LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lezení je nebezpečný sport!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140263 cest
Nové přelezy:
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+

Stěny
Skatepark - Jablonec Nad Nisou
Umělá lezecká stěna - II.ZŠ - Moravská Třebová
Fitpark - Uhříněves

Prodejny
HUDYsport - Praha 2
Luna Rossa - lezecké chyty a stěny - Děčín
Rock Point - Smíchov - Praha 5 - Smíchov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Petrohradské Padání 2009

první výsledky

Petrohradské padání 2009 vyhráli dnes Rosťa Štefánek a Slovenka Katarína Fickuliaková. Adam Ondra a Němka Layla Mammi byli druzí, Martin Spilka a Ruska Alexandra Balakireva třetí.

Závody letos poprvé dvoudenní a přišlo si zalézt více než 350 lidí. Podrobné výsledky a informaci připraví Petr Resch v příštích dnech.


Rosťa Štefánek na Padání 2009

foto © Michal Madera



Adam Ondra na Padání 2009

foto © standa@lezec.cz



Stupně vítězů žen na Padání 2009

foto © standa@lezec.cz

Standa   [úpravy] 16:45 26.04.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 super akce16:52:49 26.04.2009
díky všem orgům za čupr akci, příště jedem zas :)
doufám, že budou pěkný fotky z hajlajny :D a z bouldrů taky, samo..
Kwjetodpovědět 

 Fajné akce17:59:42 26.04.2009
Výborná akce, výborný zázemí, kemp, kapely, průvodce taky parádní, akorát se občas podle něj člověk hůř orientoval a hledal se mezi kameny, kde vlastně je, ale jinak na pohodu. 
Romanodpovědět 

 good18:25:46 26.04.2009
Veliká gratulace Rosťovi!
Mattodpovědět 
 Re: good22:07:06 26.04.2009
a kde je pochybovacny komentar od tomance???
erpeodpovědět 
  Re: good17:17:46 27.04.2009
pamätám si jednu starú montanu kde tomanec pitchoval do štefánka,, boli vo fontáči si niečo dokazovať,.. je to už fakt pár rokov,,, ako to vlastne skončilo... vtedy sa mi to zdalo skôr že mal tomanec pravdu.. žiadne fotos, video, istila ma babička a pod. bolo to tak, že štefánek niečo prikrášloval?? ale zároveň mal potenciál.. a dnes už skutočne lezie dardy a môže to aj potvrdzovať na súťažiach a trochu sa za históriu hanbí,, alebo to ostalo na úsudku čitateľov? a tomanec ešte pitchuje? dík.
majoodpovědět 
   Re: good20:56:32 27.04.2009
Co já vím tak Tomanec byl trochu pošuk,ale všechny cesty co vylezl měl krutě vydřený...byl poctivej a nikdy nikoho ani nenapadlo mu nějaký jeho přelez nevěřit...vítězství Rosťovi samozřejmě přeju, ALE nevím proč zůstává z toho výsledku divná pachuť...Rosťa je pro mě tak trochu fantóm...viděl jsem ve skalách spoustu krásných přelezů a mraky bojovnejch výkonů od spousty lezců(Majzlík,OndraB.,Tomajda,Adam O.,Mráza, Andrej,Majkl,Martin Spilka, Lautna a spousta dalších)...bohužel jsem za ty roky nikdy ve skalách nepotkal Rosťu a neviděl ho v akci. Jednou za čas si člověk přečte pochybovačný komentář o jeho přelezech nebo zaslechne nějakou historku o lezení s Hudym nebo jak ho jistí jeho otec při přelezech nebo jak to bylo při jeho přelezech cest v Krase...Také jeho výkony na "opravdových závodech s rozhodčími" třeba na loňském Mellobloccu byli ve srovnání s Mrázou a Adamem absolutně někde jinde...nevím co si o tom mám myslet...každopádně můj obdiv a uznání za své výkony mají úplně jiní lezci než je on.
elbrusodpovědět 
    Re: good22:07:19 27.04.2009
Konecne nekdo kdo se ozval a absolutni souhlas s Elbrusem! Sice sem byl na Padani jen v sobotu, ale za ten den sem Rostu v poradny akci nevidel-coz u ostatnich ktery se prali a snazili o prelezy rict nemuzu cela spicka co tam byla,tak byla videt Rosta ne! Proc? Ja jen slysel "tak sem to dal,sice po limitu,ale pocitat si to budu". Kdo videl Rostu z tech 342 zavodicich a tech X prihlizejicich neco vylezt tak at se prihlasi. Nicmene pro me je stejne vitez Adam! A myslim, ze je nas takovejch vic.. Tot vse. Diky. Cao Majkl
Majklodpovědět 
     Re: good22:24:30 27.04.2009
Hm,zajímavý je i ze ty jmenovaný mají natočený dost videí tezsich přelezu a Rosta nic,teda ja nic nevidel.
Jinak aby to nebylo tak negativní,tak v sobotu sem ho viděl přelezt buldr Magnesium 7C+/8A(podle pruvodce),jak to bylo s dalsimi bouldry nevím.
Padistaodpovědět 
      Re: good23:04:03 27.04.2009
taky je tady fotka jak Stefanek leze-Zavři oči brouku 8A,nevim jestli z přelezu,nebo pokusu.To ví asi jen fotograf :~)
odpovědět 
      Re: good03:50:02 28.04.2009
Zdravím, já jsem viděl Rosťu v neděli přelézt Biceps moll 7B
čajodpovědět 
       Re: good12:59:34 28.04.2009
eh, to je tak 6A...
Vencaodpovědět 
     Re: good22:57:28 27.04.2009
jj
"tak sem to dal,sice po limitu,ale pocitat si to budu"
jsem taky slysel a protoze furt do nekoho reju tak tady si prisadim a souhlasim i s Elbrusovo pripominkou Mellobloco vs. PADani.
Nekdo proste hraje Fair play jinej hraje za kazdou cenu urvat co to da.
Nicmene vykonnost ma Rosta vysokou, jen si to stale necim kazi.

