LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Z komína se nepadá.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141543 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
Žlutá Kobra - Plzeň
Bouldrovka Praha - Lužiny - Praha 5 - Lužiny
LSJ - Javorník

Prodejny
NěcoNavíc.cz - České Budějovice
HANIBAL - Praha 2
Rock Point - Smíchov - Praha 5 - Smíchov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Beckovský bouldering 2020

Ahoj, posielam Beckovský bouldering zo starej školy (:Part:1,:), koniec leta/jeseň 2020, bouldre v rovnakom oblečení boli prelezené v priebehu cca. 2 hodín, a v ten deň na prvý pokus.

Od Adamovej Ondrovej návštevy Beckova, (kým nenastaly Covidové opatrenia) boli tu početné návštevy z Čiech, ďakujem, ahoj Roman.

Lapač snov 10-


Sex je náš 10-


Aršloch 8-/8


Hard Rock 10-


Totem 9+ , prvovýstup


Ľavý biceps 10-

Roman   [úpravy] 08:12 29.11.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 52 - dobrý16:36:29 29.11.2020
Trošinku narcismus, ale jinak klobouk dolů, 52 roků, nádherná technika, krásný pohyb po skále, ať to takhle leze ještě dlouho!
Martinodpovědět 
 Re: 52 - dobrý17:02:02 29.11.2020
Tohle jsou fakt desítkové kroky?
odpovědět 
  Re: 52 - dobrý19:49:08 29.11.2020
Podla vsetkeho spravil kedysi aj prvovystup, tak asi vie co je to zac: climb.sk/route/show/46690
m.odpovědět 
   Re: 52 - dobrý20:56:41 29.11.2020
Jako tomu rozumim, ale nikde nejsou uvedeny opakovani ci cokoli o techto linkach. Takze mne jen zajima, zda klasa sedi nebo je to pisecek jednoho cloveka.
odpovědět 
    Re: 52 - dobrý00:38:27 01.12.2020
Chapem. Minimalne jedna z nich opakovania ma, vyzera to z tohto pohladu byt ok: http://www.lezec.cz/cesta.php?key=29887
m.odpovědět 
     Re: 52 - dobrý00:40:41 01.12.2020
Este k nej ako doplnok tento clanok: climb.sk/article/show?link=2020060701
m.odpovědět 
      Re: 52 - dobrý00:55:10 01.12.2020
Z Alexovho prelezu je dokonca aj video: https://youtu.be/NCAjOqL9IUI?t=163
m.odpovědět 

 RE: narcizmus18:00:59 29.11.2020
To nie je narcizmus, to je uz diagnoza :)
erpeodpovědět 
 Re: RE: narcizmus06:32:16 30.11.2020
Tak za mě paráda, čekal jsem na dlouho letos na video co appeluje na malinu, a tohle je ONO
Úchyl jak vyšitej + narcista + ještě to ani nebudem stříhat a natočim tam radši i jak slezu, + nasadim si šponky jak bukva :D
Boží co to je vlastně za úchyla ?
Paráda odpovědět 
  Re: RE: narcizmus10:13:03 30.11.2020
Masakr. Hleděl jsem na to v němém úžasu:))
D.odpovědět 
  Re: RE: narcizmus11:23:32 01.12.2020
Toto byl bezny ubor koncem 80 let kluk ma 52 tak leze v cem zacal. Mrkni nekdy na filmy s Eldingerem, Gullichem a snad pochopis. Asi mas sam problem se svou sexualni identitou, tak bys nemusel urazet druhe a nestyd se za ni.
Rokoodpovědět 
   Re: RE: narcizmus09:31:59 03.12.2020
Ty chodíš pořád v tom samým, co před 30 lety? Nebo 20? 10?
odpovědět 
    Re: RE: narcizmus10:03:46 03.12.2020
No jestli jsou teď u borců moderní obtažený buznarifličky, tak nevím, čemu se podivuješ.
odpovědět 
     Re: RE: narcizmus13:25:17 03.12.2020
Jsi měl slabší chvilku...nepodívuji se ničemu, já jsem se ptal, tak se tomu říká, ne podivoval se.
odpovědět 
      Re: RE: narcizmus14:08:46 03.12.2020
jo jo, dobre se mi v tom leze, mokre velmi rychle uschnou v lete se v tom neparis v zime neprofouknou, muzes v tom na lyze, kolo, ... , nechytnes o ne mackou, pretahnes pres botu a mas z toho rovnou kamase, proste parada
ROKOodpovědět 
       Re: RE: narcizmus19:51:50 03.12.2020
Proč to teda jindy lezl v džínách, když je zvyklej na elasťáky? Asi náhoda.
odpovědět 

