LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Achtung seil!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140360 cest
Nové přelezy:
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

ČHS nesouhlasí se zákazem lezení na vnitřních stěnách

Proti uzavření vnitřních lezeckých stěn kvůli proticovidovým opatřením vlády se vyslovil před týdnem i Český horolezecký svaz. Ve věci zahájil jednání s příslušnými státními úřady, aby se lezení a sport vrátily zpět do života.

Vyjádření zveřejnil v postu na horosvazovém Facebooku.

Viz plné jeho znění z 18. prosince 2020:

"ZÁKAZ SPORTU? NESOUHLASÍME!
Dnes se již potřetí v tomto roce uzavřely lezecké stěny a všechna ostatní sportoviště. My - Český horolezecký svaz -chceme vyjádřit nesouhlas vůči těmto opatřením, která vláda vydává plošně bez jakékoliv konzultace se zástupci jednotlivých sportovních odvětví a bez přihlédnutí k rozdílným charakterům různých sportů a vůči nespravedlivým, nedostatečným kompenzacím, které jsou pro sportovní sektor poskytovány. Lezení, jakožto individuální disciplína provozovaná na velkoplošných sportovištích, není (při dodržení určitých pravidel) rizikovou činností, rozhodně ne rizikovější než například povolené nákupy v hypermarketech.
Uzavření sportovišť nemá vliv pouze na jejich provozovatele, pro které je tato situace likvidační, ale také na činnost a existenci sportovních oddílů a v neposlední řadě na sportovce samotné. Sport a pohyb jsou základem zdravého životního stylu, psychické i fyzické kondice. Odepření možnosti sportovat a uzavření obyvatel v domácnostech má za následek například také přírůstek na váze a zvýšenou míru obezity. To je kritické především u dětí, které v současné době postupně ztrácí pohybové návyky a jsou nastavenými pravidly v podstatě nuceni k pasivním „aktivitám“.
Záleží nám na tom, abychom se všichni mohli co nejdříve opět k lezení vrátit, aby lezecké stěny tuto dobu ustály a oddíly mohly znovu rozjet svou činnost. Proto jsme zahájili jednání s NSA a MPO a budeme dělat vše proto, abychom lezení (a sport obecně) vrátili zpět do našich každodenních životů.
Jsme v tom spolu!"


A zde je přímo citovaný post:


Standa Holec   [úpravy] 10:34 26.12.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 +110:48:06 26.12.2020
Otevřete to!
odpovědět 

 ČHS x Andrej11:16:53 26.12.2020
To je asi tak jediné co s tím může dělat.
odpovědět 
 Re: ČHS x Andrej20:33:41 26.12.2020
tak doufám ze tady bude zase zábavná diskuze
odpovědět 
  Re: ČHS x Andrej20:46:05 26.12.2020
Proč? Dyť se normálně leze, když víš kam zajít :D
odpovědět 
   Re: ČHS x Andrej20:56:52 26.12.2020
konečně je lezení zase uderground
odpovědět 
  Re: ČHS x Andrej20:54:34 26.12.2020
tak týhle "pandemii" pomůže jediná věc a nebude to stát ani korunu,,absolutní zákaz pod trestem smrti cokoli mluvit, psát a zveřejňovat na téma kovid...nemělo by se to ale týkat diskuzí na lezci, tam je to většinou komická sranda.
odpovědět 