Jinak dik organizatorum za paradni akci!
 jirousodpovědět 
      Re: good00:42:47 28.04.2009
Věci přirozeně spějí k tomu, že lezecký výkon vysoké úrovně na skalách (speciálně boulder či jednodélka) bude k uznání pouze tehdy, pokud bude vcelku zaznamenán na videu.
ivošodpovědět 
      Re: good09:05:32 28.04.2009
Tak když už jste se do toho takhle pustili, pokusím se přidat svůj názor. Jsou lezci závodníci, kteří milují davy, diváci je ženou dopředu, chtěj tu dusnou atmosféru...
Pak jsou lidi, kteří tohle nesnáší, naopak je to rozptyluje, ubírá koncentrace...
Kolik věcí jste pánové viděli přelézt mě? A závody? Nakonec když to sečtu, mám lepší výsledky z lana, než z boulderingu, protože tam mi ta moje roztěkanost v závodní atmosféře tolik nevadí.
Nebudu mluvit za Rosťu, ale kdo byl na Mellu ví, jaká je tam atmosféra. 10 žolíku pro 1500 prezentovaných. Rosťa tam byl, udělal si obrázek. Já tam ani jet nechci, protože tohle je něco, co podle mého nemá s přírodním boulderingem nic společného. I proto děláme vždycky takovou hroznou borci boulderů. Aby se lidi rozutekli a aby měli svůj alespoň relativní klid na lezení, aby si našli třeba něci ne úplně nej, ale něco, co je poněkud v klidu, mimo zájem většiny. Možná je to tím, že jsem vlastně v "lese" vyrostl. Vyrostl jsem ve stínu petrohradských stromů a když jsem trénoval, tak sám. Nikdy jsem nebyl součástí nějaké party, která by hecovala. Miluju lidi, rád je vidím se smát (nakonec proto to PADání děláme), rád si s nimi i zalezu, ale pokud chci předvést nějaký výkon, potřebuju svůj klid.
Nic víc, než názor. Můžete ho přijmout, nemusíte. PADání si však vždycky bude chtít držet onoho ducha, kdy regulérnost je vždy a pouze na dobré vůli účastníků. Snad i proto se tak hrozně bráním označení "závod" a i proto jsem odpískal jakékoli nesmyslnné snahy zařadit závod do českého rankingu. Lezeme proto, že nás to baví.
Petr Reschodpovědět 
       Re: good09:48:47 28.04.2009
Jj, taky rád trénuju sám, ale v bandě je pak větší hec na výkon.
R.odpovědět 
       Re: good11:06:06 28.04.2009
Přesně tak.Podle mě tyto obří akce(včetne Padání) nemají nic společneho,s tím jak byl chápán duch boulderingu.Co by nato řekl J.Gill? :)
Sou lidi,kteří na Petráč jedou jen jednou za rok a právě na Padání,ani je třeba moc nezajímá lezení,jako pařba s kámosi :-)
A boulderu,nebo rovnou sektoru by mohlo být více,snad pod kazdým sutrem bylo kolem dvacítky lidí a klid byl hodně relativní.
Nikomu nic neberu,prostě někdo má rád závody,někdo ne.Kazdý si můze vybrat.
modpovědět 
        Re: good13:05:51 28.04.2009
Já a pár dalších jsme Rosťu chytali v Nízkých pudech ke konci "závodu". A potvrdil bych Petrův názor, RŠ má rád klid, aspoň podle mne.
Vencaodpovědět 
      Re: good11:27:46 29.04.2009
Mám rád konspirační teorie. Například si myslím, že Kennedyho zabili mimozemšťani, aby tak zabrzdili vesmírný program USA a oddálili svoje odhalení. Na druhou stranu k podobným teoriím týkajícím se mojí osoby jsem se naučil nereagovat. Tentokrát ale udělám výjímku. Částečně proto, že představa kdy sedím někde za bukem a místo lezení vyplňuju formulář, mě opravdu pobavila. A taky proto, že se tentokrát (tady na lezci velmi neobvykle) nejedná o anonymní komentáře.

