Úderné prásky na Chřibech | Dva projekty vylezeny |
Dne 5.2.2005 přelezl Tomáš Pilka oba své loňské projekty na Malé skále na Budačině.
Osvědčené stránky plné nejžhavějších informací z Chřibských skalních výchozů informují o nových těžkých cestách - tetokráte a-la SVIŠŤ!!! Podle www.climbers-uh.net se podařilo Tomáši "Svišťovi" Pilkovi přelézt na Budačině 2 loňské projekty! Vše se odehrálo za pěkné kosy 5.2.2005.
První a těžší z nich nazval Čajový dýchánek a ohodnotil ho pěkným číslem 8a (9+/10-), druhý se jmenuje Berla Mrazilka a je za 9. V obou případech se jedná o krátké, ale úderné prásky, nacházející se mezi starými cestami Zdivočelé sokolíky a Babí léto. Je to borec! Ledoborec!
Více informací najdete zde (včetně fotografií!) GRATULACE!!!! UH - climbers
kdo je KRAKEN? | 09:21:10 07.02.2005 | Vyhlašuju hledání KRAKENA!!!!
Krakene, kdo jsi a odkud přicházíš???
| | odpovědět |
slušnej mix | 09:40:51 07.02.2005 | Podle fotek koukám, že jste ještě zapomněli udat mixovou stupnici:) | | odpovědět |
Fotky | 09:43:02 07.02.2005 | Teda, ty fotky jsou dost slaby, neni videt, ze to co leze je nejaka hustota. Ale nechci to zpochybnovat/ kvuli pozdejsim komentarum :-)/, spis mam na mysli, ze to ma nulovou vypovidajici hodnotu. Snad jen , ze byla zima a frikce opravdu dobra. | Myšák | odpovědět |
  | Re: Fotky | 09:52:27 07.02.2005 | Chmmm, zkus tam zajet a najít si místo z kterého by se dobře fotilo a nezábly by tam nohy. Seděl jsem vedle v kruhu a jsem rád, že to vyšlo takhle. A jestli zvládneš posoudit obtížnost této cesty z fotky, tak jsi celkem dobrý. No nic, to jen tak na okraj. Doufám, že nejsi můj přítel Myšák z Pod Smrku:) | Jara | odpovědět |
  |   | Re: Fotky | 10:07:53 07.02.2005 | Ne nejsem a nemusíš se hned rozčilovat.Jen mi přišlo, že kdybys to exponoval z větší dálky třeba z lesa tak by to vypadalo jako cesta, takhle to vypadá divně a nám co to tam neznáme to nic neřekne.Chladnou hlavu... | Myšák | odpovědět |
  |   |   | Re: Fotky | 10:11:11 07.02.2005 | Chladnou hlavu v té kose, zavěšený ve kruhu určitě měl!!! | | odpovědět |
  |   |   | Re: Fotky | 10:17:41 07.02.2005 | Já se nerozčiluju. Ale kdybych to fotil z větší dálky, třeba z lesa, tak by vzhledem k podmínkám a mému značně průměrnému digitálnímu foťáku byly na fotkách jen tmavé fleky ... | Jara | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Fotky | 11:51:58 07.02.2005 | Co tak vylézt na strom, hned za cestou jsou stromy, které by poskytl\y dobrou perspektivu. Kldyž už se jedou dělat takového prásky, chtělo by to taky třeba víc foťáků z různých stran. Tyhle fotky nejsou sice špatné, ale mohly by být i lepší. | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Fotky | 11:24:10 08.02.2005 | to: Jara
sim , muzes mi napsat na mail? | Laco Šaolin | odpovědět |
  |   | Re: Fotky | 14:37:52 07.02.2005 | Abych byl zase proti. :o) Ty fotky se mi dost líbí. A to se mi většinou lezací fotky nelíbí vůbec. Docela to vypovídá o atmosféře a vůbec. Věc vkusu, holt. A nebo skusu? | jan puš | odpovědět |
  |   |   | Re: Fotky | 15:58:07 07.02.2005 | Aby se ti nelíbily, když je tam takový to zelený klouzavý... jak se to ..... jó, mech! | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Fotky | 16:58:23 07.02.2005 | depa, todlejc sou rasy a sinice. pri teplotach nad nulou klouzou jak mejdlo, proto je zodpovedni lezci z moravy jezdi hubit skalu chranicimi prostredky (viz. Thomasuv pytlik).
