Reportáž psaná na Blížencích | aneb jak kráska zoškliví |
Předminulou neděli tj. 9.10. jsme s kamarádem vyjeli do našeho oblíbeného Rájce. Jasné, ale chladné počasí slibovalo, romatické lezení v krásně zbarvené přírodě. Nevyráželi jsme nijak brzo, jednak kvůli ranní zimě, ale také aby se stihla odpařit rosa. I přesto nám pěkně mrzly prsty a tak jsme raději volili spárové výstupy, kde přecejen prsty tolik nejsou zapotřebí. Po dolezení na masivní trojvěž Blížence jsme se zde potkali se zajímavými lidmi - dva muži a velice krásná dívka. Dojem silně kazil maglajzák na zadku jednoho z nich. Ten teda musí být otužilej, když v tédlé kose a v sedmě co lezli (vlevo od Jižního sokolíka) potřebuje maglajzovat. No, ale spíše jsme očumovali tu krásku, kterou měli sebou než zadek nějakého šaška. Dívka měla trochu morální potíže přeskočit první přeskok a tak v předtuše problémů v přepadu, jsme raději rychle přepadli na vež, kde je slaňák a jali se slaňovat. První přepadl "borec" s pytlíkem a pak nastalo divadlo v přepadu, které jsem už několikrát v různém obsazení viděl. S touto milou slečnou bylo obzvláště roztomilé, kdyby milý dojem nezazdila větou "Kdybych alespoň měla maglajz!". Na co proboha??????
Myslím, že není lepšího důkazu, že do pytlíku nesaháte kvůli pocení rukou nebo lepší adhezi prstů na drobných chytech devítek, ale pro morál a ze zvyku.
Doufam, ze se zde nerozvíří další neplodná diskuse ze seriálu bílá válka protože podobné chudáky od podobné pokřivené logiky stejně neoprostí.
proč to píšeš? | 09:45:37 17.10.2005 | Tak proč to sem taháš? mám dojem že jen z důvodů rozpoutání jak ty říkáš další neplodné diskuse. Jdi provokovat jinam... | BB | odpovědět |
  | Re: proč to píšeš? | 09:55:41 17.10.2005 | asi mu nadrzanost z dievciny zatemnila rozum... | FilipJ | odpovědět |
  |   | Re: proč to píšeš? | 12:29:18 17.10.2005 | No jasne taky jsem si ho hned po slaneni vyhonil, to pak drzely ruce ve spare jedna basen. :o))) | FunTomas | odpovědět |
  |   |   | Re: proč to píšeš? | 11:46:02 18.10.2005 | Ty vypatlanej osle, co bych nemohl lézt s magnesiem na písku když mohu lézt všude, tvoje bezbřehá pitomost sahá až k mrakům to je prostý vývoj a ty ze svou miniaturní inteligencí můžeš zase zpátky lézt s opicema po stromech: bílá válka........nakonec si zvykneš.
Pěkný den všem | Josef Lukáš -Jose | odpovědět |
  |   |   |   | Re: proč to píšeš? | 12:44:24 18.10.2005 | Tak to se pletes chlapecku, nemuzes si lezt vsude a uz vubec ne vsude s maglajzem. | Hajnej Růžička | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: proč to píšeš? | 15:33:20 18.10.2005 | Já lezu a je mi to fuk, prostě lezu všude s pytlíkem je fakt, že u těch cest třeba v Tatrách ho používám méně, ale co je to zvyk pak přijedu na písek a budu sahat do prázdna? No oni ti zelení zakážou za chvíli vše, nemůžu lézt na ledu, nemůžu lyžovat v Tatrách co to je za nesmysl, a pak ti postaví novou lanovku v Krkonoších ať jdou do pr....prostě porušuji asi zákazy, ale co mi zbývá pal to čert... | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: proč to píšeš? | 07:22:08 19.10.2005 | Pokud zakazou tak kvuli idiotum jako jsi ty | Hajnej Růžička | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: proč to píšeš? | 08:57:50 19.10.2005 | Pro dogmatiky je člověk zbytečný. Dokonce i ten v nich. | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  | Re: proč to píšeš? | 12:14:53 17.10.2005 | Vpodstatě pravda. Když maglajzovali tam, kde nemají, vyfoť to a pošli na svaz. Ať si to řeší tam... | Honza | odpovědět |
... | 10:53:39 17.10.2005 | Proboha, smažte někdo tu pitomost ... | Jara | odpovědět |
  | Re: ... | 10:35:19 18.10.2005 | Proc pitomost? Nejspis to bude pravda. | ddddd | odpovědět |
Na nic | 11:05:40 17.10.2005 | Vo čem ten článek je?
Vo ničem... | lojza | odpovědět |
pocení | 12:23:55 17.10.2005 | Já nevim, že jsi tak nepřející. Každému je přece jasné, že strachy se ti mohou potit ruce i v mínus čtyřiceti ne?
| Petr Jandík | odpovědět |
  | Re: pocení | 12:27:55 17.10.2005 | No kdyz myslis, pak se tedy omlouvam. Prosim Vas vsichni co se bojite udelat jednoduchy prepad na vrcholu Blizencu, vezmete si maglajzak at se dostanete bezpecne ke slanaku. | FunTomas | odpovědět |
  |   | Re: pocení | 12:43:40 17.10.2005 | I ty drsoni, ty statečný lezče, že si jim to neřek tam a ted tu bonzuješ? Proč ? | George-jp | odpovědět |
  |   | Re: pocení | 14:51:55 17.10.2005 | Někdo leze s maglajzem a takovy jako Ty si ho pod skalou vyhoni.Neotravuj,dik. | Sali | odpovědět |
Krásná lezkyně, maglajz - gentleman v nedohlednu | 15:38:50 17.10.2005 | Ej, FunTomasi, kdybys místo špekulování a moralizování přiskočil a podal zmiňované dívčině kýžený maglajz, mohl se příběh odvíjet úplně jinak, jinam, s někým jiným... | Václav Širl | odpovědět |
  | Re: Krásná lezkyně, maglajz - gentleman v nedohlednu | 16:29:18 17.10.2005 | ... ovšem za nezbytné neutralizace maglajzu lubrikačním gelem. | JH | odpovědět |
  | Re: Krásná lezkyně, maglajz - gentleman v nedohlednu | 21:46:04 17.10.2005 | Moje řeč. Hned bych pohotově přiskočil a nabídnul krásné dívčině, zdali si nechce sáhnout ke mě do pytlíku... No jo, dyť já ale maglajz na písku nenosím. Sakra, že bych změnil tábor? | stip | odpovědět |
Bonzáček malý ale náš ! | 19:17:38 17.10.2005 | Že jsi nám to neřekl, byl jsem tam já , kamarád a kámoška.
