LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   OS nebo smrt!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140437 cest
Nové přelezy:
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C

Stěny
Crux - Karlovy Vary
Rožnov pod Radhoštěm - Rožnov pod Radhoštěm
Sportareál Klíny vnitřní stěna - Klíny 210

Prodejny
Rock Point Ostrava Avion - Ostrava jih
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
HOLAN SPORT - Praha 2

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

ABADŽIKRA BOULDER CUP 2003

Rekordní účast

Abadžikra Boulder Cup dosáhl po čtyřech letech svého vrcholu. Přijelo 51 M a 11 Ž. Poláci až z Gdaňska, Slováci z Bratislavy, Bánské Bystrice atd.

Konkurence neuvěřitelně narostla a snesla srovnání s Mistrovství ČR vloni v BB. Dál se v Třinci může jít jedině s nově postavenou věží. Začínám na tom pracovat, ale podaří-li se, ví Bůh. V článku o průběhu závodu vynechám popisy, kdy jsem málem naboural a tak, protože na to už jednoduše nemám čas. Jenom se svěřím, že pro mě je nejtěžší zvládnout teprve pondělí. (V neděli uklízíme, já stavím znovu bouldry a píšu do novin..)Neboť tehdy už síly nemám takřka žádné a musím v nesmírném časovém vypětí do 12h navštívit všechna regionální média, zajistit fotky (které doslova tahám ze stroje a laborantku za to uplácím půl kilogramem kávy, zbylé z bufetu) a mluvit a mluvit a mluvit. V MFDnes mi najednou došel hlas a jen jsem zasípal: "Uvařte mi čaj"...
No a největší hrůza mě polila v neděli po závodech, ve 4 hodiny ráno, když jsem si před spaním (konečně) "v klidu" pročítal výsledky...
Systém bodování je skutečně velmi složitý, závod byl hektický, ale, že se sčítající rozhodčí sekne i u finalistů, jsem nepředpokládal, nezkontroloval a čert samozřejmě nespal a ihned toho využil. Tedy: Chyba se týkala čtvrtého až šestého a jedenáctého až třináctého místa mužů a pátého žen. Tj., přehlédnutí počtu zón. Na ceny to mělo jen kosmetický vliv a Český pohár se bude bodovat podle správného pořadí, viz níže. Přesto se všem dotčeným hluboce omlouvám, jmenovitě především Štěpánovi Neústupnému, který právě měl a obsadil čtvrté místo! (Čímž asi nejen mě náležitě překvapil.)

Andrej Chrastina


ZÁVOD:
Překvapením byla velmi široká účast špičkových závodníků. Kvalifikační cesty byly podstatně tvrdší než vloni, přesto šestnáct lidí dalo TOP on sight. Přičemž lezci jako Marek Leitman (17.), Peter Topercer (19.), Ondrej Švub (26.) anebo Kuba Hlaváček (26.) jsou pokaždé adepty na přední místa a tady nepostoupili. Kuba i Ondra nedali dokonce 2 bouldry TOP. Ze známých jmen startovali ještě Milan Benian (22.), David Klap (22.), Jan Zbranek (19).


Martin Eckert


Finále
Finále tedy začalo šestnáct mužů. Po dvou kolech se proto počet zredukoval na osm. Čtyři topy na prvním bouldru, šest na druhém. Vykrystalizovali favorité: Souček, Ivo Kašpárek z Přerova, Martin Eckert, Martin Fojtík a Tomáš Doubravský.


