LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kudy mám lézt?? Nahoru!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140167 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Nový Jičín - Nový Jičín
321 Boulder Club - Brno
Umělá horolezecká stěna ZŠ Dr. Horáka - Prostějov

Prodejny
Namche - Outdoor, Travel & Climbinig Center, s.r.o. - Praha 8
Rock Point - OC Nisa - Liberec
HUDYsport - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

K2 pro Cestovatele!

Dnes v 11:15 místního času dosáhli Peter Hámor a Pavel "Cestovatel" Bém vrcholu K2.

Web Petera Hámora zveřejnil zprávu, že tento nejúspěšnější slovenský vysokohorský horolezec spolu s bývalým pražským primátorem Pavlem "Cestovatelem" Bémem zdolali obávanou K2.

"Dnes o 11:15 miestneho času Peter Hámor a Pavel Bém dosiahli vrchol K2 (8 611 m n.m.) bez použitia kyslíka. Zo štvrtého tábora (7 755 m n.m.) vyšli presne o polnoci, na vrchole sa nejakú chvíľku zdržali a momentálne sa nachádzajú späť v C4. Po oddychu sa dajú na zostup do základného tábora. Držíme palce aj počas zostupu..."

Tak snad se exprimátorovi podaří i sestoupit. Má tady co vysvětlovat.

Zdroj: www.peterhamor.sk

Blanka   [úpravy] 15:02 01.08.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Dobry vykon!15:13:09 01.08.2012
Gratuluju, dobrý výkon! Pro Béma je to velký a uctyhodný posun oproti Everestu s kyslíkem.
odpovědět 
 Re: Dobry vykon!15:18:37 01.08.2012
Souhlas.
Jestlipak si to už probral telefonicky s Janouškem?
odpovědět 

 ach boze15:17:51 01.08.2012
To je zase ,,wording,, co ? A ja myslel, ze se na lezeckym serveru za takovyhle vykony spis poblahopreje ... ale jak videt, hlavni je cutnout si do Bema, ze jo. Nechutny.
mikiodpovědět 
 Re: ach boze15:21:06 01.08.2012
Pokud ti nevadí, že díky jeho primátorování i tobě uteklo z kapsy hezkých pár tisícovek (všechny projekty typu Opencard se platily z peněz vybraných na daních), tak souhlas, je to nechutný.
odpovědět 
 Re: ach boze16:03:18 01.08.2012
di do řiti bémisto
antibémistaodpovědět 
 Re: ach boze16:14:22 01.08.2012
Hele, bejt lezec přece neznamená jen podávat sportovní výkony, ale taky vykazovat určitý kvality, třeba jako odpovědnost vůči těm, kdo ti svěřujou důvěru.

Kdybych volil Béma (což bych nejdřív musel zešílet), asi bych nečekal, že zatímco má hájit mý zájmy občana v čele města/v Parlamentu, odjede si na x týdnů - měsíců plnit sny. Uvědom si, že je pořád ještě poslanec.

Asi by mě v takovym případě docela štvalo, jakej je kámoš s někym, jako je ten Janoušek.

Jinak sportovní výkon je to samozřejmě pořádnej, o level jinde než nějakých Sedum Samic.
A. Kládaodpovědět 
 Re: ach boze16:26:32 01.08.2012
Běž do háje, tenhle člověk obral stát / nás všechny / o pořádný balík a dost možná skončí časem i ve vězení. Jeho odposlechy a styl mluvy s odpadem jako je Janoušek z něj dělá jedince opravdu nízkých morálních kvalit. Myslím proto, že by se to nemělo zapomínat a pláícat ho po ramenou. Navíc, jak někdo poznamenal- je stále poslancem a má chodit do práce. Když bude v Čechách lezec supr kvalit a přitom zloděj, taky budeš gratulovat?
nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: ach boze18:00:31 01.08.2012
nema ted cela poslanecka snemovna volno ?
Podpovědět 
   Re: ach boze20:33:14 01.08.2012
Hehe, myslíš, že je Bém v Kara teprve 14 dní?
nesmrtelny blazenodpovědět 
  Re: ach boze15:35:08 08.08.2012
Politik je jak gamepad. Když zasedne hráč videohry, musí fungovat, jinak jde do koše.
xaryxodpovědět 
 Re: ach boze21:41:06 08.08.2012
Bém je chudák vsadil bych se že na žádný K2 neni maximálně někde na odvikačce z koksu, a tohle je jen krycí manévr
odpovědět 
 Re: ach boze15:32:55 11.08.2012
Bém je morálně naprosté hovado!
martinodpovědět 

 No comment15:58:05 01.08.2012
Věřím,že Blanka, která vložila tento článek je ve skutečnosti Pepa a má smysl pro humor.Škoda,že nemáme morální hodnoty jako občané Islandu..pro Béma skvělá příležitost jak se prohlásit za mrtvého a začít někde nový život za naše prachy.
Ondraodpovědět 
 Re: No comment07:21:41 02.08.2012
myslíš tunel Blanka?
odpovědět 

 crystal clear16:06:24 01.08.2012
A za čí prachy ten vejlet podniknul, by mě zajímalo...
kwjetodpovědět 
 Re: crystal clear16:40:31 01.08.2012
tvoje
strejdaodpovědět 

 Souhlas s A. Kládou16:52:33 01.08.2012
přesně tak, bejt lezec nebylo a snad ještě není jen o výkonech, ale taky o morálních hodnotách i mimo lezení...a tuhle lezeckou morálku si jinak neudržíme, než že se proti ní ozveme...
valyodpovědět 

 ...16:54:16 01.08.2012
Ale jo, reste si tu politiku a ne sport. (z Bursika, kterej jen na prolobovanejch fotovoltaikach stal tenhle stat x nasobne Bema, byste tady strikali do stropu. Teda kdyby neco vylez.). Spanembohem.
modpovědět 
 Re: ...09:56:39 02.08.2012
Bursík za to nemůže. To rozhodli socani už dávno před ním a taky jim patřila velká část energetického výkonu a tím pádem i dotací z našich peněz - když už na někoho házet vinu.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: ...10:28:14 02.08.2012
Když už sem taháš politiku, tak si uvědom, že solární elektrárnu vlastní (skrytě) např. Paroubek, Topolánek a další. Tady nejde o zelené, ale o typickou českou korupci, která zničí každou myšlenku, dobrou i špatnou.
vrodpovědět 

 Ať jde do háje16:55:21 01.08.2012
Ať jde do háje a vezme si s sebou celou tu svoji partu kamarádíčků z ods. Tenhle příspěvek bych sem vůbec nedával, to může slušný lidi tak nanejvejš na.rat.
Libor Vodpovědět 

 Ať jde do háje16:57:35 01.08.2012
Ať jde do háje a vezme si s sebou celou tu svoji partu kamarádíčků z ods. Tenhle příspěvek bych sem vůbec nedával, to může slušný lidi tak nanejvejš na.rat.
Libor Vodpovědět 

 Ať jde do háje16:58:01 01.08.2012
Ať jde do háje a vezme si s sebou celou tu svoji partu kamarádíčků z ods. Tenhle příspěvek bych sem vůbec nedával, to může slušný lidi tak nanejvejš na.rat.
Libor Vodpovědět 
 Re: Ať jde do háje22:26:05 01.08.2012
V Cechach bohuzel v praci krade spousta lidi, truhlari treba drevo, kancelarsti si zas tisknou na tiskarne atd. Problem bohuzel nastane, kdyz takovej clovek pracuje na miste, kde se toho da ukrast hodne.
tomodpovědět 
  Re: Ať jde do háje07:54:42 02.08.2012
Ja bych to poopravil, kde toho ukradne hodne.
strejdaodpovědět 

 zcela jistě bez kyslíku17:23:53 01.08.2012
Blahopřání Peteru Hamorovi.

Ten zloděj ale ať jde do háje a ať už o něm neslyšíme. V jeho případě bych taky vůbec nevěřil tomu "bez kyslíku". Už z nás dělal blbce mockrát. Je to zmetek a takoví lidi do lezecký komunity nepatří...
odpovědět 

 Bém17:26:00 01.08.2012
Ne, že bych jim to nepřál. Jen je ironie osudu, že se na vrchol nedostali jiní borci, kteří si to myslím zasloužili více jak Bém. Hold měli štěstí, gratulace...
Tomodpovědět 

 relativizace18:57:11 01.08.2012
tak si rikam.. kdyby se tu objevil clanek o lezeckych uspesich nekoho o kom je dokazano ze vykrad par aut na parkovistich u skal a par kletru nechanejch pod skalama.
Taky by se cast lezecke obce stavela za oddeleni lezeckych vykonu od moralniho profilu?
TOAodpovědět 

 Volby19:28:00 01.08.2012
Už se těším na další volby a další agitační článek, jak mám volit pravici :-)
Pepanodpovědět 

 klobouk dolu20:30:56 01.08.2012
je to sice hajzlik, ale tohle je mimořádnej výkon, kterej má úroveň...a všichni se můžou stavět klidně na hlavu...
Ventsaodpovědět 

 Blém.....20:31:12 01.08.2012
Zajimalo by mě jestli měl sebou při výstupu OPENCARD :DDDDD
ghostodpovědět 
 Re: Blém.....21:22:49 01.08.2012
Tak to jsem si nemyslel,ze zde je tolik zavistivych ubozaku.
TRETI Cech vylezl na K2,to je vykon jako prase,gratuluju borcum.
Jestli mate podezreni,ze nekdo neco nezakoneho provedl,nebo provadi,podejte na nej trestni oznameni a neotravujte zavistivejma kecama pod clankem,kde nam oznamuji,ze Slovensky a Cesky horolezec vylezl na K2.
Michalodpovědět 
  Re: Blém.....21:24:26 01.08.2012
http://www.novinky.cz /domaci/274807-bema-ceka-50-hodin-prospesnych-praci-prohral -sazku-ze-se-blanka-neprodrazi.html
odpovědět 
  Re: Blém.....21:58:05 01.08.2012
Holt když má někdo pár průšvihů typu OPENCARD tak se to s nim potáhne... takhle člověk nemá klidné spaní, jestli Everest a K2 nebyly zaplácnuté z peněz co se tam nějak ztratily...
Maroodpovědět 
   Re: Blém.....08:55:15 02.08.2012
no na Everest měl přece sponzora. A jen náhodou měl ten sponzor v době primátorování nějaké zakázky od města. Tak se to aspoň psalo v novinách.
odpovědět 
  Re: Blém.....23:00:54 01.08.2012
Trestní oznámení už na Béma padlo, a myslím že ne jen jedno. Je to ve fázi vyšetřování, podle médií tedy.
odpovědět 
  Re: Blém.....23:12:07 01.08.2012
tak to sem si nemyslel ze je tu tolik uslintanejch vlezdoprdelistu kteri si nedovedou predstavit jinej motiv kritiky nez zavist. Asi soudej podle vlastni povahy.
TOAodpovědět 
  Re: Blém.....08:36:25 02.08.2012
Ty jsi neskutečný sudokopytník s ohebnou páteří.Každý z nás dluží našemu státu kolem 150tis a Bém si skáče po Himalájích.Kdybych já způsobil firmě takový dluh,tak mám na krku výpověď a exekutora.A Bém?Je jedním z těch,kteří mají prsty v dluzích...on se ti směje z K2 a ty mu tleskáš.Kde je má závist?Neboj,já netrpím komplexy ze socialismu...jen přemýšlím,protože politika hraje významnou roli v českém horolezectví.
Ondraodpovědět 

