LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Blbá cesta, blbá! Chyty tu nejsou, jištění je blbý. Nejsem přece nějakej blbej lezec abych jí lez.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140181 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
SAUNA - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Anketa ČHS

ČHS s novou nastupující generací ve vedení mění svou koncepci a hledá si novou cestu, jak naplnit potřeby horolezců. V rámci toho je na stránkách svazu www.horosvaz.cz vyvěšena anketa, kterou JE MOŽNO VYPLNIT DO 30. ZÁŘÍ.


Věnujte jí prosím chvilku času. To, co tam napíšete, přímo ovlivní, jaké ČHS bude, co se stane se svazovými penězi a jaké bude lezení v ČR. Když už na ČHS často nadáváme, měli bychom udělat alespoň toto málo proto, aby bylo lepší. Anketu k vyplnění on-line najdete na http://www.skalnioblasti.cz/anketa/dotaznik.asp


Výsledky ankety na stránkách ČHS

Gejza   [úpravy] 14:36 23.09.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Ooh!14:54:17 23.09.2009
No konecne! Divim se ze na to prisli az nyni. Jeste aby ty vysledky vzal nekdo na vedomi...
Mílaodpovědět 
 Re: Ooh!15:35:49 23.09.2009
Anketa?K smíchu!dejte to Hrozovi a on to vyřeší a dohodne u piva.Tak to zatím vždy bylo.Né!
Krbecodpovědět 

 statistika15:45:44 23.09.2009
Výborný nápad. Doufám, že budou zveřejněny i statistiky jednotlivých odpovědí. Třeba se zjistí, že některé bohatě dotované činnosti podstatná většina členů odmítá.
milanodpovědět 
 Re: statistika17:55:41 23.09.2009
Otázka, jestli budou zveřejněné výsledky nezkreslené :-D
odpovědět 

 Fcuk of system18:01:29 23.09.2009
Jen tak neformálně,kdo pozná následují oblast? http://www.ho-vsetin.com/view.php?cisloclanku=2009013101 Nápověda:Lezení je v této oblasti celoročně zakázáno bez jakýchkoliv vyjímek a neleží na území ČR,ale SK.Zveřejněno na oficiálních stránkách 155.HO Vsetín v čele s oddílovým vedoucím.Jednou jsem s kamarádem odnesl igelitku plnou b*rdelu od skal,kde probíhal kurz lezení pod vedením 155.HO Vsetín,den předtím jsem tam byl bouldrovat a čistit skály,bylo tam čisto!Bohužel foťák doma...
Řešit dotace Hroza family a jiné absurdnosti..dotujte si koho chcete,já nikdy do ČHS nevstoupím když vím,kam by putovaly mé ideály a peníze!
Odkaz mám zazálohovaný kdyby někoho ze 155.HO napadlo stisknout delete;)
Hašišodpovědět 
 Re: Fcuk of system18:08:04 23.09.2009
Co to je za oddíl??..zajímavý je komentář pod článkem,kterej jsem pochopil pouze jako napomenutí.Co na to ČHS?
Adamodpovědět 
  Re: Fcuk of system18:17:48 23.09.2009
HO prasata. Na místě ČHS bych jim nařídil dostatečně užitečnou brigošku, a kdyby odmítli tak bych oddíl zrušil. V.
odpovědět 
   Re: Fcuk of system18:38:57 23.09.2009
To Hašiš:Jak se vede starý jezevče?Já bych se nedivil,kdyby ti tu někdo napsal jak je možné,že lezeš a čistíš skály aniž bys byl v oddílu:)))
Mejlaodpovědět 
    Re: Fcuk of system15:37:11 24.09.2009
Nebo jinak. Jak je možné Hašiši, že lezeš z 90% v CHKO nebo na přírodní památce, kde mají vyjímky jen členové ČHS. A nestydíš se používat svazový matroš. Doufám, že si při lezení zakládáš vlastní. "Jednou jsem s kamarádem odnesl igelitku plnou b*rdelu od skal,kde probíhal kurz lezení pod vedením 155.HO Vsetín" ... kde to bylo ???
odpovědět 
     Re: Fcuk of system21:37:19 24.09.2009
Prosím tě,lezl jsi někdy na Valašsku?Zvu tě a s radostí ti ukážu kruhy z 60tých let,zdegradované skály...to je vizitka ČHS!Zaplatím ČHS,ale jen za předpokladu,že za mé peníze vytvoří fungující celek...
Hašišodpovědět 
      Re: Fcuk of system21:44:26 24.09.2009
To s tebou nesouhlasím,protože jsem jednou viděl vedoucího vsetínského HO jak kultivuje okolí skal na motorce:))))Hašiš klídek,nejsi jediný,kdo toho troubelína nemá rád...ty by jsi měl založil vlastní oddíl,podám si jako první přihlášku;)
Lepraodpovědět 
       Re: Fcuk of system21:54:35 24.09.2009
Proč myslíš,že vzniknul oddíl ve Vizovících a kdo je jeho členy...většinou přeběhlíci z HO Vsetín.
Leošodpovědět 
        Re: Fcuk of system06:16:37 25.09.2009
No na to jsem dodneška nepřišel. Asi proto, že ve Vizovicích oddíl nebyl, ne? Přeběhlící :o) Myslíš hrstku lidí (cca. 5-10) ze 150, teď už možná 160 členů ???
odpovědět 
      Re: Fcuk of system21:46:47 24.09.2009
Jasně. Jsem z Valašska a loni jsem se podílel na kompletní výměně veškerého jištěni. Celé to financovalo ČHS. Pokud víš o nějakých nefunkčních 60let starých kruzích, nechápu proč o tom ještě neví V. Skýpala nebo někdo jiný z vrcholové komise. Ani na webu horosvazu jsem nic nezaznamenal. Myslím, že nějaké prostředky ještě zbyly. Na Čertových skalách probíhala brigáda související s erozí svahů (hrozil zákaz lezení). Na těch špatných stránkách, co tak kritizuješ, bylo avízo dlouho dopředu. Nepřijel nikdo krom členů vizovického a vsetínského oddílu.
odpovědět 
       Re: Fcuk of system22:05:31 24.09.2009
A co Štípa,Klenov,Havranka,Zadní Držková,Skalný,Medůvka,Pulčín(pro který nejste schopni udělat vyjímku a ochranáři tvrdí,že na to kašlete)...můžeš objednat rovnou kamion nového jištění.Čertovy skály nejsou jediné v průvodci pana Skýpaly...kde jste naposledy čistili skály?
Hašišodpovědět 
        Re: Fcuk of system05:43:36 25.09.2009
Štípa (přejištěno), Klenov (přejištěno), Havranka (přejištěno),Zadní Držková (HO Zlín), Skalný (nevím, ale asi Přerov), Medůvka (stav neznám), Pulčín (zákaz lezení). Nevím zda-li tady rozepisovat že se skály čistí, protože je tu evidentně větší zastoupení ochranářů než lezců (ochranářů). Pravidelně se dělají brigády (na jaře) na Valovce (přejištěno), Hošťálkové (přejištěno) a na Čerťákách (většinou sbírání bordelu v období srazu, tento rok byla rozsáhlejší - mimochodem přejištěno). Pár členů čistí každoročně Havranku a Štípu, což považuju za zbytečné, protože je to v hlubokém lese a za dva měsíce je stav stejný jako před. Vyjímka na Pulčín je v podstatě domluvená, ale CHKO má nesmyslný požadavek, který nejsme schopni splnit a už vůbec ne dodržet, ale možná by bylo lepší navštívit vsetínský oddíl, kde se dozvíš víc.
odpovědět 
         Re: Fcuk of system17:17:50 25.09.2009
Ty si snad ze mě děláš zadek,ne?Tyto oblasti nejsou kompletně samované a nerad bych viděl jak by dopadly trhací zkoušky na těch starých kruzích například na Klenově!Kdo měl na starosti navrtání "prasat" na Čertových skalách,tak bych mu upřímně "pogratuloval"..ani majzlem bych tolik škody nezpůsobil!No a teď je mě jasné odkud vírt vane,pokud by jsi chladnokrevně nechal vyhnít pod mechem skály na Štípě jen proto,že jsou v lese..HO Vsetín,že?Tam bych pro informace nechodil,neboj se..
Hašišodpovědět 
  Lezení v zakázané oblasti15:29:21 24.09.2009
Taky jsem tam lozil. Žádný bordel jsem tam nenechal a myslím si, že jsem přírodě uškodil míň než tzv. ochranáři.

