LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Omluvenky nepadaj, jde se lézt.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140258 cest
Nové přelezy:
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Kauza ....

Kauza ....
Takto začínal titulek článku z dnešních nočních hodin, který jsme se po určitém zvažování rozhodli z Lezce stáhnout. V něm autor obviňoval jistou osobu z páchání činů, my nejsme schopni pravdivost článku doložit a podle některých názorů by jeho publikací hrozila žaloba nebo trestní stíhání v případě, že by se pravdivost nepotvrdila. Redakce Lezce si vyhrazuje právo stáhnout příspěvky, které mohou být v kolizi se zákonem nebo u nichž hrozí, že mohou poškodit dobré jméno třetí osoby bez reálné možnosti ověření pravdivosti tvrzení.

Lezec.cz   [úpravy] 15:38 01.10.2003Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Kauza Petr Solanský mladší ještě jednou16:12:41 01.10.2003
1. 10 2003 som publikoval na servri LEZEC.CZ článok pod názvom "Kauza Petr Solanský mladší", v ktorom upozorňujem na nemorálne jednanie Petra Solanského ml. a varujem pred kontaktom a trvalejším udržiavaním stykov s týmto človekom.

Uvedený článok bol v priebehu doobedia prevádzkovateľmi servru stiahnutý. Ja osobne som po svojej súkromnej línii schytal odozvu, v ktorej mi bolo hrozené právnymi krokmi, bola spochybňovaná autorizácia tohoto článku ( či som to písal vlastne ja ? ) a ako jediný efekt, ktorý som údajne týmto článkom docielil malo byť zosmiešnenie vlastnej osoby ( je ten TUFI vlastne pri zmysloch ? ). Preto považujem za potrebné sa k tomu ešte raz ( a dúfam, že naposledy ) vyjadriť.

Článok som písal naozaj ja, Rudolf TEFELNER. Písal som ho pri zmysloch a s plným vedomím jak vážnosti problému, o ktorom pojednával, tak dosledkov a reakcie, ktorú vyvolá. Za všetkými publikovanými informáciami si naďalej stojím. Ani na okamih nepochybujem o tom, že v prípade potreby a nutnosti všetky prezentované fakty obratom potvrdia jak Kyslík, tak Mráza.

Moj článok bol stiahnutý prevádzkovateľmi servru bez mojho vedomia a súhlasu. Tento ich krok na jednej strane chápem a akceptujem. Z ich pohľadu overiť objektivitu toho, čo som publikoval bolo zrejme mimo ich reálne možnosti. Na druhej strane stále verím v nezávislosť servru Lezec.cz. A PRÁVĚ PROTO "KAUZA PETR SOLANSKÝ JEŠTĚ JEDNOU".
Rudo Tufi Tefelnerodpovědět 
 Re: Kauza Petr Solanský mladší ještě jednou18:52:05 01.10.2003
Vazeny pane chapu Vase rozhorceni a dokazu se vzit i do Vasi situace.Ale pochopte , ze zijete ve state kde se takove veci, ktere se Vam stali, resi pravni cestou.Vase pocinani povazuji za zmatene a nebezpecne.Pokud si myslite , ze muzete delat v jedne osobe postizeneho, zalobce , soudce a kata , tak na to zapomente.Nebo se prestehujte dal na vychod.Mate hromadu moznosti jak nejakeho grazlika nechat usvedcit a po odsouzeni potrestat.Zkuste je vyuzit.Jinak Vase pocinani bude kontrproduktivni a obrati se proti Vam.
JuDrodpovědět 
  Re: Kauza Petr Solanský mladší ještě jednou22:01:58 01.10.2003
Vazeny pane JUDR. Myslim si, ze tim ze se do neseho sportu dostali taci jako VY se z tohoto dobrodruzstvi pro "chlapi" (sorry zensky nic proti vam nemam)stal takovy bordel. Kdyz me moji kamaradi ucili lizt tak "clapsky slovo" a podani ruky neco znamenalo. Ne jako ted kdy se VY chudacci neumite ani podepsat vlastnim jmenem anebo prezdivkou pod kterou jste znami ve svem okoli. Tufiho znam uz nejaky ten patek a dal bych za nej ruku do ohne a chci mu podekovat, ze me upozornil abych si taky nenabeh jako se mi to uz v minulosti s TAKY LEZCI stalo.
Pokud si nekdo chce overit moje jmeno a identitu tak az budete v Moravskym Krasu tak se zeptejte Vlka, Sviste, Pola.
Stepan Ptacekodpovědět 
  Čeština pana JUDr. XY10:47:35 02.10.2003
Pane JUDr.,
když už používáte akademický titul, nebylo by od věci si po sobě přečíst své řádky. "Věci se staly"!!! Pozor, v koncovce bude přece tvrdé "Y" !!!
Anebo se mýlím?
ČEŠTINÁŘodpovědět 
   Re: Čeština pana JUDr. XY13:13:44 02.10.2003
Pán doktór není dobrý ani v latině. jinak by tušil, že jím používaný titul se píše jinak.
JUc. :-)odpovědět 
    Re: Čeština pana JUDr. XY14:47:29 02.10.2003
Ja nejsem JUDr ale Julca Drabkova.
JuDrodpovědět 

