsou docela tady krutý, zkus je. Ve strukturách cesty do obtížnosti 7- docela odpovídají, jen se právě musí pracovat nohama na té struktuře. Možnost napsat někam na lísteček/tabuli názor na obtížnost a potom z názorového poolu to zprůměrovat by bylo fajn. Jinak se mi líbí, jak se na skalách i umělkách nadává okamžitě, když je někdě inflační cesta, ale 95% si je schopno napsat pětkovou cestu za sedm.
Teplou vodu ve sprchách, oddělené cesty pro začátečníky a chladno v hale vítám. Ještě snížit cenu občerstvení a hlavně obsluze říct, že na druhé straně pultu jsou zákazníci. To že obsluha má práci s registrací určitě pochopíme, ale ksichty obsluhy už ne.
 Uzlarodpovědět 
   Re: Obtiznost cest17:25:14 14.10.2013
Souhlasim, mě připadaj naopak cesty na struktuře spíš pohodovější, skoro vždycky najdu super nohu tam, kde ji potřebuju. Navíc struktura občas i docela dobře bere.
 pavelllodpovědět 

 permice dopoledne17:00:01 14.10.2013
je super, že se zlevňuje před obědem. Ale když jsme si koupili permici, zjistili jsme , že chodíme za večerní vstup, což je podstatně dražší.

Napadlo mě jenom " to snad neni možný.." :)

něco jsem přehlédl, nebo si mám dále kupovat radši jednotlivé vstupy?
zvědavecodpovědět 
 Re: permice dopoledne17:26:46 14.10.2013
Na permici choď jen večer, když jdeš mimo nejdražší tarif, kup si normální vstup a permici zamlč, tak to dělám já. :-)
 pavelllodpovědět 
  Malý BigWal18:16:58 14.10.2013
Vysočany se na první pohled zdají obrovské. To je tou výškou. Ale až tak moc lezení tam zase není.
odpovědět 
   Re: Malý BigWal18:33:01 14.10.2013
A máš tam všechno vylezlý? až pak bych řekl, že tam neni co pilovat :)
A.odpovědět 
    Re: Malý BigWal18:48:23 14.10.2013
Pokud jsi lezec hobík, co leze cca 6-7, tak pětky a šestky dáš občas na rozlez, pak si dáš nějakou šest plus, zkusíš něco na nějaké sedmě, ale tím končíš. Neříkám, že tam nemáš co pilovat, ale na lezení jako takové, když dáš 5-8 cest za návštěvu, ti nové cesty kousek pod tvým maximem dojdou velmi rychle. Ale na obranu BigWallu je potřeba napsat, že na Smíchově, Holešovicích i FS je to jedno a to samé. Taky když objíždím pražské stěny, vidím tam velmi často ty samé tváře bez ohledu na to, kde jsme. Ale to ještě neznamená, že si nemůžeme přát co nejčastější obměnu :-)
odpovědět 
     Re: Malý BigWal20:50:47 14.10.2013
Pokud jsi lepší hobík, tak je to stejné. Čisté 7b ani jedno.
odpovědět 
   Re: Malý BigWal19:21:42 14.10.2013
No ono právě tou výškou tam toho lezení je docela dost. Když ti dvě cesty dají víc než tři na Smícháči, tak aspoň mě to přijde, že jsem si docela zalezl. :)
A to nemluvim o tom prostředí. Mám do Vysočan trochu delší čas dojezdu ale i tak sláva, že tu něco takovýho přibylo.
odpovědět 
  Re: permice dopoledne18:31:44 14.10.2013
jasně.. jenom jsem to psal jako podmět ke zlepšení..
Kdyby se ke vstupu přihodil třeba korbel zrzavý vody, to by byla hnedka jiná..
takhle mi to příde trochu hloupý vzhledem k perfektnímu elektronickému systému, webovkám atd. :(
zvědavecodpovědět 

 klasi20:07:54 14.10.2013
no, smíchoffská klasifikace tam místama trochu lítá, třeba místo 5- dát 7- to už mi přijde xtrém, ale stane se. taky ty makakácký chyty mě úplně nechytly, ale to už je detaiill.. jinak obsluha supr, nemůžu si stěžovat, ale chce to taky umět s nima trošku jednat, jsou to prostě baby no.
Rubenodpovědět 

 Obsluha je fajn20:18:32 14.10.2013
Já myslím, že obsluha je fajn. Jo, občas se tváří, jako kyselá prdel, ale kdo by se tak netvářil, kdyby měl pracovat s tím jejich počítačovým systémem, který stále nefunguje. Trocha úsměvu by sice neškodila, ale pracovat tam já, bylo by to mnohem horší. Mít tam frontu lidí a nebýt schopen je obsloužit, protože systém ukazuje, že permice, kterou chce někdo koupit, prostě neexistuje, musí být dost frustrující. Takže za mě obsluha v pohodě. Problémy se snaží řešit, jsou vstřícní a ochotní...
odpovědět 
 Re: Obsluha je fajn11:34:00 15.10.2013
Klasicky místo radosti že vyroste lepší stěna a donutí Smíchoff něco taky dělat tak lezci hledájí nesmyslné mouchy chyby. Nechápu Českou vlastnost neocenit práci a posun ale hledat drobnosti které jsou špatné. Souhlasím že zatím Byg Wall není ani zdaleka tam kde Smíchoff ale za pět let třeba bude .
TModpovědět 
  Re: Obsluha je fajn11:53:13 15.10.2013
Koukám, že toho nechápeš více. Třeba pravopis :-) Ale to je jedno. Co už není jedno, je nechápání kritiky, pokud je konstruktivní. Pochválit se není problém, plácat se po zádech a chválit se, jak jsme dobří, umí skoro každý, a není to problém. Ale nikam to nevede. Kdežto kritika, která je alespoň trochu konstruktivní, ti umožní vychytat špatné věci a službu celkově zlepšit. Často to jsou maličkosti, které jsou z provozního hlediska zanedbatelné, ale přispívají k pohodě a spokojenosti. A protože lidé se často rozhodují iracionálně, jsou velmi důležité. Já tedy být provozovatelem, tak předem poděkuji za pochvalu, že jsem dobrým, to vím, ale požádám o kritiku a sdělení, co lidem vadí nejvíce. A pak se podívám, co z toho by šlo dále zlepšit. Tedy kritika je potřeba, ne chvála. Nehledě na to, že chvále je hezká věc, ale k ničemu. Rozhodne návštěvnost. Raději stěnu blbou, ale plnou a ziskovou, než super chválenou, ale prázdnou a ve ztrátě :-)
odpovědět 
  Re: Obsluha je fajn11:59:04 15.10.2013
Je fakt že před třiceti lety by tu byla jedna zaprděná překližka a stál by na ni štrúdl už od MHD, na druhou stranu buď platim drobný a beru to jak to je, nebo platim full price ale pak chci kvalitu s all inclusive;)
Rubenodpovědět 
   Re: Obsluha je fajn12:05:07 15.10.2013
Hele, o čem to vlastně píšeš? Já mám permici, přijdu, čipnu se na sloupu proti recepci, usměju se na obsluhu a jdu lézt. Ať si je tam třeba fronta až ven. Na odchodu se usměju na frontu a bar a prostě odejdu. Nikde se nezdržuji, nikde nic neplatím. Mě to přijde fajn. Když to srovnám s frontou na Smíchově, kde obsluha neví, zda má čepovat kofolu, ohřívat párek nebo přijímat peníze, a tak se to snaží dělat vše najednou, tak BigWall vede :-)
odpovědět 
    Re: Obsluha je fajn12:08:07 15.10.2013
já chodim za ty drobný, takže bez permice, frontička a smíchoff;)
Rubenodpovědět 
 Re: Obsluha je fajn12:37:42 16.10.2013
Vcera som bol na BW po prvy krat. Musim povedat, ze stena hezka, skvele satne a sprchy. Celkovy dojem mi pokazila len recepce. Je to hrozne, ked investujete tolko penazi do vybudovania komplexu a potom sedi v case spicky na recepci jeden clovek, ktory sucasne capuje pivo, vydava kluce a permice. Je to dost frustrujuce, utekate z prace, aby ste to stihli v co najlepsom case a potom stojite 15-20 minut na recepci, aby ste dostali kluce. Podotykam, ze predomnou bolo asi 5 ludi, ktory sa len chceli dostat dnu. Drzim palce, aby sa vam co najskor podarilo vychytat muchy a nech sa podari naplnit podnikatelsky plan. Urcite pridem aj nabuduce.
luboodpovědět 
  Re: Obsluha je fajn21:34:07 16.10.2013
pořiď permici a nebudeš čekat ani minutu
odpovědět 
   Re: Obsluha je fajn09:47:16 17.10.2013
Vzhladom na to, ze cena permice nie je nijak vyrazne nizsia ako jednotlive vstupy, tak mi to nepride ako uplne optimalne riesenie skolackych problemov. Ak by som tam musel cestovat cez celu prahu, tak by som si dalsiu navstevu mozno rozmyslel. Kedze vsak byvam do 10min, tak som strasne rad, ze tu ta stena je a uz permici mam :)
luboodpovědět 
    Re: Obsluha je fajn11:23:22 17.10.2013
tak si nestezuj a priste se jen muzes smat tem, co permici jeste nemaj a musi cekat ve fronte :)
odpovědět 
     Re: Obsluha je fajn16:18:25 17.10.2013
Tenhle zpusov motivace lidi ke koupi permice (a tedy castejsi navsteve steny) se mi zda ponekud nestastny. Ale proti gustu ...
odpovědět 
      Re: Obsluha je fajn16:23:32 17.10.2013
on když ti každej trotl platí litrem a ani neumí vyslovit svý jméno, tak to je pak těžký
odpovědět 
       Re: Obsluha je fajn17:26:33 17.10.2013
Snad jen na lezeckých stěnách jsem zažil, že by neměly nazpátek. Všude jinde se provozní stará o to, aby se nestalo, že nazpátek nebude a pak je jedno, čím kdo platí, ne?
odpovědět 
      Re: Obsluha je fajn18:57:53 17.10.2013
Pokud vím, permice je časově neomezená, takže když si ji dnes koupíš, můžeš na ni chodit třeba rok.
odpovědět 
 Re: Obsluha je fajn12:52:37 16.10.2013
Obsluha fajn neni, ale dokud se bude hermelin uctovat tak, ze v leve casti obrazovky rozkliknu ve stromove nabidce jidla -> studena jidla -> hermelin, aby se nasledne objevil na uctu na druhe strane obrazovky, kde musi obsluha kliknout na zaplatit, tak se to nezlepsi. (Pricemz behem celeho procesu zapomene na to, ze by pak mela jit ten hermelin udelat.) Ja tam mit takovy system, tak uz davno prejdu na papir a tuzku.

