LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Horolezci, horolezkyně, horolezčata, nelezte na skálu, co je hodně špičatá...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
9. 11281
10.Janošová 11254
11.Vopat 11234
Bouldry:
9.Popovský 10228
10.Lavička 10075
11.Šlapák 10053
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140166 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
SAUNA - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovství Evropy v lezení: kombinace

Eliška Adamovská má bronz

Eliška Adamovská skončila dnes bronzová ve finále v lezecké kombinaci. Závěrečnou cestu na obtížnost topovala, ale v delším čase než vítězná Ruska Viktoriia Meshkova, která tímto postupuje na olympiádu. V bouldrech byla Eliška 4. a v rychlosti 8. Celkově 2. byla Srbka Staša Geo.

Výsledky žen viz:

finále výsledky


Eliška Adamovská finále

Eliška Adamovská finále


V mužích vyhrál a olympijskou nominaci získal Rus Aleksei Rubtsov, druhý skončil Švýcar Sascha Lehmann, 3. Sergei Luzhetskii.

Výsledky:

muži

ženy

Finále se přenášelo živě na Youtube. Záznam z přenosu nejdete zde:








Zpráva z pátku:

Mistrovství Evropy v lezení: kombinace - Eliška Adamovská postupuje do finále kombinace



Eliška Adamovská postoupila dnes v kombinaci na Mistrovství Evropy v lezení v Moskvě do zítřejšího finále z prvního místa v kvalifikaci. Nikdo další z našich se už nedostal mezi nejlepších osm mužů a osm žen, z nichž vítězové doplní nominaci na olympiádu.

Jan Kříž skončil v dnešní kvalifikaci 11., Martin Stráník 15., Michaela Smetanová 16. a Markéta Janošová 18.

Eliška Adamovská jako jediná z žen topovala dnes kvalifikační cestu na obtížnost. A spolu s dalšími dvěma dala všechny čtyři bouldry na první pokus.

Výsledky viz:

muži

ženy



Eliška Adamovská

Eliška Adamovská




Kvalifikace se přenášela živě na Youtube. Záznam z přenosu nejdete níže.

Finále se leze zítra. Přímý přenos bude možno sledovat níže v článku.

...




Zpráva z rána:

Přímý přenos z kvalifikace v kombinaci na Mistrovství Evropy v lezení v Moskvě se vysílá dnes od rána na Youtube. Za Česko jsou na startovce Eliška Adamovská, Martin Stráník, Jan Kříž, Markéta Janošová a Michaela Smetanová. Dnes je kvalifikace do zítřejšího finále.

Kvalifikace začne v 7:40 lezením na rychlost:



Pokračuje v 9:10 boulderingem:



A nakonec je dnes v 15:40 kvalifikace lezení na obtížnost:



Zítra bude finále začínat opět rychlostí, a to ve 13:25:





V uplynulých dnech se na ME soutěžilo v jednotlivých disciplínách.

Obtížnost byla 24.-25.11, psali jsme zde:
Mistrovství Evropy v lezení: obtížnost
Eliška Adamovská 2.



Bouldering byl 22.-23.11., psali jsme zde:

Mistrovství Evropy v lezení: bouldering

Rychlost se lezla v sobotu 21.11., psali jsme zde:

Mistrovství Evropy v lezení: rychlost

O programu ME jsme psali v pátek 20.11. zde:

ME v lezení začíná zítra v Moskvě

Standa Holec   [úpravy] 20:14 28.11.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 šš10:16:08 27.11.2020
proč sou ti česi na rychlolezení tak šmatlaví? :) (krom kříže) - protože to je ko. ko. ti .na
šodpovědět 
 Re: šš10:42:07 27.11.2020
To máš stejný jako běhání na rychlost na skialpech, když existují na to určené běžky. Taky to je kokotina a taky se to běžně provozuje a věnuje se tomu spousta lidí. Skoro v každém sportu najdeš takovou to úchylku, kde původní účel nebyl rychlost, přes to se v rychlosti závodí.
Honzaodpovědět 
 Re: šš08:56:37 28.11.2020
Je to jako s rychlochuzi - taky je to kokotina, na prvni pohled to je videt, a stejne se v tom desitky let zavodi. Rychlost v lezeni by byla zajimava tak na pulkilometrove stene, kde by to simulovalo lezeni v horach, kde ta rychlost k necemu je. Nerozhodovaly by tisiciny, ale vytrvalost a dobre rozlozeni sil.
aTomodpovědět 
  Re: šš20:13:09 28.11.2020
Takhle se kdysi závodilo na Krymu nebo na Dombajským kameni.
odpovědět 
   Re: šš21:45:52 28.11.2020
nebo třeba Big Wall Speed Climbing v Paklenici, který snad jede dodnes (pokud nebyl zrušen kvůli covidu, letošní výsledky jsem teď narychlo nenašel). Ale tam se také jede na stejné cestě, kterou si každý může natrénovat, takže rozdíl je "jen" v délce a tom, že to je týmové, takže lezci se musí i jistit.
Pájaodpovědět 

 Katastrofa 11:04:59 27.11.2020
Totální dlouhodobá nepřipravenost celého  našeho týmu co se týká rychlosti, naprostá katastrofa (kromě specialisty Kříže samozřejmě).
odpovědět 
 Re: Katastrofa 11:29:07 27.11.2020
No a specialista na rychlost zas katastrofa v ostatních dvou disciplínách :-).
odpovědět 
  Re: Katastrofa 17:18:22 27.11.2020
Kombinacia je blbost.
Su to tak odlisne discipliny, ze to nedava zmysel.
Vzniklo to len kvoli Tokyjskej olympiade.
S velkou pravdepodobnostou to po olympiade aj skonci.
odpovědět 
   Re: Katastrofa 20:10:07 27.11.2020
Tak ještě aby nějaká byla :D
odpovědět 

 Paskvil16:37:51 27.11.2020
Je trestu hodné že prošel tenhle paskvil na OH. Kdo měl zájem tam procpat to koko...u na rychlost. To nemá s lezením nic společného. Radši bych tam dal třeba skoky do vody ty se můžou hodit při ležení na pobřeží ale rychlost hrůza. Divím se Adam do toho šel. Za mě byl frajer když by řek že s takovou blbosti nesouhlasí a soustředil se na lezení venku. Ostatně v tom je jednička.
Radekodpovědět 
 Re: Paskvil20:11:35 27.11.2020
Tak nelíbilo se mu to, ale stejně do toho šel.
odpovědět 