Sám s MgO na písku nelezu, ale u spolulezců mi nevadí. A vidíš, nebýt Tvého duchaplného článku, ani bych se nevšiml, že si spolulezkyně na tuto cestu MgO nevzala.
Dík za upozornění. I když vlastně nevím, na co mi tato informace je. | John,Plzeň | odpovědět |
  | Re: Bonzáček malý ale náš ! | 10:18:31 18.10.2005 | Treba proto ty sobeckej kretene, aby jste priste az pojedete na pisek nechali maglajz doma, misto toho, aby jste kazili lezeni ostatnim lezcum. | Kachna | odpovědět |
  |   | Re: Bonzáček malý ale náš ! | 11:20:43 18.10.2005 | Ale vzdyt pise ze MgO nemeli. Nejses ty spis krava nez kachna? | Husa | odpovědět |
  |   |   | Re: Bonzáček malý ale náš ! | 11:26:44 18.10.2005 | A kdyby ty jsi misto Husy nebyl debil, doslo by ti, ze z tech trech ho jeden mel. | Kachna | odpovědět |
  |   | Re: Bonzáček malý ale náš ! | 13:13:57 18.10.2005 | Ty ses ale nejak rozparadila. No nic, dalsi individuum, co nepremejsli, skoda. | loudis | odpovědět |
  |   | Re: Bonzáček malý ale náš ! | 16:04:40 18.10.2005 | Milá dámo, "Kachno" , jsem opravdu rád, že vím, že když nepoužívám na písku MgO a nekecám do jeho používání druhým , jsem sobeckej kretén. Toto zjištění mě rozveselilo. A Vám dámo, přeji mnoho dalších takovýchto průlomových životních postřehů. | John,Plzeň | odpovědět |
  |   |   | Re: Bonzáček malý ale náš ! | 07:12:43 19.10.2005 | Když, jsi svědkem trestného činu a neohlásíš to,nebo mu nezabráníš, jsi spoluviník. Tím nechci říct, že používání Mg. je tr. čin - ale porušování vyhlášky to je a tudíž by i měl být.... | Olson.vs | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Bonzáček malý ale náš ! | 08:32:05 19.10.2005 | Už začínám rozumět tomu, proč Ti webmástři Lezce vonehdá vystavili stopku... | Papouš | odpovědět |
Buuuu | 22:00:56 17.10.2005 | To jsi se nam vybulel blbecku.Sklopena ocka kdyz bys mel mluvit,ale na netu se vyrves.Jestli to tak delas i s zenskejma, tak Ti zbejva fakt jen ta honitba.Ale ruce spinavy nemas,aspon ne od maglajzu.Chudacku... | Patrik Fabinger | odpovědět |
  | Chudáček. | 22:17:34 17.10.2005 | Kluk jen napsal své pocity, i když neuměle, maglajzníci předvedli zde své IQ zato velice zdařile. | Debil | odpovědět |
  | Re: Buuuu | 10:13:19 18.10.2005 | Honitba? Jakože se má stát myslivcem? Dokážu si živě představit, že bys mu s jeho revírem uďál něco podobnýho jako na tý třetí fotéčce. www.lezec.cz/clanky.php?key=2160 | Papouš | odpovědět |
  |   | Re: Buuuu | 10:25:03 18.10.2005 | Jako vzdy originalni a nerozlustitelny komentar. Co bylo snahou sdelit? | Milena | odpovědět |
  |   |   | Re: Buuuu | 11:03:28 18.10.2005 | No jako že, kdyby měl Lohnickej štít svuj mysliveckej revír, tak by mu ho Fabinžé obkálel. To byla jen taková vtipná reakcička. | Papouš | odpovědět |
  | Re: Buuuu | 10:14:34 18.10.2005 | Nojo, tady zase nejakej kreten nepochopil, ze to jiste bylo mysleno jako legrace o cemz svedci smajlik, za tim komentarem o honeni. Pokud jsi cetl ten clanek podrobne co evidentne ne, vedel by jsi ze nemaglajzovala, jen se maglajzu dovolavala v naprosto nesmyslne chvili, kde by ji objektivne tezko mohl k necemu pomoci. Za to mohl tezko nekomu nadavat. Ale zcela spravne si o vas pomyslel, ze jste naprosti vypatlanci, kteri na pisku nemaji co delat. | Hufy | odpovědět |
foto | 22:30:35 17.10.2005 | a kde je fotodokumentace? | ivoš | odpovědět |
  | Re: foto | 22:46:59 17.10.2005 | K autorovy...jsi podle mě velikej drsńák.No a když se s náma nikdy nepodělíš o svoje pocity.Tak si mnoho jedinců odpočine.A snad nikdy neuklouzneš po ranní rose:-))) kdybys náhodou nevychytal to správnou dopolední hodinu na podzim, spárku bez rosy.Jsi prostě poéttt:-))nebo spíše debil!!!! | Brendy | odpovědět |
  |   | Re: foto | 10:22:37 18.10.2005 | Zato ty jsi asi vypatlanec co leze po písku i když je ráno mokrej od rosy. Pokud tě překvapuje, že já na podzim kvůli rose jezdím lézt až na desátou jedenáctou, tak doufám, že na písek nejezdíš. Protože tobě podobní vybrušují v písku koryta viz Podmokelská, Kapelník a podobně. | FunTomas | odpovědět |
Obranou bývá útok | 09:45:52 18.10.2005 | Náhodou dobrej postřeh, FunTomasi. A všem, co tady nadávají a urážejí: Nejlepší obranou je útok, že? Škoda jen, že vám unikla pointa. Ale to je u maglajzistů na písků už bohužel běžné... | Honza P. | odpovědět |
  | Re: Obranou bývá útok | 10:23:00 18.10.2005 | No podle mě. Článek má jedinou pointu. Zase napadání lidí a dělání ze sebe hrdinu. | Brendy | odpovědět |
  |   | Re: Obranou bývá útok | 10:29:06 18.10.2005 | To je take pointa a neni ji nikdy dost. Kdyby odradil byt jen jedineho potencionalniho maglazistu diky za to. Lide co ostatnim kazi lezeni tim ze sprasi skalu zasluhuji jedine tak upovrzeni a ne se jich jeste zastavat. | Leňour | odpovědět |
Pěkné | 10:43:58 18.10.2005 | Pěkné a čtivé. Obě pointy jsou věci obecně známé, ale proč je nepřipomenout.
