LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Já slabě písknu, ty silně táhni.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
16.Klapal 10927
17.Churavý 10918
18.Melen 10848
Bouldry:
16.Kučera 9800
17.Nespoutaný 9631
18.Obal 9550
Hory:
26.Kaván 3148
27.Verner 3138
28.Malý 2920

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140437 cest
Nové přelezy:
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C

Stěny
V 16 - Plzeň
SAUNA - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Jak jsme byli na závodech v Boloni

& o situaci v českém rychlolezení

Dlouho jsem přemýšlel, jak tento článek pojmout. Zda se taktně vyhnout nepříjemné realitě a dělat, jakože je všechno v pořádku, anebo nazvat věci pravými jmény. Nakonec jsem dospěl k závěru, že je potřeba popsat realitu tak, jak je, a to bez příkras a falešné diplomacie.

Takže nalijme si čistého vína a pojďme na to.

V sobotu 12. 5. proběhl druhý závod Evropského poháru mládeže 2018 v lezení na rychlost v italské Boloni. První část české reprezentace, která putovala na svazové náklady, tj. Hanka Křížová (SASM Líšeň) se svojí rodinnou trenérkou Evou Křížovou, vyrazila již s týdenním předstihem. Nejprve do Arca, kde si uspořádali rodinný tréninkový kemp na certifikované standardce s originálními chyty a časomírou, která hlídá ulité starty, a odtud pak po týdenní přípravě pokračovali do Boloně, kde se konal samotný závod.



Minisoustředění v Mitterdorfu


Druhá, početnější část repre, vyrazila dodávkou až ve čtvrtek těsně před závodem z Brna. Ve složení: neoficiální leč faktický trenér mládežnické rychlostní repre Petr Burian, jeho asistent, manager, kuchař, řidič výpravy a faktický sponzor českého rychlolezení v jedné osobě jeho otec Petr Burian st., závodníci Sára Urbanová (Klajda), Denisa Mercová, Terezka Cibulková (Climbing Technology, Saltic, Beal), Čeněk Babača a moje maličkost, co by doprovod a dokumentarista.



Dodávku za zvýhodněných podmínek jako sponzorský dar poskytla společnost Sun sport, která se zabývá nejrůznějšími outdoorovými aktivitami od vodáctví až po horolezectví, prodejem, půjčování vybavení a celkovým servisem. Vzhledem k tomu, že se na italských dálnicích platí poměrně drahé mýtné a drtivou většinu nákladů si tato část reprezentace platila sama z rodinných rozpočtů(!) a nikoli z rozpočtu ČHS, bylo zapůjčení dodávky Sun-sportem nejcennějším sponzorským darem mládežnické reprezentace v rychlolezení.



Z Brna jsme vyrazili směr rakouský Mitterdorf, kde jsme uspořádali cca tříhodinové „minisoustředění repre“ v lezení na rychlost.



Zde se děcka snažila přivyknout prsty na originální chyty a hlavně potrénovat starty na profi časomíře. Ale jak chcete za tak krátkou chvíli dohnat celoroční přípravu soupeřů na certifikovaných stěnách?!


Minisoustředění v Mitterdorfu a faktičtí trenéři mládežnické repre při práci


Na závěr ještě naši závodníci vyzkoušeli tamní méně obvyklé tréninkové pomůcky.




Někteří trénovali i se zátěží


Po krátkém minisoustředění v Mitterdorfu jsme se vydali blíže k italským hranicím, kde nám maminka od Denisy zamluvila parádní ubytování v resortu u Osiacherského jezera. Druhý den ráno jsme pak již nabrali směr Boloňa do kempu, který nám pro změnu zařizovala svou brilantní italštinou maminka od Sáry.



Podvečer jsme ještě navštívili historické centrum Boloně a šlo se na kutě.




Po setmění vypadá centrum Boloně romanticky.


Samotný závod v Boloni


Nastala sobota - den „D“ a hodina „H“. Samotný závod byl pořádaný na venkovní stěně pod širým nebem v těsné blízkosti poměrně malého boloňského lezeckého centra, které sloužilo jako zázemí pro závodníky.



Samotná hala vnitřní lezecké stěny byla vysoká jen cca 7 m, kde menší polovinu prostoru zabírala lezecká stěna pro lezení s lanem a tu větší část boulderovka.



Hned při příchodu jsme byli srdečně přivítáni vedoucím polské reprezentace, se kterým se Petr Burian a jeho otec velmi dobře znají, neboť polští závodníci často jezdí na závody dotované a organizované panem Burianem st. Pak následovala registrace, čekání, technický mítink, rozcvičení a dva tréninkové pokusy.



Opět čekání, čištění chytů a konečně závod, kvůli kterému jsme se trmáceli tisíc kilometrů.



Nejdříve nastupuje v kategorii „B“ ke svému prvnímu soutěžnímu pokusu na pravé cestě naše největší naděje Terezka Cibulková (Climbing Technology, Saltic, Beal) a dává čas jedenáct a půl vteřiny, což je sice daleko od Terezčina osobáku, ale je to teprve první pokus a na postup do finálové osmičky by to zatím stačilo.



Na levé cestě pak Terezka vylepšuje svůj čas na 11:21 a postupuje do finále z osmého místa.



Po Terezce nastupuje ve stejné kategorii „B“ k prvnímu pokusu a to na levé cestě Čeněk Babača. Doposud to vždycky bylo tak, že na závodech se Čenda vyhecoval k vyšším výkonům a lepším výsledkům, než měl na tréninku a vzhledem k tomu, že na posledním tréninku si vylepšil svůj osobák na 9:74, jsem s velkým očekáváním vyhlížel výsledný čas. Nakonec to bylo „jen“ 11:61.



Druhým pokusem na pravé cestě vylepšuje Čenda svůj čas na 11:12, což je sice nejlepší čas ze všech našich závodníků, ale u nejmladších kluků to stačí jen na 11. místo bez postupu do finálové osmičky. Zcela jednoznačně se tak ukazuje, že bez tréninku na originálních chytech, časomíry, která hlídá ulité starty, a navijáku se na závody mezinárodní úrovně natrénovat nedá. V Čendově případě dělají neodpovídající tréninkové podmínky rozdíl výkonnosti min. 14 %! Přitom jeho osobní rekord z týdne před závody by mu již zajišťoval postup do finálové osmičky…



Po té nastoupila na pravé cestě v kategorii „A“ Hanka Křížová (SASM Líšeň).



V prvním pokuse Hanka vybojovala čas 11:55. Druhým pokusem pak vylepšuje čas na konečných 11:33 a obsazuje tak nepostupové 12. místo.



Jako poslední z naší výpravy nastupují v kategorii juniorek a hned proti sobě Denisa Mercová a Sára Urbanová (Klajda).





Zatímco Denisa je reprezentační nováček startující zcela na své náklady a s lezením začala teprve nedávno, tak Sára je již zkušený reprezentant a na výsledku je to znát. Zatímco v prvním pokusu Denča dává čas 15:69, tak Sára zdolává boloňskou standardku za 13:05.



Druhý pokus však dopadá pro obě děvčata velice smolně. Obě ulívají start a jediný výsledek, který se jim počítá, je první pokus, což ve svém důsledku znamená, že Sárá obsazuje 11. nepostupovou příčku a Denča 12. nepostupovou příčku. Děvčata holt potvrzují výše uvedené, že bez možnosti trénovat na stěně s časomírou měřící ulité starty to prostě nejde, přičemž u časomíry se bavíme o částce kolem 30 tis. na dvě cesty. Co je to za výdaj při rozpočtu ČHS 16 mega…?



Po základní části závodu následuje finálový rozstřel osmi nejlepších v každé kategorii. Z našich postoupila pouze Terezka Cibulková (Climbing Technology, Saltic, Beal), která startuje proti Italce s nejlepším časem ze skupiny a s finálovým časem 11:55 končí na pěkném šestém místě.



Pak už jen čekáme na vyhlášení výsledků (kde se pořadatelům podařilo v jedné chlapecké kategorii malé faux pas, když chybně vyhlásili bronzovou příčku, ale všichni to vzali s nadhledem a nedělalo se z toho žádné drama), pak ještě společné foto, pizza, kemp a cesta domů.

Celkové vyznění závodu


Všechna naše děcka podala srdnatý výkon, za který se jim patří poděkovat a složit hold, zejména při vědomí v jakých tristních podmínkách na své výkony natrénovali. Nicméně časy medailistů jasně ukazují, že evropská špička je už někde jinde. S výjimkou Terky Cibulkové a Matěje Buriana s ní ztrácíme kontakt. Pokud bychom se do budoucna chtěli udržet na dohled jen od závodního pelotonu rychlostních specialistů, pak budou naprosto nezbytné zásadní změny přístupu. O snaze dostat se zpět na evropskou špičku a medailích ani nemluvím. Ta se vzdaluje a mění v mlžný opar. Je přitom paradoxem, že bychom měli na co navazovat a teoreticky mít náskok před světem. Opak je však skutečností. A tak zatímco se u nás spinká jak v šípkovém království, rakouská konkurence staví stěny a najímá našeho(!) nejlepšího rychlostního lezce patřícího do světové rychlostní extra třídy Libora Hrozu ml., aby trénoval rakouskou repre… Zatímco ve všech sousedních zemích rostou standardní cesty na rychlost jak houby po dešti, tak u nás není jediné, na které by se dalo plnohodnotně trénovat… I takové Slovensko s polovičním počtem obyvatel a poloviční ekonomikou bude mít tři! A co my? No u nás se dá rychlost trochu trénovat jen v Brně a to ještě v improvizovaných podmínkách. Jinak se musí jezdit trénovat do zahraničí, většina závodníků jen za svoje. Čím to, že v jiných lezeckých disciplínách svaz platí soustředění repre, některá dokonce v zahraničí a v rychlosti nic? Nebo snad platí a jen většina o tom jaksi neví? Závody taky nic… O nějakých fyzioterapeutech v tréninkovém procesu nebo snad výživových poradcích ani nemluvě. O koncepční práci s talentovanou mládeží jakbysmet.