 Ela20:14:02 27.11.2020
Eliška je naprosto fenomenální a celý šampionát diktuje. Lehká škoda, že se nepovedl bouldering, protože na bednu měla i tam. Aspoň se mohl prsit někdo jinej...Moc držím pěsti na finální boje. Obr gratulace i Saše trenérce, která má nemalou zásluhu. Ostatní závodníci taky skvěle a potlesk i Svazu za skvělou přípravu a organizaci. ČR se stává lezeckou velmocí. Bez prdele :)
Pozorovatelodpovědět 
 Re: Ela17:08:17 28.11.2020
V boulderingu se hodně zlepšila, ale na bednu to nebylo. Každopádně obtížnost je favoritka, škoda té rychlosti. Toto je na výměnu trenéra.
odpovědět 
  Re: Ela09:48:23 29.11.2020
Spíš na změnu formátu. Tedy vyloučit, případně osamostatnit rychlost.
odpovědět 
 Re: Ela21:30:26 28.11.2020
V boulderingu se hodně zlepšila, ale na bednu to nebylo. Každopádně obtížnost je favoritka, škoda té rychlosti. Toto je na výměnu trenéra.
odpovědět 

 rychlolezení15:43:15 28.11.2020
Já jsem rychlolezení povžaoval za blbost a vůbec to nesledoval, až teď, s olympiádou jsem to víckrát zkouknul (a taky tréninky na Duru) - a musím říct, že jsem změnil názor. Je to ULTRAblbost.
Tom K.odpovědět 
 Re: rychlolezení18:50:57 28.11.2020
No jasně!
Ještě že třebas takový současný závodní parkurový bouldering má s klasickým lezením, jak jej známe ze skal, neporovnatelně více společného …

Vy lezečtí šovinisti, jste fakt legrační.
JiBodpovědět 
  Re: rychlolezení20:00:02 28.11.2020
lezecký parkur je vetsia blbkovina, rychlost je aspon napínavá
odpovědět 
  Re: rychlolezení20:01:15 28.11.2020
A ty jim velíš :D Ano, bouldering v parkurové podobě je taková svá disciplína, ale rychlost je komedie úplná. Proč se neleze třeba 7c, ale běhat 6b+ nebo kolik jako ocas a pořád to stejný dokola... Mimoni
odpovědět 
   Re: rychlolezení20:51:49 28.11.2020
Protože olympiáda. To je jednoduché. Vše se tomu uzpůsobuje. Chtěli jste lezení na olympiádě, tak se nedivte, vy "inteligenti"…
JiBodpovědět 
    Re: rychlolezení21:21:29 28.11.2020
Tak zrovna mě je ta komedie úplně u víš kde. Spíš mě baví to tady sledovat a ty rozumy od mudrců jako ty. Komediante :D Stejně si tady dlouho nebyl nebo jsi se aspoň nepodepisoval.
odpovědět 
     Re: rychlolezení21:30:18 28.11.2020
Ja vím, jen provokuješ, ty obhroublý fabulátore.
JiBodpovědět 
      Re: rychlolezení13:08:04 29.11.2020
Tak hlavně že ty si najdeš všude to svoje.
odpovědět 
  Re: rychlolezení10:45:01 29.11.2020
souhlasím s Jirkou, že parkour je taky už trochu jiné lezení, ale zase to tam není furt. Je tam jeden, max. dva bouldry parkour, zbytek silovina, technika.. na druhou proč ne? je to komplexní lezení, kordonice, celé tělo.. na pravítku ti každý ze závodníků udělá shyb na jedné ruce, tak co tam pak chceš stavit? rychlost oproti tomu je blbost, protože se to leze furt dokola... možná by to byla sranda kdyby to byla pokaždé jiná cesta, ale stejně si myslím, že to je úplně jiná disciplína.. můj názor, nenutím, chápu, že to někoho baví, ale tak nějak doufám, že to nebude do budoucna spojoiváno s boulderingem a obtížností...každý si obkecá to svoje, každému co jeho jest..
Jiboviodpovědět 
   Re: rychlolezení13:06:58 29.11.2020
Jak píšeš, rychlost pokaždé jiná a nejlíp i těžší, pak by se na to i dalo dívat.
odpovědět 
    Re: rychlolezení15:15:34 29.11.2020
Nerikam ze rychlost je moje kafe. Standardku jsem rad ze vylezu:). Teda lezl jsem ji asi jen 2x z hecu:)
Nicmene proc ne. To je to same jako rict v atletice beh na 100m. Taky to behaji porad dokola po stejne lehke trati.
Proc tam treba nedaji prekazky? Jo ono to je ale jina disciplina v atletice, ze:). A proc teda v behu pres prekazky je nedaji pokazde jinak. Jednou treba 4 jindy 20? Protoze pak by to nebylo porovnatelne. Nemohly by se ustavovat OR, WR, CR,PB atd.
A pak tu mame viceboj. To je nahlavu, tim padem taky?
Ale nebojte pro Pariz je podana prihlaska na 2 sady medaili. Rychlost, Obt+Bouldery. A je snaha IFSC do LA 2028 mit 3 sady medaili, R,O,B.
odpovědět 
   Trpké plody antyrychlostního šovinismu16:05:58 29.11.2020
Až na to, že je to přesně obráceně … závodní boulder bez parkurových kroků je spíše výjimkou než pravidlem. Obzvlášť na mezinárodních závodech. Dokonce ani na český pohár v bolderingu dnes nemá cenu jezdit, pokud speciálně netrénuješ parkurové lezení a současně chceš udělat alespoň trochu solidní výsledek. Dokonce dnes to došlo tak daleko, že ty parkurové prvky cpou stavěči již i do obtížnostních cest! Takže jak říkám, je to přesně obráceně, než tvrdíš.

Na tomto závodě to je vidět přímo ukázkově. Elza dojela na kombinaci špatného výsledku z boulderů, paradoxně přitom trénuje hlavně na boulderovce u Saši … a své pomalosti. A to hned dvakrát.

Skoro by se dalo říct, že tímto Elza sklidila trpké plody zde tak masivně živeného antirychlostního šovinismu…

Pokud by nešulila rychlost, poctivě ji trénovala a řádně se pro rychlost kvalifikovala, tak mohla být ve hře o postup na OH i po špatném výsledku z bolderingu.
Příkladně časový limit pro ženskou repre v rychlosti je u nás 9,4´. To kdyby dala, tak v kombinačním závodě v rychlosti je do třetího místa a pak by to již bylo jen na výsledku z obtížnosti. Přičemž i zde to projela a byla až druhá jen díky svému pomalejšímu času. A to ještě má ten bronz s odřenýma ušima při stejném bodovém skóre se 4. závodnicí – rychlostní specialistkou z Polska.

