LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Dobrá horolezkyně dosáhne vrcholu, už v základním táboře.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141543 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
Ymca - Krásné Březno
Lezecká stěna TJ. Pustiměř - Pustiměř
Crux - Karlovy Vary

Prodejny
HUDYsport - Ústí nad Labem
HANIBAL - Praha 2
BIVAK SPORT - BERKNER - KRNOV

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Reportáž psaná na Blížencích

aneb jak kráska zoškliví

Předminulou neděli tj. 9.10. jsme s kamarádem vyjeli do našeho oblíbeného Rájce. Jasné, ale chladné počasí slibovalo, romatické lezení  v krásně zbarvené přírodě. Nevyráželi jsme nijak brzo, jednak kvůli ranní zimě, ale také aby se stihla odpařit rosa. I přesto nám pěkně mrzly prsty a tak jsme raději volili spárové výstupy, kde přecejen prsty tolik nejsou zapotřebí. Po dolezení na masivní trojvěž Blížence jsme se zde potkali se zajímavými lidmi - dva muži a velice krásná dívka. Dojem silně kazil maglajzák na zadku jednoho z nich. Ten teda musí být otužilej, když v tédlé kose a v sedmě co lezli (vlevo od Jižního sokolíka) potřebuje maglajzovat. No, ale spíše jsme očumovali tu krásku, kterou měli sebou než zadek nějakého šaška. Dívka měla trochu morální potíže přeskočit první přeskok a tak v předtuše problémů v přepadu, jsme raději rychle přepadli na vež, kde je slaňák a jali se slaňovat. První přepadl "borec" s pytlíkem a pak nastalo divadlo v přepadu, které jsem už několikrát v různém obsazení viděl. S touto milou slečnou bylo obzvláště roztomilé, kdyby milý dojem nezazdila větou "Kdybych alespoň měla maglajz!". Na co proboha??????

Myslím, že není lepšího důkazu, že do pytlíku nesaháte kvůli pocení rukou nebo lepší adhezi prstů na drobných chytech devítek, ale pro morál a ze zvyku.

Doufam, ze se zde nerozvíří další neplodná diskuse ze seriálu bílá válka protože podobné chudáky od podobné pokřivené logiky stejně neoprostí.

FunTomas   [úpravy] 08:03 17.10.2005Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 proč to píšeš?09:45:37 17.10.2005
Tak proč to sem taháš? mám dojem že jen z důvodů rozpoutání jak ty říkáš další neplodné diskuse. Jdi provokovat jinam...
BBodpovědět 
 Re: proč to píšeš?09:55:41 17.10.2005
asi mu nadrzanost z dievciny zatemnila rozum...
 FilipJodpovědět 
  Re: proč to píšeš?12:29:18 17.10.2005
No jasne taky jsem si ho hned po slaneni vyhonil, to pak drzely ruce ve spare jedna basen. :o)))
FunTomasodpovědět 
   Re: proč to píšeš?11:46:02 18.10.2005
Ty vypatlanej osle, co bych nemohl lézt s magnesiem na písku když mohu lézt všude, tvoje bezbřehá pitomost sahá až k mrakům to je prostý vývoj a ty ze svou miniaturní inteligencí můžeš zase zpátky lézt s opicema po stromech: bílá válka........nakonec si zvykneš.

Pěkný den všem
Josef Lukáš -Joseodpovědět 
    Re: proč to píšeš?12:44:24 18.10.2005
Tak to se pletes chlapecku, nemuzes si lezt vsude a uz vubec ne vsude s maglajzem.
Hajnej Růžičkaodpovědět 
     Re: proč to píšeš?15:33:20 18.10.2005
Já lezu a je mi to fuk, prostě lezu všude s pytlíkem je fakt, že u těch cest třeba v Tatrách ho používám méně, ale co je to zvyk pak přijedu na písek a budu sahat do prázdna? No oni ti zelení zakážou za chvíli vše, nemůžu lézt na ledu, nemůžu lyžovat v Tatrách co to je za nesmysl, a pak ti postaví novou lanovku v Krkonoších ať jdou do pr....prostě porušuji asi zákazy, ale co mi zbývá pal to čert...
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
      Re: proč to píšeš?07:22:08 19.10.2005
Pokud zakazou tak kvuli idiotum jako jsi ty
Hajnej Růžičkaodpovědět 
       Re: proč to píšeš?08:57:50 19.10.2005
Pro dogmatiky je člověk zbytečný. Dokonce i ten v nich.
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
 Re: proč to píšeš?12:14:53 17.10.2005
Vpodstatě pravda. Když maglajzovali tam, kde nemají, vyfoť to a pošli na svaz. Ať si to řeší tam...
Honzaodpovědět 

 ...10:53:39 17.10.2005
Proboha, smažte někdo tu pitomost ...
Jaraodpovědět 
 Re: ...10:35:19 18.10.2005
Proc pitomost? Nejspis to bude pravda.
dddddodpovědět 

 Na nic11:05:40 17.10.2005
Vo čem ten článek je?
Vo ničem...
lojzaodpovědět 

 pocení12:23:55 17.10.2005
Já nevim, že jsi tak nepřející. Každému je přece jasné, že strachy se ti mohou potit ruce i v mínus čtyřiceti ne?
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: pocení12:27:55 17.10.2005
No kdyz myslis, pak se tedy omlouvam. Prosim Vas vsichni co se bojite udelat jednoduchy prepad na vrcholu Blizencu, vezmete si maglajzak at se dostanete bezpecne ke slanaku.
FunTomasodpovědět 
  Re: pocení12:43:40 17.10.2005
I ty drsoni, ty statečný lezče, že si jim to neřek tam a ted tu bonzuješ? Proč ?
George-jpodpovědět 
  Re: pocení14:51:55 17.10.2005
Někdo leze s maglajzem a takovy jako Ty si ho pod skalou vyhoni.Neotravuj,dik.
Saliodpovědět 

 Krásná lezkyně, maglajz - gentleman v nedohlednu15:38:50 17.10.2005
Ej, FunTomasi, kdybys místo špekulování a moralizování přiskočil a podal zmiňované dívčině kýžený maglajz, mohl se příběh odvíjet úplně jinak, jinam, s někým jiným...
Václav Širlodpovědět 
 Re: Krásná lezkyně, maglajz - gentleman v nedohlednu16:29:18 17.10.2005
... ovšem za nezbytné neutralizace maglajzu lubrikačním gelem.
JHodpovědět 
 Re: Krásná lezkyně, maglajz - gentleman v nedohlednu21:46:04 17.10.2005
Moje řeč. Hned bych pohotově přiskočil a nabídnul krásné dívčině, zdali si nechce sáhnout ke mě do pytlíku... No jo, dyť já ale maglajz na písku nenosím. Sakra, že bych změnil tábor?
stipodpovědět 