Martin Eckert


Po třetím kole, což byl delší akrobatický silový boulder - (ačkoli v Třinci jsou silové všechny a gymnastické taky, že, ale ten jako zvlášť... Jen Michal pořád chodil a říkal, "to je lehké všechno, to je jenom o technice". Ale je to tak, síla je jenom o technice...) - se konečně dostal do vedení Radovan Souček před Martinem Fojtíkem (oba T OS)jen o pokus na zónu, za nimi Ivo Kašpárek a Eckert - malý "Bucher" (Z na první p., tj. Z1). Čtvrtý boulder vedl přes kruté stisky ve stropu, přesto jsme s Michalem (Ciencialou, pomáhal mi s dolaďováním a dost si zas ponatahoval kvůli tomu lokty...) dva tři topy čekali. Nestalo se. Prošel se jediný Martin Eckert, ale delší šáh nad zónou do předposlední boule nad stropem ho zastavil. Z1 ho posunulo na třetí místo. Na toužené vítězství potřeboval Top. Radek Souček se rval, jak lev, ale správný postup mu chyběl, nedal Z. Martin Fojtík se zprvu ve stropu také trápil, ale nesmírnou bojovností na 4. pokus dal Z, a pak už jen "odškrtával" potenciální topaře až do úplného vítězství!!! Radek skončil druhý. Ivo Kašpárek nedal zónu a klesl na páté místo. Naopak, nečekaně dobře si s otevřenými boulemi a stisky ve stropu poradil Štěpán Neústupný, Z na B4 dal na třetí pokus a byl čtvrtý, což je jeho dosud nejlepší výsledek v boulderingových závodech na nejvyšší úrovni. Čtvrtý, kdo dal zónu, byl bojovník Andrej Chrastina (na 4. p), ale druhý top mu chyběl na výraznější umístění, proto obsadil až osmé místo za Petrem Reshem, který se po úvodním suverénním on sightu neuvěřitelně začal propadat a nedal už ani zónu. S nohama ve stropu si totiž vedl hůře než ve vrcholové stěnce.


Helena Lipenská


ŽENY: Překvapení: Simona Ulmonová v plné formě. Nemilé překvapení: Věra Kotasová dorazila s chřipkou a raději nenastoupila. Vítězství Heleny Lipenské těžko někdo zpochybňoval, za dané situace pochopitelně, kvalifikaci vyhrála suverénně, přesto ji Simona hodně šlapala na paty. Jenomže na bouldering je potřeba mít i výšku a na tu Simča prohrávala už na startovní čáře. Výborně lezla v kvalifikaci také (také z USA se navrátivší) Saša Holková, ale ve finále startovala jen v prvním bouldru, a pak z rodinných důvodů odcestovala. Takže první finálový B dala nádherně top Simona Ulmonová a po ní totéž - byť na hranici pádu - zopakovala Helena. Saša a Lucka Rajfová (loňská vítězka) daly zónu.


Ivo Kašpárek


Další bouldry byly už dost silové, s delšími tahy, neboť se měly utkat Helena s Věrou, takže méně trénované lezkyně se trápily. Top už byl nad síly také Heleny a bojovalo se v podstatě jen o zóny. (Škoda, přeškoda, těšili jsme se právě na to, jaký rozdíl síly ukáže Věrka). Simona vynikala silou, ale hůře technikou a sedmnáctiletá Rajfová ji začala přelézat, ovšem chyběl jí TOP, takže nakonec zůstala třetí. Na těch už fakt náročných tratích byla nádhera ty nejlepší sledovat. Další finalistky se na B2 i B3 trápily, bylo mi jich líto, ale jedině, když jím připravím opravdové bouldry, poznají, kde se mají zlepšit. Vloni jsem je ještě šetřil, to měly takové vytrvalostní cesty, ale letos už ne. Vyslyšel jsem konečně Věrku ("Rosťo, postav nám těžký bouldry!" jsem slýchával už čtvrtý rok), škoda, že nemohla nastoupit, jinak bych zřejmě slyšel: "Rosťo, zase to bylo moc lehký"... Cha, chá. A to jsem měl pro ženy v záloze čtvrtý boulder - masakr. A Michal, když slyšel, že už holky dál nechtějí:"Proč jsme to nedali aspoň mužům!?! Vážně, ten byl fakt nádherný, takže bude připravený napříště. Napříště? Buď věž anebo "smrt", není jiné cesty.
To bylo fakt cítit, že systém v Třinci je přežitý, tzn. bouldr, přestavba a zase bouldr. Tedy ne, že bych si to dřív nepřipouštěl, ale bylo nutné tradici závodů v Třinci udržet jak kvůli lezcům, tak divákům. A diváci v Třinci? (kterých zase přicházelo v průběhu závodů stále kolem stovky) Ti byli nadšení a po závodech nevěřícně osahávali chyty.. Ti o systému boulderingu nevědí nic, ale Součka, Eckerta i Andreje Chrastinu si po těch už čtyřech ročnících dobře pamatují.


