LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Bacha, bacha! Jistíš? Dávej pozor! Jisti, jisti! Vole jisti, bacha! Lezu, jo? Lezu! Těžký to bylo, těžký ty vole!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1142144 cest
Nové přelezy:
Sinter Wan 7b+
Roof Rabbi 8a
Polární Zá 8A+
Ztracenec 7C+
Panychida 9+/10-
Exitus 9/9+
Pipeline 7b+
Red Alert 7c+
Odcházení XIb
Odcházení Xb

Stěny
SAUNA - Plzeň
V 16 - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Foto a deník z výstupu Pavla Béma na Everest

Exkluzivní fotky a deník z výstupu pražského primátora Pavla Béma na Mount Everest zveřejnil dnes iDNES.


iDNES.cz   [úpravy] 13:25 23.05.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 kyslik14:25:37 23.05.2007
Takze prece jen s kyslikem. Ale i tak je dobrej:-)
jenaodpovědět 

 ??15:45:03 23.05.2007
Už se s něho neposerte. Je sice dobrý, ale v nyní máme v horách spoustu jiných lidí, kteří dělají hodnotnější výstupy a o nich se napíše. Hold nejsou to politici,ale pouze horolezci.
jaodpovědět 
 Re: ??16:02:50 23.05.2007
Ta medializace není jeho zásluha. Nech si invektivy jinam.
Řepodpovědět 
  Re: ??06:57:54 24.05.2007
To, že medializace není jeho zásluha je pěkná blbost. Trošku se nad tou historií popřemejšlej.

Každý týden nějaký článek a to nejen na lezci. Všichni novináři nemají ve stejnou chvíli stejné nápady.

Minulý týden dala k dispozici manželka nahraný telefonní rozhovor. Taky si běžně hovory nenahrávám.

Tento týden mají k dispozici noviny deník. Kdopak jim ho asi dal.

A nakonec po celé té mediální taškařici se dozvíme, že výstup byl s kyslíkem. To dnes opravdu není sportovní výkon. Místo té několikatýdenní masáže stačil krátký článek: pracháč si zaplatil výstup a za pomoci kyslíku a šerpů ho skutečně dokončil - tečka.
odpovědět 
  Re: ??13:51:32 24.05.2007
Přesně. Mám na to stejný názor
Dzandaodpovědět 
 Re: ??16:14:21 23.05.2007
V pondělí na Lhotse Martin Minařík.
kubaodpovědět 
 Re: ??18:39:29 23.05.2007
Tak o nich napiš.. hrdino
Jinak velká gratulace, podle deníku to asi nebyla vůbec sranda - i s kyslíkem
Petrodpovědět 

 kec kec blbec20:16:37 23.05.2007
Nemate nic na praci nezamestnana chatro, ze tu opruzujete vsude s blbymi kecy? Hybaj na skalu!
drbalodpovědět 

 kyslík + šerpové23:04:01 23.05.2007
S kyslíkem a šerpy (dva) je to již opravdu silně komerční záležitost. I takový výstup je mimořádný výkon a Pavel je opravdu dobrý, o tom není pochyb, ale k horolezectví už to má dost daleko.
pp.
pp.odpovědět 
 Re: kyslík + šerpové23:13:56 23.05.2007
pan prdel
pp.odpovědět 
 Re: kyslík + šerpové07:00:24 24.05.2007
Přesně tak. K horolezectví to má hodně daleko. Ale zaplatil si výstup i mediální masáž, tak holt to musíme vydržet.

Možná bude ještě seriál vzpomínek. Každý týden až do vánoc jeden článek o tom co mu nejvíce utkvělo v paměti.
odpovědět 
 Re: kyslík + šerpové07:07:41 24.05.2007
silně komerční záležitost??? Tak to pak musíš být přinejmenším PAN BLÁBOL.
Joeodpovědět 

