LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Volný kámen, to je sviňa, proto máš lano na (s)račku!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140281 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
V 16 - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

PROSTOR Letňany

Nová bouldrovka

smallNěco málo z historie…v poválečných dobách (1954), kdy strach z pokračování konfliktu světů ovládal i výstavbu nových domů, budovali se nové obytné domy s podzemními prostory

označovanými jako Kryty civilní obrany, jež měli ochránit jejich obyvatele před následky špatných rozhodnutí shora vedených. Tyto, těmto účelům naštěstí nikdy sloužit nemuseli, a tak za dob míru, byly využívány jako místa s kulturním a sportovním potenciálem, buď jako kina či tělocvičny. A právě jeden tento kryt pokračuje a navazuje na historickou tradici využívání pro kulturně-sportovní účely.

01

Bouldrovka Letňany

foto by © Prostor Letnany


02

Bouldrovka Letňany

foto by © Prostor Letnany


Na začátku dubna tohoto roku (2011), společnost SÉVA PURA s.r.o. započala s obrovskou rekonstrukcí bývalého krytu, pro účely vystavění Lezecké stěny – BOULDERu, společně s menší tělocvičnou sloužící zároveň pro hru Ping-Pongu, ale také jako komorní prostor pro výuku a cvičení Jógy, pod vedením certifikovaných lektorů, která je v dnešní uspěchané době výborným základem pro vyrovnaný a spokojený život. Zároveň lezcům poskytuje potřebné protažení jejich tělesné schránky, ale také možností jak více využít vlastní dech pro zvýšení vlastního výkonu, nejen při lezení.

03

Bouldrovka Letňany

foto by © Prostor Letnany


04

Bouldrovka Letňany

foto by © Prostor Letnany


Prostor také využívá své mohutné stěny a stropy (4-6 m výška) jakožto podklad pro galerijní a výstavní činnost mladých umělců, jež nemají příliš mnoho šancí vystavovat svá díla na odiv veřejnosti, a tudíž se dostat více do povědomí širšího okolí s možností rozšíření svého působení. V budoucnu se budeme vracet také k promítání dokumentů a filmových lahůdek, jakožto návrat ke kořenům filmového klubu.

05

Bouldrovka Letňany

foto by © Prostor Letnany


06

Bouldrovka Letňany

foto by © Prostor Letnany


Další z poskytovaných služeb jsou klasické masáže, ale také energetické léčení REIKI neboť naše bytost nesestává pouze z fyziologického materiálu jež podléhá nejen svalové únavě, ale také duševním a duchovním rozměrem, kde často problémy a následně nemoci vznikají a rozšiřují své pole působnosti i do jedincova okolí.

Lezecká stěna – boulder je dílem Rostislava Štefánka a jeho firmy LUNA ROSSA, jež má za sebou již bohatou historii ve výstavbě umělých stěn. Její dominantou je obrovský krystal, který nese stopy sprejem zanechané místním umělcem Janem Drozdou alias HARVY, jež bude nadále dotvářet design stěny, ale také Prostoru samotného, neboť je autorem více děl zde vystavovaných. Barevné pojetí stěny má reprezentovat venkovní okolí (ačkoli se nachází pod úrovní země), kde i v zimě a nehezkém počasí, se člověk bude cítit jako ve dnech jarní pohody.

Pro mladší zájemce stěna disponuje také jistícími prvky pro nácvik lezení s lanem, při výšce stropu 6 m toliko nutným pro začínající lezce ve věku od 7 let. Avšak pro již zkušené lezce máme dopadiště 30 cm vysoké, jež zaručuje bezpečný dopad i z nejvyšších dosažitelných míst.
Jsou zde také dvě odpočinkové plošiny ve výšce 4-5 m, poskytující krásný výhled na kontury stěny.

Neb Prostor oplývá dostatečným množstvím místností, nabízíme i příjemné posezení ve dvou oddělených místnostech, které replikují čajové i kavárenské prostředí a nabízejí vychutnání si těch nejlepších přírodních a kulinářských produktů. Nedílnou součástí je velké množství květin, poskytujících nejen lepší vzduch do našich i Vašich plic, ale také dotvářejí harmonickou vizáž.     


Bouldrovka se jmenuje PROSTOR a najdete ji na adrese Křivoklátská 302, Praha 9.

Otevřeno: pondělí - neděle 7-22 hodin.


Více info:
Prostor Letňany na FB

Těšíme se na Vaši návštěvu …



JirkaS   [úpravy] 08:09 29.09.2011Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Boulder16:25:03 29.09.2011
Je mi do pláče. Všude tolik krásných a parádních stěn a v Olomouci, kde je lezců víc než dost je jen jedna bouldrovka, která stojí za řeč. Kež by něco takovýho vyrostlo i u nás...
 Rychlinodpovědět 
 Re: Boulder16:57:29 30.09.2011
Ahoj. Nad tím kolik v Olomouci leze lidí se musím vážně pousmát, ještě když se bavíme o lidech kteří lezou pravidelně na umělé stěně. Můj odhad je cca 10 lidí. Která že ta stěna má stát za to? Jinak souhlas s tím, že pořádná stěna hlavně na lano by bodla.
Chytrolínodpovědět 

