Obří reklama na Toyotu v New Yorku jako lezecká stěna
Obří reklamní banner v centru New Yorku přeměněný v lezeckou stěnu se skalní strukturou využil americký prodejce vozů Toyota pro reklamu na nový model. A k tomu dodal příběh s akcí.
Nejlepšího umístění na Evropském poháru mládeže v boulderingu dnes ve Varšavě z našich dosáhl Vojtěch Trojan, který skončil v kategorii A na 23. místě.
Pákistánské úřady včera oznámily, že na trekkingové trase Baltoro - sedlo Gondogoro La - Hushe k základnímu táboru K2 i ke Gasherbrumu se už nemusí se styčným důstojníkem, ale stačí licencovaný civilní horský vůdce. Ale není povoleno využívat nosiče z cizích zemí,
Vedení ČHS: S ferratisty se neintegrujeme, obavy CVK nechápeme
Vedení ČHS se vyjádřilo k nedávnému negativnímu stanovisku Centrální vrcholové komise (CVK) vůči ferratistům. Výkonný výbor tvrdí, že nic pro jejich integraci do ČHS nepodniká a obavy CVK nechápe. V dnes zveřejněném zápisu ze zasedání Výkonného výboru ČHS z 27.6. se uvádí:
Norsko: Vytloukání nýtů na skalní super atrakci Preikestolen
Jedna z nejnavštěvovanějších přírodních lokalit Norska, impozantní skalní útvar Preikestolen (Kazatelna) 600 m nad hladinou mořského fjordu na jihozápadě země, se stal předmětem kontroverze lezců. Nová sportovka s nýty od lezce z Polska se má pro rozpor s pravidly vytlouct.
Jak se leze na ikonickou 70metrovu věž Totem Pole nad mořem v Tasmánii? V nově zveřejněném videu Kanaďani Sonnie Trotter a Will Stanhope přelézají letos v únoru poprvé volně na jeden zátah cestu Ewbank Route. Oklasifikovali výstup za 5.13b R, tedy cca francouzských 8a s runouty.
Minulý čtvrtek došlo k nepříjemnému pádu při slanění na Turnovské v Příhrazích. Příčinou byla banální chyba. Chlapci si nezkontrolovali, jestli jim stačí oba konce lana až na zem.
V sobotu, 25. 6. 2016, za velmi horkého letního dne, se na lezecké stěně Flash Wall v Olomouci konaly venkovní boulderové závody Flash Open Junior 2016 určené pro děti a mládež ve čtyřech věkových kategoriích.
Obří reklama na Toyotu v New Yorku jako lezecká stěna
Obří reklamní banner v centru New Yorku přeměněný v lezeckou stěnu se skalní strukturou využil americký prodejce vozů Toyota pro reklamu na nový model. A k tomu dodal příběh s akcí.
Akce na slavném náměstí Time Square se přenášela živě na Facebooku. Výsledek ve čtyřminutovém videospotu je zjevně atraktivní pro laickou veřejnost, z lezeckého hlediska nic moc. Dívka leze toprope, evidentně nějakou lehkou cestu, jednou ji dojde síla, tak si odsedne, a pak zas pokračuje. Ale je vidět, jak je lezení stále víc trendy. No posuďte sami: