LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lezec který nepadá, leze pod své možnosti.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1142140 cest
Nové přelezy:
Sinter Wan 7b+
Roof Rabbi 8a
Polární Zá 8A+
Ztracenec 7C+
Panychida 9+/10-
Exitus 9/9+
Pipeline 7b+
Red Alert 7c+
Odcházení XIb
Odcházení Xb

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Krátký film: Klasické pískovcové lezení na Oybině

O víkendu jsme byli na Oybině a natočili jsme krátké video z výstupu na Ernst-Schulze Stein a Krumme Tante.






























Zdenda Bouda   [úpravy] 06:02 17.10.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Divný je,08:21:14 17.10.2019
že ten AH dělal cestu na Stein, což je tutově ňákej žid...
Papoušodpovědět 

 Nová doba08:27:17 17.10.2019
Už je to tady, z nacistů děláte hrdiny, a po jejich obětech šlapete. Adolf Hitler je v poslední době opět gentleman, hodný strýček z Raichu, který byl dokonce horolezec, možná i Bergrettungsdienst.
Čemu tím prospějete???
M.odpovědět 
 Re: Nová doba10:21:25 17.10.2019
Bacha, jáma. Hüttler není Hitler a ne každý Babiš je STBák
odpovědět 
  Re: Nová doba10:33:28 17.10.2019
No - nekecej!
honzaodpovědět 
 Re: Nová doba15:23:44 18.10.2019
Vis, kdy budem fakt v riti? Az si prestanem delat srandu a budem vsechno brat smrtelne vazne. Trochu nadhledu by to chtelo.
odpovědět 
  Re: Nová doba22:43:10 21.10.2019
ne každá kravina je sranda
odpovědět 

 Schande!08:49:28 17.10.2019
Was ist das für eine Sauerei? Kann doch nicht wahr sein…
161>88odpovědět 

 Super08:57:04 17.10.2019
Opět fajn video, díky... Samozřejmě jsem viděl všechny vaše předchozí. Točte dál, jste v poho.
Richard LBodpovědět 

 Schöne Kletterreich!09:48:10 17.10.2019
Jen nevím, jestli bych byl schopnej ten komínek vymyslet. Resp. jestli by to přemejšlení vlastně nebyl měsíc hladovky.
honzaodpovědět 

 hmmm13:51:43 17.10.2019
teda velká sranda vyměnit písmenko. voni ti němci jsou na to pořád dost citliví a ta dědičná vina v nich je jak v koze lůj a o provaze se v domě oběšencově nemluví. jedna věc je dělat si o tom srandu s (třeba německejma) kámošema v hospodě, kdy je jasný, že se tím nic zlýho nemyslí, a druhá věc je věšet to na internety kdy to bude žít vlastním životem. zvlášť teda v přilehlých Sudetech, tam to vidím i v třetí generaci osídlenců, co koukají na vše německé skrz prsty. páč si furt myslej, že ty němci přijdou a budou chtít ty svoje chalupy zpátky, a to jsou, prosím názory nejen bílýho ksindlu, ale mých vrstevníků, horolezců, kteří umějí číst a psát.

a nedají a nedají si to vymluvit že je to blbost a historie, a že hnědou košili měl možná jejich pradědeček jako školáček a že úplně stejně bychom se měli celonárodně stydět za ty naše pologramotný vraždící monstra neuznávající dobové konvence, za ty husitský loupežníky.
Lukas B.odpovědět 
 Re: hmmm14:03:25 17.10.2019
naprosto souhlasim
vojtaodpovědět 
 Re: hmmm14:04:42 17.10.2019
Politicky a společensky citlivý téma to asi je. Nechci to takhle hodnotit. Ale osobně mě tenhle trapný humor docela oslovuje. Ivo Vodseďálek by měl radost. Viz jeho Trapná poezie:

Trocký jí cecky
Trocký jí všecky cecky
Trocký nosí kecky a jí všecky cecky

apod.
P.odpovědět 
  Re: hmmm14:10:31 17.10.2019
což o to, já si taky rád dělám srandu nebo se bujaře řehtám srandě z věcí ne zcela hezkých. ale ňák to mám vázaný na prostředí. třeba na promítání na posledním slanění oukej, na internet už přes čáru.
Lukas B.odpovědět 
   Česká soda14:18:38 17.10.2019
Já tam vidím Českou sodu. Bohužel v dnešním hyperkorektním světě by si na ČT ani neškrtli. Tak aspoň ten internet nechat svobodný.
Čtvrtníčekodpovědět 
    Re: Česká soda14:26:59 17.10.2019
Ale Trapná poezie je už součástí kánonu české literatury. To už nestojí v kategorii soukromých obskurností. O tom se píšou zahraniční dizertace :)
Česká soda je ze stejného soudku. Prací prášek Árijec a tak...
Akorát mi ve videu přišlo nedotažený to přiřazení veže Krümme Tante k prvnímu tématu.
P.odpovědět 
    Re: Česká soda15:10:35 17.10.2019
Humor je fajn. Běz něj by jsme byli v prdeli. V historii jsou všelijaká traumata a když si z nich konečně můžemě dělat srandu, tak je to na dobré cestě. Ostatn je to vidět i na generacích. Oba mí dědečkové byli v koncetráku a dřív o tom nešlo říct ani slovo. Můj otec při tématu sudeťáků skákal do stropu. Tohle video se mi líbilo a pobavilo, takže to spěje k světlým zítřům, nebo ne...?
Bobrodpovědět 
     Re: Česká soda07:11:56 18.10.2019
To tam byli jako bachaři?
odpovědět 
     Re: Česká soda08:38:30 18.10.2019
hmmm, humor...za mě vocaď pocaď a jeden může bejt drsnej a cynickej, ale neměl by bejt ani omylem zlý hovado, a když někde šlápne do hovna, tak by se měl chytit za nos a chodit chvíli kanálama.

hele, chodíš třeba na lezecký funusy a děláš si tam drsnou srandu z pozůstalejch manželek, nezavopatřenech dětí, z babiček co přišli o vnuka atakdále? že ne? a že si potom, když je vzpomínková chlastačka s kámošema a bez babiček, klidně tu srandu uděláš?proč proboha? dyť je to vlastně v principu dost podobný.
Lukas B.odpovědět 
      Re: Česká soda12:33:54 18.10.2019
A co třeba film Ztratili jsme Stalina. Viděls? Za mě paráda.
P.odpovědět 
       Re: Česká soda12:43:14 18.10.2019
Viděl. Naprostá pecka! Na konci poprava Beriji...
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
        Re: Česká soda13:28:53 18.10.2019
díky za tip. zkouknu. ale vnímám furt rozdíl mezi ruským imperialismem, který na svou pořádnou ťafku za uši ještě čeká a žádná ruská sebereflexe ještě nenastala, a zdecimovaným imperialismem německým, kde je už ve čtvrté generaci živen pocit viny za skoro všechno zlo na světě.
Lukas B.odpovědět 
         Re: Česká soda20:08:11 18.10.2019
Smrt Stalina je luxusni film. Skoda, ze neznam vsechny ty figury.

Co se tyka Rusu, tak u nich se nikdy zadne sebereflexe nedockas. To by nebyli Rusaci. Co se tyka Nemcu, tak oni to urcite zvladnou - sie schaffen das.
jx nullodpovědět 
 Re: hmmm21:16:25 17.10.2019
Výstižná formulace, řekl bych. Když jsme to s kamarády lezly, dělaly jsme si samozřejmě taky podobné srandy. Zdeňkova videa a humor mám celkem rád, u tohoto kousku jsem se ale cejtil tak nějak rozpačitě. Alfred Hüttler se možná v hrobě obrací.
VencaŠodpovědět 
 Re: hmmm22:56:11 17.10.2019
ne jen chalupy https://1url.cz/uMYNR
klasikodpovědět 

 Pěkný!21:31:36 17.10.2019
K dokonalosti vám tam chybí jen umělé cvrlikání fóglů...
eModpovědět 

 Boha jeho21:45:06 17.10.2019
Předesílám, že nikdy se mi žádné Zdendovo video nelíbilo a myslím si, že by v rámci zachování vkusu lidu měla být jeho produkce cenzurována.

Ale toto je už moc, takže tu máme 8 minutový vtip na téma nepřeložitelná slovní hříčka a identifikaci autora se zločincem všech zločinců.
Kdyby to bylo jako Česká soda, či Šerpáci neřeknu ani popel, ale tohne není vůbec vtipný, je to pouze trapný. A s obrázky A.H. a jeho pseudoparodováním je to trapný na druhou.
Hodnota nula a ještě naprosto zbytečně do veřejného prostoru posílá fotky a projevy A.H.
Zdendo, nevím, co se ještě musí stát, aby jsi si to točil jako domácí porno a nikomu to už neukazoval. Já tohle pověsit na internet, tak do konce života nosím pytel na hlavě.
Nesmrdí to už propagací a schvalováním nacismu?
odpovědět 
 Re: Boha jeho22:36:20 17.10.2019
boha jeho ty jsi žalud.ja pokud bych měl takovejhle příspěvek tak s nim taky nejdu do diskuze.nesmrdí to tady předposranectvím??kdo zná zdendu tak ví že videa dává na lezce jenom kvůli komentářům.nad tímhle se bude dlouho smát.trapnosti a hore zdar
danielodpovědět 

 Proti gustu00:39:33 18.10.2019
žádnej dišputát, ale tohle je trapný.
Pašíkodpovědět 
 Re: Proti gustu07:58:05 18.10.2019
Tohle už je vážně hodně. Když by si byl soudnej tak něco tak uboheho na tento ven nedáš. Já jsem na Oybine tak třikrát týdně a mám to tam i kamarády a doufám že se to k nim nedostane. Neznám tě ale ty videa co točiš jsou ubohý. Když by jsi radši tu energii dal do lezení tak nemusíš lozit takové h... a. Za mě bych to okamžitě stáhnul z Lezce a nech si to doma a třeba se nad tím uspokojuj jak jsi dobrej ale tady to nemá co dělat.
Karel M. odpovědět 

 komínek jak v Auschwitzu..08:53:03 18.10.2019
Nevim jestli všichni pochopí, že je to sranda, ..a je to trochu za hranou. Jinak v roce 1923 byl Hitler v base, a místo lezeckýho deníčku psal Mein Kampf..
stomilodpovědět 
 Re: komínek jak v Auschwitzu..13:52:32 18.10.2019
Jo, jinak taky bych asi neřek, že Áda byl morálovej lezec.... Podle všeho spíš amorální..
stomilodpovědět 

 Dvě věci10:52:43 18.10.2019
1. Je ten Zdenda opravdu takovej pacoš? :) 2. Naučí se Zdenda někdy lézt? Na to se nedá v klidu koukat. U začátečníků je někdy vidět takový to nesmyslný šukání nohou na stupu, Zdenda se toho nemůže zbavit ani po létech, soudě dle materiálu který sype na youtube. (jinak nic proti Zdendovi)
Vondřejodpovědět 

 Debil na druhou12:18:31 18.10.2019
Měl by ten chlápek alespoň na chvilku pocítit utrpení židovského národa z rukou toho masového vraha, aby pochopil, že z určitých faktů se sranda nikdy a za žádných okolností dělat nesmí. To co se stalo, se musí připomínat formou ukázek hrůz, které zaplatilo životem milióny lidí a né si z toho dělat srandu, aby někdo snad mohl dospět k názoru, že se vlastně tolik nestalo. Skoro bych tuto formu humoru označila za trestný čin.
Hafiodpovědět 
 Re: Debil na druhou12:43:51 18.10.2019
Dělá si (více či méně povedenou) srandu z Hitlera, ne z utrpení židovského národa.
Papoušodpovědět 
 Re: Debil na druhou22:18:16 18.10.2019
hafi ty jsi pacient.
daniel odpovědět 

