LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Co můžeš vylézt dnes, neodkládej na zítra.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
10.Janošová 11254
11.Vopat 11234
12.Smetanová 11085
Bouldry:
10.Lavička 10075
11.Šlapák 10053
12.Štípek 9956
Hory:
16.Louda 5220
17.Abt 5186
18.Chomová 4970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1140997 cest
Nové přelezy:
Nejdelší H 9/9+
Ethelontis 7c
Aeras 7c
Katiforos 8a
Katiforos 7b
To Kynigi 7b+
To Kynigi 7b+
Omerta 8A+
Ledeno Dob 8a
Fialka SD 7C

Stěny
SOU technického - Frýdek-Místek
Horolezecká stěna Lanškroun - Lanškroun
DDM Sova Cheb - Cheb

Prodejny
Rock Point - Palác Flóra - Praha 3
HUDYsport - Jablonec nad Nisou
HUDYsport - Teplice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Nový eshop Lezce.cz

- reklama -

Lezec.cz připravil na dnešní den otevření e-shopu. Jak se dá asi očekávat, v naší nabídce najdete převážně zboží zaměřené na lezení, knihy o lezení a průvodce…

Začínáme s málem, ale doufáme, že se náš sortiment bude v brzké době rozšiřovat. Určitě budeme rádi za nové nápady a další přání, na které se budeme snažit reagovat, abychom tak získali těsnější kontakt s našimi lezci – horolezci zákazníky.

Adresa nového Lezec-shopu je: http://shop.lezec.cz/

Lezec.cz   [úpravy] 18:24 03.04.2011Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 ceny - made in CZ?:)12:00:27 02.04.2011
Preju hodne stesti a jen doufam ze se dostanem snad na ceny nekde kolem Arca
Pac je fakt divny kdyz u nas na veci je i 300% rabat a pak obchodnik dava slevu 30-50% jako velkej vyprodej :D
Filodpovědět 
 Re: ceny - made in CZ?:)12:42:05 02.04.2011
Využít návštěvnosti portálu i k obchodu je logické. Obchodník prodává tak, aby vydělal, proč by měl dávat ceny nižší, než musí? Ostatně nízké ceny v Arcu jsou legenda, která už ani moc neplatí. Zaujalo mne, že je na e-shopu napsáno, je obchodníkem je www.lezec.cz - Simona Ulomonová, ale IČ, které je napsané v kontaktu patří Rosťovi Štefánkovi.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: ceny - made in CZ?:)13:10:21 02.04.2011
To je zajímavá informace!Něco se stalo?
Churchilodpovědět 
  Re: ceny - made in CZ?:)21:39:48 02.04.2011
Děkuji Petře za upozornění, v kontaktech patří IČ Simoně Ulmonové a v obchodních podmínkách je už uvedeno také.
 simodpovědět 
 Re: ceny - made in CZ?:)14:26:20 02.04.2011
Ty se prober. Pravděpodobně si v outdooru nikdy nedělal, tak tady neprovolávej takovýhle žvásty o 300 % rabatech...v takovym byznyse bych chtěl dělat :D
Ondraodpovědět 
  Re: ceny - made in CZ?:)14:58:43 02.04.2011
Tak to bys mel zacit, prtotoze marze 100 procent neni rozhodne vyjimka. Jak myslis ze by si pak mohli dovolit davat 50 procentni slevy????
odpovědět 
   Re: ceny - made in CZ?:)16:30:16 02.04.2011
Pravděpodobně máš na mysly sítě HUDY a RockPoint, které opravdu mnohdy se 100% maržema pracují, ale jinak v internetových obchodech se marže pohybuje běžně okolo 10 a méně %. 50% sleva v RockPointu je totiž mnohdy běžná cena na netu. Ale kdyby jsi měl trochu přehled, tak by jsi to věděl.
Belialodpovědět 
   Re: ceny - made in CZ?:)16:34:28 02.04.2011
Nauč se matiku a pak něco žvaň. To co jsi vypustil je nesmysl.
odpovědět 
    Re: ceny - made in CZ?:)21:59:00 02.04.2011
1.) v obchode jsem delal.. pod 100-150% se ti nevyplati drzet kamenej obchod (aspon moje oduvodneni cen).

2.) batuzek doiter nakoupen za 1500kc a pote prodavan v obchode pres 5000kc cca 60lit.
obleceni mikina za cca 1500kc v obchode je nakoupena za cca 150-170kc ve velkem a to s prostrednima rabatama :D
A takovejch prikladu je vic. Kdo neumi vyjednat cenu zbozi necht place dal :)

Pro ty co si mysli ze nas obchdody neskubou at dal ziji ve svem svete a ja se zaopatrim tak abych ho nepodporoval ze sveho,nebo aspon co nejmin :D
Filodpovědět 
     Re: ceny - made in CZ?:)22:11:40 02.04.2011
Asi mluvíš o tržnici, nebo o přímém dovozu (od výrobce nákup a prodej rovnou maloobchodně), tam je možné se dostat na 200 %. Možná. Ale ujišťuji tě, že většina nezávislých outdoorových obchodů, když dává slevu 50 %, nemá na daném výrobku ani korunu. A nikdo tady nebrečí, jen uvádím problematiku na pravou míru.
Ondraodpovědět 
      Re: ceny - made in CZ?:)22:33:55 02.04.2011
o zadne trznici nemluvim,koho hajis? :)

A prosim te,netvrd nekomu kdo delal v obchode,shanel veci do obchodu za kolik nakupuje dovozce. Proste byla i doba kdy byl na urcitem zbozi rabat jako vyhradni dovozce 600% a do dneska se neco takoveho najde.
Ze tomu nekdo veri,prosim.Ale ja si nic kupovat za techto podminek nebudu,nechci :D