Krkavec


O závodech informovala všechna severomoravská důležitá média. V Čechách bylo možné šot ze závodů vidět na ČT2 v úterý ráno při opakování krajských reportů. Na Ostravsku v Po na ČT1 v 18,05 (nahrál jsem to) a mohou to vidět ještě v jiné podobě (tedy na Sev. Moravě) od TV Polar v Reportu, po 18h některý příští den, ale samozřejmě nevím který. Možná, že by šlo poslat na Lezce video ze závodů, ale na to se musím zeptat někoho jiného. Ještě jednou se omlouvám za problémy při sčítání, ale měl jsem najaté externí spolupracovníky a Ti ten systém prostě nezažili (pod kůži). Všechny - celou hrstku - schopných a proškolených jsem použil na rozhodování a musím říci (i podle videa), že jeli bezvadně, a proto nebylo těžké výsledky následně opravit a dopočítat.


Krkavec


Níže definitivní výsledky:
ŽENY:                B1  B2    B3  Celkem
1.Helena Lipenská T1Z1/12 Z1/6  Z1/8 1T1/3Z3/26
2.Simona Ulmonová T1Z1/12  0/4  0/5 1T1/1Z1/21
3.Lucie Rajfová    Z1/6  Z1/6  0/6    2Z2/18
4.Míša Drlíková    Z3/7  0/4  0/2    1Z1/13
5.Saša Holková      Z1/6  0    0      1Z1/6
6.Kay Gojová        0/4  0/4  0/2      0/10
Nepostoupily:
7.Petra Tomanová
8.Zuzana Ulrychová
9.Emilia Gruszewska
10.-11.Monika Klučiarova
10.-11.Michala Koláčková 


Simona Ulmonová


MUŽI: (body nerozhod.)B1  B2    B3    B4  Celkem
1.Martin Fojtík      Z1  T2Z1  T1Z1  Z4  2T3 4Z7
2.Radovan Souček  T2Z1    Z1  T1Z1  0  2T3 3Z3
3.Martin Eckert    T1Z1    Z1    Z1  Z1  1T1 4Z4
4.Štěpán Neústupný  Z1  T1Z1    Z2  Z3  1T1 4Z7
5.Ivo Kašpárek    T1Z1    Z1    Z1  0  1T1 3Z3
6.Tomáš Doubravský  Z1  T1Z1    Z2  0  1T1 3Z4
7.Petr Resch      T1Z1    0      0  0  1T1 1Z1
8.Andrej Chrastina  Z1  T2Z1    0  Z4  1T2 3Z6
9.Karel Černý        Z1  T2Z2    -  -  1T2 2Z3
10.Peter Doležaj    0  T2Z1    -  -  1T2 1Z1
11.Jiří Přibil      Z1    Z1    -  -      2Z2
12.Pen Šindel        Z1    Z2    -  -      2Z3
13.David Mazák      Z2    Z2    -  -      2Z4
14.Tomáš Bardas      Z1    0      -  -      1Z1
14.Grzegorz Karolak  Z1    0      -  -      1Z1
14.Romuald Wozniak  Z1    0      -  -      1Z1
17.Marek Leitman    SLK
18.Bartek Wardein    PL
19.Jan Zbranek
19.Peter Topercer    SLK
21.Ivoš David
22.Tomáš Skalský
22.David Klap
22.Milan Benian
22.Tomáš Macenauer
26.Ondrej Švub        SLK
26.Marcin Piesta      PL               
26.Jakub Hlaváček
29.Tomáš Hoša
30.Martin Dočkál
31.Lukáš Hreus
32.Tomek Wojciechowski PL
33.Karel Hegr
34.Martin Sadílek
35.Dalibor Jančar
35.Bartek Bielawski    PL
37.Jakub Momatiuk      PL
38.Tomáš Dlouhý
39.Dan Černý   
40.Peter Homola        SLK
41.Marian Baránek      SLK
42.Michal Uhříček
43.Zbyněk Hoša 
43.David Hubáček
45.Patrik Knobloch
46.Matej Švub
46.Petr Sedláček
46.Michal Hájek
49.Honza Nováček
50.Petr Tamchyna
51.Jaro Soško

Celkové výsledky jsou také zde!