Konzervativní způsob ochrany přírody, kteří zavedli soudruzi komunisti a kterého se zuby nechty drží současní "ochranáři" je již dávno překonaný - škoda, že jim to nedochází.
Pjotrodpovědět 
  Lezení v zakázané oblasti15:32:06 24.09.2009
Taky jsem tam lozil. Žádný bordel jsem tam nenechal a myslím si, že jsem přírodě uškodil míň než tzv. ochranáři.

Konzervativní způsob ochrany přírody, kteří zavedli soudruzi komunisti a kterého se zuby nechty drží současní "ochranáři" je již dávno překonaný - škoda, že jim to nedochází.
Pjotrodpovědět 
   Re: Lezení v zakázané oblasti17:01:54 24.09.2009
A snad ještě poznámka: V těchto oblastech rozhodně budu lozit dál. Takže se možná na Vršatci potkáme ;-)
Pjotrodpovědět 
    Re: Lezení v zakázané oblasti18:27:14 24.09.2009
Jsi debil. Doufám, že tě tam potká i ochranář v doprovodu policajta.
Blbý je, že kvůli tobě podobným si pak řada jiných nezaleze ještě leckde jinde.
D.odpovědět 
     Re: Lezení v zakázané oblasti18:53:10 24.09.2009
:-D
Pjotrodpovědět 
      Re: Lezení v zakázané oblasti21:15:32 24.09.2009
to Pjotr(alias id*ot):Vůbec nevíš o čem plácáš.Co se týká Vršatce...prohlédni si ještě jednou ty fotky a ukaž mě na nich ochranáře,který mlátí cepínem do míst,kde se vyskytuje několik druhů vzácných vápnomilných vstavačovitých rostlin - celá skála je navíc porostlá.Pokud to nechápeš,vrať se do školky dávat kuličky do kulatého otvoru nebo kostičky do hranatého otvoru..
Hašišodpovědět 
       Re: Lezení v zakázané oblasti21:55:40 24.09.2009
:-D :-D :-D

