Adam Ondra vyzývá: pomozme ukrajinskému lidu trpícímu válkou | |
Výzvu k podpoře organizace Člověk v tísni, která může rychle pomoci ukrajinskému lidu trpícímu válkou, zveřejnil včera Adam Ondra. Na sociálních sítích napsal:
"Až dodnes jsem si myslel, že žiji v zemi, kde se všechny války světa zdají být velmi daleko nebo věcí minulosti. Bohužel, ne tak daleko od českých hranic a ještě blíže slovenským hranicím, zuří válka. Připojte se ke mně a podpořte organizaci Člověk v tísni, která může rychle pomoci ukrajinskému lidu trpícímu válkou. Naši podporu nyní opravdu potřebují.
Číslo účtu SOS Ukrajina Člověk v tísni: 0093209320/0300
Na tomto odkazu můžete zaplatit přímo platební kartou:
www.clovekvtisni.cz/darujte/jednorazove...
Děkuju vám všem.
Viz:
informovanost | 06:40:42 25.02.2022 | Jistě chvály hodné, také bych připomenul, že český červený kříž, již dlouhodobě na Ukrajině pomáhá, což lze dohledat lehce na jeho webu. Je to mezinárodní organizace napojena na místní ČK.
Určitě je výhodou neutralita nestrannost a nezávislost této organizace. | George-jp | odpovědět |
  | Re: informovanost | 09:24:25 25.02.2022 | Což se člověku v plísni a aspen institutu nedá říci | | odpovědět |
Jak pomoci? | 09:49:18 25.02.2022 | Rozumím, Adamovo výzvě a moc potěšil mě svojí empatií, kterou jak známo disponuje. Avšak souhlasím předkomentářem, že Červený kříž je určitě lepší volba. Člověk v tísni je podle mého názoru ideologicky zaměřená "ziskovka". | Steve | odpovědět |
nasr.. | 12:17:01 25.02.2022 | Ziskovka Človák v plísni ať si jde tunelovat a množit černoušky za svoje. Spíš by tam deda měli jen rozdávat šprcky.
Souhlasím že červený kříž je zásadně lepší volba. | Já | odpovědět |
  | Re: nasr.. | 23:40:40 25.02.2022 | To jsem taky nasel na jednom neserioznim( snazim se vyhnout sprostym slovum) webu
Zeby vrana k vrane? | Tomas | odpovědět |
  | Re: nasr.. | 00:22:53 26.02.2022 | Snaží se dělat snesitelné podmínky na místě aby netáhli "vaši černoušci" sem. Holt ČvT šlapal někomu v Rusku na kuří oka a tak je ho třeba zdiskreditovat dezinformacemi. Něco podobného zažila i miláček minimálně poloviny národa G.S/Koukalová. | | odpovědět |
  |   | Re: nasr.. | 16:10:21 28.02.2022 | Akorát jim dělaj podmínky aby se vesele množili, tím jen problém násobí. O to víc jich tam bude chudinek a o to víc sem polezou. = Snaží se nám tu udělat taky Afriku. Zachrání černouška chudinku, ale on si neřekne "jen jedno dítě" a taky nezačne okopávat pole, ale pořídí si pět černoušků a bude čekat pod kokosem co mu spadne. Tak jich ziskovky zachrání pět atd. Když jim názor napíšeš na stránky tak tě zabanujou. Z dlouhodobýho pohledu přímo ohrožujou vlastní zemi. A ještě to je ziskovka. | Já | odpovědět |
  |   |   | Re: nasr.. | 20:22:12 28.02.2022 | Takový duševní kripl jak ty, to se často nevidí. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: nasr.. | 20:39:21 28.02.2022 | Má pravdu a kripl jsi ty | | odpovědět |
  |   |   | Re: nasr.. | 09:55:34 01.03.2022 | ...kdyz se spoji velky ego ale malej pindour a slabej mozek tak to je hnedka rasismus a konspi kecy | | odpovědět |
Vypněte komentáře | 14:51:42 25.02.2022 | Nebylo by lepší vypnout k tomuto příspěvku komentáře? Bude se tu trolit.
| Vypněte komentáře | odpovědět |
  | Re: Vypněte komentáře | 15:39:42 25.02.2022 | Upozornit na sluníčkovou ziskovku a že existuje lepší způsob jak předat pomoc, to je trolení? | | odpovědět |
  |   | Re: Vypněte komentáře | 16:24:55 25.02.2022 | Komentovat mohou pouze ti diskutéři, kteří zastávají ten správný a sluníčkově korektní názor | | odpovědět |
  |   |   | Re: Vypněte komentáře | 17:18:05 25.02.2022 | este napis dalsich 15 komentarov, aby to vyzeralo, ze vas je takto drbnutych viacej :D
Urazky a nicim nepodlozene obvinenia su obycajny hate, ktory nic do diskusie neprinasa.
