LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Nelez do cesty na kterou nemáš!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
40.Hronek 10385
41.Kohout 10322
42.Nosek 10276
Bouldry:
40.Radouchova 8656
41.Štambachr 8612
42.Zímová 8606
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140192 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
KLAJDA - lezecké centrum Brno - Brno - Maloměřice
Ultra Ant Club - Týnská - Praha 1
Tendon Blok - lezecké centrum - Ostrava

Prodejny
Rock Point Olomouc - Olomouc
Popina = nejlevnější v ČR ! - Bruntál
HUDYsport - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Nominační kritéria 2006

Na stránkách horosvazu jsou vyvěšena nominační kritéria do reprezentace na rok 2006.

Vzhledem k tomu že je to celkem tvrdý k závodníkům a že to je celkem zašitý (kritéria jsou tam od dnešního dne) upozorňuji na ně zde.
Naleznete je na horosvazu v: soutěže/dospělí.

Čugo Jirous

Jirous - Jiří Přibil   [úpravy] 22:40 19.01.2006Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Heh12:03:58 20.01.2006
Je ty sou hezke ))
Kuzmicodpovědět 
 Re: Heh12:17:56 20.01.2006
tak tak. na vsechno potvrzeni, povoleni a kriteria. to nam lezeni vyznamne posune smerem dopredu, ze? :)
chyskaodpovědět 

 odkaz12:25:44 20.01.2006
http://www.horosvaz.cz/index.php?cmd=page&id=140
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: odkaz14:37:31 20.01.2006
A nejlepší na tom je, že v těchto kritériích nejsou zahrnuti závodníci, kteří se zúčastní SP v lezení v ledech, takže může nastat situace, že všichni jsou si rovni, ale někteří rovnější, tak jsem velmi zvědav, jak to budou zodpovědní na ČHS, v případě rozdílného přístupu, vysvětlovat.
vlkodpovědět 
  Re: odkaz15:25:35 20.01.2006
jóóó to klidně můžou, ty nevíš, že v závěrečném ustanovení mají napsáno, že komise si v případě nutnosti vyhrazuje právo na změny v nominačních pravidlech nebo udělení výjimky v nejnutnějším případě??? Takže pravidla jsou stejně úplně na h...!!! Komise si v podstatě může dělat co chce, stejně tak to dělala i vloni v juniorech pod vedením Kadlece, kdy zřejmě za nutné považovala, aby jezdili na závody EPjuniorů i ti, co nebyli do 10. místa dle pravidel, jako např. Lucie Rajfová, Anna Čermáková, Jakub Volf. Komise dokonce ani nikde nezveřejnila, že těmto juniorům udělila výjimku, natož aby zveřejnila z jakého důvodu, tak učinila.
A tato nová pravidla vůbec nevedou k ničemu lepšímu, spíše naopak, protože letos bude velet oběma komisím Kadlec!
P. D.odpovědět 
   Re: odkaz15:08:05 21.01.2006
Blbe kecas.Takovy pripad v juniorech nenastal.Je tam dost treneru a rodicu , kteri ba okamzite zakrocili.V detskem a juniorskem lezeni je celkem slusna atmosfera , tak se to nesnaz rozlozit.Tva zla slina vic hovori o neznalosti veci.
odpovědět 
    Re: odkaz17:19:34 23.01.2006
a proc by meli zakrocit, kdyz se jedna o jejich vlastni deti? by byli sami proti sobe, ne? precti si lonska pravidla repre mladeze a pak neco povidej, ty Neznalku.
odpovědět 
     Re: odkaz15:20:15 24.01.2006
rekni jeden jediny konkretni pripad!Znalce.
odpovědět 
      Re: odkaz10:34:28 25.01.2006
A.Cemakova(14.-17.m.-Geneva, 18.m.-Kranj)
L.Rajfova(12.m.-Geneva, 14.m.-Kranj)
J.Volf(22.m.-Geneva, 27.m.-Kranj)
oni nebyli v prubeznem poradi EPJ pred danym zavodem do desitky a tyto zavody si meli hradit sami,
o tom,ze by svaz dostal pro juniory dalsi prostredky navic a oni tak dostali vyjimku, neni nikde na svazovych strankach ani zminka,takze nekde bude urcite chyba...
odpovědět 
       Re: odkaz17:38:54 25.01.2006
A ty vis jestli si to hradili nebo nehradili sami?
odpovědět 
        Re: odkaz21:44:28 25.01.2006
na svazovych strankach je napsano,kdo z junioru mel naklady hrazeny a jejich jmena jsou u toho uvedena,jenze nikde se uz nepise,ze dostali vyjimku,a to proto,ze nebyl zadny solidni duvod jim vyjimku udelit.zadnej balik penez navic repre nedostalo.proto taky byl o dost prekrocen rozpocet.komise to vi,a proto taky mlci,jinak by se do me uz davno pustili.za ty prachy by bylo lepsi natlouct nove kruhy.
odpovědět 
  Re: odkaz17:40:43 20.01.2006
http://www.horosvaz.cz/index.php?cmd=page&type=3&article=227
odpovědět 
   Re: odkaz18:07:40 20.01.2006
to je bordel...
hmodpovědět 
    Re: odkaz18:31:42 20.01.2006
Jakej bordel? Nejsou lidi, nejsou peníze. Na repre zbylo malinkato a je potřeba se s tím poprat co nejlépe. Nevím co a jak bylo vloni, ale letos by se podobné kiksy dít neměly. Alespoň se o to budeme snažit. Je jednoduchý plkat než konat...Ale tak to snad víme všichni :)))
Oliváčodpovědět 
     Re: odkaz19:01:45 20.01.2006
Bordel byl, je, a bude, dokud bude v pravidlech napsáno, že komise může měnit pravidla a udělovat výjimky. Měnit pravidla v průběhu rozjeté závodní sezóny je dost nefair a udělovat výjimky bezdůvodně a zrovna těm, co mají rodiče, nebo jiného příbuzného v komisi, to už je řádná podpásovka!!!