 Hurá20:38:47 29.09.2011
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! To je tak skvělá zpráva! Bouldrovka za barákem. Neskutečný. Díky.
Michalodpovědět 
 Re: Hurá11:18:13 03.11.2011
Dobrá zpráva pro milovníky Bouldringu....v PROSTORU je pro Vás připraveno 10 zbrusu nových cest, které dostatečně prověří Váš předchozí trénink, a další se připravují...CENA VSTUPNÉHO - 80,- ... těšíme se na Vás
PROSTORodpovědět 

 info10:51:02 30.09.2011
Prosím info o ceně vstupného.Děkuji
Koriodpovědět 
 Re: info18:44:36 30.09.2011
zatím mají na fb že vstup je za 100,-
to mi přijde dost. deset vstupů za 800 furt nic moc.
Antodpovědět 
  Re: info11:37:42 01.10.2011
Víme že 100,- není cena právě nejnižší, ale každých 20,- ze vstupu jde na podporu a rozvoj kultury a umění v letňanech. Neb PROSTOR funguje také jako galerie umění mladých umělců...Pokud znáte lidi, jež by měli zájem o vystavení svých děl u nás, jste vítáni...s pozdravem PROSTOR letňany
PROSTORodpovědět 
   Re: info16:55:24 01.10.2011
Budu vam drzet palce aby se vam tam schazelo co nejvic lezoucich umelcu. Ale povinnejch 20% na kulturu .. nevim jak pochodite. Dani pred kterejma neni uniku je uz tak dost.
odpovědět 
   Cena a info23:01:55 02.10.2011
Proč je info na právě facebooku? :-( Když jste zvládli postavit boulder, nezvládáte i obyč stránky? Jsou lidé, co FB nepoužívají. A třeba i potenciální zákazníci.
Co se týká ceny, to máte vstupné opravdu 100,- ?? Kolik u vás stojí vstupné pro děti? Přiznám se, že podpora umění a kultury v Letňanech mne moc nezajímá. A to i když jsem odsud. A což teprve jak to musí zajímat lezce cizí ... Podobné věci by měly být financovány z reklamy burčáku, moštovny, masáží a podobně, které tam máte více, než informacích o vstupném. Proč tím zatěžujete obyčejné lezce, co si chtějí jednou nebo dvakrát za týden přijít zalézt, a byli by ochotni přijet třeba i ze vzdálenějšího okolí? Jsem od Letňan, měl jsem radost, že budu mít boulder kousek od domu, ale kombinace FB a výše vstupného mne dost odrazuje. Ale možná, že se pletu ve vašem zaměření. Raději se tedy ještě zeptám na upřesnění. Podle fotek to vypadá, že boulder je jen to malé účko. Jak jste vlastně zaměření? Jste boulder, kam se dá přijít opravdu lézt a trénovat a jehož primárním účelem je lezení, nebo jste jakési kulturní zařízení, které boulder nabízí v rámci dalších kulturních a sportovních aktivit? Kolik je na vašem boulderu cest a jaké jsou obtížnosti? Když tam lezec přijde, má tam klid na lezení, nebo je to otevřené a propojené s dalšími prostory a jsou tam i nelezci?
Pokud odpovědi již někde jsou, tak se omlouvám, ale ten váš FB na mne pořád vyskakuje s jakousi hláškou Pro pokračování je nutné se přihlásit :-(

Pro obecné info do letňanského měsíčníku je text článku asi ok, ale tady na Lezci bych v rámci infa o nové stěně očekával trochu více, než PR text zkopírovaný z nějakého letáku. Věta "Barevné pojetí stěny má reprezentovat venkovní okolí (ačkoli se nachází pod úrovní země), kde i v zimě a nehezkém počasí, se člověk bude cítit jako ve dnech jarní pohody" je opravdu povedená, ale nejsem si jist, zda by čtenáře lezeckého serveru nezajímal spíše počet cest, obtížnosti, způsob značení cest ...
Jíraodpovědět 
    Re: Cena a info23:04:05 02.10.2011
Nechápu - proč každý reload stránky přidá příspěvek znovu? Omlouvám se, ale příspěvek jsem vložil jen jednou, někde bude něco špatně ... :-(
Jíraodpovědět 
    Re: Cena a info11:23:51 03.10.2011
Odpověď nejen pro Jíru...

1. Info zatím pouze na FB? - Stránky jsou ve vývoji, zvládnout po technické stránce rekonstrukci a vybudování boulderu nebylo právě nejlehčí a tudíž na vývoj stránek nezbylo příliš času...Dobrá zpráva, do konce měsíce by měli stránky být již v provozu...

2.Zaměření ? Prostor je zaměřen nejen pro lezce samotné, ale jako sportovní zázemí viz. Joga,capoeira,ping-pong, tak i kulturní - obrazová galerie,filmový klub(do budoucna)čajovna,kavárna atd. avšak boulder samotný je 120m2, tudíž ne pouze Účko - dle fotek na FB je celkem patrné že se jedná o ucelený čtvercový půdorys, jež poskytuje dostatek místa pro opravdový trénink. Co se týče obtížnosti cest, ta je zatím dána úrovní každého lezce, cesty neustále vytváříme a jsou zde možnosti i pro bouldermasters, ale i pro nezkušené, chtějící se nučit a věnovat se lezení...

