LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lano nevyjde až na zem, ale dole se to normálně skáče...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140117 cest
Nové přelezy:
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a
Královna O 7C
Proces 7C+
Elements 7b+
Annapurna 8a
Bulina 7c
El Menjapi 7b

Stěny
Šutr - Liberec 17
HOKOK Sport Kladno - Kladno
Boulder - Jeskyně pod Chmelnicí - příbram

Prodejny
HORALSPORT - KLADNO
NěcoNavíc.cz - České Budějovice
Dap Sport - Hradec Králové

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra: Road to Tokyo #2

Jak vyhrát olympiádu

V druhém díle nového videoseriálu o přípravě na olympiádu 2020 v Tokiu Adam Ondra vysvětluje tři lezecké disciplíny, v kterých se bude soutěžit, a princip hodnocení nového kombinovaného formátu.

Adam Ondra nejprve představuje tři lezce, z nichž každý je v Česku nejlepší ve své disciplíně. Obtížnost reprezentuje Iva Vejmolová, bouldering Martin Stráník a rychlost Jan Kříž. A pak podrobně, a to i pro laky, Adam vysvětluje, jak na olympiádě v Tokiu bude fungovat hodnocení této lezecké trojkombinace.

Video zveřejnila s českými titulky mall.tv:



Předchozí článek o 1. díle seriálu o Adamově přípravě na olympiádu 2020 v Tokiu je zde:

Adam Ondra: Road to Tokyo #1 - Představení nové série

sth   [úpravy] 11:02 26.02.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 český12:39:29 26.02.2019
Zarazilo mě že Adam neumí česky
K.Návratodpovědět 
 Re: český13:40:57 26.02.2019
No já bych řekl, že určitě mluví více jazyky než ty. A jak jistě víš, tak nedělá ty videa pouze pro české diváky, ale sdílí je i na youtube fanoušky ze zahraničí, kde má určitě početnější komunitu fanoušků než u nás. Ani se není čemu divit, když tady jsou lidi schopni si závidět i nos mezi očima. Je to ostuda, o to víc, že se tohle děje i na lezeckém "Blesku".
odpovědět 
  Re: český15:03:03 26.02.2019
Tak ale musíš také trochu rozlišovat, co je opravdu závist a co se za ni jen označuje. Jeden ze zásadních problémů místní komunity je ten, že některé věci jsou tu adorovány opravdu nekriticky a bez jakéhokoliv logickéh přemýšlení nad podstatou nebo důvody. Kdyby Adam Ondra udělal hovno a jeho tým ho pozlatil a natočil a video zveřejnil, stejně se najde spusta obdivovatelů a při zmínce, že je to prostě jen pozlacené hovno, tě označí za hnusného a nepřejícího závistivce, který sám nic neodkázal....
odpovědět 
   Re: český15:48:42 26.02.2019
:)Ale houby s octem...vždyť příspěvek K. Návrata je úplně první tady v diskuzi, nepředcházel mu žádný nekriticky adorující příspěvek.
odpovědět 
    Re: český15:52:53 26.02.2019
Psal jsem to obecně na obvyklé příspěvky a reakce v diskuzi. K. Návrata ani této diskuze se to netýkalo, byla to obecná věc.
odpovědět 
     Re: český09:04:10 28.02.2019
Je nesmysl má mentorovat někoho za něco, co se ani nestalo. A je to i poněkud nezdvořilé. Tvoje reakce nedává mysl - jako obvykle.

Jo a mimochodem, že by ses pustil do K. Návrata za to, že se nesmyslně pustil do Adama Ondry, to ne...tady najednou nejsi pan spravedlivý obhájce objektivity. Ani slovo jsi mu na to neřekl. To říká o tobě všechno, další úplně jasný důkaz toho, že jsi prostě hejtr; nesmysly namířené proti Adamovi ti nevadí, ale když se objeví nesmysl nebo "nesmysl" mluví pro Adama, tak hned odněkud vyskočí jak čertík ze škatulky a všechno všem vyjasňuješ.
odpovědět 
  Re: český15:21:12 28.02.2019
No - on snad není problém to natočit v rodným jazyku a pak udělat dabovanou verzi. Asi to vždy vypovídá o člověku. A dnešní zpitomění onoho multikulti je asi fakt.
HonzaKodpovědět 
   Re: český08:10:54 01.03.2019
A co to vypovídá o člověku?
odpovědět 
    Re: český09:42:13 01.03.2019
Že umí anglicky. A že chce oslovit víc lidí mimo českou komunitu než v ní. Víc bych v tom nehledal.
P.odpovědět 
    Re: český12:54:20 01.03.2019
To, že multi kulti se nezapřou. Pokud to dělá na objednávku anglánú či USA a platí mu to, prosím. Nic proti tomu. Je to jen kšeft. Ovšem pokud z vlastní iniciativy, tak to vypovídá o člověku a jeho postoji.
HonzaKodpovědět 
     pozor na MK13:56:17 01.03.2019
Lékaři zabývající se poraněními ruky zjistili, že při psaní slova multikulti na klávesnici je docela vysoké riziko přeskočení šlachy v prstu. V některých případech už se nevrátila zpátky do původní pozice a pár lidí už takhle přišlo o ukazováček. Ani operace to nedokázala vždycky uspokojivě napravit. Přesná příčina, proč k tomu dochází, není zatím jasná, ale doporučuje se používání toho slova omezit. Taky když se to vyslovuje, mnohem častěji než u jiných slov obsahujících stejné hlásky může člověku zaskočit. Někdo si myslí, že je to satanovo slovo.
P.odpovědět 
      Re: pozor na MK14:36:27 01.03.2019
pozde, uz mu preskocilo...
mujtikulky od karkulkyodpovědět 
      Re: pozor na MK18:04:37 06.03.2019
:D :D :D
odpovědět 
   Re: český10:36:44 01.03.2019
A proč by dělal dvojí práci? Anglicky mluví celkem srozumitelně, takže v dnešní době by s tim snad neměl bejt problém. Krom toho tam má titulky.
Papoušodpovědět 
    Re: český12:57:02 01.03.2019
Takže to mohlo bejt klidně naopak. Česky a anglické titulky, žejo. A nebo alespoň jasně říct, že je to určeno pro zahraničí a ne pro česko.
HonzaKodpovědět 
     Re: český14:45:04 01.03.2019
No, cílovka asi ve většině rozumí anglicky. Je to světovej lezec, volí světovej formát.
Papoušodpovědět 
      Re: český11:57:19 02.03.2019
S tím souhlas. Vždyť to je vpodstatě i v mých komentářích. Ono by stačilo v tom úvodním názvu uvést Pro anglicky mluvící-Adam Ondra: Road to Tokyo #2
A v případě, že ho v tom někdo sponzoruje, tak to prostě uvést a víme, že jde o obchodní záležitost. A pak jsou všechny komentáře zbytečné.
HonzaKodpovědět 
       Re: český10:19:59 04.03.2019
Pokud někdo potřebuje před "Road to Tokyo" ještě upozornění "Pro anglicky mluvící", tak bych si již troufal hovořit o jisté nedostatečnosti. Řešit se to pravděpodobně moc nedá, ale zase se dá parkovat na invalidech..?

Ale vážně - smekám před úrovní tvého trollingu - hraješ opravdu vysokou ligu.
X.odpovědět 
        Re: český09:52:20 06.03.2019
Nápodobně,.
HonzaKodpovědět 
        Re: český09:25:16 08.03.2019
Já jsem rozhodně PRO označování. Mohlo by dojít k vážnému poškození zdraví v důsledku leknutí se cizího jazyka a dále bych uvítal i zdůraznění vedlejších zdravotních účinků např. na zrak - rozšiřování obzorů apod.
odpovědět 
       Re: český11:13:17 04.03.2019
To by se muselo vyvážet přes pé-zet-ó a tam má Babiš dost kámošů, takže by moh zaškodit.
Papoušodpovědět 
       Re: český20:20:56 06.03.2019
Ja myslim, ze od inteligencniho podprumeru vyse se lide dovtipili. Tem ostatnim stejne neni pomoci.
odpovědět 

 Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!20:05:17 26.02.2019
Skromně bych si dovolil opravit mistra a upozornit na fakt, že se ve svém videu dopustil jistého faux pas a nebo vědomého fake news.

Ona totiž nejstarší soutěžní disciplína není lezení na obtížnost, ale lezeni na RYCHLOST!

Ale chápu, že Adamovi Ondrovi coby exponetu zájmů jisté země asi nejde přes pysky popravdě přiznat, že kořeny soutěžního lezení sahají půl století zpět až to do éry Sovětského svazu na jakýsi poloostrov jménem Krym a že je to právě ta disciplína, která mu moc nejde a která ho moc nebaví a to RYCHLOST…, že?!

No nic no, měl jsem za to, že Adam je větší frajer a toto nemá zapotřebí.

Jinak to že se i tato disciplína vyvíjela až do dnešní standardizované podoby, na věci nic nemění. Vždyť ani ten dnešní bouldering se tomu původnímu moc nepodobá.

A teď pojďme do mě… (;-).
Zdr. JiB
JiBodpovědět 
 Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!23:22:52 26.02.2019
Rekl bych, ze to Adam jen nevedel. Tot vse. Asi bych se v tom vice nehrabal :-).
odpovědět 
  AO není žádný prosťáček, který by nevěděl19:17:53 05.03.2019
Namyslím si. Adam Ondra není žádný prosťáček, který by nevěděl, jak se věci mají a jen slepě papouškoval, co mu kdo strčí pod nos.
Tím spíš, že stačí se jen podívat na stránky IFSC a vyhledat si zde příslušnou pasáž o historii soutěžního lezení.
Naopak si myslím, že Adam Ondra moc dobře ví, co činí. Adam Ondra se proti rychlosti vymezuje dlouhodobě a naopak chladnokrevně protlačuje disciplínu, ve které se cítí nejpevnější v kamflekcích. Své dobrácké image navzdory…
JiBodpovědět 
   Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl19:47:15 05.03.2019
Tak ona rychlost v dnešním podání je trochu mimo a vzdálená "normálnímu" lezení. Co se týče zohlednění rychlosti při lezení, tak mě dává smysl rock master duel. Bouldering má taky nakročeno ke kokotině s tím pobíhání po krabicích. Proč není třeba takovej "přeběh" někde nahoře do topu? JiBe, podívej se, jak ty závody na Krymu probíhaly. Třeba v Horolezectví z blízka se tomu pár řádků i nějaká fotka věnuje.
odpovědět 
    Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl20:33:40 05.03.2019
Jen mlžíš anonyme.
Závody na Krymu byly o rychlosti tj. o tom zdolat cestu co nejrychleji. To že tato disciplína prošla vývojem, není nic proti ničemu a hlavně to nic nemění na tom, že Adam Ondra šíří ve svém videu nepravdivé informace.