odpovědět 
      Re: odkaz19:12:03 20.01.2006
Ach jo :)))
"Komise si v případě nutnosti vyhrazuje právo na změny v nominačních pravidlech nebo udělení výjimky v nejnutnějším případě. Ale pouze v případě souhlasu všech jejich členů.
Tato pravidla platí v případě dostatečné dotace od ČHS. Pokud její výše, o které nebylo v čase zveřejnění těchto pravidel rozhodnuto, nepokryje rozpočet závodů pro výše uvedený počet závodníků, budou pravidla upravena dodatkem.V tomto případě by došlo ke zpřísnění kriterií pro reprezentanty, jimž je účast na SP a ME plně hrazena. Komise má právo v případě nedostatku financí na hrazení nákladů na daný závod, tyto náklady nehradit."

Asi každý čteme něco jiného?
A pro upřesnění: Rodič ještě nejsem a příbuzného lezoucího pacholka ještě taky nemá :)


Oliváčodpovědět 
       Re: odkaz19:14:11 20.01.2006
HA! Někam mi uteklo "m"...takže "nemám" :)
Oliváčodpovědět 
       Re: odkaz01:31:56 21.01.2006
Promiň Oliváči, asi seš hodnej kluk a myslíš to dobře, ale seš prostě hodně naivní. Vloni byla v pravidlech úplně stejná věta, ale nevedla ke zpřísnění pravidel, ale naopak! Díky této větě tam jeli navíc někteří junioři, co mají své blízké v komisi a na závodech zkrátka neměli co dělat, nebo měli jet za své!!! Ty tento fakt buď nevidíš, nebo jej schválně přehlížíš! Tuto větu lze totiž vždy velice lehce zneužít a v tom je ten problém! Vědí to všichni, i ti, co k tomu mlčí. Netvař se, že ty to nevidíš.
Další věc je, že nenabízíte stejné podmínky všem! Nechápu, proč preferujete závodníky na obtížnost před závodníky v boulderu. Vždyť, když se podíváš na účast na loňské MS v těchto disciplínách, tak zjistíš, že třeba žen závodilo více v boulderu než v obtížnosti. A taky zkus se podívat na ČP a MČR kolik závodníků se zúčastnilo obtížnosti a kolik v boulderu! Pokud to nevíš, tak v boulderu jich bylo mnohem víc. Tak nevím, proč zvýhodňujete závodníky v obtížnosti. Navíc boulder má šanci se dostat na olympiádu, obtížnost nikoliv! Ty, jako zástupce boulderistů, by si měl usilovat o to, aby měli stejné podmínky, jaké mají lezci na obtížnost.
Dále si myslím, že automatickou licenci na SP by měla dostat i Věrka za 3. místo na MS! Do 10. místa ve světovém rankingu být nemůže, když na závody SP nejezdila. 3. místo na MS je stejně víc, než 10. v rankingu!
Oliváči, já doufám, že je to dobře, že jsi v komisi a že budeš přínosem pro rozvoj boulderu, ale zatím, bohužel, budíš dojem, že seš pouze něčí loutkou.
Přeji ti hodně dobrých nápadů v nové funkci, ale hlavně sílu na jejich prosazení. Boulderu zdar!
pavelodpovědět 
        Re: odkaz12:06:26 21.01.2006
Ahoj Pavle :) vypadáš docela informovaně a přitom vlastně vůbec :)))
Tak to projedeme popořadě...
Doufám, že umíš číst, protože mi z tvého příspěvku přijde, že ne.
V první řadě pro jistotu znovu zvopáknu, že nejsou fufně. S loňskou komisí nemám NIC společného a letos všechny případné změny mají probíhat takto: "Komise si v případě nutnosti vyhrazuje právo na změny v nominačních pravidlech nebo udělení výjimky v nejnutnějším případě. Ale pouze v případě souhlasu všech jejich členů." A jelikož jsem komisař Kluzó, tak těžko nějaká šedá myška do repre proleze.
Obtížnost před boulderem nepreferujeme. Mají stejné podmínky :) Automatickou nominaci na závody NEMÁ nikdo...ani Mráza!
Kotasová respektive Kostruhová :) mnohonásobně převyšuje všechny naše boulderové lezkyně. Její odjezd na SP je pouze v jejích rukou. Doufám, že si už rozmyslela své přesvědčení, že už letos závodit nebude :) myslím, že bychom si to přáli všichni, protože Věra je prostě nejlepší!
Díky za informování o loňském stavu závodníků na obtížnosti a boulderu na ČP a MČR. Vzhledem k tomu, že jsem dva ČP a jedno MČR z celkových pěti závodů pořádal mohl bych o tom ale něco vědět :)))
