LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Co nemáš, to nepotřebuješ.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1140895 cest
Nové přelezy:
Ledeno Dob 8a
Fialka SD 7C
Kozel 9
Dude Lebow 7C+
Fialka SD 7C
Anima 7b+
Walking On 7c
Mathilde E 7b
Hammer Kin 7c
Filtri 7b

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point OC Olympia - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Video: Tobogán 7+ UIAA, Ludvíkov

Občas se stane, že jsi totálně vyřízenej. Uvidíš ale krásnou linku, nahecuje tě kámoš nebo prostě jsou hvězdy s měsícem na správným místě. Takhle to bylo s Tobogánem:


Kuba Lacina   [úpravy] 12:00 10.07.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 to znám..13:40:35 10.07.2020
to moc dobře znám, tyto pocity, prožitky ve skalách... je to PECKA.. otázka zda li je nutné se se vším dělit na internetu.. nestačí si to nechat mezi kámoši nebo o tom pokecat v hospodě? Já vím, že nejde o čísla, to tak má každý, ale musíš uznat, že kdyby dával tady na lezce každý přelez své šestky, tak to asi moc zajímavé moc nebudu. Navíc když to dlouhé, točené na gopro na přilbě, žádný záběr z dálky na linku... promiň, ale za mě video totálně o ho.vně..
.odpovědět 
 Re: to znám..13:44:28 10.07.2020
btw. dobrou věc pochválím, ať se tu zas neřeší, že češi nic jiného neumí než hejtovat.. bohužel v tomto případě fakt nic chválit nebudu. Jo, ještě bych mohl držet hubu, ale nevím jestli takové videa chci na lezci každý druhý den..
.odpovědět 
  Já chci14:36:01 10.07.2020
Hele, nevidím žádný rozdíl mezi tím nesmyslem, co produkuje AO, a tímhle... Takže klidně to sem dávejte dál.
odpovědět 
   Re: Já chci14:40:02 10.07.2020
Quod licet Iovi, non licet bovi.
Papoušodpovědět 
    Re: Já chci19:06:17 10.07.2020
Přesně, dobrý VIIIb na Škrovádě. Tip na další video.
J.odpovědět 
   Re: Já chci14:47:08 10.07.2020
asi tak. AO má zrovna videa prohnané marketingem a profi týmem, takže minimálně řemeslně jsou o fous lepší, nicméně obsah je stejný. Až bych skoro někdy řekl, že tady z tohohle videa tak nějak čiší větší radost z lezení, než ze 150tého video blogu v Hudy cetkách o hovně. A třeba já, co se věnuji spíš alkoholu než lezení, víc ocením tyhle syrové přelezy cest pro "smrtelníky", než roční hoblování projektu, kvůli kterému mi někdo postaví vlastní bouldrovku do stodoly vedle projektu a k tomu ještě přihodí fyzioterapeuta a nasranou starou, co mě musí celý den někde jistit
 JendaZBrnaodpovědět 
    Re: Já chci15:56:42 10.07.2020
Já zase nechápu dnešní, já tomu říkám, egocentrickou mentalitu. Dřív nám stačilo vyrazit do skal, bylo kupa srandy, zážitky takovýho rázu, že by na to nejlepší scénárista nestačil atd. Dnes kdejaký mamlas točí videa v podstatě o hovně a prezentuje to veřejnosti.
Rozumím tomu, že točí tým AO, protože ten se tím skutečně živý a jak je obecně známo, každý potřebujeme nějaký příjem. Navíc naprostá většina videí od AO má fakt zajímavý a informující obsah, nebo alespoň v nějakým detailu obohacující vhled. Už to samo o sobě, že člověk sleduje co dělá, jak leze, co používá atd. nejlepší lezec světa je zajímavý.
Ale tohle? Sorry, ale to bych mohl točit lezecká videa i já, ale mám dostatečnou sebereflexi abych pochopil, že by to byla hovadina, která by nikoho nezajímala.
Možná jim ale křivdím. Třeba je prostě jen baví lézt a zároveň mají koníček točit videa. Tak to spojili dohromady. A nic víc v tom není. Možná mají jen obyčejnou radost, že se na to někdo občas mrkne a ocení jejich snahu. Nakonec v pohodě. Proč ne...
Chocholoušekodpovědět 
     Re: Já chci16:18:27 10.07.2020
...asi to tak bude, pretoze tych videi maju viac.
m.odpovědět 
     Re: Já chci18:07:28 10.07.2020
Otázka zní jinak - máš lepší obsah? Až tu budou tato videa na úkor jiných, kvalitnějších, tak budu souhlasit. Ale když lepší obsah není, je mi to celkem jedno. A mám raději tuhle šaškárnu než zmíněného AO, protože tihle si alespoň dělají prču, kdežto AO to myslí vážně.
odpovědět 
      Parodie na videa AO21:43:23 10.07.2020
Tvl.. To je jasná parodie na Adovy videa, ...
Otázka je jestli si z nejlepšího.lezce dělat srandu, ...ale proč ne. Alespoň má zpětnou vazbu, jak jeho videa můžou na některý lidi působit. A třeba udèla nějakou korekci.
Pierotodpovědět 
      Re: Já chci21:49:09 10.07.2020
Takže tady borci točí čistě jen fiktivní komedie pod záminkou lezení?
Zatímco AO dal, super rady začátečníkům, podělil se o to, jaký expresky a proč vyhovují nejlepšímu lezci na světě, jak trénuje na MS a SP, jak trénoval na přelez první a jediné cesty na světě za 9c, jak během několika pokusů přelezl hustej urban boulder se velmi zajímavou historií atd. a myslel to vážně. Tak to je fakt velkej problém, to pak jooóó :))
Metodějodpovědět 
       Re: Já chci23:28:04 10.07.2020
Metodeji, nebud z Adamka tak ustriklej, uz to bije do oci.
odpovědět 
        Re: Já chci23:53:18 10.07.2020
Klasický hater koment, když dojdou argumenty, pokud se snaží vůbec nějaký rádoby smysluplný vyplodit ;)
odpovědět 
         Re: Já chci09:09:21 11.07.2020
Jenže ten příspěvěk je tak hloupý a nesmyslný, že na něj ani jinak reagovat nejde. Mě napadlo to samé :-) Prostě AO tak nežerte.
odpovědět 
          Re: Já chci09:50:02 11.07.2020
...píše pořád dokola jeden a ten samý hater ;)
odpovědět 
           Re: Já chci10:15:37 11.07.2020
No a to právě není pravda. Asi by ses měl smířit s tím, že mít jiný názor ještě neznamená být hater a také že lidí s jiným názorem může více :-)
odpovědět 
            Re: Já chci10:31:56 11.07.2020
Kašlete na něj, asi by chtěl, aby někdo obdivoval jeho, ale neděje se to a tak závidí AO, že má, to co on nemá. Chladí si pak žáhu tím, že na něj kydá hnůj. Asi nemá ani kamarády, natož holku. Kdo by taky chtěl trávit čas s haterem že? Tak tráví čas tady a ulevuji si alespoň haterskýma poznámkama na adresu ostatních.
sněhulákodpovědět 
             Re: Já chci10:40:46 11.07.2020
Gratuluji, mohl by ses živit jako věštec :-) Nebo je to jen tvé zbožné přání, abys nemusel uznat jinou pravdu, než máš v hlavě ty?

