LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Máš-li sílu vola, zkus to vylézt na sokola.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

CAO News 10/2007

smPodzim je zatím lezení příznivý, příznivý je i pro lezení na pískovci. Novinky, cesty, události ze severních Čech a mnoho jiného, si můžete přečíst v právě vydaném CAO News.

Stěžejními články zářiového Cao News jsou dvě úspěšné expedice do vysokých hor, o kterých si můžete přečíst ve článcích Czech Gasherbrun Expedition 2007Peak Lenin.
Najdete jako obvykle i dlouhý výpis nových cest na písku.
Zbytek časopisu jsou jako obvykle zajímavé mini články, informace a postřehy.





CAO News 10/2007 ke stažení zde na Lezci  tudy:
(dokument formátu pdf, velikost cca 1,58 Mb).

 CAO News 10/2007 - download


Domovská stránka CAO: CAO-news.webpark.cz



   [úpravy] 07:00 09.10.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 :))12:50:41 09.10.2007
Není ten Petr Kočka stejný,co dělal cesty na takový ten brdek na Klíči? Je tam podepsaný nějaký P.Pítrs Kočka. No já jen že ta skála je nějakých 200m od cedule zákaz horolezení v celé rezervaci Klíč:)) To vypadá že někdo může,jiný porušuje zákony:))))Třeba je to jen schoda jmen
Marekodpovědět 
 Re: :))15:51:38 09.10.2007
Brdek na Klíči neznám, nevím, je-li uvnitř rezervace a nevím ani, kdy dotyčné cesty měly být udělány. Jenom připomenu, že ochranné podmínky PR Klíč byly od roku 1987 formulovány poněkud nejasně a horolezectví letní i zimní tam bylo aktivitou tradiční, provozovanou v dobré víře a ochranou přírody právě pro jistou nejednoznačnost předpisu tolerovanou. Jasně formulovaný zákaz horolezectví se dostal až do nejnovější vyhlášky Správy CHKO Lužické hory a platí od dubna roku 2005. Tolik fakta.
Takže kočkování na Klíči bych rozhodně nesrovnával s kropáčkováním v národním parku. Rozhodně neberu Zdeňkovi právo na názor (v tomto případě na ochranu přírody) a soukromé války nechť si vede, s kým mu libo. Jenom se pozastavuju nad tím, že zásadově skončil se svou účastí ve vrcholové komisi kvůli porušování pravidel a etických principů a na druhé straně ostentativně porušuje zákony (rozuměj "pravidla") tohoto státu (to dělá leckdo) a ještě se tím chlubí (to dělají spíš ti jednodušší). Domnívám se, že Zdeněk jako skutečná osobnost, a to nejen lezecká, to nemá zapotřebí.
Aby bylo jasno a aby na to Petr nebyl sám, připojuju se tímto ke kočičímu názoru.
Jirka Hušekodpovědět 
  Re: :))08:31:46 10.10.2007
a co by to změnilo na tom, kdyby to v rezervaci bylo? Nic. Nebo by jste přistiženého kolegu veřejně pokárali? Těžko.
odpovědět 
  Re: :))14:41:55 15.10.2007
Jestli ta skála je v PR nebo ne je snad jednoduché zjistit z mapy! Ano, původní rezervace o rozloze 22 ha (vyhlášena v roce 1967 a v roce 1992 vyhláškou č. 395 převedena do kategorie přírodní rezervace) opravdu zaujímala pouze vrchol této významné znělcové kupy se suťovými poli na jižní straně jak říkáte. Ale už od jara 2005 se rezervace rozšířila zejména na jižní a jihozápadní straně o převážně bukové porosty a právě tam se věžička nachází. Je to patrné jednoznačně i v terénu vyznačením a tabulí se zákazem lezení (od roku 2005). Váš kolega tam byl naposledy v červnu 2006. Více jak rok po zákazu. Pro vás je to ale jen „kočkování“.
(Jeho zápis mám ofocený - kdyby se kniha nečekaně ztratila :))
Marekodpovědět 
   Re: :))15:24:03 15.10.2007
Jejky! Gipfelbuch jako corpus delicti! No třeba byla na vršku jen nějaká pěkná buchta, co si nechá řikat Kočka, a byl tam s ní její šlahoun Petr, co se podepisuje jen jménem. Jeden nikdy neví, kdo do Gipfelbuchu píše a co tam píše, ani kdo si ten Gipfelbuch vodnese na památku domu. Já bych to feldkurátovi Katzemu (nebo Cazzovi) nevyčítal, že na ten kvak lez, ledaže by tam šel rejpat tu fialovou kopretinu a kapraď-samici. Ale jak ho virtuálně znám, tak tam asi spíš lez jen ze zvědavosti a rejpal tak maximálně kusem železivce.
Papoušodpovědět 
    Re: :))16:11:04 15.10.2007
ja myslim,ze tam ma snad i cesty.je to vesela kopa!
odpovědět 
   Re: :))17:35:24 15.10.2007
Já opravdu nevím, o jaký významný šutr na Klíči se jedná - slyším tady dvě tvrzení, podle jednoho je v PR, podle druhého mimo... Pokud je uvnitř, měl by se s tím Petr K. věrohodně srovnat. Já sám moc nevěřím, že by případný lapsus způsobil vědomě. A to je právě ten rozdíl, který vidím u Zdeňka Kropáčka. Ten porušuje ochranné podmínky národního parku zcela programově a ještě se tím chlubí. Řečeno policajtštinou, "společenská nebezpečnost tohoto konání je vysoká".
J.Hušekodpovědět 
    Re: :))09:33:15 16.10.2007
Mno, ty uvozovky u tý společenský nebezpečnosti by měly bejt asi nejspíš ztrojený. Mně by teda spíš zajímal ten environmentální impakt prvovýstupů obou pánů. Tipuju, že dosáhl hodnoty nula nula nic. Mnohem závažnější, i když asi ne de iure, mi příde, že feldkurát ničil šipky, který vyznačujou směry cest. Tam ten úmysl něco destruovat, totiž vopravdu cejtim.
Papoušodpovědět 
 Re: :))17:00:21 09.10.2007
To je onen Cazzo (nebo Katze, čert ví, jak se to píše), co vydrápával železivcem šipky na skalách? Von to má kluk docela rozlítaný - lezecký značení škrábe šutrem, ale to turistický na stromech a na skalách nechává. Teď si jeho kámoši z NP nosej ze skal domu gipflbuchy, další kámoši z CHKO zase nutěj Kodla přetírat kruhy a sundat český vlajky z vrcholů v Labskejch pyskách. Chlapi vochranářský, neblbněte a soustřeďte se na skutečný problémy. Pa
Papoušodpovědět 
  Re: :))17:14:30 09.10.2007
papouš> Třeba budoucí jezy na Labi.