Fotak plnej elektroniky a soucastek je LEVNEJSI nez kus hadru,pripadne lana atd. Ano latka je kus hadru

opravdu tomu chces verit.............
Filodpovědět 
       Re: ceny - made in CZ?:)22:45:21 02.04.2011
a nebo priklad:
bunda vs fotak

Axon Pro EVO GTX Jacket Men
Millet - ccs 8000kc


Nikon COOLPIX P100 černý
fotoaparát, CMOS 10.3MPx, 3648x2736px, výklopný 3" TFT LCD 460kpx, 26x opt., f/2.8–5, 26–678mm (35mm), makro od 1cm, ISO 160-3200, int. 43MB + SDHC slot, video Full HD až 30fps, blesk, USB, výstup A/V + HDMI, Li-ion EN-EL5, 481g
cena - 7890kc

i s navnadou
Filodpovědět 
       Re: ceny - made in CZ?:)19:54:30 03.04.2011
Nakupuj si kde chceš. O zákazníka jako seš ty stejně nikdo nestojí.... a jen k tvemu sovnani...1m ctverecni GTX ProShell je cca 500.- pro vyrobce. Na bundu potrebujes tak 2m. Voděodolny zip YKK = cca 500.- ten dlouhy. Jsi na 1500, nemluvim o praci, nitich, strojich, pasce na podlepeni.... Vyrobni cena te bundy? Tak 2500.-. S marží 100 % (spíš míň) ji prodá prodejci. Ten ji s marží sotva 70 % prodá zákazníkovi, no a kamaráde, nezapomeň na DPH... Tohle jsou fakta.
Ondraodpovědět 
        Re: ceny - made in CZ?:)22:37:35 03.04.2011
Hm, tak to je dost mizernej byznys, do toho bych teda ani náhodou nešel. Se divím, že se tím vůbec můžou uživit, když mají marži jen pouhých 70%...
marzakodpovědět 
        Re: ceny - made in CZ?:)22:53:36 03.04.2011
pravda Ondro o zakaznika jako ja nikdo nestoji u nas.. A nechapu proc na me plives pac mam s tema marzema pavdu a jen to dokazuje jak se nekteri nasi prodejci co se bez nich "neobejdeme" chovaji
"nas zakaznik nas pan" uz nejak lidi zapominaj kdo plati za co a koho - tvrdit si budu co chci a ty se tam treba v tom ksefte rozkrajej ze ti klesa prodej ze nekrestansky penize

proto tu nenakupuju a kdyz tak jen malo :D

zip ykk za 500 je ulet.
Muzes si v hlave predstavit narocnost vyrobeni o neco kvalitnejsiho zipu a srovnat to treba s cockou do fotaku a jejim postupem zhotoveni

krom toho si mi tu popsal bundu za 2500 a ja ti posilal za 8000kc se srovnanim fotaku


Filodpovědět 
         Re: ceny - made in CZ?:)19:00:31 07.04.2011
jjo neni cocka jako cocka . nekdy se cocka prodava po tunach . 0,5 Kg za 12 Kč.tak mi ted rekni kolik stoji jedna .
odpovědět 
     Re: ceny - made in CZ?:)23:08:37 02.04.2011
Tak když sám víš, že s marží nižší než 150% se obchod nevyplatí dělat, tak se tomu nediv.
V opačném případě, pokud umíš vést obchod s marží 10%, tak to udělej a podle ohlasů budeš mít spoustu spokojených zákazníků.
odpovědět 
      Re: ceny - made in CZ?:)23:25:46 02.04.2011
chtel jsem,ale dodavatele nechteli pac bych jim znicil ksefty v kamenych obchodech.

Tolerance na netu mi byla recena do 10% jinak nic nedostanu. Vse si hlidaji :) A tolik penez abych nakoupil vagony obleceni fakt nemam a mohl si pak stanovovat ceny...
odpovědět 
       Re: ceny - made in CZ?:)11:28:46 03.04.2011
Jo takhle to je. Ty víš, že kamenný obchod nedokáže pracovat s marží pod 150%. To ti samozřejmě žádný z dodavatelů nedá, protože nejsi Hudysport.
Tak jsi se rozhodl, že protože bys to nezvládl, tak nedělat kamenný obchod, ale eshop, kde budeš jen kurvit ceny?
To se pak nediv, že ti nikdo nedodá. Výrobci potřebují mít zboží na obchodech.

Jsi docela naiva. Začni v klidu s malým obchůdkem, trošku se vprav do reality jak marží, tak i prodejů. Hodně ti to pomůže. A tak za rok, za dva se vrať na tuhle diskusi a můžeš zase poslat nějaký příspěvek.
odpovědět 
        Re: ceny - made in CZ?:)21:20:46 03.04.2011
Prodejni cenu hadru je takova jakou nastavi dovozce = bez sance ji zmensit kdyz on na tom chce ryzovat.
Kde neni konkurence neni ani dobra cena.

Kurvit cenu? Co chces kurvit kdyz to uz je pokurveny... :D viz srovnani fotak vs hadr

Jo a rozhodne bych nechtel ani kamenej kram na veci co prodava HUDY a podobne :) eshop je lepsi (levnejsi o dost na provoz)
Nikam se vracet s nazorama nebudu pac jestli me tu porad dokola budes tvrdit ze obchody zijou s 20% marzi a podobne KKT tak se radsi zamysli,urcite ne obchody ala HUDY RP a podobne..
V obchode jsem prodaval,znam lidi z obchodu,vim jak to tam chodi a jake sou ceny nakupnich veci,stejne jako jsem se ptal za kolik mi nabidnou zbozi k obchodovani (jeste tuna prostredniku) a porad o dost mensi.
Neberu v potaz obchody s elektronikou a pod. kde je tvrda cenova valka. To u out. neplati!!

