LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Máš-li sílu vola, zkus to vylézt na sokola.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140263 cest
Nové přelezy:
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+

Stěny
BalvanBoulder - Horažďovice
BoulderClub Brno - Brno
Nový Jičín - Nový Jičín

Prodejny
Lezecké centrum Vertigo - Bratislava
HUDYsport - Plzeň
Rock Point - Palác Flóra - Praha 3

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

smíchOFF – čerstvý vzduch ON

reklama

Vynechám úvod a půjdu rovnou k věci.
Máme na hale novou vzduchotechniku. Jednak to zlepšuje tepelnou pohodu vyrovnáním teploty dole i nahoře a významným snížením studeného průvanu.

Kromě toho to má i zásadní vliv na poměr O2, CO2 (z infrazářičů)  a 4MgCO3 * Mg (OH)2 * 4 H2 O a konečně je u nás čerstvý vzduch se vším všudy.



V těchto dnech jsme dokončili stavbu  boulderOFFky. Jedná se o profily z loňského svěťáku od TR-walls a 30 cm žíněnky od firmy JIPAST. V současné době již máme v nabídce obtížnostně rozlišené bouldery.



Ani na stěně nezahálíme a po podzimní premiéře nových profilů jsme od 1. prosince nasadili tempo výměny starých cest průměrnou rychlostí 20 nových cest za měsíc.



Dále jsme pro vás připravili novinku ve formě změny cen, platných od 1.března. Holky potěšíme, kluky méně. K této změně nás přimělo m.j. zvýšení sazby DPH, výsledkem by ale mělo být zvýšení koncentrace něžného pohlaví, vyššího využívání levnějšího tarifu studenty a v neposlední řadě i rozvoj naší stěny. Zároveň u nás bude možno uplatňovat slevu 7% na karty HUDYpartner s výjimkou permic a parkování.
Víme, že ceny jsou citlivé téma a proto přivítáme podnětné připomínky na tomas@lezeckecentrum.cz , především nás zajímá, zda zvlášť kluci vnímají příznivě velké množství nových cest, vzduchotechniku, boulderOFFku, snížení ceny pro holky… v kontrastu se zvýšením ceny pro kluky. Zároveň upozorňujeme na ještě větší výhodnost permic a to i pro studenty(kluky). Do 29.2. jsou ceny stávající, včetně permic v neomezeném množství i na fakturu.



Na závěr bych vás rád upozornil, že od 1. do 16. března proběhne jarní výprodej matroše se slevou 20%!
Ceny platné od 1.3.2008




Zeleně je cena se 7% slevou po předložení HUDYpartner karty

za Lezecké centrum s.r.o.
Tomáš Holman
zdarOFF!


Tomáš Holman   [úpravy] 07:39 21.02.2008Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 permice08:43:32 21.02.2008
Nejsem kluk, ale obměna cesta se mi líbí, jen by kvantita neměla převyšovat kvalitu. Když už jsi nastavil tento systém cen(jiné pro studenty, pro holky)tak co zavést permici pro holky studentky:-)
Gazelaodpovědět 
 Re: permice16:19:52 27.02.2008
Když jsme před více než rokem vymýšleli ceník pro smíchOff, neměli jsme s provozem takovéto stěny téměř žádné zkušenosti. Při stanovování cen jsme museli vycházet z teoretických předpokladů a z intuice.
V uplynulém roce se projevilo mnoho nedostatků, které jsme odstraňovali, odstraňujeme a i nadále chceme odstraňovat.
Neustále se snažíme rozšiřovat nabídku našich služeb. Například dostavby různých profilů, nákupy chytů atd.
V neposlední řadě musíme čelit nárůstu cen pronájmu, služeb, energií a daňového zatížení (lednová změna sazby DPH z 5% na 9%)
Přestože jsme o těchto nákladech již věděli před zahájením zimní sezony, rozhodli jsme se vstupné nezvyšovat. Pomohla k tomu i podpora Hudysportu.
Nezdražili jsme ani po lednovém zvýšení DPH, což by byl jistě očekávaný krok. Byli jsem si vědomi toho, že hrneme problém před sebou, ale chtěli jsme si vše nejdřív v klidu zanalyzovat. Také jsme chtěli tento nepopulární krok vyvážit něčím příjemnějším. Proto jsme pro vás postavili novou boulderOffku, připravili 14ti denní akci se slevou 20% na veškerý materiál, nakoupený v našem obchodě,rozšiřujeme otevírací dobu o ranní lezení(uterý, středa a čtvrtek od 7:00), a hlavně zavádíme slevy na karty Hudypartner. Pokud máte, nebo si pořídíte kartu Hudypartner(lze i u nás), máte nárok na slevu 7%(kromě permanentek a parkovného). Rád bych upozornil, že vaše útrata (kromě permanentek a parkovného) se započítává do výše vašeho ročního obratu a při překročení daných limitů získáte nárok na vyšší slevu při všech nákupech v prodejnách sítě Hudysport a Northface (více na http://www.hudy.cz /Article.asp?nDepartmentID= 757&nArticleID=1050&nLanguageID=1
).
Pokud si rozebereme jako modelový příklad jednorázové vstupné dospělý ve špičce s uplatněním slevy na kartu Hudypartner ve výši 7%

Původní vstupné bez DPH 104,76

Nové vstupné bez DPH 123,85

cena po slevě Hudypartner 115,18


Z výše uvedeného vyplývá, že jsme meziročně zvýšili cenu cca o 10%(u permic 7,6%). Pokud uvážíte i letošní nemalou inflaci, zjistíte, že se jedná o minimální faktické zdražení.
Pokud se rozhodnete pro permanentku, tak při průměrné návštěvě 5x za měsíc, zaplatíte navíc 50,- Kč, rozhodnutí, kam a zda půjdete lézt je ale pouze na vás.
Důvodem k návrhu rozdílné úpravy cen pro muže a ženy byla analýza, provedená s ohledem na rozdílné využití centra těmito skupinami a odhadem reakce na změnu ceny, myslím, že Laco to v diskuzi dost přesně vystihl. Po právní stránce máme souhlasné vyjádření profesionálů na právo. Částečně to lze i brát jako podporu lezení žen, což ale nebylo primárním důvodem změny.
Jako podporu lezení různých skupin chápeme slevy pro starší 60 let, děti, kroužky a individuálně domluvené slevy pro oddíly. Vzhledem k částečně negativnímu ohlasu(ktery se vsak projevil především v této diskuzi) provádíme t.č. průzkum mínění našich zakazníků přímo u nás a v případě, že zjistíme , že s rozdílnými cenami nesouhlasí většina mužů nebo větší počet žen, upravíme ještě cenu pro ženy, nejedná se totiž o zásadní motiv změny ceníku. Pro zajímavost uvadím, že jsem náhodně narazil na diferencovanou cenu v posilovne na VŠE( http://www.vse.cz/download /cz/dokumenty/ posilovna_ls_2007_2008.pdf )
odpovědět 
  Re: permice16:28:25 27.02.2008
pri oprave dlouhych jmen se smazal podpis
tomasodpovědět 
   Re: permice23:25:15 27.02.2008
Ano, rozhodnutí, kam a zda půjdu lézt je skutečně pouze na mně. K VÁM UŽ NIKDY, KOKOTI!
odpovědět 
    Re: permice12:02:42 28.02.2008
To je mi fakt líto. Takovýho fajn člověka, který mi na potkání bude říkat KOKOTE, bych na stěně rád potkával každý den.
Rakodpovědět 
     Re: permice17:57:24 28.02.2008
Asi si myslí, že si to zasloužíš. A pokud jsi, jak se zdá, jeden z majitelů/tvůrců nových cen, tak bych si ním docela i souhlasil. (Pokud ne, tak se Tě ta poznámka netýká a nevím, proč se rozčiluješ.)
D.odpovědět 
      Re: permice22:36:58 28.02.2008
snim ci bdim? uroven diskuze tady, zacina atakovat uroven idnesu, NO COMMENT.........
sladicodpovědět 
      Re: permice15:37:48 29.02.2008
Jj, to oslovení vhodně vychází z toho, které orgány jsou pro tvůrce diferencovaných cen tak zásadně důležité :-))))))))
Pavlaodpovědět 

 Hmmm08:57:36 21.02.2008
No me to nijak zvlast nevadi, protoze chodim na jinou stenu (kterou mam bliz), ale nepripadne vam to jako dost viditelna diskriminace ??

