LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kdyby tu tak byl Boriš! Ten umí po skalinách!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141046 cest
Nové přelezy:
Přepište D 7C
Carlo Mont 7c+
Nejdelší H 9/9+
Ethelontis 7c
Aeras 7c
Katiforos 8a
Katiforos 7b
To Kynigi 7b+
To Kynigi 7b+
Omerta 8A+

Stěny
Flash Wall - Olomouc
Hotel Praha - Broumov - Broumov
Bouldrovka Praha - Lužiny - Praha 5 - Lužiny

Prodejny
Rock Point Hradec Králové - Hradec Králové
Mapis - mapové informační středisko - Praha 5
Lezecké centrum Vertigo - Bratislava

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Nová bouldrovka v Karlíně v Praze je ode dneška v provozu

Dnes zahájila provoz úplně nová bouldrovka v centru Prahy v Karlíně nedaleko metra Křižíkova. Jmenuje se Hudy boulder Karlín a na svých stránkách uvádí, že jde o "aktuálně největší boulder arénu v Praze".

"Hlavní lezecká hala se rozkládá na ploše 36 x 18 m. Stěna je vysoká 4,2 metru a nabízí 24 sektorů po šesti bouldrech, tedy dohromady 144 boulder problémů. Hlavní boulderingová stěna tedy nabízí více než 650 m čtverečních lezení. Poskytuje lezení jak v mírně ukloněných profilech, tak lezení v profilech kolmých a převislých. Převislost největšího profilu je úctyhodných 5,15 metru. Jednotlivé boulder problémy jsou odlišeny barevně, od nejlehčí modré po nejtěžší žlutou barvu – v obtížnostech od 3 do 8a," píše se o parametrech na webu arény.

Standardní vstup je za 250 Kč na 3 hodiny.

Více viz:

hudysteny.cz/boulderkarlin

Mapa:




Standa Holec   [úpravy] 10:59 02.01.2023Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 ...09:38:01 03.01.2023
Tvl co ty sloupy uprostřed bouldrovky? To někdo trochu nevychytal. Na druhou stranu aspoň se můžeš schovat za sloupem a koukat na bábovky
odpovědět 
 Re: ...12:26:56 03.01.2023
Z fotky to vypadá mnohem horší než to je. Reálně tam je víc proztoru než to vypadá
kecalodpovědět 

 Předražená sranda12:57:38 03.01.2023
A ještě chtějí 120 Kč za čip, no potěš koště...
 Tunnyodpovědět 
 Re: Předražená sranda13:33:23 03.01.2023
Jo, za cip kterej stoji v nakladu korunu a urcite nebude nikdo ochotny prepouzit cip odjinud.
odpovědět 
  Re: Předražená sranda16:21:00 03.01.2023
Jestli mi seženeš čip za korunu - chci ho.
Cyril odpovědět 
   Re: Předražená sranda18:11:18 03.01.2023
Čipy máš ve vakcíně proti Covidu, proto nejsou a nebo jsou drahý.
odpovědět 
  Re: Předražená sranda23:18:17 03.01.2023
Jestli mi seženeš čip za korunu - chci ho.
Cyril odpovědět 
   Re: Předražená sranda23:25:52 03.01.2023
V nákladu po 100 seženu za 10kc ks, ve větším i za méně.
odpovědět 
 Re: Předražená sranda10:07:56 04.01.2023
Takhle… myslim, ze je na miste uvest, ze tech 120 kc za cip je ZALOHA. Pokud se rozhodnes, ze uz tam chodit nebudes, cip vratis a tobe se vrati zaloha. Coz celkem podporuje lidi nechovat se k cipu jako k necemu, co je stoji 10 korun a neustale ho ztracet a muset kupovat dalsi. To mi asi prijde v pohode.
K tomu, ze se cip neziskava/nevraci pri kazde navsteve - predejdes tak frontam u vstupu. Vstupny si nahrajes virtualne a pak nikdy necekas.
Tak asi takhle to ja vidim s cipem
Nikolodpovědět 
  Re: Předražená sranda16:17:56 04.01.2023
To je peknej bulshit, v podmínkách se píše, že si čip kupuješ a ne pujcujes proti záloze.
odpovědět 
   Re: Předražená sranda16:23:00 04.01.2023
To se tam sice nepíše, ale není jediný důvod chtít 10x násobek ceny něčeho jako zálohu za něj, je to normální vojeb.
odpovědět 
    Re: Předražená sranda16:27:37 04.01.2023
V pdf ceníku se píše, že při první návštěvě zakoupis chip za 120.
Za mne - chtěl jsem se tam podívat - ale to zakoupení chipu mne odradilo. Za 1 návštěvu dat 370 je prostě moc.
Vítodpovědět 
     Re: Předražená sranda16:38:12 04.01.2023
Změnili to, teď už je tam, že je to jen záloha.
odpovědět 
      Re: Předražená sranda11:30:40 05.01.2023
To je sice hezký, že už je to jen záloha, ale v praxi ten čip nikdo vracet nebude, protože si neřekne, že dnes je tam naposledy. Takže těch 120K většinou zůstane majiteli stěny.
Petrodpovědět 
  Re: Předražená sranda16:20:24 05.01.2023
nj, jenže on ten čip stojí 10kc v maloobjemu... nad 1000ks jeste mene

