LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Uwaga lina!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140282 cest
Nové přelezy:
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A

Stěny
Lezecké sdružení Kotelna - Brno
Újezd nad Lesy, Praha 9, Základní škola Masarykova - Praha 9, Újezd nad Lesy
TJ Jiskra - Nový Bor

Prodejny
HUDYsport - Havířov
Rock Point Ostrava Avion - Ostrava jih
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Hrádok STOP ťažbe - pohorie Vtáčnik

petice

Ahojte cesky lezci. Potrebujeme na Slovensku malu-VELKU pomoc. Ide o peticiu proti tazeniu na skale Hradok pod Vtacnikom. Urcite ju velmi dobre poznate.

Jedná sa o začatie ťažby andezitu v dobývacom priestore Bystričany, v ktorom sa nachádza lezecká oblasť Hrádok, ktorá po Tatrách druhá najväčšia lezecká lokalita na Slovensku, je označovaná už v starých českých sprievodcoch, ako najkrajšia skalka na území Československa, lezie sa tu už cez štyridsať rokov a je tu vybudovaných cez sto zaistených ciest rôznej obtiažnosti. Nikde, okrem Tatier nenájdete sto metrové kolmé steny na tri dĺžky lana.


pohled z dálky

foto © JirkaS



Hrádok mohutná lezci často navštěvovaná stěna (hi res.)

foto © JirkaS



Viac môžete nájsť napr. tu.

Dakuju vam vsetci miestni, lokálny a aj vzdialeni milovnici tejto lokality. Vdaka

Organizátori peticie:
Slovenský horolezecký spolok JAMES, Junácka 6, 832 80 Bratislava
Horolezecký klub Baník SUB Prievidza, Hviezdoslavova 10, 972 01Bojnice
Alpin klub Prievidza, Svätoplukova 2/6, 971 01 Prievidza



Hrádok STOP ťažbe - pohorie Vtáčnik
www.peticie.com


Popis oblasti na Lezci
Horolezecký sprievodca na hkbanik.blogspot.sk
Zoznam lezeckých oblastí na Slovensku, obmedzenia, správcovia skál
Fotogalerie: horolezci-rum.ic.cz


Jakub a Púro   [úpravy] 10:43 05.02.2014Tisk 

Reklama:


Související články:
Související průvodce:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Foto11:15:19 05.02.2014
Takového humbuku, nejkrásnější skála, všichni ji milují, a pořádnou fotku nemáte? Podle fotky to vypadá na pár metrů skály a sem tam suť. Třeba to v reále vypadá lépe, ale podle fotky ať si to klidně odtěží. Nemáte lepší jezdit do Rakouska?
odpovědět 
 Re: Foto11:18:14 05.02.2014
opravdu inteligentní komentář.....
kubajzodpovědět 
  Re: Foto11:32:32 05.02.2014
No hele, vím, že moc není, ale když už někdo něco dělá, ať to dělá pořádně. Přemýšlel jsem, že bych to podepsal, ale když to vidím, tak mi to jako nějaký extra unikát nepřijde :-(
odpovědět 
   Re: Foto11:57:30 05.02.2014
Tak nepodpis. Nikto Ta nenuti. Uzi si Rakusko...
odpovědět 
   Re: Foto11:59:20 05.02.2014
Díky za kritiku, už jsem našel i lepší fotku a těším se na Tvůj další článek tady na Lezci. Ať Ti to leze;)
 martanodpovědět 
    Re: 12:16:23 05.02.2014
Nádherná oblast,jezdíme tam každý rok pravidelně aspoň 2krát.Již jsem podepsal petici.Mám tam známe ve vesnici,které se těžba též dotkne a jsou rádi za každou podporu v boji o zachování této krásné přírodní památky.
Marekodpovědět 
 Re: Foto12:16:21 05.02.2014
Vtačnik je opravdu krasne lezeni , idealni připrava na vícedelky, pokud maš chut koukni : http://www.horolezci-rum.ic.cz/fotky/vtacnik/vtacnik.htm
Stenlyodpovědět 
  Re: Foto12:25:42 05.02.2014
Tady jsem se ucil lezt na vlastnim, schvalne jsme si vybirali s partakem cesty, ktere se moc nelezou. Uzasna a pevna skala, fantasticke treni, male listy, spary. Nenechejte tohle zanikout!!!!!
odpovědět 
 Re: Foto13:32:00 05.02.2014
ty jelito, precetl sis aspon kousek z toho vyse psaneho textu?! ja tam byl osobne nekolikrat, muzu rozhodne doporucit, jsou to paradni vicedelky po vlastnim, pokud clovek nema cas/moznosti jet az do tater, ci alp, tohle je vyborne reseni i "naotocku". bylo by vazne skoda, kdyby tam meli zacit s tezbou, okoli je krasne..