| jan pus | odpovědět |
Uf | 11:08:27 18.10.2005 | Mě prostě nepřestane udivovat, že v takovém Německu, které je hned za humny to jde a u nás ne. Chcete snad tvrdit, že árijci jsou lepší než my a u nás to nejde? To snad ne! To už tu jednou bylo. Nerad si kazím krásné a díky pracovní vytíženosti i vzácné dny ve skalách hádkami s někým s kým bych si třeba i normálně rozuměl nebýt toho, že on škodí ostatním a tudíš i mě. | FunTomas | odpovědět |
  | dotaz | 12:13:42 18.10.2005 | proč vlastně píšeš tuto tvoji příhodu sem na Lezec.cz - server, kde převažujou maglazníci a lidi který si pojem "demokracie" vysvětlujou jako že každej si může dělat všechno co se mu zlíbí. Založ stránky ortodoxninemaglajznik.cz a tam v diskuzích žasni s ostatníma nemaglajzníkama nad morální úrovní dnešního světa...Je zbytečný šťouchat do vosího hnízda | Herri | odpovědět |
  | dotaz | 12:14:16 18.10.2005 | proč vlastně píšeš tuto tvoji příhodu sem na Lezec.cz - server, kde převažujou maglazníci a lidi který si pojem "demokracie" vysvětlujou jako že každej si může dělat všechno co se mu zlíbí. Založ stránky ortodoxninemaglajznik.cz a tam v diskuzích žasni s ostatníma nemaglajzníkama nad morální úrovní dnešního světa...Je zbytečný šťouchat do vosího hnízda | Herri | odpovědět |
  |   | Re: dotaz | 12:42:25 18.10.2005 | Stourani do vosiho hnizda byvala moje oblibena zabava v skolnim veku | FunTomas | odpovědět |
  |   |   | Re: dotaz | 12:53:11 18.10.2005 | Ja jsem se v diskuzich na lezec.cz taky parkrat trefil do cernyho a uz se s tema curakama co jsou "in" radej nepoustim do vaznejsich diskuzi. Nema to fakt cenu, trend prevalcuje vsechno a vsechny...jen si vsimni kolik tvuj, v podstate nesmyslnej, clanek irituje tech potrefenejch zmrdu se syndromem praseciho moru...:)) je zabavny sledovat, jak se ty mamrdi vztekaj... | Herri | odpovědět |
  |   |   |   | Re: dotaz | 14:16:56 18.10.2005 | Asi jsi si toho nevšiml - v této diskusy nikdo neobhajuje MG, pár lidí tu prohlásilo že podobné provokace(jako tento článek) jsou vo ničem a zase se zvrhla mela - pár přiblblejch rádoby klasiků(odpůrci) si tu brečí a nadává...
| BB | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: dotaz | 14:37:36 18.10.2005 | Tak proč tolik urážek na autora článku ? Koho provokuje ? Ty co maglajz neobhajujou ? Těžko... | Herri | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: dotaz | 14:40:34 18.10.2005 | Tak proč tolik urážek na autora článku ? Koho provokuje ? Ty co maglajz neobhajujou ? Těžko... | Herri | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: dotaz | 14:52:40 18.10.2005 | " pár přiblblejch rádoby klasiků(odpůrci) si tu brečí a nadává..." To je dobře, že ti tak vadí to nadávání a schazování druhých. To je dobře. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: dotaz | 15:05:46 18.10.2005 | Protože toto není článek(respektive informace=0), ale pouze nesmyslná provokace zakomplexovaného rádobyklasika.
...a ještě pro nepodepsaného hrdinu - když tu někdo vykřikuje jak je to dobře když se mamrdi vztekaj tak pro něj nemám vhodnější slušný výraz než potroublej(nebo jak jsem to psal)rádobyklasik. | BB | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: dotaz | 15:16:35 18.10.2005 | BB:
1)nauč se číst : nepsal jsem (natož vykřikoval) že je dobře když se mamrdi vztekaj ale "je zábava sledovat jak se mamrdi vztekaj...a to je rozdíl, ne ?!
Do rádobyklasika mam dost daleko ty nepodepsanej hrdino | Herri | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: dotaz | 07:27:38 19.10.2005 | Tímto jménem se tu podepisuji už několik let, ale nedělá mi problém se podepsat normálně.
Toto je můj poslední komentář v této diskusy o ničem s nikým.
BB, České Budějovice | Břetislav Brodský | odpovědět |
  | Re: Uf | 16:10:05 18.10.2005 | Čím ti škodí ? Leze si po svým, většinou s mágem v težších cestách. | George-jp | odpovědět |
  |   | Re: Uf | 22:21:07 18.10.2005 | Tím ze sou lepsi nez on... | Pepé | odpovědět |
  |   | Re: Uf | 07:03:11 19.10.2005 | Skodi tim prave tim, ze maglajzuji v cestach ktere bezne lezu a po zprasene skale s oznacenymi chyte me lezt nebavi. Proto mi skodi a omezuji vsechny co chteji lezt po skalach tak jak je priroda, buh nebo co podle vkusu uznavate stvoril. | FunTomas | odpovědět |
Proč | 15:15:22 18.10.2005 | Nevím proč pořád všichni nadáváte na maglajz na písku?Kupte si novej Everest,tam uvidíte jiný borce s mágem na písku.Pana Hudečka v Adru ve spáře,pana Morávka v Teplicích v Biči atd. Vždyť je to běžná realita. Na benzine se taky nerozčilujete ze je benzín drahej,je to realita. | Sali | odpovědět |
  | Re: Proč | 15:20:12 18.10.2005 | Kde bereš tu jistotu že se na pumpě nerozčilujeme ? Já třeba jo, protože si na ten benzín musim vydělat | Herri | odpovědět |
  |   | Re: Proč | 15:22:27 18.10.2005 | To ja taky ale oba vime,že s tim stejně nic neuděláme. | Sali | odpovědět |
  |   |   | Re: Proč | 15:27:11 18.10.2005 | Tak a teď HURÁ! - budeme nadávat na režim! Maglajzníci i nemaglajzníci! | Roman | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Proč | 15:36:11 18.10.2005 | A jsme u toho: za všechno můžou komunisti !! | Herri | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Proč | 15:44:50 18.10.2005 | Ku... a těch je. Nevěřím v osud, který člověka ovládne, ať udělá cokoliv.
