Folklór, krásné ženy, zajímaví lidé. | |
Opět se na vás chystá Beal Petrohradské Padání 2013. Na co všechno se můžete těšit?
Petr Resch [úpravy] | 08:34 24.03.2013 |
aktivní kreativec | 14:04:35 24.03.2013 | a přijde i nějaký aktivní kreativec? | | odpovědět |
  | Re: aktivní kreativec | 14:51:01 24.03.2013 | Já si myslím, že všichni aktivní kreativci jsou již zadaní a tak na takovéhle zábavy nemají čas... | | odpovědět |
  | Re: aktivní kreativec | 16:28:31 26.03.2013 | Ne. Bude tam jen hromada pasivních konzumentů... | taky Arab, ale bez děla | odpovědět |
Parádní | 14:43:22 24.03.2013 | Dost pěkná pozvánka!!! Jenom mě to utvrzuje v tom, že letos se tam snad konečně podívám! Díky! | Pepard | odpovědět |
Bojkot | 18:42:46 24.03.2013 | A já zase nikam nepojedu. Pán, co realizuje tento závod je také realizatorem náhubkuvé směrnice. Ovce nejsem. Zajedu si raději někam jinam. Doporučuji to všem. | Ali | odpovědět |
  | Re: Bojkot | 19:46:14 24.03.2013 | "Ovce nejsem"
"Doporucuji to vsem"
tak jo :) | Tom | odpovědět |
  |   | Re: Bojkot | 20:05:50 24.03.2013 | :) | mr. gentleman | odpovědět |
  |   | Re: Bojkot | 21:43:01 24.03.2013 | doporucuje vsem nebyt ovci :-P | | odpovědět |
  |   |   | Re: Bojkot | 22:13:36 24.03.2013 | Ovce prosim nebit! Uz tak obcas vznikaji problemy s ochranou prirody... | Hook | odpovědět |
  | Re: Bojkot | 23:48:43 24.03.2013 | Máš-li chuť, můžeme debatovat na mailu. Nemám problém ti vysvětlit, co nás k tomu vedlo. | Petr Resch | odpovědět |
  |   | Re: Bojkot | 07:12:14 25.03.2013 | Co k tomu vedlo je přeci obecně známé. | | odpovědět |
  |   | Re: Bojkot | 10:16:17 25.03.2013 | hm, to by mě fakt zajímalo co vás k tomu vedlo, respektive vaše oficiální verze (svoji teorii mám, a nemyslím si, že bych byl nějak výjimečnej, ta "moje" teorie je docela rozšířená), a taky by mě zajímalo, jestli tomu fakt věříte. jméno tečka příjmení zavináč seznam.cz - kdyby ta nabídka platila tak nějak obecně. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   | Re: Bojkot | 11:26:52 25.03.2013 | Napiš prosím příjmení. | Petr Resch | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Bojkot | 14:31:59 25.03.2013 | Pokud musíš každému zvlášť vysvětlovat co vás ve VV k tomu vedlo ,tak je to horší než si ječtě dokáži představit. Tady jde o princip a morálně platné zásady. Zavřít někomu hubu se dá i jinak, i tomu ukřičanému Hrozovi, Tady jste zavřeli hubu všem a metodou z dávných dob. Což je neslušné. Opravdu hudou v zemi rýt nebudem. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Bojkot | 22:43:46 25.03.2013 | Slušnému člověku se jménem rád odpovím. | Petr Resch | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Bojkot | 11:13:56 26.03.2013 | Ty hlavně nejsi slušný, klidně si všem lezcům nějakým usnesením zavřeš hubu a pak ze sebe děláš slušňáka. Jsi k smíchů a veliký pokrytec. Lidi vy to nevidíte, nebo už v tom zase lítáte jako před mnoha lety. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Bojkot | 11:37:37 27.03.2013 | Není to vyhrocený zbytečně? Veřejné vysvětlení proběhlo na Valné hromadě a pokud jste neměli zájem tam jít, můžete se podívat na videozáznamy. Jistě někdo dokáže tu směrnici vylepšit, nejméně v internetové diskusi. Fakticky není stále na světě žádné vylepšené znění toho textu. Zbytečně se tu ztrácí čas. | martan | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Bojkot | 10:23:55 26.03.2013 | Bludský | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   | Re: Bojkot | 14:24:19 25.03.2013 | Lukáši, neposílej to, žádné částky se nedozvíš, a i kdyby , tak je stejně nesmíš zveřejnit a ještě zaplatíš 400kč za hodinu psaní odpovědi :-D :-D :-D | Bída | odpovědět |
  |   | Re: Bojkot | 19:07:44 25.03.2013 | Jako nečlenovi a nezávodníkovi je mi to úplně fuk, ale stejně nechápu, proč chcete tajit, to že jste Hrozovi zavřeli hubu. | Hadrburg | odpovědět |
  |   |   | Re: Bojkot | 10:36:33 26.03.2013 | Čemu se divíte.Peníze zůstanou nahoře.Rozdělování peněz zůstane utajeno.A naši závodníci co nás reprezentují na prvních místech se na to vykašlou.Takže všechno pěkně v tajnosti a hlavně ne žádné změny.Mám docela chuť zkusit světový pohár i když budu poslední tak kolik dostanu na zkušenou.Vlastně nedostanu nic nemám tam taťku ani mamku, popřípadě tetu.No tak to chápu já. | závodník | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Bojkot | 11:22:12 26.03.2013 | Jestli lezeš na stejný úrovni jako myslíš – tak to se na svěťák nikdy nepodíváš. Až se po nominačních závodech dostaneš do reprezentace, tak pro tebe budou platit pravidla zveřejněná na horosvazu a bude úplně jedno čí jsi syn, dcera nebo neteř. Tak to vidím já. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Bojkot | 15:52:31 26.03.2013 | No koukám, že tady na lezci mají veřejnou debatu činitelé ČHS zakázanou.To už je totáč. | komunista | odpovědět |
  |   | Re: Bojkot | 16:00:52 26.03.2013 | Taktez by mne to zajimalo. Dik. | Geo | odpovědět |
  |   |   | Re: Bojkot | 16:10:46 26.03.2013 | Petře tak jak je to vlastně se směrnicí a rozdělení peněz ČHS.Bude to nadále neprůhledné ??? Proč lezec je mediální partner ČHS když činitelé tady nesmějí diskutovat a nebo veřejně vysvětlit jak to vlastně je pro nás "Lamy".A nebo to tady budeteš přecházet bez odpovědi a dělat z nás blbce ??? Nechci odpověď na email, ale tady pro všechny a nebo to je tajné a zakázané ????? | márty | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Bojkot | 16:49:35 26.03.2013 | Bylo to proto, abych nemohl sestavit tabulku toho, kdo, jak a za co, dostával z reprezentantů finanční podporu. Požadal jsem o tyto informace, a jak účetní měla čas, tak mi je posílala a podle mě s tím neměla problém. Když se to dozvěděl VV okamžitě vydal "náhubkovou směrnici".