(btw. O celkově slabé úrovni konkurence na tomto mistroství Evropy svědčí skutečnost, že nominační čas pro účast v naší repre by v úvodním speciálním rychlostním závodě bab představoval 9. místo z kvalifikace (31 startujících), u chlapů 11. místo (33 startujících). Z toho plyne, že buďto má ČHS hrubě přestřelené požadavky na rychlostní specialisty a nebo zde byla tak mizerná sportovní úroveň, že je poněkud trapné se výsledky z tohoto mistrovství chlubit.
Notabene, když ani při tak slabé konkurenci se nepovedlo vybojovat ani jednu další olympijskou nominaci)

Ironií osudu tak svou pomalostí nejen že se Elza připravila o druhé stříbro, ale zajistila tak Rusce její start na olympiádě v Tokiu. Rusové musí po tomto závodě naši repre milovat, zatímco Slovinci, se kterými Bloudek tak rád spolupracuje, musí jen nevěřícně kroutit hlavou…

Když to shrnu, zdejší antyrychlostnický šovinismus se tímto připravil jak o druhou letenku na OH, tak ji naopak zajistil zde tak „milovaným“ Rusům. Prostě dokonalé kouzlo nechtěného…

A teď trolíci do mě… (;-).
JiBodpovědět 
    Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu17:12:41 29.11.2020
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
trolíkodpovědět 
     Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu18:40:45 29.11.2020
Ano, ve chvíli kdy dojdou věcné argumenty, nastupuje sprostota a hulvátství prosvazáckých trolů…
Lepší potvrzení pravdivosti mých argumentů jsem očekávat nemohl.
Děkuji.
JiBodpovědět 
      Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu10:50:00 30.11.2020
tys fakt kašpar. jak si přišel na to že jsem svazák ty putinova onuce? co se týče konspirací s tebou většinou souhlasím, ale co se týče sprintu to vidím troch jinak. Ella je silná a vytrvalá. bohužel není rychlá. určitě o své slabině ví a snaží se jí odstranit. Pracovala na tom, ale jsou věci, které potřebují čas. Asi ho nebylo dost, jsou jiní kteří se rychlosti věnují 100% a stejně houno...
trolíkodpovědět 
       Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu11:16:28 30.11.2020
Tak to máme, „kašpar“, „putinova onuce“, „konspirace“ … samý silný argument!

Tak co tam máš dál?
JiBodpovědět 
        Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu12:22:50 30.11.2020
už nic, platí co jsem napsal prve
trolíkodpovědět 
    Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu18:31:27 29.11.2020
anty(i!)rychlostního šovinismu - tak se dnes rika zdravemu rozumu?
A co je spatneho na tom, ze se Eliška nesoustredi na disciplinu, kterou ji nekdo nedobrovolne naordinoval? Stejne tak, jako to dela ta Polka, ktera se od Briançonu neposunula v boulderingu a v obtiznosti ani o kousek, a spoleha jen na 1. misto v rychlosti.
A Viktorie si to prvni misto zaslouzila, netreba byt ukrivdeny, ze ji to Eliška darovala.
dodpovědět 
     Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu18:55:41 29.11.2020
Nikdo nikoho přece nenutí startovat v trojkombinaci a usilovat o nominaci na OH. Jen pokud se rozhodne, že chce, tak by tomu asi měl přizpůsobit přípravu. Když už blokuje startovní kvótu jiným závodníkům, kteří se dané, zde tak ostrakizované, disciplíně věnují.

Mě osobně je v zásadě její výsledek lhostejný. Jen jsem si dovolil na jejím příkladě dokladovat, jak jste se vy antyrychlostní šovinisti současně snící o OH střelili do vlastní nohy.
JiBodpovědět 
      Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu19:37:08 29.11.2020
Mám pocit, že tohle "nenutí" se tu už řešilo, a nemáš pravdu. Pokud se lezec chce účastnit první Olympiády, na které je lezení, tak se musí účastnit (nedobrovolně, tedy z donucení) i rychlosti.
Trojkombinace zahrnuje dvě lezecké disciplíny, Eliška je v ČR nejlepší ženou v obou. Kdo jiný by se měl snažit o Olympiádu?
dodpovědět 
       Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu19:47:18 29.11.2020
Tak máte, co jste chtěli.
Nad rychlostí šovinisticky ohrnujete nos a na olympiádu pojedou jiní …(ti kteří nejstarší soutěžní lezeckou disciplínu neostrakizují).
JiBodpovědět 
        Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu20:21:34 29.11.2020
To je znacne totalitni mluva, ne tak davno to znelo takto:
Nad komunismem imperialisticky ohrnujete nos a na olympiádu pojedou jiní...

A myslim, ze v tom kdo vyleze tezsi cestu, nebo vyleze vyssi horu, se zavodilo drive nez v rychlosti, ikdyz na to nebyly oficialni tabulky, a lidi se tvarili, ze na tom vubec nezalezi, protoze jde o ten prozitek na skale.

Za me lezci dojeli na rozhodnuti ve stylu "o nas bez nas".
dodpovědět 
         Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu21:03:35 29.11.2020
Tak to snad ani nemá cenu dále rozvíjet…buďto neznáš základní fakta a nebo záměrně fabuluješ.
Už se tu také řešilo. Klasické organizované(!) soutěžení v lezení se váže k lezení na rychlost. To je holý fakt, který sice můžeš překrucovat, jak chceš, ale nic na něm nezměníš.

Co se týče olympiády, tak zde je dnes již všeobecně známo, jak to bylo. (Horo)lezci dostali nabídku jen jedné sady medailí a příslušní (horo)lezečtí funkcionáři museli rozhodnout, která disciplína to bude. Podle mě udělali, k mému velkému překvapení, to nejférovější rozhodnutí, které udělat mohli. Rozhodli se pro kombinaci všech tří, které se nabízely.

Kdyby to posuzovali čistě z marketingového hlediska coby sportu, který zapadá do šablony klasických disciplín OH, tak tam dali jen rychlost a hotovo. S obtížností i boulderingem byste ostrouhali. Zdlouhavé, pro laika nezáživné, těžké na rychlé zorientování se ve způsobu hodnocení, nemožnost světových a olympijských rekordů apod.

Řekl bych, že kdyby zvolili jen obtížnost nebo bouldering ve své tradiční podobě, tak by nejspíš to byla i poslední (horo)lezecká olympiáda. Ale třebas taky ne.
JiBodpovědět 
          Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu21:41:32 29.11.2020
Ne, myslel jsem to tak, ze jista soutezivost byla v lezeni odjakziva. Napsal jsem to prilis plitce, a pravda, netreba vice rozvijet.

S tema medailema to beru, ale s resenim se nikdy nesmirim :D
dodpovědět 
           Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu21:43:44 29.11.2020
Jo, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat... (;-). Dobrou noc.
JiBodpovědět 
            Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu10:00:56 30.11.2020
"Jo, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat... (;-)." Tohle je trolling. A kdo je teď trolík... Říkám, kážeš vodu, piješ víno, měl bys držet hubu.
odpovědět 
             Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu12:52:06 30.11.2020
Tady máme pro změnu výzvu k tomu abych "držel hubu".

Vidím, že jsem mezi samými výběrovými "demokraty"!
JiBodpovědět 
              Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu14:29:10 30.11.2020
Kamaráde, to je ale v duchu tvojí předchozí reakce. Na hrubý pytel hrubá záplata. d na tebe reagoval naprosto slušně a ty jsi ho trolloval, tak tady teď teď pokrytecky nebreč.
nebo mi vysvětli, co bylo na tomhle závadného, žes reagoval tak, jak jsi reagoval: "Ne, myslel jsem to tak, ze jista soutezivost byla v lezeni odjakziva. Napsal jsem to prilis plitce, a pravda, netreba vice rozvijet.

S tema medailema to beru, ale s resenim se nikdy nesmirim :D"

protože tohle bylo naprosto zbytečné provokování "Jo, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat... (;-)."
odpovědět 
               Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu14:39:03 30.11.2020
Lžeš,
protože zatím co já reagoval na "d" v dobráckém duchu, jakože na usmířenou (proto taky ten smajlík a přání dobré noci), tak ty jsi na mě jen sprostě útočil výrazem "drž hubu" tak to laskavě nepřevracej.