Autorem fotek je Pepe Piechowicz a Rosta Tomanec.

Rosťa Zico T.

Rosťa Tomanec   [úpravy] 16:18 12.02.2003Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Výsledky16:22:06 12.02.2003
Když vidím, jak se mi to shrnulo, tak chápu, že jsem si s vyčíslováním topů a zón vůbec nemusel dělat práci. A e-mailem to nějak pořád nešlo...
R.
Rosta Zico Todpovědět 
 Re: Výsledky23:04:11 23.02.2003
fotki jeszcze na www.zanik.pl :)
pozdrowienia z Polski
żółwodpovědět 

 A fotky.... Budou?09:38:49 13.02.2003
Co nejvíc, prosím!!
h.odpovědět 
 Re: A fotky.... Budou?17:40:23 14.02.2003
Fotek je spousta, jen je musím (dnes) předat člověku, který je naskenuje (v Po) a pošle.
Hezký večer nebo den!
Rosta Zico T.odpovědět 

 10:10:48 13.02.2003
Proč nestartovala mistryně republiky na obtížnost?
odpovědět 

 Zdarec10:45:46 13.02.2003
Ta věš bude super.Doufam,že se to podaří!!
Xodpovědět 
 Re: Zdarec11:38:26 13.02.2003
No teda...! Věž by nebyla marná! A věšet (pozor-zcela jiný základ slova))) by se na ní snad mohli všichni.
Ty fotos ale fakt chybí(((
Zdarec
Jiříodpovědět 

 FOTKY z AKCE sem!12:13:45 13.02.2003
On fakt nemá nikdo ještě fota z akce? No to se mi nechce věřit! Šup s nima na Lezce! Už se nemůžu dočkat! Jestli budou aspoň z poloviny tak pěkné jako z bouldr contestu, tak to bude super!
Filipodpovědět 
 Re: FOTKY z AKCE sem!11:47:50 14.02.2003
Fotky z Abadžikra Boulder Cupu budou v ponděli, vznikly totiž nějaké technické problémy.
Kačaodpovědět 

 14:39:53 14.02.2003
Původně jsem chtěl napsat komentář, jak to viděl jeden z účastníků, který seděl ty nekonečné hodiny v izolaci na finále s ostatními, ale asi by se to k tomu nadšenému hodnocení příliš nehodilo a tak tedy pouze Rosťo pozor s tím nadšením. Poslouchej trochu ohlasy závodníků a možná bude příště těch nadšených hodnocení více.
Petr Reschodpovědět 
 Re:15:40:00 14.02.2003
No ani z pohledu divaka nebylo vse uplne v pohode a nadseni nedosahovalo az takovych mezi, ale tim Rostovi nikdo nebere jeho snahu a vytrvalost s poradanim.I kdyz veta z clanku:"Ti byli nadšení a po závodech nevěřícně osahávali chyty.. Ti o systému boulderingu nevědí nic, ale Součka, Eckerta..." docela cloveka nuti nad nekterymi vecmi premyslet.
divakodpovědět 
  Re: Re:17:37:51 14.02.2003
Poslouchej, nelíbí se mi, že se nepodepíšeš. POkud jsi nebyl nadšený, pak si to rád přečtu, ale napiš taky proč. Těmi diváky jsem myslel ty Třinecké (a ti byli uneseni, to poslouchám, kam ve městě vkročím, proto ten zájem regionálních médií, ale za vším je gigantická práce mnoha let, nevím jestli si to je schopen někdo představit. Tedy David Kocián a pár dalších určitě, ale Ti to nečtou, že..), ale to z kontextu vyplývá. A Petrovi Reschovi: Já jsem napsal, že systém (který vás tím pádem neustále vracel do izolace) je už překonaný, ale ještě se na něj muselo jet. Ovšem bouldry byly přestavěny do 15ti min. Přes problémy všechno frčelo a ve 20h bylo vyhlášení!
Rosta Zico T.odpovědět 

