CamBridge | industriální DWS |
Tento srpnový den začal téměř stejně jako jakýkoliv jiný pracovní den. Vůbec nic nenasvědčovalo tomu, že bychom se mohli věnovat jakékoliv činnosti, která by se byť jen blížila lezení.
Jedinou změnou bylo pracovní místo. Majk (náš šéf) rozhodl, že je třeba napravit škody, které mu doma způsobila průtrž během jarní opravy střechy, a udělat tak radost ženě. A tak jsem toho rána za doprovodu Banána vyrazil prastarým Espasem, který by mohl pomatovat moje lezecké začátky, místo do Brixtonu, směrem severním.
Naším cílem byl Barrington, malebná anglická vesnička u Cambridge. Není třeba tu rozepisovat náš pracovní den skládající se převážně z malovaní, stěhování a zase malování, podle přání Jo, Majklovy ženy. Když se naše práce blížila k úspěšnému konci, zavolal nám Majkl, že za hodinku bude doma, ať si dáme nějaké to pivo a jestli není libo ponting. Po vzájemném ujištění, že to nemá nic do činění s barvou jsme souhlasili.
Dobře zásobeni plechovkami Stelly jsme byli naloženi nejprve do auta a o patnáct minut později i do člunu uprostřed Cambridge.
Zmoženi prací, pivem a odpoledním sluncem jsme se spokojeně nechávali unášet loďkou a pozorovali spoře oděná děvčata snažící se bidlem postrkovat vlastní loďky. Z příjemné letargie nás vytrhl Majk se slovy, že studenti místní univerzity často lezou přímo z člunu na mosty, a jestli my to taky umíme. Myslím si, že moc dobře věděl, že takto cílené výzvě nebudu moci odolat. Zatímco já jsem obhlížel, jak pokořit první most, Banán si otevřel další plechovku a nachystal foťák. Jeho prý mosty nebaví.
Po pár krocích v „mohutném“ převisu jsem z hrůzou zjistil, že veškerá moje síla byla spláchnuta pivem, a tohle asi onsight nebude.
Před koupeli
foto by © archive Myssak
V posledním vzepjetí sil jsem se pokusil doskočit sloupek zábradlí, ale potřebná koordinace chyběla, vzápětí se nade mnou zavřela studená vodní hladina.
Naštěstí slunce pořád ještě hřálo, a moje oblečení úspěšně vysychalo během další projížďky, kterou jsme si zpestřovali konzumací pizzy a piva a nezbytným zdoláváním dalších mostů.
Big travers
foto by © archive Myssak
Big travers
foto by © archive Myssak
Big travers
foto by © archive Myssak
Big travers
foto by © archive Myssak
Big travers
foto by © archive Myssak
Snad díky osvěžující koupeli síly už nedošly, a tak jsem vodu v Cambridge už neokusil. Unaveni lezením a prací, a zmoženi pivem a jídlem jsme pak byli posazeni na vlak domů, do postele…
Já a můj šéf
foto by © archive Myssak
Jiný most
foto by © archive Myssak
Myšák [úpravy] | 14:00 08.05.2007 |
památkáří | 17:13:55 08.05.2007 | v Cambridge asi nemaj památkáře... :) | Crosby | odpovědět |
Titulek | 17:34:54 08.05.2007 | slušná exhybyce:) | Luk | odpovědět |
vpoho | 17:49:33 08.05.2007 | Hmm ... aj tak sa dá. | Miro | odpovědět |
članek | 18:04:06 08.05.2007 | Vcelku vtipný článek. Alespoň nějaké to odlehčení od toho kdo kde co vylezl :-) Zakolik by asi byl ten most ? :-) | Andy | odpovědět |
:-) | 18:58:19 08.05.2007 | He's really heel-hooking | lysoop | odpovědět |