3. Cena vstupného - vidíme že jsou zde různé názory na (ne)poviných 20,- na rozvoj kultury a umění...v zásadě se jedná o možnost jak dávat novou tvář stěně samotné, neboť již byla vytvořena 1. část malby na stěnu a to Krystalová jeskyně a s podporou lezců bychom rádi toto veledílo časem chtěli dotvářet dle obrazu našemu i Vašemu...Jak si sám řekl ...Při příliš nízké ceně k nám vtrhne místní omladina a ... Cena je uspůsobena tomu, že maximální počet lezců na boulderu je 10 při zachování korektního lezení a pocitu svobody pohybu (viz. Boulder-bar od 18:00-21:00 40-60lidí-poněkud těsno, záleží na jedinci) a od toho se odvíjí, že ten kdo bude mít zájem o tyto výhody, raději si připlatí o 20,- navíc, které eliminují přílišný možný nájezd nechtěných návštěvníků...Cena vstupného pro děti do 12ti let je 50,-, avšak vstup pro děti je omezen do 15:00...z výše uvedených důvodů


3. Nešťastné odůvodnění ceny vstupného...PRO VŠECHNY, pro které je 20,- navíc příliš na podporu kultury, mohou se při vstupu přihlásit o snížení vstupného právě o těchto 20,-

...a ti, pro které to není až tak moc, nechť vědí, že podpora sportu a mládeže je tímto způsobem také hrazena...využití záleží čistě na VÁS - těšíme se na Vaše nápady a podměty, jak nejlépe by měli být tyto prostředky využity...

S pozdravem PROSTOR Letňany
PROSTORodpovědět 
  Re: info13:54:15 01.10.2011
No zkus si postavit např.bouldrovku a dej tam vstup 50- Kč.No a pak si to vše spočítej a uvidíš.
odpovědět 
   Re: info14:30:02 01.10.2011
taková stěna je třeba v týnský, v centru. když udělám nejdražší bouldrovku v praze a navíc na periferii, tak si to lidi prostě asi spočítaj a uviděj, jak píšeš. "20,- ze vstupu na podporu a rozvoj kultury a umění" je sice zajímavý, ale spíš by se to mělo platit v mcdonaldu než na sportovišti.
Antodpovědět 
 Re: info11:18:37 03.11.2011
Dobrá zpráva pro milovníky Bouldringu....v PROSTORU je pro Vás připraveno 10 zbrusu nových cest, které dostatečně prověří Váš předchozí trénink, a další se připravují...CENA VSTUPNÉHO - 80,- ... těšíme se na Vás
PROSTORodpovědět 

 ech dvacka...23:05:49 02.10.2011
Hele lidi, to vás ta 20ka tak štve? Vždyť to proboha není rozdíl jestli 80, nebo 100. Mě to je teda upřímně jedno, jestli to znamená, že můžu jít potrénovat v poblíž místa kde bydlim...

No ale radši bych dal 20ku na rozvoj lezení, než umění :).
MichalBodpovědět 
 Re: ech dvacka...23:36:26 02.10.2011
Ano, štve. A štvalo by mne i 10,-. Nejde o částku, ale o princip. Máš nějaké rozumné vysvětlení pro to, že mi někde ke vstupnému přirazí nějakou částku na něco jiného? Asi jako když si koupíš prázdné CD na své fotky nebo disk na svá data a oni ti k tomu přirazí poplatek pro OSA. Chodím 2-3x týdně do Boulder Baru. Chci lézt a trénovat. To je vše. Až budu chtít podporovat mladé umělce, budu chodit do galerií. Ještě bych chápal, kdyby každý lezec přispíval 20,- na mládež a dorost a hradil se z toho třeba nějaký kurz lezení pro děti. Vím, co a kdo v Letňanech bydlí, pro některé děti by finanční výpomoc byla jediným řešením, aby mohly něco dělat a někam chodit.
Ale spíše bych to bral tak, že ta vysoká cena je tak trochu nešťastně zdůvodněná :-) Osobně majitelům nezávidím. Když dají vysokou cenu, místní tam nepůjdou a ostatní raději sjedou do Holešovic. A lezení jako takové bude trpět. A když dají cenu nízkou, nacpe se tam místní omladina, která teď posedává po zábradlí a plácá se u vchodů do paneláků, a lezení jako takové bude trpět ...
Jíraodpovědět 
  Re: ech dvacka...00:06:55 03.10.2011
Mě ani moc neštve, respektuju, že to maj nějak spočítaný, jenom je to prostě moc drahý. Kdyby bylo vstupný třetinový, ať si daj na kulturu třeba pade, to je jejich věc.
A z omladiny by asi měl prospěch provozovatel, samotná omladina i její rodiče, to by mě fakt nijak netankovalo :-)
odpovědět 
   Re: ech dvacka...09:59:32 03.10.2011
Problém není v omladině jako takové, ale v chování. Když si jdou mladí zalézt, je to ok. Ale když se někam nacpe partička náctiletých, kteří tam jdou jen blbnout, strkat se a mít děsnou prču z toho, jak jim to nejde, nedá se tam pořádně lézt.
Proto jsem se také výše ptal na zaměření bouldru, cílovou skupinu a nabídku cest/obtížností.
Jíraodpovědět 
   blázni12:11:05 03.10.2011
Zajímalo by mne, kolik z vás spořivých lezců někdy využívá i jiných sportovních zařízení než pouze stěnu,když si vezmu, bazén, sauna, posilovna, fitness cvičení, badminton, tenis, bruslení atd., které využívám také v kombinaci se stěnou, pak všude je minimální vstupné ne méně než 100,- za HODINU a vy tady řešíte 100,- časově neomezených v tak parádním centru...styďte se...když by vám za vaší dobře odvedenou práci váš zaměstnavatel řekl, že dostanete 1/3 z dohodnutého platu, protože to jiní udělají také za míň, jistě budete spokojení! Jsem rád, že je vůbec takové místo někde poblíž mého bydliště a nemusím strávit hodinu na cestě a ještě platit za mhd 60,- tam a z5 a k tomu se tlačit při čekání na mou oblíbenou cestu.
PROSTORU ZDAR a sílu
odpovědět 
    Re: blázni12:55:09 03.10.2011
Srovnáváš hrušky s jabkama, cenu opravdu neurčuje vstupné do sauny nebo na operu, ale poptávka a nabídka. Pokud zaměstnavateli někdo udělá moji práci za 1/3 mého platu, byl by blázen, kdyby mě dál zaměstnával :-)
odpovědět 
    Re: blázni13:31:28 03.10.2011
Vůbec nejde o cenu vstupného. Jde o princip. Udělejte to obráceně - dejte boulder za 80,- a k tomu dobrovolnou možnost příspěvku. Nebo pod výstavu autorů dejte kasičku, pokud se mi to bude líbit, klidně jim tam hodím pade. Ale natvrdo nastavit ke vstupnému přirážku 25% procent na něco, co s lezením vůbec nesouvisí, je celkem drsné.