Cesta domů


Cesta z Bologně domů byla dlouhá a tak byl čas ledasco probrat. S nadšením jsem proto informoval pana Buriana o tom, že to vypadá, že by se v Ostravě měly stavět dvě dráhy standardky na rychlost s originálními chyty, navijáky a možná by se nechaly i certifikovat a považte – a to vše dokonce snad za peníze ČHS! Měl jsem z toho velkou radost, neboť syn by se už nemusel trmácet několikrát týdně na tréninky 120 km, ale už jen 60 km a navíc by na rozdíl od stávajících tréninků na podkládaných chytech, s časomírou bez hlídání ulitých startů a stěny bez navijáku měl možnost trénovat na plnohodnotných standardních cestách se vším všudy. K mému velkému překvapení pan Burian mou radost nesdílel a byl naopak velice zasmušilý. Pak se však rozpovídal a já jsem pochopil proč. Nejprve prohodil něco v tom smyslu: Před 1/2 rokem mi totiž vedoucí komise soutěžního lezení ČHS dal ústní příslib, že by ČHS mohl zafinancovat rozšíření stěny na rychlost v Brně na Duru o 3 m na dvě standardní cesty s originálními chyty. Jenže to mu tehdy teklo do bot s MČR-R. Od té doby pověstné ticho po pěšině. Jak to vypadá, peníze ČHS přislíbené vedoucím KSL pro naši stěnu, skončí v Ostravě…“ A začal mi vyprávět o tom, že i ty chyty na stěně, kde se v poslední době pořádají jediné závody na rychlost v ČR, musel pan Burian zaplatit ze své vlastní kapsy(!), časomíru jakbysmet. Že když organizuje závody, tak musí ze svého doplácet polovinu peněz na medaile a poháry. Že když chtěl uspořádat MČR v Brně na festivalu SPORT Life, tak mu vedení ČHS mělo odpovědět něco v tom smyslu, že organizace, pod jejíž hlavičkou chtěl MČR na rychlost zorganizovat, nebyla údajně podle VV ČHS dostatečnou zárukou zdárného průběhu závodu. Místo něj přiklepl VV pořadatelství nějakým hochům z Prahy, kteří chtěli MČR uspořádat v nákupním středisku (kde lze na akci vyrýžovat peníze z reklamy), jenže se pak ukázalo, že hoši sice umí kasírovat peníze, ale nejsou s to postavit stěnu se standardkami. A tak ČHS necelý týden před MČR závody zrušil ( https://www.horosvaz.cz/soutezni-lezeni/zavod-mcr-v-lezeni-na-rychlost-4-11-2017-je-zrusen/ ) a hodil je na hrb panu Burianovi…

Ač to takto explicitně pan Burian neřekl, z jeho slov jsem vyrozuměl rozhořčení nad tím, že když on ve svém volnu dlouhé roky maká pro soutěžní lezení, za své peníze, tak když o něco požádá, chce prosadit, je všechno problém a nic nejde. Zatímco ve chvíli, kdy o něco projeví zájem někdo, kdo má své lidi ve vedení komise soutěžního lezení nebo ve VV, tak jde všechno. Osobně se mi to píše velice těžko, neboť s mnohými zainteresovanými mám korektní vztahy, s některými dlouhodobě spolupracuji a když jsem potřeboval pomoct, tak mi byli nápomocni. Dokonce i teď, když jsme řešili jednu komplikaci, tak to byli právě lezci z Ostravska, kdo mi ji pomohli vyřešit. Zde problém není. Problém je, že se řeší věci ani ne tak podle potřeb, ale podle toho, kdo o ně má zájem. Pokud dotyčný nepatří do party, tak má prostě smůlu. A to je to, co mi vadí a proč to píšu. Vadí mi ten nerovný přístup. Ta situace, kdy bez známosti na patřičných místech v ČHS neprosadíte nic. Můžete roky makat, dělat záslužnou činnost, můžete mít perfektní nápady, skvělé výsledky, ale pokud však nepatříte mezi ty, co v ČHS „spolu mluví“, máte smůlu. O nějakém obsazování placených funkcí podle schopností a zásluh ani nemluvě.

ČHS by samozřejmě výstavbu a provoz stěn na rychlost podporovat měl. Ale koncepčně a ne protekčně. Ale hlavně, pokud něco nefunguje, je nezbytné nejprve vyřešit příčiny a ne jen flikovat následky.

PS: Aby mi bylo správně rozuměno, nebrojím proti stavbě rychlostní standardky v Ostravě za peníze ČHS, ale jsem proti tomu, aby se tak stalo na úkor těch, kteří drží české rychlostní lezení nad vodou. Stejně tak nebrojím proti soustředění repre v jiných disciplínách za peníze ČHS, jen poukazuji na jistou, řekněme, „nestandardní situaci“ v rychlolezení oproti jiným disciplínám.

Foto: Jiří Babača

Jiří Babača   [úpravy] 09:50 10.06.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Eva Křížová 12:16:36 10.06.2018
Dobry den, muze mi někdo vysvětlit proč je Eva Křížová repre trener na rychlost, kdyz tomu dává tak málo? Jaké časy a umístění měla na standadce? Kolik,  v poměru se věnuje oproti “ne moc úspěšné” své sestře oproti ostatním? Kdo za tuhle rádoby trenerku ma odpovědnost?
odpovědět 

 Sorry, ale...15:14:24 10.06.2018
Jeden se musí jen smát a smát.  To jsi teda objevil Ameriku :-)  Když jsem toto psal pět let zpět, tak se každý jen ušklíbal. Jó, to je život.  Ale dle vašeho stylu si s tím ČHS a členové lámat hlavu nemusí a peníze na rychlost také dávat ne. Když už jste udělali MPM, tak ty časomíry a chyty si určitě také dokoupíte sami...
odpovědět 

 Sorry ale... 215:39:58 10.06.2018
Sorry ale tohle je spis atleticka disciplina, s lezenim to ma spolecneho pramalo a zajima to tak 1 procento lezecke populace a podle toho je s tim nejspis na svazu nakladano
xodpovědět 
 Re: Sorry ale... 218:16:52 10.06.2018
Myslím si to samé nedal bych vám ani korunu behejte kolem rybníka ne po stěně , vyloučil bych vas z čhs , víc proděleční můžou bejt už jen staří stráníci a to je smutný
odpovědět 
 Re: Sorry ale... 218:42:44 10.06.2018
To samozřejmě není pravda. Přesněji řečeno je to lež!

Jednak lezení na rychlost je nejstarší soutěžní horolezecká disciplína. To zaprvé.

Za druhé: ještě v r. 2010 byl poměr soutěžících dětí a mládeže následující:
ČP – obtížnost … 123 závodníků
ČP – rychlost … 89 závodníků
Což činí poměr 89 : 123
To tedy jedno procento nebude ani omylem…

Jenže to tehdy ještě ČHS organizoval 5 závodů v rychlosti. Od té doby to spadlo na 2 závody a tím pádem i počty dětí závodících v rychlosti padly na hubu… (na letošek není doposud vyhlášený ani ten druhý závod!)
Jinými slovy, vedeni komise KSLM ořezalo vše, co se netýkalo dětí členů komise a podle toho to dnes taky vypadá. Bohužel.
JiBodpovědět 
  Re: Sorry ale... 220:04:27 10.06.2018
Jenže ty nezohledňuješ význam a úroveň závodníků. Když se za poslední roky podíváma výsledkové listiny MČR, je tam těch startujících opravdu jen pár a jména se stále opakují. A třeba jen jedna lezkyně v kategorii také moc zdání velkého zájmu nevzbuzuje. Když už někdo leze na laně, tak si s kámoši odskočí i na rychlost. Opravdu závodících je jen pár a i tak bude zajímavé sledovat, jak se poperou s tím, že musí začít opravdu trénovat.
odpovědět 
   Re: Sorry ale... 220:23:49 10.06.2018
Dyť to taky píšu, že od té doby, co ČHS přestal pořádat závody, se taky snížil počet závodníků.