PS: Kdo by si chtěl hledat onu zmínku o „Závodění ve skále na čas“ jek se příslušná pasáž jmenuje v Dieško-Širlově Horolezectví z blízka, nechť si nalistuje stranu 240.
JiBodpovědět 
     Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl21:41:41 05.03.2019
Myslel jsem, že Adamův zaměstnavatel je (vzhledem k velikosti Adamova nosu) Mosad, ale teď když vidím, jak účelově pomlčel o závodech v rycholezení na Krymu, tak je mi jasné, že hlavním Adamovým chlebodárcem je CIA (proč srát při zdi obecnými formulacemi o "cizích mocnostech" - nazývejme věci pravými jmény). Proto nám taky Adam hanebně rozvrací republiku tím nepředabovaným videem v AJ - velmi dobře a logicky to vše zapadá jedno do druhého (.. kradmé ohlédnutí přes rameno

Jen jsem se chtěl kriticky uvažujících insiderů zeptat, jestli Adam nepracuje ještě i pro Yakuzu, když je na tý silnici do Tokya.
honzaodpovědět 
      Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl22:00:18 05.03.2019
Sorry jako, že jsem si dovolil upozornit na fakt, že Adam Ondra ve svém videu šíří nepravdivé informace (ve prospěch jím preferované a jediné na olympiádě přípustné disciplíně) a že jsem si dokonce dovolil je uvést na pravou míru… Fakt se kaju, že jsem si vzal do klábosnice za živa svatořečeného a nedotknutelného Adama Ondru.

O to víc se kaju, že v momentě, kdy ozvali lepšolezci s tím jediným správným pohledem na věc, že jsem si dovolil oponovat a pro svá nehorázná tvrzení předkládat důkazy a stát si za svým názorem.

Fakt je mi to moc líto.
JiBodpovědět 
       Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl22:12:43 05.03.2019
Oprava překlepu, správně mělo být:

„O to víc se kaju, že v momentě, kdy se ozvali lepšolezci s tím jediným správným pohledem na věc, že jsem si dovolil oponovat a pro svá nehorázná tvrzení předkládat důkazy a stát si za svým názorem.“
JiBodpovědět 
       Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl22:15:32 05.03.2019
hele, Jirko, fakt ti to není blbý?
si jako trochu nechám vod cesty ty pindy, že když sedneš na vlak, že máš šanci za půlčtrvtý hodiny poznat svět a vyplout z ulity, chápu, že nahovno život na severu (mimochodem jižněji nežli matička stověžatá) je frustrující, že chápu, že nostalgie po kdo je horník a co je víc....
ale měl jsem tě za chytřejšího. no nic. na ztráty iluzí jsem asi už zvyklej, nebo měl bych bejt. ale upřímně, sere mě to. si tě totiž za spoustu jiných věcí docela vážím. kdybys byl nějaká sprostá tupá nádoba, tak bych bezstarostně mávnul rukou......
Lukas B.odpovědět 
        Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl22:28:12 05.03.2019
Hele víš co, Lukáši B. víš co když už na mě útočíš, tak neschovávej za ty trapný pindy o tom, jak si mě za cosi vážíš. Fakt si to nech od cesty.

Ono totiž jestli je něco opravdu trapné, tak je to skutečnost, kdy si Adam Ondra téměř každým rozhovorem, videem a pod. modeluje podobu olympijského závodu v lezení tak, aby mu byl šit přitom na míru a není mu přitom ani trochu blbé okopávat kotníky jiné disciplíně, která mu nejde. Ovšem pozor, přijde-li její její marketingová obdoba, kde se cítí pevný v kranflecích, tak nemá žádný problém a směle za závodů na rychlost zvané DUEL účastní …

Jestli je něco opravdu trapné, tak je to tato licoměrnost Adama Ondry!

Sorry
JiBodpovědět 
         Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl22:35:34 05.03.2019
už ty překlepy nebudu ani opravovat, kdo chce ten pochopí
JiBodpovědět 
         Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl08:00:45 06.03.2019
hele, Jirko, dělej to jako já, neřeš to. mě je ňákej AO poměrně u pudele a nezajímá mě, respektive mě zajímá podobně jako všechny ty hvězdný tenistky, biatlonistky a rychlobruslařky a hokejky. jo fajn, něco umí, uživí se tím, je to docela sympatickej chlapík, ale proboha, proč bych ho měl řešit a prožívat? viset mu na rtech když někde něco v rámci svý práce plácne? prožívám snad, že nějakej vysloužilej kopačka pude bručet, protože pomlouval ňákou svoji exsamici?
Lukas B.odpovědět 
          Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl17:28:46 06.03.2019
Při vší úctě, Lukáši B., budu si i nadále všímat toho, co uznám za vhodné a také budu komentovat to, co budu považovat za vhodné já sám.
JiBodpovědět 
           Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl20:04:35 07.03.2019
hele, JiBe, dělej to jako já, neřeš to. mě je ňákej LukasB poměrně u pudele a nezajímá mě, respektive mě zajímá podobně jako všechny ty zdejší vyšinutý diskutéři.
odpovědět 
     Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl21:59:15 05.03.2019
JiBe ty si ocas!! I dneska při lezení na obtížnost máš časový limit, pokud jsou dva v topu tak rozhoduje lepší(myšleno rychleší) čas! To že šla obtížnost rapidně nahoru a nelezou se 4 ale 10-+ možná i těžší na flash je prostě vývoj. Takže debata o tom jestli bylo první vejce nebo slepice je mimo. A jak psali ti výše a ne jeden si mimo a tak trochu bezvýznamný trol...
Krtekodpovědět 
      Re: AO není žádný prosťáček, který by nevěděl22:08:11 05.03.2019
Krtku (nebo spíše Blboune nejapný?), je od tebe hezké, že jsi do diskuse přišel s dalším argumentem, který mluví v můj prospěch.

Ono totiž ne jen lezení na rychlost prošlo vývojem, ale i další disciplína jako je lezení na obtížnost a tak nelze okecávat fakt, že nejstarší disciplína je lezení na rychlost tvrzením, že tehdejší závody v rychlosti vypadaly jinak než dnes….

Děkuji ti za to, ty jedno nevidomé zvířátko.
JiBodpovědět 
       JiB už nepíchá, tak jen trolí...23:59:41 06.03.2019
Njn nemáš do čeho pichnůt, co? Tak jen trolíš...
Ale beru tvých asi 150 komentů o hovně v zásadě máš pravdu...
odpovědět 
        Když dojdou argumenty06:56:40 07.03.2019
Jj, když dojdou argumenty, přichází na řadu sprostota...
JiBodpovědět 
         Re: Když dojdou argumenty07:35:16 07.03.2019
Ale je to tak, ne? :-D
odpovědět 
        Když dojdou argumenty06:56:40 07.03.2019
Jj, když dojdou argumenty, přichází na řadu sprostota...
JiBodpovědět 
         Re: Když dojdou argumenty09:24:44 07.03.2019
Od tebe to sedí ... Blboune nejapný?
Krtekodpovědět 
          Re: Když dojdou argumenty16:59:30 07.03.2019
Na oslovení "ty jsi ocas", bych řekl, jsem byl k tobě přátelský víc než dost.
JiBodpovědět 
          Re: Když dojdou argumenty16:59:31 07.03.2019
Na oslovení "ty jsi ocas", bych řekl, jsem byl k tobě přátelský víc než dost.
JiBodpovědět 
           Re: Když dojdou argumenty19:10:38 07.03.2019
Konečně sem se dostal k "Horolezectví zblízka" a jak tam popisují ty závody v Rusku, tak mi to opravdu připomíná formát rock master duel než běhání v pořád stejné a na dnešní poměry lehké cestě. Zvaž, jestli se spíš Adamovi neomluvit...
odpovědět 
            Re: Když dojdou argumenty06:44:25 08.03.2019
JiB a omluva? To by mu ego nedovolilo, zvláště po těch 180 komentářích :-D.
Ztkoodpovědět 
             Re: Když dojdou argumenty06:57:44 08.03.2019
Tak si to shrňme:
Adam Ondra tvrdí, že „lezení na obtížnost je nejstarší disciplína“ a já, který jsem zde jasně doložil, že tomu tak není, bych se měl omlouvat…?!

Buďto to nemáte v hlavě v pořádku a nebo jste hodně cyničtí manipulátoři.
JiBodpovědět 
             Re: Když dojdou argumenty06:57:44 08.03.2019
Tak si to shrňme:
Adam Ondra tvrdí, že „lezení na obtížnost je nejstarší disciplína“ a já, který jsem zde jasně doložil, že tomu tak není, bych se měl omlouvat…?!

Buďto to nemáte v hlavě v pořádku a nebo jste hodně cyničtí manipulátoři.
JiBodpovědět 
              Re: Když dojdou argumenty09:40:33 08.03.2019
Kluci už ho nechte, kouří se mu z hlavy, však ten smrad je cítit až sem!
Aby to nedopadlo jak pár let v Pardubicích, když jim bouchla Explosia!!
Kokosodpovědět 
              Re: Když dojdou argumenty09:52:26 08.03.2019
JiBe, nevím jestli sis toho všiml, ale faktická stránka (co je nejstarší disciplína) tady vcelku nikoho kromě tebe nezajímá. Vášně tu budí to, že se ti do toho okamžitě podařilo zamíchat konspirační teorie o exponentech zájmů jisté země, Aspen institutu, teroristech a Kosovu, čímž bys (všeobecně populárního) Adama teoreticky očerňoval, kdyby tě tedy někdo bral vážně.