ctecka stoji 300 (na ali 5dolaru)

nacteni cipu do systemu prace na 5min (a to jsem velkorysi)

tedy nakladove 1 cip je tak 15czk maximalne

sry jako ale ta zaloha pri vstupu za 250 je ubohost
ADamPodpovědět 
   Re: Předražená sranda13:57:37 07.01.2023
No ty jsi trouba :-D
LLodpovědět 
    Re: Předražená sranda14:01:59 07.01.2023
Ale ma pravdu, ten cip stoji par korun.
odpovědět 

 3 hodiny?05:45:32 04.01.2023
Omezení na 3 hodiny mi přijde trošku zbytečné.
Timerodpovědět 
 Re: 3 hodiny?07:01:04 04.01.2023
si vsichni myslite ze vam nekdo postavil stenu aby ste meli kde lizt. a vono je to tak ze nekdo investoval do stavby neceho.. a ty prachy chce dostat zpatky a pak jeste vydelat.
odpovědět 
  Re: 3 hodiny?09:18:04 04.01.2023
Ja slyšel že hudy ma ferrari :)
Mozna kecodpovědět 
   Re: 3 hodiny?15:21:31 04.01.2023
Aspoň ho má někdo, kdo umí jezdit.
odpovědět 
    Re: 3 hodiny?17:46:25 04.01.2023
Tak Hudy 30 let provozuje největší síť outdoorových obchodů, výrobce RockEpmpire, několik lezeckých stěn a kdoví co dalšího. Bylo by spíše smutné, kdyby na Ferrari neměl.

Jestli ho vlastní i nyní netuším, ale blahé paměti v CAO News vyšla noticka, že s ním naboural kdesi v Labsku.

A k tématu - z 250 se také kroutím, zkusím počkat, jestli trochu nezlevní. Když to tak udělá dost lidí, tak i zlevní, pokud budou lidi chodit, tak cena je správně.

Omezení na 3 hodiny mě nijak netrápí, na bouldrovku se chodí rychle zničit.
Stačila by mi hodina a půl za polovic, to by byla rázem nejlevnější stěna v Evropě s rychlým krachem.
retezodpovědět 
   Re: 3 hodiny?15:22:03 04.01.2023
Dukaty
Kuba Turekodpovědět 
    Re: 3 hodiny?09:13:03 05.01.2023
a chalupu a chalupu dostane od taaaty...
prodejna nevestaodpovědět 
  Re: 3 hodiny?09:23:01 04.01.2023
To asi nikdo nezpochybňuje. Ale nefunguje to tak, že čim větší vstupný a poplatek za čip si napálíš, tak tím dřív máš investice zpět. Takže zpětná veazba od lidí, kterým se to už zdá moc a raději půjdou jinam je fajn a pomáhá najít tu "optimální" cestu.
Za mě už je to dost, takže tam určitě svátečně zajdu, ale na pravidelné lezení to určitě nevidím.
kecalodpovědět 
  Re: 3 hodiny?08:35:54 10.01.2023
Někdo "nám" a pro "nás" sice investoval a postavil, ale taky má dobře spočítanou návratnost té investice. Takže spíš postavil a investoval kvůli (nějak rychlému) zisku pro sebe. A ty jsi člověče jen prostředek k výdělku. To jak je vstupný nastavený je jen o tom, kde ta stěna je a kolik lidi snesou. V Děčíně by to takovou raketu nestálo. To hlavní pro nás je kvalita těch boulderů, četnost stavby nových a kvalita zázemí. Nečekám že bude vyšší než jinde v Praze. A to co se tam teď dá potkávat za perly je spíš za míň než 200 za vstup. Je to chyba stavěčů a majitelů. Ti jakoby kvalifikovaní na to už serou. Už je to pro ně jenom mlejn na prachy. Je to pro ně jen zakázka. Vyhrajou si už tak leda se závody. A majitele? Většině je to fuk, páááč každý zboží má svýho kupce. Tak jen choďte, bude na další Ferarri a obytňáky atd. Je "kapík" a příležitost má každej.
odpovědět 

