LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   “Nejdřív je climbing a potom polibek tvůj!” Jiří Korn.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
50.Nyč 10087
51.Zaoral 10075
52.Zedek 10072
Bouldry:
50. 8456
51.Šauli 8409
52.Palivec 8403
Hory:
10. 6150
11.Švihálek 6070
12.Bloudek 5970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140171 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
K2-Žilina - Žilina
Sokol Nymburk - Nymburk
Sportareál Klíny venkovní stěna - Klíny 210

Prodejny
HUDYsport - Praha 6
HUDYsport - Olomouc
Namche - Outdoor, Travel & Climbinig Center, s.r.o. - Praha 8

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Nová lezecká a boulderingová stěna na Praze 5

Pražští lezci a boulderisti se mají zase na co těšit! Otevírá se jim nová možnost lezení a boulderingu na Praze 5 v novém sportovním centru JEREMI sport těsně u křižovatky ulic Jeremiášova a Mukařovského.

Největší radost tak asi budou mít všichni z Lužin, Velké Ohrady, Stodůlek, ale díky výborné dostupnosti metrem trasy B (cca 5 minut chůze) a dostatečně velkému parkovišti u haly, bude jistě nová stěna sloužit i lezcům ze vzdálenějších lokalit.

Stěnu projektovala, financuje a staví společnost TR-walls, která realizovala, kromě jiných velkých projektů i lezeckou stěnu BigWall v pražských Vysočanech.
Práce na stavbě jsou již v plném proudu a vy se tak můžete těšit na bezmála 1000 m2 lezecké stěny, s výškou 17,5 m a dvě podlaží pro bouldering, kde bude nainstalováno více než 600 m2 boulderovek.

Na stěně naleznete chyty od renomovaných firem: VOLX, AIX, HRT, CRUX, LAPIS, TR-Walls, BLEUSTONE, SAMSARA, XCULT, EVOLUTION, FLATHOLD a další. Struktury dodala f. TR-walls. Většinu cest postaví vyzkoušené duo Vilda Chejn a Viktor Pařízek. Nalezne zde ale i cesty od dalších renomovaných stavěčů Olina Klapala, Andreje Chrastiny a dalších.

Stěna bude otevřena v březnu, přesné datum se včas dozvíte. K dispozici bude zázemí s kompletním servisem, na který jsou návštěvníci moderních lezeckých center zvyklí. Protože je stěna součástí velkého sportovního komplexu, bude možné lezení a bouldering snadno kombinovat s řadou dalších sportovních a relaxačních aktivit, využít restauraci, obchod se zdravou výživou a další služby.

Více o JEREMI sport na:  www.jeremi.cz/
Více aktuálních informací o stavbě a přípravě otevření lezecké stěny můžete průběžně získávat na fb TR-walls:  www.facebook.com/trwalls

Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5


Stěna JEREMI Praha 5

Rak   [úpravy] 07:47 12.02.2016Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Snad nekdy09:10:16 12.02.2016
No, vypada to zajimave, ale s tim terminem otevreni bych to nevidel tak ruzove:)
Stena mela byt otevrena jiz koncem leta, pak se termin posunul na podzim. Pote inzerovali ze se bude otvirat nekdy v unoru ... no a ted uz je z toho brezen :-D

Nicmene jako bezbrehy optimista tomu projektu drzim palce a doufam ze to nebude podobny pruser jako FreeSolo:)
Lukasodpovědět 
 Re: Snad nekdy09:49:04 12.02.2016
Tak pokud se už osazují cesty (a vidím opravdové fotky, nejen nákresy), vypadá to slibně... Hlavně nic neuspěchat... BTW celkem se divím, že se v Praze udrží tolik stěn a boulderovek, ale předpokládám, že to majitelé mají spočítané dobře :-D
Flodpovědět 
  Re: Snad nekdy10:01:02 12.02.2016
Taky se na otevření těšim a mám ze stěny radost. Předpokládám, že když je stěna ze stejné dílny jako BigWall, budou se na ní cesty přestavovat relativně často a budou super. Pokud tomu tak skutečně bude v Praze se další taková stěna určitě uživí.

Naopak stěnám, které nezvládají držet současný relativně rychlý tempo přestavování, který v Praze nastolil Smíchoff, BigWall a BB a za který jsem upřímně velice vděčný, předpovídám špatnou budoucnost. Např. asi před rokem jsem se byl po zhruba dvou letech podívat do dříve pro mě velice oblíbeného Mammuta v Holešovicích. Je to tam sice nízký, ale profily zajímavý a linií hodně. Ani ta jejich podivně kluzká stěna mi nevadí. Průšvih ale byl cesty, některý starší než pět let, asi polovinu jsem si ještě pamatoval, všechny hodně špinavý a tudíž často nerozeznatelný od sebe. Takže jsem zavzpomínal na lezecké začátky a od tý doby tam zas nebyl.
pavelllodpovědět 
   Re: Snad nekdy13:50:21 12.02.2016
Predpokladam, ze to potahne hlavne ta boulderovka. I na BW je vyrazne kvalitneji obhospodarovana nez nez cast na lana, hlavne co intenzity vymeny cest tyka.
odpovědět 
    Re: Snad nekdy13:55:46 12.02.2016
Občas na BW spokojeně koukám z volnější stěny na přeplněnou boulderovku. Majitel si toho zřejmě taky všiml a dle parametrů v Jeremi poměr velikostí boulderovky a stěny prohodil.
pavelllodpovědět 
   Re: Snad nekdy14:51:07 18.02.2016
Hele, s tím Mammutem jsi mimo mísu. V posledních letech se tam dost investovalo. Za poslední rok je tam spousta změn. Nový sportovní sektor jsi musel zaregistrovat již před rokem.... Cesty nejsou staré a pravidelně se přestavují. Stavějí je i zde zmiňovaní stavěči : Bobr, Makak, Jarda Macner a jiní. Stěna je sice nižší, ale já si tam vždycky super zalezu. Je tam mnoho možností, kde lézt, tím jak je stěna strukturovaná. ... Mezi lezci občas fakt kolují fámy, co se Mammuta týče a pak slýchám od těch co se tam vydali, že byli mile překvapení.
hankaodpovědět 