Taky z civilizace | 20:34:48 08.05.2007 | No mne se takhle podarilo zatrenovat s mistnima borcema primo uprostred Belehradu. Maj tam tureckou pevnost (asi nejvetsi turisticka akce celeho Belehradu) s dobrejma hradbama a na nich se leze. A ne jenom traverzy, dokonce na nektere veze se leze s lanem a maj tam nabuseny i jisteni. Akorat jsem na to prisel az predposledni vecer z tech 4 dni, co jsem tam byl. Prijemny osvezeni v mejch jinak vesmes nesportovnich mestskejch destinacich... | Ohawa | odpovědět |
Rat plague | 21:21:47 08.05.2007 | Mysaku, uz jsi slysel o rat plague, co je v Camu? Inkubacni doba pry par let ... ;)
Lenka K. | Lenka K. | odpovědět |
A co jako? | 09:34:58 09.05.2007 | Nechapu, na co si tam ten clovicek hraje. Proc si takhle nelezes s jednou nohou za krkem treba po skrini v obyvaku? Asi proto, ze tam na tebe necumi tolik lidi. | Tomas | odpovědět |
  | Re: A co jako? | 20:57:53 09.05.2007 | Jo Tome, kdybychom tak velikou skrin meli a kdyby ta to vydrzela.... Byly casy, kdy mel Mysak v loznici bouldrovku, no uz nema, ma me, a tak mu zbyvaji mosty a krida a stromy a vse co je dostupne, kdyz do prirody je daleko. TAk je to | NAtalie | odpovědět |
Trochu úcty | 09:41:31 09.05.2007 | Ono se říká: "Všechno se má zkusit." Ale dle mého názoru by měl člověk mít trochu úctu k památkám. I když vím, láká to! Přeci jen je to staré a kdyby se "něco poškodilo" byla by to škoda. Když už, tak ten dřevěnej most beru. Nechceme si přeci proti sobě poštvat taky památkáře ne? | Pavlušák | odpovědět |
  | Re: Trochu úcty | 21:17:30 09.05.2007 | Zrovna ten drevenej most je jedna z nejvetsich pamatek. Mathematical bridge a mel by byt sestaven
bez pouziti jedineho hrebiku (aby vam to nakonec nespadlo na hlavu, az nekde blbe zaberete...) | martin | odpovědět |
  |   | Re: Trochu úcty | 22:06:30 09.05.2007 | NO vidis, to my nevedeli, takze k necemu tento clanek prece jen byl.
Na lezci bylo zase co cist. Muj vecer plny tvoreni kompilatu originalnich myslek k prijeti na postgradual byl zprijemnem ctenim komentaru a snahou se pobavit odpovidanim a k tomu jako vystudovany dejepisar, jsem se dovedela neco, co jsem nevedela, a to me historie trochu zajima, i kdyz architektura moc ne.
Mysak rikal, ze o hrebech nebo nehrebech moc nevi, ale o holubich hovinkach ano. | NAtalie | odpovědět |
A mne sa to paci. | 10:14:31 09.05.2007 | Napriek vsetkym negativnym komentarom - mne sa tento clanok fest lubi. Super fotky, netradicna akcia, a hlavne - konecne ziadne "vykony". :)) Sak uz je to nuda citat furt to iste, kazde spestrenie je pre mna bonus. Konecne vidim ze anglicko nie je len seda hmla a dymiace kominy s preplnenymi mestami. Pre mna osobne prinos. ;)) | brano | odpovědět |
  | Re: A mne sa to paci. | 11:49:13 09.05.2007 | Tak to mě se to fakt nepáčí.Přínos? Jakej?A Anglie fakt není jen mlha a komíny.Chtělo by to holt jen vyrazit z města,ale tam obdivné vzdychání turistů není tak "adrenalin extra-action". | Patrik | odpovědět |
  |   | Re: A mne sa to paci. | 16:56:45 09.05.2007 | No vidis, Patriku, a tady jsi vedle. Ale treba jinde zase vedle nebudes. Mysak venku leze a dost. A ani tam nema o obecenstvo nouze vzhledem k tomu, co leze. Ale ze by to delal z nedostatku pozornosti? Na to leze dost dlouho a dost dobre.
