LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Paráda, už budu u kruhu! Ale proč je od kruhu vždycky bouldr?
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
23.Klapal 10768
24.Mokroluský 10766
25.Janošová 10710
Bouldry:
23.Urubčík 9375
24.Moravec 9350
25.Šťastný 9300
Hory:
24.Novotný 3598
25.Čáp 3573
26.Kaván 3148

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141212 cest
Nové přelezy:
Shoulder P 8A
Srdce Z Tr 8A/8A+
Zviřátko Z 8A
Srdce Z Ka 7C
Perez 8A
Velká Pard 9
Šef 7c
Frost 7C
U Spomen D 7c
Tobi Or No 7c

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

V Chorvatsku v Paklenici zahynul na skalach Čech

V Chorvatsku v pátek zahynul 36letý Čech, který se zřítil při lezeckém výstupu ze skály v parku Velika Paklenica.

Podle českých a chorvatských médií se vydal na skálu se svou manželkou. S těžkými zraněními ho převezli do nemocnice, kde zemřel.

Viz např:

www.idnes.cz

www.aktualne.cz

Aktualizace:
Ustecky.denik.cz: Miloslav Hejný učil lidi lézt. Sám se ale zřítil

Lezec.cz   [úpravy] 19:39 24.08.2014Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Info08:34:56 25.08.2014
Bolo by urcite zaujimave vediet, co sa stalo, aby sa clovek poucil. Kazdopadne smutna udalost.
fousekodpovědět 
 Re: Info10:57:59 25.08.2014
všechny smrťáky povinně rozebrat, samozřejmě s ohledem na rodinný příslušníky. Udělat video s rekonstrukcí případu, je-li to možné. Udělat spešl záložku tu na lezci nebo jinde, zapracovat do horometodiky. Smrt je ještě pořád tabu, ale ten nejlepší způsob jak se můžou začínající leezci poučit je názornej-odstrašující příklad.
odpovědět 

 Pád v Paklenici13:01:49 25.08.2014
Byli jsme zrovna tam, údajně se špatně navázal a vypadl, když ho manželka spouštěla jako prvolezce ze sportovky v Klanci.
Zdenek 
Zdenekodpovědět 