Tím spíš, že to nebyla reakce na tebe. Kdyby to "d" vnímal jinak, tak by se asi ozval sám a nepotřeboval tebe, ty přisprostlý hulváte.
JiBodpovědět 
                Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu16:48:16 30.11.2020
"Jo, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat... (;-)"

Tak to ti v tom případě dobře poradím, protože to rozhodně nemusí vyznít dobrácky a v přátelském duchu. Vyznívá to jako výsměch. d uznal svou chybu, v něčem ti i dal za pravdu, zároveň si postěžoval, že mu něco není po chuti. Tvoje reakce? Ještě jsi mu vpálil, že s tím nemůže nic dělat. To tedy rozhodně není přátelká, dobrácká reakce. Když ti někdo řekne, že ho něco bolí, není dobrácká reakce mu na to s lišáckým mrknutím jednoho oka říct, že s tím nic nemůže dělat. A to je to, co jsi udělal. Takže tady nemávej přisprostlejma hulvátama a měj trochu sebereflexe.
odpovědět 
                 Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu16:55:11 30.11.2020
Ano,
sebereflexivně se tedy kaju a už dle tvé jistě dobrácky míněné rady „držím hubu“…

Velmi uctivě děkuji za radu!
JiBodpovědět 
                 Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu17:37:46 30.11.2020
Netřeba si to brat tak osobne. JiB má pravdu, kdyby mi to vadilo, tak se ozvu, a nevadilo ;)
dodpovědět 
                  Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu17:47:18 30.11.2020
Jsem rád, že ti to nevadilo. A z čeho jsi přišel na to, že si to beru osobně? Neberu. Tohle je otevřená diskuze, kde může každý reagovat, na co chce, Nešlo specificky o tvou ani JiBovu osobu, ale o způsob reagování, mj. proto, že byl v přímém rozporu s tím, že JiB vyčítal jiným. Co jiným vyčítal, sám dělal. Není důvod, proč mu to nedat najevo.
odpovědět 
                   Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu19:23:07 30.11.2020
Vod čeho jiného tady přeci máme ty samozvané uliční výbory, že?!

Pravda, trochu selektivní, ale co je taky bez vady.
JiBodpovědět 
                 Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu17:38:45 30.11.2020
Netřeba si to brat tak osobne. JiB má pravdu, kdyby mi to vadilo, tak se ozvu, a nevadilo ;)
dodpovědět 
        Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu20:56:23 29.11.2020
Myslíš to tak, že Eliška čte komentáře na Lezci a říká si, aha, oni na Lezci nemají rádi rychlost, tak to já ji trénovat nebudu?
odpovědět 
         Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu21:09:29 29.11.2020
Tak on ten antirychlostnický šovinismus je zde hluboce zakořeněn, někteří nejmenovaní jedinci se v tomto ohledu velmi, ale opravdu velmi silně angažovali.

Konec konců předchozí vedení komise soutěžního lezení se tím v reálu i docela slušně řídilo. Přičemž Eliščina matka byla také členkou této komise… Takže asi tak.
JiBodpovědět 
          Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu11:15:55 30.11.2020
Ahoj JiBe, po delší době opět zareaguji na tvůj duševní průjem, protože vidím, že jsi opět dostal prostor šířit své zcela zdeformované vidění světa. Tentokrát tvoje deformovanost nečiší z nesmyslných konspiračních teorií, takže nemusím řešit, že jsi jen zoufalý trol čehosi a kohosi, ale z tvého osobního zájmu. Takže milý JiBe pro tebe: Rychlolezení je sportovní disciplína, která je naprosto nezajímavá pro širokou veřejnost a i celou lezeckou komunitu. To je stav, který trvá už od jejího vzniku a jen aktuální olympiáda zvýšila naprosto nulové povědomí a zájem o ní. To se změní hned po olympiádě, protože na další už je jiný formát. Takže pro tebe jako trolla: RYCHLOLEZENÍ JE NAPROSTÁ KRAVINA, kterou se museli v tomto olympijském cyklu obtěžovat všichni závodníci….
KModpovědět 
           Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu11:20:55 30.11.2020
Tak tady to máme pro změnu „duševní průjem“, opět „konspirace“ a přibylo nám „RYCHLOLEZENÍ JE NAPROSTÁ KRAVINA“ …

I zde jeden silnější argument než druhý!
JiBodpovědět 
           Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu11:44:36 30.11.2020
Je sice naprosto nezajimava pro divaka, to mas pravdu, ale prave jako nejzajimavejsi pro divaka musela byt soucasti vstupu "lezeni" na OH. Zvracena, rychla doba.
odpovědět 
            Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu12:33:44 30.11.2020
To je lež, že musela být rychlost součástí OH.
odpovědět 
             Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu16:50:48 30.11.2020
Dokonce tam původně měla být JENOM rychlost.
odpovědět 
          Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu11:46:08 30.11.2020
Jirko, tohle bylo ubohe.
odpovědět 
           Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu11:48:50 30.11.2020
Přibyl nám tady jeden argumetu prostý statečně anonymní hodnotící soud.

To se nám to hezky rozjíždí. Jen tak dál!
JiBodpovědět 
            Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu15:11:09 30.11.2020
Jirko, já jsem insider, proto mohu takto hodnotit. Jistě pamatuješ jaks cca 8 let zpátky obcházel na vyškovských závodech rodiče a trenéry s žádostí o podpis. Mělo to tehdy smysl a Moravský pohár byly moc fajn závody - a tvoje výborná práce, klobouk dolů. Teď jsi ale mimo argumentačně a zdá se že i lidsky.
odpovědět 
             Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu15:17:03 30.11.2020
Promiň, ale zjevně v obraze nejsi a nebo záměrně fabuluješ. Proto také ta anonymita, že...
JiBodpovědět 
    Re: Trpké plody antyrychlostního šovinismu11:07:33 30.11.2020
Anti rychlostni sovinismus-ty si na lecebnu tvl... To ze to tu vetsina nechce neznamena ze jsme sovinisti. Mimo jine kdyby ale skoncila s lanem a na bouldrech prvni, tak rychlost muze uplne osrat. A co ty na to? Ani neargumentuj, protoze pravdu mam jenom a s tebou se vubec nebudu zahazovat.. Bez si zavodit na rychlost sam a necpi to ostatnim ty sovinisto.. Nemas sanci vubec si neco obhajit.. Poznavas tento styl? Kdo to takhle pise? Co? Jo presne ty, trotle!
... odpovědět 
     Re: Trpké plody antirychlostního šovinismu11:46:20 30.11.2020
Přibylo nám „tvl“, „léčebna“, už víme, co si přeje většina, „ s tebou se nebudu zahazovat“ (přestože na mě reaguje), „nemáš šanci si nic obhájit“…