 Co je moc, to je moc20:11:40 04.01.2023
Se po-to, ne? 250 za vstup na bouldrovku? Plus 120 za pič? Jako fakt?
Halt Karlín, převoněná hipsteřina, bývalá dělnická čtvrť, bývala bažina, fabriky, jo jo, svět se mění.
A podle fotek samý obláče, málo chytů, skoro žádný vruty, takže vlastní boulder vymyslíš těžko a lézt ty novodobý nesmysly se nikomu, kdo ví, jak vypadá skála a bouldrovku bere jako tréninkový nástroj, fakt nechce.
Ach jo, tam rozhodně nezavítám, sorry jako.
k.odpovědět 

 Vstupné11:39:49 05.01.2023
Vstupné je přepálené, navíc žádné slevy v hodinách menšího provozu a slevy na permanentky jen symbolické. Vzhledem k množství jiných bouldrovek a tomu, co od nich očekávám (trénink na skály) to pro mě není zajímavé.
Petrodpovědět 

 Cena22:01:43 05.01.2023
Ahoj, ja vím, že porovnávám neporovnatelné, ale v Londýně chodím na boulderovku za 15 liber (400 korun) a není to nějaký extra luxus (jedna sprcha, často řvoucí kroužky, občas vyhulená obsluha), takže se můžu těšit, az se do Karlína podívám "tak levně"... A je to holt jako se vším - svoje kupce si to najde. Ale časy bouldrovek a 50,- už asi skončily, no...
flodpovědět 
 Re: Cena23:36:48 05.01.2023
No a jako majiteli svyvarske mzdy bys to mel za levno vsude ...
odpovědět 
 Re: Cena10:45:20 06.01.2023
Asi nikdo soudný nečeká ceny bouldrovek za 50. Ale když nový subjekt v relativně saturované pražské lokalitě nastaví vstupné vyšší než všechny ostatní stěny i po nedávném všeobecném zdražení (a to včetně vysokých stěn typu BW, které nákladově vychází hůř než bouldrovky), tak by měl přijít s něčím novým nebo výrazně lepším a to jsem zatím neviděl.
odpovědět 
  Re: Cena08:45:46 10.01.2023
Tohle totiž není stěna pro normální lezce, ale komerční věc pro relativně bohatou klientelu, která má lezení za adrenalinovou zábavu a pro dětské kroužky, příměšťáky atd. Tohle není starý BéBéčko. Dokonce ani to nový. Je to předraženej sterilní běs a to jak do toho tady někdo matlá nějáký ceny v Londýně je totální výplach. V ČR nejsou platy ani jako v chudý části Německa, natož v Londýně. Kdyby tu někdo dal vstup 300 už tam jdou jen ajťáci. A taky né všichni.
odpovědět 