Jo, kdyby se rychlosti věnoval takový Binter jr. nebo třebas například Svobodová, Resch jr. či Bloudkovic potomek, tak to by byla jiná. Ale takto? Takto těžký nezájem... už několik let!
JiBodpovědět 
    Re: Sorry ale... 220:59:18 10.06.2018
Celé mi to připadá divné. Sám píšeš, že to trvá už několik let. A najednou přijdeš s takovýmto objevným článkem, jak kdyby to byla nějaká horká novinka. A jsi z toho celý pryč. Proč? Protože jsi někam najednou vyjel ty se svým synem a svojí partou? Vítej v realitě. Třeba konečně pochopíš, proč jsem kritizoval váš přísup k ČHS a MPM. Toto je jeden z plodů. To, co popisuješ, už tu trvá hodně a hodně dlouho, roky, jen ty a tobě podobní jste to ignorovali, protože se vás to netýkalo. A místo snahy o řešení jste strčili hlavu do písku a vše si udělali sami, aby dětičky měly kde lézt. Ok. Tohle je jeden z výsledků. Stav je stále stejný, jen jsi dospěl do situace, kdy sám zjišťuješ, že je potřeba to řešit systémově, protože za rozumných podmínek toto už sami nezvládnete. Kdybych byl škodolibý, napsal bych ti Dobře vám tak. Ale je mi vás i trochu líto, takže nic špatného vám nepřeju, jsem zvědav, jak se s tím poperete. Snad se konečně konečně naučíte přistupovat k věcem komplexně a řešit i budoucnost, ne jen hasit přítomnost. Kdybys už před lety uvažoval nad tím, že ty dětičky, pro které se tak snažíte, budou muset jednou řešit repre, a rok dva oželeli, nemuseli jste brečet teď a v letech následujících. Tenkrát o nic nešlo, ale teď ten parník dohnat bude sakra těžké, jestli ne nemožné.
X.odpovědět 
     Re: Sorry ale... 221:12:39 10.06.2018
Jakoze kdyby se pred temi par lety podvolili a s ohledem na budouci "dobre vztahy" ozeleli zavodeni deti a timpadem vypocitave drzeli hubu a krok, ted by jim bylo hej? Mimo.
DXodpovědět 
      Re: Sorry ale... 221:28:33 10.06.2018
Jsi mimo, alespoň JiB ví, o čem je řeč.
odpovědět 
       Re: Sorry ale... 222:01:11 10.06.2018
No, DX alespoň nerozbíjí diskusi a neodvádí debatu od tématu a zjevně u čtení přemýšlí v kontextu toho, co jsi zde v poslední době napsal ty sám! Takže opatrně s těmi silnými výrazy.
JiBodpovědět 
        Re: Sorry ale... 222:20:28 10.06.2018
Aha, takže on napíše přesný opak, očividně vlbec neví, o čem je řeč, ale alespoň že nerozbíjí diskuzi? No, hlavně že se jí účastní, i když nemá ani páru, o čem je.
odpovědět 
         Re: Sorry ale... 208:38:57 11.06.2018
No, panáčku, nebo panenko, není to jen o tom co nebo kolik o tom "víš", ale taky o tom jak máš nastavené vnímání souvislosti, zkušeností, hlavně těch vlastních. Semtam zde prezentuji své osobní zkušenosti, to opravdu nemám zapotřebí; ani v případě, že 90% příspěvků jsou kraviny, které se tváří asi taaaaaaakhle sebejistě. A dělám to téměř výhradně tehdy, když mám pocit, že se někdo - dle mého světonázoru nesmyslně - naváží do dobré práce druhého, nebo chce pomáhat kazit děti... Když situace opravdu znalý člověk čte tvé příspěvky, tak mu v podstatě všechny konkrétní věci které uvádíš, přijdou až úsměvně mimo. Zbytek je balast, útočné výkřiky do tmy, možná je v tom něco osobního, jak je bohužel ostatně v CZ ve většině sportů ve smyslu rodič/dítě/trenér/svaz zvykem. Zpět ke článku, jen kratičká poznámka, kterou nehodlám dále rozvádět, kdo ví ví nebo si zjistí, kdo neví vědět nepotřebuje: Ohledně zmiňované stavby rychlostní standardky v Ostravě namísto na první pohled logičtějšího Brna si myslím, že vítr fouká trošku odjinud než Jirka v článku předejímá.
semtamodpovědět 
          Re: Sorry ale... 209:28:06 11.06.2018
Tak mimo ti to přijít může, ale opět mohu jen zopakovat - JiB něco už mnoho let dělá a má u toho nějaký cíl. To samé třeba za minulá léta Hroza s drytoolem. Ok. Podívejme se tedy na současný stav českého závodního lezení a závodů. Oba pánové to dělali podle svého nejlepšího vědomí. A jaký je tedy stav? Nedosáhli vůbec ničeho. Drytool je mrtev, rychlost téměř také, akorát tu čteme další udivenou stížnost. Takže opravdu to ti pánové dělali tak dobře? Problém je, že sice dělají dobře jednotlivé kroky, ale když ty kroky pak poskládáš dohromady, nefunguje to. Podívej se na rozdíl mezi taktikou a strategií. Ono vyhrát bitvu ještě neznamená vyhrát válku. A bitvy JiB vyhrává, to ano. Ale vy potřebujete vyhrát celou válku. A to se právě nedaří.
odpovědět 
           Re: Sorry ale... 209:43:32 11.06.2018
Chápu správně, že chceš naznačit, že by celková situace CZ závodního lezení situace byla dnes lepší, kdyby se na to před těmi pár lety vybodli i tihle 2 chlapi (a jiní)? Nesouhlasím. Názor, tebou perentovaný jako jistota, že "by se postaral Svaz" , neakceptuji. A meziřádkový dovětek "a líp" (..."bude líp"...), tomu už se fakt můžu jen pousmát. Dál to rtozebírat nehodlám - jak tu někdo poznamenal, zajímá to cca 1% členské základny Svazu. já bych řekl že ještě méně, i když, kdoví jak je to teď po posledních 2 letech "náboru dětských závodních duší"... Já už členem ani nejsem, ani už s CZ závodním lezením nemám nic společného, jen minulost.
semtamodpovědět 
            Re: Sorry ale... 210:22:41 11.06.2018
Tak znovu. Babača mne zase obviní, že jsem se zacyklil, ale očividně je to potřeba opakovat stále kolem dokola, protože i ty nadále píšeš o tom, že se na to měli vykašlat. Ne, nikdy jsem nic takového nenapsal. Pouze jsem napsal, že MPM tak, jak je, nadělal váce škody, než užitku. MPM měl být, ale měla to být jen součást celého postupu, jen jeden krok z mnoha, jako počáteční krok super. Jenže ono to MPM skončilo, místo toho, aby to bylo základem dalšího. Takže buď to měl nechat, nebo to dotáhnout do konce. Ale takhle napůl... To je jak antibiotika. Buď je dober, nebo si je vůbec neber. Když si je vezmeš a po třech dnech vysadíš, tak se ti sice uleví, ale zaděláš si na problém v budoucnu... Takže mi nepodsouvej, že razím názor, že se na to měl Babača a spol vykašlat. Ne, neměl, a za MP má moje uznání, je to dobrá a kvalitní akce. To, co čem píši, je její nekoncepčnost a nedotažení celé "vzpoury" až do konce.
odpovědět 
     Re: Sorry ale... 221:19:19 10.06.2018
A jéje, zas ta ohraná gramofonová deska…
Založení MPM bylo v dané situaci jediné možné řešení, které mj. mělo okamžitý dopad v tom, že alespoň v některých věcech bylo vedení KSLM nuceno zařadit zpátečku a ještě v tom samém roce zrušilo některé své šikanózní rozhodnutí. Navíc se nám podařilo nezvratně a prokazatelně vyvrátit bludy, kterými tehdejší vedení KSLM své kroky zdůvodňovalo. Takže je to přesně obráceně, než tady stále dokola tvrdíš. Jo, že se nepodařilo vyřešit vše hned, je hold úděl možného. Doba se posunula a je třeba pohnout i s dalšími záležitostmi, které dříve nebyly možné. Vše je však třeba mít argumentačně podložené. Jiná věc je, že ani teď není nic jisté. Je však nutné táhnout provaz společně jedním směrem a ne přehrávat ty ohrané gramodesky.
JiBodpovědět 
      Re: Sorry ale... 221:39:14 10.06.2018
Jako ohraná deska jsi ty - podařilo se přimět KSL a vyvrátit bludy... Proboha, co je to za blbost? Absolutně nemáš pravdu, akorát si s vámi vytřeli zadek. Vyvrátil jsi bludy a ... A co? A nic. Doba je bludů plná, absolutně není důležité, co kdo říká, zda lže nebo mluví pravdu, zda děláš nějaký obchod, někoho někam tlačíš nebo uzavíráš nějaké smlouvy. Jediná důležitá věc, která je, co kdo dělá. A když se tak podívám, jak to nyní vypadá, tak si svoji činnost klidně vychval až do nebes, ale realita je jiná. Teď jen píšeš udivené články a brečíš a divíš se, jak je tohle možné. Gratuluji. Ale není to jen chyba tvá, je to o všech rodičích a trenérech. Tento sport by měl být závodníků, ale děláte jen ubohé statisty. Očividně to je ale nad tvé chápání, svůj stín nepřekročíš, i když to myslíš dobře, dobře jste to neudělali :-( Teď jen celé startovní pole sklízí výsledky dosavadního přístupu.
odpovědět 
       Re: Sorry ale... 221:49:51 10.06.2018
Řekl bych, že jsi se již krapet zacyklil.
Někdy se mi zdá, že ti opravdu o nic nejde a že se fakt jen nudíš u internetu.
Škoda, hodil by se každý, kdo se v problematice orientuje a je ochoten přiložit alespoň klávesnici k dílu.
JiBodpovědět 
        Re: Sorry ale... 222:26:08 10.06.2018
Máš pravdu. Jen mi trochu připomínáš třeba některé inkvizitory, kteří nechávali upalovat lidi a opravdu věřili, že tím škodí ďáblovi a posedlým ženám zachraňují duši a osvobozují je. Ti to také dělali v dobré víře a věřili, že pomáhají, a jinou cestu si představit neuměli. Tak bojuj, budu rád, když si budu moci přečíst i nějaké dobré zprávy.
odpovědět 
         Re: Sorry ale... 222:48:43 10.06.2018
Jen si posluž, uleví-li se ti.
JiBodpovědět 
     Re: Sorry ale... 221:59:20 10.06.2018
"Celé mi to připadá divné. ... Protože jsi někam najednou vyjel ty se svým synem a svojí partou? ... roky, jen ty a tobě podobní jste to ignorovali, protože se vás to netýkalo..."