 ČHS ??????22:12:22 26.12.2020
Doktoři a sestry na intenzivní péči si asi musí myslet, že se všichni zbláznili. Asi si fakt zasloužíme pochcipat. Všechny co chtějí otevřít hospody a stěny atd. bych poslal na brigošku do nemocnice.
Modpovědět 
 Re: ČHS ??????22:23:48 26.12.2020
všechno otevřít!!! a ty co nutně potřebují žít v kleci do tý klece prostě zavřít.je to jednoduchý kdo má strach ať je prostě doma a nikam neleze,co se pořád podřizovat nějakejm alarmistům .kdo chce může jít pracovat do nemocnice,,určitě udělá okolí větší službu než pořád někoho umravňovat..onkologický oddělení taky není žádná sranda a žádný PR se mu nedostává
odpovědět 
  Re: ČHS ??????02:34:11 27.12.2020
Hrdiny internetových diskusí uvítáme u nás na oddělení nebo na kterémkoliv jiném oddělení, kterému dochází personál. Naopak tyto hrdiny prosíme, aby se s prvním zakašláním nechodili pochlubit na pohotovost ve tři ráno.
Jestli tě štve zavřená překližka, tak se jdi realizovat na čerstvý vzduch.
Jekkylodpovědět 
   Re: ČHS ??????12:38:02 27.12.2020
Zavři se do sklepa a zůstaň tam.!!!
odpovědět 
   Re: ČHS ??????14:36:54 28.12.2020
Uvítáte? Paráda, co musím umět a u koho a kdy se mohu hlásit?
honzaodpovědět 
  Re: ČHS ??????06:32:53 27.12.2020
Plně souhlasím pracuji sice v nemocnici ale dost lidí tam leží zbytečně s mírnými nebo bez příznaků jenom nejsou kam dát. Kdo se bojí ať zůstane zalezlej doma a nechá ostatní žít. V MHD je hlava na hlavě a to nikomu nevadí,v obchodech dost důchodců a prej jsou nejohroženější roušku maj jen tak napůl...přenašeči.
pavelodpovědět 
 Re: ČHS ??????22:34:16 26.12.2020
už si byl někde na intenzivce ? bavil jsi se s někým z personálu ? Až jo, tak se podivíš..
odpovědět 
  Re: ČHS ??????23:13:00 26.12.2020
Byl jsem několikrát, taky jsem nějakou stavěl a já se určitě divit nebudu, vím co je tam za práci i kolik dostávají za covid pacienta za týden a jaký je rozdíl oproti normálnímu:-). A byl jsi třeba na popálkách, myslíš si, že tam to mají oproti Jipce o dost lehčí? Tvl každé oddělení má svoje.
Vlkodpovědět 
  Re: ČHS ??????00:55:10 27.12.2020
jo nebyl sem tam,nepouštěj tam lidi na prohlídku,ale znám holky z jipu,štrašný to tam teď je o tom není pochyb,ale znám i jednu z dětský onkologie a tam je to strašný pořád,vydržela 4 roky,vůbec nechci snižovat jejich nasazení v extrémní situaci, ale rozhodně ničemu nepomůže vyvolávání všeobecné hysterie,znám i lidi který se nemohli rozloučit s umírajícím rodičem v domově důchodců kvůli karanténě,máte někdo statistiku kolik lidí umřelo letos steskem,kolik lidí by vyměnilo jednu návštěvu příbuzných za měsíc či rok čekání na smrt v absolutní samotě na ldnce???
odpovědět 
   Re: ČHS ??????00:58:28 27.12.2020
isoprinosine do každé rodiny.a vakcínu jen těm odvážným..
odpovědět 
    Re: ČHS ??????01:32:41 27.12.2020
Má ČHS telefon na Andreje jako ho mají majitele supermarketů? Nemá :-)
Takže nefňukat, držet hubu stejně jako malí živnostníci a modlit se, že vás neudá nějaký debilní volič Andreje z vašeho sousedství, že máte v garáži naražený sud pro pár kámošů...
Ano, hovno bude!!!! :-)
odpovědět 
   Re: ČHS ??????13:08:34 27.12.2020
to bylo myšleno tak, že třeba v první vlně se tam dost nudili... ne jak bylo pochopeno, že tam potili krev.
odpovědět 
 Re: ČHS ??????12:36:05 27.12.2020

Taky mi pripada, ze svazu asi hrablo. Jak muze vyprodukovat oficialne takovou hamotinu, ze lezeni v uzavrenych protorach na stenach nepovazuje za rizikove, "rozhodně ne rizikovější než například povolené nákupy v hypermarketech".
to je jednoodpovědět 
  Re: ČHS ??????03:34:43 28.12.2020
Sportovní lezení - chaos. Příprava mládeže - pro ostudu. Sekání chytů - národní sport. To je horosvazu jedno. Ale jak někdo majitelům stěn šáhne na vejvar, tak tu je celostátní podpisová kampaň.
odpovědět 
   Re: ČHS ??????07:18:40 28.12.2020
Sportovní lezení, sportující mládež = bez umělých stěn těžko realizovatelné. ČHS vyšel s textem, který není přece o provozovatelích. Nauč se číst.
I dnes se najde spousta lidí, kteří křičí, jak za komančů bylo lépe. Nebylo. A stejný je to s totalitním režimem, který byl v ČHS. Naštěstí je pryč.
A sekání chytů? Národní sport? Ale jdi ty. Je jasný na koho narážíš, ale to je individuální rovina. Jeho kůže, jeho boj.
Vrať se do hrobuodpovědět 
    Sekání15:40:51 28.12.2020
Nevím, kterého jednotlivce máš na mysli ty, ale že je to nešvar, který se týká celé republiky, je pravdou. Kde všude se sekalo a seká (a dodnes s odůvodněním, že "tohle jinak nikdy nikdo nepřeleze"): Prosečnice, Srbsko, Lom Babylon, Žihle, Moravský kras, Teplice
odpovědět 

