LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Zaber! A trochu výraz při tom!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140181 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
SAUNA - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Akreditovaný kurz MŠMT

-reklama-

Nové termíny kurzu pro instruktory na umělých stěnách v Lezeckém centru na Ruzyni.
Lezete a chcete mít možnost si tím přivydělat i nějaké peníze? Nebo uvažujete o vedení zájmového kroužku ve škole či jiném sportovním zařízení?

Absolventy rádi uvítáme i v našich řadách pro dětské kurzy, které začínají již v září.

Kurz Instruktor lezení na umělých stěnách


Kurz se bude konat :  16.9 - 18.9. a 23.9 - 25. 9. a zbývající hodiny volně dle individuální lezecké praxe po dohodě s organizátory. Sraz uchazečů je v pátek v 17.00 na lezecké stěně Ruzyně. 



Po úspěšném zakončení kurzu získáte licenci, která vás opravňuje k požádání o živnostenský list v dané oblasti. Kurzy jsou akreditované MŠMT. Tento kurz není třeba prodlužovat.

Absolventům kurzu poskytujeme slevu 2000,- Kč na druhý kurz (kurz skalního lezení, který bude na jaře 2017). Více info na www.stena-ruzyne.com.


Přihlášky zasílejte e-mailem na kurzy@lezeckekurzy.cz. Vaše otázky zodpovíme také na čísle +420 608 983 181. 


Pokud se rozhodnete kurzu zúčastnit, můžete využít 20% slevy na materiál firmy Singing Rock v e-shopu www.prolez.cz.


logo Ruzyněprolez



Partnerem projektu instruktor na umělé stěně a na skalách je firma Singing Rock.

Singing Rock


Novinky ze stěny


Zateplili jsme venkovní stěnu pomocí 10 rolovacích vrat (výška vrat je 5 metrů) a stěnu budeme moc t využívat i přes zimu. Vytápět budeme pomocí tepelných zářičů. Při pěkném počasí se všechny vrata otevírají a na stěně opět profukuje.
Přes léto jsme nově dostavěli bouldrovací stěnku s naklápěcím profilem do 50°st.