Jo taky bys moh napsat clanek. Vlastne vsichni, co jen tukate komentare, napiste alespon jeden kratky clanek s jednou fotkou. (No ja bych taky mohla jeden napsat, ale ja je alespon opravuju a davam do cestiny.) | NAtalie | odpovědět |
  |   |   | Re: A mne sa to paci. | 21:37:30 09.05.2007 | Pokud tento jedinec nepotřebuje pozornost,tak by zajisté lezl v tričku;)..a co se týká narážky na tzv."kafraly",neumím si představit,že bych mezi tento idiotský článek vložil něco z mých uskutečněných snů(nemůžu to tvrdit o všech článcích na lezci.cz).To,že se tady oháníš překladatelstvím...není to trochu egoistické?...stejně jako tvůj mostní pavouk?Co jsi tím chtěla vlastně říct? | Pavel Jakš | odpovědět |
  |   |   |   | To Pavel | 21:52:50 09.05.2007 | Natalka se prakladatelstvim neohani, pouze odstranuje moje pravopisne chyby ( a ze je to obcas dost potreba ). Jinak, jestli jsi clanek cetl, tak ti mohlo dojit, ze az do koupele jsem v tricku lezl, ale mokre fakt nemusim.
Jinak celemu prostredku Tveho komentare jsem nerozumel, a to jsem ho cetl trikrat. | Mysak | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: To Pavel | 22:03:11 09.05.2007 | To je zajímavé,já jsem tomu rozuměl dobře.A Pavel má pravdu...pokud nemusíš mokré tričko,tak se nemusíš ani předvádět.Příště si napiš na své svalnaté záda "Nejsem z Česka"(Natálka ti to přeloží do cizího jazyka...) | Pjech | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: To Pavel | 22:18:03 09.05.2007 | Hezkýýýý máš pravdu Pjechu!Hoďme jej Pavlovým psům.Dělají nám ostudu tito egomani! | Ducháček | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: To Pavel | 10:44:56 10.05.2007 | Jezis je to prdel ne. Secko berete vazne. | Al | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: To Pavel | 09:32:02 11.05.2007 | nechapu o co ti jde!! proč by měl lezt v triku, když muže spadnout do vody. Proč to tady vubec řešíš??! | mara | odpovědět |
  | Re: A mne sa to paci. | 11:59:33 09.05.2007 | Me se tenhle clanek taky libi, ne sice tolik jako ostatni Mysakovo clanky, ale libi. Lezeni v podstate o nicem, ale dobra atmosfera. | jx nil | odpovědět |
  |   | Re: A mne sa to paci. | 21:39:46 09.05.2007 | Dobrá v čem ty vole?Potřebuješ se taky takhle vystavovat...? | Jarda | odpovědět |
. | 12:48:40 09.05.2007 | dobry clanek Mysaku. Trochu trening na DWS :-) A pro ty, co si mysli, ze to nebylo klise kvuli turistum a starymu mostu - zkuste tomu pokuseni odolat po par pivech a vyzve - "ze se po tom normalne leze". Nema mago, takze zadny fleky a mam pocit, ze ten most jednou zacas nejaky toho piclyho nadsence vklidku zvladne. | v.jester | odpovědět |
  | Re: . | 21:44:13 09.05.2007 | Hmm...ty máš úctu tak akorát ke svý prdeli utřený kradeným papírem,že? | Venca | odpovědět |
Turisti, pamatky & spol. | 19:19:38 09.05.2007 | Pred par dny jsem si po dlouhe dobe otevrel noviny a co nevidim. Prvniho kvetna je naprosto bezne delat v Oxfordu skoro to same, co se deje v Cambridge. Hlavni rozdil je jen v tom, ze studenti nejprve do vody skacou z mostu, aby po nem vylezli zpet na breh. A deje se to i pres to, ze policie toto skakani v roce 2005 zakazala. Duvodem tohoto zakazu nebyla ohrana pamatek, nybrz pocet zranenych, ktery dosahl cifry 40. Toto cislo muze poskytnout predstavu, jakemu naporu jsou mosty vystaveny.Tipnul bych si, ze v Cambridge to nebude o moc jine.