marek> Myslíš ty dvě nejtovky v pravý části nebo ty nový mixy?
Mikiodpovědět 
  Re: :))17:47:14 09.10.2007
Papóšu, to by se to sóstřeďovalo na světahybný problémy, kdybyses nemusel zabejvat tím, jak ti vokopávaj kotníky nekomunikativní zájmový skupinky, příkladmo lezčíci... Zdravím do Aussigu.
JHodpovědět 
   Re: :))22:08:30 09.10.2007
Ono by se chtelo napriklad podotknout, ze do nekomunikativnich zajmovych skupinek se kope pohodlneji, nez do Skansky nebo Vodnich staveb. Jenze to promluvilo Dite, ktere je na rozdil od Dospeleho paranoidni. Ehmmm, nemel jsem se chytit na ten Daguv odkaz, nemel......
Radek J.odpovědět 
    Re: :))08:56:10 10.10.2007
Ono je vůbec vrcholně inspirativní přečíst si rozhovor se Zdeňkem Kropáčkem přes brejle Dagova článku. Díky, sire Dagoberte, vivat Černolice!
JHodpovědět 
    Re: :))16:16:54 10.10.2007
jakkoli jsou skanska a vodní stavby (nyní se mimochodem jmenují jinak) odpornými konkurenty mého milovaného chlebodárce, musím se jich zastat: když si to někdo vymyslí, získá územní rozhodnutí, stavební povolení a zaplatí to, tak to pro něj stavební firma postaví. jéšišmarjá, to chcete od akciovek vlastněných nadnárodními kapitalisty, aby se dostaly do konkurenční nevýhody nějakou absurdní morální zábranou stavět jez? prosím tedy místo stavebních firem jako zlého čerta (v porovnání s bandou skalních desperátů) ukazovat stavebníky.
Lukas B.odpovědět 
     Re: :))17:10:46 10.10.2007
Ano, velmi dobry postreh, veta by lepe a radostneji znela ze se do nekomunikativnich zajmovych skupinek kope lepe, nez do Skansky nebo Vodnich staveb (ktere se ted mimochodem jmenuji jinak) a do tech se zase kope lepe, nez do investoru, nebot jsou vic na rane. Ted je to myslim krystalicky cire, jasne, pruhledne a svezi navrch. Sem doufam trasnparentne vykomunikoval mesidž, hlavne taky nove, neotrele.......dobry hrabe mi, vypinam masinu.