 Ubohá práce Lezec.cz13:27:51 25.08.2014
Experti na lezci by měli přestav kopírovat "senzační zprávy" a dělat nějakou práci. Dát tomu článku nějakou přidanou hodnotu. Např. připojit rozbor nehody.
odpovědět 
 Re: Ubohá práce Lezec.cz13:40:40 25.08.2014
Týká se to lezení nebo ne? Mě osobně zajímá vše, co se lezení týká - i nehody. Jednak si dokážu představit tu sitaci, soucítím s ostatními, kteří byli u toho, zajímá mě, proč se to stalo a pak mi to taky připomíná fakt, že je potřeba dávat neustále pozor. Jak má lezec rozebírat situaci, když u toho nebyl? Ten, kdo u toho byl, může napsat, co se stalo - pokud se mu chce o tom vůbec psát. Nepamatuju se, že by někdo spadnul, protože si uvázal špatně uzel. Ale stát se může cokoliv, bohužel.
Liborodpovědět 
  Re: Ubohá práce Lezec.cz14:04:07 25.08.2014
"Nepamatuju si, ze by nekdo spadnul, protoze si spatne uvazal uzel".... co na to rict... jak dlouho lezes??? je to docela bezna zalezitost...Nastesti ne vzdycky konci takhle spatne. :-(
Tom Vidlakodpovědět 
   Re: Ubohá práce Lezec.cz15:15:37 25.08.2014
Spadnul, protože byl spouštěn a špatně navázán.
Zdenekodpovědět 
    Re: Ubohá práce Lezec.cz15:30:07 25.08.2014
Asi je tomto místě vhodné pro všechny připomenout, že si každej musí před začátkem lezení stále dokola kontrolovat úvazek a navázání na lano. Znáte to, zazvoní mobil při vázání uzlu nebo se lidi baví, atd ... Paklenici znám moc dobře, musela to bejt šílená situace, je mi líto každýho, kdo udělá takovou chybu
Liborodpovědět 
    Re: Ubohá práce Lezec.cz15:35:05 25.08.2014
Jo vsak ja si to vis precet... Promin nevedel sem ze tu jde o slovickareni... :-( Je asi jasny, ze nespadl protoze ze se blbe navazal, ale proto, ze si do toho blbyho navazani sedl... Bohuzel je to docela casta vec, jak jsem psal vys. Taky se mi stalo na stene cca 15 let zpatky ze mi v pulce cesty spadlo lano - u navazovani jsem se vykecaval nedaval pozor a bylo... Cim vic rutine to clovek dela tim podle me je vetsi potreba kontroly... Ta moje reakce byla spis na to, ze uz je tu zase potreba vsechno strasne rozebirat i kdyz jsi to uz davno popsal co se stalo... Tim bych to asi zakoncil. Holt proste lezeni nejsou sachy.. je smutny co se stalo a muze se to stat komukoliv z nas at leze rok nebo 40...
Tom Vidlakodpovědět 
     Re: Ubohá práce Lezec.cz15:36:34 25.08.2014
oprava "vis" na "vys" at to nemeni smysl...
Tom Vidlakodpovědět 
   Re: Ubohá práce Lezec.cz08:55:46 26.08.2014
Rozhodně lezl dlouho a dobře,nebila jsem tam ale je my jasné že to musel být veliký omyl,pan učitel by se nikdy
špatně nenavázal,sám nás uzle učil.
nevím jak se to mohlo stát,po tomhle už asi moc lidí z našeho dětského oddílu nepoleze.je mi to moc líto!!!
odpovědět 
    Re: Ubohá práce Lezec.cz12:18:06 26.08.2014
Nevim proc je ta reakce na mne? Ja se neptal jak dlouho lezl dotycny... ALe jak dlouho leze Libor, ze si nepamatuje situaci kdy by se nekdo spatne navazal... Bohuzel jak jsem psal lezeni nejsou sachy... A skoro bych rekl, ze plati ze cim dyl lezes, tim je vetsi pravdepodobnost, ze nejakou chybu udelas. Otazka pak je jen jak velke budes mit stesti, nebo vjake situaci se to stane...Urcite by "pan ucitel" nechtel abyste prestal s lezenim, je to krasny konicek i kdyz nebezpecny. Takze neprestavejte pokud vas to bavi, ale snazte se davat co nejvice pozor...
Tom Vidlakodpovědět 
    Re: Ubohá práce Lezec.cz16:11:38 26.08.2014
Pan "ucitel " asi ucil pomocnou skolu.
Zdendysodpovědět 
     Re: Ubohá práce Lezec.cz12:03:16 27.08.2014
Debile!
odpovědět 
      Re: Ubohá práce Lezec.cz20:11:06 27.08.2014
Njn., musíme být tolerantní ke svým bližním. Moje reakce byla primárně na žačku pana učitele, která neovládá ČJ ani zjevně sekundárně.
Nicméně pan učitel šel svým žákům špatným příkladem. Jenom ta daň byla příliš vysoká ale o to více poučná, bohužel.
V tomto duchu bude lezení +- pokračovat dál - prostě jenom komerce a balast s tím související.
Zdendyšodpovědět 
       Re: Ubohá práce Lezec.cz22:38:13 27.08.2014
Lezení je bohužel sport, který chyby často neodpouští. A ať chceme nebo ne, tak je lidské chyby dělat.
Kdo ještě neudělal při lezení chybu, která ho mohla stát život, buď jěště neleze dost dlouho nebo své chyby slepě přehlíží.