Vrátím se kus zpátky. Po předloňském PADání mi byl výtýkán u některých boulderů kontaktní spotting s tím, že mě docela určitě Veronika všude vytlačila a bez její "pomoci" bych nic nepřelezl. Na tom loňském jsem si tedy dal velmi záležet na tom, aby se ke mně při lezení nikdo nepřiblížil na méně než metr. Současně jsem si naprosto jistý, že u každé z věcí za 7C a více (až na lehčí verzi Zabíječky snů za 7C) se při mých přelezech vyskytovalo minimálně 5 - 10 přihlížejících zevlistů. Pokud si vzpomínám správně, tak například přímo u přelezu Krucistisku 8A+, který odolal Adamovi i Mrázovi mě fotil Azbest. Jinými slovy, na mém působení na loňském PADání si pochybovači mohou jen těžko smlsnout. Výsledek? 2 x 8A+, 2 x 8A, z toho jedno flash, nějaké 7C+ a 7C. Rozhodně nejlepší výkon, jaký jsem kdy na některém z ročníku této akce předvedl. Nečekal bych, že se následně objeví komentáře ve stylu: "Tak ono to s tím rosťou asi nebude tak zlý, je vidět, že i když je všechno podle našich představ, leze úplně stejné věci, jako když ho nemáme přímo na očích" nebo něco v podobném duchu. Zas až tak takovou naivitou netrpím :) Ale nenapadlo by mě, že o rok později začnou podobné řeči, potažmo od stejných lidí, nanovo. Zvlášť v situaci, kdy jsem za dvojnásobnou dobu přelezl polovinu toho, co rok předtím. Je ale pravda, že poslední věc v sobotu jsem možná dolezl až po páté hodině, tedy po stanoveném limitu. Čas jsem nekontroloval, tou dobou se ve skalách pohybovalo a lezlo ještě poměrně velké množství lidí, včetně vás, kteří tuto skutečnost kritizujete. Věta, kterou tady citujete, skutečně padla, v tu chvíli v nadsázce, jako joke a nenapadlo mě, že se mi takovým pěkným způsobem vrátí. Nicméně pokud se tím někdo cítí poškozen, omlouvám se a jsem ochoten spálit své vojáčky... chci říct diplom.

Důvod, proč mě u lezení nevidí lidé jako Majkl je celkem prostý. Ve skalách trávím poměrně málo času a mám-li tu možnost, trávím ho většinou v místech, kde se davy neshlukují. Zvedněte ruku vy, kdo byste rádi prožili tři odpoledne spottingem pod převisem El pako ve Žlebu při mých pokusech v 8B+ (podotýkám, že v okolí není pro bouldering nic než 4 další bouldery mezi 7A a 8A). Druhým důvodem je, že pokud chci podat absolutní výkon, potřebuju klid. Vadí mi pak konverzace, hlasitý povzbuzování, že fouká vítr, bzučej včely.... :) Že takovou pohodu bude možné zažít při PADání, samozřejmně neočekávám, ale ještě o něco víc mi vadí atmosféra podezřívání a čekání na moje selhání. (Možná trochu paranoia, ale je moje a mám jí rád :-) )