Věřím však v osud, který ho ovládne, když neudělá nic. | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Proč | 15:39:50 18.10.2005 | A jsme u toho: za všechno můžou komunisti !! | Herri | odpovědět |
  |   |   |   |   | Anketa | 15:55:05 18.10.2005 | A je tu návrh na anketu! Co a kdo je nejhorší?! 1. kurvy komunistický 2. klasici jedni zabednění 3. maglajzníci plavajzníci bezohlední. Tak co, pánové a dámy? | Roman Brt | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Anketa | 16:01:14 18.10.2005 | nejhořší je ten komunista co vymyslel maglajz :)) | Herri | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Anketa | 16:06:04 18.10.2005 | To zní jako když mluvil Jakeš ni soudruhu :-))
Co má přijít přijde....a přišel maglajz hurá :-))
těžko zastavit vývoj... | Jose-Josef Lukáš | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Anketa | 16:02:51 18.10.2005 | Nejhorší je se nechat nasrat.
Neobávej se toho, co má přijít, neplač pro to, co pominulo. Spíš se starej, abys neztratil sám sebe a plač, když se celé dny trmácíš, aniž by ve tvém srdci přebývalo nebe. | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Anketa | 16:11:37 18.10.2005 | Já se nejvíc starám abych neztratil pytlika | Herri | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Anketa | 16:14:33 18.10.2005 | Tys basnik a filosof! | jan pus | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Anketa | 16:17:40 18.10.2005 | Za tyto debaty by nás starej Schleirmader asi nepochválil...! | Roman Brt | odpovědět |
  | Re: Proč | 12:31:20 21.10.2005 | Aha, ty se na benzínce nerozčiluješ. Zajímavé. A co v den splatnosti daně z příjmů, to jsi také klidný? Jestli ano, tak jsi morálový typ, co na ty písky ani lano nepotřebuje. | Lawodge | odpovědět |
Nej | 16:18:51 18.10.2005 | Nejhorší je všeobecná netolerance a egoismus, spojeno v jedno ! | George-jp | odpovědět |
  | Re: Nej | 16:24:42 18.10.2005 | Mě se víc líbí ten princip tří áček, kterej tu kdysi komunikovali lesáci z Jizerek (teď přesně nevim kterej, jestli Huš nebo Vrš): agresivita, anarchie, arogance. | Papouš | odpovědět |
  |   | Re: Nej | 16:30:06 18.10.2005 | taky mam jen to nejlepší mínění o "ochráncích přírody JH" Ing. Huškovi a Vršovském :))) | Herri | odpovědět |
  |   |   | Re: Nej | 10:47:23 19.10.2005 | Budu ti vděčný, když to svoje "nejlepší mínění" o ochráncích přírody (nebo že by opravdu nejlepší mínění o "ochráncích přírody")trochu rozvedeš. A jestli máš pocit, že to zveřejnění na Lezci neunese, můžeš napsat na mail, který najdeš na www.ochranaprirody.cz. A pokud se za tvým nickem skrývá reálná osoba s nějakým občanským jménem, můžeš ho pro pořádek uvést.
Zdraví | J.Hušek | odpovědět |
  | Re: Nej | 16:30:55 18.10.2005 | Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe. :-)))
Pěkný den přeji všem :-)) | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   | Re: Nej | 16:40:13 18.10.2005 | Prasečí hlavo, to je fakt síla. Takový hloubky tu chrlit, navíc v pozdním odpoledni. Du si uvařit kafe, abych se probral a moh to rozluštit. P.S. Tim mágem se tu rači nechlub. Kdybyses někdy chtěl napojit na penězovody CK ČHS, mohli by Ti to přišít a zatnout tipec. Doznání, že prášíš, je totiž na rozdíl od prášení samotného trestné! | Papouš | odpovědět |
  |   |   | Re: Nej | 16:54:35 18.10.2005 | Lidé se často mění na mušky, které touží po světle a vlétají do ohně.
Je třeba to změnit, myslím ten zákon stejně ho všichni porušují je to nesmysl....
Celkem jsem se pobavil, tolik času pr....cus bus | Jose - Josef Lukáš | odpovědět |
  | Re: Nej | 16:32:36 18.10.2005 | Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe. :-)))
Pěkný den přeji všem :-)) | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   | Re: Nej | 16:35:24 18.10.2005 | Tady něco smrdí :)) | herri | odpovědět |
  |   |   | Re: Nej | 16:39:20 18.10.2005 | Herri, co Ti smrdí můj názor?
Pěkný den sluníčko klidně mi cinkni 777000784 | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   | Re: Nej | 16:42:38 18.10.2005 | Herri, co Ti smrdí můj názor?
Pěkný den sluníčko klidně mi cinkni 777000784 | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Nej | 16:53:37 18.10.2005 | Josefe: když o sobě někdo tvrdí že je moudrý, tak to fakt smrdí :)) | Herri | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Nej | 16:57:42 18.10.2005 | No to máš pravdu, nevztahoval jsem to k sobě to neee špatně to vyznělo, ale kdo je chytrý narozdíl ode mě sám se dovtípí ppípípípí nic jdu na pivko maj tě sa tu | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Nej | 16:59:38 18.10.2005 | kdybys to sem neposlal tolikrát tak by ma to neiritovalo :) dobrou chuť a noc | Herri | odpovědět |
Popelnice | 16:23:43 18.10.2005 | Všichni se navzájem narvěte do popelnic!!! | Bioban | odpovědět |
vývoj | 19:27:08 18.10.2005 | Vždycky mě pobaví to slovo - vývoj. Svého času vývojem bylo i používání expanzních nýtů.... | olson.vs | odpovědět |
  |   | Re: vývoj | 07:08:14 19.10.2005 | sice ne u nás, ale to je snad jedno | Olson.vs | odpovědět |
  |   |   | Re: vývoj | 09:01:26 19.10.2005 | to bylo asi Švédsko ni? Prázdný sud nejvíc duní. | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   |   | Re: vývoj | 20:40:58 19.10.2005 | Ne, bylo to v Yosemitech. Hlavo | olson.vs | odpovědět |