 Překližka není riziková??03:01:07 27.12.2020
Zavřené stěny jsou otrava. Ale podle čeho soudíš, že lezení na překližce není rizikové? Funící lidi v zavřené místnosti prostě problém jsou. Spousta lidí si u první expresky sundá ústenku, aby mohli chytit lano do zubů. Při lezení chrchláš přímo na chyty. Po otevření stěn jsme viděli hodně nakažených lezců. Ale ze stěny to podle tebe určitě nebylo...
Jekkylodpovědět 
 Re: Překližka není riziková??09:29:46 27.12.2020
Ahoj, prosím uvedl by jsi zdroj a počet lezců nakažených na stěnách? Děkuji, zajímá mne to jako provozovatele, zatím potvrzené víme pouze i letním případů v Praze.
Dekuji
Zobanodpovědět 
  Re: Překližka není riziková??10:10:40 27.12.2020
Zdroj jsem já. Jména lidí, kteří prošli přes naše oddělení nebo kteří mě konzultovali jsou přísně důvěrná. Přesný počet nakažených na stěnách není. Jak bys chtěl zjistit, kde přesně se člověk nakazil? Jako že virus zatkne BIS a bude ho mlátit, dokud se nepřizná???
Jekkylodpovědět 
   Re: Překližka není riziková??12:38:09 27.12.2020
Jekylle, ty jsi s odpuštěním blázen. Ale když to tak chceš...

Nikam nechoď, nejezdi MHD, nesportuj, nenakupuj, s nikým se nestýkej a za žádných okolností nechoď po 21 hodině ven.
Seď doma, vydesinfikuj si kliky, aby jsi náhodou nechytil nějaký ten bacil. A ostatní nech žít.
A o to bych prosil i naší vládu. Ať se zaměří na rizikové skupiny, a to je tuším 18%...
Zdénaodpovědět 
    Re: Překližka není riziková??14:19:09 27.12.2020
dr. Jekkyl je spíš mr. Hyde
odpovědět 
    Re: Překližka není riziková??15:43:53 27.12.2020
Na to jsi přišel jak? Jako že si pár týdnů místo překližky a točenýho zajdu ven na bouldr, aby se situace plynule zvládla? Pokud to takhle vidím sám, tak je to samozřejmě zbytečné. Ale pak nebuďme překvapení, že není dostupná zdravotní péče.
Jekkylodpovědět 
     Re: Překližka není riziková??16:20:19 27.12.2020
Ale ono to není jen o uzavření překližkáren, jestli jsi si nevšiml..
Tímto nesmyslným lockdownem jsou postiženy celé odvětví. Sportoviště, teď už dokonce i venkovní (lyž areály), ubytovací zařízení, některé služby a pod. Ekonomický dopad bude obrovský. Tak aby pak taky stát na tu lékařskou péči, kterou zmiňuješ, měl kačky.

Přecpaná čekárna u lékaře a pochybuji, že to tak je, je pro mne menší zlo než mraky zkrachovalých podnikatelů, kteří svému podnikání podřizují veškerý čas, um a finance.