 Bonzáček malý ale náš !19:17:38 17.10.2005
Že jsi nám to neřekl, byl jsem tam já , kamarád a kámoška.
Sám s MgO na písku nelezu, ale u spolulezců mi nevadí. A vidíš, nebýt Tvého duchaplného článku, ani bych se nevšiml, že si spolulezkyně na tuto cestu MgO nevzala.
Dík za upozornění. I když vlastně nevím, na co mi tato informace je.
John,Plzeňodpovědět 
 Re: Bonzáček malý ale náš !10:18:31 18.10.2005
Treba proto ty sobeckej kretene, aby jste priste az pojedete na pisek nechali maglajz doma, misto toho, aby jste kazili lezeni ostatnim lezcum.
Kachnaodpovědět 
  Re: Bonzáček malý ale náš !11:20:43 18.10.2005
Ale vzdyt pise ze MgO nemeli. Nejses ty spis krava nez kachna?
Husaodpovědět 
   Re: Bonzáček malý ale náš !11:26:44 18.10.2005
A kdyby ty jsi misto Husy nebyl debil, doslo by ti, ze z tech trech ho jeden mel.
Kachnaodpovědět 
  Re: Bonzáček malý ale náš !13:13:57 18.10.2005
Ty ses ale nejak rozparadila. No nic, dalsi individuum, co nepremejsli, skoda.
loudisodpovědět 
  Re: Bonzáček malý ale náš !16:04:40 18.10.2005
Milá dámo, "Kachno" , jsem opravdu rád, že vím, že když nepoužívám na písku MgO a nekecám do jeho používání druhým , jsem sobeckej kretén. Toto zjištění mě rozveselilo. A Vám dámo, přeji mnoho dalších takovýchto průlomových životních postřehů.
John,Plzeňodpovědět 
   Re: Bonzáček malý ale náš !07:12:43 19.10.2005
Když, jsi svědkem trestného činu a neohlásíš to,nebo mu nezabráníš, jsi spoluviník. Tím nechci říct, že používání Mg. je tr. čin - ale porušování vyhlášky to je a tudíž by i měl být....
Olson.vsodpovědět 
    Re: Bonzáček malý ale náš !08:32:05 19.10.2005
Už začínám rozumět tomu, proč Ti webmástři Lezce vonehdá vystavili stopku...
Papoušodpovědět 

 Buuuu22:00:56 17.10.2005
To jsi se nam vybulel blbecku.Sklopena ocka kdyz bys mel mluvit,ale na netu se vyrves.Jestli to tak delas i s zenskejma, tak Ti zbejva fakt jen ta honitba.Ale ruce spinavy nemas,aspon ne od maglajzu.Chudacku...
Patrik Fabingerodpovědět 
 Chudáček.22:17:34 17.10.2005
Kluk jen napsal své pocity, i když neuměle, maglajzníci předvedli zde své IQ zato velice zdařile.
Debilodpovědět 
 Re: Buuuu10:13:19 18.10.2005
Honitba? Jakože se má stát myslivcem? Dokážu si živě představit, že bys mu s jeho revírem uďál něco podobnýho jako na tý třetí fotéčce. www.lezec.cz/clanky.php?key=2160
Papoušodpovědět 
  Re: Buuuu10:25:03 18.10.2005
Jako vzdy originalni a nerozlustitelny komentar. Co bylo snahou sdelit?
Milenaodpovědět 
   Re: Buuuu11:03:28 18.10.2005
No jako že, kdyby měl Lohnickej štít svuj mysliveckej revír, tak by mu ho Fabinžé obkálel. To byla jen taková vtipná reakcička.
Papoušodpovědět 
 Re: Buuuu10:14:34 18.10.2005
Nojo, tady zase nejakej kreten nepochopil, ze to jiste bylo mysleno jako legrace o cemz svedci smajlik, za tim komentarem o honeni. Pokud jsi cetl ten clanek podrobne co evidentne ne, vedel by jsi ze nemaglajzovala, jen se maglajzu dovolavala v naprosto nesmyslne chvili, kde by ji objektivne tezko mohl k necemu pomoci. Za to mohl tezko nekomu nadavat. Ale zcela spravne si o vas pomyslel, ze jste naprosti vypatlanci, kteri na pisku nemaji co delat.
Hufyodpovědět 

 foto22:30:35 17.10.2005
a kde je fotodokumentace?
ivošodpovědět 
 Re: foto22:46:59 17.10.2005
K autorovy...jsi podle mě velikej drsńák.No a když se s náma nikdy nepodělíš o svoje pocity.Tak si mnoho jedinců odpočine.A snad nikdy neuklouzneš po ranní rose:-))) kdybys náhodou nevychytal to správnou dopolední hodinu na podzim, spárku bez rosy.Jsi prostě poéttt:-))nebo spíše debil!!!!
Brendyodpovědět 
  Re: foto10:22:37 18.10.2005
Zato ty jsi asi vypatlanec co leze po písku i když je ráno mokrej od rosy. Pokud tě překvapuje, že já na podzim kvůli rose jezdím lézt až na desátou jedenáctou, tak doufám, že na písek nejezdíš. Protože tobě podobní vybrušují v písku koryta viz Podmokelská, Kapelník a podobně.
FunTomasodpovědět 

 Obranou bývá útok09:45:52 18.10.2005
Náhodou dobrej postřeh, FunTomasi. A všem, co tady nadávají a urážejí: Nejlepší obranou je útok, že? Škoda jen, že vám unikla pointa. Ale to je u maglajzistů na písků už bohužel běžné...
Honza P.odpovědět 
 Re: Obranou bývá útok10:23:00 18.10.2005
No podle mě. Článek má jedinou pointu. Zase napadání lidí a dělání ze sebe hrdinu.
Brendyodpovědět 
  Re: Obranou bývá útok10:29:06 18.10.2005
To je take pointa a neni ji nikdy dost. Kdyby odradil byt jen jedineho potencionalniho maglazistu diky za to. Lide co ostatnim kazi lezeni tim ze sprasi skalu zasluhuji jedine tak upovrzeni a ne se jich jeste zastavat.
Leňourodpovědět 

 Pěkné10:43:58 18.10.2005
Pěkné a čtivé. Obě pointy jsou věci obecně známé, ale proč je nepřipomenout.
jan pusodpovědět 