Tohle jsou hloupé výčitky. Je logické, že člověk něco začne řešit, na něco poukazovat, až když se ho to týká.
ČHS ale není individuum, které si může dovolit takto fungovat. Je to organizace, která se má starat o (mimo mnoho jiného) rozkvět závodního lezení. Je to jejich zodpovědnost a práce. A svojí pozici nesmí zaujatě zneužívat pro osobní prospěch svůj, nebo jejich blízkých. Naopak je jejich úlohou být v této pozici nezaujatí a dokonce i hlídat, aby k protekcionářství nedocházelo.
Mně by tedy zajímalo, jak funguje nějaký kontrolní orgán, kdo tam je a proč se s tím protekcionářstvím, které je ze zákona postižitelné, něco nedělá?
Katoodpovědět 
      Re: Sorry ale... 222:18:49 10.06.2018
No vidíš, zase krátkozraký pohled řešící jen konkrétní situaci.

Například píšeš - Je logické, že člověk něco začne řešit, na něco poukazovat, až když se ho to týká.

No, to je sice pravda, ale je potřeba si uvědomit, co a jak se tě vlastně týká a hlavně přemýšlet o tom, co se tě týkat bude. Setrvačnost v těchto věcech je obrovská. Babača to řeší teď, protože ven vyjel teď. Proč toto nezačal Babača řešit, když jeho syn lezl ještě v U10? Chápeš? Vy nejste o nic lepší, vy jste pouze někdo jiný. Nez to začalo Babaču pálit osobně, kašlal na to. Najednou ho to pálí, synek chce lézt rychle, a tak chce plnou podporu rychlolezení, stěnu, časomíry... To to něvěděl před tím, že to bude za dva za tři roky potřebovat? To si fakt myslíte, že se trénuje až podle toho, co zjistíš na závodech? Takže? A když je to tak důležité, proč JiB neřval o časomíru už dávno před tím? Protože si řeší svoje, celek ho nezajímá a není schopen myslet systémově.

Vy si myslíte, že jste objeli pár závodů venku a najednou jste sežrali všechnu moudrost a budete poučovat, jak je české lezení pozadu? A co ti, co jezdili ven, i bez ČHS, už dávno, a na toto vše poukazovali? Nic, uděláme si MP a zbytek nás nezajímá... A najednou se z vás mají v ČHS podělat? Nemám rád současné vedení, ale lidé jako ty nebo JiB by byli ještě horší. Bezbřehá naivita kombinovaná s malostí.
odpovědět 
       Re: Sorry ale... 222:34:59 10.06.2018
Jen trapné urážky bez argumentů, nic víc.
JiBodpovědět 
   Re: Sorry ale... 220:23:49 10.06.2018
Dyť to taky píšu, že od té doby, co ČHS přestal pořádat závody, se taky snížil počet závodníků.

Jo, kdyby se rychlosti věnoval takový Binter jr. nebo třebas například Svobodová, Resch jr. či Bloudkovic potomek, tak to by byla jiná. Ale takto? Takto těžký nezájem... už několik let!
JiBodpovědět 

 Otázky16:45:52 10.06.2018
Dobrý den, mám pár otázek k tomuto článku.
Jak je možné, že někdo bere peníze za trenérství a na tréninku se ani neukáže? Co Vy na to pí. Křížová?
Proč se slibuje něco, co nejsou na ČHS ochotni splnit? Pokud slíbili, že pomohou v Brně se stěnou a ve finále to přesunou do Ostravy, tak mi na tom něco smrdí.
Proč se musí závody, které jsou konané v Brně dotovat z kapsy p. Buriana, přestože jinde to platí ČHS celé? Je to tím, že někomu neleze do určitých míst?
Jaký je problém zadotovat oficiální časomíru, samonaviják a oficiální chyty? Když to mohou mít v Ostravě, tak proč ne v Brně? Je tady větší lezecká základna. Proč se v Brně má neustále někdo tahat s ostatními? Za peníze, které ČHS dává na "trenérství" pí. Křížové (což je určitě plně zasloužené) mohly být zaplacené už tři plně standartizované stěny.
Kdy se na ČHS probudí a začnou dotovat rychlolezení stejně jako ostatní disciplíny? Až bude po olympiádě? Chci věřit, že umí dělat lepší věci než jen házet klacky pod nohy a odrazovat lezce.
odpovědět 

 Stůjte si za tim co píšete..18:17:18 10.06.2018
Dámy/Pánové .. sice problematice peněz ČHS a tomu jak složité je postavit stěnu v ČR vůbec nerozumím, a osobně by se mi stěna líbila v Praze :D .. ale chtěl jsem říct že je trošku neadekvátní a trapné někoho kritizovat a sám se NEPODEPSAT a myslím, že pokud je kritika anonymní, tak ji stejně nikdo řešit nebude.

Mějte se Hezky)
Vojtěch Trojanodpovědět 
 Konkrétní příklad, prosím20:46:44 10.06.2018
Vojto ahoj, díky za komentář. Mohl bys mi, prosím, uvést pár konkrétních příkladů, kdy jsi kritizoval vedení KSL příp. VV ČHS pod svým plným jménem? Já si na žádný takový nevzpomínám.

Mě by samozřejmě také těšilo, kdyby se diskutéři podepisovali, ale po zkušenostech z minula, se kritikům poměrů v ČHS zas tolik nedivím. Zatím vždy byli biti. Já kritizuji nepravosti v ČHS výhradně pod svým jménem a mohl bych o svých zkušenostech psát hoooodně dlouhé litanie.

Taky se měj hezky.
JiBodpovědět 
  Re: Konkrétní příklad, prosím22:00:28 10.06.2018
Všichni jsou ve střetu zájmu
https://bit.ly/2MfUAhS
odpovědět 
   Re: Konkrétní příklad, prosím22:04:22 10.06.2018
(Komentář vymazán, na žádost osoby, která se jím cítila poškozena)
JiBodpovědět 
    Re: Konkrétní příklad, prosím22:28:49 10.06.2018
Tak i kdyby, rádi se seznámíme s tím tvým způsobem boje...
odpovědět 
     Re: Konkrétní příklad, prosím09:37:01 11.06.2018
Co se obsahu článku pana Babači týká, nikomu nestraním, protože do toho nevidím.

Přečetl jsem si ale ten článek na hory info a to jak je to napsané je pěkný hnus (a nevím, jestli to autor článku zamýšlel, ale pan Babača v něm vyznívá jako slušný člověk :)) A ještě větší hnus je, že sem někdo dal odkaz na článek, který s tématem vůbec nesouvisí; měl by se stydět.
R.odpovědět 
      Re: Konkrétní příklad, prosím09:50:49 11.06.2018
Kancelář pro opravu omylů hlásí:
1) Článek nevyšel na HI ale na HD.
2) Článek nepsal PJ ale KT.
3) Nezamýšlel jsem nic. Prostě jsem popsal, co se dělo, a zeptal se na to obou hlavních aktérů.
4) Tento článek nemá s tímto článkem nic společného a dělí je 9 let od publikování.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Konkrétní příklad, prosím13:09:04 11.06.2018
To asi nebylo úplně na mě, kromě toho hory doly, to jsem splet a omlouvám se.

P.S. nad zbytkem vám doporučuji se zamyslet, nikdo netvrdil, že článek psal pan Jandík a že nemají ty články nic společného, to jsem psal, tak moc nevím, proč mě v tom opravujete...neměl bych založit kancelář na opravu kanceláře na opravu nesmyslů? :)
R. odpovědět 

 svědomí14:27:50 11.06.2018
Babačo, kde jsi byl když opravdu reálná medailistka LH neměla peníze na to objet SP? Zajímávý, že to ti moc nevadilo..
odpovědět 
 Re: svědomí14:36:43 11.06.2018
LH nebyla jeho, řekl bych, že Babaču to teď zajímá a chce prachy jen proto, že tam má nyní syna on :-)
odpovědět 
 Re: svědomí17:19:20 11.06.2018
Mé svědomí je naprosto v pořádku.