A mimochodem - u těch "dětí" byste měli rozlišovat co a jak. Některé osmileté lezou těžší věci, než průměrní lezci, co vidím třeba v Mammutovi. A chovají se způsobileji, než dospělí, co si nehlídají prostor nad a pod sebou.
Jíraodpovědět 
     Re: blázni11:16:20 03.11.2011
Dobrá zpráva pro milovníky Bouldringu....v PROSTORU je pro Vás připraveno 10 zbrusu nových cest, které dostatečně prověří Váš předchozí trénink, a další se připravují...CENA VSTUPNÉHO - 80,- ... těšíme se na Vás
PROSTORodpovědět 
  Re: ech dvacka...21:36:22 03.10.2011
Pochybuju, že se při nízkém vstupu na stěnu nacpe omladina. Za a by lezení omladina pomohla a za b omladina o sport moc zájem nemá ani zadarmo.
U nás je vstup 50 a pravidelní návštěvníci jsou 35+.
odpovědět 

 permice13:35:40 03.10.2011
No tak trochu jsem to tu rozpoutal,neb já jsem se první zde zeptal kolik bude vstupné.Takže bych také rád věděl kolik kč půjde na rozvoj umění když si koupím permanentku na deset vstupů.Děkuji za info
Koriodpovědět 
 Re: permice20:51:10 03.10.2011
Děkujeme za rozpoutání takovéto diskuze...při zakoupení permice s 10ti vstupy, jde stejná částka na rozvoj kultury a umění...viz. výše odpověď by PROSTOR...A omlouváme se všem, ale SLEVU na vynaložené prostředky na cestu k nám NEPOSKYTUJEME...

Pro VŠECHNY, kteří si nejsou jisti ... PROSTOR není profiBoulder zaměřený pouze pro lezce, je zde hlavně pro vytvoření friendly prostředí, kde veškeré chyby vynahradí zenový přístup k lidem i prostředí v jeho okolí...Ti z vás, kterým jde o hledání nedokonalostí u jiných, nejspíš nebude kultura PROSTORU vyhovovat...

Těšíme se na Vaši návštěvu, Vy pro které je klid a pohyb radostí

PROSTORodpovědět 
  Re: permice22:39:50 03.10.2011
"veškeré chyby vynahradí zenový přístup k lidem i prostředí v jeho okolí"
... tywoe tak to je maso. :))))))))))))))
Nespletli jste si náhodou server, prostoročas, atd.?
PRÁZDNOodpovědět 
   Re: permice10:11:23 04.10.2011
NESPLETLI...záleží na každém jedinci jaké jsou jeho hodnoty...
PROSTORodpovědět 
  Re: permice07:34:24 04.10.2011
Já děkuji Prostoru za odpověď co se týče cen za vstup a příspěvku.Neb to nebylo původně nikde uvedeno!

Ostatní komentáře včetně těch Prostoru neberu moc vážně.Bydlím v Neratovicích a pracuji v Praze, takže to mám cestou.Zajedu si zalezu si podívám se a rozhodnu se.Všem pohodu

Koriodpovědět 
  Re: permice14:03:50 04.10.2011
Přístup ať má každý jaký chce, ale "friendly prostředí" je fakt síla.
prostor všem, kteří nejsou friendlyodpovědět 

 Pražský socky jsou boží18:36:02 03.10.2011
A zase se rozjíždí flame. Miluji tyto chvíle, kdy značkově a in ohození borečci ověšení cingrlátky za litry kňourají nad dvackou. Filozofii veřejného prostoru naopak chápu, držím Vám moc palce a velmi rád tam i zavítám jen tak na relax a nejen na čuchání propocených slipů a tílek.
Gampodpovědět 
 Re: Pražský socky jsou boží19:55:27 03.10.2011
oveseni cingrlatky zalitry ... teda, bud jsi jasnozrivej, nebo mas hodne bujnou predstavivost. ja bych to z par pismen v diskuzi fakt poznat nedokazal.
odpovědět 
  Re: Pražský socky jsou boží21:22:36 03.10.2011
Jsem jasnozřivej. Lezba nejsou šachy, kde ti stačí židle a jedna sada na celej život. Jakože při tomto sportu (lezení na skalách, horách a umělých stěnách) je dvacka (dvacet Kč) za možnost trénovat (chodit třeba do Prostoru) výdaj (útrata) opravdu zanedbatelný (skoro o něm nevíš). Ufff.
Gampodpovědět 
   Re: Pražský socky jsou boží21:53:39 03.10.2011
Gampe, ano, dvacka je naprosto zanedbatelná. Ale my se tu nebavíme o částce. Bavíme se o principu. Polož si otázku jinak. Jak se ti líbí, když ti někdo k částce, kterou musíš za něco zaplatit, přirazí 25 % poplatek za něco, co s tím, za co platíš, vůbec nesouvisí? Když pojedu do BB, strávím na cestě o 45 minut více a zaplatím navíc cca 150 za benzín a parkování. Ale vstupné stojí tolik a tolik, benzín tolik a tolik a parkovné podle parkoviště dle mého výběru. Ale je na mě, zda to zaplatím, nebo ne. A neštve mne to. Ale pokud mi někdo povinně přirazí podobný příplatek, rozdýchávám to dost špatně. Co se týká argumentace že podpora sportu je tímto také hrazena, je to nesmysl. Mě nikdo na nic nepřidává. A mým dětem také ne.