  | Re: vývoj | 07:14:50 19.10.2005 | Dalsim vyvojem by mohlo byt treba povoleni uplatku protoze to stejne kde kdo dela. Zrovna tak kradezi protoze existuji skupiny obyvatelstva, kde je silna klika pro legalizaci kradezi. Take by jsme mohli snizit hranici pro pohlavni styk na 10 let protoze existuje jiste procento lidi, ktere by se beztoho dopoustelo zlocinu. Kdosi tu spal citat, ze chtel menit svet a ted meni sam sebe. Hezka myslenka presne vystihujici hucha horolezectvi. Misto meneni skaly (prehrsel fixniho jisteni, sekani stupu, opatlavani maglajzem, atd.) by mel clovek menit sam sebe (trenink sily, techniky, moralu; taktika pristupu - treba na jih otocene cesty nelezt kdyz je 36°C ve stinu) o tom to je, coz spousta lidi nepochopila a kdyby mi jak jsem jiz napsal neskodili tak by mi jich bylo lito, ze nikdy nepochopi o cem lezeni vlastne je. Ze to neni jen sport. | FunTomas | odpovědět |
  |   | Re: vývoj | 08:27:51 19.10.2005 | No jo, kdo maglajzuje, ten lže, kdo lže, ten krade, kdo krade, může i zabít, kdo zabije jednou, může zabít i dvakrát. Že mi to neseplo dřív. P.S. Máš doma rybičky? | Papouš | odpovědět |
  |   | Re: vývoj | 09:10:16 19.10.2005 | Nejsi ty ten Fantomas z Arabely ten střílel ty hřebíky přímo do skály? | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
politická orientace | 09:11:43 19.10.2005 | A co myslíte, převažují mezi maglajzníky modrý ptáci nebo pěstitelé růží a nebo nedej bože bolšáni. Jsou odpůrci maglajzu příznivci KDU&company? Bojují také proti potratům? | bolek | odpovědět |
  | Re: politická orientace | 09:40:13 19.10.2005 | Máme vlastní stranu: NSDSM-Nacionálně socialiáně demokratická strana Maglajzovitá | Josef Lukáš -Jose | odpovědět |
  |   | Re: politická orientace | 13:17:28 19.10.2005 | Pokud by jste se podívali na působení mg na skalách tak by jste došli ke zjištění, že chrání skálu před odíráním a ničením, tím že vytvoří jakousi strusku pod kterou se pískovec uchovává v nezměněné podobě. Lze dokladovat - stačí se podívat na bouldry na Křížáku, cesty v Labáku. Dříve osolené chyty se stávají nesolivé a drží tvar. Nehledě na to že Váš pot je agresivní látka na rozdíl od Mg. tak vy rádobyochránci se proberte aby jste měli pak po čem lézt.... | Iwo Cl | odpovědět |
  |   |   | Re: politická orientace | 13:55:58 19.10.2005 | Kdyby jsi asi četl vše co jsem napsal tak pochopíš že jsem zastánce maglajzu!!! Nelezu bez něj teda jen když lezu s piklama na ledu. Ať žije maglajz!!! | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   |   | Re: politická orientace | 15:56:34 19.10.2005 | myslel jsem to jako jeden z bodu pro novou stranu..ne jako útok proti Tobě. Obecně si více vážím lidí, kteří dokážou říci svůj názor než lidí vyznávající přístup "vezu se s davem" tak to prosím neber jako útok na Tvou osbobu, asi jsem trochu zmátl tím, že jsem svůj příspěvek dal jako odpověd na Tvůj komentář... | Iwo CL | odpovědět |
  |   |   |   | Re: politická orientace | 16:13:58 19.10.2005 | proč mám pocit, že je na obou stranách maglajzníků i nemaglajzníků z řad lezců čím dál víc kokotů. To, že se s lezení stal populární sport mu byl čert dlužen. | V. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: politická orientace | 06:45:33 20.10.2005 | Souhlas...čim víc lidí, tim víc kokotů...ale tady na Lezec.cz se všichni kokoti našli :) | Herri | odpovědět |
  |   |   |   | Re: politická orientace | 07:18:00 20.10.2005 | Kdyz zastance maglajzu tak rovnou muzes psat debil | Blitka | odpovědět |
stop nesmyslné debatě | 08:34:31 20.10.2005 | Asi je na čase provokatérům sdělit že vyvoláváním podobných debat škodí lezení více než jaký koliv lezec který práší až se skály bělají. Tyto stránky čtou i lidé povolaní - lidé kteří o vyjímkách rozhodují. A když zde vidí že ani v základních otázkách se nejsme schopni shodnout a jak je minimálně půlka z nás netolerantní a neschopná kultivované diskuse, bude jaké koliv další jednání o to složitější.
Pro odpůrce MG - Magnézium je jen zástupný problém. MG je hlavně historicko-etické pravidlo a proto říkat že někdo ohrožuje lezení tím že se chová neeticky je hovadina - i ochranáři to tak většinou vidí - více vadí bordel, sesuv půdy na přístupech, kácení stromů atd.. Těmahle debatama ale jen přiléváte do ohně. Ono vykřikovat tu o MG je levné sebezviditelnění - jděte raději jak už tu zaznělo - uklízet odpadky pod skály, tím pomůžete všem a když si Vás všimne ochranář tak se i zviditelníte a pomůžete o to víc.
Pro vás páni ochranáři s razítkem - neberte tyto debaty nijak vážně - většina diskutérů se ve skalách neukáže jak je rok dlouhej a jen si tu utužují už tak slabé sebevědomí. Skuteční lezci někde lezou a ze zkušenosti určitě víte že v reálu je nějaká dohoda vždy možná. | | odpovědět |
  | Re: stop nesmyslné debatě | 09:39:49 20.10.2005 | No asi soudis podle sebe a do skal moc nechodis. Dohoda mozna neni, protoze dohoda uz existuje - na pisku bez v Srbsku na Vltavske zule a jinde bez. To je naprosto jasna dohoda. A jak se dodrzuje, to vime vsichni. At se dohodne cokoliv krom plne legalizace tak se to dodrzovat nebude. Dohodne se ze se to povoli od VIIIa vyse a hned zitra uvidis nekoho s magem v petce. | FunTomas | odpovědět |
  |   | Re: stop nesmyslné debatě | 09:40:50 20.10.2005 | Oprava: v Srbsku na Vltavske ze pochopitelne s. | FunTomas | odpovědět |
  |   |   | Re: stop nesmyslné debatě | 09:52:10 20.10.2005 | Ano mate pravdu debata o temto tematu stejne jako vedlejsi prispevek o Rakoskovi a jeho parte je o totalni picovine a puvodne jsem se vubec nechtel zapojovat a nezapojuji, protoze toto neni diskusni prispevek.
Toto je poslani obou prispevatelu, autoru "clanku" do prdele. Jestli chcete probleme jdete si na srazy anarchistu, rasistu, nebo jinych extremne vyhranenych skupin, ale lezeni laskave nechte lezenim a nevymyslejte si porad nejake pseudoeticke presvedceni a svatost.
Na pisku prasim kdyz uznam toto za vhodnejsi oproti rozbiti huby ze mi smekne mokra ruka a kdyz se mi neco nelibi reknu to od plic a hlavne nevaham to pripadne rict dotycnym osobne primo na miste. Jak s tim nalozi je jejich vec, ale schovavat se za net a hrat si na Mirka Dušína...