Ale zajímala by mne jedna věc (tedy pokud jsi ochoten to napsat) - Co bych mu měl podle tebe závidět? Co je na jeho životě tak úžasného, že by to mělo vzbuzovat závist? Jako jo, leze mu to, ale mě to ve skalách nebaví. A závody? Na ty už dávno nejezdím ani jako doprovod, atmosféra tam mne dosti deprimuje. Slávu? Za tu si ještě nikdo nc nekoupil. Peníze? Řekl bych, že finančně na tom budu o dost lépe, než AO. A k tomu ještě rodinu, děti, zázemí... Co je na životě AO tak úžasného, že by mu to měl někdo závidět?
odpovědět 
              Re: Já chci13:40:30 11.07.2020
Zdá se, že dělá v životě věc, která ho opravdu baví, dělá ji dobře, zároveň se tím uživí, inspiruje docela dost dalších lidí, tím jak posouvá hranice se nějak zapisuje do historie (sportu - lezení), získává jako osobnost v kontextu sportu význam a autoritu... Těch věcí, které by se daly vymyslet, je asi celkem dost.
Neříkám, že mu to máš zrovna ty závidět, ale myslím, že to nejsou vůbec marné věci a že by mu je třeba i někdo závidět mohl.
odpovědět 
               Re: Já chci14:12:17 11.07.2020
Ano, to souhlasím. Žít si život podle svého je asi to nejcennější a nejlepší, co může v tomto být. Ovšem ne každý, kdo je lezec nebo kouká a hodnotí lezecká videa, má lezení jako středobod všeho a chtěl by žít lezecky. Je obrobské možství lidí, co mají také spokojený život, lezení nízkých čísel mají pro zábavu a lezecký život by nechtěli. Obecně by nechtěli život žádného vrcholového sportovce, i když ten sport na amatérské úrovni dělají. Proto si myslím, že je liché, tu všem nesouhlasícím předhazovat právě závist.
odpovědět 
            Re: Já chci11:17:27 11.07.2020
Názor a urážky jsou dvě odlišný věci. Haterství a konstruktivní kritika taky ;)
Příklad jaký je v tom rozdíl.
Názor: Videa od AO se mi osobně nelibí, protože...
Urážka: AO produkuje nesmysly.
Proč je to druhé urážka a ne názor? Jednoduché ověřit v praxi. Zkus se postavit před Blažka a AO a říct jim oběma do očí "mě se vaše videa osobně nelíbí" a počkej na reakci. Asi nebudou nadšený, ale budou O.K. Asi je bude zajímat proč, ale nebudou na tebe nasraný.
Nebo jim zkus říct do očí: "produkujete nesmysly". Jakou bys čekal reakci? Každý normální člověk by se pochopitelně urazil, protože je hned jasný, že ten kdo to řekl nemám minimální slušný sociální návyky a chová se jako hulvát.
Takže drahý člověče. Ty tu neprezentuješ názory. Jsi jednoduše HATER.
antihaterodpovědět 
             Re: Já chci11:48:30 11.07.2020
Chápu, že zde může být problém s nepodpisování se, ale opravdu to tu vše nepíšu já. A kromě toho - přečti si, co tu píší odpůrci tohoto videa. Takže ano, pojďme se bavit kultivovaně, nemám s tím problém, ale mělo by to platit pro všechny strany. No a k tomu zbytku - Blažkovi i AO bych to klidně do očí řekl, kdyby se zeptali. U když AI i Blažka vídám, nemám potřebu jim mé názory sdělovat. Ale i kdybych měl, v reále by to vyznělo jinak, máš zde intonaci, mimiku... Obecně bych ale řekl, že je mé názory zajímat nebudou. Zde je to ale jiné, pokud někdo zveřejní příspěvek a nechá u něj diskuzi, tak je jasné, že tam přispějou příznivci všech stran. A je to jako hospoda, jen to vidí i z jiné bubliny. Sejít se s kámošema u piva a prohodit něco jako "Ty vole, viděls, co za další píčovinu AO vydal?", tak se většina