LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když má horolezec kam založit, tak jištění nedá a když založit potřebuje, tak nemá kam.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141544 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
V 16 - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Jak to bylo s hlasy na valné hromadě ČHS?

smallV počtech účastníků, které se oznamovaly na sobotní valné hromadě ČHS, byl dost zmatek. Jak nás dnes informovali z ČHS, konečné číslo, potvrzené v zápisu Mandátové komise, je 4.437, a ne původních 7.781, opravených v průběhu hromady na 6.360.

"Dobrala se k němu Mandátová komise až tím, že spočítala všechny hlasy v sále. Ještě jsme ho po VH kontrolovali podle prezenčních listin a čísla sedí.
Čísla 7.781 a 6.360 vznikla chybou registrátorů, kteří je pro mandátovou komisi sečetli 2x po sobě chybně – registrátorů bylo méně než normálně a nestíhali, přihlásilo se nám málo brigádníků," napsali nám z ČHS.

Viz zápis Mandátové komise: Zápis z hlasování na valné hromadě ČHS konané dne 25.3.2017

Jak dále z ČHS vysvětlili, opakovaná volba předsedy nebyla kvůli tomu, že by se nesplnilo 2/3 kvórum (které by ze skutečného počtu účastníků bylo 2.958 hlasů), ale proto, že v urně bylo 52 neplatných lístků, na kterých nebyl napsaný počet hlasů, takže mohly reprezentovat např. 780 hlasů - pokud by patřily zástupcům malých, 15členných oddílů. Volba předsedy se proto opakovala kvůli technické chybě, viz. zápis volební komise: Zápis z průběhu voleb na valné hromadě ČHS konané dne 25.3. 2017

sth   [úpravy] 12:02 28.03.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Technická chyba????14:30:13 28.03.2017
Pak ty lístky měly být označeny jako neplatné. A nikoliv "volíme znovu". Kdyby takhle probíhaly např. Sněmovní volby, to by bylo něco  - z volebních místností bychom asi nikdy neodešli.
Za mě a můj názor: Bloudek napoprvé nezvolen, tak se nahlásila technická chyba a hlasovalo se znovu (pak už zvolen).
Otázka do pléna: 30% celkového rozpočtu jde na administrativu. A Bloudek (předseda ČHS) a jeho sekretariát jako organizátor si neumí zajistit adekvátní "sčítače"??? Dobrovolníci nedorazili???? Úsměvné, leč vypovídající o mnohém..
odpovědět 
 Re: Technická chyba????14:51:49 28.03.2017
Nikoliv, za tu chybu mohou brigádníci registrátoři, kteří nenapsali dozadu při registraci delegáta číslo - počet zastupovaných hlasů. Neplatný hlas v tomhle smyslu by byl ten, kde by volitel nevyplnil jméno kandidáta, nebo tam napsal nějaké úplně jiné. Pokud se ovšem někdo domnívá, že tím bylo něco porušeno, může s tím jít k soudu. Jeho volba.
odpovědět 
  Re: Technická chyba????15:05:24 28.03.2017
No k soudu chodit nemusíme, pokud VV uzná chybu a sám navrhne opakovat valnou hromadu. Pokud se tak nestane, tak samozřejmě žalobičku podáme....
odpovědět 
  Re: Technická chyba????11:42:20 29.03.2017
Ten rozpol musi byt fakt nesnesitelny.. Pod clankama o CHS zakazovat diskuzi a pritom sami chrilit stovky anonymnich komentaru na lezci.
odpovědět 
 Re: Technická chyba????20:53:22 04.04.2017
Na valné hromadě jsem byl, a vše bylo v pořádku. Vidím, kolik je kolem toho práce, a každý normálně uvažující to vidí podobně. Měl by jsi si také občas zkusit pracovat pro lidi, jít se svou kůží na trh a uvidíme, jakej budeš potom frajer, třeba se i podepíšeš.
daveodpovědět 
  Re: Technická chyba????18:03:40 05.04.2017
A kdo ze je ten "podepsany" dave?
Ale jo, reseni je v tom, prohlasit jako v poradku i veci, ktere jsou v neporadku :)
odpovědět 
   Re: Technická chyba????19:38:38 05.04.2017
Zkus přiložit ruku k dílu. Tendleten Dave leze třicet let, učil lézt desítky, možná stovky lidí, pod skalami uklidil spousty pytlů odpadků, zorganizoval bezpočet lezeckých akcí, osadil spousty jištení, vydal průvodce, řadu let vede oddíl atd. Co jsi udělal ty pro věc, aby to ve světě lezení bylo lepší, a tobě podobní kritici, kromě rejpání, že něco se jim nezdá? Hobla znám osobně více let, vidím jak to vede, a jsem mu vděčný, a stejně tak ostatní, s nimiž jsem na valné hromadě mluvil. Ale to jsou lidi zvyklí především něco dělat a mají zkušenosti.
daveodpovědět 