 Super18:47:39 29.11.2020
Romane,

moc pěkný! Hezká podívaná a klobouk dolů.
Pamatuju si na Tvůj starší článek tuším v Jamesáku, kde jsi kritizoval čištění chytů právě na Beckově ocelovým kartáčem a doporučoval "zubnú kefku, kdy při správné teplotě Ti budou prsty jen vrzgať" :-)
Tehdy jsi tam měl u toho článku fotku, jak visíš v nějakým břichu za jednoprdu...hodně mně to utkvělo v paměti...vzpomeneš si, kde to bylo? Chyběla tehdy popiska...Dreveník???

Ať to dál stoupá!

O.
Ondrášodpovědět 
 Re: Super09:20:04 30.11.2020
dooobrý:)))
taky pacošodpovědět 

 Zlej sen13:07:33 30.11.2020
To je snad zlej sen :D Sledovat pul videa prdel pri prochazce ke skale a pul videa klobasu v elastakach pri prochazce ke kamere.
Zlosynodpovědět 
 Re: Zlej sen13:29:19 30.11.2020
normální pornoclimbing. co máš ??? tak se má někdo rád,no a .hlavně pozor ať tě tady pár ubožáků neodsoudí za sexizmus,není to vhodný poukazovat sexisticky na něčí prezentaci .jsi ve veřejném prostoru..a lezec.cz je ultra korektní platforma pouze pro slušný.. jinak naprostej souhlas je to ještě horší než videa od jakuba laciny, a to se zdálo že ho nikdo nepřekoná
dodpovědět 
  Re: Zlej sen18:52:46 02.12.2020
Chichi, brečíš na špatném hrobě, tohle nemá se sexismem nic společného. A nejen brečíš, ale trapně brečíš, protože jsi si toho jistě vědom. Taková nepovedená, dětská pomsta za to, že ti někdo rozbil bábovičku.
odpovědět 
   Re: Zlej sen22:28:07 12.12.2020
chichi to sem rád že se aspoň jeden dement chytnul
dodpovědět 
 Re: Zlej sen17:21:08 30.11.2020
já teda spíš koukal jak leze, ale jestli tě víc zajímá prdel a klobása, tak udělal video i pro lidi jako ty, což je taky fajn
nikodpovědět 
  Re: Zlej sen17:53:05 30.11.2020
tak video ako v danej dobe- v elastakoch a bez boldermatky...a komentare v diskusii tiez nesklamali:)


nech to lezie
matoSodpovědět 

 Wrestling man18:33:32 30.11.2020
Eště nemáš modrý legíny!!! Nějakej overal by byl hustsší. Třeba takový ty z wrestlingu. Ale jinak mazec "chlape". :-)))
Esusodpovědět 

