LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Tři pevné body prvolezce: Naděje, že nahoře půjde založit, Láska i ktomu nejtitěrnějšímu chytečku a Víra ve svého výborného jističe.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Stěna Luh - ZŠ Vsetín Luh 1544 - Vsetín
Fit Studio Jitka - Slaný
Gejzír - Karlovy Vary

Prodejny
Rock Point - Smíchov - Praha 5 - Smíchov
Rock Point - Palác Flóra - Praha 3
NěcoNavíc.cz - České Budějovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Lezení na olympiádě - finále

Adam Ondra bez medaile, skončil celkově 6.

Adam Ondra skončil dnes bez olympijské medaile na 6. místě, protože na závěr ve finále lezení na obtížnost skončil 2., před tím v bouldrech 6. a v rychlosti 4. Obtížnost vyhrál Rakušan Jakob Schubert. Zlato tak v trojkombinaci sportovního lezení získal Španěl Alberto Ginés López, stříbro Američan Nathaniel Coleman a Jakob Schubert má bronz.

Celkové výsledné pořadí lezecké trojkombinace:

1. Alberto Ginés López (ESP) 1 x 7 x 4 = 28
2. Nathaniel Coleman (USA) 6 x 1 x 5 = 30
3. Jakob Schubert (AUT) 7 x 5 x 1 = 35
4. Tomoa Narasaki (JPN) 2 x 3 x 6 = 36
5. Mickael Mawem (FRA) 3 x 2 x 7 = 42
6. Adam Ondra (CZE) 4 x 6 x 2 = 48
7. Colin Duffy (USA) 5 x 4 x 3 = 60
8. Bassa Mawem (FRA) DNS



Výsledky finále lezení na obtížnost:
1. Jakob Schubert (AUT) Top
2. Adam Ondra (CZE) 42+
3. Colin Duffy (USA) 40
4. Alberto Ginés López (ESP) 38+
5. Nathaniel Coleman (USA) 34+
6. Tomoa Narasaki (JPN) 33+
7. Mickael Mawem (FRA) 23+
8. Bassa Mawem (FRA) DNS



Viz:
olympics.com

Do posledních vteřin finále obtížnosti nebylo jasné, kdo dostane medaile. V závěru před nástupem posledního startujícího Jakoba Schuberta byl Adam s 1. pozicí v obtížnosti celkově stříbrný.
Když Jakob přelezl v tu chvíli druhého Colina Duffyho, vyhoupl se Adam na chvíli v průběžných výsledcích celkově na 1. zlatou příčku.
Tím, že ho Jakob přelezl (a pak i završil topem), odsunul Adama z 1. na 6. místo.
Kdyby Jakob skončil 2., měl by Adam zlato.

"Určitě budu odjíždět zklamaný, ale naštěstí Paříž je za tři roky, a to bude můj cíl," řekl Adam Ondra po závodě v reportáži Událostí České televize.


© Petr Chodura



© Petr Chodura



© Petr Chodura



© Petr Chodura



Adam Ondra, finále v lezení na obtížnost


Mezi stavěči cesty na obtížnost byl náš Jan Zbranek. Tým stavěčů obtížnosti vedl Polák Adam Pustelnik, dalšími jeho členy byli Japonnci Hiroshi Okano a Akito Matsushima.




"Adam Ondra dal do finále všechno, nakonec to na medaili ale nestačilo," uvedl Adamův tým v tiskové zprávě, kterou nám po závodě zaslal. Zde je její plné znění:

"Český lezec do finále nastupoval s naprostým klidem a v rychlosti dokonce zalezl osobní rekord. Po boulderech stále mohl doufat v medaili, ale závěrečný výkon Rakušana Schuberta odsunul osmadvacetiletého Ondru až na šesté místo.
Lezení na rychlost bylo skvělým zážitkem a pro Ondru nemohlo začít lépe, protože si v každém vyřazovacím duelu vylepšil svůj osobní rekord. Jelikož kvůli zraněnému ramenu jeho soupeř Bassa Mawem do finále ani nenastoupil, Ondra si v prvním pokusu sám zalezl pro čas 7.44. V semifinálovém pokusu sice český lezec Španěla Ginése neporazil, ale od stěny odcházel s vylepšeným časem 7.03 a úsměvem na tváři. V boji o třetí místo prohrál s Francouzem Michaelem Mawemem, ale pro Ondru byl neuvěřitelný čas 6,86 vnitřním vítězstvím a novým osobním rekordem! Po první disciplíně Ondra zaujal 4. místo, nejrychlejší byl Španěl Lopez a druhou příčku obsadil Japonec Narasaki.
Následující bouldering, kde byly oproti kvalifikaci postaveny pouze tři bouldery, pro Ondru nedopadl nejlépe. V prvním boulderu mu podklouzla noha a TOPu dosáhl až na druhý pokus. V druhém boulderu se Ondra trápil až do konce svého tří minutového limitu, nepodařilo se mu však dosáhnout ani zony, na kterou však dosáhli všichni jeho soupeři. Do TOPu třetího, vizuálně velice atraktivní boulderu, se nedostal žádný z finalistů a ač Ondra dolezl nejdál ze všech, celkově se po této disciplíně umístil na 6. pozici.
Do obtížnosti Ondra nastupoval pod velkým tlakem a od začátku to byla velmi dramatická podívaná. Český lezec měl medaili na dosah a mohlo z toho být i zlato, ale od něj ho svou finálovou cestou a jediným topem odstřihl vynikajícím výkonem Rakušan Jacob Schubert. Jelikož o vítězném pořadí rozhodoval součin umístění ze všech tří disciplín, Ondrův výsledek se po dolezení Schuberta musel vynásobit dvojkou a výsledkem tedy bylo šesté místo. Celkovým vítězem kombinace se stal Španěl Alberto Gines Lopez, druhý skončil Američan Nathaniel Coleman a bronz si odvezl již zmiňovaný  Rakušan Jakob Schubert."





Předchozí zpráva z boulderingu:

Adam Ondra v boulderingu dnes ve finále trojkombinace sportovního lezení na olympiádě v Tokiu dal jen jeden top, na rozdíl od dalších až na 2. pokus, a končí proto v této disciplíně na 6. místě. Stejně je 6. v průběžném celkovém hodnocení. Nejlepším v bouldrech byl Američan Nathaniel Coleman, který jako jediný dal topy 2. Ve 14:10 se pokračuje lezením na obtížnost.

Výsledky finále boulderingu:



Pořadí lezecké kombinace po boulderingu:

1. Mickael Mawem (FRA) 3 x 2 = 6
2. Tomoa Narasaki (JPN) 2 x 3 = 6
3. Nathaniel Coleman (USA) 6 x 1 = 6
4. Alberto Ginés López (ESP) 1 x 7 = 7
5. Colin Duffy (USA) 5 x 4 = 20
6. Adam Ondra (CZE) 4 x 6 = 24
7. Jakob Schubert (AUT) 7 x 5 = 35
8. Bassa Mawem (FRA) DNS



Viz:
olympics.com

Až na druhý pokus na rozdíl od většiny ostatních dal Adam top na prvním bouldru, který nevylezl pouze Alberto Ginés López. Na druhém bouldru, kde topoval jen Nathaniel Coleman, byl Adam jediným, kdo nedal ani zónu. Na třetím pak dal jen zónu, stejně jako všichni ostatní.


Adam Ondra v bouldru č. 3, který netopoval nikdo.



© Petr Chodura



© Petr Chodura



© Petr Chodura


Stavěči bouldrů byli Percy Bishton (GB), Manu Hassler (CH) Romain Cabessut (FRA) a Garrett Gregor (USA).

...




Předchozí zpráva z rychlosti:

Adam Ondra skončil dnes 4. v rychlosti ve finále sportovního lezení na olympiádě v Tokiu, zatímco vyhrál Španěl Alberto Ginés López, a Adamův největší konkurent a dnešní favorit v rychlosti Japonec Tomoa Narasaki byl až 2. Adam si přitom vylepšil svůj osobní rekord na 6,86 sekundy. V 11:30 se pokračuje boulderingem.

Pořadí po rychlosti:
1. Alberto Ginés López (ESP)
2. Tomoa Narasaki (JPN)
3. Mickael Mawem (FRA)
4. Adam Ondra (CZE)
5. Colin Duffy (USA)
6. Nathaniel Coleman (USA)
7. Jakob Schubert (AUT)
8. Bassa Mawem (FRA)



Výsledkový pavouk:


Viz:
olympics.com


Adam Ondra v prvním kole lezl sám bez startujícího zraněného Bassy Mawema, a zalezl čas 7,44 sekundy, čímž si vylepšil osobní rekord o 2 setiny. Ten si pak vylepšoval v každém dalším duelu, v semifinále s Albertem Ginésem Lópezem měl Adam čas 7,03 s, a v duelu o bronz s Mickaelem Mawemem prohrál Adam s časem 6,86 s.


Adam Ondra v malém finále lezení na rychlost v duelu s Mickaelem Mawemem



© Petr Chodura



© Petr Chodura



© Petr Chodura






Předchozí zpráva z rána:

Boj o medaile ve finále sportovního lezení na olympiádě začíná dnes v Tokiu od 10:30 našeho času lezením na rychlost mužů za účasti našeho Adama Ondry. Od 11:30 následuje bouldering, od 14:10 lezení na obtížnost. Přímý přenos lze sledovat na ČT Sport v televizi i na internetu, dále na Eurosport 2, případně v rozhlasu na Radiožurnálu Sport - viz odkazy zde:


sport.ceskatelevize.cz/#live

www.eurosport.cz

sport.rozhlas.cz

Osm mužů se v úterý kvalifikovalo do dnešního finále, mezi nimiž ale bude chybět Francouz Bassa Mawem, který se v kvalifikaci zranil:
1. Mickael Mawem (FRA), 2. Tomoa Narasaki (JPN), 3. Colin Duffy (USA), 4. Jakob Schubert (AUT), 5. Adam Ondra (CZE), 6. Alberto Ginés López (ESP), 7. Bassa Mawem (FRA), 8.  Nathaniel Coleman (USA).

Lezení na rychlost bude systémem vyřazovacích duelů. Chybějící Bassa Mawem měl startovat v prvním rozlezu s Adamem Ondrou, který by tím měl mít v rychlosti jisté 4. místo.

Vyřazovací pavouk lezení na rychlost z oficiálních stránek Olympics.com:



V boulderingu se polezou tentokrát jen tři bouldery s časovým limitem 4 minuty na každý z nich, což je o minutu a boulder méně než v kvalifikaci.

Nakonec tedy bude lezení na obtížnost, kdy se opět poleze jedna cesta stejně jako v kvalifikaci.

Viz:
olympics.com

K odstoupení Bassy Mawema se před chvílí vyjádřil ČHS s tím, že Adam Ondra bude mít mnohem obtížnšjší vyhrát zlato: "Ačkoliv se zdá, že to Adamovi pomohlo, tak tomu tak úplně není. Adam, který měl nastoupit proti Bassovi v prvním vyřazovacím duelu rychlosti, bude bez soupeře, takže "automaticky" postoupí a skončí v této disciplíně nejhůře čtvrtý. ALE! Adamovým největším soupeřem je Tomoa Narasaki, skvělý rychlolezec a boulderista. Bassa byl v podstatě jediný, kdo mohl Tomou v rychlosti porazit a tím zhoršit jeho výsledný součin. Adam má tedy velkou šanci na medaili, ale urvat zlato bude mnohem obtížnější."

Viz:





(Úvodní náhledové foto © Petr Chodura)
...