 Nejen systém...13:27:17 16.02.2003
Ahoj všichni, chci jen poznamenat že z mého pohledu závodníka byl nejen systém, ale i bouldry na hovno. Jestliže se odzávodí celej závod v jednom profilu na bouldrech bez nápadu, kde pravá ruka střídá levou a tak dokola, je to o ničem a nemá to jiskru. Zařazením takovéhoto závodu do poháru se sice zajistila účast závodníků, nikoliv však kvalita...
Toť můj (samozřejmě i neúspěchem poznamenaný) názor a pláč :)
Čugo Jirous
PS: Nemohl jsem si kritiku odpustit,Rosťa je snaživej a dělá pro lezení hodně, ale nápady při stavbě bouldrů a cest zřejmě docházejí.
Jirous Jiří Přibilodpovědět 
 Re: Nejen systém...14:40:27 16.02.2003
Víš, vono neni lehký vůbec takové závody upořádat. Možná proto nebyl vychytanej ten závodnickej systém, ale co se týče bouldrů, tak charakter těch bouldrů je pokaždý jinej, teda v závislosti na místě. Třeba Týnská v Praze BoulderBar, Šumperk, Brno, Žilina. Pokaždý to bude úplně jiný. Je to prostě daný tim, co člověk preferuje, po čem leze a co se mu líbí. Osobně si myslim, že to stavěči fakt nemaj lehký, už kvůli tej kritice :)
x-manodpovědět 
  Re: Re: Nejen systém...23:29:15 16.02.2003
Já tedy také něco podotknu.
1. Rosťa ty závody v Třinci nedělal poprvý.
2. Nejde o to, že charakter bouldrů je v Praze jinej než byl tam. Jde o to, že ty bouldry byly postavený v jednom profilu a zbytek prostoru stěny zůstal nevyužitej. To je jako kdyby třeba byly závody v BB a všechny bouldry by vedly jenom v tom nepřevislejšim profilu.
Ale to jsem jen chtěla upřesnit, co tím svým komentářem asi Jirous myslel - když jsem viděla, že to asi není k pochopení...
Zuzka Kuldovkaodpovědět 
 Re: Nejen systém...14:16:11 17.02.2003
V podstatě se skoro ztotožňuji s názorem Jirouse, ačkoli by se to dalo říci i kultivovaněji. A na rozdíl od Jirouse je můj názor asi těžko ovlivněn umístěním, neboť jsem se zhruba zařadil tam, kde jsou moje momentální možnosti.
Petr Reschodpovědět 