(fotky sou dobry, jen by chteli proste trochu upravit) | laco | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Fotky | 17:06:35 07.02.2005 | Ty řasy a sinice mají trošku nepravdivě zelenou barvu, to je pravda. A chtělo by to nějakej detailek.
Ale fakt, já si nemůžu pomoct, když ty fotky srovnám s tím ostatním na lezci (a jinde), tak je to to lepší. | jan puš | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Fotky | 17:23:51 07.02.2005 | Pokud se budeme chtít bavit ryze fotograficky, fotky opravdu nejsou špatný. Ani bych neviděl potřebu je nějak upravovat. Opravdu patří mezi ty lepší.
Ale fotilo se všechno proti světlu a z jedné strany. Kdyby se to kromě tohohle postu bralo z toho stromu, co má Svišť za zády a z mírného nahledu, musel by se možná Heinz bát o svou pozici světové špičky:-) | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Fotky | 18:04:30 07.02.2005 | ...trochu... na dvojce a petce zesvetlit sviste.
Jinak je to fakt dobry, cloveka az zebe. | laco | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fotky | 19:48:37 07.02.2005 | Jo, pravda. Nechtěl jsem zase tak detailně šťourat :-), ale je to tak. | Petr Jandík | odpovědět |
peknej fanklub:) | 09:52:20 07.02.2005 | jo a aktualizovany pruvodcik na netu by bodnul | laco | odpovědět |
  | Re: peknej fanklub:) | 10:04:11 07.02.2005 | To by Vlk nerozchodil - on by mu pak nikdo nekupoval ten jeho papírový :-))
| | odpovědět |
  |   | Re: peknej fanklub:) | 11:53:03 07.02.2005 | Milý anonyme, velmi se pleteš, za prvé není to můj průvodce, to člověk pozná i při průměrné inteligenci,stačí když se na něj podívá. Za druhé by mi to vůbec nevadilo, prodej průvodce mě vůbec neživí, můj průměrný měsíční příjem je několikanásobně vyšší než příjem ze všech vydaných výtisků :-).Otázkou je kdo tu aktualizaci provede, odpovím Ti jednoduše, ne nikdo jiný než Vláďa Skypala s mojí pomocí a s pomocí Michala Rožka ( ve Chřibech )a dalších, neboť to je moc práce a času, ale to ví každý, kdo se někdy snažil nějakého průvodce, aspoň trochu pořádně udělat. Naposledy jsem se na tohle téma bavil s Vláďou v pátek a samozřejmě jsme domluveni na úpravách nákresů a to nejen ve Chřibech, ale i v Krasu, neboť průvodce již v době svého vydání není aktuální, pořád se něco mění. Navíc kdo mě zná ví, že pokud se na mě obrátí, rád mu poradím, pokud budu znát a to nejen o cestách ve Chřibech a Krasu. | vlk | odpovědět |
  | Re: peknej fanklub:) | 16:16:53 07.02.2005 | knizku nechcu.
mel sem na mysli neco na zpusob:
climbweb.cz/rocks.php3?parent=28,X,3,2,1
kde sem vsak zadny buldry nenasel, no aspon mapky... | | odpovědět |
  |   | Re: peknej fanklub:) | 16:50:44 07.02.2005 | Ani nenajdeš, jak vím z kuloárů není čas a ani snaha zveřejňovat bouldry v Chřibech, místní mají rádi klid a pohodu a nechtějí v krásné přírodě potkávat tlupy "zhulených, řvoucích" mlaďochů.Prostě jsou kameny, které jsou známé a další, o kterých se hovořit moc nebude.Poradím Vám, udělejte to jako Michal, dvě zimy po sobě našlapal po Chřibech zhruba po šestistech kilometrech, aby vše zmapoval, máte stejnou možnost jako on, jen nebuďte líní.:-). | vlk | odpovědět |
  |   |   | aha | 17:31:09 07.02.2005 | rozumim! taky si najdu nejakej utajenej kamen, udelam na nej supertajnej bouldr, az ho s vyhulenejma kamosema vylezem, roztame si na vrcholu zily, zkrizime ruce a slibime si ze krome klasifikace nic vic neprozradime. Bude jen naaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!:) | laco | odpovědět |
  |   |   |   | Re: aha | 20:09:39 07.02.2005 | Jo, laco, teď to máš. Těďka konečně víš, že takový holomky - puberťáky jako jsi ty - co pořád jenom hulí, hulákají, plivou na zem, na našich bouldrech prostě trpět nebudeme. Jo, a navíc jsi nechutně mladej mlaďoch. Až vyrosteš, zmoudříš, oženíš se, budeš mít jedno (dvě) robě, pak přijď, a možná tě vezmem do party Rychlích šýpú. | hop | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: aha | 07:52:18 08.02.2005 | Smotnu..., zamyslim se... a mozna na tom budu pracovat...
