Závody v Hradci Králové | Otevřené studentské závody |
Studenti, lezci, všichni milovníci vertikálního pohybu, dovolte, abychom Vás pozvali na:
Otevřené studentské závody stěnahk
Akce je určena především vysokoškolským studentům, zájem zazávodit si z řad veřejnosti je vítán(dětské závody budeme pořádat před vánoci).
Závody se budou konat v úterý 24.11.2009 od 16:00 hodin na Horolezecké stěně v Hradci Králové, na adrese Brněnská 302.
Startovné 30,-Kč (platí se na místě, v ceně je zahrnuto občerstvení)
Kategorie:
Studentky VŠ
Studenti VŠ
Ženy open
Muži open
Přihlásit se můžete již nyní na horolezecké stěně, nebo u Mgr. Michala Dundy (všichni studenti se přihlásí na mail michal.dunda@faf.cuni.cz Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript nejpozději do pátku 20.11.2009 a při prezentaci se prokáží libovolným vysokoškolským studentským průkazem. Pokud tak neučiní, budou automaticky zařazeni do kategorie open).Prosíme o uvedení jména i studované vysoké školy.
Pravidla:
1)Každý závodník se musí po zahájení závodu zúčastnit prezentace, která probíhá od 16:00 do 19:00.
2)Již během prezentace se poleze 1. kolo závodů. Kdo nebude mít dolezeno první kolo do 30 minut po skončení prezentace, je automaticky ze závodů vyřazen!!!
3)Do druhého kola postupují závodníci, kteří budou držet top první cesty oběma rukama.
4)Po dolezení prvního kola musí závodník do 1 hodiny nastoupit ke svému pokusu v kole druhém. Za nedodržení časového plánu bude závodník diskvalifikován!!!
5)Do třetího kola postupuje pouze deset mužů a deset žen. V případě vyššího počtu topů v druhém kole rozhoduje čas přelezu. V případě nižšího počtu postupuje deset nejúspěšnějších.
6)První a druhé kolo se leze stylem flash, finále stylem OS.
7)V případě více stejných výsledků ve finále rozhoduje o vítězi opět rychlost přelezu.
8)Vyhlášení výsledků proběhne v kategoriích nejlepší studentka, nejlepší žena celkově, nejlepší student, nejlepší muž celkově. Vyhlašovat se bude od prvního místa do posledního. Ceny budou vystaveny v prostoru závodů a každý závodník si vybere jakoukoliv z cen. V případě shodného umístění ve dvou kategoriích (Např. Student a Muži open) má závodník právo pouze na jednu cenu. Pokud budou všichni závodníci mít nějakou cenu a nějaké ceny ještě zbudou, začne se druhé kolo rozdávání podle stejných pravidel.
9)Organizátor a sponzoři si vyhrazují právo použít veškeré audio i video materiály pořízené během závodů ke komerčním účelům a to na neomezeně dlouhou dobu.
10)V případě nečekaných komplikací o změně a doplnění pravidel rozhoduje ředitel závodu, Mgr. Michal Dunda.
11)Všichni závodníci jsou povinni řídit se provozním řádem horolezecké stěny.
Další informace získáte na www.stenahk.cz, nebo u Mgr. Michala Dundy.
Organizátor: Katedra tělesné výchovy Farmaceutické a Lékařské fakulty UK HK a HO Spider Pigs
Sponzoři:
Horolezecká stěna Hradec Králové
X-Iont s.r.o.
Rock Pillars
Ocun
Mammut
Yate
Canard
Devold
Red Bull
Při příležitosti závodů bychom Vás všechny také rádi pozvali na naši prodejnu, kde budete mít možnost nakoupit vybrané zboží (lezečky, helmy, sedáky, kalhoty, sandály) za akční ceny.
Personál horolezecké stěny, Katedra tělesné výchovy Farmaceutické a Lékařské fakulty UK HK a HO Spider Pigs se těší na Vaši návštěvu.