pousměje, pronese se pár dalších komenářů, souhlas i nesouhlas, a přejde se na jiné téma. Ale tady proneseš podobnou větu a je z toho debata na týden. Takže nesrovnávej reál a internet, nejde to. A ne každé odsouzení je hejt, ne každý nesouhlas je závist a nepřejícnost. Chtělo by to trošku nadhledu a schopnost uznat, že mohou existovat i jiné názory, než mám já, a neurážet se pro každý prd. Pak nejde rozeznat kdo je větší debil, zda ten, kdo napíše "hejt", nebo ten, který na něj reaguje.
odpovědět 
              Re: Já chci12:36:20 11.07.2020
"Takže ano, pojďme se bavit kultivovaně"
Pro přehled zdejší kultivované "názory" :)
"... a nasranou starou, co mě musí celý den někde jistit" ("Kultivovaně" o partnerce Adama. Autor: JendaZBrna)
"nebud z Adamka tak ustriklej" (anonym)
"Ale ta videa jsou hrozný shit."(anonym)
"...onanovači nad AO..." (anonym)
antihaterodpovědět 
               Re: Já chci14:13:59 11.07.2020
Máš pravdu, ale koukni se, kdo si s čím začal. Mnoho negativ na AO je tu jen jako reakce na podobný styl kritiky autorů těchto článků.
odpovědět 
              Re: Já chci17:13:42 11.07.2020
Přesně, taky se nepodepisuji, ale nejsem ten "nade mnou". Mi se adamkova videa vesměs líbí, ale tyhle PP sračky jsou hnůj. Všichni víme, jaké značky jej sponzorují, decentní loga v seriálu jsou taky ok, ale několikasekundové záběry na obří logo s grafickým popiskem o co přesně jde je na zblití. Samozřejmě jen můj názor.
odpovědět 
       Re: Já chci23:32:18 10.07.2020
A? Lezec je nej, to je pravda. Ale ta videa jsou hrozný shit. V každé době byl někdo nejlepší, i dnes by mohla podobná videa točit třeba Janja Garnbret, je asi nej na světě v ženách. Ale netočí. Ani ona, ani nikdo jiný nevyplodili to, co Blažek s AO, mají alespoň trochu soudnosti a sebereflexe. A než zase začnete, že videa mají spoustu like a děkovně obdivných komentářů, tak doporučuji se podívat na nějaké drsnější porno, tam mají úplně stejné pochvalné a děkovné komentáře i videa, kde na sebe kálí a zvrací...
odpovědět 
        Re: Já chci23:55:12 10.07.2020
...napsal frustrovaný, zatrpklý jedinec :)
odpovědět 
         Re: Já chci10:20:52 11.07.2020
Proč si to myslíš? K videům AO tu píši vlastně poprvé. Jsou mi jedno, nesleduji je. Začal jsem reagovat až vlastně na vaše hloupé řeči o tom, že tato videa sem nepatří a jedniná správná jsou ta od AO. Jediný, kdo tu rozdmýchává vášně, jsou onanovači nad AO, nikdo jiný.
odpovědět 
        Re: Já chci07:28:26 11.07.2020
Dobře Ty!!!
odpovědět 
     Re: Já chci16:16:57 11.07.2020
Žij a nech žít
Pro mě jsou zase egocentrici ti, kteří nutí ostatní lézt podle tzv. tradic, které vznikly někdy před sto lety, jako nevyhnutný důsledek pohnuté doby (nedostatek materiálu apod.). Této skupině zjevných asociálů (jeden z nejznámějších žijící v maringotce, místo normálně s rodinou) totiž vyhovuje si skály tak nějak přivlastnit, aby si zde mezi sebou mohli dokazovat svoji jinakost...A tito kluci naopak ukazují radost s obyčejnosti. A to je ta většina normálně rozumných lezců. A proto se to nelíbí těm, co se asi považují za výjimečné, nebo jak to mají v mysli nastavené tito Chocholouškové a další vytahovači...
dave skalaodpovědět 
 Re: to znám..08:50:58 11.07.2020
Jo tak tohle patri na YT a ne sem na lezce... Kvalitou odpad...