Standa Holec   [úpravy] 15:00 05.08.2021Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Smekám před Ádou.11:14:45 05.08.2021
Co k Adamovi dodat, vůbec to nevypustil a 3x fakt zabral. Klobouk dolů.
odpovědět 
 Re: Smekám před Ádou.11:20:01 05.08.2021
Taky smekám.úžasná podívaná.Zlepšit o tolik osobák - nechápu
Janaodpovědět 
  Re: Smekám před Ádou.11:54:05 05.08.2021
Tak, když normálně běháš závodně 10km a začneš trénovat sprint na 100m, není takový problém si zlepšit osobák o 50 setin na 13.7. Když máš osobák 9.7, tak se o půl vteřiny asi už nezlepšíš...
pepanodpovědět 
   Re: Smekám před Ádou.13:36:27 05.08.2021
Omg
odpovědět 

 Live prenos11:20:40 05.08.2021
Neporadite prosim nekdo, jak sledovat prenos na ct sport (nebo jinde), kdyz se muj pracovni pocitac prihlasuje z UK a CT mi to ze zahranici nepovoli sledovat? Diky?
Tomodpovědět 
 Re: Live prenos11:23:03 05.08.2021
Maskování polohy třeba přes VPN od Avastu. Nebo přes jakoukoliv jinou co se bude tvářit jako, že jsi v ČR
Tom Vidlakodpovědět 
 Re: Live prenos11:24:19 05.08.2021
Asi eurosport.. zaplatit cca 120kč.
nebo VPN, ale tomu nerozumím
Valmarodpovědět 

 Je to srandovní - někdy11:39:26 05.08.2021
Tak na to koukám v přímáku, ale pst, jsem v práci. Musím se smát, když vidím, jak borci obhlížejí jednotlivé bouldry, radí se společně, což je super, a Adam si u toho furt máguje ruce, fakt sranda. Z toho je jasně vidět, jak to bere vážně a jak nervozita fachá!
Richard LBodpovědět 
 Re: Je to srandovní - někdy13:33:06 05.08.2021
Ja taky, Riso, tak pst, zustane to jen mezi nami. :)
Johny Workerodpovědět 
 Re: Je to srandovní - někdy13:41:05 05.08.2021
Ja taky, Riso, tak pst, zustane to jen mezi nami. :)
Johny Workerodpovědět 

 o12:26:49 05.08.2021
Tak zlatá to již nebude pro Adama :-(
oodpovědět 
 Re: o12:29:48 05.08.2021
Taky si myslím... Naštěstí Olympiáda je chujovina. To o co běží jsou skály!
odpovědět 
  Re: o12:33:10 05.08.2021
A ty moderní trendy v boulderingu... ach jo... musí to být parkour, Maryšo?
odpovědět 
   Re: o12:37:56 05.08.2021
zas až tak šílený parkour to není. Uvidíme ten třetí boulder. Ale podle mě je to postavený vyváženě...
oodpovědět 
   Re: o12:40:03 05.08.2021
zas až tak šílený parkour to není. Uvidíme ten třetí boulder. Ale podle mě je to postavený vyváženě...
oodpovědět 
    Re: o13:13:50 05.08.2021
Podle mě jsou bouldry selhání stavecu. B1 skoro všichni 1.pokusem,B3 všichni zóna 1? To je vyvážený? To je podle mě nicemny
odpovědět 
  Re: o12:36:52 05.08.2021
No, a možná to nebude ani bedna. Záleží nyní na tom třetím bouldru.....
oodpovědět 
   Re: o12:54:20 05.08.2021
tak myslím že má pořád šanci, kdyby byl teoreticky poslední na boulderu a první na laně, tak furt 4x7x1 součin 28 by byl hodně dobrou šancí na medaili, ne?
tomodpovědět 
    Re: o12:59:02 05.08.2021
Ano, máš pravdu. Otázkou je, zdali obtížnost vyhraje. Ty rozdíly u obtížnosti jsou-budou u cca 4 finalistů minimální.
oodpovědět 
   Re: o13:05:47 05.08.2021
Tak ten je, bohuzel, brutal i pro Adu. :(
AdaFanKlubodpovědět 
   Re: o13:10:28 05.08.2021
Tak ten je, bohuzel, brutal i pro Adu. :(
AdaFanKlubodpovědět 
 Re: o13:30:02 05.08.2021
pořád Adam může mít zlato, když vyhraje obtížnost, 2-3 bude Schubert, nebo Duffy a 4. Lopez
odpovědět 
  Re: o13:34:53 05.08.2021
Diky. Tak uvidime. Bude to napinave 🙂
oodpovědět 
  Re: o13:35:27 05.08.2021
zlato asi ne, pěkně to píšou na sportu: Potřebuje vyhrát, aby zůstal na čísle 24. Pak by se mu ohromně hodilo, aby Schubert, který je mimochodem také skvělý na laně, skončil druhý. Třetí pak nejspíše bude někdo z úvodní čtveřice, tento soutěžící by tak celkově zůstal před Adamem Ondrou (6x3=18, 7x3=21). No a pak už je čtvrtá pozice, která by znamenala propad až na číslo Adama Ondry, vpřípaě Lópeze až za něj. Pokud by skončil čtvrtý třeba Alberto Gines López, tak se mu současné skóre 7 vynásobí 4, což dělá 28, takže by se propadl za Adama Ondru.
tomodpovědět 
   Re: o13:41:53 05.08.2021
Může bejt i zlatej, když bude Japonec poslední, Šubrt druhej, Duffy třetí, Španěl čtvrtej, Coleman pátej a Frantík šestej :-)
Papoušodpovědět 
  Re: o13:38:08 05.08.2021
At pocitam, jak pocitam, tak zlato a stribro jiz nelze ani teoreticky. I pro bronz by krome vitezstvi AO bylo potreba splneni specifickych umisteni pro ostatni zavodniky. Ta pravdepodobnost uz bohuzel klesa hodne k nule.
Tomodpovědět 
   Re: o13:43:32 05.08.2021
Mně vychází i zlato. Musej se ale všichni chovat podle mýho rozpisu.
Papoušodpovědět 
    Re: o13:46:35 05.08.2021
AO se uz nemuze dostat pred Mawema. Nezapominej, ze jich je tam jen 7! Teda jedine, ze by i druhy Mawem byl DNS.
Tomodpovědět 
     Re: o13:58:39 05.08.2021
Adam má 4x6, Mawem má 3x5. Kde je problém?
Papoušodpovědět 
      Re: o14:05:46 05.08.2021
ja vidim Mawem 3*1. To koukam na nejaky blby vysledky?
Tomodpovědět 
       Re: o14:11:15 05.08.2021
Sorac, uz to vidim. Na mne vyskakovalo Mawem 1. v bouldrech.
Tomodpovědět 
      Re: o14:10:24 05.08.2021
Čumim na ISFC, asi měli chybku.
Papoušodpovědět 
  Re: o14:52:20 05.08.2021
Zatim to vychazi. Jakobe, pojd!!!! Snad doleze do stejnyho jako Adam, ale s horsim casem. Pak to bude bomba!!!
oodpovědět 
   Re: o15:06:25 05.08.2021
Tak škoda. Ale bylo to napínavé! Děkuji všem finalistům za parádní zážitek!
oodpovědět 
 Re: o14:12:26 05.08.2021
pořád Adam může mít zlato, když vyhraje obtížnost, 2-3 bude Schubert, nebo Duffy a 4. Lopez
odpovědět 

 Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.12:30:58 05.08.2021
Nevite kdo to stavel. Zbranek byl pomocnej?
odpovědět 
 Re: Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.12:55:08 05.08.2021
Český horolezecký svaz
V obtížnosti jsou to Adam Pustelnik (POL) Honza Zbranek (CZE), Hiroshi Okano (JPN) a Akito Matsushima (JPN). V boulderingu Percy Bishton (GB), Manu Hassler (CH) Romain Cabessut (FRA) a Garrett Gregor (USA).
odpovědět 
  Re: Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.13:21:45 05.08.2021
Nakonec nejlíp postavená a koukatelná bude rychlost a Babačovi se budeme muset akorát tak omluvit. Takovej je život.
odpovědět 
   Re: Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.13:25:43 05.08.2021
Ale to bylo jasné už před mnoha lety. Vzpomínám na ohnivé diskuse zde na Lezci, proč MOV proboha preferuje speed. A teď jste to viděli v přímých přenosech.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.13:40:50 05.08.2021
Jasný co? I bouldery se dají postavit líp, ale teď se jim to dost nepovedlo.
odpovědět 
     Re: Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.15:07:51 05.08.2021
Jistě se bouldery dají postavit lépe. To ale nic na atraktivitě rychlolezení nemění.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.15:25:22 05.08.2021
Proč máš potřebu po někom něco opakovat?
odpovědět 
       Re: Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.22:16:22 05.08.2021
Pokud Tě to opravdu zajímá a není to jenom plácnutí nějaké kraviny do klávesnice, tak se stačí představit, podepsat a zeptat se mě. Rád Ti odpovím, milý anonyme.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Kdo stavěl bouldrovy a lanovy finale.19:43:40 05.08.2021
Treba ne to atraktivni neprijde vubec. Pokud neni boulder parkur, tak se mi libi moc. A nejvic je obtiznost. Tahle kombinace tri disciplin mi prijde jako naprosty nesmysl. To je jako zapojit v cyklistice dohromady na OH silnici, biky a drahu dohromady. Proste kravina. Ale je to muj osobni nazor, neberu ostatnim jejich presvedceni.
Milanodpovědět 

 Finale13:29:35 05.08.2021
Adam je v obtížnosti sfoukne jak svíčky. Uvidíte :)
Karelodpovědět 
 Re: Finale14:59:39 05.08.2021
Neviděli jsme nic.
odpovědět 
  Re: Finale15:05:45 05.08.2021
Právě že viděli :D
odpovědět 

 stavěči13:39:36 05.08.2021
Tak tohle si stavěči boulderů za rámeček nedají. První moc lehký, takže rozhodovala jen chybička jinak 6 lezců mělo stejný výsledek a třetí nelezitelný a úplně všichni měli stejný výsledek. Takže se rozhodovalo jen na jednom boulderu. To je samozřejmě úplně mimo.
Martinodpovědět 
 Re: stavěči13:45:20 05.08.2021
Jj, je to tak, totální provar stavěčů.. Ale Nicméně ani Adam to neprodal, tedy vyčítat to jen stavěčům nelze.
odpovědět 
 Re: stavěči17:29:57 06.08.2021
Vlastně mohl být jen jediný boulder č. 2, ostatní byly k ničemu. Jen Alberto a Adam by si prohodili v disciplíně pořadí, jinak by se nezměnilo nic, celkové pořadí by zůstalo.
odpovědět 

 je to loterie13:47:24 05.08.2021
je to neuvěřitelé, ale šance por AO na zlato díky 4 v rychlosti tu furt je. v případě pořadí Ondra, Schubert, Duffy, Lopez ... a pak už je to jedno. ale pravděpodobnost? ve hvězdách...
Joudováodpovědět 
 Re: je to loterie14:00:56 05.08.2021
a Japonec musí bejt sedmej, mi vychází.
Papoušodpovědět 
 Re: je to loterie14:15:00 05.08.2021
je to tak, navíc nezáleží jestli 2.Schubert a 3.Duffy nebo to bude obráceně. Jaké bude další pořadí už nezáleží
odpovědět 
  Re: je to loterie14:46:34 05.08.2021
Japonoec stačí pátej. a navíc to atimty vole vychází. ještě duffy a šubrt.
Joudováodpovědět 
   Re: je to loterie15:05:29 05.08.2021
no, a šubrt to zaříz.
Joudováodpovědět 
 Re: je to loterie15:05:12 05.08.2021
je to tak, navíc nezáleží jestli 2.Schubert a 3.Duffy nebo to bude obráceně. Jaké bude další pořadí už nezáleží
odpovědět 