Bohužel je víc než pravděpodobné, že všichni návštěvníci lezce budou mít ve svém okolí někoho, komu v rozhodujícím momentu bude trochu štěstí chybět. I kdyby to měl být ten poslední důvod, tak by měl stačit, aby se komentáře pod podobně smutnými příspěvky psaly s respektem.
MYSSAKodpovědět 
  Re: zle naviazanie na lano15:50:33 25.08.2014
Stane sa ze sa lezec pri navazovani na lano napr. zarozprava, gestikuluje, a uzol nedoviaze - neskopiruje celu osmicku. Donedavna som to poznala "len" z rozpravania roztrziteho kamarata. Pred 9 tyzdnami som to vsak zazila - lezec sa "naviazal" a ja som ho neskontrolovala. Zacal liezt, pri 3. expreske sa posmykol a spadol. Nie vsak do lana. Rovno mne na hlavu. Lano ostalo pekne prevlecene cez istenia aj s osmickou, volny koniec visel vo vyske asi 4m. Ja som skoncila na pohotovosti, na par tyzdnov uplne vyradena, este stale nie celkom ok. Lezec bez jedineho skrabnutia. Mal stastie ze sa posmykol a nedoliezol hore..
liuuodpovědět 
   Re: zle naviazanie na lano07:25:24 27.08.2014
A taky spadnul do mekkyho :)
Zdendysodpovědět 
    Re: zle naviazanie na lano12:06:21 27.08.2014
Hlavně aby jsi nezapomněl ze sebe něco vyblejt... Jen aby se něco pláclo, vtipálku.
odpovědět 
     Re: zle naviazanie na lano14:43:04 27.08.2014
Kliiid. Já myslím, že je škoda na takový komenty v;bec reagovat, snižovat se urážkama viz oslovení výše na jejich úroveň a ještě jim tím dělat radost...Lepší nechat je být. I když klidně bych je pod takovýmahle zprávama mazal... :-(.
Tom Vidlákodpovědět 
      Re: zle naviazanie na lano21:13:07 27.08.2014
... takovymahle ... a to pises verejne. Paneboze za co mne trestas, ze musim toto cist.
Napr. pan Celakovsky se musí obracet v hrobe.
Zdendyšodpovědět 
       Re: zle naviazanie na lano22:29:10 27.08.2014
Ach jo. Zlobím se sám na sebe, že nyní porušuji to co jsem radil dotyčné výše a reaguji. Ale nemohu si pomoci. Ano napsal jsem ten komentář nespisovně. Pokud se tě to dotklo tak se omlouvám. Vzhledem k tomu, že mám například za sebou Klasické gymnasium, tak tě mohu ujistit, že zvládám psát i spisovně. Pravděpodobně bych to i po těch letech zvládl latinsky. Ale taky rozlišuji, kde jakou mluvu a jaké výrazivo mohu použít... Myslím si, že pod články tohoto rázu není příliš vhodné někoho urážet kvůli pravopisu, nebo zde například rozebírat cenu reklam a další věci (což se děje o pár řádků níže). Proto jsem zde reagoval. Tak snad to zmírnilo tvé pohoršení.
Tom Vidlákodpovědět 
        Re: zle naviazanie na lano12:41:07 28.08.2014
V pohode uz jsem ti odpustil.
Zdendyšodpovědět 
    Re: zle naviazanie na lano23:04:31 28.08.2014
Pan "Zdendys" by za tyto komenty zasloužil doslova přes držku. Já Mílu znal a byl to kamarád a číst věci od nějakýho XY, co se schovává pod nick, a napíše o zesnulým, že padal do měkkýho, nebo učil pomocnou??? Vaří se ve mě krev a je mi dost líto, že se tady našel zase jeden čecháček blbáček...
Marek Wirthodpovědět 
     Re: zle naviazanie na lano07:55:13 29.08.2014
Takze pane Marku Wirthe naucte se cist. Padal do mekkyho byla reakce na slovendu lilui nebo tak nějak je nick.
Ze ucil pomocnou byla reakce na příspěvek jeho zacky ktera pise jednu hrubku za druhou. Jinak zesnulého je mi lito ale osobne bych na Lezce tyto zprávy nevyvesoval uz kvuli památce k zesnulemu.
Zdendyšodpovědět 
      Re: zle naviazanie na lano12:23:53 29.08.2014
Spíše je otázka, proč se k tomu dovoluje diskuze.
odpovědět 
  Re: Ubohá práce Lezec.cz16:14:30 25.08.2014
A proč by nemohli udělat (nebo někdo kdo tomu rozumí) rozbor té nehody, i když tam nebyl?? Pit Schubert také nebyl u všech těch nehod a napsal o nich dvě poučné knihy. To by ovšem museli borci z Lezec.cz hnout prdelí a něco si o té nehodě zjistit, takhle zkopírovali několik dní starou zprávu. Takže to ubohá práce redakce Lezec.cz je!
odpovědět 
   Re: Ubohá práce Lezec.cz18:26:43 25.08.2014
No nevím, jestli mám odpovídat... Ale dobře ..., je zjevné, že jako tým z lezec.cz nemáme a nebudeme mít prostředky na to vyslat do místa štáb či obtelefonovávat chorvatskou policii apod. ..., prostě se snažíme zaznamenat k tématu portálu, co někde zachytíme a zvládneme, a doufáme, že široká komunita lezců k tomu přispěje svědectvím, zkušeností ... takto to děláme už léta, a bohužel o mnoho víc asi už nedokážeme. Každopádně díky moc za doplnění informací, za zpětnou vazbu a za zájem.
 Standaodpovědět 
   Re: Ubohá práce Lezec.cz18:41:24 25.08.2014
Hele anonyme, stejně tak můžeš hnout prdelí ty a zjistit si podrobnosti, když už bez nich nemůžeš být!
Chceš se zase hrabat v podrobnostech? Co chceš zjistit? Jestli se chudák špatně navázal, tak za to zaplatil bohužel tu nejkrutější daň. Proč se v tom hrabat a zjišťovat, jestli to byla nepozornost, rutina nebo nezkušenost? Představ si, jak je jeho rodině, blízkým nebo kamarádům. Myslíš si, že chtějí aby na veřejném webu chyrtolíni jako ty rozebírali stále dokola proč se špatně navázal?
Ber to jako fakt a už se v tom nešťourej! Howgh!
pavelodpovědět 
    Re: Ubohá práce Lezec.cz19:25:10 25.08.2014
před nějakou dobou se zřítil mnladej italskej lezec, bylo mu asi deset. měl špatně provlíknutý presa gumovým chráničem.tady na lezci se o tom psalo a byl odkaz i na video. Byla to několikanásobná nepozornost, ale spíš souhra nešťastnejch náhod. Pro rodinu asi tragedie, proběhly i nějaký žaloby směrem k prodejci vybavení a vedoucím lez. kroužku.