A vzkaz pro Prostor - když už se ptáte, na co peníze nejlépe využít, tak z hlediska lezení bych peníze využil především pro zaplacení kluků, co vám tam postaví kvalitní cesty. Myslím, že lezce nebudou ani tak zajímat rozvěšené obrázky od mladých umělců, jako právě to, zda si dobře zalezou a potrénují, nebo ne. Oni v Mamutovi a BB dobře vědí, proč si dali práci a vytvořili mnoho nejrůznějších cest od jednoduchých až po téměř nelezitelné. Ale to vše záleží na vašem pojetí. Neberte moje názory jako kritiku nebo rýpání. Pokud chcete udělat zajímavé místo pro místní mládež, je to ok. Jen se na to koukám z pohledu lezce na serveru o lezení. Jako kulturní referent místního úřadu bych naopak byl nadšen :-)
odpovědět 
    Re: Pražský socky jsou boží02:10:48 04.10.2011
Jo, beru to. Ale kdyby Prostor na férovku nepřiznal tu dvacku, tak víš prd a dáš jí stejně. Já naopak oproti tobě nevnímám své volnočasové aktivity tak úzce a zrovna tam vyrazím raději než do BB nebo Holešovic. Mám to všude cca stejně daleko.
Protože ve své práci podporuji (na vlastní náklady a za nižší čistý zisk) určité méně ziskové až prodělečné aktivity i konkrétní lidi, tak Prostor chápu a vyrazím tam raději jen tak, než do monotématicky zaměřeného sklepa či haly. a víš proč? Protože jsou pro mne i jiné věci a hodnoty než cena vstupného.
To ale nepožaduji po ostatních, jen mne iritujou šablony, kterými lidi s jinýma hodnotama prudí okolo.
Gampodpovědět 
     Re: Pražský socky jsou boží09:08:01 04.10.2011
Zase máš pravdu. Souhlasím s tebou celkem ve všem. Myslím, že to celé vzniklo jako nepochopení.
Jsme na Lezci, bral jsem to jako prezentaci nové boulderové stěny, kam je možné si zajít pořádně zalézt, potrénovat a trochu posunout své limity. Z tohoto hlediska je Prostor naprosto nevyhovující. Pokud se na to ale podívám ze strany druhé, tedy jako na kulturní projekt v Letňanech, je to v pohodě a čest autorům. Také je pravda, že by lezecký prostor mohl být opravdu dobrý, určitý potenciál tam je a je kam se rozvíjet. Asi by se tam nechalo si zalézt stejně, jako v Holešovicích, určitě by to mohlo být lepší, jak třeba Cibulka. Bohužel se obávám, že tento potenciál zůstane nevyužitý. Nevím, jakou má majitel či autor Prostoru lezeckou zkušenost, ale pro lezce to vzali za úplně špatný konec. Ostatně o tom svědčí i to, že na první místo je kladena grafika a pomalování stěn před tím, po čem se leze a co je tam za cesty. Tedy, jen tak na okraj, ony tam žádné cesty nejsou... Výše se pánové z Prostoru ptali na radu co s penězi. Osobně doporučuji - zaplaťte dobré stavěče a nechte tam postavit kvalitní cesty. To by měl být pro lezce základ. A pak můžete napsat "Zveme do nového boulderu, najdete tu x cest v obtížnosti od 5A do 8C, máme pro vás super lezeckou soutěž ..." a budete mít narváno. Lidi vás budou chválit a vy budete spokojeni. Ale "dotváření harmonické vizáže" a dvacka na kulturu ve spojení s místními podmínkami nebyl vstup mezi lezecké projekty úplně šťastný.
odpovědět 
      Re: Pražský socky jsou boží09:38:45 04.10.2011
Jo, už ti rozumím plně, pohoda. Interiér odráží osobnost člověka a oni to mají prostě barevnější a méně cílené na výkonost a určitě i naše názory budou vnímat jako zpětnou vazbu.
Dík za trpělivost a logiku.
Gampodpovědět 
       Re: Pražský socky jsou boží10:08:56 04.10.2011
Děkujeme Všem za podmětné názory...Těšíme se na Vaši návštěvu
PROSTORodpovědět 
        Re: Pražský socky jsou boží13:14:33 04.10.2011
Těšit se můžete, ale v mým případě marně, jak to tak tady čtu. Váš přístup je poněkud mimo. Ovšem, samozřejmě, je to váš byznys. Výsledek ukáže (ekonomická) realita...
D.odpovědět 
         Re: Pražský socky jsou boží08:26:16 05.10.2011
Ahoj, byl jsem se tam v pondělí kouknout.
Rozhodně bych Prostor nenazval lezeckou ani boulderovou stěnou. Je to prostě Prostor! Je to prostě místo kam si zajdeš s partičkou dobrejch kamarádů chvíli si zabouldrujete, zahrajete pinčes, něco popijete a máte skvělej relax!
K místní pohodě a atmosféře se hodí popít kvalitní sypanej čajík.
Pokud vás přijde parta kolem 5 až 10 lidí, tak si zaberete celou boulderovku a uděláte si dobrou zábavu.
Doporučuju tam zajít ne na tréning, ale na relax s možností bouldrování.
Tomáš
 tacmudodpovědět 
          Re: Pražský socky jsou boží10:49:34 05.10.2011
To jsou keci a keci od lidí co sedí někde v zaměstnání a mají jasný příjmy a strašně do všeho vidí.Postavit bouldrovku s barem není žádná sranda.No a pak to vše provozovat,aby se to uživilo tak to je někdy docela sci-fi.Přeji hodně návštěvníku vaší nové bouldrovky a kašlete na komentáře tady na leczi.Trend komentářů je opravdu hrozný jen samé pomluvi a keci o ničem.
odpovědět 
           Re: Pražský socky jsou boží09:12:51 06.10.2011
Naopak. Pokud by někdo chtěl bouldrovku pro lezce, byla by chyba se na tyto komentáře vykašlat. Neměl by sis plést konstruktivní kritiku a tvé "pomluvi".
Ostatně, tyto pomluvy měly uvedení nové bouldrovky na trh předcházet. Jak to myslím? Majitel si měl pozvat pár lezců, měl si to od nich nechat zkritizovat, připomínky zapracovat, doladit problematická místa a pak teprve s tím přijít na veřejnost.