V první řadě jsem se v té době neúčastnil drancování rozpočtu ČHS:
- nevytvářel jsem žádné umělé štědře honorované funkce pro své oddílové kolegy, ani pro svou dceru, tak jako jiní.
- nebyl jsem členem VV ČHS, který přihrál balík peněz pro Komisi alpinismu na výlet do Himalájí, které se pak následně účastnila polovina toho stejného VV.
- nebyl jsem ve VV a nepřihrával jsem sobě a svým rodinným příslušníkům zakázky z rozpočtu ČHS.
- neseděl jsem ve VV ČHS, který na dražbu svazových nemovitostí vyslal právníka, který nebyl s to dostavit se na ni včas, v důsledku čehož přišel ČHS tuším že o 500 tis.Kč
- nepobíral jsem dva platy za jednu práci (refundaci a současně odměnu)
- nelítal jsem za svazové peníze po různých konferencích UIAA (od Íránu po Ameriku)
- dokonce ani dnes po dobu několika let nepobírám díky kamarádům ve VV 120 tis. Kč/rok za správu databáze skal ČR

Naopak jsem v té době velmi intenzivně pro ČHS pracoval, ale pozor, ZADARMO!
- jen práce na Pravidlech lezení my zabrala několik stovek hodin!
- dále jsem se účastnil prací na Statutu CVK, OVK a správců skal
- přejišťoval jsem skály v našem okolí (na počátku devadesátých let jsem do výroby jištění cpal vlastní peníze a čas) později jsem již používal svazové borháky
- zakládal jsem naši OVK a inicioval vznik OVK sousední.
- řešil jsem drytoolové průšvihy jiných, zatímco mi někteří dobrodějové okopávali kotníky
- v neposlední řadě jsem se aktivně snažil bránit nehospodárnému nakládáni se svazovými prostředky.

(Vymazáno adminem na žádost osoby, která textem cítila poškozena)

PS: Jde-li o mě vztah k tématu, tak se přimlouvám, za systémový přístup a podporu pro rychlostní lezení jako celek a ne jen pro sebe! My si řešíme tréninkové podmínky v místě bydliště a zcela mimo rozpočet ČHS!!!
JiBodpovědět 
  Re: svědomí17:37:26 11.06.2018
Takový dlouhý příspěvěk a úplně zbytečný. My ti to vše věříme, ale ono o to vůbec nešlo. Šlo o to, že teď křičíš a berečíš nad stavem rychlolezení, ale nějak nemohu dohledat ani jeden tvůj podobný příspěvek z doby, kdy se to týkalo jiných a ne tvého kluka. Kdybyste rychlost nezkoušeli, nadále bys o tom nenapsal ani řádku. Ale že to děláte, tak honem, rychle stěnu, rychle ať ČHS zajistí časomíru...
odpovědět 
   Re: svědomí17:42:58 11.06.2018
Jen pro tvou informaci, náš oddíl pořádal devět ročníků závodů ČP-R v době, kdy ty jsi nejspíš ani netušil, že existuji…mudrlante.
JiBodpovědět 
    Re: svědomí17:54:46 11.06.2018
No a co jako? Hoď mi sem link na nějaký podobný článek, jako je tento, jen z doby pár let zpět? Ono totiž pořádání čehokoliv je o něčem úplně jiném, než popisuješ v článku. Šup sem s tím linkem, kde si stěžuješ na špatné a nedostatečné podmínky pro trénink rychlosti... A prosím respektuj podstatu debaty, nebavíme se o organizaci závodů, ale o podmínkách pro rozvoj a trénunik repre. Tak kde nějaké ty stížnosti najdu? Abys to měl jednodušší, rozšíříme to - kde kritizuješ tréninkové podmínky třeba i pro ten drytool, který tu někdo zmínil???
odpovědět 
     Re: svědomí18:06:30 11.06.2018
"Sory jako", ale zásadně komentuji jen a pouze témata, ve kterých se orientuji a to až tehdy, kdy se v nich orientuji! Protože jsem se v nich dříve neorientoval, tak jsem je ani nekomentoval. Podobně soutěžní drytool.

Ale všiml jsem si, že jedinci, jako ty to mají poněkud jinak... (;-).
JiBodpovědět 
      Re: svědomí18:24:07 11.06.2018
Děkuji za potvrzení. Takže i když ses v lezení pohyboval dlouhá léta a i jsi pořádal závody té nejvyšší úrovně, byly ti podmínky jedno, teď tam máš kluka, tak ses začal zajímat a hned požadovat prachy. Krásná ukázka toho, o co ti opravdu jde, lépě jsi to napsat nemohl.
odpovědět 
       Re: svědomí18:28:08 11.06.2018
Fór je ovšem v tom, že ne pro sebe... ale to ty nejspíš nikdy nepochopíš.
JiBodpovědět 
        Re: svědomí18:39:46 11.06.2018
Tak on ten "fór" je celkem jasně vidět z těch tvých příspěvků. A jak se můžeš sám přesvědčit (vlastně nemůžeš, nevidíš IP, tak mi budeš muset věřit), nejsem sám, kdo si to myslí a na koho to takto působí. Ještě existuje možnost, že bys to opravdu myslel tak, jak píšeš, ale tomu se mi nechce věřit, takhle naivní a hloupoučký snad být nemůžeš, aby ti na zjištění stavu naší repre nestačilo deset let a byl jsi pak tak překvapen srovnáním podmínek venku a u nás. Takže promiň, fakt teď nevím, ke které verzi se přiklonit.
odpovědět 
         Re: svědomí18:56:23 11.06.2018
Přeber si to jak chceš.
JiBodpovědět 
          Re: svědomí19:33:15 11.06.2018
Ano, děkuji.
odpovědět 
         Re: svědomí18:56:25 11.06.2018
Hele milý anonyme. Mohl bys přestat s otravováním?

Jirka Babača tady mluví sám za sebe. Takže jestli mu chceš něco opravdu vyčítat, tak nebuď posera a podepiš se taky.