Som za vypnutie komentarov. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 19:05:19 25.02.2022 | A nechceš se hornouheráku raději zajímat o svoje východní hranice než pochlebovat plíšni ?? | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 20:58:22 25.02.2022 | Čo to tu melete za sprostosti, za našimi hranicami je vojna ! a kazdá pomoc je dobrá! | e. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 23:57:27 25.02.2022 | Pice z nasich Zemi jeste stale (bohuzel) nevymrely... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 07:49:06 26.02.2022 | hop,hop,hop.... | honza | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 20:59:23 25.02.2022 | Hovno hate, už vypínaj nepohodlné veby. Za chvíli začnou vypínat lidi.tak se poser ty čaputovsky čobole | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 22:03:43 25.02.2022 | To nejsou nepohodlné weby. To jsou vojáci v dezinformační válce. Téhle vládě to už došlo, tak je začala likvidovat jako nepřátelské jednotky.
Zatím jsou to tyto:
Aeronet
Protiproud
Ceskobezcenzury
Voxpopuliblog
Prvnizpravy
Czechfreepress
Exanpro
Skrytapravda | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 00:06:38 26.02.2022 | no ještě že v tom máš jasno kašpare | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 00:16:31 26.02.2022 | Ruský anonym? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 03:12:23 26.02.2022 | Donašeč se ozval | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 06:25:31 26.02.2022 | hlavní elf, cemperův poskok | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 10:08:18 26.02.2022 | Nemáš kam chodit pro dávku "informací" ? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 07:41:25 28.02.2022 | ses trefil, zaneprázdněný člověk, který chce mít jasno a nemá chuť a čas si ověřovat kde co, tak si promrská jednu stranu, pak druhou a když se najde třetí tím lépe. stačí jen podle diskuzí, no a pak časem vyhodnotí jako dezinformační ty většinové no a když věrchuška zatrhne ty menšinové tak začne blikat kontrolka.
a po posledních dvou lezech není pochyb o tom, že ty hlavní a nejčtenější jen straší, manipulujou a lžou jak když rudé právo tiskne | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 11:35:55 28.02.2022 | me zas zacne blikat kontrolka, kdyz nekdo pouzije slovo "věrchuška" a prirovnani k rudemu pravu. to ti ujelo, co? tak aby ses snad odjebal trolit nekam jinam | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 15:34:22 28.02.2022 | Přirovnání k rudému právu je ještě mírné bo až to ta liberální demokracie vezme pevně do svých rukou tak se nebudem stačit divit a utéct není kam | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 16:19:13 28.02.2022 | jo jakoze ses zaneprazdnenej chlap nekde od ostravy? ber to tak, ze vyhoda techle demokracii je aspon ta, ze si tady muzes pofnukavat na internetech a co vic, muzes i volit nohama a najit si na svete jinej rezim, blizsi tvemu naturelu. to neni/nebyla vzdycky samozrejmost. utect pred touhle krutovladou liberalni demokracie je kam. a jestli beres info z "alernativnich" zdoju a zbytek je rude pravo... " nemá chuť a čas si ověřovat kde co". vlastne skoro nic, ne? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 20:37:39 28.02.2022 | Bo není čas pičo | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 07:14:10 03.03.2022 | opravdu není čas
