Závody Sedmikras Adventure

omezení - 18.5. v Rudici v Moravském krasu

V sobotu 18.5. se v Rudici v Moravském krasu uskuteční outdoorové závody Sedmikras Adventure, při kterých si dovolíme obsadit několik cest (celkem 11) v sektorech Slza a Hrad, konkrétně:

Slza:

(14) Pilíř (3)

(13) Cesta (5+)

(9) Komín (4)

(6) Kout (4+)

(21) Zlaťák (5+)

(20) Zadumaný lenochod (6)

Hrad:

(18) Plotna (4)

(19) Koutek (3)

(20) Stěnka (5)

(33) Drobnůstka (6)

(34) Hrana (4)

Omezení proběhne v sobotu 18.5. od 9:00 do 17:00 hod. Závody jsou řádně nahlášené a schválené příslušnými orgány. Za omezení se přesto omlouváme, děkujeme za pochopení a případné zájemce samozřejmě srdečně vítáme: http://www.sedmikras.weebly.com

Míša Poborská
za organizátorky závodu


SEDMIKRAS Adventure

Rudice

Rudice (ilustrační foto - @lezec.cz)

Míša    [úpravy] 06:10 15.05.2019

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 destrukce08:27:40 15.05.2019
podobne hruzy se cas od casu v krase objevi. Posledni ktery jsem zaznamenal byl https://kroskras.webnode.cz/ - objet sutry na kole, obcas neco najit, obcas neco vylizt, nekam vybehnout....

Uplne vzdy to konci destrukci jednoho ci dvou mist... (ne ze by byl zavod spany, ale je to vzdy vysledek koncentrace lidi na malem miste [coz "stanvoiste" a "idealni trasy mezi nimi" jsou], navic motivovanych zvitezit prez mrtvoly)

jak bych to rekl... prosim nedeljte to, kras je malej. A tech "nejhezcich mist o kterych vi siroka verejnost" [tudiz tama povede zavod)] je jeste mene. (a pokud to povede prez schovany mista tak jeste hure, neb nejsou obrneny) Ale stejene se to bude dit... RIP
judovanaodpovědět 
 Re: destrukce11:27:46 15.05.2019
Mas recht, chtelo by to tam lezeni uplne zakazat. At si kras odpocine. Takove akce jsou male zrnko v pisku oproti celkovemu dlouhodobemu niceni lezeckou navstevnosti.
odpovědět 
  Re: destrukce10:31:08 16.05.2019
nemuzu souhlasit. Normalne prijdes, odlezes. slanis, jdes dal. Organizovana skupina vetsiou hobluje neco furt do kola.
PO tobe mozna zbude nekde ohrizek a pocurana pampelikska. Po organizovane skupine toho bohuzel byva vice. V idealnim pripade zpusobeno jen tim z ejich je vic nez misto zvladne (v horsim pripade se stadovym efektem schovavaji za ostatni)

Zavodni akce - nikdo nechce byt posledni takz ese vsichni snazi. V pripade linku vyse, vim ze nakonec rycem rozryvali kus podskali, neb mysleli ze tammaji jakousi napovedu. Nemeli - organizatori to tak nemysleli, ale namotivovani ucastnici to chteli najit.. a nenachazli tak ryli a ryli....
judovana`odpovědět 
   Re: destrukce12:47:35 16.05.2019
A? Chceš snad zakázat závody? Co pak třeba ochranáři hřibů na závod v orientačním běhu? Nebo cyklo závody? A víš ty, kolik toho poničí třeba koně na vyjížďkách? Měly by se zakázat expedice? Nebo výstupy v týmech? Dětské tábory v přírodě? Vše po sobě zanechává stopu, i ty děláš věci, se kterými ostatní nesouhlasí, protože bys je podle nich dělat nemusel, není to nezbytné.
odpovědět 
    Re: destrukce20:10:56 16.05.2019
Ano. Na drtivou vetsinu techdel hovno zavodu mam opravdu vyhroceny nazor. Protoze se tam dycky seskupi tragicti imbecilove, a poradatel je vetsinou techto imbecilu kral. Vsechny tyhle amaterske pseudo zavody se uskutecni nekolikrat, jako kobylky ponici nekolik oblasti, a nasledne zaniknou. Vim ze je to subjektivni pocit. Ale kdycky kdyz dostane pohulit podobnou hovno akci nejake misto ktere mam fakt rad, tak slza ukapne. A protoz ese tu vetsinou resi mnohem vetsi chujoviny, tak si poplacu :)
judovanaodpovědět 
     Re: destrukce15:42:29 17.05.2019
Já s tebou souhlasím. Nikdy jsem nenapsal, že nemáš pravdu. Problém je, že to nemůžeš zakázat...
odpovědět 
   Re: destrukce13:06:36 16.05.2019
"Normalne prijdes, odlezes. slanis, jdes dal."

a tak to delaji tisice lezcu po dlouhe roky. Nelze argumentovat dopadem jednotlivce, ale dopadem konani cele skupiny.