To že se jasně napsalo o co šlo a udělalo se názorný video, mně osobně dalo nejvíc, co mohlo. Víc než desítky blafání v diskuzích (to neber osobně). Za mě analyzovat. (a upřímně pochybuju, že si pozůstalí chodí drásat srdce sem na lezce).
Honzaodpovědět 
     Re: Ubohá práce Lezec.cz22:05:49 25.08.2014
Tak nějak. Souhlas
Petysodpovědět 
     Re: Ubohá práce Lezec.cz23:38:30 25.08.2014
Tak to si, anonyme, nejakej moc narocnej!
Pavelodpovědět 
      Re: Ubohá práce Lezec.cz23:46:49 25.08.2014
No, já mám nápad. Co takhle udělat z Lezce pěkně mastně placený portál. Pak nebude problém mít v každé lezecké oblasti stále dopisovatele a bude to paráda. No jo, je to asi pěkná blbost, asi i já bych se na roční předplatné vykašlal ;-).
PeSodpovědět 
       Re: Ubohá práce Lezec.cz08:23:54 26.08.2014
Z těch reklam, které tyhle stránky dokola lemují, řekl bych, že má lezec příjem cca 60 000 Kč. Něco sežerou daně, něco málo placení hostingu, a zbytkem by se jistě dal občas zaplatit člověk za nějaký lepší článek. I když, z pohledu adminů, jistě stačí stávající stav - větší články než příspěvky o pár větách převzaté ze zahraničních webů, by asi o moc nezvýšily návštěvnost, ale stály by náklady navíc.
odpovědět 
        Re: Ubohá práce Lezec.cz09:31:41 26.08.2014
ony příjmy budou slušný, jenom od Torouše dostali pět táců. Ale byť je to komunitní web, někoho živý a ten se o prachy stěží bude chtít s někým dělit, byť ho ta komunita živý.
Každý klik, každý zobrazení reklamy se počítá, tak proč nevytvářet články, čím debilnější obsahem, tím větší diskuze a víc kliků pro majitele a víc prodaný reklamy.
K tomu si přidej eshop, je to jenom byznys, který svou přítomností držíme při životě.