Nakonec bych se rád vyjádřil k narážce na moje výkony na PADání vs. Melloblocco. Něco takového by mě nepřekvapilo od lidí věci zcela neznalých, ale od tebe, Jirousi, bych to nečekal. Většina lidí, kteří o mém lezení něco vědí, tuší, že funguje na třech jednoduchých rovnicích. Malý ostrý chyty, optimálně kolmá stěna = OK. Obliny, spoďáky = ani prd. Něco mezi tím = jak kdy. Val di Mello je především o oblinách. Na loňském Mellobloccu bylo k dispozici 8 hodnocených boulderů (jokerů). 3 8B, které byly v aktuálních podmínkách vpodstatě nelezitelné (až na jednu výjímku v podobě UFOAdama). Jedno 8A, po oblé hraně stropu, které jsem ani nezkoušel. Dvě 7C+, z nichž jedno jsem vylezl, druhé, s názvem Little Karma, po boulích, na kterých bych se neudržel asi ani v položený plotně, jsem obešel velkým obloukem a dvě 7B. Poté, co mi tři pokusy, které jsem potřeboval pro přelez jednoho z nich zabraly něco přes hodinu (zkuste si představit frontu dvaceti a více osob čekajících na nástup jednoho boulderu...) jsem druhé s radostí vynechal a odešel zkoušet věci, které nebyly prémiové a tím pádem v takovém obležení. Na rozdíl od toho nabízí Petrohrad daleko větší množství věcí, které mi stylově vyhovují a z několika desítek těžších problémů si můžu vždycky vybrat něco, na čem moje prsty fungují. Tím končím slohovku a přeju pěkný léto ve skalách :)
rosťa štefánekodpovědět 
       Re: good11:58:22 29.04.2009
Paráda Rosťo a dík za vyjádření. Jen objasním co mě vedlo k předchozímu vyjádření.

1) Tvůj joke jsem nepochopil a v tu chvíli kdy jsi tu větu pronesl, to na fór nevypadalo. Nedávno jsem byl svědkem podobné "hlášky" něco ve stylu "dál už to nepolezu, je to mokrý a tady už je to stejně vylezený" což jsem tehdy taky nepochopil, takže mě tyhle bomby celkem tůrujou do obrátek.

2)Na lonském Mellu jsem nebyl takže charakter a bodované bouldry neznám, nicméně předchozí ročníky byly dost po lištách a z toho jsem soudil že to loni bylo podobné. Tvoje vyhoření mě dost udivilo, obzvláště pak když jsem slyšel kdo všechno tě přelezl.

Každopádně rozumím tvé potřebě klidu při lezení a dost možná to i vysvětluje již zmíněný neúspěch na Mellu.
Ať to nejen tobě leze!
 jirousodpovědět 
        Re: good12:17:18 29.04.2009
no já to mello nepovažuju ze svýho pohledu za žádnej propadák. ty 8B bych v tom počasí nedal ani náhodou, bez ohledu na okolí. To 8A a 7C+... možná, věnovat se každý z těch věcí dlouho, nelézt celej víkend nic jinýho... a to zbylý 7B, to jsem docela určitě přelézt mohl, ale měl jsem to udělat první den, kdy tam nebyly ještě takový davy. pak se tam nahrnula tak neskutečná masa lidí, že pokusovat v těhle věcech byl neskutečnej vopruz.
rosťa štefánekodpovědět 
       Re: good12:19:27 29.04.2009
Pekna slohovka, fakt, bud shovivavej Rosto. Zloba maximalni je nakazliva, podivej na Bengora, moc visi na liste a pak pise punkovy ody na tri chyty u posledniho nejtu, kluci se zrejme nakazili zlobou maximalni, lepsi nez praseci chripka. A Jirous ten musi, bo by nebyl Jirousem:)
epidemo(l)ogodpovědět 
       Re: good15:43:17 29.04.2009
Supr Rosto, sem rad, ze jsi se ozval protoze jenom tak zvysis duveryhodnost tvejch prelezu, o ktery mi ale v podtate tedko vubec neslo. Slo o to, ze si verejne rek "ze je to po limitu, ale pocitat si to budu" A to je to, co me rozcililo a to co nechapu. Ze si verejne nedodrzel pravidla.
Ted rikas, ze to byl joke, ale ten joke jak vidis v podstate nikdo nepochopil...A i ty sam asi ne, kdyz ted chces vratit diplom..Joke by to byl, kdyby ses tomu zasmal a v nedeli to vylezl znova..Je pravda, ze my jsme tam taky byli a taky lezli, ale rozhodne po limitu uz nezapisovali. Je to na tvym svedomi a me to muze bejt fuck.
Jinak, co se tvyho lezeni a stylu tyce je mi jasny co ti sedi a co nesedi a ze mas rad klid, taky mam rad svuj klidek jen nechapu jak to delas, ze i na tom PADani te nikdo moc nevidel?
Protoze, zrovna to je misto kde se da ukazat, ze na to mas. A ver mi, rozhodne mi nejde o to videt neci neuspech, ale prave naopak! Sem rad kdyz muzu videt spickovy vykony. Adam a Ufobaba SD. Kuba a Noodledream. Atd..
Co se Mella tyce, taky sem tam loni nebyl, jen sem cekal, ze zalezes lip, ale z predeslych rocniku vim, ze je to boj dostat se na boulder a dat kloudnej pokus psycho takze souhlas.