 AO sance pred lanem13:53:20 05.08.2021
Prochazenim vsech moznych umisteni 6ti zavodniku na lane (pripady kdy 2 a vice zaodniku maji po 3 disciplinach stejny nasobek resim v neprospech Adama ... vim ze je tam pravidlo, ale nechce se mi to programovat), paklize AO vyhraje lano, tak bere zlato v 1.6% pripadu, stribro v 28% a bronz v 55% (reseni stejnych nasobku ve prospech AO dava 6.6%, 53%, 40%). Paklize AO bude druhy a hur v lane, neni sance na bednu. AO venga!
 zapalodpovědět 
 Re: AO sance pred lanem13:59:38 05.08.2021
Hele, kde to s tou teoretickou zlatou furt berete? Adam muze mit max. 4*6*1=24. Mawem i kdyby byl na lane posledni, tak je porad pred Adamem 3*1*7=21. Je jich ted ve finale jen 7, nikoliv 8. Me to teda nevychazi s zadnou myslitelnou kombinaci ani na stribro. Bronz pouze se spoustou podminek = mala pravdepodobnost.
Tomodpovědět 
  Re: AO sance pred lanem14:02:07 05.08.2021
Se prober. Mawem nemá 3 body
odpovědět 
  Re: AO sance pred lanem14:04:43 05.08.2021
Mawem má 6 bodů, né 3.
Otaodpovědět 
   Re: AO sance pred lanem14:11:47 05.08.2021
Sorac, uz to vidim. Na mne vyskakovalo Mawem 1. v bouldrech.
Tomodpovědět 
  Re: AO sance pred lanem14:06:11 05.08.2021
Aby AO bral zlato musi se Jakob a Colin podelit o 2 a 3 misto, Alberto byt 4 a ostatni se podelit o 5 az 7 misto. A kazda tato kombinace znamena zlato pro AO. (Stejna umisteni resim proti AO, viz puvodni post.) Jak je to pravdepodobne netusim.
 zapalodpovědět 

 Reakce divaku.13:58:39 05.08.2021
Koukatelna je pouze rychlost.
odpovědět 

 AO sance pred lanem13:59:25 05.08.2021
Prochazenim vsech moznych umisteni 6ti zavodniku na lane (pripady kdy 2 a vice zaodniku maji po 3 disciplinach stejny nasobek resim v neprospech Adama ... vim ze je tam pravidlo, ale nechce se mi to programovat), paklize AO vyhraje lano, tak bere zlato v 1.6% pripadu, stribro v 28% a bronz v 55% (reseni stejnych nasobku ve prospech AO dava 6.6%, 53%, 40%). Paklize AO bude druhy a hur v lane, neni sance na bednu. AO venga!
 zapalodpovědět 

 Podle mě 14:10:45 05.08.2021
Podle mě už tam ani nechce být :(
_odpovědět 
 Re: Podle mě 14:12:55 05.08.2021
holt bez medaile
neneodpovědět 

 ohlasy14:33:42 05.08.2021
Co jsem se včera díval na reakce (převážně laiků) v diskuzích na idnesu, tak rychlost totální chujovina, která nebavila fakt vůbec nikoho, bouldering a obtížnost sklízely super ohlas.
odpovědět 
 Re: ohlasy14:58:33 05.08.2021
Adam to ja a bedna je jistá...na to dám svoje kultovní lezečky jestli to tak nebude
odpovědět 
  Re: ohlasy15:04:00 05.08.2021
Tak naval...
strejdaodpovědět 
  Re: ohlasy15:04:08 05.08.2021
Tak naval
pepanodpovědět 
  Re: ohlasy15:04:38 05.08.2021
Posli je me
Jarinodpovědět 

 DO15:07:20 05.08.2021
DO TYČE AJ S OLYMPICHIÁDŮ!
Lležíšekodpovědět 

 Kombinace15:09:28 05.08.2021
No jo, nebýt v kombinaci ta nesmyslná rychlost, Adam medaili bral. 
Jirkaodpovědět 
 Re: Kombinace15:30:28 05.08.2021
Na medaily bylo potřeba vyhrát jednu z disciplín. To zase tak moc nesmyslný není. Spíš nesmyslný je KO systém v rychlosti, kdy chyba v 1.kole jsou min. -4 místa (Duffy). Ve 3.kole +/-1 místo. DNS Frantíka z toho celkem udělalo bramboračku. A podle mě debilně postavený bouldery, který buď byly do aspoň půlky lehoučký (pro ně!) a pak částečně nelezitelný, byl větší problém než "nesmyslná" rychlost. Co jediný bylo supr, tak že to bylo dramatický do konce díky součinu a nikdo nevěděl jak skončí. Favorit až 4., kdo by vsadil na Španěla.
tmaodpovědět 

 :-)15:14:56 05.08.2021
Tak vítěz je vlastně v boulderingu i obtížnosti za Adamem. A v rychlosti vlastně vše dopadlo dost na náhodu...  A boulder z toho taky udělal spíš pokusádu. Adam skvěle a důstojně reprezentoval.  Jacob super to lano. Za to by si zasloužil zlatou. A hurá do skal!
Valmarodpovědět 
 Re: :-)15:43:54 05.08.2021
Sice jsi jantar,ale ted s tebou mimoradne musim souhlasit. Vypichnul bych to,ze Adam velmi dobre reprezentoval. Treba takovi Germani ani nepostoupili z kvaldy.
odpovědět 
 Re: :-)15:44:53 05.08.2021
chčije
retezodpovědět 
  Re: :-)15:54:47 05.08.2021
Si vezmem destnik.
odpovědět 
   Re: :-)16:08:38 05.08.2021
Bude pršet i zítra nebo se mám namazat opalovakem?
odpovědět 
    Re: :-)16:26:19 05.08.2021
To na pisek nepomaha
r.odpovědět 
     Re: :-)16:47:36 05.08.2021
Písku to naopak pomáhá. A namaž se opaloptákem.
odpovědět 
      Re: :-)16:50:25 05.08.2021
Zítra je patek
odpovědět 
       Re: :-)17:38:04 05.08.2021
Aha tak opalopátkem. Tak to jooooo.
odpovědět 

 OH15:38:25 05.08.2021
jako boulder tezkej provar... Kvuli jedny zone a samozrejme hopsa hops blbost co venku ani neexistuje.

Krom toho i ta pricka Megose na 9. kde nepostoupil je ukazkou celeho konceptu
odpovědět 
 Re: OH15:47:22 05.08.2021
Jj ! A proto uz priste tento debilni format nebude. Ten kdo ho vymyslel by mel u Germanu dostat pradnej Arbait macht vis co. Nebo aspon nakopat do kouli. Staveci boulderu by za koule meli povesit do topu.
odpovědět 
 Re: OH06:59:18 06.08.2021
Megos se přeceňuje. V boulderingu je většinou marnej, v obtížnosti to není žádnej favorit na vítězství pokaždé.
odpovědět 

 Smutek15:47:05 05.08.2021
Každopádně blahopřání Adamovi, protože tohle psychicky vydržet...! Takže, kdo vyhrál rychlost, vyhrál, kdo bouldering, který byl úplná loterie bez 4tého bouldru, tak druhý, a kdo obtížnost, třetí. Psychika rozhodovala. Adam se potřebuje naučit to nasazení Jakoba, kdy vše ostatní vypustí! Adam to měl až v obtížnosti finále a díky Bassemu (který ho naoplátku tuším poškodil v Hachijoji, nebo Francouzi jistě) i v rychlosti, kde byl málem 3tí. V bouldrtu ještě nelezl vabank a to ho mohlo stát tu medaili...
Každopádně drobná, ale zásadní chaba ve finále, kdy nevyužil jako Jakob dvě červené lišty nad sebou na odpočinek a šel do kříže, to byla ztráta síly. Ovšem asi i tak by Jakob vyhrál, protože lezl s největší převahou...!
Díky za zážitek a jdu se vybrečet a vyvztekat...:-)
\Zico RTodpovědět 
 Re: Smutek15:51:54 05.08.2021
Ještě že Rosťa Tomanec ví všechno! A teď co na to Rosťa Štefánek? A co na to Fontáčskej les? A co Watt?
odpovědět 
  Re: Smutek13:24:03 06.08.2021
A co na to teprve Bohr?
odpovědět 

 Neúčast Bassy16:04:04 05.08.2021
Tak nakonec na neúčasti Bassy nakonec vydělal asi nejvíc Lopez. Pokud to bylo jako podle předpokladů, tak by v druhém kole na něj narazil a pravděpodobně přes něj neprošel a i kdyby pak v kole o 3 místo vyhrál, tak má nakonec 84 bodů, což by pro něj bylo 7 místo a pro Adama 8 místo s 96 body. Samozřejmě pokud by v rychlosti Bassa prošel až do finále. Trochu divočina s těmi násobky. Adam do poslední chvíli na zlatu a potom smutné 6. místo.
Polciodpovědět 
 Re: Neúčast Bassy16:08:16 05.08.2021
Marně si vzpomínám na disciplínu, kde před výkonem posledního ze závodících byl člověk na pozici kdy by mohl brát zlato, stříbro i bronz a pak po jeho výkonu skončit šestý. To je chujovina ty násobky.
Steveodpovědět 
  debilní akce17:04:56 05.08.2021
Měly bejt 3 závody - opice, balvany a lezení, když i skejťácký lolitky mají disciplín 10. Debilní akce jsou OH, v tom má debil Pollert pravdu...
Máraodpovědět 
   Re: debilní akce17:25:11 05.08.2021
Adam je podvodník, všude marketingově machroval a pak moc neukazal.
odpovědět 
    Re: debilní akce19:04:54 05.08.2021
Na AO bych to nehazel. Spis ten jeho nabubrely PR tym.
odpovědět 
     Re: debilní akce08:32:12 06.08.2021
A to mu snad ten jeho „nabubrely PR tym“ přidělil nějaký Národní výbor a nebo si jej vybral sám?

Byť zlato bylo do poslední chvíle na dosah, tak konečné umístění je skutečně v těžkém kontrastu s očekáváním, které před LOH kolem sebe AO a jeho tým vytvářel.
JiBodpovědět 
      Re: debilní akce09:03:09 06.08.2021
Jako uprimne, mit medaili v dusledku neucasti favorita na rychlost... Vybor mu jej jiste nevybral, ale Adam to asi tak neresi, jak by mozna mel, to je fakt. Medialni obraz, pravda, na mne osobne zapusobil tak negativne, ze jsem medaili pral ostatnim.
odpovědět 
       Re: debilní akce19:30:55 12.08.2021
protože jsi nepřející jouda, který řeší to, co není podstatné
Todpovědět 
   Re: debilní akce17:28:14 05.08.2021
Co to je za disciplíny? Mě by jich pár napadlo, možná i těch 10 :D
odpovědět 
 Re: Neúčast Bassy17:49:51 05.08.2021
Když by se dala pryč rychlost, tak by sakra Adam taky neměl medaili. Chce to oddělit všechny disciplíny, ale na to už bude Adam starý.
odpovědět 
  Re: Neúčast Bassy19:31:41 12.08.2021
ale měl - stříbro
Todpovědět 
  Re: Neúčast Bassy19:47:43 12.08.2021
ok, neměl, blbě koukám
Todpovědět 

 Placka nebula, 16:22:02 05.08.2021
ale vyhrál jsem pivo.
Papoušodpovědět 

 Král je mrtev 16:52:35 05.08.2021
Ať žije nový král !
odpovědět 

 NEUVĚŘITELNĚ VYROVNANÝ ZÁVOD16:56:22 05.08.2021
Ginés López Alberto (ESP) 1+7+4 = 12
Coleman Nathaniel (USA) 6+1+5 = 12
Schubert Jakob (AUT) 7+5+1 = 13
Narasaki Tomoa (JPN) 2+3+6 = 11
Mawem Mickael (FRA) 3+2+7 = 12
Ondra Adam (CZE) 4+6+2 = 12
Duffy Colin (USA) 5+4+3 = 12
Martinodpovědět 
 Re: NEUVĚŘITELNĚ VYROVNANÝ ZÁVOD18:15:29 05.08.2021
Jó, právě jsem na tohle přišel taky! Vyhlašuji to za matematický důkaz blbosti týhle kombinace. Protože lezec kterej, by dokázal být na bedně ve všech třech disciplínách momentálně neexistuje. Minimálně proto, že ho jedna z nich prostě nebaví :-).
Jéňaodpovědět 

 Finále, anebo po bitvě je každý...18:24:27 05.08.2021
Před závodem jsem tipoval (s předpokladem toho, že Adam bude v rychlosti nejhůř 4. a taky toho, že Jakob má asi aktuální formu na laně o trochu lepší než Adam - ovšem Adam by dopadl stejně, i kdyby dnes topoval -anebo by rozhodl čas a ne pořadí v kvalifikaci??, bouldry to tak zařídily): 1. Narasaki (1. rychlost, do 3.ho boulder, do 6.ho lano), 2. Schubert (jakž rychlost a takž boulder, 1. lano), 3. Adam (4. rychlost, do 4.ho boulder, lano 2.) - tihle tři mají nejvíc zkušeností.

