LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Achtung seil!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Pajkland - Olomouc
Lezecké centrum Jihlava - Jihlava
Lezecká stěna SKP Policie - České Budějovice

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
HUDYsport - Praha 6
Rock Point Olomouc - Olomouc

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MS v lezení - obtížnost finále

Adam Ondra vyhrál

Adam Ondra vyhrál finále a je mistrem světa v lezení na obtížnost 2019.
V ženách vyhrála Janja Garnbret (SLO).
Na 2. místě skončili Alexander Megos (GER) a Mia Krampl (SLO), na 3. Jakob Schubert (AUT) a Ai Mori (JPN).

Výsledky viz:

IFSC Climbing World Championships - Hachioji (JPN) 2019


Adam Ondra k tomu těsně po závodě uvedl: „Abych řekl pravdu, dneska večer jsem to ani nečekal, protože ten nahuštěný program, kdy vlastně ve dvou dnech proběhl bouldering a potom další dva dny probíhala obtížnost, tak jsem určitě cítil nějakou únavu a bylo těžké si vlastně i věřit. A bylo to hlavně těžké v kvalifikačních cestách, o něco lehčí to bylo v semifinále a ve finále už jsem byl prostě spíš tak smířený, že musím do toho dát naprosto všechno.“

Adam Ondra finále MS v lezení na obtížnost - foto Lukáš Bíba

Adam Ondra finále MS v lezení na obtížnost - foto Lukáš Bíba


„Udělal jsem dnes minimum chyb, zatímco moji konkurenti jich udělali o něco více a já jsem měl možná hodně velký štěstí v tom rozhodujícím finálním kroku, kde jsem dokázal udělat o krok více než Alexander Megos a Jakob Schubert a díky tomu jsem se stal mistrem světa,“ komentoval své finální kroky.

Dnešní vítězství představuje pro Adama Ondru podle jeho vyjádření veliký impuls, co se týká sebevědomí, protože letošní MS je mimořádně důležité i proto, že jde o první možnost kvalifikace na nadcházejí olympijské hry v Tokiu 2020.

Určitě je tohle velmi důležitý moment i vzhledem k následujícím dnům, kdy se bude rozhodovat o kvalifikaci na olympijské hry v kombinačním formátu, vysvětloval na závěr Adam, který na letošním MS startuje ve všech disciplínách. Nyní se těší na den odpočinku a poté pokračuje závodem v lezení na rychlost.

Adam Ondra na stupních vítězů na MS v lezení na obtížnost - foto Lukáš Bíba

Adam Ondra na stupních vítězů na MS v lezení na obtížnost 2019 - mistrem světa v obtížnosti je potřetí, před tím vyhrál roku 2014 a 2016 - foto Lukáš Bíba


Záznam finále:






Předchozí zpráva z rána:

Adam Ondra postupuje z dnešního semifinále závodu na obtížnost na mistrovství světa v lezení v japonském Hachiōji do finále ze 4. příčky. Další naši nepostoupili. Jakub Konečný skončil jako první nepostupující na 9. místě, Martin Stráník byl 15., Iva Vejmolová 25.

Výsledky viz:

IFSC Climbing World Championships - Hachioji (JPN) 2019


Záznam semifinále:




Finále bude dnes odpoledne. Zde bude videopřenos:



...

sth   [úpravy] 14:15 15.08.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 palec hore07:50:06 15.08.2019
parada, super vysledky. skoda ze to kubovi takle uteklo
klatrerodpovědět 
 Re: palec hore09:25:26 15.08.2019
Fakt škoda. Zalezl stejně jako 7, ale nestačilo to díky kvaldě.
odpovědět 
  Re: palec hore15:25:01 15.08.2019
Všichni tři jsou borci! Ale Áda je jen jeden! Gratulace všem
Jirkaodpovědět 