 pár dotazů08:16:20 02.10.2003
vždy jsem žil v domnění, že elektrony unesou všechno a že lezec.cz je stránka dvou nadšenců. samozřejmě časy se mění a ani jedno není pravda. zřejmě se dá žalovat za nactiutrhání na internetu a zároveň lezec.cz je už docela instituce, vlastně nejvýznamnější tuzemský web na téma lezení který je o několik lanových délek před konkurencí.
chtěl bych se zeptat:
odpovídá za článek v levém a v pravém sloupci redakce, nebo autor? (editovat může snadno kdekdo). nebo dejme tomu po nějakej čas za něj odpovídá autor, a po nějakém čase pak redakce (jako že měla čas něco protiprávního smazat)?samozřejmě je jasné že v za příspěvky v diskusi redakce neodpovídá.
s tím souvisí: když někdo naklofá článek, znamená to, že je dál držitelem autorských práv k článku, nebo se jich automaticky vzdává ve prospěch lezce?
Lukas B.odpovědět 
 Re: pár dotazů10:13:03 02.10.2003
V podstatě každý server má autorská práva upravená jinak. Některé servery poskytují odměnu za zveřejněný článek, zároveň si vyhrazují, že text i fota nejsou publikované např. v časopise s podobnou tématikou. Pokud jsou zveřejněné texty bez odměny (např. finanční, věcné, či nadstandartní přístupová práva), je nepsaným zvykem, že autor textu může stejný článek se stejnými fotkami nabídnout i jinde, měl by však o tom informovat.
Na jednom serveru se nezobrazí sprosté slovo (ani v krátkém komentáři, natož článku). Mají tam volajaký filtr, který tě vyzve k nahrazení prasárny slušným slovem.
V případě Lezce, kde nejsou specifikována autorská práva (např. http://www.raft.cz/obecne.asp) by šla situace řešit v diskuzi odkazem na text, zveřejněný jinde. Celé je o slušnosti, toleranci a v neposlední řadě o vzrůstajícím právním vědomí dříve bezhlavého stáda. Komentář pana JUDr. je šancí se na věc podívat i z jiného pohledu.
J. Pokornýodpovědět 
 Odpoved Lukasovi10:38:22 02.10.2003
Snazime se dostat pod nasi redakci, levy sloupec, kde by se snad v budoucnu mely objevovat jen stezejni clanky a hodnotnejsi reportaze, pravy sloupec, je tedy spise pro kratsi zpravy, ci mene vyznamne udalosti. De fakto zustavaji otevreny oba, ale mame ted diky Standovi ( takze uz jsme na redakcni praci tri) vice sil na to , abychom vyjimecny clanek presunuli na patricne misto a udelili mu i urcite zvyhodneni (napr. viset nahore dele nez ostatni).
K tomuto kroku jsme museli pristoupit proto, ze clanku, a to vetsinou kvalitnich, zacalo pribyvat a tak jsme usoudili, ze je treba tento tok informaci trochu usmernit.
Zatim, je to prace zabavna a inspirujici, nebot lid lezecky je nadany nejen fyzicky, ale casto se zda, ze je nadan i duchem, kteremu nechybi smysl pro humor a poezie.
