LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   OS, RP,... to zná každej, ale ZK? Zelenej ksicht:(
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140281 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
Boulder Cave Bar - Opava
Sportovní Cetrum Palmovka - Praha 8
SQUASHPARK Cibulka - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Futurum - Ostrava 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Rock Point Olomouc - Olomouc

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v lezení na obtížnost a rychlost Edinburgh, Británie

Na závodě Světového poháru v lezení na obtížnost a rychlost v britském Edinburghu skončil dnes v osmifinále rychlosti Jan Kříž na 9. místě. Česko reprezentovali ještě v obtížnosti Tomáš Binter, který skončil v sobotní kvalifikaci 49., a Jakub Dvořák, ten byl 50.


V ženách jsme zastoupení neměli.

Viz výsledky:

IFSC Climbing Worldcup (L,S) - Edinburgh (GBR) 2017

sth   [úpravy] 19:50 24.09.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Pokrok nezastavíš13:50:22 24.09.2017
V roce 2010 rok před nástupem Tomáše Bintera st. do funkce předsedy soutěžního lezení. Se jezdilo pro 49 místo z 55 zadarmo nebo maximálně za 1kč/km od Čhs.

Letos se pro takový výsledek létá do Edinburgu letadlem a spí v hotelech za peníze Čhs.

Web Čhs
"Pro závod SP v Edinburghu byla stanovena maximální celková částka za letenku a dopravu v místě na 7 000 Kč. "

"Vzhledem k cenovým podmínkám v destinaci byl zvýšen příspěvek na ubytování pro závod SP v Edinburghu na max. 45 liber (os./noc)."(max 3 noci)


odpovědět 
 Re: Pokrok nezastavíš16:10:57 24.09.2017
Tak jestli tak lehké se dostat do repre tak to udělej a můžeš jet taky na výlet.
odpovědět 
  Re: Pokrok nezastavíš16:32:52 24.09.2017
Z ceho vyvozujes, ze se chce dostat do repre? Nikde to v jeho prispevku nevidim. Co kdyz mu jen vadi plejtvani a nedustojna reprezentace?
xodpovědět 
   Re: Pokrok nezastavíš17:56:44 24.09.2017
Máš pravdu, do repre není tak jednoduché se dostat. Na dobře placené výlety by chtěl kde kdo.
To chtěl kde kdo i v tom roce 2010. Proto bylo repre rozděleno na "A" a "B"

Čhs píše:
Družstvo "A"
Mrázek,Ondra,Hroza ml. (medailisti SP)

Na závody SP v Evropě bude uhrazeno cestovné ve výši
4 Kč/km + dálniční poplatky
a ubytování v max. výši 20 EURO/noc. A to při jednodenních závodech se proplácí
max. 2 noci a při dvoudenních 3 noci.

Reprezentační družstvo "B"
Martin Stráník, Dalibor Muráň, Nelly Kudrová, Lucie Hrozová, Jan Chvála, Silvie Rajfová, Jiří Švácha, Martin Šifra

Na závodech v SP v Evropě
bude uhrazeno cestovné ve výši 1 Kč/km.


Jak píšu. Pokrok nezastavíš. Dnes za 49 místo z 55 závodníků dostaneš od Čhs větší finanční podporu než před sedmi lety za medaili.

A já bych se k takovému modelu vrátil. Rozšířil bych ho o skupinu "C"

