LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jištění zdržuje.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Rock 'n' Wall - Plzeň
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

CAO News 12/2008

smallJe ke stažení letošní poslední číslo CAO News.

CAO, krom povídání o výstupu na Mont Blanc, přináší opravdu napínavý článek, který přečtete jedním dechem. Povídání je opisem z deníku Rudolfa Zabilky a popisuje prvovýstup na Vojtěcha.
Pak přes padáčkování ve Francii a Španělsku a ohlédnutím se do historie vás nechají nahlédnout za barový pult jedné nové boulderovky. Závěr už jen povídání o šílených pískovcových přeskocích a obligátně soupis nových cest na písku. Je toho dost, tak do toho.

V tomto čísle:

  •   Mont Blanc 2008 Kamila Javůrka
  •   Kočičí stěna na Vojtěcha z deníku Rudy Zabilky
  •   Španělsko a Francie pohledem Libora Svobody
  •   Rudolf Hanke rodák z Labská stráně
  •   Roudnická tombola Karla Běliny
  •   Horolezecké generace
  •   Harlem - nová boulderovka
  •   Jan Paul a jeho přeskoky
  •   Mnoho nových cest
  •   Střípky od nás i ze světa






    CAO News 12/2008 ke stažení zde na Lezci  tudy:
    (dokument formátu pdf, velikost cca 1,56 Mb).

     CAO News 12/2008 - download_pdf


    Domovská stránka CAO: Vrcholky.cz

    titulka


  • JirkaS   [úpravy] 08:11 17.12.2008Tisk 

    Reklama:


    Související články:

    Komentáře

         
    ...nové příspěvkyNový komentář 

     ZABILKA08:23:41 17.12.2008
    Pan horolezec!!!
    milanodpovědět 
     Re: ZABILKA11:25:13 17.12.2008
    Jistě. A pak si nevezme mačky a udělá čest svému jménu...
    Kuba Turekodpovědět 
      Re: ZABILKA14:23:32 17.12.2008
    Jsem rád, že si nám zdělil spoje myšlenkové pochody. Apropo nebudeš se stěhovat do Turecka.
    odpovědět 
       Re: ZABILKA15:46:46 17.12.2008
    Turek má obecně dost debilní komentáře, ale na tohle bych tipoval, že se někdo podepsal jeho jménem. Nebo se mýlím?
    DavidKodpovědět 
        Re: ZABILKA16:48:48 17.12.2008
    Zabilka se Širlem se vraceli z tatranské túry všeobecně známým traverzem pod Černým štítem. Nejprve před nimi toto ošemetné místo prošli oddíloví nováčci. Pak šel Zabilka, ale na těch pár kroků po ledu se nechtěl zdržovat nasazováním maček. Širl nesouhlasil a začal si je nandavat. Zabilka uklouzl a zřítil se. Širl přešel bez problémů. Kdyby Zabilka neudělal tuhle blbost, téměř jistě by odjel s reprezentací pod Huascarán a zemřel by tak jako tak. (Tuhle story by měl samozřejmě vyprávět Václav Širl, ale ten je teď v umělém komatu po pádu v Sasku.)
    Kuba Turekodpovědět 
         Re: ZABILKA17:05:26 17.12.2008
    Jistě. Jako tradičně nejde o obsah, ale o formu. A ta má od tebe stále blíže k bulváru, než k nestranně sdělené informaci.
    A jako tradičně, nemá smysl to řešit.
    DavidKodpovědět 
          Re: ZABILKA17:29:24 17.12.2008
    Do teď jsem netušil, že někdo rozlišuje diskusní příspěvky na bulvár a to ostatní. Dosud se tímto termínem označovala celá média, která se hrabala do soukromí veřejně známých lidí bez souvislosti s jejich veřejnou činností a která jedou na vlně zpráv o celebritách.
    Kuba Turekodpovědět 
           Re: ZABILKA18:19:09 17.12.2008
    No, jak to říct, když v tomto případě stejně žádné vysvětlování nemá smysl.
    Způsob sdělení obou informací (o dělání cti jménu a následně o ležení v kómatu) mi prostě přijde nevhodný. Když tady kdysi popisoval stejnou příhodu (o uklouznutí kvůli nenasazení maček) Václav Širl, tak výsledný dojem byl takový, že dotyčný sice udělal blbost, ale pořád po něm zůstává spousta věcí, za které stojí za to si ho vážit a které z něj dělají legendu. Tvůj komentář zní spíš jako jízlivá poznámka.
    Ventilovat tady informaci o tom, že někdo leží v kómatu mi přijde hulvátské. Zvlášť v souvislosti se způsobem, jakým ses nedávno na jiném webu domáhal informace o tom, komu se to vlastně stalo.
    DavidKodpovědět 
            Re: ZABILKA18:39:38 17.12.2008
    Že Václav leží v umělém spánku po pádu v Sasku je tajné? Říct, že Rudolf udělal blbost a zaplatil za to životem je neslušné? Kuba se nesmí zeptat pod obsáhlým článkem o pádu významného horolezce v Sasku na jeho jméno? (Václavovi přeji z celého srdce rychlé uzdravení, že Rudolf udělal čest svému jménu je Václavův bonmot a jméno jsem si vygoogloval v německých novinách.)
    Kuba Turekodpovědět 
             Re: ZABILKA18:52:57 17.12.2008
    Fakt, Kubo, nevím, jestli ze sebe zabedněnce jenom děláš, nebo tak zabedněný jsi. Asi to první. Každopádně ve svých komentářích hraješ podivnou hru chytání za slovo a utíkání od toho, o co Davidovi šlo.
    Věci se dají říkat různými způsoby, a některé jsou vhodnější a některé míň, zvlášť s ohledem na prostor, kde to říkáš.
    Skutečně když se o Zabilkovi vyjádříš tak, jak jsi to udělal o kousek výš, tak kromě nepřímého sdělení, jak přišel o život, taky nepřímo říkáš, že byl blbec, a stavíš se do poněkud nadřazené pozice člověka, který má právo to soudit, protože má z nějakého důvodu navrch... To působí trochu hloupě, a na to David narážel.
    Ale předpokládám, že tohle všechno jako "novinář" musíš dobře vědět, a jenom si nemůžeš odpustit provokativní komentář, protože na sebe rád upozorňuješ.
    Piškotodpovědět 
              Re: ZABILKA23:26:22 17.12.2008
    1) Myslím, že nejsem až takový zabedněnec. Jenom chci na jasné otázky jasné odpovědi. 2) Jestli bereš letmou poznámku, jakou vlastní blbostí skončil Zabilka, a známý bonbot jeho spolulezce, jako urážku Zabilkovy osoby, tak jsi poněkud vztahovačný. 3) Na to abych v diskusi napsal něco v tom smyslu, že Rudolf Zabilka zahynul, protože si nevzal mačky a doufal, že to přežije, nepřežil, ale byl to fakt machr a vylezl spousta drsných cest, co se ještě dneska lezou a hlavně na písku v Labáku a okolí.... atd, atd, atd... Tak na to snad diskuse není. Na to byl onen krásný článek.
    Kuba Turekodpovědět 
               Re: ZABILKA09:34:40 18.12.2008
    K bodu 1 a 2: Myslím, že jsi znejasňoval naopak ty. Asi bych přešel tvé původní vyjádření týkající se R. Zabilky. Popíchlo mě až to, jakým způsobem jsi reagoval na Davidovu kritiku. Bylo myslím od začátku jasné, o co mu jde. Ty jsi od toho utíkal.
    K bodu 3: To po tobě nechtěl ani David. Jistě by mu stačilo vyjádření méně "duchaplné", a tím už výrazně uctivější a bezproblémové. Možná, že se to může zdát trochu přecitlivělé, nevím. Duchaplné bonmoty jsou ovšem zpravidla nablblé, omezené a namyšlené, ale asi se jim nikdo nedokážeme ubránit pokaždé. Ale to nic nemění na tom, že jsou vždycky trochu pitomé. Žurnalisté je ovšem mají v popisu práce :)
    Piškotodpovědět 
                Re: ZABILKA10:36:58 18.12.2008
    Tak už to začínám chápat. Podle Davida jsem měl debilní poznámku k Zabilkovi, podle Tebe jsem k Zabilkovi málo uctivý. Jenom proto, že jsem poukázal na jeho smrt z hlouposti. To si snad chudák Zabilka ani nezaslouží, aby z něho někdo dělal modlu...
    Kuba Turekodpovědět 
                 Re: ZABILKA10:48:43 18.12.2008
    No, to teda opravdu nezačínáš. Jenom klasicky zatahuješ debatu někam jinam. A nikdo se tomu už ani nediví, protože je to tak vždy. Vše podstatné už bylo v našich přízpěvcích řečeno.
    DavidKodpovědět 
                  Re: ZABILKA10:54:37 18.12.2008
    Jenom jsem si dovolil shrnout vaše sáhodlouhé komentáře k mé osobě. (Táhnete je tady od 3. diskusního příspěvku.)
    Kuba Turekodpovědět 
                   Re: ZABILKA11:24:41 18.12.2008
    A? Dovolil, ale nepochopil. Proto je tady musíme táhnout.
    DavidKodpovědět 
                    Re: ZABILKA11:28:32 18.12.2008
    Navíc, nikdo tady po tobě nechce abys něco shrnoval. Rádi bychom, abys něco pochopil.
    DavidKodpovědět 
                     Re: ZABILKA12:10:48 18.12.2008
    Co chcete, abych pochopil? Prosím stručně a jasně.
    Kuba Turekodpovědět 
                      Re: ZABILKA12:47:05 18.12.2008
    Kubo, připadám si trochu, jako kdybychom byli v nějakých paralelních světech, které se míjejí, ale vždycky jenom o trošinku.
    Nevím, kde jsi vzal, že někdo dělá ze Zabilky modlu. To už trochu domýšlíš, nic takového tu nepadlo. Já z něj teda aspoň modlu dělat nepotřebuju. To, že se obecně o tragické smrti různých lidí nemluví zlehčujícím způsobem, ještě nemusí znamenat, že si z někoho děláme modlu. Je to prostě věc citlivosti a taktu. Tak zas nezačínej s výkřiky typu "To si Zabilka nezaslouží".
    Taky jsem to nebyl já, kdo řekl, že jsi k Zabilkovi neuctivý. Tedy říkal jsem něco v tom smyslu, ale jako rekapitulaci Davidových výhrad a snahu o vyjasnění problému. Jinak to byla Davidova námitka. Podle mě jsi se prostě tvářil nechápavě a místo, aby jsi se (pokud by se ti teda chtělo) k Davidovu komentáři vyjádřil nějak věcně (tak, aby se týkalo toho, jestli to třeba bylo nebo nebylo uctivé...), tak jsi reagoval na nějaké podružnosti a odváděl problém jinam. To především vadilo mně. (A Davidovi v dalších fázích debaty taky.) A proto jsem se ozval. Teď se mi ale skoro zdá, že jsi to vážně nepochopil. Ale fakt netuším, jestli tímhle něco změním.
    Piškotodpovědět 
                       Re: ZABILKA13:11:16 18.12.2008
    1) O neuctivosti jsi psal Ty, tak jsem odpovídal Tobě. 2) Moje jasné vyjádření: můj zlehčující komentář není neuctivý. 3) Když se o někom nesmí mluvit neuctivě, stává se obrazně řečeno kamennou modlou (za živa i po smrti). 4) Nic naší debatou asi nezměníme, ale můžeme pochopit argumenty druhých. Proto se takovou blbostí ještě zabývám :-)
    Kuba Turekodpovědět 
                      Re: ZABILKA13:16:01 18.12.2008
    "Jistě. A pak si nevezme mačky a udělá čest svému jménu..." - tahle formulace je v uvedeném kontextu hulvátská. Neopravňuje ji ani to, že to řekl kamarád někde v hospodě. To jsou jiné souvislosti.