A když už jsme u těch připomínek - pokud pominu vše výše napsané, tak od další návštěvy mne odrazuje už jen to vaše přezouvání. Muset odložit boty hned za dveřmi z ulice a dostat na průchod chodbou jakési papuče, je velmi velmi odporné. Představa, jak jsem celý den v trekovkách, pak se u vás obuji do hadrových pantoflí ... pak ty pantofle dostane někdo jiný ... a kdoví, kdo je měl přede mnou ... Co na to hygiena? Nezkoušeli jste to přezouvání konzultovat s nějakým hygienikem?
odpovědět 
            Hygiena13:05:49 09.10.2011
Buď zdráv, přezouvání v Prostoru je důležitou součástí udržení čistoty u nás. Pokud někoho odrazují jakési hadrové pantofle, budeme rádi pokud si sebou každý návštěvník přinese vlastní přezuvky, které jemu i ostatním zaručí, že nikde po chodbách nebude bláto a ani mokré a nepříliš voňavé skvrny po propocených ponožkách po celém dnu zavřených v trekovkách...k tomu samozřejmě disponujeme sprchovým koutem, kde si každý může své nohy omýt...
Prostorodpovědět 
             Re: Hygiena23:43:25 09.10.2011
Co to píšeš? Jaké mokré skrvny? Snad si dojdu v botech do šatny (BoulderBar, SmichOff ...), tam se převléknu, nazuji si lezečky a jde se lézt, ne?
No ale když dáte červený koberec hned za vchodové dveře z ulice, tak to je těžké. Neber si to osobně, jsem jen takový rýpal. Svoji klientelu si tam určitě najdete.
Jinak kolik tam těch sprchových koutů máte? V nabídce je pingpong a píšete o max 10 lezcích na boulderu. A zároveň píšete "disponujeme sprchovým koutem". To máte jeden jediný sprcháč????
odpovědět 
              Re: Hygiena10:09:46 10.10.2011
Buď zdráv.

Ano skutečně máme jen "jediný sprcháč", pokud jsi si stačil u nás všimnout, tak bohužel místa, kde by se daly vybudovat alespoň 4 sprchové kouty rozhodně moc není. Jsme skutečně rádi alespoň za tento jeden,neboť vybudovat toalety a sprchu, tam kde nikdy nic takového nebylo, byl až nadlidský úkol, ale to tobě jako rýpalovi nemůže stačit.

V celém Prostoru není použita jediná šablona ze všech okolních lezecký center, proto prosím nesrovnávej s již zmíněnými, ale učit lidi novým přístupům není lehké, že? ...

Děkujeme
PROSTORodpovědět 
               Re: Hygiena09:29:44 14.10.2011
Tím novým přístupem myslíš se po lezení nemýt? No tak to některé lidi budete učit opravdu těžce :-) Nejde o šablony a srovnávání, ale základní potřeby. 10 lezců na stěně a k tomu pár lidí, co si dají stolní tenis ... Ze zpocených a smradlavých lezeček (nikoho s voňavými neznám) šup do půjčených papučí a čekat na sprchu ...
odpovědět 
                Re: Hygiena13:26:48 17.10.2011
Pokud bychom chtěli, aby se u nás lidé nesprchovali, rozhodně bychom se neobtěžovali s výstavbou sprchového koutu...ale je hezké, že každý tvůj nepochopený komentář po pouhé jedné návštěvě u nás, k nám již zavedl více chápajících lidí...tudíž nadále navštěvuj svá oblíbená sportoviště, kde mají 2 sprchy pro čtyřicet sportovců a pokračuj ve tvém kritickém zápolení, neb nám tak odděluješ zrno od plév...měj se stále dobře