"A" finalisti
"B" semifinalisti
"C" kvalifikace

Já myslím, že se Čhs k takovému modelu opět vrátí. Ale až přestane jezdit ml. Binter.
LRHodpovědět 
    Re: Pokrok nezastavíš20:20:44 24.09.2017
Tady snad nejde o proplácení nákladů na závody. Jestliže svaz posílá závodníka na závody, tak je zcela v pořádku, že mu pokryje náklady. Tady jde o jasně nastavená nominační kritéria do repre. Pokud se budeme bavit o penězích, tak závodník musí taky za něco žít a pokud má závodit s elitou, tak s normální prací to půjde asi dost těžko.
odpovědět 
     Re: Pokrok nezastavíš21:11:38 24.09.2017
To sice zní pěkně, že chceš zabezpečit reprezentanty. Ale to právě vede k tomuhle rovnostářství. Je zcela normální je podporovat podle jejich výsledků. A ty jsou v naší repre zcela odlišné.
LRHodpovědět 
      Re: Pokrok nezastavíš21:40:52 24.09.2017
Mě třeba systém přispívání na SP dle výsledků přijde trochu zvrácený. Když už někoho nominuji, aby reprezentoval ČR, tak mu přece zaplatím všechny náklady. Podle výkonnosti bych řešil spíš už samotnou nominaci na jednotlivé závody.
Došlíkodpovědět 
       Re: Pokrok nezastavíš21:55:02 24.09.2017
Proč ne, ale třeba maximálně dva roky, aby měl čas se rozkoukat. TB je rozkoukanej až až a co za tu dobu (10 let?) předvedl je taky až až.
odpovědět 
        Re: Pokrok nezastavíš22:15:07 24.09.2017
Souhlas s oběma - když už se někdo nominuje, ať to má hrazené. Ale jen na omezenou dobu třeba těch dvou let. Pak už jen za svoje nebo za "za medaili".
odpovědět 
   Re: Pokrok nezastavíš18:44:52 24.09.2017
Závidí prachy
odpovědět 
    Re: Pokrok nezastavíš19:25:36 24.09.2017
;)))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!
odpovědět 
     Re: Pokrok nezastavíš22:59:21 24.09.2017
Pokud bude někdo lepší než Tomáš a bude mít chuť a odvahu reprezentovat ČR, tak má přeci možnost.
Kolik z Vás kritiků je skutečně členy ČHS, když řešíte kolik komu svaz přispívá?
Ondra Švecodpovědět 
      Re: Pokrok nezastavíš05:02:14 25.09.2017
35.nepostup z kvalifikace na mezinárodní scéně...krát náklady na výjezd...:-)))
odpovědět 
      Re: Pokrok nezastavíš07:49:58 25.09.2017
Pro Ondru Švece.

"Kolik z Vás kritiků je skutečně členy ČHS, když řešíte kolik komu svaz přispívá?"

Ano, tahle otázka by byla na místě, pokud by Čhs reprezentanty platila pouze z příspěvku členů Čhs. Ale pokud se nepletu, tak ty příspěvky stačí tak akorát na přebujelou administrativu svazu. A pak svaz , vlastně i repre žije z toho co dostane od státu, Beruselu a něco od sponzorů. A protože od sponzorů toho taky svaz nedostane mnoho, tak repreoši jezdí za peníze daňových poplatníků.
Zjednodušeně. Stát nebo Brusel sebere prachy soustružníkovi(daně). Úředník je přerozdělí Čhs a to je dá na repre. Tak vlastně do toho jak dobře hospodaří Čhs, může "kecat" každý soustružník.
LRHodpovědět 
       Re: Pokrok nezastavíš08:21:30 25.09.2017
Amen!
odpovědět 
       Re: Pokrok nezastavíš08:47:59 25.09.2017
Pro Došlíka.

Píšeš:
Když už někoho nominuji, aby reprezentoval ČR, tak mu přece zaplatím všechny náklady.

To by bylo krásný. Ale v praxi to prostě nejde.
Prostě na to nejsou peníze a nikdy nebudou.
Protože členové Čhs nechtějí zvýšit své příspěvky svazu, aby za ně mohli reproši jezdit na závody. A od ministerstva (soutružníků a jiných daňových poplatníků) nikdy nepřijde tolik aby to stačilo.
A navíc. Ty chceš po soustružníkovi(daňovém poplatníkovi) aby reprezentantovi vše zaplatil? Z jakého důvodu? A navíc reprezentantovi, který podle mě(třeba se pletu) dělá víc ostudu, než reklamu.
odpovědět 
        Re: Pokrok nezastavíš09:38:40 25.09.2017
z duvodu nastaveni systemu, z duvodu minulych voleb, z duvodu prani vetsiny. Zmen systém, ale nevysirej zbytecne na Lezci, tim nikomu nepomuzes.
zivotodpovědět 
         Re: Pokrok nezastavíš09:54:39 25.09.2017
Zivote.
Ano mas pravdu. Je potreba zmenit system. A proto bych chtel aby Chs zmenilo system "rozhazovani penez" na smyslu plnou podporu reprezentace. Tohle co Chs predvadi je vysmechem vsem danovym poplatnikum, jejichz penize dostava. A to neni jen repre. Ale i akce typu "Udelat svetovy rekord v tom kolik lidi vyleze najednou na piskovcovou vez".
lrhodpovědět 
          Re: Pokrok nezastavíš10:31:18 25.09.2017