V prekladu nemuzem cekat slevu na necem co lidi nakupuji jako ovce a nezamysli se ze je nekdo skube jako slepici...viz ceny v Arcu a ve svete. Dej si cenu v USA,nebo jen u Slovaku. Jak je mozny ze to je levnejsi,nekdy az o tolik. A to zrovna slovensko neni daleko :D
Filodpovědět 
         Re: ceny - made in CZ?:)19:23:36 04.04.2011
Holt to máš v životě dost těžký
odpovědět 
          Re: ceny - made in CZ?:)20:22:03 04.04.2011

ridim se jednim peknym heslem:
zivot je jako serfovani na vlnach,nekdy ses dole a nekdy nahore,ale nebejt toho dole ani si tu vlnu tak neuzijes nahore. Pocitam s tim ze bude hur,ale i lip a jsem za to rad.

ty "beee" tezkej zivote..ja si vzdy poradil o me strach mit nemusis :)
Filodpovědět 
         Re: ceny - made in CZ?:)20:49:47 04.04.2011
Ceny v Arcu? Pejřovky v lednu kolem 200 euro, záleží na modelech, ale spíš víc. Lezky LS kolem 90 euro, Scarpy taky nějak tak, zámkovky, co sem sehnal od borca z Kanady po 250kč, u Hudečka 380kč, tam za 14 euro atd., takže žádná hitparáda. Snad jen nějaký akční slevy (ty bývají i tady) a mádžo 4 eura za 300g Campu není špatný.
Willhemodpovědět 
          Re: ceny - made in CZ?:)10:18:14 05.04.2011
...6ks expresek Salewa s keylockem za 40 ojro (říjen 2009), helma Salewa Helium taky tak. Kdo z Vás to tady má, ptám se s Jyrkou?
Papoušodpovědět 
       Re: ceny - made in CZ?:)19:08:00 07.04.2011
co to bylo za dodavatele ? nechtel prodavat ? balzen !? propas svoji sanci a odsoudil se tak k zaniku.
odpovědět 
 Re: ceny - made in CZ?:)19:41:36 07.04.2011
tak jaky je rozdi mezi rabatem marzi ? kontrolni otazka FILE ? googluj!
odpovědět 
 Re: ceny - made in CZ?:)21:31:22 07.04.2011
Jo, supr jsou ceny vidět u sandálů Teva.
Oficiální web výrobce - Teva Omnium 90 dolarů
Oficiální web dovozce - Teva Omnium 2799 korun

To vypadá, že i když obchodník bere sandále za MOC z USA, tak na nich má +-100%. A to počítám, že ve skutečnosti je bere za VOC. Nenapsal by mi někdo kolik ta VOC je?
odpovědět 

  13:23:27 02.04.2011
A není to náhodou apríl...??? :-)
odpovědět 

 e shop AIX21:21:32 02.04.2011
Kdyz uz je rec o e_shopu, tak jsme vam na aixu taky zjednodusili nakupovani.
Jirousodpovědět 
 Re: e shop AIXAND Zshop23:17:59 03.04.2011
a i zlobashop si musí přisadit: tuctoví zákazníci nás nezajímaj, prodáváme přes příbu ( tedy přes AIX) s 600%marší.
každý den, kdy se nezaobchoduje, je dnem ztraceným!
le big zloba macodpovědět 
  Re: e shop AIXAND Zshop12:29:18 04.04.2011
Hlavně nezapomeň prodat ponožky,ve kterejch si vylezl 8b+. A marži nahoď tak 1000%. Klemsa je koupí.
odpovědět 
   e shop AIX and Z:shop14:43:00 04.04.2011
ponožky model "Modrá zloba" už jsou v pánu, tudíž nezobchodovatelné- bohužel.. . bližší info ráda podá E.O. Byly tak mocný, že málem pomřelo osazenstvo prasečáku a majitel se jenom poťouchle usmíval. O ponožkách 8b+ bohužel nic nevim, ale m.k. je určitě v obraze.
le big zloba macodpovědět 
  Re: e shop AIXAND Zshop14:16:31 04.04.2011
Já chci zboží s marží 600% na obchod taky. Kupuje to pak někdo?
odpovědět 
   Re: e shop AIXAND Zshop19:35:36 04.04.2011
Ja nakoupil ve vanocnim zloba shopu a predtim v jednom po-promitacim, nyni se snazim vyjednat slevu s prodejcem nenapadnym vyckavanim.
Jirousodpovědět 
   Re: e shop AIXAND Zshop20:40:48 04.04.2011
fakt jste tak naivni

nerikam ze vse ma marzi 600% ale ja o zbozi za techto podminek vedel a videl je na vlastni oci v pc na nakupu a prodeji rozdil

