LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Tohle tady lezou i báby s nůší.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
V 16 - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Video: Alex Megos - 2. přelez nové cesty King Capella 9b+

Nesestříhané video ze svého nedávného 2. přelezu cesty King Capella 9b+ ve španělské Siuraně zveřejnil Němec Alex Megos. Podívejte se, jak si v cestě, kterou na jaře jako první vylezl britský lezec Will Bosi a navrhl jí tehdy obtížnost 9b+, Alex poradil.



Alex zatím navrženou obtížnost 9b+ nepotvrdil. O Alexově přelezu jsme psali před pár dny zde:

Alex Megos: 2. přelez nové cesty King Capella 9b+


Standa Holec   [úpravy] 11:25 29.11.2021Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 PP?14:27:06 29.11.2021
Cvaklé první dvě presa, prodloužené preso smycí - Proti gustu žádná, ale je to vlastně ještě PP? Dost lidí se pohoršuje nad hobíky co si našáhlují první jištění a tady to dělá světová špička a je to úplně v pohodě
.odpovědět 
 Re: PP?15:42:54 29.11.2021
Třeba ty první dva nenašáhloval, ale vylezl cvakl a zase slezl, pak by to bylo OK.. Jedno jištění použít dvakrát (krátký a dloooooouhý preso) neni PP ale posranost a ojeb. PP by se dalo uznat kdyby cvakl jen to dlouhý a pak už nic (nejtoval to blb a hrozí podlaha?).. Když se bojí dole odskakovat a nahoře delšího odlezu, tak si to má hodit zvrchu celý a napsat TR. Nebo se doml. s prvovýstupcem a posunout nejt. Ne to takhle ojebávat a hrát si na čistý PP. Si můžu našáhlovat druhej kruh v Labáku, před čtvrtej pověsit pětimetrovou smyci a říkat že PP a pohoda.. Princip je stejnej.
odpovědět 
  Re: PP?16:17:46 29.11.2021
nihil novi. podobné diskuse se vedly na lezci co je lezec lezcem, bratru něco přes dvacet let. tenkrát zaprděným staromilcům (již tenkrát jsem se k nim počítal) nevonělo, že za RP jsou vydávány přelezy s fixními expreskami. nechal bych to koňovi.
Lukas B.odpovědět 
   Re: PP?17:40:35 29.11.2021
Resite to co se jiz davno neresi.
odpovědět 
    Re: PP?18:50:00 29.11.2021
Tak ono už i pohlaví přibívá a lidi se tváří jako by nic, takže asi v poho :D
odpovědět 
     Re: PP?11:27:46 03.12.2021
Za pohlaví bych bejt přibitej nechtěl...
odpovědět 
     Re: PP?13:31:32 03.12.2021
Strašná blbost, zrovna na tohle se lidi fakt jakobynic netváří.
odpovědět 
   Re: PP?19:05:23 29.11.2021
Je mi to jedno. Koňo
 konooodpovědět 
    Re: PP?21:51:57 29.11.2021
to je dobře. protože je to vlastně úplně jedno.
Lukas B.odpovědět 
  Re: PP?13:22:04 30.11.2021
Promiňte, že jsem tak smělý, ale kde Alex uvádí, že to vylezl PP? Na instagramu píše jenom, že udělal "first repeat". O stylu jsem tam nenašel ani zmínku.
Překližkář s multisportkouodpovědět 
   Re: PP?16:51:45 01.12.2021
RP to nebylo už vůbec a RK není sportovní styl. I když možná už zase ano, v kuse to je. Jen stačí napsat, že to dal RK.
odpovědět 
  Re: PP?23:30:34 01.12.2021
K tomu presu: Není to snad úplně jedno? Jestli jsou ve skále 2 nýty s 2 preskama nebo jeden nýt s preskou a smyčkou??
Jodpovědět 
   Re: PP?11:23:33 02.12.2021
Kdyby tam ten druhej nýt byl tak by to jedno bylo, jenže on tam neni a ta dlouhá smyce + ještě preska je přidaný jištění do hotový cesty. Jako, volně vylezený to je, ale PP ani náhodou. To už se může za volnej přelez považovat i TR když se to vyleze v kuse bez sezení. Na psychiku se prej už nehraje.. Jasně že vraždy s doletem na zem nebo polici jsou kravina, ale trochu psychický složky do lezení patří...
odpovědět 