 ...06:48:15 24.05.2007
Dobrý, dobrej vejkon.
Ale Caban nebo Trčala byli lepší, přeci jen šli bez kyslíku.
odpovědět 
 Hmm07:17:42 24.05.2007
Peníze,peníze,peníze.V zásadě skoro o každý expedici do vysokejch hor (7000+) by se dalo říct,že je komerční.Ale opravdu,tahle byla komeční hoodne.Jak už bylo řečeno,žádný články o lidech co se poctivě rvou na vrcholky ve dvou,ve třech,bez kyslíku,bez nosičů,za co nejmenší rozpočet...
Martinodpovědět 
  Re: Hmm08:22:57 24.05.2007
tady velký ukecaný poučovatel wendy.Je to o sponzorech,kdo si sám jen tak hrábne do šrajtofle a vyplázne peníze,tady snad jsem slyšela sponzorovala motorola,ta na to má i na šerpy a kyslík?tak o co jde?Ale výkon to byl to mu nikdo neupře,I s tím vším zázemím,to nebyla procházka.mějte se příště ahoj
wendyodpovědět 
   Re: Hmm09:08:52 24.05.2007
O motorole nepadlo ani slovo, spis bych sazel na sponzorstvi Ferrina (skvele utocne stany), Icebreakeru (lame zimu, ani po mnoha dnech nepachne), ci Mammuta (prvotridni Windstoperka). No a vedle toho bych cekat par set tisic od hl.m. Prahy - Ostrava dala Cabanovi (nebo Sulovskemu?) za rozvinuti vlajky mesta na vrcholu 400.000,-
Ladaodpovědět 

 ...podivali jste se na ty fotky poradne??09:05:33 24.05.2007
...mno tak me to az tak moc nepresvedcilo, lezl s kyslikem, ale marne patram kam ukryl masku...mno a jeste jsem myslim nevidel nikoho na osme, kdo by si sundal bryle...holt frajer!!!
provokaterodpovědět 
 Re: ..prečetl sis to pořádně?09:10:42 24.05.2007
sám ve svém deníku píše, že si vzal dýchací masku, tak, si to snad nevymyslel...
odpovědět 
 Re: ...podivali jste se na ty fotky poradne??09:45:22 24.05.2007
Sundavat si bryle, byt na chvili, navic, podle slunce nekdy dopoledne, kdy uz je slunce hodne silne, a masku, kdyz uz ji jednou pouziji, to je o zdravi!
Vilkuzaodpovědět 
  Re: ...podivali jste se na ty fotky poradne??10:06:50 24.05.2007
No jo, jenže v masce a brýlích by ho nikdo nepoznal, tak by se nemohl v budoucnu prezentovat jako "nejvýše postavený politik" :-)))
Petrodpovědět 
  Re: ...podivali jste se na ty fotky poradne??10:31:05 24.05.2007
Dovolim si podotknout, ze tam byli cca v 7 rano.
jx voidodpovědět 
   Re: ...podivali jste se na ty fotky poradne??13:21:44 24.05.2007
Rano slunce sviti v jinem uhlu.
Vilkuzaodpovědět 
    Re: ...podivali jste se na ty fotky poradne??13:38:27 24.05.2007
"Rano slunce sviti v jinem uhlu."
Fakt jo? :))

Dobre, a je to vic o zdravi nebo min o zdravi, kdyz si je sundam rano nebo v poledne? A je to vubec o zdravi, kdyz je sundam na pet minut kvuli fotce?
jx voidodpovědět 
     .13:41:29 24.05.2007
Je.
odpovědět 
      Re:16:23:11 05.06.2007
zdravím, vy jste tady všici chytří..nevím proč, ale přijde mně to jen jako slepá závist...zajímalo by mě, kolik z vás by se nahoru vyškrábalo...!!
nikaodpovědět 

 dnešní lidé10:08:51 24.05.2007
Za chvili uz nebudem vědet coby, tak začnem spekulovat o tom jestli byl ubec na vrcholu :) (nema brejle? a kde ma masku?, beztak použil i maglajz, oni ho tam vynesli,no jo prachatej odesák...) Myslim, že by většina z nás měla začít něco dělat, protože takhle nějak to vypada v každém druhém domově duchodců, kde lidi nemaj co na práci a jen drbou a drbou........
odpovědět 
 Re: dnešní lidé10:12:16 24.05.2007
trefne zhodnocení :o))
Alešodpovědět 
 Re: dnešní lidé11:03:03 24.05.2007
vetsina z nas prave NECO DELA a nemuze si dovolit zmizet na X tydnu
odpovědět 
 Re: dnešní lidé16:24:30 05.06.2007
Naprosto stebou souhlasím..:-)
nikaodpovědět 