 Super!09:47:50 12.02.2016
Na stenu se tesim a preji ji uspech! Paradni pocin! Jen uprimne doufam, ze pocity ze steny nezkazi dnes na nekterych stenach caste jevy typu, ze za rok dva tam clovek stale narazi na ty same cesty jako pri otevreni steny.
odpovědět 

 vstup10:09:22 12.02.2016
kolik bude vlezný?
odpovědět 
 Re: vstup12:58:29 12.02.2016
Jednoznačně vysoký, je to stejnej majitel jako BigWall. Nedivil bych se, kdyby stavba Jeremi přímo souvisela se zdražením na BigWallu.
odpovědět 
  Re: vstup13:08:35 12.02.2016
na bigwallu se zdražovalo? na stránkách není ani zmínka a ceník stále původní?
odpovědět 
   Re: vstup13:14:01 12.02.2016
http://www.big-wall.cz/?link=aktuality&id=79

Zdražili časy 18:00 - 20:00 a 15:00 - 16:00 (asi se ukázalo, že to hodně lidí do těch 16:00 ještě stíhá za levno, tak zkrátili levnej tarif jen do 15:00), aby to nikdo nestíhal.
odpovědět 
    Re: vstup13:41:37 12.02.2016
A nenapadlo tě, že jedeno z hledisek není čas, od kdy do kdy to kdo stíhá, ale obsazenost? Pokud by v některý čas bylo na stěně prázdno, logicky se to zlevní, pokud přeplněno, tak se ten čas o pár korun zdraží. Ta cena není jen k tomu, aby z lidí vytáhla co nejvíce peněz, ale slouží i jako nástroj pro rozdělení hlavní návštěvnosti do delšího časového úseku a zabránění extra přeplněným špičkám. Ono by sice bylo moc hezké mít vstupné třeba 80, ale k čemu by ti to bylo, když by sis nezalezl, protože by na stěně nebylo k hnutí a na cesty by byl pořadník? A další samostatnou kapitolou pak je obsazenost i při "vysoké" ceně. Rychlost obměny cest a celková kvalita stěny i lezení... BigWall rozhodně nikdo nemůže podezírat z toho, že by lidem podlézal inflačními cestami nebo zaměřením převážně na hobíky do pětek či šestek. Jestli se ti to nelíbí, choď na FreeSolo. Kup si permici, máš tam vstup za 84 Kč, a budeš spokojen. Přeci tě nikdo nenutí chodit na BW. Prostě BW je pro určitou klientelu, které nabízí za vyšší cenu vysoký standard. O tom, zda je to dobře nebo špatně svědčí počet lezců, kteří na BW chodí. Zajdi se někdy o víkendu nebo podvečer podívat. Raději budu platit 200 a mít neustálenové cesty a fajn prostředí, než pár korun a mít tam roky staré cesty a děs a běs okolo sebe.
odpovědět 
     Re: vstup13:47:55 12.02.2016
S tim rozdělením podle mě nemáš pravdu, většina lidí chodí na stěnu tak, jak to stíhá a pokud je zrovna levněji, je to bonus. Přičemž se to možná netýká levnějšího vstupnýho po 20:00 ale určitě se to týká těch brzkých hodin. Rozhodně jsem teda v 16:00 nikdy neviděl na BW tak narváno, aby bylo nutný tuhle hodinu zdražovat.