d.odpovědět 
         Re: Ubohá práce Lezec.cz09:59:01 26.08.2014
Na přiblblé reklamy je účinný AdBlock
odpovědět 
          Rozumíte tomu..10:20:22 26.08.2014
..jako koza petrželi.
Řeči o penězích za reklamu, z kterých by se zaplatil redaktor/ři jsou fakt k smíchu.
Do výdělků za reklamy a finančních nároků na kvalitní hosting trochu vidím, protože spravujeme a děláme finanční analýzy pro podobný weby.
Tipuju, že celý Lezec stojí jen na entusiasmu a volném času redaktorů z nichž každý má normální zaměstnání, jinak by chcípli hlady.
Zdendaodpovědět 
           Re: Rozumíte tomu..12:17:52 26.08.2014
Nejaky cisla tu padly. Zkus byt ted konkretni ty. Nehces snad tvrdit, ze hosting lezce stoji 50 litru mesicne? Co do rozsahu to nejsou az tak giganticke stranky..
odpovědět 
           Re: Rozumíte tomu..12:28:16 26.08.2014
Cenik reklamy na lezci je zde: http://www.lezec.cz/fotos/fil_5602.pdf. Jiste, dost reklam je Google AdWords atd., ale cenik jiste vypovida o tom, kolik provazovat chce na reklamach vydelat.
odpovědět 
            Re: Rozumíte tomu..16:30:52 26.08.2014
Obecně (aniž bych viděl do Lezce): Oficiální ceníky? Nenech se vysmát. Reálné ceny jsou v lepším případě 1/3, ale spíš o dost míň. Zkus se zeptat nějakého mediabuyera. Nejčastěji se reklama nakupuje dle reálných uživatelů (které měří NetMonitor, který také stojí pěkné tisíce), někdy dle počtu zobrazení (ale bývá omezeno např. 1x na uživatele, nebo 1x za týden apod.) a jen malá část na dobré slovo - já to tam uveřejním, fakt to bude vidět, a ty mi dáš prachy. Něco málo přinesou také PR články a komerční prezentace, někdy zápisy do seznamů.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: Rozumíte tomu..18:24:56 26.08.2014
Pak je ještě dost podstatný rozdíl mezi fakturou vydanou a fakturou zaplacenou.
Petr Jandíkodpovědět 
             Re: Rozumíte tomu..22:12:49 26.08.2014
to že se nedodržujou ceníkový ceny, resp. probíhaj individuální "úpravy" dle poptávky klienta, je bohužel českej nešvar. Kurví se tím trh a především hodnota projektu (Mimochodem klienti nejsou blbí a řeknou si mezi sebou kdo za kolik co měl).

Ale třetinový ceny a spíš míň už mi přijde Star Trek i na český poměry.
odpovědět 
              Re: Rozumíte tomu..00:33:36 27.08.2014
Spíš než kurvení trhu je to hledání reálné ceny.
Kuba Turekodpovědět 
               Re: Rozumíte tomu..12:20:36 27.08.2014
ale ne, vono je to ještě jinak. nikdo kromě naprostejch zoufalců (mluvím o řemeslnících, poskytovatelech služeb, dopravcích atakdále) vlastně nestojí o klienty "z ulice" a chce mít nějaký filtr proti zdržovačům. nikdo příčetnej neuveřejní svoje reálné ceny za které dělá, páč by se objevil nějakej jouda a votravoval a trval na dodržení nějakejch ceníkovejch cen u nějaké totální pakárny.
a tak nasadí nějakej vstupní filtr. třeba chce poptávku mejlem, a to proto, aby kdyby se klient zdál jako prudiš a votrapa aby mohl zdvořile, stručně a úsporně odmítnout. třeba na webu uveřejní ceník kterej odfiltruje hurvínky. je radost obchodovat s někým kdo ví kde se ceny pohybujou a co by měl za svý peníze dostat, a je tragedie klienta učit. samozřejmě se tímto přístupem ztrácí možnost bejt vyvolenej štěstěnou a udělat obchod století s nějakým tím pohádkově bohatým stařečkem v potrhaném hubertusu.
Lukas B.odpovědět 
                Re: Rozumíte tomu..19:34:41 27.08.2014
A jak to souvisí s místní cenou za reklamu?
odpovědět 
                 Re: Rozumíte tomu..22:55:57 27.08.2014
...že má Zdenda nejspíš pravdu.
Kuba Turekodpovědět 
                  Re: Rozumíte tomu..23:46:42 27.08.2014
To nezpochybňuji. Ale měl jsem na mysli ten výblitek od Lukáše. Jak to souvisí s cenou za inzerci na Lezci?