 Uf11:08:27 18.10.2005
Mě prostě nepřestane udivovat, že v takovém Německu, které je hned za humny to jde a u nás ne. Chcete snad tvrdit, že árijci jsou lepší než my a u nás to nejde? To snad ne! To už tu jednou bylo. Nerad si kazím krásné a díky pracovní vytíženosti i vzácné dny ve skalách hádkami s někým s kým bych si třeba i normálně rozuměl nebýt toho, že on škodí ostatním a tudíš i mě.
FunTomasodpovědět 
 dotaz12:13:42 18.10.2005
proč vlastně píšeš tuto tvoji příhodu sem na Lezec.cz - server, kde převažujou maglazníci a lidi který si pojem "demokracie" vysvětlujou jako že každej si může dělat všechno co se mu zlíbí. Založ stránky ortodoxninemaglajznik.cz a tam v diskuzích žasni s ostatníma nemaglajzníkama nad morální úrovní dnešního světa...Je zbytečný šťouchat do vosího hnízda
Herriodpovědět 
 dotaz12:14:16 18.10.2005
proč vlastně píšeš tuto tvoji příhodu sem na Lezec.cz - server, kde převažujou maglazníci a lidi který si pojem "demokracie" vysvětlujou jako že každej si může dělat všechno co se mu zlíbí. Založ stránky ortodoxninemaglajznik.cz a tam v diskuzích žasni s ostatníma nemaglajzníkama nad morální úrovní dnešního světa...Je zbytečný šťouchat do vosího hnízda
Herriodpovědět 
  Re: dotaz12:42:25 18.10.2005
Stourani do vosiho hnizda byvala moje oblibena zabava v skolnim veku
FunTomasodpovědět 
   Re: dotaz12:53:11 18.10.2005
Ja jsem se v diskuzich na lezec.cz taky parkrat trefil do cernyho a uz se s tema curakama co jsou "in" radej nepoustim do vaznejsich diskuzi. Nema to fakt cenu, trend prevalcuje vsechno a vsechny...jen si vsimni kolik tvuj, v podstate nesmyslnej, clanek irituje tech potrefenejch zmrdu se syndromem praseciho moru...:)) je zabavny sledovat, jak se ty mamrdi vztekaj...
Herriodpovědět 
    Re: dotaz14:16:56 18.10.2005
Asi jsi si toho nevšiml - v této diskusy nikdo neobhajuje MG, pár lidí tu prohlásilo že podobné provokace(jako tento článek) jsou vo ničem a zase se zvrhla mela - pár přiblblejch rádoby klasiků(odpůrci) si tu brečí a nadává...

BBodpovědět 
     Re: dotaz14:37:36 18.10.2005
Tak proč tolik urážek na autora článku ? Koho provokuje ? Ty co maglajz neobhajujou ? Těžko...
Herriodpovědět 
     Re: dotaz14:40:34 18.10.2005
Tak proč tolik urážek na autora článku ? Koho provokuje ? Ty co maglajz neobhajujou ? Těžko...
Herriodpovědět 
     Re: dotaz14:52:40 18.10.2005
" pár přiblblejch rádoby klasiků(odpůrci) si tu brečí a nadává..." To je dobře, že ti tak vadí to nadávání a schazování druhých. To je dobře.
odpovědět 
      Re: dotaz15:05:46 18.10.2005
Protože toto není článek(respektive informace=0), ale pouze nesmyslná provokace zakomplexovaného rádobyklasika.

...a ještě pro nepodepsaného hrdinu - když tu někdo vykřikuje jak je to dobře když se mamrdi vztekaj tak pro něj nemám vhodnější slušný výraz než potroublej(nebo jak jsem to psal)rádobyklasik.
BBodpovědět 
       Re: dotaz15:16:35 18.10.2005
BB:
1)nauč se číst : nepsal jsem (natož vykřikoval) že je dobře když se mamrdi vztekaj ale "je zábava sledovat jak se mamrdi vztekaj...a to je rozdíl, ne ?!
Do rádobyklasika mam dost daleko ty nepodepsanej hrdino
Herriodpovědět 
        Re: dotaz07:27:38 19.10.2005
Tímto jménem se tu podepisuji už několik let, ale nedělá mi problém se podepsat normálně.
Toto je můj poslední komentář v této diskusy o ničem s nikým.
BB, České Budějovice
 Břetislav Brodskýodpovědět 
 Re: Uf16:10:05 18.10.2005
Čím ti škodí ? Leze si po svým, většinou s mágem v težších cestách.
George-jpodpovědět 
  Re: Uf22:21:07 18.10.2005
Tím ze sou lepsi nez on...
Pepéodpovědět 
  Re: Uf07:03:11 19.10.2005
Skodi tim prave tim, ze maglajzuji v cestach ktere bezne lezu a po zprasene skale s oznacenymi chyte me lezt nebavi. Proto mi skodi a omezuji vsechny co chteji lezt po skalach tak jak je priroda, buh nebo co podle vkusu uznavate stvoril.
FunTomasodpovědět 

 Proč15:15:22 18.10.2005
Nevím proč pořád všichni nadáváte na maglajz na písku?Kupte si novej Everest,tam uvidíte jiný borce s mágem na písku.Pana Hudečka v Adru ve spáře,pana Morávka v Teplicích v Biči atd. Vždyť je to běžná realita. Na benzine se taky nerozčilujete ze je benzín drahej,je to realita.
Saliodpovědět 
 Re: Proč15:20:12 18.10.2005
Kde bereš tu jistotu že se na pumpě nerozčilujeme ? Já třeba jo, protože si na ten benzín musim vydělat
Herriodpovědět 
  Re: Proč15:22:27 18.10.2005
To ja taky ale oba vime,že s tim stejně nic neuděláme.
Saliodpovědět 
   Re: Proč15:27:11 18.10.2005
Tak a teď HURÁ! - budeme nadávat na režim! Maglajzníci i nemaglajzníci!
Romanodpovědět 
    Re: Proč15:36:11 18.10.2005
A jsme u toho: za všechno můžou komunisti !!
Herriodpovědět 
     Re: Proč15:44:50 18.10.2005
Ku... a těch je. Nevěřím v osud, který člověka ovládne, ať udělá cokoliv.
Věřím však v osud, který ho ovládne, když neudělá nic.
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
    Re: Proč15:39:50 18.10.2005
A jsme u toho: za všechno můžou komunisti !!
Herriodpovědět 
     Anketa15:55:05 18.10.2005
A je tu návrh na anketu! Co a kdo je nejhorší?! 1. kurvy komunistický 2. klasici jedni zabednění 3. maglajzníci plavajzníci bezohlední. Tak co, pánové a dámy?
Roman Brtodpovědět 
      Re: Anketa16:01:14 18.10.2005
nejhořší je ten komunista co vymyslel maglajz :))
Herriodpovědět 
       Re: Anketa16:06:04 18.10.2005
To zní jako když mluvil Jakeš ni soudruhu :-))
Co má přijít přijde....a přišel maglajz hurá :-))
těžko zastavit vývoj...
Jose-Josef Lukášodpovědět 
      Re: Anketa16:02:51 18.10.2005
Nejhorší je se nechat nasrat.
Neobávej se toho, co má přijít, neplač pro to, co pominulo. Spíš se starej, abys neztratil sám sebe a plač, když se celé dny trmácíš, aniž by ve tvém srdci přebývalo nebe.
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
       Re: Anketa16:11:37 18.10.2005
Já se nejvíc starám abych neztratil pytlika
Herriodpovědět 
       Re: Anketa16:14:33 18.10.2005
Tys basnik a filosof!
jan pusodpovědět 
        Re: Anketa16:17:40 18.10.2005
Za tyto debaty by nás starej Schleirmader asi nepochválil...!
Roman Brtodpovědět 
 Re: Proč12:31:20 21.10.2005
Aha, ty se na benzínce nerozčiluješ. Zajímavé. A co v den splatnosti daně z příjmů, to jsi také klidný? Jestli ano, tak jsi morálový typ, co na ty písky ani lano nepotřebuje.
Lawodgeodpovědět 