ale pozadavek dva je dost krutej:)! | laco | odpovědět |
Kdo nejsem... | 10:08:03 07.02.2005 | Hlavně chci napsat, že na www.climbers-uh.net je v článku o posledních Svišťových počinech i seznam Chřibských cest od 8+/9- po Tsunami (10). Sice asi něco schází, ale to se dá překousnout.
A nejsem Velký ani Malý Vont, nejsem Superman ani Spiderman, nejsem Šáša Krusty nejsem, nejsem, nejsem...
Kdo teda jsem....?
najdi si mě!!!
:-))
Vždy s úsmevom! | Kraken | odpovědět |
  | Re: Kdo nejsem... | 11:39:47 07.02.2005 | V podstatě je to Krakene přesné, ve svém komentáři na našich web stránkách jsem doplnil pouze název cety na Komínkách, kde měl Jara otazník a jednu cestu na Osvětimanech na Hlavě za 9-, i když u ní záleží jak ji lezeš. Jinak kdo u mě jsi jsem Ti napsal u komentářů na Tsunami a tentokráte jsem to myslel vážně, navíc musím dodat, že jsi úspěsný opisovatel článků ze stránek našeho oddílu. Nemyslíš si, že kdyby měl Jara Blatný zájem dát článek a fotky na Lezce, že by to neudělal sám? Zkus taky někdy udělat něco vlastního, aspoň poznáš o kolik více práce to dá, než jen něco opsat.:-). | vlk | odpovědět |
  |   | Re: Kdo nejsem... | 12:28:43 07.02.2005 | Tentokrát jsem, Vlku, poslal krátký výcuc z článku na našich stránkách na Lezce sám, ale stejně mne zase Kraken (čert ví, kdo to je) předběhl se svým úlovkem. Ale co, na tom nesejde ... Hlavně, že jsme zdraví. | Jara | odpovědět |
  |   |   | Re: Kdo nejsem... | 17:04:02 07.02.2005 | Však pokud by to byl Jaro článek od Tebe, tak by to bylo v pohodě, jsou to Tvá slova, Tvé myšlenky a fotky, mně prostě vadí Ti vykrádači, vždyť mají možnost prezentovat svoje výsledky, ale toho nejsou schopni, tak jen prostě berou z cizího a to mi vadí.Navíc, kdo se zajímá o Chřiby,určitě zná naše stránky a tam se vše podstatné doví. | vlk | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 18:17:19 07.02.2005 | ty fotky sem poslal nekdo jinej nez autor, bez souhlasu? | l. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 08:12:39 08.02.2005 | Vlku, Jaro a I!
Přečetl jsem si na webu www.climbers-uh.net informace o těhle výkonech (Tsunami a Čajový dýchánek + Berla mrazilka) a usoudil jsem, že by bylo škoda, kdyby se to škudlilo jen na těchto stránkách, které pravda už navštívilo přes 10 000 lidí, ale přece jenom lezec ist lezec. Nešlo mi o nějaké kopírování - chtěl jsem jen informovat že i v Chřibech se něco děje a že to tu jde dopředu a taky, že by nemuselo být marné sem přijet - možná nechci škudlit vše jenom pro sebe - asi jako s těma bouldrama! (i když tady situaci neznám a nechce se mi věřit, že jsi to Vlku myslel vážně).
ŽÁDNÉ FOTKY JSEM NA LEZCE NEPOSLAL!!!!!!!!!!
Takže pokud pod fotkama není napsáno, že to fotil Jara, není to moje chyba, ale chyba těch co řídí lezce!
Jinak některé komentáře jsou fakt asi z jiné galaxie, jinak nevím!