Stěna Ruzyně - venkovní stěna


Stěna Ruzyně - venkovní stěna interiér

   [úpravy] 02:08 25.08.2016Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Vstupné10:06:55 30.08.2016
V článku zapomněli napsat mezi novinky, že zdražili vstupné... :-(
Škudlilodpovědět 
 Re: Vstupné12:22:11 30.08.2016
Tak vyší vstupné by ani tak nevadilo. Spíše tam nechodím kvůli starým cestám. Pravda, naposledy jsme tam byli na jaře, ale to tam byly ještě cesty dva roky staré. Pokud by tedy zvýšené vstupné dali do stavěčů, tak ani tak nepotřebují zvyšovat rozlohu stěny, stejně tam nikdy tak narváno nemají. Ale kdyby každých půl roku přestavěli komplet půl stěny, bylo by to přínosnější, než nová plocha, na které stejně po pár týdnech není co lézt a jede se jinam.
odpovědět 
  Re: Vstupné20:00:06 02.09.2016
No,uvnitř bude časem(měsíc,dva) nových cca 70 procent cest.Ono se totiž uvnitř skoro komplet všechno sundavalo.Možná pak kvůli své šikovnosti stihneš vylézt všechno,co tam bude,za jeden den.No a to na tobě na Ruzyni stejně nevydělají,takže pak můžeš klidně zase brousit ten zbytek stěn v Práglu.Aspoň nikdo z provozovatelů neschudne.Za sebe můžu říct,že radši točím stěny,kde se nepřestavuje světelnou rychlostí a cesty jsou tam tudíž spíš kvalitní než rychloobrátkový.A to je Ruzyně a BW...a nově třeba Třináctka.Všude uplně jiný lezení,takže dobrý.
odpovědět 
   Re: Vstupné08:56:48 03.09.2016
Co je pro tebe světelná rychlost? Právě stěny, které jsi vyjmenoval, točí kvalitní cesty dost rychle. Nestalo se mi, že bych na BW nebo na OFFu našel rok dva starou osmu či devítku. Celé sektory se předělávají pravidelně, na boulderech na BW a Třináctce se půlka mění každých 14 dní. Takže když pak po roce člověk přijde na Ruzyň a vidí tam ty samé hady... Nazývat mne můžeš jak chceš, ale na Ruzyň nejezdíme a to kvůli tomu, že tam, podle mne, nechávají moc dlouho staré cesty. Je to jen můj názor, pokud to jinému vyhovuje, proč ne.
odpovědět 
   Re: Vstupné10:22:09 03.09.2016
Prvni cast prispevku je asi zbytecna. K tomu zbytku - z tech tebou jmenovanych sten Ruzyne s prehledem vede co se intervalu obmeny cest tyka. Jasne lidem, kteri chodi jednou za tyden nebo dva to asi vyhovuje, ale lidem kteri chodit treba trikrat tydne (a generuji dost velkou cast zisku pro steny) se za chvili zacnou nudit. BTW. na postaveni kvalitni cesty nepotrebujes pul roku a vic, dobremu staveci na to staci par hodint ;).
xodpovědět 
    Re: Vstupné12:40:17 03.09.2016
No...hlavní zisk u žádný stěny negeneruje vstup lidí co lezou nad 8+. Možná dokonce i něco míň než 8+.Hlavně ho generují kurzy a kroužky...tedy spádovka z okolí.Běžný lezci jsou jen ne zcela zanedbatelná platící skupina živitelů sportoviště nazývaného umělá stěna.Takový Bw kromě bouldrovky není přeplněnej ani v zimě,natož teď.Třináctka to samé. Lezci co lezou 9 to tam rozhodně neživí.
odpovědět 
     Re: Vstupné13:21:13 03.09.2016
Rozlišoval bych časy. Přes den do cca 17:00 bývá volněji všude, ale od cca 18 později bývá na stěnách dost narváno.
odpovědět 
     Re: Vstupné14:17:44 03.09.2016
Nikde nemluvim o lezcis od 8 vyse. To jsou tva slova ;). Mluvim o navstevnicich, kteri chodi na stenu velmi casto.
odpovědět 
      Re: Vstupné14:18:22 03.09.2016
jeste oznaceni
xodpovědět 
       Re: Vstupné15:44:47 03.09.2016
Jenže anonym psal o sobě a lidech lezoucích 8 a 9 .Konkrétně,že na bw a off nenajde rok starou cestu v osmém a devátém stupni.Takže "x" nemusíš významně pomrkávat.Ještě bych dodal,že když už jsi to nakousnul,tak bys mohl rozvést,kdo má podle tebe na Ruzyni ještě stavět?Vážně si myslíš,že hlavní Bw stavěči a hlavní Off stavěči budou stavět na jiné stěně než jejich "domácí"? No hurá do toho.Jinak je fakt snadný přijít,vzít chyty,který ti někdo připraví,naházet na stěnu za dvě hodiny píčovinu a chtít prachy.Kromě 7-8 stavěčů v Praze celkem běžnej jev.
odpovědět 
        Re: Vstupné18:38:01 03.09.2016
Ach jo, ty to máš v hlavě opravdu pomotané - nikdo tu nekritizoval kvalitu cest, kluci na Ruzyni nestaví špatně, ale frenkvenci, s jakou se ty cesty mění. To je něco úplně jiného :-(
odpovědět 
         Re: Vstupné20:14:52 03.09.2016