 Hodnoceni12:12:00 17.02.2003
Závody jsem viděl a co se týče boldrů připomínky nemám, byly hodně dobré. Jen možnán to, že sice byly těžší, ale technicky stéjné. to znamená technika se moc nedala použít, kdo neměl v rukách ....... Minulý ročník byl sice možná lehčí, ale zato boldry zajímavější. Naštěstí je víc závodů takže si každý vybere.
Nelíbil se mi zmatek v organizaci a to :
Závodnici se zapisovali do stratovni listiny ještě v průběhu  závodu a to při tomto počtu závodník si myslím bylo nezvládnutelné pro jednodení závod.
Hlavní organizátor soutěže , stavěl cesty,snažil se zabavit diváky, byl hlavní rozhodčí, řešil veškeré org. záležitosti. Tudíž vše leželo na něm. Nediv se, že výsledky byly mimo a mužeš být ZIKO rád, mohlo to být ještě horší.
Sporadicky byli oznamováni soutěžící a to jen ti co něco znamenají.
Výsledky byly zpracovány opožděně a velmi chaoticky. Neexistuje hodnotící program pro  řízení a hodnocení závodů. Český pohár  probíhá v tomto hodnocení dva roky. Při takovéto úrovni se to prostě bez chyb nedá zvládnout. I sebelepší člověk udělá chyby.
Jak z toho ven
Zpracovat program pro hodnocení, který bude používán pro všechny závody. Program musí umět zpracovat výsledky , průběžně hodnotit tak aby byly výsledky okamžitě k dispozici. Vše zrychlí průběh a zjednoduší organizaci. Rozdělit kompetence , stavěč cest nemůže být zároveň hlavní rozhodčí. Zico  příště se staréj o zábavu a stavění cest. Rozhodování a byrokracii svěř někomu jinému a nepleť se do toho. Bereš si všechno na sebe. Všichni musí zná to co budou dělat a za co jsou zodpovědní. Pamatuj , že platí . Čím víc dělá šéf, tím míň dělají podřízení ,tak aby vše bylo nakonec  v rovnováze.
Napsal jsem jenom to co je naprosto logické.
Čus
Petr Vondraodpovědět 
 Re: Hodnoceni13:10:16 17.02.2003
Naprosto souhlasim s timto prispevkem! Jo a poslal jsem Hopovi skeny fotek z akce, takze se brzy obevi i na netu.
Penodpovědět 
 Re: Hodnoceni14:58:55 18.02.2003
Souhlasím s kritikou ohledně zmatků ve zpracování výsledků. Neměli jsme k dispozici odpovídající software a na vývoj nějakého "zpracovadla" nebyl čas. Rosťa mě v lednu 2003 požádal o pomoc, protože člověk, který mu dělal výsledky v předchozích ročnících letos odmítl spolupráci. Startovní listina měla být uzavřena v určitou dobu. Došlo pak k tomu, že výsledky z kvalifikace byly na X listech od různých pozic a tím jsme si zanesli do zpracování první chyby. Jejich dohledání nám zabralo čas a samozřejmě nedělalo dobrou vizitku organizátorům. Já osobně jsem měl "kopřivku" z toho, že sice rozhodčí měli jednotné formuláře, ale každý do nich průběžné hodnocení psal jinak. Opět došlo při přepisu k chybám. Také se nedají dělat průběžné výsledky, když rozhodčí donesou výsledky startujících 1 - 15, pak 16 - 40, 41 - 48 atd. Já i King jsme bohužel páchali takovou činnost poprvé, takže jsme Zicovi v podstatě dělali jen "psací stroje". Po absolvování pro mě 1. ročníku zpracování mám konečně představu, jak by měla vypadat informační podpora závodů a zvažuji, že bych udělal vlastní program a řešení.
Všem účastníkům se samozřejmě omlouvám.
Ladisodpovědět 
  Re: Re: Hodnoceni09:56:07 19.02.2003
Nechápu proč vymýšlíte vymyšlené??? Máme jednoduchý prográmek (dělaný v excelu) a šlape jak hodinky. Jen to chce šikovnýho človíčka, který ho prostě bude obsluhovat.To co tady popisuješ mi přijde, tak trošku z doby kamenné...
Program je samozřejmě k dispozici.

Jo a zdravím Boubela.
Oliváčodpovědět 
   Re: Re: Re: Hodnoceni10:59:55 19.02.2003
Oliváči vyvěs ho na web,třeba i sem na Lezce,dej si tam logo BB a všude bude líp :)
jirkaodpovědět 
   Re: Re: Re: Hodnoceni08:49:22 20.02.2003
Výborně, dejte softík na net ke stažení. Škoda jen, že po bitvě každý generál, určitě bychom použili ověřený program.
Ladisodpovědět 
    Re: Re: Re: Re: Hodnoceni09:49:21 20.02.2003
spíš bys měl napsat:" škoda jen, že jsme se někde nezeptali...(Slovensko je kousek)" Pořádali jste kurnik přece ČP!
Oliváčodpovědět 
  Re: Re: Hodnoceni12:53:53 03.03.2003
Jo jo spáchali jsme to poprvé a jestli nás ještě pozvou tak .............
Fakt všem díky za pochopení ,šak sme lidi né, dyť byla aspoň sranda
Michalodpovědět 