Zloděj Kraken
:-) | Kraken | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 08:34:53 08.02.2005 | Vždyť jsem taky o pár komentářů výš napsal, že jsem na Lezce krátký krátký výtah z článku na našich stránkách poslal (vč. fotek zde zveřejněných). Pokud by se ale na každý další článek, popisující pěkný a pohodový výlet do Chřibů, spojený se super výkonem mělo sesypat vždy plno neuvěřitelných komentářů, tak už to raději neudělám ... | Jara | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 08:58:26 08.02.2005 | Jaro,
fajn - máš recht - já jenom, že Vlk a I mají pocit, že jsem ti to ukradl - tak jestli ho máš i ty tak sorry. Určitě není mím cílem něco vykrádat, ale pokusit se informovat více lidí. Kdybych věděl, že budeš psát na lezce, vůbec bych to nedělal - prostě jsem zabloudil na climbers-uh a vidím super věc, tak mě to nedá a podělím se s ostatníma - hele, támdle na climbers-uh je to a to.
A jen tak mimochodem, jasně jsem napsal odkud čerpám (a toto dělají noviny, weby a vědci naprosto běžně).
Světu MÍR! | Kraken | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 08:58:58 08.02.2005 | na komentatory z jiny galaxie se muzes vykaslat...
treba je ve skole ve tride jinak nikdo neposloucha (berto tak ze se jim treba ulevi) Nenech se odradit nepodstatnejma vecma a priste zase neco doval. Vetsina bude rada i kdyz to nenapisou. | laco | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 10:50:07 08.02.2005 | To ja si vzdy preju aby u mych clanku bylo co nejvice komentaru, a vzdy je jich malo. Podivej se treba na ten muj clanek o Tajwanu. Takovou praci jsem si s tim dal a je jich tam jenom jedenact. Pro me je to vzdy pocta, ze clanek vyvolal zajem. Jestli jsou to komentare pozitivni nebo negativni, je skoro jedno. Ono je to vzdycky tak, ze tem co se to libi, tak vetsinou nic nenapisou. Proste si reknou pekny a hotovo. Zatimco ti nespokojeni nenechavci si holt vzdycky musi rejpnout. Na to ja uz jsem si zvykl.
Me se clanek moc libil, uz jenom proto, ze informace z Moravy tu nejsou tak caste a urcite to spousta lidi zajima, a i proto, ze prave z Moravy pochazi spousta vybornych lezcu. Sam tam obcas na nektere skalky zavitam a jak uz jsem tu psal - tyhle vase pisky se mi moc libily.
Jsem taky rad, ze jste se shodli na tom, ze se ty fotky nikdo odnikud neukrad. Proste jste informavali, tak diky. | hop | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 11:44:56 08.02.2005 | O důvod víc zamyslet se nad počitadlem přečtení článků a žebříčkem nejčtenějších, protože nejčtenější nemusí být nejkomentovanější a naopak.
Mně se ten Taiwan taky líbil, ale neměl jsem, co bych k tomu dodal :-) | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 11:33:39 08.02.2005 | To jsem tam loupnul ja. Ted uz budu urcite vedet ze Jara neni Kraken. | JirkaS | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 09:26:08 08.02.2005 | sem v tom mel brajgl, tak sem se akorat zeptal.
(jen me zarazilo ze ty fotky sem nevidel na webcomu)
Naopak, takhle je to chvalihodny pocin | laco | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Kdo nejsem... | 09:27:26 08.02.2005 | teda climbwebu | l. | odpovědět |
co ste objevili? | 10:17:15 07.02.2005 | nechápu Krakena, že pořád píše o nějakých grcech v Chřibech - cesty za 8a, ale i za 8b jsou už všude kolem a je jich spousta - nechte si to na vašem webu!!!
I když u toho Ondry, bych to ještě bral jako ukázku cvičené opičky.
Ale že dal Svišť nějakou 9+/10- to nemá cenu na zabírání bajtů!! | Alík | odpovědět |
  | Re: co ste objevili? | 10:20:02 07.02.2005 | Zůstaň u boudy, Alíku. | | odpovědět |
  | Re: co ste objevili? | 10:30:05 07.02.2005 | Alíku jsi opravdu magor protože nemáš naprosto tušení o čem mluvíš. | honza | odpovědět |
  | Re: co ste objevili? | 10:58:36 07.02.2005 | Aliku ty ses chuj jak lampa. Proc by to tu nemohlo byt? Nechapu Te a je mi te lito. Asi patris k tem "lamacum rekordu" co se na ostatni divaji skrs prsty... Jses ubozak! | Jozek | odpovědět |
věčné téma - magnésium | 10:37:46 07.02.2005 | No, koukám se, že ani mrazy nezabránili ctěnému lezci, aby si na zadek nepřipnul maglalzpytlík. To se tak potili ruce? ;) | Adeceba | odpovědět |
  | Re: věčné téma - magnésium | 10:40:56 07.02.2005 | asi si další alík | | odpovědět |
  |   | Re: věčné téma - magnésium | 22:13:42 07.02.2005 | vsichni Alici jsou blbci... fakt! | Jirka | odpovědět |
  | Re: věčné téma - magnésium | 11:09:16 10.02.2005 | Alíku a Abecedo, asi jste spadli z višně nebo odkáď...??? A natloukli jste si přitom hlavičky....Používejte přilby. Vy jste tak dobří, že lezete 8a,8b na rozlez bez maglajzu každý den před spaním, co? KRETÉNI...