kdyz napisu ze ferary je "drahy" auto tak se budete taky divit a neverit..Asi jo a nebo je pro vas ferary levny (pac ho prodavate?) :D
Filodpovědět 
    Re: e shop AIXAND Zshop20:57:32 04.04.2011
Myslim ze Zloba je mocna ale marzi na mne pres 300% nemel, leda by dostaval zaplaceno za likvidaci nebezpecneho odpadu(coz neni) - kterej ja koupil?
Jirousodpovědět 
    Re: e shop AIXAND Zshop21:23:22 04.04.2011
:-)))
Willhemodpovědět 
     Re: e shop AIXAND Zshop23:03:48 04.04.2011
Proč obchoduju výhradně s AIX aneb kdo nevěří, ať tam běží! do holešovický tržnice. Koupim velký hrnec, byrvy duha ( hnědé, černé, červené. pro holky trochu růžový.) U šikmáčů plátěný kalhoty, protože mě několik let znaj, ukecam jedny tak za 75,- . Obarvim to všechno v ohromnym hrnci- pro radka svobodu super batika. A pak to usušim, zaběhnu k švadleně a ta mi šoupne kamkoli znáček PRANA, MONTURA, FERRARI, TURBOHNĚDKA. pak výsledek nabídnu příbovi za 2000,-. Dam slevu 200,- protože nejsem svině. ve stejný okamžik to nabídnu mambovi- ten dokáže ocenit módní vlnu a kvalitu za 2500,-. Protože mi ho je líto, dostane slevu 700. kdo by nebyl spokojený s takovouhle slevou, prostě chrochtá blahem a hned běží za příbou pochlubit se, jak dobře nakoupil. nakonec jsou oba spokojení a mojí marži si spočítejte za domácí úkol sami... výsledky pod 600 jsou špatně.
le big zloba macodpovědět 
      Re: e shop AIXAND Zshop08:54:05 05.04.2011
95,8
Papoušodpovědět 
    Re: e shop AIXAND Zshop09:13:09 05.04.2011
FiL?
promiň, ale asi jsi naivní jen Ty.Píšeš, že jsi prodával hmmm .Byl jsi někdy majitel krámu(ne prodavač), dovážel jsi zboží a dával jsi do toho svoje peníze !!! (jako tvoje ).S marží 600 % možná dělá optika...ale další zboží( hadry, vercajk, atd....)jde hodně pod 100%.Ceny jsou u nás už tak napjaté směrem dolů, že kamený krám si může udržet jen už dobře zavedená firma a o internetu to by byla diskuze na 100 stran..
Brendyodpovědět 
     Re: e shop AIXAND Zshop12:07:04 05.04.2011
Hele, kdo nejdíve nakupuje (byť za VOC) a pak teprve prodává, je hloupej.
Jedině komise - to je fér: prodáš pouze to, co lidi chtěj, a co nechtěj, si vezmě výrobce zpět a prodělá. To funguje: dělám a prodávám to, o co je zájem. Pozor: nevztahovat na vše, bavíme se o hadrech.
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
     Re: e shop AIXAND Zshop15:10:44 05.04.2011
No,třeba jeden příklad asi 2 roky zpět. vařič MSR u nás cca 4 litry a z outdoorovýho kamenýho šopu přes íbej z USandA za 2,05 litru i s poštovným (pravda dolar byl dole). A to na hardwear jsou nejmenší marže, někdy i třetinový oproti hadrům. U nás je vše nejdražší, včetně elektroniky, nafty a voblečení, což je zčásti daný strukturou našeho malýho trhu a zčásti nenažraností prodejců, což se dá jinak vyjádřit taky jako blbost, že to za tyhle prachy někdo koupí. Výprodeje za 50% a že z toho prodejce nic nemá, je ta nejnajivnější věc, co jsem slyšel.
ebay foreverodpovědět 
    Re: e shop AIXAND Zshop13:08:09 05.04.2011
Ahoj File,
mám jen jednu otázku.
Dělal jsi někdy v některém jmenovaném krámě ?
Nebo v jiném v tomto oboru ?

Koriodpovědět 
     Re: e shop AIXAND Zshop14:20:46 05.04.2011
Nedelal,ale byl u jejich pocitacu a vse videl na vlastni oci, stejne jako se znam s lidma co tam delaji a znaji nakupni ceny - viz za kolik co nakupuje.

Pracoval jsem v podobnem obchode. S mensima marzema nez ma /mel/ RP a Hudy ale pod 100/150% se tam neslo,nekdy i o dost vic. Na jednu stranu chapu obchod kamenej je tezky udrzet a stejne tak zamestnat lidi,ale na druhou stranu rabat 600% me prijde jako obrovskej ulet. Coz opravdu v RP ani Hudy nebyl problem.

To nema cenu psat pac lidi budou dal nesmyslne utracet za neco co tu cenu nema,nemelo,nebude mit.
Ovsem je mi to jedno pac ja radsi budu na lezeni v otrhanych hadrech a polezu,nez se zdrzovat praci navic kvuli logu Prana a podobne :D
Nic ve zlem,kazdy at si zije podle sveho.Ja to beru hold jinak :)
Jen mi tady nepiste jak neumim spocitat procenta na obrazovce PC s cenama pred nakupem a po prodeji,na to jsem prodaval v obchode moc dlouho.