 Nej16:18:51 18.10.2005
Nejhorší je všeobecná netolerance a egoismus, spojeno v jedno !
George-jpodpovědět 
 Re: Nej16:24:42 18.10.2005
Mě se víc líbí ten princip tří áček, kterej tu kdysi komunikovali lesáci z Jizerek (teď přesně nevim kterej, jestli Huš nebo Vrš): agresivita, anarchie, arogance.
Papoušodpovědět 
  Re: Nej16:30:06 18.10.2005
taky mam jen to nejlepší mínění o "ochráncích přírody JH" Ing. Huškovi a Vršovském :)))
Herriodpovědět 
   Re: Nej10:47:23 19.10.2005
Budu ti vděčný, když to svoje "nejlepší mínění" o ochráncích přírody (nebo že by opravdu nejlepší mínění o "ochráncích přírody")trochu rozvedeš. A jestli máš pocit, že to zveřejnění na Lezci neunese, můžeš napsat na mail, který najdeš na www.ochranaprirody.cz. A pokud se za tvým nickem skrývá reálná osoba s nějakým občanským jménem, můžeš ho pro pořádek uvést.
Zdraví
J.Hušekodpovědět 
 Re: Nej16:30:55 18.10.2005
Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe. :-)))
Pěkný den přeji všem :-))
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
  Re: Nej16:40:13 18.10.2005
Prasečí hlavo, to je fakt síla. Takový hloubky tu chrlit, navíc v pozdním odpoledni. Du si uvařit kafe, abych se probral a moh to rozluštit. P.S. Tim mágem se tu rači nechlub. Kdybyses někdy chtěl napojit na penězovody CK ČHS, mohli by Ti to přišít a zatnout tipec. Doznání, že prášíš, je totiž na rozdíl od prášení samotného trestné!
Papoušodpovědět 
   Re: Nej16:54:35 18.10.2005
Lidé se často mění na mušky, které touží po světle a vlétají do ohně.

Je třeba to změnit, myslím ten zákon stejně ho všichni porušují je to nesmysl....

Celkem jsem se pobavil, tolik času pr....cus bus
Jose - Josef Lukášodpovědět 
 Re: Nej16:32:36 18.10.2005
Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe. :-)))
Pěkný den přeji všem :-))
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
  Re: Nej16:35:24 18.10.2005
Tady něco smrdí :))
herriodpovědět 
   Re: Nej16:39:20 18.10.2005
Herri, co Ti smrdí můj názor?
Pěkný den sluníčko klidně mi cinkni 777000784
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
   Re: Nej16:42:38 18.10.2005
Herri, co Ti smrdí můj názor?
Pěkný den sluníčko klidně mi cinkni 777000784
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
    Re: Nej16:53:37 18.10.2005
Josefe: když o sobě někdo tvrdí že je moudrý, tak to fakt smrdí :))
Herriodpovědět 
     Re: Nej16:57:42 18.10.2005
No to máš pravdu, nevztahoval jsem to k sobě to neee špatně to vyznělo, ale kdo je chytrý narozdíl ode mě sám se dovtípí ppípípípí nic jdu na pivko maj tě sa tu
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
      Re: Nej16:59:38 18.10.2005
kdybys to sem neposlal tolikrát tak by ma to neiritovalo :) dobrou chuť a noc
Herriodpovědět 

 Popelnice16:23:43 18.10.2005
Všichni se navzájem narvěte do popelnic!!!
Biobanodpovědět 
 Re: Popelnice17:26:32 18.10.2005
Výborné shrnutí :-))
Jan Choséovič, FUc., king of Anony/Mousodpovědět 

 vývoj19:27:08 18.10.2005
Vždycky mě pobaví to slovo - vývoj. Svého času vývojem bylo i používání expanzních nýtů....
olson.vsodpovědět 
 Re: vývoj20:08:51 18.10.2005
Tomu nerozumim.
Papoušodpovědět 
  Re: vývoj07:08:14 19.10.2005
sice ne u nás, ale to je snad jedno
Olson.vsodpovědět 
   Re: vývoj09:01:26 19.10.2005
to bylo asi Švédsko ni? Prázdný sud nejvíc duní.
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
    Re: vývoj20:40:58 19.10.2005
Ne, bylo to v Yosemitech. Hlavo
olson.vsodpovědět 
 Re: vývoj07:14:50 19.10.2005
Dalsim vyvojem by mohlo byt treba povoleni uplatku protoze to stejne kde kdo dela. Zrovna tak kradezi protoze existuji skupiny obyvatelstva, kde je silna klika pro legalizaci kradezi. Take by jsme mohli snizit hranici pro pohlavni styk na 10 let protoze existuje jiste procento lidi, ktere by se beztoho dopoustelo zlocinu. Kdosi tu spal citat, ze chtel menit svet a ted meni sam sebe. Hezka myslenka presne vystihujici hucha horolezectvi. Misto meneni skaly (prehrsel fixniho jisteni, sekani stupu, opatlavani maglajzem, atd.) by mel clovek menit sam sebe (trenink sily, techniky, moralu; taktika pristupu - treba na jih otocene cesty nelezt kdyz je 36°C ve stinu) o tom to je, coz spousta lidi nepochopila a kdyby mi jak jsem jiz napsal neskodili tak by mi jich bylo lito, ze nikdy nepochopi o cem lezeni vlastne je. Ze to neni jen sport.
FunTomasodpovědět 
  Re: vývoj08:27:51 19.10.2005
No jo, kdo maglajzuje, ten lže, kdo lže, ten krade, kdo krade, může i zabít, kdo zabije jednou, může zabít i dvakrát. Že mi to neseplo dřív. P.S. Máš doma rybičky?
Papoušodpovědět 
  Re: vývoj09:10:16 19.10.2005
Nejsi ty ten Fantomas z Arabely ten střílel ty hřebíky přímo do skály?
Josef Lukáš-Joseodpovědět 