A mimochodem, Zdenda pravdu má, ale jen částečnou. přímý výdělek z inzerce je asi malý, ale způsobů monetizace návštěvníků může být více, ale jsou pracnější a Lezec je nevyužívá.
odpovědět 
                   Re: Rozumíte tomu..00:56:59 28.08.2014
...že má Zdenda nejspíš pravdu. Tak to souvisí.
Kuba Turekodpovědět 
                    Re: Rozumíte tomu..10:25:19 28.08.2014
Aha, takže Lezec má ceny předražené a nesmyslné, aby odradil potencionální zájemce o inzerci?
odpovědět 
                     Re: Rozumíte tomu..19:21:49 28.08.2014
ale vůbec ne. aby odradil votrapy. skutečnej zájemce o inzerci se ozve, a když poznají že to není exot tak dostane nabídku v ceně na trhu obvyklé. jako všude.
Lukas B.odpovědět 
                      Re: Rozumíte tomu..22:39:40 28.08.2014
Tak tohle možná platí ve stavebnictví nebo u řemeslníků, ale celkem určitě ne v cenách inzerce. Jo, ještě bych tak bych schopen akceptovat, že se ceníkové ceny nadsazují, aby se dalo jednat a slevovat, ale jinak je tvůj příspěvek opravdu blábol. Už jen proto, že zobrazení inzerce není spojeno žádnou prací a exoti, co by se dožadovali něčeho, co se ti nevyplatí, prakticky neexistují. Při různých způsobech účtování ti je úplně jedno, zda chce někdo banner na den nebo na 1000 shlédnutí, když zaplatí, je ti jedno, co se zobrazuje. A když máš exotů víc, než stačíš zobrazit, tak ceny zvedneš. Jednoduché. Chápu, že řemeslník nestojí o zakázku na den nebo těžko firma bude jezdit na kšeft, kde je třeba příprava nebo opruz okolo delší, než samotná realizace zakázky, ale v internetové inzerce, kde ti klient dodá podklady a tu je jen pár kliknutím zveřejníš, je to poněkud jiné.
odpovědět 
                       Re: Rozumíte tomu..14:16:52 29.08.2014
Kdyby to tak opravdu fungovalo... Okolo inzerce je víc práce než okolo obsahu.
Kuba Turekodpovědět 
                      Re: Rozumíte tomu..22:41:56 28.08.2014
Mohl bys mi popsat, jak vypadá otrapa zájemce o internetovou inzerci? Ok, řekněme že nasadíš na web do ceníku reálné ceny. Jací otrapové a exoti se budou ozývat a jak se to projeví?
J.odpovědět 
                       Re: Rozumíte tomu..14:31:23 29.08.2014
Každý prodejce reklamy to zná (nejen na internetu): vyžaduje detailní informace o inzerci a webu, dlouho se rozmýšlí, vyžaduje stále další slevy, ještě by rád další výhody v obsahu, netuší jak se počítají CPT zásahy, RU u další nezbytnosti, takže je potřeba mu to podrobně vysvětlovat, dodá pozdě bannery ve špatném formátu a s technickými vadami, neplatí v dohodnuté výši a dohodnutém termínu, diví se že mu na banner kliká málo lidí, když nabízí drahé nebo zbytečné zboží/služby, banner není atraktivní a graficky dobře zpracovaný, atd, atd... Nakonec závazně objedná inzerci v objemech řádově nižších, než o jaký původně projevil zájem.

Tohle všechno mají profíci ošetřené ze strany zadavatele inzerce i ze strany webu. Pokud něco na jedné či druhé straně nesedí, nebo chtějí nějaký nadstandard, tak se velmi rychle domluví a hlavně hned udělají.

Pokud je zadavatel jednotlivec, který nemá s internetovou inzercí zkušenosti, tak mu rád každý prodejce reklamy poradí a probere s ním dlouze všechny alternativy, i když to pro něj třeba není efektivní, protože ví, že solidním jednáním získává dobrou pověst a zároveň možnost, že s k němu spokojený zákazník příště zase vrátí.

Jsou ovšem inzerenti, se kterými je veškeré jednání těžké a předem odsouzené k neúspěchu.
Kuba Turekodpovědět 
                        Re: Rozumíte tomu..18:21:22 29.08.2014
Pokud to na HD opravdu děláš takhle, vidím exoty na straně webu, než na straně tvojí. Že neposkytneš zájemci všechny údaje stručnou a přehlednou formou, je tvoje chyba. když to máš dobře udělané, stačí klienta odkázat na web. Jestli ti dělá problém pozdní dodání bannerů, je to taky tvoje chyba. Klient, kterého bys označil za exota, je odkázán na faq a k vyplnění objednávky. S konkrétními daty a údaji. Na jejím základě je vygenerována faktura, po jejím zaplacení má klient reklamní prostor jasný. Nedodá bannery? Jeho chyba, nic se neozbrazuje, termín uplyne...