Za samostatnou uvahu by na nasem ceskem pisecku stala otazka, jestli nahodou neni schopna stavebni firma vhodne postouchnout kolecka tak, aby stavebnik mohl proinvestovat nejakou tu kacku. Mistni jaderna lobby zdravi mistni betonovou lobby. A uz to fakt vypinam.
Radek J.odpovědět 
 Re: :))23:42:02 09.10.2007
Je-li náhodou myšlen tím "brdkem" Töpferstein alias Hrnčířský kámen, tak jen snad tolik: věžičku, která se nachází u Klíče a je již mimo přírodní rezervaci, jsem našel a vylezl někdy koncem zimy 2005, protože se už několik let tou dobou motám v okolí kvůli sokolům. Pak mi přes půl roku trvalo, než jsem nakonec u K. Steina zjistil, jak se tato zapomenutá věžicka vlastně jmenuje. Něco jsem o tom pak napsal i do CAO NEWS 12/2005. A když tam později šel kamarád dát schránku a knížku, poprosil jsem ho, ať mě tam dodatečně napíše.
To, co jsem napsal do CAO NEWS k rozhovoru s páně Kropáčkem, lze asi napsati i jednou větou: "Když už doprdele něco ojebu, tak to nebudu ausgerechnet troubit do celého světa." To by mi ale Houba jistě neotiskl :o)
Petr Kočkaodpovědět 
 Re: :))23:42:26 09.10.2007
Je-li náhodou myšlen tím "brdkem" Töpferstein alias Hrnčířský kámen, tak jen snad tolik: věžičku, která se nachází u Klíče a je již mimo přírodní rezervaci, jsem našel a vylezl někdy koncem zimy 2005, protože se už několik let tou dobou motám v okolí kvůli sokolům. Pak mi přes půl roku trvalo, než jsem nakonec u K. Steina zjistil, jak se tato zapomenutá věžicka vlastně jmenuje. Něco jsem o tom pak napsal i do CAO NEWS 12/2005. A když tam později šel kamarád dát schránku a knížku, poprosil jsem ho, ať mě tam dodatečně napíše.
To, co jsem napsal do CAO NEWS k rozhovoru s páně Kropáčkem, lze asi napsati i jednou větou: "Když už doprdele něco ojebu, tak to nebudu ausgerechnet troubit do celého světa." To by mi ale Houba jistě neotiskl :o)
Petr Kočkaodpovědět 
  Re: :))08:31:28 10.10.2007
Je s podivem, ze mas vubec potrebu na takovouhle malichernost reagovat. Dokonce pisemne. Nazor lidi na ochranu prirody tim stejne nezmenis.
matesodpovědět 
  Re: :))08:10:13 11.10.2007
Nechci mluvit za houbu, ale možná právě takhle by ti to otiskl raději (aspoň tak soudím podle podobných článků obou táborů). Spíš se divím, že ti otiskl tohle. Bulvární a laciný titulek (Podivná svatozář), podpásovka typu "nebo spoléhá na svého zetě".. atd. Irelevantní a tak trochu podlé.
Mír všem. Tom
odpovědět 
   Re: :))07:01:58 16.10.2007
Presne, kez bych to umel takhle krasne formulovat...
matesodpovědět 