A už vůbec nemluvím o omezování přirozených osobních svobod.
Zdénaodpovědět 
      Re: Překližka není riziková??21:44:34 27.12.2020
Tvoje čekání v čekárně mě nestresuje, ale čekací doby na operace srdce, kloubní náhrady transplantace atd. se už teď prodlužují o měsíce. Důchodci, co celý život makali, teď za odměnu můžou zdechnout v izolaci ve špitále. Ale tobě to nestojí za omezení luxusu, jakým překližka je. Ostatní opatření nehodnotím, ale dle mého názoru na ně nemuselo dojít, kdyby zástupy lidí nesraly na ty předchozí.
odpovědět 
       Re: Překližka není riziková??22:41:54 27.12.2020
Ale pozor, takhle to nastavil právě ten stát, že se odkládají operace. Ty zásadní se snad dějí, ne?
A jsem zrovna taky na čekací listině na vyndání šroubů, ale rozhodně mi to vadí míň, než ty omezení. A vůbec to přeci není jen o té překližce... Jestli sis nevšiml, tak problém je na celém světě a s rozdílnými omezujícími opatřeními. A výsledek je plus minus stejný.

Myslím si a dost mi to vadí, že zakazovat lidem vycházení, zavírat provozovny a vyhrožovat pokutami je špatně!!!
Zdénaodpovědět 
        Re: Překližka není riziková??03:22:28 28.12.2020
Výkony se dělají jen ty nejnutnější, protože se z oddělení staly covidové jednotky. V tuhle chvíli už nemám kam umisťovat pacienty. To ti v agropresu neřeknou.
Jestli ti vadí zákazy, tak mě taky. Ale víc mi vadí zpochybňování úplně všeho bez nejmenších ohledů na ostatní. To ovšem pochopí jen ti, co mají svědomí.
odpovědět 
         Re: Překližka není riziková??09:52:35 28.12.2020
"V tuhle chvíli už nemám kam umisťovat pacienty." ... u Bakaly na Centru, aby to nebylo od Andreje:-), je údaj hospitalizovaných 4 626. Pokud nemáš kam dávat pacienty, tak je to dost blbý, protože by mne zajímalo kam jsi je dával, když někdy v listopadu těch hospitalizovaných bylo víc jak 2x tolik. A pokud není nějaký relevantní údaj o tom, kolik lidí se nakazilo právě na překližce, tak těžko tvrdit jak moc je to rizikové.