 Husák14:32:18 28.03.2017
dostával pravidelně 99% hlasů, takže to má Bloudek ještě co dohánět. No příležitost k tomu by mohl mít poměrně brzo, protože mandátová komise uvedla všechny přítomné v omyl. Několikrát přepočítávala hlasy a stejně to bylo špatně. K výsledku se dobrala až když všichni odešli :-). Prostě prodeduálně zpackaná záležitost a NEPLATNÁ VALNÁ HROMADA!!!
odpovědět 
 Re: Husák14:40:56 28.03.2017
S tou neplatností naprosto souhlasím.
odpovědět 
 Re: Husák15:18:05 28.03.2017
Za Husáka bys tohle ale nemohl napsat, maximálně na cyklostylu :-D
Pamětníkodpovědět 
  Re: Husák13:03:05 29.03.2017
:)
odpovědět 

 I v zapisu je chyba14:23:48 29.03.2017
I v zápisu z hlasování je chyba. Vypadá to jako by si zápis někdo vymýšlel...U bodu "návrh jednacího a volebního řádu VH (změny oproti verzi v bulletinu) je číslo Pro 4256, Proti 176, zdržel se 0. Z tohoto mi vychází 4432 přítomných, ale dle zápisu jich bylo 4437.
Tom Vidlakodpovědět 
 Re: I v zapisu je chyba14:41:07 29.03.2017
V případě pochybností doporučuji záznam VH zde: https://goo.gl/2GqxE
Úseky, týkající se počtu hlasů a voleb jsou v dílu 17.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: I v zapisu je chyba20:48:22 30.03.2017
Jandíku, ty asi budeš ten tajemnej obránce Čhs, jak píše Turek. Co ti za to dávaj?
odpovědět 
   Re: I v zapisu je chyba23:40:54 30.03.2017
P.J. je taková ovečka Hobla
odpovědět 
  Re: I v zapisu je chyba21:09:39 30.03.2017
Ten odkaz je vlastně docela trefný :).
Máte v tom fakt bordel... Čísla sem, čísla tam, jednou tak, jednou onak. Trochu to pak celé ztrácí na pocitu profesionality a důvěryhodnosti.
odpovědět 
   Re: I v zapisu je chyba10:32:08 31.03.2017
Ztráta pocitu profesionality ano, taky nikdo z lidí co to dělal není profesionál a očekávat profesionalitu je nereálné.
Pocit důvěryhodnosti - myslím, že naopak byla jasná snaha chybu napravit, což se ještě během VH povedlo. Taky je třeba si uvědomit, že chyba - nahhodnocení počtu přítomných hlasů, byla v neprospěch VV a jím předkládaných věcí ke hlasování, takže pokud by měla být úmyslná, hledal bych pachatele v táboře odpůrců VV :-)
odpovědět 
    Re: I v zapisu je chyba11:07:24 31.03.2017
Takže mandátová komise byla složena z odpůrců VV?
ttodpovědět 
     Re: I v zapisu je chyba12:04:01 31.03.2017
Nejspíš ne, odpůrci by se asi tolik nesnažili chybu napravit.
odpovědět 
      Re: I v zapisu je chyba12:28:30 31.03.2017
Jo, takže z té úvahy o tom, že pachatele je třeba hledat mezi odpůrci VV vyplývá, že pachatelem není nikdo z mandátové komise. Ale ta měla hlasy sčítat. Nikdo jiný. Nějak mně to logicky nesedí, ledaže ... jsme se tomu měli zasmát? Asi jo je tam nakonci smajlík.
ttodpovědět 