Zabij ochranáře - zachráníš přírodu.
Pjotrodpovědět 
       Re: Lezení v zakázané oblasti05:56:47 25.09.2009
Přečti si Klausovu knížku na téma ochrany přírody (napsal už dvě) a uvidíš, že na věc existuje i jiný názor. Tím neříkám, že s ní souhlasím, ale zastávám se Pjotra, který evidentně jiný názor má, a proto že nedodržujé určité vykonstruované standardy, nemusí být idiot. Logicky taky nesouhlasím se zákazem lezení (na vertikále kde nic neroste), když tam můžou turisti, kteří oblasti škodí víc než hrstka horolezců a prakticky se dostanou do stejných míst. Nebo snad týpek ze "Správa CHKO Biele Karpaty, Nemšová" chodí a přesazuje skalničky mimo povolené lokality ??? Připadá ti normální, že při turistice v CHKO tě "v zákazu vjezdu, uprostřed lesa" navštíví týpek na motorce a chce pokutu za to, že máš puštěného psa a plašíš tím zvěř. Připadá ti normální, že ležíš ve spacáku v lese a ráno k tobě přijede Defender, z něho vystoupí chlap a chce tisicku za to že tam spíš ???
odpovědět 
         08:38:11 25.09.2009
K ochrane prirody a k respektovani zakonu muze mit kazdy jiny nazor (kdo je bez chyby at hodi kamenem), je ale hovadina sirit tyto nazory v informacnich mediich.
FAHodpovědět 
 Re: Fcuk of system18:41:38 23.09.2009
Dobrý deň,dostali sme avízo na základe ktorého Vás chcem upozorniť na skutočnosť, že Lednické bradlo je prírodnou rezerváciou a platí tu podľa zákona 543/2002 Z.z. § 15 4. stupeně ochrany, kde je okrem iného zakázané:
c) pohybovať sa mimo vyznačeného turistického chodníka alebo náučného chodníka za hranicami zastavaného územia obce,
d) táboriť, stanovať, bivakovať, jazdiť na koni, zakladať oheň? mimo uzavretých stavieb, lyžovať, vykonávať horolezecký alebo skalolezecký výstup, skialpinizmus alebo iné športové aktivity za hranicami zastavaného územia obce,
Peter Jánský - pracovník pre environmentálnu výchovu
Správa CHKO Biele Karpaty, Nemšováodpovědět 
  Re: Fcuk of system22:06:06 23.09.2009
Souhlas.Být členem ČHS neznamená jen mít kartičku k tomu abych něco mohl..ČHS nemá poslední dobou dobrou pověst,proto na to kašlu.K tomu abych uměl odborně osadit borhák nepotřebuju ČHS když vidím tolik zprasených pokusů na samotných skalách no a Hašiš to doložil bandou čuníků ze Vsetína.To není snad ani možné,nechápu jak někdo nemohl po reakci ze slovenské CHKO článek stáhnout z netu,oni sou snad na to ještě hrdí,ne?
Marťanodpovědět 
   Re: Fcuk of system22:30:15 23.09.2009
Hovada to jsou, nepochybně - už jen ty jejich odulé svazácké ksichtíky - ale jak to souvisí s anketou? Jakože je dobré si rovnou zpochybnit její legitimnost kvůli partičce trotlů?
elmarodpovědět 
   Re: Fcuk of system15:55:03 24.09.2009
Jak to Hašiš doložil? Něco jsem přehlédl?
Belialodpovědět 
    Re: Fcuk of system21:16:41 24.09.2009
http://www.ho-vsetin.com/view.php?cisloclanku=2009013101
odpovědět 
 Re: Fcuk of system16:33:15 24.09.2009
oblast je Vršatec woe...
Jirkaodpovědět 

 hlasoval jsem20:32:02 23.09.2009
a jsem zvědavý, zda se na webu čhs objeví výsledky ankety... a zda anketa něco změní
aTomodpovědět 
 Re: hlasoval jsem21:27:21 23.09.2009
Jestli zmeni nebo nezmeni, to bude trvat dlouho a navic jako neclenovi CHS by me to melo byt jedno. Ale aspon nejake vysledky ankety by casem ukazat mohli.
jx zeroodpovědět 
 Re: hlasoval jsem22:38:44 23.09.2009
Prubezne vysledky jsou tady: http://www.skalnioblasti.cz/anketa/sumace.asp Ale maji tam asi chybu, zobrazuje se jen prvni cast...
Jen se mi zda maly pocet hlasu. Ze by vetsi cast lidi vyuzila papirovych dotazniku z festaku v Teplicich nebo dalsi moznost poslat vyplneny formular e-mailem?
vonkreuzodpovědět 

 co je to za systém?21:29:40 23.09.2009
Objektivita názorů bude značně zkreslená skutečností, že z jednoho internetového připojení (IP adresa?) lze vyplnit jenom jednou dotazník. Chtěl jsem nesouhlasit s financováním vrcholových sportovců a nemůžu, protože někdo jiný z rodiny (čtyři lezci) ze svého compu připojeného routerem společnou anténou na net už něco vyplnil. Tak to je teda výhra...
taky členodpovědět 
 Re: co je to za systém?21:43:25 23.09.2009
Píšou: Jeden dotazník za den, tak nebuď smutný a zkus to zítra.
Prudičodpovědět 
 Re: co je to za systém?01:55:27 24.09.2009
Já jsem to udělal tak (protože tehdy ještě byl dotazník ve wordu schovaný někde na www.horosvaz.cz), že jsem ho okopíroval, vyplnil a poslal jako přílohu e-mailu. To můžeš hlasovat kolíkrát chceš a kolik máš třeba lidí v oddíle.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: co je to za systém?07:57:31 24.09.2009
DOTAZNÍK je stále ve wordu na titulní stránce svazového webu, je to pod příspěvkem ANKETA ČHS, celý příspěvek je zažlucen, neboť je stále aktuální.
http://www.horosvaz.cz/index.php? cmd=page&type=1& article=1063&title=anketa-chs Odstranit mezery
odpovědět 
 Re: co je to za systém?10:06:41 24.09.2009
To je jen technická řešitelná záležitost. Spíš mě zaráží nízký počet respondentů (zatím přes 300). Při zhruba 10000 členech ČHS a dalších registrovaných jinde nebo neorganizovaných je to jen mizivé procento.
Nevím zda oddíly dostatečně diskutují se svými členy o svých prioritách. Škoda..
milanodpovědět 
  Re: co je to za systém?12:36:22 24.09.2009
Ono je to tak, že v papírové podobě byla anketa k vyplnění na fesťáku a ještě možná i jinde. Takže anket bude vyplněných o pár víc. Nicméně i tak je to stále hrozně málo.
Gejzaodpovědět 
   Re: co je to za systém?14:02:58 24.09.2009
Myslíš na Fesťáku, kde byla rozdána na závodech?
Jinde ji, obávám se, nikdo ani nezahlédl...
Tomáš F.odpovědět 