Sebeprezentace AO ma nejakou uroven (a navic ji lze pochopit - obziva AO), ale tohle...

za chvili tu bude video, jak jde nekdo na umelce na WC...
Igorodpovědět 
  Re: to znám..09:08:04 11.07.2020
Aha, takže komerční video, co někdo dělá kvůli obživě ti nevadí, ale video, co někdo dělá pro zábavu, ano? Já to mám obráceně, ať si na YT dává videa AO, mě to tu jen plevelí. Kdo chce, ten si ho najde. Takže pro koho má být Lezec? Pro tebe, nebo pro mne? Není tedy lepší, že je tu oboje? Já si AO nepouštím, tak ty si nepouštěj ostatní... Je to tak složité?
odpovědět 
   Re: to znám..13:30:28 11.07.2020
jde mi o kvalitu obsahu... a nasadit si gopro a udelat tohle... to je bida...

kdyby to melo pribeh a solidni obsah, tak dejme tomu, ale tohle je odpad.
Igorodpovědět 
    Re: to znám..17:14:33 11.07.2020
Já nevím no, celkem dost jsem se nasmál a pobavil. Jestli ty to nebereš nějak moc vážně.
odpovědět 
     Re: to znám..15:18:34 12.07.2020
No, vzhledem k tomu komentu v angličtině bych fakt řek že je to parodie na AO
odpovědět 
  Re: to znám..09:43:54 11.07.2020
UTFG a možná najdeš i taková videa, youtubeři jsou prostě už i mezi lezci a nezbývá, než se s tím smířit...
Fanoušekbaletuodpovědět 