Koncim a preju hodne uspechu vsem a at se dari nejen na skalach! Cao Majkl

Majklodpovědět 
        Re: good21:47:48 29.04.2009
Na tvoji reakci musím Rosťo reagovat. Jedná se mi hlavně o ten "kontaktní SPOTTING" či jak tomu říkáš...Píšeš, že na předloňském PADání ti byl vyčítán a tak jsi si dal na loňském pozor.Já narozdíl od kluků na Mellobloccu 2008 byl a viděl tě na vlastní oči a nebyl jsem sám(min. 30lidí) konkrétně v bouldru OBSCURITA (7b-7c?) a musím říct, že tam sis na "KONTAKTNÍ SPOTTING" rozhodně pozor nedal!!!V podstatě jsem na to valil bulvy jako blázen, protože něco takového jsem jaktěživ neviděl!!!
Plandavý o číslo větší triko vypadlý z kalhot a když si byl sotva půl metru nad zemí tak už ti ruce tvojí dívky dávaly přehnanej"SPOTTING" a vůbec nebylo vidět jestli tě drží, nebo co jako??? Vůbec jsem nechápal jak si lezec(bouldrista) takovýho kalibru může něco takového dovolit zvlášť před tolika lidma!!! Vždyť jsi byl ten rok, jestli se nepletu, dokonce snad i 3-tí v boudrovém rankingu 8a-nu!!!Musím ještě říct, že něco podobnýho jsem u nikoho z přítomných závodníků, vlastně ani jinde ve skalách neviděl. Nechápu proč to bagatelizuješ...cituji tě "že mě ruce mojí Veroniky vynesly nahoru"...sám přece musíš nejlíp vědět, že při některých dynamických krocích rozhodují milimetry a takové opření těla o ručku"SPOTTING" může hodně pomoct.
Když už jsme u Mella 2008...mám jěště jednu historku: Martin Stráník vylezl boulder LITTLE KARMA 5min. po časovém limitu a kluci co ho jistili rychle utíkali za odcházejícím rozhodčím, s tím, že ho viděli a ať Martinovi přelez odškrtne...rozhodčí se ale nenechal ukecat...řekl, že jsou tu jasný pravidla, že to bylo po limitu a Martin KARMU musel vylézt jěště jednou druhý den. To je asi tak vše....
dlabisodpovědět 
         Re: good10:11:21 30.04.2009
Tak tedy ještě jednou, a opravdu naposledy. Pokud to bylo při přelezu Obskurita opravdu tak dramatický, proč jsi se v tu chvíli neozval? Proč neprotestoval nikdo z těch třiceti lidí? Proč se neozval rozhodčí, kteří (jak sám píšeš) byli jinak tak přísní? Píšeš, že kluci běželi za rozhodčím, aby uznal Martinovi přelez 5 minut po limitu. Z toho se dá usuzovat, že byli přesvědčení, že na pěti minutách nesejde. Pokud jsem v tomto případě přelezl já boulder pár minut po limitu (a opravdu nevím, jestli to bylo včas nebo už po), tak v tomto případě na nich záleží? To, co jsem řekl u Uvítacího výboru, kde jsme se potkali, bylo v reakci na Ondru Beneše jehož větu jsem pochopil jako nadsázku a stejně tak jsem reagoval. Ale je samozřejmě možný, že můj cit pro jazyk a intonaci má své nedostatky. A pokud chcete být opravdu spravedliví. Připadá vám fér nacvičit si něco jeden den po limitu a druhý den to pak přelézt? Netvrdím, že to tak bylo, ale z toho co píšeš, Majkle, by se to dalo odvodit. Také by mě zajímalo, co to znamená, když tvrdíš, že mě „nikdo moc“ neviděl. O kus výš nebo níž v komentářích někdo píše, že mě viděl při přelezu Magnézia (což si sám neuvědomuju), když jsem lezl Projekt Rex, sledoval mě Andrej…. To jsou dvě ze tří nejtěžších věcí, které jsem na tomto ročníku přelezl. Nedáváš teda rovnítko mezi „nikdo“ a „já“?
rosťa štefánekodpovědět 
          Re: good10:16:10 30.04.2009
A opravdu poslední poznámka. Když mi něco vadí a mám tu možnost, řeknu to dotyčnému osobně. Nenapadlo by mě mlčet a kritizovat až následně v internetový diskuzi. Ale alespoň díky za podpis. Na anonymní výkřiky bych nikdy nereagoval.
rosťa štefánekodpovědět 
           Re: good13:59:01 30.04.2009
Tak taky naposled i kdyz mi to pripada uz zbytecny svoje vim a obrazek sem si udelal. Rovnitko mezi nikdo a ja. Tak to rozhodne nedavam a prave proto jsem to psal. Doufal jsem, ze mi to nekdo vyvrati a rekne, co te videl vylizt. Rikas, ze u Magnesia te nekdo videl, ale kdo Padista...? To je pro tebe duveryhodna osoba? Pises, ze na anonymy nereagujes a tady anonym vyuzivas ve svuj prospech. S Andrejem sem nemluvil, ale byl bych jenom rad kdyby ti to potvrdil. Co se lezeni tyce je to sport, kterej je na kazdym z nas. Pr. ja kdyz reknu, ze sem byl vcera na Petraci a dal 8A+ tak je jen na vas jestli mi to budete verit. Nekdo si rekne, ze ten Majkl je ted nakej hustej a jinej rekne ze keca. Samozrejmne tam budu sam popripade s pritelkyni nebo s tatou. A to je cely o co tu ted jde.
Co se tvyho "spottingu" tyce- no comment videl jsem to predloni na tom PADani a taky sem nic nerek, jen cumel, na to se totiz ani nic rict neda. Jo a jeste k tomu, ze sem ti to nerek osobne-v sobotu sem musel rychle upalovat a nechtel sem se poustet do nekonecnejch debat a tim koncim i tady. A bylo by mi to i jedno kdybys "nevyhral"
PS:Jak psal Jirous vykonnost mas vysokou, ale porad si to necim kazis. Cao mier Majkl
Majklodpovědět 
            Re: good21:13:49 30.04.2009
když jsem už bývalou přítelkyní, měla bych na rosťu házet špínu a nebo nic neříct. Ale nakonec jsem se rozhodla reagovat. Kontaktní držení...sama vím, že mi vyhovuje a budu ho dělat furt. Psychicky mě vyrovnává a můžu se soutředit na výkon a ne na možný pád. S rosťou jsem se načekala a nastála hodin při pokusech (s konktakntím či nekontaktní chytáním). Chytač samozřejmě cítí, jestli se mu do rukou lezec opřel či ne. Pokud se tak stalo, hned jsem mu to oznámila (ještě mě sprdnul a byl naštvanej, že jsem mu to řekla pozdě a že musel udělat o krok navíc:). Už z toho je vidět, že mu asi o "heverování" nejde. A pokud tento ročník si na to dával pozor a viděli ho ostatní lidi, tak to asi o něčem svědčí...
Veruodpovědět 
   Re: good16:00:24 29.04.2009
A co je vlastne s Tomancem? Zije jeste? Jak se ma? Co dela? Leze vubec? Nebo uz jenom medituje? Docela mi chybi jeho clanky v Montane. Sice sem tak se 3/4 nazoru co psal nesouhlasil, ale ty diskuse o tom ve skalach i po hospodach pak staly za to!
Mačoodpovědět 