 majngot22:15:25 23.09.2009
Furt že ČHS s nikým nekomunikuje, nebere ohled na členy... Teď je tu pokus a zatím všichni přišli jen na to, proč je to špatně a na nic.
Nikdo přeci nenutí nikoho v ČHS být. Ale pokud chcete a pokud chcete organizaci ovlivnit, tak se musíte snažit. Alespoň když Vám to tak ulehčují dotazníkem až pod nos, možností zastoupení na VH někým jiným...
dagodpovědět 
 Re: majngot00:40:09 24.09.2009
Ze se, vasnosto, vubec rozcilujou. Je prece vseobecne znamo ze je mnohem snazsi vymyslet proc to nejde nez jak by to slo.
Predstav si tu hruzu ze by horosvaz skutecne fungoval podle prani clenu - nebylo by na co/na koho nadavat u piva.
To nelze dopustit.. a proto kazdej konstruktivni navrh musi byt zesmesnen, navrhujici zostuzen.. vule lidu zvitezi.
 Ďuraodpovědět 
  Re: majngot08:47:27 24.09.2009
A má to smysl stejně zase příjde Hroza a něco zařve a všichni z čhs se z toho pos.....a dají mu na novou stěnu.
odpovědět 
  Podekovani08:52:27 24.09.2009
Nevim proc tu nekdo rozvadi nejakou pitomost clenu Vsetinskeho oddilu, stejne jako netusim, proc se nekteri apriori otiraji o dobre minenou snahu ziskat informace primo od clenske zakladny a lezcu.
Osobne jsem dotaznik vyvesil na stranky oddilu jeste ve wordove podobe a pozadal nase cleny at jej vyplni.
Pri odeslani na svaz jsem pripojil poznamku, ze by nebylo spatne aby byl vyplnitelny primo na webu a ejhle do tydne tomu tak je.
Takze jestli si nekdo dovoluje tvrdit ze na CHS se nezabyva podnety z rad clenske zakladny pak si dovolim tvrdit ze nevi o cem mluvi.
Je potreba si uvedomit ze vzdy je to o kompromisu, nektere veci mohou byt neprijatelne, nektere neprijemne, ale vzdy by mela byt na prvni miste snaha se dohodnout.
Jen nevim proc mam pocit ze zejmena nekteri lide daji vzdy prednost osobnim averzim pred obecnym zajmem...
Radek
zobanodpovědět 
   Re: Podekovani09:26:10 24.09.2009
Souhlas.
Co má dělat ČHS s nějakým oddílem? Má ho direktivně zrušit za špatné chování? Po tomhle se vám stýská?
Teorii o vlivu Libora Hrozy na tok peněz ani nekometuju, to už je vyřizování osobních nenávistí.
ČHS jako sdružení má uskutečňovat vůli svých členů, nikoliv vůli svých osvícených výborů. Jenže členstvo je líny jako prasata, nazajímá se, jen remcá. Takže se dělají cestičky, jak se nechat zastupovat, jak vyplnit dotazník a nemuset zvedat zadek nebo sepsat větu.
Těm kdo v ĆHS nejsou do toho je tolik, co do fungování jiného sdružení, třeba chovatelů nutrií, tedy nic.
P.S. Sám jsem do ČHS vstoupil až na stará kolena a mockrát byl otrávený, remcal, složil předsedu oddílu, manželka už v něm není... protože se mi leccos nelíbilo. Ale je to můj problém, né problém systému. Ten systém jde změnit, já jen nemám sílu a chuť a schopnosti to udělat. Je to tak.
Dagodpovědět 
   Re: Podekovani09:30:13 24.09.2009
Pardon, ne měnit systém, ale to jak funguje ČHS. Protože to je na členech. Nikdo jiný to za ně neudělá. V současné době jste k tomu přímo vyzvaní, strká se vám to až pod nos kudy to jde. Na VH si taky můžete odhlasovat co chcete. Že vás nikdo nepodpoří? Smůla, rozhoduje většina.
Dagodpovědět 
    Re: Podekovani10:35:12 24.09.2009
A byl by pro sekretariat ci vedeni CHS takovy problem dohodnout se s pany z Lezce, Turcanem, jandikem a ja nevim s kym jeste a hodit odkaz na tu anketu na vice navstevovane stranky nez na www.horosvaz.cz? tedy udelat to ze strany CHS a trochu driv nez 6 nebo kolik dnu pred ukoncenim ankety? Ja to tedy vyplnil uz asi pred 3 tydny, ale...
odpovědět 
     Re: Podekovani10:47:38 24.09.2009
Asi měl. Já se nevyjadřuji k technické stránce, ale k těm reakcím. Je to co vím první podobná anketa, tedy nebude dokonalá.
Opět jde udělat to, co udělal Zoban, napsat a nevrhnout zviditelnění, sám zviditelnit... Opět se malinko snažit a nečekat, až to zařídí "někdo nahoře".
Dagodpovědět 
     Re: Podekovani13:10:45 24.09.2009
Já jsem na anketu přišel víceméně náhodou, protože už pro mě nemá smysl pravidelně projíždět sránky ČHS. Přesto jsem asi před týdnem dal odkaz na HD. Že by někdo někdo někoho kontaktoval, o tom jsem ani neslyšel. Myslím, že za to může mediální komise. (Ukázkově to dělá i bez mediální komise třeba kolega Strnad se "svými" Skalními oblastmi - nabídl několika webovým stránkám gadget, že základní info o počasí mají na sých stránkách a detaily vedou k "němu". To je férové a účinné pro weby i pro Skalní oblasti. Proč by to nešlo i v případě ankety?)
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Podekovani17:52:41 24.09.2009
Kubo a ty ještě lezeš a nebo jen diskutuješ a vyplňuješ dotazníky
odpovědět 
       Re: Podekovani18:19:11 24.09.2009
Zítra jedu do Tater na Vidlák. Posuď sám, jestli je to lezení nebo vyplňování.
Kuba Turekodpovědět 

 chytre spachano11:26:25 24.09.2009
dobre udelana anketa. Zname dokonce i nektere necleny uplne z jinych koutu planety co si ji radi vyplni, treba i dvakrat!:):)
HO Stary Delfinodpovědět 
 Re: chytre spachano15:08:28 24.09.2009
tahle anketa je prakticky nepoužitelná - jednoznačně vyplňujou lidi několikrát takže nic neříkající výsledek...jinak myšlenka dobrá.
zuluodpovědět 