 Autor12:33:08 18.10.2019
Všem díky za komentáře, královsky jsem se pobavil, tak kvalitní jsem to ani nečekal :) Dělá mi velkou radost, že to vzbudí emoce, ať už kladné nebo záporné. Jsem moc potěšen, že jsou lidi, kterým se to líbilo. Jestli někomu přijde tahle naše blbost jako propagace nazi, tak buď na to nekoukal od začátku do konce nebo já jsem ještě větší mimoň než jsem doufal (což není na škodu). Čím konkrétně děláme z nacistů hrdiny??? Pokud někdo chce citlivá témata raději tutlat a cenzurovat to z čeho si mohou lidé dělat legraci (i když totálně trapnou, což je subjektivní věc), tak já mám jiný názor a podle mě jde sranda udělat ze všeho a zaplaťpánbůh, že to dnes můžeme dělat. Kdo ví, jak dlouho ještě… Apropos bydlím v Sudetech. Když se někomu moje videa dlouhodobě nelíbí, tak nechápu, proč na to pokaždý kouká, ale samozřejmě si vážím každého diváka. Jinak na domácím pornu se čile pracuje! Ve svých letech se už lízt zajisté nenaučím, už na to nemám ani ambice, proto jsem se taky dal na dráhu Hollywoodu :))) Velký věci byly ve svý době častokrát nepochopeny, diváci odcházeli ze sálu i při Nabarveném ptáčeti :))) hahaha
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
 Re: Autor12:44:14 18.10.2019
možná jsi hlupák co nemá šanci nic nepochopit, a možná jsem hlupák já a neumím ti vysvětlit o co mi jde a proč mi to připadá nevhodné. nešť. zkusím to ještě jednou: z propagace nacismu tě snad nikdo (příčetnej) neobviňuje. vytýkám ti to, že s (nepochybuji že nevinným) úmyslem pobavit šťouráš klackem v německé ráně, a němci, jakkoli je to už pro nás historie, jsou na to velmi citliví, mohou to vnímat a často to vnímají jako konstatování, že všichni lezci byli nacisti a historie to pro ně moc není a tu svoji německou vinu stále vnímají jako aktuální. to je nakonec i ten důvod, proč se (z našeho pohledu) chovají německé elity pro nás nelogicky a nesrozumitelně - třeba v problematice imigrace.
Lukas B.odpovědět 
  Re: Autor13:01:44 18.10.2019
Hlupák pro spoustu lidí zajisté jsem. Tvou logiku zcela chápu a plně respektuji. Přijde ti to za hranou, ok. Moje hrana humoru je jinde než tvoje, to není nic špatného. A naprosto rozumím tvému rozboru německého pohledu na věc. I tu imigraci z jejich pohledu beru stejně – prostě berou na sebe vinu za 2WW a chtějí „dělat dobro“ za každou cenu. Frantíci jsou jiní, ti si z Napoleona dělají prdel. A Češi… my jsme prostě Švejci. A jsem za to rád a neměnil bych. Moje heslo snad něco vysvětlí - zní: „Hlavně se z toho neposrat.“ Propagaci nazi vytáhl někdo jiný – viz příspěvky výše.
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
  Re: Autor13:08:41 18.10.2019
Poslyš, nejsi nějakej přecitlivělej kvůli takovýhle kravině nebo Tě pohltila dnešní hyperkorektní doba? Z Němců si kvůli Hitlerovi dělá psinu leckdo... Dneska aby se člověk bál udělat vtípek, ideová policie zase vystrkuje drápky...
Papoušodpovědět 
  Re: Autor13:27:19 18.10.2019
Ještě něco - minulé naše video byla pocta Ottovi Rülkemu, vynikajícímu saskému meziválečnému lezci. To byl zase komunista a kvůli tomu měl s nacistickým režimem kruté problémy, skončil kvůli tomu i vězení.
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
   Re: Autor14:37:26 18.10.2019
Pak to je vyvážený: 5 minut Hitler, 5 minut Rülke :-)
Papoušodpovědět 
  Re: Autor15:52:42 18.10.2019
Dělat si prdel z Němců za Rakušáka Hitlera je setsakramentsky mírumilovné. Provedli nemyslitelné. Jejich tisíciletá říše skončila po dvanácti letech, ale ostatní Evropani si to budou pamatovat ještě tisíc let.

Jestli to pochopí je jejich problém, i když pohledem na jejich minulost i současnost to spíš nepochopí ani v budoucnosti.
retezodpovědět 
 Re: Autor13:05:16 18.10.2019
V českém kontextu se to jako sranda dá pochopit a jsem docela rád, že i takovéto věci v té naší kotlině uměj vzniknout. Ikdyž těch lidí co se u toho upřímě zasměje moc nebude. Kdybys chtěl plně podpořit mezinárodní diskuzi, tak tomu udělej německý titulky. Ale předpokládám, že na německé straně se to vůbec nepotká. Jestli dáš do kupy 10 němců, které to pobaví, tak mi dej vědět. Rád se nechávám vyvádět z omylů.....
Vorelodpovědět 
  Re: Autor13:14:56 18.10.2019
Ani nechci domýšlet, jak by to interpretoval ten jeden z deseti Němců - volič AfD :)))
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
   Re:svoboda projevu15:13:34 18.10.2019
politická korektnost by měla bejt trestná stejně jako předsudečná nenávist. je to vrchol ubohosti kam se ta předposranost posunula.co to jako má bejt ,to jako novodobý stbáci a cenzoři budou určovat co je a co není možné zesměšńovat ???tak máme tu svobodu projevu a už nám schází jenom ta svoboda po projevu.
danielodpovědět 
   Re:svoboda projevu15:13:34 18.10.2019
politická korektnost by měla bejt trestná stejně jako předsudečná nenávist. je to vrchol ubohosti kam se ta předposranost posunula.co to jako má bejt ,to jako novodobý stbáci a cenzoři budou určovat co je a co není možné zesměšńovat ???tak máme tu svobodu projevu a už nám schází jenom ta svoboda po projevu.
danielodpovědět 
    Re:svoboda projevu16:58:20 18.10.2019
hele, když kámošovi nevypálíš do ksichtu, že ti jeho máma připadá jako děsná kráva, je to ta špatná korektnost? nebo jen vobyčejná slušnost a snaha nezasírat běžné vztahy zbytečnejma hádkama o něčem, co ani jeden z nás nemůže ovlivnit?

