LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Umíš jistit? Jasně, viděl jsem to na YouTube.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141544 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Jak se vydělává na lezcích

To co zde budu popisovat, je můj příběh, o mé blbosti z minulého týdne a mělo by to posloužit všem kdo jsou do všeho tak hr jako já…

To co zde budu popisovat, je můj příběh  z minulého týdne a mělo by to posloužit všem kdo jsou do všeho tak hr jako já…

Začalo to vše v úterý, když mi brácha poslal zprávu že mne shání nějakej Gregor, kterej má pro mě nabídku zájezdu do Států. Bráchovi jsem se vysmál a dost mne překvapilo když druhej den zamnou přišel do práce chlapík, kterej se představil jako Martin Gregor, a že prý zastupuje brněnskej oddíl H. K. Yetti.
Nabídl mi skutečně cestu do Států a lezení v místních lokalitách a vskutku za bezva podmínek - nemusím nic platit, vše je hrazeno sponzorskými firmami, které nám dají vybavení a my se na konci zájezdu budeme vyjadřovat, které že boty nebo bunda jsou lepší.
Vše bylo hrozně krásné, až se mi to zdálo příliš, vcelku mě to ale nestálo ani vindru, a tak bych byl trubka, kdybych jen tak nepřikývl jako že určitě ano - čas mám protože tou dobou už  budu po civilce a z toho samého důvodu nebudu mít ani peníze na jinou pořádnou akci. Takže jsme se domluvily že mne na tuty zapíše mezi účastníky a rozjedeme další spolupráci.
Druhý den za mnou zašel znovu, a že prý není moc času a bude potřeba abych mu co nejdříve dodal kopii pasu s fotkou na žádost o vízum, které měla vyřizovat nějaká známá skupinově.
V tu chvíli se mi poprvé jen tak mimochodem zmínil, že někde zkrachoval nějakej obchod a že není problém sehnat jakékoliv vybavení za zlomek ceny. Ukázal mi katalog a hned mi padli do oka lezky, které jsem měl v plánu nakoupit v červenci v Itálii. Nicméně jsme se o tom dále nebavily a chlapík zase odešel. Ještě ten den v poledne telefon, a že prý se tam u mě staví hned v půl druhé, vyzvedne kopii pasu a dá ji kámošovi kterej jede ve tři do Prahy a vlastně že je vše dohodnuto.
Přišel přesně na čas a hned zkontroloval pas i fotku, a že jako vše OK. A jestli se nechci podívat ještě jednou do toho katalogu, protože tam dnes jedou a nebyl by problém mi cokoliv přivézt.
A tak jsem se podíval a dohodnul se na lezečkách Cobra za 1000,- Kč!!!! což je bomba. Dále se mi líbily kalhoty Raptor za 1500,- , ale přece jen to bylo nějak narychlo a dávat dopředu dvaapůl se mi fakt nechtělo(ani tolik nemívám často pohromadě). A protože jsem na lezky měl našetřeno, sepsali jsme smlouvu(z jeho podnětu), podle které ode mne vzal 1000,-Kč a do pátka do večera dodá boty. Pak jsme se rozloučili a každý jsme si šli po svém.
Už večer jsem hodně znejistěl, ale vzhledem k veškerému předchozímu jednání se mi nezdálo příliš pravděpodobné, že by se chlapík zdejchnul. Však opak byl pravdou. Další den večer jsem byl na dohodnutém místě(ubytovna ČD) a zjistil, že pana Gregora tam nikdo nezná. To bylo dobré, tak jsem zavolal na tel. číslo, které mi dal a tam zjistil že to také není to pravé ořechové - zvedl to cizí chlap neznající žádného Gregora.
Poslední šanci jak dopadnout chytráka jsem vložil do pokusu vysledovat jej přes oddíl - H. K. Yetti Brno.
Psal jsem na ČHS a dnes ráno mi přišel mejl, že žádný takový oddíl neexistuje a nikdy neexistoval.
Tak jsem se rozloučil s botama i s litrem a šel psát toto varování pro všechny ostatní trubky jako jsem já.
Myslím si (tedy myslel jsem si), že nejsem úplnej pitomec, a že jen tak něčemu nenaletím, však opak je pravdou, koho by napadlo, že někdo si dá tolik práce s kamufláží kvůli vylákání několika stovek.
Já dostal krásnej úpis na hlavičkovém papíře H. K. Yetti a i to byla jedna z věcí která mne přesvědčila. 
Je to však i jediná věc co mi zůstala "na památku". Možná si někdo říká proč tolik cavyků pro litra, ale ne každej si může dovolit jej jen tak zahodit a mne to málem stálo víc dvaapůl…