Dopadlo to jinak, pro Adama (i pro Japonce) bohužel, pro Španěla a Američana Colemana skvěle, ale tak už to  chodí, Adam se rozhodně stydět nemusí, forma byla dobrá, trocha štěstí přišla taky, ale nějaké drobné rezervy tam ještě byly, jak se říká. Jak potvrdily výsledky, vítězství v jedné disciplíně bylo pro celkový úspěch zásadní, což nejlépe věděl sám Adam.

To, že se lezly jen tři bouldry závod jistě ovlivnilo, náhoda hrála o kus větší roli než jindy (chápu, že 4 bouldry by bylo na borce moc ...a zas jsme u té zatrolené rychlosti).

Určení pořadí pomocí součinu umístění je možná atraktivní pro diváky laiky (kterých je přirozeně většina), pořadí se může v posledním okamžiku promíchat, ale pro závodníky (v tomto případě pro Adama) může být hodně kruté.

Myslím si, že není správné, aby v nekontaktním individuálním sportu mohl tak zásadním způsobem o pořadí nějakého závodníka rozhodovat jiný závodník.

Na druhé straně, byla to olympijská premiéra, byla jen jedna sada medailí, tak to udělali takto. Příště se už pojede podle jiných not, přespříště (za 7 let) budou disciplíny rozděleny úplně, ta druhá akce už se Adama možná týkat nebude, ale kdo ví.
ivošodpovědět 

 Gratulace18:35:57 05.08.2021
Adame,s poklonou...
Petraodpovědět 
 Re: Gratulace18:49:29 05.08.2021
Připojuji se.
ivošodpovědět 

 Rychlost versus Adam19:31:34 05.08.2021
Adamuv velky problem je v tom, ze si v sobe vytvoril velky blok skrze rychlost. Misto toho aby ten trojboj prijal, tak jak to prislo. Bojoval proti rychlosti a s nim i Chs. Ale ten pocit, ze kvuli rychlosti mozna nevyhraje OH v nem zustal. A s tim i na OH prijel. Oproti svetaku stal tak pred problemem, ktery doposud nemusel resit. A ten spocival v tom, ze o jeho celkovem umisteni muze rozhodnout neco co dela v podstate z donuceni. Doposud vyhraval v tom co miluje a proto mu nedela, zadny problem byt v tom nejlepsi. Ale ted musel byt dobry i v tom, co je mu proti srsti. Nakonec vsechny tyhle obavy z rychlosti vyustili v to, ze mu sebrali hodne mentalnich sil pro bouldr a obtiznost. A paradoxne osud to zaridil tak, ze obavana rychlost ho v podstate neposkodila. Ale ublizil mu strach z ni. Proste si v hlave nastavil uz dopredu odpoved pro pripadny neuspech. No a vesmir mu ho zaridil.
odpovědět 
 Re: Rychlost versus Adam19:48:58 05.08.2021
Vesmir bych do toho nehrabal, ale jinak mas mozna trochu pravdu. :)
Milanodpovědět 

 co rozhodlo19:47:49 05.08.2021
Klíčové bylo nepodělat 2 "slabší" disciplíny a vyhrát (aspoň) 1 disciplínu, protože pak se do konečného výsledku násobí jen 2 umístění (místo 3).
Smutné (divné?) je, že poslední závodník může ovlivnit pořadí tak, že AO v podstatě mohl skončit 1. nebo i 6.
syslikodpovědět 
 Re: co rozhodlo20:45:29 05.08.2021
Rozhodlo, že na to Adam prostě nemel. Jako garantovany 4. místo v rychlosti byl celkem slušný hendicap.
Podpovědět 
  Re: co rozhodlo08:24:58 06.08.2021
A co jej, prosím Tě, tak omezovalo? Proč nezačal trénovat rychlost hned po té, co byl oznámen formát LOH 2020? Proč začal s tréninkem této disciplíny až dva roky před plánovaným termínem LOH? Zlatou sice bral borec, co vyhrál rychlost, ale žádný rychlostní specialista! Holt se AO vymstil jeho antirychlostní šovinismus.

A to nemluvě o tom, že Syslík má pravdu v tom, že o placku se nakonec AO připravil tím, že nevyhrál žádnou z dalších dvou disciplín. Co mu bránilo dát top v obtížnosti??? Já vím, podle moderátorů byla špatná klimatická podmínka a podle ruchových mikrofonů si hned po spuštění stěžoval (patrně Klofáčovi), že to strašně klouzalo, což už Schubertovi, který lezl až po něm, zjevně ne…
JiBodpovědět 
   Re: co rozhodlo08:49:41 06.08.2021
Nemyslel jsem, ze by ho neco omezovalo - asi spatne pouzity slovo handicap (myslel jsem, ze mel v tom opravdu vyhodu). Jinak mi prijde, ze kdyby uplne vypustil trening lezeni na rychlost a soustredil se jenom na boulder/lano, tak by na tom jenom vydelal.
Podpovědět 
   Re: co rozhodlo08:52:31 06.08.2021
Schubert prohlásil, že mu vedro nedělá potíže a krom toho bude o hodně lehčí, než Adam, což v těchto podmínkách v takto vytrvalostní cestě dává jasnou výhodu.

Že nemá rychlost rád neznamená, že je antirychlostní šovinista. přece každej nemůže mít rád všechno. To je zas ta tvoje zvrácenost.

Alberto rychlost vyhrál, protože Tomoa uklouzl, jinak byl vítěz rychlosti Tomoa. Koneckonců právě Albertovi mohlo nejvíce pomoci, že Bassa se zranil. Trochu objektivity...ale tu od tebe fakt nečekám :)
odpovědět 
    Re: co rozhodlo09:09:54 06.08.2021
A co bránilo AO stát proti Narasakimu ve finále rychlosti a těžit z jeho chyby místo Lopéze?
Já vím, být lepší a porazit jej v předchozím kole, kde proti sobě stáli.
Tak skutečně trochu objektivity, ale tu od tebe opravdu nečekám…
JiBodpovědět 
     Re: co rozhodlo09:17:43 06.08.2021
Ne. Projel to v boulderech, v rychlosti se zlepšil nad jakákoliv očekávání a fyzické předpoklady.
Michal Dodpovědět 
      Re: co rozhodlo09:29:32 06.08.2021
To byla reakce na argument že "Alberto rychlost vyhrál, protože Tomoa uklouzl" a v tomto kontextu jej třeba brát. Jinak to že se v rychlosti AO zlepšil nic nemění na tom, že jej ve finále porazil jiný lezec - konečný vítěz, který není rychlostní specialista.

Na boldering (a špatně postavené bouldery, jak řikají jiní) bych to neshazoval. I při tom výsledku z rychlosti a boulderu satačilo AO jen dolézt rychleji než Schubert do TOPu v obtížnosti...
JiBodpovědět 
     Re: co rozhodlo10:00:05 06.08.2021
A co ten Schubert? A ten antirychlostní šovinista? Mě se na tobě "líbí" jak jsi rychle ochoten ustoupit z pozic (aniž bys to ovšem otevřeně přiznal). Klasickej zbabělec JiB, kterej tady bude mlít o objektivitě, ale sám žádnou nemá.
odpovědět 
      Re: co rozhodlo10:11:01 06.08.2021
Tak to je dobré, „statečný“ anonym mě, tu školí a mele o mě jako o zbabělcovi. Ty jsi fakt ale neskutečný zbabělý šmejd na n-tou.
JiBodpovědět 
       Re: co rozhodlo10:14:52 06.08.2021
A co ten Schubert? A ten antirychlostní šovinista? Vyhnul ses opět zbaběle odpovědi, to je klasický diskuzní faul, to už známe. Nejlepší obrana je útok, co? Já na tebe reagoval slušně.

Musel bych být blázen, abych tu s lidmi, jako jsi ty, diskutoval neanonymně.
odpovědět 
        Re: co rozhodlo10:32:59 06.08.2021
Útočil jsi jako první tím, že jsi mě schovaný za anonymitu označil za zbabělce a já jen na to přiměřeně reagoval.

U Schuberta už si nevzpomínám jak přesně a jak moc se tenkrát angažoval v tom bojkotovém hnutí proti rychlosti na OH abych byl schopen objektivně posoudit, jestli je či není antirychlostní šovinista. Což u AO si pamatuji velmi dobře, tudíž si dovolím stát za svým názorem, že AO je skutečně antirychlostní šovinista.

A na tom, že jsi zbabělý anonymní šmejd si také trvám.
JiBodpovědět 
         Re: co rozhodlo12:52:22 06.08.2021
Zachoval ses zbaběle, co to z tebe dělá? Tím pádem to nebyl útok.
Co se týká Schuberta, nemluvím o nějakém antirychlostním šovinismu, který se v jeho případě tady ve vlákně vůbec neřešil (nějak ti selhává logika), ale o tom klouzání.

Co se týká toho antirychlostního šovinismu, ptám se pochopitelně na to, jak se to projevuje, že si to myslíš, to už přece vím, takže stále dokola to opakvoat je zbytečný, jsi jak rozbitá gramofovonová deska.
odpovědět 
          Re: co rozhodlo10:52:44 08.08.2021
Ale houbele. Jako zbabělec se chováš zejména ty sám kromě AO.

Schubert prostě předvedl v obtížnosti lepší výkon než AO. Víc k tomu není co vykládat. Řeči o tom, že je lehčí, že mu vedro nevadí a podobně jsou už jen hloupé okecávání, na které se ve sportu nehraje. AO sice tvrdil, jak se pečlivě připravuje na japonské klima, jak si simuluje při tréninku vysokou vlhkost a podobně, ale jeho první slova po spuštění byla, že „to strašně klouže“… Zatímco Schubert, který lezl až po něm, dal TOP.

V jednom z prvních rozhovorů pro novináře AO místo pokorného uznání, že nepředvedl výkon, který byl potřeba pro získání medaile, pronesl: „Ukázalo se, že kombinace tří disciplín byla trošku blbost.“
Tak tomu zase já říkám zbabělost!

Jak se projevuje antirichlostní šovinismus AO? No jednoduše. Zatímco disciplíny, kterým se věnoval do olympiády, ty vychvaloval do nebe, tak rychlost které ne, jedním dechem dehonestoval.