Chtel jsem rict prvnim hlasem ze se snad treba lezec rozjede poradne a pokusi se stlacit ceny ASPON na Slovensko. Pac zakladna tohodle webu neni mala! Staci se jen poradne snazit ci spojit s nekym vetsim, treba obchody mall a vyjednat si lepsi cenu pripadne tahat od kud to bude levnejsi. Vse se da kdyz se chce a nejste uplne ti nejmensi,coz lezec.cz urcite neni a ma co nabidnout v obchodovani = znacku + navstevnosti pravidelnou.
Filodpovědět 
      Re: e shop AIXAND Zshop17:32:24 05.04.2011
File já dělal v Hudy a také v Alsportu a musím říc, že to není přesně jak píšeš.Není to ani náhodou standardní jak uvádíš.Tak trochu plašíš lidi.Dle tvého názoru to vypadá, že je tu většina natvrdlo a neumí nakupovat což mě přijde trošku nafoukané neb sám vím za léta zkušeností,že toto není černobílé a je to tak trochu věda.Jediné co mohu dodat celkově k tvému postoji je, aby jsi praktikoval tyto rady, které dáváš v komentářích např ve svém krámku, aby jsi pochopil, že to není tak jasné a pokud by jsi prodával jako e schop tak bys měl o výrobcích něco opravdu vědět nejde jen o cenu, ale také jde o odborné vysvětlení. Bohužel dle mích posledních zkušeností je to tak, že čím nižší ceny v kamenných krámech tím horší obsluha.Také čím větší krám.Rád od tebe něco koupím až něco otevřeš určitě marže bude nízká a výdělek tím pádem také, ale budeš mít velký obrat a tím pádem budeš prosperovat.Promiň za tu ironii nemohl jsem si pomoc.Samozřejmě, že na některých výrobcích je velká marže to je právě šikovnost obchodníka.Jinde to zas tak není.A vše by mělo fungovat jako celek.Je to také velice závislé na objednání kolekce pokud jí objednáš např dva roky do předu tak je marže zase jiná než když děláš objednávku do druhého dne atd...říkám je to trochu věda a není to tak jednoduché a jasné, že všichni jsou zloději a já budu nakupovat v sekáči.Je to na delší odpověď takže už si dopisovat nebudeme.Šlo mě jen nešířit poplašnou zprávu:-) Pa a nic osobního.
Koriodpovědět 
       Re: e shop AIXAND Zshop21:40:56 05.04.2011
Tak je pravda, že například velké batohy od Doldy bereme na krám v cenách okolo 800,-. Zhruba to odpovídá jejich kvalitě. A to, že se prodávaj za 4000 je už jen příjemný bonus.
VOC péřáků od Sir Joseph je taky někde okolo 1200-1800.
No a co. Tak si záviď. Nebo si to nech poslat z Ebay.
odpovědět 
        Re: e shop AIXAND Zshop07:34:51 06.04.2011
Nemel tady takový kraviny. Mam pře sebou otevřenej aktuální velkoobchodní ceník Doldyho a nejdražší batoh, kterej prodávaj je Pumori 75 litrů z Cordury, ten je za doporučenejch 3930,-Kč. Nákupní cena pro prodejce je 2180,-Kč BEZ DPH!!!!! To znamená, že za 2616,-Kč ho koupí obchodník. A to nepočítáme další náklady na dopravu atd, to má každej podle toho, jak si to zařídí. Nevidim tam teda ty obrovský marže o kterejch tady melete a blbnete lidem hlavu. Navíc je vidět jaký jste odborníci, když mícháte marži s rabatem a mluvíte o tom, jako by to bylo totéž (viz. Filovy příspěvky). Řešíte kokotiny. Doldy NEMÁ v nabídce velkej batoh (tzn. přes 50 litrů objemu) za 800,-Kč. A pokud některej z těch malejch baťůžků, co okolo 800,- Kč BEZ DPH prodáváš za 4000,-Kč, tak se divim, že ještě žiješ, protože to by byla fakt zlodějina.
odpovědět 
         Re: e shop AIXAND Zshop08:12:37 06.04.2011
Tak se podívej kolik těch Pumorek prodáváš. To se pak nediv za co je nakupuješ. Ty si fakt myslíš,že všichni nakupují za stejné peníze?
Jestli jsi si jistý pořádnýma prodejema, tak zavolej a prochu jim provětrej slevy.
odpovědět 
          Re: e shop AIXAND Zshop14:16:32 07.04.2011
Jasně že všichni nenakupujou za stejný prachy. Jen Ti ukazuju, že ne všichni maj ty marže, o kterejch furt melete, možnost dosáhnout. Je to o tom, že takhle velkejch odběratelů je pár, to jsou ti, kteří nás sdíraj. Oni a výrobce, když to vezmu do důsledku. Protože malej obchodník je v podstatě v pasti. A navíc - vem si, že při podmínkách, jaký jsi ty zmínil, je vlastně největší kurva ten výrobce, kterej si na malejch obchodníčkách vlastně mastí kapsu...
odpovědět 
       Re: e shop AIXAND Zshop21:54:40 05.04.2011
nic osobniho to neni,ja su v klidu :) Ja mam svuj nazor a ty zas svuj. Nerikam ze na vsem maji 600% rabat,ale sou takove veci. Poplasna zprava je to jak pro koho. Kdyz te drbou v necem a nekdo to ani nevi tak se to aspon dovi od nekoho kdo to vi :D

Osobne si myslim ze je na case aby nekdo udelal poradnej shop a prebral vic zakazniku. Rozjel cenovou valku s hadrikama a ne jen porad rikal jak je to drahy. Pac za penize bundy si porizovat televizi,ojete auto a podobne veci je fakt ulet cena = nekde je neco blbe,kdyz fotak je levnejsi jak bunda.
vzpominam si na sk8 boty = pod 3500-4000kc to neslo. Dneska beres 1500-2500kc a mas botky jak vino (mensi zajem o sk8 veci,konkurence?,nevim,ale cena je konecne rozumnejsi).