 Autor článku - Blanka ?22:02:50 01.08.2012
Nemá něco společného s tím levným tunelem v Praze :) ?
Jirrikodpovědět 

 gratulace 22:09:38 01.08.2012
Pavlovi moc gratuluji a mám z jeho výkonu velikou radost!!! Moc mu fandím jen tak dále!! Je to milý člověk!!
Karolinaodpovědět 
 Re: gratulace 23:07:29 01.08.2012
Ano, jen tak dál Kotě, leť dál a výš Kolibříku, a proč by ne, vždyť je to Mazánek...
emodpovědět 

 Gratuace a politika stranou!22:47:13 01.08.2012
Kolik Čechů se letos podívalo na vrchol osmy? Řekl bych že zas tak moc ne, takže big respect, K2 bez kyslíku, super výkon!!! a těším se ještě na ty dva frajéry z N.Parbatu! 
odpovědět 
 Re: Gratuace a politika stranou!23:20:21 01.08.2012
Velká gratulace,smekám dobrej výkon .
Franta Rysodpovědět 
 Re: Gratuace a politika stranou!23:24:31 01.08.2012
srovnavat tunelare Bema a Maru je od tebe dost hnusny, nafackuj si!!
odpovědět 

 ???????????????????23:37:16 01.08.2012
Patří do vězení a ne na web o lezení!!!!!
Je mi fakt ukradený že někam vylezl. Pryč s chválou na zloděje a grázla = seru že není odsouzenej.
Okradl nás všechny s Mazánkem.
Důchodce, děti, postižené, atd. TĚM VŠEM TY PENIZE CO SE ROZKRADOU CHYBĚJ a doplacej na takovou špínu nejvíc!!!!!!!!

fakt bych nečekal takovej článek na lezci...
řeči o tom jak je čistej si pište do Bohnic..
Filodpovědět 
 Re: ???????????????????06:18:51 02.08.2012
Takže co? Vezmeme Pavla do naši skvělé lezecké komunity???
Martas.odpovědět 

 vysoko06:55:22 02.08.2012
kolibřík vyletěl vysoko, což je výkon pro malinkého ptáčka i velkého ptáka, takže rešpekt, nic to nemění na tom, že pro kolibříka platí rovná práva, takže vyšetřit, zažalovat, odsoudit ... podle zásluh. ty zážitky se mu budou hodit
bosuodpovědět 

 Pavlik07:57:18 02.08.2012
Pavlik si chce aspon trochu uzit nez ho zabasnou. Kdyby tam chcip udelal by mi vetsi radost. Verim ze uz se pro nej v pekle vari voda
strejdaodpovědět 

 Gratulace08:19:07 02.08.2012
Bem nas vsecky ojebal, ale z ansi vlady je to (z meho naivniho pohledu) rozhodne ten mensi grazl. Dokazal na svetovem systemu vydelat (da se rict legalne naklrast) spoustu penez, a navic ma hezkej konicek do kteryho ty prachy narval. Uz nikdy nemusi pracovat, das si 7summits a vsecky osmitisicovky a umre jako starej deda ve svoji vilce. Myslim zemu  vsici tak akorat zavidime (protoze priznejme si, jenom lizt a nemakat se tady snazi skoro vsichni)

Clanek nechat - k2 neni davacka pro dobry ani pro zly.
judovanaodpovědět 
 Re: Gratulace08:25:53 02.08.2012
Prob(l)ém je ještě v tom, že on to, podle všeho, nenakradl legálně. A můžu tě ujistit, že mu nijak nezávidím. Nemusím mít prachy za každou cenu a co mám, to mi stačí.
odpovědět 
 Re: Gratulace08:35:08 02.08.2012
Nakradeny prachy nikomu nezavidim a jestli ty jo tak se nad sebou zamysli. BTW sporebni zivot takovejhle grazlu je mi u prdele.
strejdaodpovědět 
  Re: Gratulace09:37:37 02.08.2012
Jestli ho bude někdo někdy soudit, tak se přimlouvám za to aby jeho ušlechtilý koníček - horolezectví a navíc se
se super výkonem na K2 byl brán jako polehčující okolnost.To je přeci záruka ,že v Kolibříkovi musí být alespoň špetka něčeho dobrého. Gratuluju k výkonu.
Kesonodpovědět 
  Re: Gratulace13:24:14 02.08.2012
Pravda. Ukradeny prachy mu taky nezavidim. Zavidim mu schoponst vycucat ze systemu co to jde a jeste si za to uzit (rek bych e drtiva vetsina lidi ma bud jednu nebo druhou schopnost - eg: politici tu prvni, lezci tu druhou ;)

Takze tak. Neznam na nej dost spiny abych ji mohl hazet a uz vubec ne abych tu spinu posoudil. Jako kazdy politicky zvire ho podezrivam z maximalni korupce (za co by sakra jinak letel an tu antarktidu....) a at si sve konicky uziva co to jde (dokud neponasleduje priklad pitomce Ratatathaa).
judovanaodpovědět 
   Re: Gratulace15:03:17 02.08.2012
jenze on nic nevycucal a jestli jo tak zjevne nemoralne. Spousta spatnych a nevyhodnych smluv je nasnade. Podepsat za uplatek spatny smlouvy neni umeni ani vycucani systemu. To je zlodejina a pokud to udela tak ze se na to neprijde tak je to porad zlodejina.
strejdaodpovědět 
   Re: Gratulace08:44:45 03.08.2012
http://www.lidovky.cz/ v-kauze-opencard-se-skartovaly-dulezite-dokumenty-fw9-/ ln_domov.asp?c=A120803_075412_ln_domov_ziz
odpovědět 
 Re: Gratulace10:27:26 02.08.2012
To není otázka závisti. Pavel Bém nemá mezi slušnými lidmi místo. A tvrzení, že se většina z nás snaží nemakat a jenom lézt ani nemá smysl komentovat, není založeno na faktech.
Danodpovědět 
  Re: Gratulace13:20:46 02.08.2012
Mozna.. Ale kdybys zdedil po strickovy tovarnu na lodidas ktera by ti mesicne nesla dost na to abys mohl jen cestovat a lizt (c delat cokoliv co te bavi) taky bys nevahal.
judovanaodpovědět 
   Re: Gratulace10:30:42 03.08.2012
Pokud rozumný člověk zdědí továrnu nebo jiný majetek, tak se o něj stará, aby ho dále rozvíjel. Takže neleze pořád, ale stane se ředitelem továrny nebo správcem svého majetku, což je práce, která zabere dost času a úsilí. Majetek nevynáší sám o sobě bez práce, nebo jenom krátkou dobu.
Danodpovědět 
   Re: Gratulace10:47:16 03.08.2012
Pokud rozumný člověk zdědí továrnu nebo jiný majetek, tak se o něj stará, aby ho dále rozvíjel. Takže neleze pořád, ale stane se ředitelem továrny nebo správcem svého majetku, což je práce, která zabere dost času a úsilí. Majetek nevynáší sám o sobě bez práce, nebo jenom krátkou dobu.
Danodpovědět 

 názor08:29:34 02.08.2012
Hele je jasné, že po stránce sportovní je to hodně super výkon - to je fakt.

Ale to, že je to normální zloděj, kterej má sedět v base a ne si běhat po horách je taky fakt. Rozdíl mezi zlodějem v obchodě a zlodějem politikem je akorát v tom, že zloděje politika tato společnost ještě neumí dopadnout  a postavit před spravedlnost (až na vyjímky typu drat), protože je to jen složitější.

Lezecká komunita je v podstatě krásný příklad tkzv. občanské společnosti, která má mít (a možná ho i má)vnitřní samočistící systém, který  takové lidi vyloučí a morálně odsoudí. Já doufám, že se tak i stane. Každý průměrně inteligentní člověk musí chápat, že morální hodnoty mají vyšší prioritu než sportovní hodnoty.

Na celou záležitost je taky možné ještě koukat z jiného úhlu pohledu a pro spoustu lidí jistě hodně kontroverzního. A to použití nedovolených prostředků k dosažení výkonu. Jak jistě víte, tak součístí takového sportovního výkonu jako je zde prezentována je i zajištění managementu okolo a finančních prostředků. Srovnejme si proto příklad našich kvalitních profi lezců v horách a příklad pana poslance. Každýmu musí být jasné, že financování je problém, a proto většina z nich má i sponzory. Mohl by pan poslanec jakožto veřejný činitel zveřejnit své sponzory na tuto akci? To, že se jedná o soukromé a poctivě vydělané peníze je bohužel jen hodně težko uvěřitelné.

Juraodpovědět 
 Re: názor08:37:35 02.08.2012
Je to o tom ze za svou praci si vydela X penez. Jeho spotreba spotrebuje X+Y penez nicmene nikoho nepali kde vzal Y. I kdyz ja to asi vim, pujcil mu to kamarad janousek...... na smenku.....
strejdaodpovědět 
 Re: názor12:52:01 02.08.2012
Je jasnej fakt, že je Bém zloděj, nebo je těžko věřit, že si na výlety vydělal poctivě? Mezi tím je trochu rozdíl..
Na tom, že Bém na primátorování nestačil, se asi shodnou všichni. Ani to, ani podivný "kamarádi" z něj ještě nedělaj zloděje. Doporučil bych všem trochu zmírnit v odsudcích; je totiž až překvapivě jednoduchý se zničeho nic ocitnout v podobný situaci.
Nechci tímto hájit Béma, ale zatím věrohodně nikdo neprokázal, co a komu Bém ukrad. zatím všechno jsou jen doměnky a řeči.
pavelkodpovědět 
  Re: názor13:48:24 02.08.2012
To je správná otázka: Je nebo není zloděj člověk, který třeba jen přihmouří oči nad klientelistickou formou obohacování se na úkor kohokoliv, když mu z toho plyne nějaká výhoda? Vedení firem má na takové chování vlastních vedoucích pracovníků většinou jasný názor.

Otázka prokazatelnosti a důkazů je věcí policie a soudů. Veřejnosti nezbývá, než si udělat úsudek z přepisu odposlechů. Naopak bych si netroufal tvrdit, že mu na výkon vedoucí pozice něco chybí, až na ten morální kredit.
odpovědět 
  Re: názor15:05:30 02.08.2012
uz ty zasrany odpolechy jsou jasny, bohuzel trestne nedostatecny...
strejdaodpovědět 
   Re: názor15:23:32 02.08.2012
To, ze to neni trestny jeste neznamena ze je to skoda, nebo ze je to spatne. Naopak je to spravne, protoze system nemuze odsoudit cloveka na zaklade gaunersky-klientelistickyho telefonatu, ale musi ho chytnout se sedmickou.

