2. kolo Českého poháru v boulderingu 2018, Boulder Bar, Praha | Vyhráli Martin Stráník a Petra Růžičková |
2. kolo Českého poháru v boulderingu 2018 dnes v Boulder Baru v Praze vyhráli Martin Stráník a Petra Růžičková. Druzí byli Jakub Konečný a Veronika Šimková, 3. Štěpán Stráník a Eliška Adamovská.
Výsledky finále:
muži:
1. Martin Stráník (3t 4z)
2. Jakub Konečný (2t 4z)
3. Štěpán Stráník (2t 3z)
4. Rishat Khaibullin (1t 4z11)
5. Vojtěch Trojan (1t 4z14)
6. Jakub Hlaváček (1t1 3z)
7. Jan Jeliga (1t2 3z)
8. Lukáš Hammerschmied (1t4 3z)
9. Michal Běhounek (1t 1z)
10. Roman Kučera (0t 3z4)
11. Jakub Skočdopole (0t 3z7)
12. Jakub Lyčka (0t 2z)
13. Martin Dvorský (0t 2z)
ženy:
1. Petra Růžičková (3t5 4z7)
2. Veronika Šimková (3t7 3z6)
3. Eliška Adamovská (2t5 3z6)
4. Karina Bílková (1t1 2z2)
5. Daniela Kotrbová (1t2 2z2)
6. Kateřina Zachrdlová (1t3 2z4)
7. Jana Ondřejová (1t4 2z8)
8. Gabriela Vráblíková (0t0 2z10)
Celkové výsledky:
Muži
Ženy
Chlapci
Dívky
Do finále mužů postoupili:Jakub Konečný, Martin Stráník, Jan Jeliga, Rishat Khaibullin, Vojtěch Trojan (8t 8z) plus 8 dalších.
Muží postupující do finále (od nejlepších): Jakub Konečný (8t 8z), Martin Stráník (8t 8z), Jan Jeliga (8t 8z), Rishat Khaibullin KAZ (8t 8z), Vojtěch Trojan (8t 8z), Jakub Hlaváček (7t 7z), Jakub Skočák Skočdopole (7t 7z), Štěpán Stráník (7t 7z), Michal Běhounek (7t 7z), Roman Kučera (7t 7z), Hammerschmied Lukáš (7t 7z), Jakub Lyčka (6t 7z), Martin Dvorsky (6t 7z)
(51 startujících, 12 (+1) postupujících, 8 cest flash, 2 skupiny.)
Odpoledne s muži lezli chlapci mládežnických kategorií A - vyhrál Štěpán Pochman - a J - zvítězil Jakub Konečný.
Před tím do finále žen postoupily: Daniela Kotrbová, Petra Růžičková, Verča Šimková, všechny tři s 8 topy, plus 5 dalších - viz níže.
Kvalifikace ženy:
Postupující do finále (od nejlepších): Daniela Kotrbová (8t 8z), Petra Růžičková (8t 8z), Verča Šimková (8t 8z), Eliška Adamovská (7t 8z), Gabriela Vrablíková (7t 8z), Jana Ondřejová (6t 8z), Katty Zachrdlova (5t 8z), Karina Bílková (5t 7z)
(celkem bylo 34 startujících, 8 cest flash, 2 skupiny)
Dopoledne lezly s ženami dívky mládežnických kategorií A - vyhrála Eliška Adamovská - a J - zvítězila Jana Ondřejová.
Pořadí na stupních vítězů mládeže A
chlapci
1. Štěpán Pochman (6t 6z)
2. Štěpán Potůček (5t 20 7z)
3. Šimon Potůček (5t 6z)
(12 startujících, 8 boulderů bez finále)
dívky
1. Eliška Adamovská (8t19 8z11)
2. Natálie Tužová (4t7 8z15)
3. Eliška Novotná (3t8 6z7)
(12 startujících, 8 boulderů bez finále)
Pořadí na stupních vítězů mládeže J
chlapci
1. Jakub Konečný (8t11 8z)
2. Vojtěch Trojan (8t22 8z)
3. Jakub Skočák Skočdopole (7t 7z)
(12 startujících, 8 boulderů bez finále)
dívky
1. Jana Ondřejová (6t15 8z14)
2. Michaela Matúšová (3t9 6z15)
3. Anča Šebestíková (1t3 2z5)
(4 startující, 8 boulderů bez finále)
Ráno závodila mládež B. Nejlepší z dívek byla Michaela Smetanová, z chlapců Marek Jeliga.