 .18:59:11 29.11.2021
Fuj. Je to smutny, ale je to videt cim dal vic. Nejlepsi bude jit prikladem. Drzte se opicaci
K.H.odpovědět 

 Mimo...19:14:14 29.11.2021
Někdo vyleze 9b+, což je asi tak težký že si to nikdo krom pár lidí na světě neumí představit a vy sem taháte labák a kruhy... Procvaklý dvě presa na začátku... Ještě bych podotknul že to lezl s maglajzákem a večer asi nešel na pivko do hospody. Má se teda vůbec cenu bavit o tom že vůbec lezl?
Marekodpovědět 
 Re: Mimo...19:22:16 29.11.2021
Určitě vylezl, akorát stylem na pomezí PP a RK. Nebo kolikátý procvaklý je podle tebe možný brát za PP, případně u koho?
odpovědět 
  Re: Mimo...19:31:58 29.11.2021
Každý podle svého, asi si radši cvaknu dvě než odrazím patu, nebo dám zem... Ale jsem jen málo drsnej. Zapomněl jsem že jen tady u nás na písku je to pravé lezení.
Marekodpovědět 
   Re: Mimo...19:39:39 29.11.2021
O písku jsem nepsal.
odpovědět 
    Re: Mimo...19:41:38 29.11.2021
Jinak spadnout od druhýho a třeba s nabraným je většinou na ostudu. Takže první 2 zaplý = PP?
odpovědět 
   Re: Mimo...03:31:21 27.01.2024
Tady nejde o to, jestli jsi málo nebo moc drsnej. Jen o to, jak jsi to vylezl. Nikdo (nebo minimálně já ne) Ti neříká, že je to tak, jak jsi to udělal dobře, nebo špatně... Jen bys ideálně neměl prezentovat přelez typu a/b/c, že to byl přelez typu a. Ale realita je taková, že i nadprůměrný lezci mají ať už nevědomky nebo záměrně často ve stylech čurbes :). Tak asi tak...
odpovědět 
  Re: Mimo...19:38:33 29.11.2021
Každý podle svého, asi si radši cvaknu dvě než odrazím patu, nebo dám zem... Ale jsem jen málo drsnej. Zapomněl jsem že jen tady u nás na písku je to pravé lezení.
Marekodpovědět 
   Re: Mimo...22:23:30 29.11.2021
Jenže v tomto případě je první expreska již hodně vysoko, a ta druhá velmi blízko té druhé. Tedy, při cvakání druhé by to zem být neměla. Z videa to vypadá, že to bude možná i jeden z nejtěžších úseků celé cesty. Pokud oba přelezci (Bossi a Megos) neměli na to cvaknout tu druhou, očividně to byla cesta nad jejich síly. První procvaklou bych neřešil. Neřešil bych ani první tři procvkalé, kdyby to byl zrovna úsek tak za 6 a pak se měla lézt 12ctka.
Poctivákodpovědět 
    Re: Mimo...10:32:32 30.11.2021
Vnímám to stejně. Pokud cvakání tvoří část fyzického (nebo psychického) výkonu, tak by nemělo být při přelezu vynecháno. Prodloužení zase vidím jinak - pokud je cesta "špatně" navrtaná, že nejde slušně lézt RP nebo PP, tak proč neprodloužit (pokud se jedná o sportovku)?
Variantodpovědět 
     Re: Mimo...11:34:47 30.11.2021
Ale ten nýt tam je. Jak už tady někdo psal - je to spojení dvou cest a měl možnosti cvaknout nýt vlevo, ale místo toho tam má 2m smyci
 JendaZBrnaodpovědět 
     Re: Mimo...16:19:48 30.11.2021
jak jsem se již (dávno v minulém století v jakémsi samizdatu) dočetl, cvakání je nedílnou součástí obtížnosti (na pár vteřin jedna ruka neleze, ale cvaká), a proto necvaknutí si kruhu u některých (tehdejších) pískovcových extrémů není hrdinství, ale srabárna a zbabělé vyhýbání se technickým obtížím, neboť u sportovního lezení nikoho nezajímá žádné trapné hrdinství, ale překonání silových a technických obtíží v kuse.
Lukas B.odpovědět 