A prave proto je tady okoli, komunita kde se dotycny pohybuje, aby mu dala jasne najevo co si o nem mysli a odepsala ho. Jediny zhoubny je to, ze nekteri hloupejsi lide nespojuji osobni kvality se sportovnima do jednoho vysledku a drzi to oddelene jakoby se nejdnalo o jednu osobu.
odpovědět 
    Re: názor16:56:39 02.08.2012
Juro opravil bych tě: Rozdíl mezi zlodějem a politikem je následující. Zloděj si vybrál nás. Politika jsme si vybrali mi.

odpovědět 
     Re: názor16:57:28 02.08.2012
...samozřejmě že "my" :-)
odpovědět 
 Re: názor15:27:24 02.08.2012
Je jasnej fakt, že je Bém zloděj, nebo je těžko věřit, že si na výlety vydělal poctivě? Mezi tím je trochu rozdíl..
Na tom, že Bém na primátorování nestačil, se asi shodnou všichni. Ani to, ani podivný "kamarádi" z něj ještě nedělaj zloděje. Doporučil bych všem trochu zmírnit v odsudcích; je totiž až překvapivě jednoduchý se zničeho nic ocitnout v podobný situaci.
Nechci tímto hájit Béma, ale zatím věrohodně nikdo neprokázal, co a komu Bém ukrad. zatím všechno jsou jen doměnky a řeči.
pavelkodpovědět 
  Re: názor16:32:26 02.08.2012
a podle čeho soudíš, že na to primátorování nestačí? A naopak, proč není možné si o něm myslet, že krade? Hele napiš sem jedinej legální důvod, kterej vede lidi k takovejm telefonátům. Že by třeba nějaká nová zábavná společenská hra s kamarádama na vojáky :-))). A i kdyby nešlo v první úrovni o prachy tak v ní půjde v té druhé, anebo třetí. V tom jak je složitý chytnout ty lidi při činu je zase naopak super jednoduchý najít jejich motivaci.
odpovědět 
   Re: názor16:37:24 02.08.2012
chytit je při činu je složitý. Protože na K2 se jede za prodané knížky, které si legálně zakoupil pan Janoušek a v zimě si s nima topí v krbu. A pak je obžalujte kluky jedny mazaný :-)))
odpovědět 

 Mezi horolezci není Bém jediný09:03:04 02.08.2012
Až bude článek z Nanga Parbatu, tak doufám, že si taky vzpomenete, že Zdeněk Hrubý ze státního nakradl 160 000 000 K (taky legálně, pochopitelně a taky úplně morálně čistě).
odpovědět 
 Re: Mezi horolezci není Bém jediný09:53:08 02.08.2012
A daleko větší byly škody, které napáchala jeho socialistická vláda pod vedením jeho šéfa Sobotky - aby bylo jasno bez ohledu na to, zda se na to někdo dívá zprava nebo zleva.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Mezi horolezci není Bém jediný10:48:21 02.08.2012
Kubo,máš moje sympatie ohledně článku "Veřejně prospěšné práce Pavla Béma" na tvém portálu.Klidně jsi mohl přitvrdit,protože spousta lidí si neuvědomuje jeho zodpovědnost.Díky
Ondraodpovědět 
   Re: Mezi horolezci není Bém jediný11:02:41 02.08.2012
Nemluvě o tom ,že tam Béma vytáhl Hámor,tak jako Jaroš Trávu na Anapurnu!Bez nich by si chlapci ani nevrzli!
Pavelodpovědět 
    Re: Mezi horolezci není Bém jediný13:36:43 02.08.2012
Tys tak byl s nima, že tu takhle kvákáš?
Nemluvě o tom, že kdybys o lezení v Himalájích něco věděl, tak bys pochopil, že na K2 nikdo nikoho vytáhnout nedokáže. Hámor byl nepochybně z tý dvojice ten zkušenější a ten kterej za Béma mohl udělat určitý rozhodnutí, případně mu ulehčit cestu radama a svym vedenim (což Bém určitě popírat nebude), ale pokud by na to Bém fyzicky a technicky neměl, tak mu nepomůže ani pět Hámorů.
Ventsaodpovědět 
     Re: Mezi horolezci není Bém jediný13:50:01 02.08.2012
V himálajích ne .ale na Pamíru ,Kavkaze,Altaji,Alpách.Takže vím ,co za lidi dokáží vylézt na kopec když je někdo vede.To vytáhl je myšleno právě takhle!Ne že ho tam vynesl na zádech.Tvé agresívní reakce svědčí o tvé osobnosti!!!
Pavelodpovědět 
      Re: Mezi horolezci není Bém jediný14:03:56 02.08.2012
Tak to je vcelku logický, že profesionální horolezec, kterej celej život nedělal nic jinýho, povede chlapa, pro kterýho je horolezectví jen koníčkem. I Uhra odtamtud odvedli Američani, ani Jaroš nebyl napoprvé ten, kdo vedl. A hlavně to nic nemění na tom, že to byl od Béma excelentní výkon, kterym se můžou pyšnit jen dva další Češi a necelá tří stovka horolezců celýho světa.
To samozřejmě nic nemění na tom, že v profesnim životě je to asi pěknej hajzlik, i když si nejsem jistej, jestli nějak zásadně vybočuje ze standardnů český politický scény (jakymkoliv směrem.
Ventsaodpovědět 
    Re: Mezi horolezci není Bém jediný21:20:31 02.08.2012
Tak na tohle jsem fakt citlivá... Jaroš i Tráva vylezli na An. oba díky vlastnímu morálu a silám, resp.poskytovali si podporu navzájem, kecy o tom, že někdo někoho někam směrem k Trávovi mě štvou, asi tak jako skutečnost, když se tam oba vyštrachali a proběhla zpráva tiskem, první titulek, který se mi dostal pod ruku nějak pozapomněl zmínit, že tam byl i Honza, ve stejnou dobu... Jo, Jaroše mám ráda, ale když už si budeme hrát na férovou komunitu tak prosím nepřeskakovat levly:-)
Petraodpovědět 
     Re: Nevotírej se vo Trávu !12:57:33 03.08.2012
Strašně nerad komentuji příspěvky . Ale když se nějaký PAVEL, který zjevně ví prd , začne otírat o Trávu, musím se ozvat. Pokud vím , Tráva byl na třetí osmě. Podnikl na ně tři výpravy. Tvrdě maká , je férovej a nekrade. Tady se o nějakym tahání nedá mluvit. Skoro si myslím, že by ses měl za tohle omluvit.
John, Plzeňodpovědět 
    Re: Mezi horolezci není Bém jediný07:08:34 07.08.2012
tak ty seš pěknej kokot...
odpovědět 
  Re: Mezi horolezci není Bém jediný12:01:36 02.08.2012
Daleko větší škody napáchala socialistická vláda než kdo? Její poskok Hrubý nebo např. Topolánkova vláda? Pokud jsi myslel tu druhou variantu, tak v tom teda až zas tak jasno neni....
Pepanodpovědět 
   Re: Mezi horolezci není Bém jediný18:04:15 02.08.2012
Než ty prachy zmíněné mým předřečníkem :-) Na něj jsem přece reagoval. Jestli víc poškodili tuto zemi oranžoví ultralevičáci nebo modří levičáci, nedovedu věrohodně posoudit.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Mezi horolezci není Bém jediný20:06:03 02.08.2012
Zaslechl jsem cosi, že Zdenek Hruby je vysoký manager v ČEZu, tahle firma má mnoho diskutabilních bodů.........no to je jen v jeho hlavě
Ad Béhm: sportovní výkon to je, ale zloděje obdivovat nebudu!
šakalodpovědět 
     Re: Mezi horolezci není Bém jediný20:46:40 02.08.2012
Byl v . Taky byl Sobotkův náměstek, když jako ministr financí prošustroval strašné miliardy. Tady jsou jeho další minulé funkce. Posuď sám, co nám přinesl dobrého a co špatného: -Národní koordinátor programů EU. -Místopředseda presidia Fondu národního majetku -Vládní zmocněnec pro veřejnou podporu v bankovním sektoru -Vládní zmocněnec pro Výroční zasedání Světové banky a Mezinárodního měnového fondu, -Náměstek místopředsedy vlády pro hospodářskou politiku -Vedoucí expertního týmu pro posouzení dostavby JE Temelín
Kuba Turekodpovědět 

 Češi12:07:25 02.08.2012
zdá se mi že jsme národ který si neskutečně nechá srát na hlavu a tenhle hajzlík, zloděj a podvodník si na to ještě vyleze 8 km vysoko... to je výsměch, měl by chodit kanálama když už není ve vězení
Tomodpovědět 
 Re: Češi13:37:54 02.08.2012
tak ho zažaluj...
Ventsaodpovědět 
  Re: Češi13:47:48 02.08.2012
Argument kterej me leze uz krkem. To je argumentace kretena a ne mysliciho cloveka...
strejdaodpovědět 
   Re: Češi13:53:56 02.08.2012
uklidni se, ať ti nepraskne cévka...
Ventsaodpovědět 
    Re: Češi15:24:43 02.08.2012
no jo no kdyz nekdo obhajuje takovyho kokota tak me to rozcili. Uz sem klidnej:-)
strejdaodpovědět 
     Re: Češi15:50:57 02.08.2012
já jsem ale nikoho neobhajoval
Ventsaodpovědět 

 moc médií14:27:59 02.08.2012
Zajímavý přečíst si diskusi po zprávě o Bémově výstupu na Everest a srovnat ji s touhle diskusí. Tehdy se občas ozval hlas že to je gauner a ostatní ho vesměs umlčeli, že je to hlavně horolezec. V týhle diskusi všichni (až na asi dvě výjimky) kladou důraz na to že to je gauner a semtam někdo připomene, že K2 bez O2 je kurva výkon.

Co se od tý doby změnilo? Stal se snad Bém za tu dobu z horolezce gaunerem? Ne, Bém je nejspíš od tý doby pořád stejnej. Kdo chtěl, tak si už tehdy mohl udělat z dostupnejch informací o Bémově morálním profilu představu.

Od tý doby se především změnilo to, že se těch zlodějin chytly média a pořádně ty sračky rozmazaly, takže teď o nich ví i hluchej, slepej a blbej v jedný osobě. Kde jste byli, vy strážci morálky, když lezl Bém na Everest?