Dale existuje pruvodce Secret night climbing in Cambridge, takze je jasne ze s mosty se vsichni nespokoji.
Tim se nechci obhajovat pred temi, kteri nesouhlasi s mym jednanim. Jen jsem doplnil par faktu. A jeste pro Patrika a podobne. Predvadet se pred turisty je opravdu ten posledni duvod, na to lezu uz prilis dlouho.. | Mysak | odpovědět |
  | Re: Turisti, pamatky & spol. | 19:47:45 09.05.2007 | Sorráč,unáhlil jsem se.Jsem vysazenej na adrenalisty lezoucí hlavně ve městě kvůli pozornosti a ve skalách po nich není ani vidu ani slechu.Takže popel na mou hlavu.Čus | Patrik | odpovědět |
  |   | Re: Turisti, pamatky & spol. | 21:00:18 09.05.2007 | NO my ho v barbeque mame dost, kdyby pochybelo:-)
| NAtalie | odpovědět |
  | Re: Secret night climbing | 20:36:17 10.05.2007 | tak to me moc pobavilo. nemame taky nejakej takovej in Prague | veron | odpovědět |
Ubohé... | 21:23:59 09.05.2007 | Nevěřím svým vlastním očím.Všechny předchozí komentáře působí kladně proti této debilní exhibici.Je to normální předvádět se na historické památce jako cvičená(česky mluvící)opice?Je to ubohé..mrzí mě,že se tento článek objevil na www.lezec.cz! | Ondra | odpovědět |
  | Re: Ubohé... | 21:35:26 09.05.2007 | Tak si Ondro misto cteni lezce vem sve kotvy (anchors po americky) and koberce (nam racks zni stejne) a bez si zalizt. | NAtalie | odpovědět |
  |   | Re: Ubohé... | 21:50:42 09.05.2007 | Souhlasím s Ondrou!Natálko,je těžké přistoupit na stranu správného názoru když mu sami nerozumíme... | Majkiii | odpovědět |
  |   |   | Re: Ubohé... | 21:57:26 09.05.2007 | ..ono to bude asi v něčem jiném <->..jinak souhlas s Ondrou! | Venca | odpovědět |
  |   |   | Re: Ubohé... | 22:03:07 09.05.2007 | Chapu, ze tezke poznat co je spravne a co spatne. Hlavne se kdyz v ruznych zemich a ruznych dobach nazory dost lisi.
Chce to trochu si rozsirit obzory.
| Mysak | odpovědět |
  |   |   |   | OMLUVA | 22:05:27 09.05.2007 | Jeste jsem se chtel omluvit vsem, kterych se tento oddechovy clanek dotkul. Priste uz budu psat jen o vykonech. | Mysak | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 22:14:22 09.05.2007 | Raději tu nepiš vůbec nic,OK? | Ondrash | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 22:28:58 09.05.2007 | Kdyz nebudu nic psat, tak nic nevyhraju. Chapes?
A navic se nebudu moct pred nekym predvadet. Chapes?
A HLAVNE PAK NEBUDU MUSET CIST VASE SPROSTY KOMENTARE. Chapes?