Samozřejmě nečekám že by ses toho vzdal. Asi budeš mít hodně těžký život a lituju všechny kteří ho s tebou musí sdílet.
odpovědět 
               K zamyšlení...11:05:30 08.03.2019
Nemám JiBa rád, ale přeci jen je toto trochu zamyšlení. To, že jste nechali diskuzi zajít někam, kde je to zbytečné, a nebyli jste schopni ji udržet u podstaty, je vaše chyba, ne Jiba. Tedy pokud to nebyl záměr a manipulace pro úmyslné odvedení od podstaty, kdy to pak přesně skončí takto, tedy pisatel se odsoudí za vedlejší nedůležité věci, a to, že měl pravdu, se v tom ztratí. Klasická politika. Otázkou je, zda to tu někdo udělal vědomě, nebo zda je to obecný sklon.
A z toho vyplývá taková asi ne moc důležitá, ale o místní komunitě velmi vypovídající věc - proč nikoho nezajímá, že někde byla veřejně prezentovaná mylná informace a ještě to udělal AO? Jasně, není to nic důležitého, ale není toto přesně ten postup, kterým se manipuluje davy a dějinami? Někdo veřejně odprezentuje špatnou informaci, ještě ke všemu v tak choulostivém tématu, jako účast na OH, protože samozřejmě pro veřejnost to pak vypadá úplně jinak a dává to odpůrcům rychlolezení další argumenty), a nikomu to nevadí? Tady je to o nedůležitém lezení, ale když nic jiného, zvyšuje se tím naše tolerance na manipulace a lži, zvykáme si na to a bereme to za normál, takže když se pak něco podobného objeví u vedení ČHS nebo politiků, jsme jak ovce a vesele kýveme a volíme, i když každý ví, že vše je jinak... Neobhajuji JiBa, ale pokud Adam Ondra někde řekl špatnou informaci, měl by to napravit. Plánuje tři zadky videí, příležitostí na to bude mít dost.
odpovědět 
                Re: K zamyšlení...14:13:24 08.03.2019
Jasně. Měl bys pravdu a mělo by se diskutovat nebo opravovat hlavní téma - čili co bylo první v závodění.

Jenže JiB to hned od začátku nastavil tak, že obvinil Adama Ondru, že lhal ve prospěch cizí mocnosti, rozuměj USA, a že to udělal schválně, aby poškodil naše přátele, rozuměj Rusko spolu s Krymem dohromady.

A na to se samozřejmě lidi ozvali, protože JiB je v tomto případě vědomým či nevědomým ruským trollem.
Kuba Turekodpovědět 
                 Re: K zamyšlení...18:27:21 08.03.2019
Adam Ondra se očernil sám, tím že vlez do Aspen Institutu mezi kámošky teroristů a kariéristy. Tím se dal Adam Ondra na politiku a to na setsakramensky vysokou hru. Musel proto počítat s tím, že to vyvolá náležitou odezvu.

Stejně tak se Adam Ondra očernil sám tím, že ve svém videu šířil nepravdivé informace – čili lhal.

Přičemž není můj problém to, že jeho nekritičtí obdivovatelé neunesli skutečnost, kdy jsem si dovolil na jeho šíření fake news upozornit. Stačilo si jen přiznat, že mám pravdu a mohla být celá záležitost vyřízená jedním mým nepatrným komentářem, který by tak nejspíš zapadl a sotva kdo by si jej vůbec všiml.

To že se debata rozjela až do těchto rozměrů a do takové hloubky je jen a jen díky nesoudnosti mých oponentů. Dokonce i toto vlákno by bylo vyřízeno jedním mým krátkým přípiskem.

Přičemž i Ty, Kubo, máš lví podíl na tom, že debata zde neskončila ani po té co článek spadnul na druhou záložku…

Takže děkovat můžete jen sobě.
JiBodpovědět 
                  Re: K zamyšlení...19:19:13 08.03.2019
Kucí, proč si nedáte prostě do držky? Třeba se umlaťte klávesnicema nebo dotykáčema, ale bude to mužné a né puberťácké, jak tu předvádíte...

Jasně, to nejde. Nemáte na to koule ani jeden... Sejít se, pár si jich fláknout, jeden půjde k zemi prostě první nebo uteče a je co? Klid! Jste akorát srabi a tak to je a ani počet vašich "hahaúderů" na webu to nezachrání...
Běžte si nechat k mamince vyprat, vyžrat jí ledničku a před usnutím jí pohlaďte po vlasech. Na víc stejně nemáte.
odpovědět 
                   Re: K zamyšlení...21:56:00 08.03.2019
Nech moji maminku na pokoji, milý anonymní přizdisráči. Už pár desítek let není mezi námi.
Kuba Turekodpovědět 
                    Re: K zamyšlení...22:45:49 08.03.2019
JiBe let´s go to Russia ;-)
odpovědět 
                     Re: K zamyšlení...00:20:43 09.03.2019
yeap https://1url.cz/dMFnM
odpovědět 
                  Re: K zamyšlení...23:00:43 08.03.2019
JiBe, kdyby každé „šíření nepravdivých informací na webu“ byla lež, tak třeba ty jsi po letech svého občasného přispívání na Lezci přinejmenším lhářů náměstek. Jedna z posledních tvých „lží“ by byla třeba tohle tvoje tvrzení. Ale je rozdíl, když někdo něco, co tak docela neodpovídá realitě, říká s vědomím toho, že se věci mají jinak, anebo když to píše omylem, z nevědomosti či třeba z blbosti. To pak není lež. Stejně tak je problematické mluvit o lži a pravdě tam, kde věci připouštějí různé výklady. Nikam to nevede.
P.odpovědět 
                   Re: K zamyšlení...12:35:37 10.03.2019
Jak to říct slušně a přitom neurazit… ?

No jen hulvát nejhrubšího zrna ve chvíli, kdy se debata nevyvíjí dle jeho představ, provede to, co jsi právě předvedl Ty, Piškote,… přičemž zdaleka ne poprvé, ale opakovaně!

No nic no, nepřekvapil jsi mě, Piškote. Pro mě jsi jen obyčejný zákeřný a špatně maskovaný hulvát, ze kterého se mi dělá lehce blivno…
JiBodpovědět 
                    Re: K zamyšlení...03:09:57 11.03.2019
Uznávám, že jsem moc zdvořilej nebyl, tak jsme si teď asi fifty fifty. Jinak se mě ale téma týhle debaty příliš nedotýká, takže mě aspoň nemusíš podezřívat, že útočím, abych odvedl pozornost, nebo že to dělám účelově vzhledem k vývoji diskuse, nedostatku argumentů a tak. Bohužel jsem zákeřnej špatně maskovanej hnusák v čistý formě, nepotřebuju žádný další důvody. Fakt mi nezáleží na tom, jestli se dřív závodilo tak nebo jinak, ani směrem k Aspen Institutu se neangažuju (pro ani proti). Ani lezení na OH mě netrápí, nechávám to plavat a nějak to dopadne. Na videa AO z Ameriky jsem se občas podíval, ale Cesta do Tokya mě taky (zatím) nezajímá. Kouknul jsem se do téhle diskuse jenom ze zvědavosti, co se tu zas rozjelo - chyba. No a třeba to použití slova "lež" ve tvém příspěvku výše mi přišlo trochu zbytečný a přitažený za vlasy. Když někdo ve videu (předtím jsem tě zpaměti špatně citoval, napsal jsem na webu) šíří nepravdu (i kdyby to tak teda bylo), neznamená to nutně, že lže. To bychom tu pak byli asi všichni lháři. Každopádně podobně zbytečnej a nepěknej byl i ten můj koment, to máš pravdu.
P.odpovědět 
                  Re: K zamyšlení...11:09:27 09.03.2019
O fakenews nejvetsi siritel fakenews ... :-D
odpovědět 
 Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!23:41:19 26.02.2019
..skromne bych upozornil, ze kdo poucuje by mel sam o tematu neco vedet,.. prvni zavody pravdepodobne poradal Oscar Eckenstein a to v boulderingu (1892), poradal take zavody v ledolezeni, pro ktere zacatkem 20. let vytvoril stupnici obtiznosti,.. Sovetske zavody, ktere se poradaly od 40. let tedy dost predbehl. Navic i kdyz rozhodujici faktor byla rychlost, jednalo se i u Sovetu o lezeni pomerne obtiznych cest na skale, kde rychlost rozhodovala pokud vice lezcu prelezlo cestu celou.
aTomodpovědět 
  Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!19:15:16 27.02.2019
Bráno touto logikou je více než pravděpodobné, že jej již ve středověku na městský hradbách předběhli nějací hoši, kteří soutěžili v tom, kdo doleze výše a je otázka, zda ty ještě předtím nepředběhli v pravěku jiní borci v jeskyni. Čemuž by i nasvědčovaly nalezené pozůstatky jednoho mladistvého neandrtálce v jeskyni Šipka ve Štramberku – patrně středověké bouldermatky ještě neměly ty správné parametry … (;-).

Je prostě holým faktem, že první věrohodně zdokumentované závody organizované horolezeckou organizací proběhly v Rusku, chcete-li SSSR a byly to závody v lezení na rychlost (ale to by se dnes vlastně ani nemělo říkat nahlas, že). Proto taky v této disciplíně patří ke světové špičce – mají v její přípravě letitou tradici.
První závody Mistrovství světa byly již organizované jak v rychlosti, tak obtížnosti současně, přičemž v boulderingu se k nim přidal až jako poslední!!! (z těch tří tradičních)

Ale i kdyby, stále platí, že Adam Ondra ve svém videu šíří nepravdivé informace ve prospěch jeho oblíbené disciplíny. To je holý fakt, který můžete okecávat, jak chcete, ale nic na něm nezměníte.
JiBodpovědět 
  Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!19:15:17 27.02.2019
Bráno touto logikou je více než pravděpodobné, že jej již ve středověku na městský hradbách předběhli nějací hoši, kteří soutěžili v tom, kdo doleze výše a je otázka, zda ty ještě předtím nepředběhli v pravěku jiní borci v jeskyni. Čemuž by i nasvědčovaly nalezené pozůstatky jednoho mladistvého neandrtálce v jeskyni Šipka ve Štramberku – patrně středověké bouldermatky ještě neměly ty správné parametry … (;-).

Je prostě holým faktem, že první věrohodně zdokumentované závody organizované horolezeckou organizací proběhly v Rusku, chcete-li SSSR a byly to závody v lezení na rychlost (ale to by se dnes vlastně ani nemělo říkat nahlas, že). Proto taky v této disciplíně patří ke světové špičce – mají v její přípravě letitou tradici.
První závody Mistrovství světa byly již organizované jak v rychlosti, tak obtížnosti současně, přičemž v boulderingu se k nim přidal až jako poslední!!! (z těch tří tradičních)

Ale i kdyby, stále platí, že Adam Ondra ve svém videu šíří nepravdivé informace ve prospěch jeho oblíbené disciplíny. To je holý fakt, který můžete okecávat, jak chcete, ale nic na něm nezměníte.
JiBodpovědět 
   Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!10:38:03 28.02.2019
Jakou logiku máte na mysli? Na mne to dělá dojem, že to aTom bere stejnou logikou jako vy, jen ve vašem případě je tady logika správná, ale v případě aToma není - což prostě nejde dohromady, buď je správná v obou případech, nebo v obou špatná. Takže to tady z vaší strany smrdí pokrytectvím.
odpovědět 
    Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!16:28:43 28.02.2019
Tady má někdo zjevně problém rozumět psanému textu a nebo není s to připustit, že mám pravdu. No co už s tebou?!
JiBodpovědět 
     Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!07:25:41 01.03.2019
Správně, máte problém rozumět psanému textu. Podívejte - vy jste poopravil Adama s tím, že obtížnost nebyla první soutěžní disciplína, ale že to byla rychlost. To bylo podle vás správně (a napsal jste to dost nevybíravě tedy). aTom si vás dovolil opravit, že první závody se konaly v boulderingu a ledolezení. A to bylo podle vás špatně. A navíc, z toho, co píše aTom vyplývá, že se v případě Sovětů jednalo o závody na obtížnost, nikoliv rychlost.

odpovědět 
      Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!07:34:43 01.03.2019
Hlavně ty závody na Krymu vypadaly trochu jinak, než si asi většina čtenářů tady představuje
odpovědět 
      Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!16:44:33 01.03.2019
Světová organizace soutěžního lezení IFSC k historii závodění uvádí toto:

„The first climbing competitions were organised in the former USSR in the late 1940s. These events were focused on Speed Climbing and were mostly dedicated to Soviet climbers until the 1980s“

(První lezecké soutěže byly uspořádány v bývalém Sovětském svazu koncem čtyřicátých let. Tyto akce byly zaměřeny na rychlostní lezení a do 80. let byly většinou věnovány sovětským horolezcům.)

Myslím, že tím je řečeno vše.
JiBodpovědět 
       Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!18:56:31 01.03.2019
Ať to bylo jak bylo, tak platí, že podstata lezení je dostat se někam nahoru kam je těžké se dostat. Soutěž je již svým způsobem i v obyčejném trumfování se sasíků na písku, horolezců ve velehorách, atd.. ajo v těch Yosemitech nakonec soutěží i o to, kdo zdolá Capa rychleji. ale poprvé se musel prostě zdolat. Tohle vše mi přijde dost objektivní a Fake news mi přijde spíše tvůj koment, který stejným stylem vyvrátil aTom. Teď zaujatě.

Osobně mě přijde(odděuji od komentu výše) naprosto nemístné, že rychlost je na OH a kazí tak podle mne opravdové lezení. Osobně jí v podobě TR stále stejé cesty řadím do lehké Atletiky.
Valmarodpovědět 
        Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!19:18:50 01.03.2019
IFSC je dnes ve světě nejvyšší oficiální autorita v oblasti soutěžního, chceš-li sportovního lezení a ta to vidí jinak než ty.
A ke Tvé smůle, Valmare, a smůle zástupu mých oponentů, ve shodě s tím, co jsem zde napsal já … (;-).

Taková je realita.
JiBodpovědět 
         Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!18:17:02 06.03.2019
Zelený teroristo!
odpovědět 
          Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!18:17:51 06.03.2019
Nebo tenoristo?
odpovědět 
 Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!12:58:01 27.02.2019
takže si JiBko, vedle jak ta jedle. Ale co, kopl sis, jedeme dál
PaVodpovědět 
  Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!19:47:15 27.02.2019
Nevadí, že o tom víš kulové hlavně, že sis kopnul co? A jedeme dál…
Kdyby sis chtěl doplnit vědomosti, tak můžeš začít třeba zde:
https://www.ifsc-climbing.org/ind ex.php/about-ifsc/what-is-the-ifsc/history
(jedna mezera)
JiBodpovědět 
   Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!20:38:28 27.02.2019
ale JiBko, notak, přece by si se nezlobil za to, že si úplně vedle, jako vždy ostatně.
PaVodpovědět 
   Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!19:01:26 01.03.2019
Jo, tak tenhle odkaz spíš ukazuje jak se ISCF snaží zahladit ten nesmysl s rychlostí. Jo, takovými články se tvoří historie. Jestli jsi na to chtěl poukázat, tak pěkný, jestli nechápeš, že fundament lezení je jinde, tak nic..no
Valmarodpovědět 
 Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!14:03:10 27.02.2019
myslím, že je to zcela u zádele co je nejstarší disciplína. všichni normální lezci vědí, že rychlost je něco jako méněcenné lezení, protože je to pořád dokola to samé a je to nuda (pro lezce, možná né pro diváka). obtížnost/bouldering přichází jaksi přirozeně-přijdu pod skálu, vyhlídnu linku, navrtám, zkouším přelézt...
hodpovědět 
  Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!20:42:39 27.02.2019
Tak jistě, každému je milé něco jiného. Někomu meruna, jinému tenisová raketa a jinému třeba zas krunpáčky do ruky a boty s hrotama. Někomu špagát, jinému zas madračka. Někdo běhá na stadionu, jiný v parku. Ovšem vyzdvihovat to svoje a shazovat zábavu jiných je jen projevem tupého šovinismu… nic jiného!

Přičemž bych se vůbec nedivil, kdyby sis lezení na rychlost sám ani nevyzkoušel.
JiBodpovědět 
   Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!20:57:33 27.02.2019
Madračka... prvně sem četl "mrdačka" :-D
odpovědět 
    Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!21:09:16 27.02.2019
Jj, Freude, Freude …
JiBodpovědět 
     Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!07:26:40 01.03.2019
Matračka, od slova matrace.
odpovědět 
      Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!18:20:24 06.03.2019
Matrace se říkalo i píchačce :D
odpovědět 
   Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!21:12:56 27.02.2019
Jistěže. A jen tak pro informaci, označovat jen tak někoho za "exponenta zájmů jisté země" je projevem přesně čeho? Přiznám se že můj laický názor je že pravděpodobně nasrána v hlavě, ale jak říkám, nejsem expert. Nebo to souvisí s tím, že výše uvedené video není namluvené rusky?
A. Kládaodpovědět 
    Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!21:38:12 27.02.2019
Tvůj laický názor vypovídá tak akorát o tom co máš ve své hlavě ty A. Kládo.

Angličtinu bych Adamovi v dnešní globalizované době neměl za zlé. Jde o něco zcela jiného.

Před časem tady kdosi anonymně dal link na stránku Aspeninstitutu, v němž světe div se figuruje i jméno Adama Ondry, pro jistotu i s fotkou a osobním profilem, aby bylo jisté, že nejde jen o shodu jmen.

https://www.aspeninstitutece.org/people/

A co je Aspeninstitut jiného, než společenství lidí hájící ve světě zájmy jisté země?!
Přičemž Rusko to opravdu není …
JiBodpovědět 
     Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!23:28:34 27.02.2019
Aspen Institute hájí demokracii a lidská práva ve světě. Co tam máš na Adama dál?
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!00:05:31 28.02.2019
bakala platí i "novináře" turka?
xenofobodpovědět 
      Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!04:51:36 28.02.2019
JJ a vede jej dáma, která při tomto šíření svobody a lidských práv po světě nechutně zbohatla, zatímco nám tady v Evropě vznikl jeden narkomafiánský stát, který vedou „demokraté“ a "humanisté" jimž nedělá problém obchod s narkotiky a lidskými orgány zajatých vojáků a civilistů…
Co tam máme dál?
JiBodpovědět 
       Adam Ondra zerie deti!10:34:57 28.02.2019
Adam Ondra zerie deti a je sucastou spiknutia zidoiluminatov ktory chcu znicit tradicne ceske hodnoty alkoholizmu, sovinizmu a vseznalstvi!
Si odhalil vole...
Najvyssi cas kupit zemlanku za Uralom, len tam, bez podnetov z vonkajsieho sveta, sa dokaze tvoja paranoja ako-tak drzat na uzde.
Miroodpovědět 
        Re: Adam Ondra zerie deti!15:31:54 28.02.2019
Nevím, proč dnes skoro každý co trochu oponeje je hned ruským agentem. Jako v předminulým století, kdy totéž platilo německých zaprodancích. Prostě dnes lidé nejsou schopni se normálně bavit i přes rozdílné názory. Hned každý plivá prudí a soptí. Proč? To na sebe budem snad cenit zuby jako v oněch dobách náboženských nesvárů?
HonzaKodpovědět 
         Re: Adam Ondra16:55:51 28.02.2019
Je to tak, Honzo, děkuji Ti za zastání. Někteří jedinci holt nesnesou, když se nepříjemná pravda vysloví či napíše a v tu ránu, protože nemají argumenty, tak sprostě útočí na ty, co nazvou věci pravými jmény a shazují je. Přičemž si patrně neuvědomují, že jejich útoky vypovídají hlavně o nich samých…

Těm kdo by si chtěli připomenout souhrn známých faktů o vzniku narkomafiánského státu u jehož kolébky stála zakladatelka Aspen institute, doporučuji shlédnout následující dokument původně natočený pro Českou televizi s linkem zde:

https://www.youtube.com/watch?v=Fgk0rAF9eD8

Přičemž těch veřejně dostupných zdrojů dokumentující tyto události a role jednotlivých aktérů je samozřejmě více.
JiBodpovědět 
          Re: Adam Ondra17:37:10 28.02.2019
Jirko, kdo zaútočil podpásově první, jsi byl Ty. Tak se moc nerozčiluj! Když jsem poznamenal, co je to za spolek, ve kterém je mj. Adam Ondra, tak jsi bez souvislostí a bez důkazů vyslovil podezření, že mě platí Bakala (to je podle Tebe asi něco špatného).