    Tahle věta ve mě popíchla moji letitou averzi k tomu jaký tón většinou používáš při psaní svých komentářů a článků a jak následně rozmělňuješ diskusi do nikam.
    DavidKodpovědět 
                       Re: ZABILKA13:24:02 18.12.2008
    Díky. Takže konečně chápu jasně: Dlouhodobě se Ti nelíbí styl mé komunikace a u Zabilky jsi vyšumněl.
    Kuba Turekodpovědět 
                        Re: ZABILKA13:44:08 18.12.2008
    Ano, je to v podstatě tak. Dokonce i termín "vyšuměl" mi přijde na místě, i když s tvojí oblibou k tvrdším formulacím bych čekal spíš vypěnil, nebo něco podobného.

    No a je to tam, kde jsem předpokládál už od začátku. Diskuse, kterou se kromě zainteresovaným nechce nikomu číst, Kuba si stojí za svými provokacemi a obviňuje ostatní z neochoty dikutovat a uznávat argumenty druhé strany.

    Takže...někdy zase "na diskutovanou"...
    DavidKodpovědět 
                         Re: ZABILKA14:45:04 18.12.2008
    Co to zase meleš? První odstavec je v pořádku. Ale že bych někdy někoho obviňoval z neochoty diskutovat? To je přece věc diskutujících, jestli chtějí nebo nechtějí diskutovat!
    Kuba Turekodpovědět 
                          Re: ZABILKA14:59:27 18.12.2008
    ..jo, ještě jsem zapoměl na jedno pravidlo: poslední příspěvek musí mít nechápavý Kuba.
    DavidKodpovědět 
                      Re: ZABILKA16:52:48 18.12.2008
    Ta forma v té to asi bude. Forma, kterou jsi zvolil u tvých komentářů vede k tomu, že kromě toho, že je člověk smutnej když má v hlavě vzpomínku na něčí smrt nebo nehodu, tak se k tomu ještě musí potýkat s dojmem, že existuje někdo kdo to hodnotí pohledem "Co tady bulíte, byla to jeho chyba, tak mu to patří". Mě to třeba celkem otrávilo. Pokud byl tohle tvůj cíl, OK, ale doporučuju ti se připojišťovat i na vnitrostátní zájezdy, protože to směřuje k tomu, že tě v tý blbý chvíli nikdo varovat nebude. Pokud tohle nebyl tvůj cíl, asi by mělo smysl na formě pro příště trochu zapracovat i u nicotných komentářů...
    Dafe-Bobrodpovědět 
                       Re: ZABILKA17:44:58 18.12.2008
    Byla to jeho blbost. To nic nemění na majestátu smrti a smutku pozůstalých. Neumenšuje to všechno dobré, co v životě udělal, a jaké pěkné cesty nám zanechal. Stejné je tu u dvou desítek horolezců každý rok, o kterých píšu v jiném příspěvku. I já jsem měl být nejméně 2x mrtvý po vlastních blbostech (jako ostatně většina z nás horolezců).
    Kuba Turekodpovědět 
                        Re: ZABILKA19:00:23 18.12.2008
    Dík za reakci. Myslím, že s reakcemi na tvoje komentáře mám zase na čas vybráno...
    Dafe-Bobrodpovědět 
                        Re: ZABILKA22:50:30 18.12.2008
    Ten první komentář byl jízlivý a bez kontextu dodaného v dalších komentářích byl i velice hloupý. To Jakube Turku neukecáš, ač se o to snažíš.
    Tvoje snaha ostrou rétorikou utlouct tvé oponenty (nebo spíš ty, kteří tě napomenuli) je dost ubohá. Měl jsem o tobě lepší mínění.
    Dušan K.odpovědět 
                         Re: ZABILKA01:27:50 19.12.2008
    Jak jsi z té věty vydedukoval, že byla jízlivá? Je to prosté konstatování faktu. Že Ti nevoní v souvislosti s dobrým lezcem, je jiná věc.
    Kuba Turekodpovědět 
                          Re: ZABILKA08:17:19 19.12.2008
    Stačí si přečíst první příspěvek a tvoji odpověď. Všichni, to vidí kromě tebe. Minimálně všichni, kdo na tvůj výrok reagovali.
    Nedávno tu byl také jeden takový, který si myslel, že kromě pár řvounů mu většina fandí a sdílí jeho názory.
    U tebe se to bohužel zatím jeví jako podobná neschopnost poučit se a přiznat vlastní chybu.
    Dušan K.odpovědět 
             Re: ZABILKA23:18:41 17.12.2008
    Ach ubohý Kubík, na nic se nemůže zeptat, nic nemůže říct, a při tom by tak moc chtěl. A všichni na něj pořád útočí. Má to on ale těžký život. (konec ironie)