Pořadí na stupních vítězů mládeže B
dívky
1. Michaela Smetanová (6 topů na 7 pokusů, 6 zón na 7 pokusů)
2. Eliška Bulenová (6t8 6z7)
2. Tereza Širůčková (6t8 6z7)
(17 startujících, 6 boulderů flash bez finále)
1. Marek Jeliga (6 topů na 7 pokusů, 6 zón na 6 pokusů)
2. Lukáš Doleček (6t9 6z6)
3. Martin Mikulec (6t19 6z9)
(17 startujících, 6 boulderů bez finále)
Po nich začaly lézt kvalifikaci ženy, dívky A a juniorky.
Viz:
škoda | 19:51:00 10.03.2018 | Mrzí mě, že ani první, ani druhé kolo není na youtube. Krok dozadu. Nezměnil se pořadatel, není to tím?
Taky by se daly věci týkající se jednoho kola dát do jednoho článku na lezci, moc nechápu, proč je to ve dvou. | R. | odpovědět |
Strašne misto na zavod ČP | 20:57:18 10.03.2018 | Krasne bouldry, dík stavecum. Závodní misto úplná katastrofa. Jinak se to popsat neda. Pro diváky naprosto nevyhovující, jestli tohle je cíl ČP v boulderingu tak smekám klobouk, podařilo se vám spoustu diváků odpudit, nebylo s nima jaksi počítáno. Příště dejte ceduli: neveřejné! | DavidL. | odpovědět |
  | Re: Strašne misto na zavod ČP | 22:13:18 10.03.2018 | Pravda. Misto pro divaky zadne nebylo. Skoda. Bouldry pekny! | | odpovědět |
  | Re: Strašne misto na zavod ČP | 09:45:43 11.03.2018 | Melo by to byt v obchodaku. Jinak to jen dokazuje absolutni neschopnost CSL!!!! Melo by to zase poradat a organizovat CHS. Za nich mely zavody fakt uroven. | | odpovědět |
  |   | Re: Strašne misto na zavod ČP | 12:28:10 11.03.2018 | Aspoň jeden příklad super BOULDERzávodu ČHS by nebyl 😉 | Slaboch | odpovědět |
  |   |   | Re: Strašne misto na zavod ČP | 14:42:27 11.03.2018 | Myslím, že předchozí příspěvek byl míněn ironicky... I když nechápu proč, copak se nemůže upozornit na něco, co třeba bylo špatně, když závod organizovalo ČSL? Kritizovat se může jenom ČHS? To snad ne... | | odpovědět |
  |   | Re: Strašne misto na zavod ČP | 14:42:40 11.03.2018 | Poslední tři roky to dělají stále ti samí lidé, organizátor ČHS, pořadatel ČSL, akorát loni a předloni si kluci ještě nerikaki ČSL ;) Proč bylo 2 kolo v BB je pak otázka přímo na ně, nicméně k žádný dramaticky změně v pořadatelich tady nedošlo | JanD | odpovědět |
  |   |   | Re: Strašne misto na zavod ČP | 21:35:13 11.03.2018 | Je skoda, ze pohar nebyl treba na velky bouldrovce na OFFU, ktera ma obri profily vsech moznych sklonu apod. Bohuzel ta bouldrovka mi prijde jako spatna investice, kdy pres tyden zeje prazdnotou, jinak ma obrovsky potencial na svetakovy typ bouldru, skoda | | odpovědět |
  | Znalost souvislostí | 17:33:32 11.03.2018 | Sorry za pozdní reakci, ale dneska (neděle) jedeme Boulderděti a nikdo z nás nemá čas sledovat diskuse. Chce to nadhled. V rámci seriálu ČP je nutné vybrat reprezentaci a dvě kola musela proběhnout do půlky března. Naše top místa jsou v jiných termínech (a přitom Jablonec byl super místo!). Vloni to vyšlo krásně těsně a dala se uznat Ostrava, protože bylo jiné termínování závodů. Já sám jsem velký zastánce toho, že na boulderovky alá Boulder bar ČP nepatří, ale byla to ta nejlepší možná varianta z dostupných