Uz mlcim, jdu spat. A tesim se, ze treba jednoho dne se tu objevy clanek podepsany treba Markus, Venca nebo Jarda. | Mysak | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 23:01:10 09.05.2007 | Pěkné.Ty tady píšeš velkým písmem "SPROSTÉ KOMENTÁŘE".Sprosté mě přijde tvé chování.Ty komentáře jsou z tohoto hlediska zasloužené.Myslíš si,že tě mohou kritizovat pouze lidé,kteří zde přispívají články?Oni jsou pouze čtenáři a tu máš jejich názor...Myslím si,že nejsi hoden dobré kritice.Buildering na historických památkách provádí jen čuník tobě podobný... | O.H. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 23:09:00 09.05.2007 | Nepřijde ti třeba skála trošku starší památka? A lezeš po ní? Pravda je to "JEN" památka přírody... | Banan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 23:31:54 09.05.2007 | Z velké části máš pravdu.O tom bychom mohli diskutovat velmi dlouho.Ale co se týče historických památek...Představ si člověka,který neleze,ale staví mosty,taky nedojede do Ádru a nestaví tam betonové mosty ze skály na skálu,ale pokud tam přijede,chová se s úctou k přírodě.Tak i my bychom se mohli chovat s úctou(tedy neožralí)k historickým mostům,které jsou chráněny stejně jako skály.Víceméně se mě jednalo o ten trapný exhibicionismus. | O.H. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 23:35:39 09.05.2007 | Sem tam taky dělám blbosti,ale nemusím se u toho fotit jako šimpanz,je mě to pak vzácnější.. | Petr | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 23:08:47 09.05.2007 | Já to nechápu...ty prodáváš na vietnamské tržnici? | Hrouda | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 23:09:47 09.05.2007 | ...Myšáku? | Hrouda | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 10:47:02 10.05.2007 | Ondrashi bez do studeny sprchy, at zklidnis to moralni rozhorceni. A ty Mysaku pis! | Radek J. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: OMLUVA | 12:39:57 10.05.2007 | ...to znělo od tebe teple! | Ondrash | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Ubohé... | 22:12:50 09.05.2007 | ..tak pokud reaguješ na Pavla Jakše,že nerozumíš jeho článku,potom by sis měl rozšířit obzor ty!Mohl by třeba vyfotit své lejno na severním pólu a vylepit na nástěnku www.lezec.cz hnedle vedle tvého článku.. | Markus | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Ubohé... | 01:59:18 10.05.2007 | Pavel Jaks a severni pol? To mi google nebere. Jo, kdyby to nebyl Pavel, ale Miroslav, a kdyby prijmeni nebylo Jaks, ale Jakes, tak bych o jednom vedel. Ale treba ten skromny Pavel Jaks skutecne na severnim polu byl a ja mu jenom krivdim. | jx nil | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Ubohé... | 09:21:31 10.05.2007 | ..právě hledat Pavla na google.com je zbytečné,on nepíše o sobě.Měl by jsi začít odebírat více cestovatelských výtisků. | Jíra | odpovědět |
  | Re: Ubohé... | 12:14:34 14.05.2007 | Ty si Brendn Wolš nebo Dylin? | Ruda | odpovědět |
Ostuda | 22:20:53 09.05.2007 | Vymažte to!Je to ostuda... | Pen | odpovědět |
  | Re: Ostuda | 22:26:58 09.05.2007 | Třikrát fuj, děláš projekty někde v kanálu a přitom máme rozdělanej prvovýstup na MÚ v Novym Městě...Kdy to tam konečně natlučem?Kdy?Kdy? | Saloš | odpovědět |
jestli chcete frajerinu,co treba tohle... | 22:23:44 09.05.2007 | http://www.youtube.com/watch?v=e-AvYGrkPsY | x | odpovědět |