Dalsi vec je, ze by jim mel konecne sefik skocit do CNB a rozmenit dostatek penez na drobne.
Geoodpovědět 
  Re: Obsluha je fajn13:12:13 16.10.2013
Jenže za to obsluha nemůže. Předpokládám, že využívat PC musí, že to má nařízeno. Takže kritizujme systém, ale ne lidi, kteří se jím musí řídit.
odpovědět 
   Re: Obsluha je fajn13:26:06 16.10.2013
Ten system je vubec zvlastni. Cip + klicek? Kdyz maji tu cupr cipy tak proc nejsou cipove skrinky? Kdyz nemaji cipove skrinky tak na co cipy...

Kdyz pominu system a resim samotnou obsluhu tak moje zkusenost je hodne bidna. Po zaplaceni zalohy jsem nedostal klicek/cip a slecna za pultem mi neustale tvrdila ze mi ho dala ze ho proste musim mit. 2x jsem prohledal vsechny kapsy, spolulezec to same. Slecna ze ona to dava vzdy ze se zmylit nemohla. Ackoli jsem ji nekolikrat rekl sve jmeno tak zkousela vselijake cipy co tam mel a kladla neustale dotazy jestli se nahodou nejmenuju "..." . . Po 5 minutach se klicek s cipem nasel u ni za pultem. Nevim jak se tam dostal nicmene slecna mela jasno. Shodil jsem ho tam ja.

Pro dokresleni obrazku: celou dobu se tvarila jak kysela prdel(ok ne kazdej den mame dobrou naladu ze) a rovnou mi tykala.

Davat nekomu penize a pritom si pripadat jako malej Jarda co mu hubuje ucitelka ve skole nepotrebuju, diky...
odpovědět 
    Re: Obsluha je fajn17:13:36 16.10.2013
Asi máš pravdu s popisem situace, ale mezi lezci se tykání vždy bralo za standard. To už se doba změnila tak, že i to někoho uráží?
Vašekodpovědět 
     Re: Obsluha je fajn19:07:01 16.10.2013
Me obsluha neprisla jako (horo)lezec... Pod skalou/vezi me tykani prijde prirozene a take to bylo to posledni co mi vadilo, spis to jen dokreslilo ten arogantni obrazek.

Treba slecna mela den blbec, jedna navsteva je malo abych nekoho soudil.
odpovědět 
      Re: Obsluha je fajn11:58:28 19.10.2013
Vcera jsem tam byl znova a ta sama slecna byla prijemna takze muj predchozi zazitek povazuji za anomalii.
odpovědět 
  Re: Obsluha je fajn13:25:53 16.10.2013
S těma drobnejma to je fakt. Ale pořád lepší než v BB. Jednu dobu, co návštěva, to jistota, že zase nebudou mít nazpátek. Co takhle převzít inspiraci z kaváren atd.? Docházejí drobáky, tak alou do banky pro zásobu!
odpovědět 
 Re: Obsluha jedině nahoře bez, v úterky i dole18:24:48 17.10.2013
Obsluha jedině nahoře bez, v úterky i dole. To by se mělo stát součástí každé správné lezecké stěny!
odpovědět 