LRH, jak jsem psal pod minulou, v podstatě identickou debatou - nejsem schopen se zorientovat ve tvé agendě. "Život" nahoře ma pravdu a Tvá odpověď ma, dle mého názoru, mimoběžnou povahu.
Jde Ti o peníze, které rozděluje CHS, jde Ti o koncepci sortovního lezení? Evidentně ano. Regurgitaci negativni argumentace na tomhle serveru (děláš mnoho let) to nezměnís. Já byt na Tvém místě, tak si položím tri velmi jednoduche otázky - proč to dělám? Proč to dělám timto způsobem? Je to efektivni? Chceš ovlivňovat finanční toky chs - musíš mít podpisovy právo. Chceš ovlivňovat koncepce, musíš mít formalni pozici, ze který to ovlivnis. Chceš to? Pak Ti asi nezbyde než se stát formálně zvoleným představitelem chs. Chceš-li se nechat zvolit, sezen si podporu. Není příliš pravděpodobně, ze Ti ji tento způsob prezentace získá - v tomto smyslu, znovu můj názor, pro Tebe nefunguje. Kdybych bych byl ten, koho kritizujes, tak se pri každé další vlně teto negace pobavene uchichtnu, a všechny dotazy na téma platnosti Tvých argumentu s lehkosti odpinkavam odkazem na formu, provarenost ...
PS: za i/y tentokrát palec nahoru ...
J. Kladaodpovědět 
           Re: Pokrok nezastavíš10:47:22 25.09.2017
Vidis Klado. Vsechno ma svuj vyznam. Ja diky tvemu dnesnimu prispevku vyhral v sazce petistovku. Vsadil jsem se, ze kdyz na lezce napisu cokoli. Tak ty mi na muj koment vzdy neco napises. Dik.
lrhodpovědět 
           Re: Pokrok nezastavíš12:23:43 25.09.2017
LRH, a to je právě ono. Jak chapu já tenhle tvůj comment o petistovce? Jako pokus o uhyb (lehce mi skubnul koutek, to zas jo) před realitou, kterou popsal "život" a ted já. Za cely ty dlouhý léta (a asi i budoucí) si tu napsal tisíce (možná deseti sice) slov - v drtivé většině negaci ( pokud šlo o chs a koncepci sp. lezeni). To je strašně moc na to,kolik si fakticky dosahnul. Dovedu si představit, ze to může byt osobně velice frustrující. Vždyť já přeci vim jak to ma byt správně! Proč ostatní nevidi , ze já to vim???
Možná, mas pětistovku, ale zároveň jses zase o něco lehceji odpinknutelnej v seriózně vedeny debatě ... Jo, a to je mimo jiné ten, co leta píše léta filipiky na chs a sportovní lezeni, taky protože ceka reakci jelimana s nickem J.Kláda v diskuzi na lezci.cz ...
Vis co je na tom blby? Já si vlastně myslim , ze mas asi pravdu, druhy straně vůbec nefandim, naopak, ale způsob jakým davas světu o svy pravdě znát, není moc efektivní (diplomaticky řečeno), i když si možná myslis, ze je to rebelstvi ... Blahopreju k petistovce (nebo petistofce?) a tesim se na další inspirativní příspěvky (vážně).
J. Kladaodpovědět 
           Re: Pokrok nezastavíš07:07:02 26.09.2017
Dle tve logiky pokud se mne nelibi vykon pokladni v tescu, tak to nemam kritizovat, ale sednout za kasu a ukazat jak se to dela? To zni hloupe vid.
Honzinodpovědět 
            Re: Pokrok nezastavíš10:55:09 26.09.2017
Já bych to viděl trochu složitěji. Příměr s pokladní je jistě hloupý, ale...

V pár minulých dnech jsme si tu psali na téma svobody a demokracie. A tohle je podle mne jedna z ukázek v praxi. ČHS to dělá nějak. Ok, může se mi to líbit a nemusí. ČHS je demokratická organizace, vedení tam bylo regulérně zvoleno dle platných regulí.

Členové, tedy v tomto případě LRH a podobní, by měli respektovat výsledky voleb. A pokud chtějí něco jinak, měli by sestavit vlastní tým a měli by kandidovat, mají přeci možnost svojí vizí oslovit ostatní, nechat se zvolit a prosadit si jí, pokud je dobrá. Udělali něco z tohoto? Nevím o tom. Co to sleduji, tak Hroza vlastně jen pořád kritizuje, nadává a nic podle něj není dobře. Ale v této situaci nekritizuje jen jednoho nebo dva lidi ve vedení, ale prakticky celý svaz včetně členů, protože ti lidé tam byli regulérně zvoleni. Tedy LRH nerespektuje výsledky volby členů. A to je na tom to špatné. Ne ta kritika jako taková, ale to, že i když by Hroza (nebo kdokoliv jiný) měl možnost s tím něco dělat, tak nedělá, jen kritizuje a kritizuje a kritizuje. Takže v tomto případě souhlasím s Kládou. Pokud se to podle Hrozy už tolik let dělá špatně a svaz je veden úplně blbě, proč nám nepředstavil koncepci svojí, nekandidoval a nevyhrál? Kdyby byl ČHS nedemokratická organizace, chápal bych Hrozu. Ale za této situace, pokud chce tak velké změny, by opravdu měl něco dělat, ne je psát zbytečné příspěvky.
odpovědět 
             Re: Pokrok nezastavíš11:16:21 26.09.2017
Já sice neznám LRH osobně, ale jeho názory na ČHS jsou myslím dlouhodobě konzistentní. Že uznám volbu většiny přece neznamená, že nemůžu toto kritizovat.
Honzinodpovědět 
              Re: Pokrok nezastavíš11:31:33 26.09.2017
To samozřejmě můžeš. Ale nedělat dlouhodobě nic jiného? Zejména když víš, že to nemá smysl, protože diskuze na Lezci vedení nezmění? Takže, ano, právo kritizovat má každý. Ovšem je trochu divné, když někdo nedělá nic jiného, než že se vypisuje na dvou webech, ale v reále se o změnu nebo prosazení vlastních myšlenek nepokusí. Pak je otázka "Proč nejdeš a nezkusíš si to sám?" zcela legitimní.
odpovědět 
       Re: Pokrok nezastavíš10:17:58 25.09.2017
On to tedy platí český stát. V současnosti to vybere od českých soukromníků a zaměstnanců u soukromníků ČSSD, ANO a KDU a pak milostivě rozhází sportovníkům a bafuňářům.

EU zaplatila něco málo na Erasmus+ tedy propagaci lezení v přírodě.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Pokrok nezastavíš10:25:34 25.09.2017
aneb otázka nezní jestli je podpora závodníků a medajle důležitá pro těch zhruba deset tisíc členů, ale jestli je to natolik kruciální pro každého plátce daní, aby mu stálo za to sebrat peníze a poslat za ně závodníka v divácky naprosto neatraktivní discipline umístit se v hloubi pole.
a teď položme stejnou otázku, ale lezení nahraďme třeba kroketem nebo závodními šipkami.

mimochodem, nejsou tam ještě nějaké špinavé peníze z hazardu, kdy nešťastník zmámenej šalebnou nadějí na jackpot si koupí tiket místo aby koupil dětem mlíko?
Lukas B.odpovědět 
         Re: Pokrok nezastavíš14:31:56 25.09.2017
Tak o podporu závodníků jde asi jen závodníkům a jejich nejbližšímu okolí(táta,máma).
odpovědět 
        Re: Pokrok nezastavíš06:40:02 29.09.2017
Takhle to dělali všichni, nejenom tyto strany. Tak nedělej volebního agitátora. Je to moc průhledný. Prasárna byla to na com se podílel Kalousek a prachy z hazardu....
odpovědět 
      Re: Pokrok nezastavíš10:14:17 25.09.2017
Aha, takze jedine kriterium pro vysilani na zavody je chut se zucastnit. Zacinam verit, ze se tento system fakt aplikuje. Krasne to vysvetluje vysledky repre.
Proc by nejel, kdyz nikdo jinej nechce? Na vysledky sere pes..