spatny den | 12:08:28 18.11.2009 | No, zavody jsou napad pekny, ale proc proboha v utery? I my, kteri jsme sice z HK, ale pres tyden tam nejsme, bysme se taky jinak treba zucastnili. | ondra | odpovědět |
  | Re: spatny den | 12:48:26 18.11.2009 | To utery opravdu nic moc..Rada bych se zucastnila | KaczkaZ | odpovědět |
  | Re: spatny den | 14:50:48 18.11.2009 | Ahoj, pokud se podíváš na pořadatele tak zjistíš, že jsou to závody, které pořádá Farmaceutická fakulta. Protože základní myšlenkou bylo uspořádat závody pro jejich studenty, vybral se takový den, aby právě těmto studentům vyhovoval. Ale neboj, pokud se závody organizačně podaří, určitě uspořádáme ještě něco a vybereme třeba i vhodnější datum. | David Snopko | odpovědět |
  |   | Re: spatny den | 17:02:47 18.11.2009 | To utery je opravdu skoda. Kdyby to bylo patek - nedele, tak bych si takove "Akademicky na necisto" rad zkusil. | Sotek | odpovědět |
  |   |   | Re: spatny den | 21:24:30 18.11.2009 | No v pátek většina studentů odjíždí domů tak asi proto ;-)
Jinak já se zúčastním docela se těším na konkurenci z vedlejších fakult. | Spasik | odpovědět |
Registrace | 19:18:54 19.11.2009 | Jsem asi vrdlej ale kam mam poslat přihlášku do kategorie Muži open? | Jedla | odpovědět |
  | Re: Registrace | 20:33:26 19.11.2009 | Nikam. Přihlásit do kategorie Muži Open se můžeš na místě. Pouze do studentských kategorií je nutné se hlásit předem. | David Snopko | odpovědět |
  |   | Re: Registrace | 21:25:01 19.11.2009 | DIky moc za info. Mě to nějak pořád nešlo dohromady. | Jedla | odpovědět |
Zklamání | 09:07:20 25.11.2009 | Tak máme po závodech...Dost jsem se těšil a to jsem neměl dělat :-(.Není mi jasné,proč na stěně, kde je minimálně 30 linií, ale spíš více, se leze jedna cesta kvalifikační - shodná pro kluky i holky, pak zase shodná cesta semifinálová. O obtížnostech nemluvě - první cesta byla asi tak na rozlezení, druhá už byla malinko o lezení a finále zase těžké jako prase. Takže díky tomu byl průběh takový, že jsem si dvě hodiny vystál frontu,abych mohl lézt první cestu, pak dalších 45 minut na další cestu - fakt paráda. Je škoda, že organizátoři nevyužili potenciál celé haly - a jistě by to tak šlo. Změna tohoto bude asi ale velmi náročná, neb borec, který tomu tam asi velel, je nepřístupný jakekoliv kritice, zřejmě má patent na pravdu - takže pokud nebude po jeho, tak je to špatně. Je to škoda a jedno je mi jasné - do Hradce závodit už asi nepojedu... | ala | odpovědět |
  | Re: Zklamání | 09:20:30 25.11.2009 | Bohužel, musím souhlasit, jediné, co mohu na jejich obranu dodat je, že lehká cesta na úvod, byla zvolena z důvodu bezpečnosti (přeci jen, ne každý umí dobře cvakat atd.), ale k ostatnímu se připojuji a ještě podotýkám, že byl obrovský chaos v pravidlech. Organizátor se měl předem poradit s nějaký závodníkem, předešel by pár trapným situacím. Argument, že "nepořádáme pohárové závody" rozhodně neobhajuje bodování cvaknuté expresky, místo dosaženého chytu, atd, atd, atd. Je mi to líto, atmosféra byla výborná, ale snad se do příště poučí. | souhlas | odpovědět |
  |   | Re: Zklamání | 10:31:58 25.11.2009 | Pokud jsou pravidla jasná na začátku,tak je potřeba je respektovat,at jsou jakákoliv - přece jen je to závod lokálního významu a pro studenty. Práve proto by mělo jít o to, aby si každý zalezl a netrávil čas čekáním fronty na cestu. Při této časové dotaci se to rozhodně dalo udělat úplně jinak. Ale to by si majitel musel nechat říct - jenže když si někdo myslí, že je nejchytřejší, tak je to velký problém :-( | ala | odpovědět |
  |   |   | Re: Zklamání | 11:14:23 25.11.2009 | Souhlas! Atmoška sqvelá organizace viz výše | píďa | odpovědět |