 politická orientace09:11:43 19.10.2005
A co myslíte, převažují mezi maglajzníky modrý ptáci nebo pěstitelé růží a nebo nedej bože bolšáni. Jsou odpůrci maglajzu příznivci KDU&company? Bojují také proti potratům?
bolekodpovědět 
 Re: politická orientace09:40:13 19.10.2005
Máme vlastní stranu: NSDSM-Nacionálně socialiáně demokratická strana Maglajzovitá
Josef Lukáš -Joseodpovědět 
  Re: politická orientace13:17:28 19.10.2005
Pokud by jste se podívali na působení mg na skalách tak by jste došli ke zjištění, že chrání skálu před odíráním a ničením, tím že vytvoří jakousi strusku pod kterou se pískovec uchovává v nezměněné podobě. Lze dokladovat - stačí se podívat na bouldry na Křížáku, cesty v Labáku. Dříve osolené chyty se stávají nesolivé a drží tvar. Nehledě na to že Váš pot je agresivní látka na rozdíl od Mg. tak vy rádobyochránci se proberte aby jste měli pak po čem lézt....
Iwo Clodpovědět 
   Re: politická orientace13:55:58 19.10.2005
Kdyby jsi asi četl vše co jsem napsal tak pochopíš že jsem zastánce maglajzu!!! Nelezu bez něj teda jen když lezu s piklama na ledu. Ať žije maglajz!!!
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
    Re: politická orientace15:56:34 19.10.2005
myslel jsem to jako jeden z bodu pro novou stranu..ne jako útok proti Tobě. Obecně si více vážím lidí, kteří dokážou říci svůj názor než lidí vyznávající přístup "vezu se s davem" tak to prosím neber jako útok na Tvou osbobu, asi jsem trochu zmátl tím, že jsem svůj příspěvek dal jako odpověd na Tvůj komentář...
Iwo CLodpovědět 
    Re: politická orientace16:13:58 19.10.2005
proč mám pocit, že je na obou stranách maglajzníků i nemaglajzníků z řad lezců čím dál víc kokotů. To, že se s lezení stal populární sport mu byl čert dlužen.
V.odpovědět 
     Re: politická orientace06:45:33 20.10.2005
Souhlas...čim víc lidí, tim víc kokotů...ale tady na Lezec.cz se všichni kokoti našli :)
Herriodpovědět 
    Re: politická orientace07:18:00 20.10.2005
Kdyz zastance maglajzu tak rovnou muzes psat debil
Blitkaodpovědět 

 stop nesmyslné debatě08:34:31 20.10.2005
Asi je na čase provokatérům sdělit že vyvoláváním podobných debat škodí lezení více než jaký koliv lezec který práší až se skály bělají. Tyto stránky čtou i lidé povolaní - lidé kteří o vyjímkách rozhodují. A když zde vidí že ani v základních otázkách se nejsme schopni shodnout a jak je minimálně půlka z nás netolerantní a neschopná kultivované diskuse, bude jaké koliv další jednání o to složitější.

Pro odpůrce MG - Magnézium je jen zástupný problém. MG je hlavně historicko-etické pravidlo a proto říkat že někdo ohrožuje lezení tím že se chová neeticky je hovadina - i ochranáři to tak většinou vidí - více vadí bordel, sesuv půdy na přístupech, kácení stromů atd.. Těmahle debatama ale jen přiléváte do ohně. Ono vykřikovat tu o MG je levné sebezviditelnění - jděte raději jak už tu zaznělo - uklízet odpadky pod skály, tím pomůžete všem a když si Vás všimne ochranář tak se i zviditelníte a pomůžete o to víc.

Pro vás páni ochranáři s razítkem - neberte tyto debaty nijak vážně - většina diskutérů se ve skalách neukáže jak je rok dlouhej a jen si tu utužují už tak slabé sebevědomí. Skuteční lezci někde lezou a ze zkušenosti určitě víte že v reálu je nějaká dohoda vždy možná.
odpovědět 
 Re: stop nesmyslné debatě09:39:49 20.10.2005
No asi soudis podle sebe a do skal moc nechodis. Dohoda mozna neni, protoze dohoda uz existuje - na pisku bez v Srbsku na Vltavske zule a jinde bez. To je naprosto jasna dohoda. A jak se dodrzuje, to vime vsichni. At se dohodne cokoliv krom plne legalizace tak se to dodrzovat nebude. Dohodne se ze se to povoli od VIIIa vyse a hned zitra uvidis nekoho s magem v petce.
FunTomasodpovědět 
  Re: stop nesmyslné debatě09:40:50 20.10.2005
Oprava: v Srbsku na Vltavske ze pochopitelne s.
FunTomasodpovědět 
   Re: stop nesmyslné debatě09:52:10 20.10.2005
Ano mate pravdu debata o temto tematu stejne jako vedlejsi prispevek o Rakoskovi a jeho parte je o totalni picovine a puvodne jsem se vubec nechtel zapojovat a nezapojuji, protoze toto neni diskusni prispevek.
Toto je poslani obou prispevatelu, autoru "clanku" do prdele. Jestli chcete probleme jdete si na srazy anarchistu, rasistu, nebo jinych extremne vyhranenych skupin, ale lezeni laskave nechte lezenim a nevymyslejte si porad nejake pseudoeticke presvedceni a svatost.
Na pisku prasim kdyz uznam toto za vhodnejsi oproti rozbiti huby ze mi smekne mokra ruka a kdyz se mi neco nelibi reknu to od plic a hlavne nevaham to pripadne rict dotycnym osobne primo na miste. Jak s tim nalozi je jejich vec, ale schovavat se za net a hrat si na Mirka Dušína...
Radek
zobanodpovědět 
    Re: stop nesmyslné debatě10:10:57 20.10.2005
Ty jsi ten posledni kdo ma co kecat spis by jsi se mel stydet. Pokud se bojis ze si rozbijes hubu nelez vubec nebo lez cesty kde nejsi tolik posranej.
FunTomasodpovědět 
     Re: stop nesmyslné debatě10:16:28 20.10.2005
... řekl králíček lvovi...
odpovědět 
      Re: stop nesmyslné debatě10:28:55 20.10.2005
Lvovi? Pche, to si me pobavil
FunTomasodpovědět 
     Re: stop nesmyslne debate10:17:55 20.10.2005
Nejlepsi bys mel proste narvat zobana do popelnic!
odpovědět 
    Re: stop nesmyslne debate10:16:28 20.10.2005
Tak nekecej a narvi oba autory do popelnic!
odpovědět 
 Re: stop nesmyslné debatě09:43:37 20.10.2005
Podobne debaty by nevznikaly a ani by neskodily, kdyby se dodryovalo dohodnute. A pred jakoukoliv zmenou pravidel musi predchazet co nejsirsi diskuse, aby vysledek nebyl nejaky befel zhora, ale vyhovoval co nejsirsimu okruhu lidi a ctil tradici.
FunTomasodpovědět 
  Funtomasovi10:44:55 20.10.2005
Ty asi nejsi člověk, jak vlastně vypadáš možná by stačilo někde zveřejnit Tvou fotografii a všem by to došlo že nic není takové jak se gzychtí...