Neni hanbou nikoho nevyslat, kdyz nikdo kvalitni se zajmem o zavody neni. Naopak je to normalni. Setri to penize, ktere mohou byt investovany jinak (treba do kvalitniho treninkoveho zazemi pro mlade talenty) obzvlast ve svazech, ktere stale zehraji, jak nemaji penize. .
odpovědět 
       Re: Pokrok nezastavíš19:51:08 25.09.2017
Jsou jen dvě možnosti ... slušné. Fakt náročná kriteria pro repre, a pak platit opravdu hodně ... klidně i všechno. V repre bude lidí jak do mariáše, ale dobří, a každý bude vědět, že když se tam dohrabe, tak dostane ne sice ranec, ale ne málo.
Druhá možnost je ta, že v každé kategorii bude repre 4-6 lidí, ale proplácet se bude striktně podle výsledků, tedy kdo nedá aspoň semi, jel tam plně za svý.
To co tu je zkurvený hybrid, který je na dvě věci.
BTW ... výjimkou je, když fakt dobrý junior/ka jedou na dospělý to zkusit a okoukat si to. Tam je nějaká velkorysost potřeba, ale to by se mělo řešit individuálně. Ona zas tolik těch nadějí nemáme, aby to VV až tak zatěžovalo.
MModpovědět 
        Re: Pokrok nezastavíš11:02:19 26.09.2017
Souhlas.
odpovědět 
        Re: Pokrok nezastavíš11:06:51 26.09.2017
Jenže úplně opomíjíš filozofii, kterou zde ČHS razí. Tady vůbec nejde o to, jak závodníky finacovat. Ať si říká kdo chce co chce, ve vedení ČHS nejsou hloupí, jednotlivé způsoby financování znají. Problém je v přístupu k repre. A jak se nechali už zástupci ČHS několikrát slyšet, nestojí o úzkou dobrou špičku a repre jako top českého lezené, ale repre slouží jako odměna za to, že děcka i dospělí něco dělají, že lezou, že jezdí na ČR závody... Prostě lezeš, objíždíš ČP/MČR, a pak se jako parta seberete a uděláte si výlet ven. Nejde o výsledky, je to společenská akce. Lidi si zablbnou, občas zapaří, zůstanou ve skalách... Nespokojení jsou tři dobří, dalších 20 průměrných hobíků je nadšených a vděčných. To je právě i ten problém začlenění závodního lezení pod ČHS. Na ty výlety je ČHS ok. Pokud bys ale chtěl opravdu systém lezení jako vrcholového sportu s dlouhodobě dobrými výsledky celého týmu, potřebuješ samostatnou organizaci, pod ČHS to nikdy fungovat nebude, z podstaty nemůže, ČHS a jeho členové nejsou nastaveni na čistý sport se všemi průvodními jevy a vlastně se to ani neslučuje s podstatou filozofie ČHS.
odpovědět 
         Re: Pokrok nezastavíš22:17:57 26.09.2017
Otázka je, zda by to fungovalo bez ČHS ... a nechcíplo na úbytě. Překližka je kua malý sport, takže stát mu moc nepřisype a z příspěvků se zaplatí tak max poštovné.

Čistě věcně máš do jisté míry pravdu, ale fakt nevěřím, že byste na tom byli sólo lépe ... takhle jezdí i ten, kdo má zůstat doma, a občas někdo něco dostane. Ok, někdo nezaslouženě a jiný zase dostane míň, než by dostat měl. Kdo by jezdil u vás by byla vaše věc, ale mám silný pocit, že by všichni jezdili plně za svý+sponzorský.