| Mira a Peťa | odpovědět |
Parááda! | 10:49:31 07.02.2005 | Ano! Co znamená že na skalách je sníh? Jen to, že polezeme ve sněhu. Mr Svišť pravda v jiné klas. :o))). Doporučuji tajnou zbraň: k sedáku si připnout smetáček. | jan puš | odpovědět |
Moravské písky | 10:50:06 07.02.2005 | Na Moravských píscích jsem se jednou stavěl když jsem jel ze dovolené na Slovenských skalách. Už přesně nevím co jsem tam navštívil za oblast (bylo to na kopci v lese, tak 200m od chat). Moc se mi tam líbilo a návštěvu můžu každému dopuručuji. Byly tam cesty všech stupňů obtížnosti, většinou bouldrového charakteru. Pamatuju si jak jsem zkoušel nějakou 9- nebo 9 na hraně právě od Tomáše Pilky a jeden krok jsem tam vůbec nepochopil.
Mě se článek líbil, i fotky a hlavně gratuluju k výkonům. | hop | odpovědět |
  | Re: Moravské písky | 14:17:39 07.02.2005 | Nebyla to čirou náhodou Medůvka?) | Janko | odpovědět |
  |   | Re: Moravské písky | 16:27:44 07.02.2005 | Máš pravdu, díky za připomenutí, byla to Medůvka. Dokonce jsem našel na climbwebu průvodce a podle toho jsem to poznal. Ta cesta se jmenovala Nikdy neříkej nikdy. | hop | odpovědět |
  |   |   | Re: Moravské písky | 22:08:45 07.02.2005 | Nikdy nerikej nikdy je puvodne hakovacka, volny prelez je dost dobry prask - ale jako stupy pro nohy se vyuziva i protejsi stena "komina":-) | Jirka | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Moravské písky | 10:51:16 08.02.2005 | Hmm, tak to mi moc logicky neprijde, ale popravde nevim jestli i tuhle moznost jsem nezkousel. | hop | odpovědět |
pěkné.. | 13:09:13 07.02.2005 | Chřiby jsou moc hezký,z českého kotlíku bohužel daleko.Drsný kousek,tak těžkou cestu v takový zimě. | koník | odpovědět |
  | Re: pěkné.. | 15:43:54 07.02.2005 | Je to dost dobrej prásk. A já vůl jsem si pořád myslel, že se na mokrém písku nesmí lézt a jeste mágo? Ok, beru jiná dimenze jiný pravidla. | Pavlos | odpovědět |
  |   | Re: pěkné.. | 16:50:28 07.02.2005 | Však ten písek mokrej není. | tulak | odpovědět |
  |   |   | Re: pěkné.. | 16:56:50 07.02.2005 | To jsou specifika Moravských písků, jak v sobotu, tak i v neděli byly vynikající podmínky pro přelezy těžkých cest, v jižních stěnách dokonale suché cesty, výborné tření a přijatelná teplota na sluníčku.Jinak magnézium u nás dávno nikdo neřeší.Budačina je poněkud jinak orientovaná než třeba Břestek či Barča, takže tam bylo v sobotu docela chladno, o to hodnotnější výkon. | vlk | odpovědět |
  |   |   |   | Re: pěkné.. | 16:59:36 07.02.2005 | Sorry Vlku, neměl jsem refresh :-) Je na to nějaký technický vysvětlení, že při nižších teplotách je tření lepší?? | tulak | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: pěkné.. | 17:17:33 07.02.2005 | Jasně, pokud lozíš na píscích, tak bys o tom mohl něco vědět:-).Zkus si vylézt něco těžkého v teplotách okolo nuly a třeba při dvaceti nad nulou, hned poznáš ten rozdíl, klidně Ti pár takových cest v Chřibech ukážu.:-)Typickým příkladem je např. Severka na Jehle v Osvětimanech, když ji Michal a Svišť vylezli, skála byla po mrazivé zimě parádně vysušená a teplota okolo nuly,Michal to zkoušel za různých podmínek a při teplotě nad osm stupňů nebyl skoro schopen klíčové