Jinak s olympiádou bych to tak růžově neviděl, ještě nějakých X desítek let. Ač bych si to hodně přál. Letošní závody u olympiády s ní moc společného nemají...
No a toť asi vše k tvé reakci. Bohužel vše je závislé na financích. A v momentě, že nejsou či nebudou, tak se nedá svítit. Se současným rozpočtem se čarovat nedá.
Oliváčodpovědět 
         Re: odkaz13:51:18 21.01.2006
Tomu, že nejsou peníze rozumím, také chápu, že s tím, co bylo vloni, nemáš nic společného, nicméně někteří členové komise zůstali stejní, resp. se přesunuli z jedné komise do druhé s jedním "náčelníkem". A ty budeš pracovat s těmito členy a už teď podléháš jejich vlivu, protože nejseš objektivní! Jinak by jsi totiž nemohl napsat, že mají všichni stejné podmínky! V nominačních kriteriích na rok 2006 je napsáno: "Na závod ME bude nominován závodník, který se alespoň jednou umístil pro OBTÍŽNOST DO 8. MÍSTA a pro BOULDERING DO 6. MÍSTA v jakémkoliv závodě SP 06." - tomu říkáš stejné podmínky???
Dále se uvádí: "Náklady na dva závody SP budou mít hrazeni všichni reprezentanti. Náklady na další závody SP budou hrazeny pouze závodníkům, kteří budou v průběžném pořadí SP pro OBTÍŽNOST DO 8.MÍSTA a BOULDERING DO 6.MÍSTA." - tomu také říkáš, že je to stejné???
Podle mě číslo 6 se nerovná číslu 8, podle tebe se ale rovná. V tom případě ale někdo z nás dvou ve škole na hodinách matiky musel chybět.
Co se týká licencí udělovaných automaticky, tak v nomin.kriteriích se píše: "Mezinárodní licence se automaticky uděluje reprezentantovi umístěnému za minulý rok do 10. MÍSTA v CUWR rankingu, nebo-li, nezapočítá se do kvóty, proto je též AUTOMATICKY ZAŘAZEN DO REPREZENTACE."
To je přece v pořádku, jen nechápu, proč tyto věty napsané v pravidlech, TY VLASTNĚ POPÍRÁŠ!! Ale asi vážně čteme každý jiná pravidla. :-(((
pavelodpovědět 
          Re: odkaz14:58:12 21.01.2006
:) no hurá konečně si vybojoval alespoň jeden bod. Ano napsal jsem blbost a to s tou automatickou nominací. To samozřejmě platí. Ale co se toho dalšího týče, tak si prosím nejdřív sám počmuchej a zjisti si fakta než začne chrlit oheň. V tomto si opravdu neznalý :) Podmínky jsou prostě STEJNÉ. Buď finále v obtížnosti NEBO finále v boulderech. Pro letošní rok jsou změněná pravidla SP a bouldery budou mít semifinále a ve finále bude POUZE 6 závodníků. Tak snad už je ti to jasný :)
Oliváčodpovědět 
           Re: odkaz16:22:17 21.01.2006
jo, to ano, ale nic to nemění na tom, že příděl peněz pro svaz je určen PODLE UMÍSTĚNÍ závodníků BEZ ROZDÍLU DISCIPLÍN!!! Tedy stejné množství peněz za závodníka dostane svaz, jak za 8. místo na MS v obtížnosti, tak za 8. místo v boulderingu! A o tom to je!!! A proto by měli mít všichni stejné podmínky! To není o tom, kdo bude ve finále, v té které disciplíně. Vloni bylo ve finále boulderistů 12 a na obtížnost jich bylo 8. Měli proto výhodnější podmínky boulderisté??? Nééé, neměli!!! Je to o UMÍSTĚNÍ ZÁVODNÍKŮ, a ne podle hranice finále pro jednotlivé disciplíny! Stačí k tomu úplně jednoduché počty!!! Ten, kdo přiděluje svazu peníze nezkoumá, zda ve finále v různých disciplínách jsou dva závodníci, nebo osm, nebo dvanáct! 6. místo v boulderu bude vždy více než 8. na obtížnost, a 8 = 8, ať se to komisi líbí, nebo ne!!!
A co se týká automatické licence, tak by v nominačních kriteriích mělo být NAPSÁNO, že se tato licence týká také i těch, co byli do 10. místa na MS!!! Na tom, že je 3. místo z MS víc, než třeba 10. v rankingu, TRVÁM!
Že jste s Věrkou mluvili je od vás určitě hezké :-), ale to je jedna věc, druhá věc je, napsat do pravidel automatickou nominaci i pro takové závodníky, co byli na MS do desítky. Když to bude v pravidlech napsáno a Věrka si to rozmyslí s tím nezávoděním (snad jo), tak nikdo nemůže pak namítat, když se třeba Věrka nezúčastní nominačních závodů na SP a rovnou pomaže na SP nebo MS!!!
Jak jednoduché a pro komisi tak složité! :-(