 Napínavý.09:25:45 15.08.2019
Adam to je koncert. Škoda Kuba, nedohmátl ideálně do chytu, jinak by bylo finále.
J.odpovědět 
 Re: Napínavý.09:40:30 15.08.2019
Kuba na videu začíná 13:25. Lezl super. Fakt škoda, že ten chyt co skoro držel neudržel. Spíš jak říkáš ideálně netrefil.
odpovědět 
  Re: Napínavý.09:47:31 15.08.2019
Sorry 1:13:25
odpovědět 
   Re: Napínavý.11:06:12 15.08.2019
V jakej cas je Adam?
odpovědět 
    Re: Napínavý.11:29:28 15.08.2019
1:27:23
odpovědět 

 bodové ohodnocení11:17:15 15.08.2019
Chápete někdo, proč dostal Tomoa o půl bodu víc než Adam? Spadli naprosto ve stejném místě...
nacelnikodpovědět 
 Re: bodové ohodnocení11:34:09 15.08.2019
Tomoa ten chyt na vteřinu opravdu držel. Adam se ho dotknul, ale nedržel. Za držený chyt je bod. Za to, když po něm šaháš, nebo se ho jen dotkneš je +, ale ne celý bod.
odpovědět 
  Re: bodové ohodnocení12:21:59 15.08.2019
No moc velký rozdíl jsem v tom neviděl, připadalo mi to stejný... Mám ještě jeden dotaz, za cvaknutí presky se dávají také nějaké body?
nacelnikodpovědět 
   Re: bodové ohodnocení13:08:31 15.08.2019
Ne, ale nesmíš si nadlézt tak, aby jsi to už nemohl cvanknout. Když to uděláš, tak je rozhodčím (ve spolupráci se stavěčem) určený tzv. poslední chyt, ze kterého je to ještě teoreticky možné cvaknout a to je ten poslední, který ti budou počítat jako bod.
Je to rozumná prevence toho, že někdo v zápalu boje přestane úplně cvakat a pak hodí mega tlamu příp. až na podlahu.
odpovědět 

 bodové ohodnocení11:55:25 15.08.2019
Chápete někdo, proč dostal Tomoa o půl bodu víc než Adam? Spadli naprosto ve stejném místě...
nacelnikodpovědět 
 Re: bodové ohodnocení12:40:00 15.08.2019
Pro administrátora tohoto webu:
Nevím, jak se sem tento příspěvek dostal dvakrát, zadal jsem ho stoprocentně jen jednou!
náčelníkodpovědět 
  Re: bodové ohodnocení13:33:58 15.08.2019
Žeby refreš?
odpovědět 

 before last cimber14:01:22 15.08.2019
ada bude nejhur druhej
odpovědět 

 before last cimber14:01:24 15.08.2019
ada bude nejhur druhej
odpovědět 
 Re: before last cimber14:05:38 15.08.2019
A VYHRÁL! BOMBAAAA
odpovědět 

 Je to tam!14:06:07 15.08.2019
Diky, Ado!
AdaFanKlubodpovědět 
 Re: Je to tam!15:00:11 15.08.2019
Adame - DÍKY!
LKodpovědět 

 jooooo14:06:09 15.08.2019
Adam!!!!!!!!!!
aTomodpovědět 

 To byly nervy14:06:56 15.08.2019
Byly to nervy. Světová špička je velmi vyrovnaná. Mohl vyhrát kdokoliv. Velká gratulace Adamovi.
MVodpovědět 

 Parada!14:07:32 15.08.2019
Velke gratulacie do Brna :)
aspon je jasne, ze boulder finale bol ulet...
Miroodpovědět 
 Re: Parada!14:17:10 15.08.2019
Nejvyssi opet kazal!
tiskovy mluvciodpovědět 
 Re: Parada!14:20:01 15.08.2019
Se lezlo v Brne jo? Bych zajel.. :D
odpovědět 