Věc,  která mi nyní udělá radost je když to někde zkusí zas a někdo z Vás kdo toto čtete si na mne vzpomene a chlapíka zvalchuje ještě než  se mu to povede znovu - prezentuje se jako Martin Gregor a nabízí účast na zájezdu do Yellowstonu. Protože jestli jej potkám já, tak půjdu asi sedět za ublížení na těle (i když si o sobě myslím - tedy myslel jsem že nejsem násilník).
PS: udělejte mi radost

Břéťa Brodský
 

BB   [úpravy] 22:50 01.07.2002Tisk 

Reklama:

Komentáře

Nový komentář 

 
Docela dobrej náhul...
Zapsal: , 07:43:47 02.07.2002
 
Jo jo, pořád platí důvěřuj, ale prověřuj... Většinou stačí občanka - aspoň kouknout, když už to neni ve smlouvě. No po bitvě je každej generál.
Zapsal: Dan, 08:07:37 02.07.2002
 Profi podvodnik...
Hele, Břéťo, jak to popisuješ, tak to vypadá na práci profesionálního podvodníčka (i s tím, že nemusí pršet, hlavně když kape - po malejch částkách si dává dohromady živobytí). Prostě ouplně klasický postup: pár schůzek, nějaká zajímavost na začátek, zvyšování důvěryhodnosti, a pak zmizí jinam.

Zajímavý na tom je jedno. Ten dotyčnej evidentně docela dobře zná horolezecké prostředí (ví co nabídnout aby zaujal atd., když si s ním mluvil, těžko bys chytil podezření, určitě toho dost ví o lezení). Takže to, podle mého názoru, bude zkoušet znovu v osvědčeném scénáři, popř. jen s malými obměnami. A eště navrch - určitě leze, nebo lezl. Někdo ho jusí znát...

Pochybuju, žes šel na cajty, ale udělat bys to měl! Možná že podobných případů je víc. A tady nejde o těch tvejch pár kaček, ale o to ho zastavit. Sice se na Tebe budou dívat jako na blba co se nechá voholit, budou si dělat srandu z toho že kvůli té částce to ani nemá cenu, ale případ bude v těch jejich svodkách a jestli jde o opakovaný scénář, tak si toho dřív nebo pozdějc někdo všimne.
A navíc, i kdyby dotyčnej narazil na někoho z těch co tenhle článek četli, spojil se s Tebou, tak mu maximálně rozbijete hubu, prachy z něj nedostanete, a jen si začne dávat většího majzla. Pokud se s tebou spojí a zavoláte četníka co to dostane na starost, tak ten bude muset věc řešit, takže je šance z dotyčného pána i něco (spíš míň než víc) dostat zpátky, ale hlavně ho to přesvědčí, že horolezecká subkultura není ta správná na oškubávání (zvlášť když se ještě dohodnete s tím cajtem, že se chvíli nebude dívat). Podvodníci sice už jiný řemeslo obvykle nezkoušej, ale aspoň půjde jinam :-) A jestli je už podobnejch případů víc, tak si dotyčnej třeba půjde popřemejšlet na chvilku o tom kde udělal chybnu do chládku.
Zapsal: TomášF., 10:06:33 02.07.2002
 Chytrý ano i ne
Přijde mně, že věnuje příliš energie pro získání nepříliš velké částky. Jó, jasný, litr za dva telefonáty a dvě schůzky je dobrý výdělek. Ale vzhledem k tomu, že nemá moc možnost měnit scénář (hlavičkový papír) a celé mu to trvá dost dlouho, tak si myslím, že strašně moc riskuje, protože se to (i tímto článkem) rychle rozšíří.
To není jako na falešnou občanky brát jeden obchod za druhým a za týden nakoupit kamion věcí "na splátky".
Divné, divné.

Břéťo, nepátral si jak se na Tebe mohl dostat? Měl Tvé číslo a věděl, že lezeš. To je docela úzký okruh, ne?