 Big Wall19:14:06 15.10.2013
Byl jsem tam před dvěma týdny od sedmi ráno. Bylo tam zima, že by se eskymákovi zlomil pes v zatáčce. Mezi cestami při jištění mi prochladly prsty a předpokládám že díky tomu mě pak pár dní pobolívaly (rozehřátí a rozcvičení předem mi v té zimě moc dlouho nevydrželo).
Omezení vstupů od 7:00 vidím jako velmi nešťastné - nedá se tam chodit před prací. Zvýšená cena od sedmi by se dala skousnout, kdyby tam aspoň ráno bylo příjemně, a ne hrozná zima. No a závěrem - na můj vkus je tam velmi málo cest do obtížnosti 5b - v tom nejvyšším profilu dokonce jen 2. Na druhou stranu všechny, které jsem lezl se mi vyloženě líbily-byly příjemně technické.
Tomášodpovědět 
 Re: Big Wall19:21:56 15.10.2013
Cesty do 6a/6b nemají v tom vysokém profilu co dělat. Na to si doma svaž dva žebříky a neplýtvej vzácným místem na stěnách. K čemu je to dobré, udělat 20 metrů pětkové cesty? K ničemu. To není ani na techniku, ani na výdrž. Máš-li nutkání lézt něco lehčího na výdrž, dej si pilíře po všech. Jsou sice značené jako těžké, ale obvykle po velkých madlech. Nebo kratší pětky nahoru a dolu, několik za sebou. Ale do kolmice nebo menšího převisu/schodů ve vysokém sektoru pětky a šestky nepatří, nic na tom nenatrénuješ.
odpovědět 
  Re: Big Wall22:03:38 15.10.2013
No taky nazor..
Ja si zase myslim, ze cesty do 7c tam nemaji co delat. Jsou o nicem, vytrvalost a silu na nich nenatrenuju, techniku mi taky nepridavaj a tak tam zbytecne zabiraji misto na poradny cesty - cokoliv pod 8a je z meho pohledu vicemene chodak a ja na BW nechodim chodit!
odpovědět 
   Re: Big Wall22:15:45 15.10.2013
Proč ne, alespoň by to byla fajn motivace. Jediný rozdíl je ten, že tvá obtížnost už vyžaduje trochu tréninku. Do 5c by to měl přelézt kdokoliv s dobrou fyzičkou, v 6a/6b by měl být každý po roce lezení. Lezení s nutností spec tréninku začíná někde okolo 7a. Pokud by bylo stěn a místa neomezeně, tak tam klidně pětky dejte. Ale pokud nechcete z BW udělat další altán pro hobíky, ale mít z toho dobrou stěnu pro lezce, tak ať tam nechte od 6b výše. kdo tam chce lézt, z pětek se tam dostane v pohodě. Nácvik z 5b na 6b je mnohem jednodušší, než z 6b na 7b. Takže obtížnost cest by se měla volit ne podle poměrného zastoupení, ale podle možností běžné populace se zlepšit na určitou úroveň. Kdo tam chce lézt, měl by si to zasloužit. Jsem rád za novou dobrou stěnu, nekažme ji tím, že ji zaplníme hobíky, co už pět let oblézají pětky a zlepšit se nehodlají. Ať se raději zdvojnásobí vstupné, ale dělejte to lezce, nedělejte z toho další meeting point pro nudící se rádobysportovce.
odpovědět 
    Re: Big Wall22:37:47 15.10.2013
jestli náhodou ti, vámi posmívaní, "hobíci" nejsou ti, kdo tu stěnu zaplatí... %)
odpovědět 
     Re: Big Wall23:25:19 15.10.2013
Částečně ano. Taky jsem psal "Ať se raději zdvojnásobí vstupné, ale dělejte to lezce". Myslel jsem, že jedna z výhod Bigwallu má být v tom, že má být zaměřen především na pořádné lezení. Pokud z toho chcete stavět druhého Mammuta nebo Palmovku, tak je to stěna úplně zbytečná.
odpovědět 
      Re: Big Wall08:26:48 16.10.2013
Za tři nebo čtyři kila tam budou mít narváno :D a sportovcema :D . Tak to jo. Pičo ve světě je průměrnej lezec ten co leze 8b běžně a vejš. Já bych tam naflákal cesty od 8a+ nahoru,nic lehčího nestavěl a ty hobíky co si myslí že trénujou když lezou z vodsedem 8a bych tam vůbec nepouštěl. A myslím že vstup 800 bude akorát. voni to u těch nejlepších sponzoři pokrejou. Voni hobíci jsou kromě dříve Mrázka a dnes Adama i všichni v repre. Bohužel. Rak to tam má pěkný stálo to balík,je potřeba to zaplatit a pětky a šestky tam maj svoje místo stejně jako 8a+ nebo i 8c. Tak pokud možno hlavně lezte,protože kecat nesmysly už umíte.
odpovědět 
       Re: Big Wall08:55:53 16.10.2013
Zbytečně přeháníš do extrému. Psal jsem 6c/7a, ne 8a. Na 7a by se měl dostat každý, na 8a už moc ne.

Podle několika studií má většinová populace na lezení mezi 6c a 7c. Nad tuto hranici jsou už potřeba speciální předpoklady a nemá na ni každý, i když bude trénovat. A nad hranici 6c se i při pravidelném lezení nedostanou ti, co mají nějaký problém. Nebo jsou jednoduše líní nebo tlustí. Takže proto jsem psal o určitém vhodném rozmezí. Nestřílím jen tak od boku, má to reálný základ, zpracováno na toto téma bylo několik studií.

Možná by nebylo od věci definovat, co vlastně nová hala je. Myslel jsem, že to má být nové moderní lezecké centrum, které má poskytovat zázemí a tréninkové podmínky především lezcům. Jestli z toho chceš dělat další hřiště, tak se to možná zaplatí, ale je to pro lezce na hovno.

A kromě toho, když to zaplníš těma pětkama, kam tam dáš ty cesty těžší? Pokud to budou kluci každý měsíc měnit a stavět nové, proč ne. Ale dost o tom pochybuji. A jestli tam lezci svoji obtížnost za měsíc komplet přelezou, stejně začnou návštěvníci ubývat. To z toho fakt chcete udělat sračkárnu pro líné a obtloustlé rádobylezce, co si někde na slevomatu koupí kupon a jdou prudit??? Ubohé. A proto je to taky s lezením tak na nic. To je tedy přístup - jsem línej, neschopnej, nemám zájem o zlepšení, nastavte mi tam pětky. Ach jo.
odpovědět 
        Re: Big Wall10:05:09 16.10.2013
můžeš prozradit co žereš za bobule? Určitě by to spousta nýmandů ocenilo. IMHO na 7a se ti opravdu každý nedostane. Zkus si třeba navlíknout vestu s 30kg závažím ať se přiblížíš k proporcím normálního rostlího chlapa a vylez to 7a v převisu.
odpovědět 
         Re: Big Wall13:20:15 16.10.2013
Pokud ten chlap bude sportovec, tedy těch 30 kilo nebude tuk, a nebo to není namakaný kulturista, tak i při 90 kg není 7a nemožná. A myslím, že zrovna v převise bude jednodušší, než v kolmici.
odpovědět 
          Re: Big Wall14:00:05 16.10.2013
Protože je stará známá věc, že převisy na umělkách jsou hlavně o síle a určitě ne o vytrvalosti ;).
odpovědět 
           Re: Big Wall18:33:22 16.10.2013
kolik váží Kareš? Nevypadá na vychrtlíka.
odpovědět 
            Re: Big Wall20:33:09 16.10.2013
Jan Kareš je samozřejmě výjimečný člověk a moc bych nedával za příklad běžné populace... Zkus si o něm něco zjistit.
Co jeho váhy týče - v době kdy závodil, uvádí, že vážil 68 kg, dnes uvádí váhu kolem 80 kg.
odpovědět 
      Re: Big Wall11:19:08 16.10.2013
BW je zaměřen na to, aby se uživil, takže na většinové lezce a ty ti cesty od 7a moc na pohodu nepolezou.. Na nějaký hardcore trénování asi zaměřený není - chybí kampus a další věci k tréninku se hodící. Boulderovka moc těžkých cest nemá a většina silně nadhodnocuje obtížnost, aby měl člověk dobrý pocit, jak mu to leze. Návštěvníci jsou spokojení, vrací se a tak těžko stěnu označovat za zbytečnou.
odpovědět 
    Re: Big Wall08:09:56 16.10.2013
Co je to zas za blbost? Opet ukazka velke arogance. Sportovni lezec nebo piskar, kazdej sezral tri prdele rozumu.
Par (na rychlo nestrelenych) protiargumentu:
- pises ze do 6a/6b tam nemaji cesty co delat? No ja nevim. Kdyz si prectes nejakou treninkovou knihu, najdes tam neco o aerobni a anaerobneaerbni vytrvalost - ta jaksi pro lezce, ktery normalne vyleze dejme tomu 7a, nejde trenovat na nicem tezsim nez 5c, 6a - bavime-li se o previse. Jeste tak smerem k 6b.
- Casto vidis lezce, kteri lezou kolem tech 6c, 7a dolezat se na necem lehcim - hledaji si cestu, na ktere jim proste dojde tak, ze uz neudrzi chyt - opet potrebujes neco kolem 5c, 6a
- lezci, kteri neumi lizt v previse to casto nedavaji ne kvuli fyzicce, jak to podavas, ale prave proto, ze jim chybi technika. Techniku lezeni previsu se prekvapive nenaucis jinak, nez lezenim previsu.
- casto holka, ktera ti v kolmici vybehne 7a jak nic se v previsu u 5c dostane na sve max - potrebuje zesilit a mozna ne proto, ze je lina, jak naznacujes, a hobby lezec k nicemu, ale protoze ji tak priroda splacala.
- mne osobne (lezu v rozpeti 5c-7b na stene - podle profilu, unavy, atd) - lehci cesty v previse chybi. Je to kvuli tomu, co jsem psala vys - v lehcich previslych se chci rozlezt, dolezt, trenovat vytrvalku.
feuodpovědět 
     Re: Big Wall08:24:30 16.10.2013
Kdybys něco věděl o tréninku a tvé vytrvalosti, kterou se tak oháníš, tak na to fakt nepotřebuješ tu nejvyšší stěnu, která tam je. Pokud jsi opravdu četl nějakou pořádnou literaturu (a nemyslím tím Trénink sportovního lezce od Tefelnera), věděl bys, že na všechno, co jsi uvedl, ti stačí stěnka 5x4 metry.