  | Re: jestli chcete frajerinu,co treba tohle... | 22:35:25 09.05.2007 | Fakt dobry, skoda, ze neumime surfovat. Ale co chudaci rybicky? A jenom jestli se ten surfar nahodou jen tak nepredvadel, prece jen mel ten oblecek tak na telo.... | NAtalie | odpovědět |
  | re: komentáře | 22:43:58 09.05.2007 | Nenech se znechutit. Je to legrace zvlášť s tou jasně piknikovou atmosférou. Uplně tě chápu. Musel jsem pár měsíců trávit v rovině, kde jediná záchrana byla sednout do auta a hodinu jet k desetimetrové skalce nebo hodinu jiným směrem do nejbližšího lesa. Alespoň si dobře pamatuju kde žili Siuxové:) Jenom dávej pozor aby jsi příště po pár pivech nespadl z mostu do lodi:) | moták | odpovědět |
jiny kraj... | 00:49:54 10.05.2007 | pro ty, co si mysli, ze lizt po budovach je absolutne nelegalni bych jen pripomenul, ze v Manchesteru je jednou za rok akce, kde se to deje oficialne+nejaky ten bouldering - Urban climbing nebo tak neco. Takze pokud to vadi pamatkarum v Praze, ale navadi to tem v Cambridge, tak nevim, proc by se kvuli tomu mel nejaky Peta z Dolni horni kvuli tomu vztekat. A kdyz slunicko pali, tak si tricko taky sundam a je mi jedno, kolik ostatnich turistu (treba na prachove) nebo lezcu (treba ve Stanage) je zrovna kolem. | v.jester | odpovědět |
  | Re: jiny kraj... | 10:29:26 10.05.2007 | Kdyz jsem byl asi pred 8 lety v Anglii makat, tak v OTE vysel krasny clanek i s foteckama, jak nejaky manik prelez most primo v Londyne. Akorat ho zatkli policajti. Ale ne za to, ze nici pamatky, ale ze se bali, ze je to teroista achce most odpalit :-). Myslim, ze ty negativni komentare jsou trochu zbytecne. navic, kdyz to (podle autora) bezne delaji i mistni.... | Bublina | odpovědět |
A.R. | 07:04:36 10.05.2007 | hele ja treba chapu ty negativni komentare,taky se mi nelibi niceni pamatek... Ale taky to snad jde napsat normalne , tady po tech komentarich bych se priste mohl vys... na to napsat treba sebelepsi clanek! Jo jeste , rika vamneco treba neco jmeno A. Robert? Dela uplne to stejny aobdivuje ho i rada lezcu. Ale jakuz jsem rikal , ja sobne bych to asi nedelal. | Jirkas | odpovědět |
  | Re: A.R. | 07:51:47 10.05.2007 | Já bych ty komentáře vůbec neřešil. Je to jenom pokus o rekordní počet komentářů a to jinak, než negatívně udělat nejde. Super článek o super odpoledni. Celkem si dovedu představit, jak po několika pívech vyvádím podobné věci. "Těším se na den, kdy budeme všici hodní, ukáznění a spravedliví, budeme dodržovat všechny zákony, sranda bude jenom na povolení a vycházející z legálních myšlenek. Naše myšlení a činy se budou pohybovat jen v prostoru daném planými zákony a morálkou spravedlivé společnosti. Těším se na den, kdy naše těla nebudou předmětem tělesných žádostí a budou dobrovolně-povině zahalena v šedý mundůr skrývající naše fyzické přednosti, ale i nedostatky. Všichni si budeme rovni. TO BUDE MAZEC" | Aleš | odpovědět |
  | Re: A.R. | 08:01:54 10.05.2007 | Diky Jirko,a par ostatnich, co jste se me zastali. Nevadi mi nesouhlasne komentare, vcelku je i chapu, ale vadi mi komentare sproste a urazlive. Vlastni nazor jde snad napsat i bez toho.
Jinak je zajimave, ze moje prijemne stravene odpoledne,se tak hluboce dotklo par lezcu v Cechach. Ale kupodivu nikoho v Cambridge. Uz jsem se tu marne pokusil vysvetlit, ze v Anglii a v Cechach jsou nazory na stejne veci casto rozdilne.