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 10:57:51 02.07.2002
 Jsi bejk
Břéťo, Břéťo, ty jsi fakt vopičák.
Neslyšels nikdy "Z ruky do ruky"? Fakt blbá idea napřed klopit lóve a pak dostávat boty. Co kdyby Ti nebyly? Z tohoto důvodu nekupuju nic ani na tržnici, i když je tam ten Vietkong každej den. Reklamace i v tomto případě prostě smrdí průserem. Tos neviděl v bedně ty tlupy pitomců, co se domáhali na demoškách svejch peněz, který před tim narvali jako bloudi to kampeliček na pětadvacetiprocentní úrok? Nebuď bloud, Břéťo, nakupuj v kamennejch šopech a schovávej si účty kvůli reklamacím. Co je levný, je drahý, jak se řiká. A máš vatu na to, aby sis kupoval levný věci?

B
Zapsal: Papouš, 12:38:09 02.07.2002
 To je chudak
To je fakt kruty. Doufam, ze si to precte co nejvic lidi a priste ten hajzl vyhandluje, tak akorat kopanec do riti.
Zapsal: JirkaS, 13:26:40 02.07.2002
 Re:meloun
Martin ma pravdu ten šel na tutáč, musel tě znát. A co je nejhorší asi lezl nebo leze. Je to zmrd a špína. Napiš to na všecky lezecký stránky, třeba i s popisem.
Zapsal: Boubel, 14:00:19 02.07.2002
 podobizna
Breto, mozna bys z cajtu vymamil i sestaveni podobizny. Myslim, ze by ji Hop rad zverejnil a moc bych se divil, kdyby ho nekdo z lezcu nepoznal. Pokus se obetovat par hodin u cajtu, nebo alespon napis slovni popis dotycneho, jmeno bylo urcite zapujceny. Na shodu podmetu s prisudkem se vyprdni, kdyz cloveka oberou, tak mysli na jiny veci, uz to taky znam, ty se umis alespon podepsat.
Tak par panaku i na mne a posli jeho fotecku v libovolne podobe, pak mu nezbyde nez emigrovat.
Zapsal: Maty, 17:54:52 02.07.2002
 cajti
Je to hnus.Dneska se krade všude.Člověk nemá vatu a ještě ho někdo obere.Smutné na tom je že s tím nic neudělaj ani cajti.Pokud se nepletu tak začínaž až na 2.000,-kč škody.Když je to méně tak na to prděj.Zbejvá jen jedno.Nakopat mu tu prdel.
Zapsal: Himbajz, 21:15:05 02.07.2002
 cajti
Cajti na to fakt vetsinou prdej-to je jako kdyz ti ukradnou kolo nebo vykradou chatu tak ti nejspis do 30ti dnu prijde,ze pachtel nebyl dopaden a ze pripad bude odlozen,ale to neznamena ze to nechli byt-jen proste do lhuty 30ti dnu nenasli to tvoje kolo potazmo veci z tvoji chaty.Kol se ztraci ale vic(o vykradackach nemluve) a nekdy udela takovej hajzl chybu a pak se mu to secte...podobne to bude asi i s timhle unterwassermannem,protoze neverim ze celou akci rozpoutal jen kvuli jednomu podvodu na cloveku,kteryho nasel pres net.Jinak pokud by presahla jim zpusobena skoda 2000kc,coz je hranice mezi prestupkem a trestnym cinem a vsechno by mu prisili tak by moh mimo jiny jit treba na 2 roky zchladit vasne.Dat jeho zdanlivou podobu na web by bylo docela dobry,protoze fakt musi nebo musel do lezeni delat a nekdo by ho mohl poznat.Ale divim se mu,ze sel zrovna do komunity jako je ta lezecka,ktera je dost pospolita a take dost komunikativni!
Zapsal: Fido, 21:56:54 02.07.2002
 re: Cajti
hranice mezi prestupkem a trestnym cinem se tusim zvysila na 5000,- , ale cajti na to neprdej i kdyz je to pod tou hranici, jen neni lehky takovyho smejda najit(gregor se urcite nejmenuje)
Zapsal: Yetti, 22:10:33 02.07.2002
 Z lezení
se asi opravdu stává komerční sport se vším všudy. Penězi, lidmi kteří vás o ně připraví... Ale na druhou stranu musí být pan "Gregor" docela pracovitej týpek. Dát si takovou práci, aby někoho stáhnul o litr.. Zajímavý, že si tě vybral takhle cíleně.
Zapsal: RosťaS., 22:56:53 02.07.2002
 RE:
Vzhledem k tomu že na webu prezentuji náš oddíl a vlastně veškeré Budějovické lezení si myslím že asi nebyl problém na mě kápnout.
Nejhorší je že ksicht toho chlapíka mám v hlavě uloženej od někud z daleké minulosti. Možná s námi dělal kurz nebo prostě jsem ho jen viděl na skalách. Nyní už na to prdím - v pátek jedu na měsíc do Rakouska a Itálie a mám jiné starosti, ale až se vrátím, tak si dám asi práci a tu podobiznu tu snad uvidíte.
Břéťa Brodský
Zapsal: BB, 23:16:49 02.07.2002
 Jo ale...
Jo ale ten velký popis zločinné akce je zkažen tím, že se /i s Gregorem/ vydáváš za ženy/a tím se stáváš taky tak trochu nevěrohodným, že?/
Zapsal: martin, 00:01:34 03.07.2002
 defekte
Martine, kdyz se chytas jednoho ulitnuti ve schode a sam neumis pouzivat zavorky a interpunkci, tak ses v mejch ocich defektni se vsim vsudy. Tvemu zdravemu rozumu nelze verit uz vubec...
Zapsal: Maty, 07:42:21 03.07.2002
 Je to kurvarna...
...a neměla by procházet!
S tou podobiznou to je fakt dobrej nápad. Navíc si myslím, že mu nešlo jen o tu tícku, ale třeba čekal že eště vymámí prášulky na víza apod. Břéťa píše, že u sebe neměl prachy, tak dotyčný pán vzal co bylo a vymáznul...
A to že si s tím dal tolik práce, podle mého názoru, svědčí o tom, že to bude zkoušet znovu. A možná, že už to zkusil. Na druhou stranu, možná že není tak dobrej. Třeba si ani neuvědomil možnosti internetu, takže ho ve snu nenapadlo, jak rychle o tom bude dána širší povědomost. Jestli je zvyklej shánět lidi po telefonu...