 Wrestling man18:33:35 30.11.2020
Eště nemáš modrý legíny!!! Nějakej overal by byl hustsší. Třeba takový ty z wrestlingu. Ale jinak mazec "chlape". :-)))
Esusodpovědět 
 Re: Wrestling man06:22:27 01.12.2020
Ten chlap leze moc dobře, bohužel latentní homosexuálové závidí a snaží se svoji nepřiznanou homosexualitu skrýt za rádoby vtipné komenty na téma červené elastaky.
odpovědět 
  Re: Wrestling man13:28:59 01.12.2020
jak jako leze dobře? to si děláš srandu ne?jak za sebou tahá nohy ?to je nějakej styl šmatlat po skále nohama? má sílu a udrží se na chytech.jinak krásný lezení to není, ani nemusím být latentní bukva a prostě to nedávám, schválně sem se zaměřil na ten pohyb a nic mě tam neoslovilo,.
dodpovědět 
   Re: Wrestling man14:05:58 01.12.2020
To je Makušastajl, do určité obtížnosti to docela funguje. Síly habaděj, rychlost ledabylá :D
odpovědět 
   Re: Wrestling man14:29:40 01.12.2020
Napsal jsem, že leze dobře, tím jsem mel namysli obtiznosti co tam leze sólo. Nehledě na to, ze pěkný letecky styl mají především holky.
odpovědět 
    Re: Wrestling man15:54:10 01.12.2020
ani nechci domyslet co by se tady dělo, pokud by to lezla nějaká holka jenom v leginách,
dodpovědět 
     Re: Wrestling man20:45:56 01.12.2020
Chtěl jsem něco napsat, ale ovládl jsem se :D
odpovědět 
     Re: Wrestling man09:34:19 03.12.2020
No co by se dělo...debilové jako ty by se snažili flejmovat, stejně jako to děláš pod článkem o přelezu Chanourdie a tady.
odpovědět 

 o com je toto video?09:19:08 01.12.2020
Za akym ucelom boli natocene tieto videa? Dakujem za vysvetlenie.
Michalodpovědět 
 Re: o com je toto video?11:52:52 01.12.2020
Za účelem zhlédnutí a následného okomentování. V případě lezce bohužel značně pokleslýho komentování. Ale čemu se divit, dnes leze kdejakej jouda, z nichž se leckteří vyznačují frustrovaností a nízkým sebevědomím až zakomplexovaností. Dříve lezlo lidí méně, zato většinou šlo o lidi, které bycho dnes zařadili mezi "kvalitní jádro" lezecké komunity....
odpovědět 