Na překližku prdím a nelezu na ni, bo je to pakárna a já mám lezení čistě pro zábavu v přírodě (že lezu prd mne v mém věku fakt už nebere). Ale když argumentovat, tak korektně. Doufám, že v tom špitále funguješ o dost líp než ti jde zdejší diskuze.
MModpovědět 
          Re: Překližka není riziková??12:53:48 28.12.2020
Návod, jak číst čísla. Na otevření jednoho covidového lůžka je potřeba uzavřít cca 1,5 necovidového. Za včerejšek přibylo 400 hospitalizovaných. Jinýmy slovy poteřbuješ za jeden den uzavřít 600 jiných lůžek. Místa se vytvoří, ale za cenu omezení ostatní péče, která už teď chybí.
odpovědět 
           Re: Překližka není riziková??10:39:02 29.12.2020
A jak to souvisí s tím co jsem napsal? Nikdo netvrdí, že je situace nějaká hitparáda, ale furt to nic nemění na tom, že v listopadu bylo hospitalizováno 2x tolik lidí než dnes. A další věc je samozřejmě situace v jednotlivých špitálech, která se znatelně liší ... což je ale otázka primárně logistická a ne zdravotní. Takže ano, někde to může být horší než jinde, někde dokonce výrazně, ale řešením je distribuce zdravotní péče, zavření překližky od Aše po Valmez to fakt nevyřeší.
MModpovědět 
            Re: Překližka není riziková??15:52:15 29.12.2020
Hele, snažím se tu apelovat na zodpovědnost a vysvětlit že směřujeme k problému většímu, než se zdá z jedný tabulky na centru. Zjevně neúspěšně.
Jestli se společnost rozhodne, že před mrtvými a invalidními preferuje komfort (což třeba překližka prostě je), nemám s tím problém. Začnu pracovat v rozsahu daném zákoníkem práce a ušetřený čas věnuji na komfort svých dětí, které jsem od října skoro neviděl.
Jekkylodpovědět 
         Re: Překližka není riziková??10:37:08 28.12.2020
A kdo má ohled na mě? Je mi 64, mám malý penzion a právě že jsem celý život makal, tak doufám že si budu moc žít podle svého. Pomalu ani na návštěvu ke mě teď lidé nechodí...A to nejde! Teď spíše krachuji, nikam nesmím a na operaci si klidně počkám. To mi neva. Vadí mi, to nařízení jako pro stádo. Já nezpochybňuji, že je Covid velký problém a že lidé na to umírají. Ale tím, že se vše zavře a zakáže, ta nemoc pro to nezmizí. Právě že ten ohled na převážně zdravou, nebo již promořenou populaci tady není! Tak snad pomůže očkování.
A o pivu a překližce to opravdu není. To je demagogie.
Zdénaodpovědět 
        Stát je jenom07:25:25 28.12.2020
Jakej stát? Záleží na lidech. Ty co na to serou, jsou klíčem proč jsou stěny zavřené. “Podnikatele” žijící na dluh, či z měsíce na měsíc nemají šanci. V době před c19 bylo moderní neplatit daně a tvrdit, ze stát nepotřebuji a ti sami lidé teď najednou stát potřebuji? A možná, kdyby ti rvouni přišli se svým návrhem jak se v době covidu chovat a nenechali to byt, tak by teď nemuseli dělat ze sebe aktivisty. Začalo to nezrusenym festivalem v Teplicích a pokračovalo to neschopnosti dodržet pravidla v době uvolnění....
odpovědět 
         Re: Stát je jenom11:02:54 28.12.2020
Souhlasím. Ať si půjčí a pak zvednou ceny. A jestli jim pak přestanou chodit lidi, tak asi stěna za moc nestála a nebude jí škoda.
odpovědět 
          Re: Stát je jenom12:13:13 28.12.2020
to říkáš z pozice státního zaměstnance ,nebo jsi ve firmě která netrpí restrikcema nebo jsi jenom kokot??
odpovědět 
           Re: Stát je jenom12:29:57 28.12.2020
Živím se tím, co lidi opravdu potřebují. Platím při tom solidní daně. A když jsem byl bez příjmu, tak jsem nefňukal a postaral se o sebe.
odpovědět 
            Re: Stát je jenom12:39:48 28.12.2020
tak to jo hrdina dnešní doby, to se omlouvám,nešlo to poznat z toho příspěvku,tak ať tě štěstí neopouští.
odpovědět 
         Re: Stát je jenom08:16:46 29.12.2020
Jsi demagog a blb.
Vůbec sem nepleť neplacení či placení daní. To uz je moc!
Stát právě nepotřebuji. Živím se již leta sám, ale jen do té doby, než mi to stát zakázal.
Howg
Zdodpovědět 
          Re: Stát je jenom10:50:50 29.12.2020
Jasně, za konjunktury bylo lepčí hrát na sebe a platit směšněj paušál než hákovat v kolbence. Když žranice skončila, tak stačí natáhnout ruku a chtít 100% kompenzaci po státu kterej na nic nepotřebuješ. Stejně jako nepotřebuješ silnice, policajty a státní špitál, když si uděláš bebíčko.
odpovědět 
          Re: Stát je jenom18:01:08 29.12.2020
A co jsi udělal do tyhle doby, v rámci svého podnikání, aby jsi zohlednil situaci, se kterou se na základě informaci dalo připravit. Jak jsi vyžadoval dodržování pravidel ve svém podnikání? Všichni akorát řvou stát, stát a sami jenom prudej, a blbě kecaj ale skutek utek.
odpovědět 
        Stát je jenom09:01:29 28.12.2020
Jakej stát? Záleží na lidech. Ty co na to serou, jsou klíčem proč jsou stěny zavřené. “Podnikatele” žijící na dluh, či z měsíce na měsíc nemají šanci. V době před c19 bylo moderní neplatit daně a tvrdit, ze stát nepotřebuji a ti sami lidé teď najednou stát potřebuji? A možná, kdyby ti rvouni přišli se svým návrhem jak se v době covidu chovat a nenechali to byt, tak by teď nemuseli dělat ze sebe aktivisty. Začalo to nezrusenym festivalem v Teplicích a pokračovalo to neschopnosti dodržet pravidla v době uvolnění....
odpovědět 
  Re: Překližka není riziková??12:35:10 29.12.2020
Blbe, cílem je snížit mobilitu, ne zavřít stěny. TO to někteří stále nechápete nebo jen děláte, že jste blbí?
odpovědět 