zkus venovat 4minuty tveho on-line zivota a cti -> http://www.peticie.com/hradok_stop_abe_-_pohorie_vtanik
ondrasodpovědět 
  Re: Foto13:38:06 05.02.2014
Jelito jsi ty. Neumíš číst. Oblast je hezká, také proto jsem psal "podle fotky". Asi sis nestačil všimnout, ale fotku vyměnili, dali sem už lepší. Jelito :-) Lezce miluju, vždy se tu pobavím :-)
odpovědět 
   Re: Foto13:43:22 05.02.2014
Tak sis ulevil anonyme a jdi si prudit do Rakouska.
Cmanaodpovědět 
    Re: Foto15:41:25 05.02.2014
Tam alespoň umí dělat věci pořádně, ne amatérsky. Vždy mne překvapí, s čím jsou lidi schopni vyjít. Chcete zastavit těžbu a řešíte to peticí horolezců, kteří 99.9 % populace nezajímají. Jaký názor na těžbu má majitel pozemku? Jakou alternativu mu nabízíte?
odpovědět 
     Re: Foto17:38:25 05.02.2014
Kde jsi se prosimtě dočetl, ze se jedna o petici horolezcu? Ze se na lezci objevil odkaz na petici?Ta petice je proti zasahu do krajiny resp. CHKO , kde je i mimojine lezecka oblast.Svuj podpis tam maji predevsim lidi z okoli zminovane lokality a podepsal jsem se tam napr. i ja jako horolezec, ale to jsi chtel slyset, ne? Je mi te opravdu lito.
Cmanaodpovědět 
      Re: Foto17:59:53 05.02.2014
Spím či bdím? Zdá se mi to, nebo ne? To snad nemůžeš myslet vážně :-) Pod peticí jsou podepsaní jako autoři predseda SHS JAMES predseda HK Baník Prievidza predseda Alpin klub Prievidza Igor Koller Tomáš Urban Ján Kmotorka.

To je co? To jsou kluby a zástupci zahrádkářů? Nebo šachistů? Nebo koho? Možná to podepisují i nelezci, ale připadá mi to jako aktivita/petice horolezců a horolezeckých svazů. Takže klidně mne lituj, ale sorry, názor mi to nezmění :-)
odpovědět 
       Re: Foto18:20:23 05.02.2014
sry- nejak jsem to prehledl, nicmene tady prece zdaleka nejde jenom o Hradok, ale o mnohem vic a petice je prece legitimni zpusob jak dat hlasite najevo, ze se nam to nelibi. Ja tam nekolikrat lezl a vim jak to tam vypada. Predstav si kdyby chtel nekdo zacit tezit v Labaku. Myslis, ze by byly proti jenom lezci? Verim, ze to k necemu je a pokud bude nejaka radikalnejsi akce, tak nebudu vahat a pujdu se treba privazat k sutru.Ty si myslis svoje. presvedcovat te nebudu.Ja se proste nechci ridit heslem „Po nas potopa“ a je jedno, jestli zakon je na jeho strane.
Cmanaodpovědět 
        Re: Foto18:46:40 05.02.2014
Hele, v pohodě, já s tím souhlasím, místo je hezké, když vidím ty nové fotky, přemýšlím, že bych se tam vydal na pár cest. Takže máte mojí podporu. Jen mne mrzí, že to jsou obvykle takové hurá akce, které záměry těžební společnosti asi moc neohrozí. Jak tohle, tak třeba i ty Jizerky. Takže neber mé texty jako kritiku odporu nebo souhlas s těžbou, ale spíše jako netradiční formu postesknutí nad ne úplně efektivní formou protestu.
odpovědět 
 Re: Foto13:40:52 05.02.2014
ty jelito, precetl sis aspon kousek z toho vyse psaneho textu?! ja tam byl osobne nekolikrat, muzu rozhodne doporucit, jsou to paradni vicedelky po vlastnim, pokud clovek nema cas/moznosti jet az do tater, ci alp, tohle je vyborne reseni i "naotocku". bylo by vazne skoda, kdyby tam meli zacit s tezbou, okoli je krasne..