 Trocha matiky :-)14:45:43 15.08.2019
Do kombinace má Adam dobrou pozici, nejlíp je na tom Tomoa: 1 x 4, pak Jacob: 2 x 3, pak Adam: 1 x 6. Toto se bude násobit umístěním v rychlosti, kde je Adam z nich nejhorší, ale na druhou stranu by ho už nemusel nikdo předběhnout, následuje totiž Kokoro Fujii: 4 x 14, a pak Kai Harada: 7 x 9, a to by už Fujii nebo Harada museli být fakt dobří mezi specialisty na rychlost. Jestli bude Adam v rychlosti třeba 90., tak Harada by musel být 8. a Fujii 9., aby ho přeskočili. Jestli nedojde na nějakou smůlu, tak Tomoa je na rychlost z nich nejlepší, pak Jacob (obhájce). Adam by mohl být třetí a kvalifikaci na Olympiádu má celkem jistou. Nebo se v něčem pletu?
o..odpovědět 
 Re: Trocha matiky :-)14:51:52 15.08.2019
na čtvrtým je průběžně Megos 50 (2 x 25), Fuji je pátý 56 (14 x 4), šestý Harada 63 (7 x 9) a osmý McColl 70 (5 x 14). osmej FLohe už má 120 (40 x 3)... Konečný se součinem 639 je cca na 22. místě.
Dr. No.odpovědět 
 Re: Trocha matiky :-)14:52:55 15.08.2019
Myslím, že se pleteš jenom v tom, že kombinace se nyní poleze jako úplně samostatný závod. Myslím v termínu úterý-středa. Znovu polezou bouldering, obtížnost a pak ještě rychlost. Ale pravdu máš v tom, že výsledky se mezi sebou násobí. Osobně vidím jako největší favority pro olympiádu trojici Adam, Narasaki, Schubert.
švihyodpovědět 
  Re: Trocha matiky :-)14:54:52 15.08.2019
jj v tom je zmatek
odpovědět 
  Re: Trocha matiky :-)15:44:50 15.08.2019
je to tak, tady je rozpis https://tinyurl.com/yxgzkp82 Takže zaručeno v kombinaci nemá zatím asi nikdo nic. A čanci mají nadále všichni :-)
r0binodpovědět 
  Re: Trocha matiky :-)16:05:42 15.08.2019
Jo tak to se pletu v úplný drobnosti :-).
o..odpovědět 
 Re: Trocha matiky :-)14:56:51 15.08.2019
jo, tady je rozpis: https:// www.ifsc-climbing.org/ index.php/ component/ifsc/ ?view=event&WetId=8633 (odstraň mezery)
švihyodpovědět 
 Re: Trocha matiky :-)15:01:35 15.08.2019
Myslím, že se pleteš v tom, že se boulder, obtížnost i rychlost polezou do kombinace znova :-). V neděli lezou holky kvaldu ve všech 3 disciplínách do kombinace, v pondělí kvalda chlapi, v úterý finále holky, ve středu v 9:30 našeho času chlapi finále rychlost, v 10:25 finále boulder, 12:55 obtížnost.
Tomodpovědět 
  Re: Trocha matiky :-)16:09:17 15.08.2019
"All the athletes who will compete on the three disciplines of the WCH will get a combined
ranking. Athletes registered under “combined” on the result system will be added to the start
list of the three disciplines as well. The best 20 athletes for gender of the WCH combined
ranking will access the combined competition. The combined competition will be held in
accordance with IFSC rules."

Takze, v sobotu, kdy probehne zavod v rychlosti, se stanovi 20 vyvolenych pro kombinaci. V pondeli (zeny v nedeli) probehne kvalifikace pro techto 20 a ve stredu (zeny v utery) pro 7 kvalifikovanych finale. V kvalifikaci i ve finale se bude soutezit ve vsech discplinach.
AdaFanKlubodpovědět 
   Re: Trocha matiky :-)17:20:44 15.08.2019
no právě, takže budeme se zájmem koukat s jakou rychlostí poleze Kuba Konečný, který je zatím někde mírně pod 20. místem (jsou to jen odhady počítaný z umístění v jednotlivých disciplínách, pro výpočet kombinace se pořadí může mírně změnit, protože se budou započítávat jen ty borci, který lezli všechny tři disciplíny a který tím pádem bojujou v kombinaci), ale moh by to rychlolezením ještě do dvacítky vytáhnout a měli bysme v kombinaci dva borce.
Dr. No.odpovědět 
    Re: Trocha matiky :-)21:26:04 15.08.2019
Ještě do toho mají šanci zasáhnout specialisti na rychlost. Třeba Bassa Mawem by mohl být klidně v rychlosti 1. a měl by 67x60=4020. Pak by Kuba Konečný musel být v rychlosti 6.,aby ho předhonil. A třeba Flohe 33.
Klára H.odpovědět 
     Re: Trocha matiky :-)10:21:55 16.08.2019
Zde ranking (prvnich 12) v kombinaci dle 8a.nu:

1. Janja Garnbret 1 - Tomoa Narasaki 4
2. Akiyo Noguchi 10 - Adam Ondra 6
3. Mia Krampl 33 - Jakob Schubert 6
4. Shauna Coxey 43.5 - Alex Megos 41
5. Ievgeniia Kazbekova 52 - Kokoro Fujii 52
6. Chaehyon Seo 52 - Kai Harada 56
7. Futaba Ito 82.5 - Sean McColl 65
8. Ai Mori 82.5 - Yannick Flohe 99
9. Miho Nonaka 105 - Rudolph Ruana 105
10. Lucka Rakovec 108 - Keita Dohe 120
11. Vita Lukan 137 - Meichi Narasaki 144
12. Nanako Kura 168 - Jernej Kruder 207
AdaFanKlubodpovědět 
 Vaření z vody?10:23:37 16.08.2019
To se mi líbí ty odhady zde. A přitom nikdo neví, kdo kdy lezl naplno, a kdo se na co zaměřil. Jak můžete vědět, komu šlo o výsedek v disciplíně a komu půjde až o trojboj a disciplínu lezl jen z povinnosti? Docela dobře si dovedu představit, že disciplínu lezli jen tak napůl a dali do ní vše. To samé, jako AO. Tady se množí dohady o stavěčích a důvodech, ale jak můžete vědět, že si AO jen nehlídal pozici (také může mít podmínku účasti ve finále ve sponzorských smlouvách), v semi ještě lezl naplno, protože nevěděl, ale ve finále to prostě vypustil (ano, podle mne nelezl a úmyslně to vypustil, šetřil síly), protože pozici měl jistou, účast ve finále splnil, a šlo mu jen o obtížnost a pak o trojboj (další mistr světa pro něj nemá význam, teď je jeho cíl OH, proč by tedy dřel a plýtval síly na bouldrech)? A závodníků, kterým nejde o disciplínu, ale soustředí se na trojboj, může být více, takže, i když to tak být nemusí, může se stát, že v trojbojové obtížnosti a trojbovém boulderu se poleze úplně jinak, a jednak už zabere i AO, a jednak se mohou objevit nová jména, která zatím vyčkávají. Neznáme-li cíle a taktiku jednotlivých závodníků, jsou jakékoliv odhady jen vaření z vody.
odpovědět 
  Re: Vaření z vody?10:25:25 16.08.2019
Oprava, dali do ní vše - nedali do ní vše
odpovědět 
  Re: Vaření z vody?10:29:23 16.08.2019
? Nic z toho přece na postupové matematice jako takové nic memění, ta zůstává pořád stejná.
odpovědět 
   Re: Vaření z vody?10:33:07 16.08.2019
Na postupuvé ne, ale měl jsem na mysli takové ty dohady jak skončí trojboj (přeci jen je na celých závodech nejdůležitější), jak kdo leze a kdo na co má v souvislosti s proběhlým B/L.
odpovědět 
    Re: Vaření z vody?11:01:10 16.08.2019
Ten jeden někdo se spletl, myslel si, že výsledky obtížnosti a lana se již počítají do kombinace. Je to tam vysvětleno, jen si to přečíst/pochopit.