       Re: I v zapisu je chyba13:13:20 31.03.2017
Z té úvahy vyplývá, že to nikdo úmyslně neudělal, že to byla neúmyslná chyba, která se bohužel stala.
odpovědět 
        Re: I v zapisu je chyba13:17:35 31.03.2017
A za chyby se bohužel platí, v tomto případě novou valnou hromadou ....
odpovědět 
         Re: I v zapisu je chyba13:42:32 31.03.2017
Chyba byla ještě během VH opravena, VH usnášeníschopná, takže k nové VH není důvod
odpovědět 
          Re: I v zapisu je chyba14:16:37 31.03.2017
Hodně zjednodušený pohled na to, co vše mělo být dodrženo a procesně správně vykonáno.
odpovědět 
    Re: I v zapisu je chyba19:48:53 31.03.2017
By mě zajímalo, kdo z ČHS se rozhodl, že teď bude velmi masivně zásobovat každou diskuzi poměrně monotematickými příspěvky..
odpovědět 
  Re: I v zapisu je chyba12:33:27 31.03.2017
Petře ten odkaz je na portál AKČNÍ CENY. Jako legrace nebo se vloudila chybička. Nebo už se zametají stopy??
Tomodpovědět 
   Re: I v zapisu je chyba13:24:31 31.03.2017
Omlouvám se, za chybný odkaz, vypadla jednička na konci. Tento odkaz je správně, teď jsem to ověřoval: https://goo.gl/2GqxE1
Jinak trochu méně paranoi. Moje videa ostatně ve stejné podobě opublikoval i Turek a jsou dostupná na Youtube. To to tom zametání stop je od tebe jen zbytečná zlomyslnost.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: I v zapisu je chyba14:36:24 31.03.2017
možná hloupej dotaz, dá se zjistit z nějakýho zápisu kdo disponoval jakým množstvím hlasů, koho všechno zastupoval a jak hlasoval?
d.odpovědět 
     Re: I v zapisu je chyba14:47:58 31.03.2017
O tom, kdo byl přítomen a jakým počtem hlasů disponoval existuje zápis - prezenční listina a plné moci jsou také uložené.
O tom, kdo jak konkrétně hlasoval, zápis není. Hlasovalo se "slovenským" systémem, kdy se počítaly hlasy jen tam, kde nebylo zcela zřejmé jak hlasování dopadlo a kše nikdo nepožádal o přepočítání hlasů. Mandátová komise počítala u takových hlasování hlasy a vydala zápis s výsledky jednotlivých hlasování. Na místě samém nikdo žádné hlasování nerozporoval.
Petr Jandíkodpovědět 
     Re: I v zapisu je chyba14:57:19 31.03.2017
Myslím, že takový nápad vrtá v hlavě už více lidem :-) Informační směrnice sice neprošla, ale o to více bude mít Výkonný výbor práce.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: I v zapisu je chyba15:10:22 31.03.2017
A co sázka? Do kdy prokážeš?
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: I v zapisu je chyba16:14:36 31.03.2017
První je to na člověku, který sázku nabídl. On prokáže, že na plzeňskou TJ Union netlačil. Já pak prokážu, že tlačil. Tak je to u všech sázek. Bohužel Honza Bloudek mě stále nekontaktoval a své tvrzení nedoložil.

Asi mu už došlo, že se pod návalem emocí poněkud unáhlil. Pokud to nechce dál rozmazávat, tak by peníze mohl poslat třeba Člověku v tísni :-)
Kuba Turekodpovědět 
        Re: I v zapisu je chyba16:28:53 31.03.2017
Sázna je jasně zdokumentovaná. ylo řečeno, že ti dá Honza 1é klacků, když prokážeš, že Hnza mluvil s někým z vedení plzeňské jednoty a něco po něm chtěl, dá ti deset tisíc korun. Když to neprokážeš, plastíš 10 klacků ty jemu.
Tak zněla sázka a tak je to zaznamenané na videu.
Prokazování je na tobě. Pokud to teď obracíš na ruby, znamená jen tolik, že váha tvého slova se limitně blíži k nule.
odpovědět 
         Re: I v zapisu je chyba17:42:49 31.03.2017
Asi nechápeš, o co se Honza Bloudek sázel.

Pokud Ti jde o předběžné info, stačí si přečíst rozhovor s ním tady na Lezci, případně vyhrožování soudem na Horosvazu. Kdyby Ti to nestačilo, budeš muset počkat na uveřejnění dopisu od plzeňského oddílu.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: I v zapisu je chyba19:01:34 31.03.2017
O co se Honza sázel je na videu, na tom není nic k nechápání. Stejně tak tam je, že jsi nabízenou sázku dobrovolně a veřejně přijal.
Teď se z ní začínáš vykrucovat a ani mne to nijak nepřekvapuje.
Petr Jandíkodpovědět 
           Re: I v zapisu je chyba10:53:26 01.04.2017
Petře, máš to video? Můžeš dát někam sestřih s přepisem, ať je jednoznačné, co a jak? Takto je takové nejisté.
odpovědět 
            Re Video se sázkou16:32:27 03.04.2017
https://goo.gl/uZ583P
Zde je o tom článek s výsekem o sázce a pokud by to někdo chtěl v celém kontextu, tak část o projednávání informační směrnice je tady, díl 18. https://goo.gl/2GqxE1
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: I v zapisu je chyba16:30:39 31.03.2017
pardon, zapomněl jsem podpis
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: I v zapisu je chyba19:44:14 31.03.2017
Pane Turku, prosím Vás, jak se prokazuje, že jsem s někým nemluvil? Jak byste si představoval, že pan Bloudek dokáže, že na nikoho netlačil? Děkuji.
J. Honsodpovědět 
         Re: I v zapisu je chyba23:37:39 31.03.2017
To nevím. To je na Honzovi Bloudkovi. On tu sázku vymyslel.
Kuba Turekodpovědět 
          Krátká pamět J. Turka17:33:24 03.04.2017
To není pravda. Podle videa nemusí Bloudek nic dokazovat. Buď to dokážete Vy, nebo máte platit. Nebo už ani nevíte, jako sázku jste uzavřel?
odpovědět 
           Re: Krátká pamět J. Turka20:05:04 03.04.2017
Ty jsi Honza Bloudek?
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Krátká pamět J. Turka20:10:48 03.04.2017
Vy nevíte, jako sázku jste uzavřel? Viděl jste video?
odpovědět 
             Re: Krátká pamět J. Turka21:39:00 03.04.2017
Ty jsi opravdu Honza Bloudek? Až dosud jsme si tykali. Soukromě i veřejně.
Kuba Turekodpovědět 
              Re: Krátká pamět J. Turka22:37:21 05.04.2017
Začíná být docela zábava, jak si pan Turek zarputile myslí, že každý, kdo vystoupí proti jeho nesmyslům je z VV nebo rovnou Hobl. Možná by si měl spíš zvykat, že ho čím dál víc lidí považuje za podvraťáka a roze-írače.
NeHoblodpovědět 
               Re: Krátká pamět J. Turka22:58:07 05.04.2017
No, tak za povraťáka se mě odvážil nazvat před pár lety pan Jirásko (Alpy), že jsem uveřejnil zjištění Radka Joška o cenotvorbě Alpenevereinu v Česku - mimochodem o pár let později spolupracoval s ČHS na podrazu vůči ÖAV, a před pár dny pan Jandík, že se dlouhodobě věnuji jednání vrcholného vedení ČHS - mimochodem byl svého času ve Výkonném výboru. Ačkoliv oba pány mám v tomto ohledu za nezdvořácké vzteklouny, repektuji jejich názor, protože to napsali pod svým jménem a s plnou vážností.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Krátká pamět J. Turka21:19:33 03.04.2017
hm, pustil jsem si to znovu, ale iniciátorem sázky je fakt Bloudek. Nebo jak jinak si vysvětlit slova "Pojďme se Kubo vsadit"?
d.odpovědět 
            Re: Krátká pamět J. Turka21:34:19 03.04.2017
To je snad jedno, kdo je iniciátor. Jednou si na to plácli, tak by to mělo platit. Nebo ne?
odpovědět 
             Re: Krátká pamět J. Turka23:16:23 03.04.2017
o tom žádná, ale dokázat že má pravdu by měl Bloudek :)
d.odpovědět 
              Re: Krátká pamět J. Turka11:49:56 05.04.2017
Pokud sázka zněla "když mi dokážeš.." má dokazovat PT. Je jedno, která ze stran iniciuje uzavření smlouvy, důležité jsou přece smluvní podmínky.
Jirkaodpovědět 
               Re: Krátká pamět J. Turka11:54:40 05.04.2017
Přesněji řečeno podle videa pokud chce PT sázku vyhrát, musí on prokázet, Bloudek sázku vyhraje "když se prokáže" - tam se jednoznačně neříká kdo to má prokázat.
Jirkaodpovědět 
                Re: Krátká pamět J. Turka16:14:20 05.04.2017
a PíTý má bejt zas kdo?
d.odpovědět 
           Re: Krátká pamět J. Turka21:26:28 03.04.2017
Ve videu Bloudek navrhuje sazku a pak tvrdi: "chtel bych abys mi dal ty deset tisic, kdyz se prokaze, ze to tak nebylo". Podle ceho tedy soudis, ze kdyz Turek neprokaze, tak ma platit?