 A co venku?14:52:48 27.12.2020
Lezte venku, zocelíte tělo a ušetříte na pivo.
bobanodpovědět 
 Re: A co venku?18:17:53 27.12.2020
Tak dnes jsme se na Perničkach a na Palicích docela zocelili. Sníh, mráz a hrozný vichr z hor. A nikde nikdo, krása nesmírná ☺️
Marekodpovědět 
 Re: A co venku?22:12:25 27.12.2020
Takhle lezeme celý rok, co je to překližka?:-). Dnes pěkně pod nulou, vítr naštěstí ještě ušel, sem tam zaledněný chyt či stup, něco zase přeschlé, takže žádná nuda. I po x té lezená cesta zase trošku jiná díky podmínce, to na stěně nezažiješ, tam je to poněkud sterilní:-).
Vlkodpovědět 
  Re: A co venku?23:29:53 27.12.2020
tvl,fakt není dobrej nápad aby se všichni z překližky vydali ven.na jaře a v létě to bylo docela drsný ve všech lezeckejch oblastech, pokud nebudu počítat turisty tak i v tom případě,je to spousta lidí.pro místní obyvatele žádný přínos,všechny hospody nuceně zavřený a za barákem davy lidí, silnice plný parkujících aut,všichni akorát nasraný..na podzim o víkendu nešlo zaparkovat téměř nikde na kokořínsku a to jsem fakt nezažil nikdy..horší to snad bylo jenom v ostrově nebo tisé...tak věřte že na vás nejsou nikde domorodci moc zvědaví,i když pocit že jste s tím vyjebali je krásnej,tak ve skutečnosti to že jdeme lézt ven není žádné vítězství ..je to stejný jako jít ilegálně na zavřenou stěnu..
odpovědět 
   Re: A co venku?09:13:49 28.12.2020
Nejméně dva měsíce se neobávám v našich končinách toho, že by bylo na skalách přelidněno, zkusil jsi někdy v tomhle počasí lézt? Již nějaký týden se tam potkáváme stále jen ti samí. Pokud na to nejsi zvyklý, tak si ani nezalezeš.
Vlkodpovědět 
    Re: A co venku?12:17:53 28.12.2020
vlku lezu venku celej rok,mám to rád,hlavně ten klid a jak příroda odpočívá,můžeš mi poradit kde to je u "vás" ,přijedu se podívat .
odpovědět 
     Re: A co venku?14:59:49 28.12.2020
U nás v Krasu, myslím tím v Moravském:-)).
Vlkodpovědět 
      Re: A co venku?17:28:09 28.12.2020
Tak to mám daleko nestihnu se vrátit do večerky. Tak snad jindy.zase tak moc mě to neláká, oklouzany vápno máme i v srbsku.hore zdar a ať to leze
odpovědět 
   Re: A co venku?15:43:52 28.12.2020
Lidi už zapomněli, že se do skal jezdí i vlakem, či busem :-(
odpovědět 
 Re: A co venku?01:02:18 28.12.2020
já dám za benzín víc jak za vstup :/ :))
odpovědět 

 Co brečite16:06:37 28.12.2020
Co brečíte za mích mladých let stěny nebyly ale lezlo se venku nebo se běhalo na běžkách ,jezdilo na kole.A byly větší výkony.
Překližkaři jste moc ubrečeni a málo moralů mate.
K.Návratodpovědět 
 Re: Co brečite10:49:27 29.12.2020
A jéje, to tu chybělo ... dřív bylo líp a my jsme byli jinší pašáci a tvrďáci a tráva byla zelenější a péro tvrdší ... cywe, že vás to baví. Ale třeba s tím taky jednou budeme prudit, až nám už nic jinýho nezbude:-).
odpovědět 
  Re: Co brečite09:54:28 04.01.2021
Jóó za normalizace, ...to byly časy,..všichni jsme na tom byli stejně, lidi si nezáviděli a nadávali jsme všichni na stejnýho třídního (ne)přítele....
No, soudruzi,v tom 89 jsme to prosr..
Miloušodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179393)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Pokvareni Ritam 7c+ Vintjan
Chimaera 8- Beycik
Yandance 6 Beycik
Zikkim 5+ Beycik
December Pain 9 Beycik
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.