Ale jinak souhlasim, že za konfort je potřeba si trochu připlatit a že stavěči taky musej něco žrát, že jo. :-)
odpovědět 
      Re: vstup15:15:35 12.02.2016
To sice jo, ale situace kdy si nemáš ani kam stoupnout, natož kde lézt, mi přijde horší. Takže buď jsem ochotnej si připlatit a zalézt si na kvalitní stěně, nebo jdu jinam.
Jinak v hlavním čase ke zdražení nedošlo, pokud tedy používáš permici.
Osobně bych ten rozdíl mezi vstupem za hotový a s permicí uvítal ještě větší. Kvůli těmhle koktum co tam šmudlaj za hotový každej vstup, vznikaj ve špičku neuvěřitelný fronty.
d.odpovědět 
       Re: vstup17:01:30 12.02.2016
bez permice ke zdrazeni doslo a to na krasnych 165. je fakt ze ted ta permice zacina mit aspon nejaky vyznam. jakesi ty pasma omezene na 100 minut sou k nicemu to je nedostatecna doba na trenink
jjodpovědět 
        Re: vstup00:41:13 13.02.2016
Mě se líbí boulder na BW ale někdy to přestavěn totálně na nic.. Blby cesty těžký a pak se to zase upravilo aby se dalo i pro méně zdatně.. Je to drahé o tom žádná.. A když jim něco kritizují na FB tak to smažou smejdi!
Petrodpovědět 
         Re: vstup01:00:32 13.02.2016
A co bys chtěl? Jestli tam máš málo medvídků, tak to musíš jinam. Cest v základní obtížnosti pro každého, tedy 4-6, je tam dostatek, stejně tak cest těžších. Zejména při frekvenci, s jakou se cesty mění. A cesty jsou i velmi různorodé, jsou tam jak kolmice, tak rajbasy i převisy. A pravda, která platí pro všechny bouldery, je ta, že neexistují špatné cesty. jen lezci, kterým daná cesta nesedne. Často se stává, že já něco přelezu na první pokus a v jiné cestě té samé obtížnosti si ani neškrtnu, a kamarád to má přesně obráceně. Někomu sedí cesty technické, jinému silové. nevěřím, že kdybys na BW chodil klidně i 3x týdně, že bys dospěl do bodu, kdy nemáš co lézt.
odpovědět 
          Re: vstup07:57:12 13.02.2016
Jak říkám.. Někdy, ale ceny jsou fuj a ze staveci musej něco jíst je jasný ale ne v 5* hotelu :), ale jak se psalo níže jsem potizista
Petrodpovědět 
           Re: vstup09:40:14 13.02.2016
Jenže právě na stavěčích to celé často stojí, pro řadu lidí jsou to právě stavěči, kteří rozhodují o tom, na kterou se kdo vydá. Moderní zázemí je fajn a bonus navíc, ale hlavní je především lezení, tedy cesty. Takže můžeš mít jako stavěče někoho vlastního, kdo to dělá v rámci jiných povinností, ale skončí to jako právě třeba FreeSolo nebo Holešovice. Stěny nejsou špatné, mají potenciál, ale prostě cesty tam stojí za nic. No a druhá věc je variabilita. Nemůže ti všechny cesty stavět jeden člověk. No a abys měl třeba 10 stavěčů je také dost problematické, tak musíš kluky platit externě, třeba právě od cesty. A víš, jak dlouho trvá postavit dobrou cestu dlouho třeba 50 až 60 kroků? na BW jsou cesty, co mají až 65 kroků. Často to vídávám, den to sebere. Sundat staré, vymyslet, připravit si chyty, přidělat... A pokud ti jedna cesta zabere cca den, tak aby sis vydělal alespoň průměrný plat, což je cca 26 000, tak při dvaceti pracovních dnech v měsíci jsou počty celkem jasné, tedy okolo 1000 - 1500 za cestu. No a teď si vezmi počet cest a tlak klientů na častou obměnu. Cesty jsou tam samozřejmě i kratší, tedy levnější, ale podle webu BW je tam teď přes 500 cest od třiceti stavěčů. Řada z nich staví pro více stěn, jejich jména najdeš u cest na řadě stěn po celé ČR. Takže si nemyslím, že by stavění cest byl extra zlatý důl i přes to, kolik peněz za to stěny vydají.
odpovědět 
            Re: vstup10:38:59 13.02.2016
Mnoho cest v databázi Bigwallu už je dávno sundaných, 500 by se jich sem snad ani nevešlo. A ta cena, co jsi nastřelil za jednu postavenou cestu je trochu mimo. Stavěči stihnou za jeden den víc než jednu cestu, ikdyby byla sebedelší.
 TomasKubicekodpovědět 
             Re: vstup14:10:28 13.02.2016
Jasně, že tam nejsou současně, ani to tak nebylo myšleno. Bral jsem to jako cesty, co na BW bylyjsou, anglický předpřítomný čas :-)
odpovědět 
            Re: vstup10:39:28 13.02.2016
no jo je to tak.. stavěč Vilda je nasáno skoro všude :) samozřejmě že jde člověk po ceně a tam kde to má dostupné časově a od toho se odvíjí ta cena celková za ten "den", jinak samozřejmě jde o lezení a "lepší" zázemí je bonus, ale spíš jde o to, že výdělek není malej na BW, OFF (můj názor) pro stěny a chybí někdy i malá investice aby to "zázemí" bylo lepší, určitě placení instruktora, stavěče, něco spolkne ale životnost chytů je dosti velká..., na Freesolo to dlohou bylo stejný, ted se snaží to se jim musí nechat (cesty, boulder), ale myslím že taky vydělávaj a insvestice musela přijít, nemají tam samonavijáky atd.. takže o starosti méně (revize, udržba) spíše mě vadí ty časové tarify (nevidím rozdíl když tam lezu v 5 nebo v 10 dopoledne)
Petrodpovědět 
             Re: vstup14:46:08 13.02.2016
samozřejmě že jde člověk po ceně ... A na to si přišel jak? Nic samozřejmého na tom není. Pro řadu lidí jsou některé parametry důležitější, než je cena. Když se rozhoduji pro návštěvu čehokoliv, jako první zjišťuji dopravní dostupnost a vybavení/zázemí. Podle toho vybírám. Cenu se dozvím obvykle při placení, někdy ani to ne, často si dám něco k jídlu nebo kombinaci služeb a pak platím souhrnou částku. Fakt nevím, kolik co stojí.
odpovědět 
              Re: vstup14:49:19 13.02.2016
Ještě mne tak napadlo - věřil bys, že chodím na Smíchom a nemám ani potuchu o ceně? Chodíme dva nebo tři, ukáže mi terminál, přiložím kartu a je to. Na konci při odchodu buď doplatím nebo mi něco vrátí. Ale jak se tu tak bavíme o ceně BW, tak ačkoliv chodím BW i SmíchoFF, tak nemám ani potuchu, co to tam stojí a kolik pokaždé platím a za co :-(
odpovědět 
               Re: vstup08:05:16 15.02.2016
A kolik bereš, že to nemusíš řešit? :-)
 odpovědět 
                Re: vstup08:21:48 15.02.2016
Irelevantní otázka. I kdybys chodil 3x týdně, tak při normálním pražském platu to není za měsíc žádná likvidační částka. Vstup na úrovni cca pěti piv nebo dvou krabiček cigaret? Si vezmi, co řada lidí měsíčně propije a prokouří. Ale už jen ten dotaz na to, kolik "beru" je vtipný. Nejsem klasicky zaměstnaný. Ale i kdyby, tak průměrný pražský plat je cca 33 000. A jiná sportoviště? Squashový kurt na hodinu přes 300, často okolo 350, takže 175 na jednoho za jednu hodinu. Plavání? Šutka na dvě hodiny za 215 Kč. Badminton přes 300 za hodinu za kurt, různé aerobiky, jógy a podobně ve slušném prostředí od stovky za lekci výše. Proti tomu vstup na lezeckou stěnu na dvě až tři hodiny za 165. Já nevím, ale mě to jako cena za sportoviště vychází dost podprůměrně.
odpovědět 
                 Re: vstup10:04:13 15.02.2016
běhání: 0,- Kč, bývá volno, venkovní boulder: 0,- Kč, skalky: 0,- Kč