Viz citace AO k rychlosti:

„Lezení na rychlost je umělá disciplína“

„Lezení na rychlost nemá z mého pohledu nic společného s lezením jako takovým.“
JiBodpovědět 
           Re: co rozhodlo13:19:38 09.08.2021
Ale ono lezení na rychlost s těmi ostatními opravdu nemá společného skoro nic -obtížnost cesty je nízká, zatímco všechny ostatní lezecké disciplíny míří právě na obtížnost.

Je to jako bys měl třeba střelbu z lehu, střelbu na asfaltové holuby a k tomu bys dal mačkání spouště na čas na přišroubované pušce...
m. odpovědět 
            Re: co rozhodlo17:12:49 09.08.2021
To že AO svým šovinismem infikoval i celou řadu svých nekritických obdivovatelů, netřeba neustále dokazovat. To přeci víme. To není nic nového.
JiBodpovědět 
             Re: co rozhodlo17:22:35 09.08.2021
Co to sakra meleš, ty vořechu?!
m.odpovědět 
              Re: co rozhodlo17:30:45 09.08.2021
Ani to, že jsi obyčejný hulvát, nemusíš dokazovat.
JiBodpovědět 
       Re: co rozhodlo10:20:48 06.08.2021
Šmejdem si ho nazval proto, že tě usvědčil ze zbabělosti, ne proto, že diskutuje anonymně. Pravda bolí a ty patříš k těm, kteří ji neumí přijmout.
odpovědět 
        Re: co rozhodlo10:35:28 06.08.2021
Pravil opět nějaký anonymní "hrdina"...
JiBodpovědět 
         Re: co rozhodlo12:53:56 06.08.2021
Zase se uchyluješ ke zbabělostem? Tady to ohánění se anonymitou je pouze další z tvých diskuzních faulů. Co se smyslu diskuze týká, není rozdíl v tom, jestli někdo diskutuje anonymně, nebo ne. Což si jistě uvědomuješ i ty.
odpovědět 
         Re: co rozhodlo13:20:38 06.08.2021
Sám potvrzuješ pravdivost slov "neskutečného zbabělého šmejda na n-tou". a to tím, že pokud s tebou anonymně diskutující souhlasí, nemáš s tím žádný problém. Takže šmejd má pravdu - jde o to, že odhalil tvoje zbabělé chování a ty neumíš pravdu přjmout.
odpovědět 
     Re: co rozhodlo10:09:10 06.08.2021
To byla reakce na toho Alberta. Psal jsi, že Alberto, který není rychlostní specialista, rychlost vyhrál. No a já jsem ti na to napsal, že mu pomohlo, že Narasaki podklouzl a Mawem se zranil. Adam s tím nemá vůbec nic společného, to je úplně jiná záležitost.
odpovědět 
      Re: co rozhodlo12:54:35 06.08.2021
A samozřejmě, tady se ti JiBe reakce nehodila, takže opět zbaběle nereaguješ.
odpovědět 

 K AO20:06:57 05.08.2021
Ve dvou ze třech disciplín byl prakticky nejhorší, prostě aktuální formě na metál objektivně neměl a snad by to bylo i divný. Ale i tak je to velký borec a skvělý reprezentant ČR!!! Důvody jistě shrne ve 50 dílné video route after tokio, či něco takového.
Sosiceodpovědět 
 Re: K AO21:09:32 05.08.2021
Tak ty si uplne mimo. Poprve na lezci nic jinyho nez te sepsout nenapisu. V obtiznosti stribro bejt to klasika. Boulder utekl o hopsaci picccovinu. Jako napsat ze na to nemel??? A to verim ze dostat se na 2 boulderu do zony, dal top. Tohle psat...tvl Borec jedinej na planete s tolika 9b a 9a cestama. Prvacema.. A ty tady shazujes jeho vykon na mega ujetem triatlonu u hoooovnu k lezeni.
odpovědět 
  Re: K AO21:11:49 05.08.2021
Tebe sacuju ze nevylezes na bouldru ani usmudlany 7a za takovej kec.
odpovědět 
  Re: K AO21:11:52 05.08.2021
Tebe sacuju ze nevylezes na bouldru ani usmudlany 7a za takovej kec.
odpovědět 
  Re: K AO21:11:53 05.08.2021
Tebe sacuju ze nevylezes na bouldru ani usmudlany 7a za takovej kec.
odpovědět 
  Re: K AO21:11:54 05.08.2021
Tebe sacuju ze nevylezes na bouldru ani usmudlany 7a za takovej kec.
odpovědět 
  Re: K AO21:58:28 05.08.2021
On ho neshazuje k hovnu. On jen píše, že AO na nejlepší tentokrát neměl. A to je pravda. Prskat a ohýbat realitu můžeš jak chceš, ale výsledky mluví jasně. I když vynecháme rychlost, tak v bouldrech ho prostě několik lezců přelezlo, bylo lepších, AO na ně neměl. A na zlato na laně neměl také. Všichni měli stejné podmínky, to není jak okecat.
odpovědět 
  Re: K AO22:15:15 05.08.2021
No tak bohužel je to pro diváky a AO to musí vědět, když to vím i já, a myslím to, že prostě jedna skákací píčovina se dá předpokládat s 99 procentní jistotou, protože to prostě publikum chce. Ale on si to AO vynahradí, věřím, že další závod si zase užije a tohle horký divoký extempore překoná :)
sosiceodpovědět 
  Re: K AO22:15:15 05.08.2021
No tak bohužel je to pro diváky a AO to musí vědět, když to vím i já, a myslím to, že prostě jedna skákací píčovina se dá předpokládat s 99 procentní jistotou, protože to prostě publikum chce. Ale on si to AO vynahradí, věřím, že další závod si zase užije a tohle horký divoký extempore překoná :)
sosiceodpovědět 
 Re: K AO22:18:06 05.08.2021
Tak ani kvalifikaci nedal nějak dobre, 5. misto není první. Na jeden blby boulder co dali ostatní bych to nehazel.
odpovědět 

 Co se da delat21:09:50 05.08.2021
Skoda ze ty bouldry byly takove debilni. Moc se stavecum nepovedly. Prvni moc lehky, treti zase moc tezky, takze poradi udaval ten druhy hopsaci. Myslim ze to nakonec dopadlo celkem spravedlive. Schubert proste zalezl lepe a Duffy byl taky dobre rozjetej. Nakonec tu vsechno bylo jen v Adamovych rukou. Nedal top, tak neni medajle. To je proste sport
hurvajzodpovědět 

 Adam 6 ??? 22:29:22 05.08.2021
Takové velké PR před olympiádou a pak skončí na 6.místě??? Ať byli bouldry jakékoli je to disciplína, kde měl být lepší. A navíc měl výhodu 4.místa zadara v rychlosti a nevyužil. Přál jsem mu zlato, bohužel neměl na žádnou medaili.
odpovědět 
 Re: Adam 6 ??? 22:55:44 05.08.2021
blbe
zd.odpovědět 
  Re: Adam 6 ??? 23:09:08 05.08.2021
Ty jsi blb.
odpovědět 

 Dík23:01:57 05.08.2021
Největší letošní akčňák, toliko opocených diváků tu jistojistě dlouho nebylo.
Jinak teda slušná loterie to násobení.
Kdo stíhal počítat pořadí, klobouk dolů, lítalo to tam jak na horské dráze, včetně velkolepého pádu z medailových pozic, po jako pravda parádním dolezu Jakoba Schuberta.

Přesto to musela být úžasná zkušenost a atmosféra být tam.

Adame, bylo to super, díky. Držíme palec do dalších projektů.

marasodpovědět 

 Dík23:02:06 05.08.2021
Největší letošní akčňák, toliko opocených diváků tu jistojistě dlouho nebylo.
Jinak teda slušná loterie to násobení.
Kdo stíhal počítat pořadí, klobouk dolů, lítalo to tam jak na horské dráze, včetně velkolepého pádu z medailových pozic, po jako pravda parádním dolezu Jakoba Schuberta.

Přesto to musela být úžasná zkušenost a atmosféra být tam.

Adame, bylo to super, díky. Držíme palec do dalších projektů.

marasodpovědět 
 Re: Dík23:11:58 05.08.2021
Souhlas. Adame diky za zazitek! Zafandili jsme si, pomodlili a zaplakali. A jeste jsme si sli potom zalezt.
 zapalodpovědět 
  Re: Dík23:35:07 05.08.2021
Vzdyt celej den prselo, kamo!
calimanodpovědět 
   Re: Dík02:47:19 06.08.2021
videl jsem je ve Skalaku s maglajzem!
pískařodpovědět 
 Re: Dík10:14:28 06.08.2021
Co jsem tak slyšel, dívala se i spousta nelezců. I přes podivný systém to byl myslím z těch více atraktivních sportů pro diváky.
Šlojířodpovědět 
  Re: Dík10:28:52 06.08.2021
dle názorů lidí mimo lezeckou bublinu (kolegové v práci) byla atraktivní ta rychlost, a líbilo by se jim, kdyby ta cesta byla dvojnásobně dlouhá a asi i o trošku těžší a nechápali, proč je to vždycky stejná normovaná cesta a argumentovali slalomem, který se také postaví pokaždé trošku jinak a světový rekord ve slalomu jaksi už z podstaty nikoho nezajímá.
bouldering a obtížnost byla prý nuda a nebýt našeho hurávlasteneckého želízka v ohni tak by se nudou uzívali.
Lukas B.odpovědět 
   Re: Dík11:44:17 06.08.2021
To ale bylo jasné už od začátku, ne? To jsem sem psal už když s trojkombinací přišli :-) A ještě tak budou zajímavé parkourové bouldery, ale obtížnost ne, většina lidí ani nepozná, zda tam visí za madlo nebo lištičku, nevidí v tom rozdíl. Důležité je, zda je to dynamické a zda rychle spadne, nebo ne. Ani mě jako lezce nebaví sledovat přelezy spodních částí obtížnostních cest.
odpovědět 
    Re: Dík12:28:00 06.08.2021
ano, a říkali to už tenkrát skoro všichni co se pokoušeli vykouknout z bubliny. teď to máme prakticky ověřené.
Lukas B.odpovědět 
     Re: Dík15:37:36 06.08.2021
Myslim ze na olympiade jsou daleko nezazivnejsi discipliny (vnitrni okruh na kolech na 80 nebo kolik kol, moderni petiboj, beh na 10, 50 km, chuze atd....) ale obvykle to sleduji bud lidi co ten sport delaji nebo kdyz zavodni nekdo z daneho naroda... na beh na lyzich nebo biatlon se taky neda koukat pokud nejezdis na bezkach aspon rekreacne.... stejne jako fotkal je nuda jak svina kdy se taky 90 ci vice minut muzes cucet na 22 borcu co behaji po hristi a nic....
ondraodpovědět 
      Re: Dík07:32:31 07.08.2021
mě to nevysvětluj. mě bejval pasivní sport nepochopitelnej odjaktěživa, čumět na někoho jiného, jak si hraje, to je stejně divný jako číst rychlý šípy (které mě na rozdíl od přišly dycky jalový).

na olympiádě jsou holt sporty, které mají komerční potenciál jako nosiče reklamy. buďto se na nich něco děje a je akce, nebo je na ně navázanej obrovskej průmysl a bohatá amatérská základna. lezení není ani jedno z toho.
Lukas B.odpovědět 
       Rychle Sipy..16:34:45 08.08.2021
..pokud se ti nelibi a nic Ti nerikaji....tak to je zase (ne)pochopitelny pro mne....je to o hodnotach cloveka za mne.
Martas.odpovědět 

 všechno zlé je pro něco dobré07:44:06 06.08.2021
jakkoli jsem mistrovi upřímně přál bednu.

utěšuji se tím, že aspoň budou dál ambiciozní pičusové dávat svoje nesnesitelný haranty na tenis a džudo.
Lukas B.odpovědět 

 gratulace08:57:53 06.08.2021
6. místo je krásný výsledek. A o jaké PR nabubřelosti se tady mluví? Žádná neproběhla. Adam sám nikdy nehlásil, že si jede pro medaili a nehlásil to ani jeho tým. Že byl favorit na medaili? To byl, mluvily za něj výsledky. Větší byl snad už jen Tomoa, který taky nakonec žádnou nemá. Ale vždycky říkal, že hlavně bouldering je veliká loterie a může se stát, že nepostoupí do semifinále (ve svěťáku), kdy bouldery nesednou. No a přesně tohle se bohužel ve finále stalo (je pravda, že hodně udělalo to, že byly bouldery mizerně postavené a drtivá většina se rozřadila v jednom kroku.