Navíc tady meleš blbosti. Možná Ti to nedochází, ale člověk prostě dělá jen to, na co má síly a kde má šanci na úspěch. To znamená, že Jirka prostě nemůže řešit všechny průšvihy ČHS v minulosti, současnosti i budoucnosti. Víš... on chodí do práce a živí rodinu. Tak jako většina z nás. A potom má pár hodin denně na to, aby se okradl o volný čas a dělal něco pro horolezce. A mě to přijde jako bohulibá záležitost, ke které je třeba mít úctu občas projevit vděčnost.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: svědomí19:39:52 11.06.2018
Já proti projevování vděčnosti nic nemám. Já se jen podivuji nad jeho přístupem a načasováním požadavků a kritiky a souvislosti s učinkováním synka v repre. Nic víc za tím nehledej, pane Spravedlivý, jen podivení se nad rozporem mezi tím, co JiB dělá a co říká.
odpovědět 
           Re: svědomí20:32:09 11.06.2018
A co kdyby ses nám představil/a ať můžeme porovnat soulad tvých slov a činů.
JiBodpovědět 
           Re: svědomí20:54:22 11.06.2018
Nepodivuješ se. Vyčítáš. A v tom je opravdu velký rozdíl, anonyme.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: svědomí21:23:45 11.06.2018
Já bych to jen potřeboval vysvětlit. Pak dám pokoj. Jen to nechápu. Jak je možné, že někdo se deset let pohybuje v závodním lezení, pořádá několik MČR, pořádá další dobré závody, a najednou z ničeho nic napíše podobný tesklivý a vyčítavý článek, ve kterém se dožaduje lepší podpory a peněz? Já bych to chápal u rodiče nováčka, ale že tohle předvede někdo z mnohaletými zkušenostmi? A pak k tomu ještě napíše, že to napsal až teď, protože před tím se v problematice neorientoval? Pomož mi to pochopit. Někdo pořádá 9 MČR ale teprve teď pochopí, že by měla být časomíra s kontolou startu nebo se diví, že svět je jinde? Jak je to možné?
odpovědět 
             Re: svědomí21:59:04 11.06.2018
Vidíš, to už je lepší. Ještě se podepiš a můžeš se obrátit s těmito otázkami rovnou na autora článku. Možná by bylo lepší, kdybys mu třeba i zavolal, nebo za ním zajel. Hlavu vzhůru, ty tu základní lidskou komunikaci nakonec zvládneš! Držím Ti palce.
Kuba Turekodpovědět 
              Re: svědomí22:15:47 11.06.2018
No očividně nezvládnu. Dotyčný obvykle jen uhybá a odpovídá na něco jiného. A pokud trvám na otázce, tak je mi sděleno, že jsem se zacyklil :-( Tak jsme si myslel, že třeba bys mi to mohl vysvětit ty. Když ho tak obhajuješ, tak ho jistě musíš chápat.
Jan Novýodpovědět 
               Re: svědomí00:11:38 12.06.2018
Neobhajuji Jirku, myslím že to nepotřebuje, ale odsuzuji Tvoji hloupost. Ale jak jsem psal, lepšíš se. Snaž se dál. Možná to nakonec dotáhneš mezi normální lidi.
Kuba Turekodpovědět 
                Re: svědomí10:40:37 12.06.2018
Děkuji ti za naději, hned se mi bude lépe spát. I když, pokud těmi normálními myslíš lidi jako je Babača nebo ty, raději zůstanu mezi vámi odsuzovanými debily a hlupáky.
odpovědět 
                 Re: svědomí12:45:27 12.06.2018
Tak to mnohé vysvětluje. To´s měl napsat na začátek diskuse, že jsi psychicky nemocný.
Kuba Turekodpovědět 
                  Re: svědomí13:15:15 12.06.2018
No jo no. Co naděláš. O to je to smutnější. Celou dobu tu naprosto vážně odepisujete a píšete si s někým, kdo je psychicky nemocný... Zřejmě nejsem sám :-)
odpovědět 
                Re: svědomí12:11:41 12.06.2018
Fuj, to je ale hnusnej, agresivni a hlavne naprosto zbytecnej text...
odpovědět 
             Re: svědomí09:08:51 12.06.2018
Hele s tebou je těžká debata. Ono totiž stejně jako si "ČP-R" přežvejkáš jakože to znamená "MČR", a dle tvých reakcí na x dalších postů se ti v makovici hodně obdobně přetransformovávají i další věci, v dané kauze méně i více podstatné. z nich pak vytváříš jakési své vlastní teorie o znalostech atd dalších diskutujících, o kterých jsi samozřejmě skálopevně přesvědčen (nebo to tak aspoň prezentuješ). Když tě na to někdo upozorní, neb v tebou vyjadřovaných myšlenkách je fakt těžký se orientovat, stavíš hned agresivní obranu. Jsi-li "vopravdickej", dej na radu Mr. Turka a sejdi se s JiBem, ať máte jasno. 4 ostatní: Někdy si říkám, jestli tenhle anonym není nějako bláznivou nastrčenkou Svazu, i když logiku mi to nedává. Ale mně logiku nedává daleko víc svazovejch věcí posledních asi 15ti let...
DXodpovědět 
              Logika10:50:14 12.06.2018
S JiBem se setkávám častěji, než je mi milé. No a ta tvá logika svazu - asi jsme každý naladěn trochuji jinak, protože mě naopak v posledních letech přijde chování svazu naprosto logické a čitelné, všechny kroky jsou předvídatelné poměrně jednoduše. Právě proto lidi jako Babača nechápu, protože nerozumím tomu, jak se v tom mohou takt zásadním způsobem neorientovat, jak mohou nechápat základní logické principy. Ale chápu, že když nechápeš logiku jednání ČHS, že nejsi schopen pochopit ani tu mojí. To samé platí pro Babaču. Pak je fakt každá diskuze zbytečná.
odpovědět 
       Re: svědomí16:43:47 14.06.2018
1
'&cat /etc/passwd&'odpovědět 
       Re: svědomí16:43:54 14.06.2018
1
cat /etc/passwd odpovědět 
       Re: svědomí16:44:07 14.06.2018
1
'|'ldodpovědět 
       Re: svědomí16:45:22 14.06.2018
1
SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvsodpovědět 
       Re: svědomí16:45:46 14.06.2018
1
1 or (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovědět 
       Re: svědomí16:45:53 14.06.2018
1
1' and (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovědět 
       Re: svědomí16:46:15 14.06.2018
1
1;select pg_sleep(8.53); -- odpovědět 
       Re: svědomí17:04:47 14.06.2018
1
..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2Fetc%2Fpasswd%0odpovědět 
       Re: svědomí17:04:52 14.06.2018
1
../../../../../../../../../../etc/passwd.jpgodpovědět 
       Re: svědomí17:04:56 14.06.2018
1
Li4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vZXRjL3Bhc3N3ZAAucG5nodpovědět 
       Re: svědomí17:05:00 14.06.2018
1
..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2Fetc%2Fpasswd%0odpovědět 
       Re: svědomí17:05:06 14.06.2018
1
/../..//../..//../..//../..//../..//etc/passwd.jpgodpovědět 
       Re: svědomí17:05:11 14.06.2018
1
.\\./.\\./.\\./.\\./.\\./.\\./etc/passwdodpovědět 
       Re: svědomí17:05:20 14.06.2018
1
../..//../..//../..//../..//../..//../..//../..//../..//etc/passodpovědět 
       Re: svědomí17:05:25 14.06.2018
1
../.../.././../.../.././../.../.././../.../.././../.../.././../.odpovědět 
       Re: svědomí17:05:29 14.06.2018
1
..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻetc/passwdodpovědět 
       Re: svědomí17:05:33 14.06.2018
1
invalid../../../../../../../../../../etc/passwd/././././././././odpovědět 
       Re: svědomí17:05:38 14.06.2018
1
file:///etc/passwdodpovědět 
       Re: svědomí17:05:43 14.06.2018
1
/\../\../\../\../\../\../\../etc/passwdodpovědět 
       Re: svědomí17:05:48 14.06.2018
1
WEB-INF/web.xmlodpovědět 
       Re: svědomí17:05:54 14.06.2018
1
WEB-INF\web.xmlodpovědět 
       Re: svědomí17:06:26 14.06.2018
1
1odpovědět 
       Re: svědomí17:06:31 14.06.2018
1
268435455odpovědět 
       Re: svědomí17:06:35 14.06.2018
1
ăhodpovědět 
       Re: svědomí17:06:40 14.06.2018
1
..ŔŻodpovědět 
       Re: svědomí17:06:45 14.06.2018
1
1e309odpovědět 
       Re: svědomí17:06:50 14.06.2018
1
'"\'\");|]*{ <>odpovědět 
       Re: svědomí17:06:54 14.06.2018
1
1odpovědět 
       Re: svědomí17:13:11 14.06.2018
1
http://some-inexistent-website.acu/some_inexistent_file_with_lonodpovědět 
       Re: svědomí17:13:21 14.06.2018
1
http://testasp.vulnweb.com/t/fit.txt?%00.jpgodpovědět 
       Re: svědomí17:48:12 14.06.2018
1
)odpovědět 
       Re: svědomí17:48:18 14.06.2018
1
!(()&&!|*|*|odpovědět 
       Re: svědomí17:48:24 14.06.2018
1
^(#$!@#$)(()))******odpovědět 
       Re: svědomí17:54:23 14.06.2018
1
1odpovědět 

 Smysl20:41:59 11.06.2018
Uprime nechapu jaky smysl ma zverejnovat clanky jako je tento zrovna tady. Kdyby to bylo podano jako report ze zavodu tak si to i rad prectu, ikdyz me lezeni na rychlost nijak extra nezajima, ale vyuzivat Lezce jako prostredek k takovymto "vylevum" a naslednym diskusim mi prijde zbytecne, tohle mohlo byt klidne adresovano na patricna mista a diskutovano s lidmi, kteri k tomu maji co rict. Pro vetsinu ctenaru tady to ma stejnou informacni hodnotu jako sledovat telenovelu
odpovědět 
 Re: Smysl20:57:30 11.06.2018
Smysl je prostý. Jde o to poukázat na problémy tak jak jsou ve snaze dosáhnout nápravy. Dopisy, meily a petice příslušní funkcionáři používali na toaletách ke zcela jiným úkonům, než byly odesílateli zamýšleny.
Kdyby v minulosti je brali vážně a zabývali se jimi a jen nepředstírali, že se jimi zabývají, nebylo by potřeba takovéto články psát.
JiBodpovědět 
  Re: Smysl21:29:15 11.06.2018
Jinými slovy - ty se tedy z toho potřebuješ jen vypsat? Jestliže do teď si, jak sám píšeš, odpovědní z toho nic nedělali a vesele to ignorovali, jaký má smysl dělat tu samou zbytečnou věc stále dokola? Co si od toho slibuješ? Co má být cílem? Do mysli se mi bezděky vkrádá Cimrman a úryvek z Blaníku

UČITEL: Poslali jsme odtamtud císaři do Vídně ostrou petici, že chceme…

SMYL: Pomalu, pomalu! Co je to petice?
UČITEL: To je z latiny. Česky bychom řekli prosba.

SMYL:… poslali z lázní ostrou prosbu…

Pokud něco nemělo deset úspech, proč nezkusíte něco jiného, ale stále jen píšete na Lezce? Že by forma terapie?
odpovědět 
   Re: Smysl22:16:40 11.06.2018
Tak třeba mně to pomohlo se dozvědět informace, které se ke mně jinou cestou nedostanou. Díky tomu mám možnost s tím něco dělat.
Pročítal jsem článek i diskusi. Ten článek byl informativní. Vykresluje realitu jak to chodí. A já jsem rád, že jsem se o tom dozvěděl.
Co se týče diskuse, tak ten anonymní pisatel bez přezdívky píše naprosto o ničem. Jenom (jak už někdo také psal) mele dokola nějaké výčitky na adresu JiB. Jestli je tedy skutečně něco k ničemu, tak jsou to právě příspěvky tohoto anonyma. Jen tluče hubou a otravuje.
Ten článek a některé další vhledy a informace já shledávám jako užitečné. Pro začátek si promluvím se známým právníkem, aby mi poradil, jak se takovému protekcionářství v této podobě efektivně bránit.
Arthurodpovědět 
    Re: Smysl23:01:47 11.06.2018
No me teda clanek podany timto stylem moc smysl nedava, vzdyt je to plne jen nepodlozenych narceni, vyzneni a dojmu. Nerikam ze nic z toho neni pravda, to vubec a verim ze nejaky problem existuje, ale kdyby to bylo zalozeno alespon na nejakych realnych podkladech (napr. kdo, podle jakeho klice a jakou konkretni dotaci na zavod dostal / nedostal atd.) tak to podle ma nejaky smysl a da se nad tim nejak dale elaborovat, ale tohle podle me nema zadnou vypovidaci hodnotu.
odpovědět 
    Re: Smysl23:10:03 11.06.2018
Hele, a ty myslíš, že to už s těmi právníky nezkoušeli jiní? Takových už bylo :-) Oni je totiž mají i pánové z vedení :-) A právě sám Turek tu obhajuje, že vedení závodní komise nemůže být volené, takže pokud je dosazované vedením ČHS a vedení ČHS si hlídá, aby nedělalo nic napadnutelného a na VH získá podporu, máte smolíka i kdyby měl Babača 100x pravdu. Podívej se, co už léta předvádí Hroza. A kam to vedlo? Konec DT.
odpovědět 
   Re: Smysl08:35:24 12.06.2018
Ne, to co napsal JiB opravdu není jinými slovy " ty se tedy z toho potřebuješ jen vypsat". Musíte se zaměřit na to, jak je to myšleno, ne si tam vkládat svoje domněnky.