občas je fajn se s tím svatým nadšením držet při zemi.
Lukas B.odpovědět 
     Re:svoboda projevu20:12:06 18.10.2019
Tak ted tomu nerozumim. To uz ani nemuzu kamaradovi rict, ze jeho mama je krava? On to vi, ja to vim, ale mluvit se o tom nesmi? Asi mam jiny kamarady.
jx voidodpovědět 
      Re:svoboda projevu01:02:17 19.10.2019
rek bych ze se ti povedlo velmi vystizne shrnout radu veci v oblasti rozpadu zakladnich vztahu.
odpovědět 
     Re:svoboda projevu22:29:54 18.10.2019
lukáš b. omlouvám se ale mám pocit že tobě to nedokážu vysvětlit,podle tvejch komentů ,tě usuzuji na člověka velice upjatého k jedinému správnému názoru na svět.bavime se tady o tom z čeho se smí a nesmí dělat sranda. a já si myslím že úplně ze všeho .z mámy tvýho teplýho kámoše,z nosatýho žida nebo plešatýho araba.
danielodpovědět 
      Re:svoboda projevu08:09:04 19.10.2019
oukej, představ si takovej pokus. třeba že sem napíšeš jasné indicie k jednoznačné identifikaci tvé mámy, babičky, manželky... a to by v tom byl čert aby se nedalo vygůglit něco, z čeho by se dala pěkně veřejně na internetech udělat velmi povedená sranda. vsadil bych boty, že některá z těch srand by ti přišla dost přes čáru.
Lukas B.odpovědět 
       Re:svoboda projevu10:46:38 19.10.2019
jak sem předpokládal jsi kokot.
danielodpovědět 
        Re:svoboda projevu11:53:55 19.10.2019
Došel ti smysl pro humor?
odpovědět 
        Re:svoboda projevu18:23:59 19.10.2019
Q.E.D. ;-)))))
odpovědět 
 Re: Autor15:32:16 18.10.2019
Ti nevim, skoly nemam.. ale prijde mi to spise trapny nez vtipny. Na zamene jednoho pismena postavit 8minutovej film. Ze by napady uplne vymrely a bylo potreba vyrabet srandu za kazdou cenu? Autorovi bych navrhoval trochu sebereflexe, tj zamyslet se nad urovni projevu nez neco pustim do sveta. To ze je to technicky proveditelny jeste neznamena ze by se to melo nutne udelat.
TOAodpovědět 
 Re: Autor17:29:20 18.10.2019
trocha vkusu a slušnosti by neškodila
Pašíkodpovědět 
 Re: Autor13:42:45 22.10.2019
Víš, Zdendo.
Máš pravdu, s propagací nacismu jsem to přehnal.
Mně jen fascinuje míra tvé samolibé tuposti s jakou nechápeš, že tvá tvorba nemá žádnou hodnotu a je extrémně trapná. Jak psali jiní výše a níže, lacině jsi si půjčil A.H. a slovní hříčku na půlminutový vtip jsi protáhl na 8min. video o ničem.
Nejde o to, že bysme ti to nepřáli, či ti záviděli, jde o to, že tvá tvorba nemá takovou hodnotu, aby se veřejně prezentovala. Pak holt musíš snášet tu kritiku. Jdeš s kůží na trh dobrovolně.
Dále nejde o hranici humoru a korektnosti, já mám černý humor ala Česká soda moc rád, jde o to, že tvůj humor prostě není vtipný. Tak jako max. úroveň 2.st ZŠ.
Když to shrneme, je to trapné, je to laciné, není to o odlišném názoru, je to o bazálním vkusu a zaplevelování veřejného prostoru.
Kdyby jsi s tou zrzkou natočil péčko, pak bysme se mohli bavit o kvalitě a smysluplnosti, jinak určitě ne:)
odpovědět 

 Přište german porno18:29:51 18.10.2019
Možna by jim slušelo vice natočit Německe porno :))
odpovědět 

 gutt...19:54:34 18.10.2019
... danke.

Jednou bloncka, podruhy zrzka, to musi byt peklo. Sam bych z toho mel tezkou hlavu.

Kde si sehnal pruvodce?

Co se tyka humoru, tak cekal jsem hlasky typu Ceske sody, ale bylo to slabsi. Ale i tak lepsi nez dratem do oka, v dnesni korektni dobe to stoji za prd.

Co se tyka Nemcu, tak to je na delsi diskuzi u piva, to tady nema cenu resit. Rozhodne neni treba byt prilis utlocitnej.

Berg heil.
jx zeroodpovědět 
 Re: gutt...09:38:00 19.10.2019
Kletterführer Zittauer Gebirge, Jürgen Schmeißer, Dresden 2008. Já ho kupoval přes internet (tuším, že na chalkr.de), ale měli by ho mít i na Info v Oybině.
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 

 gratulace22:43:52 18.10.2019
za mě rozhodně velká gratulace,určitě za odvahu, vydržet celej den venku s takovým knírkem to si žádá pevnej postoj a trošku koule,rozhodně super a srát na ubožáky co brečej o utrpení toho a nebo toho. je to humor a že je trapnej o to lépe...
danielodpovědět 
 Re: gratulace01:04:25 19.10.2019
Jo, ta obet prinesena na oltar umeni, tedy celej den nalepenej knirek, je asi jediny co lze na tvurci a vytvoru obdivovat.
Ubozaci brecici nad tim ci onim utrpenim.. no, co se da delat, empatie se vyviji s osobnosti a nekomu chvili trva nez mu neco dojde. Treba z toho jeste vyrostes.
odpovědět 
  Re: gratulace09:39:54 19.10.2019
Já ti dám nalepenej knírek... to bys mě na***l. Maximálně přibarvenej, ale můj!
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
  Re: gratulace10:58:44 19.10.2019
empatii mám ,ale ne pro ubrečánky co si hledaj pořád nějakou záminku,jak světu dokázat jejich jediné opravdové utrpení.viděls třeba někdy dnes už historický Monty python ??máš pocit že to byl nějakej něžnej humor, kterej si bral servítky? a chceš to soudit, jestli to bylo vtipné nebo ne??ale je fajn že dokážes rozpoznat kdo je jak empatickej a zralej podle toho jakej humor se mu líbí,
danielodpovědět 
   Re: gratulace16:24:05 19.10.2019
Tvoje srovnani pokulhava. Monty P je povetsinou inteligentni humor, zatimco videu zde vystavenemu do teto kategorie hodne chybi.
odpovědět 
   Re: gratulace16:54:06 19.10.2019
.. a ano, myslim ze to jakej humor se komu libi ukazuje podstatnou cast jeho povahy a charakteru. Nejen to co povazuje za smesne, ale taky to jak to obhajuje a jake argumenty pritom pouziva..
odpovědět 
  Re: gratulace19:41:41 19.10.2019
empatii mám ,ale ne pro ubrečánky co si hledaj pořád nějakou záminku,jak světu dokázat jejich jediné opravdové utrpení.viděls třeba někdy dnes už historický Monty python ??máš pocit že to byl nějakej něžnej humor, kterej si bral servítky? a chceš to soudit, jestli to bylo vtipné nebo ne??ale je fajn že dokážes rozpoznat kdo je jak empatickej a zralej podle toho jakej humor se mu líbí,
danielodpovědět 