Nekejvu ti,tak to mám pomotané...ok,to je samozřejmě možný,když často pobývám ve společnosti lidí kteří lezou.Taky lezeš,tak to určitě dobře znáš.Tam se to těma,co to mají pomotaný jenom hemží.Jeden stavěč má ale většinou dvě ruce.Teď občas staví ještě jeden,takže asi 4 ruce.Samozřejmě kdo chce,cestu vždycky najde.Třeba jeden z plošiny,druhý z lana atd.Nemyslím si,že by se tam zrovna celý roky flákali.Ale já to mám pomotané,tak mi už hlavně nepiš.
odpovědět 
          Re: Vstupné09:03:11 04.09.2016
Jo, jenže přijdeš přes den na BW a tam se pořád staví. Přijdeš přes den na OFF, tam skoro pokaždé někdo visí a staví. Ale nikdy, když jsem přišel na Ruzyň, jsem stavěče v akci neviděl.
odpovědět 
  Re: Vstupné22:25:16 02.09.2016
...zkus se nejdřív, než napíšeš tenhle blud, podepsat! Kdy jsi byl na Ruzyni naposled, co?!
Karel Novákodpovědět 
   Re: Vstupné08:50:14 03.09.2016
Kdy? Venku naposledy na začátku jara. Uvnitř o vánocích na závodech. Takže vím dobře, co je tam za cesty a z kdy jsou. A právě proto, že venku byla řada cest dost starých, jsme tam znovu už nešli.Tedy píši o cestách 8 a vyšších. Jestli tam pětky až sedmy přestvují častějo, to nevím.
odpovědět 
    Re: Vstupné12:48:46 03.09.2016
Nešiř tady polopravdy.Staví se tam uplně normálně. Ano,hlavně ty lehčí cesty.Devítky a výš zase tak moc lidí neleze nikde na stěnách v Praze.A ti co ano,tak rozhodně nejsou zásadní živitelé žádné z dalších uváděných stěn.Takže pokud lezeš tak jak píšeš výše,tak nejspíš znáš Vencu i Petra osobně.Můžeš jim to tedy klidně i říct osobně a ne je hanit tady.
Radekodpovědět 
     Re: Vstupné13:14:51 03.09.2016
Co to meleš? Koho haním? Kluky samozřejmě znám osobně. Jen jsem konstatoval, že podle mne na Ruzyni mají staré cesty, tedy že je tam nechávají dlouho. Nic víc. Obměnu cest lehkých neznám, ale třeba to, co lezeme my, tedy od 8 výše, máš prostě za měsíc přelezené. Při 3x týdně na stěně a přístupu stěn to vychází na kombinace Off, BW a Třináctka, máš pořád co nového lézt. A když si pak řekneš, že je hezky, že půjdeš ven a zkusíš Ruzyň a zjistíš, že v tvé obtížnosti se tam od loňska změnila jedna dvě cesty... Pokud tam ty cesty nechají rok, tak prostě tam nechodím, protože jinde je mění častěji. To je prosté konstatování faktu, ne pomluva nebo hanění. A když to klukům řekneš, stejně si nepomůžeš, protože po třech měsících to prostě měnit nebudou. Pokud se nepletu, tak na Ryzyni většinou sundavali cesty, ne sektory. Takže to těžší tam nechali, sundavali jen lehké věci a dostavovali cesty do vzniklého místa. Což platí zejména pro venek a pravou část vnitřku. Ale že by pravidelně jednou za dva za tři měsíce shodili komplet třeba 1/3 stěny a nastavěli tam vše znova v rozumném poměru obtížností, jak to dělají právě třeba na BW a poslední dobe i na OFFu, tak o tom opravdu nevím. Nic ve zlém, stěna je fajn, Lůca je fajn, kluci stavěči také, ale těžší cesty prostě obměňují méně, než jinde.
odpovědět 
      Re: Vstupné13:47:10 03.09.2016
Jasně,že je haníš a ještě anonymně.Normálně jsi Ruzyň poflusal.Evidentně konstruktivní kritika na tom správném místě.
Radekodpovědět 
       Re: Vstupné14:19:54 03.09.2016
Me teda vyjadreni nazoru o intervalu obmeny cest teda taky vubec neprijde jako haneni..
xodpovědět 
        Re: Vstupné14:38:10 03.09.2016
No pokud je anonym tak dobře všechny zná,tak předpokládám,že svůj názor řekl na stěně konkrétním lidem osobně.Každý,kdo na Ruzyni leze víc než "jednou na jaře" a o "vánočních závodech",ví,jak se tam staví cesty.Ví jak často i kdo tam staví.Nevím kde u anonyma vznikla potřeba tady napsat,že tam nechodí lézt,protože tam jsou dva roky starý cesty.To,jak to anonym myslel,rozvedl až později.Je na každým jednotlivci,jak to bude vnímat.Na spoustu lidí to ale i tak může působit dost negativně.Takže pokud se anonym s s majiteli a stavěči z Ruzyně zná,dal jim tady suprovej Danajskej dar.
Radekodpovědět 
         Re: Vstupné14:44:57 03.09.2016
Zase na druhou stranu.Tím jak sem klikáme a čmáráme zvyšujeme sledovanost Lezce.Takže všechno špatný je pro něco dobrý.Představ si,že by tam všichni byli se vším spokojení.To by tady byla kurevská nuda a prachy z toho jenom mizerný.
Radekodpovědět 
         Re: Vstupné17:48:02 03.09.2016
Ty musíš být dobrý jouda :-) Kvůli tobě tam nepojedu, ale namátkou tam přes roku byla venku hned na začátku ta černá, pak ty různé losové placky, dále ty hadi na hraně zhruba ve dvou třetinách... Opravdu si to nepamatuji vše a ani nevím, zda tam stále jsou, již se po těch letech opravdy mohly letos přestavět, ale min rok tam ty cesty byly... :-)