Sice chapu, ze je fajn, kdyz se zvysi pocet holek na stene, ale ten postup je divny. Zkuste si predstavit, ze by nejake kino zavedlo vyssi ceny treba pro cikany. To by byl rachot.. Navic diskriminacni  rozdilnost cen je tusim zakazana zakonem..
Jirkaodpovědět 
 Re: Hmmm09:26:16 21.02.2008
Teda taky mně to přijde jako dost mimózní (a ne zrovna fér) krok zvýhodňovat finančně baby, ač sama jedna sem. Copak k tomu provozovatele asi vedlo? Když přijde víc bab, tak i víc chlapů?? Přemíra gentlemanství? Nechápu.
Zuzaodpovědět 
  Re: Hmmm11:12:05 21.02.2008
Diskriminace, nediskriminace, je to jejich stěna a tedy jejich právo. Na druhou stranu je vaše právo proti tomu protestovat :D
DaBodpovědět 
   Re: Hmmm11:14:25 21.02.2008
proc protestovat? voli se prece i nohama...
odpovědět 
    Re: Hmmm11:16:32 21.02.2008
No dyt jo :) Na plotny to otamtud neni zase tak daleko. A teplo uz je.
Axeodpovědět 
   Re: Hmmm14:16:04 21.02.2008
... i do jinych podniku je zvyhodnene vstupne pro holky, i kdyz jsou to treba diskoteky nebo kluby a nikdo extra neprotestuje ;)
Katkaodpovědět 
    Re: Hmmm16:22:20 21.02.2008
Ale měl by na to plné právo. Navíc je zarážející, že v lezení, kde je myšlenka rovnosti poměrně hluboko zakořeněná někoho napadne takováhle pakárna. U majitele bordelu se zlatým řetězem kolem krku co vidí jenom prachy a morálka mu nic neříká to tolik nepřekvapí.
stipodpovědět 
 Re: Hmmm09:33:56 21.02.2008
Nenene! Ja jsem pro! Mozna by to holky mohli mit i zadara, kdyz budou chodit pekny babovky, hned se bude i lepe lezt. Podobny system funguje v nekterych barech (ne bordelech, hulvati!), mohlo by se to zavest i tady.
odpovědět 

 re ceny09:04:42 21.02.2008
coby baba bych z tech cen asi mela radost, nebyt toho, ze jsem si pred nedavnem koupila permici, jeste za starou... no jo, no:)
siikiodpovědět 
 Re: re ceny09:28:12 21.02.2008
No boulderovka je fajn je to jedna z věcí, která mi na stěně chyběla je to dobrá věc na uplné dodělání. Vzduchotechniku nehodnotim může to bejt fajn, ale myslim, že to neni zas tak citelná změna. Jinak zvýšení ceny na jednu stranu chápu, i když radši bych zůstal na starý:), ale na druhou stranu mi zvýšení ceny připadá jako kompenazace slevy u bab což mi teda nepřipadá fér. Nechci se dotknout holek, ale nevidím důvod proč by měli mít holky(ženy)levnější stupné když dělají na stěně úplně to samé jako opačné pohlaví. Nevim prostě mi to připadá jako menší diskriminace doufám, že mě tu někdo neukamenuje.
Mujtajciodpovědět 

 Komentar09:15:23 21.02.2008
Jsem dospely kluk student. 74 korun je v pohode, nicmene kdybych byl dospely kluk nestudent, tak me u vas nejspis neuvidite... A diferenciace cen podle pohlavi mi prijde jako zahravani si s ohnem...
DospelyKlukStudentodpovědět 
 Re: Komentar11:12:59 21.02.2008
Jo, mám to na cestě z práce domů ale nebudu tam chodit. Moc drahé.
DaBodpovědět 

 ceny?09:32:33 21.02.2008
Myslím, že o moc víc holek nenalákáte. Naopak tak ztratíte pravděpodobně kluky (hlavně nestudenty). Rozhodně mě tam teď hned tak neuvidíte.
vasekodpovědět 

 Nestudent09:32:34 21.02.2008
To by mě zajímalo, co vás vede ke snaze zvýšit návštěvnost holek. V nočním klubu to chápu, ale nevím, proč na stěně tomu nedat přirozený průběh. Že by šlo o využití kapacity šaten?
V každém případě pro mě tohle zvýšení znamená, že dochodím permici a končím. Mám to k Vám daleko, doteď mi to stálo za to, ale a teď už nestojí.
Přijde mi zajímavé, že tímhle rohodnutím jste ochotni riskovat ztrátu velké skupiny klientů, kteří jsou movití, a tak vám mohou dát vydělat nejen na vstupu, ale i na obchůdku a hlavně občerstvení. Věšina podniků se snaží rozšiřovat pole služeb, kterými dostane peníze ze zákazníků, a vy si to dobrovolně zužujete :-)
No věřím, že to máte dobře spočítané, tak přeju hodně štěstí, ale už ne se mnou.
Gejzaodpovědět 
 Re: Nestudent09:48:24 23.02.2008
treba se zdrazenim chtej zbavit tech nemovitejch, ... movitejm klientum totiz zdrazeni o par korun nevadi a uvitaji, pokud na stene nebude typicky vecerni naval, kdy na nektere cesty musis cekat
no a levnejsi vstup pro holky? - treba lezou v prumeru kratsi dobu{a nebo maj nalakat chlapy}, pak by to melo ekonomicke opodstatneni
atomodpovědět 

 Divný,,,09:32:38 21.02.2008
Jsem dospělý kluk nestudent a těch pár kaček navíc nevidím jako problém, ale ty dvojí ceny pro kluky a holky mi přídou jako hodně, hodně divný...
Honzaodpovědět 

 ?09:37:11 21.02.2008
Nijak se me vase cenova politika netyka, protoze chodim lozit jinam, ale kdybych k vam dosel a videl tyhle uplne nesmyslny rozdily ve vstupnym mezi klukama/holkama, tak se otocim ve dverich. To ste nejaka seznamovaci kancelar nebo co? Na stenu se snad chodi trenovat/lozit, ne? Nebo jako kazdyho vec samozrejme, muzu lezet jak trubka na madrackach pod bouldrama, zavazet ostatnim a cumet na holky, ale abych si za to priplacel? Divny, divny... Tohle uz ma fakt s lezenim malo spolecnyho.
jjodpovědět 