zkus venovat 4minuty tveho on-line zivota a cti -> http://www.peticie.com/hradok_stop_abe_-_pohorie_vtanik
ondrasodpovědět 
  Re: Foto13:45:52 05.02.2014
..kamo, jestli se chces rozhodovat k podpisu petice jenom na zaklade fotky, ktera tobe osobne nesedi, tak nejsi uplne v poho, to se na me nezlob..ja na lezce lezu tak jednou za mesic, zasadne neprispivam, ted jsem udelal vyjimku, protoze tvuj uvodni comment me vazne dostal, a protoze citim, ze k danemu tematu mam co rict a snahu vypomoci. tvuj uvodni prispevek byl NAPROSTO o nicem, horeZdar.
ondrasodpovědět 
   Re: Foto16:10:02 05.02.2014
prosím tě, dyť se neumíš podepsat ani pod svůj komentář, kde vo nic nejde...je(mitě)lito!
Jirkaodpovědět 
    Re: Foto16:24:19 05.02.2014
Naopak jde o hodně. O zachování lezecké oblasti. Sice jsem tu za idiota a tobě je mé osoby líto, ale přesto se ptám - když je to tak závažné a máte o to takovu starost, proč skončilo u jen u bezvýznamné petice? Na rozdíl od tebe (s největší pravděpodobností) jsem si dal práce trochu víc, než jen číst prosbu na Lezci. Předpokládám, že podle zákona 24/2006 a novely 408/2011 musela být těžba hondocena na vliv na životní prostředí. Ne že by mne to bavilo, ale našel jsem si a přečetl jsem si požadavky, které je potřeba vyhodnotit. Bodů je celkem 17, jeden z nich se zabývá turistikou. Ale je tam zmíně jen pěší. Cituju: Vyhodnotiť vplyv navrhovanej činnosti na terajšie a prípadne budúce aktivity turistického ruchu v dotknutej časti územia, najmä na pešiu organizovanú a neorganizovanú turistiku z pohľadu obmedzenia vstupu do Bystričianskej doliny, ktorá vedie k turistickým chodníkom na vrchol Vtáčnika.

O lezení nic. Zpráva o požadovaném rozsahu hodnocení byla rozeslána na skoro 20 organizací a úřadů. Žádný horolezecký spolek ani klub jsem tam nenašel.

Takže se ptám - proč tu pracujete na bezvýznamné petici, místo abyste pracovali na tom, jak se stát účastníky řízení a bylo potřeba i vaše stanovisko? Neberete to ve zlém, ale přijde mi to jako dobrý pláč na nesprávném hrobě.
odpovědět 
 Re: Foto17:55:12 05.02.2014
To jsem fotil kdysi já. Foto je mizerný. Já měl tenkrát nějakej mobil nebo co. Skály jsou to fakt hezký a nádherný okolí. Prostě super romantika. To snad není ani možný, že by to nebylo nějak přísně chráněný. Jsou to fakt pěkný skály i v středoevropským měřítku.
 jirkasodpovědět 

 Zásadně proti!14:18:42 05.02.2014
Věřte,že i ten,kdo rozhoduje o těchto okolnostech čte diskuze pod těmito články,proto bych se tu nezabýval kritikou fotografie,ale důstojně pomoci slovenským lezcům,protože právě oni bojují za to,abychom tam mohli jezdit.Sdílel jsem i těm,kteří tam rádi chodí na procházky...a samosebou podepsal!Důvod?Je to jedno z mála lezeckých míst,kde na vcholu není hovno(...jak říká Mára Holeček).
Ondra odpovědět 

 dalsie detaily najdete aj na FB14:24:42 05.02.2014
https://www.facebook.com/pages/ Hr%C3%A1dok-STOP-%C5%A5a%C5%BEbe-pohorie-Vt%C3%A1%C4%8Dnik/ 835148826510842 (bez 2 medzier)

okrem ineho tam je stanovisko obce Bystricany v ktorom je zmienka o dost divnom postupe tazobnej firmy...
blxaodpovědět 