| LRH | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Bojkot | 16:55:00 26.03.2013 | libore díky za odpověť.Je mě z toho na "blití".Náhubková směrnice to je jako jdeš proti nám, tak ti zalepíme hubu.Tak to preferovali komunisti.Pár lidí si rozdělí balík a ostatní na to přispívají a když se na něco zeptají tak se odpovědi nedočkají.Tak proč setrvávat v ČHS. | márty | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Bojkot | 11:37:52 27.03.2013 | Není to vyhrocený zbytečně? Veřejné vysvětlení proběhlo na Valné hromadě a pokud jste neměli zájem tam jít, můžete se podívat na videozáznamy. Jistě někdo dokáže tu směrnici vylepšit, nejméně v internetové diskusi. Fakticky není stále na světě žádné vylepšené znění toho textu. Zbytečně se tu ztrácí čas. | martan | odpovědět |
  | Re: Tip | 12:58:13 26.03.2013 | Tipovačka bude, nebuď netrpělivý. Už je registrováno třináct lidí... | Petr Resch | odpovědět |
Nutná registrace | 19:33:01 24.03.2013 | předem nebo stačí až na místě? | E | odpovědět |
  | Re: Nutná registrace | 23:47:30 24.03.2013 | registrace nutná předem, už běží | Petr Resch | odpovědět |
  |   | Re: Nutná registrace | 19:30:47 25.03.2013 | Píšeš Petře registrace nutná předem.. na stránkách padani.eu je však věta "Registraci přes registrační formulář, je možné provádět do 18.4.2013 do 17 hodin, po tomto termínu pouze na místě konání Petrohradského padání 2013".
Pak mě při registraci zarazila chybějící volba "bez rezervace noclehu v areálu Sklárna" i když na druhou stranu chápu proč tam chybí... ;)) | Standa & Honza | odpovědět |
  |   |   | Re: Nutná registrace | 22:31:18 25.03.2013 | díky za upozornění, je toho fakt moc, dáme to do kupy | Petr Resch | odpovědět |
Už aby byl duben | 22:18:09 24.03.2013 | Těšm se na tu letošní padací pohodu. | Steve | odpovědět |
Další informace | 23:56:27 24.03.2013 | Další informace budou určitě následovat. Teď jsem byli strašlivě zahlceni jednak novýma webovkama a já zejména průvodcem po celé oblasti. Bude mít 512 stran, bude přehlednější, v ČJ a AJ, všechny oblasti i několik nových oproti Padání, celkem zhruba 5000 boulderů a NOVINKA !!! : 500 cest na lano, kromě Petrohradu zejména Kapucínské skály. Pro registrované bude na místě za 300 Kč, maloobchodní cena nebude určitě nižší, než byl ten předešlý.
Jinak tam bude spousta vychytávek od sponzorů - registrovaní dvouplášťový hrníček do něhož každému pod kameny načepuje Hanibal kávičku, Beal dodá tejpky a magnézium dle libosti, Hannah stanové městečko (bude nějaká registrace na bydleníčko), Rock Pillars zase rozpůjčuje botičky v terénu a pak bude možné utratit nějakou tu kačku u nich na stánku za super ceny (spolu s Ocúnem)...pro ceny do tomboly pošleme asi kamión. Jo, a budou ty chyty, jak už jsem psal. Brzy to snad budu schopen nějak lépe rozepsat. | Petr Resch | odpovědět |
  | Re: Další informace | 08:28:54 25.03.2013 | Tohle všechno nám pane Resch dovolíte? To je úžasné ,vy jste takový velkorysí.
A budeme moci mluvit a říci si co chceme? A dostaneme hned odpověď? A co máte připravené pendreky pro ty co nebudou mít zájem Vás chválit?
Běžte se vycpat. V sobotu na VH se chováte jako nejtvrdší diktátor, chránící své unavené nohsledy a tady z vás je milý kapitalista.
Nejsme blbí a nejsme ovce.
Lidi nejezděte tam a nic od takových osob nekupujte.