Akce je narazovana udalost. Zatez kontinualne vyvolavana lezci je chronicka.
odpovědět 
    Re: destrukce20:08:19 16.05.2019
z me skusenosti jednotlivec ktery projde 100x zanecha mnohem mensi skodu nez sto co projde jedenkrat
judovanaodpovědět 
 Re: destrukce21:05:21 15.05.2019
Malá jsou všechna místa. Kde bys to asi tak chtěl dělat? Mi to připomíná dálnice a nebo Pražský okruh. Každý ho chce, každý ho potřebuje, ale nikdo nechce, aby to šlo okolo něj.
odpovědět 
  Re: destrukce09:10:02 16.05.2019
Ještě je tu možnost nedělat onen boží závod, těchto a podobných mimi závodů je hodně.
koryodpovědět 
   Re: destrukce12:43:17 16.05.2019
A kdo jsi, že bys chtěl někomu říkat, že něco má nebo nemá dělat? I kdyby to byla akce pro jednoho, mají právo si ji uspořádat podle svého uvážení.
odpovědět 
 Re: destrukce16:37:42 16.05.2019
To mas tezky. Na planete je vic nez 7 miliard lidi..a vsichni jsou presvedceni ze maj narok, nezadatelne pravo. To fungovalo dobre v dobe kdy populace bylo par set tisic a bojovalo se o holy preziti druhu, takze to ze clovek je nadrazen vsemu ostatnimu se psalo ve svatejch knihach.
Ta akce o ktery mluvis je jen dalsi obmenou tragedie obecni pastviny - priroda je vsech, takze nepatri nikomu.
Kdyby za temahle akcema byl jen ekonomickej zajem tak by byla nadeje ze se potencial vycerpa, nebude to dost sypat nebo si poradatel najde neco vynosnejsiho. Proti presvedceni lidi ze tohle je pro ne ta spravna rekreace ale neudelas nic, budou to delat i zadarmo... ;-)
TOAodpovědět 

 Plny kras08:30:10 15.05.2019
To je zajimavy....leta se v krasu nic nedeje a nejednou 2 ruzne lezecke akce behem jednoho vikendu :) To jste si udelali schvalne, nebo jaka je motivace si takhle konkurovat? :)
V krase to bude o vikendu koukam poradne zit...
Todpovědět 
 Re: Plny kras08:44:02 15.05.2019
to tak hlot dopadá, když se přiblížíš k Brnu...
odpovědět 
 Re: Plny kras09:56:42 15.05.2019
A pritom je toľko krásnych oblastí, ktoré budú temer ľudoprázdne...
tah-sha-tungaodpovědět 
  Re: Plny kras11:28:48 15.05.2019
Tak proto se ty akce taky delaji, aby jinde byl klid a prazdno.
odpovědět 
 Re: Plny kras10:06:02 15.05.2019
Kde a kdy je ta druhá akce?
Hurvajzodpovědět 
 Re: Plny kras10:06:03 15.05.2019
Kde a kdy je ta druhá akce?
Hurvajzodpovědět 
  Re: Plny kras10:18:37 15.05.2019
https://www.nadzemi.cz/ lezeni-cr/outdoorovy-festival-nadzemi-2019
odpovědět 
   Re: Plny kras06:55:57 17.05.2019
Tak ve Sloupu je to menší problém než to svinstvo co tento bezmozek provedl na Kvetnici u Tišnova. Prachy prachy prachy nic víc
odpovědět 
    "co tento bezmozek provedl na Kvetnici u Tišnova"07:09:02 17.05.2019
Můžeš to rozvést, co se stalo?
 magodpovědět 
     Re: "co tento bezmozek provedl na Kvetnici u Tišnova&am07:59:38 17.05.2019
Neřeš to
odpovědět 
     Re: "co tento bezmozek provedl na Kvetnici u Tišnova&am15:46:15 17.05.2019
Pouze to, že bylo vedeno trestní stíhání proti neznámému pachateli za poškození skály (osazení borháky), která je PP a je na ní dle vyhlašovací dokumentace lezení zakázáno.
Vlkodpovědět 
      Re: "co tento bezmozek provedl na Kvetnici u Tišnov00:08:06 20.05.2019
Vlku trochu schizofrenie ne? Ty jsi na onomu člověku povolil zde vrtat když se Tě na to ptal a ještě jsi mu na to prodal svazové borháky. Teď tady kážeš o tom jaká to byla prasárna a přitom si byl ta styčná osoba, se kterou se osazení řešilo. Zkus se nad tím zamyslet. Nicméně za toto chování bys zasloužil výchovný pohlavek...
viníkodpovědět 
       Re: "co tento bezmozek provedl na Kvetnici u Ti07:24:31 20.05.2019
Staré křivdy sem :-D Hlavně se pitomci příště zamyslete, co a kam vrtat, nemusí být borháky všude. Provance tu stejně nebude...
odpovědět 
       Re: "co tento bezmozek provedl na Kvetnici u Ti08:14:36 20.05.2019
Pokud se mě někdo zeptá na oblast upozorním ho na rizika, stejně tak tomu bylo i v tomto případě, kdy jsem řekl, že lezení tam není povolené. Oni někteří mají problém něco pochopit. Stejně tak, jak nyní upozorňuji na nové NV co se týká CHKO Moravský kras, kde je jasně uvedeno, že nesmíš bez souhlasu OP nikde a jsou lidé, co mají tendence lézt tam kde se nesmí a ještě se diví.
Vlkodpovědět 