 dvojí ceny09:45:07 21.02.2008
Nic proti, ale až se do vás někdo opře tak prosoudíte majlant. To je čistý příklad diskriminace na základě pohlaví. Je mi jedno jestli platím kilo nebo dvě, ale to jste fakt šlápli vedle. Jen se modlete ať se nenajde mezi lidmi někdo kdo se to rozhodne řešit soudní cestou. Je to to samé jako dvojí ceny pro domácí a cizince, dvojí ceny pro bílé a modré...
Lezbě zdar
Mikyodpovědět 
 Re: dvojí ceny11:15:46 21.02.2008
Ta stěna je ssssssooooukromá, jisssstě! A proto si můžou stanovovat ceny jak chtějí. Pokud by nemohli, byla by totalita.
DaBodpovědět 
  Re: dvojí ceny11:25:02 21.02.2008
uz je to zakazane - na diskriminaci podle pohlavi, narodnosti, vyznani atd. pamatuje Listina zakladnich prav a svobod, a upresnuji konkretni zakony.
odpovědět 
  Re: dvojí ceny11:54:34 21.02.2008
To, že je někdo soukromník, neznamená, že se nemusí řídit zákonama týhle země. Takže ceny si může stanovit jaký chce, ale pouze v mantinelech zákona... § 6, Zákon na ochranu spotřebitele.
Zuzaodpovědět 
   Re: dvojí ceny13:31:47 21.02.2008
To je pěkně gumovej paragraf. A co je tedy vlastně ta diskriminace? Když mají děti vstupný za polovic, je to diskriminace dospělých? Když má nelezoucí jistič nižší vstupný, je to diskriminace? Asi těžko, co? Takže proč by měly být diskriminace stanovení výhodnější ceny pro baby?
DaBodpovědět 
    Re: dvojí ceny13:54:12 21.02.2008
Příspěvek nade mnou už říká, že diskriminaci na základě rasy, pohlaví, náboženství atd. zakazuje Listina základních práv a svobod, případně to konkrétněji upřesňují příslušné zákony. Zákon na ochranu spotřebitele to dál neupřesňuje, tím pádem platí minimálně základ v Listině. O pár komentářů níž se k tomu o něco víc rozepisuje Sysel, mimo jiné že není možné stejnou službu poskytovat za jiné peníze na základě pohlaví. Nelezoucí jistič nedostává stejnou službu, když neleze... Děti nevím, nejsem právník...
Z.odpovědět 
     Re: dvojí ceny14:21:18 21.02.2008
Mhm, tak to evidentě zákon takhle ustanovuje. Je to ale nechutné zasahování do svobodného podnikání. Hanba!
DaBodpovědět 
      Re: dvojí ceny16:05:52 21.02.2008
Naprosto zásadně se mýlíš. Svobodné podnikání ničí právě takové jevy jako diskriminace, monopoly, korupce atd ... Je dobře že existují kontrolní mechanismy, které rovné podmínky jakš-takš udržují.
stipodpovědět 
       Re: dvojí ceny20:45:55 21.02.2008
Upřímně řečeno, každýmu může být kulový po tom, jak si kdo ve svém svém soukromém podniku nastaví ceny. I kdyby byly jiný pro dredaře a jiný pro holý hlavy, může to bejt každýmu jedno. Nikdo není nucen takové prostory navštěvovat, nepotřebuje to k životu, nemá na to právní nárok a nikdo to po něm nevynucuje.
DaBodpovědět 
        Re: dvojí ceny23:07:43 21.02.2008
S tvojí úvahou v zásadě souhlasim. Myšlenka, že zamezí zákonodárce diskriminaci skrze zákonné ustanovení a tak napraví společnost je zcestná, ale bohužel se uplatňuje. Stačí to domyslet: Když se hodně lidem nebude rozlišení cen podle pohlaví líbit, přestanou tam chodit. Jaký bude efekt? Vyšší poptávka chlapů po jiných stěnách (protože "smíchoff je nemorální") a zdravý trh to pokryje nabídkou s levným vstupem pro chlapi. Provozovatel rozlišení asi časem zruší, protože jinak by se choval netržně a všecko bude OK.
Když to nebude nikomu vadit, takovou měrou že by tam přestal chodit, dá vydělat člověku co to vymyslel a s rozlišením v podstatě souhlasí (ať podle rasy, národnosti,pohlaví nebo velikosti pohlaví). A časem beztak vznikne konkurenční "chlapská, černá nebo XXL" stěna.
Syselodpovědět 
         Re: dvojí ceny12:40:55 22.02.2008
Mozna se trochu nabizi otazka, abych rozvedl Vasi uvahu, jaka jsou kriteria pro "zdravy trh" a jake je jeho plosne pokryti. Mozna, pokud by nebylo urcitych omezujicich opatreni nadrazenych "svobodnemu podnikani" (napr. antimonopolni ustanoveni), by se trh az tak zdrave nerozvijel. Mozna je taky v jinem postaveni clovek ve velkem meste, ktery se proste muze sebrat a jit ke konkurenci, kdyz by byl nekde znevyhodnovan proto, ze ma/nema pindoura/vousy/vlasy/nohy/ nebo je/neni bily/cerny/zluty/stary/mlady/tehotny/ apod.
A nakonec jen ze uroven spolecnosti lze mimo jine posuzovat i podle urovne jejich zakonu(zakony jsou teoreticky vyrazem konsensu techto lidi). Jestli se timto zpusobem "napravuje spolecnost" nevim, ale pak zrejme zalezi na zpusobu, kterym chcete "mravnost" tak velkych celku lidi pomerovat. Mozna by Vam uvahu usnadnilo, kdyby Vam zrovna cisnik nauctoval trojnasobnou cenu zato, ze jste cizinec. Muzete si samozrejme pomyslet neco o nem primo, ale mozna i o celkovem ovzdusi, kde by toto bylo tolerovano/umozneno.
uvahaodpovědět 
          Re: dvojí ceny15:43:00 22.02.2008
Jsem pro několikateré ceny.. Cikánům dáme chleba za litr a umřou hlady...bude klid :-)
odpovědět 
          Re: dvojí ceny10:10:48 23.02.2008
lidi sice chrani prava, ale kazdej taky kouka chranit svoji penezenku - treba american{nebo jiny cizinec}, ktery si stezuje na uctovani dvojich cen{a vola po rovnosti a jak je diskriminace nefer} te do ameriky nenecha dovazet levny golfovy voziky, auta a ja nevim co jeste, protoze jsi cizinec a muze si s tebou vytrit misto kam slunce nesviti ... a je to umozneny prave institucema, ktery by ty rovny prava mely chranit, kdyby do cen nikdo nekecal, bylo by to kazdymu fuk a nejak by se to srovnalo, .. mam za to ze provozovani lezeckych sten ve vetsich mestech neni typicky monopolni odvetvi a proto bych ceny nasilne nereguloval, at z pohnutek ochrany rovnosti nebo jinych bohulibych duvodu - i kdyby si nekdo chtel otevrit stenu jen pro holky, at si ji klidne otevre
atomodpovědět 
 Re: dvojí ceny09:51:00 23.02.2008
..a nebo jako slevy pro studenty, duchodce, deti .. proste hnus :D
odpovědět 

 dvojí ceny09:45:07 21.02.2008
Nic proti, ale až se do vás někdo opře tak prosoudíte majlant. To je čistý příklad diskriminace na základě pohlaví. Je mi jedno jestli platím kilo nebo dvě, ale to jste fakt šlápli vedle. Jen se modlete ať se nenajde mezi lidmi někdo kdo se to rozhodne řešit soudní cestou. Je to to samé jako dvojí ceny pro domácí a cizince, dvojí ceny pro bílé a modré...
Lezbě zdar
Mikyodpovědět 

 chlap - ne slevy - privede na stenu nove nelezouci baby09:51:59 21.02.2008
Co ja vim, tak nove baby prisly temer vzdy s uz drive lezoucim chlapem. Jen ja krasy lezeni ukazal 4 nelezkynim. No ted uz teda neukazu. Alespon ne na Smichove. Ale vlastne to splni vase ocekavani - pokud ubude chlapu (a jenom tady v komentarich takovych par bylo), tak se zvysi pocet zenskych na stene. Jenze pouze opticky - naroste jen pomer vuci chlapum. No nic - lezeni je dnes v mode. Vsak tam natahnou teambuildingove akce a zisky budou nikoliv z lezcu, ale z kravataku. A typl bych se, ze jeste vyssi!!
Ladaodpovědět 