 Není kde trénovat...15:04:04 06.01.2023
Je fajn, že v Praze přibyla nová boulderovka, bohužel je opět komerčního charakteru. Zase jen bouldery po barvičkách se stylem, který se těžko aplikuje na projekty venku. Spraywall nikde. Boardy nikde. Místnost s campusem, hangboardama, hrazdou a základní posilkou nikde. Rozcvičovací místnost, kde hodím pár jogamatek a žebřinu je výsměch. Dočkáme se někdy doby, kdy budou vznikat boulderovky s tréningovým zázemím? Když už napálíte vstup jako v zahraničí, tak se jedte aspon k sousedům podívat, jak vypadá pořádné zázemí. Spojit komerční prostor s prostorem, kde si jde i systematicky zatrénovat rozhodně jde. Pak bych vám těch dvěstěpádlo s radostí dal. Do tý doby čusbus.
javaodpovědět 
 Re: Není kde trénovat...17:44:37 06.01.2023
To jo. Třeba k sousedům do Brna ;)
odpovědět 
 Re: Není kde trénovat...18:01:13 06.01.2023
Neboj. Velice brzy Jungle. Vše co píšeš plus mnohem víc.
Zvířeodpovědět 
 Re: Není kde trénovat...18:04:41 06.01.2023
Díky za reakci chlapi. Alespoň jiskra naděje :)
Javaodpovědět 
 Re: Není kde trénovat...18:54:07 06.01.2023
hudy potrebuje vydelavat, ne trenovat :D
hahaodpovědět 
 Re: Není kde trénovat...18:59:15 06.01.2023
je pravda, že když stavím komerční boudlr, tak tam hodím moonboard + 40 převis desku spraywall a všichni si přijdou na své
honyaodpovědět 
  Re: Není kde trénovat...19:57:57 06.01.2023
Tak to jistě ne, ale i na komerční bouldrovku chodí lidi, co si rádi bouldry vymýšlejí sami a nechtějí se omezovat jen na ty postavené.
Petrodpovědět 
 Re: Není kde trénovat...21:46:37 06.01.2023
Mas predstavu, tak si ji dotahni do konce.
Sezen prostor, desky, chyty a postav si sam. Trenuj do haleluja a treba nekdy neco kloudnyho vylezes :)
pred cca 30ti lety jsme zacinali stejne.
Ps.:co ruzynska bouldrovka?
A.odpovědět 
 Re: Není kde trénovat...22:27:16 06.01.2023
Hele, az budete ochotni zaplatit za 3h treninku 250Kc, tak zjevne budete mit i kde trenovat :)
Geoodpovědět 
  Re: Není kde trénovat...08:55:21 10.01.2023
No tak v Praze rozhodně ne :D Tam i kdybys dal 500 budeš mít tenhle komerční shit. Jinak teda v Jungli ten moderně řečeno "spraywall" je za mě hroznej. Zasranej mágem jako kráva, žíněnka je prachovka a chyty? Vem náklaďák brambor a melounů a našroubuj je na desku. Bez ladu a skladu tak jak se vejdou. Střeďáky chyty? Těch pár co tam je, z těch boulder postavíš jen ztěží. Možná že to vyřeší teď ta nová naklápěčka hned vedle. Ale spíš ne. Třináctka taky zabitá. Bohužel stavěčema. Nejlepší bouldrovku na skály má to A. nad tvým příspěvkem. Prostě pankáč z Jižáku.
:Dodpovědět 
   Re: Není kde trénovat...08:57:43 10.01.2023
Ruzyňská bouldrovka. Pšt ty woe. Nehaž perly sviním.
:Dodpovědět 