| Ali | odpovědět |
  |   | Re: Další informace | 10:19:24 25.03.2013 | ty jsi ale kokot:)) | jb | odpovědět |
  |   |   | Re: Další informace | 10:59:25 25.03.2013 | ano Kokot jsem ,ale nejsem ovce | | odpovědět |
  | Re: Další informace | 08:38:11 25.03.2013 | hele, díky za takovýhle akce, je vidět, že to dá spoustu práce, aniž by z toho koukala kačka, von závidět bude vždycky někdo, ať to letos pěkně vyjde | mr. gentleman | odpovědět |
  |   | Re: Další informace | 16:35:30 25.03.2013 | Tady o peníze nejde. Resch už to dávno zadarmo nedělá a to je dobře. Musí makat tak ať něco vydělá. Ale ,že dělá z 10 000 lidí bandu pitomců, mu odpustit nedokážu. Mezi horolezci toto nikdy nešlo. Pokud si to necháme teď líbit, tak padne hodně dolů. Udělali z nás fotbalisty. | | odpovědět |
  | Re: Další informace | 08:54:35 25.03.2013 | Ad pruvodce - asi uz je na to pozde, ale primlouval bych se za vetsi duraz na kvalitu pred kvantitou. U soucasneho pruvodce nejsou casto zadne popisy boulderu a zejmena v oblastech bez sipek casto nejde poznat jak vlastne boulder zacina, kudy vede, jaka jsou v nem omezeni atd. Casto se musim orientovat jen podle komentaru z Lezce a obilenych chytu, ale u boulderu co se moc nelezou to neni mozne, takze se bouldery dal moc nelezou protoze hodne lidi je na tom asi stejne. Jsem samozrejme rad ze nejaky pruvodce vubec je a hlavne ze jsou bouldery jako takove, ale bylo by super kdyby byl pruvodce vice sobestacny a nespolehalo se na to ze bouldery jsou zname. | Hook | odpovědět |
  |   | Re: Další informace | 09:08:53 25.03.2013 | V novém průvodci popisy boulderů jsou. Nejsou teda u všech cest, ale u těch, které nejsou třeba tak jasné tak je vždy popis, kudy s čím, a bez čeho. (popis je i v angličtině). | jirkas | odpovědět |
  |   | Re: Další informace | 09:21:09 25.03.2013 | Jo a ještě jsem chtěl poznamenat něco k té kvantitě vers. kvalita, když děláš průvodce, tak většinou tam chceš mít vše v oblasti, průvodce tedy popisuje 17! podoblastí. A jak psal Petr kolem 5000 směrů, kdyby měl být každý boulder popsán, tak by kniha vypadala asi jako encyklopedie. I tak to bude jeden z nejtlustějších (ale i nejhezčích) průvodců, co znám. | jirkas | odpovědět |
  |   |   | Re: Další informace | 09:28:09 25.03.2013 | Mozna misto 5000 kvaku,tak mohlo byt ,,jen,, 500 ale bouldru :-) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Další informace | 10:25:24 25.03.2013 | Máš nějaký jasný kritérium, kvaku? Průvodce by měl být také i určitý historicko dokumentární soupis, toho, co se vylezlo, co existuje. Některé bouldery se někomu nemusí líbit, přesto byly udělány a do průvodce patří. Apropo mít tam pokud možno vše, to je také podle mého jediná cesta, jak se tam vůbec zorientovat. Můžeš odpočítat zleva, zprava a tak.
Jestli té myšlence věříš a jsi šikovný, můžeš udělat průvodce s názvem třeba Petrohrad bez kvaků, vybrat tam těch 500 podle tebe "boulderů" a zjistit, jaká sranda je to udělat, zaplatit, vydat průvodce a jak snadné je si vydělat svůj první milion. :) | jirkas | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Další informace | 14:13:56 25.03.2013 | Souhlas. Pruvodce by mel mit vsechny cesty. Navic u boulderu co je u jednoho kvak, muze byt u druheho nejkrasnejsi cesta na svete. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Další informace | 14:44:37 25.03.2013 | A poznám už z průvodce, kolik set těch bouldrů je pod mechem? A kolik set těch bouldrů je logických, nepodhodnocených a bez zbytečně nízkého startu? Je zarostlý kámen opět panenský? Najdu tam, kde mě zastřelí myslivec? | Bída | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Další informace | 17:07:12 25.03.2013 | a co jan tleskač? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Další informace | 18:45:15 25.03.2013 | Asi bych to tak nehrotil. Pro orientaci je urcite dobry, aby v pruvodci byly vsechny cesty, jinak je v tom zmatek. Nadhodnocenost, podhodnocenost, nelogicnost atd. je docela subjektivni pojem a moc bych to do pruvodce netahal. To nebyva ani v mnoha pruvodcich na lana. Ale souhlas, ze info o tom, ze sutr muze byt zarostly by se hodilo. Nejaka strucna slovni charakteristika ke kazde oblastce / seskupeni sutru by bylo taky fajn. Nicmene pokud na petraci narazim na nejaky zarostly sutr, prejdu par metru k dalsimu, ktery je v pohode :). Lidi, co chteji vybrat sutry uz doma, asi budou muset vybirat sutry ke kterym je topo v podobe fotky. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Další informace | 19:20:06 25.03.2013 | V průvodci by mělo být všechno.