Člověk se diví, co existuje na této Zemi, a zůstane-li takový, jaký je, bude se divit i v okamžiku, až z ní bude jako druh mizet

Ale zdá se, že Funtomas je nesmrtelný :-)) co myslíš Papouši
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
   Re: Funtomasovi11:48:09 20.10.2005
Ten, kterej se kLohní v maglajzu, zřejmě jo. Fakt je zvláštní, že mágo neni skoro nikde ve světě problém a tady se z toho dělá věda.
Papoušodpovědět 
    Re: Funtomasovi12:20:28 20.10.2005
Zrovna ty sudetsky ptak by jsi mel vedet jak to je v Sasku
FunTomasodpovědět 
  Re: stop nesmyslné debatě17:50:19 20.10.2005
Tato diskuse je dostatečně široká. Připadá ti, že přinesla nějaký výsledek? Mně ne.
Kočkaodpovědět 
 Re: stop nesmyslné debatě10:33:12 20.10.2005
K tý tvý historii a etice lezení: mě třeba osobně MG nesere z hlediska etiky nebo úcty k tradici ale z důvodu že zanechá z dálky viditelný a (a někdy i hmatatelný) stopy na skále, která nepatří jen tomu dotyčnýmu dobytkovi. Proč po sobě lidi nečistěj cesty od MG ? Třeba ze slanění jako to dělám já (nejsem ortodoxní nemaglajzník)...Když někde udělám bordel tak to po sobě uklidim, ne ?! Je to to samý jako nechat bordel od svačiny pod skálou. Ani se nedivim těm ochránářům že mají tendence zakazovat lezení...děláte v přírodě bordel jako by patřila jen vám (když jsou lidi takový prasata že si serou pod sebe) takže zákaz vstupu do rezervace pro všechny a nazdar...
Herriodpovědět 
  Re: stop nesmyslné debatě10:49:18 20.10.2005
Hele, a jak to děláš na vápně? Neprášíš, a když jo, tak pucuješ kartáčkem?
Papoušodpovědět 
   Re: stop nesmyslné debatě10:56:54 20.10.2005
Sorry - na to jsem nemyslel...lezu převážně na žule a tam s otěrem není problém
Herriodpovědět 
  Re: stop nesmyslné debatě10:51:52 20.10.2005
Já třeba sbírám odpadky, ale maglajz mi fakt nevadí, navíc se udělá povlak, který tu skálu dělá odolnější vůči přírodním vlivům takže arijos. A je to dokázané.
Josef LUKÁŠ-Joseodpovědět 
   Re: stop nesmyslné debatě10:58:50 20.10.2005
máš na mysli skálu z jakého materiálu ? např. již zmiňovanou žulu nebo čedič MG určitě nezpevňuje.
Herriodpovědět 
    Re: stop nesmyslné debatě11:02:56 20.10.2005
mám na mysli písek, ostatní horniny tak rychle neerodují....čedič, svor, andezit, žula, vápenec a bůhví co ještě jsou v pohodě, jde pouze o pískovec...
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
     Re: stop nesmyslné debatě11:18:50 20.10.2005
už aby někdo vymyslel maglajz v barvě skály (tj. asi 3506 odstínů)....
Herriodpovědět 

 Omluva11:21:27 20.10.2005
Náš ústav pro studium juvenilní demence provedl tento experiment. Umístili jsme nepravděpodobný článek (magnezium se na pískovci přeci nepoužívá a Fantomas je jen v pohádkách) a očekávali s napětím výsledek. Nejpovedenější reakci, spojující masivní idiocii a kognitivní deficit  jsme chtěli odměnit hodnotým darem, Bohužel, kandidátů je tolik, že cena nebude udělena. Také otázka, zda k demenci dochází z nedostatku a nebo přebytku mg zůstala nevyřešena, neboť u obou sledovaných skupin dosahovalo IQ v odpovědích hodnot nezaznamenatelných ani našimi citlivými přístroji.
děkujem za splupráci.
S pozdravem PhDr V. Kokotek
Dr Kokotekodpovědět 
 Re: Omluva11:30:16 20.10.2005
Já cí medaílí
Herriodpovědět 
 Re: Omluva11:35:49 20.10.2005
To tvoje příjmení přesně vystihuje i tvé IQ, takže pokud dělá Kokotek výzkum, tak zajisté mu vyjdou KOKOTINY ne?

to je přesné:Kokotek je nepochybně nejzajímavější tupec, jakého si lze vůbec představit. I z těch nejzřejmějších faktů dokáže vyvodit naprosto nesprávné závěry.
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
  Re: Omluva11:44:10 20.10.2005
Experiment ústavu pro studium juvenilní demence byl jistě proveden na zaměstnancích tohoto ústavu :)
Herriodpovědět 
  Re: Omluva11:46:46 20.10.2005
Dobrej finis! Mas pravdu, proc to vzdavat, prej jde o dvacet tacu a to je dost dobry!
Hafolodpovědět 