Vidím jen samé silné argumenty, jen co je pravda!
JiBodpovědět 

 2. medaile20:08:15 28.11.2020
Tak nakonec 3. Misto. Gratuluji.
odpovědět 

 Mešková20:12:33 28.11.2020
Jak se ta Mešková dostala do finále, když byla v kvalifikaci původně 11.?
Wlastaodpovědět 
 Re: Mešková15:09:50 29.11.2020
Bud mam vlci mhu, nebo se menily vysledky?. Ale Meshkova byla dle vysledku na webu po kvalifikaci kombinace 4. 11 je Lucia Doerfel.
odpovědět 
  Re: Mešková09:30:22 30.11.2020
Pusť si záznam videa. Tam je 11., protože v obtížnosti byla poslední. A na druhý den už byla najednou celkově 4.
Wlastaodpovědět 
  Re: Mešková09:36:26 30.11.2020
Meshkova tam neměla co dělat, čtvrtá byla Krasovskaia, viz záznam kvaldy 1:46:31. Bohužel u rusáků lze čekat vždy nějakou botu ...
odpovědět 

 Parada20:46:44 28.11.2020
Supa!!! Lezt dva kroky nahoru a tri dolu neumi jen tak nekdo. Parada!!! A zase Morava, eh...
Trojkarodpovědět 
 Re: Parada21:06:46 28.11.2020
holt jsou tam takoví jako - no - animálnější, nebo jak to říct
odpovědět 

 Jak se podiatrist paradise rychlosti21:09:14 28.11.2020
Nevíte prosím někdo jak se určuje pořadí v lezení na rychlost? Dvě závodnice mají ve výsledku “Fall” a stojí si hodně vysoko. Díky za vysvětlení, amatér skalkař :)
Ucitelodpovědět 
 Re: Jak se podiatrist paradise rychlosti21:20:15 28.11.2020
Závodí se několikrát, klasický play-off pavouk, kde ale spolu závodí o pozici vždycky i ti poražení. Takže to akorát znamená, že spadla v posledním závodě (když závodila 1. vs 2.; 3. vs 4., atd)
Nemesis_NaRodpovědět 
 Re: Jak se podiatrist paradise rychlosti21:28:09 28.11.2020
Nejprve máš kvaldu, kde má každý dva pokusy a z nich se vezme ten lepší čas, ze kterých se udělá pořadí z kvalifikace. Vezme se prvních 16 (u juniorů 8) a z nich se sestaví pavouk. No a odtud se jede klasiky vyřazovacím způsobem jako v tenise, např. To že někdo vypadne v rozřazovacích kolech už nemá vliv na pořadí z kvaldy (logicky), ale jen na pořadí ve finálových kolech.
JiBodpovědět 

 zlyhanie stopiek?11:51:56 29.11.2020
Pochopili ste niekto co sa stalo Viktorii Meshkovej vo finale rychlosti? Pride mi ze na stopky buchla ale nezafungovali a nestopli jej cas?
m.odpovědět 

 Rozhovor18:30:09 29.11.2020
Nejlepsi rozhovor s vitezkou posledni dekady minialne. Skoro trumfla i Standu Rezace :)
T.odpovědět 
 Re: Rozhovor09:33:11 30.11.2020
Za povsimnuti stoji konec muzskyho finale. Nez lezl Shamel, posledni lezec obtiznosti, bylo to:
Lehman - top, luzhetski top, Rubstov 35+, bosi 35+ (4. neb horsi semifinale)
To by vedlo na kombinaci k vysledkum
lehman 4*3*1=12 (speed*bouider*obtiznost)
rubstov 5*1*3=15
A ted co se nestane, Shumla topne taky, navis s Lehmanem meli stejny semifinal aji kvaldu, a podle casu je rychlejsi Shemal a je to, cele se to zmeni na:
rubstov 5*1*4=20
lehman 4*3*2=24

A poradi se necekane otoci. ...
Rubstovi sem fandil, tka nejak mi v te Olympijske sestave chybel, ale cele je takove...prisli tesne...

Inac pokud sem to spocital spatne, pls nekdo me opravte.
Kdo to nesledoval, kouknete, neb to jsou nejspis prvni a poslendi emoce ktere kdy aleksei projevil :)


Elisce secka cest a slava, neuveritlene zlepseni behem roku
odpovědět 
 Re: Rozhovor09:36:30 30.11.2020
co cekas :) kdyz se omylem dotanes na olympiadu a poslendi rok jsi misto skoly v gulagu jen shyboval :)
jodpovědět 

 JiB09:58:43 30.11.2020
Co jsem viděl (neviděl jsem semifinále a finále boulderingu a finále boulderingu finále kombinace) bylo tentokrát parkourových boulderů naprosté minimum. Zajímalo by mě, jestli JiB vůbec některé z těch boulderingových závodů viděl...

Co se preference didsiplín týká, je to podle chuti - někdo má rád holky, jinej zase vdolky; je nesmysl říkat, že jedna nebo druhá disciplína je hovadina nebo podobně, proč prostě nemůžete nesouhlasit a zároveň respektovat názor druhého? Za mě říkám, že obtížnost a bouldering, rychlost mi taky není po chuti.

Kouzlo nechtěného...to se dá říct ve chvíli, kdy jde o opravdu o kouzlo nechtěného. Pokud se Eliška (a ostatní) na rychlost nijak zvlášť nepřipravovala s tím, že na to prostě kdyžtak dojede, nejde o kouzlo nechtěného Tady JiB vaří z vody. Ostatně o nějaké JiBově nestrannosti, jejíž nedostatek jiným vytýká, nemůže být řeč. Proč nepíše o kouzlu nechtěného v souvislosti s Honzou Křížem, boulderingem a obtížností? Tam je to ta samá situace, ale naopak.

Jinak co se týká rychlosti, měl možná ten závod mizernou úroveň, jak píše JiB. To ale určitě neplatí pro obtížnost a bouldering, kde mají výsledky hodnotu. Říkám, k nezaujatosti má JiB daleko a jiným to chce vytýkat...fuj.
odpovědět 
 Prosvazácký trolling10:06:33 30.11.2020
Tak pravil statečný prosvazový anonymní troll… amen, slyšeli jste slovo boží.
JiBodpovědět 
  Re: Prosvazácký trolling10:28:40 30.11.2020
Ano, ve chvíli kdy dojdou věcné argumenty, nastupuje sprostota a hulvátství prosvazáckých trolů…
Lepší potvrzení pravdivosti mých argumentů jsem očekávat nemohl.
Děkuji.
odpovědět 
  Re: Prosvazácký trolling11:10:46 30.11.2020
Takhle se zpronevěřit vlastním slovům, podříznout si pod sebou větev...nakonec seš sprostej troll. A to jsem to napsal slušně, bez invektiv.