Krom toho nejvetsi obchodnici jsou ti delajici 10000x kusu a ne 10x kusu. To znamena i v prodeji = nizka cena -) velkej objem nizka bezkonkurencni cena -) vic zakazniku. Jestli jsem blazen prosim,ale rekni ti to tem firmam jako je Hanywel IBM HP Mycrosoft s dominanci na trhu atd. Urcite ti reknou ze prodat jednu predrazenou sracku se jim vyplati vic jak 1000 levnejsich s kteryma valcuji konkurenci o nizke cene.. to je zas muj pohled na vec

Filodpovědět 
        Re: e shop AIXAND Zshop07:46:48 06.04.2011
Fil, ale nad 1000 kusů to už je velkoobchod, který má svoje krámy a ten si může s cenami hrát.Ale už od něho žádný obchodník zboží nekoupí, protože nedrží ceny.To je příklad Hudy velkoobchod se rovná síť obchodů a pak se dá přežít.No ael to chce kapitál a pevné nervi a hodně pevné.
PS: pro Fila a co ti brání něco rozjet tady jseš už docela dobrej :-)
odpovědět 
         Re: e shop AIXAND Zshop09:22:30 06.04.2011
ja nechci obchod tohodle stylu. Pac me urazilo ze ja jsem schopen prodavat za 10% na (objem) a dodavatel mi rekl ze nemuzu byt levenejsi jak konkurence -10% coz prcam = mala kartelova dohoda skoro. Coz je nezakone? :)

Omezeni me nikdy nebralo :D Krom toho ja mam rozdelanou vecicku na prodej a cekam az bude nalada a dost penez na patent do EU. Pak atestace + prez znamosti doporuceni,reklama do novin a snad i masovej prodej...
Ale ted se v zivote bavim lezenim ne starostma o kseft :))
Tak ze se tu mejte, ja jedu lezt.

Naco Nazov - Tovaren na slzy - youtube

Filodpovědět 
          Re: e shop AIXAND Zshop20:16:55 06.04.2011
No jasně, že to jsou kartelové dohody. Díky nim se zaplať pámbůh dá něco prodat za normální ceny.
odpovědět 
           Re: e shop AIXAND Zshop21:33:29 07.04.2011
Zaplaťpámbu, že se hlavní hráči aspoň trochu bojí, že se navzájem napráskají antimonopolnímu úřadu.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: e shop AIXAND Zshop08:07:46 08.04.2011
To je jenom neznalost problému. Napiš mi, který hlavní hráč je netvoří.

Opak je pravdou. Jsou velmi rozšířené. Neznám totiž dodavatele, který by s nima alespoň v minulosti, nebo v současnosti nepracoval.
odpovědět 
         Re: e shop AIXAND Zshop19:32:32 07.04.2011
tady jsi fakjoo nejlepsi a co v realu ... NIC NIC a NIC
odpovědět 
       Re: e shop AIXAND Zshop08:33:25 06.04.2011
No, kolekce se zatím moc běžně dva roky dopředu nenakupuje. Realita je totiž taková, že to rok dopředu objedná a těsně před sezonou ti to dodají na krám a s placením záleží na vztazích, obratu atd. Většinou po sezoně.
odpovědět 
        Re: e shop AIXAND Zshop13:07:22 06.04.2011
Ano tak je to nejčastější
Koriodpovědět 
         Re: e shop AIXAND Zshop20:18:33 06.04.2011
Takže obchod zase tak moc neriskuje. Buď to vrátí nebo zaplatí nebo to dodavatel raději posbírá z obchodu, který nevypadá moc dobře.
odpovědět 

 ucet/registrace23:11:36 02.04.2011
v shopu nefunguje integrace s uctem na lezec.cz! kdyz sem se nakonec vyhecoval a vyplnil registracni udaje (protoze sem si chtel neco koupit), tak to reklo neco jako Invalid token.. spravte si to:)
musadoodpovědět 
 Re: ucet/registrace09:08:08 03.04.2011
diky uz na tom pracujeme.
simodpovědět 

 Priserne12:55:26 03.04.2011
Chlapi, ta realizacia je totalna hanba. To som fakt zvedavy, ci zakaznici uprednostnia znamu znacku lezec.cz pred pohodlim nakupovania. To je vysmech vsetkym pravidlam o pouzitelnosti, taketo nieco som od vas fakt necakal. To je snad najhorsi instantny (zadarmo) eshop, ktory som kedy videl. A casto updatujte, Joomla byva jedna z tych deravejsich.
odpovědět 
 Re: Priserne20:52:44 03.04.2011
U položek uvedených včetně DPH pouze zprostředkujeme prodej zboží dodavatele (prodejce), který Vám zašle zboží s daňovým dokladem. Pokud si zároveň objednáte i zboží z našeho obchodu Lezec - eshop (bez DPH), obdržíte jej ve stejném balíčku se samostatnou fakturou.

Takže pokud chci zakoupit zboží s řádným daňovým dokladem, je lepší si ho rovnou zakoupit třeba na eshopu výrobce /většina výrobců a výhradních dovozců má svůj vlastní E-s/ ! Skutečně nestandartví postup - palec dolu.
IVanodpovědět 
  Re: Priserne06:23:59 04.04.2011
Zboží bude s řádným daňovým dokladem v obouch případech a obchod, kterému zprostředkujeme prodej eshop nemá.
simodpovědět 

 knihy22:57:20 03.04.2011
ahoj jen krátký dotaz ke knihám na eshopu. jsou v češtině nebo ne? nějak sem to tam nedohledal... dík
 evilFaceodpovědět 
 Re: knihy06:25:11 04.04.2011
Knihy jsou v angličtině.
simodpovědět 
  Re: knihy21:14:17 04.04.2011
Nic Simčo ve zlým, ale jsem zvědavý,kdo si je koupí..
petrodpovědět 
   Re: knihy08:11:06 05.04.2011
Proč ne, lezců-horolezců mluvícíh anglicky je dost a jelikož nejsou české mutace....Už si je kupují.S.
simodpovědět 
    Re: knihy08:30:23 05.04.2011
No napr Dave Mcleod svuj eshop ma! Ja si kupoval nedavno 9 out of 10 climbers make the same mistakes a Jerry Moffatt - Revelations a presto ze nemate tady ceny moc premrsteny, tak primo od Dava mi to porad i s postovnym z GB vychazi levnejc. :(
Dannyodpovědět 
     Re: knihy15:49:36 05.04.2011
Dave si uctuje extremne nizke postovne, nevim, jak to dela. Bezna cena jsou 3lib., pak by ta castka byla hned jina.
simodpovědět 
    Re: knihy22:28:58 05.04.2011
Tak fajn,to je hlavní. Říkal jsem si,aby to nebyl ležák :-)
petrodpovědět 