A celkove bych cekal, ze by mel byt aktivni navrhovatel sazky, tedy Bloudek.

Jinak moc nechapu, proc v teto diskuzi Turkovi vykas, kdyz jsi mu v jinych tykal.
odpovědět 
            Re: Krátká pamět J. Turka21:44:22 03.04.2017
Tak si to poslechni pořádně. Máš tam pár malých, ale důležitých chybek. Jestli chceš, dej sem přepis. Ale ze sázky jasně vyplývá, že pokud se Turkovo tvrzení neprokáže, platit má Turek. Nikde tam není nic o aktivitě Bloudka, nikdo tam nestanoví, kdo má přinést důkazy nebo vést vyšetřování. Podmínka je jasná, Turek na ní plácl jednoznačně. A ta podmínka je "pokud se neprokáže". Naštěstí je to zachyceno na videu. A řešení je pouze dvojí, protože B vyplývá z A. Jestliže to Turek neprokáže a Bloudek neprohraje, automaticky to znamená, že to nebylo prokázáno. Neurčité řešení neexistuje.
odpovědět 
             Re: Krátká pamět J. Turka22:11:24 03.04.2017
Turek ma zaplatit 10 tis. kdyz se prokaze, ze to tak nebylo. To nic nerika o tom, co se ma dit, kdyz se nic neprokaze. Chce-li Bloudek vyhrat sazku, mel by se posnazit prokazat, ze k tomu nedoslo.

Chtel-li mit Bloudek (ty?) jistotu, mel rici "navrhuji sazku, ze kdyz mi prokazes, ze jsem to udelal, zaplatim ti deset tisic. Kdyz mi neprokazes, ze jsem to udelal, zaplatis ty mne."
odpovědět 
             Re: Krátká pamět J. Turka22:15:17 03.04.2017
A ta podmínka je "pokud se neprokáže".