Srovnání těch dvou diskusí je krásná ukázka až děsivý manipulativní moci médií.

honzaodpovědět 
 Re: moc médií14:56:30 02.08.2012
Sorry, ale co to plácáš!!! Když se o někom něco nedozvím, tak jak to můžu vzít v úvahu?
odpovědět 
  Re: moc médií08:15:02 03.08.2012
To je ale hloupé. Jak jsi o tom nevěděl? U politiků je to snad automatické, ne?
odpovědět 
 Re: moc médií15:05:14 02.08.2012
Nazývat odhalování korupce médii jejich "manipuláční schopností" mi připadá hodně laciný! Když by média na korupci nepoukazovaly, tak kdo by to dělal? TY??? Jestli tě nechává klidným, že někdo, kdo lítá v korupčních skandálech a jezdí si po horách a je přitom tvým zástupcem, tak je mi tě upřímně líto! Vždyť ty sakra přece taky platíš daně!!!
Vláďaodpovědět 
  Re: moc médií07:38:48 03.08.2012
Popravdě řečeno, že politik krade a jezdí přitom na hory mě skutečně klidným nechává. A litovat mě nemusíš, klid není žádný utrpení. Btw. nevím nic o tom, že by byl Bém mým zástupcem.
honzaodpovědět 
 Re: moc médií13:05:51 03.08.2012
Presne tohle mne taky napadlo. A nedivil bych se, kdyby ti, co tu na Bema ted nadavaji nejvic, byli ti sami, kdo tehdy do diskuse pod Everestem psali, jak jsou hrdi na sveho primatora, ackoliv o pozadi jeho politicky cinnosti nebylo pochyb uz tehda. Jediny rozdil je v tom, ze ho mezitim jeho kamosi hodili pres palubu a za pomoci medii ho jako obetinu predhodili davu k lyncovani.
Ondraodpovědět 
 Re: moc médií14:12:44 14.08.2012
hele ja to nectu...proste na to seru...tzn Bem je pro me sekac...K2 ty vole..kdo tam z nasich spickovych horolezcu vylezl..skoro nidko..a on je jen hoby lezec..slusnej vykon...
Prco bych se mel na lezeckym servu zapojovat do debat co nemaj uroven...od toho jsou jine servery...Na lezci se mi libilo ze diskuse meli vesmes uroven..a jiz nemaji...
jinej Honzaodpovědět 

 Typicky cesi....15:20:54 02.08.2012
Tak tahle diskuse je opravdu hodna oznaceni: HNUS. Je krasny jak tu lidi moralizujou, delaj zavery a chovaj se jak zavistivy idioti. Ale ani me to neprekvapuje, jsme v cechach a tady se uspech neodpousti a lidi zdegenerovany zpravama v mediich si holt udelaj dycky ten demonickej obrazek gaunera...

Pavle gratuluju, kurevsky dobrej vykon...
Vladaodpovědět 
 Re: Typicky cesi....15:28:41 02.08.2012
HNUS ses akorad ty. Tohle neni zadny moralizovani ale nadavani na megazlodeje. I kdyby vylez na Mesic tak je to srac
strejdaodpovědět 
  Re: Typicky cesi....16:08:21 02.08.2012
aaa prenasime se do roviny osobnich utoku :)) Jen tak z domova od pocitace se to keca co ?

Vladaodpovědět 
   Re: Typicky cesi....18:35:18 02.08.2012
Uplne nejlip
strejdaodpovědět 
 Re: Typicky cesi....17:50:02 02.08.2012
Tím úspěchem myslíš krajně pravděpodobné vyvedení x milionů do vlastní kapsy a prokázané propojení výkonu primátorské funkce s lobbistickými tlaky? To bych, člověče, neodpouštěl ani já ...
Robertodpovědět 
 Re: Typicky cesi....13:23:09 07.08.2012
Typický alibistický čech jsi podle tvého příspěvku právě ty. Obhajovat svoje pokřivené morální hodnoty a obracet je do roviny závistivosti tohoto národa vůči "úspěšným" hrabivcům je ubohý. Domnívám se, že těch, kteří Pavlu Bémovi opravdu něco závidí je v této diskuzi nicotná hrstka včetně tebe!
Jožinodpovědět 

 Typicky cesi....15:23:15 02.08.2012
Tak tahle diskuse je opravdu hodna oznaceni: HNUS. Je krasny jak tu lidi moralizujou, delaj zavery a chovaj se jak zavistivy idioti. Ale ani me to neprekvapuje, jsme v cechach a tady se uspech neodpousti a lidi zdegenerovany zpravama v mediich si holt udelaj dycky ten demonickej obrazek gaunera...

Pavle gratuluju, kurevsky dobrej vykon...
Vladaodpovědět 
 Re: Typicky cesi....15:52:08 02.08.2012
Pavel předvádí kurevsky dobrejch výkonů celou řadu. Třeba s tou knížkou o Everestu, ze který přiznal asi 1.4 mega příjmu - kam se hrabe nějakej Viewegh. A to je jen špička ledovce.

Ne, kam se všichni hrabem na Pavla.
X.odpovědět 
  Re: Typicky cesi....16:52:54 02.08.2012
nikomu nezávidim. Ale některý lidi mi prostě vadí. Mr. Open-Krad je mezi nima.
valyodpovědět 
   Re: Typicky cesi....13:24:58 07.08.2012
To Vláda: Typický alibistický čech jsi podle tvého příspěvku právě ty. Obhajovat svoje pokřivené morální hodnoty a obracet je do roviny závistivosti tohoto národa vůči "úspěšným" hrabivcům je ubohý. Domnívám se, že těch, kteří Pavlu Bémovi opravdu něco závidí je v této diskuzi nicotná hrstka včetně tebe!
Jožin odpovědět 
    Re: Typicky cesi....15:01:07 08.08.2012
vy jste to nepochopili to není vláďa ani vlada.
To je opravdu naše "VLÁDA" kdo mu tady gratuluje.
odpovědět 

 nejak vela kometarov15:42:08 02.08.2012
v jednej diskusii mate viac prispevkov ako je na slovensku pod vsetkymi dokopy :)

horolezec by nemal brat peniaze na svoje vylety peniaze od zlodejov - je jedno ci od slovenskych expremierov alebo ceskych exprimatorov. to na hory nepatri. takze ked chce nech si lezie, nikto mu zato tlieskat nebude, ale ani na neho nadavat - musi sa s tym vyrovnat sam, aspon vidiet ze ani ten najvacsii kopec z nikoho velkeho cloveka nespravi.
SKodpovědět 
 Re: nejak vela kometarov15:54:18 02.08.2012
Pche... naprostá většina horolezců se nebude nikterak pídit, od koho pocházej prachy, který potřebujou na to, aby si splnili svuj sen. Když za nim přijdeš, dáš mu milion a řekneš - zkus vylézt na K2, tak se ukloní a pomašíruje do Kathmandu.
Ventsaodpovědět 
  Re: nejak vela kometarov15:58:19 02.08.2012
to by bylo super kdydby to takhle fungovalo :-)))). Hele a odkud jsou ty prachy? A co za ne budes chtit naoplatku?
odpovědět 
   Re: nejak vela kometarov16:03:35 02.08.2012
Tak uživatel SK právě takovýhle "fungování" kritizoval. A ve finále ono to do značný míry v tomhle případě asi tak i bylo - Bém se dost pravděpodobně na týhle expedici finančně podílel více než jen jako řadovej člen. Ale třeba mu křivdim. Každopádně výše uvedenej princip je platnej.
Ventsaodpovědět 
  Re: nejak vela kometarov21:38:08 02.08.2012
... a až v Kathmandu zjisti, ze K2 je v Pakistanu, to se bude divit....
odpovědět 
   Re: nejak vela kometarov22:42:44 02.08.2012
:-D
petraodpovědět 
  Re: nejak vela kometarov22:37:18 02.08.2012
jasne, ze si nenajme detektiva aby zistil odkial su peniaze. ale ak je to tak jasne ako teraz, alebo minule s HZDS tak na lezenie treba silnejsi zaludok ako hocico ine .
SKodpovědět 
 Re: nejak vela kometarov16:01:34 02.08.2012
Díky za rozumnej komentar.
Honzaodpovědět 
  Re: nejak vela kometarov19:35:19 02.08.2012
Gratulujem, openkart mám dlouho a jsem s ním spokojen.Daně se snažím platit. Kdysi před 15 lety
jsem se snažil chytit zloděje v Labáku pod Vojtěchem, ale myslím že to Bém nebyl. Takže za rok
bude snad na Nanga Parbat, nový směr. Petríni.
petjirkaodpovědět 

 Gratulace16:40:14 02.08.2012
Parádní výkon! Jen je škoda, že to tu nikdo moc neocení a většina lidí radši závistivě vytahuje špínu a má plnou hubu keců.
Honzaodpovědět 
 Re: Gratulace17:12:22 02.08.2012
Pěknej výkon, taky gratuluju! :-) a flame rovněž dobrej ;-)
Špicálodpovědět 
 Re: Gratulace17:53:34 02.08.2012
Ty ses s Mazánkem a Kolibříkem taky kamarádil, že ti vadí, že se tu o tom píše?
odpovědět 
  Re: Gratulace18:16:01 02.08.2012
Hodne lidi tady ten vykon uznava, a ja bych mu i rad zafandil jako to delam u jinych lezcu nebo i sportu. Jenze ten clovek je bohuzel zaroven ostudou nasi spolecnosti. Takze nejde o zavist, ale uvedomelost.
odpovědět 
   Re: Gratulace10:33:46 09.08.2012
Vpodstatě všichni máte pravdu. Jenže v týhle zemi bohužel není osobnost typu Napoleona, kterej to řešit dokázal.Za hrdinskej čin vojáka co zradil - veřejně vyznamenal. A potom za zradu pověsil. Ergo nemíchal hrušky s jabkama, ale jednal jak se má....
Honzaodpovědět 
 Re: Gratulace22:46:48 02.08.2012
co je to za vykon okrast duchodce, postizene, male deti a za ty penize pak sportovat k dosazeni vrcholu... fu na takovej vykon!!
kdo asi ty prachy co je sou pryc je potreboval,ti co pisu vejs!!!
...tak hloupej neni,aby nevedel ze pozemky v Praze pro Mazanka sou za mensi prachy nez pomalu pole na vysocine, atd.
Nic nez grazl co patri do bane.

Co se pokusit dovest nejakyho zlodeje pod skalama, nechat okrast par lezcu a nakonec ho vytahnout na nejakej skalp na piskach. Pak bych napsal jak je uuuuzasnej a perfektni ze to zvladl.. (ti okradeni necht slavi taky - vo nic nejde preci se nechat okradat).
filodpovědět 
 Re: Gratulace00:21:54 03.08.2012
Ty mu něco závidíš? A co? Že jsi neměl tu šanci se zachovat jako hajzl a ulít si(a jiným přihrát) hromadu peněz z cizího? To je ale od tebe fajn, takhle to na férovku přiznat;-)))). Ale já bych na tvém místě nevěšel hlavu, nějaká menší sviňárna se určitě povede i tobě, i když jako Pavlíkovi Bémů ti to asi nenasype;-))). Jinak slušný člověk Bémovi prostě nemá co závidět.