 jirkasodpovědět 
 Re: pár dotazů14:11:25 02.10.2003
Pokusím se reagovat na některé Lukášovy zatím nezodpovězené otázky:
Za článek na webu odpovídá autor i redakce. Žalováni mohou být oba. Z hlediska civilního práva, tedy toho, že někomu zveřejněný článek způsobil škodu, se žaloby obracejí jak proti médiu, tak proti autorovi. Přihlíží se například i k tomu, v jakém okruhu osob byl dotčený poškozen. Tedy na málo sledovaných stránkách je škoda menší, nebo inicály může identifikovat menší počet osob. Podle toho se navrhuje výše odškodnění. Za články na internetu odpovídá tedy také jejich provozovatel, za médium nese odpovědnost vydavatel, dle tiskového zákona to byl šéfredaktor. U trestního práva se stíhání za případné trestné činy (pomluva, hanobení rasy, šíření poplašné zprávy, vyzrazení tajemství ...) může obrátit proti každému (fyzické osobě), který se na publikaci dotyčného článku podílel nebo jí nezabránil. Tedy proti autorovi, sekretářce, která článek na web uložila (zmáčkla tlačítko safe na počítači), ale asi za to nemůže vydavatel, když o tom netušil. Trestně odpovědný by však mohl být ten, kdo se o článku dozvěděl, byl požádan, aby ho stáhl, a on to neudělal.
Myslím oproti Lukášovi, že soudu by nemuselo být jasné, že za diskuse redakce neodpovídá, a spíš bych řekl, že by věc posuzoval dle výše nastíněné logiky, navíc, když lze komentáře zadávat stejně snadno jako články.
Otázkou je, jak by soud v daných případech rozhodl (i když presumce neviny má ohromnou tradici)? Určitě by se našli advokáti hájící jak jednu, tak druhou stranu. Na redakci je, zda má na to, aby případné problémy zvládla, a to i finančně, zda jí to riziko stojí za to. Pokud jde o autorská práva, tak právo k článku má jedině autor. Může výkon některých práv převést na
někoho jiného, tedy např. vydavatele. Pokud web nemá upravenu publikaci článků, nemají provozovatelé v podstatě právo na nic víc, než že článek nebo fotky apod., které jejich autor na web umístil, mohou na tomto webu být. Zjevně může vydavatel opravovat chyby, nepřesnosti apod, tedy dělat přiměřenou novinářskou redakci. Pokud by chtěl díla provozovatel použít na něco jiného, třeba k publikaci v novinách nebo na reklamu, měl by si k tomu vyžádat souhlas autora. Provozovatel webu má však právo článek neuveřejnit nebo jeho uveřejnění ukončit, tím se ale nijak nedotýká autorských práv. Pokud to smlouva autora s médiem nijak neupravuje, může autor svůj článek publikovat, kde chce a kolikrát chce.
Píšu tyto poznámky na základě letitých zkušeností v médiích, nicméně bez přesné znalosti aktuálních právních norem. Pokud mě nějaký právník opraví, budu jen rád, když si ozvěžím znalosti.
Standaodpovědět 