 Holy nestesti13:31:26 09.10.2007
Myslim ze na cestu ma napr. Ondra Benes s Tomajdou a samozrejme A.O. Peroutka dava kruhy vcelku rozumne, tak by nemel byt problem.
Jinak jsem se pobavil u clanku Vzpoura deti. Fuckt pekny!
jardaodpovědět 

 God bless climbers!14:08:42 09.10.2007
Ad Vzpoura deti- velmi trefne vyjmenovane climbotypy  a nejhorsi je, ze nekteri a mozna, ze i  vetsina, to o sobe vedi a nic s tim nedelaji. Otazkou je co bylo driv, lezeni  z nas psychopaty nejspis nedela, jen si nas vybira. Apropo. mam strach z destruktivniho krizoveho prenosu- vubec nevim co to je, musi to bejt ale neco desive strasnyho, navic me to jako infatilniho anarchistu bezpochyby ceka...
God bless climbers!
lacoodpovědět 
 Re: God bless climbers!14:16:35 09.10.2007
JO! Taky nevím, co to je a strašně mě to leká!!
..
...
Dagu??!!
OLodpovědět 
  Re: God bless climbers!15:47:45 09.10.2007
Ajaj, já jsem na tom ještě hůř, mne to totiž... láká!
jjodpovědět 
  Re: God bless climbers!19:50:11 09.10.2007
Nojo, nojo, ono je to starý... gdyž sem to psal, tak sem si sobě sám říkal: chlapče, ty seš teda chytrej, jo to sedí, jo, to je jasný ty vole. Tak tohle sem si říkal, když sem to psal.
Nedávno mi to teda poslal Houba, že jako jestli to může zveřejnit, převzít. Čtu a říkám si: Kterej kokot? Proč mi to posílá, co já jako s tím? Pak vidím tu fotku, tam nějakej dědek... jo! hele! Červený svítící voči! No sem přece jáááá!
Tag hned píšu: jasně Houbo, klidně to tam dej, mi už nic neublíží a tobě to zvýší ranking tolerance.

No, ten křížovej.. To jako když k sobě mluvím přísně za autsajda a Daga to nasere, tak mi hned kousne a jsme všichni tři pokousaný... no...