A k těm převisům a stropům - opět nechápeš podstatu a směšuješ jablka a hrušky. Pravdu máš ve svém hodnocení, ale pokud to chceš zlepšit nebo někomu doporučit zlepšení, je na to BW celkově nevhodné. Aktuálně jsou na to vhodné na prvním místě Holešovice a na místě druhém Hradec Králové. BW ti v tomto nepomůže.

Jo, kdyby BW měl neomezený prostor pro cesty, souhlasil bych i s těmi lehčími cestami v převisech na pilíři. Ale uvědom si, že neomezené to není, takže je lepší, že tam jsou cesty těžší. A kromě toho, když tam dáš pětky, tak se ti tam udělá fronta, protože to bude zkoušet každý jouda. Vem si Smíchov a jejich 5 a 6 po madlech v tom velkém převisu, to je přímo odstrašující příklad. A přitom ty cesty jsou dobré akorát tak pro vlastní ego, hurá, vylezl jsem převis. Ale jinak ti nedají nic. Abys měl v lezení fyzičku, je potřeba lezení doplnit dalšími sporty, lezení pětek v převisech ti fakt nepomůže.
odpovědět 
      Re: Big Wall08:30:43 16.10.2013
Hradec Králové? Holešovice? Tak ty už radši o tréninku a lezení nikam nic nepiš. :D
odpovědět 
       Re: Big Wall09:01:48 16.10.2013
Jsi hlupák a nic o tom nevíš. Kdybys nebyl, věděl bys, že každá stěna má své specifikum a jdou na ní trénovat věci, které jinde nejdou. Hradec je hrozný, nesnáším ho. Holešovice taky zázrak nejsou. Přesto tam občas chodit musíme, protože mají to, co jiné stěny nabízí velmi problematicky nebo vůbec. Tak schválně - přijdeš na to? Malá nápověda - do Holešovic občas chodí i lezci z repre. Proč asi?
odpovědět 
        Re: Big Wall09:39:29 16.10.2013
na hermelín a zlaťák?
d.odpovědět 
        Re: Big Wall10:15:19 16.10.2013
za Luckou?
prepreodpovědět 
         Re: Big Wall12:29:23 16.10.2013
Přesně! Všichni se tam chodí dívat na Lucku! Však je to taky ta nejkrásnější část stěny :).
odpovědět 
         Re: Big Wall12:31:47 16.10.2013
Že by do Holešek chodila Tereza Svobodová za Luckou se mi nechce věřit.
odpovědět 
          Re: Big Wall13:53:29 16.10.2013
jojo, Terka se nezda
Josef Pitvalodpovědět 
        Re: Big Wall11:14:13 16.10.2013
Klouže tam stěna?
odpovědět 
      Re: Big Wall11:13:02 16.10.2013
Diskuze se tradičně zvrhla v totální bahno a osočování se navzájem. Není to škoda?
Totální bahnoodpovědět 
       Re: Big Wall12:04:50 16.10.2013
Neni, protože všichni až na mě jsou hlupáci (to je prostě fakt) a tak jim to musím říct! ;)
odpovědět 
      Re: Big Wall12:38:54 16.10.2013
"A kromě toho, když tam dáš pětky, tak se ti tam udělá fronta, protože to bude zkoušet každý jouda."

A jsme u jadra veci. Stacilo napsat rovnou, mily anonyme, ze se ti nechce cekat. Vsechno ostatni jsou jen kecy na odvedeni pozornosti.
Geoodpovědět 
       Re: Big Wall12:45:06 16.10.2013
Navíc v zájmu provozovatele je, aby na stěnu chodilo co nejvíce lidí. Takže právě ta masa lidí tvořící frontu u pětky přináší obživu.
odpovědět 
        Re: Big Wall12:55:52 16.10.2013
To je blbost. Vysoká návštěvnost vůbec nemusí být cílem. Jako u restaurací. Máš čtyřku, kde je narváno a levno a máš luxusní restauraci, kde je draho, za večeři dáš několik tisíc, a je poloprázdno a přesto je majitel spokojený. Oboje má svoje návštěvníky, oboje se uživí. Na vysokou návštěvnost by ti fakt stačilo naplácat na stěnu 4 až 6, nadhodnotit obtížnost, k tomu tři zadky dětských kurzů a máš vyděláno. Já pořád doufám, že kluci nechtějí mít za každou cenu plno, ale chtějí mít lezeckou stěnu s určitou úrovní a kvalitou. A to něco stojí a není to pro každého.
odpovědět 
         Re: Big Wall14:02:28 16.10.2013
No a dále máš taky restaurace, kde máš draho a je tam narváno. Tak která asi bude pro provozovatele nejvýhodnější???
odpovědět 
          Re: Big Wall09:36:14 17.10.2013
Ta, která bude splňovat jeho představy a uspokojovat ho. Někdo tak může být spokojen se zakouřeným čtyřkovým barem, druhý s poloprázdnou luxusní restaurací s tlumeným světlem a vážnou hudba, někomu se líbí plná drahá resturace. Pokud nechceš rýžovat prachy, ale spíše si plníš svůj sen, může být poloprázdná kvalitní stěna s vyšším vstupným přesně to, co tě naplní. Nemusí pršet, stačí když kape, štěstí není v penězích. Takže proto jsem psal že doufám, že se BW vydá cestou kvalitní stěny s hodně dobrými podmínkami a zázemím i za cenu, že na tom nevydělá tolik, kolik by teoreticky mohl s jiným přístupem. A jak to tak vypadá, je tomu tak. Na sloupech přibyly další cesty. Dvě krásné devítky. Sice na ně jen tak smutně koukám, ale je to inspirace a motivace a zároveň mnohem lepší pohled, než kdyby sloup byl přecpán sedícími pětkaři, protože i když tam dáš cestu po madlech, nemají na to ani fyzičku, ani výdrž.
odpovědět 
         Re: Big Wall14:05:45 16.10.2013
Řekl bych, že kluci se tím chtějí především uživit. A vše ostatní se bude odvíjet právě od tohoto faktu.
odpovědět 

 Socky a neschopáci07:48:29 16.10.2013
To je sranda. Když tak čtu tyhle příspěvky, mám pocit, že jedna půlka lezců jsou socky, co nemají na vlezné, a druhá zase neschopáci, co by nejraději všude pětky, aby si vůbec zalezli.

A nejlepší na tom je, že obě skupiny si myslí, že mají právo jak nízké vstupné, tak na jednoduché cesty v těch nej profilech.