Zkrátka a dobře, vylézt na K-2 je skutečný sportovní výkon, o tom žádná. Ale žádný sportovní výkon z hajzla frajera neudělá, a stejně tak ve slušné společnosti platí, že hajzlům se prostě netleská.
MModpovědět 

 Blahopřání Pavlovi18:18:21 02.08.2012
Je fajn vědět že díky daním přispívám amaterskému sportovci k plnění jeho snu a věřím že má investice na dosažení 7 rown summit stejně jako Everestu a K2 bude připočtena k těm 15 miliardám co stál navíc tunel v Praze :) Je paradoxní že se dokázali spojit jeskynáři a dovedli nám Pavla nahoru :)
David
odpovědět 

 Bemuv vykon neobdivuji00:36:09 03.08.2012
Bemovi negratuluji, neni k cemu. Gratuluji vsem lezcum, kt. sice na K2 nebyli, ale nekradou, poctive pracujou, zivi sve rodiny a presto vsechno jeste zvladaj trenink a sem tam se utrhnou na hory nebo na skaly. Byt clovekem bez K2 muze byt vetsi vykon nez byt grazlem s K2. 
Kamil odpovědět 
 Re: Bemuv vykon neobdivuji10:27:45 03.08.2012
pěkně napsané, asi tak
ouzinodpovědět 
 Re: Bemuv vykon neobdivuji11:06:02 03.08.2012
presne tak. Jako dobry vykon povazuju uz jen zustat v tyhle zemi clovekem a nestat se grazlem. K2 je proti tomu mimo hodnoceni.
odpovědět 
 Re: Bemuv vykon neobdivuji12:41:45 03.08.2012
+1
MModpovědět 
 Re: Bemuv vykon neobdivuji12:47:54 05.08.2012
Naprosty souhlas.
Ondrejodpovědět 
 Re: Bemuv vykon neobdivuji09:14:13 07.08.2012
naprostej souhlas
mnoukodpovědět 

 Jste šulini11:49:21 03.08.2012
hehe přejmenujte LEZCE.cz na EKONOM.cz
Jste šulini. Je to krutej výstup (kdo z vás by to dal. Myslím, že načorovaných x mega tam nahoře nepomůže vůbec nikomu)
Martin odpovědět 
 Re: Jste šulini12:15:31 03.08.2012
Naprostej souhlas. Tohle je lezec.cz a posuzujme pouze lezecke vykony a tento je fantastickej, je to borec lezec, mel stesti, odvahu, moralku a fyzicku. Hora na ktere ztroskotali a umirali mnohem lepsi lezci nez je on, mel urcite hodne stesti.

Druha vec je jeho charakter, osobne ho neznam, ale dle info verejne dostupneho je to velkej srac, sam tomu i verim ale pockam si na soud ktery pravomocne rozhodne v jeho kauzach.
vttodpovědět 
  Re: Jste šulini12:40:37 03.08.2012
Na soud? U nás? V těchto kauzách? Vtip roku .... a než se dočkáš, můžeš se zeptat třeba Janouška jak se mu jezdí, v klídku a s papírama. Soudy jsou pro takový voly jako jsme my, pro tyhle ne.
odpovědět 

 Jste šulini12:49:22 03.08.2012
hehe přejmenujte LEZCE.cz na EKONOM.cz
Jste šulini. Je to krutej výstup (kdo z vás by to dal. Myslím, že načorovaných x mega tam nahoře nepomůže vůbec nikomu)
Martin odpovědět 
 Re: Jste šulini13:02:23 03.08.2012
to je fakt. Peníze tam nahoře nikomu nepomůžou. Ale stejně tak nikomu nepomůže, aby se zbavil nášivky co je zač, když si vyleze na K2, protože základní morální hodnoty jsou nad hodnotama sportovníma. Musíš mít víc nadhled a zajímat se o to co se kolem tebe děje, abys chápal. Čau.
odpovědět 
  Re: Jste šulini21:12:29 03.08.2012
jojo ste šulini kdybych se dostal tam kam on ( ted nemyslim K2) tak budu krast taky a kdo tvrdi ze nee lze si do kapsy :) jinak paradní vykon Thumbs UP béme jen tak dál :) peac
odpovědět 
   Re: Jste šulini22:00:26 03.08.2012
tak ja bych nekradl kdybych se dostal tam co on, ale v politice bych asi brzo o to misto prisel. Kdybych se dostal tam co on na K2 tak moje ego vyroste o 1000%, tazke za tento vykon neskonalej obdiv, Beme mozna ses srac v pracovnim zvote, ale za tento uspech v konickach muj neskonalej obdiv.
vttodpovědět 
    jste kreteni06:55:42 04.08.2012
nevim co zavidite jen jste nasrany ze jste tam nebyly... to umi kazdej
SATANodpovědět 
     Re: jste kreteni10:34:59 04.08.2012
Satane, proc myslis, ze se podobna debata nestrhne u jinych podobnych super vykonu? Zacni se zajimat o verejne deni, zjisti si co je Mazanek zac a pak si to zkus jeste jednou srovnat v hlave.
odpovědět 
      Re: jste kreteni10:49:29 04.08.2012
nebo si zadej do googlu co je mrtvej kun, maorska kralovna nebo I am going to shit my pants...
odpovědět 
   Re: Jste šulini13:48:47 04.08.2012
krasna ukazka rceni podle sebe soudim tebe :-))
odpovědět 
   Re: Jste šulini15:50:40 06.08.2012
Nemůžeš jen tak tvrdit, že by ostatní také kradli, kdyby byli na jeho místě. Je to nesmysl. Většina lidí nekrade, ale Pavel Bém podle všeho ano.
Danodpovědět 
 Re: Jste šulini19:40:13 04.08.2012
Ok, zkusím chvíli připustit, že máš pravdu. Trochu si v tom případě zapřeháním, ne proto že chci srovnávat nesrovnatelné, ale aby byl hodně vidět rozpor v Tvém příspěvku: kdyby v týhle zprávě o zdolání K2 místo jména Bém bylo jméno Hitler nebo třeba Eichmann, taky by ses divil, že se spoustě lidí něco uvnitř příčí a nepějí chválu? Opakuji, prosím nebrat vážně, jde mi o princip. Já se obsahu týhle diskuse nedivim. Kecy o čecháčkovský závisti jak psalo pár lidí výš jsou podle mě mimo a jsem naopak rád, že spoustě lidí nejsou věci okolo morálky ukradený.
filosofodpovědět 
  Re: Jste šulini07:24:06 06.08.2012
Pokud ti jde o princip a ne o konkrétní případ, potom - měl by z hlediska vyššího principu právo na zveřejnění zprávy o svém výstupu na kopec někdo, kdo např. jednou si nevšiml chodce na přechodu a nepustil ho, anebo kdo jednou v afektu neprávem okřikl svoje dítě? Atp.? Resp. takhle - kdo rozsoudí, jakej čin už je příliš hanebnej na to, abys kvůli němu ztratil právo na zveřejnění zprávy o svém výstupu na kopec?
honzaodpovědět 
   Re: Jste šulini15:58:15 06.08.2012
Tohle nerozsoudí nikdo, protože to není možné. Od toho je tady morálka, s jejiž pomocí se v takových věcech rozhodujeme. Ale každý má ve své hlavě systém, který mu umožní se rozhodnout co je správné a co je nesprávné, třebaže to ještě není zločin, nebo by se na něj nepřišlo. Pavel Bém slušný člověk není a třebaže vylezl na K2, není za co ho obdivovat, protože jeho chování bylo amorální. Rozdíl mezi tím co udělal on a situací na přechodu pro chodce je pro mě zjevný a věřím, že i pro ostatní.
Danodpovědět 
   Re: Jste šulini10:43:28 07.08.2012
Právo na zveřejnění mu snad nikdo neupírá, ale je na kazdym k jaký části davu se přidá - jestli bude s vřelým úsměvem tleskat nebo dá palec dolů ať byl sportovní výkon jakýkoli..
filosofodpovědět 
    Re: Jste šulini11:15:44 07.08.2012
Náhodou možná je tohle parádní cvičnej příklad pro seznámení s faktem, že nic na světě není černobílý a že je třeba ve všem rozlišovat. Trochu vyhrocenej příklad, ale dobrej.
Zároveň se tu v debatě pěkně ilustruje skutečnost, že většina to černobíle vidět chce :)
P.odpovědět 

 šmejd21:06:54 04.08.2012
Kdyby tam vylez kdokoli za naší pol. scény jde vždy o šmejda  a svoloč nejhrubšího zrna .
Martinodpovědět 

 mažu tě12:21:13 05.08.2012
proč vůbec tenhle server informuje o takovym hajzlovi a zlodějovi. když někdo ukradne jenom expresku ve skalách tak ho všichni odsouděj, a tady o tom zmetkovi se bude psát jakej je to machr.
vymazat z horolezecký scény, sem nepatří.
odpovědět 
 Re: mažu tě22:18:49 05.08.2012
Naprosto spravne.
Vilda Kreissĺodpovědět 

 To je nějaká kravina10:31:32 06.08.2012
Nevěřím, že tam Bém vylezl a ještě bez kyslíku. Žádná cesta na K2 není lehká. S Everestem se to nedá vůbec srovnávat.
Tomášodpovědět 
 Re: To je nějaká kravina10:57:41 06.08.2012
Navíc kdo lže, ten krade a tudíž kdo krade, ten lže.
Tomášodpovědět 
 Re: To je nějaká kravina12:08:37 06.08.2012
Myslím že Bém uplnej sračkář není, za bolšána byl v repre. Půlmaratón běhá taky za "docela slušný" časy.
honzaodpovědět 
  Re: To je nějaká kravina13:04:11 06.08.2012
tak nějak. leze na svůj věk velmi slušně (ne snad nějaká ikska ale po véčkách běhá velmi svižně) a dle toho jak běhá (půl)maratony a do kopce na chlupatejch lyžích tak soudím, že se na tom kopci žádná mehlsacktechnik neodehrávala.
no a když jsem ho potkal několikrát ve skalách nebo na běžkách, tak se choval jako normální člověk a třeba pozdravil (což se o mnoha jiných zde nekriticky obdivovaných majstrech říct nedá).

no a pak to jeho nešťastný primátorování, no...
Lukas B.odpovědět 

 K220:05:28 06.08.2012
Obrovskej výkon českýho horolezce. A to ostatní???...na každýho se vaří voda i na Pavla.....
ARAB a jeho děloodpovědět 