 RT18:12:10 17.02.2003
Toto není Montana zde se nedá napsat čnánek o závodech ve kterém budu někoho ohromovat Českým pohárem účastí 51 závodníků(mužů)nebo počtem diváků?! Nebo snad tím že ten kdo to pořádal je oficiální "hlavní stavěč" (ta funkce existuje) ČHS. Toto médium -Lezec je naštěstí živé a reakcí schopné. On totiž takový článek v Montaně se zabetónuje podpisem RT a kdo by za dva měsíce reagoval, že. Takže je to v pohodě. Jsem rád , že zde až na jednoho zazněli jen podepsané příspěvky(díky Oliváči) A jestli někoho píchá v hlavě , tak to je pýcha. 5.1. byly ve Sarovičkách již posedmé bouldrové závody. Protože předpokládám že na Lezci jsme lezci tak o závodech bych napsal jen :stavěči stavěli(pólo+svišť), lezci lezli(59)a diváci tleskali(250). Kvalifikace na flash předlezla Doňa bodyna tři bouldery lezli vždy tři zaráz. Dali jsme mladýho Adama Ondru do finále a taky ty to zalezli líp. 22finalistů! Finále tři bouldery na os po prvním sednout na židličku otočenou zády ke stěně, ve tři konec . do 20min. výsledky, diplomy, ceny,O průběhu amatérských závodech(nebyl jsem v žádných novinách)můžou poreferovat třeba vojín Mráza nebo Fojťa. Takže Rosťo ser na píchu a spolkni to svinstvo a nevnucuj lidem svůj názor co a jak je dobré. Richard Boubel Dědič   
Boubelodpovědět 
 Re: RT08:07:48 18.02.2003
Milý Richarde Boubeli Dědiči, jde vidět, že asi taky nemůžeš něco spolknout.
Kačaodpovědět 
 Re: RT08:07:53 18.02.2003
Nemyslím si že ty závody byly špatné, podle mého dojmu byly velmi podařené s nedostatky v organizaci, které se dají odstranit. Zica možná neznáš já moc taky né , ale pyšný si myslí není.
To, že vše reklamoval v novinách je myslím hodně dobré a to z těchto důvodů.
Propaguje tento spotr mezi širokou veřéjností´= více peněz = lepší kvalita, zázemí a samozřéjmě néjlépe z toho výjdou závodníci. Prostě normální propagace sportu což závody v bolderingu jsou a jestli jednou mají být olimp. sportem tak bez propagace to néjde. Prostě my Češi nějak neradí chválíme co se nám daří. Na závodech si asi nebyl tak prostě nedávéj rány pod pás. Buď za každou rozumnou propagaci tohoto sportu rád ( je třeba větší možnost trénigu na kvalitních stěnkách které jsou mnohdy s peněz získaných s propagace ). Závody jsou o slávě vitězů atd...... Jestli to nechceš propagovat je to jen tvůj názor a možná i tvoje pýcha.
Byl bych rád kdyby bylo více takových bláznů jako je Mráza Fojtík Zico Jirous atd .........
Čus
Petr Vondraodpovědět 

 10:19:55 18.02.2003
Fotky jsou pekny,ale chybi mi tam popisy! Jak se jmenujou Ti lezci? Některé člověk zná,ale ne všechny a jsou lidi,co je znají jen podle jména a nikdy je neviděli. Jen o nich čtou a tak by to chtělo prosím fota i s popisem! Díky moc.
Petr Samecodpovědět 
 Re: Popisy fotek12:04:18 18.02.2003
Dle mě je na totu č.1 Andrej Chrastina,2 a 3. M.Eckert??, 4. Helena Lipenská, 5. Ivo Kašpárek???, 6-7 K. Černý??, 8. Simona Ulmanová. Nejsem si jistý, tak jestli to bude špatně, tak se rád nechám poučit. Díky za upřesnění.
Filipodpovědět 