Ale aby tu někdo stěnu a zaměstnance a stavěče pochválil za super cesty a vlastně i celý systém a organizaci, to ne. Takže díky. Děláte to dobře, vstupné je v pohodě, organizace přes čipy také, holky na recepci se snaží, na stěnách odvádějí kluci fajn práci. Cesty jsou kvalitní, řekl bych, že obtížnostně pokrývají 90 % potřeb normální populace. Jen tak dál, držím palce a nedejte se zviklat a z nastaveného směru a kvality neuhýbejte. Díky.
odpovědět 
 Re: Socky a neschopáci08:02:25 16.10.2013
průser dnešní doby - než se sebou něco udělat (zlepšit se / vydělat si víc), tak radši snížit nároky na sebe a frflat na ty lepší...
odpovědět 
  Re: Socky a neschopáci23:46:15 16.10.2013
Jaký průser? Byls ty tam vůbec? Mě přijde, že ta stěna je od začátku vynikající (každopádně o několik tříd lepší, než co vůbec do teď v Česku je, a srovnatelná s nejlepší cizinou) a k tomu, aby byla ještě lepší a perfektní, se majitelé hodně snaží. Chodím tam od začátku (ano, od prvního týdne) a za ten měsíc rozhodně vidím změny. A chápu, že určitě nejde mít to perfektní hned - to by asi neotevřeli nikdy.
Takže v krátkosti vůbec nechápu, co a koho myslíš tím snižováním (??) nároků. (A na lepší těžko frflat, když široko daleko nikdo lepší není :)
odpovědět 
 Re: Socky a neschopáci08:37:53 16.10.2013
jsem socka, neschopák a rád se zlepšuju. a když se ohlídnu, beží za mnou vagon kancelářskejch kočiček, který by si taky rády šláply. a troufnu si tvrdit, že ta naše zvětšující se masa je to, co ty obrovský prostory bude výhledově živit. jestli se s tím smíříš nebo ne, to už je tvoje věc;)
odpovědět 
  Re: Socky a neschopáci09:31:04 16.10.2013
Tato diskuze jen potvrzuje teorii o vzniku prahy s náhodně roztrženým pytlem plným buráků.
odpovědět 

 Vím proč ne10:22:03 16.10.2013
Děkuji za všechny komentáře. Na BW jsem ještě nebyl a už i vím proč tam nepůjdu. Nejsem superlezec, který leze 7 (a výš) a vstupné mi opravdu přijde docela vysoké. S využitím MHD mám dostupné jiné stěny v Praze.