 Za me to vyplnil pry nekdo cizi17:10:01 24.09.2009
To nechápu, vy pisete, ze to vyplnite nekolikrat a ja to nevyplnil zatim ani jednou a pri kliknuti na odkaz se mi objevila hlaska "Z tohoto počítače byl dnes jeden dotazník již vyplněn!". Coz je blbost, kdyz mam na komp samostatne osobni prihlasovaci heslo.
odpovědět 
 Re: Za me to vyplnil pry nekdo cizi17:56:29 24.09.2009
Na co dotazník ať nejdříve Hroza vrátí prachy a ty kteří mu ustoupili jdou zase tam odkud přišli.
odpovědět 
 Re: Za me to vyplnil pry nekdo cizi18:24:53 24.09.2009
Pravděpodobně je tvůj počítač připojen do vnitřní sítě, která má pak bránu do Internetu a všechna spojení z vaší sítě ven se jeví jako komunikace z jedné IP adresy (nebo několika málo IP adres), takže server CHS se domnívá, že jde o jeden počítač. To vaše řešení je dost běžné, z čehož vyplývá, že ten online dotazník není udělán úplně inteligentně.
Nedělej si s tím hlavu, velmi pravděpodobně se ti nikdo se ti do PC nevloupal. Ten dotazník si stáhni z webu CHS, viz odkaz výše a pošli ho mailem.
D.odpovědět 
 Re: Za me to vyplnil pry nekdo cizi09:53:15 25.09.2009
z toho si nic nedělej, nejsi sám :-)
Chtěla to vyplnit žena a za sebe a vzpomněla si na spstu věcí které jsem nenapsal. A řeklo jí to, že dnes (!) byl z mého laptíku už jeden dotazník vyplněn. Což je nesmysl. Já ho vyplňoval včera (nehledě k tomu, že p. Strnad píše že to zadávat podruhé půjde!
taky jeden otrávenejodpovědět 
  Re: Za me to vyplnil pry nekdo cizi09:57:12 25.09.2009
a hlavní jí nas..lo, že si ten přepečlivě vylněnej dotazník smázla. Tak pověděl, co že jim na to :-)
odpovědět 
   Re: Za me to vyplnil pry nekdo cizi10:50:36 25.09.2009
Posli to jako wordovskou prilohu emailem na info@horosvaz.cz
odpovědět 
    Re: Za me to vyplnil pry nekdo cizi11:01:35 25.09.2009
já mám odhlasováno a žena se vyjádřila jasně co že se jim na to... Jasně že by to mohla poslat z háku :-)
odpovědět 