...záleží s čim porovnáváš, vždycky se to dá napsat tak, že ti vyjde to, co chceš. :-)
odpovědět 
                  Re: vstup16:59:52 15.02.2016
Jistě, ale pak nemá vůbec smysl porovnávat jakékoliv vstupné. Oproti běhání za 0,- Kč by bylo drahé i vstupné 50,- Kč. A tím asi tak jakékoliv srovnání končí. Těžko jít pro zábavu běhat, když třeba měsíc prší a je blátivo, to samé kolo. Jde to, skalní běžci a kolaři běhají za každého počasí, ale pro většinu populace to moc uspokojující není. Plavání? Také rád plavu v moři nebo na nějaké větší vodní ploše v přírodě. Ale pravidelné plavání v venku je v ČR po většinu roku trochu problém. A stěny? Máš pravdu. Ale chodit 3x týdně po práci na boulder... fajn idea, ale pokud jsi třeba z Prahy, kam chceš chodit, abys to stíhal? A to už nemluvím o tom, že pokud by se všichni "sportovci" z umělých sportovišť přesunuli na přírody... Takže sportoviště jako bazény, lezecké haly a kryté stadiony mají své opodstatnění. A oproti jiným sportovním aktivitám je lezení velmi levné, u skoro každého jiného sportu by člověk za stejnou dobu zaplatil více.
odpovědět 
                  Re: vstup11:12:18 18.02.2016
Venkovni boulder 0 Kc? Mas hromady vysokych kamenu na zahrade?
odpovědět 
                 Re: vstup11:03:17 16.02.2016
Ano, klidně zaplatím za hodinu na bouldrovce 300,-Kč na hodinu jako za kurt na squash. Ale chci být na ploše 9,75 x 6,40 jen ve dvou ;-)
Bídaodpovědět 
                  Re: vstup17:16:52 16.02.2016
A k čemu ti to bude? V bazénu také nejsi sám :-)
odpovědět 
                   Re: vstup16:49:35 18.02.2016
Tak v bazéně ve dvou zní také jako slušná varianta...:-)
odpovědět 
          Špatné cesty11:30:53 13.02.2016
"A pravda, která platí pro všechny bouldery, je ta, že neexistují špatné cesty. jen lezci, kterým daná cesta nesedne."

No to je hláška. Ještě že mi medvídci sednou :-D
Bídaodpovědět 
           Re: Špatné cesty14:02:22 13.02.2016
Taka a ted to budu pouzivat :)
Petrodpovědět 
           Re: Špatné cesty14:08:01 13.02.2016
Od tebe to sedí :-)
odpovědět 
            Re: Špatné cesty14:12:00 13.02.2016
nesedí mi cesty a ceny :))
Petrodpovědět 
             Re: Špatné cesty14:21:14 13.02.2016
A nesedí ti cesty od koho? Od Viktora? nebo od Olčy? nebo Andrly? Nebo Makaka? Nebo snad Raula? Nebo Džanglího? Působíš trochu směšně. Na BW staví stavěčů opravdu hodně a každý ma jiný styl, Makakova cesta je nezaměnitelná, stejně tak, když se nepodíváš předem na stavěče, celkem jasně si často uvědomíš, že to stavěla třeba Olča. Kapitola sama pro sebe je pak třeba Bobr. A nesedí ti cesty kde? 15 metrů struktura? 20 metrů kolmice? Nebo ti nesedí extra vytrvalostní pilíře? Takže chápu, že některé cesty ti nesedí, ale napsat obecně, že ti nesedí cesty... Když tak čtu tvé příspěvky, tak tvoje udeální stěna by bylo hafo pětek typu žebřík, abys u nich nemusel moc přemýšlet, hezké záchody a vstup za pade. No, tak tahle doba naštěstí na větších stěnách už skončila.
odpovědět 
              Re: Špatné cesty15:46:29 13.02.2016
Radeji zviratka... nic nema to cenu, koncim diskuzi
Petrodpovědět 
               Re: Špatné cesty17:44:10 13.02.2016
No jo, co jiného také dělat, co? Raději ukončit diskuzi, než napsat, od koho a proč ti cesty nesedí. Zbabělý útěk to je. Nebuď srab a napiš, jaký je rozdíl mezi cestami od Makaka a cestami od Olči. A na bouldrech k tomu můžeš připsat třeba specifika cest od Štěpána.
odpovědět 
              Re: Špatné cesty22:56:28 13.02.2016
Na BW obcas zajdu a mohu rict, ze mi tam na lanech nesedi cesty temer od vsech stavecu. Maji totiz jedno spolecne, kazi plynulost pohybu tim, ze se casto velmi umele mrcasi ze strany na stranu. Obzvlast v cestach do 6c je to markatni, odsud vyse uz jsou cesty trochu plynulejsi a prirozenejsi. Muj nazor je, ze to je presne to, proc se vecer na Smichove nehnes a na BW je vcelku volno. A mimochodem, zas tak velka rozmanitost stavecu tam neni - vetsina cest je postavena velmi uzkym kolektivem autoru.
odpovědět 
               Re: Špatné cesty23:21:49 13.02.2016
A proto na Smíchově byly nejhezčí cesty Honzy Zbranka takové, které tě nutily skoro traverz do vedlejších linií... Víš, proč tyto cesty lidem nesedí? Protože u nich musí přemýšlet. Není to jen žebřík. A Off a BW nesrovnávej, cesty jsou tam dost rozdílné, zejména do 7a jsou na Offu cesty jednodušší, jsou stavěny převážně silově ve stylu shybů a dynamických kroků. Kdo je zvyklý na BW, leze na Smíchově o cca číslo více.
odpovědět 
                Re: Špatné cesty07:40:15 14.02.2016
No,tak to ani ne.
odpovědět 
                Re: Špatné cesty12:02:51 14.02.2016
I tak to jde oduvodnit, ale rozhodne s tim nesouhlasim (kazdopadne verim, ze staveci a provozovatele si takto svuj neuspech asi casto oduvodnuji).

Srovnavat Zbrankovy cesty s cestama na BW? Vazne? To je uplne jina liga. Malokdo (tedy z tech, kteri na to maji) si postezuje na Zbrankovi cesty. Maji, logiku, plynulost, pozadavky na techniku i silu.

Cesty na BW na premysleni moc nejsou, kdyz nevis kudy, jdi uplne opacnym smerem a mas vyhrano. Nejaky zajimavy krok, smerem primo nahoru tam skoro nepotkas. Vetsina z nich je proste automat - v pravo, v levo, v pravo, v levo,...
A pokud lezes vse na Smichove silove, tak to te uprime lituji.
odpovědět 
                 Re: Špatné cesty07:33:51 15.02.2016
Hloupost, o které tu píšu již od začátku, je odsuzovat obecně všechny cesty z jednoho sportoviště. To je čistě účelové a nesmyslné tvrzení, protože cesty na obou stěnách staví z části stejní stavěči. A že by třeba Raul stavěl na Smíchově super cesty a na BigWallu stavěl nelezitelné hnusy, je prakticky nemožné.

O zbytku s tebou nemá cenu diskutovat, protože očividně nemáš zájem na objektivitě, chceš jen pomlouvat a tvá slova nemají nic společného s realitou.
odpovědět 
                  Re: Špatné cesty11:13:20 18.02.2016
:). Ty mas o sobe ale nejake vysoke mineni :D.
odpovědět 

 Freesolo10:24:56 12.02.2016
Freesola je mi upřímně líto, připadá mi, že by stačila relativně malá investice, aby se z toho stala dobrá stěna, určitě na to má potenciál, občas tam zajdu rád. Je to vysoký, profily pěkný a linií relativně dost. Navíc na Jižňáku nic podobnýho neni, takže klientela by mohla být. Je tam ale pár dost velkých nedostatků:
1) často jsou na stejné nebo sousední linii cesty hodně podobné barvy, takže nejsou od sebe rozeznatelné, zvlášť když jsou špinavější (extrém mi přijde na jedné linii červená s páskama a červená bez pásků - šťavit se při lezení zjišťováním, jestli náhodou chyt nemá někde schovanej pásek a tudíž do mý cesty nepatří je fakt psycho)
2) je tam blbý světlo, takže je na cesty špatně vidět, což podstatně umocňuj předchozí problém
3) je tam nepříjemná a studená podlaha
4) cesty se tradičně málo přestavují
5) používají se tam skoro jen chyty z dílny Freesola, jsou sice povedené, ale je jich přeci jen omezený výběr a jsou trochu podobný, takže cesty pak působěj podobně, chtělo by to udělat zásadní investici do nákupu chytů i od jiných výrobců
6) trochu nešťastné je, že se díky celkové koncepci stěny relativně hodně linií nahoře sbíhá, což nahoře dost umocňuje bod 1 a omezuje výběr barev, který lze na liniích použít, aby se cesty netřískaly

Připadá mi, že kdyby byla vůle investovat, všechny nedostatky kromě toho posledního by se daly řešit a stěna by mohla ožít. Třeba dořešení osvětlení nemůže bejt tak nákladný!
pavelllodpovědět 
 Re: Freesolo10:43:44 12.02.2016
souhlas

cesty stejný barvy nacpaný vedle sebe, kdy řešíš co vzít a co ne.neodpovídající klasa, mnohdy chybí nohy, špatný světlo, betonová neodpružená podlaha-bezp. riziko, lešení naházené v rohu stěny pod převisama ???, špatná spíš žádná vzduchotechnika - prach, bordel na zemi, sprchy katastrofa na zemi bordel, z 6 sprch funkční jedna.
V hospodě nahuleno tak, že jen když si zajdešě pro klíče, tak smrdíš týden:)hulit chodíme přece ven..probuďte se!


pozorkaodpovědět 
  Re: Freesolo11:04:38 12.02.2016
Je pravda, že ta zahulená hospoda je hodně smutná. Přitom interirér je fakt pěknej! Nechápu jak může bejt ke sportovišti kuřácká hospoda. Vždyť si to úplně protiřečí, to už je jak eskalátory do fitka v Americe. Ale je fakt, že mi to vadí míň, než ostatní nedostatky, tak holt na pivko po lezení nejdu, aspoň udělám něco pro zdraví. :-)