prostorů. Zkoušeli jsme i jiné stěny, ale finančně to bylo nad naše možnosti. Profilově, chytově (Zcela nové neokoukané chyty!) a stavěčsky tento závod naprosto splnil to co jsme po něm chtěli a co se po něm chtělo. Divácky to za mě až tak tragické, jak píšeš nebylo. Divácká Účast byla dobrá a kontakt s lidma byl super a negativní reakce jsem teda neviděl. Další ČP akce už budou všechny open air, na super místech a s mega podporou všeho. Díky za účast všem ať už závodníkům nebo divákům. | Oliváč | odpovědět |
  |   | Re: Znalost souvislostí | 22:37:56 11.03.2018 | Nevím, ale za mě jako za diváka to byl děs, každou chvíli na mě někdo měl padat a o sledování závodu fakt nelze hovořit . Takže velké mínus :))) Sledování závodu si představuji fakt jinak. Bouldery byly ale pěkný, dík stavěčům !!!
| | odpovědět |
  |   |   | Re: Znalost souvislostí | 07:19:59 12.03.2018 | Takto se pořádají amatérské závody ne Český pohár.A že jste na to neměli ? Nedávno jste se hrdě bouchali do prsou jaké máte kontakty,sponzory,kolik za Váňa stojí lidí.A najednou nejsou peníze? No když chci v tomto podnikat tak si třeba budu muset sáhnout do své kapsy,ale to Vám asi dělá problém.Takže aby ČSL si vzalo pod křídlo závodní lezení bez ČHS je utopie. And přesně vidět po čem jděte.... | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 08:24:52 12.03.2018 | Jako, ze za to spatne muze CSL a za to dobre CHS? Uvedomujes si, ze to cele porad spada pod CHS? Jake si to udelaji (jake tim smerem pusti finance, jake maji pozadavky), takove to maji. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 08:44:50 12.03.2018 | Ne ne jestli chceš něco tak velkého dostat po svá křídla, jako je závodní lezení.Najednou z tebe vypadne, že prostě nemůžeš pořád jeden díl ČP, protože na to nejsou peníze(nemáš na to), tak to není v pořádku.Kluci se prezentovali malinko jinak a najednou pořádají ČP, jako amaterský závod na soukromé bouldrovce jednoho člena ČSL.Tak se dělají amaterské závody a ne ČP. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Zadavatel a peníze | 09:29:48 12.03.2018 | Hele, nebylo by lepší si uvedomit, kdo byl zadavatel, pro koho to bylo pořádáno a kdo pod tím pak bude podepsán? Ten, kdo si závody objednal, byl ČHS. Takže Oliváč/ČSL udělali přesně to, co od nich ČHS chtěl a co zaplatil. Toto není otázka schopnosti nebo neschopnosti ČSL nebo někoho jiného, ale požadavku a financí zadavatele. I kdyby ČSL mělo zbytečné miliony, tak neexistuje jeden jediný důvod, proč by měli dát třeba jen jednu korunu na ČHS akci. Takže se ptej, proč ČHS neobjednalo a nezaplatilo podium třeba zase na Letné nebo někde v důstojných prostorách. Jsme si jistý, že pokud by požadavek ČHS zněl na podium na Staromáku a že kdyby na to ČHS uvolnil peníze, Oliváč to tam uspořádá. Ale takto? Až to bude akce ČSL, bude jejich kritika oprávněná. Toto však byla akce ČHS a nevidím jediný důvod, proč by měli nějací sponzoři od ČSL investovat peníze do akce ČHS. To, že někdo má peníze a chce podnikat v nějakém oboru, ještě neznamená, že bude financovat a dotovat akce pro druhý subjekt.