Ne že by mi to nebylo někde a rozmlouval vám to, ale fakt si nemyslím, že by to pro vás byla po FINANČNÍ stránce nějaká výhra.
MModpovědět 
          Re: Pokrok nezastavíš22:37:13 26.09.2017
Nebyla. Souhlasím. Jediný rozdíl by byl v tom, že bychom si o sobě rozhodovali sami, zatímco teď o nás rozhodují ti, kteří tomu nerozumí a které to nezajímá. Peněz by bylo stejně, viděl bych tu i určité možnosti zvýšení příjmů, které však v ČHS nejsou možné. Takže z počátku by se situace asi zhoršila, ale během pár let by se to snad dostalo výše, než je to teď. Ono totiž když si to tak vezmeš, tak co svaz vlastně dělá a k čemu je potřeba? ČHS nevlastní ani jednu stěnu nebo nějaké tréninkové zázemí. ČHS prakticky nepořádá žádné závody (ano, pár jich pod záštitou ČHS je, ale dělají to stěny a jejich stavěči, závody by byly i bez ČHS a to včetně pohárů, už teď tomu tak částečně je), ČHS nemá žádné trenérské nebo podobné zázemí (pár lidí se svazem spolupracuje, ovšem a dobrovolnické bázi a spolupracovali by s kýmkoliv, už teď to dělají spíše náhodou jako oddíloví trenéři), ČHS neplatí nic extra, v tomto by pro závodníky žádná změna nebyla. Takže jestli je hlavní význam ČHS v tom, že je členem IFSC a posílá přihlášky, je to trochu málo. Nevětší problém bych tedy viděl v zázemí personálním, musela by se najít parta, která by se starala. A otevřeně přiznávám, že o takové partě tu nevím a ani si neodvedu představit, jak to někdo bude zadarmo dělat alespoň na takové úrovni, jako se to dělá nyní. A ať je Binter jakýkoliv, tak tomu času věnuje poměrně hodně. To samé ostatní z této komise. Takže i když považuji začlenění lezeckého sportu pod ČHS za nesmyl a stav rozhodně není optimální, asi je to v současné době opravdu jediný rozumný způsob :-(
odpovědět 
           Re: Pokrok nezastavíš21:38:14 27.09.2017
Njn, se situací je nutno se buď smířit, nebo se ji pokusit změnit. Je to na vás:-). 95% členů má nějaké soutěžní lezení na háku, max si řekneme, že je AO ... cituji ... zabiják:-))). Ale to je tak vše ... bude to zkrátka na tobě ... na vás.
MModpovědět 
            Re: Pokrok nezastavíš19:24:30 30.09.2017
Ano, máš naprostou pravdu. A právě proto se ptám - jak do toho zapadá dlouhých minimálně 10 let ničeho jiného, než nenávistné kritiky a plkání ve stylu připomínajícím pomluvy?
odpovědět 
             Re: Pokrok nezastavíš20:52:23 01.10.2017
Koho, čeho, komu, čí :-)?
MModpovědět 