Takže ještě 1x díky za zkušenosti a reference.
syslikodpovědět 
 Re: Vím proč ne12:41:46 16.10.2013
Tos pochopil spatne. Lezu nekde k 6a a cest v rozmezni 5a - 6a je tam dost. Na jednu navstevu, aby si clovek udelal obrazek sam, az prilis.
Geoodpovědět 
 Re: Vím proč ne13:06:40 16.10.2013
Na BW se určitě vyplatí zajít, je to moc pěkná stěna. Podle zdejší diskuze lezu jako nadprůměrně obézní podprůměrně schopný hobík a zalezu si tam výborně.
Zajdi! :-)odpovědět 
  Re: Vím proč ne20:08:56 16.10.2013
Jak tak čtu tak český lezec je nechytřejší a všemu rozumí.Vše by udělal jinak a mnohem a mnohem lépe a hlavně je pořád nespokojen.ALE na druhou stranu nechce za nic platit a nebo jen minimum, ALE chce za to nejlepší kvalitu služeb.Tak buď se zdraží vlezné a provozovatelé stěn budou moc vrážet peníze do rozvoje stěn,bouldrovek (jak to je naprosto normální ve světě) a nebo bude vstupné malá "almužna" a služby budou podle toho vypadat.Jinak z diskuzujicích kdo z Vás provozuje nějaké lezecké centrum ????
mártyodpovědět 
   Re: Vím proč ne20:38:43 16.10.2013
Náhodou se často mezi "českými lezci" najde vždy někdo, kdo - stejně jako ty - má nadhled, kterým se separuje od té zkažené a špatné skupiny lezců. Takže to s českými lezci není snad až tak špatné ;).
odpovědět 
 Re: Vím proč ne08:22:20 17.10.2013
Počet příspěvků naznačuje, že vám BigWall není lhostejný a to mě těší. Kritické připomínky vítám. Pokud jsou však míněny konstruktivně, tak by mi mnohem více pomohlo, kdybyste je adresovali přímo mně a ne v diskusi ke článku, jehož účelem bylo informovat vás o změnách na BigWallu. Na stěně jsem téměř každý den, můj telefon je 603417334 nebo mi můžete napsat na inf o@big-wall.cz. Bez doplňujících informací k vašim komentářům totiž nejsem schopen některé problémy správně posoudit. Zatím se pokusím stručně odpovědět na připomínky, kterým rozumím a které považuji za zásadní.
1. Zzzzima – tady se asi nikdy nedokážeme zavděčit všem. Je fakt, že ideální teplota na lezení je cca. 12–15˚C. Do budoucna chceme na stěně držet teplotu kolem 16˚C. Zatím je problém v tom, že sice máme topení, ale dodavatel zatím nezprovoznil termoregulaci. Topení se dosud muselo zapínat manuálně a tak nemohu vyloučit, že teplota klesla pod hranici 16˚C. Pokud se tak stalo, tak se omlouváme. V pátek bude konečně regulace zprovozněna a teplota by již pod 16˚C klesnout neměla.
2. Nepříjemná obsluha – to je věc, která mě velmi mrzí, ale pokud je to podáno tímto způsobem, nemohu s tím nic moc udělat. Nevím, o co šlo, o koho šlo, ani kdo si stěžuje. Pokud vás něco opravdu naštvalo, není problém mi to říct osobně. Kontakty na mne jsou výše nebo klidně dejte kontakty na sebe, ozveme se my.
3. Špatný pokladní systém – na systému se neustále pracuje. Nepopíráme, že má zatím své mouchy, ale k výrazným zlepšením již došlo. Troufám si tvrdit, že posledních deset dní k frontám na příchodu nedochází. V době odchodu se tvoří fronty na občerstvení. Tady víme, že máme rezervy. Určitě se to ještě zlepší.
4. Špatná klasifikace na laminátu – téměř všechny cesty na laminátu jsem lezl a s tímto názorem nesouhlasím. Klasifikace mi přijde v pořádku. Nicméně nevylučuji případné nesrovnalosti v některých cestách v rámci celé stěny. Upozorňuji na možnost okomentovat každou cestu v databázi našich cest na www.bi g-wall. cz
5. Nedostatečná obměna cest – při otevření 2. 9. jsme měli zhruba 200 cest s lanem a 70 boulderů. K dnešnímu dni jsme dostavěli 30 nových cest a přestavěli téměř celou boulderovku. Jen přes tento víkend přibylo 34 nových boulderů od renomovaných stavěčů (Olin, Vilda, Jenda, Viktor…)
6. Stěna není velká, je jen vysoká – to je asi věc názoru. Každopádně má 3000 m2, více než 100 linií a přes 300 m2 boulderovky.
7. Vysoká cena – stanovení ceny je dle mého názoru plně v kompetenci provozovatele. Za současnou cenou si stojíme. Naší politikou není nacpat na stěnu co nejvíc lidí. Chceme, abyste si u nás dobře zalezli a nestáli fronty na cesty.
Rakodpovědět 
  Re: Vím proč ne08:45:51 17.10.2013
Jo Raku, asi budes borec. Ja Ti preji, at alespon za 20 let na te stene udelas to, co jsi tam zainvestoval. Problem je totiz, ze socky neumeji pocitat...no a prave proto jsou socky. Nastesti v Praze je vzhledem k poctu obyvatel i relativne slusna skupina myslicich lidi a snad nejenom mamanku. Good Luck!
Martas.odpovědět 
   Re: Vím proč ne17:36:54 17.10.2013
Tyhle zobecňující a fungování světa velmi zjednodušující komentáře zbožňuji (vážně, je to jeden z důvodů, proč mám rád diskuze). Tím myslím: "socky jsou socky, protože neumějí počítat", "naštěstí je tu i skupina rozumných lidí, kteří to zachrání". Rozumní jsou kvůli tomu, že mají stejný názor, chování, návyky a vyznávají stejné hodnoty jako ty nebo z čeho tak usuzuješ? Atd., atd., atd....
odpovědět 
    Re: Vím proč ne20:21:16 17.10.2013
Myslim, ze rozumny clovek je zejmena ten, ktery racionalne uvazuje, to je docela jednoduche poznat, ale boli to. Staci takto odpovedet?
Martas.odpovědět 
     Re: Vím proč ne21:06:34 17.10.2013
Přesně ta poznámka o tom, že to bolí, tu chyběla ;). A jak to racio hodnotíš? Bereš při tom ohled na osobní zkušenosti, touhy, prožitky, ..., kterým se to racio snaží vyhovět nebo máš nějaký objektivní žebříček racionality platný za všech okolností a ve všech situacích?
odpovědět 
      Re: Vím proč ne11:33:08 18.10.2013
Ty , mozna ano, ale pokud to neumis sam pochopit, jiz chapu ja ze se neshodneme.
Martas.odpovědět 
       Re: Vím proč ne12:08:06 18.10.2013
Je pravda, že zrovna téhle větě moc nerozumím, ale dá se domyslet co tím autor asi chtěl říct. A i kdyby se domyslet nedalo, tak je to jedno - neodpovídá a spíš osočuje.
odpovědět 
   Re: Vím proč ne23:23:36 17.10.2013
Za 20 let?! Děláš si legraci, zvlášť když se o kus níže oháníš racionálnem? Projekty tohoto rozsahu mají návratnost 80-110 let, cca, na to Ti musí stačit středoškolská matematika.
Y.odpovědět 
    Re: Vím proč ne11:30:57 18.10.2013
No ja to nepocital, ja jen tusim pomalou navratnost, proto jsem mu jen pral navratnost do 20 let, takze z tohoto duvodu ja blazen nejsem, pokud Ty take ne, muzes mi to nejak prokazat? nebo je tedy Rak blazen? Nebo jen pere penize ziskane napr. kseftovanim s nelegalnimi prukazy CHS? Prosim o ten propocet, dik.
Martas.odpovědět 
     Re: Vím proč ne12:09:29 18.10.2013
Ty už raději nehul ;).
odpovědět 
  Re: Vím proč ne17:10:43 17.10.2013
Stěna skvělá, své fanoušky si jistě najde. Hlavně výška a zázemí a celý prostor jsou úctyhodné.
Teplota: souhlasím, že 12 - 15 je ideál, ale na lezení venku. Vevnitř, bych já osobně snesl teda trochu víc, 18 - 19. Jinak člověk při jištění docela prochladne. Venku to řeším primaloftkou, ale vevnitř mi to přijde trochu divný. Jsem tedy uživatel, který chodí na stěnu hlavně cíleně trénovat s cílem zlepšit se pro lezení venku a nic si neudělat. Ambice na to přelézt něco pořádného vevnitř nemám (resp. těžký přelez na umělce pro mne nemá žádný význam), ty si nechávám jen na ven. Chápu, že pokud má někdo cíl přebušit na umělce nějaká čísla, může mít představu o teplotě zcela jinou. Jinak bych teda ocenil udržování "optimální teploty" na lezení i v létě, v průběhu září tam bylo pekelné horko zcela jistě překonávajících teplotu nad Tebou uváděných 16 stupňů (můj odhad, tak 22 - 26 stupňů).
Velikost: chápu to tak, že to má být plocha podlahy? Trochu mě zaráží srovnání se Smíchovem, který uvádí 2000 m2 a přijde mi o dost větší. Proto, přiznám se, jsem při první návštěvě hledal vchod z té hlavní haly do druhé lezecké haly... :).
odpovědět 
   Re: Vím proč ne18:15:14 17.10.2013
dycky jsem myslel, že stěny udávají velikost lezecký plochy, ne podlah...
a ohledně teploty: nejsem rád, když při jištění a stěně nebo odpočívání na boulderovce vychladnu, ale tenká mikina to dost řeší. teplota kolem 16 stupňů mi přijde na lezení velmi rozumná, 18 stupňů mám doma v ložnici na spaní.. vyšší teplota = vyšší potivost = nižší tření
odpovědět 
    Re: Vím proč ne18:56:40 17.10.2013
Dovedeš si představit, kdyby se to určovalo jen podle lezecké plochy, jak velký by byl Chodov díky komínům? Je tam pár cest, ale při výšce 35 metrů...
odpovědět 
     Re: Vím proč ne14:15:52 18.10.2013
chodov nechodov, ať koukám na smíchov, bigwall, jablonec, brno...nikoho nezajímá plocha podlahy, proto všude udávají přibližnou plochu stěny. zavádející může být, stejně jako je zavádející často udávaný údaj o nejvyšší (nejdelší) cestě.
odpovědět 
      Re: Vím proč ne14:27:53 18.10.2013
Jo, ale obecně se předpokládá nějaké rozumná výška, tedy pokud mluvíme o obecné lezecké ploše, tak pokud není určeno jinak, dají se předpokládat obvyklé rozměry. To bychom se pak mohli dostat do extrémů velmi dlouhých, ale nízkých stěn, nebo naopak velmi úzkých, ale vysokých. Úplně to samé pak platí o stropech. Pokud nejsme schopni dodržet podobné předpoklady, bylo by lepší charakterizovat stěnu počtem sektorů s udanou výškou a počtem cest, které v nich jsou, případně to doplnit o obtížnost. A to jsem ještě vypustil fakt, že by se mohla čísla doplnit o linie, protože i údaj o počtu cest je nedostačující, když nevíš, kolik cest najednou ti může zablokovat jeden lezec. Pokud jsou v linii dvě cesty, jeden lezec zablokuje dvě cesty. Ale pokud je třeba jedna linie jištění společná pro 5 cest, je situace horší. Takže se pak dostaneme k tomu, že i menší stěna může mít mnohem větší kapacitu, než stěna větší, zaleze si tam mnohem více lidí najedou. Samotná lezecká plocha je pak údaj sice zajímavý, ale nic neříkající.
odpovědět 
       Re: Vím proč ne17:18:31 18.10.2013
vypadá to že množství slov ukazuje na nějakou abnormalitku :-)
plochu udávaj,
počet linií udávaj,
počet cest udávaj.
stačí číst (úvodní strana vpravo, ale mohli by to vypíchnout ještě u cest) a než něco kritizuju, tak se dívám...jinak jsi pak za trotla
odpovědět 
        Re: Vím proč ne17:43:35 18.10.2013
Proč hned dělat z člověka abnormálního trotla...? Souhlasím s předchozím komentářem, že údaj o lezecké ploše může být docela zavádějící. Smíchoff má cca. 2000 m2, známá stěna v Imstu 1100 m2, tak člověk při příchodu do Vysočan člověk očekávají stěnu Herkulovských rozměrů, může být trošku zklamán.
A na obhajobu toho "trotla" nad tebou - ono není tak jednoduchý (resp. možný) na stránkách BW najít informace o počtu linií a počtu linií jištění. Teda pokud slovo "mnoho" nepovažuješ za číslo :).
odpovědět 
         Re: Vím proč ne17:45:19 18.10.2013
Beru zpět, počet linií tam je i když je v některých prohlížečích částečně překryt.
odpovědět 
 Re: Vím proč ne08:06:15 19.10.2013
Že tam nepůjdeš,na základě více či méně stupidních,anonymních,internetových žvástů,jen vypovída cosi o tvé inteligenci...neboj,nikomu tam chybět nebudeš...navíc to,že tam nepůjdeš,vůbec nikoho nezajímá....
sodík82odpovědět 
 Re: Vím proč ano22:40:20 31.10.2013
Jenom bych rád upozornil, že syslík není Sysel a já se tam naopak rád zajdu podívat a třeba i nco povylezu.
Syselodpovědět 