 Kecy22:17:59 06.01.2023
Tvl, když tu tak čtu ty řeči o vybavení a o ceně, tak se jen musím smát :-)  Víte, kdo vlastně je v této lokalitě cílovou skupinou? Viděli jste, co je tam luxusních a prestižních kanceláří a firemních sídel? Tam nikdo o lidi z Lezce nestojí, ani o týpky, co budou na bouldrech trénovat a potřebují spray wall a kampus. Naopak, uvedené je nežádoucí, klientela je management a další zaměstnanci bank a nadnárodních společností, věř tomu, že ti mají potřeby a nároky trochu jiné. Hezké bouldery po barvičkách jsou důležitější, jak jejich kvalita, naopak, bouldery musí být jednoduché a lezitelné bez přemýšlení...  Takže boulder v Karlíně řešit tady, když to stejně pro 95 procent lidí tady není určené, je vážně vtipné.
odpovědět 
 Re: Kecy09:36:27 07.01.2023
Pracuju v Karlíně a většina lidí tam v korporátech jede na Multisport karty. Které tady nejsou akceptované, což chápu v dobách kdy je nával ale už mi hlava stoji že je neakceptuji v dobách nízké návštěvy cca 8-14 ? připravují se tak zbytečně o peníze, takže bych řekl že úplně na maximální zisk to nedělají.
MAteoodpovědět 
  Re: Kecy11:27:32 07.01.2023
Multisport karta je pro provozovatele stěny hodně nevýhodná. Koukni jak složitě s nimi zápasí na těch pár stěnách, kde je akceptují.
odpovědět 
  Re: Kecy12:51:07 07.01.2023
Tak tahle karta je fajn lákadlo jako benefit pro zaměstnance, někde to i využívají, ale zrovna v korporátech ji určitě nevyužívají proto, že by neměli na vstupné. Řada lepších sportovišť ji ani nebere, multisportku tam považují za socky. A znám i pár lidí, co ji mají, ale styděli by se to používat. Když máš měsíční člentsví v řádech tisíců, tak fakt drobné neřeší. Třeba u nás mají do fitka jednorázové vstupné 800 Kč. Nikdo to ale neřeší, obvykle si platí roční členství okolo 25 - 30 000 a vstupné se neřeší. Tohle je jako kdybys řešil běžné fitnes a fitnes u Honzy Kareše. Zaplatíš 5000 měsíčně a víc neřešíš. A máš klid a pohodu a barevné činky :-) Cviky jsou stejné, železo váží stejně, jen ta sociální skupina je trochu jiná. Tím neříkám, že je lepší, jen jiná.
odpovědět 
   Re: Kecy13:33:01 07.01.2023
pro každého hospodského je lepší mít portfolio solventních štamgastů, než každý den lovit kavky z ulice a děsit se co bude za excesy a extrabuřty tentokrát, předpokládám, že provozovatelé sportovišť to mají úplně stejně.
Lukas B.odpovědět 
   Re: Kecy14:06:21 07.01.2023
Ale tohle neni vyhoda multisportky :)
Vyhoda multisportky je v tom, ze si prave nemusis platit clenstvi na X mistech a misto toho jdes tam, kam se ti zrovna chce, nejsi vazany na jednoho provozovatele - predstav si, ze chci jit do fitka, ale nejsem zrovna nekde kde se normalne pohybuju a chci si zajit do fitka tamhle na druhy strane mesta, jednorazovy vstupny je nesmysl (casto ani nejde, krome prvniho vstupu zdarma) a platit si clenstvi kvuli jedny navsteve? Bblbost.

Druha vec je, ze MS plati malo, resp. steny si to nechteji vyjednat ci si dohodnout platbu s priplatkem, pak do toho taky vstupuje splatnost kterou MS dava tem firmam, to zbytecne boura cash-flow.