 E-SHOP09:50:50 04.04.2011
Já bych chtěl oblečení od PRANA !!!!! Ma to met ted RockPoint ale to zase asi bude palka u nich na krame!!! PRANA PRANA PRANA PRANA
PRANAodpovědět 
 Re: E-SHOP19:49:59 04.04.2011
A ja bych chtel LS kobry pos litr a Klättermusen za rozumny ceny :D
bennyodpovědět 
 Re: E-SHOP20:56:28 04.04.2011
taky nutně potřebuju oblečení od prany :)) kuju :)
zkiodpovědět 
 Re: E-SHOP22:31:25 05.04.2011
Já zase od BLUE WATER!! To frčí. V Americe to všichni nosej a tady nic! Nic! BLUE WATER! WATER!
vodaodpovědět 

 cool10:09:12 05.04.2011
Vyrobec "Nešikovná ještěrka " co sije  pytliky s roztomilejma vobrazkama je zajimavy.
lacoodpovědět 
 Re: cool10:31:13 05.04.2011
jo, koukal jsem http://goo.gl/vnUKx.
Fajnšmekři si můžou střihnou háčkovanýho pytla u Aliho http://goo.gl/Uqg5g nebo u Coolichů. Ale vylepěj dvojnásob.
Papoušodpovědět 
  Re: cool14:57:31 05.04.2011
Nebo si uháčkovat Pranu sami.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: cool16:45:25 05.04.2011
Nebo si doma v garáži snejtovat jumar zn. Pletz http://goo.gl/aKt9N
Papoušodpovědět 
    Re: cool20:10:59 05.04.2011
Nebo si vzít šikovnou Číňanku. Zavřít jí do sklepa a kromě píglování jí nechat taky vyrábět hardwear.
odpovědět 
     Re: cool21:49:46 05.04.2011
Samodomo jumary jsem už viděl, doma šité prsáky a sedáky taky, oblečení je normálka, ušít spacák dá práci a batoh jsem jednou zvládnul i já. Jak ale bude plést lano a vyrábět helmu?
Kuba Turekodpovědět 
      Práce07:36:23 06.04.2011
Lidi nějak tady neřešíte jednu důležitou věc. Kamený obchody dávají práci spoustě mladých lidí a maržema si na to musí vydělat. Ty vaše eshopy s 10% marží jistě stačí jedinci, který to vede z domů na počítači, ale co ty stovky lidí, kteří přijdou o práci, až zkrachují kamenný obchody? Každý si otevře svůj eshopík a začne boj o ceny? Mě stačí 10%, mě 5%, já můžu jít do mínusu, jen abych prodával??? Kolik eshopů se potom uživí? Zase jen těch pár nejsilnějších. A ty 600% marže. Když nakoupím stanový kolík za 1Kč tak si na něj dám klidně 600% aby z toho byl nějaký (pár korunový zisk), když nakoupím drahou položku jako bundu nebo boty, tak je marže určitě jiná. Nesmíte všechno vytrhávat z kontextu.
odpovědět 
       Re: Práce08:26:11 06.04.2011
Tak to je fakt bomba, že z toho lana co jsi kupoval minulý týden měli výplatu dva brigádníci. Jen štěstí, že já ho ještě nekupoval. Já se totiž o své vydělané prachy nerad dělím a to i s armádou maldých lidí.
odpovědět 
        Re: Práce09:46:46 06.04.2011
Tak to se v týhle zemi o moc dál nedostaneme ani za 500 let.
odpovědět 
         Re: Práce11:20:17 06.04.2011
Mám tu pro tebe batoh za 8000. Je to Deuter Guide.
Přijď si ho koupit. Je trochu předraženej, ale když ho koupíš, tak to zaplatí mě a dva prodavače.
odpovědět 
          Re: Práce18:35:39 07.04.2011
si ho radsi koupim v hudaci tam ho maji za daloko min.
odpovědět 
           Re: Práce20:16:47 07.04.2011
Ale tam neplatí tolik brigádníků.
odpovědět 
            Re: Práce20:18:05 07.04.2011
To jim pak v Hudáčích stačí marže pitomých 350%.
odpovědět 
        Re: Práce09:49:04 06.04.2011
A z toho lana mělo výplatu dalších 50 lidí, kteří pracují ve fabrice u pletacích strojů, v expedici, na poště, atd....
odpovědět 
       Re: Práce12:55:22 06.04.2011
Práce prodavačů, obchodních zástupců, marketing, reklama atd. je naprosto zbytečná. Nevytváří hodnoty. Působení lidí na těchto pozicích u různých firem se navzájem ruší.