Jinak jsem potesen vsemy tituly ktere jsem si tu za nekolik let vyslouzil, diky.. | Mysak | odpovědět |
  |   | Egoismus | 10:59:17 10.05.2007 | Egoismus z toho clanku a fotek smrdi az sem musel otevrit okno. Delej si co chces, lez si treba po karlaku nebo orloji, ale proc se u toho musis nechat fotit a pak to davat na lezce? Asi proto, aby jsi si pote mohl precist ty obdivne komentare...ale bohuzel (pro tebe) 90% z nich je jineho zneni. A jeste k tomu dneska vyfocenej nejakej frajer na zdi na foto dne...Jo, kazdej dela obcas nejaky chujoviny, hlavne kdyz mu k tomu pomuze nejaky ten mok (treba sem lez po strukture na hotelu v usa). Jsem ale nazoru, ze by se sem meli davat clanky, ktere k necemu jsou, popisuji nejaky vystup ci cestu, mene zname oblasti apod. asi neco jako summitpost. Bohuzel to neni na adminech ale na nas, ctenarich. | Honza | odpovědět |
  |   |   | Re: Egoismus | 11:26:42 10.05.2007 | Božínku, tak se z toho tady šici neposesouvejte. Ani já z toho nejsem nadšený, ale aby to způsobilo takové mravní rozhořčení (a to ještě ve stylu "dělej si co chceš, ale hlavně se u toho nefoť" nebo ještě lépe "Myslím si,že tento článek nepatří na lezce.Nejsem si totiž zcela jistý,zda mě tento článek pobavil",hehehe)mi přijde trošku přehnané. Ti Skoti to tam rozdejchali, v Maroku taky, tak proc se čílíte vy? A že leze bez trička nad vodou, kam asi za chvili zhučí? A co teprve ti dva polonazí kuci na loďce na 3. fotce. Ten jeden dokonce vypadá, že má zatnutý levý prso! | jj | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Egoismus | 20:50:25 10.05.2007 | tak to me pobavilo snad jeste vic nez clanek :-D
velmi trefne! ale asi ne kazdymu to dojde. asi tady plati - podle sebe soudim tebe - jinak si nedokazu predstavit proc by nekdo autora clanku oznacoval za exhibicionistu, kdyz je to tak evidentni recese. | veri | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Egoismus | 18:35:07 14.05.2007 | jj, souhlas :-)))) | kohout | odpovědět |
  |   |   | Re: Egoismus | 11:36:46 10.05.2007 | Ahoj Fšici. Není také hodně egoismu v případném prvovýstupu na K2? Nebo předváděčka před turistkama na Bláže na Srbsku? Kdo nikdy nelezl na barák nebo něco podobného ať se ozve. Já jsem i pro takové články. A až teď jsem si všiml fotky dne. Kdo dělá díry co vypadaj jak okna do skály? třikrát fůůj a klečet na hrách do kouta.
Ahoj Tomáš | Trdlo | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Egoismus | 15:19:43 10.05.2007 | Jo, ted si tomu dal tresinku na dort. Srovnavat prvovystup na K2 s mostem pres stoku v Cambridge. Vzdyt sem rikal, aby ses predvadel, kde chces, ale kua proc to musis davat hned do novin (coz mi pripada, ze lezec je)? | Honza | odpovědět |
Nic moc | 09:12:29 10.05.2007 | Myslím si,že tento článek nepatří na lezce.Nejsem si totiž zcela jistý,zda mě tento článek pobavil.Autor tady srovnává mentalitu u nás a v UK,kde jsem 7 let žil a mám tam rodinu.Tedy nastavil pytel a hodil tam všechny jak jej napadlo aniž by ty lidi znal.Pokud se v tvém případě nikdo neozval,věř tomu,že to některé bude hlodat a budou to doma dlouho rozebírat(Ti Čechoslováci..).Pokus se příště napsat článek,který bude někomu užitečný.Tento článek byl velmi egocentrický. | Martin | odpovědět |
Kam se poděl smysl pro humor? | 09:45:43 10.05.2007 | Tak se mi z reakcí zdá, že dost komentujících bere lezení a server lezec.cz až příliš vážně. "Pokud to není o super výkonech, velkých horách, závodech a tahanicích s ochranáři, pryč s tím z lezce. Lezení je vážná věc a žádná sranda v něm nemá místo!"