 Odkaz na článek na lezci15:01:44 05.02.2014
Pokud mě zrak neklame, link v článku neodkazuje na článek z lezce o Vtačniku... Jinak petici jsem podepsala
Saraodpovědět 
 Re: Odkaz na článek na lezci18:44:49 05.02.2014
Peticia nie je bezvyznamna, za necely tyzden ju elektronicky podpisalo velke mnozstvo ludi a stale nabera prudko na mnozstve. A vdaka tomu uz uvedenu tažbu medializovala velka televizia a to by sa bez podpisov tak rychlo nestalo...A nevadi ze právne je bohuzial neplatna, na zviditelnenie tejto vaznej veci pomáha...
MiKaodpovědět 
 Re: Odkaz na článek na lezci18:46:57 05.02.2014
Peticia nie je bezvyznamna, za necely tyzden ju elektronicky podpisalo velke mnozstvo ludi a stale nabera prudko na mnozstve. A vdaka tomu uz uvedenu tažbu medializovala velka televizia a to by sa bez podpisov tak rychlo nestalo...A nevadi ze právne je bohuzial neplatna, na zviditelnenie tejto vaznej veci pomáha...
MiKaodpovědět 

 hradok bouldering23:27:29 05.02.2014
Este nedavno sme riesili, ze nam tam pod bouldre chodi kakat kadekto, dnes riesime, aby sa z tych malych hovienok nestali este vacsie sracky. Tak nam pomozte a peticu podpiste. Vdaka


http://boulder.sk/ clanky/ zmenime-osud-balvanov-pod-stenou-hradku/
Oliodpovědět 
 Re: hradok bouldering23:28:36 05.02.2014
z linku treba odstranit medzery
Oliodpovědět 
  Re: hradok bouldering09:50:23 06.02.2014
Z tohoto mě mrazí stejně tak jako z cedulky Súkromý dobývací priestor...ale věřím,že se s tím dá něco dělat!Máte moji oporu.
Ondřejodpovědět 

 lezení na Vtáčníku 20:49:22 06.02.2014
Vtáčník má určité genius loci, které se nedá slovy popsat... osobně mám radši těžší cesty a častěji jezdím na vápno, ale vždycky když přijedu na Vtáčník, jeho atmosféra mě uplně pohltí... Jezdíme tam tak 3x za rok... Po Labáku je to jednoznačně moje nejoblíbenější oblast v Československu a byla by velká škoda kdyby se tan začalo něco rubat a celé lokalita by se tím zničila...
Pavel Keprtodpovědět 