 Dvojí ceny10:06:09 21.02.2008
Nic proti zdražení, pokud se rozšířila stěna i o bouldrovku, která citelně chyběla. Ovšem myslím si, že taková ČOI (Česká obchodní ispekce) by si na dvojích cenách celkem smlsnula - evidentní diskriminace. To už by jste mohli zavést rozdílné ceny pro pražské a mimopražské lezce, pro ty co lezou v českých lezečkách nebo zahraničních, atd. příkladů se dá vymyslet spousta. Je to blbost a navíc v rozporu se zákony.
Pepaodpovědět 
 Re: Dvojí ceny11:24:35 21.02.2008
Uveď konkrétní paragrafy.
DaBodpovědět 

 different10:08:22 21.02.2008
Tak kluci plna palba, holky sleva, co takhle jeste napsat ze tam nesmej cikani? At sou ty pravidla stejny jak na spouste diskotekach:-):-)
R.odpovědět 

 Pro novou Mrázkovou nebo Ondrovou10:08:56 21.02.2008
Jelikož v ženskejch sme na tom v lezení nesrovnatelně hůž než v chlapech, chápu to jako výbornou motivační podporu holek k tomu, aby nám tady vyrostla ňáká práskačka která bude na svěťáku válet tak jako naše lezecký špičky v klukách. Je jasný, že samotná sleva na jedný stěně to neřeší, ale je to správnej krok dopředu. Howg.
Karel Pušodpovědět 

 dospělí nestudent10:15:30 21.02.2008
Novou cenu za vstup ještě pochopit dokážu ačkoli to k Vám nemám nejblíž a každé zvýšení cen je silně demoralizující. Navíc k Vám musím jezdit autem takže u mě se tento vstup vyšplhá do nehorázné částky v porovnání s jinými stěnami v Praze. Co jsem ale skutečně nepochopil je rozdílné vstupné kluků a holek. Pokud by se jednalo o vstup do barů či klubů tak neřeknu, ale na stěně kde je v podstatě jedno jsem-li holka nebo kluk (pokud teda nejdu jenom na "čumendu") mi přijde ulítlé. Nechci se Vás holky nijak dotknout, ale je to prostě divné.
Vašekodpovědět 

 CHYBA!10:18:49 21.02.2008
smichooff bol fajn podnik,ALE od 1.3.  zacnem chodit niekam v Prahe inam. Dvojite ceny vstupneho??? Kde ste na takuto blbost prisli?
Vlastnym zavinenim stracate dobre meno a klientelu.
kajoodpovědět 

 Quo Vadis Smichoff10:24:24 21.02.2008
Uprimne, tyhle zmeny u mne povedou k dalsimu omezeni navstev Smichoffa a neni to v penezich. Jediny dobry vidim v ty boulderovce. Kvantita cest nekoresponduje s kvalitou (aneb kdo chce nacvicit prebirani a nelogicky nohy, ring volny)..., teplota spatna stale (v sobotu mi rozmrzly prsty po hodine lezeni). Na uvolnenej chyt jsem jednoho mistniho exkluzivniho stavece upozornil  pred trema tejdnama, toci se porad, v sobotu dokonce celej vecer v jedny ceste v previsech v koute chybel ctvrtej nejt, bylo to sice v lehky, ale prave proto, kdo je slabej nebo blbej tak da zem, ze by to nekdo jeste v sobotu vymenil, nevsimnul sem si ...
levnejsi vstupny  pro holky (myslel jsem ze jsme v Evrope)? trochu mi to pripomina dvoji ceny pro Nemce, vosklivy to budou mit drazsi, bude nasledovat zakaz podprsenek pro uznani slevy, uz ted mate datum narozeni u kazde permice? 
Chtel jsem se tedy jeste pozeptat: Qou Vadis Smichoff a pro koho ta stena vlastne je?   
Jakub S.odpovědět 
 Re: Quo Vadis Smichoff11:28:41 21.02.2008
Covece, fakt inovativni napad, to beru :-) Tluste a osklive zenske za plnou cenu, nebo jeste spis za priplatek.
odpovědět 
 Re: Quo Vadis Smichoff15:15:18 21.02.2008
Jako tvurce cest na smichove musim reagovat.
1. chybejici nyt je vec blba, uz k tomu nedojde. byl sem pres tyden ve spanu, tak sem o tom ani nevedel, ale nebojte, uz tam je zpatky :)
2. Kvantita vs. kvalita. - nazor, co je dobra a pekna cesta je opravdu dost subjektivni. Nastesti mame cest vicero, v ruznych profilech, tak obcas najdeme to prave. Nepopiram,ze s kvantitou castecne klesa kvalita cesty, ale to se muzem bavit o tom, co je lepsi, jestli lizt superkvalitni odladenou krasnou cestu po 150-te, nebo kazdy mesic novou. Dost to koresponduje s olivacovym clankem bouldering vs. lano. To, ze se na smichove dela tech 15 - 20 novych cest, za mesic, je pro trening daleko lepsi, nez opakovani nacvicene cesty.
3. Nesmyslne prebirani chytu, nelogicke nohy a nelogicke a bouldrove cesty. Tak to nebudu komentovat, jen me napada: "minuly tyden sem v chorru lezl na pohled moc peknou cestu,byla videt uz z kempu. Prvni neprijemnost me cekala ale hned od stanu, ctvrt hodiny do takovyho krpalu, ze sem byl zralej na rest. a vitr jak krava, rikal sem si, zlaty vedro na smichove:) no ale kdyz uz sem pod skalou , tak co se da delat. Dalsim zdesenim byly ojety a opatlany chyty, zlata wapka na smichove. prustup pokracoval hladce OS tri nyty, rikal sem si, hmmm tak na to co pisou v pruvodci nejaky lehky, pekny kroky po madlech pekne leva prava, velky stupy. a pak to zaclo byt nejaky nelogicky, sem tam ta nelogicka a neprirozena vymena rukou, dirka na dva prsty tak blbe natocena, ze sem si i odrel kuzi. A co vic, spodakova oblina a zadna noha proti, akorat takovej cudlik na patu, ale tak blbe a nelogicky natocenej, ze mi smekl, sedrel jsem si kotnik o dalsi nelogickej vycnelek. oooo takhle nelogickou cestu sem teda nelezl... zlaty moje zebriky na smichove." Lidi, kvalitni a pekna cesta neni to, ze nasroubuju chyty tak, aby krasne braly, kde se vam hodi stup tak tam je, ze cesta nekade odpor, ci naroky na pouziti mozkovych zavitu. To jsou zebriky, kde se nemusi myslet, proste leva, prava, leva, prava. ....... ted je uz mozne na smichove i kvalitne bouldrovat, snad to pomuze zborit kult oblibenosti cest rebrikoveho typu:))
pripadne pripominky k cestam uvitam na mailu.
dik
Sladic
sladicodpovědět 
  Re: Quo Vadis Smichoff15:46:04 21.02.2008
Ve směru cest, se musím Smíchova dost zastat. Sjezdím za zimu celkem dost stěn, ale tak pěkné cesty jako na smíchově jsou málo kde. Samozřejmě každá se nepovede, ale většina jsou povedené logické linie i celkem dobré pro trénink. Navíc se pořád staví nové takže i ten stereotyp tam je minimalizován. Ještě třeba na Ruzyni jsou taky pěkné cesty jen tam už se tak často nestaví nové, ale na ostatních stěnách v ČR je to většinou o dost horší.
Pepaodpovědět 
  Re: Quo Vadis Smichoff16:35:36 21.02.2008
ad. nejt a volny chyty - rikal jsem to nekomu jinymu od vas, zaloval jsem naposled ve treti tride, tak si to srovnejte mezi sebou.
ad. kvalita cest - souhlasim s tebou, ze je to krajne subjektivni, cesty na smichoffe znam, nesedej mi a presto tam chodim (sice cim dal tim min), ale chodim, jinejm sedej vic a taky tam chodej vic, kdo v Praze cura vejs v kvalite cest nehodlam resit, v tomto smyslu howgh.
Vzdycky sem si myslel, ze kouzlo trenovani na lane na preklizce spociva v tom, ze cesta graduje smerem nahoru ve vytrvalostnim smyslu a muze bejt samozrejme tezka, mozna se mejlim.
Nevidim jakoukoliv spojitost mezi skalnim lezenim, kdekoliv (Chorro nebo Cernolice) a preklizkou ve smyslu volnosti pohybu, preklizka bude vzdycky restriktivni hlavne pro nohy pokud neni strukturovana jako treba zrovna nejaky profily na smichove, tady taky howgh.
Tahle debata neni o cestach, kdyz si prectes jeste jednou co sem napsal, resis jednu vetu
Jakub S.odpovědět 
  Re: Quo Vadis Smichoff21:28:48 02.03.2008
Smichovskych stavecu cest bych se tedy taky zastala. NIKDE V PRAZE NEJSOU TAK HEZKY CESTY JAKO NA SMICHOVE. Na rozdil od jinych sten se zde nevytvari obtiznost pouze tim, ze se daji chyty dal od sebe. Ty cesty se daji vzdy nejak technicky vymyslet, nejde tady o pouhou hrubou silu. Proto na Smichov budu chodit i po zdrazeni ( I kdyz me to pochopitelne stve).