 Propagace horolezectví11:32:34 24.05.2007
Přátelé, Bémův deník je napsaný hezky a poctivě. Je to za dlouhou dobu zase velká propagace horolezectví před obecnou veřejností, která nám rozhodně může zvednout kredit, což se může kladně projevit i při zvažování společenského zájmu na horolezectví kontra zájmu ochrany přírody, například až se bude zase o něco žádat.
Některým tady vadí, že se o Bémovi hodně píše. Já myslím, že to je dobře a spíš je škoda, že se nepíše taky (a třeba víc) o těch ostatních, jejichž výkony jsou větší, ale na publicitu a propagaci dlabou, nebo s ní nemohou prorazit.
Možná teď mohou využít vlnu zájmu vybuzenou Bémovým výstupem.
Jo, ten kyslík mne taky trochu mrzí, myslel jsem, že má natrénováno dost, aby to zvládl, ale chápu, že se za daných okolností rozhodl raději pro jistější vrchol, než méně jistou sportovní hodnotu, i když většina našich byla na kopci bez kyslíku a sportovní hodnota jeho výstupu se tím zařazuje v tomto žebříčku až za ně.
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: Propagace horolezectví11:52:42 24.05.2007
A psal to celou dobu na březové kůře - vždyť od začátku neměl funkční počítač...
lojzodpovědět 
  Re: Propagace horolezectví12:03:22 24.05.2007
Nebuď vůl. Normální průběh je, že něco děláš a pak si sedneš a napíšeš o tom když už jsi dole. Když už je to třeba dýl, mrkneš se na fotky a vzpomeneš si. Já mám na Horyinfu a koneckonců i tu na lezci nemálo článků a žádný nevznikl tak, že bych si něco psal přímo na místě.

Sešel z kopce, a pak:
a) půjčil si od někoho funkční počítač - vždyť tam v BC běhá kolem tisíce lidí, nějakej počítač na půjčení se určitě najde.
b) nadiktoval to telefonem ženě, nebo asistentce, která to nahrála a pak přepsala
c) Určité má nějakej kapesní telefonokompjůtr. Do toho se dá s trochou sebezapření taky něco napsat.
Petr Jandíkodpovědět 
   Re: Propagace horolezectví12:09:46 24.05.2007
Zvláštní, že z vrcholu musel kvůli silnému větru posílat esemesku a chvíli nato tam přistál paraglidista bez problémů. Fotky taky o nějakém vichru nesvědčí. Je to celé podfuk, byl nejvýš v základním táboře, ten úředník, co to ministerstvu potvrdil, dostal hrst dolarů, za dva dni to ministerstvu poslal a bylo hotovo. Sláva!
lojzodpovědět 
    Re: Propagace horolezectví12:13:42 24.05.2007
Kde jsi vzal toho paraglajdistu? O ničem takovém jsem neslyšel.
Nojo, vítr někdy fouká, někdy ne a na fotkách to nemusí být vždycky vidět.
Petr Jandíkodpovědět 
     Re: Propagace horolezectví12:20:03 24.05.2007
http://www.mounteverest.net/news.php?news=15998
lojzodpovědět 
      Re: Propagace horolezectví12:05:21 25.05.2007
Díky za odkaz. Jsou to borci. Asi tam v tu chvíli nmohlo tolik foukat :-)
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Propagace horolezectví12:22:26 24.05.2007
A Americane pristani na Mesici natocili v Hollywoodu a Elvis zije, akorat se odstehoval zpatky na Mars.

Koukni sem:

http://tinyurl.com/2t4s7s

Je tam podobny magor, co nejdriv tvrdil, ze Bem je ve Svycarsku, pak teda ze je mozna v Himalajich, potom pripustil, ze sel na Everest, ale na vrcholu nebyl. A nakonec tak nejak priznal, ze asi i nahore byl, ale psal to na rozbitym pocitaci. Tam zapadnes a nebudes muset oxidovat tady.
jx zeroodpovědět 
   Re: Propagace horolezectví12:16:13 24.05.2007
Zvláštní, že z vrcholu musel kvůli silnému větru posílat esemesku a chvíli nato tam přistál paraglidista bez problémů. Fotky taky o nějakém vichru nesvědčí. Je to celé podfuk, byl nejvýš v základním táboře, ten úředník, co to ministerstvu potvrdil, dostal hrst dolarů, za dva dni to ministerstvu poslal a bylo hotovo. Sláva!
lojzodpovědět 
    Re: Propagace horolezectví12:24:13 24.05.2007
...no konecne se ozval nekdo, kdo ma vsech pet pohromade, je to podfuck, pan B. byl max. basecampu a po zbytek casu si "cistil hlavu"....
provokaterodpovědět 
   Re: Propagace horolezectví13:59:44 24.05.2007
Ne. Ten jeho druhý šerpa byl písař. Jsou to záznami přimo z cesty:-)
bekodpovědět 
 Propagace horolezectví? - radeji ne12:30:15 24.05.2007
co se me tyce, privital bych trochu mene publicity pro horolezectvi, vysledek je jen to, ze lezeni je cool. A kazdy, kdo ma do zadku diru zacne lezt - de fakto to ale vypada tak, ze je vsude lano zavesene na rybu a lezt se neda. Pres slanaky se leze dokonce i na pisku. S mnozstvim lidi se ztraci nejen lezecka etika (magnezium), ale i zakladni lidska slusnost (ta lana ze slanaku nestahnou ani pri svacine, ani na pozadani). V takhle vysokych horach to prinasi totez (abych nezustaval jen v nasi kotline). Hromady odpadku (Pavel Bem si svoje odvazi?), strach o sve veci dokonce i v 7000 m. atd.
Ladaodpovědět 
  Re: Propagace horolezectví? - radeji ne13:00:15 24.05.2007
Zcela souhlasím, nejedná se propagaci horolezectví, ale v lepším případě propagaci pohybu v horách, ať to stojí, co to stojí, i třeba životy šerpů, kteří přede mnou budují výstupovou trasu, hledají cestu, vynášejí věcí a vedou k vrcholu. Myslím, že v mnohém to horolezectví spíše škodí, protože je to o hodnotách trochu jiných.
pavelodpovědět 
  Re: Propagace horolezectví13:00:54 24.05.2007
Jenže ty nešvary, které popisuješ nejsou způsobeny primárně tím, že leze moc lidí, ale tím, že o lezení nic nevědí nebo se neumějí chovat. Ať si leze kdo chce a jak chce a propagaci třikrát hurá!
Syselodpovědět 
   nesvary13:32:58 24.05.2007
Jeste k tomu pisku. Taky si to lano nekteri nechaji v kruhu v pulce cesty. (Proste se k tomu kruhu nekudy dostali, je to vysoko a jde se lizt.) A nekdy se take nekteri tvari divne, kdyz to teda vezmes logikou, ze kdyz je lano ve slanaku, tak zrejme nekdo slanoval, akorat to jeste nestahnul a tak do cesty nastoupis hezky od zdola.

Jenze co s tim? Jedine to zkusit nejak na miste vysvetlit a lizt dal. Tohle nestoji za to kazit si den.
jx voidodpovědět 
    Re: nesvary16:20:49 24.05.2007
I ja su za :o). Nechť si lezou, jak chtějí, budu to dělat taky tak.
Jendaodpovědět 
  Re: Propagace horolezectví? - radeji ne14:11:09 24.05.2007
Podle mého je pro lezení(v horách) dobře, že se
o Bémově výstupu hodně píše. Debaty a články(alespoň některé), které kolem toho vznikají, odráží mimo jiné i názory lidí, kteří vědí o co v lezení jde.
Veřejnost se tak může dostat do obrazu.
Bémovi k výstupu blahopřeju, protože se skousnul
a ukázal zdravou ctižádost.
Honzaodpovědět 
 Re: Propagace horolezectví16:47:57 24.05.2007
Ti nevim, Petre, asi je dobre ze nejaka propagace/publicita je, ale nejsem si jist jestli je dobre zrovna takova jaka je videt. Kdyz si skouknes komentare na Lezci.. spousta lidi ma starosti s tim jestli Bem dostal volno z prace legalne, jestli na tom vrsku skutecne byl, jestli je spravne ze tam vylez s kyslikem atd atd. O tom mrtvym Serpovi tu byly snad 2 reakce. Proste planovana ztrata, spotrebak, napsali o tom tklivej odstavec jak lidi v horach prijimaji smrt .. a slo se dal. Jasnej rozdil mezi Serpou a "clenem expedice" - kdyz umre nekdo z tymu, velmi zridka se stane ze by se ostatni dal sapali na vrsek. Vetsinou se expedice prerusi a jede se domu. Mrtvej Serpa oproti tomu v podstate nikoho nezajima, dostal zaplaceno, tak je to jeho problem. Expedice se nemuze prerusit, nejaka ucta k zemrelemu nikomu nic nerika, vsichni si plnej svoje sny, sponzori by se asi taky neradovali kdyby se pokus o kopec vzdal kvuli jednomu mrtvymu mistnimu.. Takhle je to asi uz dost dlouho, mrtvejch Serpu za tech par dekad Himalajskyho lezeni je az dost,.. ale nemam dojem ze to je dobre. Mozna by se ta publicita mohla trochu dotknout i tehle zalezitosti, kdyz ma teda kazdej spoustu rozumu na tema etiky.
Duraodpovědět 
  Re: Propagace horolezectví11:01:45 25.05.2007
Dekuji, velmi pěkně jsi to napsal, jestli by mediální kolotoč kolem Pavla mohl být k něčemu dobrý, tak snad právě jen k diskuzi o etice v horolezectví (i když pochybuji, že k něčemu takovému povede), protože horolezectví je především o vztazích mezi lidmi.
pavelodpovědět 
 Re: Propagace horolezectví16:58:41 24.05.2007
Jen ne probůh propagaci lezení. Může to mít pouze opačný efekt - víc lidí na skále, olezenější cesty, samozřejmě protitlak ochranářů /a oprávněný/. Dále už nás pak čekají vstupenky do skal, zavření hor a zahnání na umělé stěny. Příroda není nafukovací.
Takže doufám, že to všichni chápou jako píár pana Béma. Výkon dobrý, ale Klára Poláčková stejně vyhrála.
Stopkaodpovědět 