 Pocit08:30:57 02.10.2003
Tak me napada jedno takovy stary pravidlo,a mam takovej pocit ze cim vic se do hovna slape tim vic smrdi.A ohledne teto zdanlive neresitelne situace se toho aspon v Brne nadupalo dost,tak at to nezacne smrdet aji tady na lezcovy.
cokoodpovědět 
 pravda je jednoduchá09:57:04 02.10.2003
Petr Solanský ml. je zloděj! A Dita Čermáková za něj bojuje, protože trénuje její budoucí mistryně světa!
odpovědět 

 Za dobrotu na žebrotu11:04:40 02.10.2003
Dlouho jsem přemýšlel zda se k tomuto probému mám
také vyjádřit. O tom, co provedl Petr Solanský ml. Mrázkovi, Tuffimu a Kyslíkovi jsem se nejdříve nedověděl od nich a chápal jsem jejich první reakce tak, že dávají Petrovi Solanskému ml. šanci celou věc vyřešit pokud možno alespoň trochu se cti. Věděl jsem, že je jejich kamarád, a
proto jsem na tuto věc nechtěl zbytečně upozorňovat a věřil jsem, že si tento problém vyřeší mezi sebou. Po té, co jsem se ale dozvěděl, že se v podstatě jejich návrhům řešení
vysmívá, nedalo mi to a s Petrem jsem si v Brně
na závodech MČR mládeže osobně promluvil. Po tomto rozhovoru jsem dospěl k jednoznačnému přesvědčení, že Petr není žádnou obětí kohokoliv
a čehokoliv a že jedná s velice chladnou hlavou,
poněvadž mi vysvětlil, že teď na jakékoliv jeho
obvinění je vlastně už pozdě a i kdyby se jim to
podařilo zpětně dokázat, tak přece on za nic nemůže, protože je vlastně nemocný.
Tuffi,Mráza a Kyslík mají vlastně smůlu v tom, že
mu nabídli řešení celé věci jako horolezci a kamarádi a tím zřejmě prošvihli trěstně-právní řešení.
Z celého rozhovoru s Petrem jsem nabyl dojem, že
z jeho strany se jedná o chladnou kalkulaci. Žádné známky projevu sebemenší lítosti nebo snahy
něco napravit, jsem u něho ani náhodou nespozoroval, a proto taky chápu, proč tito poškození celou tuto kauzu zveřejnili také na
schůzi komise mládeže.
Jen si teď kladu pro sebe otázku, jak budeme dětem vysvětlovat, že když je někdo úspěšný a známý, že si může dovolit beztrestně cokoliv provést.
Rebelodpovědět 
 Re: Za dobrotu na žebrotu11:21:16 02.10.2003
Ať je to, jak je to. Zde se ukazuje pravá tvář českého člověka. Když jsi úspěšný, jsi oslavován a ostatní jde stranou, ale když je průšvih začne se "kydat hnůj" a chudák ten, co se snaží pomoci. Je vidět, že asi nikdo z Vás, kdo se účastníte této diskuse nepřišel ještě s ničím takovým do styku. Nikoho se nezastávám ani neobviňuji,ale domnívám se,že je za této situace možné ještě jednou projevit svoji velikost tím, že dáme šanci na nápravu( je ještě čas),a ne že mladého člověka, byť "chladného a bezohledného průšviháře" totálně zlikvidujeme. A pak to můžeme s čistým svědomím vysvětlovat našim dětem.A pak se ještě domnívám, že tento typ diskuse na stránky lezce nepatří.
není důležitýodpovědět 
  Re: Za dobrotu na žebrotu12:39:07 02.10.2003
Pravou tvář českého člověka jsi právě ukázal Ty, jenž nejsi důležitý. Ty neříkáš tak, ani tak. Nechceš se prý nikoho zastávat, ale toho dacana se zastáváš. Zastávat se lumpa je totéž, jako být lump sám. Jestli někdo krade, tak je to jeho hloupost a musí touto svou hloupostí trpět on sám, a nikoliv jeho okolí. Jestliže někdo ví, že je zloděj, má na to svědky a důkazy, pak je naprosto v pořádku, že to oznámí všem okolo. Dávat darebákům šanci je velmi špatné řešení, které se nakonec jenom vymstí. Howg.