A jen tak mimochodem, malo kdo zbytecne vyhazuje penize, zvlast ten kdo je ma a umi s nima nalozit. Vetsinou si takle neco dokazuji lidi co jsou zadluzeny na dve generace dopredu, ale potrebujou zapusobit.
odpovědět 
    Re: Kecy15:55:28 07.01.2023
Pokud mluvíve o fitku jako jen místě pro cvičení, tak máš možná pravdu. I když tedy nevím, jak často a na jak dlouho (ze všech těch držitelů karty) se kdo ocitá mimo, že by měl problém zajít jinam, než jeho oblíbené místo. Já nebyl v jiném fitku, než v tom mém, už asi 5 let. To samé squash/badminton. Multisportka má za úkol, z obecného hlediska jako sociální benefit, zlevnit zaměstnancům sport, nic víc. Pro běžné lidi může být měsíční úspora velmi podstatná. To, o čem ale mluvím já, se netýká sportu jako takového, ale návštěva podobných zařízení je spojena s určitou sociální funkcí a sociálním statusem. A nejde jen o to, že by člověk ukazoval, že na to má, a předváděl se, ale prostě se nechci s určitým typem lidí potkávat. A chci i určitou kvalitu okolí. Stačí vzít třeba dnes Smíchoff. Lidí jak naděláno, na cesty fronta, na bouldrovce bílo, se tam nedalo dýchat, lézt, oči pálí... Peklo. Raději si zaplatit trojnásobek a mít tam klid, tlumenou hudbu, čistý vzduch (třeba klimatizace je v Karlíně na úplně jiném levelu, než jinde) a potkávat lidi, co jsou na tom podobně. Stejné, jako třeba rozdíl mezi veřejnou a privátní/klubou saunou. Neplatíš jen za ten sport, ale i za vyšší úroveň okolí a doprovodných služeb. Asi jako cestování prví, druhou a třetí třídou. někomu nevadí se mačkat v zapáchajícím davu, jiný si rád připlatí za více prostoru, pohodlný stolek a klid.
odpovědět 
     Re: Kecy21:55:36 07.01.2023
Tak počkej měsíc a uvidíš, jak bude narváno a zapraseno i v tom Karlíně. Teď je to nový, ještě se o tom moc neví, pak si povíme.
Fitko jako sociální status? Ok, nechám tě v tom.
odpovědět 
    Re: Kecy14:14:08 09.01.2023
Pro provozovatele sportovišť (jedno jaký sport) je spolupráce s firmou Multisport krajně nevýhodná. Otevři si např. fitko a můžeš si to sám vyzkoušet. Až ti převáží počet vstupů na jejich kartu počet běžných vstupů, tak se stáváš jejich vazalem, zhorší ti podmínky a pokud je fitko rentabilní, tak až krachneš začnou ho provozovat sami. Vždyť si tam naučil chodit jejich zákazníky. A počítej ještě s 8,5% jejich provizí z každého vstupu kterou jako provozovatel zaplatíš. Tahle firma vlastněná Poláky se s tebou fakt nemaže....
odpovědět 
     Re: Kecy14:30:02 09.01.2023
ono se to dá chytit i za druhý konec - multisportka může nalákat takové, kteří by jinak vůbec nepřišli, a pak multisportku v pravý čas utnout a nějaká (jak velká?) část multispoltkařů si uvědomí, že mají na konkrétní sportoviště návyk.

nicméně v praze je všude narváno tak, že vůbec nerozumím tomu, proč vůbec někde něco takového trvale akceptují - snad s výjimkou funglnových areálů na prvních pár měsíců.
Lukas B.odpovědět 
     Re: Kecy14:39:15 09.01.2023
Nemusi byt nevyhodna :)
On ma totiz kazdy takovy podminky jaky si vyjedna, proto je nekdo v pohode a nekdo hejtuje a strada.

Mimochodem neznam priklad provozovny, ktera by brala MS skoncila a pak to tam zacal MS provozovat, jestli mas priklad - sem s nim. Za to znam mista, kde se MS brala a proste to skoncilo a je tam neco jinyho.
odpovědět 
      Re: Kecy17:53:46 09.01.2023
Nesmysl. Lepší podmínky si může vyjednat tak maximálně provozovatel řetězce fitek s mnohamiliónovým obratem. Provozovatel jedné dvou stěn buď vezme základní nabídku nebo nic. MS je mimochodem úplně stejný parazit, jako stravenkové firmy - těm už naštěstí zvoní hrana. Prostě si berou desátek z tvého podnikání a žádné nové zákazníky ti nepřinesou. Jejich argumentace je normální vydírání - když nebudeš akceptovat naše karty, tak lidi půjdou ke konkurenci. Žádná přidaná hodnota.
odpovědět 
       Re: Kecy09:11:13 10.01.2023
Není pravda, podmínky se dají vyjednat - osobní zkušenost a žádný řetězec.
odpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179494)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Pojezd 5B Lešov
Poleh 5B Lešov
Posed 5C Lešov
Gollum 7a Panacelle
November Rain 8+ Beycik
Nově komentované:
Confetto ... 6c+/7a Massone
Malá Dušička 7- Lomy Nad Velkou
Carlo Montagna 7c+ Sarche
Kotvičník 8 Lomy Nad Velkou
Katiforos (L1+L2) 8a Manikia

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Slanění | Smutek | Slanění | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: ††† | Re: Nějaká ta smutná fakta | Víme | Re: Smutok |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (62)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (3)
Na Everestu našli botu i s ostatky, zřejmě po Andrewu Irvinovi (1)

 Nově v inzerci:
Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 368 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 321 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 289 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 292 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 266 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.