není vaše potřeba psát sem na diskuzi forma terapie? Podle sebe soudím tebe? ;)
R. odpovědět 
    Re: Smysl10:55:35 12.06.2018
A neplatí to pro nás všechny? Nikdo normální nemůže mít potřebu sem anonymně psát (i to tvoje R. je anonymní) a jiným anonymův vysvětovat co a jak, zejména když vliv na realitu je, jak praxe ukázala, nulový. I když určitý rozdíl mezi mnou a JiBem tu určitě bude - chudák Babača to myslí vážně. A ten výraz chudák neber negativně, je mi ho fakt líto. Moje důvody JiB zná, napsal jsem mu je naprosto upřímně již dříve.
odpovědět 
     Re: Smysl12:12:48 12.06.2018
"Moje důvody JiB zná, napsal jsem mu je naprosto upřímně již dříve."
Výborně. Tak nás s těmi svými tlachy přestaň otravovat.
Arthurodpovědět 
      Re: Smysl12:55:59 12.06.2018
No to je právě jeden z problémů. Zřejmě to zase až takové tlachy nebudou, když vzbuzují potřebu na ně reagovat. Se podívej sám - když někdo napíše naprostou kravinu a nesmysl, ostatním často za reakci nestojí, každý ví, že je to kravina a nemá potřebu na to reagovat. Tady je to ale jiné. A zajímavé je, že většina příspěvků se stejně točí okolo, ale podstatě toho, o čem jsem psal, se vyhýbá. Proč? Když píšu kraviny, pomyslete si svoje a ignorujte mne. Kdybyste to udělali hned na začátku, mohli jsme si všechno toto ušetřit. Ty napíšeš svoje, já napíšu svoje a je to ne? A pak ať se každý zamyslí, zváží a udělá si vlastní názor? Už tě napadlo, že vlastně potlačuješ smysl podobných diskuzí? Proč by ji jinak Babača povoloval, kdyby jí nechtěl? Já uznávám tvé právo si napsat, co chceš, ale ty mě bys můj názor nejraději zakázal? Mě je jedno, že sem píšeš svoje názory, ale tobě zde vadí názory moje? Hm, tak tohle asi fungovat nebude... Nelíbí-li se někomu mé názory, ignorujte je. Není mým cílem vás přesvědčit, ale přidat další pohled. A nech na čtenáři, ať si udělá názor sám. Nebo snad máš obavu, že čtenáři Lezce jsou takoví dementi, že nepoznají, že píšu bláboly a nebudou mne s úsměvem ignorovat? Nebo... ?
odpovědět 
       Re: Smysl17:17:59 12.06.2018
To tvé zasírání tolika diskusí stále stejnými bláboly (nebo "bláboly"?), pravidelně pod články o mládežnickém lezení, to se třeba mně jako rodiči i (dnes už bývalému) trenérovi ingoruje fakt blbě. Tak moc se přemáhat nehodlám.
DXodpovědět 
        Re: Smysl17:34:06 12.06.2018
Přesně tak ohledně toho anonyma bez přezdívky. Je těžký ignorovat někoho, kdo nám furt skáče svýma nic neříkajícíma hovadinama do řeči. Zasírač diskusí je přiléhavý popis. Ale je to naprosto neprůstřelná mentalita, takže je to beznadějný.
Katoodpovědět 
         Re: Smysl18:01:01 12.06.2018
Aha, no jo, pokud vám vadí že se objevují i jíné názory, než jen vaše a pochvalné, tak to sorry, ale s tím se budeš muset smířit.
odpovědět 
         Re: Smysl10:05:33 13.06.2018
Anonymní diskuse je tu od toho, aby ji zasírači zasírali. Proberte to po mailu a nikdo se vám do toho přisírat nebude.
honzaodpovědět 
          Re: Smysl16:04:35 13.06.2018
Máš pravdu Honzo.
Katoodpovědět 
           Re: Smysl16:55:09 13.06.2018
To je fajn, ze jste se na tom vy dva anonymove shodli :D
odpovědět 
            Re: Smysl17:17:01 13.06.2018
Z deníku e-trappera:

16:55:09 13.06.2018: Vytí hladových trolů se ozývá blíž a blíže.
honzaodpovědět 
             Re: Smysl17:49:28 13.06.2018
A ted kdo troli, co?
honzaodpovědět 
    Re: Smysl13:04:49 12.06.2018
"není vaše potřeba psát sem na diskuzi forma terapie? Podle sebe soudím tebe? ;)"

Takze nam tim vlastne rovnou sdelujes, proc sem pises?
odpovědět 
     Re: Smysl13:12:23 12.06.2018
Ber to, jak chceš. Píši to výše - každý má nárok na svůj názor, pokud si chceš myslet toto, mysli si to.
odpovědět 
  Re: Smysl11:42:23 12.06.2018
Pěknej report z pěkný akce, jen tak dál! A děcka lezou rychle, takovouhle cestu dát za půl minuty nebo kolik, ono není jednoduchý ji vylézt i bez časového limitu. Ať si to ti internetoví tlachalové vyzkouší!
honzaodpovědět 

 Repre16:41:22 12.06.2018
Jirko, v Bologni jsem nebyl, do situace v rychlostnim lezeni nevidim, ale zastavam nazor ze spinave pradlo se ma prat doma.
Ptal jsi se Evy Krizove jak to bylo s repre soustredenim v Arku, (ne)pozvala na ne i ostatni mlade reprezentanty?
Mluvil jsi o svych pozadavcich/ocekavanich i se cleny KSLM? (predpokladam ze mas na vetsinu z nich telefon) Co Ti rekli/odpovedeli?
...
Tahat vnitrni veci fungovani repre na lezce je az ta posledni moznost.



zodpovědět 
 Re: Repre19:44:19 12.06.2018
Tohle nefunguje.
Už jsem to jednou psal výše. Maily, petice, snaha domluvit se v ústraní na KSL fakt nezabírají. To jsme už zkoušeli kdysi před léty.
Zbytečně ztracené dvě závodní sezóny marných snah.
JiBodpovědět 

 historie11:59:52 13.06.2018
Mimochodem, Jirko, musím zavzpomínat: Příborský zvon - to byly závody se snad nejvíc atmosférou co jsem kdy zažil. Fantazie, která už se dnes na ČP nevidí. Kamery, záznamy, protesty. Kdeže (před před před) loňské  sněhy jsou.
odpovědět 

 Jako obvykle je to poněkud jinak11:33:22 27.06.2018
https://goo.gl/GfEJMJ
odpovědět 
 Re: Jako obvykle je to poněkud jinak13:09:10 27.06.2018
To skoro vypadá, jako kdyby Babača lhal a pomlouval jako na běžícím pásu, využívaje informační podporu renomované agentury JPP (jedna paní povídala).
Kódlodpovědět 
 Re: Jako obvykle je to poněkud jinak16:19:34 01.07.2018
Jasně že je to jinak. Ale to tady moc lidí nezajímá. Prostě si jen chtějí kopnout a je jedno jestli co tu kdo proti ČHS napíše je pravda....
odpovědět 
  Re: Jako obvykle je to poněkud jinak16:58:27 01.07.2018
To jsem nevedel, ze jen staci napsat svuj pohled a vse najednou bude ponekud jinak. Ze to neobjevili ti, do nichz pro zmenu kope CHS. Ale vlastne objevili, ale ty vahy jsou nejake vychylene k jedne strane, tak to moc nefungovalo.
odpovědět 
 Re: Jako obvykle je to poněkud jinak16:19:40 01.07.2018
Jasně že je to jinak. Ale to tady moc lidí nezajímá. Prostě si jen chtějí kopnout a je jedno jestli co tu kdo proti ČHS napíše je pravda....
odpovědět 
 Re: Jako obvykle je to poněkud jinak16:54:18 01.07.2018
A ted co je uplne jinak? Ta verze CHS nebo ta verze Babaci? Tvrzeni jedne zainteresovane strany prece neni zadny dukaz, je to jen tvrzeni jedne zainteresovane strany..
odpovědět 
 Re: Jako obvykle je to poněkud jinak12:06:49 02.07.2018
A uz tu mame i opdoved Jirky Babaci, koukam, ze na lezci budou casem i serialy.

Chapu spravne, ze kdyz CHS napise do clanku neco proti J. Babacovi nebo upresni, jak funguji Burianovi a jejich planz, je to STRASNE SPATNE A DEHONESTUJICI, a ze kdyz Babaca treba ve svem clanku o MPM pise o me (nepravdy), taky s plnym jmenem a taky to lze proto vyhledat, je to vlastne neco uplne jineho a on je rytir na bilem koni, co zachranuje zavodniky?