Petr J.odpovědět 
   Re: Za dobrotu na žebrotu13:24:24 02.10.2003
Ty musis mit toho prozito.A musis byt cisty jako snih.Ty jsi nikdy nic nikomu neukrad.Pokud ano tak se nech zasklit.Silni a pevni lide umeni odpoustet , poserove to vsechno valcuji.Tak to v zivote chodi.A to ze ten zlodej sel uz na leceni a tim ukazal , ze ho to stve je dostatecny krok k tomu abychom my silni nepodlehy demagogii mstitelu a falesnych mravokarcu.Dej si na to pozor , protoze zitra muzes stat na pranyri sam.
odpovědět 
    Re: Za dobrotu na žebrotu13:45:46 02.10.2003
Proc by mel stat na pranyri, kdyz je cisty jako snih? To jsou zase kecy!
Meedjaodpovědět 
    Re: Za dobrotu na žebrotu13:51:40 02.10.2003
A proč se nepodepíšeš? Aspoň zkratkou jako já? Jseš ten, co jsem mu odpovídal, nebo někdo jiný? To jsou mi věci! Takže: pokud kradeš ty, tak kamenem neházej. To je tvoje věc. Já nekradu. Nevím, kde chodíš na to, že poserové válcují a silní odpouštějí. Někteří možná ano, jiní zas ne. A pasovat okradené, nebo i mě (nevím, jak jsi to v textu myslel)na falešného mravokárce a mstitele? No nic, aspoň vím, že jseš silný.
Petr J.odpovědět 
     Vo co de?14:06:36 02.10.2003
Vo co de? Co a komu Solanský ukradl?
Kuba Turekodpovědět 
      Turek hledá senzaci...14:13:36 02.10.2003
Prosim vas, jenom nic nerikejte posahanymu Turkovi. Zase by z toho udelal volajakou senzaci na tom svym bulvaru... Myslim, ze by mel Hop celej clanek umazat, protoze tohle na server o lezeni opravdu nepatri. Pmluvy at se resi nekde jinde. Jinak muze jit LEZEC ke dnu. Driv nebo pozdejc.
odpovědět 
     Re: Za dobrotu na žebrotu14:42:36 02.10.2003
Pokud nejsi kecal tak napis deset svych znamych s adresama a nekdo nezavislej se jich zepta jestli jsi neco nekomu nekdy nevzal nebo neproved.Ted jenom kecas a k tomu jeste blbje.Ted kdyz o tobe reknu ze onanujes kazdej a kdyz jdes ze zachodu tak si nemejes ruce budes zase ten cisty bez viny?Kdo lze ten krade a opacne , takze co jsi zac?
odpovědět 
      Re: Za dobrotu na žebrotu22:58:16 02.10.2003
Chces li zit jako zvire tak i chcipni jako zvire a kecy o pravni zodpovednosti si nech na koledu mozna pak i neco vykoledujes jen te bezejmeny prosim nezkousej to u nas protoze takovych jako ty mam plnej septik.
stepanodpovědět 
       Re: Za dobrotu na žebrotu01:12:56 03.10.2003
Jako zvire zijes sam a i tak se projevujes.S teorii oko za oko, zub za zub a jen my pocestni a nikdo jiny jsi pridel sam.Pokud nemuzes unest vlastni nedokonalost , tak hodne cti.V knihah jsou jiz sepsany prozitky jinych a muzes se z nich poucit.A premyslej o tom co rikaji slova:Kdo jest bez viny at hodi kamenem.Masli na to!
odpovědět 
        Re: Za dobrotu na žebrotu14:58:43 03.10.2003
Hochu, dám Ti dobrou radu: jednou vynech modloslužbu v kostele a radši si zajdi k psychiatrovi a nech se důkladně prozkoumat. Choď do pi.. ty ko... kým Ti pekně vravím!
jelenodpovědět 