 ...češi, koukněte do sklepa....22:20:25 06.08.2012
Ruku na srdce...kdo z vás si někdy z práce odnesl šroubek, papír, kus železa...kus něčeho co vám prostě nepatřilo? Skoro každej, což? Ten kopec nestojí takový prachy že by si na něj nevydělal poctivou politikou, a i kdyby si někde někdy něco přividělal...je to stejný jako když vezmete ten šroubek, papír a nebo cokoliv jinýho akorát trochu v jinejch sférách...princip stále stejnej. Pořád někoho okrádáte. Ze všech tu mluví jenom závist a zlost. Za mě, s Bémem bych se přivázal na lano ať je to politik nebo popelář...internetovým onanistů ZDAR! PS: Měli byste všichni přestat jezdit na Brnčalu, poněvadž tam s nim byl i chatař...a to teda nevim jestli to tady ty velký internetový horolezcí překousnou, jezdit na chatu k někomu kdo byl na expedici s největší krysou z čech. Sem rád že závist a zloba jsou pro mě cizí slova. :-)
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
 Re: ...češi, koukněte do sklepa....22:50:29 06.08.2012
Mýlíš se nebo lžeš. Ten kopec stojí takové prachy, že na něj Pavel Bém nemohl vydělat poctivou politikou. Stejně jako na Everest před tím.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: ...češi, koukněte do sklepa....06:02:37 07.08.2012
..právě že vím co to stojí...viděl si někdy přesný rozpočet nějaké expedice se vším všudy? Taky vem v potaz že to danná trojice netahá všechno z vlastních prostředků, dneska má v podstatě každá menší expedice menšího či většího sponzora....
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
   Re: ...češi, koukněte do sklepa....13:35:40 07.08.2012
Ano, klepl jsi hřebíček na hlavičku. Vzhledem k tomu, že Pavel Bém svého sponzora nikdy neodhalil, můžeme se domnívat jenom dvě věci: buď si na expedici nakradl přímo on nebo dopomohl sponzorovi k nakradení a část mu z toho káplo na Everest, K2, Antarktidu atd. Ani jedna varianta není pro nás daňové poplatníky dobrá.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: ...češi, koukněte do sklepa....13:44:24 07.08.2012
...měl se na mysli uplně jiné sponzory, ty co opravdu expedice sponzorují...
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
     Re: ...češi, koukněte do sklepa....12:20:43 08.08.2012
Které opravdové sponzory máš v případě politika Pavla Béma na mysli? Myslíš jako já na modro-oranžové kmotry, nebo rovnou na kriminální galerku?
Kuba Turekodpovědět 
   Re: ...češi, koukněte do sklepa....20:53:08 17.08.2012
vim od osmitisicovych horolezcu, co to je koupit si super termin s nejvetsi pravdepodobnosti super pocaska a co stoji vstup na vrchol - normalni slusne pracujicic slovek resi, zda si zit slusne anebo se zadluzit na dlouho, zit pod pomery a koupit nejlevnejsi termin a jet..., kvuli tomu uz skoncila Sona Bostikova, prestoze na to lezecky ma (min. mela)..., je to hodne o penezich a o dost velkych...
misaodpovědět 
  Re: ...češi, koukněte do sklepa....06:27:08 07.08.2012
Za mega to pořídíš, ne?
honzaodpovědět 
   Re: ...češi, koukněte do sklepa....13:32:47 07.08.2012
To je v řádech dobrý odhad na Everest. Kde ty prachy ale Pavel Bém vzal?
Kuba Turekodpovědět 
    Re: ...češi, koukněte do sklepa....13:46:53 07.08.2012
Přesně tak, dobrý odhad...a přesně tolik dneska stojí solidní auto...v kterým jezdí možná 20-25% čechů....a když člověk začne počítat, z platu primátora, se dá na takový auto ušetřit zhruba za dva roky...
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
     Re: ...češi, koukněte do sklepa....14:09:42 07.08.2012
Myslim že je dobře, že přispíváš jen výjimečně, klidně to ještě omez. Kolik čechů si takový auto pořizuje každej rok nový, když si tak potrpíš na příměry?

Kromtoho zabývat se tímhle je mimo - když si tak dáváš záležet na obhajování křišťálový čistoty Pavla Béma, vysvětli mi jak může trhnout 2 x 700.000 Kč na knížce o Everestu - prosím Tě o jednoduchý matematický vyčíslení - kolik lidí si jí mohlo tak asi koupit a jaký tak procento mu asi nabídl vydavatel?
A. Kládaodpovědět 
      Re: ...češi, koukněte do sklepa....07:09:30 08.08.2012
Kniha stojí 1000,- v obchodech, prodalo se jich zhruba 8000 výtisků. Z maloobchodní ceny připadá autorovy průměrně zhruba 15-20% ceny. Což je zhruba 170 korun x 8000 je 1 360 000. Toť jednoduchá matematika založená na faktických údajích o prodeji a ceně.
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
       Re: ...češi, koukněte do sklepa....10:06:58 08.08.2012
A ty "faktický údaje" máš odkud? Protože mezi 2007-2008 se knihy prodalo cca 3000 výtisků, procento pro autora se obvykle pohybuje mezi 5-15% z velkoobchodní ceny a křišťálovej Pája vykázal 700.000 příjem.

Jinak jasně že žije prostě, dokonce eště prostějc než obvyklej člověk, jestli si dobře vzpomínám na mediální kauzičky typu úžasně levnej pronájem vilky, úžasně levná oslava narozenin a úžasně drahý hodinky. Jasně že média po něm jdou jako slepice po flusu, ale s tim musí ve všech svejch funkcích počítat. A nevychází z toho dobře.
antiBémotikumodpovědět 
        Re: ...češi, koukněte do sklepa....12:24:23 08.08.2012
Ono se těch 3000 výtisků neprodalo. To by byl výjimečný komerční úspěch v tomto vydavatelském oboru. Ony se dostaly do distribuce a mnoho z nich skončilo jako dárky nebo recenzní výtisky.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: ...češi, koukněte do sklepa....08:10:07 08.08.2012
Kde by ty prachy vzal? I kdyby je vydělal jen platem primátora a poslance a bez náhrad, tak to může bejt kolik? 200 měsíčně? Z toho se dá míč uškudlit celkem na pohodu.
honzaodpovědět 
     Re: ...češi, koukněte do sklepa....09:17:44 08.08.2012
zhruba tak.....150-200 tis. Další jednoduchá matematika. Navíc žije vcelku jako normální člověk, takže náklady na živobytí nebude mít o moc víc větší než normální veřejnost.
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
      Re: ...češi, koukněte do sklepa....12:16:53 08.08.2012
Jenom nájem vily na Ořechovce, kde žije, by mu sebral většinu platu. A k těm náhradám - to není plat! Ty jsou určené na konkrétní věci, jako reprezentace, oblékání, pohoštění partnerů, služební cesty a pod. Takže samotný plat zase tak velký není. (Pokud to ovšem nebereš jako Bohouš Sobotků, který si z náhrad nakradl na bydlení.)
Kuba Turekodpovědět 
       Re: ...češi, koukněte do sklepa....13:09:41 08.08.2012
Náhrady tam samosebou z tebou uvedenejch důvodů nepočítam; to je těch 200 bez náhrad tak moc na dva papalášský platy? Ad vila na Ořechovce - neviděl bych to tak kriticky, ceny nájemnýho v Praze furt mírně klesaj.
__
Tím netvrdím, že jezdí lozit za poctivě vydělaný peníze.
honzaodpovědět 
        Re: ...češi, koukněte do sklepa....13:49:24 08.08.2012
Jenom hrubý nástřel: Plat poslance cca 56 000 Kč hrubého, plat primátora cca 100 000 Kč hrubého. To je přibližně 90 000 čistého. Bydlení na Ořechovce cca 100 000 Kč/měsíčně (nájem a provozní náklady). Kde jsou hodinky, oslavy, cestování, lezení, právníci, rodina...?
Kuba Turekodpovědět 
         Re: ...češi, koukněte do sklepa....14:10:22 08.08.2012
Jen se chci zeptat jak to pocitas ze ti vysly nakaldy na bydleni mesicne 100000?
Filipoodpovědět 
          Re: ...češi, koukněte do sklepa....16:30:58 08.08.2012
1) Kouknul jsem se na nabídku realitek a odečetl cca 20 % (tedy ve skutečnosti třetinu, ale zbytek jsou zase náklady na provoz). 2) Zeptal jsem se příbuzných, kteří tam teď bydlí a vlastní dva domy. Já jsem tam taky dost dlouho bydlel.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: ...češi, koukněte do sklepa....19:55:22 08.08.2012
tak to jo
Filipoodpovědět 
         Re: ...češi, koukněte do sklepa....14:58:29 08.08.2012
No opravdu, Vořechovka žádná výhra lokalita, ale zato drahota. Jo, je to vodtam blízko na žabáka a aj na ty Kozí hřbety, za to se halt asi platí.
honzaodpovědět 
          Re: ...češi, koukněte do sklepa....16:34:04 08.08.2012
A taky kousek odtamtud možnost prvovýstupů - Střešovický zlom. To je to, za co se tvrdě platí. Kde jinde v Praze už najdeš možnost zatlouct si kruh do písku?
Kuba Turekodpovědět 
           Re: ...češi, koukněte do sklepa....07:08:46 09.08.2012
Kde jinde? Přeci na Cibulce, na Strahově, v Ládví (což jsou spíš okraje, ale to Střešovice taky) a na Barranďáku. Čistě geologicky je Červ sice vápno, ale horolezecky je to jednoznačně pískovcová věž a do tý plastový odvodňovací trubky by šel kruh jako víno.
honzaodpovědět 
         Re: ...češi, koukněte do sklepa....10:14:39 10.08.2012
Pane Turek vy radši prosím držte hubu. Od přisluhovace STB je tohle opravdu nepatricne... Morální autorita nikdy nebudeš!
Janodpovědět 
          Re: ...češi, koukněte do sklepa....18:11:46 12.08.2012
Jakub Turek je bývalý spolupracovník StB (teda přesně řečeno VKR, což ale byla stejně, možná ještě víc, zavrženíhodná organizace) a tedy jeho profil je přinejmenším sporný - o tom žádná. (Jestli se "upsal ďáblu" z víry, že je to správné, z vypočítavosti nebo z nedostatku odvahy a mravní síly to neudělat, nevim a nechci to tady řešit.) Nicméně, 1) je to třiadvacet let, co jsme to mohli nějak řešit, a že jsme to neudělali, je naše chyba a 2) morální autorita jistě není, ale tady se vyjadřuje k faktům. Není důvod to odmítat.
Robertodpovědět 
           Re: ...češi, koukněte do sklepa....20:37:41 13.08.2012
Cože??? Kuba Turek byl spolupracovníkem STB? No fuj, tak to hned strhnu všechny jeho plakáty v nadživotní velikosti, který jsem si vyvěsil nad postel....
odpovědět 
          Re: ...češi, koukněte do sklepa....14:27:55 13.08.2012
Milý Jane, právě kvůli takovým, jako jste Vy, jsem se holt narodil do komunismu, odvedli mě na vojnu a tam jsem se to snažil nějak se ctí přežít. Historky a popisy tehdejší reality (nejen ode mne) jste si jistě poslechl nebo přečetl jinde, takže jimi tady nebudu operovat. Podstatné ale je, že když nebudete stát za svým vyřčeným názorem, budete se ukrývat před ostatními a především budete ze svého temného doupěte anonymně útočit na ostatní, nějaká podoba totality se zase vrátí. Jestli to chcete, klidně zůstaňte anonymním Janem. Pokud ne, rád si s Vámi osobně pohovořím tváří v tvář, po ICQ, telefonu, e-mailu... Potom mě můžete urážet i nadále, to je mi celkem jedno. Rád bych ale věděl, od koho ty urážky pocházejí. (Velmi mi totiž připomínají dikci dvou dopisů, které jsem dříve dostal od Pavla Béma osobně v souvislosti s předraženými cyklostezkami v Praze.)
Kuba Turekodpovědět 
           Re: ...češi, koukněte do sklepa....20:39:24 13.08.2012
Heh, dobrej fór! Podle 18 slov identifikovat pisatele :).
odpovědět 
            Re: ...češi, koukněte do sklepa....21:24:37 13.08.2012
Až se naučíš vnímat význam textu, tak se budeš podepisovat a nebudeš se zesměšňovat? Kapišto?
Kuba Turekodpovědět 
             Re: ...češi, koukněte do sklepa....23:06:24 13.08.2012
První otázka nedává smysl, na druhou je odpověď ne.
odpovědět 
              Re: ...češi, koukněte do sklepa....23:30:57 13.08.2012
Tak nic. Nedá se nic dělat.
Kuba Turekodpovědět 