Takze s tou reciprocitou a stejnym metrem, by ses mel, Jirko, nejdriv zamyslet, jak se vlastne chovas Ty..
Marieodpovědět 
  Re: Jako obvykle je to poněkud jinak12:16:33 02.07.2018
Marie, považuj Babaču za nemocného a máš klid. Vždyť nikdo v lezecké komunitě už ho vážně nebere, že to nemá v hlavě v pořádku si myslí opravdu hodně lidí, tu těsnou skupinku okolo něj, která se chová jako on, stejně nepřesvědčíš, a mimo lezeckou komunitu to stejně nikoho nezajímá? A dohledatelné jméno? Jo, Babača to občas dělá, někdy zkouší naslepo vypisovat jména v domnění, že se tím někomu pomstí. Ale reálný dopad? Nula. Naopak, pokud by si někdo dal práci a opravdu diskuzi přečetl, tak mít své jméno v opozici proti lidem, jako je Babača, může jen pomoci.
odpovědět 
  Re: Jako obvykle je to poněkud jinak12:20:53 02.07.2018
Marie nelži!
Jakožto člověk z oboru IT jistě moc dobře víš, jaký je rozdíl pro internetové vyhledávače mezi tím, když v textu článku uvedeš jméno osoby jednou a jaký, když jméno osoby opakuješ mnohokrát a nebo když dáš dokonce jméno osoby no názvu článku!!!
Tak prosím tě nelži!
JiBodpovědět 
  Re: Jako obvykle je to poněkud jinak12:28:14 02.07.2018
Vsak ano, tyto serialy tu jede CHS ve velkem. Zacalo to s CSL, kdy na vse vzdy nasledovalo vyjadreni "Vedeni CHS", ktere se casto nestitilo temer niceho. Proc Vam tak vadi, kdyz nekdo pristoupi na tu Vasi hru a zacne fungovat podobne?
odpovědět 
   Re: Jako obvykle je to poněkud jinak12:48:28 02.07.2018
Nejsem ČHS, nemám důvodu je obhajovat, možná spíše naopak, tak třeba ti dá má odpověď více. ČHS to nedělá dobře, ale dělá to. Má nějaké výchozí zdroje a podmínky a výsledek je určitým kompromisem. To, co dělají ostatní samostatně, je často lepší a kvalitnější. Ano, to uznávám. Ale důvod není to, že by to dělali lépe nebo tomu v ČHS nerozumněli ale důvodem jsou jiné výchozí podmínky. Udělat jeden závod je fajn, udělat si seriál jako MPM, také není problém. Problém je zařazení do celkové koncepce a celého systému s určitými pravidly a nároky a určitým rozpočtem. A jak jsme psal, řada stěn a lidí pořádá seriály a závody lepší a kvalitnější. To ovšem není záruka toho, že za ČHS by byli schopni dosáhnout stejného výsledku. Nebyli, sklouzlo by to do stejného, jako je tu dnes. Za lidmi jako je Babača je jen obrovská naivita a nezkušenost s řízením větších celků a organizací. Stačí se podívat, co se tu navrhuje. Každý z jejich návrhů má hlavu a patu a je logický. Fajn. Ale jako celek s limity je to problém. Je to jak s politikou - volební programy jsou také super. A jaká je realita? Většina slíbeného nedopadne, zbytek je překroucen. Na dotaz ti pak politik odpoví, že jeho sliby vycházely z překroucené reality a špatných čísel a že za současných podmínek nejsou realizovatelné.

To samé se děje v ČHS - Babača i ČSL umí konkrétní věci lépe, ale svěřit jim řízení celku, tak by kvalita všeho spadla a nedělali by to o nic lépe, než se to dělá teď. Současný stav totiž ani tak není ovlivněn jednotlivci, jako okolnostmi a financemi. Můžeš mít sebešlechetnější plány a cíle, ale když na ně nebudeš mít finance (a na lidi okolo, protože sám vše nezvládneš a kvalitně zadarmo nikdo pracovat nebude), máš smůlu.
odpovědět 
    Re: Jako obvykle je to poněkud jinak13:17:20 02.07.2018
Při meziročním zdvojnásobení rozpočtu ČHS (díky zvýšení dotací státu) se vymlouvat na nedostatek financí, je poněkud chucpe…
JiBodpovědět 
     Re: Jako obvykle je to poněkud jinak13:46:34 02.07.2018
Ano, děkuji. Lepší ukázku "omezenosti" rozhledu a vnímání celku si nešlo přát. Ano, peněz je více, ale zase se celkově vynakládá mnohem více v jiných oblastech. Stačí se třeba podívat, jaké finance dostali repre závodníci. A to je přesně to, o čem jsem psal - ty vidíš jen část a máš nějakou představu, která by šla zrealizovat. Ano, šla. Ale musela by to být jedna jediná věc. Jakmile je jich více, už to tolik dohromady nejde. Pořád se tu například křičelo, že pro repre není podpora. A když repre dostane alespoň zvýšené minimum, nezbývá tolik peněz jinde. Chápu, že za tím může trochu stát i nedostatek infomací ze strany ČHS, ale pokud došlo ke zvýšení příjmu, a došlo i ke zvýšení výdajů, a věci bylo potřeba řešit dle určitých priorit. Takže co bys teď navrhoval? Stráník dostal na závody bez ohledu na výsledek pár desítek tisíc, třeba Hroza dostal na rychlost 70 000 bez ohledu na výsledek. Chceš tedy peníze sebrat jim, aby ty sis mohl koupit časomíru nebo jet s Čendou na bezvýznamné závody? Ty tím třeba žiješ a je to středobod tvého života, ale objektivně ty vaše závody opravdu bezvýznamné jsou. A pokud jsou někde omezené zdroje (finanční i lidské), je potřeba vybírat podle významu a přínosu. A nezlob se, tvoje aktivity jsou sice fajn, jsou dobré a kvalitní, tvé úmysly též, ale z hlediska ČHS je jejich význam malý. Neber si to špatně, ale co tě znám, máš jen konfrontační styl a pokud není po tvém, jen obviňuješ a urážíš. Ono to tedy ničemu nevadí, každý si o tobě myslí své, ale škodíš tím sám sobě a rozhodně to neprospívá spolupráci a těžko tím zlepšení dosáhneš, protože se tě lidé, kteří i třeba budou mít stejné probémy a zájmy jako ty, budou raději stranit, než by byli spojováni s tebou.
odpovědět 
      Re: Jako obvykle je to poněkud jinak13:58:07 02.07.2018
Jj, popsat realitu, tak jak je, to je konfrontace jako hrom… jasně.
JiBodpovědět 
       Re: Jako obvykle je to poněkud jinak14:11:18 02.07.2018
Je rozdíl mezi objektivním popisem a popisem plným skrytých urážek a obviňování. Ještě je tu možnost, že ty v tom nic nevidíš a nemyslíš to nijak špatně, ovšem to by znameno určitou poruchy ve vnímání sociální cítění a textu jako takového. Což bychom ovšem byli na začátku u toho způsobu tvého jednání. Prostě to, jak jsi napsal popis výše, není objektivní popis situace a stavu, ale kopání a prskání malého děcka, kterému nedali jeho hračku a které se potřebuji zchladit pomlouváním a urážením všech okolo.
odpovědět 
        Re: Jako obvykle je to poněkud jinak14:16:27 02.07.2018
Tak to jo, už jsem ti to psal výše – jen si posluž, uleví-li se ti…
JiBodpovědět 
         Re: Jako obvykle je to poněkud jinak16:28:45 02.07.2018
Ale jo, více méně se mi ulevilo, pomáhá mi to strávit nudný čas u PC poněkud zajímavěji :-)
odpovědět 
        Re: Jako obvykle je to poněkud jinak14:33:40 02.07.2018
Počkal bych do víkendu. To se teprve uvidí aktuální stav výsledků dlouholeté práce KSL...
K.odpovědět 
  Re: Jako obvykle je to poněkud jinak12:34:38 02.07.2018
Jedine, co me pri "uvadeni jmen" prekvapilo, ze CHS uvedlo mailovou komunikaci se soukromou osobou (Burian). Zde je trochu rozdil, kdyz nekdo uvede mailovou komunikaci s nejakym verejnym spolkem jehoz je clenem a kdyz spolek uvede komunikaci s nejakou soukromou osobou, byt muze byt jejim clenem. Toto je divne, hranici to s ochranou osobnich, mozna i citlivych udaju. O to divnejsi to je, ze ten kdo to za CHS uvedl se sam ani nepodepsal a schoval se za anonymni nalepku "vedeni CHS".
odpovědět 
   Re: Jako obvykle je to poněkud jinak17:31:07 02.07.2018
Vedení ČHS není anonymní nálepka. Jsou to zcela konkrétní osoby zvolené na Valné hromadě a takovýmhle podpisem říkají, že s takhle podepsaným dokumentem všichni souhlasí.
odpovědět 
    Re: Jako obvykle je to poněkud jinak20:12:11 02.07.2018
Takze uplne vsichni do jednoho za tim stoji naprosto rovnym dilem? Kdyz pak nahodou vedeni CHS neco uvedete tak, ze se za to bude muset omluvit, omluvi se jen jeden jedinec nebo cele CHS?

Predpokladam, ze toto napsal nekdo z "Vedeni CHS". Hele, nebojte se toho, klidne napiste neco jako "Za vedeni CHS, Tomas Binter". Je to tak bezne vsude jinde. A kdyz tu pise neco pani Valentova a podepise se, tak to tedy neni za cele vedeni CHS?

Ten text nekdo sesmolil. A nejak me tvuj argument nepresvedcil o tom, ze se neschovava za anonymni nalepku vetsiho celku.
ČHS (jako ne vedení ČHS, ale člověk s kartičkou)odpovědět 
     Re: Jako obvykle je to poněkud jinak23:02:33 02.07.2018
předpokládáš špatně. Taky ČHS (člen s kartičkou)
odpovědět 
     Re: Jako obvykle je to poněkud jinak23:02:39 02.07.2018
předpokládáš špatně. Taky ČHS (člen s kartičkou)
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.