    Debata pokračuje obvyklým způsobem, což všichni znalí od začátku předpokládali. Kubo, nikdo tady neříká, že je něco tajné, nikdo ti nic nezakazuje. Pouze upozorňuji, že tvůj způsob komentování mi přijde nevhodný. Ve svých příspěvcích a článcích se rád pohybuješ "na hraně" (pro mě většinou spíš za hranou) něčeho, co bych nazval "obecnou akceptovatelností". Rád používáš jakousi dráždivost i tam kde není, s pocitem, že to zvyšuje atraktivnost, čtivost, že to přitáhne čtenáře a taky že to lidi nasírá a nutí s tebou diskutovat. Moc dobře vím, že to víš a že tě to baví a proto to tak děláš. Problém je ale v tom, že to stále působí dost toporným dojmem a má to stále blíž spíš k tomu, co nazýváme bulvár, než k seriózní novinářské praxi. Víc k tomu nemám.

    Piškote, díky, že se mě zastal:-) Je to tak jak píšeš. Napadla mě kacířská myšlenka: kdybychom spojili tvůj kritický přístup a schopnost srozumitelně a jasně formulovat myšlenky s Kubovou grafomanskou touhou neustále něco psát vznikl by v podstatě ideální lezecký žurnalista...:-)))))...no nic jdu spát...:-)
    DavidKodpovědět 
             Koma11:13:57 18.12.2008
    Kuba má poněkud zastaralé informace, což je asi způsobeno tím, že nekontroluje aktualizace článků u konkurence. Již před časem jsme oznámili, že Václav se úspěšně uzdravuje a že už je ve špitále v Praze.
    Petr Jandíkodpovědět 
              Re: Koma12:14:20 18.12.2008
    Nekontroluju.
    Kuba Turekodpovědět 
         Venca07:06:34 18.12.2008
    Hola, Venca už dávno není v umělém spánku. Dobře nám srůstá. Včera jsem s ním mluvil. Bude to ještě chvilku trvat, ale při tomhle vývoji snad stihne i jaro.
    Kóďaodpovědět 
          Re: Venca10:37:50 18.12.2008
    Hurááá!!!!!!!
    Kuba Turekodpovědět 
           Re: Venca10:24:24 19.12.2008
    Seš hiena...
    Karbyodpovědět 
            Re: Venca13:07:22 22.12.2008
    Správně má být "hyena"
    JHodpovědět 
      Re: ZABILKA20:40:12 17.12.2008
    Dost hloupej komentář. Zvláště od někoho, kdo před třemi dny v diskusi prohlásil, že na statickém laně se může lézt, jen to bude o něco tvrdší....
    Prudičodpovědět 
      Re: ZABILKA11:33:40 18.12.2008
    1)Jistě. A pak si nevezme mačky a udělá čest svému jménu.2(téměř jistě by odjel s reprezentací pod Huascarán a zemřel by tak jako tak.
    Pokud si toto schopný napsat, tak si u mě jen obyčejný hulvát bez úcty životu (a to nechci být sprostej). A to o těch bonmotech co napíšeš pod to už pak jen působí jen jako hodně hloupé výmluvy. Zkus si to co napíšeš nechat ležet někde do rána a pak si to přečti znova! Fuj to jsem se nas....
    Cipisodpovědět 
       Re: ZABILKA12:13:34 18.12.2008
    Život je ale bohužel takový... A propos: Co není pravda v citovaných větách?
    Kuba Turekodpovědět 
        Re: ZABILKA12:29:29 18.12.2008
    Sis pořád nevšim, že to neuvádíš jako citace?!?
    Ale tohle byla tvoje první normální odpověd na netu kterou jsem od tebe viděl (vážně)
    Cipisodpovědět 
         Re: ZABILKA12:45:45 18.12.2008
    Ty jsi moje věty citoval. Takže co je na těch mých větách, které jsi citoval, neporavdivého?
    Kuba Turekodpovědět 
          Re: ZABILKA13:05:34 18.12.2008
    Nikde jsem nepsal, že v nich je slovo nepravdy a ani jsem nemohl, když jsem ty věty slyšel prvně od tebe. Psal jsem jen, že pokud to napíše a nenapíšeš že cituješ toho a toho tak jsou to jen tvý bláboly které v tom znění jak byly napsány mě dost nadzvedly! A za citace se podle času příspěvků schováváš až o několik hod. později.
    Cipisodpovědět 
           Re: ZABILKA13:14:48 18.12.2008
    Za nic se neschovávám. Jenom jsem uvedl na pravou míru, že vtipnou větu o Zabilkovi, který udělal čest svému jménu, jsem nevymyslel já, ale Václav Širl.
    Kuba Turekodpovědět 
            Re: ZABILKA09:33:32 19.12.2008
    Zabilka se zabil protože byl debil! Přijde ti to vtipné?
    A pokud by se nezabil, je to jedno protože by stejně zůstal s ostatními v Peru.
    ??????????????
    Cipisodpovědět 
             Re: ZABILKA10:24:47 19.12.2008
    Vtipné mi to nepřijde především proto, že nebyl debil. Chybu občas udělá každý a je jen náhoda, jestli vyvázne se zdravou kůží.
    Kuba Turekodpovědět 
        Re: ZABILKA12:45:48 18.12.2008
    Kubo, řečové akty se neposuzují jen podle toho, jestli jsou pravdivé a nebo ne. Když někomu před hospodou v noci řekneš, že je vůl, třeba ti rozbije držku - a je lhostejné, jestli to byla pravda nebo ne. Něco se někdy hodí, někdy ne... V tom, co říkáme, je obsaženo ještě pár dalších rozměrů, než jen pravdivostní hodnota. Pokud chceš, aby tvoje slova byla interpretována jen jako věcná konstatování, vynech hodnotící přívlastky, výrazy citově zabarvené... a jen konstatuj holá fakta. Bez hodnocení. To, co jsi řekl výše, ale nějaké hodnocení obsahovalo.
    Piškotodpovědět 
         Re: ZABILKA13:21:11 18.12.2008
    Kolik emocí vzbudí těchto pár slov: "Jistě. A pak si nevezme mačky a udělá čest svému jménu..." Takže jak jsem to myslel: Přečetl jsem si CAO News na HD, pak jsem si přečetl reakci tady na Lezci. Pak jsem za pár vteřin napsal uvedený diskusní příspěvek. Ve zkratce obsahuje dvě fakta - Zabilka byl výborný horolezec. Zabilka se zabil vlastní blbostí. To první se nepovede každému a je k tomu potřeba hodně vytrvalosti a nadšení. To druhé se může stát každému. Nic víc, nic míň. (Ročně se zabije v naprosté většině evidentní hloupostí cca 20 českých horolezců, skialpinistů a podobných nadšenců.)
    Kuba Turekodpovědět 
          Re: ZABILKA13:59:54 18.12.2008
    Škoda slov, tedy ťukání do klávesnice!
    Cipisodpovědět 
          Re: ZABILKA18:20:29 18.12.2008