Bohužel mě neplatí. Tedy bych byl přesný, tak párkrát jsem napsal článek na vyžádání pro Respekt, takže mi za ty roky Bakala zaplatil pár tisíc korun.

A pak jsi neváhal přidat k označení mé profese uvozovky. Jako že jsem póvl.

Když už urážky píšeš, tak se prosím netvař, že tyhle výkaly metá někdo jiný na Tebe, když to děláš sám.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Adam Ondra21:19:32 28.02.2019
Kubo prosím tě nelži a neosočuj mě z věcí, se kterými nemám nic společného!

Buť tak laskav. V době, kdy dotyčný onen koment, který se ti nelíbí, psal, jsem již dávno spal, neb jsem brzy ráno vstával. Budeš se holt muset smířit s tím, že lidí, kteří nesdílejí stejný názor na svět jako máš ty, chodí po světě trochu více. Ne každý bydlí a žije v pražské bublině.
JiBodpovědět 
            Re: Adam Ondra03:06:13 01.03.2019
Co to zase sakra meleš o pražské bublině? A co to má společného s demokracií, Adamem Ondrou a Aspen Institutem?
Kuba Turekodpovědět 
             Re: Adam Ondra06:22:21 01.03.2019
Kubo čekal bych omluvu, ne toto.
Osočil jsi mě bez důkazů z útoku na tvou osobu bod cizím nickem na což jsem reagoval.
JiBodpovědět 
              Re: Adam Ondra17:10:20 01.03.2019
Pokud nejsi Xenofob, omlouvám se.

Takže kdo začal s hrocením této diskuse do osobní roviny, byl Xenofob (což Ty podle Tvých slov nejsi).

Ty jsi byl až druhý, kdo se do toho s vervou pustil.

A teď prosím Ty: Co to meleš o pražské bublině? Co ta má společného s demokracií ve světě a s Adamem Ondrou v Brně, prosím?
Kuba Turekodpovědět 
               Re: Adam Ondra18:43:46 01.03.2019
Nesouvisí, psal jsem to jen jako reakci na tvůj komentář, ve kterém jsi mě křivě osočil Ty, Kubo a v kontextu Tvého nařčení. Přičemž já na tebe neútočil, pouze jsem se bránil Tvému křivému nařčení odpovídajícím způsobem.

Nicméně omluva se přijímá.

JiBodpovědět 
                Re: Adam Ondra22:31:35 01.03.2019
Aha, takže ta pražská bublina byl jenom takový řečnický útok podle vzoru největšího ekonomického zmrda a zároveň kundy Zemana, že?

Tak to máme odškrtnuté. Jedeme dál: Další Tvůj osobní útok vedl přímo na Adama Ondru. Vzpomínáš? Napsal jsi tohle: "Ale chápu, že Adamovi Ondrovi coby exponetu zájmů jisté země asi nejde přes pysky popravdě přiznat,..."

Jednak se zeptám, co má společného politika s debatou, co je a co není horolezecký závod a co tedy bylo první?

A jednak se zeptám na na něco podstatnějšího: Jak Adam Ondra pracuje pro jistou zemi (předpokládám že nemyslíš Česko), co je na tom špatného, a jaké k tomu máš důkazy? Mám dojem, že "exponent cizí mocnosti" byl za komunismu označován každý člověk, který se nebál a řekl, co je komunismus za svinstvo.
Kuba Turekodpovědět 
                 Re: Adam Ondra07:14:32 04.03.2019
Asi by bylo nelepší už tě nekrmit, ale přesto ti ještě jednou přihraju.
Klasik by se totiž vyjádřil nějak takto:

https://www.youtube.com/watch?v=rqUnNUYsf24
JiBodpovědět 
                  Re: Adam Ondra09:53:22 04.03.2019
Aha, tak to byly fakt jen kecy. Nemohl by sis je příště nechat od cesty? Je mi jedno, co si o tom myslí Adam Ondra, ale mě je blivno, když někdo po někom háže bezdůvodně bláto, aby ho urazil. V tomto případě, že je členem úctyhodného spolku, což v Tvém podání znamená málem vlastizradu.
Kuba Turekodpovědět 
                   Re: Adam Ondra06:43:45 06.03.2019
Jj, Aspen institut je tak „úctyhodný spolek“, jako by byl úctyhodný „Spolek na podporu obětí trestné činnosti“ kterou by založil spartakiádní vrah Straka s tunelářem Viktorem Koženým… což samozřejmě někomu imponovat může.
JiBodpovědět 
                    Re: Adam Ondra10:19:42 06.03.2019
Pozor na slovo "nikomu". Nahraď ho prosím slovem "mi" a budeme vědět na čem přesně jsme.
Kuba Turekodpovědět 
                     Re: Adam Ondra14:43:59 06.03.2019
https://1url.cz/XMFTa úctyhodný spolek? ty máš dost...
xenofobodpovědět 
                      Re: Adam Ondra15:52:43 06.03.2019
Maláčová jistě není politička podle mého gusta, s většinou jejích vizí absolutně nesouhlasím, ale rozhodně nebojuje proti demokracii a lidským právům. Co na tom odkazu vidíš tak špatného, že´s ho sem postoval, prosím?
Kuba Turekodpovědět 
                       Re: Adam Ondra20:26:55 06.03.2019
Co je na té kreatuře úctyhodného? A takových je v tom panoptiku většina šejdíři a manipulátoři. Proč tam figuruje Adam je mi záhadou a radši to ani nechci vědět.
xenofobodpovědět 
                        Re: Adam Ondra00:04:01 07.03.2019
Aha, takže zase jinak. Šejdíři a manipulátoři. Už tedy ne váleční štváči a otcové a matky kosovské narkomafie.
Kuba Turekodpovědět 
                         Re: Adam Ondra07:04:44 07.03.2019
a ty k nim patříš.
xenofobodpovědět 
                          Re: Adam Ondra13:13:58 07.03.2019
Cože jsem? Šejdíř nebo válečný štváč? Že by se časy vracely? Za tohle jsem měl v komunismu nakročeno k vojenskému prokurátorovi právě proto, že jeden kapitán úrovně Xenofoba už nevěděl v diskusi o svobodě a demokracii kudy kam.
Kuba Turekodpovědět 
                           Re: Adam Ondra17:20:52 07.03.2019
Už si Kubo nějaký dezorientovaný. O tom, že je Adam Ondra v Aspen Institutu s kamarády teroristů jsem psal já a Maláčovou jsem rozhodně na mysli neměl.

Kdyby sis pustil celý dokument „Uloupené Kosovo“, tak bys i ty přišel na to, o kom jsem psal.

Pro jistotu přikládám onen link ještě jednou:

https://www.youtube.com/watch?v=Fgk0rAF9eD8
JiBodpovědět 
                            Re: Adam Ondra19:11:27 07.03.2019
Tak jsi Xenofob nebo nejsi?
Kuba Turekodpovědět 
                            Re: Adam Ondra19:13:50 07.03.2019
Uloupené Kosovo je vtipná konspiračka známá už dost dlouho.
Kuba Turekodpovědět 
                             Re: Adam Ondra11:30:06 08.03.2019
Uloupené Kosovo jsem neviděl, ale bombardování Srbska bez mandátu OSN, bez vyhlášení války a navíc zaměřené zcela záměrně i na civilní cíle je porušení mezinárodního práva a velké svinstvo.

Bohužel se tohoto svinstva účastnil v té době nejsilnější pes, takže mu v tom nikdo nedokázal zabránit.

Důsledky této akce se promítají do přítomnosti, mimo jiné to byl krok, který ponížil Rusko, neboť Srbsko je tradiční spojenec Ruska.

I následkem této akce dosadila KGB místo neschopného Jelcina všeho schopného Putina a Rusko přijalo doktrínu hájení svých zájmů za jakoukoliv cenu.
Arcikacířodpovědět 
                              Re: Adam Ondra14:18:14 08.03.2019
Tyhle právně-politické pohádky vyprávěj těm, které komouš a podržtaška Ruska Miloševic nechal umučit a postřílet, nebo jimž vybil celé rodiny. Třeba našim sousedům, kteří bydlí v našem paneláku o patro výš. Zkus jim to říci do očí, že bylo ukončení občanské války v Jugošce něco špatného.
Kuba Turekodpovědět 
                               Re: Adam Ondra14:42:36 08.03.2019
Nevím, jestli mluvíme o tom samém konfliktu, já hovořím o roce 1999.

Až si vytvoříš svoji armádu a se zbraněmi budeš bojovat proti České republice za nezávislost Tureckého království na Zahradním městě, taky tě vláda zabije nebo se o to alespoň pokusí. Jakákoliv vláda na světě se tak zachová.

Mimochodem celá válka v Jugoslávii je ukázkový příklad, že krev, jazyk, náboženství a země se nedá míchat. Vede to ke špatným koncům. Jako vždycky.
Arcikacířodpovědět 
                                Re: Adam Ondra22:02:24 08.03.2019
1) Tahat do války civilisty, ženy a děti, dělá jen ta nejhorší svoloč typu komunistů (jako Miloševič a jeho klaka), nacistů a maoistů.

2) Miloševiš byl vládce Srbska a ne celé Jugošky.

3) Chápu tě tak, že Klaus měl v Tepličce nechat odprásknout Mečiara a pak oblehnout Blavu a mezi tím jen tak pro srandu králíkům nechat bestiálně odkráglovat pár záhoráckých vesnic?
Kuba Turekodpovědět 
                                 Re: Adam Ondra07:35:30 09.03.2019
Přesně tak, Kubo. NATO se s tím pak moc nesralo, ostatně jim to jde doteď...
odpovědět 
                                  Re: Adam Ondra23:10:45 10.03.2019
Kdyby se s tím NATO nesralo, tak nebude házet na srbské elektrárny grafitové bomby, ale bude bombardovat rovnou civilní cíle ostrými, jako třeba teď Rusové v Sýrii.
Kuba Turekodpovědět 
                                   Re: Adam Ondra23:44:48 10.03.2019
Teď? Kdy naposled, turku?
odpovědět 
                                 Re: Adam Ondra10:07:13 11.03.2019
Ano NATO opravdu zvolilo strategické bombardování civilních cílů jako prostředek. Útočit na civilisty odporuje Ženevským konvencím a přesně toto NATO (a tedy i my) provedlo.