Radek
| zoban | odpovědět |
  |   |   |   | Re: stop nesmyslné debatě | 10:10:57 20.10.2005 | Ty jsi ten posledni kdo ma co kecat spis by jsi se mel stydet. Pokud se bojis ze si rozbijes hubu nelez vubec nebo lez cesty kde nejsi tolik posranej. | FunTomas | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: stop nesmyslné debatě | 10:16:28 20.10.2005 | ... řekl králíček lvovi... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: stop nesmyslné debatě | 10:28:55 20.10.2005 | Lvovi? Pche, to si me pobavil | FunTomas | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: stop nesmyslne debate | 10:17:55 20.10.2005 | Nejlepsi bys mel proste narvat zobana do popelnic! | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: stop nesmyslne debate | 10:16:28 20.10.2005 | Tak nekecej a narvi oba autory do popelnic! | | odpovědět |
  | Re: stop nesmyslné debatě | 09:43:37 20.10.2005 | Podobne debaty by nevznikaly a ani by neskodily, kdyby se dodryovalo dohodnute. A pred jakoukoliv zmenou pravidel musi predchazet co nejsirsi diskuse, aby vysledek nebyl nejaky befel zhora, ale vyhovoval co nejsirsimu okruhu lidi a ctil tradici. | FunTomas | odpovědět |
  |   | Funtomasovi | 10:44:55 20.10.2005 | Ty asi nejsi člověk, jak vlastně vypadáš možná by stačilo někde zveřejnit Tvou fotografii a všem by to došlo že nic není takové jak se gzychtí...
Člověk se diví, co existuje na této Zemi, a zůstane-li takový, jaký je, bude se divit i v okamžiku, až z ní bude jako druh mizet
Ale zdá se, že Funtomas je nesmrtelný :-)) co myslíš Papouši | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   | Re: Funtomasovi | 11:48:09 20.10.2005 | Ten, kterej se kLohní v maglajzu, zřejmě jo. Fakt je zvláštní, že mágo neni skoro nikde ve světě problém a tady se z toho dělá věda. | Papouš | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Funtomasovi | 12:20:28 20.10.2005 | Zrovna ty sudetsky ptak by jsi mel vedet jak to je v Sasku | FunTomas | odpovědět |
  |   | Re: stop nesmyslné debatě | 17:50:19 20.10.2005 | Tato diskuse je dostatečně široká. Připadá ti, že přinesla nějaký výsledek? Mně ne. | Kočka | odpovědět |
  | Re: stop nesmyslné debatě | 10:33:12 20.10.2005 | K tý tvý historii a etice lezení: mě třeba osobně MG nesere z hlediska etiky nebo úcty k tradici ale z důvodu že zanechá z dálky viditelný a (a někdy i hmatatelný) stopy na skále, která nepatří jen tomu dotyčnýmu dobytkovi. Proč po sobě lidi nečistěj cesty od MG ? Třeba ze slanění jako to dělám já (nejsem ortodoxní nemaglajzník)...Když někde udělám bordel tak to po sobě uklidim, ne ?! Je to to samý jako nechat bordel od svačiny pod skálou. Ani se nedivim těm ochránářům že mají tendence zakazovat lezení...děláte v přírodě bordel jako by patřila jen vám (když jsou lidi takový prasata že si serou pod sebe) takže zákaz vstupu do rezervace pro všechny a nazdar... | Herri | odpovědět |
  |   | Re: stop nesmyslné debatě | 10:49:18 20.10.2005 | Hele, a jak to děláš na vápně? Neprášíš, a když jo, tak pucuješ kartáčkem? | Papouš | odpovědět |
  |   |   | Re: stop nesmyslné debatě | 10:56:54 20.10.2005 | Sorry - na to jsem nemyslel...lezu převážně na žule a tam s otěrem není problém | Herri | odpovědět |
  |   | Re: stop nesmyslné debatě | 10:51:52 20.10.2005 | Já třeba sbírám odpadky, ale maglajz mi fakt nevadí, navíc se udělá povlak, který tu skálu dělá odolnější vůči přírodním vlivům takže arijos. A je to dokázané. | Josef LUKÁŠ-Jose | odpovědět |
  |   |   | Re: stop nesmyslné debatě | 10:58:50 20.10.2005 | máš na mysli skálu z jakého materiálu ? např. již zmiňovanou žulu nebo čedič MG určitě nezpevňuje. | Herri | odpovědět |
  |   |   |   | Re: stop nesmyslné debatě | 11:02:56 20.10.2005 | mám na mysli písek, ostatní horniny tak rychle neerodují....čedič, svor, andezit, žula, vápenec a bůhví co ještě jsou v pohodě, jde pouze o pískovec... | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: stop nesmyslné debatě | 11:18:50 20.10.2005 | už aby někdo vymyslel maglajz v barvě skály (tj. asi 3506 odstínů).... | Herri | odpovědět |
Omluva | 11:21:27 20.10.2005 | Náš ústav pro studium juvenilní demence provedl tento experiment. Umístili jsme nepravděpodobný článek (magnezium se na pískovci přeci nepoužívá a Fantomas je jen v pohádkách) a očekávali s napětím výsledek. Nejpovedenější reakci, spojující masivní idiocii a kognitivní deficit jsme chtěli odměnit hodnotým darem, Bohužel, kandidátů je tolik, že cena nebude udělena. Také otázka, zda k demenci dochází z nedostatku a nebo přebytku mg zůstala nevyřešena, neboť u obou sledovaných skupin dosahovalo IQ v odpovědích hodnot nezaznamenatelných ani našimi citlivými přístroji.
děkujem za splupráci.
S pozdravem PhDr V. Kokotek | Dr Kokotek | odpovědět |
  | Re: Omluva | 11:30:16 20.10.2005 | Já cí medaílí | Herri | odpovědět |
  | Re: Omluva | 11:35:49 20.10.2005 | To tvoje příjmení přesně vystihuje i tvé IQ, takže pokud dělá Kokotek výzkum, tak zajisté mu vyjdou KOKOTINY ne?