odpovědět 
            Re: odkaz16:35:43 21.01.2006
s tou automat nominací ohledně umístění na MS to probereme. Já v tom problém nevidím :). Nicméně komise rozhodla, že na repre má nárok pouze finalista a s tím už se nehne! To že každá disciplína má různá pravidla je prostě fakt a hotovo. Nikoho tím neupřednostňujeme. Hotovo tečka :)
Pouštět se do diskuse od koho a za koho svaz dostává jaké peníze je velmi tenký led a nerad bych s tím tady zatěžoval Lezec.cz. Pokud máš jěště něco konstruktivního nebo kdokoliv další, tak mi to hoďte do mejlu. Díky za podněty a nekoukejte na vše tak negativně. Pokud vám opravdu záleží na zlepšení situace, tak se snažte pomoct a neplivejte špínu...
Oliváčodpovědět 
            Re: odkaz17:09:38 21.01.2006
s tou automat nominací ohledně umístění na MS to probereme. Já v tom problém nevidím :). Nicméně komise rozhodla, že na repre má nárok pouze finalista a s tím už se nehne! To že každá disciplína má různá pravidla je prostě fakt a hotovo. Nikoho tím neupřednostňujeme. Hotovo tečka :)
Pouštět se do diskuse od koho a za koho svaz dostává jaké peníze je velmi tenký led a nerad bych s tím tady zatěžoval Lezec.cz. Pokud máš jěště něco konstruktivního nebo kdokoliv další, tak mi to hoďte do mejlu. Díky za podněty a nekoukejte na vše tak negativně. Pokud vám opravdu záleží na zlepšení situace, tak se snažte pomoct a neplivejte špínu...
Oliváčodpovědět 
             Re: odkaz09:49:37 23.01.2006
ČAO Oliváči...nechci vstupovat do vašich dohadů ohledně nominací...jen bych podotknul k tvému příspěvku k financím výše, že více jak polovinu všech prostředků ČHS investuje svaz do závodníků na stěně, v ledu, skialpech, v horách....konkrétně je to tuším někde kolem 2300000 Kč....a je to téměř dvojnásobek proti roku předchozímu ( konkrétní čísla jsem línej hledat, ale pokud někdo zapochybuje dohledám tabulky z VH 05 ). Jinak vždy bude mít někdo pocit, že peněz je málo zvláště tečou-li z cizího.
Radim Bzuraodpovědět 
              Re: odkaz15:44:20 23.01.2006
Ach jo...
"Pouštět se do diskuse od koho a za koho svaz dostává jaké peníze je velmi tenký led a nerad bych s tím tady zatěžoval Lezec.cz"
Hodil si číslo a zároveň další řadu odvětví na které to pluje :) co si z toho čtenář má jako vzít???
Oliváčodpovědět 
               Re: odkaz20:27:22 23.01.2006
Třeba to, že dotoval v předchozím účetním období svaz závodníky více než stědře proti letům předchozím ( navýšení cca o milion ). Že je filozofickou otázkou zda je svaz prioritně určen k podpoře několika vyvolených jedinců za 1, v rovnováze s ostatními činnostmi ( vyjímky, kruhy, info servis, expedice, materiál, oblasti, zaměstnanci....) za 2, zda by se mělo závodit a reprezentovat na úkor činností pro řadové členy. A kolik si kterou varinatu kolik lidí z členské základny přeje. Jinak za sebe mohu říct, že rize či převážně závodní horolezecký svaz svými penězi a členstvím podporovat nebudu. Jinak hlavně nepište, že díky závodníkům přichází svaz k penězům. To bylo v zdejších diskuzích vysvětlováno mnohokrát. Za umístění a tituly peníze ( dotace ) jsou, ale je to cca 40% ( 700 000 Kč )peněz, které závodnníci spotřebují. Většina dotací je vázána na členskou základnu ( hlavu každého člena, který vyjma příspěvku 300 přinese i poměrnou část dotace ). Zájemcům přesná čísla zašlu mailem. Svazu a závodníkům samotným se daří "prodat" své úspěchy spíše vyjmečně ( ve vztahu k svazové pokladně nikoliv ke kapse vlastní ). Jinak tady to nevyřešíme.....a osobně je mi to vcelku jedno. Pokud se překlopí misky vah ve prospěch závodníků vstoupím do jiné organizace UIAA a svaz pošlu k šípku.
Radim Bzuraodpovědět 
                Re: odkaz22:04:17 23.01.2006
Tak do takovéto diskuse mne nezatahujte :) Já tady bránil to, proč nominace vypadá tak jak vypadá a zbytek neřešim. Dostala se hromádka a ta se přerozdělila. Hotovo dvacet :)
Oliváčodpovědět 
                 Re: odkaz10:29:37 24.01.2006
Nikdo tě nezatahuje, jen reaguji na to, že píšeš že je málo peněz...těch bude asi vždycky málo..s přibývajícími penězi poroste počet nenažraných vlků.
Radim Bzuraodpovědět 
                  Re: odkaz12:38:20 24.01.2006
:))) dyť v pohodě. Prostě se s tím popereme a na lidech je jak to přijmou...
Oliváčodpovědět 
            Re: odkaz17:22:10 21.01.2006
Milý anonyme prosímtě neraď co má být v nominačních pravidlech napsáno a na ničem prosímtě NETRVEJ! Pravidla jsou napsaná a schválená podle nejčistějšího svědomí ze svobodné vůle všech z komise sportovního lezení. Hodně jsme je diskutovali a všechny body pečlivě probrali.
A počty 8 obtížnost, 6 boulderink, 4 rychlost jsou dány podle počtu startujích a podle toho již zmíněného finálového umístění.Myslím, že je to celkem logické.
Nic jsi pro to neudělal a jenom se navážíš do něčeho o čem stejně nerozhoduješ, a také nemluv za ostatní. Jestli se konkrétně Věra rozhodne někam jet, nikdo tyhlety šikovné lezce podkopávat nebude.