 Beckov17:17:05 01.12.2020
Ahoj, dík za všetky komenty, omlúvam sa ak som sa dotkol niekoho módneho či estetického cítenia, no leze sa v tom fakt dobre, a to sme prešli všeliakou módou, nakoniec neviem či sú dnešné slim džíny až tak iné :-D, ale myslím, že na týchto stránkach by malo byť podstatné lezenie. Ano každý z nás lezcov je ,,narcis'', lebo keď prelezieme niečo, čo sa nám zdá ako zaujímavé, chceme sa tým pochváliť pred čo najväčším bublikom, ak niekto tvrdí opak klame sám seba. Vzhľadom k tomu, že už mám bližšie k stovke ako k jednotke, tak som rád, že som sa naučil aspoň ako tak ovládať chytrý telefon a média,  môže sa teda javiť mládeži kvalita videa zaostalá, jak vedel tak urobil, nemám filmový team, avšak hlavným by mala byť dokumentačná výpoveď, ak by publiku, bez dôkazu dnes tvrdil starec, ktorý ,,včera vyliezol z hrobu'', a zabudol sa tam vrátiť, že stále lezecky šahá na desiatky, asi by ho mládež vysmiala, a ja viem, že nás už nie je veľa, čo to ešte vieme. Lezené cesty sú cca. 30-rokov staré, a liezla ich vätšina mojich rovestníkov, a aj dnes si mnohý súčastný lezci na nich vedia zavesiť pytel, a k obtiažnosti?, neviskúšaš nevieš, dá sa spýtať Alexa Honolda, alebo bližšie Mikušinca a inej omladiny, jak je to jednoduché, medvědí síla v pažích ti je nanič, keď necítiš rovnováhu a techniku, a nemáš čistú hlavu zosúladenú s telom, alebo ako sa v našom veku hovorí, nedostatku sili - skúsenosti. A svojim sôsobom to je aj výpoveď ako sme ponímali bouldre mi, nevedeli sme, že lezenie s šúchaním zadku o zem bude v bouderingu dominantné, teda nie, že by sme tak nebouldrovali, ale väčšinou len po mnohých pivách.
Prajem veľa hodnotných lezeckých zážitkou.
PS: ešte možno nájdem, ružový  overal zo zipom na zadku, čo sme si šili v 80-tych rokoch z teplej deky Larysa, tá v inej farbe nebola, ááá, ba áno, ešte bola v rovnako slušivej cukríkovo modrej, na ťažké zimné lezenie v Tatrách, ,,chlad je sviňa''a v obchodoch nič nebolo, tak ak sa k tomu dostanem skúsim zase nejaké stupídne video. :-)))))
Romanodpovědět 
 Re: Beckov19:11:19 01.12.2020
A je to nutné?
odpovědět 
 Re: Beckov19:26:18 01.12.2020
respekt romane.jediné s čím nesouhlasím že jsou všichni lezci narcisové.ale děkuji za komentář, ať to leze.
dodpovědět 
 Re: Beckov20:00:40 01.12.2020
Bouldrová klasifikácia má v lezeckom svete svoj význam. Preto, by som sa určite nesnažil vyjadriť obtiažnosť klasifikáciou, určenou pre cesty, s lanom. Nedáva to zmysel.
V roku 2006, spravil Peťo Resch nástup zo sedu SD, k ceste Sex je náš. Dal obtiažnosť 7C/C+. Inšpiroval ma a tak v roku 2007, som spravil väčšine bouldrom na Beckove SD. Keďže, počas skoro 20 ročnej histórie, mojich návštev Beckova, som nikdy nepočul o žiadnych názvoch bouldrov, tak som im aj dal názvy. Všetko je zapísané v databáze.
Klasifikácia sa odvíjala od nadstavenej Peťom.
Napr. Ľavý biceps je u mňa Slimák SD 7B+. Zo stoja by som to videl na 7A. To by mohlo zodpovedať tak 9-.
Aj Sexu, by viac sedela bouldrová klasifikácia. Skôr je to ľahšia 10-, tak by som to videl zo stoja za 7B+.
Novinka Totem, môže byť 6B+, Max 6C. Čiže max. cesta 8+. Riči
odpovědět 
  Re: Beckov19:28:33 02.12.2020
K tomu zase len malé podotknutie, že sa jedná o výstupy staré cca. 30-rokov, ktoré vznikali prioritne ako nové nástupy k už existujúcim cestám, alebo ako samostatne lezené cesty s lanom, ( Sex, dve istenia, Aršloch , dve istenia), teda v tom čase sa nemožno baviť o Fr. bouldrovej stupnici, a je absolútne zrejmé, že sa nejedná o bouldre v dnešnom ponímaní, preto nie je žiadny relevantný dôvod, označovať obtiažnosť bouldrovou klasifikáciou, tá je tu nemiestna. Lezecká obtiažnosť na prírodnej skale vždy zostane absolútne subjektývny pocit každého jedinca, pretože ani v dvoch pokusoch po sebe, vlastne nie sú rovnaké podmienky: poveternostné, psychické, fyzické, atď...., aj ja by som dal všetky tento rok kľudne aj za 6 UIAA, no asi by to bolo hodne scestné.:-))), vždy vyjadrovaním sa k obtiažnosti si treba skludniť myseľ,uvedomiť si počet pokusov, čas, ktorý som tomu