JK
sacerestoodpovědět 
   Re: Quo Vadis Smichoff18:29:58 04.03.2008
tak to se na jiný stěny musíš dojít podívat...ale třeba na ruzyni jsou všechny cesty pěkný na smíchově tak třetina..
pakoodpovědět 
   Re: Quo Vadis Smichoff20:16:36 04.03.2008
Hele, zkus si tam i nějakou cestu co máš na uplnej max a dost brzy dotechnizuješ.Na Ruzyni jsou taky super cesty a hlavně na tréning.Obecně vzato to chce střídat. Stavěči cest jsou na Smíchově i Ruzyni dobrý jen ten Smíchovskej vrchní je nějakej, ale znáš to.
Radodpovědět 

 kdo to byl ? 11:54:03 21.02.2008
Teda to je nářez tohle, to se hned tak nevidí. Kdyby byla změna na 1.4  , tak to chápu jako vtipnej Apríl, takhle mě to příjde jako pěkná kokotina. Zajímalo by mě, která hlavička na tohle přišla?. A at už je to proti zákonu či ne, tak je to hlavně proti slušnoti!
George-jpodpovědět 
 Re: kdo to byl ? 12:05:53 21.02.2008
uspíšilo to mé rozhodnutí o změně pohlaví...
zatím ještě klukodpovědět 
  Re: kdo to byl ? 12:17:29 21.02.2008
Holky jako vydelavaj min? Je to jejich blbost, ze nechodi lezt, a nemyslim si, ze by se mnou moje baba nesla proto, ze je to "moc drahy". Spis nepujde ze se ji nechce.
Tahle zmena mi prijde faaakt dost mimo. Cesty jsou na smichaci fajn, dlouhy, pekny...bouldrovka - bezva! Ale za ty prachy? Už se těšim ven, tam je to zadarmo...
Ondraodpovědět 

 Názor něžného pohlaví;-)12:27:46 21.02.2008
Hned v první věte poznamenávám, že jsem holka:-) Absolutně nechápu, proč by měl být cenový rozdíl vstupného dle pohlaví? Je přece rovnoprávnost, tak bysme měly všechny holky cálovat úplně stejně jak kluci! (PS:mimo jiné je to opravdu napadnutelné jako diskriminace)
odpovědět 
 Re: Názor něžného pohlaví;-)15:55:55 22.02.2008
To by me teda zajimalo proc vecere vzdycky calujou chlapi, kdyz je ta ROVNOPRACNOST. :-)
odpovědět 
  Re: Názor něžného pohlaví;-)10:41:18 25.02.2008
opožděně odpoveď..to je čistě Tvoje věc, jestli někomu platíš večeře:-))..jestli v tom nebude náhodou nějakej "postranní úmysl:-))))) opět s tím "vždy" nesouhlasím..já si je platit nenechávám, a to nejsem zatraceně vůbec feministka, spíš naopak;-)
odpovědět 

 po právu?12:32:54 21.02.2008
To co tady napíšu je mi vyloženě proti srsti. Souhlasím s názorem, že stěna je soukromá a její majitel si může stanovit ceny, jak se mu zlíbí a komu se to nelíbí ať tam nechodí. Nicméně to je jenom můj názor a proto chci popsat, co na to zákony naší země:

1. §6 zákona o ochraně spotřebitele stanoví, že prodávající nesmí žádným způsobem spotřebitele diskriminovat. Dozor v tomto případě vykonává ČOI a může za porušení této povinnosti uložit pokutu až 50.000.000 korun.
2. Evropský trend je ještě horší a tzv. antidiskriminační úprava se rozšiřuje. V rámci toho bude nejspíš v dohledné době přijat zákon o rovném zacházení a ochraně před diskriminací (viz. http://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?o=5&T=253.) a ten udělá bohužel úplně jasno.
3. je třeba připomenout, že v případném soudním řízení by měl žalovaný (Smíchoff) dost ztíženou pozici oproti běžnému civilnímu řízení.

Nepudu do podrobností, ale výsledek je, že takováto diskriminace je u nás zakázána. Dělat rozdíl mezi pohlavími se ohledně ceny může pouze pokud je to odůvodněné z povahy služby nebo zboží apod. Tak tomu u lezecké stěny určitě není. Ač jsem spřažen s jinou stěnou v Praze, dávám dobrou radu provozovateli: Změňte to!
Syselodpovědět 
 Re: po právu?13:02:47 21.02.2008
nemuzu se nez znovu zeptat Quo Vadis Smichoff? pouze mala poznamka z jineho soudku, nedavno jsem slysel v TV Xaviera Baumaxu pronest tuto krasnou vetu: "hip-hop jede, jede, proste jede ... jede do p....e"
Jakub S.odpovědět 
 Re: po právu?13:14:55 21.02.2008
Naka koksovina byse na to vymyslela. Treba ze prumerny rosti je o 15 kilo lehci nez kluk nestudent (min teda prosoupa expresky) a ze si stena udelala statistiku ze holky v prumeru vylezou za trenink o tri cesty min nez kluci, protoze sou proste holky.
Hele u kadernika zase kluci platej 10 krat min pritom si myslim ze hlavu mame (kluci) vetsi, jeste sem si nevsim ze by nekdo zazaloval kadernika.
Apropo. klukum bych to dal za 200 a holkam zadara, to by byla mela:))
lacoodpovědět 
  Re: po právu?13:24:06 21.02.2008
PS:Nevím jak to máte tam u Vás v Prag, ale na Moravě rozhodně neplatí, že kluci vylezou víc cest než holky;-) A už vůbec ne min. o tři
odpovědět 
   Re: po právu?15:05:08 21.02.2008
Hele je to mozny, ziju uz chvili jinde a zde jsou domorodkyne uplne normalni. Ve skalach vyjimecne, vetsinou na udici a kdyz uz na prvaku tak ji nahoru musi tlacit podpurny tym obdivovatelu. Navsteva mistni bouldrovky je neco jako zajit do klubu.
Z Praglu si z holek vybavuju jen jednu vyjimku a tou je soucasny Nelan Kudr, a ta pokud vim byla kdysi v Plzni povysena do kategorie chlapci. Takze je uplne v klidu mozny ze ty brnenska devcata jenom jeste nevi ze jsou taky chlapci:))
lacoodpovědět 
 Re: po právu?15:39:44 21.02.2008
Moje rada: Ty rozdíly v cenách podle pohlaví zrušte a to hned. To je totiž úplně učebnicový příklad toho čemu se diskriminace říká.
stipodpovědět 
 Re: po právu?10:27:11 23.02.2008
My treba u nas v posilovne taky mame dvoji ceny - byl jsem spoluautorem toho navrhu a kdyby s tim mel nekdo prblemy, muzu dokazat, ze to vychazi z povahy sluzby, jak je to se stenou nevim, ale treba je to podobne
po pravuodpovědět 

 Diskriminace13:59:03 21.02.2008
POZOR jde skutečně o diskriminaci, viz vysvětlení níže.
Zákon o ochraně spotřebitele č. 104/1995 Sb.