  |   |   | Re: Zklamání | 14:23:20 25.11.2009 | Pravidla byla měněna v průběhu, před ženským finále. Nedostály ani tomu, co bylo předem řečeno, ani tomu, co bylo nakonec doplněno, udělali nějaký mix, splácaný za chodu. | souhlas | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Zklamání | 18:37:17 25.11.2009 | Ahoj Alo, Souhlase a Píďo, díky za reakci na závody. V první řadě bych chtěl předeslat, že to byly v podstatě první závody, které jsme pořádali, takže se omlouvám jak za zmatky, tak za určitá nedorozumění a jsem rád, že nedostatky víceméně tolerujete. Dnešní dopoledne jsme strávili diskuzí nad průběhem závodu a dospěli jsme k názoru, že příště bude zcela jiný. Nejen ohledně cest, pokusíme se změnit celý systém tak, aby byl přehlednější a efektivnější. Jak se nám to podaří, to se uvidí příště. Pokud by někdo z Vás měl nějaký návrh, či nápad, klidně to písněte sem do diskuze, nebo na maila, každý nápad se bude hodit. Každopádně osobně bych rád jako další závod udělal nějaké Boulderové setkání, kde by se řešilo alespoň po pěti problémech v každém kole, ale spíš víc. Vše záleží na tom, kdy se nám podaří dostavět boulderovku. Každopádně se nechte překvapit a mějte s námi trochu trpělivost, my se to snad naučíme. | David Snopko | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Zklamání | 20:30:58 25.11.2009 | a co ty závody loni? ty byly druhý:-)? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Zklamání | 20:51:57 25.11.2009 | Ty pořádala Pedagogická fakulta, my jim pouze poskytli prostory... | David Snopko | odpovědět |
  |   |   | Re: Zklamání | 22:24:54 25.11.2009 | Už několik lidí za mnou v posledním roce bylo, abych uspořádal závody českého poháru. Pokaždé jsem odpověděl stejně: "Prostory jsou k dispozici, uspořádejte si je sami." Proč se do takové akce sám bez zkušeností nepouštím, je jasné. Rád bych věděl, kdo mě oslovil, že mám patent na chytrost, rád bych tento patent opravdu vlastnil. Tyto závody považuji za velice zdařilé, už kvůli atmosféře. Musím uznat, že se v jejich organizaci vyskytly značné chyby, ale výtku ohledně porušování pravidel nemůžu uznat. Jeden z bodů pravidel byl, že hlavní rozhodčí si do toho může kdykoliv zasáhnout. Od samého začátku jsme nevěděli, kolik a jak dobří závodníci dorazí. Do finále postoupilo více lidí než bylo psáno, protože na místní studentské závody přijelo mnohem více sportovců než jsme počítali a to je z naší strany ta největší chyba, podcenili jsme chuť lidí soutěžit a za každého člověka, který se dostavil, ať jako závodník nebo jako divák, moc děkuju. Velký skok mezi semifinálovou a finálovou cestou můžu vysvětlit jen tím, že dobrých lezců bylo opravdu hodně a museli jsme je nechat vypadnout v cestě, která byla původně připravená pro superfinále. Na naši omluvu: není se čemu divit, nárůst počtu závodníků oproti závodům pořádáným pedagogickou fakultou byl o 150%. Holt, nový hlavní organizátor - farmačka, se kterým budu kdykoliv znova spolupracovat, se víc hejbe a dokázala tuto akci víc medializovat. Pedagogická fakulta se letos rozhodla na své závody nepustit žádného nestudenta, a proto si je pořádá na své vlastní stěně. Abych zhodnotil danou situaci: Já i hlavní spoluorganizátor akce jsme udělali některé chyby, ale jsem hrozně rád, za tak skvělého partnera a závod pro svoji atmosféru, účast a předvedené výkony považuji za vyvedený. | Michal Cholasta | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Zklamání | 23:29:05 25.11.2009 | "Jeden z bodů pravidel byl, že hlavní rozhodčí si do toho může kdykoliv zasáhnout."
Myslim, ze tohle muze byt jadro problemu, je dost snadne udelat rozhodnuti, ktera si odporuji, ci si protireci se zbytkem pravidel... | MYSSAK | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Zklamání | 09:34:01 26.11.2009 | Nemam pocit, ze by se pravidla drasticky menila, krome pravidel tykajicihich se poctu postupujicich zuavodnikuz, coz organizator v predchozim clanku vysvetlil. Pokud mas na mysli neco jineho, vyjadri se radeji konkretne! | Vasek | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Zklamání | 11:10:41 26.11.2009 | Nemam pocit, ze by se pravidla drasticky menila, krome pravidel tykajicihich se poctu postupujicich zuavodnikuz, coz organizator v predchozim clanku vysvetlil. Pokud mas na mysli neco jineho, vyjadri se radeji konkretne! | Vasek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Zklamání | 05:32:18 27.11.2009 | Když chci dělat závod, tak si zjistím jak se do dělá a nevymejšlím kraviny. Takováhle blbost by možná byla omluvitelná tak před 15 lety ! | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Zklamání | 22:31:28 28.11.2009 | ANO, LÉPE TO ŘÍCT NEJDE | souhlas | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Zklamání | 14:45:58 30.11.2009 | Ahoj, jen chci uvést na pravou míru mylnou informaci, že