odpovědět 
     Re: Vaření z vody?11:10:13 16.08.2019
Ano, pokud bychom brali v úvahu jen toto vlákno, tak ano. Vlákno jsem sice nechal, ale příspěvek přejmenoval a bral to v kontextu obecné diskuze o těchto závodech, která se rozplizla pod několik článků. Přepodkládám, že to tu čtou stále ti samí lidé. Takže toto může být odpovědí i na kritiku stavěčů, kde prý AO nic nevylezl kvůli nim, nebo na přípěvek níže, který také něco podobného kritizuje...
odpovědět 
      Re: Vaření z vody?12:46:30 16.08.2019
V této diskuzi o kombinaci krom tohoto vlákna nikdo nehovoří.
odpovědět 
       Re: Vaření z vody?13:14:34 16.08.2019
I když si mysím, že jen tak prudíš, tak to zkusím ještě jednou :-) Nejedná se jen o tuto diskuzi a jen o trojboj, ale jedná se třeba i o kritiku stavěčů (zde i jinde). To, že AO nedal ani zónu, nemuselo být špatnými cestami, ale prostě se na to vykšlal a šetřil síly, protože tam byl jen z povinnosti, cíle byly jiné, L a nominace.
odpovědět 
        Re: Vaření z vody?15:40:20 16.08.2019
Prudit chceš ty. Lidi se baví o postupové matematice, pak kdo by mohl mít šanci postoupit, diskuze je přátelská a ty ses jim de facto povýšeně vysměješ, že vaří z vody. Přitom odhadovat, kdo může postoupit, vůbec nevylučuje zároveň počítat s tím, že může být pravda i to, co jsi napsal ty.

P.S. odhad je VŽDYCKY vaření z vody, to jen tak mimochodem...
odpovědět 
         Re: Vaření z vody?16:24:34 16.08.2019
Ano, zde je to o postupové matematice, ale může to vysvětlovat více věcí z váce vláken. Co se týká vaření z vody, tak opět ano, nepředkládám fakta, ale sám píši ...si dovedu představit..., ...i když to tak být nemusí, může se stát,... Předložil jsem teorii k popřemýšlení, nic víc. Pokud toto bereš jako povýšenecké smání (podle sebe soudím tebe?), pak chápu tvoje reakce. Rada je na to jediná - jdi se léčit.
odpovědět 
          Re: Vaření z vody?01:16:27 17.08.2019
Precti si po sobe prvni vety svyho uvodniho prispevku...na lecbu to nejspis neni, ale na vysmech jo.
Nekdo jinejodpovědět 
          Re: Vaření z vody?12:40:13 17.08.2019
Byl to od tebe povýšeneckej výsměch "to se mi líbí ty odhady zde". Povýšenecky ses jim vysmál, že se pustili od odhadů - jestli tohle nechápeš, tak pánbů s tebou a přeju ti hodně štěstí, ať ti nějaká prudší povaha někde jednu nenatáhne, až se s někým budeš bavit takhle, nevěda, že se chováš povýšenecky. A pak následovaly hloupé vykrucování a výmluvy. Je to na totální výsměch.

V podstatě je nesmysl někomu říkat, že je nemá smysl odhadovat. Je danost odhadování, že je nejisté, tedy vaření z vody. I když některý proměnný ubereš, nebo přidáš, pořád vaříš z vody. Tvoje základní myšlenka, že je nesmysl odhadovat, je fakt hloupá.

Kdybys napsal, že někteří závodníci se v některých displínách mohli šetřit, bez toho jak se ti libí ty odhady zde a že odhady jsou vaření z vody, bylo by to ok. A dalo se to napsat v jednom souvětí. Podle mě je to teda nemysl, že by někdo vypustil disciplínu, protože do kombinace se dostává dvacet nejlepších, takže vypustit disciplínu by byla fakt hloupost, když nevíš, jak dopadne ta další. Adam podle mě určitě nevypustil finále boulderingu, co kdyby před obtížností onemocněl, nebo blbě spadl... Jako úplně vyloučeno to co říkáš není, ale podle mě je to hovadina.
odpovědět 

 to nedolez16:08:20 15.08.2019
škoda, že to nedolez, skoro mi přišlo, že to byl záměr a šetřil síly na kombajn. šel do toho chytu tak, jakoby ho nechtěl..
Džejnodpovědět 
 Re: to nedolez16:34:30 15.08.2019
Vyhral jsi soutez o nejdebilnejsi prispevek v teto diskuzi...
098odpovědět 
  Re: to nedolez16:51:23 15.08.2019
To jo no...
:Dodpovědět 
  Re: to nedolez08:09:38 16.08.2019
díky, to se cení!
Džejnodpovědět 
 Re: to nedolez08:55:06 16.08.2019
Ta sekvence předtím byla dost těžká - všichni ostatní popadali. A říkal, že byl z bouldru hodně unavený, i když se snažil to na sobě nedat znát.
o..odpovědět 
  Re: to nedolez16:00:42 16.08.2019
přiznám se, že jsem to neviděl celý, takže ani nevím zda megos a ten rakušák šli před adamem nebo po něm, ale přišlo by mi ok, kdyby si vzhledem k tý únavě, kterou zmiňoval "spočítal", do kterýho místa musí dolézt pro placku a pak to pustil a šetřil síly na kombinaci z který se chce kvalifikovat na OH.