Vše výše lze udělat z velké části automaticky, řadu mých klientů neznám, neviděl jsem je. Přesto inzerci v rozsahu desítek tisíc měsíčně realizuju a to vše při naprosté minimalizaci konaktu s klientem.

Jesli se tě lidi musí ptát na věci, které popsisuješ, je chyba u nich, ne u tebe. Jestli ti někdo neplatím, je to opět chyba tvoje.

Něco jiného jsou dlouhodobé spolupráce a inzerce v opravdu velkém rozsahu. Ale tam je jasné, že pro ty ceník není. Ale pro ty exoty, jak je nazýváte, stačí dobře zpracovaný průchod zakázky firmou a máš po starosti. Chceš inzerci na dva dny nebo 500 prokliků? Ok, podmínky jsou na webu, když budete chtít, vyplňte objednávku (samozřejmě podklady ve správném formátu jsou součástí objednávky, jinak nelze odeslat), po zaplacení zveřejníme...

Kde je tam jaká pracnost, dohadování, vysvětlování nebo nezaplacení fa?

odpovědět 
                        Re: Rozumíte tomu..20:01:05 29.08.2014
Nejak nechapu, poroc by zrovna vyssi cena mela tyhle lidi odradit.. Bych rekl, ze pri vyssi cene prudi o to vic, snazi se cenu stahnout o to vic atd. atd.
odpovědět 
                     Re: Rozumíte tomu..19:21:49 28.08.2014
ale vůbec ne. aby odradil votrapy. skutečnej zájemce o inzerci se ozve, a když poznají že to není exot tak dostane nabídku v ceně na trhu obvyklé. jako všude.
Lukas B.odpovědět 
    Re: Ubohá práce Lezec.cz10:23:28 26.08.2014
Jo, naprosto souhlasím, víš jaký to je, já jsem byla jenom jeho žačka a víš jak mi je. A co teprve Mílovo rodině. A co třeba jeho synovi Aleškovi nebo jeho dcerce a manželce!!!!
odpovědět 

 RIP20:52:39 25.08.2014
... RIP
Wodouchodpovědět 
 Re: RIP08:43:01 26.08.2014
RIP ,, Míla ,, .
Dejvodpovědět 
  Re: RIP15:29:25 26.08.2014
RIP....Byl to úžasný člověk.
Uncleodpovědět 
   Re: RIP18:36:48 26.08.2014
Mejla byl Borec
Bahiodpovědět 

 Info08:58:06 26.08.2014
http://ustecky.denik.cz /zpravy_region /miloslav-hejny-ucil-lidi-lezt-sam-se-ale-zritil-20140825.html
odpovědět 
 Re: Info10:28:41 26.08.2014
Nechte si ty keci jo.
odpovědět 

 Návaz10:44:25 26.08.2014
takže nedovázal uzel. To se může teoreticky stát komukoliv. Ted jeste jaký uzel. BTW, řešil někdy někdo, jakej uzel je nejbezpečnější, z pohledu takový situace?

vždycky jsem si třeba myslel, že pokud nedovážu dvojitou osmu, nic tak tragickýho se díky tomu mega tření co tam vzniká, nestane. Ale možná se pletu. Nicméně dvojitá 8 byla vyhodnocena jako nejbezpečnější z hlediska navazování se k sedáku. Jak se navazujete vy? Co statistika tu na lezci?
Honzaodpovědět 
 Re: Návaz11:19:17 26.08.2014
Nedovázal osmičkový uzel. Tření jej nějakou dobu podrželo (dokonce seděl i v expresce během výstupu), ale v polovině spouštění po dokončení cesty už tření nezafungovalo. Spadl z 15 metrů mezi šutráky.
J.Ch.odpovědět 
  Re: Návaz11:23:53 26.08.2014
... lano 8,9 mm
J.Ch.odpovědět 
   Re: Návaz11:48:42 26.08.2014
Aha,taky tam bych možná viděl ten problém. 10.2 by ho podržela asi víc, kor jestli ta 8.9 byla nová a s nějakou úpravou.