HelčaL.odpovědět 
             Re: odkaz19:00:32 21.01.2006
Velmi se Heleno pleteš, pokud je anonym členem nějakého HO minimálně má právo si zvolit zástupce na valnou hromadu, která pak volí výkonný výbor,který pak víceméně řídí činnost svazu, a ten může na VH prosazovat jeho názory.
Na druhou stranu je pravdou pokud se někdo pořádně podívá na to, co se děje ihned vidí, že ne vše je správné, teď nemyslím zrovna reprezentaci, ale např. stanovení, kdo bude členem repre družstva v horách, ocenění-tj. výstupy a čestná uznání,granty apod. rád si počtu stránky horosvazu a můžu zodpovědně říci, že je mi až hanba jak se to dělá a jen mohu závidět kolegům z Jamesu. O servisu pro členy svazu ani nemluvě a přitom by jim měl být za jejich vložené prostředky poskytnut.
vlkodpovědět 
             Re: odkaz11:00:02 22.01.2006
Helčo, vpodstatě chápu rozhodnutí komise, vlastně dokud budou v pořádku skály kam jezdím, udržované jištění atp. jsou mi problémy reprezentace velice vzdáleny... Ale arogance se kterou říkáš, že do toho někdo nemá mluvit, že o tom nerozhoduje atd. mě opravdu zaráží. Jsou to především členské příspěvky se kterými ČHS zachází a tedy ti, kteří je platí mají minimálně právo nesouhlasit a trvat na svých názorech! Obzvláště, jsou-li jejich argumenty přinejmenším matematicky správné...
Ivčaodpovědět 
             Re: odkaz12:34:43 22.01.2006
"Pravidla jsou napsaná a schválená podle nejčistějšího svědomí ze svobodné vůle všech z komise sportovního lezení."
Tímto výrokem, milá neanonymní Heleno, asi chceš nás všechny pobavit,že? Že rozhodnutí komise bylo z jejich svobodné vůle, to je snad každému jasné, ale o tom nejčistějším svědomí, o kterém píšeš, to je ale pěkná pohádka. Prosím tě, nevíš, kde nechala své svědomí komise, když rozpočet pro mládež každoročně překročí, ale přitom si dovolí vyhodit peníze navíc za několik závodů pro pár "svých" juniorů, kteří na zaplacení nákladů neměli vůbec žádný nárok??? V době rozhodování musela mít komise své svědomí určitě hodně, ale hodně hluboko v zemi.
anonymní Pavelodpovědět 
     Re: odkaz21:07:42 20.01.2006
"kiksy dít neměly"... ty kiksy! Ty jsi asi nějaký dobrý lezec, viď? :-)
Pražák?odpovědět 
      Re: odkaz21:46:28 20.01.2006
hlavně klíííd :) já měl vždycky kuli z dyktátu :)
Oliváčodpovědět 
     Re: odkaz21:08:47 20.01.2006
"kiksy dít neměly"... ty kiksy! Ty jsi asi nějaký dobrý lezec, viď? :-)
Pražák?odpovědět 
     revitalizace ČHS10:50:17 21.01.2006
vidim to jasně: OLIVÁČOVI jedno ministerský křeslo na svazu! alespoň neni socan! jelikož v BB vznikne nezaměstnanost, žádám křesel víc. týhle straně pokroku fandim.
alaodpovědět 
  Re: odkaz19:20:37 20.01.2006
CO má ČHS společného se závodníkama na SP v ledech,když závodnik nemusí být členem svazu?
odpovědět 
   Re: odkaz20:18:26 20.01.2006
Pouze to, že je vytvořen reprezentační tým pod hlavičkou ČHS pro tyto soutěže a tedy by tito reprezentanti měli mít stejné podmínky jako jejich kolegové z lezení na obtížnost ....
vlkodpovědět 
    Re: odkaz20:19:26 20.01.2006
proc?
chyskaodpovědět 
     Re: odkaz20:32:50 20.01.2006
A proč by měl mít jeden výhodu oproti jinému? Přístup by měl být stejný ke všem, neboť to potom dává podnět ke spekulacím, co za tím je a navíc mi to připomíná manýry, které nemám již od dob svého mládí v oblibě.
vlkodpovědět 

 2006 is death22:21:51 20.01.2006
Kadlec je fakt pablb a tímto rokem jde nějaká repre a vše prostě do hajzlu... Doufam jen,že nepojede na světák nějakej pakůň...takový máme...!!!
sjodpovědět 
 Re: 2006 is death22:28:01 20.01.2006
Tak znova...:) je málo peněz...Kadlec to NIJAK neovlivní!
Oliváčodpovědět 
 Re: 2006 is death22:55:11 20.01.2006
Ten pakuň bude leda Mráza a Hroza.Nikdo jinej na to nemá.Tak buď rád,že máme takové koňě.A jednu kobylku Kotasku.
odpovědět 