    Kubo problem je v tom, ze to co rekl Vasek S. je prijatelne vzhledem k tomu, ze se tak vyjadril o kamosovi a spolulezci a urcite to nemyslel nijak zle!! Kdo byl v podobne situaci jiste pochopi.
    Od tebe to bohuzel zni jako normalni prizemni jedovata ubohost.
    jirkaodpovědět 
          Re: ZABILKA18:33:58 18.12.2008
    Teda normálně se do diskuse nezapojuju, ale ten třetí příspěvek od začátku jsem napsat musel. Od tý doby při čtení diskuse nevěřícně kroutim hlavou nebo se směju. Osobně Tě Kubo neznam, ale po tý diskusi co tu proběhla, jsem rád že nejsi třeba státní uředník na stavebnim uřádě. Přeju všem zúčastněným brzké jaro,aby se zase od klávesnice uteklo do skal.
    Jirkaodpovědět 
          Re: ZABILKA13:32:44 19.12.2008
    Kubo, kdybys býval hned svůj 1. komentář formuloval např. takto: “Jistě. Ale bohužel i ti nejlepší dělají chyby. Onehdá se přihodilo toto: ……. Jeho kamarád V.Š. tuto událost lakonicky shrnul slovy: “ ………..““, tak jsi tam měl tu zajímavou novinářskou informaci i s bonmotem, nikoho by to nepopudilo. A těch pár vět navíc by se Ti bohatě vyplatilo ve srovnání s množstvím následujících komentářů v marné snaze nepřiznat chybu a ze situace se vykroutit (pokud to byl náhodou záměr, tak pardón). Schválně, kolik diskutujících se přidá na Tvou stranu?
    Vašekodpovědět 
           poslední ZABILKA14:29:21 19.12.2008
    Pár posledních poznámek: 1) Diskuse na internetu není pojednání, proto jsem použil tuto zkratku (vysvětleno výše). 2) Kdo nechce, nechápe o co jde. 3) Naprostá většina diskutujících je tady anonymních (všiml jsem si výjimek Daga a Dafého). To svědčí o jejich neschopnosti stát za svým názorem a tím pádem zastávají velmi nevěrohodná stanoviska. 4) Velmi poctivě jsem tady odpovídal na všechno otázky a výtky. 5) Tahle debata není ani tak o jedné větě, ale především o jiném serveru, který vedu a který některé lidi štve. 6) Kolik diskutérů je pro a kolik proti, není v žádné debatě a tedy ani této vůbec důležité. Podstatné jsou argumenty.
    Kuba Turekodpovědět 
            Re: poslední Turek16:35:45 19.12.2008
    Zde lezi Turek
    nemel svych kulek
    tak podepsal.
    jirkaodpovědět 
            Re: poslední ZABILKA21:24:35 19.12.2008
    Wow, žasnu.:-) Nedá mi to, tak ještě jedna reakce.
    1. Použil jsi zkratku, ale nevhodně a o tom to celé je.
    2. Úžasná sebereflexe. To bych opravdu na konci této diskuse nečekal.
    3. Možná jsem naivní, ale předpokládal jsem, že si mě pamatuješ v souvislosti s "kauzou Tilak". Nevím, kolik ti prozradí email, ale většinou ne moc víc. Jinak jsi zapoměl na Piškota, ten je dostatečně "profláklý", i když neuvede mail, či odkaz na deníček.
    4. Polopravda, jako vždy. Ptejte se mě na co chcete, na co budu chtít odpovím.
    5. Tahle debata je PŘEDEVŠÍM o té jedné jediné větě. To že je v této větě krásně vidět analogie tvojí sebeprezentace na internetu je sekundární.
    6. Možná to není důležité, ale o lecčem to vypovídá. Ty, který se tak rád oháníš statistikami by jsi o tom měl něco vědět. Argumenty jsou opravdu podstatné:-)
    DavidKodpovědět 
             Re: poslední ZABILKA01:03:38 20.12.2008
    V kauze Tilak si Tě nepamatuji, protože nevím, kdo jseš? Byl jsi jako svědek u soudu, když Tilak prohrál na celé čáře soud, se kterým mě otravoval tři roky? Nebo jsi byl spolupodepsaný pod udavačským dopisem, co posílala soudu Alena Čepelková, aby mi přitížila, a který nevzal soudce vůbec v potaz jako nesouvisející s jednáním? Nebo jsi vymýšlel spolu s Tilakovým právníkem, jak dostat pomocí stížností případ před soud, když ho postupně odložila kriminálka, obvodní oddělení i státní zastupitelství? Nebo jsi jenom psal do diskusí na HD, že jsem lhář a že mi to u soudu Tilak vytmaví? Nebo jsi někdo jiný, kterému doma jenom nevštípili pravidla slušného chování, především o vzájemném představování?
    Kuba Turekodpovědět 
              Pravda o Turkovi10:02:58 21.12.2008
    Ach Kubo, Kubo!
    Přečetl jsi si pořádně, co jsi o sobě všechno napsal??? Ono tam totiž není nic k chlubení se, KOREKTNÍ, FÉROVÝ ČLOVĚK SE NIKAM TAM, CO POPISUJEŠ ZA SVŮJ ŽIVOT NEDOSTANE!
    Obávám se, že kdybys na tomto světě zkrátka neexistoval, mnoha lidem by se nesmírně ulevilo.. Lidsky i profesně.
    Aby nevznikla nějaká mýlka: tvé bláboly jsou jak z Blesku: šikovně napsané tak, aby tě nikdo nemohl žalovat, přitom jen plné dohadů, nepotvrzených informací, spekulací a podivných "náhod" sestavených do sebe tak, aby se lépe prodávaly.. Komerčák až na Mars, přitom přes svou sebestřednost už nejsi schopen ani rozlišit, kolika lidem jsi ublížil nebo nekorektně pomluvil, udlělal z nich "hajzlíky" a nepoctivce, i když to všechno mohlo být klidně i jinak.
    Na každého jednou dojde, to platí pro každého z nás obecně. Sečte se dobro a zlo a vystaví se konečný účet.
    MPodpovědět 
               Re: Pravda o Turkovi11:09:40 22.12.2008
    Pominu Tvoje urážky a dodám jedno - takové výlevy slyší anebo čte na svou osobu každý slušný novinář každou chvíli.
    Kuba Turekodpovědět 
                Re: Pravda o Turkovi15:43:06 22.12.2008
    Milý Kubo, ty ale nejsi slušný novinář, víš?
    MPodpovědět 
                 Re: Pravda o Turkovi17:20:55 22.12.2008
    Víš, oni Ti povolní a hodní a zaplacení takové vzkazy nedostávají... Tak si vyber.
    Kuba Turekodpovědět 
                  Re: Pravda o Turkovi18:48:23 22.12.2008
    Milý Kubo,
    být korektní, a vystupovat a psát o komkoliv pouze KOREKTNĚ (nemluvě o ověřených a pravdivých informacích) u Tebe znamená být novinářem povolným, nehodným a podplaceným????
    Pak nemám slov..
    MPodpovědět 
                   Re: Pravda o Turkovi20:51:19 22.12.2008
    Dedukuješ spojitosti, o kterých jsem nic nenapsal. Takže znovu: všichni slušní novináři (tedy i korektní) dostávají čas od času neomaleně vynadáno. Spousta lidem nevoní, že se o nich píše jinak, než si sami představují.
    Kuba Turekodpovědět 
                    Re: Pravda o Turkovi21:04:36 22.12.2008
    Milý Kubo, točili bychom se v bludném kruhu, spěje to k tomu, takže už nebudu nijak reagovat. To podstatné v této diskusi již několikrát zaznělo, nechť si každý udělá obrázek o Tobě sám.
    MPodpovědět 
                     Re: Pravda o Turkovi01:57:59 23.12.2008
    Díky, že to necháš na ostatních. Zatím jsi se pokoušel o mě vytvářet obrázek Ty. Třeba tohle mi o Tobě hodně řeklo: "KOREKTNÍ, FÉROVÝ ČLOVĚK SE NIKAM TAM, CO POPISUJEŠ ZA SVŮJ ŽIVOT NEDOSTANE! Obávám se, že kdybys na tomto světě zkrátka neexistoval, mnoha lidem by se nesmírně ulevilo.. Lidsky i profesně." V první části sdělení bych Tě pokládal za úplného hlupáka a v druhé části za latentního fašistu. Takže takhle: 1) K soudu se může dostat každý. Stačí, aby ho někdo nařkl. V případě Tilak, o kterém se zmiňuješ, se o to pokusil Roman Kamler. Velmi podrobně jsme o případu průběžně referovali právě proto, aby bylo zcela průhledné, jak takový spor probíhá a co musí napadený udělat a kolik ho to bude stát, aby se očistil jako já. 2) Jestli doporučuješ moji neexistenci, to mě chceš za moje názory odkráglovat, nebo co?
    Kuba Turekodpovědět 
               Re: Pravda o Turkovi11:21:51 22.12.2008
    Pominu Tvoje urážky a dodám jedno - takové výlevy slyší anebo čte na svou osobu každý slušný novinář každou chvíli.
    Kuba Turekodpovědět 
              Re: poslední ZABILKA10:03:48 21.12.2008
    No teda, já nestačím žasnout, ty se tady ukazuješ v plné parádě, to jsem opravdu nečekal.