Ale fakt nejhorší na tom je, že dotyčnej určitě leze, nebo alespoň lezl. Ale, myslím, že ne zas tak moc a dlouho, protože jinak by mu došlo, nakolik se lidi kolem lezení znají nebo o sobě navzájem alespoň vědí, jsou schopní komunikovat a kooperovat, a že i když se třeba dělíme na maglajzníky a klasiky, a na pohodáře a sportovce a Bůhsámví jak eště, tak sme furt relativně malá komunita.

Břéťo, škoda, že namáš čas a náladu se tím zabejvat hned. No, dej to eště jako varování na pár dalších webů. Třeba aspoň na www.horosvaz.cz (tam to sice moc nežije, ale kupodivu se tam spousta lidí chodí občas alespoň podívat).
Zapsal: , 10:06:57 03.07.2002
 omluva
sem se zapoměl podepsat... Ten blábol o kurvárně je můj :-))))
Zapsal: TomášF., 10:08:20 03.07.2002
 dodatek
Možná blbá poznámka, ale ještě mě tak napadlo :
Neni to celý nějaká ležcovina ?
Zapsal: wenny, 17:01:51 03.07.2002
 Re: ležcovina
BB, který je předsedou HK Pavouk mně mailem tuto informaci potvrdil.

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 09:13:40 04.07.2002
 Re: falešné představy
Souhlasím s tím, že není nic divného, že takový gauner leze.
Nesouhlasím s tím, že jako lezecká komunita máme alespoň raději přírodu. To už myslím není pravda. Počínaje hromadama odpadků pod skalama a konče mnohými názory stylu "chci svobodně lézt tady a teď", které nerespektují cokoliv a zajímá je jenom přelezení té jejich linie.
O dodržování nějakých "postbolševických" zákonů nemluvě - o tom se tu dá také ledacos přečíst.

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 09:31:34 04.07.2002
 Tak dokonce předseda...
...jak pak maj vypadat řadoví členové...

Ad Melloun: Nejsi ženská? Fakt do Tebe nevidim. Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají (dělostřelecká příprava), ALE: tak se někoho zeptám, co je dotyčnej zač (reference - když se BB dostane na net, tam si tam něco o HK Yetti může něco přečíst, ha?), jaký jsou podmínky reklamace, proč je cena tak nízká (40% final price - to je i u Raptorů, báj voko tak kolem dvou a půl litru a divil bych se, kdyby ňákej obchodník střelil pod nákupkou goretexový hadry) ALË, ALE, ALE: Vůbec nedávám prachy někomu jako foršus, aniž bych dotyčné zboží viděl a mohl si ho osahat.