Prostorodpovědět 
          Re: Pražský socky jsou boží22:40:14 05.10.2011
Ano přesně tak, teprve osobní návštěva udělá našemu hostu přesný obraz o tom o čem Prostor je...Jdeme vlastní cestou a ten, kdo je schopen si ji také vytvořit, je velmi vítán. Děkujeme za uznání i neuznání...vítáni jste Všichni
PROSTORodpovědět 
           Re: Pražský socky jsou boží11:17:18 03.11.2011
Dobrá zpráva pro milovníky Bouldringu....v PROSTORU je pro Vás připraveno 10 zbrusu nových cest, které dostatečně prověří Váš předchozí trénink, a další se připravují...CENA VSTUPNÉHO - 80,- ... těšíme se na Vás
PROSTORodpovědět 
      Re: Pražský socky jsou boží14:12:46 05.10.2011
S označením obtížnosti boulderu čislem namísto barvou to je myslím dobrej nápad - skoro možná "díra na trhu".
honzaodpovědět 
       Re: Pražský socky jsou boží08:58:20 06.10.2011
Označení čísly bylo na tom novém boulderu v Mammut Holešovice. Kluci, co to stavěli, tam dali popisky na kousku papíru, ale obsluha to nijak neupravila ani nepřepsala, takže se to vše urvalo a zmizelo to. Opět tam tedy jsou jen cesty po barevných chytech a bez označení :-(
odpovědět 
      Re: Pražský socky jsou boží21:04:38 06.10.2011
Ježiš vy jste všichni tak krásně chytrý. Kdo stojí o cesty od rádoby známých lezců? Lezení je radost a když chceš, najdeš si cesty dle tvého gusta. Lezení je o překonávání sama sebe a né o tom s někým závodit a kdo si to nemyslí, tak nepochopil myšlenku lezení.
Bernyodpovědět 
       Re: Pražský socky jsou boží22:56:27 06.10.2011
To je smůla, takových lidí. Já si myslel, že myšlenku lezení chápou. A ono ne. Kdo? No přeci všichni ti, kdo se účastní Bouldermanie, ČP v boulderingu nebo Lokalblok Bouldering Session... blázni, vůbec neví, o čem to lezení je, pořád s někým závodit :-(

odpovědět 
        Re: Pražský socky jsou boží11:28:29 03.11.2011
No a zapoměl si na Mejcup, mezinárodní mistrovství vesmíru.Tam je každej rok narváno těma co nepochopili podstatu lezení a boulderingu obvzlášť.
odpovědět 
    Re: Pražský socky jsou boží11:19:18 03.11.2011
Dobrá zpráva pro milovníky Bouldringu....v PROSTORU je pro Vás připraveno 10 zbrusu nových cest, které dostatečně prověří Váš předchozí trénink, a další se připravují...CENA VSTUPNÉHO - 80,- ... těšíme se na Vás
PROSTORodpovědět 

 Lezení06:37:35 06.10.2011
Ahoj, nová bouldrovka vypadá super určitě si ji přijdu zkusit. Co tam máte za chyty? žádný nepoznávám.
Járaodpovědět 
 Re: Lezení08:54:01 06.10.2011
že by Luna Rossa (viz článek?)
http://tinyurl.com/6amll7x
 martanodpovědět 

 Stena je super20:42:22 06.10.2011
Ahoj lidičky. Tak mám za sebou první návštěvu nového PROSTORU v Letňanech a mužu Vám s potěšením říci, že je to ideální místo ke sportu i odpočinku. BBar není špatný, ale je to jak továrna na machry v propocených trenýrkách. Vřele Vám doporučuji návštěvu PROSTORU a ty chytrý kluci, co tu píšou, že  s nimi nemá nikdo počítat, ať zůstanou třeba v BBaru mezi svou 4% skupinou. Budu velmi rád, když při další návštěvě tam nepotkám, žádný chytráky co maj díru v kapse a ještě blbý keci, bez toho aby za nimi bylo něco hodnotného.
PROSTORU přeji hodně úspěchů a jen tak dál. Zítra stopro dorazím
Bernyodpovědět 
 Re: Stena je super23:11:09 06.10.2011
Prosím, mohl bys nějak rozvést tu myšlenku o 4% skupině a BB? Nějak jsem ji nepochopil :-(

Co se týká tvého výlevu o chytrých klucích, mohl by sis nejdříve ověřit, zda tam náhodou už nebyli a přesně vědí, o čem píší. Prázdné tlachání rád nemám, takže jsem v Letňanech byl. A stojím si za vším, co jsem napsal. Pro relax a pohodu prostor dobrý, pro ty, co si chtějí zalézt jen tak pro zábavu, je to super také. Pak mohou posedět, pokecat v příjemném prostoru a strávit prima půl den. A to je asi tak vše. Zda je to hodně nebo málo, záleží na každém jednotlivci. Ale pro těžký a náročný trénink pro výkonnostní lezení to není. Ale třeba to ani nebylo záměrem autorů. O to nejde. Jen se mělo na začátku dát jasně najevo, co je ten boulder zač. Ne vzbudit falešné naděje že konečně bude pořádné lezení i někde na okraji Prahy směrem na Mělník :-)
odpovědět 
  ad flame10:09:03 07.10.2011
ja kdybych mel platit (hlavne v zime,kdy chodim i 4xtydne,zbytek roku chodim minimalne) na svoji bouldrovce o 20Kc/vstup vic,tak se taky zeptam proc.dost casto cas a energii na intenzivni trenink maji studenti,kteri se nad dvackou 3-4x tydne navic zamysli.btw kdyz jdu lezt/trenovat,jdu lezt.kdyz jdu za kulturou,jdu za kulturou.
proto mne trochu znervoznuji diskuteri typu Gamp a Berny, kteri asi v ramci nejakeho antifetisictickeho tazeni("nejen na čuchání propocených slipů a tílek";"továrna na machry v propocených trenýrkách" to aby se jeden bal trochu si zaperspirovat)zaviraji kazdymu hubu.a kdyz tady Gamp teda zacal povzdechem "A zase se rozjíždí flame",nadepsal prispevek " Pražský socky jsou boží", pouziva bezpredmetne oznaceni "značkově a in ohození borečci ověšení cingrlátky za litry kňourají nad dvackou",stejne jako Berny "ať zůstanou třeba v BBaru mezi svou 4% skupinou",tak si rikam,kdo ze to tady rozjizdi flame?
PS:to bylo jen k vedeni diskuze,PROSTORu preji vse nej
jodpovědět 
  Re: Stena je super13:19:19 09.10.2011
Buď zdráv,
jsme rádi za tvou návštěvu i za tvou konstruktivní kritiku...tvá věta "Jen se mělo na začátku dát jasně najevo, co je ten boulder zač. Ne vzbudit falešné naděje že konečně bude pořádné lezení i někde na okraji Prahy směrem na Mělník :-) ", pokud jsi si přečetl celý článek související s otevřením PROSTORU, bylo by ti jasné že se nejedná o klasiký boulder zaměřený pouze na cílený silový trénink, ale někdy je lepší se přesvědčit na vlastní kůži...
Radosti z lezení zdar a sílu a každý nechť si najde své místo, kde se mu líbí...
Prostorodpovědět 
   Re: Stena je super06:49:56 10.10.2011
To že se nejedná o klasiký boulder zaměřený POUZE na cílený silový trénink je sice z článku jasné, ale nic to nevypovídá o tom, co vyplývá z diskuse, a sice, že ten boulder není VŮBEC zaměřený na trénink. V diskusi prakticky píšete, že tam nejsou postaveny cesty ("co se týče obtížnosti cest, ta je zatím dána úrovní každého lezce..", jinde zase píšete o zenovém přístupu). Je to pravda?
honzaodpovědět 
    Re: Stena je super10:18:07 10.10.2011
Buď zdráv..