 ...češi, koukněte do sklepa....22:28:24 06.08.2012
Ruku na srdce...kdo z vás si někdy z práce odnesl šroubek, papír, kus železa...kus něčeho co vám prostě nepatřilo? Skoro každej, což? Ten kopec nestojí takový prachy že by si na něj nevydělal poctivou politikou, a i kdyby si někde někdy něco přividělal...je to stejný jako když vezmete ten šroubek, papír a nebo cokoliv jinýho akorát trochu v jinejch sférách...princip stále stejnej. Pořád někoho okrádáte. Ze všech tu mluví jenom závist a zlost. Za mě, s Bémem bych se přivázal na lano ať je to politik nebo popelář...internetovým onanistů ZDAR! PS: Měli byste všichni přestat jezdit na Brnčalu, poněvadž tam s nim byl i chatař...a to teda nevim jestli to tady ty velký internetový horolezcí překousnou, jezdit na chatu k někomu kdo byl na expedici s největší krysou z čech. Sem rád že závist a zloba jsou pro mě cizí slova. :-)
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
 Re: ...češi, koukněte do sklepa....08:35:30 07.08.2012
Tvoje přirovnání je hodně mimo! Přiznám se ,že ze mě mluví zlost, protože už mě nebaví, že lidé jako Bém ze všeho vybruslí a ještě si udělá docela pěkný prázdniny. Na Brnčálu budu jezdit i nadále, to s Bémem nemá nic společnýho...
odpovědět 
  Re: ...češi, koukněte do sklepa....10:15:48 07.08.2012
Mimo to neni...je to přímá úměra...kdo ukradne kus železa, bude mít levnější vrata...kdo vezme peníze nějakou nečistou cestou, má víc prostředků na to co ho baví...stále stejnej princip, jenom jak říkám, v rozdílnejch sférách...
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
   Re: ...češi, koukněte do sklepa....15:58:44 07.08.2012
Kolibříku, už se na to vykašli nás stejně nepřesvědčíš, že nekradete. Díky.
odpovědět 
   Re: ...češi, koukněte do sklepa....09:14:29 08.08.2012
chudáčku, Tvoje pokřivená morálka je fakt směšná, ale to je snad dnes znamení doby.
odpovědět 
    Re: ...češi, koukněte do sklepa....09:56:59 08.08.2012
Za to ty si svatej moralista...ono je hrozně jednoduchý někoho jen tak odsuzovat. Já neřikam že je svatej, spíš mi štve jak se toho každej pitomec chytne a káže tady bůhví co, přitom o dannejch věcech ví maximálně z televize a namá ani páru o dalších podrobnostech.
ten co přispívá jen vyjímečněodpovědět 
     Re: ...češi, koukněte do sklepa....10:20:57 08.08.2012
Ten kdo ma paru o podrobnostech, tak ti tady opravdu nebude davat za pravdu, ale radeji sem nic nebude psat, aby se jeste vic lidi nenasralo.
Jinak to s tim prostym zivotem a nizkejma nakladama me pobavilo jak uz dlouho nic.
Driv byl v pohode, ale semlelo ho to na dno.
Ten kdo radeji neprispiva vubecodpovědět 
     Re: ...češi, koukněte do sklepa....10:27:07 08.08.2012
Tak nám ty podrobnosti objasni, ty vědoucí. Jinak k tomu prvnímu příměru .... co píšeš, se dalo relativně akceptovat za totáče, tam s tím problém nemám. Ale v dnešní době, kdy tě nikdo k ničemu nenutí .... ani někde dělat, ani někde bejt, svět je velikej, nikdo tě nedrží když tě všichni serou, můžeš v pohodě dělat sám na sebe, a když ne, tak je to jen a jen tvoje vina .... je to prostě snadné jasné, když něco lohneš, tak jsi to ukradl, když něco ojebeš, tak ojebáváš toho kdo tě platí. Jestli ti to přijde správné a v pohodě, tak je akorát vidět, co jsi zač. Protože kdybys měl svoji firmu a zaměstnanci tě tam podobným způsobem ojebávali, tak se vsadím, že by tě ten blahosklonný nadhled fofrem přešel! Nebo bys ji brzy neměl .....
MModpovědět 
     Re: ...češi, koukněte do sklepa....18:14:07 08.08.2012
Prosím tě, už sem nepřispívej ani výjimečně. Jsi hloupý člověk.
nesmrtelný blázenodpovědět 

 úředník12:05:59 08.08.2012
Víte, i kdyby měl sebelepší výkony a vylezl všechny vrcholy, tento člověk, jeho úřad ani za plivnutí nestojí..
velký výrodpovědět 

 .19:13:12 08.08.2012
Balhopřeju k výstupu, a kdo jste bez viny, hoďte si kamenem.
pepaodpovědět 
 Re: .22:05:47 08.08.2012
A další prachy mu půjdou za tuhle diskuzi volové!!!Je to borec na kterého nemá z Vás tady ani desetina,tak nezáviďte a běžte trénovat a makat na Sobě!Plkat umí každý,všechno to tady jsou jen dohady!A řeči..já bych to dal taky kdyby....stím běžte do řiti srágorové!!!Všichni máme stejné šance,někdo leze někdo si pořád jen stěžuje jak ten nebo onen někoho ojebal a proto něco vylezl!Hnus!Zaslouží si aspoň trošku uznání,že tam vylezl ať už to bylo jak bylo!
Pavelodpovědět 
  Re: .23:14:09 08.08.2012
doufám že je to myšleno jako fór, Kolibřík s Mazánkem přes všechny ty legální, pololegální a nelegální podvody a manipulace způsobili státu škody za miliardy sebe obohatili o minimálně miliony, takže mu za tu K2 můžou zatleskat ti co se můžou nejmíň bránit a na kterých se stát zahojí, důchodci, děti, invalidi...atd.
Tomodpovědět 

 bezva07:43:59 09.08.2012
Velmi mě těší, že žiju ve společnosti vševědoucích spravedlivých...kteří mají již dávno jasno, co vše Pavel Bém ve svém politickém životě spáchal. Udělali si již jasný úsudek o rozsahu jeho viny a naprosto nenapravitelném morálním profilu...Buď mají křišťálovou kouli, nebo podlehli iluzi objektivity médií. Pak tu operují dětmi, důchodci, postiženými, nebo se zdviženým prstem Béma vylučují z "lezecké komunity". Já asi zůstanu jen pochybovačným pitomcem, natolik morálně nezpůsobilým, že si nedělám ambice na to, něhoho takhle odsoudit. A pouze poklesle gratuluju k úctyhodnému lezeckému výkonu.
Panduleodpovědět 
 Re: bezva08:24:35 09.08.2012
Přidávám se k tvým slovům. Gratuluju k parádnickýmu výkonu a držim palce na další kopce. A lidem co se nad tím děsivě rozčilují, bych přál trochu míň zloby, negativismu a zapšklosti.
Petanodpovědět 
  Re: bezva09:56:36 09.08.2012
Chlapi, pokud většina lidí (rozuměj voličstva, ale nejen v tomhle kontextu) bude nadále uvažovat tak, jako vy (na což samozřejmě máte plné právo), tak se nebudu divit, že tu prostě pořád a pořád jsme ve sračkách.
(Samozřejmě, že řada jiných je přinejmenším stejných jako Bém, a krajně pravděpodobně jsou i horší, než je on; jenže ti nevylezli na K2, tak se tu o nich nepíše. A na to, aby bylo jasné, jak to v Praze chodilo za Bémova primátorování, nebyla a není potřeba jarní mediální kampaň. Stačily otevřené oči a zdravý rozum. /Trochu by vás možná omlouvalo, pokud žijete pod Beskydami, do Prahy zavítáte 1x za 10 let a s nikým, kdo tam žije, nejste v kontaktu.)
odpovědět 
   Re: bezva10:27:14 09.08.2012
Pominu to kde žiju(v Praze ne), ale s tim voličstvem...koho tedy volit? Když říkáš že ostatní taky nejsou čistý. Myslim že ať to vezmeš napříč politickym spektrem, šmejdy najdeš ve všech stranách. Takže každej volí to co mu přijde jako menší zlo...není moc na výběr.
Petanodpovědět 
    Re: bezva12:12:02 09.08.2012
hele všude na světě je to stejný, ale jde o míru toho svinstva. Pokud nebudeme jako voliči vytvářet tlak na politiky tak si tu budou vesele blbnout dál. Pokud tedy máme mezi sebou někoho o kom si myslíme, že se nechová správně, ať k tomu každý znás zaujme postoj a dá ho najevo. Máme na to právo a o tom to tu je.

Nevšiml jsem si, že by se Bém vůči odposlechům a ostatním věcem nijak vymezil. Potom nezbývá, než si myslet, že je prostě chytřejší než Gross nebo Rath a mlčí, aby se nezamotal. Stejně to řešil vždycky i Klaus. Jenže vysvětlovat je jeho POVINNOST, protože je naším zaměstnancem a dostal od nás důvěru. Na to on, ale kašle a trajdá si po horách.