 advocatus diaboli19:08:51 24.09.2009
K technice. Ten dotazník má pramalou výpovědní hodnotu. Ale nějakou má, nejvíc hlasů je od těch, co se nejvíc snaží.
Jak vznikl nevím, ale místo temných piklů Jandíka, Hrozovic, nezvládnuté "mediální strategie" a techniky nabízím tohle: Na Fesťák někoho napadlo udělat takový průzkum. Pak si řekl(i) proč to neprotáhnout a dát dál. Nedělejte z toho kovbojku. :-)
Pokud bude zájem, lze iniciovat další, sám ho někdo může, už technicky kvalitě, zadat. Tohle lze brát jako sondáž, jestli to vůbec někoho zajímá.
Asi ne, nějakej s prominutím pošuk, je uhranutý Hrozou. další nemá pro samé lezení ani pět minut času...
BTW. K vysvětlení mého odporu k ČHS. Já neměl problém s vedením ČHS. Ne, neměl. Já mám problém s členy, s ufňukanými remcaly, anonymními vytvářečí fám, virtuálními  revolucionáři... Tohle je problém ČHS, který nezmění žádný génius na trůně.
Jasně, tahle organizace je veliká, nevznikla zdola. Kdysi jsem si myslel, že by bylo lepší ČHS rozpustit. Protože za chvíli by bylo jasné., že něco takového potřebujeme. Proč si myslíte, že každý spolek, co chce vybudovat pískoviště pro děti je o.s.? Protože je baví schůzovat? Ale...
Jenže za tu dobu neexistence ČHS by se dost promeškalo. Navíc by se ztratila, jo, myslím to vážně, přirozená autorita ČHS. Myslíte že tak, jako tohle by nás brali vážně ochranáři? UIAA? Sponzoři? Že nás vážně neberou? To byste teprve čuměli! :-)
Dagodpovědět 
 Re: advocatus diaboli21:09:12 24.09.2009
TEMNÝ PIKL? To je nějaké brutální, pochmurné fantasy, plné zrady, pomsty, zlých skřetů, ušlechtilých elfů, moudrých čarodějů a pradávné magie z horolezeckého prostředí?
R.odpovědět 
  Re: advocatus diaboli22:13:27 24.09.2009
Ale kdeze - zjevne jsi priznivcem konspiracnich teorii a zminka o tradicni horolezecke pomucce odjakziva pouzivane k lezeni lehcich ledu a mixu v tobe vzbuzuje ty nejtemnejsi predstavy...
 Ďuraodpovědět 
   Re: advocatus diaboli08:21:03 25.09.2009
V tom případě vlastně "SPIKLENCI" je označení pro lanové družstvo, pohybující se v zaledněném terénu! Hoj, jak je ta čeština košatý jazyk!
R.odpovědět 
    Re: advocatus diaboli13:57:53 25.09.2009
Jistě, však stále platí věta: Kujme pikle, vyzývající k masovější výrobě turistický cepínů. Každý má svůj (temný) pikl rád. I Lenin nechal nazvat horu pik Lenina, na paměť pikle, kterým nechal zapíchnout Trockého.
I v Anglii mají Pik adery cirkus. Karty se jmenují na počest cepínu pika.
Zajímavá je teorie, že z povzdechu středozápadních Kavkazanů "eto na pikl", kterým s nelibosti komentovali napřímení ledového svahu, vzniklo klasickou přeměnou K na C až Č, a l na U, známe slovenské úsloví.
dagodpovědět 
  Re: advocatus diaboli05:55:00 25.09.2009
Presne tak! :-)
Dagodpovědět 
   Re: advocatus diaboli08:14:46 25.09.2009
Díky za vysvětlení, původně jsem myslel, že je to druhý díl TEMNÉHO MEČE, dotažený na "vyšší" úroveň ;-)
R.odpovědět 
  Re: advocatus diaboli14:08:01 25.09.2009
Řekl bych, že "pochmurné fantasy, plné zrady, pomsty, zlých skřetů, ušlechtilých elfů, moudrých čarodějů a pradávné magie... " je na na tomto a jiných podobných serverech zastoupeno hojně a v kvalitě, o které se mistrům pera fantaziovském ani nezdá!
Války se ztělesněným zlem, řády Temnot jsou tu pravidlem. :-)
Dag odpovědět 
 Re: advocatus diaboli00:58:51 25.09.2009
Řekl bych, že v podstatě máš tak trochu pravdu, ale jen doplním, že koncepce ČHS je dlouhodobý úkol, který zadal VV jeho tehdejší člen Zoban pomocí návrhu na VH tuším v roce 2008. Pak to ve VV dostal za úkol a zhostil se ho pěti jednořádkovými body (pro zájemce, je to u mne v sekci download - dokumenty). To tehdejší VV považoval jen za načrtnuté body a uložil dopracovat. Pak byly jiné starosti a Zoban s funkcí ve VV praštil. Za zemřelého Standu Šilhána byl kooptován Petr Resch, který celkem pěkně udělal první návrh koncepce, který po menších úpravách převzal nynější VV a rozhodl se ho dát k připomínkám členstvu a nyní k tomu vyhlásil anketu.
Anketa je dobrá věc, i když vypovídající hodnotu může mít jen při dostatečné účasti. Pokud ji vyplní méně, než 10% členů, je to na kočku. Je škoda, že na stránce ČHS, kde se oznamuje onlie varianta dotazníku, není na onlie dostazník link.
Zajímavý je vedlejší efekt tohohle článku: místo domény patřící ČHS, tedy skaly.horosvaz.cz se propaguje soukromá doména www.skalnioblasti.cz, kde je tedy shodou okolností tentýž obsah.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: advocatus diaboli09:13:20 25.09.2009
Ne ze bych to do toho mel co kecat.. ale 10% je tusim kolem tisicovky. To je pomerne velky, jiz slusne vypovidajici vzorek. Obcas je spektrum otazek hodne siroke, takze tri hlasy v nejake kolonce skutecne moc znamenat nemusi, jinde vsak je hlasu vice... Clovek muze namitnout ze nekteri mohou vyplnit i vickrat, a jini radej nevyplni vubec, coz je systematicka chyba, jenze ta je skoro vzdycky, a v tomto pripade je treba si uvedomit ze vyplnuji ti kterym na rozdeleni jejich penez vice zalezi nez jinym. Je to takova v jistym smyslu pozitivni systematicka chyba.. spravedliva neni , ale na kocku to taky neni- Kocka totiz urcite uz hlasovala:)
vicereditel HOstarejdelfin l.odpovědět 
   Re: advocatus diaboli10:22:23 25.09.2009
Záleží taky na tom, kde se anketa propaguje. Dovolím si tvrdit, že typický návštěvník Lezce má jiné priority, než typický návštěvník H I , H D , nebo A d r e x u a jiné, než typický delegát na VH, která o tom všem bude hlasovat a rozhodovat. (Sorry za mršení jmen, a zdejší přiblblá cenzura mi ani takovýto příspěvek jinak nedovolí uložit)
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: advocatus diaboli11:09:14 25.09.2009
Skoda, ze nekteri jedinci nectou a hlavne nepremysleji o tom co jini lide napisou a rikaji.
Radek
zobanodpovědět 
     Re: advocatus diaboli11:49:08 25.09.2009
Zobane teď s tebou souhlasím! Lidi někdy nečtou co by měli, a pak ze sebe vyplknou pěknou blbost.
Libor Hrozaodpovědět 
     Re: advocatus diaboli13:31:42 25.09.2009
Je to ještě horší. Když si tak projedu titulky souvisejících článků, připomenu si, že taky někteří píšou lži a polopravdy, překrucují fakta a obviňují bez důkazů. To ale s anketou nesouvisí.
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: advocatus diaboli10:31:28 28.09.2009
Libor Hroza??? Jak je to možné ???? V podstatě celá lezecká špička, naše reprezentace viz.Tomáš atd...ho nařkla a právem a myslím, že oni do toho vidí.A ten člověk pořád a pořád do něčeho rejpe jak se mu ublížilo a že jsou všichni proti němu.A překrucování pravd a podobně to od něho sedí.To je snad vrchol.
odpovědět 
       Re: advocatus diaboli09:36:00 29.09.2009
Hmm. V podstatě všichni někoho nařkli, to budou mít určitě pravdu. S tím jsou bohaté historické zkušenosti. (Je fuk, jestli je to Hroza, Hilsner nebo někdo úplně jinej.)
Ach jo.
Kdyby se pod obdobný blábol aspoň někdo podepsal ...
Robertodpovědět 
        Re: advocatus diaboli12:45:31 29.09.2009
No nevim aspon co mohu ja soudit tak podle me LH rozhodne nepatri k duveryhodnym lidem kteri se dovedou za sve ciny postavit viz prihoda v Ostrove http://www.lezec.cz/clanek.php?key=7745 ani k uctivaci pravidel viz kauza slecny dcery a jeji nesystemova nominace ustni domluvou. Tudiz coby normalni smrtelnik ktery mutze soudit jen z nahodnych setkani na skalach ci hromadach a z internetovych bouri bych se spise klonil k nazoru zminovane lezecke spicky. (Jinak coby podpis jsi v podtate take anonym ze - i kdyz uznavam ze coby ochrance LH jsi ve virtualnim prostoru jaksi hmatatelnejsi).
Filipoodpovědět 
         Re: advocatus diaboli16:00:27 29.09.2009
Hmm, mate ale v Praaglu peknej bordel...
Pedroodpovědět 
         Re: advocatus diaboli21:49:01 29.09.2009
Nepovažuju se za "ochránce LH". (Ani nemyslím, že by Libor Hroza ochránce potřeboval.)
Pouze mne *opravdu* sere argumentace "řada lidí to říká, tak je to určitě pravda", která tady byla použita - a opakuju, je fuk o co/koho jde.
Je pravda, že většinou píšu bez e-mailu, ale důvod vůbec nesouvisí s anonymitou, je to zvyk související s tím, že uvést e-mail kdekoliv na webu velmi často znamená poskytnout potravu pro spamovací roboty - uznávám ale, že zde uplatňovaná ochrana (vkládání mezer) patří k těm lepším (i když i tu některé roboty znají).
Robertodpovědět 
          Re: advocatus diaboli22:17:59 29.09.2009
Ale jasne ohledne anonymity jsem si musel rejpnout kdyztak sorry. Ja jen rikam ze z pozice pozorovatele ktery ve veci nema vlastnich zajmu (samozrejme krome rekneme kam jdou prizpevky atd to jo) a ze mne znamych zkutecnosti proste duveryhodnost Liborovych kritiku prijde vedsi nez jeho. No a komu mam pak dat spis zapravdu?
Filipoodpovědět 
           Re: advocatus diaboli02:12:39 30.09.2009
Přece tomu, kdo předkládá pravdivé a důvěryhodné argumenty. Jako vždycky v životě, ne?
Kuba Turekodpovědět 
            Re: advocatus diaboli08:19:26 30.09.2009
Jo jo a jak poznam ze jsou pravdive?
Filipoodpovědět 
             Re: advocatus diaboli10:50:49 30.09.2009
To už je na Tobě. Jako všechno v životě...
Kuba Turekodpovědět 
              Re: advocatus diaboli12:23:41 30.09.2009
S tim nelze nez souhlasit - a preve je to mimo jine taky o te duveryhodnosti. Nekteri lide maj povest pravdomluvnych jini halt ne. Nekteri novynari maj povest pravdomluvnych jini halt ne. A to je zase jejich boj jak si ji vybudujou. Hlavne se to pak tezko meni.
Filipoodpovědět 
               Re: advocatus diaboli13:21:27 30.09.2009
Pro Filipo. Příklad jak se dopátrat objektivní informace. Hroza tvrdí, že termíny nominací byly špatné. Druhá strana tvrdí, že je vše v pořádku.