 Odpověď všem18:13:03 20.02.2003
Všechny zdravím a děkuji za příspěvky!
Někdo tuto možnost využil na totální sepsutí mé práce, někdo se snažil vidět šířeji a objektivněji, každý podle svých schopností, citu i povahy. Nicméně všem děkuji.
Ještě jednou se tady omlouvám za neodpustitelné chyby, které proběhly a se kterými jsem počítal, neboť se mi nepodařilo sestavit organizační tým, jaký by zajistil profesionální chod závodu, o čemž již léta sním. Přesto hlavní body, za které jsem považoval (a v daném pořadí) KOMERČNÍ STRÁNKU (Ta je bohužel vždy nejdůležitější. Ona mi umožnila vyplatit skromné finanční odměny a věcné ceny pro všechny finalisty, pro medailisty i poměrně drahé, zaplatit režii a možná i zajistit existenci dalšího ročníku za naprosto odlišných technických podmínek), BOULDRY (podle hlavního "auditora" Andreye a některých dalších špičkových závodníků na nočním pozávodním sezení měly "hlavu a patu" a byly "dobré", nejen silové, ale i technické, ovšem "chyběly lišty") a ROZHODČÍ (Klobouk dolů před těmi kluky, kteří závody vidí jednou za rok, skutečně jsem ani podle videa nenašel chyby. Nepočítám sem výsledkový servis, kde jsem čekal slabinu, poskytl školení, ale bohužel nedokázal ovlivnit.) - tedy HLAVNÍ BODY, na které jsem zaměřil těžiště svých sil klaply a závod mohl proběhnout. Vy samozřejmě můžete - a to respektuji - mít odlišný názor. Je pochopitelné, že kdybych všechny své síly zaměřil pouze na sportovní a organizační stránku závodu, tak by zřejmě vše proběhlo hladce a vy byste odjížděli možná spokojenější, ale vítězové bez peněz, s minimem cen, závod by byl bez televize, diváků a v Třinci na dlouho poslední. Neboť by mi už nikdo nedal peníze na další závod, zlepšení stěny atd.
Děkuji Petrovi Vondrovi (a několika dalším) za větší pochopení těchto souvislostí.
Jirousovi: Moje pojetí boulderingu je SILOVÉ(a samozřejmě respektuji jinou cestu - třeba Marka Repčíka, kdy je to vysloveně technické), ale zároveň TECHNICKÉ! Bez techniky se nedalo uspět, ale ani obráceně - bez síly! Bez síly se ovšem dneska v boulderingu nedá na větších závodech uspět nikde. Tobě už na Boulder Contestu a nyní i v Třinci chyběl dostatečný silový fix na TOP a tedy i odpovídající umístění, protože techniku  máš dobrou. Tohle i sílu v prstech se dá správným zaměřením dotrénovat (a je to nutné) a pod Andreyovým vedením se Ti to podaří, ale musíš tomu něco obětovat. Snažím se stavět tak, aby ani vysoký, ani malý neměl nic zadarmo a průběh závodu i výsledková listina to podle mého skromného soudu dokládá. Že převažoval strop a někomu stropní technika vyloženě nevyhovovala, jsem těžko mohl ovlivnit, to byla daň závodu v Třinci - tady jistě menší a obratnější mají výhodu, ale na jednom závodě to prostě může být jinak. V Praze (a nijak to nekritizuji) byly podmínky takové, že dlouzí měli enormní výhodu - a tak to v boulderingu většinou je, to je marné.
Omlouvám se za dlouhý komentář.
Všechny znovu pozdravuji a prosím: Nevzpomínejte na Třinec ve zlém! Neboť tento závod namotivoval dost lidí, kteří by mohli za rok pomoci jeho kvalitu posunout o značný krok dopředu.
Trénujte, závoďte a mějte se rádi!
Zico
Rosta Zicoodpovědět 
 Jirousi,08:21:20 21.02.2003
trénuj! ;-)
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.