Díky za info.
Honzaodpovědět 
 Re: Návaz14:42:07 26.08.2014
Ono je to naprosto bezpředmětný. Pak bys ještě musel vyhodnocovat procentuální dokončení uzlu.

Prostě je to o PartnerChecku a každý nováček by měl kontrolovat i svého instruktora
d.odpovědět 
  Re: Návaz00:25:48 28.08.2014
Především by měl každej kontrolovat sám sebe, než začne lézt. Aspoň já to dělám. Po týhle události to budu kontrolovat ještě důkladněji. Tento článek je velmi smutný, když zahynul mladej člověk. Ale nechápu, jak můžou některý lidi v komentářích řešit, kolik vydělá Lezec nebo jestli někdo napíše v komentáři pravopisnou chybu. To mi přijde fakt trapný. Tenhle článek je o nešťastné nehodě na skalách, o kterých je dobře psát, aby si z toho lezci vzali nějaký ponaučení. Nic ostatního bych tady neventiloval, teda pokud mám aspoň špetku účty k lidskýmu životu.
Liborodpovědět 
   Re: Návaz10:27:23 28.08.2014
...o kterých je dobře psát, aby si z toho lezci vzali nějaký ponaučení...

No jo, a jsme u toho. Kdo by to měl psát a proč by tomu měl svůj čas a námahu věnovat?
odpovědět 
    Re: Návaz14:33:04 28.08.2014
Děsiva tragédie.
Musíme si stále všichni připomínat ze nejčastější tragédie se stávají díky podcenění základních úkonu. A to hlavně u Lezců kteří lezou dlouho a suverénn e. A pak se něco opomene
odpovědět 
 Re: Návaz15:13:17 29.08.2014
Nehody kvůli nedovázání uzle se stávají prakticky vždycky na osmičkovém uzlu, protože tam je tření, které nezatížené lano udrží. Nepamatuji se, že by se to někdy přihodilo třeba na dračáku, ale ten má zase jiná úskalí, takže si nevybereš. Chce to se při navazování soustředit, před prvním krokem za lano pořádně zatahat a ještě zkouknout pohledem, ale zapomenout můžeš kdykoliv.
Petrodpovědět 
 Re: Návaz12:51:58 30.08.2014
dvojitej dracak,jednoznacne nejlepsi volba z mnoha duvodu,zkuste o tom popremyslet,ja se navazoval na vse mozne,lezu 15let,a tendle mne oslovil nejvic takze dvojitej dracak je muj vitez
odpovědět 
  Re: Návaz14:37:25 01.09.2014
zpetne neprovazany 8ovy uzel se malem stal osudnym i Lynn Hill v roce 1989. Ona ale mela ohromnou kliku. Po odsednuti letela volnym padem neco pres 20 m od retezu cesty Buffet Froid (Buoux), ale vlitla do vetvi stromu, a to ji zpomalilo. Prezila s relativne mensim zranenim. /zdroj: Lynn Hill- Climbing Free/ Takze podobna chyba se muze stat kazdymu, i mistrovi sveta. Pak je potreba mit tu kliku. R.I.P.
jnsnodpovědět 

 Čau10:46:31 29.08.2014
Mílo, bude mi chybět tvůj smích. Rodině hodně síly.
Michalodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179515)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Freedom VIIb Labské Údolí - Pravý Břeh
Captain Nemo 5A Fontainebleau
Dimnjak 7a Nahorevo
Club Gold 7a Nahorevo
Skoll Extension 9+/10- Beycik
Nově komentované:
Telegraph Road VIIc Labské Údolí - Pravý Břeh
Troubadour VIIIb Labské Údolí - Pravý Břeh
Rub 8+ Lom Kobyla
Tony 8A Bahratal
Troubadour VIIIb Labské Údolí - Pravý Břeh

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: RIP | Sláva Ukrajine! | Re: Slanění | Eva Milovská fb post | Re: Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Re: Slanění | Re: Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Re: Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Re: Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. | Márovi posledný odstavec. Nenávistným príspevkom celý text. |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (76)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (51)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Mára Holeček a spol. čekají ve stěně Langtangu na lepší počasí (1)
Na Everestu našli botu i s ostatky, zřejmě po Andrewu Irvinovi (1)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (1)

 Nově v inzerci:
Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 369 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 322 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 290 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 293 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 267 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.