To se tady zase sešla partička blbců...
odpovědět 
 Re: gratulace09:29:01 06.08.2021
Co je na 6. místě krásného? Nic, počítá se první, max nějaká ta medaile, ale šestý nebo dvacátý, to už je jedno, nikoho nezajímá. A ještě ke všemu u Ondry je to výbuch a absolutní zklamání. Všichni se chovali, včetně jeho a jeho týmu, jak když má jasné zlato, nejlepší na světě, a pak nezaleze jako nejlepší ani jednu disciplínu? Dva roky (nebo jak dlouho) se všude cpal s Road to Tokio, řešila se nominace, lezecký svět se točil kolem něj, a nakonec je šestý? Hele, sorry jako, ale to je prostě buď absolutní selhání na místě, nebo absolutně nereálný obraz o sobě samém, tedy hlavně o AO, který nám tu předkládali. Hlavně že víme, že si míchá mágo ze tří typů... Jen doufám, že tu teď nebudeme tři roky sledovat nějakou další nabubřelou Road.
odpovědět 
  Re: gratulace09:40:59 06.08.2021
na zadnou road ses divat nemusel
odpovědět 
  Re: gratulace09:41:01 06.08.2021
na zadnou road ses divat nemusel
odpovědět 
  Re: gratulace09:41:58 06.08.2021
road to tokyo byl hezky serial. Nazev evokoval snahu dostat se na OH. A nakonec i to nebylo nijak jednoduchy. Bude li road to paris, pak aspon odpadne ta debilni rychlost.
Ze se lezni na OH ulitmatne nepovedlo.. bohuzel. Ze to adam zmrvil? zmrvil a co. On si trha vlasy nejvic. Ze neuspeli dalsi esa a prvni a druhy misto meli to co meli? Preju jim to, a haluz se pocita. Jen v otmto pripade to rika neco o bodovani. POkud Jacob topne, bude adam 6. pokud ne, bude 1. TO je ultimatni antiklasifikace. I koulari maji 6 pokusu, co kdyby jim nejkay nevysel. A svym zpusobem je to cele dobre. Neb ta neferovost co zpusobil odpad basy mawema z rychlsoti, byla do oci bijici.
xodpovědět 
   Způsob hodnocení byla úlitba bojkotářům AO a spol.10:01:39 06.08.2021
Pohoršování se nad tím, jak zvolený způsob hodnocení měl poškodit AO, pomíjí skutečnost, že tento způsob hodnocení byl zvolen jako úlitba závodníkům, kteří vyhrožovali bojkotem OH a to zejména kvůli zařazení rychlosti do kombinace, které se do té doby nevěnovali. Tento způsob hodnocení jim měl zvýšit šance na dobré umístění. Nakonec vše dopadlo jinak a zvolený způsob hodnocení se obrátil proti nim samotným.

Kterýpak borec stál včele této skupiny lezců?!
JiBodpovědět 
    Re: Způsob hodnocení byla úlitba bojkotářům AO a spol.10:22:01 06.08.2021
Ne ne, takhle to vůbec nebylo.
odpovědět 
     Re: Způsob hodnocení byla úlitba bojkotářům AO a spol.10:38:31 06.08.2021
A jak to teda bylo?

Vždyť i ten Šolc ten avizovanej bojkot LOH při komentování zmínil.
JiBodpovědět 
      Re: Způsob hodnocení byla úlitba bojkotářům AO a spol.13:29:13 06.08.2021
A zase logicky selhávající JiB. Nebylo to tak, že způsob hodnocení byl úlitba "bojkotu".
odpovědět 
    Re: Způsob hodnocení byla úlitba bojkotářům AO a spol.11:25:01 06.08.2021
" zvolený způsob hodnocení měl poškodit AO"

To rozhodne netvrdim. On je svym zpusobem spravedlivy. Ale ze je na picu nikdo nevyvrati.
xodpovědět 
     Re: Způsob hodnocení byla úlitba bojkotářům AO a spol.11:33:05 06.08.2021
No, vyznělo to tak. Byť uznávám, že je to jednovětná zkratka delšího textu.

Přičemž komentářů v tomto duchu, na které jsem tímto přípiskem reagoval, bylo více.
JiBodpovědět 
    Re: Způsob hodnocení byla úlitba bojkotářům AO a spol.11:52:15 06.08.2021
Ne, hodnocení nikoho nepohoršilo, jenom poukazujeme na jeho nesmyslnost. Míchá dohromady lezce a cvičené opice. Nejlepší byl jasně Schubert, Adam byl tak bronzovou nebo spíš bramborovou placku, bouldry mu vůbec nešly.

Že bouldry byly postavený špatně, to je jasný každýmu lezci. První technický moc lehký, druhý parkurový jediný splnil účel a třetí silový naprosto nevyrovnaný a nejspíš i nelezitelný. Bylo krásně vidět, jak Adam jako jediný udržel ten chyt a vůbec ani nezkusil jít dál, protože nebylo jak.

Docela by mě zajímalo, kdo staví ty bouldry a jestli je stavěč přeleze, spíš ne, když si nikdo ze světové špičky na tom třetím ani neškrtnul.
Martinodpovědět 
  Re: gratulace09:53:28 06.08.2021
Jak můžeš napsat 6. místo nikoho nezajímá, když je evidentní, že mě zajímá a považuji ho za krásný? :)

Nikdo se nechoval, jakože má jasné zlato, to sis vycucal z prstu. Adam sám vždycky tvrdil, že je to loterie.

Na Road to Tokio nabubřelé, byl to prostě dokument. Taky mohl skončit tak, že se do Tokia nedostal, s tím museli počítat.

Prostě se mu jeden závod nepoved, to se stává každému, Narasakimu taky, vyhrál outsider díky neúčasti Mawema a uklouznutí Narasakiho, mizerně postavené bouldery, kde se rozřazovalo v jednom kroku, byla to loterie. Ale nic, s nabubřelým blbem jako ty je zbytečný se pokoušet domlouvat.

P.S. Jsi to ty, T.B.? :)
odpovědět 

 Inu09:06:20 06.08.2021
Jak se zdá, tak nakonec z toho byl duel  Schubert - Ondra...
Honzaodpovědět 

 Adam je King09:44:15 06.08.2021
Ťažko hľadať slová po včerajšom závode na Olympiáde, bolo to nervy drásajúce. Myslím, že všetci čo lezú nechápu ako mohol vzniknúť systém tri disciplíny a jedna medaila, keď každá z nich má úplne iné špecifiká. Rozhodoval to zrejme človek ktorý o tom nemá ani páru. Dôsledkom toho vyhrali lezci aký vyhrali, neodopieram im to a isto ich to bude motivovať v budúcnosti. Každopádne mali rovnaké pocity ako ja ktoré boli vidieť na ich tvárach keď doliezol Schubert. Tak či tak, som sa nevedel a ani neviem stotožniť s prítomnosťou lezenia na olympiáde. Mám stále dojem, že to tam nepatrí. Lezenie nie je šport ktorý sa dá hodnotiť podľa tabuliek, je tak rôznorodý že sa to nedá obsiahnuť na týchto hrách ale hlavne vznikol v horách a tam aj patrí a tým si drží svojho ducha a komunitu ľudí ktorý to dokážu pochopiť.

Adam je pre mňa neskutočný vzor. Je doslova pasia pozerať jeho lezenie, ten štýl, výkon a energiu ktorú má. Jeho osobnosť budí vo mne taký záujem aký tu asi pred ním vytvoril len Messner. Obaja tak výrazne zviditeľnili lezenie a inšpirovali ľudí a pri tom sú to stále ľudia ktorý majú charizmu a ľudskosť. Adam síce nie je výškový lezec ale prelezmi skál obťiažnosti ufonov dáva hranicu lezenia do úplne iných dimenzií a myslím si, že práve toto z neho robí Krála a nie závody na umelých stenách kde sa doslova hrá ruleta o detailoch. Ale chápem, že aj toto závodenie má svoje čaro a je to sranda.

Adam držím palce v budúcich prelezoch a dúfam, že sa môžeme tešiť na nové ufo cesty.

Vďaka moc a pekný deň všetkým
Pavolodpovědět 
 Re: Adam je King10:10:07 06.08.2021
"Kdybych netrénoval, dopadl bych úplně, ale úplně stejně" - viz dnešní sport. Chtělo by to příště trochu méně "loterijního" principu. Takto by bylo nejlepší rychlost vyběhnout s odřenýma ušima, bouldr nějak ošolíchat a na obtížnost dolézt nejlepší a nechat ostatní, aby si své body vynásobili.
Šlojířodpovědět 
  Re: Adam je King11:33:28 06.08.2021
Presne jako to udelal Schubert
odpovědět 
   Re: Adam je King11:49:35 06.08.2021
Čakal som na výkon Adama v obtiažnosti, ale bolo vidieť, že mu nestačil dych. Neviem, či to bolo zlým načasovaním formy, nepripravenosť, alebo nezvyklosti na cesty stavačov. Čo som chodil do Brna na Hudy, nikdy som tam nevidel cesty od Honzy Zbranka, ktorý na OH staval. Prečo tam nestaval? Adam by s topom v obtiažnosti a rýchlejším časom mal zlatú.
d.odpovědět 
 Re: Adam je King16:43:34 08.08.2021
Ve vetsine s tebou souhlasim a z umisteni Adama mam trosku zklamany pocit hlavne za neho, pral jsem mu zlato, jako skoro vsichni, je nejlepsi na svete a nejen pro mne. Ale s tou Olympiadou a lezenim jsi asi vedle..patri tam..... a co fotbal, tam taky velice casto rozhodne nahoda a malokdy vyhraje nejlepsi tym, v tom je to vlastne i hezke.
Martas.odpovědět 

 tak10:16:54 06.08.2021
Adam je slušnej, veli rozumnej a vyspělej chlapík, kterej leze líp než vy. Kdo to nevidí, je fakt úplně mimo. Tak mu to hejtři nezáviďte a vyrovnejte se s tím.
odpovědět 
 Re: tak11:47:35 06.08.2021
A koho zajímá, jak leze? Jak leze není důležité. Důležitá byla medaile a tu nezvládl. Svoje řeči o tom, jak je důležité lezení, si nech na skály. Tohle byly závody na překližce a jediným a nejdůležitějším měřítkem je pořadí ve výsledkové listině.
odpovědět 
  Re: tak12:57:09 06.08.2021
Já ale neříkám, že lezení je důležité, kde to tam vidíš? A to, co jsem napsal, se vůbec nevztahovalo k umístění na olympiádě, ani k olympiádě samotné.