venoval, koľko podobných prelezov som už absolvoval, súhrn lezcov, ktorí to liezli predtým a či som to prelizol v plnom rozsahu. Pár krokov z SD, samozrejme pridá na obtiažnosti ale neoprávňuje k nejakému pomenovaniu alebo premenovaniu už jestvujúceho výstupu. Viem a počul som len o veľmi málo zdokumentovaných prelezoch v plnom rozsahu a časovom rozpätí ako sú tie moje a zdokumentované SD zatiaľ nie. Bolo by teda slušné a korektné, nechať posúdiť každého lezca, ako sa mu to javí po prelezení. Už to ďalej nebudem komentovať, všetkých pozývam vyskúšať a ohodnotiť, najlepšie podmienky na prelez sú pri teplote do 10 stupňov a pri vetre, ten fajn vysušuje chyty, a poteší aj nahrávka čo i len na telefón.
Roman.
odpovědět 
   Re: Beckov19:42:05 04.12.2020
Ja ta chapem, preco to asi tocis uz. No poviem ti, ze pri kvalite tych zaberov, kde v podstate nie je vidiet ziadny detail, a kedy vsetko vyzera rovnako ci lezies 5tku alebo 10tku lebo tam fakt ziadny detail ani kvalita nieje, je to uplne mimo vypovednu hodnotu. To vypada, ze si nieco lezies, ale co na tom ma byt na ocenenie, mozno ti co tie cesty poznaju to pochopia, ale bezny clovek vratane mna, ktory som tiez lezec, nic mi to nehovori, pretoze tam v tom videu okrem tych bukvicovych elastakov co vsetkym vadia, poriadne nic nevidim. Chapes ne?
Michalodpovědět 
   Re: Beckov23:28:27 04.12.2020
Prečo si to nazval Beckovský bouldering, keď v tvojom ponímaní teda nejde o bouldering a bouldrová klasa je tu nemiestna? Oblasť má očividne potenciál na malý a vďačný bouldrový sektorík. OK, nech si cesty žijú svoj život, ale bouldre majú predsa slobodný priestor ku vzniku. Nech sú tam, pritiahnu bouldristov, nech majú svoju klasu, názvy a adekvátne nástupy (SD, ak je to zmysluplné) a nech sa predsa lezú. Podľa toho, čo čítam, bouldre už existujú, majú svoj názov a klasu. Nejde o žiadne predĺženie nástupov ciest, ide o bouldering. A moderný bouldering nie je o šúchaní zadku po zemi. On sa práve šúchať o zem po nástupe nesmie, ale scápaní ste to v rámci veľkej srandy samoška vnímali asi ináč.
Oliodpovědět 
    Re: Beckov23:27:10 05.12.2020
Už som nechcel, ale dám ešte bodku s veľkým srdečným úsmevom:-)))). Halóóó, chlapi, neprežívajme to tak a neberme sa tak vážne!!!!, život a hlavne lezenie má byť zábava a tešiť, zvlášť v tomto ,,cvokhauzovom'' období, ak si niekde sám a natočíš sa na mobil na statíve, neašpiruješ za video na Oskara, ale ponúkaš tvoju verziu na inšpiráciu, posúdenie, pohanenie, a hlavne, šetríš mnoho slov na téma nepreliezol / preliezol. Mám rád celú lezeckú komunitu skoro už 40-rokov, je mi absolútne jedno čo kto a v čom lezie, a mindrák mi to teda určite nerobí, nemôžme mať všetci rovnaký názor (to by bola nuda), a niekto dozrie k nadhľadu skôr niekto neskôr, tak to má byť, zachovajme si voči sebe toleranciu, rešpekt a úctu, každý výstup je dôležitý, bez ohľadu na obtiažnosť či vzhľad, lebo niekomu urobil radosť. Takže budem sa tešiť, keď sa stretneme niekde pod skalami, pokiaľ to telo a hlava dovolí budem liezť, a ak budem zase sám, tak aj točiť všetko je pod mojím menom na Youtube. (pribudli už ďalšie) :-))))))))
Veľa pekného lezenia, úsmevu a radosti, Roman.
odpovědět 
     Re: Beckov15:35:24 07.12.2020
Ať se daří Romane....
odpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179560)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Contamin-labrunie 6a+ Chamonix
Suntandora 7a Kalymnos
Suntadora 7a Kalymnos
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: jak to vidi mainstream | Re: jak to vidi mainstream | RIP Ondro | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: RIP + pridať 15° | Esence bytí | jak to vidi mainstream | Re: Ss | Re: Hustý! | Re: Hustý! |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (97)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (16)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (9)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (5)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 374 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.