 díky za závody18:49:04 26.04.2009
Dobrá akce, malý kluci mají radost z diplomů i triček. děkujeme za závody i pařbu.
martanodpovědět 

 Skvělý a ještě lepší PADání19:20:32 26.04.2009
Asi zatím nejlepší Padání, který bylo, organizátorům díky, šutry byly skvělý, vopravdu nádherný boulderproblémy, pěkný linie, průvodce nemá chybu, kdo nebyl prohloupil.
Steveodpovědět 
 Re: Skvělý a ještě lepší PADání21:05:31 26.04.2009
Hey Steve,

Have we met before?

A
 Andrewodpovědět 
  Re: Skvělý a ještě lepší PADání22:59:13 26.04.2009
Ahoj Andreji
Jo ve Frankenjuře, vzpomínám na to, snad ještě se někdy v Čechách objevíš.
odpovědět 

 Kolik lidí21:59:53 26.04.2009
Oficiálně se zaprezentovalo 332 lidiček, tedy toto je číslo, které rozhoduje pro tipovací soutěž. Co mě však těšilo snad ještě víc je duch té akce, že tam byly celé rodiny, nelezoucí nebo jen trochu lezoucí a neprezentované partičky, zkrátka to mělo zase tu pohodovou atmosféru... V neděli ráno jsem v kempu napočítal kolem 150 aut
Petr Reschodpovědět 
 Re: Kolik lidí23:02:16 26.04.2009
Tak to nakonec vyhrál Alesak. A to jsem Ti přál účast o rovných sto lidiček vyšší. No nic, no. Je vidět, že na můj odhad je spoleh jakona odhad v opravně aut :-D. Vítězi velká gratulace. A stejně velká gratulace a dík patří i organizátorúm za provedení akce.
odpovědět 

 Pochvala + ztraty a nalezy23:22:58 26.04.2009
Panove organizatori, bylo to vynikajici! Pekne pripraveny bouldriky a super atmosfera pres den i vecer. Kapely hrali jak vo zivot a pogovalo se jak za mlada ;)
Mel bych maly doporuceni k lepsi orientaci -> v dobe zavodu by mohli bejt po lese sipky s popisem k vyznamenjsim sutrum, pripadne nektery z nich i oznacit. Ne ze by to neslo najit, ale nekdy se proste dyl bloudilo. No vim, ze toho mate nad hlavu, proste jen takovej tip.