1. podívám se na web Čhs- 15.4 napsané info o nutnosti zůčastnit se nominačního závodu.
2. Hroza tvrdí, že se ho nedalo zůčastnit, protože na tento závod byla uzávěrka přihlášek 11.4
3. podívat se na web pořadatelů IFSC, kde je napsáno, že uzávěrka přihlášek je 11.4
4. vyjde ti objektivní výsledek.
odpovědět 
                Re: advocatus diaboli13:34:26 30.09.2009
Dik. Sice se mne s tebou jako anonymem nechce moc zabredavat do debaty ale asi nejsme v rozporu ne. Vono teda uz to je trochu o necem jinym nez na co jsem reagoval ale zrejme pokud budu zjistovat tu vystrizenou cast informace kterou jsi vybral jako priklad tak ta konstrukce vypada spravne.
Filipoodpovědět 
                 Re: advocatus diaboli13:39:58 30.09.2009
Jedna věc může být Tvůj dojem a druhá věc pravda. Anonym tady předvedl jednoduchou metodu, jak se k pravdě dobrat. Takhle příště postupuj taky a budeš mít jasno, po čemž voláš. Jednoduché, jako facka.
Kuba Turekodpovědět 
                  Re: advocatus diaboli13:51:32 30.09.2009
Dik za radu budu se snazit holt nikdo neni neomylnej a jeste navic kdyz se to tyce obecnych absolutnich pravd. Hlavne ze si je clovek jistej a nepochybuje o svem usudku. Jinak tedy snad s anonymem nejsem v rozporu ne? Ukazuje logickou konstrukci jednoho vypichnuteho faktu tomu nelze snad nic vytknout. Kometare byly ale o duveryhodnosti ne?
Filipoodpovědět 
                   Re: advocatus diaboli16:33:05 30.09.2009
Ne. Komentáře byly o tom, kdo má pravdu a jestli někdo lže, vydírá a vykřičí si, co mu nenáleží. Ať už jedna nebo druhá strana.
Kuba Turekodpovědět 
                    Re: advocatus diaboli16:55:00 30.09.2009
Ne ne pane ja porovnaval duveryhodnost LH a ceske lezecke spicky (nekterych z ni) viz 2 komentare nad mim prvnim. Konstrukce anonyma je tedy sice asi pravdiva ale pokud bych jen to bral jako meritko pro sve porovnani tak bych se daleko nedostal. Protoze jeden o voze a druhy o koze. Vytrzena pravda a o necemu jen vzdalene se tykajicim veci nelze dle me brat jako meritko.
Filipoodpovědět 
                     Re: advocatus diaboli18:38:20 30.09.2009
Když už je to tolik o mě a mé důvěrohodnosti, chtěl bych podotknout, že se snažím doopravdy maximálně držet ověřitelných faktů. Mám ale smůlu, že protistraně stačí říct např., "ale ono je to jinak" už sice neřekne jak, a spousta lidí jim věří, protože jsou důvěryhodní. Prostě mám smůlu, že jsem nedůvěryhodný. Ale já se s tím nějak vyrovnám. Jen hlupák slepě věří....
Libor Hrozaodpovědět 
                      Re: advocatus diaboli19:36:18 30.09.2009
Milý LH,neznám Tě,viděl jsem Tě v životě asi čtyřikrát a jestli jsme si mezi sebou prohodili dvě věty,tak je to moc,takže nechci a ani nebudu nikoho soudit.Jestli mají pravdu Tvoji oponenti,víš nejlíp Ty sám a sám se stím srovnej.Jestli ji máš Ty,vykašli se na to,nemá smysl se hájit tady.Ať je to jak chce,(je mi to úplně jedno)hlavně ať Vám to všem leze!
 Ollyodpovědět 
                      Re: advocatus diaboli23:14:51 30.09.2009
Sorac prestavam rejt. Takze taky at to leze.
Filipoodpovědět 
                       Re: advocatus diaboli13:48:24 01.10.2009
Filipo, usudek si musis udelat vzdy jedine ty sam, v tom ti nikdo neporadi. Patrat a hrabat se uplne vsema dokumentama a hledat, kdo mel pravdu, je asi zdlouhave, to chapu. Ale zase na druhou stranu, tupe verit nekomu jen proto, ze je lezecka spicka, a proto musi mit pravdu, je podle me pekna tupost. I kdyz nebudu cist zadne dokumenty, tak pro me zase nikdy nebude cistej a ferovej ten, kdo vzteky a verejne na mezinarodni party uvali sve zivotni partnerce tak, ze ji celou povali na zem. Ja se divim te Helene, ze si takove nasili necha od Toma libit. Asi to snasi jen proto, ze je Tomas spickovej lezec, nebo mozna se ji to libi. Je to jejich vec, jak to maji mezi sebou, ale verejnou ostudu tam teda fakt trhli, coz neni zrovna nejlepsi reklama pro svaz.:((
Petrodpovědět 
                        Re: advocatus diaboli14:14:07 01.10.2009
Ted uz ne o LH - jen obecne. Nikde jsem nerek ze si delam usudek JEN podle duveryhodnosti. Sou veci v kterej se clovek trochu vyzna tam dokaze sam neco vymyslet, pak sou veci ktery dokazes dohledat a nastudovat no a pak jsou veci kdy musis dat jen na povest. Neajakej nazor je pak kdyz to das vsechno dohromady. Nerikej ze kdyz lezes treba nekde na pisku tak podle jmena v pruvodci neusuzujes jaka bude cesta i kdyz ma znaminko ktery normalne lezes. Dale nikde netvrdim ze lezecka spicka jsou lide bezchybni - taky jen lide ze. Ja kdys me tady tvrdis ze si nekdo nadava tak ti muzu verit ale taky ne (treba sis to vymyslel) no a bud si nekde najdu dukaz(kdyz teda to pro mne bude tak dulezity abych tim zabijel cas a navic existuje-li vubec nejakej dukaz, pripadne muzes najit taky informaci zcela opacnou) a nebo podle tve duveryhodnosti anonyma (pripadne zdroje dukazu) usoudim jak pravdepodobne je tve tvrzeni. Jinak souhlas kazdej si musi udelat usudek sam a verit nekomu jen kvuli tomu ze je spicka pitomost.
Filipoodpovědět 
                         Re: advocatus diaboli20:55:29 02.10.2009
No jo a je to tady Libor se lituje chudáček náš a on má pravdu jediný a všichni mu jen ubližují.Zřídil bych mu konto s dobročinou sbírkou ať už jde do prd..........
odpovědět 