 Držím ti palce!14:19:01 21.01.2006
Oliváči, držím ti palce!Vzal jsi na sebe dost velkej díl odpovědnosti a doufám,že se ti podaří uspět! Bohužel si myslím,že šéfem komise by jsi měl být ty a ne léty prověřený, nezodpovědný a funkcechtivý Dan! Oliváči bohužel jsi mimo pokud jde o tvou informovanost o Danovi!Spolu s Tomášem budete čelit silné brněnské klice, která si jde na ruku!Zkus se zeptat Dana jestli jste v komisi projednali mou nabidku,že bych organizoval a nějak se v komisi staral o závody na rychlost? Asi se ani neobtěžoval vám to zdělit a mě to zamítl!Že si to bude dělat sám!Stejně tak jste jistě na komisi neprobírali mou žadost na nákup speciálních chytu na kerých se od lonska leze rychlost, taky mi ji Dan zamítl! A možná ani nevíš, že na svazu již delší dobu leží nabídka od Mammut sport grup, že by se rád podílel na podpoře reprezentace. A ani slovo odpovědi! Přitom jen Danovo truchlení,že nejsou peníze! Aby byly, když si vloni udělal velkolepý výlet za peníze svazu do číny už týden před samotným závodem! prý protože se museli aklimatizovat!Ale to bych tady mohl uvádět jiné a jiné Danovi příhody, ale držím ti palce a doufám , že bude platit Danovo heslo. Myslím to upřimě!
Rebelodpovědět 
 Re: Držím ti palce!15:06:20 21.01.2006
Ahoj Rebele :) už jsem se tu pustil do diskuse, tak samozřejmě i tobě odpovím...
O chytech jsme mluvili a diskutovali v rámci možností rozpočtu...a samozřejmě zamítli :)
Určitě je to ale super nápad a kdyby se to povedlo, tak to určitě zvedne laťku urovně rychlolezení.
O ostatních věcech o kterých mluvíš si promluvím s Danem...
A pro všechny: Do komise jsem vstoupil především za bouldering. Nemám ambice něco či někoho vést, ale zlepšovat...
Peace :)
Oliváčodpovědět 
  Re: Držím ti palce!20:50:53 21.01.2006
uf...to je lavina...
tak ok. budem trochu konstruktivni...co konkretniho muzem udelat aby na SPORTOVNI lezeni bylo vic penez?
chyskaodpovědět 
   Re: Držím ti palce!13:18:13 22.01.2006
To je slozita otazka...bohuzel mame komisi , ale nejsem si zcela jist , zda to jsou schopni lide pro shaneni penez.Uz jsi byl u nekoho prosit o penize?Vis co to je za silenou praci!Je ovsem zase jasme , ze spoluprace s Mamutem je v kontextu na Rebela vic nez zajimava.To si nejsem jist , ze by to bylo spravne reseni.Ale treba ta nabidka je tak zajimava , ze by to bylo mozna dobre vyuzit.Ale aby to nebyla nabidka jako od Hudyho, ktera zavrela dvere pro jine sponzory.Prejme si aby se zavodni lezeni dostalo na olympiadu a pak bude prachu dost.
Slimakodpovědět 
 Re: Držím ti palce!17:43:19 21.01.2006
Už se na tu rychlost vyser je to totální antilezení pochop to
odpovědět 
  Re: Držím ti palce!23:05:12 21.01.2006
Je to fakt podivné, že se komise takto chová. Nechce se mi ani věřit tomu, co tady píše Rebel a nejvíce tomu, že se komise ani nezabývá sponzorskou nabídkou Mammuta pro repre.
A proč? To asi mají peněz dost, že? Ale proč potom naříkají, že peníze nejsou?
A proč komise udělí v rychlosti jen jednu licenci v každé kategorii? Tady nejde o peníze za licenci, ale o to, aby zájemci o rychlost byli úplně odstraněni. Ale když dostává ČHS peníze také podle výsledků závodníků na rychlost, tak by se svaz podle toho měl k nim i chovat.
odpovědět 
   Re: Držím ti palce!10:39:19 22.01.2006
chyty od Mamuta , rychlolezec od Mamuta a Mamut Rebel v komisi, víš čemu se říká STŘET ZÁJMŮ?
.....chudák osvětový pracovník Olivač:)(ne dobře ti tak Jíro, beztak tě to baví)
odpovědět 
    Re: Držím ti palce!14:32:41 22.01.2006
Chyty nejsou od mamuta, ale od UIAA! Sponsor je myšlena firma ze švajcu ne holešovická stěna!
Rebelodpovědět 
     ha, Rychlý mamut15:23:58 22.01.2006
Tak to pak jo, ale stejně seš mamutí lobista...
odpovědět 
    Re: Držím ti palce!23:53:23 23.01.2006
A ty si myslíš, že by jeden mamutí Rebel mohl mít nějaké slovo v "brněnské" komisi, kde její členové mají své potomky v repre? Podívej,
komise mládeže je z těchto členů:
Kadlec - Brno
Rajfová - Brno (v repre dvě dcery)
Návrat
Ondra - Brno (v příštím roce v repre syn)

Druhá komise:
Kadlec - Brno
Čermák - Brno (v repre dvě dcery)
Rakovič
Oliva
Lipenská- Brno (v repre blízký přítel)

Ještě si myslíš, že by v komisi měl šance nějaký mamut něco prosadit? Vždyť na takové brněnské mafii by si každý mamut musel své kly vylámat.

odpovědět 
     Re: Držím ti palce!14:46:18 26.01.2006
Ja to vidim takto. Viete preco su v komisiach rodicia deti co pretekaju? Lebo kecalkovia len kecaju a nic nespravia. A preto budte radi, ze aspon dakto skor pohne prstom ako kyda na webe.
Branoodpovědět 
    Re: Držím ti palce!23:55:10 23.01.2006
A ty si myslíš, že by jeden mamutí Rebel mohl mít nějaké slovo v "brněnské" komisi, kde její členové mají své potomky v repre? Podívej,
komise mládeže je z těchto členů:
Kadlec - Brno
Rajfová - Brno (v repre dvě dcery)
Návrat
Ondra - Brno (v příštím roce v repre syn)

Druhá komise:
Kadlec - Brno
Čermák - Brno (v repre dvě dcery)
Rakovič
Oliva
Lipenská- Brno (v repre blízký přítel)

Ještě si myslíš, že by v komisi měl šance nějaký mamut něco prosadit? Vždyť na takové brněnské mafii by si každý mamut musel své kly vylámat.