 Poznámka17:22:17 20.10.2005
Co na to Jan Tleskač?A kluci od Bobří řeky?A jíte rýži?
Makynaodpovědět 

 pro Zobana a jemu podobné22:54:55 20.10.2005
Článek tento, i ten o Rakoncajovi je jen přiipomenutí existujících pravidel, která by se - pokud jseš členem ČHS, navíc instruktorem - měla dodržovat. Pokud ti to přijde nevyhovující, tak se snaž je změnit - máš pro to ze své funkce oproti jiným obyčejným lezcům výhodu. 
krmičodpovědět 
 Re: pro Zobana a jemu podobné08:57:21 21.10.2005
TO SNAD NENÍ MOŽNÉ.AUTOR PÍŠE "DOUFÁM ŽE NEROZVÍŘÍM DALŠÍ PLODNOU DISKUZI" A ZASE MILIONY KECŮ.KDE NA TO BERETE ČAS, PROKRINDAPÁNA?
Martinodpovědět 
  Re: pro Zobana a jemu podobné10:00:34 21.10.2005
Jelikoz je toto adresovano mimo jine i mne tak odpovim, ale jinak jsem svuj postoj k teto debate vyjadril jiz vyse.

1) MG je pouze zastupny problem ktery si lezecka komunita sama vytvorila a zakrivaji se jim pouze skutecne problemy pristupu do skal a skutecne prokazatelnych negativnich vlivu cinnosti cloveka

2) Clovek ktery s necim nesouhlasi nerekne dotycnemu na skalach ani slovo a pak ze sebe dela na netu hrdinneho etika je pro mne zparchantely srab

3) Vsechny tyto debaty i predesla kauza, ketra mimo jine zacala nesmyslnym oficialnim zakazem MG na Pantheonu pri jeho zarazeni do CHKO Ceskeho raje, jsou dukazem ze plodna diskuse v teto spolecnosti neni mozna.

4) Takze si pockam, stejna situace byla 15 let zpet v Anglii, dneska se tam leze jak tradicne tak sportovne a vsicni svorne prasi jak o zivot.
Je mi 27, takze predpokladam ze se toho jeste doziju.

5) Snad zaverem lezte hlavne pro sebe, jestli Vas to uspokojuje s MG, tak s MG, jestli bez, tak lezte bez. Je to Vas osobni pristup a jestlize se nekdo podle nej nechova tak si to vyrikejte na skalach a netahejty tyhle picoviny na net.

Tecka, konec, hotovo.

Radek
zobnaodpovědět 
   Re: pro Zobana a jemu podobné11:20:10 21.10.2005
Ještě odpovím k bodům, co psal Zoban a pak už taky nic neřeknu:

1) Neříkám, že Mg je jediný problém, ale existují tu nějaká pravidla. Samozřejmě jsou podle mě daleko vážnější věci - bordel ve skalách, časté prasení, atd.. Neznamená to ale přece, že když se něco nedodržuje (a hlavně nevymáhá), že přestanu dodržovat i něco jiného.

2) Já osobně se na nějaké poškozování, prasení,.. snažím vždycky upozornit. Ale někdy se samozřejmě setkám s ignorancí i nadávkami, což mě od dalšího upozorňování odrazuje.

3) Plodná diskuze na webu je samozřejmě nesmysl, i když se do ní někdo snaží smysluplně přispívat, tak se to zvrhne.
krmičodpovědět 
   Zobanovi12:37:08 21.10.2005
No, zase s Tebou jednou musím v podstatě souhlasit. Ale tato debata, jak jsem pochopil, není o lezení, ani o MG, ale o tom, kdo má koho za debila a že mg už se stalo i kriteriem pohlavního výběru.
Lawodgeodpovědět 
 Re: pro Zobana a jemu podobné09:58:45 21.10.2005
A to myslíš jak? Jako že na to má možnost mít vliv ze své funkce člena metodické komise?
Jsi trochu v omylu. I kdyby byl členem výkonného výboru, nezmění nic. Maximálně může podat návrh, který bude předložen valné hromadě. ČHS je totiž organizace s rozhodovací mocí zdola, to si pořád nikdo nehodlá uvědomit. Co si z letmých sledování zpráv o posledních valných hromadách pamatuju, tak na nich nebyla vůle o Mg jednat. Každý návrh byl zamítnut.
Kočkaodpovědět 
  Re: pro Zobana a jemu podobné10:22:24 21.10.2005
Na valnych hromadach se nejedna (to by trvalo nejmin 14 dni), tam se predlozi navrh a o tom se hlasuje. Tento navrh muze predlozit kterykoliv delegat z kterehokoliv oddilu.
Pokud byl nejaky navrh na legalizaci podan, tak o tom nevim (Mam pocit ze jednou Jirous, ale neproslo to, holt demokracie).
Dokud nebude navrh podan a schvalen, tak bude zakaz platit. Je to opravdu (to neni na Tebe!) narocna konstrukce a tezke pochopit. Ale kdo se bude snazit, tomu se to po nejake dobe nakonec podari.
Tak tedy: Zakaz v soucasne dobe je napsan v pravidlech. Pokud nema byt napsan v pravidlech, musi byt z nich vyskrtnut. Na to musi nekdo podat navrh k onomu vyskrtnuti a ten navrh musi byt schvalen.
Schvaluji a zamitaji povereni zastupci oddilu.
To je fuska, co?
jan pusodpovědět 
  Re: pro Zobana a jemu podobné11:10:33 21.10.2005
Ne myslel jsem samozřejmě jeho vliv, jako obecně známe osobnosti, protože tím má vždy určitou výhodu oproti ostatním. Nelíbí se mi hlavně, že jako činovník svazu oficiálně nedodržuje pravidla, která si svaz vytvořil-a je jedno, kdo přesně je vytvořil. Je to to samé, jako kdybys porušoval dopravní značku jen proto, že se ti nelíbí, i když v pravidlech je to jasně vyloženo.

krmičodpovědět 
   Re: pro Zobana a jemu podobné11:28:10 21.10.2005
Psal jsi: ze své funkce; což je rozdíl oproti: z pozice obecně známé osobnosti. Holt psaný projev má svou nevýhodu v tom, že vyžaduje přesnou formulaci. Jinak sorry, ale mám dost užitečnější práce, než se bavit o Mg.
Kočkaodpovědět 
   Re: pro Zobana a jemu podobné12:46:36 21.10.2005
No a co má jako bejt. Koukni, kdo je generálním partnerem ČHS. Je to Hudy a jeho sportovci, který veřejně propagujou maglajs. Jak může horosvaz žádat, aby lidi nemaglajzovali, a brát peníze vod někoho, kdo dělá pravej vopak, ha?
Papoušodpovědět 
    Re: pro Zobana a jemu podobné13:52:57 21.10.2005
Přesně tak, uhodil zobák na hřebík, a ještě k tomu Mg zvyšuje potenci cha :-)))
Jose prasečí hlava-Josef Lukášodpovědět 

 Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme14:33:44 21.10.2005
Milí obdivovateli, sice mě potěšilo, že mě považuješ za "velmi krásnou dívku", ale zbytek Tvého článku mě trochu rozhořčil. Nebudu komentovat "s mágem či bez" - to už ostatně udělali jiní. Myslím, že jsi měl zkrátka potřebu říct NEJEN mně, že jsem Tě pohoršila svou bázní z přepadu (vlastně i přeskoku)a navíc jsem si dovolila v inkriminovanou dobu povztesknout si po maglajzu! Dále jsi chtěl asi upozornit na neskutečnou drzost mého kamaráda - šaška, jak jsi ho nazval, který si dovolil lézt obyčejnou sedmu s maglajzem v Tvém milovaném Rájci! No hrůza! Chtěla jsem Ti říct, že pokud Ti toto "provinění" tolik vadí, mohl jsi to říct na místě a mohli jsme si to vyříkat.
Nakonec bych Tě chtěla alespoň trochu uklidnit tím, že na písky jezdím v poslední době jen jednou za rok a můj nezbedný kamarád běžně s mágem neleze (většinou jen devítky desítky).
Mimochodem jsi to ty, který lezl TOP ROPE ve slušivých tepláčkách se sexy pavučinou ve vlasech?
Jitkaodpovědět 
 Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme15:01:26 21.10.2005
No vida, konecne se ozvala sama krasavice. Tak abych odpovedel poporade: Tva bazen me nikterak nepohorsila, naopak, jak si muzes precist prisla jsi mi velice roztomila a byla jsi u ni jeste krasnejsi nez pred tim. Co se povzdechu nad maglajzem tyce, proste mi to prislo a to se na me nezlob, hloupe. Sama jiste uznas, ze by ti v danem problemu nijak nepomohl. A na zaklade toho jsem ucinil zaver, respektive na tvem prikladu (neber to osobne) demonstroval, ze tento certovsky bily prasek je casto pouzivan zbytecne na mistech a v okamzicich, kdy neni opodstatneny. Dal co se onoho "saska" jak pises tyce, ja znam zase osoby co davaji devitky bez maga zcela bezne. A jeste posledni vec, slusive teplacky jsem mel, o pavucine nevim a top rope nelezu, pokud tim myslime rybareni. A pokud tim myslis, ze jsem lezl na druhem konci lana tak to jsem ten den lezl jen jednu cestu, ale to jste nas nemohli videt. Takze si me nejspis pletes s nejakou nevinnou osobou. Kazdopadne at ti to leze a pokud mozno bez Mg. A neber si me vylevy tak osobne. :o)))
FunTomasodpovědět 
  Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme19:05:09 21.10.2005
Jasně že nepomohl, ale kdybys mě znal, věděl bys, že v jistých situacích toho napovídám strašně moc a vůbec to nemyslím vážně. Já mám maglajz ráda a jsem na něj zvyklá. Naopak mi vadí, když jiní nemágují a chyty jsou pak oslizlé. Nenarážím tím na problematiku pískovců, jak jsem již napsala,vlastně tam ani nejezdím. Jen mi vadí, že osočuješ ostatní a pak se strhne naprosto nesmyslná hádka vlastně pro nic. Když Tě to tak pobouřilo, měls to říct. Ti, co chtějí mágovat, to budou stejně dělat a naopak, tak proč si zbytečně kazit tu pohodovou atmosféru, která na pískách panuje?????
Jitkaodpovědět 
   Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme18:53:33 22.10.2005
Ahoj funtomasi. Tak já jsem ten třetí. Musím ti říct, že jsem magnétim opravdu měl, ale k tvojí smůle jsem ho v celý cestě ani jednou nepoužil. No vidíš k čemu byl tvůj článek a celá diskuse? Nechápu? Na zádech asi pravděpodobně můžu mít co chci, nebo ne? Tak se měj a pořádně si prohlídni Rájec. Problém je jinde a neni to můj maglajz.
Zdeněkodpovědět 
    Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme20:02:11 22.10.2005
No já tu kuklu měl kvůli zimě a samopal na zádech si pravděpodobně můžu nosit kde chci. Ta ochranka v bance na mě střílela úplně neprávem! Aneb pokud máš na prdeli maglajz, tak jsi maglajzník.
Jinak mágo na písku mě osobně vadí - v obíleným (třeba rajbasu) je hned vidět kudy vede cesta = zmizí dobrodrůžo z hledání "kudy" :-(
Další věc je, že na "čistej" písek mágo nepotřebuju páč to neklouže, ale omaglajzovanej chyt smeká jak sviňa. Aneb maglajzníci, líbilo by se vám, kdybych vám chyty pěkně natřel vazelínou? Asi moc né, co?

A jinak naprostej souhlas, když se Funtomasovi něco nelíbilo tak to měl říct vám na místě a ne to vyblít na Lezce. Zbabělost??
Gloutonodpovědět 
   Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme19:46:37 22.10.2005
Jsi na písku opravdu jen jednou za rok,jinak bys věděla že pohodová atmosféra na písku je pravěkem.Všichni sou nevychované hovada,včetně mě,a plivou po sobě oheň a síru.Ale není třeba si z toho dělat těžkou hlavu.Může být i hůř.Sem zasraný klasik a nemám rád pytlík na říti!Jsem ovšem tolerantní a nekecám pytlíkářům do toho!!Jen ty choďáky by nemuseli práškovat.To je na zblití.
Tebe se to ovšem Jitunko jistě netýká a Zdenda přítel Tvůj v těch desinach taky nevystupuje z řady s tím svým pytlíkem.
Tak s pytlem hurá za vyššími výkony...:-))
Honzaodpovědět 
    Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme18:49:18 28.10.2005
No asi závěrem díky FUNE za velmi přínosnou reportáž,která se závěrem ukázala zase jen blábol a blábol nic víc.Jak někdo podoknul z takovej blábolů bych bli...Brendy
Brendyodpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179560)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Contamin-labrunie 6a+ Chamonix
Suntandora 7a Kalymnos
Suntadora 7a Kalymnos
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: jak to vidi mainstream | Re: jak to vidi mainstream | RIP Ondro | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP + pridať 15° | Esence bytí | jak to vidi mainstream | Re: Ss | Re: Hustý! | Re: Hustý! |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (97)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (16)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (9)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (5)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 374 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 273 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.