Mezi zasaženými cíli byly nemocnice, školy, tržiště, hromadná doprava, mosty, televize, továrny s nevojenským výrobním programem, ambasáda atd. Akorát to nebyly tvoje milé neškodné humanitární bombičky, ale munice s ochuzeným uranem.

Mimochodem počet civilních a vojenských ztrát na straně Srbska byl přibližně 1:1. Celkem cca 2500 lidí.

Pro zajímavost, válka v Kosovu má prokázaných cca 2800 lidí na straně kosovských Albánců. Nepochybně i u nich bylo tak polovina civilistů, zbytek jsou příslušníci teroristické organizace UCK.

Se dovzdělej, ale u Tebe je to nejspíš marný, poturčenec horší Turka, prostě čtyři nohy dobrý, dvě nohy špatný a fertig.
Arcikacířodpovědět 
                                  Re: Adam Ondra12:59:47 11.03.2019
Můžeme se dohadovat, co všechno šlo v posledních válkách udělat lépe, jak být efektivnější v boji, ale to je tak asi všechno. Na to si volíme politiky a ti zase dosazují vojáky do jejich funkcí a schvalují jim cíle a metody válčení. Pro připomenutí: Válku v Jugošce odsouhlasil za českou stranu Miloš Zeman, tehdejší premiér.

Nesporné ale je, že NATO a všechny armády v něm sdružené, se chovají k civilistům v maximální možné míře ohleduplně a snaží se jim vyhnout, případně jim pomoci. A to včetně kritizovaných Turků a amerických spojenců Kurdů.

Kdežto Rusové a jejich spojenci nemají zábrany a likvidují civilisty jako bažanty na střelnici.
Kuba Turekodpovědět 
                                   Re: Adam Ondra14:04:37 11.03.2019
Ale houby, my (NATO) jsme stejný svině, jako Rusáci. Jenom křičíme, že jsme dobrý a ty druhý špatný. Jsou lidé, kteří tomu snad i věří.
Arcikacířodpovědět 
                                    Re: Adam Ondra16:03:03 11.03.2019
Ano, věřím tomu. Nejde ani tak o jednotlivce, ale spíš o celé systémy. A ten náš je prostě lepší, než ten jejich.
Kuba Turekodpovědět 
                                     Re: Adam Ondra17:43:56 11.03.2019
Tak to stejný si můžou myslet i oni
odpovědět 
                                      Re: Adam Ondra21:47:51 11.03.2019
Nemyslí si to ani oni, protože utíkají oni k nám a ne my k nim. To je celkem jednoduchá rovnice.
Kuba Turekodpovědět 
                                  Re: Adam Ondra18:23:30 11.03.2019
Protokol I Ženevské konvence IV, článek 51. Ten přikazuje, že cílem leteckého útoku mohou být pouze vojenské objekty a musí být učiněno úsilí vyhnout se civilistům. Kde vojenský objekt je objekt, který svou povahou, umístěním, účelem nebo použitím představuje účinný příspěvek k vojenským akcím.
pbla4024odpovědět 
                            Re: Adam Ondra07:40:30 08.03.2019
jsme na něj dva. ten odkaz na to klubko hadů jsem tu dal já. maláčová je jen malý pěšáček ,ale se zajímavou minulostí- neomarxistický vuml, praxe v buzerantské neziskovce a poradkyně marxové.
pak tam máme hamáčka to je taky dáreček. tak bych mohl brát fotku po fotce z toho nádherného tabla. tak co tam kua dělá adam? celý ten institut nemá s demokracií nic společného , je to nátlaková instituce z jejíž činnosti každého svobodomyslného člověka musí jímat hrůza. jenom turek to má jinak, to je disident...
xenofobodpovědět 
                             Re: Adam Ondra09:31:35 08.03.2019
Xenofobe, ty musíš mít těžký život, vůbec Ti ho nezávidím. Žít v hrůze z jednoho tabla, na kterém je mistr světa a bývalá členka buzerantské neziskovky, to je tedy silné kafe.
Kuba Turekodpovědět 
                             Re: Adam Ondra10:00:23 08.03.2019
Vymyšlené slovo "neomarxistický" používají (jenom) debilové.
ivošodpovědět 
                              Re: Adam Ondra13:54:52 08.03.2019
To ti řekli kde ty intelektuále, na vysokém učení humanistickém?
xenofobodpovědět 
                               Re: Adam Ondra14:25:47 08.03.2019
Neomarxismus je opravdu něco jiného, než v jakém smyslu ho požíváš Ty. Prostě Vysoká škola života Tomia Okamury naučila své studenty neustále omílat pár výrazů, které nemají s realitou mnoho společného, ale jejichž cílem je zamlžit racionální debatu. Neomarxisté v Česku jsou v současné době především mladí komunisté sdružení v Komunistickém svazu mládeže, ultraradikální a také ultrakonzervativní křídlo ČSSD, praktickým jednáním se k nim blíží anarchisté, bohužel i část Zelených a pár Pirátů. Praktickými kroky k němu nemá daleko ani VK junior a přistěhovalec Tomio.
Kuba Turekodpovědět 
                                Re: Adam Ondra14:43:27 08.03.2019
no a to je malačová takže rozumim tomu že na tom tablu straší ta svazačka, ale nechápu co tam dělá mistr. a stím pitomiem to je těžké, všichni kolem něho mu zatápí a úspěšně ze sebe dělá vola sám, ale ukaž mi jinou schopnou opozici.
xenofobodpovědět 
                                Re: Adam Ondra14:51:01 08.03.2019
se zelenýma a pirátama máš pravdu, akorát ne část ale všichni. s tím klausem si děláš prdel a s tomiem - to mi už zavání manipulací. ale kdo ví jak se to vyvrbí. a ještě jednou opakuji ti lidé v tom aspen intitutu jsou nebezpeční.
xenofobodpovědět 
                                 Re: Adam Ondra19:22:30 08.03.2019
KT studoval u Tomia... Pak se div, že se chová tak, jak napsal o kousek výše... Je přese vystudovanej :-)))
odpovědět 
                                  Re: Adam Ondra22:04:02 08.03.2019
Tomio se aspoň představí, i když se sebe dělá šaška.
Kuba Turekodpovědět 
                                   Re: Šašek07:41:16 09.03.2019
Tak to vidíš třeba ty. Spoustě lidem přijde jako šašek třeba turek. Být to jako téma ankety zde: "Je turek šašek?" :-D
odpovědět 
                                    Re: Šašek23:37:25 09.03.2019
No Kuba Turek třeba přijde spoustě lidí jako šašek, ale tady to vysmívání z bezpečí anonymity, z toho se zas některým jiným lidem dělá trochu nevolno.
P.odpovědět 
                                     Re: Šašek23:07:12 10.03.2019
Vždyť to píšu - Tomio se aspoň představí.
Kuba Turekodpovědět 
                                Neomarxismus15:40:52 09.03.2019
...je typické newspeakové slovo, stejně jako druhdy například "plutokrat", nebo "revizionista". Ti co taková slova používají, jsou buď manipulátoři, nebo, valnou většinou, (užiteční) idioti.
ivošodpovědět 
                                 Re: Neomarxismus19:20:21 09.03.2019
Vždyť mi jsme toho Marxe jenom blbě pochopili
Junckerodpovědět 
                                 Re: Neomarxismus20:48:09 09.03.2019
Tys pln informaci. Je vidět že pilně docházíš na hodiny multikulturní výchovy a počítačové gramotnosti. Ale pozor ty taky organizuje aspen institut. Není dezinformace jako dezinformace.
xenofobodpovědět 
                                  Re: Neomarxismus22:08:54 09.03.2019
Moc ti to teda nejde, zkus se polepšit.
ivošodpovědět 
                                   Re: Neomarxismus06:56:51 10.03.2019
Já bych toho xenofoba eliminoval, má takový dívny názory, pryč s nim.
odpovědět 
                   Re: Adam Ondra14:56:25 12.03.2019
...řečnický útok podle vzoru největšího ekonomického zmrda a zároveň kundy Zemana,...
Je mi jedno, co si o tom myslí Adam Ondra, ale mě je blivno, když někdo po někom háže bezdůvodně bláto,...
Takže vidíme, jak je to s tím bezdůvodným blátem a panem Turkem.
HonzaKodpovědět 
                    Re: Adam Ondra16:50:43 12.03.2019
???
Kuba Turekodpovědět 
              Re: Adam Ondra12:07:47 02.03.2019
Jiří-na ony komenty. Musíme si přiznat, že je spousta lidí zastávající ono životní kredo - Pro peníze všechno. A jak víme, nejvíc jich bydlí v oné Zlaté matičce Praze.
HonzaKodpovědět 
               Re: Adam Ondra11:19:42 09.03.2019
Presne si to vystihl, tak to je! To je zcela obecny svetozakon! Takova teorie vseho.

Ten vas vnitrni i vnejsi svet je pro pozorovatele jiste zajimavy, ale zit bych ho teda nechtel.
odpovědět 
             Re: Adam Ondra06:22:21 01.03.2019
Kubo čekal bych omluvu, ne toto.
Osočil jsi mě bez důkazů z útoku na tvou osobu bod cizím nickem na což jsem reagoval.
JiBodpovědět 
         Re: Adam Ondra zerie deti!18:41:15 28.02.2019
Ahoj, rad sa ospravedlnim za svoj prudky ton, ak mi vysvetlis ako sa da viest produktivny dialog s clovekom ktory je tak daleko ze na lezeckom webe v clanocku o svetovom lezcovi ktory sa pripravuje na svetove podujatie rozvija teorie o jeho ucasti na nejakom sprisahani a nepriamo ho obvinuje, ze je nieci agent. Nemyslim si, ze tam dialog este zabera. Asi preto su aj krajiny, kde je nieco take postihnutelne zakonom. Ale uz si aj ja uvedomujem, ze som zase raz nakrmil trolla.
Adam spravil pre CR a lezenie tolko, ze vy by ste to nedali ani stavěním.

Len tak mimochodom, o Rusku a nejakych agentoch zacal on a potom si sa pridal ty, mily HonzoK. Ja som nic take ani nepisal, ani nemal na mysli.
Mne z toho vychadza, ze bud nakrmim trolla a sam vyzeram ako kkt a grafoman, alebo sa neozvem vobec a bude to tu zasvinene konspiraciami a utokmi pod kazdym clankom a nemyslim si, ze to je v poriadku.
Ja som napriklad odhalil svetove sprisahanie slnieckarsko-hutnickej lobby: 99% fixnych isteni lezeckych ciest na svete pochadza od 3-4 velkych firiem (rodin? klanov?!!!). Vsetci zakladatelia boli scestovany ludia, ktori chceli umoznit aj dalsim aby cestovali a spoznavali nove kultury, miesta a ludi.
Tak dufam, ze od dnes uz budete liezt zasadne len free solo a jedine v doma utkanych satach.
Miroodpovědět 
          Re: Adam Ondra zerie deti!21:29:53 28.02.2019
Nelži Miro!
Můj úvodní komentář vyvracel nepravdivé tvrzení, které Adam Ondra ve svém videu tvrdí.
Že holt někteří zoufalci nesnesou, když napíšu pravdu, která jim není po chuti a mají potřebu se chytat každého stébla, každého slůvka aby mi to natřeli, není můj problém. Nemůže se nikdo divit, že se pak bráním a svá tvrzení dokladuji na zcela konkrétních věcech!
JiBodpovědět 
           JiB: Můj deníčku...21:50:09 28.02.2019
Uáááááá.....JÁ MÁM PRAVDU A NIKDO JINÝ!! POKRYTEČTÍ KRETÉNI POJEB**Í!!A POKUD PRAVDU NEMÁM TAK TĚ DO NÍ DOTLAČÍM, NATÁHNU NA SKŘIPEC A ROZMR*ÁM TI TU TVOU ČERNOU DÍRU!!! A PAK TI DOJDE, ŽE JEN JÁ, JEN JÁ MÁM PRVDU!! Tvuj JiB :-*
JiBodpovědět 
            Re: JiB: Můj deníčku...06:26:07 01.03.2019
Další zapálenej svazák, jen tak dal, další stupeň je udavač.
odpovědět 
            Upřesnění06:33:19 01.03.2019
Myslím, že soudným lidem sice netřeba zdůrazňovat, že tento přípisek (21:50:09 28.02.2019) podepsaný mými iniciály je samozřejmě podvrh, ale pro jistotu, pro některé podotýkám, že ani s tímto komentářem nemám nic společného.

Je však hezkou ukázkou úrovně mých oponentů. To se musí nechat.
JiBodpovědět 
             Re: Upřesnění08:40:45 01.03.2019
Škoda, byl to zdaleka nejsmysluplnější komentář s podpisem "JiB" který jsem kdy viděl.
X.odpovědět 
           Re: Adam Ondra zerie deti!08:46:42 01.03.2019
Mne je lautr jedno v ktorej lezeckej discipline sa sutazilo oficialne ako v prvej. To ty tu nastojis na svojej pravde, podla inych prispevkov je to vlastne tvoja diagnoza, mily neomylny JiB. Faktom je, ze si spriadal spiklenecke teorie o tom ako AO patri k celosvetovemu sprisahaniu a na to som aj reagoval. Komunikujes takym stylom, ze by som si daval na tvojom mieste pozor na tlak a skutocne skusil zvazit miesto pre zivot, kde ta nebudu vytacat take jednoduche veci ako chyba v akomsi videu. To ti potom udiera na mozog, lebo musis mat viditelne vzdy pravdu a akykolvek iny nazor uz je spiknutie proti tebe a tradicnym ceskym(? skor alkoholickym) hodnotam
Miroodpovědět 
            Re: Adam Ondra17:00:25 01.03.2019
Miro, nemel nesmysly a nehrej tady divadlo.

Jedinci jako Ty, byste do mě ryli, ač bych napsal cokoli, co nekonvenuje s vašim světonázorem. Bez ohledu na to jakými uhlazenými formulacemi bych to sdělil. Ty a tobě podobní respektujete jen to, co je ve shodě s vašim viděním světa. Jiný názor a jiný pohled na věc než je ten váš, nestrpíte. Na to už mám s Vámi dostatek zkušeností.

To samozřejmě platí i pro ostatní tobě podobné v této diskusi.
JiBodpovědět 
             Re: Adam Ondra11:21:57 09.03.2019
No nejvetsi svetonazor a nejvetsi ryti tu predvadis hlavne ty...
odpovědět 
            Re: Adam Ondra zerie deti!20:23:27 06.03.2019
Nerikal sibzebdes pajcrovat ty lokry Miro
odpovědět 
      Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!10:46:33 02.03.2019
tak tos hodně pobavil kubo ,lidký práva a demokracie,
danielodpovědět 
       Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!15:43:50 06.03.2019
Proč?
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Nikoli obtížnost, ale rychlost je nejstarší disciplína!21:19:18 27.02.2019
,,jakýsy poloostrov jménem krym,, už tohle vyjadřování mluví za vše... no škoda se vztekat
odpovědět 

 Tlamička00:55:00 27.02.2019
Co se to adamovi děje s ksichtem?
nevím jestli je to zvýrazněný tím nasvícením, ale přijde mi tak poslední rok dva, že mu začínaj nějak divně vystupovat rysy, jakoby byl napíchanej nějakým botulotoxinem nebo něčím, někým pomačkanej.

začíná mi to připomínat karikatury z reflexu, zelenýho raoula.
tak doufám že se mu to vyhne.
odpovědět 
 Re: Tlamička01:01:27 27.02.2019
ne, tak je to blbost, sorry ádo.
odpovědět 
  Re: Tlamička16:22:31 27.02.2019
jako není to blbost když ho viděla žena myslela že je mu tak 40... jako já vypadám sakra dobře na 30, ale adam vypada sakra blbě na 25/26 ? ale tak to je daň za profesionalni nasazení já to docela chápu,
ne ne odpovědět 
   Re: Tlamička23:27:35 05.03.2019
Možná to bude i tím, že Adam je jako kluk ošklivý od přírody
odpovědět 
    Re: Tlamička22:06:25 06.03.2019
Ty zas budeš od přírody vůl! :-)
odpovědět 
 Re: Tlamička08:30:23 28.02.2019
znovu jsem si video prohlédl a nechápu o čem tu píšeš. nespletl jsi si diskuzi?
hodpovědět 
 Re: Tlamička08:44:07 01.03.2019
Podle mě vypadá normálně. Jestli tvé ženě připadá na 40, tak má velmi zvláštní představu o tom, jak vypadají lidi v tom kterém věku.

Každopádně myslet si o vzhledu kohokoliv můžeš co chceš, ale psát to do veřejné diskuze v negativním smyslu o fyzickém vzhledu (což je vrozená věc, kterou nemůže člověk ovlivnit) to by neudělal ani ten největší podvraťák, to je prostě něco tak nechutnýho a nízkýho, no prostě to do veřejné diskuze nepatří, to udělá fakt jenom totální plevel, obtížnej hmyz, kterej je potřeba rozmáčknout, frustrovanej závistivec bez sebevědomí.
odpovědět 

 AO na Balkáně21:17:18 27.02.2019
https://youtu.be/14E1o_F51Ew
Papoušodpovědět 

 proč lidi plivají, prudí a soptí07:56:43 01.03.2019
" Prostě dnes lidé nejsou schopni se normálně bavit i přes rozdílné názory. Hned každý plivá prudí a soptí. Proč?"

Protože JiB napsal tohle: "Skromně bych si dovolil opravit mistra a upozornit na fakt, že se ve svém videu dopustil jistého faux pas a nebo vědomého fake news."
" chápu, že Adamovi Ondrovi coby exponetu zájmů jisté země asi nejde přes pysky popravdě přiznat...No nic no, měl jsem za to, že Adam je větší frajer a toto nemá zapotřebí."

První, kdo začal prudit, byl tedy JiB. Normální reakce by vypadala asi tak, že člověk napíše, že si myslí, že tam má Adam chybu, protože první bylo lezení na rychlost. To by byla v pohodě, nekofrontanční reakce. JiB ale hned nadhazuje, že to bylo možná záměrné fake news - nakonec ale možnost, že to nemusel být záměr, zcela vypouští a s jistotou dochází k závěru, že Adam vydal záměrné fake news - záměrně manipuloval. A tomu tedy říkám prudění. Ani výraz nejde přes pysky" bych nepoužil, pokud bych něco chtěl napsat slušně, ani bych tam nedával jako malé dítě ta velká písmena, lidi by to přece pochopili i bez velkých písmen. A výsměch je, že to JiB uvedl slovy  "skromně bych si dovolil..." 
odpovědět 
 Re: proč lidi plivají, prudí a soptí09:11:20 01.03.2019
JiB je pacient, dlouhodobě, nejrůznější spiknutí odhaloval už dávno před explozí těch trollích webů.
Pak je to možná taky člověk, který se záslužně stará o mládežnické lezení na severní Moravě a tak... Svět není černobílej. Akorát to internetový prostředí je poněkud toxický.
P.odpovědět 
  Re: proč lidi plivají, prudí a soptí16:43:34 05.03.2019
Nějak nechápu, proč mi to píšeš, protože já jsem to přece černobíle nepodal. Neříkám, že je blbec, nelámu nad tím definitivně hůl, nebo tak něco, nebo tak něco.
odpovědět 
 Re: 17:03:06 01.03.2019
Samozřejmě, že i ty patříš do skupiny jako Miro, které mu jsem již výše napsal toto:

"Jedinci jako Ty, byste do mě ryli, ač bych napsal cokoli, co nekonvenuje s vašim světonázorem. Bez ohledu na to jakými uhlazenými formulacemi bych to sdělil. Ty a tobě podobní respektujete jen to, co je ve shodě s vašim viděním světa. Jiný názor a jiný pohled na věc než je ten váš, nestrpíte.
Na to už mám s Vámi dostatek zkušeností."
JiBodpovědět 
  Re: 19:15:46 01.03.2019
víštyco, Jirko, ty si můžeš podat ruku s Mirem. myslím ovšem s tím Mirem tý vedlejší diskuse, z tý klyfbáze. oba jste asi hodní lidé, dobré úmysly se vám nedají upřít, ale jste ukrutní magoři. měli byste si najít nějakej jinej koníček než diskuse o lezení na internetech. takhle mě třeba napadá, co takhle zahrádku? máš?
Lukas B.odpovědět 
   Re: 19:21:49 01.03.2019
Nic ve zlém, Lukáši B., ale zrovna od tebe to zní opravdu hodně komicky.
No nic, no. Hezký víkend všem!
JiBodpovědět 
    Re: 11:00:32 02.03.2019
jak to tak pozoruju,horolezci jsou banda ego kokotů,a nedokážou se bavit o jediném tématu na kterej je více názorů.a to je smutný ,tak nějak to odráží stav celé společnosti. buďme na sebe hodný, vždyť kromě nás to nikdo neudělá.trošku toho srdíčka.
danielodpovědět 
     Re: 12:04:04 02.03.2019
Ona je chyba v tom, že většina lidí nedovede přijmout, že někdo má jiný názor. Někdo napsal, že nějaké závody byly super. Je to jeho názor, má na něj právo, proč ne. Já napíšu, že závody byly podle mne ubohé a nedobré. A hned je oheň na střeše a dočkám se jen odsouzení. Nějaké povědomí o tom, že mám na takový názor právo, obecně chybí. Je jedno, zda je to názor na závody nebo člověka. Prostě tady buď adoruješ modly a vezeš se na hloupém mainstreamu, nebo jsi za trola, závistivce, kokota a debila.
odpovědět 
      Re: 15:31:09 02.03.2019
souhlas, každej názor má pro někoho váhu,
jenom ubožáci to nikdy nepochopí,respektuju každej názor jenom mi je třeba těch lidí líto, a někdy teda spíš dost často je nazvu kokotama ,ale zase ,je to jenom můj názor na ně, a pak taky respektuju jejich právo soudit mě.
danielodpovědět 
      Re: 17:51:57 02.03.2019
souhlas, každej názor má pro někoho váhu,
jenom ubožáci to nikdy nepochopí,respektuju každej názor jenom mi je třeba těch lidí líto, a někdy teda spíš dost často je nazvu kokotama ,ale zase ,je to jenom můj názor na ně, a pak taky respektuju jejich právo soudit mě.
danielodpovědět 
      Re: 17:06:54 05.03.2019
Ty to kámo hodně překrucuješ...ty ses nedočkal odsouzení za to, že se ti závody nelíbily, ale za ty lži, který jsi psal. Kdyby jsi jen napsal, že se ti závody nelíbily, tak je to úplně jinak. Tak furt nebreč, to je fakt hrozný, jak to taháš do dalších diskuzí, jak malej fakan. Tady v té diskuzi nikdo nemusí vědět, o co šlo, takže i když ti potvrdí tvůj názor a pofouká bebíčko, tak to stejně nemá žádnou váhu, protože ten člověk třeba vůbec neví, co se v té diskuzi ve skutečnosti stalo a je jasný, že když to podáš stylem, jakým jsi to podal "napsal jsem svůj názor a oni mě odsoudili", tak je jasný, že ty budeš vypadat jako ukřivděnej a oni budou vypadat jako darebáci.

Na věcnou kritiku vůbec nejsi schopen reagovat, jakmile se zjistilo, že jsi v něčem neměl pravdu, tak jsi hrál mrtvýho brouka a dělal, že nic nevidíš (např. ta údajná videopozvánka, která nikdy neexistovala); ale tohle a podobné věci jsou přesně ten důvod, proč proti tobě někdo něco měl, ne proto, že jsi řekl svůj názor.

Já myslím, že další a další nesmysly a manipulace nejsou cesta, jak tvojí duši ulevit.
odpovědět 
       Předem se omlouvám22:53:30 05.03.2019
Omlouvám se za vulgární slova, ale jinak to už nejde. Jsi obyčejný kretén, co ani neví, o čem píše. Tady máš tu videopozvánku a už neser. Demente.

http://tinyurl.com/yxmqx9uq
odpovědět 
        Re: Předem se omlouvám08:57:56 06.03.2019
Tohle video vzniklo v den závodu v průběhu kvalifikace a jsou to záběry již ze samotného závodu, takže to těžko může být pozvánka na závod, maximálně je to pozvánka na finále. Před závodem samotným žádné video nebylo. Jedno nechápu - proč jsi to nevytáhl už předtím, když jsem o tom psal, ale necháš si to až naponěkolikátý? Teď tady používáš silný slova, ale to se kamaráde nemůžeš zlobit, když jsi na to předtím několikrát nereagoval.

A to video je jedn jeden z těch nesmyslů. Další byly např. 1) že tvrdím, že to byla bombastická akce bez chyby 2) že z toho organizátoři dělali jeden ze závodů roku 3) že organizátoři vyhrožovali s tím počtem lidí v kvaldě 4) že má někdo problém s příjezdem Slovinců 5) organizátoři hýří slavnými jmény... 6) a předpokládám i to, že to někdo údajně srovnával se svěťákem.

A pak tady máme perly jako "ale uvědomuješ si, že kdyby nepřijeli ze Slovinska, že tam jinak nikdo nebyl?" nebo floskule ""Ale o to přeci vůbec nejde. Závody byly, jsou a budou."
odpovědět 
         Re: Předem se omlouvám10:00:20 06.03.2019
Obyčejné "omlouvám se, jsem šašek, co si ani neumí dát do Googlu hangar masters pozvánka a kliknout na první odkaz" by od tebe bývalo stačilo.
odpovědět 
    Re: 23:36:51 02.03.2019
jak to tak pozoruju,horolezci jsou banda ego kokotů,a nedokážou se bavit o jediném tématu na kterej je více názorů.a to je smutný ,tak nějak to odráží stav celé společnosti. buďme na sebe hodný, vždyť kromě nás to nikdo neudělá.trošku toho srdíčka.
danielodpovědět 
  Re: ten anonym, co jsi na něj reagoval JiBe16:52:57 05.03.2019
No tak to jsem rád, že jsi přiznal, že mám v něčem pravdu a že jsi fakt překročil hranice slušné diskuze. A to byla má pointa. Tvá reakce tě JiBe jasně usvědčuje z toho, že jsi si toho vědom. Akorát to nedokážeš na rovinu přiznat; což je blbý hlavně pro tebe, mně je to jedno, ale někým jiným bys s tím mohl v budoucnu problémy, tak se nad tím zamysli. Co hůř, snažíš se to naopak nahodit tak, abych vypadal blbě já. To od tebe není dvakrát charakterní. Nicméně je mi to taky šumák. Asi nejsi zlej člověk, ale tohle fér nebylo, s tímhle jsi se jako dospělej člověk nevyrovnal.

Jo a úplně zbytečně jsi se rozvášnil, ta citace obsahuje předsudky vůči mé sobě, kterou vůbec neznáš, což má bohužel pro tebe to přesně opačný efekt, než jaký jsi zamýšlel - naopak ty vypadáš jako člověk, který si snadno tvoří předsudky. Bohužel pro tebe ty sám teď vypadáš jako člověk, který nestrpí jiné názory.
odpovědět 
  Re: 20:11:21 07.03.2019
No ty si JiBe dobry material... Vcelku nevidane, cela tato diskuze, ale proti gustu, dela-li ti to dobre ci nenecha-li te tva mysl v kldu. Jen s tim tvrzenim o svem svetonazoru pozor, mnohym se bude zdat, ze to co popisujes presne a pomerne extremne naplnujes prave ty. Ostatne, staci si precist par prispevku od tebe zde.
odpovědět 
   Re: 20:27:51 07.03.2019
To je úplný mimoň. Až to vypadá, že jsou s turkem domluvení
odpovědět 
 Re: proč lidi plivají, prudí a soptí12:41:10 08.03.2019
Inu - At si říká kdo chce co chce, Adam je dnes opravdu světový, a to nejen ve sportu. Takže si musíme zvykat na to, že českými reprezentanty budou jiní, jako např. Kuba Konečný či M. Stráník, nebo se ukáže nový talent. A jejích největším úspěchem pak bude Adama porážet. U toho nakonec budou stejné vyhlídky jako u ostatních (J. Zbranek, L. Hroza) tedy působení v cizině. Ovšem na důchod pochopitelně doma.
HonzaKodpovědět 
  Re: proč lidi plivají, prudí a soptí12:56:39 08.03.2019
Trochu mi uniká, co chtěl básník říci...?
Papoušodpovědět 
   Re: proč lidi plivají, prudí a soptí17:22:29 08.03.2019
Adam se chystá emigrovat do světa? Martin S. omládne? Papoušci už dokončili prejistovaci akci? Bude se jezdit vlevo nebo v pravo?
odpovědět 
   Re: proč lidi plivají, prudí a soptí09:34:09 10.03.2019
Kdo chce pochopí. Ovšem někteří už ani nemohou, je to nad jejich mentální schopnosti.
HonzaKodpovědět 

 Adam and "teeth of truth wisdom"18:47:56 08.03.2019
http://tinyurl.com/yxmqx9uq

zaposlouchejte se, nepříjde vám, že má Adam nějaký nedávný impact v ústech?
Racio Sushenkaodpovědět 

 Zajímavé.15:20:54 12.03.2019
Jedna poznámka pana Návrata a přes 125 komentů. A mnohdy i mimo tema. Zajímavé by ovšem bylo mínění A.O. Snad se sem na to taky mrknul.
APP.
Pokud je debata bez urážek - prosím. Ale vzhledem k mnohdy až sprostým vyjádřením a bez niků by asi bylo vhodné dát to pro přihlášené.
HonzaKodpovědět 
 Re: Zajímavé.12:04:25 18.03.2019
Ta poznamka byl s nejvetsi pravdepodobnosti takovy vtipek, na ktery se hned navesila kupa frustratu..
odpovědět 

 to co sem nepatří....22:52:25 20.03.2020
ten kluk si nezaslouží.... v podstatě nemá právo nás čechy reprezentovat, jelikož vlezl do spolku odkud neni cesta zpět = aspen institut
jardaodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179355)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Bana Gel 8 Geyikbayiri
To Pantheon 8a+ Manikia
Orgi Nerou Apelpisia Nerou 8a Manikia
Prosze Konia 7 Przewodziszowice
Za Kantem Serka 7 Przewodziszowice
Nově komentované:
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone
Confetto ... 6c+/7a Massone
Kdo Hledá, Najde 6C+ Kotek

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE | Re: Chýba SERENE | Re: Chýba SERENE | Re: Pro kokosa | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Není to jednoduché | Re: Není to jednoduché |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (48)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (14)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 308 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 248 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.