Leká? Ne! Láká! Neznámý má pravdu! Nejni nad pěknou překříženou, duplexní transakci! To je jak OS zakončený smilstvem s macatou blondýnou na vrcholu! To je prostě lááábůůůůš. To si dejte!!
Dagodpovědět 
   Re: God bless climbers!20:18:12 09.10.2007
Mno, uz se prerodu z psychopatickeho lezce v zodpovedneho a sporadaneho cloveka tolik nebojim:) Akorat, teda, jak to rict... ehm, znam lidi co se opakovane duplexne transakcne na vrcholu krizili a pri tom zustali nezodpovednyma infantilnima punkerama. Zrejme se tedy jedna pouze o jednosmernou implikaci, nebo neslo o poctivej onsajt (meli podvedome beta info o ceste) nebo se nam tu hruzu bojis verejne sdelit a proste si to Dagu s prominutim zakecal...
lacoodpovědět 
    Re: God bless climbers!20:40:44 09.10.2007
Copa říkám že to pomůže? Nééé, jen to tak je.
Co, No dobře, něco je i na netu, ale já vás varoval! Nečtěte to, nebude vám chutnat!!!!!
http://www.viap.cz/knihy/trans akcnianalyza.htm
Dagodpovědět 
    Re: God bless climbers!20:53:52 09.10.2007
Hale ten lecebny rozhovor s tim chlopcem v odkazu to si dejte. To je z toho... no... života!
dagodpovědět 
     Re: God bless zahradkare taky!22:02:46 09.10.2007
Dagu, jak - nebudeme mit radi, nebude libit. Dyt to je normalni dojak jak z holywoodu :-)) No tyhle perly:
Dospělý: No, myslím, že je jasné, proč se Dítě cítí nechtěné. Záhada je vyjasněna. Jeho Rodič nevěří lidem a nechce je kolem sebe. Se samotným Tomem to nemá nic společného.
Poradkyně: To je pravda.
Dospělý: Tom už se nemusí cítit špatně. Nejde o něj.
Poradkyně: Máte pravdu.

... a pak se Dite, Tom, Rodic, Dospely i Poradkyne objali a odcvalali do zare zapadajiciho slunce......
Radek J.odpovědět 
      Re: God bless zahradkare taky!22:13:20 09.10.2007
Kazdej slusnej clovek ma v sobe tohle, jen ja misto Dospeleho a Rodice mam Psa a a Autsajda... Muj pes se citi casto zanedbany, nerealizovany... haf haf Hauuuuuuuuu!!!!

Jak se pak muzem s egostavy objimat v zari zapadajicho slunce, za potlesku psychoterapeutek?
A k tomu ten maglajz... V jakem egostavu je maglajz? A slunce? Bozinku, to je ten svet ale slozitej. Z toho by se jeden.. .no.. ja to reknu! Traumatizoval!!! A je to venku!
Dagodpovědět 
    Re: God bless climbers!09:13:31 10.10.2007
Tak jo. Mluví-li Rodič k Dítěti: Tohle nesmíš, nebo ti nabacám! Nebo Dospělý: Podívejte, já vás chápu, ale je nutné najít dohodu, respektovat zákony... A Dítě (může mu být i 85 let) odpoví: Tůůůdele! Chyť si mne! ...je to na pytel.
Ještě horší je, když odpoví né jeho Dítě, ale jeho Dospělý, nebo Rodič, třeba: Nemáš právo. Pak je křížový přenos je zde (na Dospělý-Dítě odpovídá na Dítě-Dospělý ale třeba Rodič-Dítě, kříží se to, nemůže to klapnout)).

Pokud se mají lidé bavit a realizovat, je nejlepší být Dítě a hrát si. Pokud dohodnout, je nejlepší mluvit z Dospělý a tak odpovídat.

Omluvám se za zjednodušení téhle TA, je to asi moje "Egogame". :-)