Řešit vše poukázáním na anonymitu je ovšem další level, to je skutečně hloupé. Jako by anonymní slova měla jiný smysl, než neanonymní. Promiň, ale ve veřejném prostoru nechci svoji identitu ukazovat, protože se tu nachází lidi jako ty.
odpovědět 
  Re: Prosvazácký trolling11:15:59 30.11.2020
Babaco, celkem bych se divil, jestli ti zustali nejaci kamaradi.. Spis asi ne, co? Chudacku, ale muzes si za to sam tak chodz uz do p...!!
Anti jibodpovědět 
   Re: Prosvazácký trolling11:32:20 30.11.2020
Buď tak laskav a starej se o své kamarády a mé nech na pokoji.

i když vidím, že se vlastně staráš, že se raději ani identifikovatelně nepodepisuješ. Že by to bylo obavou, abys nepřišel o ty, co ti zbyli, po té co tady předvádíš ty sám?
JiBodpovědět 
 hodnota výsledků13:04:01 30.11.2020
Proč prosím podle tebe mají hodnotu výsledky boulderu i obtížnosti a ne rychlosti? Můžeš mi to vysvětlit? Co vím, tak v rychlosti padl i světový rekord.
odpovědět 

 JiB12:37:48 30.11.2020
měl šanci svou reputaci trochu napravit, ukázat, že je lepší, než ti, co ho trollují. Ukázalo se ale, že je úplně stejný troll jako oni. S validní, neútočnou argumentací se "vypořádal" tím, že jejího autora nazval troll a s jinými validními, neútočnými příspěvky se vypořádává podobně agresivně, mj. opakováním mantry o anonymitě. Tím definitivně potvrdil svou příslušnost k trollům.
odpovědět 
 proč tedy?12:46:17 30.11.2020
Jj, máš pravdu. Kaju se.

Jen si pořád říkám, proč tedy nereagujete v diskusním vláknu, na které jsem reagoval já a proč máte neustále nutkavou potřebu zakládat nová diskusní vlákna pojmenovaná mými iniciály?

Žeby jen obyčejná přisprostlá snaha dehonestovat mou osobu schovaná za pár uhlazených vět?!
JiBodpovědět 
  jak 11:07:14 01.12.2020
Škoda, že jsi jednu ze svých světlých chvilek znehodnotil těmi řečmi o přisprostlé snaze dehonestovat tě. Jak by proboha zakládání nových diskuzních vláken pojmenovaných tvými iniciálami mohlo dehonestovat tvoji osobu?





odpovědět 

 !!!15:14:02 30.11.2020
Parádní výsledky, za kterými stojí neuvěřitelná práce. SUPER!
odpovědět 
 Re: !!!15:40:17 30.11.2020
Jo a k těm kecům o ne/smylu kombinace, resp. komplikovanosti a vypovídací schopnosti jejích celkových výsledků jako "lezecké disciplíny": Asi by bylo vhodnější použít výpočtový model z desetiboje - myslím atletického, ale klidně vlastně i brněnský, to je obdobný princip:). Koneckonců, třeba to bude mít nějaký vývoj. Ale teď je to jak to je, takže ber nebo nech bejt.
odpovědět 
  Re: !!!16:56:08 30.11.2020
jakozto zkuseny Nbojar (desetiboj, silovy trojboj a nekolik loalnic hovnoboju) bych rek, ano tak to bude mnohem rozumenjsi. ASle nic to nemeni na tom ze rychlost tak jak je je ultimatni paskvil a nema tam co delat. Ale presne tak, hold ot a ted je a snad se to vyvine.
judovanaodpovědět 
   Re: !!!18:36:51 30.11.2020
Jo a už jste se někdy zamýšleli nad tím, kvůli komu byl tento velice zvláštní způsob hodnocení lezecké trojkombinace vytvořen?

Komu byl tak de facto šitý na míru?!

Komu za to vděčíme ?!?!?!
JiBodpovědět 
    Re: !!!19:40:32 30.11.2020
celkem by mě zajímalo, jestli má Babača nějaké kamarády? nebo jestli tohle všechno náhodou neplodí přivřený někde v jedličkově ústavu...? pokud ne, nebylo by od věci o tom celkem vážně pouvažovat ( nic ve zlém, spíše pro jeho dobro, bo tohle už není jen obyčejné tlachání, tohle už hraničí s nemocí...) ať zdraví slouží! nohy v teple!
di.ck JIBodpovědět 
     Re: !!!19:52:46 30.11.2020
Ajajaj, to jsem ale zase jednou šlápl někomu na kuří oko!!!

Čí pak asi bude?

No já zapomněl, že v případě některých osob se nesmí nejen ani naznačovat, ale dokonce ani klást nepříjemné otázky!

Jj, pravda občas bolí, zejména když má někdo krapet černé svědomí.
JiBodpovědět 
      Re: !!!19:57:13 30.11.2020
tak speedje to jediny na cem ifsc +- nejak rozumen vydelava ne?
judovanaodpovědět 
       Re: !!!20:02:27 30.11.2020
Jo, oni rychlostníci byli ti, kdo po rozhodnutí o formátu lezeckých závodů na OH ve formě trojkombinace vyhrožovali IFSC bojkotem LOH?!
JiBodpovědět 
        Re: !!!20:39:15 30.11.2020
No podle mě je víceméně jasný, že je za tím Soroš. Tomu se ta rychlost zatraceně hodí. A havloidi, to je taky celkem jasný. A ten Aspen. A živly krytý neziskovkama. Adam samozřejmě jenom předstírá, že rychlost nechce, to voni promysleli na tajným zasedání v Bruselu, tahle partička. Jak to vytáhnou jako formát na olympiádu a pak se jako budou cukat. A tím tomu určitě udělaj reklamu, způsoběj pozdvižení a zaujmou tím hlavně spoustu lidí, pro který to bude téma a budou se o tom hádat na lezci - to je hlavní důvod... a mezitím nepozorovaně vypustěj ty viry. Takže pak stejně žádná rychlost nebude. Ale to všechno těm jejich světovládnejm plánům hraje do karet. A Adam svejma přelezama ve skutečnosti obrací Golfskej proud. Mimochodem, Adama do toho namočil Blažek. Jak s ním lezl ten Down Wall, tak tam ve skutečnosti s Adamem byl, aby ho v klidu postupně zpracoval a naučil všechno důležitý. Hypnóza, drogy, brainwashing a tak. Naoko dělali všem na očích přelez nejtěžšího bigwallu, ale to bylo jenom zatraceně rafinovaný krytí. Pod svícnem je vždycky tma. Všechno bylo už dopředu naplánovaný. Ale všichni ti jmenovaní jsou stejně jenom pěšáci a stojí z tím někdo úplně jinej, jenomže o tom se my nikdy nic nedozvíme.
P.odpovědět 
         Re: !!!20:55:51 30.11.2020
To už na tom musíš být vážně zle, že se musíš uchylovat k takovýmto faulům. No já si o tobě, Piškote, vážně nikdy nedělal žádné iluze.
Jen nablýskaná bída (s malým „b“!). Jak by asi řekl jeden kamarád.
Nepřekvapils.
JiBodpovědět 
          Re: !!!21:19:56 30.11.2020
To už jsem taky četl. Takže taky žádný překvapení.
Máš ten svět aspoň pěkně přehlednej. Skoro všichni jsou blbý, nebo na tebe něco šijou. Kdo za to může?
P.odpovědět 
           Re: !!!21:33:08 30.11.2020
Vím, že zrovna tobě to asi nemá cenu říkat, ale přesto. Buď tak laskav a nepodsouvej mi výplody tvé vlastní hlavy. Nebudeš se pak muset vůči nim vymezovat!
JiBodpovědět 
            Re: !!!21:48:35 30.11.2020
JiBe, byl to humor. Nadsázka. Ono proti takovejm příšernejm nabubřelejm floskulím, jako jsou "trpké plody antirychlostního šovinismu", nic moc líp než ironie nefunguje. Ale že bych se chtěl dotknout tebe osobně, to fakt nechci, nemám ani žádnej důvod. Spíš je mi tady z té diskuse trapně. Tak zas třeba za rok za dva, u nějaký báječný diskuse, kde kolem sebe budeš sekat jako svatej Jiří a já se neuváženě nezdržím a dozvím se třeba už potřetí, že umím jenom faulovat :)
P.odpovědět 
             Re: !!!22:17:11 30.11.2020
Piškote, to já přece vím že, vždy když se nějaká diskuse přestane vyvíjet „tím správným směrem“, tak se pak tak nějak objeví ten tvůj dobře míněný přátelský „ostrovtip“, který si já sebestředně vztáhnu na sebe jako jeden z řady osobních útoků v dané jinak velice přátelské diskusi.

Vždyť ty to se mnou myslíš vlastně dobře. Ty jsi přeci ten hodný kluk, který by nějaký ten faulík v diskusi nepoužil, ani kdyby čet na koze rajtoval. Ty vždycky přeci jen čestně, v dobrém a nebo když tak s humorem.

Víš, já už jsem holt takový a jiný nebudu. Tak měj se mnou pochopení pro to mé nechápáni tvého srdečného humoru, jo.

Ono přeci do té doby než jsem se do toho vložil já, to byla taková korektní džentlmenská diskusní selánka a až mým zapojením se to tak nějak zvrtlo. No, co už.
JiBodpovědět 
              Re: !!!20:26:55 01.12.2020
JiBe, Tys vážně ouplný KO.OT!!!
odpovědět 
        Re: !!!10:54:36 01.12.2020
aha no dava msysl. neb ti maj nejmensi sanci se umistit. Ale ono afaik dalsi moznost byla, zeby tam ta rychlost nebyla vubec. A to byla prave ta ztrata financi co se ifsc nelibila.

Chjo skoda tohoro paskvilu. Radsi tri discipliny. Bezci tkay nemaji 100m 3000m a 20000m jako trojboj...Ale toho uz se napsalo vsude mraky...
judovanaodpovědět 
         Re: !!!21:37:08 01.12.2020
Tak peníze jsou ve svém důsledku v podstatě za vším. To si nemusíme nic nalhávat.

Jinak co se týče toho, jak ty říkáš, „paskvilu“, tak třebas takový atletický desetiboj je také vějíř velmi rozdílných disciplín. Vedle toho je lezecký trojboj velice kompaktní záležitost.

- Běh na 100 m
- Skok daleký
- Vrh koulí
- Skok vysoký
- Běh na 400 m
- Překážkový běh na 110 m
- Hod diskem
- Skok o tyči
- Hod oštěpem
- Běh na 1500 m

V jednom podstatném se však velmi liší. Výkony v těch atletických disciplínách lze měřit stopkama nebo metrem. Výkony v každém závodě lze mezi sebou snadno porovnávat a lze u nich vést tabulky rekordů. Což u těch lezeckých jaksi nejde. Teda až na tu jednu, zde tak ostrakizovanou, disciplínu.
JiBodpovědět 
          Re: !!!07:48:53 02.12.2020
hm. vida. Treba to tak taky na atlety pusobilo, kdyz zavedli desetiboj. Ten byl proste pro ty co neumeli nic poradne a delal od vseho trochu.
Treba za 20let, budou proste trojkobinacni specialiste a bude.

No jeden podstatny rozdil je, ze vedle desetiboje, se secky ty discipliny zavodi jeste samostatne... A driv byli n aolympiade jednotlive, a teprve pozdeji se pridal desetiboj.


Co se tyce meritlenosti, tak kukni na moderni desetiboj :) Tam si myslim hazi porota o vitezi kostkama (vzhledme cilove skupine zavodniku asi zlatejma)
judovanaodpovědět 
          Re: !!!08:13:17 02.12.2020
Hele, rychlolezení na úrovni třeba 7c by bylo určitě pro trojkombinaci zajímavější a také by se tím pročistilo pole. Pak by se nestávalo, že rychlíci neudělají v bouldru nebo obtížnosti ani krok. A že jich bude...
odpovědět 
          Re: !!!13:06:31 02.12.2020
Na olympijádě je spousta sportů kde se nedá měřit stopkama stopkama nebo metrem...
Gymnastika, box, taekwondo, zápas, šerm, judo, surfing, golf, jezdectví.
Pe.odpovědět 
           Re: !!!13:38:09 02.12.2020
To jistě. Tady jsem však porovnával lezecký trojboj s atletickým desetibojem po té, co Judovana tvrdil, že atleti nesoupeří v atletickém víceboji, kde by se započítávaly různé, svým charakterem velmi odlišné, disciplíny.
V tomto kontextu je třeba to chápat.
JiBodpovědět 
    Re: !!!22:41:08 30.11.2020
Bo Kalouek woe.
odpovědět 
    Re: !!!23:29:55 30.11.2020
Rád se dovzdělám, komu za to vděčíme? Ale fakta prosím.
.odpovědět 
     Re: !!!06:30:05 01.12.2020
Tak byli to přeci sprinteři, kdo začali zvažovat bojkot olympiády kvůli kombinaci.

Padaly dokonce takové věty jako „kombinace lezení na olympiádě je tragédie“ a podobně. Nejvíc se v tom angažoval ten jejich guru. Tuším, že držitel nějakých těch světových rekordů. Natočil o tom video, které pak šířili do lezeckého světa takové bezvýznamné lezecké plátky. Tuším, že jeden si říká 8a, další Skála a led apod. Později se začali přidávat jeho další kámoši ze sprinterské špičky.

IFSC pak přišla s nápadem, že jednotlivé disciplíny nebudou bodované a body se nebudou sčítat, podobně jako to výše zmiňují borci a jak by se to nabízelo, ale s násobením umístění. Což sice tak trochu zvýhodňuje ty, kteří jsou na špice dvou tehdy ještě zejména silových disciplín na úkor těch, kteří mají vyrovnané výsledky ve všech třech disciplínách.

Načež tedy řekli rychlostníci tak tedy dobrá. Pronesli něco v tom duchu, že vítají tento kompromis (přibližná citace doslovně si to už nepamatuji).

Nebo že by to byl někdo jiný???
JiBodpovědět 
      Re: !!!07:59:02 01.12.2020
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
odpovědět 
       Re: !!!08:12:19 01.12.2020
Porad se mi zda, ze předmětem tohohle článku je obrovský úspěch Elisky..
odpovědět 
       Re: !!!17:12:09 01.12.2020
Nemam rad takove komentare ale v tomhle pripade to fakt sedi.. Proste nasrany stary hnup kteremu uz nic nejde tak tad prudi. Jeste ze takovych ve skalach neni moc. Hybaj na navijak a hobluj tu tvoji sedmicku na rychlost. Myslim ze te nikdo jiny nez navijak neodjisti..
odpovědět 
        Re: !!!21:59:32 01.12.2020
Nemas rad takove komentáře, ale když jsou na někoho kdo se ti nelíbí, tak jsou najednou v pořádku?...trochu schíza né;-)
odpovědět 
       Re: !!!18:06:23 01.12.2020
Vidím, že jsem tady ve vybrané společnosti zdvořilých a optimisticky naladěných mladých lidí.