odpovědět 
     Re: Držím ti palce!10:35:24 24.01.2006
Milý anonyme, asi je tvůj výčet pravdivý, ale nikomu není aktivita ve prospěch svazu a komisí zapřena a každý se může zapojit a udělat něco pro " dobro věci ". Že jsou to shodou okolností aktivní rodiče zvolení VV je asi smutný fakt ...ale ruku na srdce kolik času jste ochotní věnovat komisím vy?
Radim Bzuraodpovědět 
      Re: Držím ti palce!15:18:13 24.01.2006
Diky za tuhle mafii.Detske lezeni ma svoje chyby.Jsou tam i divny treneri a rodice , ale neni tam dnes nikdo kdo by se vecne hadal jako Rebel.Detske a juniorske lezeni je asi to jedine co je v CHS v poradku.Jedte je podivat na jakekoliv zavody a podivejte se do oci tech capartu.A ze jich tam je cim dal vic!Tyhle deti mozna budou nebo nebudou v budoucnu lezt po pisku,skalach nebo horach.Ale ted vtom nejdulezitejsim veku neco cilevedome delaji a nesedi jen u pocitace.
odpovědět 
      Re: Držím ti palce!12:20:44 25.01.2006
Ne, každý nemůže. Může pouze ten komu to Dan dovolí, protože si vybírá s kým bude spolupracovat a s kým ne.
To, že v komisi jsou většinou jen ti, co mají někoho v repre, by až tolik nevadilo, ale že jsou z Brna a ještě většinou z jednoho oddílu - Rajče, tak pak se nikdo nemůže divit, že rozhodování komise je neobjektivní.
odpovědět 
       Re: Držím ti palce!13:27:28 25.01.2006
No a co je na tom? Odjakživa si šéf něčeho, za co zodpovídá, vybírá lidi, se kterými bude tu zodpovědnost naplňovat. Když to dělá blbě, po čase letí a ti lidé s ním. Platí to od předsedy vlády až po komise ČHS.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Držím ti palce!15:31:24 25.01.2006
"ja jsem mamut, kdo je vic?"
"no, prece jedno male rajce,rajce, je nas totiz vic, je nas vic" :)
odpovědět 
     Re: Držím ti palce!01:31:14 26.01.2006
Pár faktů.
V 5ti člené komisi jsem z Rajčete jenom já.
Za Aničku Čermákovou jsem většinu nákladů hradil.
Např.rozodnutím komise byl Lucce Hrozové po dlouhodobém úrazu umožněn a hrazen závod EP.
Pokud někdo chce pomoct kontaktujte někoho z komise.Takhle jenom mlžíte-většinou anonimně.
Jura Čermákodpovědět 
      Re: Držím ti palce!09:03:01 26.01.2006
Oficielní odpověď dana, když jsem mu nabídl , že budu organizovat uzávody na rychlost, byla taková, že nechce velkou komisi, že by se to špatně organizovalo!Možná, že mne tam spíš nechce, protože by vám někdo viděl víc do karet než je potřeba! A s tím klidem v dětském lezení to až tak veselé nebude,když jsem tam byl,tak se to tam hádalo! Ale po té co jste se v loni v Raveně poprali mám pocit,že můj odchod nic nevyřešil! Jak tak o tom přemýšlím byla by to možná i velice zajimavá reportáž z vašeho pěstního zápasu na mezinárodních závodech!Lidi by se dost pobavili! A nebo se tam neporvali?
Rebelodpovědět 
       Re: Držím ti palce!09:07:44 26.01.2006
Ano jen do toho, chceme reportáž!
odpovědět 
       Re: Držím ti palce!23:24:27 26.01.2006
Zase kecáš.V DOBĚ závodů k ničemu nedošlo ale ty rád píšeš o věcech kde jsi nebyl.Co takle třeba reportáž o útěku na lod´´...
odpovědět 
       Hruza Hroza-Rebel zešílel11:29:41 27.01.2006
Hrozo ty jsi zesilel.Drz hubu o vecech o kterych nic nevis a u kterych jsi nebyl.Cele detske lezeni jsi nekolik let paralizoval svyma kecama a nic jsi neudelal a ted zacinas zase.O co ti jde?Chces dostat sveho synka na olympiadu?Libor je natolik dobrej , ze si to zaridi sam a nepotrebuje tvoji znicujici pomoc.Drz se sveho a bude klid.Delas to v tech holesovicich celkem dobre , tak o co ti jde?
Jonasodpovědět 