závody Peďáku jsou zavřené a jsou pouze pro studenty. Tato informace vznikla nedorozuměním a není tomu tak. Jsou to závody pořádané primárně pro studenty UHK (dle toho budou i stavěné cesty), přičemž kategorie open je též otevřena. Pokračujeme klasicky v tradici těchto závodů, pouze se vracíme na domácí půdu... | Dita | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Zklamání | 15:16:17 30.11.2009 | Ahoj, jen chci uvést na pravou míru mylnou informaci, že závody Peďáku jsou zavřené a jsou pouze pro studenty. Tato informace vznikla nedorozuměním a není tomu tak. Jsou to závody pořádané primárně pro studenty UHK (dle toho budou i stavěné cesty), přičemž kategorie open je též otevřena. Pokračujeme klasicky v tradici těchto závodů, pouze se vracíme na domácí půdu... | Dita | odpovědět |
spass muss sein | 09:36:58 26.11.2009 | Přes všechny výše popsaný nedostatky, se kterýma souhlasím, bych řek, že to nebyla špatná akce..jak je vidět, organizátoři jsou si chyb vědomi (stejná cesta pro ženský i chlapy ubrala dost na hladkosti průběhu, ale i divácký atraktivitě, počítání pres místo chytů komentovat netřeba), takže nezbývá než jim přát aby to příště bylo zas o kousek lepší..učený z nebe nelítaj..Těšim se na bouldrovku | Sumec | odpovědět |
dík a pár tipů na příště | 10:35:42 26.11.2009 | Nazdárek. Nejprve bych chtěl poděkovat za docela fajn závody na supr profilech s velkým potenciálem. Jak se píše výše, atmosféra byla skvělá. Bylo vidět, že s organizací podobných akcí nemáte zkušenosti, ale nějak se začít musí... Nechci nic kritizovat, jen bych chtěl napsat pár postřehů jako zpětnou vazbu pro organizátory: možná by bylo lepší od začátku mít zvlášť cesty pro ženský a pro chlapy, aby to líp odsejpalo, dále rozhodně hodnotit podle dosaženého chytu, finálová cesta mi přišla tak akorát jak by měla být (až na to, že tahala hned od začátku), ve finále by mělo být samozřejmostí ošahat si chyty na které lze dosáhnout ze země(to OS umožňuje), docela by bodlo ozvučení a uvádění jednotlivých závodníků, taky by nebyly na škodu nějaké lavičky (sezení na zemi není špatné, ale vydržet to 6 hodin není žádný med. Ještě jednou dík. A ať se daří. Doufám, že příštím ročníkem všem hnidopichům vyrazíte dech. | patapufa | odpovědět |
lepší něco než nic | 13:55:35 26.11.2009 | nelehký úkol organizátorů...snad ještě těžší než pořádat závod je poslouchat kritiku po. Tyto závody si zaslouží velký respekt - leckterý český pohár by bral tuhle diváckou účast. k dokonalosti závodu je třeba vymazat to zpoždění.myslím že to šlo. a určitě to chce zkušeného!! stavěče.(zkušený není ten kdo se stará o stavění běžných cest) mohlo se postavit finálko kde by se rozřadili všichni chlapy a zároveň si zalezli i ti nejhorší.
bude na organizátorech jak se s tím poperou a co předvedou příští rok.
v každým případě zpětně hodnotím závody jednoznačným plus. | džej | odpovědět |
Neni dobry delat veci ktery nejsou dotazeny... | 16:56:48 28.11.2009 | Plne souhlasim s ostatnima clankama.Pokud se tyto zavody meli poradat pro fakultu, tak jen preci pro ni a ne pro dalsich padesat lidi... Priste by bylo lepsi rozdelit zavody na dva. Tak by preci jen vznikla, podle meho lepsi atmosfera. Fakulte je asi jedno jak se hodnoti vylezene cesty, ale myslim si ze kdo si prijel zalezt z vetsi dalky se moc nebavil. Kazdy kdo nekdy byl na zavodech vi jak se hodnoti vylezene cesty.....:/ Cesty mohly mit zajimavejsi obtiznosti, dalo by se vic koukat a uzit si vykonu. Taky cekacka byla dost opruz. Preci jen lezt finale v 11 vecer mi prijde dost husty!
Stena je dost velka, tak proc ji nevyuzit celou a nepozvat zavodniky kteri by pomohli s oranizaci?:
)
No priste asi nedorazime:(...... | pip | odpovědět |
  | Re: Neni dobry delat veci ktery nejsou dotazeny... | 22:23:42 28.11.2009 | Tos tam asi nebyl. Finále se začlo lízt už v devět. Superfinále začínalo dýl. Ale když se ti to nelíbilo nejezdi. Aspoň zbyde víc cen na nás :-D | pipip | odpovědět |
  |   | Re: Neni dobry delat veci ktery nejsou dotazeny... | 22:34:41 28.11.2009 | ženy začínaly v skoro v 11 | | odpovědět |
viz up | 19:28:12 29.11.2009 | ANO, spravne zeny zacinaly skoro v 11! Je to smutny, kdyz se dostanes do finale a pak musis odjet domu kvuli casu:/ | pip | odpovědět |
|