 presky09:16:04 30.11.2021
dlouho jsem na to mel stejny nazor - je to ojeb tady to prodluzovani, cvakani dvou presek atd.. no a ted v zari se mi pri cvakani druhe presky urval chyt (zadna mrdka ale poctive krapnikove madlo) a skoncilo to dvemi operacemi zapesti. Nerikam ze od ted budu cvakat sahlem dve presky, ale trochu se mi ten nahled na to bezpeci zmenil.
btw jo, vypada to, ze hned za smyci kterou cvaka je pomerne - na cestu takove obtiznosti - dobry chyt, ale je videt ze presku z nej necvaka ale az o krok dal, to by mohla byt uz podle me slusna podlaha.
ktzodpovědět 
 Re: presky10:11:03 30.11.2021
Pokud tam je kokotsky umístěný jištění tak že hrozí podlaha, tak se má domluvit s prvovýstupcem a dodat tam jištění. Takhle to prakticky dodaný jištění je taky (prodloužení dvoumetrovou smycí a pak cvakne ještě normální preso), takže ne opakování cesty ale ojeb, Stejně tak našáhlovat si něco kam se bojim. A je jedno jestli našáhluje první ve dvou metrech nebo čtvrtej ve dvanácti. To se rovnou může rybařit a psát si to jako OS. Ať si borci lezou jak chtěj, ale ať nemlží. Má tam bej poznámka dodaný jištění a druhej našáhlovanej, ne že popis je PP a skutečnej styl vyplyne až z videa.
odpovědět 
  Re: presky11:15:34 30.11.2021
King Capella je kombinace dvou cest, projektu ktery je stale nevylezeny a pokracuje doprava a cesty nalevo do ktere travezoval Bosi bez pridani nytu. S podlahou je to tak tak a sam Bosi rikal, ze se mozna v budoucnu prida do traverzu nyt.
odpovědět 
   to só ty mlady 16:09:24 30.11.2021
Will Bossi asi neumi vrtnout nejt bo sponzor nedodal vrtacku bo proste daval tolik pokusu ze nebyl prostor maknout a teprf se povazovat za pravyho prvovystupce
Kingodpovědět 
    Re: to só ty mlady 22:38:50 30.11.2021
Bo znamená protože , není to zkratka slova nebo :D
Ktzodpovědět 
 Re: presky10:41:39 01.12.2021
SUhlasim v tom, ze radsej nacvakane expresky, ako byt dolamany, ale potom to nebudem prezentovat ako cisty prelez (co podla vyssie pisaneho asi ALex M. ani neurobil). Len chcem podotknut, ze tieto necakane pady s pod prveho, do prveho, druheho istenia su strasne na isticovi, a jeho pozornosti a pripravenosti - istica si treba na tieto veci dost vycvicit :D
vladoodpovědět 
  Re: presky11:16:00 02.12.2021
Alex to prezentuje jako čistý přelez.
odpovědět 

 Nácek15:03:42 01.12.2021
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
Okounodpovědět 
 Re: Nácek15:05:48 01.12.2021
Konečně něco rozumného :D
Zrzavecodpovědět 
  Re: Nácek18:51:35 01.12.2021
ta cesta je 9b+,halo,v takej klase,necvakneš,jen tak,ta smyce nema dva metry,ty komenty sou zbytečny,proste to prelez,z pisatelu o stylu,by se nikdo ani neodlepil ze zeme.
pavelodpovědět 
   Re: Nácek11:33:28 02.12.2021
Jasně že bych se v tom nehnul. Čistě to přelezl - lano jen na jištění ani presek se nedržel, ale bylo to RK s přidaným jištěním, žádný PP ve smyslu čistýho sportovního přelezu jak to prezentuje. A je úplně jedno jestli to je 5c- nebo 9b+. Že pravidla určuje špička - nedávno špička s klidem sekala a jakože hluchý místa přelízt nejdou tak je přitesnutí OK. Vývoj ukázal jaká to byla slepá cesta. Za stejnou blbost považuju tuhle inflaci stylu. Začlo to tim že cvaklej první je v poho, teď už druhej, přidávat jištění asi taky.. Za chvíli bude OS i rybaření s načárkovanejma chytama..
odpovědět 
    Re: Nácek17:49:06 02.12.2021
Nikde to jako PP neprezentuje
Čtenářodpovědět 
     Re: Nácek20:47:10 02.12.2021
Prezentuje to jako opakování cesty, tj. volný přelez a tim se automaticky myslí ve stylu rotpunktu tj. OS, flash, RP nebo PP. Nic jinýho. A neni to ani jedno z toho, ale RK s dodaným jištěním.
Timhle stylem by se mohlo rovnou lízt TR a říkat tomu přelez cesty..
odpovědět 
      Re: Nácek20:58:41 02.12.2021
Ty si pako... rotpunktu tj. OS, flash, RP nebo PP??
:-D rotpunkt=RP nic víc bobane. Nad 9a myslím není podstatné pro nás nýmandy řešit jestli měl pro bezpečnost cvaklé první dvě. Navíc se to dost často vylez k nim cvakne a sleze a pak se jde na ostrý, ale to je jedno. A RK je lezecký styl ;-) stejně jako AF, solo i TR...
Kokosodpovědět 
       Re: Nácek09:17:07 03.12.2021
Tohle pseudofilosování je k ničemu. Prostě to prezentuje jako čistý přelez a hotovo dvacet.