 listování dotazníky11:53:47 25.09.2009
Už to zase vylepšili :-)
Tedy, nevím zda už opravdu může z jednoho připojení odejít i druhý dotazník, ale každopádně tam je možnost si zalistovat dotazníky.
Je to zajímavé čtení, byť někdy maličko nepochopitelné. Např. jedinec, který by ze svých čtyř stováků dal sice cosi na všelics, ale nulu na "Metodická činnost, školení instruktorů, testování horolezecké výzbroje, školení a rozvíjení poznatků v lékařské oblasti."  To by nebylo tak zvláštní, kdyby v závěru nepožadoval více kurzů a metodiky. Hlava mi to nebere :-))))

Ale v zásadě je vysoce pozitivní, že se lze vyjádřit, i že lze vidět vyjádření dalších. Za tuto aktivitu každopádně svazu (asi Božence?) patří poděkování.
Tomáš F.odpovědět 
 Re: listování dotazníky14:04:06 25.09.2009
jj. hlavně že už ty dotazníky vyplnilo všech 120 závodníků :-))))
odpovědět 
  Re: listování dotazníky14:12:08 25.09.2009
Online zobrazování výsledků je pěkné a jednotlivé zájmové skupiny mohou tak sledovat výsledky svých akcí a koordinovat další postup :-)
Petr Jandíkodpovědět 

 ČHS18:38:56 26.09.2009
Se svazem mám bohužel osobní a to velmi negativní zkušenosti, dnes jej absolutně nepotřebuji a přesto se těším z hor a pohybu v nich ať v létě tak i v zimě že bafuňáři kteří jste nám zrušili oddíl?
Jirka Hrmaodpovědět 
 Re: ČHS11:44:18 29.09.2009
Proč jste byli zrušeni?
Kuba Turekodpovědět 
  Re: ČHS11:57:22 29.09.2009
Pamatuji na jeden případ zrušení oddílu proto, že počet jeho členů klesl pod stanovami určenou mez. Tím se členům ale žádné příkoří neděje, zůstávají nadále individuálními členy. Mohou se připojit k jinému oddílu, nebo sehnat další členy a oddíl obnovit.
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: ČHS12:40:28 29.09.2009
nebyl už tady tenhle pláč několikrát? oddíl se nerovná jednotlivec, jednotlivci mají členství individuální,...
PS: dvojice také není oddíl, to je rande, nebo lezba
odpovědět 
 Re: ČHS16:36:17 30.09.2009
Tak ještě jednou: Proč jste byli zrušeni?
Kuba Turekodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.