Nejobecnější zákaz jakékoli diskriminace je uveden v čl. 1 a čl. 4 odst. 3 Listiny základních práv a svobod: „Lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti a právech“ a „Zákonná omezení základních práv a svobod musí platit stejně pro všechny případy, které splňují stanovené podmínky.“

Cenová diskriminace III. stupně spočívá v rozdělení spotřebitelů do několika skupin dle jejich poptávkové křivky a stanovení ceny pro každou skupinu samostatně.

Za diskriminaci nelze ovšem považovat (právě pro zákonný odkaz na dobré mravy) uplatňování obvyklých slev, které jsou poskytovány sociálně slabším vrstvám spotřebitelů, například studentům, důchodcům, invalidům, vojákům, tedy nejčastěji osobám nevykonávajícím výdělečnou činnost. V některých případech může jít i o slevy přímo vyplývající z právních předpisů (např. tarif jízdného Českých drah). V těchto případech cenové zvýhodnění má za cíl kompenzovat nižší kupní sílu určitých skupin spotřebitelů sociálně potřebných, a je tak vyrovnáno jejich fakticky nevýhodné postavení.


ČOIodpovědět 
 Re: Diskriminace14:32:41 21.02.2008
Děkuji za hlubší rozbor.
Nicméně s myšlenkou, že jde o rozpor s Listinou nelze souhlasit. Ta totiž zakazuje diskriminaci ve vztahu stát-osoba, ne osoba-osoba, ale to je na delší spor.
Syselodpovědět 
  Re: Diskriminace15:43:44 21.02.2008
Máš pravdu Sysle, ale rád bych doplnil, že pokud je nějaké jednání nemorální pak nezáleží na tom, jestli tak jedná stát, nebo jenom jedinec. Z hlediska morálky v tom nemůže být rozdíl.
stipodpovědět 
  Re: Diskriminace16:16:25 21.02.2008
nerovnost v platech mezi muzem a zenou u soukromeho zamestnavatele se resi taky s ohledem na Listinu. Takze to nebude tak docela mimo misu
odpovědět 
   Re: Diskriminace18:34:26 21.02.2008
V tanecnich zas maji slevy kluci, ze by to preci jen nebyla diskriminace ale ohled na to, koho je potreba navnadit?!
odpovědět 
    Re: Diskriminace19:11:08 21.02.2008
Mno to je ale krásnej příklad, kdy nerovné zacházení není diskriminací. U tanečních jde totiž o odůvodněné nerovné zacházení (běžný taneční pár je kluk a holka). Podobný důvod, ale u lezení asi těžko najdeme.
Syselodpovědět 
     Re: Diskriminace21:49:48 21.02.2008
Jak to, že né? :-)))))
Lukyodpovědět 
      Re: Diskriminace11:14:31 22.02.2008
Protože, bez partnera zustane ta ženská v tanečních sedět a prachy vyhodila z okna. Pri lezeni je jedno, jake pohlavi te jisti, nebo zrovna leze.
odpovědět 
       Re: Diskriminace20:48:56 23.02.2008
Ale, já vim. To byla jen taková sranda: jako že jsou lidi, co by bez baby lézt nešli ani náhodou. Ale to je stejně vlastně úplně putna, neskutečně se totiž bavim, jaký tady řešíte "strašně důležitý" věci :-)
Lukyodpovědět 

 nové ceny14:07:37 21.02.2008
Chtěl bych jen podotknout,že jste nejlepší lezecké centrum,které jsem měl možnost navštívit a máte právo být i nejdražší. Já k Vám rozhodně nepřestanu kvůli zdražení chodit a je mi úplně jedno koho tam budete pouštět se slevou...Jiná věc mi přijde trochu nefér - když nemám s kým lézt a ukecám manželku,aby mě šla jistit,musím za ni ještě zaplatit a navíc ji poslouchat,jak ji z toho bolí za krkem...Jinak držím ve všem palce a doufám,že na ty soudy a ČOIKY nedojde !
Fíšaodpovědět 
 Re: nové ceny15:09:32 21.02.2008
na manzelku by mela bejt sleva, to da rozum
:)odpovědět 
  Re: nové ceny16:18:49 21.02.2008
zaplatit manzelce za to, ze pujde jistit, a jeste stene, ze me muze nelezec jistit - to uz je levnejsi jit lezt s nejakym lezcem, ne?
odpovědět 

 par poznamek17:38:40 21.02.2008
zdrazuje se vsade, to je proste smulo no..
parkovani za dvacku mi neprijde zas tak prehnany, lze to hodit k ssz ci do ulice na horu... jizda sockou stoji pocitam 26:- tam a 26:- zpatky..
cesty jsou dobry, je jich hodne a kazdy si vybere, ktomu nove boulder..
permice sla o stoffku nahoru, tj. 10kacek za vlez.. a muzes tam bejt treba cely den (takze 7padesat za hodinu a dvacku na pifko ktomu:-)))
vzduchotechnika taky fajn vec, byla potreba..
dalo by se pokracovat dal a dal, takze mile socky, pifko z tesca v PETflasi, svacu od mamky a hura..

matejodpovědět 
 Re: par poznamek17:47:25 21.02.2008
Lidi tady neřeší, že zdražilo vstupný, ale skoro naopak. Tak nějak nechápu ty socky...
Z.odpovědět 

 nesouhlas19:07:20 21.02.2008
jsem holka a s ceovou diskriminaci nesouhlasim!
na stenu se snad chodi lizt a ne cumet po babach, a kdyz, tak mate vic skrinek v damsky satne, nebo jste ji zvetsili? vzduch a vyrovnani teploty snad bude fungovat a v zime nezamrznu a v lete se neroztopim, termoregulaci maji horsi holky mozny by meli prave holky platit vic...??!!! :)))
holkaodpovědět 

 nepochopitelne..20:04:25 21.02.2008
ste nej stena v Praze to bez diskuze...ale zajimalo by me kterej myslitel prisel na tuhle chujovinu ze kdyz date levnejsi vstup pro baby tak jich prijde vic..spis prijde min chlapu
BTW: a bude levnejsi vstup jenom na boulder??protoze   
dat 130 za to kdyz bych chtel jit jenom zabouldrovat je fakt moc.
slotrodpovědět 