A sprosťák, kterej hned argumentuje ad personam kdo napíše "Ty SI pako..."...
odpovědět 
        Není pako jako pako!09:53:09 03.12.2021
K čemu asi bylo to ty pako ;-)? Ty pako :-* čti mezi řádky. A ne, nejsem sprosťák, pako najdeš i ve slovníku spisovné češtiny ;-).
Ale pokud někdo tvrdí a dává rovnítko mezi OS, RP a PP tak trochu pako je!
Kokosodpovědět 
        Není pako jako pako!09:53:19 03.12.2021
K čemu asi bylo to ty pako ;-)? Ty pako :-* čti mezi řádky. A ne, nejsem sprosťák, pako najdeš i ve slovníku spisovné češtiny ;-).
Ale pokud někdo tvrdí a dává rovnítko mezi OS, RP a PP tak trochu pako je!
Kokosodpovědět 
         Re: Není pako jako pako!11:49:08 03.12.2021
Ač jsou to rozdílné styly, tak jedno mají společné, zapínání jištění se děje během lezení. Nic víc nic míň, ty prcino.
odpovědět 
         Re: Není pako jako pako!14:01:35 03.12.2021
Aha, ty jsi hlavně hlupák. Tak jednak - být sprostý a vulgární jsou dvě různé věci. Sprostý jsi byl, protože jsi na nekonfliktní příspěvek reaoval urážením, což bobane a pako bezpochyby je. A já netvrdí, že mezi OS, RP a PP je rovnítko, fakt ten mozek zapoj. A i kdyby to tvrdil, furt to neznamená, že je pako, může se splést, nebo nevědět. Jo, ty seš jeden z těch, co se narodili a už všechno věděli, tak se nemuseli nic učit a taky jsi neomylnej, že... Míň debilů a hloupejch k tomu (kteří místo jsi píšou SI :D)
odpovědět 
   Re: Nácek11:56:05 02.12.2021
co s tím má klasa společného? Pro mě je cokoliv nad šestku nelezitelný terén, natož abych v něm dovedl cvakat
.odpovědět 

 Nesympatickej,11:52:21 02.12.2021
myslím, že je narcis, ne teda nějak výrazně, ale jistá arogance na něm vidět je. Dávat si na instáč fotky, jak mám na rukách bebíčka...no, jsem fakt rád, že tohle nedělá třeba Adam Ondra. A proč tomu nedal stupen obtížnosti? Bojí se, že by se někoho dotkl, protože by řekl nižší stupeň, nebo že by přestal být někomu sympatický, kdy se takhle "zle" projevil? Nebo nechce dát za pravdu, že je to fakt tak těžké?
odpovědět 
 Re: Nesympatickej,15:04:02 02.12.2021
By mě zajímalo, jestli autor dost podobnejch příspěvků, které se vztahují k Megosovi pod různejma článkama a jsou zhruba v tom duchu, jako je tenhle na kterej reaguju, je pořád jeden a stejnej :)
A pokud jo, tak čeho chce dosáhnout.
P.odpovědět 
  Re: Nesympatickej,15:14:32 02.12.2021
By mě zajímalo, jestli autor dost podobnejch reakcí je pořád jeden a ten stejnej :)
A pokud ano, čeho chce dosáhnout.
odpovědět 
   Re: Nesympatickej,16:44:37 02.12.2021
Díky za reakci, hnedle je mi všechno jasnější.
P.odpovědět 
    Re: Nesympatickej,17:34:35 02.12.2021
Nemáš zač. Jasnější ti není nic.
odpovědět 
     Re: Nesympatickej,21:15:38 02.12.2021
Je, ale o tom ty nic nevíš.
P.odpovědět 
      Re: Nesympatickej,10:48:48 03.12.2021
Na druhou stranu, na 8a.nu se v diskuzi o megosových přelezech melou hovna o jídle, proti čemuž je diskuze o stylu přelezu zde na lezci aspoň k tématu. Takže když nic jiného, tak aspoň jako Češi nemusíme trpět pocitem méněcennosti.
honzaodpovědět 

 9b+ ???14:57:54 02.12.2021
To není 9b+ ani hovno. A ani PP to není.
Ondřejodpovědět 

 bordel09:24:33 03.12.2021
Jako bordel v tom je. A ti borci to ví, proto se nějakýmu přesnějšímu pojmenování stylu vyhýbají a prostě řeknou, že je to čistý přelez.