https://www.youtube.com/watch?v=B_KtmmIo-X8 | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 01:09:34 26.02.2022 | jestli ti to nedošlo, tak tímto se otevřela brána pekel, do které můžou časem klidně spadnout i tvoje hory doly, až se někomu znelíbí a ty za to ještě poděkuješ | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 07:50:30 26.02.2022 | Už zakládáš uliční výbor pro kontrolu správného myšlení ??? | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 08:51:21 28.02.2022 | a co sputnik? ten je jasně nejtoxičtější a vesele si frčí. málo se snažíš poskoku. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 13:18:49 03.04.2022 | Ono tohle je nejjednodušší. Ale s demokracií to nemá co dělat. Vyvracení fám a hoaxů je totiž pracné, žejo, i když je to jediná sprábná cesta. | Honza | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 00:24:59 28.02.2022 | na ukrajine a v rusku uz se lidi "vypinaj". pomoc ukrajine vitana. a pokud prispevky vyse psali realni lide, zacnete se zde chovat slusne, i k mym slovenskym bratrum | j | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Vypněte komentáře | 05:53:58 28.02.2022 | Jde o to aby zůstalo za nehtama co nejméně a co nejvíce se dostalo k potřebným, vzhledem k tomu, ze Rakušan plánuje 300k na uprchlíka, jako sory, další tunel, Faltova se už klepe, ať daji každému 30k měsíčně, a oni se o sebe postarají. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Posílejte peníze na ambasáduUK | 06:01:39 28.02.2022 | Projed si v rychlosti internet, zjistíš kolik se vyrojilo sbírek na podporu UA. Proč není jeden účet? To je tady tolik prizivniku? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Posílejte peníze na ambasáduUK | 09:12:45 07.03.2022 | Panove, uklidnete se. to ze je spousta sbirek je take tim, ze kazda neziskovka resi trochu jine veci, ma jine kontakty na mistni, pomaha jinde (na hranicich, v mistech konfliktu atd.). uprimne, muzete kupovat masove konzervy a tatranky a poslat to pres ruzne sbirky takto primo a urcite je asi nesezere ani pan Rakusan ci pani Caputova, ale efektivita takoveto pomoci je mensi nez poslat penize. Doporucuji jit nekam pomahat tridit takoveto materialni prispevky humanitarni pomoci abyste pochopili proc to rikam. ne ze by to bylo spatne, ale je to neefetivni oproti tomu koupit nekde palety jidla a kamionem dovezt az na ukrajinu. uvedomte si, ze momentalne uz uprchlo pres 1.5 milionu lidi. ty opravdu dve krabice konzerv a tatranek nezachrani... Poslete radeji penize, je to nejefektivnejsi a to ze maji neziskovky naklady na lidi, koordinaci a pod je snad normalni, nikdo nemuze dlouhodobe pracovat zadara.... | ondra | odpovědět |
| 05:26:19 26.02.2022 | Člověk v tísni nebrat. | | odpovědět |
Díky za post | 09:04:29 26.02.2022 | Ahoj, díky adminovi za repost Adamovy výzvy, aspoň mi to pomohlo se rozhoupat k poslání příspěvku, což je to nejmenší, co lze v tuto chvíli udělat. | Martin | odpovědět |
  | Re: Díky za post | 11:40:26 26.02.2022 | Čím více neziskovek, tím méně se dostane k těm potřebným | | odpovědět |
  |   | Re: Díky za post | 17:12:02 28.02.2022 | všechny tuzemské ópéesky musí zveřejňovat výsledky svého účetnictví na internetech. zvídavý člověk si jistě dokáže porovnat a zjistit, kolik dělají u jednotlivých ópéesek (tuzemských i poboček těch nadnárodních "korporátů") náklady na marketing, kolik režie, kolik z režie mzdové náklady, kolik náklady na kopírky, na diety atakdále. kdo chce mít blbé kecy, měl by si to projet, aby nebyl snadno nachytán na švestkách. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   | Re: Díky za post | 04:17:42 01.03.2022 | Ten kdo chce pochopí. Peníze potřebným! Tyto peníze nejsou na platby marketingovým firmám a ani na nájmy kanceláři ani na tvoje energie. Každý kdo takto darovane peníze na UK zneuzije je ruský sabotér. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Díky za post | 10:10:56 01.03.2022 | to je úplně v pořádku, že humanitární pomoc má režie. bez kanceláře, telefonu, nájmu dopravy atd. dostat pomoc k potřebným nejde.