Jeste prosim Lukase, se kterym sme v sobotu lezli, aby se me ozval, mam jeho pruvodce, kdyz sme se vzajemne ztratili na Brane.
Ondřejodpovědět 
 Re: Pochvala + ztraty a nalezy08:44:01 27.04.2009
Diky - paradni sutry, paradni sipky, prima guide - trochu boj s orientaci - obcas pomohlo cislo sutru na sutru a zeleny cislo - cedule na sutrech nebo strome u sutru by lidu leznemu trochu ten sber klistat usnadnila, nic proti faune.. - Druha Layla coby inostranec byla v sobotu mirne orietacne mimo, ale to bude mozna pruskou narocnosti na popis a servis u zavodu....nastesti gravitace vsude stejna, ve stinech kaminku mirne vetsi, tezkovitost dle tvrdosti sutru takze tvrda, uff...
Supodpovědět 
 Re: Pochvala + ztraty a nalezy17:36:56 27.04.2009
Supr, já věděl, že se tu někde ozveš ;) - napiš mi na mejla lbrozovsky@centrum.cz a domluvíme se...
Lukášodpovědět 

 Jak koupit-splašit průvodce01:02:31 27.04.2009
Ahoj. Je mi líto, že jsem se nemohl zůčastnit. Před soutěží se říkalo, že průvodce půjde pak i koupit. Máme o něj fakt zájem, tak jak na to prosím. Díky
Pasovecodpovědět 
 Re: Jak koupit-splašit průvodce08:30:24 27.04.2009
Nejrychlejší způsob asi teď bude, když mi pošleš mail: resch@filmix.cz, já ti to hodím do pošty. Petr
Petr Reschodpovědět 
  Nejmodernější lezecký průvodce15:51:20 27.04.2009
Jako vášnivý sběratel průvodců lezeckých mohu všem subjektivně potvrdit, že průvodce je nejlepčí z českých a dopovídá moderním trendům, laťka je hodně vysoko.
Nákresy kamenů a fotky lezců jsou bombový. Seznam cest je přímo pod nákresama nebo hned na protější straně i s obtížností a poznámkou případného omezení nebo orientace. Fotoprůvodce významnějších nebo složitějších kamenů s barevnými cestami a vyznačenými zákazy také pomohl (pod fotakmi je také vždy seznam cest a klasifikace). Trojjazyčné informace,... Díky pánové!
GPS souřadnic jsem sice našel jen pár na konci knihy, ale osobně je v tomhle průvodci nepotřebuji, jména prvovýstupců zase nepoteřebuje většina boulderistů, ikdyž by byly zajímavé.
Sice když jsem si porovnal schema sektorů a schema šutrů a vyrazil k dalšímu sektoru tak jsem většinou přišel jinam, ale já na to příště přijdu jak mám knihou otáčet;) už to tady někdo psal.
Nejen my ale i okolní lezci v lese občas řešili jestli nohy na spodním kamenu ano nebo ne (u některých boulderů je v průvodci i poznámka), ale většinou došlo ke shodě tvrdšího řešení bez nohou - nakonec jsme po marných poskusech shledali, že přelézt si to pro sebe s těma lehčíma nohama je také zážitek, byť "nezávodní".
* Na straně 138 chybí v nákresu číslo 606 tří kamenů "U Lafety", dá se dopsat tužkou do nákresu;)
martanodpovědět 

 Dík a gratulace!07:08:30 27.04.2009
Dík organizátorům za obdivuhodné zvládnutí takto veliké akce a gratulace Rosťovi Štefánkovi za neskutečný výkon!
Houbaodpovědět 

 Nejlepší doposud08:33:42 27.04.2009
Petře velké dík, snad sesbíráš sílu na další ročník, protože speciálně tenhle byl jistě pro tebe a tvoji rodinu velmi náročný, ale podle mého i nejlepší. A to ve všech ohledech!
 jirkasodpovědět 
 Re: Nejlepší doposud10:04:34 27.04.2009
To teda. Koukal jsem, že synci se při vyhlašování výsledků činili - pleli vrchol Nočníku, jeden i pokropil maliní, aby zašlo. Asi celej tatínek :-)