Znám lezce, kteří lezou hlavně výrazné linie stejně tak jako lezce, kteří vyhledávaj kvaky. A klidně můžou lízt spolu. | Hadrburg | odpovědět |
  |   |   | Re: Další informace | 09:28:50 25.03.2013 | To je dobra zprava. Chapu ze tam chcete mit vsechno a ze to predstavuje problem, ale myslim si ze pro lezce je obrovsky rozdil mit kvalitniho pruvodce, i treba vicesvazkoveho jako treba na juru nebo jine velke oblasti, nez holy seznam cest jako jsou treba piskovcove pruvodce u nas. Prace je s tim urcite obrovska, ale oceni to desitky lidi kazdy vikend:-) | Hook | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Další informace | 10:32:35 25.03.2013 | On ten rozsah právě dost narostl v důsledku snahy o zpřehlednění. Na každé stránce je nyní fotoprůvodce nejvýraznějšího kamene popisované oblasti, GPS souřadnice, výseky jsou menší a je k nim vždy přiložena celková poloha. Všechny obrázky jsou orientovány na sever, takže přecházení mezi jednotlivými částmi je snazší. Nový průvodce není pouze doplněním starého, ale je to celkově překopané. Ani tak to určitě není ideál, ale doufám, že posun vpřed. A ke kvakům: Když jsem to všechno procházel, říkal jsem si, kolik je tam kravin. Myslím, že vystihují dobu vzniku, počáteční nadšení i trochu snahy dělání si srandy z lezení. Přemýšlel jsem, zda těch několik možná desítek, možná stovek věcí vyházet. Neudělal jsem to, byl by v tom akorát zmatek. Takhle má každý možnost volby. V posledních letech myslím zase až takové kraviny nevznikají, což je samozřejmě úhel pohledu. | Petr Resch | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Další informace | 12:36:03 25.03.2013 | Diky za info, tesim se. K te orientaci - slo mi hlavne o vlastni boulder problemy (start, omezeni, smer), sektor nebo sutr vetsinou clovek nakonec najde. Fotka s nakresem + popis je pochopitelne ideal. K tomu mnozstvi - za sebe si dovedu predstavit ze by se nektere kameny a nekdy i cele sekturky vynechaly a neslo by o podstatnou ztratu. Vynechavat jednotlive bouldery uz nema smysl. Chapu ale, ze to neni cesta kterou se chcete vydat. | Hook | odpovědět |
  | Re: Další informace | 11:06:38 25.03.2013 | problemy chs sou mi u prdele :)
a na padani samo jedeme.. :)
| | odpovědět |
ženy?? Kde?? :D | 09:18:41 25.03.2013 | Po dlouhém a vleklém střízlivění, snad dorazí i Arab a jeho dělo :D | Arab a jeho dělo | odpovědět |
ubytování | 14:29:42 25.03.2013 | Lze si nějak objednat pouze ubytování bez startovného? | | odpovědět |
  | Re: ubytování | 18:51:11 25.03.2013 | Tipl bych si, že by to neměl být problém. Loni tam byla celkem dostatečná volná kapacita. | jirkas | odpovědět |
  | Re: ubytování | 20:26:14 25.03.2013 | To se to nejak zdrazilo! Loni bylo jeste spani ve stanu v ramci startovneho. Letos kdyz tam budu na tri dny, tak i s pruvodcem, vysolim hnedle 800,- Pocitam ze bez pruvodce to nema cenu, pac bych nemel podle ceho lezt ani Padani, nebo je ve startovnym brozurka letosni oblasti? Pokud mam vsechny stary brozurky, je mi novej pruvodec jen luxusem. | Danny | odpovědět |
  |   | Re: ubytování | 20:30:01 25.03.2013 | a pujde na miste zaplatit jen nocleh a pruvodce? bez startu? vzdycky jsem bral startovny jako prispevek na organizaci, rekneme spani, koncert, blabla. myslim ze vetsina zucastnenych stejne "nezavodi". | Danny | odpovědět |
  |   |   | Re: ubytování | 22:42:27 25.03.2013 | Spinkání bez registrace: resch@filmix.cz, zajistím.