    Ještě jednou se vrátím na začátek. Napsal jsi komentář, o kterém sis myslel, že bude vtipný. Nebyl. Naopak. Na to zareagovalo několik lidí, včetně mě. Kdyby stejnou větu napsal kdokoliv jiný, tak prvotní reakce bude stejná. Pouze ty, místo toho abys uznal, že ti to nevyšlo jak jsi předpokládal, tak odtahuješ diskusi úplně jinam.

    Samozřejmě musím na tom odtažení uznat svuj podíl. Ne všechny mé reakce byly věcně k tomu jedinému, moje antipatie k stylu tvého psaní je veliká.

    K Tilaku: Tam jsem pouze ve stejně naivním stylu jako tady reagoval v diskusi na článek, o kterém jsem byl přesvědčen že není napsaný dobře a není pravdivý. O obojím jsem přesvědčen stále.
    DavidKodpovědět 
               Re: poslední ZABILKA11:06:09 22.12.2008
    Jestli Ti moje poznámka, a tom, jak se Zabilka zabil, tak prosím... Mě jakákoliv nešťastná smrt horolezce, ať už je to jasně jeho vina nebo ne, přijde dost smutná.
    Kuba Turekodpovědět 
                Re: poslední ZABILKA11:26:33 22.12.2008
    Aha, už jsem na to přišel, kdo jsi. Asi budu muset uveřejnit seznam anonymů na netu, abych se v tom orientoval. DavidK alias David Kouřil david.kouril@volny.cz Lokálka Brno.
    Kuba Turekodpovědět 
                 Re: poslední ZABILKA13:41:24 22.12.2008
    Jseš hiena...
    Karbyodpovědět 
                  Re: poslední ZABILKA21:52:44 22.12.2008
    Kurňa hyena jsem chtěl...to už je jedno, prostě mi je z tebe šoufl.
    Karbyodpovědět 
                 Re: poslední ZABILKA15:45:49 22.12.2008
    Jseš fakt hloupej kluk, komu tímhle prospěješ? Jen svému ztopořenému egu, je mi z tebe na...
    nesmrtelný blázenodpovědět 
                 Re: poslední ZABILKA08:49:28 23.12.2008
    Hele, to tvý bazírování na neanonymitě na netu je už taky trochu legrační. Navíc David ti hned na požádání dal kontakt do podpisu, tak ty nemusíš dávat jeho mail, nechráněný proti spamu, do diskuse. To je od tebe normální prasárna.
     Dagodpovědět 
                Re: poslední ZABILKA17:32:07 22.12.2008
    Ad "vysvětlení": "Jestli Ti moje poznámka, a tom, jak se Zabilka zabil, tak prosím... " nechybí v té větě něco? Já ji nepochopil.
    Ad "odhalení": Jojo, to jsem já. Abych pravdu řekl, nepochopil jsem ani tuto reakci. Apropo, můžu se ještě považovat za anonyma? Znáš mé jméno, funkční mail, oddíl, co bys ještě chtěl?
    DavidKodpovědět 
                 Re: poslední ZABILKA18:13:29 22.12.2008
    "Jestli Ti moje poznámky připadala vtipná...." Promiň, zapomněl jsem napsat jedno slovo. (Ad anonym - už pro mě nejsi anonym - když jsem Tě vygooglil. Do této doby jsi byl. To stále nemění nic na tom, že se slušní lidé navzájem představují, zvláště když jeden druhého kritizuje nabo dokonce uráží.)
    Kuba Turekodpovědět 
                  Re: poslední ZABILKA19:26:10 22.12.2008
    Tvá poznámka mi nepřišla vtipná. To je myslím z celé diskuse zřejmé. Co třeba nevhodný bonmot? Lepší? Použils větu někoho jiného, kdo ji řekl v jiné situaci. A tady nevyzněla tak jako tam. A od tebe nevyzněla tak jako od něj.
    Rád bych zůstal u termínu kritika, pokud jsem někde použil tvrdší výraz bylo to z pocitu bezmocnosti nad tím, jak uhýbáš podstatě odpovědi. Pomluva snad v mých příspěvcích nezazněla ani jednou.
    DavidKodpovědět 
                   Re: poslední ZABILKA21:04:05 22.12.2008
    Chápu, že bys rád zůstal u pojmu kritika. Jenže Ty jsi mne normálně urážel. Nebylo to omylem, ale záměrně. Viz například: Turek má obecně dost debilní komentáře...(velmi pejorativní)... Ventilovat tady informaci o tom, že někdo leží v kómatu mi přijde hulvátské...(že Václav ležel v komatu, bylo všeobecně známé)... Zvlášť v souvislosti se způsobem, jakým ses nedávno na jiném webu domáhal informace o tom, komu se to vlastně stalo....(ničeho jsem se nedomáhal - ptal jsem se - a to je velký rozdíl)...Kuba si stojí za svými provokacemi a obviňuje ostatní z neochoty dikutovat...(lež jako věž)...Ach ubohý Kubík... (diskusní figura, když chceš protistranu ponížit a zesměšnit)...
    Kuba Turekodpovědět 
                    Re: poslední ZABILKA22:24:31 22.12.2008
    No, uznávám, ta moje první reakce nebyla moc korektní. Mně ten tvůj první příspěvek přišel natolik neomalený, že jsem si chvilku myslel, že se někdo podepsal tvým jmém.
    K ostatním stručně:
    kóma - to, žes tento fakt zatáhl do této diskuse mi opravdu přijde nemístné
    domáhání se - několikrát ses zeptal, několikrát ti odmítli odpovědět. Musel sis to zjistit jinde.
    provokace/neochota - ano, bylo to zjednodušující
    Kubík - ironie byla označena, reakce na to jak ses výše stavil do role ukřivděného