to je přesné:Kokotek je nepochybně nejzajímavější tupec, jakého si lze vůbec představit. I z těch nejzřejmějších faktů dokáže vyvodit naprosto nesprávné závěry. | Josef Lukáš-Jose | odpovědět |
  |   | Re: Omluva | 11:44:10 20.10.2005 | Experiment ústavu pro studium juvenilní demence byl jistě proveden na zaměstnancích tohoto ústavu :) | Herri | odpovědět |
  |   | Re: Omluva | 11:46:46 20.10.2005 | Dobrej finis! Mas pravdu, proc to vzdavat, prej jde o dvacet tacu a to je dost dobry! | Hafol | odpovědět |
Poznámka | 17:22:17 20.10.2005 | Co na to Jan Tleskač?A kluci od Bobří řeky?A jíte rýži? | Makyna | odpovědět |
pro Zobana a jemu podobné | 22:54:55 20.10.2005 | Článek tento, i ten o Rakoncajovi je jen přiipomenutí existujících pravidel, která by se - pokud jseš členem ČHS, navíc instruktorem - měla dodržovat. Pokud ti to přijde nevyhovující, tak se snaž je změnit - máš pro to ze své funkce oproti jiným obyčejným lezcům výhodu. | krmič | odpovědět |
  | Re: pro Zobana a jemu podobné | 08:57:21 21.10.2005 | TO SNAD NENÍ MOŽNÉ.AUTOR PÍŠE "DOUFÁM ŽE NEROZVÍŘÍM DALŠÍ PLODNOU DISKUZI" A ZASE MILIONY KECŮ.KDE NA TO BERETE ČAS, PROKRINDAPÁNA? | Martin | odpovědět |
  |   | Re: pro Zobana a jemu podobné | 10:00:34 21.10.2005 | Jelikoz je toto adresovano mimo jine i mne tak odpovim, ale jinak jsem svuj postoj k teto debate vyjadril jiz vyse.
1) MG je pouze zastupny problem ktery si lezecka komunita sama vytvorila a zakrivaji se jim pouze skutecne problemy pristupu do skal a skutecne prokazatelnych negativnich vlivu cinnosti cloveka
2) Clovek ktery s necim nesouhlasi nerekne dotycnemu na skalach ani slovo a pak ze sebe dela na netu hrdinneho etika je pro mne zparchantely srab
3) Vsechny tyto debaty i predesla kauza, ketra mimo jine zacala nesmyslnym oficialnim zakazem MG na Pantheonu pri jeho zarazeni do CHKO Ceskeho raje, jsou dukazem ze plodna diskuse v teto spolecnosti neni mozna.
4) Takze si pockam, stejna situace byla 15 let zpet v Anglii, dneska se tam leze jak tradicne tak sportovne a vsicni svorne prasi jak o zivot.
Je mi 27, takze predpokladam ze se toho jeste doziju.
5) Snad zaverem lezte hlavne pro sebe, jestli Vas to uspokojuje s MG, tak s MG, jestli bez, tak lezte bez. Je to Vas osobni pristup a jestlize se nekdo podle nej nechova tak si to vyrikejte na skalach a netahejty tyhle picoviny na net.
Tecka, konec, hotovo.
Radek | zobna | odpovědět |
  |   |   | Re: pro Zobana a jemu podobné | 11:20:10 21.10.2005 | Ještě odpovím k bodům, co psal Zoban a pak už taky nic neřeknu:
1) Neříkám, že Mg je jediný problém, ale existují tu nějaká pravidla. Samozřejmě jsou podle mě daleko vážnější věci - bordel ve skalách, časté prasení, atd.. Neznamená to ale přece, že když se něco nedodržuje (a hlavně nevymáhá), že přestanu dodržovat i něco jiného.
2) Já osobně se na nějaké poškozování, prasení,.. snažím vždycky upozornit. Ale někdy se samozřejmě setkám s ignorancí i nadávkami, což mě od dalšího upozorňování odrazuje.
3) Plodná diskuze na webu je samozřejmě nesmysl, i když se do ní někdo snaží smysluplně přispívat, tak se to zvrhne. | krmič | odpovědět |
  |   |   | Zobanovi | 12:37:08 21.10.2005 | No, zase s Tebou jednou musím v podstatě souhlasit. Ale tato debata, jak jsem pochopil, není o lezení, ani o MG, ale o tom, kdo má koho za debila a že mg už se stalo i kriteriem pohlavního výběru. | Lawodge | odpovědět |
  | Re: pro Zobana a jemu podobné | 09:58:45 21.10.2005 | A to myslíš jak? Jako že na to má možnost mít vliv ze své funkce člena metodické komise?
Jsi trochu v omylu. I kdyby byl členem výkonného výboru, nezmění nic. Maximálně může podat návrh, který bude předložen valné hromadě. ČHS je totiž organizace s rozhodovací mocí zdola, to si pořád nikdo nehodlá uvědomit. Co si z letmých sledování zpráv o posledních valných hromadách pamatuju, tak na nich nebyla vůle o Mg jednat. Každý návrh byl zamítnut. | Kočka | odpovědět |
  |   | Re: pro Zobana a jemu podobné | 10:22:24 21.10.2005 | Na valnych hromadach se nejedna (to by trvalo nejmin 14 dni), tam se predlozi navrh a o tom se hlasuje. Tento navrh muze predlozit kterykoliv delegat z kterehokoliv oddilu.
Pokud byl nejaky navrh na legalizaci podan, tak o tom nevim (Mam pocit ze jednou Jirous, ale neproslo to, holt demokracie).
Dokud nebude navrh podan a schvalen, tak bude zakaz platit. Je to opravdu (to neni na Tebe!) narocna konstrukce a tezke pochopit. Ale kdo se bude snazit, tomu se to po nejake dobe nakonec podari.
Tak tedy: Zakaz v soucasne dobe je napsan v pravidlech. Pokud nema byt napsan v pravidlech, musi byt z nich vyskrtnut. Na to musi nekdo podat navrh k onomu vyskrtnuti a ten navrh musi byt schvalen.
Schvaluji a zamitaji povereni zastupci oddilu.
To je fuska, co? | jan pus | odpovědět |
  |   | Re: pro Zobana a jemu podobné | 11:10:33 21.10.2005 | Ne myslel jsem samozřejmě jeho vliv, jako obecně známe osobnosti, protože tím má vždy určitou výhodu oproti ostatním. Nelíbí se mi hlavně, že jako činovník svazu oficiálně nedodržuje pravidla, která si svaz vytvořil-a je jedno, kdo přesně je vytvořil. Je to to samé, jako kdybys porušoval dopravní značku jen proto, že se ti nelíbí, i když v pravidlech je to jasně vyloženo.