http://stupidest.com/ the-stupidest-not-the-fittest-location/ fitness-escalators/
odpovědět 
 Re: Freesolo13:07:00 12.02.2016
vždyť tam ani normální lezce nepotřebuje. Na stavbu dostal těžké miliony od Prahy 11 a školní tělocviky mu to vytíží i bez lezců
odpovědět 
 Re: Freesolo21:19:45 12.02.2016
Ohledně pásek souhlas, to ostatní vůbec neřeším, přijde mi to v pohodě až na tu zkouřenou hospu...cesty tam jsou ale super. Pravda, že spíše od sedm osm víše. Ty lehčí jsou divné, krokama i hodnocením...
odpovědět 
  Re: Freesolo00:29:58 13.02.2016
Mě freesolo přijde pravé super.. Je to jedna z těch "nejcistcich" hal, mám také na mysli zázemí sprchy atd.. (Smichoff dodělal socialku nedávno - bylo to hodně potřeba a taky ty ceny jsou mimo) Hlavně cena je tam normální žádný Debilni tarify, krom toho akorát výhoda před 4 cena nižší, teď je tam spoustu novych cest, předělány spodní boulder a při teple střešní boulder..
Bigwall je předraženej jako prase ( "nejen" můj názor), každopádně se na novou stěnu těším a hlavně v Praze
Petrodpovědět 
   Re: Freesolo00:56:36 13.02.2016
Posledni dobou je tam ale moc kroužku a nevychovanejch harantu.. Hlavně si z toho delaj hřiště rodiče a nějaký vedoucí (skautici) a jiná pakáž tam drze litá na boulderu a děla bordel a neleze, proberte se rodiče, vaše dítě není superstar po vylezeni 1 cesty, tak tam nefotte mobilama ve dvouvstupech za sebou
Petrodpovědět 
    Re: Freesolo01:06:03 13.02.2016
Předraženej a nahovno a přesto má plno? Kdežto super FreeSolo je poloprázdné a nedá se tam pořádně lézt? Hm, tady bych viděl chybu někde trochu jinde :-) No, hlavně že tam mají nové sociálky :-) Tak choď tam, alespoň na BW bude o potížistu méně.
odpovědět 
     Re: Freesolo07:50:58 13.02.2016
Oka.. Alespoň te nepotkam
Petrodpovědět 
     Re: Freesolo13:39:02 13.02.2016
Ale ty brepto, víš kulový tak vychladni :-)
glumodpovědět 
      Re: Freesolo14:03:23 13.02.2016
řeknu to mámě..
Petrodpovědět 
      Re: Freesolo14:10:32 13.02.2016
řeknu to mámě..
Petrodpovědět 
      Re: Freesolo14:15:17 13.02.2016
Jak víš, že vím kulový? :-) Adama, co to tam hodně stavěl, znám osobně, na boulderech nahoře jsme si také párkrát zalezli. Možná jsi fanda FS, možná na BW nemáš prachy, ale v tomto případ ze mě mluví vlastní zkušenost. Ono se stačí podívat, kdo kam na jaké stěny chodí. Když se podívám na výsledkovky nějakých zajímavějších závodů, BW tam najdu na prvních místech poměrně často. Ale že by někdo z výkonnostních lezců chodil na FS? Nenech se vysmát. Pokud to máš jako hobík, co se plácá v pětkách šestkách a stačí mu hoblovat pět cest kolem dokola, tak samozřejmě máš pravdu, pak jsou ty sociálky asi důležitější.
odpovědět 
       Re: Freesolo15:44:00 13.02.2016
asi mas nejaky komplex... Adama znam taky a co jako..
Petrodpovědět 
        Re: Freesolo17:40:28 13.02.2016
Proč odepisuješ na něco, co není určeno tobě? Často se bez vyzvání motáš lidem do jejich konverzace? Nejdříve tu kritizuješ všechno a všechny (tedy kromě hajzlíků na FS), pak ti nesedí žádná cesta od ani jednoho z desítky nejlepších stavěčů (parta stavěčů, z nichž část staví BW, BB, SmíchOff a další a ještě jezdí stavět i ven), pracovat neumíš, když řešíš rozdíl pár korun ve vstupném a cena je pro tebe zásadní, a nakonec nemáš ani základy slušnosti a ještě k tomu mluvíš u ostatních o komplexech. Hm, hezký obrázek.
odpovědět 
        Re: Freesolo01:19:42 07.02.2017
Jeste dodatek,majitel freesola je ten neprijemny dlouhovlasy pan na baru.Nebo se povaluje na zemi v rohu na stene (vypada jak bezdak co ceka na cigo).Byl sem tam s manzelkou a jeho pohledy nejsou zrovna prijemne,radeji priplatim na BW a pohoda.
Tomasodpovědět 
        Re: Freesolo01:19:44 07.02.2017
Jeste dodatek,majitel freesola je ten neprijemny dlouhovlasy pan na baru.Nebo se povaluje na zemi v rohu na stene (vypada jak bezdak co ceka na cigo).Byl sem tam s manzelkou a jeho pohledy nejsou zrovna prijemne,radeji priplatim na BW a pohoda.
Tomasodpovědět 
       Re: Freesolo18:30:36 13.02.2016
nevim nevim ale vetsinou plati pravidlo ze cim lepsi cesty/bouldry tak to je zaroven horsi misto na trenink a spojovat cesty pro masy hobiku se zavodniky je omyl. zavodni lezeni je opravdu jine a hlavne zakaznici sten nechteji trenovat, chteji si po praci zalozit. nejake intenzity a objemy sou jim sumak. nerikam ze to je spatne ale je to tak. komercni stena/bouldrovka malo malo kdy vygeneruje dobreho lezce... jaky je asi jinak duvod ze tech dobrych je porad stejne (nebo i min jak uz sem slysel)
jjodpovědět 
        Re: Freesolo21:41:05 13.02.2016
To je jistě pravda, ale právě výhoda velkých stěn je v tom, že dostatek prostoru umožňuje cesty i náročné, ne jen hobíkovské. A výkonnostním lezením jsem nemyslel SP/MS. A konkrétně na Smíchově a BB najdeš i cesty závodního charakteru, mají tam přímo domluvu s ČHS. A na BW to platí podobně - pravidelně obnovované cesty obtížností V9 a výše také nejsou tak úplně jen pro hobíky. A jsem si jist, že pokud na BW přelezeš i ty nejtěžší cesty, rozhodně se v českém lezení neztratíš. Ostatně velmi často zde potkávám snad polovinu závodního pole z ČP z čelé ČR (pravda, max Brno, Ostrava a podobně už ne).
odpovědět 
         Re: Freesolo23:32:54 13.02.2016
Takže jsi řekl, že polovina závodního pole ČP je z Práglu. To myslíš vážně?
odpovědět 
          Re: Freesolo23:41:45 13.02.2016
Ne, z Prahy není, ale na BW jezdí dost často. Od Brňáků až po závodníky z Jižních Čech. Takže z jedné strany minou FS, z druhé Off a Ruzyň a jedou na BW. Když se pak bavíme, tak obvykle kvůli kvalitě a délce cest. Věřit mi samozřejmě nemusíš, zpochybnit to můžeš také, ale raději se třeba dva až čtyři týdny před ČP nebo MR zajeď na BW podívat. Na Off se samozřejmě jezdí také.
odpovědět 
           Re: Freesolo22:42:03 14.02.2016
Taky myslím, že čím větší a dražší stěna, tím více špičkových lezců plodí. Důkazem toho je třeba z našich Kuba Konečný (boulder 5x5m), ze světa pak Dmitri Sarafutdinov (boulder 4x4m) a hromada dalších :-).
odpovědět 
            Re: Freesolo07:16:21 15.02.2016
Ano, není nad to, když se mluví o lezecké stěně pro veřejnost a českém výkonnostním lezení, tedy především české závody a zimní trénink na lepší lezení na skalách, tu vyjmenovat světovou špičku z SP/MS.
odpovědět 
             Re: Freesolo07:59:34 15.02.2016
Neni nad nad to rozdelovat stejnou vec na jablka a hrusky :-). On je princip ouplne stejny...
odpovědět 
           Re: Freesolo01:05:49 18.02.2016
zavodni pole na obtiznost ma pet a pul lidi, tak je vlaste mozne ze tam potkas celou půlku ;)
odpovědět 
            Re: Freesolo07:50:12 18.02.2016
Nejde o to kolik, ale o to, že někde ano a jinde ne :-)
odpovědět 
       Re: Freesolo11:10:45 14.02.2016
Ne, pětky do kola nebrousim. Psal jsem výše, lezu osm a výše, cesty lehčí, cca do sedmi mě na FS přijdou divné, jak hodnocením, tak krokama.. Socialka taky nejsem, na BW chodím casto a cena je mi u zádele, naopak na FS chodím tak párkrát za rok, nejsou lidi, který by tam chodili, bohužel. Rád chodím po všech stěnách, výjimkou mamutu. Každá stěna ma něco jiného. Můj názor. Ale klidně dál trapně bojuj za BW..
glumodpovědět 
        Re: Freesolo13:50:09 14.02.2016
No, to ti sice věřit můžeme, ale také nemusíme. Vzhledem k tomu, co jsi psal před tím a jaký máš přehled o návštěvnosti a typu návštěvníků, ti já osobně nevěřím. Ale papír (monitor) snese vše, takže piš, jak uznáš za vhodné :-)
odpovědět 
         Re: Freesolo15:48:52 14.02.2016
A jakou mám představu? To si asi pleteš s jiným pisatelem, já nic o návštěvnosti nepsal :-) pouze to, že až na pásky, lehčí cesty a zkouřenou hospu se mi ve FS líbí a že sprchy atd neřeším..cesty ve FS osm a víše se mi líbí, jsou jiné. Jako jsou jiné na BW a i na offu, Ruzyni..Rád to střídám. Jo a co lezu, není podstatné a jestli mi věříš, zase věř ty, je mi úplně u zádele :-) lezbě zdar..
glumodpovědět 
   Re: Freesolo09:37:56 13.02.2016
Tak to bych se tam mel po dlouhe dobe zajit znovu podivat. Me posledni vzpominky jsou na hnusnou studenou polotmavou spinavou halu, zakourenou hospodu, podprumerne zazemi (srovnavam-li obecne se sportovisti, ne se stenami, ktere mezi sportovisti maji nizsi standard) a hlavne chaoticke casto osklive cesty s minimalni obmenou. Tehdy jsem si to uzavrel proste tak, ze kazda stena reflektuje sveho majitele a zde je asi majitel tak trochu povalecske prase a diky tomu se nic nezmeni. Tak jsem na zmenu zvedavy.
odpovědět 