dagodpovědět 
 Re: God bless climbers!20:01:53 09.10.2007
Co bylo dřív? Ale obé! Člověk má neobyčejnou schopnost si vybírat prostředí, kde se jeho patalogické sklony prohloubí tak, že někdy skončí na patologii.
Člověk se sklony k alkoholizmu jde dělat do hospody, asociální psychopat leze po velehorách a frikulín si nakoupí strakatej matroš a založí deníček.
Dobrý je to vědět, Už dávno jsem si odpověděl na otázku, proč jezdím do hor a sápu se na zastrčený kwaky. Protože mi hrabe.
Dagodpovědět 
  Re: God bless climbers!20:36:23 09.10.2007
.. jo tak tohle si rikam pokazdy kdyz nastupuju podruhy (nedejboze po treti, ale to uz vetsinou nemyslim) do stejny cesty. Proc mam probuh chtit mit cestu stylem XY, kteryzto styl znamy nemecky tezky psychopat definoval, aby se posleze tisice dalsich postizenych egoistu pokouselo o totez, proc? Protoze mi hrabe...Budu to vsak asi spolu s ostatnimi pacienty delat dal, snad tim nikomu moc neskodime
lacoodpovědět 
   Re: God bless climbers!20:42:27 09.10.2007
Musíme! Dekompenzovaná psychopatie je horší než, než.... než... maglajz!!!!!
No to sem přepísk!
dagodpovědět 
    Re: God bless climbers!21:08:45 09.10.2007
Tak ten k tomu vetsina pacientu potrebuje! Magnezium vlastne leci, aaaaaaaach. Je omluvitelne! i na petkach na pisku! Me vnitrni DITE zase pekne vyjebalo s mym vnitrnim DOSPELYM:))
lacoodpovědět 
     Re: God bless climbers!21:45:46 09.10.2007
Myslim, ze jiz je na svete muj mstitel! Zadnej egostav, konkretni dite! Che che. Az budes rodicem v egostavu ditete se vztekati, von ti ten maglajz nepomuze! Cha chaaaaaa.
Ja uz mam fakany velky! Cha chaaaaaa!
Dagodpovědět 
      Re: God bless climbers!22:41:06 09.10.2007
tak jest, ucinejsi transformant nez-li blondata postonsajtni transanalliza. Mstitele mne vsak nechali na chvili napospas mym egostavum na drsnych utesech oceanskych. Muzu sve egostavy poposedanim na zidli doktorske libovolne excitovat a proto tu taky plkam.
l.odpovědět 
       Re: God bless climbers!22:55:44 09.10.2007
Nojo. A já si tady vyskakuju, což vzhledem k tomu, co chci dělat tenhle víkend. Tedy co budu. Tedy deset kousků naturálních stavů Dítě.
Jen doufám, že budu jen poposedávat mezi egostavy na nepůjdu sedět...
Tyhle kydy jsou jen příprava, nachávám si své Dítě pohrát, obávám se, že budu muset mobilizovat Dospělého a Rodiče.
A Dítě taky.
Neb: A co dě ti!? Mají si kde hrrá áát?! Sem z toho katapult...
Dagodpovědět 
        Re: God bless climbers!09:58:24 19.12.2007
On ta osoba Kočka neví, že vrtání kruhů je v NPČS zcela v souladu se zákonem, protože zabraňuje poškození života nebo zdracví (kdyby se třeba padalo) a není na to třeba žádat o výjimku vládu ČR. A taky že osoba Kropáček má chajdu na katastru, co zasahuje do NP a podle návštěvního řádu se může volně promenádovat v 1. zónách. Tuhle jsem jel autem za osobou Kočkou přes ves a rychlostí 75km/hod taky porušoval zákony této země a k tomu ten brdek. HAHAHA
HAHAHAodpovědět 

 Zdeněk Němec14:32:38 09.10.2007
Nádhernej článek od Zdeňka Němce. skromně, věcně, pěkně. Díky.
odpovědět 
 Re: Zdeněk Němec16:46:53 09.10.2007
Včera,v Roudnici n.L.,měl výstavu a promítání svých užasných fotek,kdo nebyl,může litovat.
Jinak článek je taky skvělej.
čermyodpovědět 