 Dvojí ceny22:07:19 21.02.2008
A komu tím prospějete??
Mikešodpovědět 

 Je to jednoduchý...22:29:56 21.02.2008
Občas jsem tam zašel,docela dobrý a hlavně dlouhý cesty,je to sice trochu z ruky a někdy se musí trochu čekat aby bylo co lízt nicméně byla to příjemná změna z jiných stěn.Ale po tom co vymysleli a po té co jsem se několikrát ujistil že opravdu dnes není 1.4.tak mě napadá jediné BOJKOT!Při platnosti takového ceníku tam zajdu asi opravdu jen na apríla:-))).
Petrodpovědět 
 ?22:49:59 21.02.2008
diskriminace nebo ne? myslim, ze je to boj majitelů jak se k tomu postavi, nikdo vas nenuti na tuto stenu chodit, chodte jinam, alespon nebudete prekazet :) hehe
Hraběnkaodpovědět 
 Re: Je to jednoduchý...22:58:36 21.02.2008
Jej díky že jsi to napsal, plně se s tim ztotožňuju. Už mě tam taky neuvidí a to je nejlehčí způsob jak je přimět ke změně. Mno nic hlavně, že je vzduchu ON a lezci OFF. Doufám, že nás bude co nejvác kdo SmichOFF oželí, ať si tam ty zázračný holky užijou. Na stěnu chodim kvůli lezení a ne kvůli holkám a mám dojem, že kdo na tom je jinak, je úchyl a může přesedlat na nějakou "dízu". Doufám, že si taky v dohledné době pořídíte k vchodu nějakýho plešatýho vyhazovače s razítkem. UŽ NIKDY VÍC!!!
Drodpovědět 

 :-P00:39:21 22.02.2008
Dvojí ceny??? Tak už vim kam nejít. Gl.
odpovědět 

 porad to nejak nechapu,12:33:48 22.02.2008
holky by mely bejt preci rady, ze to maj levnejsi, no ne?
a uchyl mi prijde spis ten, kdo po babach nekouka.. ignorovat je (baby) asi taky nebude zrovna normalni...
Na zaver jedna prosba. Kdo nesouhlasi s politikou smichoffa a remca tady ci jinde, prosim, klidne nechodte, bude vice prostoru alespon, pro ty babsky orgie preci...
p.s.: a nemusite ani na toho aprila:-)))
p.s.s.: budme radi, ze zijeme v praze, vyber je tu opravdu veliky!
matejodpovědět 
 Re: porad to nejak nechapu,13:30:49 22.02.2008
Mne to vadi, protoze mi to neprijde spravny. A rozhodne nebudu mlcet (a potichu jasat) jenom proto, ze zrovna ted a tady je to pro me jako babu vyhodny. Jde o princip - treba nekdy jindy a nekde jinde to zas budou mit levnejsi chlapi a zensky budou ve stejny nevyhode...
Je ovsem taky zajimavy a o necem to vypovida, ze se tady jeste nikdo z tech odpovednych neobtezoval k tomu "remcani" ofiko vyjadrit...
Z.odpovědět 

 Jen protože jsem kluk?13:04:01 22.02.2008
To mám platit víc jen proto, že jsem kluk?
Tak to nikdy více Smíchoffe.
P. S.: A původci geniálního nápadu přeji, aby jej v cizině daleké okradli, protože je "bílej" a tudíž "bohatej". A v cizině blízké si před ním uplivli, neb je chuďas z východu. Aneb setkání podobných mentalit.
Ondřejodpovědět 
 Re: Jen protože jsem kluk?15:44:35 22.02.2008
a kde je nejaka svobodomyslnost?
jestlize nekdo dela takovyto sport/ hoby, predpokladal bych trochu vetsi respekt (ci snad nadhled) pred tvurci pravidel na UMELE stene:-)jakekoliv..
matejodpovědět 
 Re: Jen protože jsem kluk?08:26:01 23.02.2008
Ty nebudeš platit víc,protože jsi kluk.Ty budeš platit furt stejně těch 135,- Kč...jediné,co se může po této diskusi stát bude,že i holky budou platit 135,- Kč. Každý pak může posoudit,co a kde za své peníze dostane...
Fíšaodpovědět 
 Re: Jen protože jsem kluk?19:53:45 24.02.2008
Původce nápadu, Mr. Holman, je jen pro tvou info Ondro milionář a prachy vážně neřeší.To, jestli mu něco někde ukradnou ho sice nasere, ale bez problému si to zase koupí.Zvedlo se DPH a zvedla se i cena.Otázkou je, zdali má cenu chodit jinam,nebo ne.Holman zlevňovat rozhodně nebude.Buď se s tím smíříme, nebo to budem míchat s lezením na jiných stěnách, nebo půjdem jinam navždy.Každého boj.
Rodpovědět 
  za kolik transvestit???11:34:17 25.02.2008
zase si asi nepochopil. to je jedno. Mr. Holman může být sice milionář, ale protože ani za miliony ti mozek nevymění nikde na světě, budem se stále setkávat se starým dobrým Holmanem. U kterého člověk nikdy neví co má být sranda a co tragédie. obojí se bohužel míchá, přehazuje a prolíná. Minulost, přítomnost a budoucnost však každému napoví!!! Takže kdo chce, ať platí. Blééé
r.odpovědět 
   Re: za kolik transvestit???17:17:23 27.02.2008
Jsi mimo hochu.Já sleduju pouze svůj vlastní zájem a Holman mi je uplně ukradenej.Jeho mozek i jeho ostatní komponenty.Reagoval jsem pouze na komentář Ondry.Já polezu zrovna tam kde zrovna chci,a platit za to musim všude kam přijdu.Já můžu volit pouze mezi nižší a výšší cenou.Ale to je jedno,prostě jsi to nepochopil.Minulost,přítomnost a budoucnost ti napoví.Když nechceš platit pokus se jít zadarmo.Blééé.
Rodpovědět 

 ?16:47:07 22.02.2008
nejdriv volba prezidenta a ted tohle. to nam ten rok pekne zacina. koukam, ze permice se uz holkam nevyplati, zato me s permici zaplati nejakejch 20,-Kc pri lezeni po-pa do 18:00, hm, zrejme abych moh´ tu dvacku doplatit jedny holce ve vsedni den vecer...? ten cenik je hodnej diplomky na VSE :)komplikovaneji by to neslo? vzdyt jde jen o lezeckou stenu...

btw. stara permice plati dal?
lukasodpovědět 

 taky nazor16:58:45 22.02.2008
Jsem holka, cenu moc neresim (plati mi to prace), ale prijde mi to FAKT DIVNY. Chapu, ze do toho investujes, takze zdrazis vstupne. Ale ty dvoji ceny opravdu nechapu.
Smichov je pekna stena, delsi cesty, super profily, ted i bouldrovka.. Jedine, co me mrzi, ze uz nestavi cesty Vasek (ty se mi libily fakt nejvice). Novi staveci cest nekdy postavi hezkou cestu a nekdy uz tak ne (to je vec nazoru), ale trochu me mrzi ta kvantita nad kvalitou.
Tot vse. Asi tam chodit stale budu, ale uplne chapu kluky, kteri radsi pujdou nekam jinam. Jen bych nerada, aby se z toho stala stena jen pro ty kancelarske krysy, co lezou jen na stene, jak je to ted IN(skaly a hory neznaji) a o "poradneho" lezce nezavadim :-)
Janaodpovědět 
 Re: taky nazor17:19:43 22.02.2008
Jano respekt!!
Jakub S.odpovědět 
  Re: taky nazor20:58:30 22.02.2008
Jo jo tak tak hurá na Ruzyň, tam sou cesty jenom od Vaška, a cena pro všechny jako tady pro holky!!