Já Ruzyň fakt nehaním, například vnitřní cesty kde je lezení zakončeno kusem stropu, je fajn. Jsou to zajímavé profily a mají velký potenciál. Ale prostě s těmi cestami je to tak, jak jsem napsal :-) Jestli tobě to stačí, tak ok. Jsou tací. Zažil jsem i stížnosti, že stěny mění cesty každých půl roku, takže než oni jsou schopni si nacvičit tu svojí osmu a sundat pytle, tak jim cesty zruší. Ale schválně - zkus spočítat počet cest 8 a výše. Kolik na Ryzyni najdeš devítek? A pak se podívej na jejich data. Teď to asi nebude úplně relevantní, protože uvnitř se přestavuje a venek je nový, ale stejně... No a další věc, kdy prostě přestavět cesty jednou za rok nestačí, je velikost stěny, neuraž se, ale do letošního rozšíření venku byla Ruzyně spíše stěna malá. V porovnání se Offem, BW, Píske... z toho vyplývá i počet cest v jednotlivých obtížnostech. Pokud jste malá stěna a cest je jen pár, tak prostě musíte měnit cesty častěji. Jestliže se na jednom lezení přeleze třeba 5 cest nějaké obtížnosti, tak pokud někde mají těchto cest 30, tak vystačí na cca 10 lezení, řekněme měsíc až dva, něco se přeleze vícekrát. Jenže pokud máte cest polovinu, tak musíte na stejný počet přelezů stavět dvakrát takm častěji. Takže i kdyby na Ruzyni měnili cesty stejně často, jako na velkých stěnách, tak Ruzyň prostě musí měnit častěji. A to rozhodně nedělá.
odpovědět 
          Re: Vstupné18:13:15 03.09.2016
Nemám se urazit,ale jsem jouda? Dobrej for anonyme. Pobavil. Víš houby jak to tam je,tak tady neplkej.A kvůli mě tam fakt jezdit nemusíš,stačí když při svém dokonalém provozovatelském know how pojedeš poučit Vencu.Určitě si tě rád vyposlechne,když se znáte.A při té příležitosti tam můžeš pustit nějákej chlup aby měli na ty stavěče.
Radekodpovědět 
           Re: Vstupné18:34:21 03.09.2016
No jo, to je pravda. Tak to se klidně uraž.