 Holý neštěstí08:58:00 18.10.2007
Krásná fotka dne. Už to má nějaký přelez, kromě prvovýstupců?
jjodpovědět 
 Re: Holý neštěstí09:54:06 18.10.2007
Nejhezčí na téhle fotce je ta pleťová barva rukou. Vypadá to, že panáček nechal vápno doma u míchačky - a pak že to v téhle obtížnosti nejde!
JHodpovědět 
  Re: Holý neštěstí11:26:33 18.10.2007
To by z tebe Mike Jäger moc velkou radost neměl :))
Každopádně Vlasta je borec!
jjodpovědět 
   Re: Holý neštěstí12:58:46 18.10.2007
Prelez to asi zatim nema. Moc zajimavej bude RP prelez, skoda ze se na to labsky praskaci nevrhli. Bude to urcite o setsakra hodne vic nez Xb a ten prvni dynamickej skok bude na videu vypadat naprosto famozne. Cesta je opravdu vylezena bez mg, ponevadz ji delali nemagomilci.
retezodpovědět 
    Re: Holý neštěstí13:04:19 18.10.2007
proto to taky nevylezli, AF prelez=zadnej prelez.
odpovědět 
     Re: Holý neštěstí13:31:10 18.10.2007
Má ale boty s vibramkou, to se taky nesmí pche
Benodpovědět 
     Re: Holý neštěstí13:43:24 18.10.2007
Má ale boty s vibramkou, to se taky nesmí pche
Benodpovědět 
    Re: Holý neštěstí15:12:37 18.10.2007
Moc lidí, kdo by to dal bez toho stavění a ještě RP, nebude. Ale jsou. Třeba se v Číně dobře rozlezli :)))
:))odpovědět 
     Re: Holý neštěstí15:43:30 18.10.2007
No jasne. Taky to sem pisu jako vyzvu pro tech par lidi u nas, co to muzou vylizt. Nejakej Ben co ma potize s firmou Vibram to pravdepodobne nebude :-)
retezodpovědět 
      Re: Holý neštěstí16:16:01 18.10.2007
:)))
odpovědět 
      Re: Holý neštěstí16:17:52 18.10.2007
v pravidlech navíc už o vibramech nic není - je tam místo toho formulace boty s tvrdou podrážkou, což mi přijde pochopitelnější.
elmarodpovědět 
       Re: Holý neštěstí17:02:59 18.10.2007
Děkuju, že jste na mě vcelku hodní,už tak se o našem prvovýstupu mezi některými lezci pochybuje.RP to já asi nikdy nepřelezu, jsem obyčejnej lezec, který leze do IXtek a díky tomu, že žiju ve Hřensku ( tak 800m) od Severní terasy jsem měl možnost tam skoro půl roku chodit trénovat, abych ty první 4K v lomový stěně zvládl alespoň AF.Je hrozná škoda,že jsme se nezbavili stavění, ale to je fakt nad naše současný síly.Moc bych si přál, aby se to některým opravdu špičkovím lezcům podařilo přelézt bez stavění, nebo RP.Na "rypáky" kašlu, ale opravdovím zájemcům fandím a pokud se mi ozvou, tak se v rámci svých možností a formy pokusím pomoct.v.peroutka@npcs.cz
Maglajz jsme opravdu nikdo neměli.
Vlasta Peroutkaodpovědět 
      Re: Holý neštěstí07:20:54 19.10.2007
Sem to tak nemyslel, sorrac:/ Ma muj obdiv, fakt!!! Ja se kvuli svy netrpelivosti lizt tezsi cesty kolem XXL rozhodl sahnout do magopytle. Nechtelo se mi cekat na suche skaly ve studenem pocasi, takze je ze me taky to "prase" s pytlem na zadku. Jo a tyhle botky mam taky...jen sem chtel porejpnout kvuli ty vibramce ze kdyz podle "pravidel" tak se vsim sudy. At to leze a at se nikdy nepotkam, musel bych se asi trochu stydet.
Benodpovědět 
       Re: Holý neštěstí12:58:15 19.10.2007
chranis skalu hochu, nemas se za co stydet. Ovsem nepotkat sebe sameho je problem.
sokol jasny vokoodpovědět 
        Re: Holý neštěstí13:42:51 19.10.2007
:-) melo tam byt nepotkamE.
benodpovědět 

 Nové cesty23:08:50 20.10.2007
Docela by mě zajímalo, kde se nachazi ty nove cesty respektive nove masivy v Labaku na pravem brehu. V pruvodci nic takoveho neni, tak by se hodil popis, kde se to da najit.
Martinodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 356 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 313 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.