chyty udržet, natož přes ně lézt.Mezi další patří třeba Nuda v Brně,Ton sai,MiniEpita,Barborka...A s mágem to máš tak, pokud se dobře pamatuji tak už nejméně takových skoro dvacet let to nikdo neřeší, prostě každý leze tak jak mu to vyhovuje,prostě na Moravě je víc tolerance:-). | vlk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: pěkné.. | 17:29:49 07.02.2005 | No jo, naše Morava, to není jak Pražáci v Labáku:-) A dík za tipy, ale 9+ a spol jsou pro mě, ročního lezce- pětkaře,šestkaře, tabu. Ale sbírám zkušenosti:-), a Chřiby mně naprosto učarovaly. Na podzim, to je paráda. Měj se... | tulak | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: pěkné.. | 19:12:12 07.02.2005 | Však na Barči je dost pěkných pětek a šestek a není to jen na podzim,ale i teď na zimu, jsou tam stejné podmínky jak na Břestku, i na něm máš den co lézt. | vlk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: pěkné.. | 21:05:30 07.02.2005 | Jo jo, Barču už mám oblezenou kol dokola a Břestek jsem taky navštívil na půl dna. Třeba se někdy potkáme...:-) | tul | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: pěkné.. | 13:22:33 08.02.2005 | Zdárek Vlku zdraví tě Brendy....jak žiješ já jsem se přestěhoval a nastalo u mě pár podstatných změn.Nechávám na sebe email....zatím zdar a sílu. | Brendy | odpovědět |
  |   | Re: pěkné.. | 16:57:26 07.02.2005 | A ,,používání magnézia je všeobecně akceptováno" :-) | tulak | odpovědět |
  |   |   | Re: pěkné.. | 17:40:57 07.02.2005 | Že používání mága na moravských pískách se toleruje , o tom žádná. Na co potom ale máme ČHS, úplně na h...., stejně si každej dělá co chce. Když už je to veřejné tajemství, proč se neudělá vyjímka. Snad aby měli ochranáři dušičku v péřu? | Pavlos | odpovědět |
  |   |   |   | Re: pěkné.. | 21:30:05 07.02.2005 | No přečtu si pěknej článeka, ale pak....Tak tahle diskuze je zase vyvedená.Je to tady už tak populární schazovat tady na lezci lezeckej článek a práci lidí co něco pro lezení dělaj ? A ne jen tady blbě tlachaj. | | odpovědět |
Peknej pocin | 11:13:56 08.02.2005 | Pěknej článek, hoši. Dik za motivaci a take za poznani, ze s Hopem nejsme jedini blazni, co ocenuji treni vymrzleho kamene.
Dnes rano bylo v Plzni -15, ale odpoledne uz jen lehce pod nulou a skala ta jiste na slunci jiz primo teplem sala.
Asi nekam v tydnu opet vyrazime. | JirkaS | odpovědět |
Kdo není Kraken | 15:02:41 08.02.2005 | Není to Kraken Peter Doležaj - vítěz dvou závodú Českého poháru v boulderingu. | Caballo | odpovědět |
pro vlka | 12:37:56 11.02.2005 | ....máš pravdu vlku,za poslední dobu jsem s Markétou narazili na super oblasti v Chřibech jezdime na ně jenom my dva a zneřejňovat je nebudem-není to potom taková romantika:-)v tomto přístupu s vámi souhlasím-kdo se nebojí našlapat X kilometrů a spátpod širákem na ně taky narazí..možná že vím i o skalách který nezná ani Michal,pokecám s ním o tom-mám na to takovej fígl...třeba se tam někde potkáme. | Čaj | odpovědět |
  | Re: pro vlka | 19:49:32 13.02.2005 | dementi. | | odpovědět |
Re:Re:pro vlka | 10:29:55 14.02.2005 | ..sranda na tom je, že ten odstavec výš nebyla blba ironie.I když to tak mohlo vyznít. | Čaj | odpovědět |
|