Číst to jako rodič malého dítka, kterému se zalíbil lezecký kroužek, tak jsem nadšen!
JiBodpovědět 
        Re: !!!20:31:47 01.12.2020
Jo, to ses trefil. Můj malý synek taky potvrdil, že jsi starý zatrpklý kokot.
odpovědět 
         Re: !!!21:31:37 01.12.2020
Dítě nemám, ale až se narodí tak tohle budou jedna z jeho prvních slov.
Nerodičodpovědět 
          Re: !!!21:37:28 01.12.2020
To o tobě dost vypovídá a rozhodně nic hezkeho...
odpovědět 
         JiB 21:35:00 01.12.2020
Je smutný, že i tady na lezci, vždy když nekomu dojdou argumenty, začne bejt sprostej a urážet. Přečetl jsem to schválně celé a at s JiBem souhlasim nebo ne (je to tak pul na pul), tak nikdy nikoho hnusně neuráží a na nikoho neni sprostej. Takže za me je docela frajer ;-)
Tomodpovědět 
          Re: JiB 21:39:32 01.12.2020
Běkuji.
JiBodpovědět 
          Re: JiB 09:24:27 02.12.2020
Tome, precist toto cele je fakt malo. Jsou to roky a roky historie.
odpovědět 
          Re: JiB 16:39:29 02.12.2020
Souhlasim, a divím se JiBovi, že na to ješte reaguje.
dodpovědět 
         Re: !!!21:39:47 01.12.2020
No vzhledem k tomu jakou ma asi vychovu se to dalo čekat. Spíš je divny, že jsi na to jeste pyšný:-)
odpovědět 
          Re: !!!06:43:29 02.12.2020
Myslim, ze je fajn se v zivote naucit odlisovat dobro od zla co nejdrive.
odpovědět 
           Re: !!!15:27:35 02.12.2020
S tím s tebou rozhodně souhlasím, ale zrovna příkladem mu tedy nejdeš. Na straně JiBa vidím jeho názor (a je jedno jestli správný nebo ne), který si slušně obhajuje a na tvé (nejen) sprosté urážky. Takže takové klasické budovatelské - všichni mají právo mít svůj názor, ale běda jim, pokud mají jiný než já:-)
odpovědět 
            Re: !!!17:17:18 02.12.2020
Se synkem jsem si dělal sice srandu, ale to je fuk. Myslím si, že je JiB kokot. Je to jen můj názor a nikomu jej nevnucuji.
odpovědět 
      Re: !!!22:48:49 01.12.2020
To jsi mne tedy moc nepoučil. Pojďme to rozebrat.

IOC vyčlenila jednu sadu medailí a nechtěla vyškrtnout rychlost. No dobrá no, když se smíříme s tím, že nechtějí dát víc sad medailí, co už s nimi.

Opravdu věříš, že ten způsob počítání skóre nastavili jen na základě Adamova prohlášení? (pokud jsi měl na mysli někoho jiného, tak mne oprav) Tomu přece nevěříš, ne? Není sám kdo se vyslovil proti formátu.

Jak to skórování udělat lépe? Když chceš být férový ke všem 3 disciplínám.
.odpovědět 
       Re: !!!17:05:09 02.12.2020
Tvé dotazy a tvrzení působí poněkud zvláštně. Buďto se o tuto problematiku vůbec nezajímáš a pak je otázka, kde ses tu vzal a o co ti jde? A nebo se zajímáš, moc dobře víš, jak to je a jen se snažíš mě zahnat do kouta a vytvořit dojem v přímém protikladu s realitou.

Rozhodně nešlo o jeden rozhovor, ale permanentní soustředěný tlak, v jejímž čele byl jistý lezec (záměrně nepoužívám výraz závodník, neb závodí jen sporadicky). Vedení IFSC pak přišlo s šalamounským řešením, kdy si sice zachovalo tvář v tom, že zůstalo u trojkombinace, ale zvolilo hodnotící kritéria, které výrazně zvyšují šance na zajímavý výsledek právě těm, kteří na IFSC tak tlačili.
Teprve po té dotyční polevili v tlaku, ale rozhodně s ním zcela neustali. Proto také ta snaha aby od další olympiády byla rychlost samostatně a kombinace nebyla troj, ale jenom dvojkombinace.

S čím já mám problém je to, že je IFSC házeno na hlavu rozhodnutí, ke kterému byli dotlačeni jistými kruhy. Proč to zmiňuji? Protože je zde velké riziko, že to nakonec skončí fiaskem a ti, kteří IFSC k tomu dotlačili, si nad tím umyjí ruce a budou se tvářit, že oni nic. S tím mám trochu problém. Proto, je podle mě potřeba, připomínat tu anabázi.
JiBodpovědět 
        Re: !!!18:41:19 02.12.2020
Potřeboval bych od tebe vysvětlení, proč je pro určitou skupinu, o které mluvíš, násobení výhodnější než sčítání.
jinej než ten na koho reaguješodpovědět 
         Re: !!!18:52:26 02.12.2020
Protože násobení preferuje špičkové výkony, zatímco při jiném systému hodnocení by byly preferovány vyrovnané výkony ve všech disciplínách.

Podobně jako je tomu u toho atletického desetiboje.
JiBodpovědět 
        Re: !!!18:42:55 02.12.2020
A taky napieš, kdo hází IFSC rozhodnutí, že se bude počítat výsledek násobením. Zkopíruj čas a datum příspěvku. Dík.
odpovědět 
         Re: !!!20:11:34 02.12.2020
Ta to vidíte, obhájci JiBa. Nekopíroval sem nic. Protože tady není nikdo, kdo hází IFSC na hlavu rozhodnutí počítat výsledekm násobení. Protože tady - krom JiBa - nikdo takovej není. Jak vidíte, JiB je ochotnej klidně lhát, aby ze svýho tvrzení udělal pravdu. To není moc hezký.
odpovědět 
        Re: !!!14:55:07 04.12.2020
tak ono to je dlouhodoba strategie IFSC
Tokio 1 sada medaili
Pariz 2 sady medaili
LA 3 sady medaili

takze format po Tokiu bude jiny v Parizi a do LA pokud vse vyjde uz zadna kombinace nebude.
odpovědět 

 obhájci18:35:28 02.12.2020
Pro obhájce JiBa - JIBovi se dostává stejné p=če, jakoun sám věnuje jiným. Nevím, co je slušného na tom v reakci na slušně napsaný příspěvek nazvat jeho autora "statečným prosvazovým trollem", nebo na jiný slušně napsaný příspěvek napsat, že jde o "přisprostlou snahu dehonestovat jeho osobu". Obojí je sprosté.

Nemluvě o tom, že pod článekm o bronzové medaili mladé závodnice jí ani slůvkem nepogratuloval nebo jinak vyjádřil respekt. Jediné, čeho se mu od ní dostalo, je kritika.
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 308 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 249 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.