odpovědět 

 Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou medaili11:28:59 06.08.2021
"Noooo - je to jednoduchý! V boulderingu nedat ani jeden top a obsadit poslední místo, pak v lezení na obtížnost skončit v druhé polovině finálového startovního pole a přelézt bouldrové specialisty o dva kroky zcela průměrným výkonem a v lezení na rychlost si připsat třetí nejhorší čas ze všech zúčastněných (horší byli jen Jakob o 3 desetiny a Adam o 4 desetiny) a doufat, že se nejlepší rychlostňák zraní, pak dostanu v pavouku nejslabšího rychlostňáka, druhý lepší než já mi ulije start a třetí lepší než já mi ve finále brutálně podklouzne."
Je mi upřímně líto, že u prvního olympijského vítěze z lezení se bude jedním dechem uvádět "no co, na to se historie neptá - prostě je vítěz" a ne "tohle je fakt borec". A je mi líto i jeho - rozpačitějšího vítěze zlaté olympijské medaile jsem ještě nikdy neviděl (bylo vidět, jak by tam nejradši mezi těmi ostatními borci nebyl, když se to vyhlásilo)...
Martinodpovědět 
 Re: Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou meda13:49:53 06.08.2021
Je to tak. Alberto vyhral rychlost to jo, ale ta rychlost nebyla moc o rychlosti, ale o stesti. A on preci neni rychlostak, takze ve svych silnych disciplinach nic vyrazneho nepredvedl a odvezl zlato. Preji mu. Nekdo to byt musel. Adam v boulderu nezazaril to jo. Na jednice Top dal, vitez ne. Na trojce udrzel chyt, kterej neudrzel nikdo ze soutezicich. Co kdyby ten chyt byl zona.. No nebyl.. V obtiznosti zalezl skvele. Na Jakoba to hold nestacilo. A vrychlosti dal osobak a v prvnim behu bez soupere se snazil jako by tam souper byl i kdyz mohl posetrit silu. Proste Predvedl maximum a skvele reprezentoval! Diky Ado, kloboucek. Obecne bych rekl, ze s danym obsazenim a formatem byla rychlost s nadpolovicni vetsiny o stesti. Boulder byl o stesti na zaklade sednuti kroku, morfa atp.. Ostatne jako vzdy, ale tady jeste o to vic, ze byli jen tri bouldery. V obtiznisti stesti hraje roly asi nejmin, ale taky je v ni obsazeno. Kdyz se to pak vse nasobi tak je to cele proste ku*va o stesti. Vitezum medaile preji, ale Adam reprezentoval skvele, podal skvely vykon, ktery proste na akrualne postavenych cestach nestacil. DÍKY Adame!
Modpovědět 
  Re: Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou meda20:40:47 06.08.2021
Jenže on se nikdy nikdo ptát nebude. Prostě vyhrál a tak to už navždy bude.
odpovědět 
   Re: Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou meda00:15:51 07.08.2021
No a vzhledem k tomu, že tady to je diskuse, tak pro mne je důležité poukázat na to, že zalezl na daných cestách super výkony. To, že v historických OH tabulkách budou na bedně jiná jména nepopírám. To je samozřejmě fakt. Jen říkám, že z mého pohledu byl Adamův výkon parádní.
M.odpovědět 
    Re: Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou meda15:21:30 07.08.2021
Asi nepochopím, jak pro někoho může být výkon, kdy závodník nezvládne to, co ostatní, perfektní :-(
odpovědět 
     Re: Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou meda17:20:57 08.08.2021
Asi nepochopím, jak někdo může zaměnit parádní za perfektní (:(:(:
odpovědět 

 Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou medaili11:32:45 06.08.2021
"Noooo - je to jednoduchý! V boulderingu nedat ani jeden top a obsadit poslední místo, pak v lezení na obtížnost skončit v druhé polovině finálového startovního pole a přelézt bouldrové specialisty o dva kroky zcela průměrným výkonem a v lezení na rychlost si připsat třetí nejhorší čas ze všech zúčastněných (horší byli jen Jakob o 3 desetiny a Adam o 4 desetiny) a doufat, že se nejlepší rychlostňák zraní, pak dostanu v pavouku nejslabšího rychlostňáka, druhý lepší než já mi ulije start a třetí lepší než já mi ve finále brutálně podklouzne."
Je mi upřímně líto, že u prvního olympijského vítěze z lezení se bude jedním dechem uvádět "no co, na to se historie neptá - prostě je vítěz" a ne "tohle je fakt borec". A je mi líto i jeho - rozpačitějšího vítěze zlaté olympijské medaile jsem ještě nikdy neviděl (bylo vidět, jak by tam nejradši mezi těmi ostatními borci nebyl, když se to vyhlásilo)...
Martinodpovědět 
 Re: Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou meda13:02:42 06.08.2021
hele sou to kecy, pro dosažení na medaile bylo potřeba jednu z disciplín vyhrát. Kdo nevyhrál by musel být sakra dobrý univerzál aby na medaili dosáhl... Takže vyhráli nejlepší... mě se ten trojboj nakonec líbil i když sem si ho předtím neuměl vůbec představit, a že Adam nic neveze mě mrzí. Ale právě ta nejasnost výsledků dávala totál diváckej adrenalin až do chvíle než doleze poslední borec. Sledovat to byl fakt zážitek. U samotný obtížnosti bych si to jako divák tolik neužil právě s ohledem na to že šlo o daleko víc, než jen dolézt co nejlíp...
Putinodpovědět 
  Re: Až se Alberta zeptají, jak vybojoval zlatou olympijskou meda14:36:31 06.08.2021
Kvůli naprosto nesmyslnému pavouku v rychlosti, coby disciplíně na čas, tam opravdu nevyhrál nejlepší, ale ten, kdo měl štěstí.
m.odpovědět 

 finálovka13:02:12 06.08.2021
obtížnosti byla úplně jiná, než jaké se v posledních letech stavěly na svěťácích a na jakých Adam dominoval. Tohle byl pochod levá pravá seno sláma, technika a lezecké myšlení nula, nebyly tam těžké boulderové kroky. Čistá vytrvalost a jen to. A to je bohužel jediný typ cesty, ve kterých Adama může někdo porazit, má spoustu o 10- 20 kilo lehčích soupeřů, včetně Jakoba, přece jen je tam Adam pomalu nejtěžší. Měl fakt smůlu, jak v bouldrech, kde to rozhodoval jeden skok, tak v té obtížosti, že to bylo postaveno zrovna takhle.
odpovědět 
 Re: finálovka13:03:39 06.08.2021
kdyby nebyly ryby nebyly by rybníky
odpovědět 
  Re: finálovka13:17:22 06.08.2021
Kde tam to coby kdyby vidíš? Vždyť tam nic takového není.
odpovědět 

 Neco tady nehraje...14:25:59 06.08.2021
Ja bych porad neomylal jak co bylo postaveny, anebo jak byl system hodnoceni divnej. Vsichni vedeli do cehou jdou. Co mi ale prislo divny, jako bych mel pocit, ze vetsina zavodniho pole chce vic, nez Adam. A domivam se, ze az spis "nezdrave". Je to asi subjektivni pocit, ale jakoby si to Adam chtel drzet az moc pod kontrolou a bal se vypustit Krakena. A kdyz uz ho vypustil, tak uz bylo pozde. Nechci tim naznacovat, ze by vetsina zavodniku byla nejak "sfetla", ale Adamuv vykon na me pusobil prirozeneji.
Sherlockodpovědět 
 Re: Neco tady nehraje...14:46:10 06.08.2021
Proč myslíš, že všichni věděli, jak to bue postavený? T

Seš vtipnej. Co ty nechceš, to bys neomílal, ale co ty chceš omílat, to je v pohodě omílat. Tomu se říká kážeš vodu, piješ víno. Sáhni si do svědomí.
odpovědět 
  Re: Neco tady nehraje...14:55:06 06.08.2021
Ja jsem nemel na mysli postaveni bouldru a cest, ale system a klimaticke podminky, pri kterych se sportovni lezeni na olympiade odehraje.
Sherlockodpovědět 
   Re: Neco tady nehraje...14:58:08 06.08.2021
A jeste k tomu kazani (voda vs vino): vsak ja nerikam, ze omilani nejakeho tematu neni spatny, jen bych omilal neco jineho, to preci neni v rozporu ;)
Sherlockodpovědět 
    Re: Neco tady nehraje...15:13:58 06.08.2021
Hele, napsal jsi, že bys pořád neomílal, jak to bylo postavený. Nech lidi řešit, to co oni chtěj a ty si řeš, co ty chceš. Prostě žij a nech žít. V rozporu to je - jestliže o jedné věci řekneš, že bys ji neomílal a druhou bys klidně omílal, je to v rozporu ;)

Tak mluvil jsi o tom, že bys neomílal, jak to bylo postavený a o tom, jak to bylo hodnocený a že všichni věděli, do čeho jdou. O povětrnostních podmínkách ani slůvko, takže to vypadá, že jsi měl na mysli to, že všichni věděli, jak to bude postavený a jak hodnocený.

V tom tvým projevu aby se prase vyznalo.
odpovědět 
     Re: Neco tady nehraje...15:37:42 06.08.2021
V rozporu ale přeci není podstata diskuse (jinými slovy omilani), že bych jí zamítal jako takovou, ale změna tématu diskuze (nasazení ostatních závodníků vs nasazení Adama). Od toho přeci diskuzní fóra jsou. To, že jsi si to jinak vyložil, za to už nemohu. Někdy je dobré si věty přečíst pořádně a trochu se nad nimi víc zamyslet jak to autor myslel, než dělat unáhlené soudy.
Sherlockodpovědět 

 Samá výmluva16:56:24 06.08.2021
Prostě se mu nepostavil a bude to častěji a častěji.
Dr.odpovědět 

 Součin vs součet 01:20:13 07.08.2021
Mohl by mi prosím někdo vysvětlit smysl toho, že se pořadí v disciplínách násobí? Nebylo by logictejsi to sčítat?!?
MURRodpovědět 
 Re: Součin vs součet 02:39:27 07.08.2021
Tenhle matematický přepočet preferuje ty nejlepší v jednotlivých disciplinách.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Součin vs součet 09:54:39 07.08.2021
To zalezi koho chces uprednostnit. Ma vyhrat nekdo kdo byl ve vsem treti

3 * 3 * 3 = 27 vs. 3 + 3 + 3 = 9

nebo nekdo kdo byl jednou posledni a dvakrat prvni

8 * 1 * 1 = 8 vs. 8 + 1 + 1 = 10
hurvajzodpovědět 
  Re: Součin vs součet 15:23:06 07.08.2021
A nakonec je to úplně jedno, u každého systému se bude někdo cítit nespravedlivě. Kdyby se to sčítalo, hromada lidí bude říkat, že kdyby se násobilo, bylo by to lepší.
odpovědět 
   Re: Součin vs součet 16:32:07 07.08.2021
Jedno to samozřejmě není.

1) Pokud už vymysleli tuto dementní kombinaci, tak měl být upřednostněn lezec, který podal nejvyrovnanější výkony ve všech disciplínách. Tj. v tomto závodě měl jednoznačně vyhrát Narasaki.