    Takže jak to je s tím tvým prvním příspěvkem? Okolnosti už známe. Co si myslíš ty, byl vhodný, nebo nevhodný?
    DavidKodpovědět 
                     Re: poslední ZABILKA01:45:32 23.12.2008
    Tohle jsem napsal již 18.12. 13:11 hod, tak proč to chceš slyšet znovu? "Moje jasné vyjádření: můj zlehčující komentář není neuctivý."
    Kuba Turekodpovědět 
                      Re: poslední ZABILKA08:40:00 23.12.2008
    No, měl bych k tomu asi toto: Mé příspěvky byly často ironizující, ovlivněné dřívější negativní zkušeností s tebou (internetovou). Za urážky se omlouvám, byly řečeny v "zápalu boje", ke konstruktivní diskusi nepatří. Za podstatou si však stojím.
    Snad i ty sám cítíš, že odpověď kterou jsi mi dal, není odpověď na moji otázku.
    DavidKodpovědět 
                       Re: poslední ZABILKA10:14:31 23.12.2008
    Ještě jednodušeji: Byl vhodný.
    Kuba Turekodpovědět 
                       Re: poslední ZABILKA10:27:34 23.12.2008
    A ještě jedna věc! Tvoje urážky nebyly ani kritika (jak jsi se snažil říci dříve) ani ironie (jak se snažíš uvést teď). Byly to normální podpásové sposťárny.
    Kuba Turekodpovědět 
                        Re: poslední ZABILKA10:33:58 23.12.2008
    Tak k tomuhle opravdu nemám co dodat.
    DavidKodpovědět 
                        Re: poslední ZABILKA12:34:08 23.12.2008
    Pánejo! Nedá mi to. Z mého pohledu nezávislého pozorovatele je to přesně naopak. Toť vše. Opravdu k tomu asi už nelze co dodat.
    ZdenekTodpovědět 
      Re: ZABILKA23:03:28 18.12.2008
    K tejhle diskus. Vím jak to Václav říkal. nesmírně si Zabilky cenil a ten průser prožil od začátku až po řeč na funuse. Tedy to co říká je něco jiného, než když to říkám třeba já, který o ani neznal. Neo Kuba.
    Mehraj tyjárt Kubo, ty moc dobře víš, blbej nejsi, co je to kontext. :-) Dokonce socialní. :-)
     Dagodpovědět 
       Re: ZABILKA01:25:08 19.12.2008
    Problém je asi v kontextu - ale každý z nás je v jiném v jiném. Tím že přidám k oslavné reakci na článek o Zabilkovi připomínku, že Zabilka se zabil kvůli své blbosti, jsem špatný? Když to řekne někdo jiný, je to kámoš, kdežto já jsem jízlivý. To snad uznáš i Ty, že je hloupost. Že ano?
    Kuba Turekodpovědět 
        Re: ZABILKA07:31:21 19.12.2008
    Ne, to tady neuzná nikdo, protože to tak opravdu není. Krom Tebe, je to všem hned jasné bez dalších slov.
    Kolemjdoucíodpovědět 
        Re: ZABILKA07:58:16 19.12.2008
    No vidíš to. Píšeš opět: se zabil kvůli své blbosti, S tím nesouhlasim. Neznám výsledky jeho testů iq, ale podle všeho blbej nebyl. Zabil se, protože udělal blbost, leda. Ta blbost může mít stovky a tisíce vnitřních přičin, každý člověk má občas výpadek soudnosti, odhadu... bohužel někdy to špatně dopadne. Stejně tak zahynulo mnoho slavných horolezců. Jejich renonc a smrt patří k jejich životu, ale Tvůj komentář vyzněl pro mnohé čtenáře (jak vidno) tak, že je to zásadní pro hodnocení jeho života.
    Jestli ji to tak nemyslel... kdo jinej než novinář by se měl umět vyjádřit tak, aby lidi pochopili jako to myslí.
     Dagodpovědět 
         Re: ZABILKA10:31:15 19.12.2008
    Nezlob se, ale tady nejsem v roli novináře, abych psal články, rozlišoval žánry a podle toho formuloval. Tohle je debata nad tím, že jsem jednou větou připomenul, že i elitní lezec může udělat osudovou chybu. Mnoho dalších komentářů ode mne snad jasně říká, že udělal blbost a ne že byl blbej. Tak to prosím nepřekrucuj a nechytej mne za slováčko.
    Kuba Turekodpovědět 
          oblibene tema11:06:04 19.12.2008
    Jsme zpět u oblíbeného tématu, že výrok je hodnotově neutrální, máme odpovědnost především před čtenářem a když říkám krach, myslím krach! Nebo jsi chtěl Kubo ještě něco dodat?

    Radek J.odpovědět 
           Re: oblibene tema11:57:03 19.12.2008
    Ty jsi si asi nepřečetl můj komentář, na který reaguješ. Protože pak bys tyhle věci nedával do souvislosti se zdejší diskusí, neboť spolu nesouvisejí.
    Kuba Turekodpovědět 
            Re: oblibene tema12:13:07 19.12.2008
    Souvisejí a nesouvisejí. A o tom to je. Je to stále ta stejná písnička.
    odpovědět 
          Re: ZABILKA23:50:31 22.12.2008
    Chtěl jsem říct, že novinář, mistr to pera, vlastně klávesnice, prostě odhadne jaké reakce jeho výrok v kontextu vzbudí. Jde také o to, co chce.
    Citoval jsi, to jsi měl ctít starýho kopyrajta a uvézt autora.
    No nic, debata je odnikud nikam, v další časti debaty jsi jako mistr zajíc (kličkující) prokázal neobyčejnou, ale u Tebe známou zdatnost. :-)
     Dagodpovědět 
           Re: ZABILKA02:16:31 23.12.2008
    V čem kličkuji? Polož mi jasnou otázku a já Ti jasně odpovím. Předpokládám ale, že jsem tak už učinil už někde v této debatě.
    Kuba Turekodpovědět 
            Re: ZABILKA08:24:39 23.12.2008
    Odnikud nikam. Jednou bazírejuš na slovíčku, podruhé nechcš chytat zaslovíčko... Je to jeden z průvodních jevů tvého psaní - naznačovat něco a a pak se bránit že jsi vlastně nic neřekl. Ale nechtěj na mě rozbor Kuby T.:-)
    On je tu ten kontext, který je ovšem nedokazatelný. Ten je i v jiných tvých článcích a výrocích. Buď máš tu schopnost ho pochopit narušenou, nebo to děláš naschvál.
    V prvním případě je možné zlepšení jen po dlouhé terapii, rozhodně ne korespondenční. V druhém případě leda bys chtěl sám, to vlastně i v tom prvním. Osobně to odhaduji na druhou možnost. Takže se víceméně bavím, jak rejpneš a pak se uraženě ptáš, co jsi vlastně jako řekl špatně.