Kdyby všichni šli do výzkumu, byli bychom mnohem dál. Jenže, kdo by to zákazníkům cpal? Která firma první sleví z marketingu a přidá ve vývoji, když všichni okolo to dělají naopak?

eshopy jsou dobrá cesta jak z toho trochu ven.
Michal Dodpovědět 
        Re: Práce13:02:21 06.04.2011
Ale on ten vývoj jede, firmy mají vymyslené novinky na 5 let dopředu, jenže kdyby uvedli na trh to nejlepší už dnes, co by prodávali za pár let? Proto vyrobí něco, čemu říkají novinka, dnes, i když ví, že v šuplíku už mají něco dokonalejšího. Ale pěkně si to nechají na jindy. To je ten marketing vývoje, pěkně postupně, pomalu, každý rok něco přidat a hlavně vydělávat.
odpovědět 
        Re: Práce20:21:56 06.04.2011
Už začal s tím Le big zloba. Kašle na marketing a přesto má 600% marže.
odpovědět 
        Re: Práce23:33:50 06.04.2011
A kdo by potom ty výrobky prodával,ty trubko? To by se prodávaly samy,když by všichni byli ve výzkumu a vytvářeli hodnoty? A nebo by si je lidi mohli volně brát z regálů a do kasičky dávat dobrovolné ceny. Já mám občas tady v diskuzích pocit,že se bolševici z letenských prvních májů dali na lezení :-). Obchodníci jsou hrabivci ,největší je samozřejmně Hudy,jak jinak..atd..
Vždyť to nemusíte kupovat,stačí prolistovat 30 let starý Hory,tam je návodů na samovýrobu skoro všeho..
petrodpovědět 
         Re: Práce11:21:08 07.04.2011
Čti, prosím. Psal jsem něco o tom, že by něco mělo být zadarmo? Komunistické bludy typu "každý podle svých možností a každému podle jeho potřeb?

Chci, aby konkurence by fungovala na základě toho, který výrobek je kvalitnější. Ne na základě toho, která reklama/který prodavač tě líp zblbne. Chci nejjednodušší cestu od výrobce k zákazníkovi. ááá - ono se všechno vyrábí v Číně a u nás platíš jenom na překupníky? Náš problém.

To je hodně, myslím, hodně pravicový názor. Trubku s díky vracím.
Michal Dodpovědět 
      Práce07:44:53 06.04.2011
Lidi nějak tady neřešíte jednu důležitou věc. Kamený obchody dávají práci spoustě mladých lidí a maržema si na to musí vydělat. Ty vaše eshopy s 10% marží jistě stačí jedinci, který to vede z domů na počítači, ale co ty stovky lidí, kteří přijdou o práci, až zkrachují kamenný obchody? Každý si otevře svůj eshopík a začne boj o ceny? Mě stačí 10%, mě 5%, já můžu jít do mínusu, jen abych prodával??? Kolik eshopů se potom uživí? Zase jen těch pár nejsilnějších. A ty 600% marže. Když nakoupím stanový kolík za 1Kč tak si na něj dám klidně 600% aby z toho byl nějaký (pár korunový zisk), když nakoupím drahou položku jako bundu nebo boty, tak je marže určitě jiná. Nesmíte všechno vytrhávat z kontextu.
odpovědět 
      Re: cool13:09:53 06.04.2011
Já píglovat číňanku a nakupovat jinde:-)
Koriodpovědět 
       Se tesim 14:14:21 06.04.2011
Se tesim az to tu vsici rozjedou ... Ten business za nejnizsi ceny . To bude parada .Zacinam setrit , abych nemusel uz nikdy a nic delat , jelikoz se nikomu nebude chtit stejne do hookny , kdyz si za 10 kč koupi deset kar od Fordu . Dd kecu do prace !!! Ja uz makat nechci !!! Jo, kdyz ma nekdo takovej krasnej recept , tak at to fachci ve vsem . Auto za 10 kč, barak za 100kč --- jo a ne zadnou kulnicku !!! standard 7+1 . SAKRA NEBYLO UZ TADY NECO PODOBNEHO : JAKO? - VSE BUDE ZADARMO !!!
odpovědět 
        Re: Se tesim 20:25:05 06.04.2011
Tys to blbě pochopil. Teď jsou marže 300% minimum, tak se moc nemusí dělat. Stačí toho zatím prodat fakt málo.
Ale až to rozjede Fil, tak bude prodávat bez marže nebo s marží 2-3% a ten bude muset makat jak žlutej aby pokryl alespoň náklady. Takže nic nebude zadarmo. Jen se na to bude muset víc makat.
odpovědět 
         Re: Se tesim 11:59:06 07.04.2011
ne to jsi ty spatne pochopil a FIL bude milionar , nez se zjisti ,ze je milionar a pak se mu rekne, ze vlastne i to jsou priserne marze.

odpovědět 
          Re: Se tesim 18:32:21 07.04.2011
jn hlavne ty velke firmy na tom prodelavaji :D
tak jestli budu prodelavat jako dominantni microsoft tak se zlobit nebudu
Filodpovědět 
           Re: Se tesim 18:44:39 07.04.2011
file-ty musis byt pako - made in czech. keci v kleci.nejdriv neco dokaz a paaaaaak plkej.
odpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179489)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Black Meycik 8- Beycik
Concrete Jungle 7+/8- Beycik
Imar Yarisi 6+ Beycik
Talwand 7c Lehn
Maikäfer 7a Lehn
Nově komentované:
Kotvičník 8 Lomy Nad Velkou
Katiforos (L1+L2) 8a Manikia
Hulk 6C+ Skalky Pod Nebušicemi
Normálka 2 Seníky
Normálka 2 Seníky

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Slanění z nýtu | Re: Slanění z nýtu | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Slanění | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: ††† | Re: Nějaká ta smutná fakta | Víme | Re: Smutok | Re: bezcitnosť | Re: ††† | Re: bezcitnosť |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (59)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (2)

 Nově v inzerci:
Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 367 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 321 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 289 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 292 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 266 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.