| krmič | odpovědět |
  |   |   | Re: pro Zobana a jemu podobné | 11:28:10 21.10.2005 | Psal jsi: ze své funkce; což je rozdíl oproti: z pozice obecně známé osobnosti. Holt psaný projev má svou nevýhodu v tom, že vyžaduje přesnou formulaci. Jinak sorry, ale mám dost užitečnější práce, než se bavit o Mg. | Kočka | odpovědět |
  |   |   | Re: pro Zobana a jemu podobné | 12:46:36 21.10.2005 | No a co má jako bejt. Koukni, kdo je generálním partnerem ČHS. Je to Hudy a jeho sportovci, který veřejně propagujou maglajs. Jak může horosvaz žádat, aby lidi nemaglajzovali, a brát peníze vod někoho, kdo dělá pravej vopak, ha? | Papouš | odpovědět |
  |   |   |   | Re: pro Zobana a jemu podobné | 13:52:57 21.10.2005 | Přesně tak, uhodil zobák na hřebík, a ještě k tomu Mg zvyšuje potenci cha :-))) | Jose prasečí hlava-Josef Lukáš | odpovědět |
Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme | 14:33:44 21.10.2005 | Milí obdivovateli, sice mě potěšilo, že mě považuješ za "velmi krásnou dívku", ale zbytek Tvého článku mě trochu rozhořčil. Nebudu komentovat "s mágem či bez" - to už ostatně udělali jiní. Myslím, že jsi měl zkrátka potřebu říct NEJEN mně, že jsem Tě pohoršila svou bázní z přepadu (vlastně i přeskoku)a navíc jsem si dovolila v inkriminovanou dobu povztesknout si po maglajzu! Dále jsi chtěl asi upozornit na neskutečnou drzost mého kamaráda - šaška, jak jsi ho nazval, který si dovolil lézt obyčejnou sedmu s maglajzem v Tvém milovaném Rájci! No hrůza! Chtěla jsem Ti říct, že pokud Ti toto "provinění" tolik vadí, mohl jsi to říct na místě a mohli jsme si to vyříkat.
Nakonec bych Tě chtěla alespoň trochu uklidnit tím, že na písky jezdím v poslední době jen jednou za rok a můj nezbedný kamarád běžně s mágem neleze (většinou jen devítky desítky).
Mimochodem jsi to ty, který lezl TOP ROPE ve slušivých tepláčkách se sexy pavučinou ve vlasech? | Jitka | odpovědět |
  | Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme | 15:01:26 21.10.2005 | No vida, konecne se ozvala sama krasavice. Tak abych odpovedel poporade: Tva bazen me nikterak nepohorsila, naopak, jak si muzes precist prisla jsi mi velice roztomila a byla jsi u ni jeste krasnejsi nez pred tim. Co se povzdechu nad maglajzem tyce, proste mi to prislo a to se na me nezlob, hloupe. Sama jiste uznas, ze by ti v danem problemu nijak nepomohl. A na zaklade toho jsem ucinil zaver, respektive na tvem prikladu (neber to osobne) demonstroval, ze tento certovsky bily prasek je casto pouzivan zbytecne na mistech a v okamzicich, kdy neni opodstatneny. Dal co se onoho "saska" jak pises tyce, ja znam zase osoby co davaji devitky bez maga zcela bezne. A jeste posledni vec, slusive teplacky jsem mel, o pavucine nevim a top rope nelezu, pokud tim myslime rybareni. A pokud tim myslis, ze jsem lezl na druhem konci lana tak to jsem ten den lezl jen jednu cestu, ale to jste nas nemohli videt. Takze si me nejspis pletes s nejakou nevinnou osobou. Kazdopadne at ti to leze a pokud mozno bez Mg. A neber si me vylevy tak osobne. :o))) | FunTomas | odpovědět |
  |   | Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme | 19:05:09 21.10.2005 | Jasně že nepomohl, ale kdybys mě znal, věděl bys, že v jistých situacích toho napovídám strašně moc a vůbec to nemyslím vážně. Já mám maglajz ráda a jsem na něj zvyklá. Naopak mi vadí, když jiní nemágují a chyty jsou pak oslizlé. Nenarážím tím na problematiku pískovců, jak jsem již napsala,vlastně tam ani nejezdím. Jen mi vadí, že osočuješ ostatní a pak se strhne naprosto nesmyslná hádka vlastně pro nic. Když Tě to tak pobouřilo, měls to říct. Ti, co chtějí mágovat, to budou stejně dělat a naopak, tak proč si zbytečně kazit tu pohodovou atmosféru, která na pískách panuje????? | Jitka | odpovědět |
  |   |   | Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme | 18:53:33 22.10.2005 | Ahoj funtomasi. Tak já jsem ten třetí. Musím ti říct, že jsem magnétim opravdu měl, ale k tvojí smůle jsem ho v celý cestě ani jednou nepoužil. No vidíš k čemu byl tvůj článek a celá diskuse? Nechápu? Na zádech asi pravděpodobně můžu mít co chci, nebo ne? Tak se měj a pořádně si prohlídni Rájec. Problém je jinde a neni to můj maglajz. | Zdeněk | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme | 20:02:11 22.10.2005 | No já tu kuklu měl kvůli zimě a samopal na zádech si pravděpodobně můžu nosit kde chci. Ta ochranka v bance na mě střílela úplně neprávem! Aneb pokud máš na prdeli maglajz, tak jsi maglajzník.
Jinak mágo na písku mě osobně vadí - v obíleným (třeba rajbasu) je hned vidět kudy vede cesta = zmizí dobrodrůžo z hledání "kudy" :-(
Další věc je, že na "čistej" písek mágo nepotřebuju páč to neklouže, ale omaglajzovanej chyt smeká jak sviňa. Aneb maglajzníci, líbilo by se vám, kdybych vám chyty pěkně natřel vazelínou? Asi moc né, co?
A jinak naprostej souhlas, když se Funtomasovi něco nelíbilo tak to měl říct vám na místě a ne to vyblít na Lezce. Zbabělost?? | Glouton | odpovědět |
  |   |   | Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme | 19:46:37 22.10.2005 | Jsi na písku opravdu jen jednou za rok,jinak bys věděla že pohodová atmosféra na písku je pravěkem.Všichni sou nevychované hovada,včetně mě,a plivou po sobě oheň a síru.Ale není třeba si z toho dělat těžkou hlavu.Může být i hůř.Sem zasraný klasik a nemám rád pytlík na říti!Jsem ovšem tolerantní a nekecám pytlíkářům do toho!!Jen ty choďáky by nemuseli práškovat.To je na zblití.
Tebe se to ovšem Jitunko jistě netýká a Zdenda přítel Tvůj v těch desinach taky nevystupuje z řady s tím svým pytlíkem.
Tak s pytlem hurá za vyššími výkony...:-))
| Honza | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Promiň drahoušku, už to nikdy neuděláme | 18:49:18 28.10.2005 | No asi závěrem díky FUNE za velmi přínosnou reportáž,která se závěrem ukázala zase jen blábol a blábol nic víc.Jak někdo podoknul z takovej blábolů bych bli...Brendy | Brendy | odpovědět |
|