 Vše si dát do souvislostí11:40:49 19.10.2019
...já nevím...co se to děje se světem, že jedno video dokáže vyvolat takřka hádku v komunitě, která by z principu své záliby ( lezení ) mohla být nad spoustu věcí skutečně povznesená... Prostě líbí / nelíbí a mám k tomu takový a takový důvod. Je snad primitiv, kdo má jiný názor a jiný vkus? Ne, jen má své vlastní cítění, zkušenosti, prožitky - dokud se nešoupeš po světě ve dřevákách toto druhého, nesuď ho. Pravda je stejná jako prdel, skládá se ze dvou půlek....víte, osobně mě štve jiná věc než toto video. Prolistujte si třeba archiv článků na Seznamu...zjistíte, kolik tam ( nebo na spřátelených webech ) je najednou v poslední době  článků o hodných bachařích z koncentráků, co zachránili toho či onoho věžně ( žida nebo nežida, to je fuk...), kolik bylo hodných Němců,
kolik hrdinů bojujících proti říši bylo ve wehrmachtu... já nevím...prostě každý národ má lidi dobré i ultrasvině, ale tohle mi připomíná přemalovávání historie na růžovo. Před pár dny na ČT D byl pořad o Husitech, z nich zase dělali naprosté kretény, jako by to bylo zadání současné společnosti....prostě něco se děje, něco je najednou jinak, než jsme se učili...a opět, kdo ví, kde je pravda, protože dějiny píšou ti, kdož jsou u moci...  ale proč je tady kolem toho taková nenávist?
Člověk, který chce přežít ( nejen ) v dnešním světě, musí spoléhat na vlastní rozum, mít jistou míru empatie i schopnosti za sebe zabojovat a hlavně se umět zasmát. Nebrat sebe ani svět tak smrtelně vážně....a nebrat si všechno tak osobně.
Jestli mají Němci pocit viny, dokážu to pochopit. Jejich národ něco šíleného rozpoutal, všechno ostatní jsou jen následky toho běsnění. Na druhou stranu, jejich mladé generace by to už trápit nemuselo, mohou snad za své prarodiče? Jediné co by si z toho měli vzít, tak ponaučení, aby se to nezopakovalo. Možná kdyby se uměli  zasmát jako Češi, už by to měli překonané. A jestli mi někdo chce říct, že se z válečných časů nedá dělat sranda, potom si myslím, že dá. Minimálně proto, aby se člověk z toho neutrápil. On totiž humor pomáhal i v těch nejtěžších časech přežít. A forma toho humoru, to je čistě věc vkusu. Moc bych si přál, aby lidi byli k sobě ne politicky, ale OBYČEJNĚ LIDSKY KOREKTNÍ...
Tomodpovědět 

 Vše si dát do souvislostí11:46:52 19.10.2019
...já nevím...co se to děje se světem, že jedno video dokáže vyvolat takřka hádku v komunitě, která by z principu své záliby ( lezení ) mohla být nad spoustu věcí skutečně povznesená... Prostě líbí / nelíbí a mám k tomu takový a takový důvod. Je snad primitiv, kdo má jiný názor a jiný vkus? Ne, jen má své vlastní cítění, zkušenosti, prožitky - dokud se nešoupeš po světě ve dřevákách toto druhého, nesuď ho. Pravda je stejná jako prdel, skládá se ze dvou půlek....víte, osobně mě štve jiná věc než toto video. Prolistujte si třeba archiv článků na Seznamu...zjistíte, kolik tam ( nebo na spřátelených webech ) je najednou v poslední době  článků o hodných bachařích z koncentráků, co zachránili toho či onoho věžně ( žida nebo nežida, to je fuk...), kolik bylo hodných Němců,
kolik hrdinů bojujících proti říši bylo ve wehrmachtu... já nevím...prostě každý národ má lidi dobré i ultrasvině, ale tohle mi připomíná přemalovávání historie na růžovo. Před pár dny na ČT D byl pořad o Husitech, z nich zase dělali naprosté kretény, jako by to bylo zadání současné společnosti....prostě něco se děje, něco je najednou jinak, než jsme se učili...a opět, kdo ví, kde je pravda, protože dějiny píšou ti, kdož jsou u moci...  ale proč je tady kolem toho taková nenávist?
Člověk, který chce přežít ( nejen ) v dnešním světě, musí spoléhat na vlastní rozum, mít jistou míru empatie i schopnosti za sebe zabojovat a hlavně se umět zasmát. Nebrat sebe ani svět tak smrtelně vážně....a nebrat si všechno tak osobně.
Jestli mají Němci pocit viny, dokážu to pochopit. Jejich národ něco šíleného rozpoutal, všechno ostatní jsou jen následky toho běsnění. Na druhou stranu, jejich mladé generace by to už trápit nemuselo, mohou snad za své prarodiče? Jediné co by si z toho měli vzít, tak ponaučení, aby se to nezopakovalo. Možná kdyby se uměli  zasmát jako Češi, už by to měli překonané. A jestli mi někdo chce říct, že se z válečných časů nedá dělat sranda, potom si myslím, že dá. Minimálně proto, aby se člověk z toho neutrápil. On totiž humor pomáhal i v těch nejtěžších časech přežít. A forma toho humoru, to je čistě věc vkusu. Moc bych si přál, aby lidi byli k sobě ne politicky, ale OBYČEJNĚ LIDSKY KOREKTNÍ...
Tomodpovědět 
 Re: Vše si dát do souvislostí13:28:24 19.10.2019
TESAT DO KAMENE! Hezky jsi to napsal.
Jinak co se týče Němců, tak podle mě má jejich posedlost precizností (jako jeden z jejich základních obecných rysů) dvě roviny. Pokud je zaměřená např. na poválečnou obnovu země tzv. Wirtschaftswunder, tak klobouk dolů, hodno obdivu a následování. Daleko horší to je při sklouznutí na druhou stranu - např. konečné řešení židovské otázky ale můžeme zůstat v současnosti - podle mě zbrklý odklon od jádra na základě průseru ve Fukušimě, zcela bezmyšlenkovité otevření brány migraci z Afriky a blízkého východu (kdo mě zná ví, že jsem ten poslední, kdo by byl proti migrantům, ale musí to mít nějaká pravidla), uspěchaný přechod od spalovacích motorů k elektromobilitě atd. Prostě mě přijde, že Němci musí každých sto let minimálně jednou tu Evropu totálně rozprášit, abychom začínali opět od nuly.
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
 Re: Vše si dát do souvislostí19:45:06 19.10.2019
naprosto souhlas.díky za pěknej komentář.
daniel odpovědět 

  Není Hitler jako Hüttler14:47:21 19.10.2019
Autor videa použil stejný trik aby přilákal pozornost, podobně jako když nakladatelství Naše vojsko prodává za necelé tři stovky hrnečky s potiskem na nichž jsou „známé osobnosti“ – Adolf Hitler, Adolf Eichman, Heinrich Himmler, Joseph Goebbels,Reinhard Heydrich a Erich von Mannstein.

Je vidět, že pro reklamu se dnes udělá vše.