    Možná bychom mohli začít dělat totéž:

    Kuba Turek lže!
    ?
    No, koukejte, tady měl špatně popisku pod obrázkem
    To ale není lež.
    Je, je to nepravdivá informace.
    Lež ale něco jiného. Lež...
    Nechytej mi za slovíčko, jen jsem upozornil na chybu.

    A můžeme jet podobnou, odnikud nikam debatu. :-) Já to vím, ty to víš, tak proto se vracím na začatek, nedělejme ze sebe naivní hlupáky :-).
     Dagodpovědět 
             Re: ZABILKA10:21:28 23.12.2008
    Tvdil jsi, že kličkuji. Chtěl jsem pro Tobě jasné otázky, abych kličkovat nemohl. Nestalo se. Právě ony nic neříkající a zároveň vše říkající náznaky jsi právě předvedl Ty. V tom Ti nemohu pomoci. (Ono dosazování a hledání skrytých významů, kde původně vůbec nebyly, je znakem uzavřených a do sebe zahleděných komunit. Což horolezci samozřejmě trochu jsou.)
    Kuba Turekodpovědět 
              Re: ZABILKA10:36:37 23.12.2008
    Kličkuješ před tím, abys řekl třeba: Sorry, vyznělo to jinak než jsem myslel, myslel jsem to takhle... Místo toho vyskakuješ jako čertík z krabičky.:-)
     Dagodpovědět 
               Re: ZABILKA12:30:16 23.12.2008
    1) Myslel jsem to tak, jak jsem to napsal. 2) Možná jsi si nevšiml, ale jako čertíci z krabiček tady vyskakují jiní. Já jsem v této diskusi stále v defenzívě a nezabývám se ničím jiným, než vysvětlováním.
    Kuba Turekodpovědět 
                Re: ZABILKA13:40:18 23.12.2008
    Jsi nepochopen. Snad generace co přijdou po nás tě ocení.
    Howng
     Dagodpovědět 
                 Re: ZABILKA13:59:50 23.12.2008
    Další věc, které jsi si možná nevšiml. V této diskusi neřeším, jestli jsem pochopen nebo nepochopen. Pouze uvádím na pravou míru záležitosti, o kterých se tady diskutuje.
    Kuba Turekodpovědět 
                  Re: ZABILKA14:44:22 23.12.2008
    Prostě "mistr světa" nebo "pan neomylný". Mr. Turek: skončete to, ať nejste za ještě většího hlupáka.
    Ten co přihlížíodpovědět 
                   Re: ZABILKA16:56:34 23.12.2008
    Co mám skončit?
    Kuba Turekodpovědět 
                  Re: ZABILKA09:52:05 24.12.2008
    :-) :-) :-) Co jsi tady uvedl na pravou míru??? Člověče, s tebou to jde s kopce. :-) :-) :-)
    Tahle nekonečná debata je o poznámce, která snad všem přišla blbá. A ty nás "uvádíš na pravou míru" tím, že říkáš furt dokola že ne a ne a néééé :-) :-) :-).
    Prosím tě ono to zase není tak důležitý, jde skutečeně o hovno, jestli Turek ujel anebo ne, ono to asi vcelku nikoho nezajímá, prostě není co dělat tak si tu hulákáme. Tedy diskutéři se nemusí představovat a ty to nemusíš prožívat tak dramaticky, jak se mi zdá že prožíváš.
    Nebo je to reklamní tah, aby tě bylo zase trochu vidět? To by mi to zaujetí vysvětlovalo.
     Dagodpovědět 
                   Re: ZABILKA12:29:26 24.12.2008
    Třeba že jsem se to psal opravdu já, nebo jak to se Zabilkovou smrtí bylo, nebo že Zabilka nebyl debil, nebo že větu "Zabilka udělal čest svému jménu" mnohokrát vyslovil a napsal jeho spolulezec, nebo že Tilak mne nesmyslně žaloval a prohrál, nebo že každý slušný novinář musí počítat s takovými výlevy na svoji osobu, atd... Já vím, zkoušíte to na mne ze všech stran, občas někdo přihodí nějaký pokroucený fakt, sem tam někdo metne urážku, skoro všichni zůstávají ve zbabělé anonymitě, protože do očí by se mi to báli říct, natož aby šli s kůží na trh ve veřejné diskusi. Kdyby všichni kritici zůstali jenom u svého názoru: "Kuba napsal poznámku, která se nám svojí formou nelíbí," neřeknu ani popel. Byl by to jejich postoj. Takhle reaguju jen na zjevné nesmysly, které do svých diskusních příspěvků "přilepili" k základnímu názoru. PŘEJI HEZKÉ VÁNOCE! Za pár hodin přijde Ježíšek.
    Kuba Turekodpovědět 
                    Re: ZABILKA13:20:22 24.12.2008
    Já tě tedy moc neznám, vlastně jen z netu,ale klidně ti do očí řeknu, jakej seš idiot , Kubo.Pokud se někdy náhodou setkáme.I kdyby ti tisíc lidí řeklo, žes to dost přepísk, tak si dál pomeleš svou. Asi už nedospěješ, doufat v obrat nemá smysl.
    čus
    nesmrtelný blázenodpovědět 
                     Re: ZABILKA13:49:09 24.12.2008
    Kde a kde se potkáme? Rád se s Tebou sejdu. Jak Tě poznám a jak se jmenuješ?
    Kuba Turekodpovědět 
                     Re: ZABILKA13:56:05 24.12.2008
    Pro Nesmrtelného blázna: vídím to úplně stejně jako vy, Kuba Turek má zkrátka před sebou ještě velice dlouhou cestu "učení se". Jen si nejsem jistý, jestli dokáže svou sebestřednost a neomylnost potlačit natolik, aby byl propříště KOREKTNĚJŠÍM, moudřejším a přátelštějším, bez jakéhokoliv náznaku přehnaného či zbytečného cynismu.
    Vám i Kubovi Turkovi přeji jinak pěkné Vánoce.
    MPodpovědět 
       Re: ZABILKA14:45:15 19.12.2008
    No kontext je takový, že to napsal TUREK... Tím je o komentáři řečeno vše, není třeba ho číst, brát vážně, ani se jím nějak hlouběji zabývat...
    Tomodpovědět 
      Re: ZABILKA08:27:52 23.12.2008
    Jinak ale dost dobrý! Téma etika Turka začíná konkurovat mágu i MP. :-)
     Dagodpovědět 
       Re: ZABILKA09:04:29 23.12.2008
    Zrovna me neco podobneho taky napadlo :-) Nekonecne debaty o mg uz jsou standard, dokonce jsem zaznamenal i v posledni dobe moderni sireni viry pres klavesnici, ale takovyhle flame kvuli poznamce v internetove diskusi, to je bomba :-)) Kdyz jsem videl trojciferny pocet prispevku k CAO News, tak jsem se skoro tesil, ocemze se to tak vasnive diskutuje. A ona etika :-)) Jo, jo, prosinec, kdy nemrzne, to je pro horolezce tezka doba :-)
    Vildaodpovědět 
        Re: ZABILKA10:24:02 23.12.2008
    Upřesnění: ono nejde o etiku, ale styl psaní na jiném serveru, než je zdejší server Lezec :-) To mi přijde dost vtipné.
    Kuba Turekodpovědět 
         Re: ZABILKA12:01:33 23.12.2008
    Ale houby styl psaní.
    Jde o to, že jsi napsal blbej koment a pak se vykrucuješ a stavíš do role chudinky. To je všechno
    Prudičodpovědět 
          Re: ZABILKA12:33:06 23.12.2008
    Můj komentář můžeš mýt za blbý. Do role chudinky se ovšem nestavím. Kde jsi na to přišel, milý anonymní prudiči?
    Kuba Turekodpovědět 
           Re: ZABILKA12:34:23 23.12.2008
    ...mít... :-( Umeju se sám.
    Kuba Turekodpovědět 
            Re: ZABILKA12:54:13 23.12.2008
    Pan Horolezec!!!
    Jistě. A pak si nevezme mačky a udělá čest svému jménu...