P.S. Na druhou stranu oceňuji, že se někdo o svoji chybu podělil i s ostatními.

Berg Heil
Papouš, Aussig
Zapsal: Papouš, 16:01:13 07.07.2002
 jméno je zřejmě vypůjčené
Skutečného a opravdického Martina Gregora znám, je členem našeho oddílu, jeho fotku si můžete prohlédnout na www.humanita.n.cz v rubrice seznam členů. Sice nejsme úplně blízcí kamarádi, tvrdím, že je to slušnej chlapík a dal bych za něj ruku do ohně.
Zapsal: Lukas B., 09:07:01 09.07.2002
 jmeno
Lukasi tys na to kapnul, ten clovek je asi fakt tak rafinovanej, ze pouziva vypujceny jmeno, fakt dobry..........
Zapsal: , 17:33:39 10.07.2002
 Celkem prdel
Fakt super komentare docela jsem se zasmala...Ale kazdopadne to je svinarna
Zapsal: Tereza, 20:31:00 10.07.2002
 To nasere!!!!!
Souhlasím s Terezou.Fakt "super" komentáře,ale většina nikam nevede!
Zapsal: Šaman, 14:51:31 15.07.2002
 Papoušovi
Davam za pravdu Papousovi-nic jinyho se k tomu ani dodat neda. Zdravim Papouše ;)
Zapsal: Klara, 20:18:20 21.07.2002
 zlodějina
Ahoj tak na to vam řeknu jediny a to je asi tak všechno co jsem vam tim chtěl sdělit.Díky díky tleskat nemusíte
Zapsal: Filip, 13:31:38 18.09.2004
 hoho
na co?!?!? NA CO??!?!?!!! Jo nashledanou!
Zapsal: hohohonza, 13:33:54 18.09.2004
 podobny pripad
zdravim, me se stala podobna prihoda ale ubehl nejaky cas a pan Martin Gregor zmenil teritorium, ja se zabyvam videem a me vylakal k nakupu kamery. Pusobil i na me celkem duveryhodne, ale dalsi detaily nebudu rozebirat. Kdyby to nekoho zajimalo, tak at posle dotaz na mail. Policie o nem vi,ukazovali mi jeho fotografii, take oblycej, co jsem videl ja a se kterym jsem se setkal, opravdu patri osobe Martin Gregor. Pokud budete mit nekdo nejake zajimave indicie k usvedceni pana M G, tak za ne ja i policie budeme vdecni. Jeho castky se asi zvysuji.PetrCucka
Zapsal: Petr, 21:54:36 25.11.2005
 Wau.
Spravedlnost je slepa ale bozi mlyny melou!

Inu stalose, ze jsem byl podveden taktez.
A pan gregor uz vyfasoval pravomocny rozsudek.
Bohuzel, muj pripad (a to jsem prisel o 9 tisic) nebyl az tak prej moc velkej. Ale alespon uz sklapla klec a maj ho nerada jednoho!
Zapsal: laBoum, 12:08:39 21.03.2009
 MjcoNgRHICSm
L9xJbV Enjoyed every bit of your blog article. Cool.
Zapsal: gpCvUMVkt, 00:23:15 20.12.2013
 FDJCGwWexIceoWzU
v5CLxv Im grateful for the blog article.Really looking forward to read more. Awesome.
Zapsal: xVXzgmIFVkVeP, 08:47:03 20.12.2013
 wwLHtUcilfvEfvZExyw
Dd5map I cannot thank you enough for the blog post.Thanks Again. Cool.
Zapsal: eNuJDIIWDxzzMxbo, 07:07:13 21.12.2013


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179560)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Contamin-labrunie 6a+ Chamonix
Suntandora 7a Kalymnos
Suntadora 7a Kalymnos
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Ss | Re: jak to vidi mainstream | Re: jak to vidi mainstream | RIP Ondro | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP + pridať 15° | Esence bytí | jak to vidi mainstream | Re: Ss | Re: Hustý! |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (97)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (16)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (10)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (4)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 374 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.