 Zvědavost10:25:22 12.02.2016
Tak jsem na stěnu zvědavý. Vypadá opravdu velkolepě.
 jirkasodpovědět 

 stěny10:31:48 12.02.2016
Rostou jako houby po dešti. ale bohužel jen ve velkých městech
honzaodpovědět 
 Re: stěny11:01:18 12.02.2016
I na malém městě najdeš pěkné stěny...
https://picasaweb.google.com/ 118013053261518024283/ VanocniOpen20122015MadeByZvire#6231878395161685378 (odstraň mezery)
odpovědět 
  Re: stěny11:07:27 12.02.2016
Zrovna pro berouňáky je Jeremi dost zajímavá, je to po směru a pokud nebydlíš přímo v Berouně, máš to do Jeremi možná i blíž. :-)
odpovědět 
   Re: stěny12:23:22 12.02.2016
Ve čtvrtek jsme to zrovna na stěně řešili, že stodůlky jsou příjemná lokalita :-D
Melmanodpovědět 
 Re: stěny13:48:09 12.02.2016
Mecenášové, sponsoři a stavitelé stěn, prosím, probuďte z letargie Hradec Králové, vždyť my už musíme jezdit do Koněpůlek a nebo až na předměstí Bídné Plzně!
Sumecodpovědět 
  Re: stěny13:53:08 12.02.2016
Nabízíme Freesolo! Za odvoz.
Předměsťáciodpovědět 
  Re: stěny14:24:07 12.02.2016
Já ti tam můžu maximálně postavit nějakou cestu. :D
 TomasKubicekodpovědět 
  Re: stěny22:07:06 12.02.2016
Nemate ted v HK novou stenu i s boulderovkou? Mi prisla na mistni pomery fajn.
Tomodpovědět 
  Re: stěny08:54:11 13.02.2016
Vždyť v Hradci je tak 7 let stěna s bouldrovkou kousek od kolejí na kotli. a co si pamatuju cesty super, nové přibývaly relativně často. fajn lezení, byť velikostí krapet menší ve srovnání s brnem/prahou. nebo je snad nějaká změna? pár let jsem tam nebyl..
odpovědět 
   Re: stěny10:22:44 13.02.2016
Cesty tam až na nějaký vyjímky stojej za hovno, a je to malý, nízký.
Bonbobodpovědět 
    Re: stěny12:38:32 13.02.2016
Aspon tam mate neco, v Pribrami mame uplny hovno ani mikroboulder tu nikde neni
Pribramakodpovědět 
   Re: stěny10:50:24 13.02.2016
Fluktuace cest je tam dosti mizerná, zajeď se tam podívat.
 TomasKubicekodpovědět 

 Plzeň12:42:16 12.02.2016
Díky Jeremi bude mít i Plzeň na svém předměstí konečně pořádnou stěnu :-D
Bídaodpovědět 
 Re: Plzeň13:00:05 12.02.2016
Teda, ještě že nebydlim v centru ale na tom předměstí. To to mám všude podstatně blíž. ;-)
odpovědět 
 Re: Plzeň13:30:05 12.02.2016
na obchvatu Plzne budou uz tri steny, Ruzyn, tadle a Smichoff, sem zvedavej kdy se potkame :)
l.odpovědět 

 provozovatel13:42:58 13.02.2016
Pro všechny optimisty, SC jeremi je provozovatel S.centra ale nikoliv lezecké stěny. Ta je v areálu sc v pronájmu. Majitel stěny je stejný jako bw, takže nepochybujte o stejné cenové hladině;)
Honzaodpovědět 
 Re: provozovatel14:25:25 13.02.2016
Jak souvisí cenová hladina s majitelem? Ceny se určují podle možností okolí. To máš jako s benzínem. Stejný řetězec, ale u každé pumpy cena jiná. Takže vstupné může být stejné, ale stejně tak vyšší nebo nižší, podle toho, kdo tam jezdí. Už jen dopravní dostupnost může mít na cenu vliv. Raději budu platit o 30 víc na stěně, kde zaparkuji, než když nemám kde nechat auto. To samé platí o metru. Klidně bych platil o pade víc za stěnu přímo u Anděla, než se pak táhnul na SmíchoFF.
odpovědět 
  Re: provozovatel16:42:29 13.02.2016
to, že ty máš vůli zaplatit za kvalitu více, neznamená, že to tak mají i ostatní;)

na vstupné má vliv mnohem víc faktorů, od destinace, jak ty říkáš, po výši nájemného, konkurenci v daném regionu, počáteční investici, to zda provozovatel získal na provoz příspěvek od magistrátu nebo jede na vl triko..a určitě mnoho dalších, o kterých ani nevím.