Cena spaní odpovídá ceně spaní v ATC Jesenice. Taky na rozdíl od loňska letos bude zajištěno kompletní sociální zázemí. Do cen ubytování nedokážeme zasáhnout, nám areál nepatří (částečně jsme ho ze startovného platili majitelům i vloni, ale za těchto podmínek už není možné tam akci pořádat).
Startovné sníženo na 300 Kč oproti loňsku a tentokrát je těch věcí, které si užijete v tašce dokonce víc.
Bude existovat materiál i pro ty, kteří si nebudou chtít koupit průvodce, podle něhož se v oblasti zorientují a mohou se plnohodnotně zúčastnit. Ale určitě nebude v kvalitě obvyklé na této akci.
MOC velkého průvodce se bude pohybovat kolem 700 Kč. Ještě si nejsem jist, za kolik ho budeme prodávat na místě (asi 500), ale věřte, že vydat takové dílko je ranec. 300 Kč platí pouze pro registrované. | Petr Resch | odpovědět |
Stanové městečko Hannah | 08:47:12 26.03.2013 | Jak jsme zmínil výše, je možné se ubytovat ve stanovém městečku Hannah. Níže seznam stanů, které jsou k dispozici. Aby nedošlo k tomu, že někdo přijede bez stanu a pak nebude místo, je nutné si místo ve stanu rezervovat. Moc bych prosil, hlaste se skupinky do jednotlivých stanů a my vám spinkání zarezervujeme. Pokud se budete hlásit jednotlivě, je to samozřejmě možné, ale může se vám stát, že jako spolubydlícího dostanete překrásnou skalní vílu či vysokého černovlasého inženýra s mohutnými bicepsy.
Samozřejmě se neplatí nic nad rámec normálních cen za ubytování v areálu Sklárny. Pro stanové městečko vybereme nějaké pěkné klidné místečko. Tak tedy stany:
STREEM 2, Mimicry
STREEM 2, Thyme
TREKKER 2, Cypress
RIDER, Radiant yellow
CREEK 2, Mimicry
COMPACT 2, Mandarin
SERAK AL, Thyme
SERAK S, Tužme
COTE, Mimicry
COTE, Thyme
COMPACT 3, Cypress
ROVER, Thyme
Devět z nich jsou pro dva lidi, 3 stany pro tři osoby. Rezervaci prosím na mail resch@filmix.cz. Jakmile bude plno, dám vědět.
| Petr Resch | odpovědět |
  | Re: Stanové městečko Hannah | 16:15:18 29.03.2013 | Ty si opravdu myslíš,že jsme všichni blbci. Uděláš z nás ovce jako komouši a teď chceš na nás ještě vydělávat. Jen proto k tobě nejedeme. | | odpovědět |
  |   | Re: Stanové městečko Hannah | 08:54:42 02.04.2013 | Ano svobodně si nepřijeďte, ale s kecama mimo téma už běžte prosím do píči. Nebo někam, kde to bude k věci, třeba si to tam přečte někdo, koho to zajímá. | milan | odpovědět |
|