 Do prdele07:04:38 03.10.2003
Do prdele o čem to tu furt kecáte. Vraťte tam ten článek ať je vědět o čem je řeč!
Fugasodpovědět 
 Re:odnikud, nikam07:48:24 03.10.2003
Vy, silní ve víře, v Písmu kovaný, když bijou pastýře, kde jste....? Schovaný!! Raději lezte a nezatěžujte LEZCE podobnejma nesmyslama! Klid v duši a sílu v prstech přeje ALG
F. A. Mezeraodpovědět 
 Re: Do prdele08:24:22 04.10.2003
Solansky prebral Tefelnerovi milenku.A Tefelner chtel za ni vykupne.A protoze ta milenka byla hladova a chuda tak si Solansky k tomu vzal nejake jidlo a prachy , protoze se o ni delil s Kyslikem a Mraza o tom vedel a nerek to na CHS , kde mel zasednout verejny soud v cele s Bidou.Proste drama.
Jougodpovědět 

 O čem to tu je?14:16:54 03.10.2003
Napište prosím někdo čím se ten člověk provinil (Solanský). Článek jsem bohužel nepřečetl, ale zároveň mne to moc zajímá... Předem dík.
Jarinodpovědět 
 Re: O čem to tu je?14:32:25 03.10.2003
Ten cetnik mu ji zabalil a usek.
Cimrmuzodpovědět 
  Re: O čem to tu je?14:53:54 03.10.2003
Až Tě bude honit četník, taky nebudeš mít na sobě trenýrky s lampasy!!!
Vídeňákodpovědět 
   Re: O čem to tu je?10:46:42 04.10.2003
A ze všeho nejhorší jsou trpaslíci!
Jasoňodpovědět 
    Re: O čem to tu je?13:08:41 06.10.2003
ta potvory vlezou fšude a nedaj pokoj.
bajtikodpovědět 

 Vsechny je narveme do popelnic!!!14:58:09 03.10.2003
O co tady jde??? Proc nekydate hnuj nekde jinde, proc na tomhle serveru??? Vetsina lidi nevi co kdo kde kdy a komu... Stala se vrazda? Nekdo pozval mimozemstany? Nekde nekdo cepuje pivo zadarmiko? Budou levnejsi banany? Je to jako ten clanek Nejedlyho o Sejnovi a Sejnuv o dalsich....
Rokorokoodpovědět 

 Opravdu pro dobrotu na žebrotu15:04:13 03.10.2003
Rudo Tefelner chtěl upozornit na fakt, že v době pobytu P. Solanského ml. u něj a jiných lidí došlo ke krádežím peněz. Udělal to v dobrém úmyslu, aby se to nestalo i dalším lidem. Nevidím na tom nic špatného. To samé ale nemohu prohlásit o některých komentářích od anonymů pod článkem Kauza, fakt "kultura"..., na poblití.
Bídaodpovědět 
 Re: Opravdu pro dobrotu na žebrotu23:52:47 07.10.2003
Souhlasím plnš s Bídou. Tufiho znám jako velmi obětavého člověka a děkuji mu za informaci na koho si mám dát pozor. Poud se to někomu nelibí ať nabije držku sám. Díky Tufi.

P.s. doufám, že se někdy uvidíme, třeba v Německu: tip, tip.
matěj Žilina. Pozdravuj Aju a dětičky
t o m _ s c e r b a @ y a h o o . c o modpovědět 
  A co na to pocitac?06:56:55 08.10.2003
Zaujimave, ze se k tomu dosud nevyjadril i sam Solansky...
Michal K.odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179370)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Natural Beauty 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 283 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.