Pokládám to minimálně za nevhodné, může to být pro některé lidi i pobuřující.

Místo toho aby pro neinformované dal do videa konkretní informace o místě kde lezl a něco o prvolezcovi sklouznul do levné sféry bulváru s myšlenkou „Kdyz to tam dám s tím jménem Adolfa tak na to lidi zareagují a budu ještě slavnějši než jsem“.

Já radši, místo dalšího komentáře ty informace doplním:

Skála se jmenuje Ernst-Schulze-Stein, která byla pojmenována po německém chemikovi narozeném 31. června 1840 v Bovenden u města Göttingen. Schulze objevil celou řadu aminokyselin – už v té době.  Prvovýstupce této cesty, Alfred Hüttler, která má název po něm, ji udělal se svými spolulezci R. Neumannem a K. Treptowem 26. srpna 1923. Do cesty dali dva kruhy.

Ve videu použitý Adolf Hitler byl třetím potomkem páru Aloise Hitlera a Klary Pölzl. Celkem měli 6 dětí. Alois byl nemanželským dítětem Marie Schicklgruberové, jméno dítěte bylo  později pozměněno. Adolf Hitler nebyl žádný sportovec a v době 1923, kdy cesta byla udělána sice nepsal Mein Kampf (ten byl napsán až v roce 1924) ale věnoval se „své velke“ politice. Jméno Hüttler se oficiálně v celém rodokmenu nevyskytuje. Údajně by jakýsi sedlá otcem Aloise Schickelgrubera, který byl otcem Aloise.
Autor videa použil něco o čem nemá ani páru, a to jen aby ke svému „dílu“ připoutal pozornost. To možná část diváků odsoudí – je to nechutné.

Michael Beranekodpovědět 
 Re: Není Hitler jako Hüttler15:36:23 19.10.2019
Zcela rozumím a respektuji, že máš jiný smysl pro humor. To je v pořádku. Kupříkladu ten vtip s tou reklamou se ti fakt povedl :) Ale pokud jsou pro tebe tak podstatná fakta, tak se jich drž. Prvovýstupci (uvedeni v titulku na začátku lezení i s datem) cestu vylezli BEZ kruhů, oba byly dodány později! Tento fakt je ve videu zmíněn. Za uvedení podstatných doplňujících informací samozřejmě srdečně děkuji.
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
 Re: Není Hitler jako Hüttler16:25:35 19.10.2019
Ať hodí kamenem, kdo si Ádu při listování ojvínsko-jonsdorfským průvodcem nevybavil.
Zdenda to jen řekl nahlas.
odpovědět 
  Re: Není Hitler jako Hüttler16:33:12 19.10.2019
To je takrikajic jadro pudla. Kdyz takovouhle shodu jmen zahlidnu, mozna se zasmeju a reknu si ze kdyby Ada mel na rusky fronte takovej moral jako ukazal nad druhym kruhem tak by dejiny vypadaly jinak, ale je to gag s potencialem na jednu vetu a 30 vterin, pak pokracuju v lezeni. Udelat z toho 8minutovy video a navrch ho cpat do sveta naznacuje umeleckou nevyzralost..-)) a lezci, ac svou podstatou spise naturalove, prece jen nejaky minimum vkusu vykazujou. Jak vidno v ty diskusi.
odpovědět 
   Re: Není Hitler jako Hüttler20:01:26 19.10.2019
možná ještě nenastal čas se na ty události kolem světové války podívat trošku s odstupem,vždyt von ani ten A.H. nevymyslel ty koncentráky, třeba i ten velkej bojovník proti nacizmu winston churchill to byla taky docela zrůda a vůbec všichni ty rádoby spojenci,co hitlera podporovali v domění že potáhne v první řadě na rusko,a zaprodali nás bez mrknutí oka,to jako bylo co?? snadno soudit z dnešního pohledu,pravda je taková že hitlera do války natlačila británie a jaksi je trošku nasralo že jim do toho stalin hodil vidle.
danielodpovědět 
    Re: Není Hitler jako Hüttler20:06:34 19.10.2019
Se bavime o dvou odlisnejch vecech, ja tu neprosazuju politickou korektnost ale jakousi minimalni uroven humoru jako takoveho. Jinac teda ano, usilovne hlasuju za vnimani historie v co nejsirsim kontextu a zejmena hlasuju proti pausalizaci, tj ne kazdej nemec byl nutne presvedcenej nacista atd. ALE kdyz uz teda tema nakousnuto, druha strana mince by nemela byt zlehcovana, i kdyz byla hojne vyuzivana propagandistama k utvareni cernobileho videni (viz pausalizce).
TOAodpovědět 
     Re: Není Hitler jako Hüttler20:54:57 19.10.2019
To je sranda, jak si tu je kdekdo jistý tím, co ještě je (a může být) vtipné, a co už ne. Nějakou vyhlášku nebo komisi k tomu, čím a jak se bavit. Co je dostatečně inteligentní legrace.
Kdysi jsem si kupoval nějakou knížku obsahující mírně vulgární a dost černý humor a paní prodavačka se nad tím pohoršovala. Když jsem se ptal, co je teda ten správný humor, tak říkala, že Saturnin. Inteligentní, jemný a noblesní. Pro všechny. Kultivující. - Úplně člověka svrběl jazyk říct něco dost neotesaného a nablblého. Kdybych si troufnul, mohlo to být docela zábavné.