 Případný souhlas OP11:33:41 15.05.2019
Jen bych chtěl upozornit, neznám počet účastníků, ale dle NV 83/2019 je třeba hromadné akce nad 100 účastníků si nechat schválit příslušným orgánem OP. Osobně si myslím, že je dobré i když je méně lidí se s nimi domluvit, obzvláště pokud jde o maloplošné CHÚ.
Vlkodpovědět 
 Re: Případný souhlas OP14:38:02 15.05.2019
Cituji ze článku: Závody jsou řádně nahlášené a schválené příslušnými orgány.
odpovědět 
  Re: Případný souhlas OP15:16:39 15.05.2019
Kde to zijes, clovece?
Cteni clanku je ale pro pripominkovani akce popsane v clanku preci silny nadstandard dnesni doby.
odpovědět 

 ?20:31:22 15.05.2019
Proč jsou dvě akce v Krase takhle paralelně?
odpovědět 

 Krasoakce10:07:29 16.05.2019
Myslím si, že to bude mocinky krásná akce pro usměvavý lidičky. Samý krásný věci, paddleboardy, lezení, teambuilding, bio papáníčko na statku. Bude i noční stezka odvahy! a bez mobilu. no ty koky. A celý je to totálně neziskový. A souhlas ochrany přírody nepotřebujeme. Příroda bude sama o sobě povznesena tím, že tam naše energie zavibruje. Planetu ochráníme na facebooku sdílením obsahlé fotogaleri po akci. to fak chci
Todpovědět 
 Re: Krasoakce10:32:24 16.05.2019
jo :((
j.odpovědět 
 Re: Krasoakce11:39:40 16.05.2019
Souhlas ochrany přírody nepotřebuješ, protože stačí, že tam bude vibrovat vaše energie? Co je to za psycho? Přestaňte to hulit než úplně zblbnete :/
odpovědět 
  Re: Krasoakce15:57:45 17.05.2019
Souhlas, jen bychom asi takové věci měli psát v ich-formě.
honzaodpovědět 
   Re: Krasoakce19:35:42 17.05.2019
Můžeš uvést příklad ?
odpovědět 

 no KRÁSa16:59:11 29.05.2019
Tak teď mi spadla brutálně čelist. Kdyby jste si najeli na stránky této akce, zjistíte, že bylo příhlášených 24 dvojic a tudíž nebylo potřeba  silných slov o tragických imbecilech,ničení přírody atd. Ale chápu, že kritizovat je to nejjednodušší a bohužel symbol slabosti a neschopnosti. S rukou na srdci můžu říct, že tahle akce rozhodně nebyla o tom vyhrát, ale zúčastnit se a užít si to s kamarády.
Michaelaodpovědět