meritum věci je, že ruskými trotly neoblíbené tuzemské neziskovky mají režie výrazně nižší, než nadnárodně korporativní molochy. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Díky za post | 10:45:49 01.03.2022 | ale prd je to jen další penězovod, který živí systém, prostě rýžujem ( ne my, my to platíme) kde se dá: zbraně, drogy, dotace, hypotéky , porno, humanitární programy, sbírky, moderní umění, vakcinace. to je masomlejn, časy jsou zlý, tlusťochu zaplať! | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Díky za post | 11:40:45 01.03.2022 | tuhle paralympiádu hrát nebudu. pápá. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Fašista Lukas B | 07:07:31 05.03.2022 | Zcela evidentně rasistický komentář zneuzivajicí hendikepované. Prosím smazání a zablokováni uživatele Lukas B. Fašisti měli podobně názory. | Elf 007 | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fašista Lukas B | 12:20:17 06.03.2022 | To je prosím sofistikovanej vtip nebo vážně míněnej komentář? Pokud to první, tak jsi mě dostal, protože si trochu myslím, že je to to druhý a omlouvám se za to, že jsem tě měl za pablba. Pokud je to to druhý, pak.. no co, jsi zvědavej, co pak? | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Fašista Lukas B | 20:19:34 06.03.2022 | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. | Danths Law | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | díky | 12:38:16 07.03.2022 | jsem se (asi naivně?) domníval, že tohle moudro zná každej, kdo kdy okusil nesmyslnost diskuse s někým, kdo diskuse není schopen. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Lukasi B. Omluv se | 07:14:03 05.03.2022 | Jedna z mých příbuzných jezdí na vozíku, a dokonce se účastní sportovních soutěži. Tenhle komentář považuji za značně urážející. Vypadá to , že ty jsi měl štěstí a nemusíš takovýhle věci řešit. Seš pokryteckej hajzl, tak jako většina tobě podobných. | Elf 007 | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | TROL | 07:24:40 05.03.2022 | a hele, ruskej trol! | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Lukasi B. Omluv se | 07:33:19 05.03.2022 | tak na to koukam a mozna nejsi trol.. ale mas emocionalni inteligenci na urovni 5letyho ditete.
Kdyz reknu ze v lete nechci nosit cerny triko protoze je v nem vetsi horko, budes na mne jecet ze jsem rasista a ze mas kamarada v africe? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Lukasi B. Omluv se | 19:42:05 05.03.2022 | Vzhledem k vaši nevědomosti, která je příčinou vaši hlouposti. Na paralympiade závodí rovněž hendikepovani i s pohybovou disfunkci, jinak mentálně zdatnejsi než ty. Takže pokud jsou urážející komentáře, ze všichni cikani jsou zloději, tak jsou stejně urážející komentáře od LB ke skupině směrem k hendikepovanym. A ani tvoje radobychytre komentáře dokazující tvoji každodenní nenávist ti nepomůžou. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Lukasi B. Omluv se | 19:42:05 05.03.2022 | Vzhledem k vaši nevědomosti, která je příčinou vaši hlouposti. Na paralympiade závodí rovněž hendikepovani i s pohybovou disfunkci, jinak mentálně zdatnejsi než ty. Takže pokud jsou urážející komentáře, ze všichni cikani jsou zloději, tak jsou stejně urážející komentáře od LB ke skupině směrem k hendikepovanym. A ani tvoje radobychytre komentáře dokazující tvoji každodenní nenávist ti nepomůžou. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Lukasi B. Omluv se | 12:09:09 06.03.2022 | Fakt nevim cim jsem si zaslouzil tuhle hloubkovou psychoanalyzu. Ale jeste nez odhalis pred svetem ze jsem pln nenavisti protoze mam malyho pindoura, zkusim to jeste jednou: Slovo paralympiáda bylo pouzito jako parabola, primer.
Neimplikuje to opovrzeni handicapovanymi, fasismus, rasismus, cis-male privilege, clenstvi v KKK.
Pokud trvas na omluve .. no, nikdo ti nebrani, klidne trvej.
| | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Lukasi B. Omluv se | 17:11:35 06.03.2022 | A víš, co je lepší než vyhrát paralympiádu?
Nebej krypl! | | odpovědět |
  |   |   |   |   | zneužívání pomoci | 06:28:44 02.03.2022 | Jak jsem psal v předchozím komentáři; to pořad platí a ani milion komentu to neospravedlni. Ten kdo zneužívá pomoc na UK k placeni vlastních nákladu, ne v místě konfliktu, je příživník a rusky saboter.jen se podívej kolik se vyrobilo sbírek a dobroserů…. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: zneužívání pomoci | 07:30:31 05.03.2022 | pomoh sem uprchlikum na uzemi ceska.. jezismarja, vzdyt to neni misto konfliktu! Ted jsem ruskej saboter. Odchazim se obesit na nejblizsi kandelabr. | | odpovědět |
vývoj v Zakarpatí | 17:36:01 28.02.2022 | www.strana.today
info padni komu padni | Intronaut | odpovědět |
Inu | 13:10:52 03.04.2022 | Když pomoc, tak dávám přes Charitu. Tam je jistota, že pomáhám obyčejným lidem a ne vojsku. | Honza | odpovědět |
  | Re: Inu | 08:32:18 03.06.2022 | a nieco take ti asi nedojde, ze ked tych obycajnych ludi zabiju, uz im tvoja pomoc nebude k nicomu, co? Preto treba Ukrajinu podporit vojensky, aby sa vedeli ubranit a nemohli ich rusi komplet zmasakrovat, ale to takej pici ako ty nedojde | | odpovědět |
|