Toto je lez.. Ve videu je jasne "kdyz se prokaze, ze to tak nebylo"

O co se prosim timto prekrucovanim snazis? Chces zaplnit dalsi diskuzi nejmene stovkou prispevku? To ti predepsal lekar nebo je to nejaka uchylka? :)
odpovědět 
              Re: Krátká pamět J. Turka22:20:32 03.04.2017
Máš pravdu. Omlouvám se.
odpovědět 
              Re: Krátká pamět J. Turka00:39:23 04.04.2017
Sázku chápu tak, že když KT prokáže, vyhrál. Když HOBL (nebo někdo jinej) prokáže opak, tedy že netlačil, vyhrál HOBL. Nečinnost se ale obecně prokazuje dost těžko.

Bohužel to asi dopadne nemastnou neslanou variantou, kdy strana neuzná prokázání protistrany, resp. k žádnýmu prokazování vůbec nedojde. V takovým případě nikdo nikomu nic platit nebude, což neznamená, že by jedna nebo druhá strana neměla koule uznat prohru; znamená to pouze, že sázka je blbě dohodnuta.
honzaodpovědět 
               Re: Krátká pamět J. Turka09:08:59 04.04.2017
Tak nejak to vidim taky. Sazka je jen blbe a nefunkcni gesto. Pritom by bylo vcelku zajimave ji nechat dotahnout do konce.
A co Union Plzen, proc mlci?
odpovědět 
                Re: Krátká pamět J. Turka09:25:12 04.04.2017
Na miste Unionistu bych si rek kazdymu z akteru sazky vo bura za mlcenlivost a vsichni budou spokojeny - Hobl usetri bura, Tura taky usetri bura a unionisti budou mit petku na borhaky :-)
Papoušodpovědět 
                 Re: Krátká pamět J. Turka09:37:31 04.04.2017
HoBlova odpověď na přímý dotaz ohledně žalování u nadřízených složek horolezeckých oddílů (viz chat s HoBlem na lezci), jakkoli je slizká jako had, jednoznačně přiznává žalování na zlý horolezecký oddíl zastřešujícímu sportovnímu klubu (právně subjektivnímu). Plzeň nepřiznává ani nepopírá.

