LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Paráda, už budu u kruhu! Ale proč je od kruhu vždycky bouldr?
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

CupOFF Prague 2010 závod pro každého

20.- 21.2.2010, Praha

Přidána další finálová videa - Adam Ondra vyhrál závod CupOFF Prague 2010. Jako jediný z mužů dal top. Tomáš Mrázek byl 2., Klemen Bečan ze Slovinska 3. Pořadí dalších mužů: 4. Martin Stráník, 5. Olin Klapal, 6. Majkl Fišer, 7. Jure Bečan (SLO), 8. Pavel Mrázek, 9. Petr Havrda.
Odpoledne vyhrála Katharina Posch z Rakouska ženské finále. Dala v něm top a byla nejlepší v semifinále. Druhá byla Mina Markovič ze Slovinska, která také topovala, ale v semifinále byla 2. Třetí skončila Nelly Kudrová. Další pořadí: 4. Zuzana Čintalová, 5. Helena Lipenská, 6. Lenka Černá, 7. Petra Růžičková, 8. Gabriela Vráblíková.


 Výsledky Elite muži - Full results Elite - men

 Výsledky Elite ženy - Full results Elite - women

finále
Adam Ondra ve finále

finále
Katharina Posch ve finále
Ve vyhodnocení nahlášených týmů vyhrál tým Přátelé zeleného údolí.

Celkové výsledky všech týmů:

 Výsledky týmů

Před tím v semifinále mužů topovali tři lezci: Tomáš Mrázek, Adam Ondra a Slovinec Klemen Bečan. Do odpoledního finále dále z celkem 30 mužů v semifinále postupují: Martin Stráník, Jure Bečan (SLO), Olin Klapal, Majkl Fišer, Petr Havrda a Pavel Mrázek. Předtím v semifinále žen topovala jediná Katharina Posch z Rakouska. Podle předběžných výsledků byla v semifinále 2. nejlepší Nelly Kudrová, 3. Zuzana Čintalová (SVK), 4. Mina Markovic (SLO), 5. Helena Lipenská. Celkem osm žen z 16 postupuje do odpoledního finále. Ještě tedy Lenka Černá, Gabriela Vráblíková a Petra Růžičková.

 Výsledky semifinále - muži

 Výsledky semifinále - ženy

semifinále
Adam Ondra v semifinále

semifinále
Tomáš Mrázek v semifinále

semifinále
Klemen Becan v semifinále

semifinále
Katharina Posch v semifinále

semifinále
Nelly Kudrová v semifinále

semifinále
Zuzana Čintalová v semifinále

První závodníci v semifinále

Prohlídka semifinálové cesty

 Startovka neděle - muži

 Startovka neděle - ženy


Sobota:
V kategorii hobby - ženy dnes vyhrála Daniela Kotrbová společně s Gábinou Houdovou, třetí byla Kateřina Záhorová. V hobby mužích vyhrál Lukáš Skřejpek, na druhém místě byli společně Honza Olt a Jan Straka. Výsledky ze soboty (dále postupují muži do 25. místa včetně do nedělního semifinále, a ženy do 11. místa včetně do nedělního semifinále):

 Výsledky sobota - muži - Results Saturday - men

 Výsledky sobota - ženy - Results Saturday - women

Pro nejlepší z kategorie hobby byly připraveny věcné ceny v hodnotě cca 40000 Kč. Například speciální jistící brýle CU AT THE WALL, spacáky a jiné věci Vaude Kiowa, desky a chyty TR Walls nebo dárkové poukazy HUMI OUTDOOR. Ti, kteří si své ceny nestihli vyzvednout v sobotu, si je mohou převzít v příštích dnech v recepci stěny SmíchOFF. Pár momentek ze soboty:

Nelly Kudrová

Pája Mrázek

Martin Stráník

Jedna z nejlehčích cest pro veřejnost

Tomáš Mrázek

Katharina Posch


Předchozí info o přípravě závodu: Aktuálně je do závodu registrováno 106 mužů a 30 žen. Cesty bude místo Petra Solanského stavět Jirka Lautner. Rád bych mu touto cestou poděkoval, že nám narychlo vypomohl v obtížné situaci. Vážím si jeho pomoci o to víc, protože Jirka sám chtěl závodit. Zprovoznili jsme stránky závodu. Takže podrobné informace jsou též k dispozici na www.cupoff.cz Přináším několik nových informací z příprav závodu. Jak jsem slíbil, jsou dokončena pravidla závodu:  Pravidla, CupOFF 2010. Zde jsou propozice závodu:  Propozice, CupOFF 2010 - download. Máme postavené kvalifikační cesty 4 UIAA Koutek vlevo v rajbasu staví Fero 5 UIAA Levá hrana vápencového laminátu staví Petr 6 UIAA Táhle převislý profil vedle Lasportivy staví Fero 7 UIAA V Lasportivě staví Petr 8- UIAAVlevo od sportovního profilu přes strop staví Fero 8+/9- UIAA Levá část sportovního profilu staví Sládič 9+ UIAA Pravá část sportovního profilu staví Petr, Sládič Dnes jsme dokončili dostavbu propojení sportovních profilů a zítra začínají Štěpán a Petr stavět semifinálovky a finálovky. Rozhodli jsme se uspořádat i ženské semifinále. Počet postupujících žen z kvalifikace bude určen těsně před závodem. Podle počtu přihlášených. Z pozvaných závodníků se zatím můžete těšit na účast následujících závodníků z popředí světového rankingu: Tomáš Mrázek, Adam Ondra, Klemen Bečan, Mina Markovič, a Katharina Posch. Pro diváky, kteří se přijdou podívat na nedělní závod, připravujeme losování o zapůjčení obytného auta na víkend zdarma. Zajišťuje společnost Bluerent. Všichni návštěvníci budou mít možnost zakoupit skvělé jistící blýle CU at the wall s výraznou slevou. Rak
Předchozí aktualizace: Příprava závodu pokročila do rozhodující fáze, a tak bychom vás rádi informovali o novinkách. 1. Díky sponzorům se podařilo naplnit plánovaný rozpočet na akci. Poděkování náleží především magistrátu hl. m. Prahy, bez jehož podpory bychom nemohli závod uskutečnit v tomto rozsahu. 2. Podařilo se domluvit mediální partnery, takže informace o závodě proběhnou na Radiu Beat, v deníku Metro, a  především zde na Lezci. 3. Rozhodli jsme se rozšířit závod o další kategorii. Jedná se o závod týmů. Týmy mohou být tří a vícečlenné. Každému týmu se budou započítávat tři nejlepší výsledky z kvalifikace. Týmy mohou být smíšené. Pokud budete chtít závodit za tým, napište při online registraci název týmu do poznámky. Tým je možné přihlásit i při prezentaci 4. Připravujeme diváckou anketu. Jeden z vylosovaných diváků vyhraje zapůjčení obytného auta na víkend od společnosti Bluerent. 5. V souvislosti s plánovaným závodem jsme zahájili dostavbu propojení obou sportovních profilů. Stavbu bude provádět f. TR-walls s.r.o. a bude probíhat v noci. Předem se omlouváme za omezení provozu, která s dostavbou souvisejí. Předpokládané dokončení dostavby: 16.2.2010. 6. Z kapacitních důvodů budeme muset omezit maximální počet závodníků. Proto se prosím zaregistrujte co nejdřív.
plakát

Úvodní článek: SmíchOFF uvádí nový formát závodu v lezení na obtížnost. Cílem je oslovit co nejvíce závodníků a zároveň nabídnout kvalitní podívanou pro diváky. Závodění si může vyzkoušet úplně každý i začátečníci, a finále pak bude za účasti světové profesionální lezecké špičky. Proto jsme závod pojali jako dvoudenní. V sobotu proběhne open kvalifikace, kde si může každý zazávodit na cestách o  klasifikaci 4 – 9 UIAA. V neděli uvidíte závod za účasti české špičky, doplněné o některé závodníky z popředí světového rankingu. Datum konání závodu: 20.-21.2.2010 Program: Sobota 20. 2. 2010 Kvalifikace určená pro širokou lezeckou verejnost. Kvalifikační cesty obtížnosti 4–9 UIAA. Prezentace: 7.30–8.30 Neděle 21. 2. 2010 Semifinále a finále za účasti české i světové špičky včetně Tomáše Mrázka a Adama Ondry. Semifinále: od 9.30 Finále: od 16.00 Změna programu vyhrazena. Závodit může každý, kdo v letošním roce dovrší 16 let. 1. den (kategorie MASTER): proběhne open kvalifikace. Kvalifikace se poleze stylem flash. Pro závodníky bude připraveno 7 cest v obtížnosti od 4 do 9 UIAA. Každý závodník si při prezentaci zvolí, na jaké cestě chce začínat. Pokud cestu vyleze, postupuje na následující vyšší obtížnost. Pokud nedá v cestě TOP, končí a započítává se mu nejvyšší dosažený chyt. Z kvalifikace postupuje do nedělního semifinále 20 mužů a finále 8 žen (ženy nepolezou semifinále). Po skončení kvalifikace budou vyhlášeni a oceněni závodníci a závodnice na prvních třech nepostupujících místech (tedy: 21. – 23. muž a 11. – 13. žena). 21. muž a 11. žena budou vítězi kategorie MASTER. Navíc bude vylosován jeden účastník kvalifikace, který obdrží lano Beal 70 m. Všichni závodníci obdrží tričko s logy sponzorů. Startovné: 1. V den závodu bez předchozího přihlášení: 200,- Kč 2. Při registraci do 15.2.2010 včetně: 120,- Kč 3. Při přihlášení recepci SmíchOff nejpozději do 15.2.2010 včetně: 80,- Kč

Můžete se také registrovat on line:

cupoff-prague-2010 Přihlášky prosím zasílejte na adresu: info@lezeckecentrum.cz Do přihlášky uveďte: Jméno, datum narození, oddíl nebo sponzora a na jaké obtížnosti chcete začínat (tento údaj není závazný a můžete jej změnit při prezentaci v den závodu).
2. den (kategorie ELITE): Závodníky, kteří postoupí ze sobotní kvalifikace, doplní nasazení závodníci. Právo nasadit závodníka do semifinále popř. finále má pouze pořadatel. Nedělní závod proběhne v obou kategoriích dvoukolově. Tedy semifinále a finále. Do finále postupuje 8 mužů a 8 žen. V obou kolech se poleze stylem OS. Zatímco první závodní den bude určen především pro širokou lezeckou veřejnost, druhý den bychom rádi pojali jako závodní exhibici a snažíme se kromě naší špičky (předběžně již přislíbili účast dvojnásobný mistr světa Tomáš Mrázek i aktuální vítěz Světového poháru 2009 a vicemistr světa 2009 Adam Ondra), přilákat i některá zahraniční esa. Oba dva dny se poleze podle závodních pravidel IFSC. Ceny z prvního závodního dne (kategorie MASTER): 1. - 3. místo: Poháry a věcné ceny v celkové hodnotě cca. 20 000,- Kč Jeden vylosovaný účastník kvalifikace obdrží lano Beal 70 m. Všichni účastníci kvalifikace obdrží kromě trička i diplom se svým umístěním. Ceny z druhého závodního dne (kategorie ELITE): Ceny jsou stejné pro muže i ženy. 1. místo 1000,- Euro 2. místo   400,- Euro 3. místo   200,- Euro 4. místo   100,- Euro 5. místo     50,- Euro 6 – 8 místo: věcné ceny
Sponzoři: SmíchOFF HUDY sport, TR-walls, Rock Pillars - Ocún, Saltic, Beal, Resiz, Mediální partneři: Lezec, Radio Beat, Vzhledem k značné finanční náročnosti celého závodu uvítáme podporu dalších sponzorů. Kontakt: tomas@lezeckecentrum.cz
(Článek původně vyšel 11.1. 2010)

Rak   [úpravy] 15:00 01.03.2010Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 To tu ještě nebylo.12:16:13 11.01.2010
Něco jsem tušil(jak Tě znám), ale tohle mě vyrazilo dech.
Už se těším a FANDÍM.
speakerodpovědět 
 Re: To tu ještě nebylo.12:50:56 11.01.2010
Konečně závod i pro mě.
Vážím 120 kg a moc chci získat diplom ze sportovního lezení - takhle mám šanci.
Jenom nevím, jestli tu čtyřku vylezu.
Se sezením bych ji asi dal - stejně je to výzva, musím potrénovat. ;-)
martinodpovědět 
  Re: To tu ještě nebylo.13:06:41 11.01.2010
Ja bych takhle kazdou snahu hned v zarodku nezatracoval.

Jasne - nema to nic spolecnyho se sportovnimi vykony (i kdyz lidi, co lezou od sestek nahoru uz osobne za sportovce povazuju), ale bude to zabava. A co se me tyce, tak lezeni by mela byt hlavne zabava - takze v soutezeni pro "normalni" lidi nevidim vubec zadnej problem.
 phobosodpovědět 
   Re: To tu ještě nebylo.15:24:21 11.01.2010
Ale já to myslím vážně!
Opravdu vážím 120 kg a lezu max tak za 6. Ale 5 a 6 musím napřed nacvičit... jinak mi většinou dost dochází síla.
Když je 4 ukloněná, tak ji většinou dám. Pokud je ale kolmá a trochu v ní teče, tak si i sednu. Proto mám ten strach abych ji na závodech dal...
martinodpovědět 
    Re: To tu ještě nebylo.16:27:10 11.01.2010
:-))))) to se ti povedlo
odpovědět 
    Re: To tu ještě nebylo.09:35:02 23.02.2010
tak co ? dal ?
odpovědět 
   Re: To tu ještě nebylo.16:28:08 03.02.2010
Jupííí, tohle mě potěšilo. Konečně jsem na své vyděšené a ukřičené sedmy pyšný. Díky ... :-)
Michalodpovědět 

 super13:55:02 11.01.2010
to bude super akce!!! vypada to mnohem lakaveji!!!vsadim ze startovat bude i adam i mraza,super!
odpovědět 

 spára13:58:38 11.01.2010
Co třeba rychlolezení ve spáře? Chudáci spáraři žádný závod nemají :o(
stipodpovědět 
 Re: spára14:12:50 11.01.2010
To mi přijde jako dobrej nápad. Já jsem na to teda úplně levá, ale o to víc mě baví pozorovat lidi, který mají spárařskou techniku zmáknutou..
jiřinaodpovědět 
  Re: spára14:36:46 11.01.2010
To já, protože jsem fanouškem adrenalinu a adrenalinových sportů, nejraději sleduji ve spáře lidi, který spárařskou techniku zmáknutou nemají. Ale baví mě to jenom venku.
Filipodpovědět 
   Re: spára14:42:44 11.01.2010
Jo jo to máš pravdu, ale nesměj to nechat zajít moc daleho - nebo spíš vysoko .-)
jiřinaodpovědět 

 Pauza mezi cestama14:34:38 11.01.2010
Jak to bude s pauzou v sobotu mezi tema cestama?
Napriklad, vylezu sestku, za jak dlouho musim na sedmicku? Hned?
Zdenekodpovědět 
 Re: Pauza mezi cestama14:53:38 11.01.2010
Délka pauzy bude záviset na počtu přihlášených závodníků. Určitě však nebude kratší než 15 min.
Rakodpovědět 

 Aha16:44:40 11.01.2010
takže v sobotu jeden závod pro amatéry a v neděli amatérští výtězové vs profesionálové (nasazení..). Vlastě proč ne, co kdyby někdo ulít a nandal to i Brňákům...
Zoix9856odpovědět 

 brano18:44:34 11.01.2010
Super napad. Len drobne vyjasnenie - ked nevyleziem cestu, ktoru som si zvolil ako prvu tak co? Trebars zacnem hned na najtazsej, spadnem pri druhom chyte, rata sa mi najvyssie dosiahnuty chyt. Kamos zacne na osmicke, spadne chyt pod topkou, kam by som ja zdaleka nedosiel, som lepsi? :)) Teda je mi to jedno, len si to nejako dorieste, ak uz mate tak sorry za spam.
odpovědět 
 Re: brano19:21:40 11.01.2010
Díky za upozornění. Vyřešené to máme, jen jsem to v článku neuvedl. Kdo nevyleze svou první cestu, skončí na děleném posledním místě a bude jedno, jestli začal na 4 nebo 9. Přesná pravidla závodu zveřejníme v nejbližší době na našich stránkách www.lezeckecentrum.cz
Rakodpovědět 
  Re: Stavět bude kdo?20:49:22 11.01.2010
Zajímavé,lákavé,prostě prima nápad.Kdo bude stavět první a kdo druhý den? Pokud to není tajné.Dík za info.
Radodpovědět 
   Re: Stavět bude kdo?21:38:19 11.01.2010
Cesty na první den postaví stavěči ze SmíchOFFa Petr Kukal a Fero Kočiš. Nedělní cesty budou stavět: Štěpán Stráník, Petrem Solanský, Petr Kukal a Fero Kočiš.
Rakodpovědět 
    Re: Stavět bude kdo?09:17:32 12.01.2010
P.Solansky bude stavet cesty?To si sebou nebudu moct nic vzit a ceny pro viteze nevim jestli tam vydrzi az do predavani:-D viz http://www.lezec.cz/clanky.php?key=2590
climberodpovědět 
     Re: Stavět bude kdo?16:34:41 12.01.2010
Zajímavej článek.Takovej poučnej.Třeba už je z toho venku.Nebo mu dá Rak škváru předem.Pak už jen zbejvá doufat,že nepřijde na lačno a svačiny nám zůstanou :D. Mráza za ty léta už možná zapoměl.
odpovědět 
      Re: Stavět bude kdo?20:39:09 12.01.2010
Já slyšel, že Solanskej ve svých "aktivitách" pilně pokračoval i dále, jen si prý dává teď většího majzla, aby byl problém s jeho usvědčením. Psal o tom cca před rokem ňákej kluk, co ho taky okradl. četl jsem to někde na netu. Prý kvůli krádežím byl i ze školy vylitej. No, dokud neokrade Raka, tak klidně může stavět, proč ne.:-)
odpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?21:21:54 12.01.2010
Copak Raka ,ale aby neočóroval nás :D
odpovědět 
        Re: Stavět bude kdo?16:50:28 13.01.2010
Očerňovat anonymně něčí jméno je velice humorné, dobře se bavím děcka;)
martanodpovědět 
         Re: Stavět bude kdo?13:12:12 17.01.2010
No a čo. Keď niekto kradne, tak nech za to nesie aj dôsledky. Či ho máme všetci obhajovať, "chudáka" zlodeja, čo okráda kamarátov?
odpovědět 
    Re: Stavět bude kdo?13:24:06 12.01.2010
Cesty od Fera na SmichoFFe jsou opravdu podivne. A tim nemyslim ze nesedi obtiznost, ale proste oproti lahudkam od Sladice je to spis za trest.
Ondraodpovědět 
     Re: Stavět bude kdo?17:22:31 12.01.2010
jj, naprostý souhlas. U většiny cest Fera se dá jen kroutit hlavou, jak to asi autor myslel:-(
odpovědět 
      Re: Stavět bude kdo?10:51:34 13.01.2010
Já si naopak myslim že lahůdky jasou cesty od Fera,ale každý má jiný vkus.Jinak tahle akce vypadá zajímavě
Míšaodpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?16:33:32 13.01.2010
No tak to jsi asi jediná.
odpovědět 
        Re: Stavět bude kdo?22:27:55 13.01.2010
Řekl bych že není...
milovník cest od Feraodpovědět 
        Re: Stavět bude kdo?23:12:48 13.01.2010
nesu feromilovnik, ale taky jeho cesty rad lezu....
tomasodpovědět 
         Re: Stavět bude kdo?01:36:22 17.01.2010
cesta od fera? boldr od nastupu k topu...nutno mysleti a to je na jeho cestach super..jak vymyslis, obtiznost sedi... zdravim na smichov...gomez
gomezodpovědět 
          Re: Stavět bude kdo?09:18:17 17.01.2010
No právě.Bouldery ať staví na bouldrovce.Ve vytrvalostní cestě ,a zvláště závodní,by to jaksi mělo gradovat vyváženě(stejnoměrně) až do topu.Ne že třetina spadne v prvním boulderu,zbytek nad ním oklepe, aby popadal hned v tom druhym.Lidi by na závodech měli padat na vytrvalost,to znamená když jim dojde, a né že neudělají morpho boulder.Když to postaví moc bouldrové ,akorát tim hodně lidí znevýhodní a nasere.Musíš se Gomezi ještě trochu učit a hlavně závodit.Pak to třeba pochopíš.Uvidíme jak se s tim popasuje,ale pevně doufam že to nebude jeden boulder za druhym.Doufám že to prostě nebude bouldrovej humus a že to bude vytrvalostní lezení jaké má na obtížnostních závodech být.Bouldry patřej na bouldrovku.Snad na to Rak dohlídne.
odpovědět 
           Re: Stavět bude kdo?13:45:32 17.01.2010
ucit se treba vsestranosti a otevrenosti... nechapu ten skeptimismus /ci neduveru ve vlastni schopnosti?/ A cim je dano jaka ma byt zavodni cesta? Proc by nemohla byt boldroveho charakteru s gradaci boldru k topu..kdo vi jak se bude stavet za pet let.
A jestli jsou zavody o pausalizaci ci o tom, ze si zavodnici vybreci cesty, ktere jim budou sedet pak radeji zustanu diletantem pro radost a budu dal stavet cesty skalniho charakteru jak jsem cinil doposud, coz mi prineslo krasnou smlouvu v anglii.
gomez komusiodpovědět 
           Re: Stavět bude kdo?21:33:41 17.01.2010
Nemyslim si, že všechny jeho cesty jsou bouldrovýho charakteru,třeba ty ve strukturách jsou podle mě pěkný a vyvážený a nemyslim si, že jsou těžší než cesty od jiných stavěčů,jenom asi musí člověk víc přemýšlet něž udělá krok.A všichni třeba nechtěj lízt cesty ,který jsou jenom o tom dokud to ruce udržej.Ale můj názor
Míšaodpovědět 
        Re: Stavět bude kdo?18:40:42 03.02.2010
neni jedinná, já si to myslím taky, jsou to mňamky
aTomodpovědět 
     Re: Stavět bude kdo?14:42:41 17.01.2010
Já bych taky rád vyjádřil názor, že cesty od Fera bývají většinou těžší, než je napsáno na cedulce. To by až tak nevadilo. Bohužel se ale často stává, že v cestě se dost zápasí s nohama a bouldry v cestě jsou dost nepříjemné, takže se těm cestám většinou vyhýbám. Taky si myslím, že nejsou moc vhodné na nějaký intenzivnější trénink. Když lezu osmou cestu a chci si dát osmičku, tak potřebuju, abych dolezl co nejdál a potrápil se na vytrvalost. Řešit bouldry, když máš nateklo, nemá moc kouzlo ani valné výsledky.

Osobně se mi líbí třeba cesty od Petra, Sládiče i Goméze. Zdar a těším se na akci!
Mrožekodpovědět 
      Re: Stavět bude kdo?16:12:34 17.01.2010
Gomezi komusi.To jsem rád že stavíš v Anglii.Je to lepší ,než abys ůžasně skalní a boulderovou cestou případně pokazil poměrně zajímavě vyhlížející podnik.Je mi fuck co se bude stavět za 5 let.Pro mně je důležitější cesta ,která rozhodne spravedlivě, dle aktuální výkonnosti lezce.A to bohužel není "boulderová skalní", ale pouze "stěnová vytrvalostní" cesta.To není o tom co si kdo vybrečí.Pokud si to vážně myslíš,přestaň stavět v Anglii a začni v Čechách(kde jdou závody taky kvůli blbě postavenejm cestám,kde všichni troch horší lezci popadají na začátku ,v těžkém úpadku)závodit.Škvarky ale motivujou víc viď. I v Čechách.Pořádnej stavěč nestaví za suchý z nosu,proto se stavěj ty kvalitní "boulderový" "skalní" cesty. Jedinej stavěč,co na Smíchově za něco stál byl Sládič. Na závodech by si všichni přilákaní závodníci měli hlavně dobře zazávodit a dosytosti si zalézt a když né vyhrát aspoň si slušně zatrénovat,ne se zprudit cvaknutím 4 expresek ve dvou boulderovejch cestách,a na další závody se kvůli tomu vykašlat.To se týká hlavně mladších závodníků. Tak asi tak moje blitky,bez urážky, Gomezi.
odpovědět 
       Re: Nejlepší stavěč všech dob?16:30:27 17.01.2010
Nejlepší stavěč všech dob je,ukrutný desítkový mrskač, SMRT.Nevíš o koho jde? Mrkni na zlobastram.cz
Zmožekodpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?16:31:01 17.01.2010
Zajímalo by mě,jestli patříš mezi závodníky nebo spíš mezi diváky.Jen abych měl představu jakou váhu tvému příspěvku dávat... Nemyslím to zle,jen mě to zajímá.Peace.
Džangli
džangliodpovědět 
        Re: Stavět bude kdo?16:34:51 17.01.2010
Spíš mezi závodníky.Ty momentálně spruzenější.
odpovědět 
         Re: Stavět bude kdo?16:58:44 17.01.2010
Ok.To beru.Proč ale spruzenější?
džangliodpovědět 
         Re: Stavět bude kdo?22:42:54 21.02.2010
kdo umí lézt,přeleze všechno.
lulinodpovědět 
          Re: Stavět bude kdo?11:06:40 22.02.2010
i Lulina.
odpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?19:49:37 17.01.2010
Neboj, do urazeni mam daleko a pokud jde o boldry v zavodnich cestach mel bych patrit mezi jejich odpurce, kdyz jsem na predlonskym mcr vyhorel na prvnim boldru u tretiho v dobe kdy mi v kvalifikacni obtiznosti tak tak nateklo.
A nakonec jde o prd, kluci to zvladnou a treba jim tahle diskuze bude k uzitku...Jen bych rad vedel s kym se to tu kockuju?

Nazdar dzangli, cetl si zpravu? Je to doma..
gomezodpovědět 
      Re: Stavět bude kdo?19:44:09 17.01.2010
A zapomněl jsem na Džanglího.
Mrožekodpovědět 
      Re: Stavět bude kdo?09:33:24 18.01.2010
absolutně souhlasím s Mrožkem. Na SmíchOFF chodím lézt, protože je to parádní vysoká stěna a od takový čekám hlavně vytrvalostní cesty. "Trénovat"(jestli se tak dá říct tomu co tam provádím) tam chodím kvůli vytrvalosti. V cestách od Fera, ale nedojíždím na vytrvalost, ale na boulder, bez urážky, pro mě dost často s nelogickýma nohama. Bohužel to nejni jen můj názor, ale i valný většiny mých spolulezců... výsledkem je to, že když chci z cesty odpadávat kvůli bandaskám a vytrvalosti, nelezu ty od Fera. Co se týče Míši příspěvku: souhlasím, že ferovy cesty ve struktuře jsou vyrovnaný a celkem pěkný, ale osobně vidím rozdíl v tom, že ve struktuře si najdu nohy tam, kde je potřebuju já a né tam, kde mi je diktuje stavěč.
Nechci jen kritizovat, je mi jasný, že postavit dobrou cestu je kumšt a taky dost nevděčná práce, páč se vždycky najde plno takovejhle rejpalů.
Proto dík, za všecky cesty a držim palec ať se závody povedou.
LukasGodpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?22:06:57 18.01.2010
Taky názor,ale naprosto souhlasim s Gomezem.No co,vždycky se mi líbí to co ostatním ne...
Míšaodpovědět 
      Re: Stavět bude kdo?11:17:53 13.02.2010
na to, ze nevylezes osmicku, ti kazdej prdi..si proste tucnej
smrtakodpovědět 
     Re: Stavět bude kdo?10:16:39 19.01.2010
Jeďte si zalézt do Bruselu - v takovým Terre-Neuves nebo St.Gilles by Ferovy cesty byly choďáky...na druhu stranu se tam leze jenom toprope...
Tomekodpovědět 
     Re: Stavět bude kdo?10:23:14 19.01.2010
Jeďte si zalézt do Bruselu - v takovým Terre-Neuves nebo St.Gilles by Ferovy cesty byly choďáky...na druhu stranu se tam leze jenom toprope...
Tomekodpovědět 
      Re: Stavět bude kdo?11:59:19 19.01.2010
Tomku,řekl bych že jsi trochu nepochopil o čem se tady diskutuje.Myslím,že to nepochopila ani Míša.Nejde o to jestli by byly cesty od Fera jinde choďáky,jde o to aby nedokurvil závodní cesty přehnanou bouldrovostí,která bude lezce limitovat.Příklad: Pokud postaví boulder přes díry,který dlouhán 190cm vysoký přešáhne a nedá tam taky nohy pro 160cm vysokého borce,nebo je dá blbě,výrazně toho malého limituje,boulder bude morpho,a to je dobré, možná ,na bouldrové závody,tam máš další možnosti.Na vytrvalosti,respektive obtížnosti ne.Tam máš pokus a hotovo.Jsou věci,kterým by se měl stavěč závodů na vytrvalost vyvarovat.Po tom co jsem slyšel jak Fero staví se toho můžou lidé nejspíš právem obávat.Třeba se ale pletu.
odpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?01:24:29 20.01.2010
Ja to chapu, ale lezeni neni box - zatim se myslim neuvazuje, ze se zavedou kategorie podle vysky v cm nebo pomeru delka rukou/vaha...proc asi s vyjimkou AO jsou nejlepsi lezci na umelce vetsinou pomensi (do 172cm) a lehci a protazenejsi a...- Ferovy cesty me spolehlive rozcilej - ale je to sakra výzva, díky za ně, variabilita rules - musime taky myslet, čísla jsou jenom orientacni, atd atd.
odpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?01:24:39 20.01.2010
Ja to chapu, ale lezeni neni box - zatim se myslim neuvazuje, ze se zavedou kategorie podle vysky v cm nebo pomeru delka rukou/vaha...proc asi s vyjimkou AO jsou nejlepsi lezci na umelce vetsinou pomensi (do 172cm) a lehci a protazenejsi a...- Ferovy cesty me spolehlive rozcilej - ale je to sakra výzva, díky za ně, variabilita rules - musime taky myslet, čísla jsou jenom orientacni, atd atd.
odpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?18:50:25 03.02.2010
a lezl jsi v poslední době něco od Fera?
z novějších třeba cesta "E.T. chce domů" - krása, ze starších např. "Madloň oblinovitý",.. to jsou cesty, které leze člověk pro radost
aTomodpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?20:03:53 03.02.2010
Fakt parada jak se tady vsichni vztekaj kdyz jim nekdo nestavi do noty, holt premejset nad cestou trochu boli...
Btw mela jsem za to ze Fero sam neni zrovna z nejvyssich?
A dalsi nejspis planej postreh odkdy lezeni na obtiznost = lezeni na vytrvalost???
berryodpovědět 
       Re: Stavět bude kdo?20:38:29 03.02.2010
Fakt parada jak se tady vsichni vztekaj kdyz jim nekdo nestavi do noty, holt premejset nad cestou trochu boli...
Btw mela jsem za to ze Fero sam neni zrovna z nejvyssich?
A dalsi nejspis planej postreh odkdy lezeni na obtiznost = lezeni na vytrvalost???
berryodpovědět 
        Re: Stavět bude kdo?21:08:29 03.02.2010
Souhlasim s tebou,asi jsou jeho cesty cesty víc bouldrový než od jinejch,ale nějaký odpočinkový místo se vždycky najde.jinak E.T. je fakt lahůdka,hlavně dolez
lezkyněodpovědět 
        Re: Stavět bude kdo?20:55:05 04.02.2010
Od doby, co se závody začly na umělkách dělat.
odpovědět 
         Re: Stavět bude kdo?21:00:49 04.02.2010
Pro lezkyni: to je právě to špatný,ta cesta by měla směrem vzhůru postupně gradovat bez možnosti nekde stát a sklepávat.Musí tě vytrvalostně podojit.To jen tak pro tvou informaci.V pětce se to ale blbě realizuje :D .
odpovědět 
          Re: Stavět bude kdo?21:10:00 04.02.2010
Pro Berry: Když se začlo před mnoha lety závodit na obtížnost,začaly se stavět i jiné než malé stěny a venku se lezli stále delší a delší a tím pádem i vytrvalostnější cesty.Tento vytrvalostní trend se přenesl i na závody. A to včetně světového poháru.Proč by to teď na Smíchově mělo bejt jinak? Obtížnost = vytrvalost nebo silová vytrvalost + technika. Bouldering = maximálka + technika.
odpovědět 
           Re: Stavět bude kdo?11:20:24 05.02.2010
a nebo to vsechno hezky pokombinovati, tak jak to robi spanelaci...cesty na skalach jsou stale delsi, ale taky boldrovejsi..moje zkusenost je takova, ze co je ti platna vytrvalost, kdyz se pak do rozhodujiciho kroku nepostelujes...a propo...posledni dobou mi prijde stale obtiznejsi definovat co to vlastne je boldr v ceste, totiz pokud ti jde sila a technika nahoru z boldru se stava bezny krok a tady si myslim je point cele tehle diskuze mezi vytrvalci a boldrysty...totiz trenink... lezeci.... nikoli kecaci...pak si muzes rict: aaa boldrova cesta na zavodech, zmena, proc ne
gomezodpovědět 
           Re: Stavět bude kdo?19:26:57 06.02.2010
cesty se lezly s tvrdym y..jen tak na okraj, jinak no com. furt to samy
berryodpovědět 
            Re: Stavět bude kdo?21:43:46 18.02.2010
Berry , mně je jedno jestli i nebo y.Ty jsi taky furt to samé.Nemáš o tom valné pvědomí,až budeš v problematice lezení vzdělaná jak v gramatice, bude to dobré.
odpovědět 

 Parada, respekt!21:58:15 11.01.2010
Smekam Tomasi a drzim palce.
Monroeodpovědět 

 No nevím...22:33:59 11.01.2010
jestli tam budou závodit světová esa, tak by snad i cesty pro ně měli dělat špičkoví stavěči. Solanský jako stavěč v obtížnosti na ČP mládeže tedy nic moc a v Brně pri stavění MČR v boulderu se taky moc nepochlapil.
A není mi jasné, jestli bábovek ve finále bude 8 nebo 10, páč nejdříve je napsáno, že jich postoupí do finále 10 a pak o něco níže se píše, že 8. Tak vlastně kolik? Jinak držím palce, ať se závod povede a nezůstane jen při "velikých očích".
Honzaodpovědět 
 Re: No nevím...13:13:19 12.01.2010
Co se týče stavěčů. Se Štěpánem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Petr pomáhal při stavbě SP v Brně. Věřím, že tam nabral zkušenosti, které nyní využije. Juniorské závody neumím hodnotit a za nepovedené boulderové závody v Brně nebyl ani zdaleka zodpovědný jenom on. Jsem si samozřejmě vědom rozdílu ve výkonnosti stavěčů, oproti stávající světové špičce a s tím spojeného rizika. Jistější by asi bylo, kdybychom oslovili někoho ze stavěčů, kteří staví svěťáky. To je však o jiných penězích a jistota také není 100%.
K postupovému klíči u žen. Správně tam má být 8 postupujících žen do finále. To jsem bohužel v textu přehlédl. Nicméně bych ještě rád upozornil, že tento článek má spíše informativní charakter a že může ještě dojít k nějakým změnám. Například, pokud se přihlásí v ženské kategorii dostatek kvalitních závodnic, nevylučuji uspořádání semifinále. Přesná pravidla budou zveřejněna nejpozději 14 dní před závodem. Jinak díky za připomínky.
Rakodpovědět 

 ženské semifinále????02:35:20 12.01.2010
Na jednom mieste píšeš, že zo soboty postupuje 10 žien priamo do nedeľného finále s tým, že ženy semifinále mať nebudú a o pár riadkov nižšie je napísané, že v nedeľu sa polezie dvojkolovo - semifinále a finále - s tým, že do finále postupuje 8 žien. Čo je správne?
mirantodpovědět 
 Re: ženské semifinále????13:14:25 12.01.2010
Viz. odpověď Honzovi
Rakodpovědět 

 Věková hranice18:34:33 14.01.2010
Proč nemůže na závodě, který není ani jen ČP, startovat mládež, nebo aspoň junioři 14 - 15 let? Vždyť pravidla IFSC stejně nebudou tak úplně dodržena už jenom tím, že pořadatel si může nasadit do semi, případně finále, koho chce. Tak o co jde? To, aby náhodou nějací mlaďoši nevyžrali někomu ceny, nebo co? Možná by stálo za úvahu, aby pořadatel přehodnotil věkovou hranici. Pro mladé by byl takový závod, na nejlepší stěně v ČR a ke všemu mezi nejlepšími lezci, určitě tou nejsilnější  motivací, co může být.
Michalodpovědět 
 Re: Věková hranice13:44:44 15.01.2010
Jo přesně, ať tam sou všichni. Aspoň bude víc závodníků a budeme moc videt "nadeje" naseho lezení..
Noo nooodpovědět 
 Re: Věková hranice10:03:40 16.01.2010
Věkovou hranici pro účast na závodech posouvat nebudeme. Věkové kategorie ve všech sportech mají své odůvodnění (například odlišná tělesná stavba, jiná tolerance fyzické zátěže atd.). Pokud se budou dospělých závodů zúčastňovat děti, budou se muset cesty přizpůsobovat jejich výšce. Pravděpodobně se pak polezou krátké kroky po malých chytech. Stavěč si nedovolí postavit cestu s delšími silovými kroky, protože bude ihned zkritizován, že tam byly dlouhé kroky. Jsem přesvědčen, že by k těmto problémům docházelo a úroveň závodu by tím utrpěla. Má dlouholetá zkušenost se závody je taková, že někteří rodiče ambiciózních závodníků, dovedou být v prosazování zájmů svých ratolestí, velmi mírně řečeno netolerantní.
Rakodpovědět 
  Re: Věková hranice14:23:05 16.01.2010
Naprosto souhlasím s taktně vyřčenou poslední větou v předchozím Rakově příspěvku, zejména pak v souvislosti se slovním projevem "taťky Michala".
Radekodpovědět 
   Re: Věková hranice17:08:10 16.01.2010
No, teda nevím, ale děcka, co jezdí evropák 14-15leté mají podle mě už normální dospěláckou výšku. Holky většinou už ani více nevyrostou.Chápu ale, že pro děti mladší by to problém byl. Snížit hranici na 14 let mi nepřijde jako špatný nápad, spíše naopak. Ještě by mě zajímalo, kteří borci, borkyně, budou nasazeni. Adam a Mráza jsou jasní. A kdo dál?
Honzaodpovědět 
    Re: Věková hranice21:28:37 16.01.2010
No 14.-15.leti kluci rozhodne normalni dospelackou vysku nemaji... A holky VETSINOU vyrostou uz jen tak o centimetr, dva (az deset). Prestoze jsem matka jedne z "omezenim takto postizenych" holek, souhlasim s Rakem. Ty dva roky pockat je nezabije, na "standardnich" dospelackych soutezich taky zavodi az od 16. Fakt by se vecne resilo, ze nekam nejake decko nedosahlo a kam az posunout tu hranici...
odpovědět 
     Re: Věková hranice00:06:05 17.01.2010
Špatně jsi mě pochopila. Nikde jsem nepsal, že kluci už nevyrostou. Někteří rostou až do 21 let! Myšleno to bylo tak, že ve 14.letech už mají takovou lezeckou výšku, s kterou se dají už normálně, bez větších problémů, lézt cesty pro dospělé. Nejmenší lezkyně, co patří k současné světové špičce mají 152-154cm (Kim Jain, Muriel Sarkany, Angela Eiter), ze světové špičky chlapů např. Ramon Julian 159cm, hodně malej je taky Anma Sachi. Nemluvě o tom, že Adam při téhle výšce podával už světové výkony na skalách a špičkové výkony na závodech, na které ho v té době pustili.:) Závody jsou samozřejmě věcí organizátora. Já osobně nemám v rodině nikoho takto "postiženého", takže z toho hlediska mi to je jedno.:) Byl to jen můj názor, nic víc. A pokud budu závodit, tak mě aspoň tolik mladých nepředleze.:)Každopádně myslím, že to budou dobré závody.
odpovědět 
    Re: Věková hranice19:49:57 21.02.2010
jeden muj vybornej lamarad (je mu 14) meri 150cm ale leze vyborne nevim jestli by zvladl dospelackou cestu
odpovědět 

 trochu zahadnej system15:36:46 16.01.2010
trochu nechapu jedno - 21.-23. muzskej (obdobne u zen) z prvniho dne dostanou ceny a pohar (i kdyz to budou celkem luzeri, kuprikladu), kdezto treba 19. a 20. ktery jeste postoupej dale a samozrejme nebudou mit zadnou sanci se pomerovat s nasazenejma hvezdama, prijdou zkratka? (pokud se neprobojujou na 6. - 8.misto)?
martinodpovědět 
 Re: trochu zahadnej system21:46:39 16.01.2010
Pro někoho je odměnou účast v (semi)finále, pro jiného je hodnotnější věcná cena, zálěží na člověku.
odpovědět 
  Re: trochu zahadnej system09:23:57 17.01.2010
Skus to říci někomu ,kdo nejede metrem z jižáku, ale třeba autem z Ostravy nebo Brna do očí.
odpovědět 
   Re: trochu zahadnej system13:00:29 18.01.2010
viz Matous 20.kap.
www.etf.cuni.cz/~rovnanim/bible/nbk/Mt20.php
platne stale
odpovědět 
    Re: trochu zahadnej system16:48:45 18.01.2010
Četbě bible tady rozumí jenom Pletánek.
odpovědět 
     Re: trochu zahadnej system18:53:35 18.01.2010
Klidně mu to do očí řeknu i když přijede třeba z ostravi za tím názorem si stojím. Já nepojedu od metra, ale cca 150km a pojedu si zazávodit "for-fun" na ceny stejně nedosáhnu. Kdybych lezl na úrovni postupu do finále, byla by pro mně větší odměnou účast než pár cen od sponzora... ale jak sem psal, záleží na člověku.
přemaodpovědět 
      Re: trochu zahadnej system20:19:28 18.01.2010
To potěší.
Rakodpovědět 
       Re: trochu zahadnej system21:21:19 19.01.2010
No,jenže nelezeš na postup do finále Přémo,to znamená že tomu,pro co lezou ti vpředu nemůžeš rozumět.Prize money,nebo ceny(které můžeš prodat) ti mohou celkem obstojně zafinancovat tvé lezecké aktivity. A tréning na to, abys dosáhnul na špici, je kromě nadání a dříny taky kurevsky drahej.
odpovědět 
        Re: trochu zahadnej system21:43:23 20.01.2010
"...tomu,pro co lezou ti vpředu nemůžeš rozumět..." -nejspíš máš pravdu, ale.
Jestli však něčí ambice jsou "vpředu", měl by si odmyslet celou open, brát ji jako kvalifikaci a soustředit se na výkon v semi/finále. Pokud však neprahne hlavně po cenách, pak se mu nabízí vzhledem k lezení flash různé strategie ;)
premaodpovědět 
         Re: trochu zahadnej system23:49:52 20.01.2010
Tak takhle řečené to beru :)
odpovědět 
          Re: trochu zahadnej system01:31:37 21.01.2010
BINGO :-)
tomasodpovědět 

 Chcete si me brat do huby..11:19:58 17.01.2010
je mi líto, že sem musím psát, ale nedá se nic dělat. Víte, už mě začínají srát oni lidé, co jen kecají a stále hodnotí něco z minulosti!! a máte-li nutkání o tom diskutovat, stavte se někdy ke mně, rád to s Vámi venku pořeším!!! Ručně....jsem jen člověk, který udělal chyby, ale kdo mě ted nezná, at prosím drží hubu!!!! Díky
P.S.odpovědět 
 Re: Chcete si me brat do huby..11:29:39 17.01.2010
No tímhle si rozhodně polepšíš :) chce to klid. Chybu si udělal ty a jen čas to otupí. Někdo zapomene, někdo ne a ty se přesto musíš přenést. Hlavně nikomu nevyčítej, že si z tebe dělá prdel.
...odpovědět 
 Re: Chcete si me brat do huby..11:34:26 17.01.2010
a stavět závodní cesty na obtížnost není jako si jít na pivo, já stavím cesty a to ne první rok a ne jen mládež a na pivo nechodím....zkuste si vylézt mládežnické cesty, asi by jste ani necvakli třetí..... v Brně na bouldrech jsem jen vypomáhal, nepostavil jsem ani jeden bouldr!!! opravdu, kdyby někdo raději trénoval a nezabýval se kecáním o něčem, co stejně vím jen já nejlépe, udělal by pro České lezení lépe, a proto já ted KONÁM, NEKECÁM.......
P.S.odpovědět 
 Re: Chcete si me brat do huby..13:16:19 17.01.2010
Na buducnost si mal mysliet vtedy a nie teraz plakat, aky si chudak, ze si kradol. To ta ale vtedy nenapadlo, ze dopadnes ako obycajny zlodej.
odpovědět 
 Re: Chcete si me brat do huby..13:17:33 17.01.2010
Typickej arogantnej zlodejicek.
odpovědět 
 Re: Chcete si me brat do huby..14:50:00 17.01.2010
Jestli jsi t psal fakt ty, Petře, tak bych se radši neoháněl těmahle silnejma slovama o ručním vyřizování. Na většinu lidí to neudělá moc dobrej dojem. Možná by bylo lepší ukázat dobrej příklad, než rozdávat rány. Pokud se ti to daří, tak jen tak dál! Ať se daří.
Mrožekodpovědět 
 Re: Chcete si me brat do huby..15:59:41 17.01.2010
Teda, jestli to fakt píše Solanský, tak dělá Rakovi medvědí službu. Navíc to vypovídá i něco o pisatelově inteligenci. Výhružky násilím od hubeného lezce jsou také fakt úsměvné. Taky bys mohl skončit brzy ve špitále.
nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: Chcete si me brat do huby..16:19:05 17.01.2010
To snad ani nemůže psát on.To by byl úplně vymaštěnej o medvědí službě pro Raka nemluvě.
odpovědět 
 mas to mit23:32:47 17.01.2010

KAUZA PETR SOLANSKÝ ML.

Informace Tomáše Kysilky a Tomáše Mrázka z projednávání krádeží Petra Solanského ml. na schůzi VV ČHS.

Následující text je informací Tomáše Kysilky a Tomáše Mrázka ze schůze VV ČHS(výkonný výbor českého horolezeckého svazu). Oficiální zápis bude k dispozici na webových stránkách ČHS (www.horosvaz.cz).
VV ČHS včera, 11.11.2003, projednal stížnost vedoucího české juniorské reprezentace Tomáše Kysilky na krádeže Petra Solanského ml. Kromě členů VV ČHS se jednání zúčastnil pozvaný Petr Solanský ml. a pozvaní postižení Tomáš Kysilka a Tomáš Mrázek. Jednání řídil člen VV ČHS Jiří Všetečka, který požádal Petra Solanského ml. o vyjádření k písemné stížnosti T. Kysilky. Petr Solanský ml.se ve své výpovědi přiznal, že:
1. Odcizil na dvakrát částku 3000,-Kč rodině Tomáše Mrázka v době, kdy s Tomášem Mrázkem trénoval a přespával v bytě rodiny Mrázkovy.
2. Odcizil 5000,-SK, značné množství potravin a způsobil škodu na majetku v domě rodiny Kysilkovy v době, kdy u nich trénoval a měl poskytnuto plné zázemí.
Tyto činy zdůvodnil jednak zdravotním stavem a jednak závistí.
Tomáš Kysilka a Tomáš Mrázek ve svých výpovědích, kromě jiného, upozornili na další případy krádeží při akcích pořádaných ČHS event. v rámci reprezentace ČR, kde je dle jejich názoru důvodné podezření na Petra Solanského ml.
Petr Solanský ml. s k těmto případům nevyjádřil, kromě krádeže u Rudolfa Tefelnera, kterou popřel.
Na základě všech výpovědí přijal VV ČHS v souladu s disciplinárním řádem ČHS předběžné opatření s termínem do 31.12.2003, dle kterého:
1. Petr Solanský ml. má s okamžitou platností zakázanou jakoukoliv činnost při akcích pořádaných ČHS jako sportovec nebo organizační pracovník. (Pořadatelé závodů budou informováni)
2. VV ČHS potvrdil vyřazení Petra Solanského ml. z reprezentace.
Do 31.12.2003:
1. Zdravotní komise ČHS posoudí lékařskou zprávu o zdravotním (duševním)stavu Petra Solanského ml.
2.VV ČHS rozhodne o dalším působení Petra Solanského ml. v rámci ČHS.

Autoři této informace Tomáš Kysilka a Tomáš Mrázek nebudou reagovat na případné komentáře zde na Lezci.
odpovědět 
 Re: Chcete si me brat do huby..12:12:32 19.01.2010
Jestli P.S je Petr Solanský a je to skutečně on, tak mi nezbejvá nic jinýho než říct, že je to pako...
martinodpovědět 
 Re: Chcete si me brat do huby..14:22:40 21.01.2010
To je fakt trapný vytahovat nějakou minulost, to je ubohost největší od vás co to děláte... když teď je vše úplně jinak... lidi mají různé problémy, důležitý je, a především těžký je se z nich dostat, to se Petrovi povedlo, tak nevím proč ho všichni hned odsuzují, to jste teda hodně hloupí. Mně se vždy, taky cesty nepovedou dobře postavit. Ve Svitavech jsme si vyzkoušeli, že naše spolupráce je hodně dobrá a dokážem postavit dobrý cesty.
Štěpán Stráníkodpovědět 
  Re: Chcete si me brat do huby..22:56:07 21.01.2010
Plivání špíny na druhé je v internetových diskuzích standart. A nejvíc plivou ti, co nic v životě nedokázali, nevidí do pozadí, ti "nedocenění". A k Petrově minulosti: Člověk v životě dělá chyby, někdo větší, někdo menší, ale lynčovat za jednu chybu do konce života je blbost. Naštěstí v tomto případě o tom, kdo bude stavět cesty rozhoduje jenom Rak... . Nejlepší co může Petr udělat, je postavit s tebou dobrý závody, cesty co se budou lidem líbit, a pokud se vrátí jako stavěč závodů, tím lépe pro české lezení. Ten, kdo "staví cesty jako nikdo v Evropě", je jen jeden, ale i na SmíchoFF to celkem už umíme, tak se můžete těšit na pěkné VYTRVALOSTNÍ :) cesty. A trénujte, cesty budou k...a dlouhý..... Sládič.
Sládičodpovědět 
   Re: Chcete si me brat do huby..10:34:13 12.02.2010
Lepsie byt nedoceneny, ako zlodej.
odpovědět 

 Tajný plán boje23:40:58 21.01.2010
OK, z komentářů mi vyplývá následující tajný plán boje:
Budu začínat na šestce, je třeba se rozlízt. Tu bych měl dát i když jí postaví Fero. Tak jo, ať jí staví Fero a Petr mu do toho nekecá :-) Aspoň se v sedmičce nebudou plést šestkaři ;-) V sedmičce by mě už nějaká "Férovka" mohla překvapit, tak ať jí staví Petr a dám to možná taky. Hned jak sedmu TOPuju, zajdu na recepci, že je tam strašná zima, ať zapnou ty žhaviče, určitě bude jeden přímo nad tou sedmou. To spolehlivě eliminuje aspoň několik dalších sedmičkářů. Osmu jsem na SmíchOFFě nikdy nedal, ale to už si budou lezci stěžovat na strašný vedro, takže se pak hezky ochladí a já se k ní dostanu v optimálních podmínkách! A když jí postaví Fero, bude to trochu ruleta... Jenže tou dobou už budu mít vokoukaný, jak se to má lízt a skončím dvacátej první. :D Chacháááá! A protože si to borci, kteří budou začínat na osmičce nestačí po jednom skouknutí zapamatovat, překonám třeba i nějakýho pavouka! :-D Hmmm, jenže Adama Ondru tak stejně neporazím, protože v kvalifikaci nepoleze. Ach jo, to je tak demotivující!!! :( Určitě by začínal frajersky rovnou na devítce, kterou by stavěl Fero!!!... a umístil se tak na posledním děleném místě. :-D Všem by se pak podepsal na tričko, na památku, že uznává, že ho porazili :-D
Bébulodpovědět 
 Re: Tajný plán boje12:31:23 22.01.2010
super!! :-))
odpovědět 
  Re: Tajný plán boje15:12:37 22.01.2010
jak sem psal, nabízejí se různé strategie ;)
přemaodpovědět 
 Re: Tajný plán boje18:37:05 22.01.2010
Neboj ada nema sanci. Finale stavi Fero.



odpovědět 
 Re: Tajný plán boje12:57:32 02.02.2010
No, ja premyslim, jestli zacit od 4 nebo od 5. Mozna kvuli rozlezu a tak vubec asi od 4. Sice fakt verim, ze bych mel dat libovolnou sestku - a docela si verim i na sedmicku - ale - nikdy jsem nebyl na zavodech a po prvnich dvou cestach snad trochu spadne nervozita :-)

Ale taktika dobra - radsi nachystam poradnej balik maglajzu - aby mi to lezlo i po tom, co kvuli tobe trochu pritopi :-)

Coz mi pripomina - super taktika je se poradne zahrat a lezt lehky cesty bez maglajzu - a jeste ty chyty vzdycky trochu "hladit" - nechas tu cestu tak hezky oslintanou, ze uz to po tobe nikdo nevyleze ;-p
 phobosodpovědět 
  Re: Tajný plán boje11:40:56 04.02.2010
Na Smichove takto cesty lezou skupiny "klasiku" (zrovna vcera jsem jich tam nekolik videl). Co je k tomu vede, lezt na umelce bez maga, netusim.
jodpovědět 
   Re: Tajný plán boje12:28:45 04.02.2010
normálka, na skále nejsi zvyklej a na stěnu si ho zapomeneš vzít,...
za klasikyodpovědět 
    Re: Tajný plán boje14:21:35 04.02.2010
Tak na to zkuste nezapominat. Stejne jako na pisek mago nepatri, tak na umelku naopak patri. Mozna jsem divnej, ale lezt cesty po oslizlejch umelejch chytech mne moc nevzrusuje.
Na nekterych umelych stenach maji pouzivani maga vynuceno v podminkach, a je to dobre, protoze to je ohleduplne k ostatnim lezcum.
jodpovědět 

 další info...?19:01:03 22.01.2010
Ahoj, můžete odtajnit nějaké další info? zajímalo by mně na jekých profilech se poleze kvalifikace.
z.odpovědět 

 aktualizace12:54:05 03.02.2010
Takže na Smíchově přibude strop cca nad dětským pláckem? to bude zajímavý upgrade profilu i vytrvalosti.
Lze závodit v týmu i za jednotlivce zároveň?
dotazodpovědět 
 Re: aktualizace16:35:06 03.02.2010
Dostavba propojí sportovní profil a břicha. Takže vznikne zhruba 3 m dlouhý strůpek. Propojením těchto dvou profilů bude možné postavit cestu dlouhou přes 25 m. Můžeš závodit současně za jednotlivce i týmy. Tvé umístění v závodě jednotlivců se bude započítávat do výsledků týmu.
Rakodpovědět 
  Re: aktualizace21:31:15 03.02.2010
Raku ty naše vědmo :) profily pro kvalifikaci nám neprozradíš?
z.odpovědět 
   Re: aktualizace21:43:48 04.02.2010
Neprozradím.
Rakodpovědět 

 skoda20:16:05 03.02.2010
Je škoda, když se autoři rozhodli, že závodit smí pouze lidi starší 16 let. Docela rád bych se účastnil, ale co nadělám.
vojtaodpovědět 
 Re: skoda12:30:39 04.02.2010
můžeš závodit tenhle pátek?
odpovědět 

 Zico = maser!22:13:49 03.02.2010
Myslim, ze cesty by mel stavet Rosta Tomanec. Nevim jestli jeste vubec leze, ale kdyz sem driv jezdil na zavody, tak cesty od nej byli dycky nejviic!!!
samuelodpovědět 
 Re: Zico = maser!18:53:11 04.02.2010
Taky bych hodně rád uvítal, kdyby cesty stavěl Zico. Lepší českej stavěč než Zico, bohužel není. K boulderovým cestám, co staví Fero, se už mnozí vyjádřili, Solanskej se zaměřuje převážně na hrubou sílu a ani techničtější Štěpán na Zica ani zdaleka nemá. Ale co naděláme. Jsou to závody na Smícháči a tam je bohem Rak. A pak, Zica by si Rak stejně nemohl dovolit. Koneckonců, můžeme bejt rádi, že alespoň nějakej závod bude.
Kubaodpovědět 
  Re: Zico = maser!21:17:03 04.02.2010
No myslím, že Tomance by si klidně dovolit mohl,zas tak chudej neni,ale Tomanec už snad jenom medituje.Jinak stavěč byl excelentní,krutj vytrvalostník,cesty od něj,to by byl mazec.
odpovědět 
   Re: Zico = maser!21:43:14 05.02.2010
jo, jo, zlatej R.T. Při stavění víc než svaly, používal mozek, a to se dnes moc nevidí.:((
odpovědět 
    Re: Zico = maser!15:02:48 15.02.2010
Zico už je vyhulenej!
Čoudodpovědět 
  Re: Zico = maser!22:56:41 04.02.2010
To si Rosta za to opravdu tolik uctoval, ze by si to Rakovic nemohl dovolit?? A jak je to s nim? Leze nebo uz jen medituje? Pro me to je ledenda...
samuelodpovědět 
   Re: Zico = maser!09:58:21 06.02.2010
venuje se meditacim, viz jeho stranky
http://arunacala.blog.cz/
fotonodpovědět 
    Re: Zico = maser!08:56:58 11.02.2010
Pro všechny fanoušky RT Zicca, Velký Gurru chystá comeback, loni byl spatřen vo Višňovom se svými žačkami. Chystá nový styl lezení, hodlá levitovat podél skal. Bude tak prvním, kdo prolevituje např. Proces...
abadžikrova babičkaodpovědět 
     Re: Zico = maser!09:47:19 11.02.2010
Ano, je škoda, že Zico stavět nebude. Protože pak by o tom napsal určitě skvělý článek do nejdéle vycházejícího lezeckého časopisu u nás. Jako tenkrát, když stavěl s Pilkinem a Bucherem první svěťák v Praze. Takový veselý článek o stavění závodů jsem ještě nečetl (a už asi ani číst nebudu - leda by se Zico vrátil).
Břeťa Leblochodpovědět 
      Re: Zico = maser!12:49:04 11.02.2010
Pokud by RT stavel, tak bych clanek v Montane klidne rad prekousnul. Stejne se Montana uz poslednich par let neda cist. Pote co do ni prestali prispivat lidi jako byl treba Filip Silhan. A nebo prave RT. Skoro nikdy jsem se s jeho nazory v jeho clancich neshodnul, ale aspon me to donutilo nad vecmi premyslet. Jestli neco soucasne ceske lezecke scene chybi, tak to jsou opravdove OSOBNOSTI. A tou RT bezesporu byl...
samuelodpovědět 
       Re: Zico = maser!09:12:13 12.02.2010
nepřeji si aby se o velkém-malém muži hovořilo v minulém čase! ON se vrátí...
abadžikra vl. rukouodpovědět 

 Online prenos22:03:28 13.02.2010
A nebudu sa preteky prenasat online? To by nebolo od veci, ked uz je to taka svetova akcia...
K.odpovědět 

 Počet cest18:54:04 14.02.2010
Kolik bude připravených cest celkem? Bude například jedna šestka, nebo jich bude víc? Budou i mezistupně jako 6-, 6, 6+, 7-, 7, 7+? Nebo to bude stylem jedna čtyřka, jedna pětka, jedna šestka, jedna sedmička...?
odpovědět 

 Co je lepsi?11:36:23 15.02.2010
Caues, co je pro me z hlediska bodu lepsi, dat si na zacatek cestu za 5, pak prelezt 6 a skoncit na 7 nebo si dat rovnou 6 a skoncit na 7? Diky, H.
Honzaodpovědět 
 Re: Co je lepsi?11:52:54 15.02.2010
Počet vylezených cest nehraje roli. Důležitý je nejvýše dosažený chyt.
Rakodpovědět 
 Re: Co je lepsi?11:59:57 15.02.2010
B je spravne :))
Sládičodpovědět 
  Re: Co je "lepsi"?13:02:36 15.02.2010
Abych přidal trošku do mlýna,co se týče stavění cest od Fera:cesty dělá hezký,ale jeho klasifikace VI,nebo VI-,jsou pro lezce který lezou tuhle obtížnost maximálně! dost těžký!!!.Už někdo začal i upravovat jeho klasifikaci.Zřejmně by se to mělo srovnat z jinejma cestama podobnýho čísla.I na stěně se dá rozbít huba,tak aby si někdo nenaběh.
gorbiodpovědět 

 Trika13:03:01 15.02.2010
Kurňa trika vypadaj fakt hooodně dobře...škoda že ho nebudu mít :-(
martinodpovědět 
 Re: Trika16:02:06 15.02.2010
ještě by to chtělo nějakou vypasovanou verzi s větším výstřihem pro bábovky
odpovědět 
  Re: Trika21:39:34 15.02.2010
anebo tilko s poradnym vystrihem co? :-)
odpovědět 
  Re: Trika07:15:34 16.02.2010
sorry, nevsiml jsem si ze o vystrihu uz pises :-)
odpovědět 

 Jistící brýle?13:08:00 15.02.2010
Jak si mám představit jistící brýle? Lépe řečeno - co to je?
odpovědět 
 Re: Jistící brýle?13:30:32 15.02.2010
Jsou to brýle ,vlastně s hranoly, které Tě nenutí mít hlavu jako jistič v trvalém záklonu. Ale držet krk v přirozené pozici a přesto , díky lomu světelných paprsků v optických hranolech, sledovat jištěného. Mám matný dojem, že i vyhrály nějakou cenu na výstavách.
John, Plzeňodpovědět 
  Re: Jistící brýle?14:04:51 15.02.2010
tak to mi ho vyndej :-)) a přesnej název? nevíte někdo? Páč když hledám podle názvu z článku, tak nenajdu nic...díky
martinodpovědět 
   Re: Jistící brýle?14:07:58 15.02.2010
tak už sem našel nějak náhodně...ale 100 ecek no nevim jestli nepockam :-)
martinodpovědět 

 A budou fungovat sprchy?13:13:52 15.02.2010
To vypadá fajn. Doufám, že třeba budou fungovat sprchy za ty peníze. Minule, když jsem si byl zalézt, jsem musel zaplatit plnou palbu a nemohl jsem se ani umýt. To se mi jednou stalo v Innsbrucku na stěně, ale oni kvůli stejnému problému snížili, jako omluvu, vstupné na třetinu. Chápu, že to ale od téhle stěny a českých podnikatelů čekat nemůžu.
Luk Santiagoodpovědět 
 Re: A budou fungovat sprchy?13:38:54 15.02.2010
doma neteče voda? na horách mají také sprchy? jednou se v téhle civilizaci neumít je smrt
odpovědět 
  Re: A budou fungovat sprchy?14:35:22 15.02.2010
na horách mi samozřejmě nedělá problém se nemejt tejden i víc (kromě smutné varianty, kdy mne kousne vlk do zadnice). ale po šmatání po vopocenejch zahnojenech plastbetonovejch chytech si neumejt ruce, to tedy je prasárna. tudle před pár lety jsem kdesi nachytal páreček bradavic na levou ruku, a hlavním podezřelým místem přenosu je stěna, a zrouna jak na potvoru na smíchově (což nic samozřejmě neznamená).
Lukas B.odpovědět 
   Re: A budou fungovat sprchy?15:46:17 15.02.2010
jezkovy usi...tak chlapakum bude nakonec vadit, ze si budou muset oplachnout zamagovany ruce ve vlazne vode...heheeeee...stavte se nekdy do lokalu, tam se sprchujem ve studeny bezne :D
odpovědět 
    Re: A budou fungovat sprchy?09:55:55 16.02.2010
samozřejmě studená voda na pazoury dostačuje. sem se tam jednou nevoplách vůbec, páč se vobjevila jakási nutnost honem zout lezečky a ještě skoro v sedáku skočit do auta a někam spěchat.

když jsem to teda nakouslo, problém bazény/bradavice na chodidlech je známý. jsou nějaký vobecnější zkušenosti vo bradavicích na pazuchách kontra vopocený plastbetonový chyty? desinfikuje se? ukazujou se někde ruce vobsluze a ta vyloučí z přepravy? (mi je to asi lautr egal, bo jsem na překližce asi dva roky nebylo a moc se tam nehrnu)
Lukas B.odpovědět 
     Re: A budou fungovat sprchy?10:17:53 16.02.2010
tak se nikam nehrň, o jednoho exota alespoň míň...
T.odpovědět 
      Re: A budou fungovat sprchy?10:16:56 17.02.2010
Presne tak. A jeste si kup rousku jako Jackson a uz ji radeji nikdy nesundej a do parlamentu prosad aby se pred oddavajicim povinne kontrolovali pri svatbach penisy a vaginy na munky.
Martas.odpovědět 

 od kdy16:07:35 15.02.2010
Kdy to v sobotu vypukne? A může9předem zaregistrovaný člověk) dorazit např. na 12ctou hodinu až?;)
ondraodpovědět 
 Re: od kdy20:55:54 15.02.2010
Prezentace je od 7.30 - 8.30 (viz. program v tomto článku). Kdo se nedostaví k prezentaci, nebude zařazen do závodu. Ihned po ukončení prezentace totiž proběhne losování (viz. přiložená pravidla), které určí, v jakém pořadí závodníci polezou.
Rakodpovědět 
  Re: od kdy11:18:57 18.02.2010
Takže na té prezentaci bude kromě prezentování i prezence?
onyodpovědět 

 Postaveno18:17:38 15.02.2010
To se jako vyplatí si tam tenhle týden zajít potrénovat, když jsou cesty už postavený mezi ostatními.. nebo jsou ty "závodní profily" do soboty zavřený? :)
Dafe-Bobrodpovědět 
 Re: Postaveno20:40:28 15.02.2010
Potrénovat se vyplatí vždycky. Jen ty cesty tam samozřejmě nenajdeš. Postavili jsme je, vyzkoušeli a zase sundali. Znovu se budou stavět až v pátek v noci.
Rakodpovědět 
  Re: Postaveno-info pro místní?23:05:11 15.02.2010
Ahoj Raku, díky za info o cestách. Je pěkné že uvádíš kde jakým koutkem či převisem povedou, ale smíchova neznalým to moc nenapoví. Jen místní dobře ví jaké profily pilovat:( Na stránkách smíchova moc fotek ze stěny není a zde je jen fotka spojení "sportovních" profilů.
Samozřejmě to není ničí povinností takové informace před závodem zvěřejňovat, ale když už jste tak učinili mohlo to být dotažené i pro nás přespolní :)
Na druhou stranu, fotky jednotlivých profilů už by možná byl "chleba namazanej po obou stranách" ;)

přemaodpovědět 
   Re: Postaveno-info pro místní?00:19:55 16.02.2010
Ahoj,
jak jsem uvedl v odpovědi předchozímu tazateli, nejsou závodní cesty k dispozici a tudíž si je nikdo (ani místní, na to jsem dohlídl) nemohou vyzkoušet. Informace o cestách v jednotlivých profilech nemohou nikoho zvýhodnit. Pokud by ses obával zvýhodnění místních lezců, potom bys musel každý závod pořádat na zbrusu nové stěně. Pak by to bylo úplně spravedlivé. V jednom máš pravdu. Místo nesrozumitelného popisu profilů by byly lepší fotky nebo vizualizace stěny. Před závodem však jedu nadoraz s časem a na podobné vychytávky nezbývá čas. Snad to napravím příští rok.
Rakodpovědět 
    Re: Postaveno-info pro místní?21:13:18 17.02.2010
Ahoj Raku, samozřejmě sem nemyslel že by někdo přelézal cesty připravené pro závod. Měl sem na mysli to, že kdo ví (vidí na fotce, skoukne na stěně) jaký profil poleze a jaký mu např. dělá problémy, tak si v něm nebo jemu podobném podrtí jiné cesty byť s jinou krokovou sekvencí.
Když si ale přečtu "v LaSportivě staví Petr" tak opravdu nevím kam tréning směřovat (a to by fotka řešila).
Nicméně je mi naprosto jasné, že před závodem máte spoustu jiných důležitějších věcí k řešení. Neber to prosím jako nějaký popich, ale jako tip pro příště - buťto kompletní info pro všechny, nebo raději žádné.
Příspěvek nademnou neberu, hnidopišství je trochu jinej soudek viz. kompletně vyčistěné profily níže.
přemaodpovědět 
     Re: Postaveno-info pro místní?21:14:20 17.02.2010
*oprava:příspěvek pode mnou...
přemaodpovědět 
  Re: Postaveno20:40:10 16.02.2010
Jasný :) to bylo za hnidopichy :) sem dneska byl potrénovat a šacuju se na 7 když to dobře pude... Máte to hrozně vysoký pro nás quakery :)
Dafe-Bobrodpovědět 

 Lehké cesty ve změti zakázaných chytů10:08:18 16.02.2010
Těšil jsem se, že si po mnoha letech, kdy ještě na umělých stěnách byla v jednom profilu vždycky jenom jedna cesta a člověk nemusel mezi hromadou chytů (a hlavně stupů) hledat, na co může a na co nesmí, že si tenhle zážitek znovu užiju právě na těchto závodech. Buhehehe, já o tom pochyboval hned, ale kamarádi říkali, že jsem blázen, že takovýhle závody určitě budou mít od ostatních zakázaných chytů vyčistíno. Škoda... Sobotní čas využiju raději jinak.
Bébulodpovědět 
 Re: Lehké cesty ve změti zakázaných chytů10:54:58 16.02.2010
Závodní cesty 4,5,6,7-,8- budou proto z nových žlutých chytů a stupů. Samozřejmě by bylo ideální, mít všechny závodní cesty v sundaných profilech. Takovýhle "luxus", je ale ve stávajících podmínkách nereálný a hlavně zbytečný. Právě kategorie Hobby je určena pro zazávodění známých mezi sebou, rozhodčím by měl být hlavně každý sám sobě. Podobně jako na maratonech MTB, před Elite jede motorka, ale hobíci si musí hlídat značení. Kdo na závodě zabloudil, ví o čem mluvím... V cestách kde jde o body do rankingu, peníze, atd. je vše dle pravidel IFSC. Pro věčné rýpaly: na tyto závody se sundalo 10 nejdelších linií = cca 40 cest.
Sládič
Sládičodpovědět 
  Re: Lehké cesty ve změti zakázaných chytů17:20:15 16.02.2010
Nedokážu posoudit, jaký bude na závodech poměr počtu hobby a elite lezců, ale myslel jsem, že by tam mohlo být víc těch hobby lezců, a že je sobotní závod do značné míry určen především pro ně.
Proto mi nepřijde, že by takovýhle "luxus" byl zbytečný. Zazávodit si na běžné cestě na umělé stěně jen tak mezi sebou? Ačkoli to nebývá explicitně vysloveno, děje se tak pokaždé, když na stěně vznikne nová cesta...
Bébulodpovědět 
   Re: Lehké cesty ve změti zakázaných chytů10:25:33 17.02.2010
Nove zlute chyty, co chces vic? Sundat a nandat kvanta cest na takhle vysoke stene je drina a fakt nesmyslna. Proc nedokazes prijmout to, ze nekdo pro Tebe neco udela a temer zdarma nebo uplne, a ze treba to nevyhovi vsem a Ty ho proto pohanis? Boze!
Martas.odpovědět 
    Re: Lehké cesty ve změti zakázaných chytů15:34:04 17.02.2010
Ale já nikoho nehaním. Přišlo mi to jenom líto, protože jsem se nějak iracionálně natěšil na nereálné (nemyslím si však, že zbytečné). Lavíroval jsem pořád na hraně, jestli se do Prahy na ty závody vypravit, a když je to na hraně, tak rozhodujou maličkosti.
Jinak téhle akci určitě fandím a vážím si jí. Všichni lezci potřebujou motivaci a takhle s blížícím se "otevíráním skal" je to určitě pecka.
Bebulodpovědět 
     Re: Lehké cesty ve změti zakázaných chytů21:47:20 17.02.2010
z pravidel: Případný kontakt s ostatními chyty a stupy nesmí sloužit k postupu ani odpočinku...
Jestli to dobře chápu tak smekne-li mi noha zapřená o překližku nebo mikro-stup a zavadím o jiný (zakázaný)stup, nebude to důvodem diskvalifikace? (za předpokladu že mi zakázaný stup nepomůže stabilizovat polohu)
přemaodpovědět 

 parkovani10:18:50 16.02.2010
Zdarec,
planujeme pomerne silenej prejezd v sobotu rano z Brna. Chtel bych se zeptat, jak je to tam pobliz steny s parkovanim. Na mape jsem zadny parkoviste nevidel ...

Dik moc

Tony
 phobosodpovědět 
 Re: parkovani10:24:05 16.02.2010
Parkování problém není, v areálu je dostatek parkovacích míst. Zpoplatněno 20 Kč/den.
Tomas
Sládičodpovědět 
  Re: parkovani11:32:23 16.02.2010
Pripadne se da parkovat na hlavni silnici vedouci "nad" arealem, zadarmo. Je tam tak 20 mist a o vikendu byva volno.
jodpovědět 
 Re: parkovani10:40:14 18.02.2010
nahoře bych neparkovala, minule tam znamejm vybrali auto! radši 20,- připlatit a do arealu!
Gabčaodpovědět 

 Ma to cenu ?11:50:17 16.02.2010
je mi 17 let. Nelezu skoro ani rok . :) rad bych si skusil nejake cesty ale vubec nevím zda bych si to nejak užil . Nevím tedy zda mam jít abych si neudelal ostudu ... lezu věčinou 6+ nebo 7- . Nektere 7 + take vylezu ale to je ojedinele . Abych nebyl sam který skončí na 6 a ostatní přede mnou na 8 nebo 9 ? xD
Lukášodpovědět 
 Re: Ma to cenu ?12:05:08 16.02.2010
Na nějakém závodě se musí začít!
Dotaz: Když jsem se narodil 11/94 tak mi bude letos 16, jakože 16 let jsem už na světě a můžu závodit žejo žejo?
odpovědět 
 Re: Ma to cenu ?13:58:45 16.02.2010
myslíš že všichni závodníci na prvním závodě vyhráli? jde o to to zkusit ne??
martinodpovědět 
 Re: Ma to cenu ?17:52:05 16.02.2010
Řeším to samý, lezu stejně jak ty. Max 7
Michalodpovědět 
  Re: Ma to cenu ?11:09:35 17.02.2010
Cože to řešíte?
Jestli chceš závodit, tak tenhle závod JE to pravé, navíc budeš na jedné výsledovce s borcema.
Pokud budeš desátej nebo padesátej, tak to neznamená jen místo v závodě, ale i umístění mezi těma co neměli odvahu závodit, pochop.
A jestli chceš lézt líp, tak pohni prdelí a něco se sebou dělej! Co ti brání udělat teď hned pár shybů (i jeden nebo dva) nebo kliků (třeba deset) a každou hodinu to opakovat ať v práci nebo doma:) Dřepy na jedný noze a podobný voloviny se dají taky dělat všude, málo a často, však si ani nezapotíš kvádro či montérky.
odpovědět 
   Re: Ma to cenu ?11:37:11 17.02.2010
Hezký příspevek :) ... jj udelam si td 2 shyby xD ... no snažím se ... na stene sem tak 4 krat do týdne a víc už me telo nevydrží ;) . shyby delam doma každý den :) . A na ty zavody se moc těším :) .... Pujdu ;) . A asi jste to pochopili špatne protože nejdu s ambicema se umístit dobře ale pobavit se :) ...
lukášodpovědět 
    Re: Ma to cenu ?13:44:41 17.02.2010
Kruci další co si mě dá :) kdy že jsem to naposled dělal shyb? :)
Dafe-Bobrodpovědět 
  Re: Ma to cenu ?15:23:56 17.02.2010
Ahoj, lezu neco malo pres rok a pul, sestku snad prelezu a sedmicku jen kdyz mi hodne sedne. Zkusit to ale jdu urcite, rozhodne to bude dobra zkusenost ;-)
Jirkaodpovědět 
   Re: Ma to cenu ?15:29:06 17.02.2010
Lezu uz 30 let. Ale nevim jestli na tehle zavodech vylezu 7. Ma to cenu, kurna fix?
Martas.odpovědět 
    Re: Ma to cenu ?14:42:41 26.02.2014
Nemá, ser na to.
honzaodpovědět 

 Tilko14:47:53 16.02.2010
Kurna já chci tilko abych moh ukazaz biceps.Naky trapny triko si strčte za klobouk :D
Filipesodpovědět 
 Re: Tilko16:10:44 17.02.2010
V tilku by byly vic videt tvoje chlupaty zada a bobr v podpazi...:-/
Michaelaodpovědět 
  Re: Tilko16:29:59 17.02.2010
některý pánové zapáchají už když na se na stěnu přihrnou, hošani něco s tím dělejte!
Janaodpovědět 
   Re: Tilko20:30:11 19.02.2010
Jani, kdyz Te nepritahuji nase feromony, tak jdi do hajzlu!
Stepanodpovědět 

 mega vlezný!!!22:10:21 17.02.2010
Tak tohle zpalbit musim. 200kč za vstup pro diváky? to myslíte vážně? okatý rejžování peněz, je vám jasný že se dost lidí bude chtít podívat na svoje kamarády a sourozence tak jim to pěkně osladíte? takový vlezný nebylo ani na svěťák!
xxxodpovědět 
 Re: mega vlezný!!!22:54:24 17.02.2010
jo, souhlasim,je to hafo....
a jak to bude když nepostoupim do semifinále ale budu se chtít přijít kouknout na finále...budu muset platit vstup?
odpovědět 
  Re: mega vlezný!!!23:43:31 17.02.2010
A vám to přijde divné? Vždyť přesně takové je České podnikání. Nebo jinak, "Jsme nejlepší v republice,tak plaťte,nebo táhněte.Víte vy vůbec,co nás to stálo peněz". U mně Smích a off a mr..t je.Aspoň tam budou mít o místo víc pro pitomce co jim to dá.
odpovědět 
   Re: mega vlezný!!!07:03:56 18.02.2010
ty voe, tak 2kila za podivání na kámoše to je nářez...lépe řečeno lumpárna...
odpovědět 
    Re: mega vlezný!!!10:02:21 18.02.2010
Že vám není hanba, pánové ;-), řečeno slovy Martase: "Proc nedokazete prijmout to, ze nekdo pro Vas neco udela a temer zdarma nebo uplne, a ze treba to nevyhovi vsem a Vy ho proto pohanite? Boze!".
Na druhou stranu, jestli tam bude jenom závodníků 106 chlapů a 30 roštěnek, tak možná na diváky ani nezbude místo ;-) Je tam třeba 106 skříněk na převlečení? Bude to asi tip ťop.
Bebulodpovědět 
     Re: mega vlezný!!!10:22:21 18.02.2010
chápu že je to z důvodu aby tam nebylo narváno jak sviňa....pochopil bych i to že na finále to bude něco stát...ale na kvalifikaci v sobotu se mi to zdá dost...to je můj názor
odpovědět 
     Re: mega vlezný!!!12:31:18 18.02.2010
Bebule bambule, startovné pochopím,vlezné 200 je trochu rachot, a to, že někdo něco jako závody vytvoří je fajn,ale buď si jist že zadáčo to fakt nedělá.
odpovědět 
      Re: mega vlezný!!!13:41:13 18.02.2010
Jo, taky jsem ten copy/paste v uvozovkách myslel pouze jako ironii. Co se komerčního chování pražských stěn týká, bude dost možná SmíchOFF na prvním místě. Mají ale plno, takže si to můžou dovolit. Chovaj se prostě tržně. Právo na to jim neberu. Ale 200,- korun za vstup pro nelezoucího kamaráda je i na SmíchOFFské poměry brutal (co se soboty týče).
Bebulodpovědět 
       Re: mega vlezný!!!23:42:59 22.02.2010
Lidi, tak si postavte vlastní stěnu, všechny lezce a studenty tam pouštějte zadarmo, a přitom si tam celej den seďte sami (nebo plaťte personál),zorganizujte si závody na který dostanete uznávané lezce, zaplaťte "chudým" studentům co vám tam přijdou dělat dva dny v kuse i přes noc, sežeňte si sponzory, vyjednejte ceny aby vás lezci nenařkli že stojí za ho..., osvětlovače, moderátorku, sjednejte výsledkový servis, přemluvte rozhodčí (dva na každou cestu)aby vám tam strávili dva dny, stavěče kteří postaví nejen kvalifikační ale i semifinálové a finálové cesty a po skončení závodů zase postaví nové cesty a připraví stěnu na normální denní režim, lidi co budete potřebovat na obsluhu baru a na vaření můžete ocenit jen tím že měli tu čest tam být a zúčastnit se.
Pastelkaodpovědět 
    Re: mega vlezný!!!10:06:57 18.02.2010
hlavně tam nikdo nechoďte se podívat, je to předražený, našlapete tam, nafuníte a kdovíco ještě, nebude tam ani slechu ani k hnutí.
Doufám že dá někdo aspon na stranu tu buldrofku a že vyhraju obytňák
odpovědět 
    Re: mega vlezný!!!10:21:48 18.02.2010
Startovné bylo do 15.2. 80 Kč. Pro nepostupující do semifinále platí karta závodníka jako vstupenka na neděli (po dobu trvání závodu).
sladicodpovědět 
     Re: mega vlezný!!!14:48:26 18.02.2010
Sládiči dobrý, o startovnym se nebavíme. Že se účastníci kvalifikace můžou zadarmo podívat na finále by mělo být samozřejmostí, když 1)dost z nich pojede přez půl republiky a zaplatí startovné.2)bez nich by žádný "komerční závod" nebyl.
Jinak, že to dělají smíchováci zadarmo snad nežere nikdo i na prvnim stupni bych si spočítal, že ceny jdou hlavně od sponzorů (+něco málo čhs?) vstup+vlez taky něco hodí a reklama je investicí do budoucna která se několikanásobně vrátí...
Pokud je vlez napálenej z důvodu obav o přecpanou halu, tak je chyba v organizaci.
Například já sem měl v plánu jet s kámošema a bráchou autem (chtěli se na mě podívat) když zjistili co chtěj za vstup na dopolední podívanou (nad 7uiaa si nevěřím) tak to zabalili, protože benzín a vlez se vvyšplhal na 500 na osobu.. holt pojedu sám a busem:( díky Vám rejžáci
xxxodpovědět 
      Re: mega vlezný!!!14:59:09 18.02.2010
pod tohle se podepisu...myslim ze to takhle zabali hromada lidi...a mozna i lezcu...proc bych mel platit za pritelkyni ktera nepoleze a chtela by jet se mrknout 2kila? a ja tam vylezu dve cesty...to bud pojedu sam anebo se na to vy...uplne...nerikam ze to je muj pripad, ale verim ze se takovy najdou - a nemusi jit jen o partnery :-)
na nedeli bych to pochopil, ale na sobotu je to fakt prasarna - dovolim si rict
martinodpovědět 
       Re: mega vlezný!!!15:08:18 18.02.2010
Já se podepisovat nebudu (přesto že si za názorem stojím), jak někdo psal výše "i na stěně můžeš dostat přes držku" a pak, aby na mě polavina organizátorů koukala přez prsty kuli kontruktivní kritice, to mi za to nestojí...
xxxodpovědět 
        Re: mega vlezný!!!19:49:56 18.02.2010
Kdo nechce jít na závody,tak může do kina.Bude to ale asi dražší(v případě,že nebude sám).
Honzaodpovědět 
       Poučení pro všechny nelezoucí přítelkyně16:07:54 18.02.2010
Na příští rok, pokud budou závody znvou organizovány, budou všechny nelezoucí přítelkyně jistě řádně poučeny a hezky se zaregistrují jako lezkyně. Na startu vyfasují parádní tričko!, do cesty nenastoupí do požadovaných 40 sekund a budou si, po boku svého lezuchtivého amanta, závody vesele užívat! :-D Jen je otázka, jak se s tím vypořádají organizátoři až uvidí, že je registrováno 106 mužů a 106+30=136 žen. Odhaduji, že zavedou nové pravidlo, něco ve stylu, že každý složí na startu zálohu 200,- korun, které se mu vrátí, pokud neskončí na posledním, děleném místě :-)
Bebulodpovědět 

 nasazení10:14:04 18.02.2010
Už se ví, kdo bude nasazenej???:)
O.odpovědět 
 Re: nasazení13:36:41 18.02.2010
M?áš to psaný nahoře!
OO.odpovědět 
  Re: nasazení15:35:30 18.02.2010
Byl jsem tuhle na obede v Hiltonu. Jsou to kurvy stalo mne to 2 litry. Uz tam vickrat nepujdu.Jak to, ze tam bylo ale tolik lidi?
Martas.odpovědět 
   Re: nasazení17:33:38 18.02.2010
Pravdu mas, jsou to kurvy, srovname-li Hilton se Smichoffem tak by to vstupny melo bejt tak 20,-kc...
jirkaodpovědět 
    Re: nasazení17:46:44 18.02.2010
Presne tak, jsme to vsichni kurvy. Jako vzdy delej neco pro lezce a vzdycky nejaka kurva Te za to oznaci za kurvu, kurva.
Martas.odpovědět 
     Re: nasazení18:35:17 18.02.2010
Joo, jo martas, kdyz kurva vole chodis za kurvama do hiltonu tak se kurva potom nediv, doufam ze jim tam aspon tekla tepla voda::))
jirkaodpovědět 
      Re: nasazení21:32:58 18.02.2010
A co dělá Smíchoff pro lezce Martas? Jako závody? To dělá hlavně pro sebe.Kdyby to totiž pro smíchoff nebylo výhodný,nechali by to na ČHS,ostatně do teď to tak i bylo. Kdyby si neříkali o naprosto nehorázné vlezné pro nezávodníky(á 200Kč) a nabídli by lezecké populaci (často se rekrutující hlavně z řad studentů) trochu nezlodějskou cenu, tak bych to chroupnul na pohodu.Do kina jdu obvykle na něco co chci vidět,tak to si holt zaplatim, na svý kámoše se můžu ve skalách koukat celou sezonu zadarmo.Adama a Mrázy je plnej Youtubbe a ve skalách jsem je už taky viděl.Lezou dobře a na mé výkony to nějak vliv nemělo.Proč mám kurva za vlez na tohle, platit víc ,než za vlez na svěťák?Jestli ti to příjde normální ,tak choď do Hiltonu i na snídaně.
odpovědět 
       Re: nasazení22:38:50 18.02.2010
A co když to vezmeš tak že díky tvejm diváckejm 200 můžou ti v topce závodit a dostat nějakou slušnou odměnu, taky se prezentovat a uělat reklamu svýmu sponzorovi + veřejnost v tomhle případě může závodit taky. Prostě to děláš pro ty na který se chceš dívat. Všechno jde spočítat v širších souvislostech - kdo vlastně vůbec komu co platí a od koho kdo co dostane. Rozhodně to není tak jednoduché: ceny jsou od sponzorů, reklama se vrátí apod.
odpovědět 
       Re: nasazení22:42:08 18.02.2010
Navíc by to mohlo být i o tom, že závod s podobnými parametry a s takovou myšlenkou pod taktovkou ČHS nešlo zrealizovat - to ale vařím z mlhy, ta myšlenka je možná nová. Exhibice se u nás dělaly, ale už je to dýl. Za exhibici se sluší něco zaplatit. Ani né jedna večeře ti přijde hodně?
odpovědět 
       Re: nasazení22:47:51 18.02.2010
Tak dobře. Myslel jsem, že postačí napovědět. Vstupné na první den je tak vysoké, protože očekáváme značnou účast závodníků. Pokud by navíc přišlo hodně diváků, mohlo by to mít vliv na kvalitu závodu. Pochopte, že je to první ročník a zkušenosti prostě chybí. Budeme rádi, když přijde co nejvíc diváků na druhý den a udělají pořádný kotel.
Co se týče rejžování v kvalifikaci. Pokud si ještě někdo vzpomene, tak když jsme pořádali MČR 2008, vstupné na kvalifikaci bylo zdarma a k tomu jeden volný vstup na SmíchOFF. Jenže tam bylo 50 závodníků a spousta místa. Přeberte si to jak chcete.
Rakodpovědět 
        Re: nasazení23:16:19 18.02.2010
Přeberu si to tak, že pokud byla na kvalifikaci mčr 2008 s účastí 50 závodníků prázdná hala, tak na open s účastí 130? závodníků návštěvnost dramaticky nevzroste (na těch 50 "kvalifikantů" z r.2008 moc lidí nepřišlo tak proč by přišli teď?). Takže se jedná o těch 80 "lam" na ktaré se přijdou podívat rodiče a kamarádi, stále pochybuju že si budem šlapat po hlavách jako v Brně.
Nemyslím si že pro kvalitu závodu je hodně diváků mínusem, spíš naopak. Jestli se bojíte, že by překáželi závodníkům tak pochybuju o Vašich organizačních schopnostech.
odpovědět 
         Re: nasazení23:34:41 18.02.2010
No vidíš. A já si prostě myslím, že vzroste. Jak jsem uvedl výše, konkrétní zkušenosti s tímto typem závodu nemáme a zodpovědnost za hladký průběh závodu je na nás a ne na mr. no name. Klidně se může stát, že se pletu a příští rok dáme vstupné zase zadarmo a Tobě k tomu přidáme nějakej volňásek na stěnu, nebo obytné auto. Problém je, že jsi zapomněl uvést adresu. Snad příští rok.
Rakodpovědět 
          Re: nasazení00:16:07 19.02.2010
No vidíš. A já si prostě myslím, že vzroste. Jak jsem uvedl výše, konkrétní zkušenosti s tímto typem závodu nemáme a zodpovědnost za hladký průběh závodu je na nás a ne na mr. no name. Klidně se může stát, že se pletu a příští rok dáme vstupné zase zadarmo Rak odpovědět
jirkaodpovědět 
           Re: nasazení00:20:10 19.02.2010
Omlouvam se za predchozi opakujici se komentare - nejak se to pochrulo?? Jinak jsem chtel napsat, ze pokud se tak bojite navstevniku, tak to proste pro navstevniky v sobotu uzavrete a mate pokoj..
jirkaodpovědět 
        Re: nasazení09:36:39 19.02.2010
Souhlasim s tebou, tohle chápu.Myslim si že organizace takovýho závodu je náročná jak časově tak finančně,jak už to tu bylo jednou napsáno.Asi je věc každýho jestli je ochotnej za to ty dvě stovky dát a nebo ne a komu se to nelíbí tak ať tam nejde,nikdo ho snad nenutí.Mně osobně to třeba za to stojí,ale můj názor.
Míšaodpovědět 
         Re: nasazení12:37:53 19.02.2010
Ja si myslim, ze Smichoff pro mne udelal strasne moc jen tim, ze je. Nikdo z rozumnych podnikatelu by nedal takove penize do tak male skupiny odberatelu jako lezci jsou/navic studentske socky/, protoze treba velka hospoda by se rentovala lepe a Ty by jsi tam utratil za navstevu daleko vice. Jenze hospy za komance byly ale steny ne a ja jsem velmi rad, ze tam mohu zajet, kdyz jsem drive mohl lezt jen v lete.Navic my v Ostrave nemame skoro nic a ja/a nejsem sam/ jezdim na Smichoff 370 km, jenze za to Rakovi nenadavam, ze to je vlastne cestak za 4500 Kc a ze jsem za to mohl letet treba do Chorra a tam je to teda lepsi, takze na nej seru. No a ti studaci, kdo je zna, tak vi, ze povetsinou dneska roztacej daleko vetsi haky nez kdekdo z nas tatinku.Nechci at je stena zadarmo a za tri roky krachne, chapes?
Martas.odpovědět 
          Re: nasazení10:44:43 20.02.2010
Tak to jsi pěknej trotl že jezdíš až do Prahy za lezením.Tak si tam u vás ve smogárně něco postavte.To je asi těžký co? Nejni práce jste chudej kraj atd.Herny tam ale máte plný a Stodolní krutě jede. Čím to? Že by dávky od Socánků Ostravaci roztáčeli? Že by z žalu, jak ty kurvy Sparťanský se maj dobře,že u nich je práce a u vás hovno? Jsou stěny který jedou dýl jak Smíchoff a na závody ,za kukačku, nechtěj dvě kila.Jsi holt přebohatej nechudej,užívej.Já taky nejsem chudej a bolševika nevolím, ale za to skorohovno ,co bych tam viděl ,mi přijde 200 jako dost.Radši je užiju jako vstupný jinde.Třeba si za ně dvakrát do sytosti zalezu a zbude mi i na kafe.
odpovědět 
       Re: nasazení14:00:29 19.02.2010
Už nechte těch komunistickejch a socialních kecu.Když na to nemáš tak seď doma.
Alaodpovědět 
        Re: nasazení10:46:05 20.02.2010
Když nemáš mozek,nepiš.
odpovědět 
  Re: nasazení08:19:40 19.02.2010
Nahoře není nic. Pouze jména těch, na které se můžeme těšit. Nikde není vyloženě napsáno, kdo bude nasazaný.
O.odpovědět 

 profil LaSportiva20:02:50 19.02.2010
cesta s obtížností 7 bude v jakém profilu LaSportiva? V tom co je na fotografii nebo v tom převis, který je u bouldru?
odpovědět 

 Stavěč22:32:01 19.02.2010
Proč nakonec Solanskej nestaví?
Pavelodpovědět 
 Re: Stavěč20:24:01 22.02.2010
...protoze poradatelum doslo, ze on neni nicmoc reklama...
odpovědět 

 Dobra nakce16:41:28 20.02.2010
Zrejme dobra akce {alespon jak to vypada z popisu}.
J jenom skoda, za podobnejch akci pribejva a v zavodech ceskzho poharu mladeze neni dodnes jasno, o vyuzivani nejvetsich sten nemluve. Bylo by asi treba najit nejake reseni....
Honzaodpovědět 
 Re: Dobra nakce16:30:33 22.02.2010
S těma dětskýma závodama máš pravdu, ale tady pláčeš na špatném hrobě.To si musíte udělat pořádek mezi těma neschpnýma šéfama dětské sportovní komise, nebo si sehnat jiné mecenáše jako je třeba Tomáš Rakovič.
Vejtodpovědět 

 UMÍSTĚNÍ - SOBOTA19:50:23 20.02.2010
Hodí sem někdo celkové umístění lezců z dnešního závodu? Díky!
Modpovědět 
 Re: UMÍSTĚNÍ - SOBOTA20:12:37 20.02.2010
Právě jsem to tam dal.
 Standaodpovědět 
  Re: UMÍSTĚNÍ - SOBOTA13:01:46 21.02.2010
v kolik hodin proběhne finále
klingonodpovědět 
   Re: UMÍSTĚNÍ - SOBOTA13:15:35 21.02.2010
Ženy mají začít ve 14.30, muži v 17.00.
 Standaodpovědět 

 stream live16:17:42 21.02.2010
Ahoj, ten stream je docela znouzectnost, nejde to rozchodit v lepší kvalitě? díky za radu.
přemaodpovědět 
 Re: stream live16:32:42 21.02.2010
Ano, je to pomalý upload odsud, rychlejší to bohužel neudělám. Je to jen pro ilustraci, pak tam zkusíme dát pár lepších videjíček ze záznamu.
 Standaodpovědět 
  Re: stream live16:38:19 21.02.2010
ok, počkam si tedy na záznam ;)
přemaodpovědět 
   Re: stream live17:36:17 21.02.2010
Šel jsem se kouknout na finále ale když mi řekli že chtěj 200 kč za vstup,jen na čumindu,tak jsem se otočil a šel prič.Chtěl jsem jít spíš pokecat vydět starý známí,ale vydřiduchy potporovat nebudu.
klingonodpovědět 
    Re: stream live20:23:29 21.02.2010
Je vcelku jasne, ze s tolika hrubkama ve 2 vetach si tezko muzes nekde solidne vydelat.Ale to nebude ani na lezeni....
Martas.odpovědět 
     Re: stream live22:54:30 21.02.2010
všichni tady řešíte samé hovna. běžte raději trénovat a nebudete mít čas na stupidní řeči.
lulinodpovědět 
      Re: stream live11:37:00 22.02.2010
Ty běž taky trénovat, ty Luline ,a nečti zbytečně co je tu napsané,evidentně tě to zdržuje a nemůžeš tomu lezení tolik dát.A o Martasovi už taky víme, že je ve vatě, tak má na rozhazování.On totiž chodí na obědy do Hiltonu.Teda ,teď už určitě i na snídaně.Teda chodí ,jezdí autem a vozí ho řidič.
odpovědět 

 team18:29:55 21.02.2010
a jak si vedla soutěž týmů??
Hromisodpovědět 
 Re: team19:22:47 21.02.2010
Díky za otázku, doplnil jsem výsledky do článku.
 Standaodpovědět 
 Re: team19:24:15 21.02.2010
tak takhle ohromná akcička, která je svýho druhu jedna a je jednou za čas tak si myslím že si zaslouží takovýhleho vstupáka. zas třeba díky tomu je na prize money pro ty nej a tím pádem je na co koukat...
jendaodpovědět 

 Aftermath11:12:08 22.02.2010
Ahoj,
Akce jsem se v sobotu ucastnil, v nedeli se byl bohuzel jenom podivat, fandit a tise borcum zavidet.
Celkove se myslim akce povedla, jenom by to mozna chtelo priste postavit alespon dve 8-, neboť jsem po vylezeni 7 cekal dve hodiny ve fronte.
Hnidopichum, co si stezovali na vysoke nedelni vstupne: měli jste se za 80,- zaregistrovat a v sobotu vylezt alespon 4, pak byl vstup v nedeli zadarmo.
Doufam, ze se bude akce brzy opakovat. Diky patri celemu tymu, kdo se na tom podilel, práce na zavodech muselo byt hafo a makat do peti do rana není zadny kafe. PS: Raku diky za ty piva zadaco na afterparty ;-)
Honza Virtodpovědět 
 Re: Aftermath11:23:51 22.02.2010
No díky za radu...přístě se zaregistruju a na lezení se vyprdnu a v neděli jdu zadarmo...tohle napadne víc lidí....a určitě se tím zlepší kvalita závodu, tomu věř ;-) nebude se ve frontách čekat 2 hodiny (nemluvím teď zrovna o frontě na cesty) ale třeba 4...to bude žůžo
martinodpovědět 
  Re: Aftermath14:43:04 22.02.2010
Martine, tobě a podobným vyčůránkům bude rada stejně k ničemu.
Vašekodpovědět 
   Re: Aftermath14:59:37 22.02.2010
jako tvůj příspěvek sem nepochopil...a ty můj taky asi ne....zkus ho přečíst ještě jednou...
martinodpovědět 
    Re: Aftermath18:24:56 22.02.2010
Tvoje citace "přístě se zaregistruju a na lezení se vyprdnu a v neděli jdu zadarmo" To si přečti několikrát. Vašek
Vašekodpovědět 
     Re: Aftermath21:06:40 22.02.2010
a četl jsi předchozí příspěvek na kterej sem reagoval?? citace jo, to je hezky, ale smysl ti stale unika....a pokud si nejsi jistej, ze vis co ctes, tak nikoho nenazyvej vycurankem...
martinodpovědět 
      Re: Aftermath08:43:37 23.02.2010
V článku Honza lezcům radí, zaregistrovat se a v sobotu vylezt alespon 4 a pak byl vstup v nedeli zadarmo.
Ta tvoje pohodlnější cesta je se na všechno vyprdnout a mít to zadarmo. Tady cítim hlavní rozdíl.
Vašekodpovědět 
       Re: Aftermath08:56:19 23.02.2010
hmm je mi lito lidi, kteri ctou a chapou jenom to co vidi...kdyz necejti jak to je mysleny...ale s tebou to nema cenu, snazil jsem se ti vysvetlit ze to co bylo napsano je mysleno jinak, ale ani trikrat to nepomohlo, tudiz koncim...mozna to byla reakce na celkovej stav, nejenom na honzuv prispevek, ale to je jedno....
martinodpovědět 
       Re: Aftermath08:58:12 23.02.2010
jo a mimochodem vylizt 4 a nic je prakticky to samy ;-) ne ze bych daval 9, ale...mej se
martinodpovědět 

 Lano a karavan15:08:43 22.02.2010
Co lano a karavan...nikdo nevyhrál?
odpovědět 

 Lano a karavan15:08:50 22.02.2010
Co lano a karavan...nikdo nevyhrál?
odpovědět 
 Re: Lano a karavan09:07:56 23.02.2010
Lano vyhrál Lukáš Skřejpek a karavan Simona Krutská.
Rakodpovědět 
  Re: Lano a karavan20:54:47 23.02.2010
neni to s tim karavanem trochu náhoda, že to vyhrála Simona, která na stěně pracuje? :-o
odpovědět 
   Re: Lano a karavan09:05:11 24.02.2010
Nahoda to asi bude, a Ty asi nahodou budes cechacek.
Martas.odpovědět 
   Re: Lano a karavan10:32:36 24.02.2010
Je to náhoda. Stejně jako to, že Lukáš Skřejpek vyhrál kategorii Hobby (což je do jisté míry také loterie)a navíc si odnesl lano ze slosování závodníků.
Rakodpovědět 
    Re: Lano a karavan20:09:25 24.02.2010
me to prijde jenom divny, nic vic
odpovědět 

 Můj první závod16:30:14 22.02.2010
Už 14 dní před závodem jsem  odbíhala na záchod i když jsem si řikala že o nic nejde. Mým cílem bylo nebýt poslední a neudělat si ostudu. Začínala jsem na čtyrce. Moje morální podpora Máťa a Pepíno na mě pokřikovali: " Benga, benga, oli oli oli" Myslím, že spíš než povzbudit, mě chtěli  rozesmát  tak, že bych se jen bezmocně odloupla od stěny a oni se mohli smát že nedám ani čtyrku.  Po několika vylezených metrech  na mě jistič volá: "Jani, pojď dolu !!!" . Srdce mi poskočilo, nejdřív jsem chtěla dělat, že nic neslyším a pokračovat dál, jenže přetahovat se s jističem se mi zdálo hloupý, navíc bych  stejně prohrála a on by mě strhnul. Tak jsem si do toho zmateně a zoufale sedla s tím, že pro mě dnes závod končí. Máťa s Pepínem neskrývaly škodolibé úsměvy. Naštěstí se mi jen zauzlovalo lano a já mohla pokračovat. Místo abych se uklidňovala, nervozita se zhoršovala. Postupně jsem si provibrovala 5, 6 a 7 do topu. V tý sedmě jsem musela na chvíli zastavit a rozdejchat se. Zvedl se mi žaludek a nechtěla jsem  poslat nepříjemný dárek dolů do hlediště. Při čekání na 8- ke mě přišel jeden z organizátorů a s vážným pohledem říká: " Jani, asi sis toho nevšimla, ale nastaly nějaký změny..." V duchu si říkám: " Co jsem zas provedla?  Ted mě kvuli něčemu diskvalifikujou."  Pak týpek pokračoval: " Z organizačních důvodů jsme tě posunuli a za chvíli pujdeš lízt" Do cesty jsem nastoupila víc v pohodě než do těch předešlých, asi proto, že jsem věděla, že to nedám do topu, a musím vylízt jen co nejvejš. Až po první převísek se mi lezlo dobře. Tam jsem se chvíli mazlila s oblinou která mi nešla pobrat. Za povzbuzování diváků stylu : "Neser se s tim!!!", jsem to vybojovala do jednoho hnusnýho chytu nad tim a tečla ten další, pak jsem odplachtila dolů. Netušila jsem kolikátá bych se mohla umístit, ale s postupem jsem rozhodně nepočítala. Za chvíli už byly vyvěšený výsledky holek v kategorii MASTER. "Hej men!!!" volám na Máťu, "co znamená když tu nikde nejsem napsaná?" . Někdo z davu se ozval: "To znamená, že postupuješ." "Ty kráávo, JÁ POSTUPUJU!!!!" Chvíli jsem se radovala, než mi doteklo s kým budu druhý den závodit a ještě hůř, že necvaknu ani první exprdu. Druhej den jsem si poprvé poseděla v izolaci, pak jak největší borec napochodovala spolu s Mrázou, Nelly a ostatníma na obhlídku trati. Trochu mě znervoznovali ty kameramani, na druhou stranu jsem tam byla za borce a všem jsem mohla ukázat, jak krásně dokážu dolízt ke třetí expresce. Tím už pro mě závod opravdu končil. Dostala jsem diplom za 16 místo a už jen koukala jak si ostatní lezou semifinálovou a pak finálovou cestu. Závod se mi líbil, dobrá atmosféra a pěkný cesty. Snad to bude i příští rok
odpovědět 
 Re: Můj první závod09:42:40 23.02.2010
Ahoj Jano,

Tvůj příspěvek mě fakt moc potěšil. A myslím, že nejenom mně,ale všechny, kdo se na závodě nějak podíleli. Hned má člověk větší chuť, si to zopáknout. Pevně věřím, že Tě uvidíme i na dalších závodech. Ještě bych Tě chtěl požádat, jestli Tvůj příspěvek můžeme použít na naše stránky www.cupoff.cz do připravované rubriky Napsali o nás.
Rakodpovědět 
  Re: Můj první závod11:15:31 23.02.2010
ahoj, jasně že můžeš dát můj příspěvek do tý rubriky. Těšim se na další závod. zatim čus
jana (olše)odpovědět 
 Re: Můj první závod12:52:55 23.02.2010
Nádhera! Kde jsou ty časy, kdy baby lezly jenom na druhom... Hodně pěkná story a hodně pěkně vylíčená...
Bebulodpovědět 
 Re: Můj první závod19:34:08 24.02.2010
Vyflákni se na lezení a staň se spisovatelkou! :-) Neee, jen pokus o vtip. Je to úžasně napsaný, fakt chválím, super!!!
Uncle Joeodpovědět 
  Re: Můj první závod20:18:53 24.02.2010
Dík za pochvalu, to potěší. Psát mě baví a lízt taky a uplně nejvíc mě baví psát o lezení :)
jana (olše)odpovědět 

 entrtejment19:17:54 22.02.2010
já vím že to není lehký ale v sobotu stáli hudba a speaker absolutne za hovno..jediný co mi zní v hlavě jsou ty italský oteplovačky co ste tam hráli..hrůza
tonnyodpovědět 
 Re: entrtejment23:08:18 22.02.2010
No on totiž v sobotu nebyl žádný speaker, občas do toho promluvil Tomáš a hudba byla namixovaná z 8MB všehomožného....nějak si nevybavuji že by tam hráli nějací tepli Italové.
Evaodpovědět 

 díky23:38:52 22.02.2010
Ja dekuju za celý víkend. Myslím že to je moc povedený formát. Rád jsem si zazávodil a v nedeli se ve skvělé atmosféře podíval na ty o něco lepší;)Věřím že bude další ročník!
wedekodpovědět 

 Opet Gabca20:11:34 23.02.2010
Cely tym z Maltatalu gratuluje k velmi pekne pozici!
martanodpovědět 

 komentátorka10:30:25 24.02.2010
To musí být docela stresující, když někomu předčítají během jeho finálové cesty jeho životopis..Já bych na to neměl :-)
Už chybělo jen to světlo na konci tunelu..
Mají to ti závodníci těžké :-D.
kuba novákodpovědět 
 Video20:06:29 24.02.2010
Můžete pro srovnání přidat video Mrázíká z finále, díky
Fanclub Brnoodpovědět 

 hodnota topu?08:48:02 25.02.2010
Nechápu, proč se ve výsledcích nevyjadřuje TOP i jako číselná hodnota - pak je nemožný si udělat obrázek o rozdílu výkonu topujících a prvních netopujících.
Tomekodpovědět 
 Re: hodnota topu?09:39:28 25.02.2010
a nevite náhodou někdo kam ve finálovce dolezl olin či majkl? díky.
xavyodpovědět 
  Re: hodnota topu?11:32:46 25.02.2010
voba 50-, coz je nekde nad pulkou...
apropo. mas to ve vysledkach
ten kdo umi cistodpovědět 
 Re: hodnota topu?22:21:44 25.02.2010
Tak to je snad jasny, ze si nemuzes udelat predstavu o vykonu. Ten ktery tu cestu topnul by mozna jeste dolezl i dal, kdyby mel kam.
maraodpovědět 
  Re: hodnota topu?09:18:13 26.02.2010
To je jiná věc, mě zajímá výkon prvního netopujcího v relaci vůči topu - chápeš, kolik mu eště zbejvalo?
odpovědět 

 Video11:20:03 26.02.2010
Videjko s Adamem je bomba, pěknej skok, výborná technika a celkově velmi "rychlá jízda" - zkrátka skvělá podívaná. Schází tady ale video s Mrázou a taky s Minou Markovic, která dala TOP ve finále. Leze určitě lépe než Posch, ale semifinále ji bohužel nevyšlo. Být těžší cesta ve finále, tak by ten rozdíl mezi ní a Posch byl vidět. No, a taky tady schází videjko s Nellinou. I když nedala Nelly TOP, její styl je oku mnohem lahodnější, než tvrdé a silové lezení Posch, a krom toho byla z našich nejlepší.:) Je to tak velký problém hodit sem další videjka? Určitě nejsem sám, co se rád na ně podívá.:)
Honzaodpovědět 
 Re: Video15:59:23 26.02.2010
Posch byla jasně lepší, tak nevím proč tak opěvuješ Minu.
Divákodpovědět 
 Re: Video00:59:02 27.02.2010
tak tos byl, Honzo, asi na jinych zavodech, ikdyz Mina byla jiste sympatictejsi :-)
tomasodpovědět 
  Re: Video14:38:05 27.02.2010
Když se prvnímu povedou závody lépe, než tomu druhému, to ještě neznamená, že je celkově lepší (viz Adam v Brně). Myslím si, že Mina i přes horší výsledek je lepší a že má techničtější styl než Posch. Nejlépe se to asi ukáže na kolotoči závodů SP, kde se letos poprvé obě potkají. Tak uvidíme.:)Jinak na skalách loni Mina dala na OS až 8 x 8a+ a ještě k tomu přidala jeden OS za 8b. Posch má na OS 7b+ a jedno 8a, které v podstatě 8a ani není, páč se jedná o Cucinu a ta je rozhodně lehčí.:) No, a co se týče toho, která závodnice byla z celého závodu nejsympatičtější a navíc i nejhezčí, tak jednoznačně vede naše česká Nellina.:)
Honzaodpovědět 

 :)16:45:05 27.02.2010
závody byly dobrý, dokonce jsem se tam i zamilovala :)) ale on o tom ještě neví :))
odpovědět 
 Re: :)19:35:00 27.02.2010
A kocour v troubě byl před,nebo až po?
odpovědět 

 :)))20:36:41 01.03.2010
Komentátorka si to asi spletla s módní přehlídkou :D :D :D
honza k.odpovědět 

 videa15:16:00 02.03.2010
Super ze ste sem frkli videa, dik moc
Mickaodpovědět 
 Re: videa18:19:05 02.03.2010
jo, jo, fakt velikej díkes za videa! Adam je opravdu nejlepší, klobouk dolů. Já jsem ale skromnej, mně by klidně stačilo lézt jako Mráza nebo Klemen.:D
Honzaodpovědět 

 soutěž týmů15:08:13 04.03.2010
Překrásné závody, za které je potřeba poděkovat panovi Rakovičovi.Také se mně zalíbila soutěž týmů.Dobrý nápad.Myslím, že by se to ujalo i v Českém poháru.Škoda, že k tomu zodpovědně přistoupili jen  borci ze SALTICU.Mnoho závodníku leze za stejné značky, ale jakp tým to zvladl jen SALTIC.Týmy se vyhlašují i v jiných sportech a je to dobré.Udělejme z toho tradici.Prestižní souboj týmů, lezení určitě prospěje.
Pulecodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.