A když nevím, tak nevím, no. Ale věřil bys, že je mi to u zadku, zda vím, nebo ne? Jo, bude mně to zajímat, až budu majitel. Ale to naštěstí nejsem, takže vaše orgaznizační záležitosti mne nezajímají. Důležitá je jedna jediná věc - zda si tam zalezu, nebo ne. A zde stále trvá, že jednou za půl roku se tam zajít dá, v případě častějšího lezení není na Ruzyni za chvíli co lézt, ještě nedávno tam byly cesty vyšší obtížností staré. Na tom prostě nic nezměníš. Třeba se to změní až si uvědomíš, že klient tu není od toho, aby chápal provozní těžkosti, ale chce si jít zalézt.

Chlup rád pustím, problém s tím nemá. A je mi úplně jedno, zda prachy nechám na stěně A nebo na stěně B. Takže se posnažte, udělejte stěnu lezecky zajímavou, peněz bude dost. Ale nesmí to být jako nedávno, kdy jsme přišli, stěna byla plná harantů, tak jsme bohužel sjeli dolů na Off. To pak těžko můžeš chtít, abych tam pouštěl chlup. I když jsem už jsem dal na info o rozšíření a vyrazil po půl roce na Ruzyň s tím, že ji dám znovu šanci, stejně jsem si nezalezl :-(


odpovědět 
            Re: Vstupné18:56:23 03.09.2016
Asi jsi to uplně přesně nepochopil.Já nejsem zaměstnanec Ruzyně a lezu teda i jinde.Dokonce i v Písku jsem byl.Lezu i víckrát než třikrát za týden,tak stěny prostě čas od času protočím.A všude najdeš chyby.Ale přijít sem na Lezce a pod článek o Akreditovaných kurzech MŠMT pořádaných na Ruzyni paušálně napsat,že "na Ruzyni jsou dva roky staré cesty a proto tam nelezu",to mi přijde jako sprosťárna a polopravda.Obvzlášť když tam přijdeš dvakrát za rok.A vzhledem ke stylu anonymního urážení lidí který neznáš,bys možná měl místo tří lezeckých dnů za týden mít jen dva.Ten třetí bys měl vzít útokem nějáký kurz slušného chování.Tak ti přeji hezké lezení kdekoliv. I na částečně přestavěné a přestavované Ruzyni anonyme. A děti jsou radost...taky jsi jím kdysi byl.
Radekodpovědět 
             Re: Vstupné21:31:37 03.09.2016
Umíš číst? Nepsal jsem kvůli starým cestám, ale jako reakci na příspěvěk o vysokém vstupném. A že tam přijdu dvakrát za rok, takže neznám prosředí? Ale já tam jen dvakrát za rok chodím právě kvůli tomu, že to prostředí znám.... A že jsou děti radost? Ano, souhlas. Já také neříkám, že jsou něco špatného. Já jen napsal, že se díky jejich nadměrné aktivitě a hlasitosti nedalo lézt. Děti se chovají nějak, majitel to jistě ví, a sám si dovede spočítat, že příměstský tábor je finančně výhodnější, než náhodný lezec. Takže to respektuji a jel jsem jinam. Fakt nevím, co ti pořád vadí.



odpovědět 
              Re: Vstupné22:44:42 03.09.2016
Umím číst docela dobře.Nelíbilo se ti,že se zvedlo vstupný na stěně,kde jsou podle tebe dva roky starý cesty a později jsi dodal,že tam dělali bordel děti.Tak něják jem pochopil,že si tam nelez a jel na smíchov.Na reakci,že nemáš až tak ve všem pravdu se stářím cest jsi mě dal školení jak je to jinde a nezapoměl mě urážet.Moje osobní zkušenost z Offu jsou řvoucí děti,některý cesty ne moc dobrý,spíš odfláknutý ze zahnojenejch chytů,často postavený stylem co jsme sundali,to jsme nandali trochu jinak,a nabroušený popruhy u některých expresek.Expresky napíšu na tabuli a zbytek vem čert.Jednou je to tak a jindy jinak.Na Bw ty cesty vydrží o dost déle,což mi přijde docela rozumné a na bouldrovku tam občas vtrhnou děti a jsou uplně totálně na zabití.A na obou stěnách nemalý vstupný.Takže číst umím docela obstojně a snažím se pokud možno nikoho neurážet jen proto,že si se mnou nenotuje.V týhle žumpě bez povinného přihlášení je to snadný.
odpovědět 
               Re: Vstupné08:52:00 04.09.2016
Promiň, ale sám jsi právě ukázal, že číst neumíš a nic nechápeš. Skončil jsem u první věty, kdy píšeš Nelíbilo se ti,že se zvedlo vstupný na stěně. Protože naopak, měl je vstupné jedno, psal jsem Tak vyší vstupné by ani tak nevadilo. Spíše tam nechodím kvůli starým cestám.

Takže se omlouvám, dále jsem tvůj příspěvěk nečetl, už úvod ukzáal, že jsi úplně mimo.
odpovědět 
           Re: Vstupné21:06:41 03.09.2016
Pribeh stary jako samo lidstvo, zcela "neanonymni" Radek "nadava" jinym do anonymu :D
odpovědět 
            Re: Vstupné21:13:43 03.09.2016
Rtejně jako příběh uplnej anonym na všechno všude nadává a každýho vždycky urazí :D
odpovědět 
             Re: Vstupné23:07:44 04.09.2016
Cenzor zauradoval.. Anonym je i Radek i kdyz si to nejspis sam ani neuvedomuje.
odpovědět 
         Re: Vstupné20:27:32 03.09.2016
Ty si dobrejt trotl.

Zbytek ani nekomentuju, ale podepsat se Radek a zkouset nekoho shazovat ze pise anonymne je solidni demagogie.
odpovědět 
          Re: Vstupné20:44:59 03.09.2016
Ano...nepřekvapil jsi mě,opět urážka.Nauč se slušnýmu chování ty....chytrý hochu.V životě by se ti to mohlo hodit.
Radekodpovědět 
           Re: Vstupné21:09:24 03.09.2016
To se Turek zacal podepisovat Radek a zacal krafat i do vedeni umelek?
odpovědět 
            Re: Vstupné21:26:16 03.09.2016
No já bych řekl,že do vedení umělek tu krafe anonym.Rozhodně tady dal Ruzyni školení o tom,jak často tam mají přestavovat cesty aby byl spokojenej.
odpovědět 
             Re: Vstupné08:59:52 04.09.2016
To je v pořádku, ne? Každá stěna by měla mít zpětnou vazbu. A nepsal jsem, jak má stěnu vést, to je jeho boj, psal jsem, jak by měla vypadat výměna cest, abych tam chodil. Třeba se to k majitele donese a uzná, že by mu za častější výměna opravdu více na vstupném od pár lezců přivedla, že to vstuné bude vyšší, než náklady. No a nebo si také řekne, že o podobné lidi nemá zájem, že zisk je z nich stejně malý, zruší cesty 8+ a výše úplně a udělá tam více pětek a šestek, takže bude spokojeno mnohem více průměrných lezců. I to je možné.

Fak nechápu, kde se může pod osobním vyjdřením, že pokud by tam měnili cesty častěji, tak že bych tam chodil mnohem více, takhle že tam nechodím kvůli starým cestám, objevit příspěvěk, že mluvím do řízení stěn :-) Nemluvím. Ať si to každý vede podle svého, je to jeho boj.
odpovědět 
             Re: Vstupné09:48:41 04.09.2016
Clovece, v kazdy jiny profesi jsou lidi radi za jakoukoliv odezvu k praci, kterou delaji. Je to jedno z nejvice nedostatkovych zbozi. V mnoha branzich se za pripominkovani plati nemale penize.

Ja nemalo casu venuju procitani diskuzi a snazim se cerpat ponauceni ze vsech nazoru na muj produkt co tam jsou. Tedy hlavne tech, ktere maji pripominky. To dost pomaha vylepsit produkt. Svete div, ty pripominky jsou v 80% pripadu mnohem hodnotnejsi nez pripominky sdelene osobne.

Zajimave, ze v lezecke sfere je jakakoliv pripominka hned komunitou utlacovana... Za to provozovatele nebudou moc radi.. (pokud se snazi sve sluzby vylepsovat). Nez usmevne anonymni utlacovani nazoru anonymnich pripominkaru, nechte je zit a vyjadrit svuj nazor. Kazdej soudnej clovek si z toho dovedu odezvu vzit a s pripominkami z diskuze nejak zpracovat - nekdy se i dost vyplati potlaceni ega, hlavne kdyz se nekdo navazi do neceho na co jsem u sveho produktu hrdej :).