Správná otázka, kterou by sis měl položit, je "Proč ČHS začalo šetřit už i na zatím kvalitní boulderové sérii, a místo profesionálního podia objednalo nevhodné prostory v BB?"
Mě to nepřijde jako chyba ČSL, ale snaha o šetření ze strany ČHS. Před tím investovali peníze s vidinou nějakých mezinárodních závodů, takže potřebovali dobré reference. Závody jim nevyšly, další snaha není potřeba, takže už lze zase vše pořádat s minimálními náklady. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Zadavatel a peníze | 09:38:39 12.03.2018 | A jakpak jsi přišel na to, že ČHS dalo méně peněz. Domnívám se, že ČSL na základě uzavřené smlouvy k celému seriálu dostalo od ČHS stejně velký obnos jako v minulém roce. Je třeba si zjistit více informací než začnu psát plky. Domnívám se, že ze strany ČHS je poskytnut finanční dotace dle nastavených pravidel. Dále ČHS zajišťuje pravidla a na závody na náklady ČHS nominuje delegáta a hlavního rozhodčího. Co se týče výběru místa, tak to je plně na pořadateli ČSL. | KM | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Zadavatel a peníze | 09:56:18 12.03.2018 | Přesně ČHS má vždy podmýnky pro pořádání závodů popdobné po finanční stránce.A na ČSL je jak se s tím popere, kde to bude dělat kolik sežene sponzorů(peněz) a nakonec kolik peněz na ně zůstane a tak to bylo vždy.Takže kritika ČHS je teď mimo.takže teď vzniknul problém, že nesehnali dost a udělali to u jednoho člena ČSL(BB).No a jestli mají problém s jedním závodem, tak jak by to vypadalo v budoucnu. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Zadavatel a peníze | 10:10:27 12.03.2018 | Nemáš pravdu, jen účelově hledáš argumenty, aby to zůstalo na ČSL. Kdo byl zadavatel a hlavní odpovědný za závody? ČHS. Je to právě ČHS, které si tento závod objednalo a odsouhlasilo. A jestli zmizela dobrá vůle ze strany ČSL, tak proč se neptáš, proč? ČSL dodalo úplně přesně to, co si ČHS objednal. Proč se neptáš, proč si ČHS neobjednal závod zase na podiu v lepších podmínkách? Proč se neptáš, proč ČHS pořádá závody v BB, když jsou nevyhovující? Uvědom si, že jestli je někdo za špatné závody odpovědný, je to ČHS. Ptal jsi se na ČHS, jak je možné, že ty závody vypadaly tak, jak vypadaly? Jak to, že je ČHS při "kolaudaci" nezrušilo a nevymáhá po ČSL/Oliváčovi náhradu?
Jen se snažíš házet špínu na ČSL, ale odpovědný je ČHS. Dostali přesně to, co si objednali. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Zadavatel a peníze | 11:38:20 12.03.2018 | Kdyz vas tak ctu, rikam si, ze je opravdu nacase, aby se CSL odtrhlo a mohlo to delat tak, jak tu predkladate. Tedy, ze pujde samo za sebe. Bude si hledat samo zpusoby jak ten svuj podnik zafinancovat. Nikdo jim do toho nebude kecat.
CHS na to dava nejake penize. Jake jsou? Jsou adekvatni sluzbe kterou pozaduje? (tvoje "domnivam se" nic neznamena) a za ne dostane nazpet nejakou sluzbu. Kdyby soucast te sluzby melo byt, ze si jeste CSL bude sama shanet penize na to, aby mohla akci objednatele za podminek danych objednatelem realizovat, tak je neco hodne spatne.