 Vliv lezců?08:46:48 07.02.2014
Ne že bych Vtáčnik neměl rád, taky tam občas lezu, ale opravdu si myslíte, že několik tisíc podpisů lezců, kteří jednak nejsou místními obyvateli, a navíc nemají na skálu jakýkoli nárok či vztah, bude mít vliv na rozhodování o tom, co zde místní obce a firmy budou provozovat? Je to jen o tom, co dovolují zákony a co má možnost povolit či zakázat správa CHKO, ale ti všichni se na to dívají z úplně jinéh pohledu a petice lezců nebude mít na rozhodování žádný vliv, protože se záležitosti netýká. Je založena pouze na idee "já chci", a to je žalostně málo.
Martinodpovědět 
 Re: Vliv lezců?11:03:24 07.02.2014
A proč to sem vubec pises. Tvuj koment je uplne zbytecny, k nicemu.... Mimochodem diky petici se to uz stalo celorepublikove tema diky uverejneni na nekolika televizich a to nelze jen tak prehlidnout. Takze kdyz to nevyjde, tak co- aspon jsme se pokusili...- porad lepsi, nez jen sedet a psat nesmysly.
Frankodpovědět 
 Re: Vliv lezců?00:41:30 08.02.2014
Idea "Já chci-My chceme" sa mi páci omnoho viac ako idea "zákon dovoľuje". Predovsetkym kôli právnej a moralnej urovni nasich zakonov. Medzinarodna podpora je ziaduca, nie opacne. Dakujeme
mkodpovědět 
  Re: Vliv lezců?07:14:14 08.02.2014
Je dobře že se lezci ozvali a nevzdávej te to,tak jako my v Labském údolí s demolicí Žlebské Jehly.Přeji pevné nervy s bojem úředním šimlem a držím vám palce.Petici jsem podepsal.
Jeník Pletichaodpovědět 
  Re: Vliv lezců?09:34:41 08.02.2014
Víš, přijde mi to na naprosto stejné úrovni, jako akce aktivistů blokující různé stavby či projekty, které místním zpříjemní život, ale oni budou brojit proti s klapkami na očích a na uších neznajíc skutečné důvody. Jen tak pro zajímavost - co ty víš o důvodu obnovení těžby, co to místním přinese a zda si to přejí? Předpokládám, že je to opravdu jen o tvém "já chci" a dál tě nic nezajímá.
Martinodpovědět 
   Re: Vliv lezců?11:03:00 08.02.2014
A v cem je takovy problem s tim, ze jsme se jako lezci ozvali, kdyz to je zbytecne a k nicemu to nevede.Tobe to proste neda a budes donekonecna psat zcela zbytecne komentare. Nikdo te nenuti podepsat petici, tak se k tomu prosimte nevyjadruj, kdyz ty sam o tom evidentne vis kulove. Mimochodem proti jsou predevsim mistni a nejen starostove.
Frankodpovědět 
    Re: Vliv lezců?14:29:53 08.02.2014
Doporučuji ti odpustit si tvůj agresivní styl, to do slušné diskuze nepatří. A už vůebc ne někomu nařizovat, k čemu se může nebo nemůže vyjádřit. To pouze vypovídá o tvém hulvátství, a s takovými lidmi diskutovat nemá žádný smysl.
odpovědět 
    Re: Vliv lezců?14:41:30 08.02.2014
Zajímavé, že o tom nic neví ani místní, zato ty jsi do všeho zasvěcený zahraniční pozorovatel. Že bys nám o tom řekl víc, nějaké konkrétní informace?
odpovědět 
   Re: Vliv lezců?17:49:31 08.02.2014
Kamenolomy v tomto a nie len v tomto pripade vôbec nic neprinesu. Neviem kolko mas rokov ze pises taketo veci ale zda sami naivne mysiet si ze miestnym dedincanom nieco ohromne prinesu. Objasnim ti to: Priemerny pocet zamestnancov kamenolomu je cca 3 az 6 ludi. Kamenec a Bystricany maju spolu asi cca 3000obyvatelov. Prinos ma obec z podnikatelskych dani, ale to ludom aj tak do ruky nedaju, navyse tazke tatrovky naozaj nicia cesty a prasia poriadne ked vozia kamen cize prijem z dani pojde tam. Asi preto sa aj vsetci miestny, aj starostovia buria. Navyse pridu o jedinu turisticku oblast s nadregionalnym, prakticky medzinarodnym dosahom, na ktoru su tam vsetci hrdy, pretoze Vtacnik nie su Vysoke Tatry. Zajdi na Hradok par krat za rok cez vikend, daj si veceru na podhorskej chate Koncita a pokecaj s miestnymi a rychlo pochopis. PS. Ja nie som lezec, iba miestny...
mkodpovědět 
    Re: Vliv lezců?15:56:28 15.05.2015
Udajne cyperska tazobna spolocnost ktora ma sidlo v sk cize zase okaty podvod a vysmech je to skryty biznis mimo zakon podobne ako kauza vahostav tazba na hradku sa riesi uz nejaky ten rok stat vlastne podvodnici co ho riadia maju hlavny zaujem na tazbe uz to je divne hranicne pasmo 5stupen ochrany a oni veselo odsuhlasia tazbu.je toho ovela viac a niesu to konspiracne teorie to je fakt slovensko je na urovni krajin tretieho sveta
faklaodpovědět 
     Re: Vliv lezců?16:04:12 15.05.2015
Pozrite si toto asi by som mal plakat ale zasmial som sa yotube kredenc mena faktur stratenych nieje to o tazbe ale dost to tym suvisi
faklaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179373)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Les Furtifs 8b+ Manikia
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Nově komentované:
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.