2) Víc než hodnotící systém to připomíná loterii. Kdybych bych byl v desetiboji po devíti disciplínách dvanáctý, po svém rozběhu na 800m bych měl nejrychlejší čas (třeba jen o dvě setiny sekundy rychlejší než závodníci, kteří byly dosud na vedoucích příčkách) a to mě pasovalo na 3 místo a pak by v posledním rozběhu běžel ještě jeden dobrý závodník - kdyby by mě předběhl, tak se posune z dvacátého místa na druhé a já jsem třicátý, když by byl druhý, tak vyhraji a on je patnáctý a když bude až pátý, tak mi zůstává třetí místo a on je třicátý... Přišlo by to někomu normální???
Pepanodpovědět 
    Re: Součin vs součet 16:33:18 07.08.2021
S těma kdybyby a kdybychbych jsem to nějak přehnal...
pepanodpovědět 
     Re: Součin vs součet 22:02:27 07.08.2021
Ze se na to uz nevyseres...
odpovědět 
    Re: Součin vs součet 22:32:28 07.08.2021
A ty myslíš, že ti, kdo to vymysleli, si tohle neuvědomovali? Jsem si jist, že měli a probírali více možností a vybrali právě tuhle. Nějaký důvod to mít muselo.
odpovědět 
     Re: Součin vs součet 22:53:13 09.08.2021
No ten důvod by mě právě zajímal, nikde jsem o tom nečetl. Když už chtěli tu nesmyslnou kombinaci, tak má vyhrát průměrně nejlepší ve všech disciplínách, tj. součet ať už pořadí nebo lépe nějakých bodů. Ale součin? Totálně nepředvídatelné a dopadne to tak jak to dopadlo. Kdo vlastně vyhrál? Ten kdo měl kliku. Tečka.
MURRodpovědět 
      Re: Součin vs součet 10:04:22 10.08.2021
Tak třeba brali v úvahu právě odlišnost rychlosti. U obtížnosti a boulderů byl velký předpoklad, že kdo zaleze dobře jedno, zaleze dobře i druhé. U rychlosti je to jinak, tam dobrý výkon na boulderu a laně neznamená skoro nic. Nechce se mi to počítat, ale něco mi říká, že pokud by se sčítalo, tak by výsledek v rychlosti (při očekávání, že boulder/lano zalezou dobře ti samí) nebyl moc důležitý. Násobení je tedy způsob, jak udržet ty dobré v rychlosti ve hře o medaile. Osobně v hodnocení problém nevidím, pokud byl někdo dobrý, vyhrál, viz. Garnbret. To, kde byl problém, byly špatně postavené bouldery. Pokud by postavili třeba 4 a postavili je tak, že lezce rozřadí opravdu podle dovedností, tak to násobení má smysl. Chápu, že situace se vyvrbila dost nevhodně, mít na výběr zlato nebo šesté místo podle toho, jak zaleze poslední, není dobré, ale na druhou stranu - to, co Ondra předvedl, bylo dost hrozné a rozhodně za to medaili dostat neměl. Takže za mě nebyla chyba ve způsobu hodnocení, ale v boulderech, kterých mělo být více a lépe postavených.
odpovědět 
  Re: Součin vs součet 09:42:32 09.08.2021
Nejde o to jestli součet nebo součin. Měli najít způsob jak ocenit každou disciplínu body a ty pak sečíst. Pak by vyhrál nejvšestrannější (což je mimochodem v lezení pěkná blbost) a každý by musel podat ve všech disciplínách kvalitní výkon. Navíc by se daly lehce sledovat průběžné výsledky. Takhle skončil v rychlosti na 4. místě lezec s nejpomalejším časem (což mu ale v konečném výsledku stejně nepomohlo). V boulderu podal 2.-5. lezec velmi podobný výkon (3. a 4. lezec dokonce úplně stejný výkon), ale každému se celkový výsledek počítal podle úplně jiného koeficientu (násobit 2 nebo 5 při dosažení stejného počtu topů / zón jen podle počtu pokusů!).

Prostě vymyslel se způsob, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Vlk se nenažral, koza utekla a tento systém (doufám) zmizí v propadlišti (olympijských) dějin.
syslikodpovědět 
 Re: Součin vs součet 20:16:38 07.08.2021
Já bych to dělil
odpovědět 

 cesty života19:38:08 07.08.2021
Závod, byť ve zvláštní formě, byl definovaný jasně a transparentně. Komu se určený formát nelíbil, nemusel se zúčastnit nebo to mohl brát víc jako srandazávod. Součinem pořadí bylo určeno, že je potřeba z hlediska pravděpodobnosti úspěchu vyhrát jednu z disciplín a v ostatních být co nejlepší. Adam měl vyhrát bouldering nebo obtížnost. Bouldering se mu nepovedl, měl vyhrát obtížnost. Tu nevyhrál, nebral medaili. Je to smutné pro něj, šťastnější pro jiné, takový je sport. I ti jiní mají své příběhy. Soudím, že nejvíc Adame štve, kolik energie do tohoto projektu investoval, bohužel olympiáda byla posunuta a tak "obětoval"  dva roky místo jednoho. Nicméně, to je život, teprve budoucnost mu ukáže, proč potřeboval prožít po takovém úsilí prohru více než vítězství.
Jodpovědět 
 Re: cesty života19:45:46 07.08.2021
Řekl bych, že toto je asi tak nejtrefnější komentář celé diskuse.
JiBodpovědět 
  Re: cesty života01:54:09 08.08.2021
+1
odpovědět 
   Re: cesty života02:49:02 08.08.2021
Příště bude třeba méně žvanit na kameru už dopředu a o to víc makat a počítat s realitou a pokud bude jeho PR team chtít něco jiného, tak je to fakt už jen na něm. Bylo to poprvé, přimhouříme oko, ale to je tak vše...
Gampodpovědět 
    Re: cesty života14:46:41 09.08.2021
Jdi do píče s radama jakej měl bejt on a jeho tým. Nebo snads byl ve finále na OH? Tobě Adam nedluží nic, tak drž hubu a šoupej nohama!
m. odpovědět 
     Re: cesty života15:38:55 09.08.2021
Proc by mel drzet hubu? Vyjadril svobodne a slusne svuj nazor. Svoji nasranost si vybij na stare.
odpovědět 
      Re: cesty života12:59:47 10.08.2021
+1
odpovědět 
     Re: cesty života13:09:02 10.08.2021
Tak to zase prrrr. Samozřejmě, že každý z nás, co platíme daně, něco Adamovi Ondrovi poslal. Tak pozor s tím dluhem.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: cesty života16:05:47 10.08.2021
ty seš dobře mimo, ta dikce "Tak pozor s tím dluhem.", dikce směšného, nafoukaného panáka.

Daně nelze brát tak, že nám stá něco dluží.
odpovědět 
       Re: cesty života01:12:14 13.08.2021
Ale jo. Adam nám všem jakožto státní zaměstnanec dluží. Prostě mu platíme, aby dobře lezl. A vždy je to na dluh, protože výsledky se dostaví až po nějaké době, kdy od nás čerpá peníze. Anebo také ne.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: cesty života11:19:11 13.08.2021
Naprostej souhlas. I já prostřednictvím daní Adama platím za to, aby dobře lezl. A v tomhle ohledu Adam nemůže zklamat, protože leze fakt dobře. Leze cesty skoupé na chyty, které jsou často ještě do kopce. Napadá mne např. přelez cesty Belly full of bad berries. Těžko může někdo z nás tady tvrdit, že to není dobrý lezení. Myslím, že mé daně jsou v tomto ohledu alokovány dobře.

A navíc ještě teda (né že by to pro horolezce bylo podstatné, tyhle ptákoviny) ale Adam dosahuje skvělých výsledků v různých soutěžích, a to i v celosvětovém měřítku. Má čtrnáct zlatých medajlí. A teď se dokonce účastnil Olympyjády, kde se umístil na krásném šestém místě.
honzaodpovědět 
        Re: cesty života15:28:56 13.08.2021
OK, Adam mi dluží. Krpálek má zlato, takže ten mi už nedluží? Kdy mi přijdou peníze? To jsou zase konstrukce až za roh :-D
Michal Dodpovědět 
         Re: cesty života17:43:26 13.08.2021
už samotný fakt, že se vážně o něčem takovém diskutuje, musí kuberténa v hrobě roztočit jak vysokotlakou turbínu. a to není nic proti AO (ostatně úspěch jsem mu upřímně přál), je to sympatický chlapík a lezení jako poměrně komplexní sport není žádná dráhová cyklistika kde rozhoduje, jak se podaří vypěstovat vlákna.

vážně tady nikomu dalšímu nepřipadá zvrácené, že ze státního rozpočtu platíme nějaké gladiátory (a jejich pasáky)? že se původní myšlenka férového soupeření amatérských sportovců zvrhla v poměřování státních laboratoří s více či méně neomezeným rozpočtem spídujících profesionální gladiátory?

já teda chápu, že zahřeje u srdéčka, když nějakej vocas z prdele v tatrmánii na informaci, že jsme z "čekoslovákie" povidá "si, poborski", ale s tou podporou tuzemského kožedělného průmyslu teda vocaď pocaď.
Lukas B.odpovědět 
          Re: cesty života19:57:28 13.08.2021
Lepší ty prachy nelejt do gladiátorskejch zápasů než do opravdovejch válek. Jak přijde řeč na stát, přichází automaticky řeč na cestu nejmenšího zla.
honzaodpovědět 
           Re: cesty života20:28:03 13.08.2021
v tom bohužel nemůžu než souhlasit. lepší mnohé miliony a miliardy rozfrcané podivným milijé šíbrů a pasáků a tu a tam zeblitý vlak a rvačky fanoušků, než válka.
Lukas B.odpovědět 
 Re: cesty života11:12:56 08.08.2021
rozdíl mezi prohrou a vítězstvím je přesně vyčíslitelný: 2 400 000 Kč
odpovědět 

 Rychlost na cas20:43:40 07.08.2021
Ak by sa poradie rychlosti vo finale ratalo s najrychlejsim zo zabehnutych casov, tak by celkove poradie dopadlo takto (na konci pocet bodov):

1. Coleman 10
2. Narasaki 18
3. Schubert 30
4. Duffy 36
5. Mawem M. 56
6. Ondra 84
7. Ginez Lopez 140
8. Mawem B.

Zlato teda ziskal lezec ktory vlastne predviedol najslabsi vykon.
m.odpovědět 
 Re: Rychlost na cas16:53:20 08.08.2021
Jo a on to vedel, a co s tim mohl? Mas pravdu a jeho je mi lito, vi , ze s nim budou ted soutezit Ti co na to maj a pak se mu budou jakoby vysmivat, to je holt pech.
Martas.odpovědět 
 Re: Rychlost na cas17:09:15 08.08.2021
Mě přišlo divný, že ve finále se rychlost lezla jako play-off. Kdyby se lezlo stejným způsobem jako v kvaldě, nemuselo se nap. řešit zranění Mawema, každý by měl zase dva pokudy, body by se dávaly podle pořadí...
šabiodpovědět 
  Re: Rychlost na cas17:44:49 08.08.2021
To mi taky hlava nebrala. Ty regule museli vymejšlet po 15 pivech.
Papoušodpovědět 
   Re: Rychlost na cas18:23:23 08.08.2021
A jak se to leze na "běžných" závodech na rychlost?
Iodpovědět 
    Re: Rychlost na cas18:46:30 08.08.2021
Úplně stejně jak na olympiádě. A to už leta letoucí.

V úvodní části soutěže se závodníci seřadí podle výkonnosti a prvních 8 (u mládeže) a nebo 16 (u dospělých) postoupí do rozřazovacích duelů, kdy jde první proti poslednímu, druhý proti předposlednímu ... ti co uspějí jdou do dalších vyřazovacích kol, přesně tak jak to bylo v Tokiu. V tomto ohledu zde žádné extra buřty nebyly.
JiBodpovědět 
     Re: Rychlost na cas08:13:00 09.08.2021
Díky, to jsem si tak nějak myslel. V tom případě by bylo divné kdyby pro Olympiádu speciálně rychlosti vymysleli jiný formát...
Iodpovědět 

 Zavist17:54:57 09.08.2021
Shoret na OH a po navratu do CR delat saska v olympijskeho parku...to Adovi teda nezavidim.
odpovědět 
 Re: Zavist19:51:00 09.08.2021
kazdej se musi nejak zivit..
odpovědět 

 Pro Admina co je to KOKOT!12:27:13 13.08.2021
Slovo kokot si dochovalo ve staroslověnštině, srbštině, chorvatštině, lužičtině (viz např. łapanje kokota) a některých českých a ruských dialektech původní význam, tj. kohout. Kokoti...
odpovědět 
 Re: Pro Admina co je to KOKOT!13:14:21 13.08.2021
Kdysi dávno mi jeden Slovák říkal, že to znamená maďarsky čur..
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.