Neco jako:
Tady mas 5 Kc, postav mi barak! Beda, jestli bude mit mene nez 5 pater. Penize si na to sezen sam, jinak si neschopny a nemas se co chvastat tim, ze jsi nejlepsi stavebni firma. Neopovazuj se ale ten barak z tech svych penez stavet bez nas podle svych potreb a pravidel! Pokud barak nepostavis nebo bude blby, je to tvoje chyba. Pokud bude dobry, je to hlavne nase zasluha, ale zminime te v rocence. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Zadavatel a peníze | 10:04:47 12.03.2018 | Aha. Takže ty mne poučuješ o tom, co je potřeba si zjistit a jak se musí psát přesně, ale začínáš to celé slovy "Domnívám se, že..."?
Ale zpět k tématu - nemáš pravdu. Pokud existovaly nějaké smlouvy, jistě je v nich více, než jen částka. Obvykle je tam přesně specifikované celé zadání, je blbost, že by si ČHS objedna zase podium na Letné a Oliváč to udělal v BB. Takže závody musely být od začátku plánovány v BB, ČHS o tom muselo vědět a muselo souhlasit, případně muselo nastavit takové podmínky, aby to tam mohlo být. A opět - jsou to závody ČHS, nevím o žádném důvodu, proč by za ně někdo měl vyhazovat větší peníze, než musí.
A že ČSL má peníze a sponzory? Ano, ale vzhledem k současným konfliktům s ČHS je už na ČHS závody nechce dávat. Co je na tom divného?
Spíše by bylo potřeba se zamyslet, co nás čeká a nemine. Pokud dosavadní dobré závody byly ve spolupráci s ČSL, které již tak vstřícné nebude, může se stát, že všechny další následující se opět vrátí k formátu, jako byly tyto poslední v BB. nebo to ČHS bude stát hooodně peněz, které ovšem nemá/nedá. Je potřeba si uvědomit, že ČHS nemá nic, je odkázán právě na lidi, jako je ČSL nebo vstřícní majitelé stěn. A jak je vidět, ti si to konečně začínají uvědomovat. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Zadavatel a peníze | 11:41:25 12.03.2018 | Tak nejak. To vyrvavani proti castecne samaritanske praci ostatnich se muze "priznivcum" CHS skarade vratit. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 11:28:02 12.03.2018 | Zadavatel bylo CHS.
Nadavas na neco, za co muze CHS a davas to za vinu CSL. Neco jako kdybych nadaval stavebni firme, ze mi postavila jen 5ti metrovej bazen, kdyz jsem si objednal 5ti metrovej bazen.. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 09:09:18 12.03.2018 | Mě vždycky fakt udivuje, jak jsou někteří lidi schopní hned všechno soudit a tvrdit "zaručený" pravdy, když o věci vůbec nic nevědí. A k tomu, že byl závod v Bébéčku - mně naopak přišlo super, že byli diváci tak blízko lezcům, nabylo to zase úplně jinejch rozměrů. Tahle komornější atmosféra má něco do sebe a k lezení podle mě aspoň sem tam patří. Rozhodně nikdo na nikoho nepadal, vidět bylo dobře a celkově sledování závodu zblízka bylo super, člověk tak byl víc součástí dění. Takže za mě příjemný zpestření celý série. | A. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 09:34:30 12.03.2018 | Jo, komorní atmosféra je fajn, ale jde proti duchu doby a požadavkům. Stále se mluví o tom, tak je potřeba dostat do lezení více peněz, jak se musí lezení dostat mezi lidi, jak jsou potřeba velcí sponzoři, jsou tu snahy o větší protlačení lezení do TV... a tomu prostě závody v BB už neodpovídají. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 09:57:23 12.03.2018 | Možná se ti to líbilo, ale Oliváč a celé ČSL bylo vždy proti tomu pořádat tak velký závod na bouldrovkách a to jsou jejich slova a najednou... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 10:11:38 12.03.2018 | Nechci tady dělat Oliváčovi nějakýho mluvčího, ale vždyť to o kus výš přesně píše - ano, je zastáncem toho, aby se ČP nedělal někde na bouldrovkách a od příštího kola půjde zase o open air akce, čili velký akce, jak to bylo v minulých letech, BB bylo pro tenhle jeden závod nejlepším možným dostupným řešením. Mrzí mě, že sem nepřispívají třeba sami závodníci. Pozitivních komentářů k závodu by byla určitě spousta. | A. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 11:43:43 12.03.2018 | Tak at CHS pusti floka a smouvou si misto poradani na boulderovce vynuti poradani v nakupnim centru, sportovnim arealu, veletrhu, ...