 za sebe11:50:42 17.10.2013
Jsem clovek, ktery si chodi na stenu odpocinout - odreagovat se, trochu se protahnout, uzit si to. Casto tam proto chodim s prateli a detmi, jejich i vlastnimi. Lezu si tedy na BW ty svoje ctyrky a petky, vstupne zaplatim bez protestu coby primerene. Provozovatelum preji uspech i zisk. Pokud mi neco neprijde idealni, ozvu se. Libi se mi tam, detske nemoci chapu a omlouvam, maximalne decentne upozornim. Lidem, co lezou ty svoje 10 UIAA, to z plneho srdce preju, rad se na ne podivam a zatleskam. Pokud se mi nekdo bude posmivat, pokrcim rameny. Pokud mi bude chtit ty moje ctyrky zrusit, reknu, ze se mi to nelibi; pokud to provozovatel udela, pujdu jinam a ti, co chodi se mnou, take. Jak tak ctu mistni diskusi, jsem asi divny. Prijde mi to divne...
pupuodpovědět 
 Re: za sebe12:14:02 17.10.2013
klid, základem tady na lezci je nebrat diskuze příliš vážně. Někdy je to těžký...
odpovědět 
 Re: za sebe13:19:43 17.10.2013
V klidu, v diskuzi nešlo o to, že tam ty cesty jsou, ale že někteří by jich tam chtěli mnohem více a ještě v unikátních profilech, které jinde na stěnách nejsou, tedy v těch nejvyšších, kde sice jsou pocitově fajn, ale lezecky a tréninkově moc velký přínos nemají. Dělat čtyřky 20 metrů je nesmysl. A další věc, kterou si lidi neuvědomují, je, že právě dílky té délce stěn a pilířů tam prostě cesty nízké obtížnosti nejdou, i když tam dám madla, pořád to bude vyšší obtížnost právě kvůli délce a převisu. Že nejdou dát čtyřky na strop asi každý tuší, ale u převislého pilíře to málokomu dojde. Takže se diskuzí vzrušovat nemusíš a ahoj v BW :-)
odpovědět 

 Big Wall07:34:04 18.10.2013
Po precitani vsetkych komentarov som si povedal patri sa splnit si sen a ist na big wall.

Moje skusenosti - vstupne a obsluha, : atrakcia zatvorena udajne sa nejaky babrak nevie dohodnut na rozpocte.

Ale ked som sa dostal pod stenu, nejaky nos alebo co to hovorili, stavaci ho zas neprestavali - taka pekna linia a zas nic pre nas plesirovych lezcov.

tak som siel na boldrovku a co tu vidim, nejake umelecke dielko blesk v noci ci co,

ale vesele napoje tam maju dobre, tak sa tam este vypravim, len ti stavaci by tam nieco aj plezirove mali urobit aby som si aj na tych big walloch zaliezol
ikodpovědět 

 posilovna a sauna18:39:58 18.10.2013
Mě by se líbilo, kdyby součástí stěny byl i menší posilovací koutek a hlavně sauna. Kdyby součástí stěny byla i sauna, klidně bych i přitlačil na peněženku. Už jsem o ní s Rakem mluvil, prý o tom taky uvažoval, ale zatím ne.
Pojďme mu v tomhle ohledu nasadit brouka do hlavy, kdo by bral saunu? :-)
odpovědět 
 Re: posilovna a sauna23:59:26 18.10.2013
tyy jooo, presne my mluvysh z dusche, este sem na bikvoolu nebyl, ale jak tam bude sauna budu o tom uvazovat, ze tam pudu, i kdyz mam smichoff hned u domu ů0 - smilik, a kdyz bi bila spolecna jako teda mislym obee sex najednou, tak tam bjezim hnet tet', tak hore star borcii a hlavne pouyivat rosum, abisme nedopadly jako r.u.r., zee...
odpovědět 
  Re: posilovna a sauna13:00:53 19.10.2013
není hanba mlcet kdyz nemas co rict
odpovědět 

 super stěna18:52:49 18.10.2013
díky za Big Wall, mám ji o třičtvrtě hodiny blíž domu než Smíchoff. Cest pro mě zatím dostatek, lezu do 6b. Trochu zima, ale bunda to jistí, je se trochu bojim ledna.... Zázemí hezký, sprchy fajne. Jen ta obsluha je taková nějaká ...chcíplá či co. třeba to maj těžký. Každobrďo stěna je super :)
mejstřaodpovědět 

 spokojenost21:08:04 18.10.2013
Líbí se mi cesty, přístupnost kritice a skutečná zlepšení - po 2. návštěvě během týdne ubyla zima a zdržení u pokladen a přibyly vaky na sezení.
Ohledně kvalifikace cest - většinou mi připadají lehké cesty kolem 5a mírně nadhodnocené a okolo 6a+/6b mírně podhodnocené. Víc nelezu (a ještě to drze přiznávám).
Každopádně dík, po Smíchovu a Gutovce další stěna, která mě baví.
lehkoživkaodpovědět 
 Re: spokojenost21:09:54 18.10.2013
P.S. ad hodnocení - myslím obráceně, než píšu, tj. oprava: lehký nejsou zadarmo a těžší nejsou až tak těžký:)
lehkoživkaodpovědět 