    Přeložím to tedy do turečtiny:
    Pan Novinář!!!
    Jistě. A pak napíše sarkastický komentář o smrti, nechápe, že byl nevhodný. Nepochopí to ani, když mu několik lidí napíše, že ten příspěvek je urazil a udělá tak čest svému jménu...

    Dopředu říkám, že tento komentář není ironický, sarkastický, zlý ani jízlivý. Je vhodný. A vůbec neříká to, že pan Jakub Turek je namyšlený egoistický blb. Jak vás to mohlo milí čtenáři vůbec napadnout? Nesouvisí to náhodou s tím, že píšu na jiný server? Nebojte, prudím jenom tady....



    Prudičodpovědět 
             Re: ZABILKA14:01:22 23.12.2008
    Snižovat se k nadávkám, to už je fakt špatný...
    Kuba Turekodpovědět 
              Re: ZABILKA14:37:11 23.12.2008
    A jak jsi přišel na to, že nadávám? A navíc tobě?
    Prudičodpovědět 
               Re: ZABILKA15:02:20 23.12.2008
    To už je opravdu dětinské - vzteklé dupání nožkou.
    Kuba Turekodpovědět 
                Re: ZABILKA15:09:42 23.12.2008
    Víš Kubo, já opravdu jen opakuji tvá slova. Díky, že jsi skočil na špek a rozčiluješ se, když ti odpovídám tvými vlastními slovy. Ale jak jsem vlastně přišel na to, že se rozčiluješ?
    Prudičodpovědět 
                 Re: ZABILKA16:55:00 23.12.2008
    To opravdu nevím, jak jsi na to přišel ...do hlavy Ti nevidím.
    Kuba Turekodpovědět 
                  Re: ZABILKA18:27:55 23.12.2008
    Hihi, ty jseš jako malé děcko, musíš mít vždy poslední slovo, viď? Blahblahblahblah...
    nesmrtelný blázenodpovědět 
                   Re: ZABILKA21:39:37 23.12.2008
    Nerad dlužím odpověď na přímou otázku.
    Kuba Turekodpovědět 
           Re: ZABILKA02:40:19 24.12.2008
    Do role chudinky jsi se stavel sam napr. pri nedavne diskusi zde na Lezci, kdyz jsi nam vsem rikal jak ta doba byla za komancu tezka, tady o par komentaru vys si zase stezujes na to,, ze jsou lidi na tebe zli kvuli tvemu webu "Hory doly blekoty". Takze si jdi hrat na chvili zase nekam jinam....
    nevychovanecneumicisepotureckupredstavitodpovědět 
            Re: ZABILKA02:52:47 24.12.2008
    Čti prosím, co jsem napsal a neprojektuj si do toho svoje neopodstatněné představy. Nestěžoval jsem si a nestavěl jsem se do role chudinky. Napsal jsem tohle: (19.12., 14:29) "Tahle debata není ani tak o jedné větě, ale především o jiném serveru, který vedu a který některé lidi štve." O pár dní později tohle: (23.12., 10:24) "Upřesnění: ono nejde o etiku, ale styl psaní na jiném serveru, než je zdejší server Lezec :-) To mi přijde dost vtipné." Pokud bys chtěl pokračovat v debatě na téma komunismus a život v něm, jsem Ti k dispozici. S touto diskusí a zvláště se Zabilkou však nemá nic společného.
    Kuba Turekodpovědět 

     Harlem, via*gra a lezci15:41:22 17.12.2008
    Pěkný článek od Honzy Páchy o Harlemu, ale via*gra a nejmenovaná lezecká osobnost mě dostala
    :-)))odpovědět 
     Re: Harlem, via*gra a lezci12:17:15 18.12.2008
    Pěkně to spáchal, Honza :-) Je to střevo a básník.
    Papoušodpovědět 
     Re: Harlem, via*gra a lezci12:39:05 18.12.2008
    taky chvalim :)
    kataodpovědět 

     ..08:17:27 18.12.2008
    Hustý povídání o Kočičí stěně. Nedokážu si představit, že někdo dělal kruh a při tom už takřka padal. Zdechnul bych strachy. A kdybych pak na tom decentně zavrtaném rouráku potom visel, pištěl bych jak malá holka. Nepředstavitelné...
    v.ještěrodpovědět 

     TUREK=PLETAN???13:54:01 19.12.2008
    Já jsme na to asi přišel. Turek používá dost podobé "argumenty" jako Pletan, tudíž se nabízí otázka, jestli to není jedna a ta samá osoba? Pletan i Turek totiž neodpovídají na otázky, ale naopak je pokládají, kličnují, mystifikují, dělají že nechápou, což je nejsměšnější, jelikož si asi myslí, že jim na to někdo skočí. preferoval bych pro klid všech další zablokovaní určité IP adresy
    odpovědět 
     Re: TUREK=PLETAN???14:03:43 19.12.2008
    Jsou to dvě osoby. Možná ti to připadá, že projevy jsou stejné a spousta atributů je totožných, ale rozdíly tam jsou.
    Taky jáodpovědět 
      Re: TUREK=PLETAN???20:36:13 20.12.2008
    Jojo, jsou, oba dva jsou totiž kokoti. :-)
    Tondaodpovědět 
       Re: TUREK=PLETAN???21:31:08 20.12.2008
    Bych se podepsal, kokoti to jsou.
    MPodpovědět 
        Zabilka a Turek09:21:16 23.12.2008
    Lidio nechte pana Turka na pokoji, myslím, že tak strašné to nebylo a myslím také, že je velmi inteligentní a také jak to bývá utěchto lidí i trochu cynik. A rád se zviditelní a je to fajn, že tu nejsou jen nudné nepodepsané komenty typu: Čest jeho památce.
    Martin Š.odpovědět 

     od okurek22:18:51 23.12.2008
    Negativni reklama taky reklama.
    filipoodpovědět 

     Foto dne:
    Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
    Skalní město 6C
     Databáze cest:
    Všechny cesty (179365)
    Top cesty v ČR
    Top bouldery v ČR
    Nejnovější cesty:
    El Col-leccionista 7a+ Siurana
    Roby Legend 8c La Gola
    Geografia 7c Ulassai
    Resta Way 7c+/8a La Gola
    African Reggae Plus 8a+ La Gola
    Nově komentované:
    Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
    Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
    Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
    Absinth 9- Geyikbayiri
    Confetto ... 6c+/7a Massone

     Nově v diskusi:
    Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

     Nové komentáře:
    Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

     Kde to vře:
    Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
    Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
    Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
    Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
    MČR v rychlolezení (16)
    Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
    Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
    MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
    Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
    Marjan (4)

     Nově v inzerci:
    Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

     Anketa:
    Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
     GPS a mapové aplikace 
     352 
     Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
     309 
     Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
     280 
     Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
     277 
     Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
     250 

     Návody:
    Jak psát na lezce ...
    Lezecké mapy

     Partneři:
    Treking.cz
    Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

     lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.