Šutry parádní, i proto že nastal progres - padly i nějaký pětice (loni jenom čtverylky). Díky za povedenou akcičku.
Papoušodpovědět 
  Re: Nejlepší doposud12:17:56 27.04.2009
tak škoda že jsme spolu nedali pivo, asi pokud vim
martanodpovědět 

 Díky12:50:11 27.04.2009
Tisícekrát díky. Očekávání velké, skutečnost jej předčila.
Jarda Maršíkodpovědět 

 Hoši, děkujem13:15:26 27.04.2009
...nenapadá mě nic, co by mohlo dostatečně vyjádřit mojí radost, jak se to tenhle rok povedlo. Pro mě je PADání něco jako druhý Vánoce:). Škoda jen, že místo toho mechu tam nemůžou ze země růst nové kameny...
Vašek S.odpovědět 

 hec14:57:33 27.04.2009
Ahoj. Byl jsem poprvé a docela fajn. Určitě bych řekl dobrá akce, kdybych tam zůstal oba dny, ale nemohl jsem. Vytknul bych aktivním lezcům na PADání, že se málo HECOVALI! Myslel jsem si, že tam víc uslyším slova jako "pojď, pojď - dobře :-)" nebo "dááávej, dávééééj" a nebo "nebuď máslo, přebuš to!", "alealealé" a další hlášky, které by podpořily závodní atmosféru :-) Tolik postřehů a kritiky :-)
Kouďaodpovědět 
 Re: hec15:31:21 27.04.2009
Hele já nevim - mi se zdálo, že toho bylo tak akorát!-) Asp.tam nebyl tak velký rachot. Jinak orgům veeelké díky. Připomíkuji ale drobet horší orientaci pro lidi co se na Petráči pohybují jen pravidelně 1x za rok ev. lidi zpoza hranic (co si vybavuji já i lidi kolem mě, bývalo to nějaké přehlednější). Samozřejmě ale klobouk dolů, hl. před Tebou vynaloženou energií, Petře. Takže už teď počítám s dalším ročníkem.
jíraodpovědět 

 foto18:08:17 27.04.2009
nemate niekto foto na webe, alebo fotky, co sa premietali vecer na afterparty? videl som tam vela fotografov...
adiodpovědět 
 Re: foto20:32:21 27.04.2009
podívej se na web EC, tam je pár fotek a i pár odkazů na další reporty
odpovědět 
  Re: foto22:17:20 27.04.2009
Nejake fotky jsou vedle v clanku od Petra.
Neco malo pak zde http://flow.kmo.tul.cz/ gallery/main.php/ mysak/PADani/ (odstran mezery).
MYSSAKodpovědět 
   Re: foto22:56:42 27.04.2009
Parádní fotky Mysaku!
Skoda ze jich není více :)
č.odpovědět 
  Re: foto23:30:22 27.04.2009
EuroClimbing
http://cs.euroclimbing.com/?p=5254

Martin Spilka
http://www.a6.cz/msfoto/ gallery/main.php

Philippe Ribiere
http://philipperibiere. blogspot.com/2009/04/ evolution-tour- tchequie-le- retour.html


Foton
http://fotonec.blogspot.com/ 2009/04/ petrohradske-padani.html

Mrnda
http://www.lezba.net/foto/ Petrohradske_PADani_25.4.09/ album/index.html

Čaj
http://casnacaj.blogspot.com/ 2009/04/ pterohradske-padani-2009.html

odpovědět 
 Re: foto23:11:16 27.04.2009
Pár fotek na www.msfoto.unas.cz
Martinodpovědět 
  Re: foto11:52:38 28.04.2009
Kuba v Acetonu- Kuba ma zase nekompromisne nejkrasnejsi fotku!
lacoodpovědět 
 Re: foto23:27:37 27.04.2009
Taky jsem udělal pár fotek, jsou na http://jurazak.rajce.idnes.cz/Petrohrad_padani_09/#album
Jirka Žákodpovědět 
  Re: foto09:55:38 28.04.2009
Ty jo Juro ty jsi tam byl taky?
tak dobrý fotky nemám;) malý kluci mě navíc při lezení vytížili, ale je tam pár fotek z lesa, kempu a z kotle, bombová kapela ta MeGusta tušim.
Nás ale fotil Zipp od Rakovničáků tak prý něco pošle http://ufonek.rajce.idnes.cz/ Petrohradske_Padani_4-09/
martanodpovědět 
 Re: foto10:52:07 28.04.2009
pár fotek mám tady, ale víc jsem lezla než fotila...
http://sedinka.rajce.idnes.cz/Petro hradske_padani_2009/ (odstraň mezery)
Jiřiodpovědět 
  Re: foto12:30:57 28.04.2009
povídání a foto i tady
horomirek.blogspot.com
haky.rajce.idnes.cz/PADani_09/
modpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.