za sebe vidím sázku takto:
1. Plzeňáci prohlásí, že jim nikdy nikdo nevyhrožoval. nebude to asi pravda, ráno u čištění zubů při letmém pohledu do zrcadla ublinknou, vyhrává HoBl
2. Plzeňáci prohlásí, že jim Hobl prostřednictvím nadřízeného klubu vyhrožoval, dostanou od SK do držky, vyhrává KT
3. Plzeňáci nejsou lháři ani poslední spravedliví, a tak cudně pomlčí. což bych tak nějak očekával.
Lukas B.odpovědět 
                  Re: Krátká pamět J. Turka10:01:56 04.04.2017
vypadlo mi slovíčko. přiznává humanitu, plzni se taktně vyhýbá. za mě - asi ho plzeňáci na rozdíl od humanity neposlali do háje a sklopili ocas.
Lukas B.odpovědět 
                  Re: Krátká pamět J. Turka10:04:29 04.04.2017
Zopakujme se Hoblovu odpověď:
Union Plzeň se už od těch 5 nepravdivých prohlášení písemně distancoval, takže zbývá Humanita a KT. Pokud ty nepravdy neuvedou na pravou míru, budu se bránit i právní cestou, zatím jsem je vyzval bez právní asistence, což se zatím zdá, že se minulo účinkem.
Já tomu rozumím tak, že UNION si přečetl stanovisko publikované ne webu ČHS a revidoval svůj postoj. Proto se jím HoBl již nezabýval a poslal extra výzvu těm, kdo na kontroverzním úvodu trvali dál.
Sázka vznikla spontánně, proto je právně nedotažená, ale dění kolem ní celkem jasně ukazuje dělicí čáru mezi chlapy a "nechlapy"
pídžejodpovědět 
                   Re: Krátká pamět J. Turka10:57:49 04.04.2017
když sis dal tu práci s kopírováním odpovědi, mohl sis dát práci i s kopírováním otázky, která byla položená docela jednoznačně a odpověď zasazuje do kontextu. ok, udělám to tedy za tebe: je fakt pravda, že jsi se obrátil s něčím, co by se dalo nazvat předžalobní výzva na dva subjekty, které ve své organizační struktuře mají i horolezecké oddíly (union plzeň a humanita praha), aby se distancovali od bulvárního komentáře ke směrnici?
Lukas B.odpovědět 
                  Re: Krátká pamět J. Turka18:06:46 05.04.2017
Podobne to vidim taky. Ale podlozene to samosebou nemam.
odpovědět 
    Re: I v zapisu je chyba19:50:32 31.03.2017
Myslím, že víc než paranoia tu jsou narážky na diletanství ;)
odpovědět 
 Re: I v zapisu je chyba14:58:08 29.03.2017
A co varianta, že někdo nezvedl ruku?
odpovědět 
  Re: I v zapisu je chyba15:05:18 29.03.2017
tak nezvednuti ruky beru jako zdrzel se. Tech par hlasu by nic stejne nezmenilo, ale prijde mi, ze kdyz uz udelam dvakrat chybu v cislech na VH tak aspon do te tabulky si to zkontroluju. Neni to zas tolik cisel a nejaka velka matika..... :-)
Tom Vidlakodpovědět 
   Re: I v zapisu je chyba20:19:24 30.03.2017
Připadá mi to jako dost průhlednej vojeb. Jak se hlasovalo o smernici? S kolika hlasi se tam počítalo? Nebylo to náhodo v obrácenym gardu?
odpovědět 
   Re: I v zapisu je chyba21:13:28 30.03.2017
Omlouváme se, HoBlovi jsme kvůli tomu platili večerní kurzy sčítání, ale nestačilo to. Pro zvýšení pravděpodobnosti úspěchu ho do příští VH pošleme na kurzy v rozsahu třikrát týdně.
HČSodpovědět 
   Re: I v zapisu je chyba09:07:29 31.03.2017
Mandátová a volební komise dělají sčítání i zápis o něm podle svého a nikdo jim do toho nemůže mluvit, volí je VH na začátku.
Honzaodpovědět 
    Re: I v zapisu je chyba09:12:41 31.03.2017
Mandátová a volební komise nejsou personálně nezávislé,
odpovědět 
     Re: I v zapisu je chyba10:00:32 31.03.2017
Navrhnout může kdokoliv kohokoliv, žádné jiné návrhy nebyly, personální "závislost" je daná pouze ochotou pomoci.
odpovědět 
     Re: I v zapisu je chyba12:31:45 31.03.2017
Navrhnout může kdokoliv kohokoliv, žádné jiné návrhy nebyly, personální "závislost" je daná pouze ochotou pomoci.
odpovědět 
     Re: I v zapisu je chyba12:55:26 31.03.2017
Navrhnout může kdokoliv kohokoliv, žádné jiné návrhy nebyly, personální "závislost" je daná pouze ochotou pomoci.
odpovědět 
      Re: I v zapisu je chyba17:55:13 31.03.2017
Není nijak obtížné se předem domluvit s dotyčnými a pak je při hlasování vybrat do obou komisí. Nikdo nic nepozná.
odpovědět 
       Re: I v zapisu je chyba20:29:50 31.03.2017
Paranoje :D. Nemáš náhodou Bohnice za rohem?
A.odpovědět 
       Re: I v zapisu je chyba16:35:31 03.04.2017
To je sice teoreticky možné je, ale tahle teorie má jednu velkou vadu, že by ti vybraní pak pracovali proti těm, kdo je vybral. Leda že by se špión protistrany dozvěděl o tomto nekalém plánu a ráno před VH vybrané zkorumpoval a přetáhl na druhou stranu :-)
Petr Jandíkodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179560)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Contamin-labrunie 6a+ Chamonix
Suntandora 7a Kalymnos
Suntadora 7a Kalymnos
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Ss | Re: jak to vidi mainstream | Re: jak to vidi mainstream | RIP Ondro | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP + pridať 15° | Esence bytí | jak to vidi mainstream | Re: Ss | Re: Hustý! |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (97)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (16)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (10)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (4)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 374 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.