Cesty jsou ve fázi výstavby, ale dáváme možnost lidem si vytvořit také vlastní, což zřejmě není vlastně vůbec úlohou lezců, jak je vidět z komentářů, ale u nás nejsme až zas tak dogmatický.
Co se týče tréninku, většina lezců byla příjemně překvapena obtížností cest i chytů a proto i trénink je zde dosti náročný...přijď se přesvědčit
PROSTORodpovědět 
     Re: Stena je super12:04:43 10.10.2011
Jasně, trénink na bouldru je tak náročný, po jakých hnidách člověk leze. Spíš jsem myslel, že spousta lezců (mě nevyjímaje) není schopná/ochotná vymyslet vlastní rozumnej boulderproblém a je tedy za postavený cesty ráda, nebo je to pro ně dokonce kritérium zda přijít či ne.
honzaodpovědět 
     Re: Stena je super12:09:43 10.10.2011
Jo a prostor vytvořit si vlastní cestu znamená, že tam máte hromadu chytů, který si veřejnost může libovolně našroubovat? To by mě zrovna docela lákalo si vyzkoušet, ale pochybuju, že by to bylo výhodný pro vás, protože tak vznikne spousta hnusnejch nesmyslnejch cest.
honzaodpovědět 
      Re: Stena je super11:24:51 11.10.2011
Disponujeme celkem dostatečným množstvím chytů a možnost postavit si vlastní cestu je pro někoho i začátkem učení se skutečně lézt...
A neboj se že bychom u nás nechali každého si postavit cokoli, na kvalitu postavených cest dohlížíme a posléze upravujeme...zatím se měj a zkoušky se neboj, za každou odsouhlasenou cestu má u nás každý hodinu lezení zdarma...!!!
Prostorodpovědět 
       Re: Stena je super12:06:00 11.10.2011
Začít se učit skutečně lézt? Uff, tak vysoké ambice nemám, to přenechám jinačím borcům. Ale cestu bych si postavit zkusil, to zní jako zajímavá možnost.
honzaodpovědět 
        Re: Stena je super11:15:42 03.11.2011
Dobrá zpráva pro milovníky Bouldringu....v PROSTORU je pro Vás připraveno 10 zbrusu nových cest, které dostatečně prověří Váš předchozí trénink, a další se připravují...CENA VSTUPNÉHO - 80,- ... těšíme se na Vás
PROSTORodpovědět 
     Re: Stena je super11:17:55 03.11.2011
Dobrá zpráva pro milovníky Bouldringu....v PROSTORU je pro Vás připraveno 10 zbrusu nových cest, které dostatečně prověří Váš předchozí trénink, a další se připravují...CENA VSTUPNÉHO - 80,- ... těšíme se na Vás
PROSTORodpovědět 
      Re: Stena je super12:41:11 03.11.2011
Prostore,
chtel jsem se jenom zeptat - chystate nejake nove cesty na Bouldringu? A co cena, jaka vlastne je?
HonzaD.odpovědět 
       Re: Stena je super09:43:17 04.11.2011
Buď zdráv Honzo, nevím jistě kterou část z přechozího příspěvku jsi nepochopil, ale jenom pro tebe...ano máme a chystáme nové cesty, a vstupné je slovy OSUMDESÁT korun našich...měj se a stav se vtipálku
Prostorodpovědět 
        Re: Stena je super11:30:09 04.11.2011
Parafraze na "kachny, kachny, ..." Ti nic nerika? Doufal jsem, ze tam ten text s cenou jeste parkrat prilepis, Prostore. Kdyz marketing tak poradne, ze jo?
Komentarem Ti ale s reklamou pomaham i ja. Treba dostanu slevu. ;-)

Lepsi ale je, kdyz tam ty marketingove informace budes prilepovat kazdy den rano, tim se reklamni clanek udrzi nahore stale...
HonzaD.odpovědět 
         Re: Stena je super12:36:45 04.11.2011
Hlaváčku, proč si nepíšete? Pravidlo č.5 ... Chápu, znám...Díky za koment a podporu...sleva tě nemine, stačí se přihlásit...a kde? hledej šmudlo
PROSTORodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 255 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.