 Gopro17:01:08 10.07.2020
Video o ničem a ještě k tomu Gopro...
Jan Krchodpovědět 
 Re: Gopro18:21:37 10.07.2020
Pořád lepší než hov..v komentářích. Aspoň je to vo lezení. Když ale někdo kydá hov..,...tak je to vo hov..
odpovědět 
  Re: Gopro21:52:32 10.07.2020
Tak jako ty teď tady :))
odpovědět 

 videa20:20:33 10.07.2020
videa z pohledu sou o nicem.. z dalky jasnej hnusnej kvak. Nikdy jsem se neradoval s prelezeni kvaku za 7+... No kazdyho vec, ale spis to patri na soukromou stranku nez na lezce.....
odpovědět 
 Re: videa20:38:58 10.07.2020
fakt toho nechej..jenda z hate ..to je jina liga...ale tohle...snad to prvni, ale sorry jako
odpovědět 
 Re: videa10:46:36 11.07.2020
Proč? To někdo nemůže mít z přelezu 5+ větší radost, než někdo ze 8+ ? Podle mne může. A když o tom chce natočit, ať klidně natočí. Je to video z lezení ze skal, tak sem patří. Ostatně někomu může video přelezu kvaku 5+ plné kravin dát více, než přelez 9c. Koukat na zprávy o Silence třeba pro mne nemělo žádný význam, stejně tak nevím, proč bych měl sledovat přelezy 8c nebo 8a. Pro mně to má nula hodnotu, nikdy nic takového nepolezu. Ani spousta dalších lezců. A není to ani ispirace a společný lezecký duch, protože to je prostě někde jinde, není tam žádná styčná plocha. Ale rozhrkaná 6 s grilovačkou na konci, to je jasná inspirace :-)
odpovědět 

 Zkus09:07:23 11.07.2020
Zkus péčko .
Martinodpovědět 
 Re: Zkus18:57:56 12.07.2020
A máš nějaký doporučení,..toho péčka?
Olafodpovědět 

 hezký15:12:20 11.07.2020
Za mě dost dobrý! A skála vypadá parádně! :)
Milanodpovědět 
 Re: hezký12:26:15 12.07.2020
No ten oblez posledního borhaku značně odfláknul, bych neměl pocit že jsem to přelezl.
odpovědět 

 ?????19:08:25 12.07.2020
Když se Vám tahle a podobná produkce nelíbí, proč kurva nejdete dělat něco, co se vám líbí????

Autor to video snad financoval z Vašich daní?
Nárokuje si po vás něco?

Hlava mi to nebere.
Vlk a zajícodpovědět 
 Re: ?????19:13:26 12.07.2020
No, protože tím zasírá náš oblíbenej bulvár....
Pifodpovědět 
  Re: ?????22:10:16 12.07.2020
Výstižně! Na youtube bych to prostě přešel a nekomentoval. Ale dávat to sem? To se sem brzy budou dávat videa, jak někdo leze 6+ na umělce, jenom protože ho to baví a má z toho osobně radost? Nebo do jakých sra@ek to až půjde?
Logikodpovědět 

 Video22:40:45 12.07.2020
Asi bych neměl problém a pěkným videem třeba i ze čtyřkové cesty. Muselo by ale být pěkné. Všeobecně záběry z kamery na přilbě stojí za hovno jak z lezení, tak z kola nebo motorky. Autor se žánrově i technicky teprve hledá, ale zatím tedy nic moc. Doporučuji přečíst nějakou literaturu u točení hejbavejch obrázků. Sice je to amatérské a nekomerční video, ale i tak je to hodně slabé. Produkty AO jsou na profesionální úrovni, sic obsahově poněkud slabší, ale co má realizační tým stále vymýšlet, když je olympiáda odložená. 
Lubošodpovědět 
 Re: Video23:45:17 12.07.2020
a kterej arbitr, Luboši, bude rozhodovat jaký video je na dostatečně technicky vyspělý úrovni, anebo z dostatečně těžkýho výstupu, anebo ideálně obojí, aby mohlo viset na lezci cz?