Myslím, že tu fakt excelentně sehráváme druhé kolo Zdendovy legrace.
P.odpovědět 
      Re: Není Hitler jako Hüttler22:38:14 19.10.2019
Díky za tento komentář. Líp bych to nenapsal. Komise á la Orwell 1984 a celej podobnej systém žití je prostě velkou většinou společnosti pořád žádanej... :( A fakt, že tahle diskuze je povedeným pokračováním minimálně pro mě, je ryzí skutečnost. V koutku duše jsem doufal, že s tímhle trumfneme 68 komentů pod videem z Pilíře u Chrudimky a povedlo se. Takže u mě spokojenost :)
Zdenda Bouda z Hutěodpovědět 
       Re: Není Hitler jako Hüttler12:47:57 21.10.2019
<a>www.google.com</a>
odpovědět 
       Re: Není Hitler jako Hüttler11:41:08 22.10.2019
Tyjo, takze ty si vlastne len attention whore a je ti jedno akym stylom a temou tu pozornost ziskas? Kazde rano stojis pred zrkadlom a obdivujes sa aky si uzasny a honis si nad poctom zhliadnuti tvojich videi?
Zaujimalo by ma, ci by si si dokazal robit z podobnych veci srandu a zneuzival ju na sebaprezentaciu, keby ti cast rodiny nacisti vyvrazdili.
Ale mozno naopak cast tvojej rodiny asistovala, takze hahaha a hihihihi a pohoda tabacek.
Za mna dusevny marazmus.
Miroodpovědět 
    Re: Není Hitler jako Hüttler22:07:40 21.10.2019
Je to tak - koncentrační tábory existovaly už před 2.svět. válkou a to v Americe (pro Indiány) a za Burské války v Jižní Africe (pro Búry). Ovšem až teprve režim Adolfa Hitlera je „správně vyvinul“ a zdokonalil a vytvořil z nich eficientní nástroje na vybíjení lidí. V Německu vznikly koncentráky ještě dávno před začátkem války – v roce 1933, což inicioval Adolf Hitler s pomocí svých přívrženců. Během druhé světové války se třeba o zřízení koncentráku u Osvětimi „zasloužil“ jeden z hlavních bijců Židů, Heinrich Himmler, ale ten rozhodl o jeho vytvoření až v roce 1940. V táboře I. bylo až 20 000 vězňů, v táboře II. až 90 000 a v táboře III. něco kolem 10 000. Jen v těchto třech táborech zahynulo údajně 1.3 miliónu lidí (nejnižší udávané číslo, nejvyšší leží u miliónů deseti).
Winston Churchil byl jedním, který ovlivnil průběh už první světové války. V druhé světové válce svým „buldočím“ postojem a někdy i kontroverzním jednáním finálně se spojenci dosáhnul toho, že hitlerovský fašismus byl poražen.
Druhá světová válka počala nepřímo obsazením Československa a další expanzí Adolfa Hitlera. Oficiálně se pokládá za počátek této války jeho výpad proti Polsku v září 1939. Hitlera do války určitě nenatlačila Anglie, ta korektně 3.září 1939, po napadení Polska, jako jeho spojenec, Německu vyhlásila válku. To Hitlera nikterak nerozházelo a tak potom začal obsazovat jednu evropskou zemi po druhé.
Hitler se stejně krutým diktátorem Stalinem před 2. svět. válkou domluvil neutrální pakt Robbentrop – Molotov o neútočení, ani jeden z těch vykuků to nedodržel.
Michael Beranekodpovědět 
     Re: Není Hitler jako Hüttler14:17:51 22.10.2019
hm tak když těm žvástům chceš věřit ,mám na to jinej pohled,polsko mělo pakt s německem od roku 1934,mnichovský pakt 1938 mezi německem a vb a francií, nasledná okupace těšínska polskou armádou to je pro mě začátek 2 světový války..vše ostatní je ubohej alibismus angličanů..
danielodpovědět 
      Piłsudski/Hitler pakt 193415:58:03 22.10.2019
kontrolná otázka z dejepisu :
dokedy bol platný?
PKodpovědět 
       Re: Piłsudski/Hitler pakt 193421:45:15 23.10.2019
potom co poláci přepadli vysílačku v gliwicích a dalších podobných provokacích ze strany polska,bylo jasné že se hitler dále nemůže spoléhat na svoje anglické spojence.to je snad známá věc.to mě jako zkoušíš??
danielodpovědět 
        Re: Piłsudski/Hitler pakt 193421:47:30 23.10.2019
ale pokud jsi ze slovenska , tak neměj strach slováci útočili na polsko spolu s hitlerem.
danielodpovědět 
         Re: Piłsudski/Hitler pakt 193415:15:19 27.10.2019
když se přidali slováci k němcům, to už rok okupovali poláci oravu, takže šlo de facto jen o protiútok
odpovědět 
          Re: Piłsudski/Hitler pakt 193416:04:41 27.10.2019
Bola to **ujovina, ale čo už. Aj na slovenskú vojenskú prehliadku v Zako si miestni pamätníci zaspomínali ( nedávno v TV), ale .....
V každom prípade, klídek, zajtra máme sviatok.
PKodpovědět 
     Re: Není Hitler jako Hüttler22:37:41 23.10.2019
Na daniela asi nema smysl reagovat. To bychom mohli za chvili resit, jestli Americani pristali na Mesici a kde zije Elvis.