 Obsluha x majitel13:08:23 19.10.2013
Pokud majitel píše, že na stěně je skoro každý den a přitom nevnímá, jak funguje obsluha, respektive nechápe, co je špatně, tak to je zjevně chyba v majiteli, ne v obsluze.
Za sebe říkám: Minulý týden jsem strávil 15 minut (při příchodu) sledováním, jak se jedna slečna s kyselým obličejem snaží řešit, jak moc je zaměstnaná a následně mi bylo sděleno, že když tam jdu bez drobných, tak tam v zásadě nemám co dělat, načež při odchodu byl pozorovaný stav úplně stejný (a utratit peníze za něco k pití byl zjevně velmi odvážný požadavek). Zkušenost kolegy z práce byla zcela obdobná. Takže vím bezpečně, že jsem tam - za tyhle prachy - byl naposled. Nevyžaduju servis, když někam dojedu, vylezu z auta, dojdu pod skálu a jdu lézt; tam si nic od nikoho nekupuju. Ale pokud ode mne někdo chce sto padesát korun, tak se podle toho musí chovat - a to poněkud jinak, než si to představuje majitel Bigwallu. Osobně si zalezu stejně dobře (nepotřebuju dvacetimetrový pilíř) i v Ruzyni, v Holešovicích, více méně i na Palmovce a asi i v Adrenalin Pitu (Smíchov mám bohužel zbytečně daleko) - a na žádné z daných stěn tenhle problém není a nikdy nebyl, pokud se pamatuju.
odpovědět 
 Re: Obsluha x majitel13:21:15 19.10.2013
Tedy, váš šéf musí být fakt pes. Nezkoušeli jste třeba si jít zaběhat? V krajním případě prodávají takové malé boxovací pytle, jdou pověsit kamkoliv a jsou celkem účinné. Viz například "nafukovací pytel Everlast 150cm pro dospělé. Ideální pro odreagování a odbourání stresu". Třeba by to pomohlo.
odpovědět 
  Re: Obsluha x majitel13:32:21 19.10.2013
Nemusíš mít obavy. V práci se shodujeme, že náš šéf je zcela v pohodě.
odpovědět 
   Re: Obsluha x majitel14:00:56 19.10.2013
Dobrý, v pohodě, já jen že podle příspěvku to nevypadalo.
odpovědět 
  Re: Obsluha x majitel22:19:06 19.10.2013
Jaký má smysl takový příspěvek? Napsal svůj názor na obsluhu. Žádné urážky tam nevidím, žádné frustrace a negativní emoce také ne. To spíš vidím v tvém příspěvku. Tady to skoro vypadá, jako by se nesměly psát kritické příspěvky. Nebo snad chcete chválu i když obsluha stojí za starou belu? Nebo chcete, aby si kritiku nechal sám pro sebe a opěvoval jen ty dobré věci? S takovou by se lidstvo teprve učilo rozkřesat oheň. Snad normální je, umět kritiku přijmout, zvážit ji a čerpat z ní ponaučení a inspiraci a to i z té, která se mi fakt nelíbí.
odpovědět 
   Re: Obsluha x majitel09:21:25 20.10.2013
Ty jsi ten jeho kámoš? Možná by měl pravdu, ale pokud by to měl v hlavě alespoň trochu srovnané, tak by věděl, že každé začátky jsou těžké a ne všechny chyby jdou odstranit při testování. O otevření BW se mluvilo na podzim. Ale to bylo pořád dotazů kdy se to už otevře a jak jsou všichni nedočkaví. Nakonec bylo otevřeno 1.9.. A některé věci se stále ještě dodělávají. Normální člověk by to pochopil. Když nasadíš nějaký systém a zavedeš určité procesy, v ostrém provozu se mohou vyskytnout chyby a může se stát, že budou potřeba další úpravy nebo změny. A když se ukáže, že potřebuješ změnit něco z SW, není to obvykle hned. To samé platí o obsluhu. Když se s vším seznamuje a ještě sem tam něco nejde, je nervní a unavená, kdo by nebyl. Byli byste snad raději, kdyby BW otevřel až od ledna, protože potřebuje vychytávat mouchy? Nebyli. Copak vám nic neříká doba hájení? Vláda má obvykle 100 dní, i v práci máš nějakou zkušební lhůtu. Psát takové radikální věci, jako že tam byl naposled a podobně, je u víceméně testovacího provozu úplně nového lezeckého střediska hloupost. Takže asi tak. Když to napíšeš po roce fungování, tak fajn, rád se připojím. Ale napsat to po měsíci, když vidíš, že se tam stále věci dodělávají a mění, to může jen člověk opravdu hloupý.
odpovědět 
    Re: Obsluha x majitel13:00:22 20.10.2013
Jo, jo. Nejlepší je pomáhat při záběhu tím, že o možných chybách a problémech nebudeš majitele informovat a když už budeš informovat, tak velmi mírumilovně ;). Jeho kámoš nejsem. Světe div se, existují i jiní lidé, než jeho kámoši, kterým obsluha nepadla do oka. Stejně nechápu, proč hned někoho s jiným postojem označovat za nenormálního apod. Ať chceme nebo ne, stěna je prostě business. Lidé si za ní platí. Tak je vcelku přirozené, že mnohým to nemusí splnit očekávání a dají to najevo. Myslím, že skoro každý, kdo se sám snaží nějak uživit, je za takové odezvy rád. Byť třeba můžou být nelibé a přehnané. Vzhledem k tomu, že Rak tu sám píše, že se chtějí zaměřit spíše na kvalitu, tak je jistě rád za kritické odezvy téměř v jakékoliv formě (samozřejmě si z toho musí vyfiltrovat tu informaci co to nese).
Souhlasím, že věci potřebují vyladit. Já teda vím, že kdybych vypustil něco, co není vylazené, není finálním produktem a ještě to budu v průběhu roku rapidně dodělávat, tak by mě zákazníci poslali do pr... a příště by se ohlédli jinde, ale v případě lezeckých stěn se nějakému procesu ladění asi vyhnout nelze.
Jinak BW proti ostatním tuzemským stěnám udělal velký pokrok. Stěna, zázemí vypadá profesionálně. Většina stěn a boulderovek u nás zatím spíš působí dost amatérsky (ukamenujte mě) - není vyjímkou, že o recepci i o úklid se stará studentík na brigádě, kterej to má silně na háku, že si stěna vezme plné vstupné a pak je tam polovina chytů sundanejch a polovina cest se přestavuje a to za plného provozu stěny a tak dále, a tak dále. Prostě věci, které se na podobných zařízeních v zemích na západ od nás moc nestávají. A také věci, které už i u nás dávno vymizely v jiných sportovních zařízeních, než lezeckých stěnách.
Za mě, pokud tam bude standardem, že i večer po vytíženém lezeckém dni, bude v šatnách čisto, budou se tam pravidelně obměňovat cesty, které se budou stavět v časech, kdy má stěna zavřeno (nebo ať klidně jednou do měsíce za tímto účelem zavřou nebo dají zlevněné vstupné nebo ať aspoň do předu avizují), bude profesionální, milá, rychlá obsluha, v zimních měsících tam nepůjde pára od pusy, v letních se člověk neorosí hned po vstupu, tak za takový standard bych klidně vyplázl víc než 150 Kč za návštěvu.
odpovědět 
     Re: Obsluha x majitel15:11:52 20.10.2013
Jo, v zásadě máš pravdu. Až na to, že ten příspěvek byl všechno možné, jen ne konstruktivní kritika. Přečti si ho ještě jednou, pak třeba pochopíš. A nebo se ti to bude zdát stále v pohodě a pak nepochopíš a ani nemá cenu s tebou dále diskutovat.
odpovědět 
      Re: Obsluha x majitel17:50:42 20.10.2013
Kritiku chápu. Ale kolik z vás napsalo mail na stěnu s tím, že to a to by bylo lepší vyladit? Má zkušenost je taková, že po napsání mailu mi bylo odpovězeno druhý den a sjednána náprava. Podle mě lepší než brečet na lezci:) Ahoj.
Happyodpovědět 
       Re: Obsluha x majitel21:49:48 20.10.2013
A co takhle tam odchytit přímo Tomáše a říci mu to osobně? Nebo Viktorovi? Nebo někomu jinému z vedení? Jsou tam skoro stále. Hloupé řeči, hloupé příspěvky, hloupé komentáře. A rady na emaily. To už nemáte ani koule a morál na osobní kontakt?
odpovědět 
        Re: Obsluha x majitel23:37:01 20.10.2013
O email si řekl sám Rak.. Což chápu, je to o dost praktičtější to mít sepsaný.
A dál, jak můžeš vědět, že to ti lidi neříkají i přímo na stěně?
odpovědět 
         Re: Obsluha x majitel09:48:07 21.10.2013
To mi jako chceš říct, že to říkají přímo jemu a přesto ještě vyblijou příspěvek tady??? A ohledně emailu - jo, určité věci ano, ale 98 % informací v této diskuzi je pro stěnu k ničemu. A víš, proč mu to ti lidi do mailu nedají, ale píší to tady? Protože to jsou kecy hloupých lidí, co vůbec nemají potřebu BW pomoci, ale jen mají velmi nízké sebevědomí a snaží si tu léčit komplexy a frustrace. Týká se to zejména příspěvku 13:08:23 19.10.2013. Autor byl nasrán, že se mu za jeho pár uprděných korun nevěnují jako celebritě a nebyl to schopen řešit jinak, než že si vylil zlost na všechny tady. A to je to, co mi vadí a bude vadit.
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179373)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Les Furtifs 8b+ Manikia
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Nově komentované:
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 255 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.