a hlavně tu nepište, že to má dělat správce webu.
on to dělá, to jen vy jste to nepochopili.
Vlk a zajícodpovědět 
  Re: Video08:56:57 13.07.2020
Myslím že samotnej autor. Vzletnej titulek, křečovitej pohyb na hranici možností vzhůru, dvě presky v sobě. Takhle vykřečovat cestu, mám zkaženej den, ale určitě to nebudu prezentovat tady na žumpě.
Lubošodpovědět 
   Re: Video12:14:00 13.07.2020
a co když aspekt křečovitosti není to, co adepta odradí dát to na lezec.cz, protože tam vidí jinej aspekt, kterej při rozhodování upřednostní?

co když autor videa necílí na to, aby jeho video splňovalo jakýkoliv nadstandardní požadavky kvality, důležitý pro část jinejch lezců, ale jde mu o to podělit se o zážitek?

co když část komunity, která místní obsah konzumuje, nerozlišuje rozdíl mezi youtubem a zpravodajským webem?

co když samotný správce webu nemá pro tohle rozlišení striktně daný manťáky?

Zvládnem tohle všechno "napravit"? A nebude potom třeba aby někdo "napravil" nás?



Vlk a zajícodpovědět 
    Re: Video12:20:05 13.07.2020
Jestli cílem správce webu je tenhle web uvést na úroveň průjmovou, tak ať to sem dává :)
odpovědět 
     Re: Video22:04:10 13.07.2020
co je cílem správce webu netuším, ale platí to, co všude jinde. O obsahu webu rozhoduje ten, kdo ho platí. takže jestli někdo chce mít střeva v kalhotech, nebo ať už to bude nazváno jakkoliv, nevidím důvod, proč by to tak nemělo bejt.
Vlk a zajícodpovědět 
      Re: Video11:03:28 14.07.2020
Tomu kdo to platí (svého času ČHS), jde především o návštěvnost. Takže dokud se sračky budou sledovat a komentovat, má smysl je tady zveřejňovat. Ale tohle chápu spíš jako parodii,...vzhledem k reakcím jí to chtělo parodovat trochu zřetelněji.
Swenodpovědět 
       Re: Video14:47:45 14.07.2020
Jsme na diskuzním webu o lezení po sklalách. Autor videa sem dal svůj výtvor a já jako jeden z mnoha diskutujících mu ho zkomentoval. Není tady potřeba aby to někdo z adminů jakkoliv měnil. Sám za sebe jsem první video točil v roce 91 se svou první videokamerou a byla to údolka na Vojtěcha v Labáku, kterou jsem jako prvolezec táhnul s sebou až ke kruhu, pak jsem byl točenej kolegou. Vůbec písek je moc vděčný materiál, ale videí je spousta i z Tater, Paklenice, Jury, Wild Kaiseru i z Dolomitů. Dnes točím převážně dronem. Fakt je, že z těch několika desítek hodin videa, by odborník prezentoval asi pár minut, ale pro mě a pro kamarády ten průřez 30 let lezení má svou poezii. Pro většinu místních borců by prezentace cest námi lezených obtížností by byla k smíchu.
Lubošodpovědět 

 Uff23:08:17 13.07.2020
Strasna sracka, tohle patri tak maximalne na Facebook zed autora, kde to bude obdivovat jeho socialni nelezecka bublina, ale rozhodne to neni reportaz hodna umisteni na lezce
odpovědět 
 Re: Uff13:20:11 14.07.2020
Ty jsi zjevne kokot a taky tady patris...

odpovědět 
  Re: Uff16:58:20 14.07.2020
Kokot neni, má pravdu.
odpovědět 
   Re: Uff21:14:11 14.07.2020
Tri tygri???
odpovědět 

 hmm23:35:36 20.07.2020
nechte bejt, kdyz vidim tohle, rikam si, ze nejsem nakonec tak spatny lezec :)
Kruegerodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179459)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Terapija 6a+ Brela
Il Pastorello E La Carpeta 6c Ulassai
Pericolo Sampato 6a Ulassai
Take The Rosert’s Edge 6c Brela
Objížďková 4 Skála U Nového Spolí
Nově komentované:
Normálka 2 Seníky
Normálka 2 Seníky
Krumlovská 7 Skála U Nového Spolí
Nech Mne Žít 5 Budčice
Dvoukruhová 5+ Skalný

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Smutok | Re: RIP + pridať 15° | Re: Smutok | Smutok | Re: Neumim | Re: RIP + pridať 15° | Re: ††† | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Nějaká ta smutná fakta |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (126)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (49)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v rychlolezení (7)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (7)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 366 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 320 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 289 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 291 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 263 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.