2Matej: Pokud seš na tom tak že o holku zavadíš jen na stěně za připlatek 50,- Kč tak prosim a rád ti stěnu uvolnim - přece jen to máš levnější než jiný podniky se stejnou cenovou politikou.
Drodpovědět 
   Re: taky nazor10:00:34 23.02.2008
zcela nahodou tento problem nezdilim, jen jsem vyjadril nazor, ze se rad podivam... muhehe
matejodpovědět 

 gadzove snizte cenu romom08:23:35 24.02.2008
Hej vy gadzove,
snizte cenu i nam romom!!
Inak vas zazalujem. Toto je prece fasismus a diskriminace...
Proc ma rom platit stejne jako gadza??
dezo demeterodpovědět 

 Lezení není pro snoby!09:15:27 25.02.2008
Tak s těmahle cenama bežte do háje! Z překližkového lezení na Smíchoffce se stává sport pro bohaté a snoby! Ještě že už se oteplilo!
Honzaodpovědět 

 on - off15:01:04 25.02.2008
Když jsem se před časem bavil s provozovatelem, říkal jak je rád a spokojený, že si k nim našla cestu velká většina lezců. To, že holešovice mají svou vlastní klientelu spíše nelezců ho nijak netrápí, a že Ruzyně už de fakto nemá co nabídnout. Toto,zdá se klamné, uspokojení je krátkozraké. Já osobně budu nyní zase nejčastěji navštěvovat levnou, ale pro mě vzdálenější a neměnící se Ruzyň. Je to škoda, protože Smíchoof se mi zdál nejpříjemnější a nejprogresivnější. Až upustí od diskriminace mužů, začnu uvažovat o návratu. Možná, kdyby ta děvčata lezla nahá... Ale to už by byl asi jiný podnik.
Fáberaodpovědět 

 Lesba19:48:27 25.02.2008
Kolik platěj za lezbu lesby?
Blankaodpovědět 
 prachy,prachy.........08:03:19 26.02.2008
Už aby bylo pěkně a dalo se uniknout někam do skal a zapomenout na tenhle svět kde každej řeší jen prachy.......
Ramboltodpovědět 
 bacha censor00:57:51 28.02.2008
Dotaz - kdyz uz tady zrejme nekdo smazal neprilis vtipne komentare o lesbach apod, tak bych navrhoval smazat jeste mene povedene s romskou tematikou!!
vrodpovědět 

 zenske jako lakadlo12:17:40 28.02.2008
Smichoff je bezpochyb moje nejoblibenejsi umela stena a tak jsem doufala, ze se v diskuzi doctu, jaky je skutecny duvod pro rozdilne ceny pro chlapy a zensky. Stve mne to i jako zenskou a odrazuje od navstevy Smichoffa proste z principu...nechci byt lakadlem...samozrejme si v tomhle ohledu nechci nijak fandit :D  A tak jsem doufala, ze se treba doctu, ze duvodem je, ze v prumeru lehci zenske mene zatezuji stenu, nebo ze je vzdy vic volnych mist v damskych satnach...cokoli, jakyko-li i malicko rozumny duvod by mne potesil. Neslo by napsat par vet, jak to tedy je (Tomasi?)? Diky predem a hodne zdaru!
Krisodpovědět 
 Re: zenske jako lakadlo13:35:03 28.02.2008
Kristino, ve svem kilometrovem komentari viz vyse jsem tuto vec zkratil odkazem na to co napsal laco, aby to nemelo 1,5km .
Nepopiram, ze pritomnost zen je pro kluky povzbuzujici, ale predpokladam, ze k nam lide chodi predevsim kvuli lezeni.Zrealneni cen pro zeny s ohledem na jejich vytezovani nasich sluzeb nikoho neposkozuje. Proto je i permice pro obe pohlavi za stejno, nebot uvazujeme, ze trenovanejsi baby vydrzi vyrazne vice :-) a obcas urvou i nejaky ten chyt. Dokonaly ale cenik nebude nikdy, si tedy skromne myslim.
tomasodpovědět 
  Re: zenske jako lakadlo13:38:23 28.02.2008
Kristyno, promin, to jsou ty cizi jmena :-)
tomasodpovědět 
  Re: zenske jako lakadlo18:26:53 28.02.2008
"...Zrealneni cen pro zeny s ohledem na jejich vytezovani nasich sluzeb nikoho neposkozuje. Proto je i permice pro obe pohlavi za stejno, nebot uvazujeme, ze trenovanejsi baby vydrzi vyrazne vice :-)..."

Nechápu - vysvětlit. Když to nikoho nepoškozuje, proč nejsou zvýhodnený i dámský permice??? Je to úlet, máte to špatně nastavený, je to krok mimo. Kdyby jste dali cenu pro všechny třebas kilo, bude to mnohem lepší...a lidi spis prijmou zdrazeni kvuli statnim reformam nez ocividnou diskriminaci...
Ondraodpovědět 
   Re: zenske jako lakadlo14:17:39 29.02.2008
"...ocividnou diskriminaci..."
prosim vysvetlit koho a jak diskriminujeme.
Nutnost zvyseni ceny jsem vysvetlil i s poukazem na to ze byla minimalni.To, ze jsme to prilezitostnym lezkynim v podstate nechali souvisi s tim, ze mame za to, ze opravdu mira jejich vyuziti centra je vzhledem k statisticky markantne nizsim fyzickym predpokladum netrenovanych zen, coz nam potvrzuje i nase statistika, mensi . S permicema bychom to mohli sice tez udelat, ale to jsme zatim nezkoumali. Zaroven bychom radi podporily zeny na materske, ktere mohou dopoledne apod.
Za kilo to nebylo ani pred zvysenim ceny, tak trochu nerozumim.
tomas
tomasodpovědět 
    Re: zenske jako lakadlo15:42:26 29.02.2008
Jak je vidět, Tomáši, tak některé věci se Ti vysvětlit skutečně nedají. Tvůj boj. Nebo si tohle vlákno zkus přečíst ještě jednou.
(Nechodil jsem na Smíchov doteď, tak se v mém životě nic nemění.)
Robertodpovědět 
  Re: zenske jako lakadlo18:53:43 28.02.2008
"Nepopiram, ze pritomnost zen je pro kluky povzbuzujici ... Zrealneni cen pro zeny s ohledem na jejich vytezovani nasich sluzeb nikoho neposkozuje."
Jak je vidět, Kris, tak Tomáš nepochopil, v čem je problém, respektive co Ti zjevně vadí. Prostě z jeho úhlu pohledu jsi lákadlo (taky kromě toho budeš na stěně lézt, i když míň než kluci). Myslet si to může, to mu zakázat nelze; a nejspíš ani není sám. Do cen by to - podle práva platného v této zemi - promítat neměl. Můžeš to řešit právní cestou, nebo tam prostě nechodit. Obojí má asi své pro a proti. Myslím si ale, že podstatně důležitější je, že je docela dost kluků, kterým se to taky nelíbí - a to ne kvůli těm 25 korunám. Viz diskuse. (Patřím k nim. Nepokládám se za feministu a termín "politická korektnost" ve mně vzbuzuje spíš kopřivku, ale zmíněný pohled na věc se mi *fakt* příčí.)
Měj se a na podobné týpky se vykašli.
Robertodpovědět 
   Re: zenske jako lakadlo09:44:14 05.03.2008
Třeba by se výše vstupného dala ještě vylepšit podle velikosti podprsenky. A pokud by holky lezly nahoře bez mohly by mít vstup za polovic.
honzaodpovědět 
  Re: zenske jako lakadlo16:04:12 29.02.2008
debile...
R.odpovědět 
   Re: zenske jako lakadlo18:33:13 29.02.2008
Koho myslíš tím debilem? (Nějak jsem to nepochopil.)
D.odpovědět 
    Re: zenske jako lakadlo00:53:51 01.03.2008
ze by potrefena husa?
odpovědět 
     na smíchov jen přes svou mrtvolu09:18:07 02.03.2008
největší debil je na smíchově jenom jeden, ale přesto to úplně stačí...ještě že je stěn a skal povíce a zimy tak krátké..
r.odpovědět 
      Re: na smíchov jen přes svou mrtvolu06:21:53 18.06.2009
Inu což. Když se nekomu nelíbí ceny, ať chodí jinam, či zařídí protestní hnutí UŽ NIKDY SMÍCHOOF.. a je to. Masy ovládají chod dějin. Jde jen o to, kdo ovládá masy.......
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.