 :-)13:54:36 24.05.2007
A to ještě nevíte, že příští týden jede Paroubek na K2 a na vrchol má připravený proslov:-)
Pazourekodpovědět 
 Re: :-)14:54:23 24.05.2007
A o 3 Klaus na Mars :)
paalkoodpovědět 
  Re: :-)00:54:51 27.05.2007
a bez kyslíku - borec!
stipodpovědět 
 Re: :-)16:22:32 24.05.2007
Kéž by. to nemůže ustát.:o)
Jendaodpovědět 

 peklo a nebe14:06:22 29.05.2007
Nekonečně dlouho jsme nebyli. Teď jsme. Nekonečně dlouho nebudeme a zmizíme nenávratně ve vesmíru a co jsme nestihli, už nikdy nebude. Člověk si ve svém okamžiku dá cíl a jde k němu. Musí použít prostředky a musí respektovat prostředí.
Znám jen dvě skupiny lidí. Ta první: Obtloustlí vepři. Kulturně a sociálně deformovaná individua. Hulváti, kteří se derou k moci a ani je nezajímá, že do čela lidí, kterým nemohou být žádným dobrým vzorem hodným následováním. Lidi, kteří světí prostředek jako cíl. Lidi, kteří nikdy nemohou pro chybějící chrakter a schopnosti vstoupit do hor, na skálu a led.
Ta druhá: Kulturně a sociálně vyspělé vzory. Vztah k inteligenci, zdraví, síle a charakteru. Pevný a velký cíl, dosažení cíle a pak další velký cíl. Lidé hodní následování. Přirození vůdci. Lidi, kteří mají na to chrakter i vypěstované schopnosti vstoupit do hor, na skálu a led.
Je to jako peklo a nebe.
PS Co může vepř nabídnout ostatním?
radějineodpovědět 

 Foto dne:

Alprosli
 Databáze cest:
Všechny cesty (179632)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Sinter Wandderland 7b+ Kalymnos
Hrozba Z Východu 6B Landštejn
Východ 5C Landštejn
Da Bro 5.10b Jackson Falls
American Handgunner 5.11d Jackson Falls
Nově komentované:
Cukřenka 5B Zvůle
Polární Záře 8A+ Bor
Západní Hrana 6A Holý Vrch
Varianta Blue Elephanta 3+ Holštejn
Poslední Hrana 3 Holštejn

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: prsty prsty | Re: prsty prsty |

 Nové komentáře:
Re: Jdete do hajzlu | Milí komentátoři, | Milí komentátoři, | Není se čemu divit | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: RIP Ondro | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) |

 Kde to vře:
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (193)
Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky (47)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (36)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (20)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (2)

 Nově v inzerci:
Millet GTX kalhoty | Nadšená lezkyně, kde jsi? | Brigáda v Krkonoších | Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 405 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 343 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 319 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 312 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 287 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.