Napadá mě, že Adam by mohl být na téhle top úrovni průkopníkem v tom, že by to lezl fakt odspoda. A nejlíp i cvakal expresky. To by bylo fakt morálně jinde a spousta lidí by to určitě ocenila.
odpovědět 
 Re: bordel10:06:38 03.12.2021
Jasně, protože Adam přece nikdy nic neleze s první cvaklou... https://www.youtube.com/watch? v=k3_4nAcA1us 2:56 ...
Marekodpovědět 
  Re: bordel14:03:05 03.12.2021
"Napadá mě, že Adam BY mohl být na téhle top úrovni průkopníkem v tom, že BY to lezl fakt odspoda."

Další agresivní hlupák. Fakt ti musím vysvětlovat, jak funguješ čeština? To je podmiňovací způsob.
odpovědět 
   Re: bordel09:05:45 27.01.2024
Mohl by, ale očividně už je v týmu "procvakavam aspoň dva první".
odpovědět 

 Zeptejte se Špeka11:28:57 03.12.2021
Nebo vlastně nemusíte, své už řekl v Klokočkách a tesat do kamene: Poctivák či zmrd, čeká je smrt
odpovědět 
 Re: Zeptejte se Špeka09:30:06 29.12.2021
Tuhle tradici medializace přelezů z procvaklím prvním založil Chris Sharma , je to podobné jako se dnes létá a odlétá dříve nemyslitelné v Horolezectví . Slovinský trenér reprezentace v Hampi vyprávěl , že už neleze ale dělá bouldering proto , že věděl že dokáže přelézt tenkrát nejtěžší cesty na světě , ale nedokáže v nich procvakat jištění , proto dělá bouldering . Podobné debaty se dnes vedou v Labáčku o tom , jak se špatně cvaká jištění ale bohužel některé cesty jsou tak obtížné , že tam vhodné místo pro umístění jištění pro bezpečné cvaknutí jištění prostě nenajdete . Už před dvaceti lety v těch těžkých cestách v Labáčku bylo klíčové cvakání jištění . My slabší to řešili vynecháváním …..
Tomajdaodpovědět 
  Re: Zeptejte se Špeka10:16:22 28.01.2024
Jo, pamatuju si nějaké video z Petzl Rock tripu v Millau, co bylo kdysi na DVD přiložené u nějaké Montany a tam si Chris tu první ze země cvaká. Nikdy předtím jsem se s tím nesetkal, ale přišlo mi to tehdy vlastně ok, protože si prostě stoupnul na špičky:D
Fanoušek baletuodpovědět 

 Nelíbí se ti styl MÁM řešení !!!22:48:40 28.01.2024
Navrhl bych nový styl! Třeba USP - Ultra Sportovní Přelez nebo Poser, ať si příjdou všichni na své :).

Prostě pro bušiče řekněme 8c a výš.
- Presa před připravené - cajk!
- První dva bezpečně cvaklé - cajk!
- Vylezení v kuse jako RK, PP a pod- cajk!

Pak pro fajnšmekry by bylo OS-USP a nebo Flash-USP!

A pískařum, nebo spíš pískařum za keyboardem bych taky přidal jedem > ať se nezlobí a mají radost ...- prostě PHG - Panicovy Hnědé Gatě a taky si můžou hrát na OS-PHG nebo Flash-PHG.

Prostě ať to máme rozmanité !! Ať už jdete s těmato kok**inama do prdele. Hawg.
Rybízodpovědět 
 Re: Nelíbí se ti styl MÁM řešení !!!07:14:35 29.01.2024
Zbylo ti něco?
odpovědět 
 Re: Nelíbí se ti styl MÁM řešení !!!08:21:21 29.01.2024
Rybizku, tebe to hodne vzalo, co? A pritom docela kultivovana diskuze, doufam, ze sis jiz pridelil PHG
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.