Jednoduche, co na tom chces resit vice? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 10:34:39 12.03.2018 | Když jsem byl jednou v BB na ČP, moc se mi ty závody líbily. Nevím, jaké jsou požadavky a duch doby, ale není čas od času na škodu udělat i ČP v komorní atmosféře. Únor a březen není jisté počasí, skutečný open air je v tomto termínu blbost. A když není vhodná žádná akce, proč se za každou cenu tlačit do veřejného prostoru? Vždyť lezení stejně krom lezců nikoho nezajímá a lidi, co chodí o víkendu do nákupních center už vůbec ne. Vidí v nás stejné exoty jako my v nich. | Bída | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 11:16:18 12.03.2018 | Taktak, holt se pozná, kdo je odkojenej bouldrovkou a kdo "jen" jako divák u velký stage, případně u netu. Kdo atmosféru lokál závodů nepoznal, koukal teď jak spadlej z Měsíce;) | semtam | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 11:19:03 12.03.2018 | Na druhou stranu myslím, že zmiňovanej OFF by měl jak lokální atmosféru (žádná megaaaašouuuu, ten prostor je tam tak akorát), tak prostor pro diváky (což jsou stejně v drtivý většině zas lezci). | semtam | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 15:40:32 12.03.2018 | Proč to někde jde bez problémů například brno sport live každoročně super závod a to není ani v ČP (asi to není jenom odhodlání organizátorů ) | Pavouk | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Znalost souvislostí | 16:05:48 12.03.2018 | Sám sis odpověděl - není v ČP, SportLife funguje, protože se pořádá bez ČHS a mimo ČHS struktury. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | SPORTLIFE | 16:46:30 12.03.2018 | sportlife teda kámo není super závod. nevím jestli jsi tam byl naposledy vloni, ale vypíšu ti svoje proti subjektivní proti, jelikož těch pro je málo a jsou to jen velký podium, profil a hodně času na bouldry
ty proti jsou: za celkem velký startovný nemáš žádný zázemí (šatna, sprchy), závodníků je moc a stojíš hrozný fronty. pokusy si počítá každej sám, takže je to jen o důvěře a řada lidí ani neví, že když si zkusí nějakej krok v cestě, má si napsat pokus. ale to nikoho nezajímá. takže úroveň závodu sportlife je daleko horší, co se týče dodržování pravidel a potažmo z toho vyplývajících výsledků... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: SPORTLIFE | 18:59:33 12.03.2018 | Šatny fakt nejsou jiné sporty mají zajištěné buňky proč u stěny nejsou je otázka pro organizátory. | Pavouk | odpovědět |
Je možná oprava? | 22:36:27 10.03.2018 | Chyba ve výsledcích chlapci - kategorie A. | | odpovědět |
youtube | 13:43:19 11.03.2018 | Takže jestli jsem to dobře pochopil, změnil se pořadatel a není schopen zajistit youtube přenos. Palec dolů. Samozřejmě k tomu nikdo nic neřekne, třeba aspoň "sorry". | R. | odpovědět |
  | Re: youtube | 14:53:51 11.03.2018 | Sorry | | odpovědět |
  |   | Re: youtube | 15:50:27 11.03.2018 | Myslel jsem pochopitelně někoho z organizátorů, můžeš si trollování odpustit. | R. | odpovědět |
  | Re: youtube | 14:55:52 11.03.2018 | Koho zajima online prenos cp v bould.? Bude se divat tak 20lidi. Aspon ze bude svetak... | | odpovědět |
  |   | Re: youtube | 15:49:19 11.03.2018 | dívá se vždycky víc než 20 lidí. | R. | odpovědět |
  | Re: youtube | 23:12:25 11.03.2018 | Spatne si to pochopil, viz vyse. | | odpovědět |
|