Jakykoliv prispevek typu pomalejsi vymena cest je pro provozovatele hlavne k zamysleni, zda v teto oblasti neco nezmenit - neinspirovat se ostatnimi stenami, nepoptat se navstevniku steny, apod. Zatimco prispevek "vzdyt by stejne lepe urcite ani neslo a navic to urcite ani nikdo nepotrebuje" je docela k prdu..
xodpovědět 
      Re: Vstupné21:25:34 04.09.2016
ty víš o stavění cest úplný
Karel.odpovědět 
       Re: Vstupné21:31:19 04.09.2016
Ano? A to vadí? Návštěvník lezecké stěny musí něco vědět o stavění? Proč? Mě stavění nezajímá, nevím o tom nic a ani o tom nic vědět nechci. Takže máš pravdu, vím o tom hovno. Ale nic to nemění na tom, že mne nebaví, bez ohledu na kvalitu, lézt cesty kolem dokola. A že prostě chodím tam, kde cesty mění, a nechodím tam, kde cesty zůstávají zbytečně dlouho. Co je na tom složitého k pochopení?
odpovědět 
        Re: Vstupné05:31:51 05.09.2016
...znáš vůbec ty stavěče z Ruzyně osobně?! Pokud jo, tak jim to jdi říct osobně
Karel.odpovědět 
         Re: Vstupné08:12:46 05.09.2016
Umíš číst? Asi ano, ale zřejmě máš problém s pochopením textu :-( Doporučuji si ještě jednou projít příspěvek z 13:14:51 03.09.2016 Cituji: "Kluky samozřejmě znám osobně..... A když to klukům řekneš, stejně si nepomůžeš, protože po třech měsících to prostě měnit nebudou."

Takže říkat jim můžeš, co chceš, mají své priority a svůj rozum :-) On je to takový začarovaný kruh - kvůli dvou lezcům to často přestavovat nebudou, více jich tam často pravidelně nejezdí, protože tam tak často nepřestavují. A vzhledem k tomu, že rozhodně tato skupina lezců není to, co drží stěnu nad vodou, je i chápu. S otevřením nových stěn se stejně karty rozdaly jinak, takže jestli tam nějaké cesty jsou, nebo ne, je už zbytečné rozvádět.

odpovědět 
         Re: Vstupné09:04:45 05.09.2016
Kolikrat Karle, uz sis byl takhle osobne pokecet s nasimi poslanci?

A pric ti vubec tak vadi, ze nekteri lide maji na neco jiny nazor nez ty? Pokud tu stenu mas rad, bud stastny, ze dostava odezvu s kterou pak muze dle sveho vynalozit.
odpovědět 
          re:15:06:58 05.09.2016
Ahoj lezci,
to že se jsme neinzerovali zdražení je asi naše chyba. Nicméně jsme stěnu nemalým krokem posunuly kupředu k jejímu celoročnímu fungování venkovní stěny (uzavření,vytápění, bouldrovka...) a proto to zdražení.
K novým cestám - od března tohoto roku je na venkovní stěně 11 nových cest a na vnitřní stěně 6 cest okolo obtížnosti 8.(8- až 8+). Nevím jestli je to v dnešních měřítkách moc a nebo málo...Na vnitřní stěně jsme v převisech od jara nic nového nestavěli, protože se během prázdnin natíraly 2/3 vnitřní stěny - bylo všechno sundaný a už dneska je tam několik nových cest a spousta jich ještě v blízké době vznikne – cca 1 za den.
...děkuju za tvůj názor. Příště se o tom můžeme pobavit osobně, rád si vyslechnu názor od člověka co opravdu leze.
Vašek Malina
Vašek Malinaodpovědět 
           Na Ruzyni se cesty stavi22:23:42 09.09.2016
Na Ruzyni se staví, obmenuji cesty často. A jsou postaveny po lezecky strance velmi zdarile. Autorem vetsiny z nich je Petr Kukal. Zajdi tam někdy přes den a určitě ho uvidis tam uvidis.
Krajsosodpovědět 
           Re: re:15:27:38 28.09.2016
To ti Venco nepomuze vis? Ma to bejt fsecko zdarma vis, a ma to zaridit stat...pac "my elita" potrebumjeme trenovat :-) atd....vis ty kolik vubec stoji pausaly a ruzny mobilejplikace a hacky?
Se muzu po*rat kdyz ctu plky vo vstupnem, pricemz vetsinou ti co o tom melou kdykoliv za lezenim, posadi sve pr*ele do svejch autaku a valej stovky tisice kilaku za kdejakym sektorem kerej je aktualne medialne v kurzu aby topovaly:-) Neska se uz neleze, neska se topuje flesuje ....:-))
zdrazeniodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.