 Pokrok14:36:59 26.09.2017
Neskutečný pokrok udělali stránky TBT. Kdyby to nebyl obrázek o části naší repre, tak by se člověk roztrhal smíchy, ale bohužel je to spíše k pláči. TB ml. se cítil nejsilnější, podle výsledku v pase. Ale Tome neboj, to poslední místo ti jednou vyjde a pak už budeš moct v klidu ukončit cestovatelskou kariéru. Dále se dozvídáme o profesionalitě trenéra TB, jehož mezinárodní zkušenosti jsou podle něj nenahraditelné, každopádně podle jeho líčení snad všichni poprvé letěli letadlem. V článku je jako vždy, komu to tentokrát nevyšlo. I mistr tesař se jednou utne, ale jen jednou. Kdyby byli někteří naši repre tesaři, nejen že nebudou mít prsty na rukou, s největší pravděpodobností by už neměli celé ruce a nohy by končily u kolen. Z TB ml. by jezdila na závody už jen hlava. Následuje typický brekot na stavěče. Nevím, finále bylo divácky velmi atraktivní... Tohle nemá být literární rozbor, to nejdůležitější je, že kdyby podobný článek o reprezentaci ČR na SP zveřejnil šéftrenér kteréhokoli sportovního svazu, okamžitě dostane padáka. Ne, u nás o něm určitě svaz v příštím zápise z jednání VV napíše, že je to historicky nejúspěšnější trenér v historii lezení ČR, vše funguje a že hledí k těm nejlepším zítřkům a zlatu z OH.
Xodpovědět 
 Re: Pokrok15:28:20 26.09.2017
Finále bab rozhodně zajímavé nebylo, když dolezly dvě na čas a Ashima místo druhá byla čtvrtá. A viděls semi bab?! Tragedie - 17+ stačio na postup do finále, většina i dobrých spadla na 13+ nebo 14+ - úlet. Silná Mina 14+, vysoká angličanka ve finále.. Takže co by nenadávali na stavěče.
Navíc se na to nevymlouvají, jen to v článku konstatují a navíc hlavně popisují právě ženské cesty.
Takže veselé je, jak jim zazlíváš neobjektivitu a tvůj příspěvěk je teda zaujatý až na půdu.
odpovědět 
  Re: Pokrok16:12:25 26.09.2017
Mě se ty cesty jako divákovi líbily a že někdo doleze stejně, je úplně normální. Krom toho je to jeden ze závodů SP a aby měly na konci 2 závodnice stejný počet bodů se jen tak nestane.
Semifinále bylo stejné pro všechny. Slovo neobjektivita jsem nepoužil. Spíše se jedná o formu a sloh, který by se hodil sem na lezce, nebo do Dikobrazu. Sorry jako, ale na Sorry to nemá. Nejdůležitější ale je, že jestli je toto jeden z výstupů o repre pro veřejnost, pak je to ostuda svazu, repre, a hlavně trenéra. Poskytovat oponentům tolik munice a práskat na sebe vlastní diletanství umí buď člověk s nekonečným sebevědomím, nebo s odpuštěním hlupák, možná kombinace obojího, což by jeden podle docela dobře zmáknuté propagandě postavené na vyrovnaném mixu lží, polopravd a pravd ani neřekl. Sebereflexi mají Binterové asi dědičnou, proto nemůže nikdo očekávat, že by to aspoň jeden z nich vzdal sám.
Xodpovědět 
   Re: Pokrok17:39:07 26.09.2017
pobavilo
Papoušodpovědět 
   Re: Pokrok17:53:53 26.09.2017
TBT nejsou stránky ČHS. Mícháš to schválně?
odpovědět 
    Re: Pokrok18:14:46 26.09.2017
TBT jsou stránky trenéra repre ČR, kterého jmenoval VV ČHS. TB píše jak na horosvaz.cz, tak na na TBT, kde se sice nepodepisuje, ale o autorství není pochyb. Obsahově a stylově se to mírně liší, ale oddělit to nelze.
odpovědět 
    Re: Pokrok18:24:24 26.09.2017
TBT je šéftrenér repre a vyjadřuje se k akci na které oficiálně svaz zastupuje a to na stránkách, které jsou svým způsobem partnerem webu CHS.

Nevnímáš to schválně?
odpovědět 
   Re: Pokrok21:38:30 26.09.2017
Já bych to taky nevzdal proto že mě kritizuje nějaký anonymní sraci...
odpovědět 
    Re: Pokrok22:21:03 26.09.2017
Rekl anonymni srac :D
odpovědět 
     Re: Pokrok11:21:27 30.09.2017
Na ME mládeže v Permu není žádný náš junior!Ale koho by to zajímalo,že?:-D
odpovědět 
      Krásný příklad úpadku12:07:43 30.09.2017
Ano, to je přímo ukázkový příklad úpadku naší repre. Pokud by to někdo z nich myslel s lezením vážně, jel by i Perm. Jo, Itálie, Rakousko, nějaká ta exotika, to jsou fajn výlety. Ale Perm v Rusku? Co tam? Snad jedině ty závody, ale to závodníci vědí, že je zbytečné tam jezdit :-)
odpovědět 
 Re: Pokrok16:35:01 30.09.2017
Co tady zase píšeš za lži? Proč to máš zapotřebí?

Binter kritizuje stavěčům semifinále žen a částečně kvaldu, o finále ani slovo, ty truhlíku.

Binter st. nemůže za to, co řekl Binter ml., který řekl že je ASI nejsilnější, co kdy byl. To asi ti nějak vypadlo, mimochodem.

Že ty seš furt ten stejnej sedmilhář? Akorát se ztrapňuješ a jestli je Binter st. opravdu v něčem špatný, tak svou debilní akorát způsobíš, že budou lidi na jeho straně. Zamysli se nad tím.
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 255 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.