Co se tyka paktu Ribbentrop-Molotov, tak co na nem az do Barbarossy Rusaci nedodrzeli? Polsko si rozdelili primo ukazkove.
jx zeroodpovědět 
      Re: Není Hitler jako Hüttler23:47:42 23.10.2019
to, že napadení polska německem je začátek války je skutečně jen polská lež, v tom má daniel pravdu. mnichovská dohoda zlegalizovala obsazení pohraničí jen maďarsku a německu - polsko je agresor (se vším, co tomu předcházelo - zbraně polským separatistům podobně jako od Hitlera pro SdP atd.) a jako takové v evropě 2.sv.válka začala přepadením ČSR polskem. v asii už 2.sv.válka zuřila v té chvíli už několik let


polsko v polovině r.1939 mělo 4 sousedy a z toho okupovalo dva - československo a litvu

odpovědět 
      Re: Není Hitler jako Hüttler00:39:42 24.10.2019
zero,jsi ukazkovej případ,ribentrof molotov,je dusledek křivácký a pokrytecký politiky británie.polsko bylo spojenec hitlera než mu došlo že britové počitají s obětováním polska při cestě něměcka na východ ,pak už bylo pro ně pozdě přidavat se na druhou stranu, která se na něj stejně vysrala.stalin neměl jinou možnost než odálit válku na svém uzemí do doby než proběhne očista v jeho armádě.nebejt tohoto paktu tak tady dneska nikdo z nás nemluví česky a nad evropou by vlála vlajka evropský unie s hákovým křížem uprostřed,pro anglosasi žačala opravdová válka až když se fronta otočila a rudá armáda se dala na pochod do evropy do té doby to furt hráli na obě strany jak je ostatně jejich zvykem po staletí ,rozděl nech at se poperou a pak seber co jde.zodpovědnost za 2 svetovou válku nesou angličani,aspon tak sem to pochopil v hodinách dejepisu,a to ze nekdo nedával pozor je jeho chyba.
danielodpovědět 
      Re: Není Hitler jako Hüttler00:49:10 24.10.2019
jo a zero toho elvise vzali ty američani na měsíc sebou,možná ho ale teď přivezou nazpátek.jestli se tam po těch letech překotného vývoje ve světě techniky vůbec dostanou .
danielodpovědět 
      Re: Není Hitler jako Hüttler20:24:00 25.10.2019
jx zero:
náhodou nevieš, kde daniel kupuje tú trávu ?
PKodpovědět 
       Re: Není Hitler jako Hüttler20:50:08 25.10.2019
kupujem v bratislave.tam kde je ten pamatník Jozefa Tisa. naozaj si ma pobavil.
danielodpovědět 
        Re: Není Hitler jako Hüttler08:55:53 26.10.2019
To víš, Danieli, v Denníku N ani na portálech Bakalonovin o tom tak jak píšeš Ty nepsali, tak to přeci nemůžeš mít pravdu ... (;-).
JiBodpovědět 
        Re: Není Hitler jako Hüttler17:44:11 27.10.2019
Tiso má náhrobný kameň v Bratislave ( náckovia a dementi tam chodia na výročia) a ulicu vo Varíne
PKodpovědět 
         Re: Není Hitler jako Hüttler19:48:16 27.10.2019
u nás zase dementi chodí posedět na lavičky jednoho dramatika.takto neřeš.
danielodpovědět 
 Re: Není Hitler jako Hüttler11:12:14 22.10.2019
Myslím, že to tak není. V Kaisru jsem onehdá lezl na Bauernpredigstuhl cestu Hitlerkante (nebo tak nějak), předpokládám, že byla od toho samýho vejlupka kterej lezecky škodil i v Ojvíně, nemluvě o tom, kde škodil dějinně. Kajzr je v Rakousku, takže všechno do sebe v historickým kontextu zapadá. A v sobotu jsem na Hochtoru potkal typa, co měl na rukávě takový kulatý a na tom nápis (nějakej) Führer.

Berg Heil!
honzaodpovědět 
  Milej Honzo...14:35:33 27.10.2019
..zase je to neúmyslný omyl, nebo jistá nepozornost (nepochopím, že si nepamatuješ cos vlastně lezl i se jménem) nebo je to záměrná akce aby se dalo zase se o něčem psát a bavit.

Jde zde o Ritterkante (lezení v pátém stupni obtížnosti v pevné žule)a tuto cestu udělali v roce 1930 pánové A. Drexel a Leo Rittler.

Takhle vznikají Fake-News, ať už úmyslně nebo neúmyslně - podobně jako někdo dělá humbug o cestě v Oybinu kterou údajně udělal Adolf Hitler - autor bohužel střelil trochu vedle - byl to Alfred Hüttler.
Michael Beranekodpovědět 
   Re: Milej Honzo...23:55:55 27.10.2019
Tak ano; přiznávám, že jsem na výplatnici Kremlu. Pročež se raději ještě ujistím: neudělal tam přecijen ten prváč Áda, stejně jako na tom Ojvíně?
honzaodpovědět 

 niekomu tu *e*e07:39:48 22.10.2019
kvôli tomu,  máte "nášho!" Bureša, alebo iný dôvod ? My máme  zbabelé kotleby  v parlamente  (nepriznal sa k statusu)
https://domov.sme.sk/ c/22163724/  mizik-z-lsns-za-status-do-vazenia-  nepojde-sud-ho-oslobodil.html
ale  aj Bielu vranu pána Benčíka
https://dennikn.sk/autor  /jan-bencik/

U nás  by Boudovo video MOŽNO  neriešili OČTK, ale radši bych to do školního rozhlasu neříkal.
https://www.aktuality.sk/clanok/720781/  sud-rozhodol-ze-ivan-kmotrik-  mladsi-zaplati-pokutu-5000-eur/
https://domov.sme.sk  /c/22203296/  poslanec-lsns-mazurek-pride-o-  mandat-sud-ho-uznal-vinnym.html
PKodpovědět 

 Hitler Zdenda Resume15:29:58 29.10.2019
Jak jiz znamo, jsem skalni fanda Zdendovy tvorby. A i toto video postrada ten humor z pilire a podobne, ale prvky spojene s Hitlerem /jednoznacne potvrzeny zabery z pruvodcu, ze to Adolf neni/ docela humorne jsou a opravdu jen suchari/napr. z debaty Beranek, Lukas B./ to mohou brat vazne a pohorsovat se nad glorifikaci nacismu ci co. Na druhe strane tam melo byt jen A. a ne Adolf kdyz to byl Alfred...
Ja dekuji za predstaveni oblasti, o ktere jsem drive jen slysel, za lehke pobaveni a tesim se na dalsi. Uplne zde ale v diskusi vypadl jednoznacny Zdenduv vedlejsi zamer rozpoutat debatu i o jisteni osmou, bohuzel to zacnu az nyni...no ja osmu uz ne, ale hlavne na stene a jednodelkach na vapne atd., na pisku to jeste nejak preziju.Ale jinak docela dobry a tesim se na dalsi tvorbu pana z Hute.
Martas.odpovědět 
 Re: Hitler Zdenda Resume17:30:07 29.10.2019
tak to že je zdenda metodik z minulého tisíciletí to je prostě fakt.pravda ,že už to školení dává do videí spíš jenom v takový tý podprahový formě.
daniel odpovědět 
  Re: Hitler Zdenda Resume10:10:44 30.10.2019
A jeste jsem zapomnel...to zminene soupani nohou jsem si tedy nejak u Zdendy nevsiml, zda se mi pohybove docela dobry. I kdyby to bylo pravda, tak je to od komentatora paradicka ve stylu vtipu/zkracene/: My Americani jsme na tom/ekonomicky/ ve vsem lip nez vy Cesi...hmm...ale stejne bijete cernochy!- to byl vtip jeste za socialismu...cili hul na psa si vzdy najdu!
Martas.odpovědět 

 Foto dne:

Alprosli
 Databáze cest:
Všechny cesty (179632)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Sinter Wandderland 7b+ Kalymnos
Hrozba Z Východu 6B Landštejn
Východ 5C Landštejn
Da Bro 5.10b Jackson Falls
American Handgunner 5.11d Jackson Falls
Nově komentované:
Cukřenka 5B Zvůle
Polární Záře 8A+ Bor
Západní Hrana 6A Holý Vrch
Varianta Blue Elephanta 3+ Holštejn
Poslední Hrana 3 Holštejn

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: prsty prsty | Re: prsty prsty |

 Nové komentáře:
Re: Jdete do hajzlu | Milí komentátoři, | Milí komentátoři, | Není se čemu divit | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: RIP Ondro | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) |

 Kde to vře:
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (193)
Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky (47)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (36)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (20)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (2)

 Nově v inzerci:
Millet GTX kalhoty | Nadšená lezkyně, kde jsi? | Brigáda v Krkonoších | Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 405 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 343 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 319 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 312 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 287 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.