Ať ukáže svou odvahu a všechno vysvětlí. Já pak budu moct říct svejm dětem, že ten třetí čech co byl na K2 byl fakt borec.



odpovědět 
     Re: bezva12:30:48 09.08.2012
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=17160
odpovědět 

 morální hodnoty09:04:26 09.08.2012
Vždycky jsem si myslel že (nejen) horolezectví je o sportovních výkonech, morálních hodnotách, přátelství a vztahu k přírodě. Vylézt K2 je skvělý sportovní výkon, Bém je morální prase, co mám tedy "ocenit" víc? Já si vážím lidí, kteří se dokáží chovat čestně. U Bémova výkonu mi ocenění nejde z huby, stejně jako bych to nedokázal, kdyby na K2 vylezl třeba David Rath.
syslikodpovědět 
 Re: morální hodnoty09:10:36 09.08.2012
No, to druhý snad zaplaťpámbu nenastane.
P.odpovědět 

 dobrý výkon10:29:03 09.08.2012
Bém ,ať je jaký chce lump,politik atd.., podal úctyhodný výkon.Na tomhle webu si myslím mělo být na místě hodnotit výkon , a ne politický a osobní profil, na to je spousta jiných webdiskuzí a chatů. A pokud se chová v horách jako člověk, myslím tím ve vztahu okolí, přírodě i lidem kolem, tak by s kladným hodnocením jeho výkonu zde neměl být problém. A ty kalkulace viz výše ohledně nákladů na expedici jsou taky docela mimo, za mega se podíváš s cestovkou na nějakou osmitisícovku hnedle víckrát, náklady na malou expedici jsou odhademdost nižší.
alešodpovědět 

 K2 sezóna, 30 lidí nahoře11:36:24 09.08.2012
Se docela trefili do návalu koukám. Den před nima na vrcholu komerční skupina 20lidí (z toho 10 šerpů) s kyslíkem. Celkem 30+31.7. 28lidí, z toho 4 bez kyslíku. Píšou poláci (Adam Bielecki).
Šp.odpovědět 
 Re: K2 sezóna, 30 lidí nahoře15:17:32 09.08.2012
A 20 lidí už nějakou tu stopu vyšlápne.
honzaodpovědět 

 morální hodnoty13:17:15 09.08.2012
Vždycky jsem si myslel že (nejen) horolezectví je o sportovních výkonech, morálních hodnotách, přátelství a vztahu k přírodě. Vylézt K2 je skvělý sportovní výkon, Bém je morální prase, co mám tedy "ocenit" víc? Já si vážím lidí, kteří se dokáží chovat čestně. U Bémova výkonu mi ocenění nejde z huby, stejně jako bych to nedokázal, kdyby na K2 vylezl třeba David Rath.
syslikodpovědět 

 gratulace22:23:22 09.08.2012
super.
john95odpovědět 

 zpráva dobrá...14:50:49 10.08.2012
...ale kam se to hrabe na tuhle diskusi, to je masakr :) Už toho vejlupka Béma vidim, jak se někde v baru řehtá nad každým druhým příspěvkem. Jen houšť, je to čim dál lepší :)
cekodpovědět 
 Re: zpráva dobrá...19:58:57 11.08.2012
No nejsem si uplně jistej, že se tomu bude smát. Neznám inkriminovaného osobně, ale podle různých projevů je to silně sebestředný týpek a pro něj vyloučení z určité komunity musí být hodně bolestivé. Nakonec v některých dřívějších civilizacích nebylo největším trestem vězení, ale vyloučení ze společnosti. Takže to, že lidi vnímají osobu jako ke Bém v souvislostech a nehodnotí jen sportovní výkon je myslím správné.
Bolekodpovědět 
  Re: zpráva dobrá...20:46:16 12.08.2012
souhlas.
odpovědět 
   Na netu už čtu jen komentáře14:09:14 13.08.2012
Pavla jsem poznal po revoluci jako odborníka přes drogy. Nebál se říkat že tráva není hérák. Tím že tráví hodně času na expedicích a ztratil zájem sedět v parlamentu a makat pro lidi ( předpolkládám že ho tam nepřihlásila manželka ), je příkladem Všem , že práce pro lidi a národ je ztráta času. A to co chci vlastně říct , jsem rád že naši nejlepší horolezci ( nejen Pavel ) jsou příkladem Nám Všem a hlavně , nastupující generaci................
tomajdaodpovědět 
    Re: Na netu už čtu jen komentáře15:11:33 13.08.2012
hm. si nemalej č...k.a pro všechny ostatní co hájej lumpa,všechny sportovni výkony nikdy nebudou nad morální hodnoty a lidé co tu hájí špínu jako je bém sou ostudou všech lidí anejen čechu.no a kdo tu píše o závisti.necht´ urychleně vyhledá odbornou pomoc.apropo za peníze charakter nekoupíš.fuj ja osobně místo gratulace bych fackoval.
ondra budaodpovědět 
    Re: Na netu už čtu jen komentáře20:53:51 13.08.2012
Tome, moc hulíš...radši oživ svůj web
nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: zpráva dobrá...17:55:48 13.08.2012
vono v tech davnejch civilizacich to bylo tak ze vyloucenim ze spolecnosti dotycnej az tak moc citove nestradal jako ze spise scipnul hlady, nebot vylouceni znamenalo ze mu nikdo neprodal jidlo, nespachal vymennej obchod atd. takze dotycnyho efektivne zahnali do doby kamenny. coz je myslim trochu jinej sport nez citova ujma zpusobena tim ze si o nekom urcita skupina lidi mysli svoje.
TOAodpovědět 

 Kdo tady jeste pochybuje o korupci....09:29:32 15.08.2012
.... a brani Pavlika, tak by si mel uvedomit, ze zatim co USA se za 45 mld kč dostanou na Mars s vozitkem Curiosity tak my Cesi si za cenu 36 mld tunelujeme 12km tunelu Blanka :-))))) nebo snad :-((((((( uz sam nevim.
odpovědět 
 Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....09:49:08 15.08.2012
hele, máš-li nějakej důkaz, tak hupkydupky podej trestní oznámení. to, že ti nepřipadá všechno na primátorování PB čisté a průzračné, to je jedna věc (ani mě nepřipadá), druhá věc je něco jako principy právního státu.

teda budu radši když bude vesele jezdit na drahý ekšpedice neusvědčený korupčník, než když se bude šmahem lynčovat na základě dojmologie.
 Lukas B.odpovědět 
  Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....09:59:35 15.08.2012
Trestních oznámení na Béma už pár podáno je.
odpovědět 
   Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....10:26:03 15.08.2012
pravomocně odsozenej není rozhodně.
 Lukas B.odpovědět 
  Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....10:09:45 15.08.2012
Někteří si jezdí ukazovat péra do Itálie a běhají tam po zahradách kdovíjakých vilek, jiní si je zase schovávají před mrazem vokolo 8000 m nad mořem.
Radši nejsem vůbec, je to smutné - jak se nejméně tleměj z billboardů, novin a teď už i z Lezce.
ádvatřiodpovědět 
  Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....11:06:13 15.08.2012
hele odsouzení podle práva je jedna věc a na to potřebuješ důkazy a proces. To není naše věc.

Odsouzení společností je věc druhá. Důkazy a postoje má každý sám ve své hlavě a je odpovědný jak s tím naloží. Možná, že kdyby začal vysvětlovat tak nám vyvrátí co si všichni myslíme a nebudeme ho odsuzovat. Jenže on na nás kašle, takže si za to může sám.
odpovědět 
   Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....11:10:09 15.08.2012
zřejmě je tolik inteligentní že považuje za moudřejší mlčet než vysvětlovat. i kdyby byl nakrásně čistý tak si může spočítat na prstech že ho rozhořčený dav uřve a neuvěří. mediálně zdiskreditovat prakticky kohokoli je velmi snadné (ikdyž ne úplně levné).
Lukas B.odpovědět 
    Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....11:32:57 15.08.2012
Dojmologie, krásné a výstižné slovo k celé kause.Hezky si to napsal.
Broněkodpovědět 
    Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....11:54:20 15.08.2012
a přesně zmrdi jako ty sou ostudou lidí..do pr d.le...chápeš,že ten člověk je zloděj a je mi jedno jak se na TO TVÁŘÍ PRÁVNÍ STÁT,KAŽDEJ ROZUMNEJ ČLOVĚK S PŘÍSTUPEM K INFORMACÍM VÍ,ŽE TEN CHUDÁK KRADE A KRADE MOJÍM DĚTEM MÍ MÁMĚ A MOJÍ BABIČCE A PŘESNĚ JAK TADY ZAZNĚLO I BEZ DUKAZU BYCH HO NECHAL LYNČOVAT.PROTOŽE TO ŽE NĚKDO VYUŽIJE KLIČKY V ZAKONĚ NEZNAMENÁ ŽE TO NENÍ PODVOD.JE JICH S NIM SPOJOVÁNO DESÍTKY VIZ. Jiný šálek čaje je angažmá PR agentury v propagaci Bémova výstupu na Everest. Mediální podporu dělala primátorovi zdarma společnost East Side Consulting v ceně, která by normálně dosahovala výšky desítek tisíc korun.

Háček je v tom, že East Side Consulting je personálně propojená s další PR agenturou Communication Work, jež dostala od vedení pražského magistrátu a bez schválení zastupitelstva 2,3 milionu korun na akce podporující výročí narození Sigmunda Freuda.TAK AT SIGMUNDA OSLAVĚJ ZA 2,3 Z MOJÍCH PENĚZ A LIDI JAKO TY CO HO HÁJEJ BIT NENÍ DUKAZ SOU STEJNEJ PLEPS JAKO ON ŠMEJDE
DOŽIVOTÍ PRO PAVLAodpovědět 
     Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....11:57:26 15.08.2012
važ slova, miláčku. a podepisuj se.
 Lukas B.odpovědět 
      Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....14:08:18 15.08.2012
lukaš b. mi řiká at se podepisuji.no je to jak bavit se s delfínem.stejně ste i s petanem z prahy.jak řikáš kdo chce at věří kdo nechce at je ovce dál. no a saša a mirda defenestrovat i s váma kuci.sportu zdar
jarda f.odpovědět 
       Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....08:13:59 16.08.2012
Z Prahy nejsem a to si myslim s tématem ani vůbec nesouvisí...tady ty silná slova jako defenestrace, linčovat...chytni za ruku Sobotku, vezměte si oranžový trička a kupte si knížku Cesta do pravěku a vydejte se na cestu...možná cestou potkáte dobu linčování a defenestrací. Tady žiješ v tvrdej civilizovanej společnosti...každýmu podle jeho schopností, vy národní spasitelé.
Petanodpovědět 
       Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....08:24:24 16.08.2012
Z Prahy nejsem a to si myslim s tématem ani vůbec nesouvisí...tady ty silná slova jako defenestrace, linčovat...chytni za ruku Sobotku, vezměte si oranžový trička a kupte si knížku Cesta do pravěku a vydejte se na cestu...možná cestou potkáte dobu linčování a defenestrací. Tady žiješ v tvrdej civilizovanej společnosti...každýmu podle jeho schopností, vy národní spasitelé.
Petanodpovědět 
     Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....13:26:17 15.08.2012
Přístup ke zmanipulovanejm informacím? Ten má opravdu každej, otázka je kdo tomu věří...
Petanodpovědět 
    Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....13:58:22 15.08.2012
nemyslim si to. Kalousek se ze vseho vykecal a Vondra taky. U ´Bema jsem nevidel ani naznak.
odpovědět 
     Re: Kdo tady jeste pochybuje o korupci....13:05:00 19.08.2012
No jak koukám řešíte Béma.Podal výkon, ale asi kradl to už bylo rozebráno stokrát.A co Zoban ten dělá to samé, ale v menším.Jezdí si na výlety a kámoši za naše prachy.
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 249 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.