Na druhou stranu uvedl, že do toho dal všechno, takže asi lezl na max..
Džejnodpovědět 
   Re: to nedolez16:03:11 16.08.2019
Zdalo se to nemozne, ale puvodni prispevek jsi prekonal. Gratuluji!
008odpovědět 
    Re: to nedolez09:47:28 17.08.2019
jojo, vždycky se snažím posouvat svý limity.
díky za ohlas!
Džejnodpovědět 
   Re: to nedolez08:04:31 17.08.2019
Džejne, nemohl si to spočítat, protože po něm lezli 3 další.
odpovědět 

 Úžasné20:49:43 15.08.2019
Úžasné představení a velká gratulace a obdiv k Adamovi, jak se dal dohromady a jak vyzrálý výkon v závěru předvedl!!!
Tajně jsem doufal, že nepovedené finále v boulderingu a až 10. místo v kvalifikaci i až 4. v semifinále mu velmi pomůže dostat z hlavy myšlenky na vítězství, uvolní se a vyhraje! A stalo se! Máme všichni obrovskou radost!
Velká vděčnost za tento zážitek!
Zico RTodpovědět 
 Re: Úžasné22:10:30 15.08.2019
Adam, na to jak to bylo těsný, tak ten závěrečný traverz dal o chlup před ostatními. Podívaná pěkná, výkon perfektní. Ale ta finálová cesta se me osobně nelíbila. Když to porovnám se závodem jak tam byl i Martin, tak tam nebyl moc prostor pro improvizaci, ale je to asi subjektivní. Nejvíce se mi líbil ten ukrok dolu, kde on to dal vzhledem ke své výšce staticky a pak ty špičatým oblý kozy nad sebou. Ty dynama mohly být těžší.
odpovědět 
  Re: Úžasné07:55:32 16.08.2019
S tou improvizací to vidím stejně - bylo to víceméně levá pravá levá pravá.

Jo, to bylo zajímavé, kde to dal staticky, ale to mohl dát i ten Švéd a nedal, asi to taky chtělo mít páru na to, aby to staticky šlo. A zase ti malí to vyřešili staticky ještě pohodlněji přes jednu vyšší nohu, která byla pro větší lezce nepoužitelná.
odpovědět 

 na zavody22:57:59 15.08.2019
nj hlavne ze v boulderu projel...
fakt se zavodni lezeni stava sracka

jak je mozny ze v obtiznosti udelaji cesty co proste nejde dolezt a nebo jeden lezec zatim co shit hopsa boulder je ze top lezec tam ani neda zonu


uz koukam jen na obtiznost...hopsani neni boulder a rychlolezeni je k lezeni stejny jak rodilej nemec Abdul Hasan...
odpovědět 

 Úhel pohledu07:40:34 16.08.2019
Určitě Adam super, ale na ty holky se tak nějak lépe kouká...teda pokud už nemají figury ala bodybuilding.
Richard LBodpovědět 

 Program MS13:28:12 16.08.2019
Můžete mi někdo poradit, kde se dají najít informace o MS? Na stránkách IFSC lze sledovat živé vysílání a podívat se na výsledky, ale třeba Schedule vůbec neobsahuje informace o kvalifikacích. Je to jenom můj pocit, nebo jsou ty závody opravdu takhle mizerně mediálně prezentovaný?
 Bebulodpovědět 
 Re: Program MS13:54:03 16.08.2019
Odkaz na program jsem dával do úvodního článku MS zde: http://www.lezec.cz/clanek.php?key=15580&nazev=ms_v_lezeni_zacina_za_ucasti_adama_ondry_a_dalsich_nasich
 Standaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.