jednodušeji-není důvod, aby se v jeremi nelezlo za peníze jako na bw. stěna se uživí.
Hodpovědět 
   Re: provozovatel21:45:26 13.02.2016
Stěna se uživí, o tom žádná. Ale ceny se nestanovují podle uživení, ale pokud to jde, tak na maximalizaci zisku. Takže se může ukázat, že okolí není dostatečně ekonomicky silné a cena může být nižší, nebo s etaké může ukázat, že za stejnou částku bude narváno, takže klidně se zdraží. Pokud bych provozoval stěnu a za 180 měl plno, klidně dám za 250. Pár lidí třeba přestane chodit, ale zvýšené vstupné to pokryje a budu v plusu. A spokojenost bude všude - já víc vydělám, klienti si lépe zalezou. Jen socky budou řvát a pomlouvat, viz Petr výše.
odpovědět 

 ?!!!18:37:47 13.02.2016
Zvenku architektonicky slusna tragedie.

Ale asi jde o penize, že?

lezecky by to mohlo byt zajimavy.
Bohuzel mi prijde, ze momentalne, prestoze mame v praze uz radu sten, tak co se tyce zazemi (ciste sprchy, skrinka velka aspon tak, aby se do ni vesel batoh, satny tak velky, aby se tam clovek moh v klidu prevliknout a aby bylo dost skrinek, atd) vlastne nemame zadnou dobrou. Nebo aby se treba na boudlrovce zapnulo odsavani vzduchu, aby tam nebylo horko a dalo se dejchat prestoze se maguje. Takovyhle veci (rekneme detaily), na to se tady porad kasle... a to jsem nebyl na tom Freesolu!!!
Dannyodpovědět 
 Re: ?!!!16:16:47 15.02.2016
No třeba by jsi byl překvapen, na FS se tu hází hrozná špína...
Petrodpovědět 
  Za FS09:08:47 16.02.2016
Tak na FS nechodte,aspon odpadne par prazskejch mrdek,ktery se neumi ani navazat a skala je pro ne sprosty slovo.Tahnete vsichni prudici na smichoff a jebejte se treba do riti!Nazdar.
Janodpovědět 
   Re: Za FS09:35:27 16.02.2016
Konečně pořádnej koment :-).
odpovědět 
   Re: Za FS13:19:29 16.02.2016
Běžte si kydat hnůj jinam :-)
r0binodpovědět 
    Re: Za FS01:07:48 18.02.2016
OFF je dost nadhodnoceny, tam lezu 8 i ja, jinde tak za 6+ to mi vyhovuje
odpovědět 
     Re: Za FS09:23:16 18.02.2016
No právě, ale to se nesmí moc říkat, jinak to smíchováci špatně rozdýchávají. Na OFFu lezou osmy, ale na BW v nich bezradně visí a nadávají na špatně postavené cesty. A nejčastěji se člověk pobaví, když vidí, jak mají natrénovanou vytrvalost na 15-17 metrů, takže na BW dvě tři presky pod topem sednou :-) Chceš se potěšit a spravit si náladu? Jdi na SmíchOFF. Chceš si zalézt? Jdi na BigWall :-)

odpovědět 
      Re: Za FS11:17:00 18.02.2016
Coz je samozrejme tvuj nazor a mas na nej plne pravo. Vic v tom byt nemusi. (btw. hezkou cestu nedela jen nutnost vytrvalosti, ne?)
odpovědět 
     Re: Za FS09:30:26 18.02.2016
OFF klasa je většinou dost nadstřelená, i když ne u úplně všech cest. Nemám tenhle populismus rád: "každej" radši jde na stěnu, kde "leze líp" = vyšší čísla. Pak ale vyrazí kamkoli ven a nestačí se divit...
pavelllodpovědět 
     Re: Za FS11:05:57 18.02.2016
No nevím, dost neobjektivní. Třeba u cest osm a víš mi to sedí stejný. Ty lehčí zase na BW většinou těžší, ale taky ne vždy... Co jsem se bavil, tak není jen můj názor..
glumodpovědět 
     Re: Za FS11:11:57 18.02.2016
Mimo to, je rozdíl dát jednu osmu za čas, která je třeba zrovna lehká a mít tam spráskané všechny. Pokud je pravda, že tam lezeš osm a jinde 6+ tak je zřejmě něco špatně, ale cestami to určitě nebude..
glumodpovědět 
      Re: Za FS11:20:01 18.02.2016
Pochybuju, ze ma na OFFu vsechny 8 od previsu pres kolmice po polozene a na BW dava jen 6a. Zrovna cesty kolem 6c - 7a jsou na BW jen o vytrvalosti, tak by moc problemu delat nemusely.
odpovědět 
       Re: Za FS11:35:43 18.02.2016
Že jsou 6c - 7a na BW jen o vytrvalosti je absolutní blbost, co třeba červený 6c+ vlevo vzadu na položených schodech? Jestli tam bojujete jen s vytrvalostí, tak děláte něco špatně. :-)
odpovědět 
        Re: Za FS12:42:00 18.02.2016
Tak jasne, vzdy najdes nejakou vyjimku. V tehle ceste budes tak maximalne bojovat s neprijemnymi pocity, jinak s nicim.
odpovědět 
         Re: Za FS12:55:32 18.02.2016
To zní, jako kdyby se ti ta cesta nelíbila, mě přišla fakt povedená!
pavelllodpovědět 
          Re: Za FS10:41:17 19.02.2016
Me prisla jako obycejna cesta a tusim az na to, ze jsem se do nejakeho oslizleho kroku musel trochu nutit si z ni uz nic moc nepamatuju. Ale je fakt, ze cloveku ulpi v pameti spis to, co mu lezecky fest zabrat.
odpovědět 
 Re: ?!!!00:59:13 07.02.2017
Pokud muzu doporucit tak na freesolo ani nechod!Skoda penez za takovou spinu,hnus a neochotu.A ten majitel je peknej kreten!!!sorry ale je to tak.Uz nikdy vic.
Tomasodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.