 ...04:00:58 24.01.2006
No doufam, ze moje ratolesti nebudou tak dobry aby se dostaly do techhle sfer... Pisku a Jizerkam zdar :)))
dafeodpovědět 
 Re: SRPZ08:48:46 24.01.2006
dafe, jen esli se Ty spis nebojis ze bys pak musel do komise:):)
zavodni komisi by totiz slusel nazev Sdruzeni Rodicu a Pratel Zavodu a dle vyctu kousek nad nama tam tvuj holesovicky sef Hrozivy Mamuthus Rebelensis kazdopadne patri:)
lacoodpovědět 
 Re: ...14:57:14 24.01.2006
Dafe kdyby jednou tve ratolesti byli tak dobre , ze by jenom chloupkem zavadili o moznost neco nebo nekoho reprezentovat tak se podelas stestim.Nezavid lidem co to stesti a pritom maji jeste dost entusiasmu neco malo pro ty ostatni delat.Kdyz nechces pomoc tak alespon neskod.
TaMaodpovědět 
  Re: ...01:32:04 26.01.2006
Tak ty bys mi mohl/a delat psychologa...
dafeodpovědět 
   Re: ...10:16:24 27.01.2006
Klidne to udelam .Alespon nebudes bulit , ze mas decka k nicemu.Uz ted ti doporucim , aby jsi se jim vic venoval a oni ti to vrati , ze budou uspesnejsi nez jsi sam.Je to tvrde , ale tak to v zivote chodi.
odpovědět 
    Re: ...11:45:00 27.01.2006
tomu se rika ironie, deprivante. Pochopis to az si vylijes z hlavy ten kybl plnej hoven a zaste....
a mars od internetu, vis ze ti skodi!
tvuj Mudr. Saolinodpovědět 
    Jako opice na gumě?12:33:52 27.01.2006
Měl bych být šťastný, kdyby se moje děti dokázaly udržet na kusu umělé hmoty kousek nad zemí jako opičky na gumě? Chápu tě TaMo dobře?
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Jako opice na gumě?14:28:22 27.01.2006
Jsi demagog a ty to vis,protoze se tim denne zivis.Preci je jedno jestli ty deti lezou nebo hrajou fotbal, tenis , basketbal nebo vyhraji matematickou olympiadu.Cokoli vyhrajou je pro ne dobre a nejsou to zadne opicky.Nech si doma ty prumerny sedivy mysi.Vsak na to brzy prijdes!
TaMoodpovědět 
      Re: Jako opice na gumě?18:24:07 27.01.2006
Milá TaMo, když se na něco zeptám, tak jsem ve Tvých očích demagog? (Tu matematickou olympiádu bych bral. Ale honění se za mičudou je dobré pro zábavu a ne jako životní realizace.) P.S.: Jak můžeš tvrdit, že moje děti jsou šedivé myši? Ty jsi někdy vstoupila do jejich světa? Když už nadáváš, tak to prosím směřuj na mě a ne na lidi, kteří se naší debaty neúčastní a nemohou se tedy bránit. Útočit na děti je zvláště odporné.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Jako opice na gumě?20:27:24 27.01.2006
Turku,mas zvlastni pristup k realite.Kdyz svymi clanky urazis lidi , lzes a pomlouvas tak to beres za svobodu slova a klasickou novinarinu.Kdyz se ovsem nekdo dotkne sveta tvych mysek tak te to zranuje.Premyslej.Jsi na tom spatne , clovek potrebuje vse.At je to ten blbej balon , nebo ta matematika.A predstav si,zkus si to overit.Vetsina tech cvicenych opicek co chteji vyhrat a vyhravaji se pri tom velice dobre uci a jsou v zivote celkem uspesni lide.A nemusi se zivit sbiranim lzi a pomluv.
ToMoodpovědět 
        Re: Jako opice na gumě?01:05:36 28.01.2006
Vůbec mi teda není jasné, co těmito několika zmatenými větami myslíš. Když se ale vrátím na začátek naší debaty, tak mě dost pobavilo, co jsi napsala Dafému: "Dafe kdyby jednou tve ratolesti byli tak dobre , ze by jenom chloupkem zavadili o moznost neco nebo nekoho reprezentovat tak se podelas stestim." Podle mě totiž dost záleží na tom, v čem člověk vyniká.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Jako opice na gumě?10:08:22 28.01.2006
Kubo hoď to za hlavu, nejhorší jsou ambiciózně - hysteričtí rodiče, kteří děckám "pomáhají" seč jim síly stačí, mám kluka v závodním lyžáku, tak asi vím o čem je řeč. Honza
Honzaodpovědět 
          Re: Jako opice na gumě?15:06:53 28.01.2006
Tady nejde o hysterii ani o ambiziozni rodice.Detem by jsi pomoc trochu mel.Detsky svet je docela slozity a uspech v cemkoli je zveda a pomaha jim prekonat mnoho zivotnich prekazek.Proste jde to vsecho pak snadneji.TaMo
TaMoodpovědět 
         Re: Jako opice na gumě?14:42:30 28.01.2006
Ano,ted az ti davam za pravdu.Ja nedav prioritu jen ve sportu , ale i v tom dusevnim.A je zajimave , ze se to spolu castu vaze.Mam zkusenost , ze deti co jsou inteligencne nadprumerne jsou i velice zdatne fyzicky a opacne.Neni to ovsem pravidlo.Proste umeji si to v hlave spocitat.Vzhledem k tomu , ze lezeni je hlavne o hlave tak u tohoto sportu je to kriterium inteligence hodne podstatne.Zjistila jsem si , ze vetsina deti co velmi dobre lezou se dobre uci.A plati to i v cizine.A pripominam , ze cvicenyma opickama na gume jsi je nazval prvne TY.A pokud to povazujes za normalni prirovnani tak tak se ani nedivim , ze mas problemy jako novinar vyjadrik nektere sve pohledy na popisovanou skutecnost.
TaMoodpovědět 
          Re: Jako opice na gumě?00:49:32 29.01.2006
Trochu jsem nakoukl do zpravodajství o vrcholovém sportu ve dvou velkých redkcích - a vůbec nemůžu ze svých zkušeností potvrdit, že se vážou dobré fyzické a duševní výkony.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Jako opice na gumě?00:52:16 29.01.2006
Jo a to přirovnání ke cvičeným opičkám na gumě nepochází ode mne (abych si ho nepřivlastňoval), ale slyšel jsem ho od tehdejšího předsedy ČHS Jiřího Nováka.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Jako opice na gumě?15:18:57 01.02.2006
Pokud tohle rekl Novak tak je to nekompetentni ignorant.Pokud to nerekl a ty zase delas ty svoje novinarske figle tak jsi ignorant ty.Co se tyka tech deti.Oni se opravdu dobre uci!Vem si lonejsi detske a juniorske reprezentanty ve sportovnim lezeni a nenajdes tam, az na jednu vyjimku,nikoho kdo by se dobre neucil.Vim , ze je pro tebe slozite pochopit , ze kluk ve 12 letech vyleze to co pro tebe je nejfantastictejsi sen.Jako novinar by jsi jim mel pomoc.Zkus je , pokud to jeste svedes,presentovat v positivnim svetle.
TaMaodpovědět 

 :-)09:42:13 25.01.2006
...inu vře to tady hezky.Rád se vždycky zdržím na netu při čtení těchto komentářů. Nebylo by občas naškodu je vytisknout a povinně je dát probrat na ČHS...i když..
Čajodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179369)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (21)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.