Myšáku, fajn článek. Přidávám se k těm kteří to hodnotí jako prima zpestření. | Oťas | odpovědět |
Se normálně bavím, | 12:15:15 10.05.2007 | toliko zášti a nepochopení jsem nezažil ani na stránkách mladých chovatelů domácího zvířectva. Kdo jsi bez viny, hoď karabinou. Bych chtěl mít dvojdomek s jedním z těch rýpalů. Asi začnu na lezce psát podobné články jako Myšák, stojí za to číst tyhle vyb....y. | Aleš | odpovědět |
No,myslím | 12:20:34 10.05.2007 | že bude lepší dál si rpočítat nudné články kdo vylez 8b+ nebo 9a-.Já jsem sice taky postiženej,ale radši polezu po betonový zdi uprostřed jižáku,než po Snu sv.Luitgardy na Karlově mostě.Zkuste se nad tím zamyslet. | Zdeněk | odpovědět |
  | Re: No,myslím | 12:38:03 10.05.2007 | Ale na jižňáku ti nikdo nezatleská a nikdo tě nebude fotit..co myslíš?Jinak s tebou naprosto souhlasím! | Spux | odpovědět |
Hnus | 12:35:01 10.05.2007 | Hlodá mě pocit,že se lezec.cz stal obětí serveru lide.cz, není nic jednoduššího jak na sebe upozornit.Pár pěkných póz,keců o tom jak sme byli sjetí a free.Ještě připiš číslo na icq,jestli jsi heterosexuál a už nebudu hledat důvod proč tu nechodit. | Petis | odpovědět |
  | Re: hnus | 17:18:13 10.05.2007 | Stím souhlasím....dnešní lezci začínají na sebe strašně upozornovat,když už bych šel líst,tak jenom když tak nebudou žádní lidé,a bude se stmívat!!stejně neni nad to,si najít klidný místo někde jinde..než je město... | petr | odpovědět |
  |   | Re: hnus | 17:51:30 13.05.2007 | Tak s tím nesouhlasím! To bys mohl říct o 90%všech článků! Podle mě-dobrej odvaz,mě by taky nebavilo jen tak plout v loďce rychlostí 3km/h kdoví jak dlouho. A ňáký anglický památky mě vůbec nezajímají, mají si je hlídat. | Ondřej | odpovědět |
  |   |   | Re: hnus | 22:06:01 13.05.2007 | "A ňáký anglický památky mě vůbec nezajímají, mají si je hlídat" - to je fór, nebo je autor vážně blb? | Šmaky | odpovědět |
  |   |   |   | Re: hnus | 18:31:45 15.05.2007 | Co je, co je??? To je nejaká památka jo? Takových mostů máme doma 856:-) Aspoň z nich dřív opadá omítka a třeba to dřív opraví! | pitel | odpovědět |
Lezení v klasickém stylu | 10:47:41 15.05.2007 | Pěkný, že je to všechno lezený pěkně postaru - bez magnézia, bez lezaček a bez lana. Jen tak dál hoši. | Véča | odpovědět |
  | Re: Lezení v klasickém stylu | 14:49:44 15.05.2007 | hmm teplí čecháčci vylezli na azuro? | Proti všem | odpovědět |
  |   | Re: Lezení v klasickém stylu | 18:37:10 15.05.2007 | Jn, taky se mi to tak jeví. To víš, když seš trochu nalitej, tak ztrácíš zábrany. | se proti všem | odpovědět |
čecháčci... | 16:06:56 18.05.2007 | Vidím,že se na těch fotkách všichni smějí do roztrhání..to musela být prdel!!!..nebo čecháčci ukázali světu,že jsou z krajů,kde se roztrhl pytel hoven?Jste opravdu "č-u-r-á-c-i"!!!! | jizva | odpovědět |
Tradice v CamBridge?? | 19:22:49 16.10.2007 | http://nightclimbers.blogspot.com/ | | odpovědět |
|